*
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Štval mě Poznar, vzpomíná Břečka. Atmosféru derby okusí po čtyřech letech

02.10.2022, neděle, 11:05
tomas brecka_velky.jpg

Porážka, dvě remízy. Osobní bilance Tomáše Břečky, který se v létě vrátil po čtyřech letech do Slovácka, je v ligových derby se Zlínem pasivní. Stoper, jenž působil předchozí dvě sezony v turecké Kasimpase, věří, že ji teď vylepší.

„Slovácko hrálo předchozí dvě sezony ve skupině o titul, kam kvalitou patříme i teď, Zlín se pohyboval dole. Jedeme si pro tři body, remíza by pro nás byla málo,“ pronesl Břečka před nedělním dostaveníčkem na Letné.

Derby se Zlínem bylo pro oba kluby vždycky zápasem sezony. Jak ho vnímáte teď, v kontextu atraktivních utkání Konferenční ligy?
Když si řekneme, že hrajeme s Nice, Kolínem, Partizanem, tak Zlín tak nezní. Ale jak se sezona v lize vyvinula, je to pro nás momentálně jeden z nejdůležitějších zápasů podzimu, ne-li celé sezony. Dlouho jsme nevyhráli, v tabulce jsme spadli. V derby to můžeme zlomit a zase se vyšvihnout nahoru.

Slovácko začalo vítězit v derby, až když jste odešel do Jablonec. Máte speciální motivaci?
Takhle to nevnímám. Potřebujeme body, odevzdat dobrý výkon. Derby je důležité pro fanoušky. Nám může hodně pomoct v sebevědomí.

Odehrál jste tři derby. Co si z nich vybavíte?
Hlavně Tomáše Poznara. (úsměv) V derby byl vždycky namotivovaný, chodil tvrdě do soubojů. S Vukim (Vukadinovič), který se teď vrátil, a Železníkem, tvořili velice nepříjemnou útočnou trojku.

Jméno Heslo
text
  • Vaska - 24.10.2022, pondělí, 15:44
    (0)

    Koupím 2 lístky na Kolín 800-1000kč za oba

  • Šovkovskij - 13.10.2022, čtvrtek, 09:50
    (0)

    Je tomu tak, v poslední době jde všechno proti nám, vyžíráme si to do dna, to potřebné štěstíčko nám chybí, ale ono se to musí někdy otočit a já pevně věřím, že tomu bude dnes.

  • riedlss - 13.10.2022, čtvrtek, 09:32
    (0)

    borci přeju dnes hodně štěstí!!! v poslední době nám trochu chybí. Bude to boj!

  • vajdik - 13.10.2022, čtvrtek, 09:06
    (0)

    BM tím pádem je pozice stoperu jasná. Zase na výběr toho tolik nemáme. Jen 🙏 Patrika Šimka do sestavy už neeee. Ten kluk tu je snad 10let, ale ten už není svojí výkonosti ani na pozici náhradníka.

  • Bayern Munchen - 13.10.2022, čtvrtek, 08:21
    (0)

    Dnes jsem zvědavý na stoperskou dvojici, Hofi je asi zraněný...

  • Hynda - 13.10.2022, čtvrtek, 08:21
    (0)

    Už to pomalu padá 8.39

  • Vosolys - 13.10.2022, čtvrtek, 06:18
    (0)

    Je to tady, dnes začíná šňůra minimalne 5 viteznych zapasu v rade!

  • Rado - 12.10.2022, středa, 22:03
    (0)

    Zítra to borci musí pojmout jako zápas roku. Od začátku na max obrátky ! MS pořeší a já předpokládám defenzívu vysoko a kontry. Snad něco tentokrát (třeba i majzlem) popadá do správné klece. S těma 200 děckama to bude taky zajímavé.

  • Hynda - 12.10.2022, středa, 21:59
    (0)

    8.97 pěkný kurz na FCS zítra zkusíme 😁😁😁

  • Petros - 12.10.2022, středa, 21:39
    (1)

    Leroy, přesně a výstižně napsáno. Podepisuji. A garantuju Ti, že pokud bychom to takto odchodili ty naše zápasy, jako to ostudně dělá Plzeň, tak ti stejní lidi by tu psali jaká ostuda a co to naši předvádí a neměli sme tam vůbec lézt atd. atd. Plzni se smějeccelá republika....

  • Hynda - 12.10.2022, středa, 21:36
    (0)

    0-4 to je debakl,zítra vyhrajeme FCS

  • Leroy Brown - 12.10.2022, středa, 21:31
    (0)

    Plzni se v LM aktuálně obrovsky daří. :D :) Doufám, že to sledují všichni ti, kdo tady vypisují o tom, jak bysme měli EKL odpískat, protože rozdíl mezi naší lavičkou a libovolným soupeřem v naší skupině je asi podobný, jako mezi Plzní a Bayernem. Takže abychom měli aspoň nějakou šanci, musí hrát všechny opory. Nevím, jak vy, ale já nestojím o to, abysme v Evropě v každém zápase prohrávali rozdílem třídy a byli tam pro ostudu.

  • cicmaaa - 12.10.2022, středa, 20:46
    (0)

    Je to chat na messengeru. Jestli chcete přidat, tak mě napište jména...

  • -HoNzA- - 12.10.2022, středa, 18:27
    (0)

    Já ještě info nemám

  • londres - 12.10.2022, středa, 17:19
    (0)

    Jinak uz info mam, dik.

  • londres - 12.10.2022, středa, 16:45
    (0)

    Aha, jak se jmenuje ta skupina?

  • Livefo - 12.10.2022, středa, 16:27
    (-1)

    Může Borek chytat v sobotu za Béčko?

  • -HoNzA- - 12.10.2022, středa, 16:07
    (0)

    Taky jsem v Nice, ale na FB skupině ohledně výjezdů nejsem

  • cicmaaa - 12.10.2022, středa, 15:56
    (0)

    londres: Jak se jmenuješ na FB? je skupina kde se vše ohledně výjezdu řeší a je tam aj hospoda, kde všichni budou

  • londres - 12.10.2022, středa, 15:24
    (0)

    jinak pokud to tam davaj na nakem RMC sport https://rmcsport.bfmtv.com/ @Sovki, do baru s frantikama cumet na to jak je vyklepem se mi moc nechce :)

  • londres - 12.10.2022, středa, 15:16
    (0)

    Diky za tipy, satelit mam, sport1 bych chytil kdybych jak debil neletel na zapas do Nice :), telefon nemam cesky. Mimochodem par lidi tam asi pojede, nepujde to treba sledovat nekde spolecne? :)

  • vajdik - 12.10.2022, středa, 13:45
    (0)

    Kara.... A ty si myslíš že ten pohár nemá jako prioritu dalších cca 10tymu v ČR 🤣 Trošku bych mírnil optimismus s tím, že se pohár bude vyhrávat každý rok 🙈

  • karagavrylydys - 12.10.2022, středa, 12:47
    (0)

    Pokud chce vedení hrát evropské poháry i příští sezonu, prioritou musí být jednoznačně MOL Cup!

  • chalupář - 12.10.2022, středa, 12:40
    (0)

    Panebože.. ale houby, nic nevypouštět, nic nevzdávat! Jak v EKL, tak v lize. Vždyť hrát Evropu byl sen všech. Jen jsem napsal, že dávám TK27 za pravdu, že taky si při pozorování našich výsledků v lize dávám jako memento Jablonec loni.

  • karagavrylydys - 12.10.2022, středa, 12:38
    (0)

    fcs: Ty si fakt myslíš, že je tady aktuálně aspoň 1 mladý hráč, který by měl výkony na to, aby ho někdo za velký balík koupil do zahraničí?

  • Leroy Brown - 12.10.2022, středa, 12:36
    (0)

    Po zápase s Jabloncem jsem tady v nadsázce psal, že bysme podle některých vyjádření měli asi v EKL hrát rovnou s béčkem, no a vida, už je to tady. :D :D Nechápu, jak tohle někoho vůbec může napadnout, pořád nám jde (když ne o postup) o prachy, klubový i národní koeficient i reprezentaci klubu. Samozřejmě mi taky vadí výkony v lize, ale psát po třech odehraných zápasech, že je "potřeba se zase plně soustředit na ligu", to je přece totální kravina, ať se na mě nikdo nezlobí...

  • lagic - 12.10.2022, středa, 12:31
    (0)

    Ty si fakt myslíš, že je prodáš za velké peníze? Doski teprve přišel a měl by minimálně rok dva zůstat, Havlas už není nejmladší, chtějí tu budovat kádr kolem něj a navíc je domácí typ, Tomič nepatří pravidelně ani do základu a Mihálik není top zabiják, co dá 20 gólů, o kterého by se v Evropě praly velkokluby. Možná se pletu, ale nevidím u nás momentálně hráče, který by přestoupil do Evropy za velké peníze.

  • TK27 - 12.10.2022, středa, 12:30
    (0)

    Navíc já samozřejmě smekám kloubok za výkony ve skupině, ale potom mě bolí sledovat, jak hráči totálně šlapou vodu s Libercem, Jabloncem, Bohemkou a bojím se, že na ně padne taková deka, že se z toho do konce nevyhrabou.

  • TK27 - 12.10.2022, středa, 12:25
    (0)

    fcs ruku na srdce, jediný, kdo se může ukázat v Evropě je Doski (který už se ukázal) Havlík a Mihálik. Zbytek hráčů je neprodejný.

  • fcs - 12.10.2022, středa, 12:25
    (0)

    Vechetu*

  • fcs - 12.10.2022, středa, 12:25
    (0)

    Rád bych připsal Kohuta s Becherů ale ti jsou bohužel zatím mimo

  • fcs - 12.10.2022, středa, 12:24
    (0)

    Lagic-bavim se o prodeji mladších hráčů jako Doski,Havlík,Tomič,Mihalik

  • fcs - 12.10.2022, středa, 12:23
    (1)

    Pokud si byl na nějakém výjezdu v Evropě tak bys toto nikdy nenapsal,dostali jsme v Kolíně 4 góly a stejně to hráči odjezdili po prdeli a fanoušci odcházeli ze stadionu spokojeni a klidně to mohl být bod,nedovedu si představit že bych jel 12 hodin do Německa a pak vidím hráče kteří si to přišli odchodit

  • lagic - 12.10.2022, středa, 12:23
    (0)

    Prodat můžeš hráče, který má kolem 20ti roků a převyšuje ostatní a takového u nás běhat nevidím. Myslet si, že prodám hráče, kterému je okolo či přes 30 let za dobré peníze, je čirá fantazie.

  • fcs - 12.10.2022, středa, 12:19
    (0)

    TK27- někteří hráči se můžou ukázat v Evropě a potom prodat,někteří třicátníci a nejen oni jsou na vrcholu kariéry a opravdu si myslíš že by někdo něco měl vypustit? A samozřejmě může klub ještě něco vydelat

  • TK27 - 12.10.2022, středa, 12:14
    (-2)

    Já nic nevzdávám, ale reálne nevěřím, že se podaří uhrát nějaký bod a tím pádem přinést miliony do kasy, bohužel. Mít skupinu jako Slavia, tak mluvím jinak, takhle to stojí jen hrozně moc sil a výsledek je nula. Peníze se již vydělaly, teď je potřeba se zase plně soustředit na ligu.

  • fcs - 12.10.2022, středa, 12:09
    (1)

    Liga je vyrovnaná absolutně nerozumím vašemu myšlení, píšete tu jak kdyby jsme měli jeden bod,roky čekáme na poháry a teď to chcete vzdát?

  • lagic - 12.10.2022, středa, 12:01
    (0)

    Když říct B, tak bys měl říct, že i možný bod od 15. místa. Nědělám si iluze, že zítra něco uhrajeme, zas budeme běhat celý zápas bez balónu a modlit se, aby jsme to uhráli vzadu na nulu, což by musel gólman předvést vynikající výkon, ale když poslední dobou, co téměř střela na bránu i zpoza vápna znamená gól, tak tomu nevěřím.

  • chalupář - 12.10.2022, středa, 11:58
    (0)

    Musím dát za pravdu TK27 - trochu se obávám velmi podobného scénáře, jako u Jablonce loni.

  • TK27 - 12.10.2022, středa, 11:36
    (0)

    Ale deka bude čím dál tím větší. U Jablonce to bylo loni stejné, už si říkali, že nehrajou poháry, tak budou vyhrávat a hovno. Zachránili se v posledním kole.

  • Bonito33 - 12.10.2022, středa, 11:29
    (1)

    Budem na 14. místě a max 5b. Sorry za překlepy

  • Bonito33 - 12.10.2022, středa, 11:29
    (1)

    Budenma 14.miste aax 5b od 6.mista. Když říkáš A, tak řekni i B.

  • TK27 - 12.10.2022, středa, 11:03
    (-2)

    Zítra by mohlo nastoupit béčko, hráči ať se pošetří na neděli, jinak bude Slovácko raz dva na 14 místě.

  • Šovkovskij - 12.10.2022, středa, 09:17
    (0)

    Londres: Myslím, že nejjednodušší a nejosvědčenější způsob je vlézt např. u stadionu do nějaké hospody, či restaurace a tam to jistě poběží v místní televizi. Jinak i mne ČT pěkně nas.ala, neboť Sport 1 nemáme.

  • Pan Puk - 11.10.2022, úterý, 22:41
    (0)

    Fana>jedná se o posunutí na 17:00.

  • a jé - 11.10.2022, úterý, 22:35
    (0)

    https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/slovacko-brankari/r~43a00ff848c311ed82b7ac1f6b220ee8/

  • fana - 11.10.2022, úterý, 19:41
    (0)

    Ten čas příští středu pohár s Varnsdorfem je potvrzený nebo se to bude ještě měnit?

  • karagavrylydys - 11.10.2022, úterý, 19:06
    (0)

    MOLCup: Jablonec-Vyškov 0:1

  • Michal fcs - 11.10.2022, úterý, 18:49
    (0)

    Londres: pokud máš satelit, lze přes Skylink live sledovat programy například přes mobil

  • Valheru - 11.10.2022, úterý, 18:08
    (0)

    londres: pošli mi na sebe přes zprávu nahoře nějaký kontakt (klidně stačí mail), zkusil bych ti zítra na místě zjistit, kde by se to dalo sledovat...

  • fana - 11.10.2022, úterý, 18:08
    (0)

    londres- na Sport 1

  • Dany-Hull City - 11.10.2022, úterý, 15:44
    (0)

    Nevím proč tu někteří děláte eozruch z toho že někdo něco vidí a hned si to prisuzuje ke Slovácku. Ja taky viděl i osobně zdravil našeho bývalého trenéra Habance v neděli na zápase proti Bohemians a nedělám hned rozruch zda se nejel dívat a že by se mohl třeba vrátit a proč tu je apod. Lidi klidek hlavně tam něco urvat ve čtvrtek. Mě spíše mrzí to že najednou nejsme na ČT sport ale je tam Slavia. Trosku nespravedlivé za mě.

  • londres - 11.10.2022, úterý, 15:10
    (0)

    Me by jen zajimalo, kde se to bude dat sledovat, pac do Nice letim, na stadion se nedostanu, takze nejspis o zapas prijdu i v TV. :(

  • Šovkovskij - 11.10.2022, úterý, 11:51
    (0)

    Nevím, proč má někdo zapotřebí řešit takovou pitomost a dělat z komára velblouda - ať i sponzoři si to na Riviéře užijí, zcela jasně si to zaslouží:-) Jen škoda, že to kazí prázdný stadion, ale to už tu bylo rovněž probráno dostatečně.

  • silon - 11.10.2022, úterý, 11:36
    (0)

    Chalupar: já se dobrovolně přiznal, že jsem myslel naše cutalisty 😀 ale ani tak na tom nevidím nic extra špatně🤠

  • chalupář - 11.10.2022, úterý, 11:30
    (0)

    Michal fcs: však i sponzoři můžou být borci, pokud tam nejsou žádné baby, tak silon nenapsal defakto vůbec nic špatně :D

  • silon - 11.10.2022, úterý, 10:03
    (0)

    Michal fcs: No tak to jsi mě to teda natřel, úplně se stydím. Tak nakonec to je let Slovácka, ale ne hráči. Tak ses sám střelil do nohy, protože jsi věděl jen o hráčích a o sponzorech ne. Já se přiznám, že jsem nevěděl ani o jednom. Jenom jsem ráno viděl při cestě do Brna startující civilní letadlo, což není pravidelná linka. Tak mě zajímalo, co to je, a vidím Brno - Nice, tak mě napadli hráči. A to je celý příběh Michale fcs, nic víc a nic míň.

  • Michal fcs - 11.10.2022, úterý, 09:52
    (0)

    Tk27: ale já psal o hráčích, jestli sponzoři a pod letí dnes je ní jedno

  • TK27 - 11.10.2022, úterý, 09:48
    (0)

    Michale, ale i tento let patří Slovácku, hráči letí zítra.

  • Michal fcs - 11.10.2022, úterý, 09:12
    (0)

    Silone, když chceš být zajímavý, zjisti si nejprve fakta, proč by měli letět v úterý, když hrají ve čtvrtek, pro tebe speciálně; letí zitrz10:30 z Brna

  • Michal fcs - 11.10.2022, úterý, 09:09
    (0)

    Nike: že si děláš kozy, přiznej to

  • silon - 11.10.2022, úterý, 08:48
    (0)

    Myslel jsem, že to jsou borci 🙂 pokud ne, tak se hluboce omlouvám 😀

  • paya - 11.10.2022, úterý, 08:30
    (0)

    silon: co tím chce básník říci?

  • silon - 11.10.2022, úterý, 08:23
    (0)

    https://www.flightradar24.com/CSA6100/2dcc7558

  • Buchlovjak - 10.10.2022, pondělí, 23:59
    (0)

    Nike: já si vždycky myslím, že už jsem četl a slyšel všechno a vždy se najde někdo kdo mě vyvede s omylu🤣🤣🤣. Nechceš ještě aby ti zaplatili letenku, hotel a půjčovné za sporťák v Monaku?

  • riedlss - 10.10.2022, pondělí, 21:33
    (0)

    Nike: říkat si o gesto jako vyjádření díky za to, že ste tady 🙏dojemné. Dobrá blbost, můj názor.

  • cicmaaa - 10.10.2022, pondělí, 21:32
    (0)

    Ano, píšeš blbost... Ale aspon mě pobavila, ne jak ty blbosti ostatní, co tady lidi píší...

  • Nike - FCS - 10.10.2022, pondělí, 19:42
    (0)

    Teď jsem tak přemýšlel, že fanoušci co letíme do Nice i přes to, že se na 99% na stadion nedostanem, a poletíme i tak "podpořit" klub a kluky....Tak že by bylo hezké gesto od hráčů či spíše realizačního týmu, že by nám nějakým způsobem poděkovali, když už se třeba nedostaneme na stadion ač se klub určitě snažil něco vyjednat ale proti UEFě je to nereálné, tak kdyby klub fanoušky pozval třeba na společnou večeři a společné setkání s hráči... Takhle tam budeme klidně i třeba ve 40-50 lidech a klub o naší podpoře ani nebude vědět...Myslím, že by i třeba hráči byli rádi, že jsme s něma.... ale je to otázka spíše na realizační tým a vedení... Třeba píši blbost, ale jen můj názor, mějte hezký večer :-)

  • Rado - 10.10.2022, pondělí, 18:05
    (0)

    Jak jsem i v diskuzi-bohužel-správně předpokládal rozjetá Bohemka byla těžký soupeř. Možná i los jde teď proti nám. Nálada v mužstvu spadla. Právě to je myslím příležitost pro skutečné příznivce tohoto sympatického mužstva- tedy aklamací podpořit svůj tým. Něco ve smyslu- ať ty negativy hodí za hlavu, děkujeme za nádhernou historickou sezónu, věříme Vám, máte naši podporu, atd. Borci si to zaslouží- a stále se v těch zbývajících zápasech hraje o moc-body (pořád je hratelný i postup), peníze i mezinárodní prestiž FC Slovácka !!!

  • fcs - 10.10.2022, pondělí, 16:08
    (0)

    drzy vandrak-mozna by ta jedenáctka vydržela 60 min s podobnou výkonosti, ale musíš brát v potaz že máme starší mužstvo a i při menší únavě hrozí zranění a delší doba než se hráč dá dohromady jak když byl o 10-15 let mladší,další vec je že i ostatní hráči si zaslouží hrát a toto je přesně ta zlomová sezóna kdy po letech prekopavame mužstvo a to si někteří neuvědomují

  • drzý vandrák - 10.10.2022, pondělí, 15:02
    (0)

    V Evropě hrajeme dobře, ale v lize ne.Proč?Do ligy na rozdíl od KL nenastoupí ideální sestava a tím pádem nejsme schopni od začátku makat jak mašina.Samozřejmě že se musí protočit i ostatní hráči (na to tu jsou), ale možná by stálo za to, postavit optimální jedenáctku od začátku i v lize,chytit začátek zápasu a pak v již tradiční 66. minutě poslat čerstvé síly z lavky.Zatím to děláme přesně opačně a nevyplácí se to očividně.Ale asi víme co děláme....

  • riedlss - 10.10.2022, pondělí, 13:19
    (0)

    Nvm kdo by dával zápas bez diváků 🤷‍♂️

  • vajdik - 10.10.2022, pondělí, 12:57
    (0)

    Celtic - no prodej hráčů - řekni o koho by mohl být zájem? Kalabiska bohužel kdyby měl o pět roků méně.., jinak prodejny je jen Filip a ten jaxi v Evropě ukázal že asi na zahraničí to úplně v jeho kariéře nebude, Havlík - tam mu nepomůže Šilhavý, raději povolá pana Alexe, a v z útočníků - Kozák neprodejný, Mihálik neproduktivní, Vecheta v ligovém kádru neviditelný a Sasinka není náš. Možná Němci by mohli mít v hledáčku Doskiho. Ale ten by se měl tady alespoň rok a půl ohřát...

  • celtic - 10.10.2022, pondělí, 11:55
    (0)

    Navic pokud se nam podari tri zbyvajici zapasy,nezareze nas rozhodci a budem mit introchu toho stesticka (coz jsme zatim v ekl nemeli) a predvedeme skvely fotbal ,tak o nektere hrace muze byt treba zajem v Evrope a tam uz jsou za orestup penize uolne nekde jinde jak v nasi kaprlize...za me je priorita Ekl mol cup a v lize dopadnout co nejlip...verim ze se to podari

  • celtic - 10.10.2022, pondělí, 11:48
    (0)

    Pokud by se nam podarilo vyhrat v Nice...vydelame 12 mega..a to jsme za umisteni v lize a viteze ceskeho poharu nevydelali za tri posledni sezony...neprislo me ze Nice byla lepsi jak kolin...za me sa da porazit..pokud by nguyen zachytal nadstandart tak jak tomu bylo ve stockholmu...a v pripade ze by jsme vyhrali jeste nic neni ztracene v EKL..ano liga nam utika,ale zase ne az tak moc protoze letos je to hodne vyrovnane a ztraci vsichni....a treba v lize zkoncime osmi ale muze se nam podarit obhajit cesky pohar a budeme mit evropu a lepsi vychozi pozici jak druhy celek v lize,tak jak tomu bylo v minule sezone...trochu je to podobna paralela s jabkama vloni hrali skvele evropske pohary a v lize se zachranili v hodine dvanacte

  • a jé - 10.10.2022, pondělí, 11:35
    (0)

    To jestli tady budou poháry každý rok nebo ne se rozhoduje jinde ne tady na diskuzi ano nemáme takového majitele jako Sparta nebo Slavie ale to neznamená že nemůžeme skončit pred nema a co se týká berbrovcu tak ti měli na začátku roku dluh 200 milionu a jen díky risku jsou tam kde jsou ale vse neni tak ruzove oni příští rok musi hrát opět skupinu LM jinak jsouce srabu

  • Hory - 10.10.2022, pondělí, 11:06
    (0)

    Naše utkání v Nice dává živě Sport 1.

  • vajdik - 10.10.2022, pondělí, 10:54
    (0)

    Ruku na srdce - ani v lize kdyby jsme nehráli poháry, tak na první trojku nemáme, jak na hřišti tak v zákulisí... Tady přes 20let se ani nesnilo o nějakém poháru a my tu najednou máme Kolín Nice Partizan!!! Já chápu že tu každý rok na ty poháry mít nebudeme - ale rychle zapomínáme jaké dno tu bylo za Simeoneho!!! Škoda že ve čtvrtek najednou ČT asi změnila TV zápas a dává Slavii nebo bude i Slovacko?

  • Babu - 10.10.2022, pondělí, 10:20
    (3)

    BM: jak můžeš říct, že se máme vykašlat na EKL, že máme nahrané, když za každý byť BOD jsou peníze navíc, bod do tabulky a body do koeficientu? Tady se 10 let bulí, že se plácáme vprostřed tabulky a když hrajeme poprvé poháry a vůbec ne zle, tak se na to máme vykašlat a soustředit se na ligu? Tím nehodnotím včerejší zápas, ten byl strašný, i proti Jablonci to bylo jak pouťák, ale proboha.. lidi.. hrajeme SKUPINOVOU FÁZI EVROPY...

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 10:00
    (0)

    Petros: snad budeš mít pravdu... doufám, že vedení mu chystá pěknou smlouvu a ještě tu zůstane, pokud dostane ke smlouvě i možné další cíle a ambice kam klub dále směřovat...

  • Petros - 10.10.2022, pondělí, 09:57
    (1)

    Bayerne, naštěstí ani Svědík není blbý, aby chtěl jít do takového chaosu jménem Baník :)

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 09:41
    (0)

    Petros: já ti pohled neberu, ale je trochu rozdíl hrát proti Bayernu nebo Partizanu... ostuda to není, jsou ve skupinové fázi Ligy mistrů, to opravdu není ostuda... my jsme hráli vyrovnané partie proti 3 soupeřům kteří ale nedosahují kvalit Barcelony, Bayernu a Interu, to prostě nejde srovnávat... a jinak Plzeň nehraje a ani loni nehrála nějaký super fotbal, takže se nedivím, že si to nejdou s těmi 3 giganty rozdat na férovku :-))) to by nebyl styl Bílka... ale to je jedno, to už jak píšeš, každý na věc pohlížíme jinak :-)

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 09:31
    (-1)

    TK27: jsem zvědavý kdo ho v Baníku nahradí... tak nějak tuším, že se asi začíná otvírat cesta pro Svědíka, ten Mikloško není blb...

  • Petros - 10.10.2022, pondělí, 09:31
    (1)

    Ne Bayerne, ti hráči Plzně jdou do těch zápasů předem poražení, nevěří si a nehrají s nasazením. To je fakt který každý kdo se pořádně dívá tak vidí. A je to srabáctví a ostuda. Jak si to můžou užívat ti jejich fanoušci? My jsme proti všem 3 soupeřům hráli vyrovnané partie a rozhodovaly individuální chyby a nepřízeň rozhodčích ale ne to, že bychom to odchodili a neměli na to. Ale každý má svůj pohled, takže tím za sebe končím tuto diskuzi :)

  • TK27 - 10.10.2022, pondělí, 09:16
    (-1)

    Tak Vrbu vyhodili z Baníku, takže nový trenér se zase chytne na Slovácku, které přijede úplně zatavené.

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 09:12
    (0)

    Petros: nevím, zda je to imaginární šance hrát poháry i za rok... chci věřit, že by to tady mohlo jít každý rok, samozřejmě nese to investice, ale chci věřit, že s novým spolumajitelem bude každý rok líp a líp, když sám vyhlašoval, že by chtěl zase hrát do 4 místa... Jinak hráči se v Evropě budou chtít poprat všichni a vždy, je jedno zda je to Plzeň nebo Slovácko, ale vždy taky záleží, kolik jim toho soupeř dovolí :-))) nemyslím si ,že by Plzeň se nechtěla poprat o výsledek, ale prostě ti soupeři jsou úplně jinde a to když zjistíš, že vlastně celý zápas běháš bez balónu a bez šance, tak věřím tomu, že i spoustu hráčů otráví... Respekt je super a jsem za něho rád i třeba jak trenér Nice pochválil práci Svědíkovi, protože si to zaslouží... ale za rok za dva si za respekt nic nekoupíš a zapomene se... samozřejmě my na Slovácku nezapomeneme nikdy... Přes Mol cup je sice cesta nejjednodušší, ale taky velice zrádná a myslím si, že letos bude Mol cup u řady týmů na prvním místě, přeci jen zase zaručuje přdkolo Evropské ligy, zatím co druhý a třetí tým ligy má pouze předkolo Konferenční ligy...

  • Petros - 10.10.2022, pondělí, 08:56
    (1)

    Bayerne ve spoustě věcí máš pravdu, ale sorry nikdy bych se za sebe nesrovnal s tím aby náš klub, naši borci ty zápasy v Evropě jen odchodili bez zájmu, nasazaní, vůle se o to aspoň pokusit poprat....za to co předvádí Pmzeň bych je jako fanoušek mrdal jak prase!!! To je ostuda a je to fakt. Nikdo neříká, že máme hrát poháry každý rok. Nikdy jsme je nehráli, opakuju NIKDY v historii a ty tu navrhuješ vyserte se na to vedení, trenére, hráči ať máme nějakou imaginární šanci je hrát i příští rok? Hodně divné myšlení. V tomto fakt s Tebou nesouhlasím. A nakonec stejně všichni víme, že do Evropy je nejjednoduší cesta přes MOL cup a tam teprve naskočíme. A k té Evropě posl. poznámka. Ty videa co dělám mají čím dál větší ohlas v celé republice i Německu a prakticky všichni nám vyjadřují respekt za to co jako trpaslíci proti těm velkým klubům předvádíme! To mě naplňuje radostí a hrdostí a že to nese i tu špatnou stránku v lize, za mě je to cena která se dá vstřebat. Proto Vzhůru Slovácko, pořád čekají ještě 3 velké zápasy v Evropě a věřím stále aspoň v jedno vítězství.

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 08:42
    (0)

    No ale tam kde jsme v lize je i chyba vedení, možná bych řekl i zásadní... chybí rychlostní útočník, včera extra patrné u Bohemky... my takového nemáme, máme 4 velice podobné útočníky, kterým chybí rychlost... další bod, který vedení podcenilo je střed zálohy... ano Havlík je jak motorová myš každý zápas, Trávnik očividně fyziky našlapaný jak Sadílek není a Daníček není středový hráč, takže k Havlíkovi není pokud nehraje Trávník nikdo kdo by byl konstruktivní a kdo by pomáhal středu zálohy proti soupeřům, kterým stačí v naší lize pohlídat Havlíka a nemáme dopředu žádnou myšlenku... no a nemluvě o tom, že si Havlík vlastně ani neodpočine... no a třetí bod obrana, Hofmann s Kadlecem za mě hrají dobře, ale nemají za sebe adekvátní náhradu a ti prostě to odnáší nejvíc, Břečka byl zase super kauf, ale ten kluk nehrál půl sezóny, fyzicky na tom není dobře a možná se do toho dostane po zimním soustředění, takže v poháru a v lize do konce podzimu zavaříme Kadlece s Hofmannem... no a golmani, tomu nerozumím proč jsou v takové formě jaké jsou, myslel jsem si, že tady máme vcelku kvalitu a slušnou zastupitelnost... tak snad se to brzy zlepší... jinak jediný kdo snese nějaké měřítko i gólové jsou naši krajní beci... to jsou snad jediní naši hráči, kteří jsou schopni dát branku...

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 08:32
    (-2)

    Petros: je potřeba na to pohlížet ale ze dvou stran... za prvé klidně budu ve skupině jakéhokoliv poháru hrát připosraně, jako Plzeň, protože jsem se dostal do skupiny tak mám letos vyděláno, tak jako Slovácko... postoupit ze skupiny je nereálné a to nejen z důvodu kvality soupeřů, ale taky co vidíme všeci, tak rozhodčí nám zrovna nepomáhají... a Plzeň si to v pohárech užije a bude připosraná, ale má už dávno vyděláno a z té skupiny by nikdy dál nepostoupila... ale taky myslí na další rok a v lize jede, protože poháry za rok jsou pro ni důležité z pohledu zase financí... A Slovácko si pak může zvykat na co chce pokud mu ujede v lize vlak a za rok ty poháry hrát nebude, vždyť i kdyby za rok hrálo zase jen předkola, tak i tam jsou zajištěny nějaké ty miliony... A Plzeň o které píšeš, dala do koeficientu letos nejvíc bodů ze všech i když hraje připosraně...

  • Petros - 10.10.2022, pondělí, 08:20
    (2)

    Směju sa až sa za břicho popadám těm kecům zdejších expertů, co začínají nadhazovat serte na Evropu a že se nediví, že takové výkony v lize odradí lidi a ti nebudou chodit na stadion 🤣🤣🤣🤣. Volové, chodí furt stejně lidí poháry, nepoháry i když se hrál super fotbal. Vy asi ani na tu Evropu nechodíte, asi sa vám zdálo těch pár set za lístky moc....stokrát raděj snesu pár takových nepovedených zápasů v lize, než abychom sobě a celé republice dělali ostudu těma připosranýma výkonama co předvádí Plzeň!!! Naštěstí vás Slovácko ještě pár týdnů bude srát bo v EKL nic nevypustí a bude si budovat dobré jméno a my co na ty zápasy chodíme můžeme hrdě ukazovat, že jsme 1 FC SLOVÁCKO, klub sice malý a rodinný ale velký srdcem a odvahou....a k té rotaci, jasně že my musíme rotovat bo na 13 hráčů, když polovině je hodně přes 30 sa to hrát nedá a přišly by únavová zranění a tam je zakopaný pes, prostě to vše je nové a musí si to sednout a klub si na to zvyknout.

  • Bayern Munchen - 10.10.2022, pondělí, 08:18
    (0)

    Bonito: jaký je náš společný sen v Evropě... snad nemyslíš postup, to už je velká utopie... a pokud něco uhrajeme z těch posledních tří zápasů, tak si dovolím tipnout, že možná doma něco s Kolínem...

  • Bonito33 - 10.10.2022, pondělí, 08:12
    (0)

    Vosolys: Správně, proto bych se soustředil dále na nás společný sen v Evropě.

  • karagavrylydys - 10.10.2022, pondělí, 07:57
    (0)

    Vosolys: Břečka hrál včera za béčko proti Velkému Meziříčí.

  • Vosolys - 10.10.2022, pondělí, 07:37
    (0)

    Lagic: souhlasim, liga nám neutíká jen díky tomu, že ostatní týmy taky ztrácí body. S Břečkou je co? Protože Hoffman je letos totálně bez formy.

  • Hory - 10.10.2022, pondělí, 07:17
    (0)

    Mě osobně přijde příjemnější pořád se snažit v pohárech klidně na úkor ligy. Pak člověk i lépe vstřebá včerejší výsledek. Jaký koliv bodový výsledek v rámci pohárů nám více pomůže díky ekonomice k lepší budoucnosti byť za cenu, že letos to holt úplně nedopadne. Podzim nám jistě přinese ještě několik takových negativních zážitků,ale věřím, že do jarní části už vstoupí to Slovácko co známe poslední dva roky, které tu jízdu rozjede i s nějakou tou zimní posilou.

  • lagic - 10.10.2022, pondělí, 07:16
    (0)

    Když jsem po Jablonci tady nadhodil, že by měli KL dát na druhou kolej, tak jsem tu byl pranýřován. Takhle budeme bez výsledků jak v KL tak v lize a lidi přestanou chodit. Já, pokud bych tam včera nebyl s dcerkou, tak také v poločasu poprvé odejdu předčasně, což jsem za více jak 25 let neudělal. V Nice stejně budeme běhat bez balonu a body neuhrajeme, akorát se ještě víc vyšťavíme a dostaneme na baníku další dardu. A ani hráče to nebude furt bavit bez sil a chuti, což je vlastně vidět již asi měsíc. Bohužel jsme předběhli dobu a na poháry nejsme dostatečně připravený klub. Mě teda rozhodně víc bavila loňská sezona bez pohárů, teď už je KL jen přítěž a říkejte si, co chcete, na tom trvám.

  • spiky - 09.10.2022, neděle, 22:24
    (0)

    Jako ta 4ka byla dnes ještě milostivá, když si vzpomenu co ještě bohemáci zahodili za kopu šancí.

  • fcs - 09.10.2022, neděle, 22:19
    (1)

    Nesouhlasím že se hraje jen o peníze pro Zemka,minulu sezónu jsme prakticky odehráli z 13-14 hráči a kdokoliv tam prisel tak jezdil po prdeli a byli jsme neskutečně sehraní což teď bohužel jaksi nejsme při rotaci více hráčů ,jeden faktor je že hráči nedokáži po poháru přepnut na ligový zapas,další věc je únava která byla jasně vidět s Jabloncem,Kozák k sobě někoho potřebuje a po červené kartě tam toho moc nezmohl stejně jak s Jabloncem kdy tam prakticky sám běhal

  • Nike - FCS - 09.10.2022, neděle, 22:16
    (1)

    Bohužel, dnes to byl jeden z nejhorších výkonů za poslední roky... Kdyby tam byla alespoň nějaká bojovnost ale moc mi nepřišlo, že by se hráči nějak snažili a chtěli s výsledkem něco udělat... Nedokázali jsme si ani nahrát pořádně...Furt jsem si říkal za stavu 1:0 2:0, že i v 10 ještě můžeme zápas alespoň srovnat... když jsme si to zažili na vlastní kůži proti Budějkám a Partizanu ale bohužel vše bylo naopak... odevzdaný výkon, na výkony brankářů se moc spolehnout teď nejde ale hráči tomu moc nepomáhají... hlavu hore, ve Francii zápas odehrát se ctí a pak musí přijít 100% soustředění na ligové duely...

  • Divák - 09.10.2022, neděle, 21:58
    (-1)

    Poprvé v životě jsem opustil stadion v 65 minutě protože takhle nasraný a zklamaný jsem ještě asi nikdy nebyl. Ať se ještě někdo diví, že návštěvy jsou mizerné když člověk vidí blamáž s jabloncem a pak totální ubohost proti klokanom... hnus, zmar, neschopnost. Hráči vyšťavení bez chuti hrát dopředu. Jde vidět, že priorita je konference skrz peníze pro Zemka ale tohle by se.mělo už velice rychle přehodnotit protože nám těžce ujíždí vlak v lize a tím pádem budou návštevy pak dvoutisícové a nikdo nemůže říct ani popel...

  • fcs - 09.10.2022, neděle, 21:49
    (0)

    Doski pár výborných momentu,bohužel to simulování ho pořád nepreslo

  • fcs - 09.10.2022, neděle, 21:48
    (0)

    Jaksi mě tam chybí hráči jako Navrátil,Sadílek kterí nevypustili ani metr a dokázali tým vyburcovat jak na hřišti tak mimo nej

  • drzý vandrák - 09.10.2022, neděle, 19:51
    (1)

    Je to velká bída.Nechám ale radši emoce vyšumět....

  • riedlss - 09.10.2022, neděle, 19:06
    (1)

    Kritiku nechávám doma, po dnešku jsem odcházel zklamaný!!!

  • derflik - 09.10.2022, neděle, 18:38
    (0)

    potřebujeme rychlostní typ do útoku , dnes to bylo extrémně vidět.

  • volič - 09.10.2022, neděle, 17:14
    (1)

    A to je další věc co nechápu , kam se poděli všichni fotbalisté,kteří umí kopnout standardní situaci ??? dyď my ,kdyby jsme měli kopat takový přímák ,tak je z toho hovno ,né-li hůř .....Bohemka nadržená na výhru a 3body ,Slovácko unavené ,bez jiskry,bez nápadu ,,snad se vzpamatujou

  • Lemmy - 09.10.2022, neděle, 17:08
    (-4)

    spiky: Přímák byl moc dobře kopnutý, tam se to těžko posuzuje. Opravdu dobrý golman by to nejspíš chytil, ale vyloženě chyba Filipa to nebyla.

  • karagavrylydys - 09.10.2022, neděle, 17:07
    (1)

    spiky: první Nguyenův (šlo to přímo na něj, jen zvednout ruce), druhý neměl šanci.

  • spiky - 09.10.2022, neděle, 17:02
    (0)

    Lemmy: V pohodě. Já myslel ten přímák. Přišlo mi, že to letí na střed brány, ale zas to bylo hodně blízko no.

  • volič - 09.10.2022, neděle, 16:58
    (0)

    Mě by se zase líbilo , kdyby nehráli jak osraní ....

  • Lemmy - 09.10.2022, neděle, 16:57
    (0)

    Spiky: sory za skomolení jména...

  • Lemmy - 09.10.2022, neděle, 16:57
    (0)

    Spiki: To se chytatmoc nedalo, tam to byla chyba obrany

  • TK27 - 09.10.2022, neděle, 16:55
    (0)

    Nejvyšší čas se na konferenční ligu vysrat. S takovouto bídou to je na padák v lize.

  • spiky - 09.10.2022, neděle, 16:53
    (1)

    Škoda slov. Zápas v hajzlu, síly ubydou ještě víc v desíti. Ten gól viděl někdo z televize jestli se dal chytat? Na céčku mi svítí do ksichtu, tak nemůžu posoudit. To je fakt v prdeli, achjo!

  • Lemmy - 09.10.2022, neděle, 16:23
    (0)

    Golmani se budou muset pořešit, jinak nemáme šanci na nějaké lepší umístění. Mě by se nejvíc líbil Heča jako jednička

  • karagavrylydys - 09.10.2022, neděle, 16:21
    (0)

    Nguyen má teda neskutečnou fazónu.

  • Lemmy - 09.10.2022, neděle, 16:18
    (0)

    Tak ne :(

  • Lemmy - 09.10.2022, neděle, 16:16
    (0)

    Tak tu šanci Borek moc nevyužil, snad ji využije Filip...

  • kecipep - 09.10.2022, neděle, 15:07
    (0)

    Prekvapeni. I Kozak s Vechetou v utoku.

  • karagavrylydys - 09.10.2022, neděle, 15:06
    (0)

    Dnes v bráně Borek, tak snad chytne šanci za pačesy.

  • Šovkovskij - 09.10.2022, neděle, 11:40
    (0)

    Pravda, řežou nás teda řádně. Hrůza v Kolíně, teď s Nice, jedině s Partizanem rozhodčí obstál.

  • a jé - 08.10.2022, sobota, 22:34
    (0)

    Jo myslím ze byla jasná jenze diváci sr budou raději dívat na Nice nebo Kolín než na nas a dle me je to tak posefovane

  • Bonito33 - 08.10.2022, sobota, 20:47
    (0)

    Na videu ,, ohlédnutí za zápasem s Nice" v čase 2:35

  • Petros - 08.10.2022, sobota, 17:36
    (0)

    To podražení Doskiho jsem v zápase vůbec nezaregistroval, ale jasná pecka. Bohužel jsme řezaní jak prase rozhodčíma a tím, že není VAR...

  • Petros - 08.10.2022, sobota, 17:35
    (0)

    Tož tu video z toho smolného zápasu. https://youtu.be/6BgVyiYPmE0

  • Greif - 08.10.2022, sobota, 15:52
    (0)

    Myslíš ten loket ?

  • Bonito33 - 08.10.2022, sobota, 13:31
    (0)

    Tak se dívám na ohlédnutí za zápasem s Nice a je tam krásný záběr, jak sekl Doskiho v tom vápně, míč vubec nezahrál, takže za mne jasná penalta, opět můžeme litovat, že tam není VAR. (díval jsem se na ten moment 4x, tak snad nejsu slepý). Škoda.

  • Šovkovskij - 08.10.2022, sobota, 11:25
    (0)

    Celkem by mne zajímalo, proč na teletextu (ano, to stále existuje):-D, pořád píší místo Doski, jinou verzi, Duski. To je nějaká další alternativa, které si nejsem vědom? Na dresu má ještě k tomu Merchas. Je to celé jakési zamotané - inu Írán:-) Diskusi o vražedném atentátu, či přímo teroristickému útoku na pšonka bych uzavřel tím, že já bych tedy pivo, a už vůbec ne za lidových 45 korun českých a v kelímku navíc, i když to je sračka, tedy rozhodně nehodil:-D

  • Bonito33 - 08.10.2022, sobota, 08:23
    (0)

    Každý jsme někdy udělali chujovinu, která nás poté mrzí. Tych piv vždycky létalo hodně, hodně se zastaví o síť, jen teď měl borec tu smůlu. Dál bych to neřešil, on sám jistě zpytuje svědomí a musí být psychicky v prdeli - aspoň já bych teda byl z toho co může přijít. Tak snad nebude trest pro něj a pro klub nějak výrazný.

  • Dany-Hull City - 08.10.2022, sobota, 00:47
    (0)

    A ze to golmana trefi a ten tam leží jak po zásahu dynamitem je uz divadlo které by dělal každý. Někdy to lítá i v lize ale UEFA si holt na to zakládá a dává pokuty ráda. Aspoň takro na mě to působí. A neodsuzuji jen tvrdim ze takové chování se mě osobně jako fans nelíbí mít mezi sebou. At je to frustraci, výkonem zápasu nebo cimkoliv jiným. Jako samé říkat ze nguyen neni dobrý golman. Ja za ním stojim a jsem rád ze jej máme. Chyby se dějí vsude Nas to trápí teď v nevhodnou dobu.

  • Dany-Hull City - 08.10.2022, sobota, 00:42
    (0)

    Buchlovjak: ja nikoho nepranyruju, pouze mam nazor na to takový že at se tp i deje běžně tak tohle prostě se stalo a je treba to potrestat. Nerad bych aby na jinak skvelem kotli a povzbuzování se vyskytl někdo kdo to takto uzemni a otočí. Po shlédnutí záběru at chtel neb ne mirit je to špatně. A ze litaji na fans a na hráče to nemuzes myslet ze je to samé nebo podobné. V zápase je meritko jinao nastavene jak pro hráče nebo fans, bohužel alej je to tak.

  • Babu - 07.10.2022, pátek, 22:24
    (2)

    Jinak já si vzpomínám moc dobře, kdy Nguyen zachytal výborně. A to přímo na AIK. Podle mě tam předvedl neskutečný výkon. To jen pro některé, co vykládají, že naposledy zachytal dobře v dubnu na molcupu. Ale ano, jinak má hodně problémů se střelama zpoza vápna, které ani nebývají extra umístěné.

  • Babu - 07.10.2022, pátek, 22:22
    (1)

    Já neříkám, že ten kelímek z B3 nebyla chujovina jak sviňa, ale v kontextu toho, že naši soupeři z Kolína a Nice se porvali v několika stovkách na stadioně a zmastili se aj se securitkou, mi to přijde až bizarní, jak se tady tepeme... Znovu pro některé - neomlouvám to, jenom prostě rozdíl těch činů je obrovský. A borca to trefí do ramene a dělá jako kdyby dostal ledovou krou do oka...

  • Nike - FCS - 07.10.2022, pátek, 22:09
    (0)

    Určitě nejde čerpat z pojistky na blbost peníze na pokutu :-D Pochopil bych to ještě kdyby musel hradit nějaké léčebné výlohy (kdyby tím někoho zranil vážně) nebo způsobil nějakou materiální škodu na majetku... ale takhle na pokutu pochybuji, to pojišťovna nevyplatí...

  • Survival - 07.10.2022, pátek, 21:25
    (1)

    Za případné zranění někde ano. Ale na pokuty jsou výluky.

  • Hory - 07.10.2022, pátek, 21:15
    (-1)

    Survival ano, to myslím. Náhoda tomu chtěla, že dnes jsem měl v rámci své práce schůzku se šéfem likvidátorů jedné pojišťovny a ten mi řekl,to by se plnilo.

  • Survival - 07.10.2022, pátek, 21:03
    (0)

    Hory asi myslí pojištění odpovědnosti v běžném občanském životě (tzv. pojistka na blbost). Ale pojištění je na nahodilé věci, ne že po někom něčím schválně fláknu :-D.

  • Leroy Brown - 07.10.2022, pátek, 21:01
    (0)

    Jenom pro představu, s jakýma lidma to tady žijeme…na ten jeho příspěvek o včerejšku ani nejde nic říct… https://m.facebook.com/100000081845571/

  • Leroy Brown - 07.10.2022, pátek, 20:59
    (0)

    Hory: Mě by docela zajímalo, která pojišťovna ti pojistí náhradu škody za to, žes někoho na fotbale trefil pivem. 😅

  • Hory - 07.10.2022, pátek, 20:11
    (-2)

    Takže nakonec ten co vhodil to pivo možná na tom nebude tak finančně zle,pokud má dobrou pojistku. Pojišťovna to bude hradit.

  • Buchlovjak - 07.10.2022, pátek, 19:51
    (0)

    GarryR:Lépe bych to nenapsal. Na kritiku je tu hromada odborníků, ale jen za klávesnicí a to je tak se vším okolo. Na výjezdy jezdí pár jedinců, o chod chorea, příprav a všeho okolo fanclubu se stará taky pár jedinců, ale plnou hubu keců vás tu má vždycky pětkrát tolik. Typicky moravský štýl. A jasan když můžu někoho pranýřovat tak pořádně. Uvědomte si, že jsme fanoušci a jsme tu aby jsme klub podpořili, ale v tom jsme těžce za minulou érou. Takže ruku na srdce a každý začněte sám u sebe. Diskuzi tady bych zrušil a fotbalový klub prodal do tramtárie. Při tom "nezájmu" o ligový fotbal by to i dávalo smysl. Je to tady převážně fakt jen tlupa do sebe zahleděných jednotlivců. FCS nafurt!

  • guerero - 07.10.2022, pátek, 16:02
    (0)

    Co sa týká Nguyena,tak včera nám pokazil remizový zápas, doma s Partizanem první gól taky jeho, ten nastartoval obrat celého zápasu, jinak by jsme ho vyhrály, když to sečtu, tak 3 body v prdeli díky golmanovi,prostě nemáme oporu v brance, Fryšták v Kolíně taky dostal 4 kusy, klidně bych dal šanci v Nice Borkovi, ať sa ukáže, nemusí pořád sedět na lavce.

  • GarryR - 07.10.2022, pátek, 15:52
    (-2)

    BM: přestaň dedukovat co by bylo kdyby a co by mohlo byt.. nechápu ze mate někteří potřebu řešit něco co stejně nikdy jinak nebude. A hlavně za klávesnicou. Boha tady to by měla přijít nějaká čistka nebo to tu úplně zavřít.

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 15:39
    (0)

    Ještě mi chybí konzistentní názor dalšího odborníka...Nebudu konkretizovat:-) Ano, byla to pičovina... ten kluk si je toho vědom, ví, jaké jsou následky, tak proč jej pořád pranýřovat?

  • Bayern Munchen - 07.10.2022, pátek, 15:20
    (0)

    Šovki: házet můžeš čím chces, ale podstatné je kolikrát zda trefis terč či nikoliv… kdyby to dopadlo mimo hráče tak to nikdo neřeší a ani flastr by za to nebyl… Garry: ty to za dotyčného zaplatíš tu pokutu klubu… mne je jedno co kelimkar ale klub takhle bude ochuzen o peníze, které mohly být například na novou smlouvu pro Svědíka jak uvádí Sliňta…

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 15:16
    (0)

    Jak jsem již podotkl, například v Turecku se mince, zapalovače, kelímky házejí zcela běžně a nejsem si vědom, že by je někdo trestal. Uvidíme UEFA MAFIA, jak rozhodne.

  • GarryR - 07.10.2022, pátek, 15:02
    (0)

    Někteří se tady zachvílu vystříkají kvůli blbému kelímku s pivem..

  • Slinťa - 07.10.2022, pátek, 14:24
    (0)

    lagic: Když si vzpomenu, co všechno létalo na Slávisty ve Feyenoordu, nikoho z mafie to netrápilo. Jenže metr není stejný, jak píšeš. Bohužel.

  • Slinťa - 07.10.2022, pátek, 14:22
    (0)

    Fanoušek udělal chybu. Chybovat je lidské, kdo jsi bez hříchu, hoď kamenem. Ale za chyby se také platí! I děti platí za své chyby. Pokud se chová někdo jako hloupé dítě, které nedomýšlí důsledky svého chování a neumí se ovládat, musí platit také. Jako fanouška mě sere poškození klubu. Může být mega flastr, třeba zrovna to mega, co mohl dostat pan Svědík jako bonus za podpis nové smlouvy...Hlavně by to ale chtělo, abychom se z této chyby poučili všichni a nikdy už nic podobného nedělali.

  • tvojemama - 07.10.2022, pátek, 14:20
    (0)

    Jinak já v létě psal, že bych si klidně nechal Bajzu, Fryštáka a Borka. Bajza podle dat a statistik vypadal dobře ( ale asi tu nechtěl být). A kdyby měl Nguyen formu, tak si myslím, že bysme ho stejně za moc peněz neprodali v téhle době. Já si jen říkal, že za 5M jsme mohli koupit někoho jiného. To je jen můj pohled. Filipa mám rád a má super přístup. Věřím, že se dostane zpátky do formy.

  • tvojemama - 07.10.2022, pátek, 14:14
    (0)

    Lagic- Jo, to jsem nějak zapomněl dopsat. Z toho mám taky obavy.

  • lagic - 07.10.2022, pátek, 14:08
    (1)

    Jen mám bohužel obavy z toho, že z nás udělají exemplární případ, protože FCS nikoho nezajímá, což nám dokazují i rozhodčí, jsme pro UEFU spíš přítěž a mají nás u zádele. Kdyby to bylo u nějakého renomovaného klubu, tak si myslím, že by jeden ojedinělý kelímek UEFA MAFIA ani neřešila.

  • tvojemama - 07.10.2022, pátek, 13:37
    (0)

    Byla to demence to hodit, ale pořád to byl jen kelímek z pivem.

  • tvojemama - 07.10.2022, pátek, 13:36
    (0)

    Jsem si hned vzpomněl na tohle. Tehdy tam na rozcvičující hráče házeli zapalovače. Měli z toho něco jiného než pokutu? Snad to bude tak jak píše Elucky a bude z toho jen pokuta.

  • tvojemama - 07.10.2022, pátek, 13:34
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/jan-kuchta-feyenoord-rotterdam-slavia-evropska-konferencni-liga.A211001_013122_fot_pohary_jic

  • eLucky - 07.10.2022, pátek, 12:42
    (0)

    to Valheru: To bude.... bohužel je to tak. Jako delegát by měl přihlédnout i k těm provokacím ze strany gólmana. Kdyby jenom zdržoval, tak by nedělal nic neobvyklého, ale on se fanouškům vyloženě vysmíval už před tím pivem. V žádném případě to neospravedlňuje pivo do ramene, ale jako polehčující okolnost by to mělo hrát roli.

  • Valheru - 07.10.2022, pátek, 12:38
    (0)

    I kdyby to byla haluz, je to svinstvo a bit bude kotel a klub. Nezbývá než doufat, že se podařilo delegátovi předložit dost informací, aby byl trest co nejmírnější. Z tohohle pohledu je důležité, že to byl jen jeden kelímek a ne flaška, jak si původně myslel.

  • eLucky - 07.10.2022, pátek, 12:35
    (0)

    to josmen: Možná věděl co dělá, ale to že ho fakt trefil - aj když třeba mířil - je taková haluz jako Stolmorovo Porše před léty:D

  • josmen - 07.10.2022, pátek, 12:31
    (0)

    Ten borec to hazel ale ze spodu kotla, kde je dira v siti, takze to nebyla nahoda. Dobre vedel co dela.

  • Rado - 07.10.2022, pátek, 12:23
    (0)

    Už se stalo. Další zkušenost z ostrého boje v KL-se všemi souvislostmi- je za námi. Tak ještě 3x a ve hře 9 bodů ! Pořád hratelné a stát se může cokoli. Čistě můj názor je, že Filip by měl zkusit teď béčko a proti Bohemce třeba Juru Borka. To proto, že jestli by třeba hrál v Nice, měl by si zkusit předem těžšího soupeře, což současné Bohemka je. Má teď z ligy snad nejlepší formu, na venkovních hřištích určitě. Jak říkal Filip, jsou spolu delší dobu a mají kvalitní borce na kontry

  • chalupář - 07.10.2022, pátek, 11:11
    (0)

    Petros: přesně! Tím se nijak nechcu zastávat toho kelímkářa, ale hned jak sa to stalo sem si říkal, že toto kdybys tisíckrát zkusil z toho místa zopakovat, tak bez šance...

  • Petros - 07.10.2022, pátek, 10:45
    (1)

    Ykarus to vystihl přesně! Gaučoví fanoušci co ho tu furt pranýřují asi neví co jsou to emoce přímo na stadecu, kdy ještě ten brankář celou druhou půli zdržuje a provokuje. Jasné že to pivo neměl házet, to je nám snad jasné a nikdo ho neomlouvá, ale jaká je pravděpodobnost, že ten kelímek projde čistě tou sítí? 1 ku tisíci??? Z frustrace a nasrání mrdneš kelímek do sítě a asi i ten dotyčný nešťastník hleděl jak to proletělo....neomlouvám ho, ale tady ten hejt na něj je až moc, nemyslíte?....to ať dělaj fanoušci ostatních týmů a ne vlastní. To jaká to byla děfka ukázal ten brankář po závěrečném hvizdu.

  • oli - 07.10.2022, pátek, 10:39
    (0)

    Jinak myslím si že jako první trest mimo financí přijde to že s Kolínem si pivko na stadionu nedáme

  • Pondras - 07.10.2022, pátek, 10:36
    (0)

    Kelímkář si svůj trest vyzere to bez pochyby. Tohle prostě ne!!! Zaráží mě ale jedná věc. Za nesportovní chování se přece uděluje červená. Tak jako včera na Slavii ,tak jako jinde při odstrceni podavače míčů, atd. Ano psonek byl plny emocí ale toho přece neomlouvá jako kelimkare. Tak proč ji nedostal??!! Další věc která se mě nelíbila ty šílené lokty,jako tohle chceme vidět?

  • karagavrylydys - 07.10.2022, pátek, 10:27
    (0)

    Hodnocení (vcelku objektivní). https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-konferencni-liga/421052/znamkovani-slovacka-nguyen-neni-v-brane-jistotou-travnikova-klasika.html

  • Buchlovjak - 07.10.2022, pátek, 10:20
    (0)

    Ykarus: Moje slova.

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 10:18
    (1)

    Jinak ne reflexi, ale sebereflexi:-D

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 10:17
    (0)

    Bez komentáře:-D

  • TK27 - 07.10.2022, pátek, 10:16
    (-2)

    Tak jsem to já ten blb, který se ozve první. Ale chápu, ze alkoholik jako ty nema žádnou reflexi a věřím, ze kdyby sis mohl zase kopnout, tak to s radosti uděláš.

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 10:13
    (3)

    TK27: Takové moralisty jako ty, zbožňuji. Záměrně jsem čekal, který blb se ozve první a nejsem zklamán:-D

  • Ykarus - 07.10.2022, pátek, 10:12
    (1)

    Byla to klukovina, určitě na to teď není hrdý. Opilost+emoce dělají divy. Moc bych ho už nepranýřoval, bude mít za to teď starostí dost.

  • TK27 - 07.10.2022, pátek, 09:55
    (-2)

    Šovki, ty se raději ohledně takových věci vůbec neozyvej, správně bys měl chodit kanalama a už nikdy se na fotbal nepodívat za tu tvoji estradu s policajtama. Jsi stejne hovado jak ta dutá hlava co hodila kelímek, jen ať se poradně prohne.

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 09:33
    (0)

    A jsem rovněž velmi zvědav, zda UEFA Mafia bude řešit pozápasový fakáč a provokace polského pšonka vůči kotli.

  • Šovkovskij - 07.10.2022, pátek, 09:10
    (1)

    Já jsem se Filipa vždy zastával a jsem jeho příznivcem, ale opravdu bych zkusil Borka. Mladý kluk, nikdy nezklamal. Ngueynovy výpadky jsou příšerné a včera to byl opravdu vrchol. Vyloženě remízový zápas. Co se týče toho kelímku, toho snajpra bych ihned angažoval. Nechápu, jak kelímek může proletět tou sítí za brankou. Neuvěřitelné. Po zápase jsem se ještě díval na tu síť a je k nepochopení, že to mohlo proletět. Chlapec musí dělat u FBI, či CIA. Uvidíme, jak se k tomu postaví slovutná UEFA, třeba v Turecku jsou mince, kelímky, zapalovače na denním pořádku, tak jsem zvědav, zda jsme si rovni...

  • Vosolys - 07.10.2022, pátek, 08:33
    (0)

    Souhlas Bayerne s Nguyenem.. Jinak ten kelimek ho trefil do ramene a lezel tam, jak kdyby ho trefila cihla. Mihalik toho nebahe spoustu a i vyhraje spoustu souboju, bohuzel to ale zatim neni strelec, ktery nam chybi. Jinak kde bych si pomyslel, ze budeme hrat s Nice a budeme je tlacit, ze Nice bude muset zdrzovat, hosi dekujem!

  • Nike - FCS - 07.10.2022, pátek, 08:32
    (0)

    Nikdo se Filipa nezastává, jen říkám že u golmana to jde holt nejvíce vidět taková minela ale budu se opakovat, že tím že nedáme gól, tak je to také obrovská chyba útočníků... ale na to lidi takhle nenahlíží... Kalabiška to má na noze a přestřelí bránu snad o 10m, to považuji také za velkou chybu... Prostě celkově bez gólu to je velká špatná...

  • Bayern Munchen - 07.10.2022, pátek, 08:17
    (1)

    Ten kelímek je obrovská ostuda, pokud zavřou na Kolín jen kotel, ok, to by klub až tak snad nestálo, protože usuzuji, že by nikdo nechtěl peníze po klubu z kotle zpátky, ale pokud dostaneme nějakou dardu od UEFA, tak to je velký problém, složitě vydělané kačky a my si je necháme vzít za takovou blbost, snad ta pokuta bude v řádech statisíců a ne milionů... a ohledně Nquyena je mi ho líto, chyby se stávají, tak jak nás potopil v Kolíně Hofmann, tak dnes Nquyen, ale opravdu bych tady zase nevytahoval Nemravu a podobné, ten nemá ani na třetí ligu a nechytá ani v Brodě... Nquyen má bohužel špatné období, ale nohama hraje stále nejlépe oproti Fryštákovi... a zase Nquyen nás podržel s AIK, bez něho bychom možná ani ve skupině nebyli... ale možná bych na další zápasy ve skupině zkusil Borka, aspoň se otrká a stejně na postup už to není, tak se pojďme soustředit na ligu, ta začne mít už teď pro nás větší váhu... a jinak včera opět stejný problém naše standartky to je jak kdyby je neuměl nikdo kopnout za ty roky pořádně a útok nám neexistuje Mihalík, Šašinka a Vecheta, ty jsem na hřišti ani neviděl... snad se trochu zvedá Kozák se mi zdá... Jo a jinak Nquyen to co udělal včera za chybu tak stejnou měl už ve Zlíně, ale tam se to dokutálelo na rok a ne do branky...

  • Michal fcs - 07.10.2022, pátek, 08:07
    (0)

    tvl. to se mi snad jen zdá..boreček má čistý štít, boreček nechtěl trefit, boreček nemá na pokutu, boreček to a ono....boreček připraví klub v lepším případě o stovky tisíc a my se budeme furt vymlouvat, že jinde se to děje taky. My vyděláme poprvé nějaké prachy, tak je rozfofrujem za pokuty, protože jinde je dostávají taky...

  • oli - 07.10.2022, pátek, 08:05
    (0)

    Hory: aha takže smůla? Tak to potom jo, takže ono vlastně házet cokoli na hřiště je dle tebe ok. Já si naopak myslím, že ho trefit chtěl a povedlo se mu to. Kdyby stejně uvažovalo například 200 lidí jak by to vypadalo. Já naopak doufám, že bude potrestán a bude platit. Na videu je krásně vidět. Příště si to aspoň podobně uvažující jedinci rozmyslí

  • huhu - 07.10.2022, pátek, 07:33
    (0)

    * a taky doufám, že pořád ještě žijeme v právním státě a ten člověk, kterého byl vidět i na záznamu TV (jakože kamery na stadionu jsou ještě přesnější), tak bude cálovat

  • huhu - 07.10.2022, pátek, 07:31
    (0)

    Buchlovjak: proč by se ho měl někdo zastávat? hrajeme evropu a chováte se jak burani z vesnice. Je vidět, že evropská úroveň je jak pro hráče fotbalově, tak hlavně pro některé IQ tykve z řad fanoušků už nad jejich síly. Gratuluji, doufám, že hlavně klub se k tomu postaví čelem, věřím, že Zemek s právníky už připravuje další kroky, jen se čeká, co UEFA. Čekám velký flastr, doufám, že stadion nebo tribunu nezavřou.

  • Hory - 07.10.2022, pátek, 07:19
    (0)

    Nevěřím tomu,že dotyčný co házel pivo chtěl trefit brankáře. Spíše smůla, že ho trefil. Když šli hosté do vedení taky pivo letělo z déčka,jen nikoho netrefilo.

  • fipa - 07.10.2022, pátek, 06:27
    (0)

    Pamatuji na brankáře Nemravu jak jej fanoušci Slovácka kamenovali a to udělal třikrát méně chyb a Nguyena tady pořád omlouvate?? Proč? Pokud se chce klub posunout výkonnostně musí panovat zdravá konkurence a musí dostat šanci Fryšták nebo Borek!!! Nguyen stál 5 milionů a bere v klubu největší plat .... má 28 let....měl by být oporou...měl by mít zkušenosti?? Srovnejte ho s Kadlecem,Petrželou,Kalabiškou....to jsou opravdové opory.

  • oli - 07.10.2022, pátek, 04:33
    (0)

    A co jako že má čistý štít? Když na někoho hodím hrdinky pivo ze zadu, tam potom musím nést i následky. Co na tom, že je hodný, milý a zdraví sousedy? Ještě ho budeme omlouvat ne?

  • Buchlovjak - 07.10.2022, pátek, 00:50
    (3)

    Jo a Dany pokud by se měl distancovat od fans Slovácka tak to se budu rád distancovat taky. Místo aby jsme se ho zastali tak ho budeme pranýřovat. To je přesně to proč i ty zápasy dopadly tak jak dopadly. Furt budeme ohýbat záda a furt budeme ze všeho posraní a všichni si s náma budou vytírat prdel.

  • Buchlovjak - 07.10.2022, pátek, 00:45
    (3)

    Dany nechme toho pranýřování. To ničemu nepomůže. Chyba to byla určitě a to od člověka co má naprosto čistý štít. A dělat z něho vyvrhela za hod pivem, když na jiných stadionech a v jejich okolí jsou ve hře nože a na trávníku dělobuchy mi nepřijde fér. Podotýkám raději ještě jednou, že je to špatně a neschaluju cokoliv podobného. Když na nás v Kolíně létaly piva z patra nad náma (a světě div se, že to taky jeden z nás schytal do krku plným) a chvíli potom navíc slušný dělobuch mezi nás a brečíme snad?

  • Dany-Hull City - 07.10.2022, pátek, 00:21
    (0)

    Který dement udělá něco takového že to poškodí klub a může pokazit vsem fanouškům příští domácí zápas vážně nepochopím. Emoce jsou jedna věc ale tohle je uz za hranou lidskosti. Ze záběrů je jasně vidět o koho slo a jsem pro aby tento člověk se distancoval od fanoušků Slovácka. At to byl kdokoliv tohle na fotbal nepatří.

  • Nike - FCS - 06.10.2022, čtvrtek, 23:13
    (1)

    Obrovská chyba golmana ano, ale proč nedáme gól? Chyba golmana je ve fotbale dost podobná, jako chybě, že hráči neumí dát debilní gól.. Golman je tam od toho aby něco chytil, teď nic nechytil, chyba jeho ale ofenzivní hráči jsou od toho, aby ten gol dali... gol nedali, tudíž jejich také obrovská chyba... bohužel se na to takhle nahlíží, chyba golmana jde nejvíce vidět ale já tu chybu vidím i u hráčů v poli do ofenzivy.. bez golu se vyhrát nedá a všechno hodit na filipa, to jste dobří...

  • Pecan - 06.10.2022, čtvrtek, 23:10
    (1)

    Je to spatne, poprve v historii se dostaneme do Evropy a kvuli zkratu jednoho magora budeme mit s nejvetsi pravdepodobnosti zavrenou tribunu a neuvidime Kolin, obrovska skoda, pro klub ztrata penez. Snad vetsi skoda, jak dnesni dustojna prohra. To hazeni piv je obecne strasny nesvar, nevim, kdo ma porad tu potrebu, dole to akorat vzdycky schytame, kdyby nekdo stal nekdy vedle me a videl jsem, jak haze pivo, tak mu vyleju svoje na hlavu...

  • kecipep - 06.10.2022, čtvrtek, 23:03
    (1)

    Dotyčný vrhač piva asi pláče v koutě, protože za takový zkrat teď může prodat barák a jestli nám zavřou stadion, tak rovnou si vzít úvěr a do zástavy dát ženu.

  • Ykarus - 06.10.2022, čtvrtek, 22:51
    (0)

    Nebyla to nejlepší sestava a ani stanovena taktika do prvního poločasu. Představoval jsem si, že budem hrát výš s větším presinkem a ne čekat na vlastní půlce co soupeř vymyslí. Druhý poločas už sem hráli odvážněji, ovšem ten Filipův gól mě nasral. Příště doma dominantní presink, Kozák na hrot, Mihálika pod něho a Doskiho i Kaliho dát do základu spolu.

  • Michal fcs - 06.10.2022, čtvrtek, 22:27
    (0)

    Pálka to určitě bude...Na to měl chlapec myslet, než zkratoval, a z čeho, to opravdu nevím, to se ho zeptej, když víš, o koho se jedná

  • oli - 06.10.2022, čtvrtek, 22:27
    (0)

    Doufám, že to tomu debilovi co hodil to pivo stálo za to. Tribuna bude zavřená na Kolín tipuju. Snad bude po zásluze potrestán

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 22:25
    (0)

    A z čeho?Jestli není za vodou.To bude pálka jak sviňa.

  • Michal fcs - 06.10.2022, čtvrtek, 22:23
    (0)

    vandrák: co by si na něm vzal...Zaplatí mastnou pokutu a pravděpodobně i ušlý zisk se zavřené části tribuny B (snad jen části)

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 22:18
    (0)

    Prostě vím.Žádný vyvrhel.Momentální emoce.

  • Palo - 06.10.2022, čtvrtek, 22:16
    (0)

    Drzy vandrak: jak víš?

  • Pondras - 06.10.2022, čtvrtek, 22:15
    (0)

    Jen jedna poznámka, protože na víc nemá cenu reagovat. Doufám, že klub toho dementního vola identifikuje a řádně s ním zatočí!!! A vy blbci co se na něj rehtate si uvědomte, že kvůli tupci muzem mít zavřený kotel!!!

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 22:11
    (1)

    Tak viníka incidentu máme a čekám co si na něm klub vezme....

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 22:08
    (0)

    Já ho neřeším už asi půl roku.Vím,že tam nemáme momentáně oporu a s tím jdu na fotbal.Nic navíc nečekàm.Ani na něho nejsem nasraný.

  • Hynda - 06.10.2022, čtvrtek, 22:00
    (0)

    Bohužel to musí vědět MS koho dá do brány ale já stojím za ním stalo se co se stalo...věřím že v Nice něco uhrajem...teď hlavně udělat bohemku

  • Hynda - 06.10.2022, čtvrtek, 21:57
    (0)

    Drzý vandrák neřeš Filipa....udělal chybu udělal jede se dál nazdar

  • sassha - 06.10.2022, čtvrtek, 21:57
    (0)

    To:Hynda ano loni nás párkrát podržel, letos spíš nemá rok než dnes den:(

  • Michal fcs - 06.10.2022, čtvrtek, 21:49
    (0)

    Kamerový systém na stadionu je velmi dobrý, takže pokud bude chuť, tak hrdina bude bez problémů odhalen

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 21:46
    (0)

    Ano a další?

  • Hynda - 06.10.2022, čtvrtek, 21:43
    (0)

    Třeba pohár v Olomouci..

  • Palo - 06.10.2022, čtvrtek, 21:42
    (1)

    Frajer, co trefil golamana pivem, by zasloužil po tlamě. Sudí chce vyčinit gólmanovi aby nezdržoval, ale bezmozek z kotle udělá co? Kéž by tě někdo odhalil a dostal bys náležitě co ti patří. Doufám že si to čteš a hlavně ses pochlubil doma mamince. Ostudo... K Filipovi se netřeba vyjadřovat. Jeho gól, ale po zápase šlo vidět, že nikoho to nesere víc než jeho.

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 21:34
    (0)

    Je pravda,že paměť mě už neslouží jako dříve.

  • Hynda - 06.10.2022, čtvrtek, 21:28
    (-1)

    Mockrát.....

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 21:22
    (1)

    Kolikrát?

  • Hynda - 06.10.2022, čtvrtek, 21:20
    (-1)

    Kua co tu plivete na Filipa,bohužel každý má své dny a on ho dnes neměl...a nezapomínejte kolikrát máš podržel... bohužel stalo se

  • drzý vandrák - 06.10.2022, čtvrtek, 21:19
    (0)

    A to je dobře!

  • riedlss - 06.10.2022, čtvrtek, 21:17
    (0)

    Už vylézají...😀😅🪱🪱🦠

  • Michal fcs - 06.10.2022, čtvrtek, 21:10
    (0)

    doufám, že ten id..t z kotle, co tam hodil to pivo, bude díky kamerovému systému dohledán, uhradí udělenou pokutu a případný ušlý zisk za zavření sektoru, který reálně hrozí a na fotbal se už nikdy nepodívá. No a Nguyen se musí jít rozchytat do béčka a vedení v zimě přivést zpět Heču

  • karagavrylydys - 06.10.2022, čtvrtek, 21:08
    (1)

    Už se nedivím, že Hoftych Nguyena v Liberci přestal stavět a v podstatě ho vyhodil. Špatný golman. Je mi líto všech 15 hráčů, kteří celý zápas dřou a pak přijde takový neuvěřitelný zkrat.

  • fipa - 06.10.2022, čtvrtek, 21:04
    (1)

    Nguyen je neskutečný dřevák a toto není první zápas co dostal.

  • a jé - 06.10.2022, čtvrtek, 20:21
    (1)

    Nguyen od doby co ho slovacko koupilo nepodrzel ani jeden zápas

  • jjmc - 06.10.2022, čtvrtek, 20:07
    (1)

    To bude na zavření sektoru B3 nebo celého Béčka jako měla dřív Slavia tribunu Sever zavřenou..

  • Lemmy - 06.10.2022, čtvrtek, 20:02
    (3)

    Ten kdo teď hodil pivo po golmanovi hostů by měl dostat deku od kotle...

  • a jé - 06.10.2022, čtvrtek, 20:02
    (2)

    Tak to se někdo s kotle vyznamenal

  • xxpaloxx - 06.10.2022, čtvrtek, 20:00
    (1)

    No , Filip to opět zazdil. Asi je už opravdu nejvyšší čas uvažovat o nové jedničce v brance.

  • a jé - 06.10.2022, čtvrtek, 18:34
    (0)

    No sestava zajímavá 👍

  • karagavrylydys - 06.10.2022, čtvrtek, 17:49
    (0)

    No, tak Šašinku jsem v základu nečekal.

  • derflik - 06.10.2022, čtvrtek, 16:49
    (0)

    ten kurz na nás už dobře spadl , snad se to potvrdí.

  • Bonito33 - 06.10.2022, čtvrtek, 15:05
    (0)

    Nike: Tak nějak, po Zlíně tu bylo ticho po pěšině, asi zase po zrovna výhře neměli ten čas sem přijít. Když se prohrává jsou tu už v poločase. Dneskaj nám doufám vše vyjde a vybojujem tři body! Slovácko do toho!

  • a jé - 06.10.2022, čtvrtek, 14:58
    (0)

    Šovki s tim stadionem stačí když se podíváš na Bohemku ti taky nemají zrovna top stadion vzdyt původně bylo řečeno všechny místa na sezení až časem se pomohlo bohemce kdy se to změnilo ze můžou být i místa na stani tak s tohoto důvodu moc nemuzou rypat do Zlína

  • Nike - FCS - 06.10.2022, čtvrtek, 14:13
    (0)

    Když je povedený zápas nebo je po vítězném zápase, tak se tu zápas neřeší a všichni jsou v klidu ale jakmile dostaneme tak jsou tu diskuze na 10 stran :-D A všichni trenéři...Jako vyjádřit názor je dobrý, i já kolikrát přispěju nějakým názorem a postřehem ale tu jsou dost blitky po prohře :-D Ale dnes hrr na frantíky, pojďme si to užít, doma můžeme říznout kohokoliv, jen hrát zoodpovědně a plnit to co MS vyžaduje... když se plní co se má, tak tým funguje výborně... O motivaci se v pohárech cenu bavit nemá, ta je jasná

  • Petros - 06.10.2022, čtvrtek, 13:50
    (0)

    Přesně tak, netřeba diskutovat, třeba sa pořádně připravit a věřit, že večer zažijeme nejslavnější výhru v dějinách klubu. 💥💪

  • chalupář - 06.10.2022, čtvrtek, 13:47
    (0)

    pema: a o čem chceš diskutovat? Dneska výhra za fantastické atmosféry. Nic jiného!!!

  • pema - 06.10.2022, čtvrtek, 13:31
    (0)

    A Slovácko dnes nehraje velký fotbal s Nice a nečekají další zapasy v lize..? Nebo již zde není o čem diskutovat..?

  • riedlss - 06.10.2022, čtvrtek, 12:48
    (0)

    Gotwaldov, největší žumpa stadion v lize. Styděl bych se. Když nám dávaly ženské pibo přes to osrané okýnko, to bylo něco co musíš zkousnout...

  • Šovkovskij - 06.10.2022, čtvrtek, 12:41
    (0)

    Ale tak doufejme a zatím to tak i vypadá, že v příští sezoně se na tomto stadionu bude hrát odpovídající soutěž - tedy liga druhá:-)

  • Šovkovskij - 06.10.2022, čtvrtek, 12:32
    (0)

    Je opravdu až s podivem, že na něčem podobném se v dnešní době, kdy se neustále zvyšují nároky na úroveň stadionu, hraje první liga...

  • riedlss - 06.10.2022, čtvrtek, 10:11
    (0)

    tak oni to nemusí být ani zástupci Nice, aby byl člověk překvapený.

  • Šovkovskij - 06.10.2022, čtvrtek, 08:10
    (0)

    Tak jsem zaslechl, že zástupci Nice byli při pozorování Slovácka poměrně dosti konsternováni zlínskou ruinou. Musím tedy přiznat, že se jim vůbec nedivím:-)

  • Čevel - 05.10.2022, středa, 22:01
    (0)

    Kdyby náhodou někdo chtěl mám lístek na zítra do kotle nedostal sem dovolenou tak nabizim

  • vajdik - 05.10.2022, středa, 18:47
    (0)

    Tak sorry, to letadlo bylo nezvykle veliké na poměry které létají do Kunovic a myslel jsem že letí přímo tam.

  • Michal fcs - 05.10.2022, středa, 17:57
    (0)

    vajdiku, oni sice teprve budou přistávat v Brně, ale to nevadí, já taky dnes viděl dvě letadla nad Hradištěm....jo a jeden vrtulník

  • vajdik - 05.10.2022, středa, 14:06
    (0)

    Letadlo jsem viděl přistávat nad hradištěm něco před půl 12

  • huhu - 05.10.2022, středa, 13:08
    (0)

    ,,Výprava z Francie dorazí ve středu speciálem na letiště v Kunovicích, odkud se přesune do hotelu Jana v Přerově" To je překlep nebo nenašli v okolí hradiště volný hotel? To kluci francouzští uvidí krásu Přerova :)

  • barnabas.666 - 05.10.2022, středa, 12:51
    (0)

    OK, lístek už našel nového majitele.

  • barnabas.666 - 05.10.2022, středa, 12:03
    (0)

    Mám na Nice volný jeden lístek na C4 12. řada za 500 Kč. Pokud možno pro někoho s rychlým bankovním převodem :o) Pište sem: indocechzbangalore@email.cz

  • londres - 05.10.2022, středa, 11:59
    (0)

    Cau, kamos nemuze na Nice, takze mam lupen na D2, za 500 je vas.

  • eLucky - 05.10.2022, středa, 09:02
    (0)

    to WojtaFcs: Tak jako asi máš pravdu:D I když to zjevně nefunguje všem stejně:D Ale myslím že sem to opravil;)

  • WojtaFcs - 04.10.2022, úterý, 20:08
    (0)

    Mezi přijatými ji mám ale chci si to rozkliknout a vyhodí mi to error...

  • ivos - 04.10.2022, úterý, 14:00
    (0)

    to eLucky: ok, odeslaná je... Kdyby ještě někdo prodával jeden lístek na čtvrtek, tak vezmu pro kámoša dík

  • eLucky - 04.10.2022, úterý, 13:46
    (0)

    to ivos: Jestli ju vidíš mezi tvojíma odeslanýma, tak ju Wojta bude mnět mezi přijatýma. Akorát se mu to možnááá neposlalo emailem;)

  • ivos - 04.10.2022, úterý, 13:24
    (0)

    WojtaFcs... koupím, poslal jsem zprávu, ale nevím, jestli přišla, pořád to píše nějaké chyby...

  • WojtaFcs - 04.10.2022, úterý, 13:01
    (2)

    Ahojte, prodávám jednu vstupenku na čtvrtek sektor C2, prodám za původní cenu ve slevě za 500kč...

  • riedlss - 04.10.2022, úterý, 09:23
    (0)

    Keci: snad jsou to ti vysnění, které by tu stále někdo rád :D no, každopádně je dobře, ze jsou už v 19kách než přivést nějakého 21/ve skutečnosti 34 letého ....... 😄

  • kecipep - 04.10.2022, úterý, 09:14
    (0)

    Riedlss: no jasne, 3 borci v zakladni sestave 😁

  • riedlss - 03.10.2022, pondělí, 23:35
    (0)

    Keci: co myslíš, tu exotiku? 😄

  • Valheru - 03.10.2022, pondělí, 22:14
    (0)

    kecipep: celý tým šel nahoru - před Fenerbahce byla hodnota FCS na TM 8.08M Euro a teď už je přes 10M :-)

  • kecipep - 03.10.2022, pondělí, 20:53
    (0)

    Tady se skautuje jak o život a já o tom nevím https://slovacky.denik.cz/galerie/fc-slovacko-u18-sfc-opava-u19-1-0-9-kolo.html?photo=3&back=4200269423-9086-62

  • Slinťa - 03.10.2022, pondělí, 14:02
    (0)

    kecipep: S Doskim nespěchat, pokud tu bude chtít on sám aspoň rok hrát, vůbec není nereálná cena 2 miliony euro s odchodem přímo do zahraničí. Když bude takto dál pokračovat, je ho pro Spartu či Slavii škoda.

  • kecipep - 03.10.2022, pondělí, 14:01
    (2)

    eLucky: Však jasné, ale stejně mě to baví sledovat. Pořád je to ale takový CSM nebo FM na počítači :)

  • Slinťa - 03.10.2022, pondělí, 14:00
    (0)

    Zlíňáci jsou "hlavy". Vás v kotli nechali stepovat více jak 20 min. po zápase a nás za brankou zase vyháněli už během děkovačky, že se stadion zavírá a musíme jít :) Dobře že derby je naše!!!

  • eLucky - 03.10.2022, pondělí, 13:52
    (0)

    to kecipep: Sám dobře víš, že to nic moc neznamená:D Ale cena mu nahoru jde určitě...

  • kecipep - 03.10.2022, pondělí, 13:50
    (0)

    Doskimu vyletěla hodnota ze 75 tis. € na 350 tis. € https://www.transfermarkt.com/1-fc-slovacko/startseite/verein/5544

  • barnabas.666 - 02.10.2022, neděle, 18:25
    (1)

    Výhra po pěti zápasech potěší a v Gottwaldově obzvlášť. Snad to kluky povzbudí a dočkáme se výhry i v Evropě.

  • a jé - 02.10.2022, neděle, 17:54
    (0)

    Konečně ta šňůra nevyher je přerušena hoši diky

pristi
 Další články:
17.10.2022, pondělí, 08:00 - Na Bělehrad! Hlaste se! - zrušeno
07.10.2022, pátek, 10:40 - Pojeď na Baník!
07.10.2022, pátek, 08:20 - Svědík o incidentu: Naše fanoušky mám rád, ale tento by měl být potrestaný
07.10.2022, pátek, 08:15 - Slovácko padlo po laciné brance, fanoušek trefil brankáře kelímkem
03.10.2022, pondělí, 09:43 - Kadlec po triumfu v derby: Na krásu se nehraje. Byli jsme tady jako doma
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace