*
včera
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
07.12.2024
TISKOVKA | Michal Trávník po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Pardubicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

14.12.2024 od 19:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
62
fanoušků

Vše o 1. FC Slovácko, které v úterý hodnotilo sezonu: Švancara ve Slovácku skončil + 4 krát VIDEO

02.06.2011, čtvrtek, 19:04
tiskovkanova_velky.jpg

Pro příznivce fotbalu a zvláště fanoušky 1. FC Slovácko tady přinášíme naprosto čerstvé informace z dnešní tiskové konference 1. FC Slovácko.

Na začátku uvádíme to, co vás zajímá zřejmě nejvíce: Fotbalista Petr Švancara bohužel v klubu končí ...

Tady je prosím první video z dnešní tiskové konference, na které zástupci 1. FC Slovácko hodnotili uplynulou sezónu. Takto tisková konference začínala, první si vzal slovo majitel Zdeněk Zemek, jehož povídání můžete tady na webu exkluzivně vidět a slyšet bez jakéhokoliv krácení - mimo jiné mluví také o Petru Švancarovi.

Tady se můžete podívat na pokračování povídání majitele klubu, právě začal odpovídat na otázky novinářů. Hned ta první zněla tak, zda by neměl být na trenéra, funkcionáře i hráče náročnější ... Omlouvám se za nekvalitní obraz na začátku, měl jsem objektiv na stativu, jenže stativ nechtěl "poslouchat", po chvíli jsem ho ale utáhl a obraz je v pohodě...

Tady začíná mluvit trenér Soukup. Poněkud emotivně reaguje na názor novináře, že do mužstva vzal některé slabé hráče. Pro příznivce fotbalu může být zajímavé, z kolika pohledů lze hodnotit fotbalistu.

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 08.06.2011, středa, 00:57
    (0)

    kecipep. tak s těma cizincama(Slováky nepočítám) nesouhlousím, je to tu už celkem ohrkaná písnička i s tím argumentem,že by to pár lidí přítáhlo. Bohužel nemůžu se s tím ztotožnit,pár už jich Slováckem prošlo,většinou pro nás špatná zkušenost.

  • kecipep - 07.06.2011, úterý, 19:59
    (0)

    nj, říkal jsem si, že ten klub má dvouslovný název ;-) No snad se toho někdy dočkáme, byla by to takový třešnička na dortu, kdyby se nám podařilo ulovit nějaké zajimavé hráče.

  • eLucky - 07.06.2011, úterý, 19:19
    (0)

    to kecipep: to byla Dunajská Streda;) A u ni aj u Žiliny platí to, že za sebou mají poměrně movitého majitele, což jim dovolilo tento scouting. Na druhu stranu většina takových scoutování v takových zemích jako sme my, nebo Slovensko probíhá tak, že se vezmou zbytky, které nechcú ty top kluby, které tyto hráče opravdu scoutovali a jejich scouti na tyto hráče předali reference jiným agentom, přes které se to dostalo až ke klubom tady... zde by bylo možné využit kontakty Miry Kadleca, aby touto cestou taky někdo do Slovácka přišel v budoucn.

  • kecipep - 07.06.2011, úterý, 18:12
    (0)

    Nestavím vzdušné zámky a je mi jasné, že liga je zde za odměnu. Jediné co mi "vadí" je, že nemáme prakticky žádný scounting. Je to sice otázka peněz, ale nejsou to výdaje zas až takové a je velká šance, že se vrátí. Prostě mě mrzí, že nějaká Dubnica sehnala Kweukeho, dále je tam Abena, Cessay v Žilině atd.. i v naší druhé lize. To je podle mě jediné naše minus. Určitě by nějaký zajímavý cizinec přitáhl i diváky.

  • Artigas - 06.06.2011, pondělí, 13:38
    (0)

    Napsal jsem 15 mega nebo kolik, protože ofiko info nikdo neřekl; to je celkem jedno, důležité je, že licenci sice majitelé koupili, ale předváděné výsledky, zvláště na jaře, jsou ubohost sama. Faktem ovšem zůstává, že podpora klubu ze strany sponzorů je na stejné úrovni, takže jediné pozitivum jsou fantastičtí fans (čehož si konečně všimla i tzv. "média"). Ovšem silně pochybuju, že na takovou hru, kterou FCS předvádělo na jaře, budou chtít chodit. 2juancarlos: mně vyšetření určitě netřeba, to, že nehledám za každou cenu pozitiva tam, kde nejsou, je přece normální. Pp. Krejčí a Soukup jsou typické produkty současnosti-mnoha větami neříct nic a mlžit. Jako dobrý nápad se mi jeví ten kemp, protože dobrých hráčů je tady skutečně poskrovnu, ovšem jejich případné zařazování do A-týmu je 3,14čovina na entou-to by musely být sakra talenty.

  • KEIKIN - 06.06.2011, pondělí, 10:15
    (0)

    to peet: uvědom si, že Soukup nemůže učit hrát fotbal kluky co přijdou do A-týmu. Mladí se učí hrávat v akademii, v Béčku, celou tu dobu by je trenéři měli učit přihrávat, kličky, prostě fotbalovost. Ale v A-týmu na to prostě prostor není, tam už se musí nabírat tréninkové dávky, nacvičovat taktika apod....to je jakdybys do firmy přijal kluka z učňáku a chtěl po něm, aby hned dělal mistra...

  • Valheru - 05.06.2011, neděle, 23:40
    (0)

    pajca: tak jestli kluci mají prioritu školu a ne fotbal, tak se jim nedivím. A pokud se zranil(i) před testy, tak měli spíš smůlu.

  • pajca - 05.06.2011, neděle, 20:57
    (0)

    valheru: tomu se říká chytit šanci za pačesy

  • Valheru - 05.06.2011, neděle, 20:19
    (0)

    huhu: podle toho, co mi Soukup odpovídal na tiskovce to bylo tak, že měli několikrát dojet na testy, ale pokaždé se omluvili ze zdravotních nebo studijních důvodů, takže žádný kemp ani testy neabsolvovali. A kemp jako byl v zimní pauze bude až v zimní pauze, v létě na kemp v takovém rozsahu není čas.

  • huhu - 05.06.2011, neděle, 20:04
    (0)

    Valheru:co to je za kravinu?..jak nedostavili se na testy?..:O..podle jejich rozhovoru to chtěli zkusit :)

  • JUVE - 05.06.2011, neděle, 19:28
    (0)

    Valheru: Jo jasne ja sem to jen psal jaci jsou momentalne k dispozici a kteri by mohli byt,snad Ondrejka zustane,Szmeka bych asi pustil,o Iljovi si myslim to same je slaby nema na to prsote,Sladka bych otestoval tomu bych veril,Kerbr hraje spis toho krajniho leveho ve Frydku,a Hasa bude jeste ten dorost jak pises cili becko,jeste me napadl Pepa Ctvrtnicek z becka ze by sel do pripravy.

  • Valheru - 05.06.2011, neděle, 19:26
    (0)

    Navíc jsou v jednání další útočníci - vše je ale otázka: 1) peněz za přestup, 2) platu 3) jestli chce vůbec za Slovácko hrát

  • Valheru - 05.06.2011, neděle, 19:25
    (0)

    JUVE: špatně Ondřejka ano (možná), Szmek - ještě není rozhodnuto, ale asi dostane šanci, pokud bude ještě na hostování, Nestorovski - musel by na sobě hodně zamakat, jinak je k ničemu. Sládka chce Myjava - jedná se. Kerbr - může krát i krajního, i útočníka. Malér, Valášek nepřijdou, nedostavili se několikrát na testy, Haša by měl ještě zůstat v dorostu, na A imho zatím nemá.

  • JUVE - 05.06.2011, neděle, 19:19
    (0)

    Utocnici: Ondrejka,Nestorovski,Szmek?-pokud pride na prestup,Sladek(mel by se vratit z hostovani ale bude o neho zajem na Sk),Kerbr-spis krajniho zaloznika,z krajaku Maler,Valasek,z dorostu Hasa ?.

  • tarantule - 05.06.2011, neděle, 19:15
    (0)

    Ať žije Slovácko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • tomisek - 05.06.2011, neděle, 18:51
    (0)

    Mě by zajímalo ohledně těch negativních "keců" na základě čeho si to tady někteří lajznou napsat. Co to je za lidi, jaké mají zkušenosti (mimo hospodských keců)?! Držím součastnému vedení palce a doufám, že nás takových bude většina. Náš klub musíme podporovat a ne podrývat !

  • Rybka - 05.06.2011, neděle, 17:07
    (0)

    Přiznám se, že tiskovka mi dost otevřela oči a najednou vidím dost věcí jinak. Musíme si vážit toho, co tady je a radovat se z ligy, dokud se tady hraje. Příští ročník totiž bude hodně těžký, když postoupili další dva Pražáci.

  • tarantule - 05.06.2011, neděle, 15:58
    (0)

    Vyrovnal jsem se se Švancarou, ale víme, že nemáme nikoho ( zatím) kdo by ty branky dával. Třeba se rozstřílí mladí. Třeba i ty zkoušení, příjdou-li z krajáku. Budou mít čich na góly. A třeba nám někoho zajímavého přivede vedení, kdo zapadne do koncepce a bude střelec. A mladí se zdokonalí, zkvalitní a nebudou hrát jako prominentní reprezentace.

  • Ecthelion - 05.06.2011, neděle, 15:57
    (0)

    peet: Kdo nechce vidět to dobré, nevidí. Víc tě komentovat nebudu, nestojíš mi za tu námahu, něco ti vysvětlovat. Jenom bych doporučil některým zdejším trenérům, hleďte si svého kvelbu a nestrkejte nos do toho, o čem nemáte ani páru. Chápu, že být trenérem je taková českomoravskoslezská přirozenost, ale zbytečně kolem sebe plivat po relativně úspěšné sezóně (vzhledem k možnostem), je totálně mimo. Pokud toho Soukupa tak strašně nemůžete snést, tak běžte fandit třeba Spartě, protože tím pliváním jen zdejší atmosféru kazíte a zbytečně negativizujete.

  • Slovácko Kingdom - 05.06.2011, neděle, 15:26
    (0)

    tarantule: Kovář z dorostu. Dával zase dva kousky Brnu. Na jaro dal těch golu snad už 10. Furt ho vidím u golu napsaného :-) A ta devatenáctka se taky na jaro dobře zvedla. Jen tak dál.

  • kecipep - 05.06.2011, neděle, 15:23
    (0)

    tarantule: Nový útočník! Zbytečná otázka, když nevíme, jaké hráče zde budeme mít.

  • Goor - 05.06.2011, neděle, 15:23
    (0)

    Peet: A koho místo něho tak poraď? Kdo to tady bude hrát s devíti odchovancama? Tarantule: Švancara jich dal ze hry 4 což je málo a dělá se tady z něho bůh.

  • tarantule - 05.06.2011, neděle, 15:16
    (0)

    Tolik jsme byli rádi, že knám Soukup přišel a vítali jsme i Krejčího. Po zkuenostech s Kalivodou a jeho předchudci jsme nové vedení vítali a Zemka jako majitele a hlavního sponzora také. Trenérovu koncepci jsme přijímali, mnozí jistě s výhradami, ale v globálu všichni.. Jsem dále pro podporu vedení a uvědomme si, že letošní 20 -ti letí budou podzimem nebo doroka 21 -ti letí a za rok musí stoupnout- tedy výkonost, zkušenosti, hráči budou vyzrálejší, vyhranější atd. A trak mám na trenéra ,ale i obecně jednu otázku : Kdo bude střílet GÓLY ?????

  • Moravian - 05.06.2011, neděle, 14:43
    (0)

    ABC: Diskuze musí mít pravidla a ty jsou tady hodně tolerantní. Pokud pak někdo nemá dostatek prostoru pro vyjádření svých duševních krizí, snadná pomoc. Internet disponuje neomezeným prostorem, kde je možno si donekonečna psát o čem kdo chce. A leckerý psychiatr by dozajista za drobný peníz rovněž poskytl slyšení.

  • Buchlovjak - 05.06.2011, neděle, 14:25
    (0)

    Přesně jak píše Ondicz. Kruci lidi zmontujte se už a furt okolo sebe neplivejte. Komu tím jako prospějete? Chtělo by to od všech zde prskajících trochu pokory...

  • ondicz - 05.06.2011, neděle, 14:10
    (0)

    ABC tady ze sebe dělá disidenta, peet má patent na rozum, nechcete toho už nechat? vyjádření vedení k určitým věcem máte víc než dost, to že jim nevěříte je sice škoda, ale ta vaše utkvělá představa že máte pravdu je neuvěřitelná

  • eLucky - 05.06.2011, neděle, 11:35
    (0)

    to ABC: urazlive nazory anonymu vuci konkretnim osobam nemohou byt tolerovany! Lesti ti soukup neco udelal, vyrid si to s nim osobne a nehon si tady triko chudaku!

  • Jerry1984 - 05.06.2011, neděle, 11:25
    (0)

    ABC: pravdu nechcete slyšet vy..musíte být hodně znechucený..

  • ABC - 05.06.2011, neděle, 11:12
    (0)

    pravda se nechce slyšet, proto ta cenzura!

  • Jerry1984 - 05.06.2011, neděle, 10:33
    (0)

    a nemusíte být miliardáři..jde tu uplně o něco jiného..ted ryjete, ale až se začne Slovácku dařit líp než ted, tak se jakože přidáte..

  • Jerry1984 - 05.06.2011, neděle, 10:31
    (0)

    nenapadá vás, že tu vlastně píšete sami o sobě někteří?...:) já se tomu fakt směju..ano popisujete tímto jenom sami sebe.

  • peet - 05.06.2011, neděle, 09:39
    (0)

    Dobrý trenér?A co za tu dobu co trénuje dokázal?Co je pro Tebe dobrý trenér?To, že vyhodí pro jistotu z týmu jediné 2 fotbalisty, které si neuměl srovnat v kabině??To, že melou před sezonou, jak mají externí firmu, která jim dělá analýzy?A k čemu to je, když Ti kluci si neumí nahrát po zemi 3 krát za sebou?Vyhozené peníze....Na to mám video, abych zjistil kdo co hraje....Nejde o to kolik mělo Slovácko bodů, ale o to, že ta hra byla totálně mimo, ale chápu pořád tady budou řeči o tom, že nejsou money...tak to potom nemá cenu hrát ligu, když nejsou money....protože, než hrát takový fotbal, tak raději nehrát ligu, ale chápu 2 liga nikoho nezajímá, ani sponzory, majitele, prostě nikoho taková je realita....Absolutně se nezastávám Zelenky ani Švancary, ale je jasné, že byla chyba v "komunikaci".....jo fámy se šíří vždy a šířit budou....Ta výměna je nepravděpodobná, protože čmfs se postará určitě o to, aby Olomouc šla do 3 ligy....pak by už zůstalo jen Slovácko,Ostrava...a to je pro ně ideál.....

  • Goor - 05.06.2011, neděle, 09:19
    (0)

    Soukup je dobrý trenér a jednou to dokáže. S mládýma umí pracovat dobře a pokud Slovácko nemá peníze na hotové hráče, tak je to nejlepší volba. Letos dostalo mladých hráčů šanci opravdu dost. Někteří lidi co tu sou nenapsali nikdy nic pozitivního a furt je slyším jenom brečet. Nejlepší je, jak se dá krásně udělat fáma. Vymyslel jsem si před časem, že Ondřejka půjde do Olomouce výměnou za Ordoše a ono se o to tom mluví jako o seriozní informaci, přitom je to nesmysl. Prostě stačí něco plácnout a lidi sou jak stádo kobylek.

  • peet - 05.06.2011, neděle, 08:33
    (0)

    Ecthelion raději to nekomentuj uděláš líp, pokud se směješ tomu co jsem napsal o tehdejší zlaté generaci, z které se bohužel v seniorech neujal skoro nikdo(což je věc jiná)tvůj problém....tam to totiž nebylo o trenérovi, ale vysvětlovat Ti to nebudu to je zbytečné..a pokud si zastánce Soukupa, tak si nemáme už vůbec co říct ať se daří

  • Moravian - 04.06.2011, sobota, 22:51
    (0)

    to Carlos: Zvažuji změnu nicku na grossheilendorfian, abych výstižněji vyjádřil svoji slovanskou příslušnost. to Keikin: Myslím, že si řada lidí zde neuvědomuje, že plivání na Soukupa s Krejčím, je současně urážka pana Zemka. Protože on těmto lidem věří a svoji důvěru dává najevo. Investice bez kterých by náš klub byl jen pouhou literou potácející se na rozmezí existence a zániku, jsou vkládány do důvěry, že pan Krejčí a Soukup dělají svoji práce pořádně. A pokud tomu věří pan Zemek, my fanoušci bychom měli také.

  • KEIKIN - 04.06.2011, sobota, 22:27
    (0)

    Pro mně je hlavní to, že p. Zemek chce i v dalších letech podporovat FCS. Pane Zemku díky a nenechte se otrávit ubožákama, co sem píšou nesmysly.

  • juancarlos - 04.06.2011, sobota, 19:22
    (0)

    to Juve : what?? Jako ty máš věci to ti řeknu,už tvůj předposlední příspěvek stojí za to a není to poprvé.Měl by si někdy víc zvažovat své kroky. Nejsi ty ve znamení střelce?? :-))

  • JUVE - 04.06.2011, sobota, 16:50
    (0)

    Kdy bude prosim vas,material a video z uterniho setkani fanousku s vedenim ??!! diky za odpoved.

  • jirik - 04.06.2011, sobota, 15:26
    (0)

    souhlasím s tím, že vlastní názor je něco úplně jiného, než lživá informace..... taky souhlasím s tím, že pokud někoho kritizuji, mělo by to být v mezích slušnosti.... já osobně se mnoha kroky, které tady pan Soukup provedl nesouhlasím..... pokud s nimi ale souhlasí pan Zemek, pak nezbývá, než věřit.

  • juancarlos - 04.06.2011, sobota, 14:49
    (0)

    souhlas s Postřelmovianem:-).Myslím že Soukup slouží jen jako hromosvod frustrovaných jedinců.kteří nejsou schopni uznat,kolik tady ten člověk udělal kvalitní práce a kdoví jak by to vypadalo kdyby tu byl někdo jiný. Ta přehnaná kritika prostě není objektivní,ač tento termín nesnáším:-)) Můj názor (nikoliv urážka!!)je, že by se Artigas měl nechat už konečně vyšetřit

  • Moravian - 04.06.2011, sobota, 13:18
    (0)

    jirik: Názor je jedna věc a lživé informace podněcující negativní mystifikaci věc druhá. Nikdo nikoho nenutí podporovat Soukupa, ale podívej se do diskuze jak se na něj s oblibou obouvá kde kdo. Myslím, že tento člověk si zaslouží víc uznání než je mu od fanoušků projeveno.

  • Brutik - 04.06.2011, sobota, 12:31
    (0)

    jirik: Klidně může napsat jiný názor, proč by ne...Ale proč ten člověk LŽE a tvrdí že jsme koupili ligu za 15 milionů??...to není jiný názor, to je LEŽ a ještě jednou LEŽ!!

  • jirik - 04.06.2011, sobota, 11:45
    (0)

    vidím, že jakmile někdo napíše jiný názor, než je ten váš, tak už je špatný.... ale nechápu, kde berete jistotu, že správný je ten váš názor.... pro někoho je prostě problém přijat jiný názor a pokud je to pak spojeno s urážkami....takže když jsem fanoušek FC Slovácko, tak musím podporovat Soukupa ???

  • Pajik - 04.06.2011, sobota, 11:08
    (0)

    Můžem byt rádi, že tady máme Soukupa, dostává nás z hoven a snaží se to tady rozjet správným směrem. Prostě nejsou peníze a dokud na to budou jiné firmy srát(dík těm co přispívají), tak to tu lepší nebude. Bude nejlepší stavět na odchovancích, kteří BUDOU doplnění zkušenýma bojovníkama, co se budou prát proti( v příští zesoně to bude asi hodně častý jev) 14 hráčům soupeře. Musíme být silní,jednotní,stát za klubem a ukázat všem našim nepřátelům, že nás nezlomí! Doprovázej nás síla!

  • JUVE - 04.06.2011, sobota, 11:07
    (0)

    tusim ze jen 4 mega,coz je zadara.

  • champyon - 04.06.2011, sobota, 10:59
    (0)

    Buchlovjak: Čáslavi jsme zaplatili tolik a tolik milionů, prozradil to Fulham v jedné diskusi, kam nemají přístup všichni. Ale vedení mělo veřejně oznámit: ligu jsme koupili za X(přesné číslo, které zná jen velmi málo lidí) milionů a předešlo by se zbytečným spekulacím, o 10, 15 či 20 melounech.

  • Buchlovjak - 04.06.2011, sobota, 10:41
    (0)

    Artigas: moc řešíš realitu a jsi na hovno fanoušek...Buď fandím a nechám těm co to mají na starosti dělat to, co mají a nebo na to kašlu nefandím, ale ani netlachám. A bylo to tu někde zmíněno, že ta Čáslav ani zdaleka tolik nestála...FCS nafurt!

  • Mr. Fulham - 04.06.2011, sobota, 10:40
    (0)

    Artigas: A kdes přišel na to, že to bylo 15 mega? Zase nějaké zaručené informace co? :-D To je přesně ono, lidi se tady vyjadřují k věcem ke kterým nemají přesné informace a pak to tak vypadá...

  • champyon - 04.06.2011, sobota, 10:38
    (0)

    Artigas: 15 mega Čáslavi..smích. To kdes vyhrabal takové číslo? Prostě realita je taková, jaká je. My jsme provinční klub s nízkým rozpočtem atd. atd. A těším se, až se mladíci sehrajou, získají víc zkušeností a budou válcovat jeden tým za druhým :-) A pak tu chcu číst od Tebe tolik pozitivních řádků, tak jako teďka čtu těch negativních.

  • Artigas - 04.06.2011, sobota, 10:02
    (0)

    To je pořád keců; provinční klub, nízký rozpočet, atd. atd.... Tak nač jste dali Čáslavi 15 mega nebo kolik, když nemáte na zaplacení hráčů??? Spíše to vidím tak, že Soukupovi narostl hřebínek s těmi jeho koncepcemi a kdo se ozval, letěl. Za 12 kol nahrát 11 bodů, to je tragédie, kdyby nebylo podzimních bodů, tak II. liga by byla realita. Moc rád bych věřil, že tady kaprligu udržíme, ale nevěřím. Postoupily další dva cajzlovské celky a ten vyjebaný stockholm bude dělat všecko pro to, aby FCS z ligy vypral. Brno už tam je, baníci jsou v prdeli, tvargle se třepou, co vypadne z DK a kdo zůstává? FCS... Budu schválně pozorně sledovat přípravu.

  • berset - 04.06.2011, sobota, 08:35
    (0)

    Pro vsechny,kteym se nezamlouvaji kroky vedeni at si skutecne uvedomi,ze jak rika pan Zemek jsme provincni klub a budme radi za to co se tu pro fotbal dela.Jinak to co jsme mi v lize muzete videt co je napr.Sparta v poharech totalni provincni klub v ramci evropy,kde na ni vsichni pohlizeji jak na nas v nasi lize

  • Moravian - 04.06.2011, sobota, 07:41
    (0)

    Jak říká Soukup a po něm i Krejčí; oba mají pocit, že největší nepřátele mají v regionálních novinářích. Já bych k tomu přidal i některé fanoušky. Někdy mám pocit, že vysvětlí-li se jedna námitka, rýpalové objeví 10 dalších, které pak rozhořčeně ventilují. Osobně bych jim přál mít tu zoodpovědnost za náš klub se stávajícími dispozicemi a dal jim sežrat jakýkoli neúspěch, nebo propuštění zkušeného hráče.

  • juancarlos - 04.06.2011, sobota, 01:48
    (0)

    ještě pár donekonečna se opakujících příspěvků na téma Švancek a začnu si myslet,že to bylo velká chyba,že tu vůbec byl a že by bylo lepší kdyby hrál za Kometu jak po tom pořád touží.Protože to už není možné jak jsou někteří zaseklý.

  • celtic - 03.06.2011, pátek, 20:45
    (0)

    chápu,že když chybí peníze tak se propouštějí hráči,samozřejmě první ti kteří nejvíc zatěžují rozpočet......mě spíš nejvíc vadí to řenedůstojne se rozloučení s mercedesem...když už Soukup s ním nepočítal ,tak ho aspoň mohl postavit na celý zápas doma s Bolkou,kde už prakticky o nic nešlo,to že ho postavil na posledních 10 minut,je dost kruté a to si Švanci nezasloužil za to všecko co pro klub udělal

  • Ecthelion - 03.06.2011, pátek, 19:53
    (0)

    Vidím, že tu máme tenéra z nejfundovanějších, viď peete. No, raději tě nebudu komentovat, ještě by mi naběhla žíla, ale kecy o zlaté generaci kolem Fenina, Kúdely.....to mě sakra pobavilo. :D Zbytek nemá smysl řešit, ty jsi trenér, tak to běž tomu hrobníkovi ukázat. Pan Zemek má pravdu, vzhledem k situaci v oblasti financí (nejen klubových) můžeme být s 12.místem spokojeni. Holt si lidé typu peet apod. ještě nějaký ten rok na evropské poháry počkají. :D

  • quatchud - 03.06.2011, pátek, 19:35
    (0)

    Někdy mě to přijde že se tady fandilo a na fotbal chodilo jenom kvůli Švancimu.Jasné... taky mě bude chybět,ale dokud tady bude 1FCS tak fandím a chodím dál na fotbal a tak jako vždy sázím za jedna :-)Fňukání nechme jiným,to nic neřeší!!!

  • juancarlos - 03.06.2011, pátek, 18:48
    (0)

    a kde sme? Já myslím,že pořád v první lize,což mě osobně příjde skvělé. Všechno ostatní jsou jen plky neukojených teoretiků a nikde na světě nemůžete od firmy očekávat,že bude vypouštět informace,které by ji v důsledku poškodili.A jak říká Babu lidi nechtějí slyšet pravdu,ale chtějí negativní věci,takže si je prostě najdou,aby mohli ventilovat. Všem zůčastněným fanouškům,hráčům,trenerům,obsluze klubu a majitelům děkuji za těžkou sezonu a skutečnosti,že FC Slovácko pořád patří mezi elitu a věřím,že bude patřit i za rok. S Mercedesem nebo Wolkswagem to je mi u prdele.

  • jirik - 03.06.2011, pátek, 15:58
    (0)

    to asi všichni....já jen, když se podívám zpět, tak vidím, kde jsme byli před 2 roky....někde v polovině tabulky 2.ligy a koupili jsme 1.ligu. S tím přišlo spousta zkušených hráčů a pak Soukup. který se jich postupně zbavuje. Nevím, jestli mě má těšit, když na závěrečné tiskovce řekl, kolik zapracoval do základní sestavy "domácích" hráčů a jsme tam, kde jsme...

  • Slovácko Kingdom - 03.06.2011, pátek, 15:33
    (0)

    jirik: A to nehráli v Olomouci a v Teplicích si představ, že bysme měli o 4 body míň :-D sranda ;-) Já tomu nechávám volný průběh. Co můžu dělat? Budu si každý ligový zápas užívat a modlit se abysme nespadli. SLOVÁCKO!

  • jirik - 03.06.2011, pátek, 15:30
    (0)

    s tím souhlasím, ale beru to jako hodnocení celého družstva pod vedením trenéra, ne jako výkon dvou hráčů, kteří nevíc nehráli všechna utkání...

  • Slovácko Kingdom - 03.06.2011, pátek, 15:23
    (0)

    Jirik: Na jaro jsme uhráli 11 bodů i se Švancarou a Urbánkem. Švancara dal 2 goly.

  • jirik - 03.06.2011, pátek, 15:19
    (0)

    Asi se tedy musíme připravit na trend mladých a levných hráčů, ale i tito potřebují vedle sebe starší a hlavně zkušené......

  • jirik - 03.06.2011, pátek, 15:16
    (0)

    zdravím všechny diskutující a přidávám svůj názor: pana Zemka si za svůj vztah k fotbalu na Slovácku nesmírně vážím a vážím si ho i jako člověka. Proto mě velmi překvapilo, že nedokázal on ani nikdo jiný na rovinu říct, proč nebude u nás pokračovat Švancara.... Když se nad tím ale zamyslíte, tak důvod je jasný. Jsou vlastně dva - na jedné straně určitě finance a na druhé koncepce pana Soukupa zbavit se starších a zkušených hráčů (loni Abrahám a spol...letos Švancara a Urbánek a za rok uvidíte). Pan Soukup to s nimi totiž neumí, nesnese jiný názor a ten se ti starší nebojí říct. Proto dost věcí věřím Zelenkovi a možná nás překvapí i vyjádření Švancary. Trenér by se měl hodnotit podle toho, jak hraje mužstvo. Kolik bodů že jsme na jaro uhráli?

  • Babu - 03.06.2011, pátek, 15:11
    (0)

    jj je to tak.. už sem četla pár výzkumů a všecky potvrdily to, že když se jeden den "nic" nestalo a zprávy byly řekněme normální a né plné krve a krimi atd, tak sledovast rapidně klesla.. prostě lidi to nezajímalo, protože tam nebyly hrůzy.. já osobně tomu nerozumím, ale asi už sů všeci tak zblblí a naočkovaní tyma špatnýma zprávama, že by je ani nenapadlo ocenit druhů stránku věci.

  • RNA - 03.06.2011, pátek, 14:56
    (0)

    přesně, jak píše Staňa. Jestli mají média označení "čtvrtá velmoc", tak dneska s přehledem válcují i ty první tři

  • Valheru - 03.06.2011, pátek, 14:04
    (0)

    Babu: to máš těžké, když všude kolem sebe slyšíš jen o hrůzách, katastrofách, vraždách, problémech a násilí. Média se stala otroky těchto jevů a nikoho skoro nenapadne informovat o tom, co se podařilo, co je pozitivní a na dobré cestě. Tyto informace se stávají pro lidi nezajímavými :-(

  • Babu - 03.06.2011, pátek, 11:49
    (0)

    příkladem budiž článek, kde je psané, jak Radižurnál ocenil fans Slovácka.. a u něho JEDEN komentář.. ale jak de o plivání, pomlouvání, kritiku, nasrání a vylévání si vzteku, tak je tu vždycky 50 komentářů zasvěcených odborníků.. to je hrozný styl, jak se všechno nabaluje enom na ty negativní zprávy! Buďte pozitivní sakra :-)

  • Babu - 03.06.2011, pátek, 11:46
    (0)

    .. uteklo mi to! Pokračování :-) na našu pozicu, na náš region, na to, v jakých sračkách sme mohli byt, je na tom Slovácko skvěle. Jedni řvů, že se nasazuje málo mladých, načež hraje 9 mladých a druzí řvů, že sů na houby.. nikdy se nemože nikdo zavděčit všem, ale zamýšlejte se nad věcima v širším kontextu.. myslím, že bysme si měli víc vážit toho, co tu je a místo věčného kritizování by mohli aj někteří zdejší občas vypichnůt něco pozitivního..

  • Babu - 03.06.2011, pátek, 11:44
    (0)

    všeci by si měli uvědomit, že sme prostě malý provinční klub s omezeným rozpočtem, malá podpora města, žádní velcí investoři ani velké toky peněz tady neprobíhají. Máme vlastní stadion, nemosíme se nikam stěhovat, máme akademii, která určitě vydá schopné mladíky, ale všecko to není lusknutím prstů. Máme nové vedneí, které úporně pracuje, skončili sme dvanáctí a všeci víme, že boj o záchranu je to prvotní. Lidi, uvažujte trochu realisticky! Nemusíte Soukupa ani ostatní milovat, ale uvědomte si, co se tu pěkného za krátků dobu stalo a berte věci v širším záběru - MY SME NA TOM DOBŘE!!

  • eLucky - 03.06.2011, pátek, 10:59
    (0)

    to Babu: jak ve fife to urcite nefunguje, tam je muj nejlepsi strelec Nestoroski, Svanci beha a Fuji dava goly, takove neuveritelne ukazy:D

  • Lajtra - 03.06.2011, pátek, 10:18
    (0)

    Vy vsichni,co pisete,aby Soukup vypadl: Jako koho chcete misto nej? A ceho si myslite,ze se tim docili? Ze si ten trener v batuzku privede 2 snipery a 4 slusne zalozniky a aby to nebylo malo,tak jeste k tomu 40 mega v kufru? Uz sakra pochopte,ze nejsou penize (rozpocet stejny,jako Pribram a Usti!! Ne jako Sparta,ale jako Pribram a Usti..Sakra,se Soukupem jsme nebyli do 5.mista=trener nahovno,chceme jineho,se kterym tam budeme.(smesne)..Pan Zemek to v tom prvnim videu shrnul naprosto presne.Jsme male mesto,neco se tu buduje a nebude to hned a budme radi za prvni ligu.Vzdyt pristi rok zase prijede Sparta apod,ne Sokolov,Varnsdorf a Brno :) ..Shrnul bych to tak,ze neco konci a neco zacina...A ja chci byt pritom..

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 10:18
    (0)

    FansHonza: jj, působivé videa, ale já třeba takové prohlášení ani moc nepotřebuju..a jinak k těm novinářům, to je jejich práce, šťourat, oni chtějí z nich dostat něco pikantního, o to jde..ti budou furt stejní:), proto mě osobně se to líbilo jak odpovídali, ted ty články v novinách budou trochu suché :)

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 10:13
    (0)

    ale to je asi zbytečné, když bývá aj ten vnitřní otevřený docela často :)

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 10:09
    (0)

    Greif: jo ve městě vlastně jo..sory, nikdy jsem tam nebyl..to bude tím. Otázka jestli všichni ví.. Spíš sem myslel zvenku na stadionu. Ale jak říkáš Kappa je Kappa..

  • Greif - 03.06.2011, pátek, 09:57
    (0)

    Jerry1984.. je mimo stadion Jammy sport

  • FansHonza - 03.06.2011, pátek, 09:53
    (0)

    hmmmmm člověk jednou pro vždy otevřel oči..a vůbec nejde o sportovní stránku věci... Ten projev pana Zemka je velmi působivý, já ho vlastně nikdy neslyšel mluvit, ale podle této nahrávky a samozřejmě podle mnohých další činů můžeme být šťastní, že jej máme, dlouho jsem nezkameněl u nějakého poslechu tak, jak u tohoto. Pan Soukup se taky hezky bránil :) Nebudu se pouštět do žádných grandioznich reci, ale jedno rict musim - nejradsi bych si hubu vyliskal nebo by mi ju měl někdo vyliskat za některé mé výroky, já se některým budu bát podívat do očí, já nevím, jestli jsem přemýšlel chlupama, kolenem nebo čím...ale z chyb se člověk učí a já jsem poučen na věčnost. Myslel jsem si, že po tady tomto tu budu číst spoustu mně podobných příspěvků, že lidé začnou oceňovat např. ty fakta, která zazněla, ale bohužel právě naopak jsou zde stále nesmyslné a primitivní výroky, což mě strašně mrzí a chudáci to vedení, když si to tu čtou.. Rozumný člověk naprosto pochopí danou situací a bude mít zas úplně jiný přístup než třeba měl v poslední době, pochopí odchod Švanciho atd atd a přestane trucovat, že si nekoupí permici a ti, co se potřebují vybít hrdinsky na netu, tak nám to holt bohužel budou kazit dál... Mně je v současnosti už jedno aj kdybychom byli na sestup, i když samozřejmě bych se pak bál, jestli to pan Zemek nezabalí, chápete jak to myslím..kdyby se podařila vytvořit parta, která by táhla za jeden provaz, na stadionu bychom ještě vygradovali atmosféru a lidé by přestali házet špínu a taky táhli za jeden provaz, tak ze mě bude nejštastnější fanoušek ! :)))

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 09:40
    (0)

    mě by se třeba líbilo, kdyby byl fanshop (i) venku mimo areál stadionu..ale kde..

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 09:38
    (0)

    to jo..je to značka, ale i tak si myslím, že na velikost našeho klubu je ta nabídka velice slušná..no těžko začnou lidi ted naráz utrácet jak pomatení. Nejdřív to chce nalákat víc lidí na stadion, pak do toho fanshopu přijdou sami..

  • Greif - 03.06.2011, pátek, 09:35
    (0)

    Jerry .. kdyby to byl svetr ale to je svetřík za 400kč .. za kolik ho pak musíš prodat aby byl nějaký zisk .. Kappa prostě jen tak nepusí žilou ..

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 09:32
    (0)

    Greif: na léto si nebudu kupovat svetr :) :p

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 09:30
    (0)

    ono je to docela dobrá výzva tu vychovat nějaké hráče, kteří pak pujdou do světa.. už tím budou reprezentovat Slovácko, někteří..až budete mít svůj klub, nebo FCS odkoupíte, tak vám budu fandit a můžete Švancka dostat zpátky, ale proč tak troškařit, klidně i nějakou zahraniční hvězdu..myslím, že doba rozhazování je už definitivně za nama.. Pablo88: promň, ale to sou plané řeči..

  • Greif - 03.06.2011, pátek, 09:30
    (0)

    Zdrh: no jo 300 000 je čistého .. sic prodáš třeba za 50 000 za zápas .. jenže když ti pošlou svetřík za kappy za 1200 kolik lidí si ho koupí ... 1X? 2X ? spíš 0x :)

  • riedlss - 03.06.2011, pátek, 08:38
    (0)

    to je všechno jedno, mě hlavně štve, že jsme propásli vzít ideální náhradu za Švanciho, ale bohužel Ruuda Van Nistelrooye nám už vyfoukla Malaga:( :))

  • Pablo88 - 03.06.2011, pátek, 08:20
    (0)

    no nezlobte se na mě, ale už věřím Zelenkovi, že Soukup nesnese jiný názor a jestli Švancara mu dal jiný názor, tak chápu, že odchází:-D Slovácko teda vede nové posily, aby seděli na lavičce a zvyšovali konkurenci kádru...hlavně že tu je poměrně drahá fotbalová akademie a k čemu? Podívejte se na Olomouc, která je se svými odchovanci, kde je a srovnejte to se Slováckem. Nehledě na to, že výkony juniorky jsou ne zrovna dobré nehraje-li tam několik hráčů z A, poslední prohry rozdílem třídy toho jsou důkaz a když chce postavit doplnění kádru na nezkušených hráčích...Ohání se výkony za jaro, kde nastupovali mladíci a podívejte se, kolik je proher a remíz za jaro a srovnejme to s podzimem. Klub se zachránil díky podzimu! Jaro byla katastrofa Soukupe, jinde mění trenéra jako nový impulz, ale ty bys stejně kecal novému trenérovi do práce. Proto Hoftych dovedl Bohemku tam, kam ji dovedl- nenechal si do práce žvanit od manažerů

  • zdrh - 03.06.2011, pátek, 07:47
    (0)

    Mirek: nevím o tom, že by Slovácko měl sestoupit ;). BTW Sigma dává na platy áčka asi 35 mega, což každý uzná, že bývá drtivá většina nákladů na áčko. Jen mě tam zarazila ještě jedna věc - příjmy za prodej zboží (podle mě tržby z fanshopu) - 300 000 Kč. to mně připadá strašně málo na klub s takovým fanouškovským potenciálem.

  • zgroup - 03.06.2011, pátek, 07:45
    (0)

    Jaká je realita? Jednoduchá. Pan Zemek je velký patriot a rád by udělal radost všem fanouškům Slovácka a tak zachránil před čtyřmi léty Slovácko. Dostal ho do ligy, ale krize ve strojírenství mu nedovolila více investovat a každý asi víte, že postavil jednu z největších solárních elektráren v ČR. Jenomže ouha stát uvalil solární daň a asi to nevíte, ale pro Z-Group to znamená další výdaje ve výši několika stovek milionů korun, čímž se zpomalí zisk z několika miliardové investice. Takže na fotbal si nemůže dovolit dávat tolik kolik by chtěl a co víc, podpora od dalších subjektů v regionu je žalostná. I když to Zemka stojí několik desítek milionů ročně, tak se zatím vděku nedočkal a asi ani nedočká, protože slovácký fanoušek je náročný. Ona cesta, kterou se klub vydal je pro fanouška, smrdutá. Na svou čokoládu si musíme počkat a to se nikomu nelíbí. Výsledek v nedohlednu a kdoví zda-li vůbec přijde. Ale jiná cesta bohužel není možná. Buďme rádi, že je zde Soukup, který je ochotný pracovat s tím co má. Myslíte si, že by jinde práci nenašel? V Budějovicích by ho brali okamžitě a podle mých informací ho Poborský přemlouval. Práce s mládeží se zde „zastavila“ v roce 2005 (kdo by dával své dítě do klubu s nejasnou budoucností), kdy začal výprodej způsobený snižováním nákladů. Rozpočet po odchodu firmy Synot byl příliš nabubřelý a je nereálné aby klub z periferie dokázal takový rozpočet udržet dlouhodobě. To by musely mít firmy na Slovácku k fotbalu úplně jiný přístup. Ať je to jak je to, jsme nejmenší město v 1. lize a jedno z nejmenších v profesionálních soutěží. Přístup města není rovněž na úrovni hrdého regionálního klubu. Ale toto se dá všechno vybudovat a získat tradicí, kterou klub bude mít v době, kdy bude hrát stabilně 1.ligu (s tím co si může dovolit! Ne nasypat a po pěti letech opustit a nechat chcípnout...) stejně jako výše zmíněná akademie, která začíná mít výsledky a pokud to tak vydrží, tak za 3-4 roky budou mít hráči, kteří z ní vylezou úplně jiné kvality. Pokud letos nastoupilo tolik vlastních odchovanců, tak je to jasný signál toho, kterou cestou se klub vydal. Udělat kostru týmu a kolem dokola mladé. Asi to bude chvilku trvat než si to sedne, ale pokud nemáme peníze na přestupy, tak jiná cesta není. Vždyť se podívejte na odchod Švancary. Tabulková cena 800 tisíc Kč a nikdo to za něj nechce dát. Jak je to možné, když to byl takový hráč? A nebo nebyl? 4 góly ze hry je na elitního střelce je docela málo. Na druhou stranu bude těžké přivést do klubu hráče, který bude dávat góly a bude i taková komediální ikona. To je vlastně takřka nemožné, ale pokud si mám vyhodnotit výkony pana Švancary v jarní části sezóny, tak kromě dvou branek, mě spíše zklamal, než přesvědčil o tom, že je to top střelec a hráč. Samozřejmě je to věc názoru. Bohužel o fotbal na Slovácku je zájem a tak se šíří různé bludy o tom jak to tady Soukup s Krejčím rozkrádají a tyto řeči se šíří rychlostí světla. Každý má tu svou pravdu a skutečnost je taková, že Slovácko čeká nejspíš nejtěžší sezóna za posledních X let. Možná budeme jediný klub na Moravě (Baník patří do Slezska) a to znamená pro Čechy možnost, v případě namočení FCS do bojů o záchranu náš tým sestřelit a když to půjde, tak nám nějaký ten bodík seberou (nám mávnou ofsajd, který nebyl, někomu ho zase pustí atd.) a je jedno jestli to bude se Švancarou, nebo bez něj. Snad budeme za rok v tuto dobu opět prvoligoví a že to místní lidé nezprotiví Zemkovi, protože kdyby ze dne na den odešel on, tak je konec a to by byla škoda.

  • Mirek - 03.06.2011, pátek, 06:58
    (0)

    zdrh: a teď budeš chodit nejspíš na druhou, nebo třetí ligu co ? Slovácko má pro A tým 30mil , zbytek je akademie a další mužstva.

  • zdrh - 03.06.2011, pátek, 02:01
    (0)

    Tím chcu říct, že Slovácko na tom není zas až tak špatně, samozřejmě je otázkou jaká je situace dnes proti té situaci před 2 rokama. V každém případě mělo tehdy Slovácko ztrátu 20 mega.

  • zdrh - 03.06.2011, pátek, 01:59
    (0)

    díval jsem se do obchodního rejtříku a za tok 2009 (nejnovější, co tam je) je podle výkazu zisků a ztrát má FC Slovácko náklady asi 80 milionů Kč. Což chápu jako rozpočet celého klubu (včetně údržby stadionu, akademie, zaměstanců apod). Bohemka měla za stejný rok 93,5 milionu, Brno za 2008 185 milionů, Ústí 23 milionů za 2010 (ale půlka je ve 2. lize), Olomouc 92 milionů (za sezonu 2009/10), Sparta 420 milionů (na hráče a realizační tým 160 milionů)

  • jogurt - 03.06.2011, pátek, 01:15
    (0)

    *pod nama

  • jogurt - 03.06.2011, pátek, 01:15
    (0)

    Jenom pro pripomenuti: Pred sezonou klub vyhlasil, ze mame rozpocet neco kolem 30-35 mil. Mensi melo jenom Usti a Pribram cca stejne jak my...Usti, ac nas dvakrat porazilo, skoncilo pred nama a Pribram taky! Takze ti co sou nastvani z umisteni, tak si to musi uvedomit. Soukup by urcite taky rad postavil super hrace, ale s tim rozpoctem co mame si bud muzem poridit nekoho na hostovani, zadarmo, nebo holt odchovance a idealne je zpenezit... Dejme mu cas...minimalne jeste rok! Pokud rika pravdu, tak se hracum lepsi diky treninkum fyzicka, svalstvo atd..kdyz dostane cas, tak se to snad projevi. Ostatne, Ferguson taky nevyhral s ManU hned titul. ;)

  • Dany-Hull City - 03.06.2011, pátek, 00:58
    (0)

    to Mirek: ja ani pro zmenu kouce nejsem, s tím co soukup ma neni zrovna lehke pracovat, ale to jakým smerem se klub ubírá me zajima, uz jako fanouska, cloveka ktery ve svem case neni pro cokoliv noveho a v neposledni rade cloveka z UH.

  • Mirek - 03.06.2011, pátek, 00:32
    (0)

    Dany: určitě to lze vyřešit, domluv se s Fulhamem ... nemám rád slovo koncepce, ale prostě jak říkám, koncepce není věc krátkodobá a nedá se bourat každý rok tím, že příjde jiný trenér.

  • Dany-Hull City - 03.06.2011, pátek, 00:25
    (0)

    to Mirek: a přesně to co píšeš ti musím dát nejvíc za pravdu, je to tak, je to na dlouhou trať, proto by mne zajimalo jakou koncepci klub má, když tady už po několikáté někteří jedinci píšou že po vyslechnutí má jiný názor a chápe to vše jak má být.

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 00:21
    (0)

    a to mlžení okolo Švancka..co mu měl říct, že na něho nejsou peníze, nezapadá do koncepce trenéra? šak to je pravda a veřejně se to ví..byznys je tvrdý lidi..co se týče zpráv v tv, s tím jsem skončil už dávno, v podstatě bednu ani nezapínám...pan Zemek to popsal fakt s nadhledem, jak se má...jestli věřím vedení nebo ne, lze nejlíp vyjádřit tím, že tým přijdu podpořit..

  • Mirek - 03.06.2011, pátek, 00:20
    (0)

    je mi zle z těch keců, které tady někteří píší ... práce ve fotbalovém klubu není na rok na dva ... je to dlouhodobá záležitost a jasně se to ukazuje i v naší lize,mužstvo se tvoří dlouhodobě! Stejně tak se dlouhodobě musí pracovat s mládeží, aby nesla ovoce. Já věřím tomu, že to fungovat prostě bude! Ale né ze dne na den, ale postupně!!! už si to někteří uvědomte, nejvíc nekoncepční je měnit trenéry jak ponožky ...

  • Jerry1984 - 03.06.2011, pátek, 00:18
    (0)

    to zírám, kdo už všechno má přístup k síti :)..ne ne, zajímavé videa, ale pro mě by se nic nezměnilo ani kdybych je neviděl..takže tak. Jinak doporučuju nejdřív se podívat na videa Soukupa, Krejčího a Zemka až nakonec....tož nazdar! FCS!

  • Dany-Hull City - 02.06.2011, čtvrtek, 23:51
    (0)

    Mně by teda osobně ta strategie klubu zajímala, to co bylo receno je pravda, 12. misto neni zklamani, zklamani je to jak se jaro odehralo. Ale jak se klub vydava dopredu smerem koncepce, to je vec kterou bych si rad poslechl, klidne i cely den a s nekym z klubu!

  • snopek - 02.06.2011, čtvrtek, 23:37
    (0)

    Soukup je borec! :)

  • FOREVER - 02.06.2011, čtvrtek, 22:44
    (0)

    nechápu proč se tady vychvalujem s mladýma hráčema.. vždyť oni hrají proto protože ti ostatní starší v kádru uplně selhávají a někdy tam zase není koho dat.. tak se prostě sáhne do béčka a někoho z tama vytáhnou .. nic proti ale takového hlupika by si v olomouci, v boleslavi nebo v teplicích nikdy z béčka nevzali .. hraje nám tam pět dvacetiletých protože nemáme na normální hotové hráče kteří něco stojí

  • kapr - 02.06.2011, čtvrtek, 22:07
    (0)

    Nevím proč všechno hážete na Soukupa. Soukup není špatný trenér . Tak nepište pičoviny

  • cinta - 02.06.2011, čtvrtek, 22:00
    (0)

    Se zabluj ty hovado. Soukup je nejvetsi lempl jakeho kdy Slovacko melo

  • celtic - 02.06.2011, čtvrtek, 21:48
    (0)

    mě by hlavně zajímalo jestli si čtou tyhle diskuse (viz Mercedes ) a naše názory a postoje pan Soukup a Krejčí......

  • Survival - 02.06.2011, čtvrtek, 21:47
    (0)

    Od některých se asi nedočkáme ničeho jiného než "Soukup ven! Krejčí ven!" Kolikrát je zbytečné tady ty diskuze pročítat... U mě má p. Soukup plnou podporu a věřím, že všechno, o co usiluje a do Slovácka dává se vrátí v tom nejlepším. Někteří nepochopí, že to prostě není ze dne na den, nebo ze sezony na sezonu...

  • Artigas - 02.06.2011, čtvrtek, 21:37
    (0)

    Chlapi, šak na té první fotce je Mazura?!? No nic, to enom tak na okraj... nu což, jářku na podzim uvidíme, ale Mercedesa je každopádně veliká škoda. Po parádním rozjezdu ho pražská špina smázla, ale pořád to byl a je osobnost a tahoun. Velice pochybuju, že nekoho takového tu eště uvidíme:(

  • Babu - 02.06.2011, čtvrtek, 21:13
    (0)

    v každé části diskuze, pod každám článkem na fcslovacko.com a na fejsbuku, všady je nabluté.. všeci si myslíte, že život funguje jak ve fifě nebo co?:D Nikdo není neomylný.. a kdo chce vidět enom to negativní, tak to prostě vidí.. melete tady o tom, jak soukup nepřijímá kritiku a přitom sami nepřipustíte protinázor druhého :-) zvracím

  • peet - 02.06.2011, čtvrtek, 21:00
    (0)

    Ykarus naprostý souhlas...líp bych to neřekl...pořád se ohání ten je tam, ten zas tam U19,21 no a co jako?Koho to zajímá?Každý chce, aby hrál hlavně za FCS sakr.a

  • Ykarus - 02.06.2011, čtvrtek, 20:53
    (0)

    Já zase furt nemužu pochopit, jak je někdy možná až uměle tlačijů do repre. Mě jde hlavně o to aby hráč hlavně předváděl dobré výkony v klubu a potom už není těžké aby se do reprezentace dostal.

  • Pett - 02.06.2011, čtvrtek, 20:52
    (0)

    Soukupovi střelili kamna trochu :-D

  • peet - 02.06.2011, čtvrtek, 20:42
    (0)

    Michal fcs Investování nechám na jiné "mafiány"... díky neboj četl jsem si to :-)

  • peet - 02.06.2011, čtvrtek, 20:39
    (0)

    Vidím, že mistr Soukup se rozjel a dal panu Johaníkovi co proto :D dobře on!Ale pořád si mele to svoje Hlúpik,Daníček bla bla bla Hlůpik má do fotbalisty daleko, Daníčka tam dal až do zápasů, kdy o nic nešlo, ale jinak vím, že je to super kluk, tak držím palce...o Kubánovi není třeba mluvit,Rambo na jaro taky špatné, ale třeba se to zlepší...Vašek by byl už dávno někde jinde, kdyby...a Perůtka super kluk, bojovník, ale může hrát jedině DF, tvořit prostě zatím neumí....pár mladých tu je, ale výsledky se s nima nedají zatím dělat bohužel...navíc říkat, že Daníček,Heča,Hlůpik jsou v repre to je sice pěkné, ale to není vše....je to pouze širší nominace, a co bude dál se teprve uvidí...

  • Michal fcs - 02.06.2011, čtvrtek, 20:35
    (0)

    to peet: navrhuji ti,aby jsi toho snaipera koupil,bude tvůj majetek a když ho prodáš pak dál, tak určitě na něm vyděláš ranec peněz....jinak přečti si ještě jednou ,co napsal FCS84 (jen pro upřesnění-nejsu ten jeho kámošův kámoš)

  • Mr. Fulham - 02.06.2011, čtvrtek, 20:29
    (0)

    peet: No jo, ale my toho snipera nemáme a ani jsme neměli. Pro mě je sniper hráč, který dá 10 branek za sezonu.

  • peet - 02.06.2011, čtvrtek, 20:23
    (0)

    Mr. Fulham zkreslené info nemám,ale to je jedno...S ním si nemám co říct, navíc ho to stejně nezajímá, mele si svoje,ale on na to dojede....S tou Barcou to nepřeháněj :-) chápu, jak to myslíš, že jsme dědina atd...ale prostě ať to je jak chce, kvalitu mít nemusíš, stačí mít 9 jezdičů a jednoho snipera a je klid, ale to tu dlouho nebude, pže sem chodí hráči jen jako do klubu, který berou jako přestupní stanici k zviditelnění....bez vztahu klubu to je pak těžké najít pár srdcařů....

  • Mr. Fulham - 02.06.2011, čtvrtek, 20:17
    (0)

    to peet: Kdybych to trénoval já, tak bych se oběsil, protože po pěti kolech by mě lidi nařkli z toho, že to tu rozkrádám a že su pijavice a já jako srdcař, bych to asi neunesl :-)

  • Mr. Fulham - 02.06.2011, čtvrtek, 20:15
    (0)

    to peet: A kolikrát ses se Soukupem Bavil? Říct o něčem že sou to jenom keci je velmi snadné. Ale chápu, že když má člověk zkreslené informace a myslí si, že Slovácko je Barcelona, tak může brát 12 místo v lize jako zklamání...

  • peet - 02.06.2011, čtvrtek, 20:10
    (0)

    Kdokoli klidně Fulham, ale tohle je už moc...jen politika...

  • SYNOTEK - 02.06.2011, čtvrtek, 20:07
    (0)

    peet: A kdo místo nich? Já si spíš myslím, že k soukupovi by to chtělo nějaké motivátory typu Hoftych.

  • FCS84 - 02.06.2011, čtvrtek, 20:03
    (0)

    Kámošův kámoš byl v úterý ještě s dalšíma fanouškama na sezení s vedením klubu. Šel na to sezení s tím, že je tam všechny zprcá a po třech hodinách diskuze odešel úplně s jiným pohledem na danou situaci. Rozebíral jsem to s ním u piva a to co mi říkal prostě má logiku. Taky si myslím, že všichni tu nadávají na Soukupa, ale co má dělat, když prostě nejsou prachy na přestupi. Zamýšlel jsem se nad tím a letos nastoupilo v ligových zápasech 9 našich odchovanců. Heče, Rambo, Kuboš, Daníček, Perůtka, Hlůpik, Jeleček, Víťa Valenta, Ondřejka. Neříkám, že sou to extra kvalitní plajeři a údajně i Soukup s Krejčím na té schůzce mluvili o tom, že sousi vědomi, že jen s mladýma se to hrát nedá a hledají vhodné hráče na doplnění. Tak uvidíme.

  • peet - 02.06.2011, čtvrtek, 20:01
    (0)

    Soukup má tak leda plnou pusu keců nic víc, žádné výsledky..nikdy nic nedokázal, to z něj udělaly jen média, díky úspěchu zlaté generace kolem Kúdely,Fenina......tam měl jediné štěstí, že hráči věděli co a jak, nebylo to o velkém koučingu setkala se tam velká parta, která věděla, že je to jejich poslední velká akce....Dokud neodejde Krejčí se Soukupem nebude to tu lepší...řeči o mladých jsou pěkné, ale tak kvalitní mladí hráči tu stejně nejsou....Synotku a s těma kontaktama to myslíš vážně????Si mě rozesmál... už vidím, jak mu bude někdo pomáhat s tím, jak sem někoho mladého nadějného přivézt....všichni se sem pohrnou.....už to vidím...

  • karagavrylydys - 02.06.2011, čtvrtek, 20:00
    (0)

    Hrozné kecy, jako v politice ...

  • 1FCS - 02.06.2011, čtvrtek, 19:51
    (0)

    SYNOTEK:souhlas

  • SYNOTEK - 02.06.2011, čtvrtek, 19:26
    (0)

    fotbalista3: Já Soukupovi věřím. Je to nejlepší odborník na mládež. má kontakty na reprezentaci a teď se tady asi bude hrát s mladýma a je to pro mě nejlepší varianta.

  • fotbalista3 - 02.06.2011, čtvrtek, 19:23
    (0)

    To je ukecany zmetek ten Soukup...hrobnik Slovacka ....To mu jde...celou dobu vect jen monolog a nedat nikomu sanci rict protiargument...mlet a mlet tu svou!!

pristi
 Další články:
06.06.2011, pondělí, 19:55 - V sobotu na Širůchu rozlučka s Petrem Švancarou + utkání osobností
06.06.2011, pondělí, 13:46 - Brankár MIROSLAV FILIPKO sa ako jediný Slovák dostal do ideálnej zostavy českej ligy
05.06.2011, neděle, 23:04 - Hráči přicházejí a odcházejí, my zůstáváme
02.06.2011, čtvrtek, 12:45 -  Urbánek ve Slovácku končí a uvědomuje si: Měl jsem být produktivnější
02.06.2011, čtvrtek, 11:27 - Radiožurnál ocenil fotbalové fanoušky Slovácka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace