*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Útočníci nejsou. Vsadí Slovácko v úvodu na gymnazistu Kubalu?

29.07.2017, sobota, 10:45
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Na soupisce prvoligového Slovácka se Filip Kubala poprvé objevil už krátce po šestnáctých narozeninách, v září 2015. Od té doby si v nejvyšší soutěži připsal dva starty, shodně šestiminutová střídání na hřištích českých velkoklubů, Sparty a Plzně.

Teď, měsíc před osmnáctinami, se může na hrotu útoku poprvé objevit v základní sestavě. A to v domácím zahajovacím utkání nového ročníku.

Kouči Stanislavu Levému se totiž v létě radikálně zúžily možnosti na postu útočníka. Po odchodech Afričanů Koného a Tetteha se před ligou zranil i loňský nejlepší střelec Tomáš Zajíc.

Slovácko se sice snaží přivést náhradu, proti Jablonci ale dnes může nasadit buď Kubalu, nebo o tři a půl roku staršího Korejce Ju Kang-hjona, jenž na jaře proti Spartě odehrál své první tři ligové minuty.

„V generálce mě trenér postavil. Ale jestli budu hrát i v lize, nedokážu říct,“ uvažuje Kubala. „Samozřejmě bych to uvítal, ale bylo by to těžké. Zatím jsem měl jen dva starty, vyloženě minutovky.“

Jméno Heslo
text
  • huhu - 01.08.2017, úterý, 10:36
    (0)

    eLucky: Tischler byl na def. zaloznikovi na ME19 výborný, chválil i suchopárek

  • eLucky - 01.08.2017, úterý, 10:26
    (0)

    to zdrh: To možná je, ale profiluje se spíš jako defenzivní záložník, Vlasťa byl v dorostu taky stoper;) Pokud vím tak ani v repre nehraje stopera moc.

  • huhu - 01.08.2017, úterý, 10:26
    (0)

    KubaM: nejde o rychlost jako takovou, Kubala je proste hráč do vápna, stejně jako Zajíc. Jsou to podobné typy. Jiný typ je třeba Ikaunieks, Mešanovič, Baroš...to jsou hráči do tahu, do rychlosti, míče za obranu. Kubala je hráč do vápna

  • zdrh - 01.08.2017, úterý, 10:19
    (0)

    Tischler je primárně stoper

  • KubaM - 01.08.2017, úterý, 10:06
    (0)

    Mne popravdě už delší dobu přijde, že Šumulikoski (při vší úctě k němu) naši hru v posledním půlroce spíš zbržďuje. Definitivně to šlo vidět během zápasu se Záhřebem, kdy jsme hráli na 3 střední záložníky (Machalík - Daníček - Havlík) a bylo to rychlé, kreativní i velmi dobře organizované. Moc bych si přál, kdybychom takto začali hrávat na 4-3-3. Ti naši střední záložníci by se mohli hezky protáčet. Jinak o náhradu Šumulikoského bych se také neobával, Sadílek i Tischler k tomu dozrají. Co se týká té kritiky,že nemáme rychlé útočníky: vždyť právě Kubala je docela rychlý ne?

  • zdrh - 31.07.2017, pondělí, 17:15
    (0)

    Byl jsme dneska dopoledne na zápasu juniorky a musím říct, že se mně líbil výkon Sadílka, kterého vidím jako možného nástupce Šumiho - přehled ve hře, hlava nahoře, krásné pasy, k tomu technika a schopnost obejít jeden na jednoho. Kubala mně připadá takový typický zakončovatel (styl Horst Siegl), dostal se do šancí a nasypal tři góly. Petr toho klasicky moc nenaběhal (on furt tak běhá na jedničku, občas zařadí dvojku), ale je vidět, že techniku a přehled ve hře má, je schopný obejít soupeře a vytvořit tak nebezpečnou akci, rychlost nemá. Nestřídal kvůli zranění, ale kvůli svojí kondici. Za Zlín hrál Štípek a pro mě celkem neviditelný, Bartolomeu měl nějaké akce hlavně ve druhé půlce.

  • Hory - 31.07.2017, pondělí, 16:13
    (0)

    Šumi hrál tak, že byl v poločase, nebo ještě možná před ním na střídání. A nybýt to on, ale kdokoliv jiný, tak už je dávno vystřídaný.

  • huhu - 31.07.2017, pondělí, 14:56
    (0)

    já vidím největší problém slovácka ve způsobu hry, na kterou nemá hráče. Technická vyspělost není vysoká, a přesto se snažíme hrát kombinačně, pomalu, od obrany. Je fakt, že už to zkoušel habanec a to co ted hrajeme za levého, je podstatně lepší, ale snažíme se hrát fotbal na který nemáme. Když sem viděl o víkendu baník, jakým způsobem hrál, rychle, agresivně, žádné sraní balon ihned dopředu. Fakt se mi to líbilo. Hráče na to máme, Petr, Navrátil, Machalík...Daníček je na tom rychlostně hůř, ale budiž, někdo to tam ničit mosí :), Šumi už bohužel hraje moc profesorský fotbal.

  • lagic - 31.07.2017, pondělí, 13:12
    (0)

    Tak aspoň juniorka nám udělala radost 😊

  • Babu - 31.07.2017, pondělí, 12:31
    (0)

    hešpy: tak na brejky by tam měl být Machalík, Navrátil.. obecně by měli naši záložníci více střílet..

  • Skein - 31.07.2017, pondělí, 12:31
    (0)

    to fcs, nemáme nikoho zde na hostovačku ;)

  • Babu - 31.07.2017, pondělí, 12:30
    (0)

    fcs: přestup oba dva

  • fcs - 31.07.2017, pondělí, 12:28
    (0)

    Yu a Vasiljev tu jsou u nas na hostovani? Nikde sem to nrnasel

  • lagic - 31.07.2017, pondělí, 11:32
    (0)

    Yu

  • lagic - 31.07.2017, pondělí, 11:31
    (0)

    Myslím, že bude mít nějaký zdravotní problém, když není ani na zápase juniorky.

  • hešpy - 31.07.2017, pondělí, 10:35
    (0)

    Mohl by být, ale zatím nedostal nepochopitelně vůbec čuchnout.

  • huhu - 31.07.2017, pondělí, 10:34
    (0)

    no tak Diviš na hrotu nebylo žádné terno, neuměl tam hrát. Nevím, chápu že je potřeba mít v týmu více typů hrotaku, snad Yu bude o něco rychlejší

  • jirik - 31.07.2017, pondělí, 10:34
    (0)

    Chodím sem často a někdy se to nedá číst... Dnes je to podle mě parádní diskuse a postřehy. Až si myslím, že by si to měl přečíst hlavně Standa Levý. Maximálně souhlasím s názory na střídání. Myslím, že třeba Rezek a Kubala by obraně Jablonce posledních 20 minut dost zamotali hlavu.

  • hešpy - 31.07.2017, pondělí, 10:32
    (0)

    Ne, ale proto jej bylo třeba někdy nahradit například Divišem. :)

  • huhu - 31.07.2017, pondělí, 10:31
    (0)

    hešpy: Došek byl brejkový hráč? a jak se mu tady dařilo! základ je podržet balon, rozdat ho a hledat si místo v šestnástce. Slovácko stejně nehraje na brejky, má uplne jiný způsob hry

  • hešpy - 31.07.2017, pondělí, 10:22
    (0)

    Já neříkám,že to nemůže být střelec, ale rozhodně to není brejkový hráč.

  • huhu - 31.07.2017, pondělí, 10:08
    (0)

    hešpy: tak u toho golu teda zrychlil parádně, dostal se před oba obránce. Lafata není taky rychlí a jaký je to střelec, zkušenosti přijdou s minutami a věkem a bude to tam padat

  • hešpy - 31.07.2017, pondělí, 09:47
    (0)

    Hlavní problém u Zajíce vidím v tom, že je opravdu extrémně pomalý a to i v případě, že ho nelimituje zranění, on by byl dobrý jako zakončovatel do vápna, ale chtělo by to i nějakého rychlíka na hrot.

  • lagic - 31.07.2017, pondělí, 09:47
    (0)

    Babu: Problém je, že nemáme vysoké hráče, to se pak nemůžeme divit, že máme problémy se standartkama jak v útočné tak obrané fázi.

  • Babu - 31.07.2017, pondělí, 08:59
    (0)

    Myslím, že hanění Šimka není na místě, oba s Hofmannem odvedli dobrý výkon, nám škodily nejvíce rohy Jablonce,přičemž, když máme roh my, tak si s tím moc neumíme poradit (jednou z našeho rohu Havlík založil brejk ;)). Jinak druhá půle o ničem z obou stran, od 70. minuty už se to jen dohrávalo, Pepa DIvíšek byl do té doby super, ale od 70. minuty těžce šlapal vodu.. Zajíc byl jako vždy velmi aktivní, kdyby sám nechtěl hrát, tak ho trenér nikdy nepostaví. Navrátil s Machalíkem taky dobří. Ono to půjde :-)

  • Witeek - 30.07.2017, neděle, 21:09
    (0)

    hešpy: Dokud byl na hřišti, tak byl suveréně nejlepší hráč klokanů! Špatně došlápl, ale to i ten milionový stoper ze Sparty, který taky musel střídat. Každopádně Tetteh hrál na hrotu fantasticky. Snad se dá brzy do kupy, je radost ho sledovat.

  • juancarlos - 30.07.2017, neděle, 21:08
    (0)

    Jo a taky si myslím, aniž bych tím někoho chtěl omlouvat, že se na zápase podepsalo to, že se hraje v plné= sluneční palbě, tyto letní časy fakt nejsou pro fotbal dobré, stačí jen sedět na tom céčku a je to 90.min pro diváky dost nepříjemné, ne tak hrát. Ten Baník ve 16. hodin je solidní opruz v našich podmínkách.

  • juancarlos - 30.07.2017, neděle, 21:02
    (0)

    klídeek boyz tak rozpačitý začátek nic moc, tak to bývá. Nedělat ukvapené závěry a krotit přehnané očekávání našich náročných fanoušků. Chce to trpělivost a hlavně se nenasrat do gatí dopředu, pořád do opakuju, protože v tom jsme fakt mistři, hlavně někteří fans. A co mezitím vidíme na našich stadionech ? Sparta dost tragická, řekl bych Klokani lepší většinu zápasu a dalšímu tragédovi Slavií to musí uhrát rozhodčí. Jak říkám, žádné jména ještě dobrý mančaft nedělají. Každý zápas je jiný a věřím, že ten příští vyhrajeme.

  • hešpy - 30.07.2017, neděle, 20:53
    (0)

    Tetteh má už zafačovanou nohu, to je taky posila :D

  • Greif - 30.07.2017, neděle, 09:47
    (0)

    V nasi i zahraničních ligách je takových zapasu milion ..Kde nikdo nechce otevřít..

  • Pedro - 30.07.2017, neděle, 09:38
    (0)

    Bohužel na naší hře se po jaře nic nezměnilo, nezměnilo se také nic proti Jablonci. Jak říkal můj soused na sedačce, že pokud vůbec někdy porazíme Jablonec, tak nahý přeběhne hřiště a ještě za klub zaplatí pokutu. No myslím se proběhnu s ním.....byla to opět slovácká bída. Celá příprava k ničemu nevedla, byli bez šťávy.

  • Valheru - 30.07.2017, neděle, 07:42
    (0)

    Uherák: nutno brát v potaz že to není jeho post a že máme bohužel všechny alternativy (Rada, Břečka, Tkáč) zraněné.

  • Uherák - 30.07.2017, neděle, 06:55
    (0)

    Každý má právo na svůj názor,souhlas. Ale Šimko s Hofmanem na stoperu slabota. Daníček pokazil spoustu přihrávek,ale jako jeden z mála stále hraje v pohybu a nic nevypustí, jiní hrajou více alibisticky. Chybí větší odvaha směrem dopředu. Asi je to částečně v herním stylu a samozřejmě v úzkém kádru. Proč Levý včera nestřídal mnohem dřív mi taky hlava nebere

  • tomrs - 30.07.2017, neděle, 00:49
    (0)

    Moc nehodnotim jednotlivé zápasy, ale aspoň jedno hodnocení udělám, začátek zapasu famózní, Jablonec byl ještě v kabině, když jsme vstrelili vedoucí branku, potom jsme jeste chvíli byli aktivní, ale to bylo z naši strany vše, a když už byl nějaký náznak šance, tak to bylo zbrkle vyřešeno, ve druhem poločase to byla fotbalová nuda, nám chyběl režisér hry, většina útoku byla do zformováné obrany Jablonce, žádný moment překvapeni tam nebyl, Zajíc se rval, ale to nestačilo, a když už vyhrál v pokutovém. území hlavu, tak tam nikdo nebyl, dneska nebyla vidět od týmu hladovost po třech bodech, Sumi byl ještě fyzicky na soustředění ve Slovinsku a dnes se daly ve druhem poločase urvat tri body, jelikož Jablonec v něm o hodně ubral, ale s jednou střelou na bránu se opravdu vítězit neda, taky mne vadilo, ze trenéři nechtěli něco udělat s vývojem zapasu a střídali, tak jak střídali, asi jsou s bodem plne spokojeni.

  • jirik - 30.07.2017, neděle, 00:04
    (0)

    Dnes podle mého názoru nejlepší hráči Machalík a Navrátil, klobouk dolů před Zajícem. Dobře hrál i Divíšek, ale plno akcí "brzdil". Zápas vůbec nevyšel Šumimu, moc jsem neviděl Havlíka...

  • Filda - 29.07.2017, sobota, 23:25
    (0)

    Sodík: Naprostý souhlas. Nechápu některé zdejší komentáře, podle mého názoru hrál dost slušně.

  • Sodík - 29.07.2017, sobota, 23:00
    (0)

    Nechci tady zbytečně bouřit emoce u lidí, kteří brblají, že nemáme žádné posily a pak místo radosti z odpracovaného bodu chtějí vítězství 3:0, nicméně pokud tady čtu A) že Šimko měl slabé zápasy na kraji obrany (s čímž souhlasím) tak by mělo zaznít B) že na stoperu předvedl výborný výkon a zvláště v druhém poločase Doležala úplně vymazal. Jablonec neměl ze hry šanci a zlobil jen po standartkách.

  • Bayern Munchen - 29.07.2017, sobota, 22:54
    (0)

    Taky napíšu svůj postřeh, nejlepší hráč Machalík opravdu ten u nás dlouho nebude. Moc se mi líbí jeho rychlost, nebojácnost, technika. Jediný fotbalista v našem týmu. Jinak dnes ještě vcelku dobře zahrál Reinberk. Jinak hrůza a slabota. Tady se píše o Daníčkovi jak hrál dobře, tak ten hrál hrozně každá jeho nahrávka nepřesná a vše řeší faulem. No pan Pojezdný to snad viděl s celým vedením, že opravdu nejde hrát bez útoku. A Zajíc obdiv ač zraněný tak nastoupil. Je potřeba okamžitě přivést útočníka už teď je pozdě a obránce je nutný taky. Ten Šimko není středový obránce. Máme hrozně malý tým a furt hrajeme vrchem. No a doma je potřeba opravdu body sbírat a nejlépe po třech, je to slabé a nic se nemění. Letos to bude dost špatné pokud se to vedení neprobudí. Jablonec nás přehrál a my za zápas a doma vystřelili pouze jednou za celý zápas, to je opravdu málo...

  • jjmc - 29.07.2017, sobota, 22:46
    (0)

    To sadynafurt: také nechápu proč Yu nebyl ani na lávce

  • Babu - 29.07.2017, sobota, 22:21
    (0)

    Zary.cz: má zlomený palec na ruce, trénuje, ale na zápas to asi ještě není..

  • zary.cz - 29.07.2017, sobota, 21:02
    (0)

    Hory: Jo ale tak když přijde hráč jako "posila" nebo jako doplnění kádru tak přece aspoň musí sedět aspoň na lavce nebo hrát v základu. O tom Hellebrandovi jsem nevěděl že má sádru sorry.

  • Maja - 29.07.2017, sobota, 20:49
    (0)

    tak třetí pokus :D Dáňa k zápasu tady

  • Uherák - 29.07.2017, sobota, 20:49
    (0)

    Každý máme jiný názor. Ale Machalík a Daníček dobří. Divíšek a Reinberk ok. Ale Hofman, Šimko, Šimulikovski a celá ofenziva špatný

  • Maja - 29.07.2017, sobota, 20:48
    (0)

    tady >>> here

  • Maja - 29.07.2017, sobota, 20:47
    (0)

    Dáňa k zápasu tady –> https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/hrali-jsme-se-zatazenou-rucni-brzdou-ceka-nas-tezka-sezona-p/r~7f5695b8748811e7986b0025900fea04/

  • Hory - 29.07.2017, sobota, 20:39
    (0)

    Zary.cz ale přeci to, kdo bude na lavičce určuje trenér a ne vedení. A asi ví, proč je nedal alespň na lavičku. I když po dnešku se možná na lavičce objeví a ne jen třeba na ní.

  • hešpy - 29.07.2017, sobota, 20:38
    (0)

    Hellebrand má sádru.

  • zary.cz - 29.07.2017, sobota, 20:34
    (0)

    Proč vedení přivedlo Vasiljeva nebo Hellebranda když nejsou ani na střídačce? Jako do juniorky? Nechápu.

  • Modraaaa - 29.07.2017, sobota, 20:13
    (0)

    a zapomel jsem na danicka to je aspon dric tymu

  • Modraaaa - 29.07.2017, sobota, 20:11
    (0)

    no co na to rict pro me dnes nejlepsi hraci Divisek,Machålik za to sumi obrovsk ktastrofa po prvnim golu hnus prestnem hrat a mylime si ze ty goly tam napadaji,kdyby jablonec vedl o dva goly v polocase bylo by vymalovne bod zlaty le utocnika potrebujem ted uhrat neco v Jihlave protoze s Banikem to bude kurva tezke

  • hešpy - 29.07.2017, sobota, 20:10
    (0)

    Proto by se mělo vedení snažit, aby se nestalo, že musí hrát i zraněný hráč.

  • zary.cz - 29.07.2017, sobota, 20:07
    (0)

    Doma musíme vyhrávat a né ztrácet body! A že od 80 minuty hrajeme na remízu nechápu už vůbec... Pochvalu si dnes zasloužil Hofman,Daníček a Honza Navrátil. Zbytek průněrný až podprůměrnými výkon.

  • Witeek - 29.07.2017, sobota, 20:06
    (0)

    Co mě nejvíc štve, tak hic jako kráva a Standa je tam nechá potit krev. Ti borci od 60 min šlapali vodu a vyhlíželi konec utkání. A jinak musím vyzdvihnout Machalíka. To je neskutečná motorová myš. Kloubouček, motal nohy všem jablonečákům. Jinak bod dobrý,ale i vítězství mohlo být.

  • Greif - 29.07.2017, sobota, 20:06
    (0)

    Já jsem očekával že dá více prostoru střídajícím aspoň 35 , 25 a 15 minut.

  • Hory - 29.07.2017, sobota, 19:55
    (0)

    Mně se dnes hlavně v prvním poločase libil Divíšek. Kdo se mi ale nelíbil, byl Šumi a hlavně Heča. Myslel jsem si, že ten půlrok co nechytal, tak vychatal své katastrofální odkopy. Jak jsem se mýlil.Jinak utkání podprůměrné a nezáživné, alespoň z mého pohledu.

  • Pumpař - 29.07.2017, sobota, 19:54
    (0)

    zajíc hral pod injekcema , i přesto dal gola takže splnil co se od něj očekavalo. Daniček opět obrovské penzum práce , ale chybí kvalitní nahrávka. Trošku mě mrzí , že hrajem doma na remízu, nebo nechápu proč se nezačalo střídat už dřív a ne až 80 min..

  • Uherák - 29.07.2017, sobota, 19:30
    (0)

    Ale navázali jsme na naši hru z minulé sezony. Držíme sice míč po většinu utkání u půlicí čáry, ale tam gól nedáme. Bude to složité hodně letos.

  • Uherák - 29.07.2017, sobota, 19:28
    (0)

    Vrátil sem se domu a jsem zklamán. Naše hra po většinu utkání špatná bez nápaditosti. Mohu dnes vyzdvihnout snad je Daníčka a to je asi vše. Nechápu jak tady někdo může chválit obranu. Snad Reinberka ano, ale ostatní velká nejistota. Ofenziva nula. Bod je zlatý. Jablonec mohl v první půli dát tři góly. Snad to otevře oči našemu vedení.

  • huhu - 29.07.2017, sobota, 18:52
    (0)

    paradoxně ten první gol zabil naši hru, čekal sem trochu víc. Reinberk, Hofmann dobré, Machalík, Daníček super, Zajíc mohlo být lepší...havlík neviditelný

  • spor - 29.07.2017, sobota, 17:27
    (0)

    tam mi prave jde pouze zvuk..

  • huhu - 29.07.2017, sobota, 17:20
    (0)

    http://www.streamcomando.com/cs/stream/slovacko-jablonec-146983

  • spor - 29.07.2017, sobota, 17:10
    (0)

    kde se to da sledovat prosim ?

  • karagavrylydys - 29.07.2017, sobota, 16:45
    (0)

    Šimko dnes paralyzuje veškeré ofenzivní choutky Jablonce ...

  • hešpy - 29.07.2017, sobota, 16:35
    (0)

    A Šimko na stoperovi, tak to potěš.

  • tvojemama - 29.07.2017, sobota, 16:33
    (0)

    TV a prijmy ze vstupneho je hovno, prijmy od sponzoru zase hovno. Mesto dava Baniku 40M, Brnu 20 a nam 5M. Hraci na Slovensku a v dalsich prdelich berou vetsi penize. A dalsi veci. Kdyz si tohle vsechno clovek uvedomi, tak nemuze proste nadavat. Prodali jsme Civice a kadr dobre doplnili. Takze dneska 3body!!A Kubala v utoku

  • kecipep - 29.07.2017, sobota, 16:31
    (0)

    Heča – Reinberk, Hofmann, Šimko, Divíšek – Šumulikoski, Daníček – Navrátil, Havlík, Machalík - Zajíc

  • Hory - 29.07.2017, sobota, 16:04
    (0)

    A já se dnes těším na tři body pro nás a na to, jak tento výsledek zavře ústa těn negativistům, co sem píši ty nesmyslné příspěvky.

  • zary.cz - 29.07.2017, sobota, 11:27
    (0)

    Já bych nejradši dnes na hrotu Kubu Petra! Má odehráno přes 170 zápasů v lize dal přes 20 gólů. Myslím že zkušenostmi i výškou by udělal v obraně Jablonce větší problémy než Kubala nebo Yu.

  • Filda - 29.07.2017, sobota, 11:12
    (0)

    Mam pocit že na fotce Kubala není 😀

  • Skein - 29.07.2017, sobota, 11:01
    (0)

    vedení na tom pracuje, nebyly jste na férovce...více v diskuzi níže

  • karagavrylydys - 29.07.2017, sobota, 10:58
    (0)

    I kdyby byl Zajíc fit, na co vedení čeká???

  • zary.cz - 29.07.2017, sobota, 10:57
    (0)

    Tak jestli toto není už důvod k tomu zainvestovat peníze do útočníka tak nikdy.

pristi
 Další články:
02.08.2017, středa, 08:34 - Výjezd do Jihlavy - OPĚT SE NEJEDE!
30.07.2017, neděle, 09:51 - Tomáš Zajíc: Dokážeme hrát líp, nebyla to žádná sláva
30.07.2017, neděle, 09:43 - Zajícova rychlá trefa na výhru nestačila
30.07.2017, neděle, 09:32 - Slovácko - Jablonec 1:1, domácí skórovali ve sté vteřině
29.07.2017, sobota, 09:46 - Slovácko na úvod ligy vyzve Jablonec. Doufám, že zápas zvládneme
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace