*
10.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Lokomotiva Brno | Ženy
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Slovácko bude v Kolíně bojovat i za Šumiho. Čeká ho těžší soupeř než Partizan

15.09.2022, čtvrtek, 08:25
kadlec_2019_velky.jpg

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 25.09.2022, neděle, 07:39
    (0)

    A teď si vezměte, že někteří mají zakoupené letenky, zaplacený hotel...

  • Šovkovskij - 25.09.2022, neděle, 07:28
    (0)

    To je bohužel trest i pro Slovácko, těšíte se na vyprodaný stadion, parádní atmosféru spojenu s evropským pohárem a nakonec si připadáte jak někde v přípravě...

  • jjmc - 25.09.2022, neděle, 05:39
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-konferencni-liga-slovacko-bude-hrat-pred-prazdnymi-tribunami-3644505#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • jjmc - 24.09.2022, sobota, 07:34
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-konferencni-liga-radeni-fanousku-ma-dohru-uefa-potrestala-kolin-nad-rynem-pred-zapasem-na-slovacku-3643128#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • riedlss - 23.09.2022, pátek, 19:11
    (0)

    eLucky: určitě, jak říkáš ☝🙂

  • Mikulas - 23.09.2022, pátek, 18:25
    (0)

    Odkaz na zápas Iráku kdyby někdo chtěl :) Doski v základu https://m.facebook.com/iraqia.s.tv/videos/5743259635726060/?extid=NS-UNK-UNK-UNK-IOS_GK0T-GK1C&ref=sharing

  • Slinťa - 23.09.2022, pátek, 13:34
    (0)

    Mouses: Hlavně to že doma. Kéž by takto los domácí prostředí přisoudil až do finále :)

  • eLucky - 23.09.2022, pátek, 13:17
    (1)

    to riedlss: Já sem tu hlavně chtěl popíchnout ty špekulanty co chců, aby se hrálo blízko v poháru, přitom by nejeli snad ani kdyby se hrálo zase ve Slavičíně... To že si každý musí nějak pořešit dovolené skrz fotbal tak prostě je, každý má nějakou zábavu, kvůli které si vezne dovolenů přece;) A taky k tomu patří aj to, že to musí sladit s ostatními zájmy a povinnostmi, každý nějaké má, někdo míň, někdo vic, ale není na místě tu řešit kdo má jaké jiné zájmy/povinnosti, které mu brání ve větší účati na zápasech klubu doma venku. Nikdo se tu určitě nemusí obhajovat, ale pak taky musí chápat, že když vyjede jednou za rok do Gottwaldova, tak ho v tomto směru bude brát těžko někdo jiný vázně;)

  • drzý vandrák - 23.09.2022, pátek, 12:29
    (0)

    Škoda, myslel jsem si na ně až na finále :-)

  • champyon - 23.09.2022, pátek, 12:08
    (0)

    Spokojenost :-)

  • kecipep - 23.09.2022, pátek, 10:49
    (0)

    Tvl chudáci čeští vikingové, dál už to nešlo ..:-)

  • Mouses - 23.09.2022, pátek, 10:43
    (0)

    V poháru doma Varnsdorf :)

  • riedlss - 23.09.2022, pátek, 10:08
    (0)

    je pochopitelné, že člověk který má 20dní dovolené na rok, z toho musí aspoň bůra nechat na svátky, nemůže myslet jenom na fotbal, kor když má za sebou rodinné dovolené atd. Nehledal bych na tom žádné hrdinství být všude a URČITĚ BYCH TO NIKOMU NEVYČÍTAL. Každopádně bych byl i s výjezdy na tyto zmiňované pohárové MOL zápasy opatrný, hrají se většinou středy :)

  • Hynda - 23.09.2022, pátek, 09:04
    (0)

    elucky v pohodě já jen že taky nejezdím na každý výjezd....

  • eLucky - 23.09.2022, pátek, 08:18
    (0)

    to Hynda: A proč si tu námitku vztahuješ na sebe? Myslíš snad, že já do práce nechodím?

  • Hynda - 22.09.2022, čtvrtek, 21:35
    (0)

    A teď budu dělat vše abych jel na partizán....vše je ve hvězdách

  • Hynda - 22.09.2022, čtvrtek, 20:56
    (0)

    elucky každý nemá tolik času aby absolvoval každý výjezd....někdo má rodinu a někdo chodí do rachoty,já třeba nemohl jed ani do Kolína i když jsem se přihlásil, prostě mi řekl šéf jestli nedojdu že mě vyhodi....

  • Petros - 22.09.2022, čtvrtek, 19:59
    (0)

    Vecheta za U20 dva góly,oba hlavou po standartkách. Na tom potřebujem zapracovat, když těm našim dlouhánům nedáme kvalitní centry pak jsou nám k ničemu a jen schytávají kritiku...

  • eLucky - 22.09.2022, čtvrtek, 16:40
    (0)

    Já su zvědavý, vy špekulanti, kdo na ten "výjezd" v Mol cupu pak pojede, když tu řešíte jestli to je nebo néni daleko...

  • Nike - FCS - 22.09.2022, čtvrtek, 13:02
    (0)

    Jihlavu, Karvinou, Hlučín, Prostějov, FM či Třinec bych bral na rozjezd :-D Není to zase tak daleko...

  • champyon - 22.09.2022, čtvrtek, 09:49
    (0)

    Tak to je dobré, já že je nějaká novinka. Pro začátek by to chtělo někoho lehčího a aby se nemuselo cestovat přes celou republiku.

  • kecipep - 22.09.2022, čtvrtek, 09:14
    (1)

    Ve 3. kole losuje Řídící orgán Poháru herní dvojice s tím, že kluby jsou rozděleny dokošů na kluby licenční (I. a II. liga) a nelicenční. Licenční kluby jsou dále rozděleny podle úrovně soutěže v probíhajícím ročníku a umístění v mistrovských soutěžích v předcházejícím ročníku, na „nasazené“ a „nenasazené“. Nelicenční kluby jsou vždy organizátorem utkání a losují se do herní dvojice proti licenčním klubům z koše „nasazení“. Zbývající licenční kluby jsou následně vylosovány do herních dvojic z koše „nasazení“ proti koši „nenasazení“. Organizátorem utkání je prvně vylosovaný klub bez ohledu na úroveň soutěže. - proti profi klubu můžeme hrát doma, proti neprofi vždy u něj, platí to už pro následující kolo. Hory mluvil o finále

  • champyon - 22.09.2022, čtvrtek, 09:08
    (0)

    Hory: to platí pro finále, nebo pro všechny kola?

  • Hory - 22.09.2022, čtvrtek, 08:52
    (0)

    Jinak zítra v 10,30 se za přítomnosti ČT Sport losuje třetí kolo MOL cupu už i za účasti našeho týmu. Doma v letošním ročníku budeme hrát pouze tehdy, pokud potkáme Jablonec, Spartu nebo Slavii.

  • lagic - 20.09.2022, úterý, 11:09
    (0)

    Popravdě nevšiml, protože mě zajímá pouze FCS a jiné týmy ani repre nesleduju. Viděl jsem jen těžké nohy a nepřítomné výrazy u našich vyčerpaných hráčů proti lehkosti odpočatých jablek.

  • a jé - 20.09.2022, úterý, 07:52
    (0)

    Všiml sis kolik zmen udělala Plzeň proti Slavii oproti Interu? Žádnou a vůbec se snaží tech zmen dělat min.tomu říkám přetížení hraci a kor když mají tak široký a kvalitní kádr

  • lagic - 20.09.2022, úterý, 07:00
    (0)

    Do imbecilů a idiotů si nadávejte doma manželce, pokud nějakou máte. Samozřejmě bych si přál, aby kluci jen vyhrávali, ale stojím si za tím, že na to, aby jsme hráli plnohodnotně dvě soutěže, nemáme dostatečně kvalitní široký kádr a nikdy mít nebudeme, protože nikdy nebudeme mít finance jako Slavia, Sparta či Plzeň (i když u ní je to hra vabank). Na hráčích je vidět, že už mají fotbalu nad hlavu a jsou nejen fyzicky, ale i psychicky za limitem. Ale věřím, že až skončí KL, tak že i v lize se opět vrátí výkony na vyšší úroveň. Vždyť proč teď dostáváme tolik gólů? Protože se pořád točí sestava, hráči jsou přetažení a z toho pramení chyby.

  • Bonito33 - 19.09.2022, pondělí, 18:10
    (0)

    Lagic: Snílci? Já po těchto dvou zápasech žiju v realitě a vidím, že když půjdeme trošku štěstíčku naproti, tak ten postup může být reálný.

  • riedlss - 19.09.2022, pondělí, 17:28
    (0)

    lagic: nechápu proč si tak protiřečíš :D vypadá to fakt debilně stupidně!!!

  • Moby-Dick - 19.09.2022, pondělí, 17:00
    (0)

    to Hory : KL naprostá priorita. Trošičku štěstí /šance Holzer/ a máme body aj prachy. Liga - ta je letos pohroma pro sázkaře. A posily - Kliment / půl roku nic, potom konec podzimu a jaro/, Jurečka - půl roku nic, potom neco s Klimentem, pak do listopadu taky nic, no a jaro snajpr.No a Cecilka - jak na horské dráze, i když na konec jara mu to herně vyšlo. Ta produktivita - taky žádný zázrak. My furt čekáme, že nám dojde nový Došan. Ale to byl úplně jiný příběh. Takže závěr - KDO SA BÓJÍ SERE V SÍNI.

  • Bayern Munchen - 19.09.2022, pondělí, 16:33
    (0)

    Já si stále říkám proč vedení nezkusilo privest nějakého cernouska… třeba do zálohy nebo i do útoku… vím ze to jsou hráči labilní, ale mají v sobě většinou taky lepší techniku a rychlost jak čeští hráči… myslím si, ze se mohl takový mladší hráč ukázat i Evropě jak třeba Sor a vydělat na něm… v radě týmů v ČR jsou to klíčoví hráči a tady taky takoví byli… říkám horší to je s pracovitostí, ale na tom se dá třeba zapracovat…

  • Hory - 19.09.2022, pondělí, 15:06
    (1)

    Už jen to, že postup ze skupiny KL máme pořád ve svých rukou musí být motivace jak hrom a o té finanční se už vůbec nebavím. A v lize ztrácíme už jen čtyři body na třetí místo, tak to je další motivace. Není důvod propadat depresím. Vždyť mužstvo bude snad od července teď zase trénovat, tak věřím, že se znova nastartuje a hurá zdolávat cíle, které máme před sebou!

  • Michal fcs - 19.09.2022, pondělí, 15:00
    (1)

    Lagic:já chodím od 80 let a o těchto zápasech jsem desítky let snil... A my je tu máme a teď se budeme šetřit, protože tam "nevyhrajeme".... Vždyť pro většinu nejen hráčů je to vrchol kariéry. Lagic, že to nemyslíš vážně?!?!

  • Petros - 19.09.2022, pondělí, 14:36
    (1)

    Já už taky nejsu nejmladší ale v Kolíně sem skákal a fandil jak za mlada, i pro mě pro fanouška co fandí přes 30 let toto jsou okamžiky a emoce co si i já chci jako fanoušek užít naplno, stejně jako ti hráči. Jen naoko fanoušek napíše ať to vypustíme....

  • Petros - 19.09.2022, pondělí, 14:29
    (1)

    Lagic jak můžeš napsat že fandíš klubu od devadesátých let a pak s prominutím takovou píčovinu, že na Partizanu a Nice se šetřit, že tam stejně nic neuhrajeme. To může napsat jen imbecil! Ti kluci od malička dřou,odříkavaj si právě pro takové okamžiky, zvučné soupeře a plné obří stadiony. I kdyby to po nich někdo chtěl, tak takové zápasy nikdo nevypustí! A zrovna to Nice je podle mě hodně hratelné, v jejich lize dole....napsat budu fandit ale vypusťte to, voe to je mi hláška tisíciletí 🤣🤣🤣

  • lagic - 19.09.2022, pondělí, 14:18
    (0)

    A někteří tady jsou zase velcí snílci, kteří si myslí, že tato těžká skupina je pro náš klub hratelná. Ne není, na Partizanu ani v Nice body neuhrajeme, tam bych opravdu hráče pošetřil. Doma se snažit vyválčit nějaký ten bodík hlavně pro peníze do klubové kasy, protože na postup ze skupiny to opravdu není, buďte trochu soudní, takovou kvalitu zase nemáme. A navíc se obávám, že pokud by se to začalo vyvíjet v náš prospěch, tak opět zasáhne rozhodčí, stejně jako v Kolíně. UEFA chce zvučná jména, ne pro ně nezajímavé FCS. Dle mně jsme oproti loňsku spíše oslabili. Vím, že ty hráče nešlo udržet a vedení to nevyčítám. Samozřejmě bych si také přál vyhrávat a postoupit v KL a klukům budu fandit a moc bych jim to přál (ostatně tak jako vždy, chodím od 90. let a s klubem jsem zažil dobré i zlé časy).

  • Bayern Munchen - 19.09.2022, pondělí, 14:03
    (0)

    Jako hráči Doski a Synjavskyj i když jim nevyjde nějaký zapas tak v nich vidím potenciál, a zvlášť Doski pokud bude v pohárech hrát to co hraje tak za rok muže jít do zahranici za pěkné peníze… Trávník a Břečka odchovanci tomu rozumím, vztah ke klubu… to se cení… Mihalík uvidíme, asi to nebude snajpr, ale kvalitu má… Vecheta, Kohút a Šašinka mě zklamali u nich bych čekal takový progres pod Svědíkem že budou atakovat základní sestavu každý zapas… a Kozak a Brandner za mě obrovské zklamání, oba dva se nehodí do systému a nikdy hodit nebudou, jsou hrozne pomalí… a klub z nich ani do budoucna nic nezíská… vždyť naše hlavní opory jsou Petržela, Kalabiška, Kadlec a Havlík…

  • Michal fcs - 19.09.2022, pondělí, 13:53
    (0)

    Já bych "Lagicovi" udělil titul Výrok roku. My se tu desetiletí snažíme o úspěch a Evropské poháry a až je máme, tak je raději vypustit, abychom netristily síly. Tomu nezbývá nic jiného než zatleskat 👏👏👏

  • kecipep - 19.09.2022, pondělí, 13:44
    (0)

    Vypadněme z pohárů, abychom se mohli soustředit na ligu, ze které můžeme postoupit do pohárů! :-) Asi nějaká mantra Sparty

  • Nike - FCS - 19.09.2022, pondělí, 13:27
    (0)

    Jak dlouho se tu chytal Jurečka? Podle mě to bylo minimálně půl roku... Proč tu zatracujete ty posily... Dejte jim ještě zimní přípravu... Všechno není hned a Svědík s těmi hráči umí pracovat ale vše chce čas... Ale je pravda, že my ten čas teď nemáme no... Kozák byl včera hrozný, i Trávník... to je pravda :-D Mihálik se jeví jak palič šancí :-D Ale furt jsou to jen 4 body na 3. místo... A kdo tady říkal radši se zaměřit na ligu, než poháry... za mě hloupost...Ti hráči můžou hrát poháry naposled v životě, a oni se tam dostanou a my to vypustíme na úkor ligy, to je teda logika... Navíc tady můžeme ještě něco vydělat...

  • hešpy - 19.09.2022, pondělí, 12:19
    (0)

    Zklamání to asi je, na druhou stranu si musíte uvědomit kolik lidí v neděli nepřijde kvůli tomu, že sami hrají zápas. Neděle 16:00 zkrátka ubírá poměrně dost lidí.

  • Petros - 19.09.2022, pondělí, 12:16
    (0)

    Slinťa pěkně napsáno. Jen bohužel těch fanoušků úspěchu moc nemáme. Kdyby jo tak po tak fantastickém výkonu co kluci předvedli v Kolíně musí dojít aspoň 5 tisíc lidí a jak koukám, ofiko nebyly ani 4, tož reálně asi ani ty 3 tisíce tam nebyly, to je pro mě velké zklamání.

  • Slinťa - 19.09.2022, pondělí, 11:09
    (1)

    Nejen pro Bayerna: Vyspaný, hlava čistá, možu psat. Víceméně s tebou souhlasím, jen bych nezatracoval posily, jak píše Šovki. U Svědíka to chce čas, prostě tuto sezonu máme poháry - zázrak - a zároveň přebudováváme tým. Doski a Sinja zapadli hned, zbytek to dá. Podívej se na posun Tomiče, taky pořeboval čas. Nezatracuju Kozáka, technik to nikdy nebude, ale maká a potřebuje prostě víc balonů do vápna. A to pozitivum? Teď se ukáže, kdo je fanoušek úspěchu a kdo má srdce ve Slovácku. Jedeme dál. Spolu vyhráváme, spolu prohráváme.

  • Šovkovskij - 19.09.2022, pondělí, 09:48
    (1)

    Program je náročný, máme teď v lize trošku slabší období. Chybí i to pověstné štěstíčko. Teď bude pauza, chce si to odpočinout, zregenerovat a věřím, že to zase půjde. A žádného hráče nebudu zatracovat, přeci jen trenér Svědík je náročný a někdo se aklimatizuje hned a někdo, holt, potřebuje více času...

  • kecipep - 19.09.2022, pondělí, 09:36
    (0)

    a jé: Já jsem skálopevně přesvědčen, že skončíme do 4. místa

  • a jé - 19.09.2022, pondělí, 09:25
    (0)

    Taky nedávám a nejsem spokojený je moc zbytečných ztrat na druhou stranu jsem presvedceny o tom ze si to sedne a půjdeme do první šestky

  • kecipep - 19.09.2022, pondělí, 09:01
    (0)

    My jsme 4 body od pohárů a tady taková spoušť. Už je to opravdu kolovrátek

  • karagavrylydys - 19.09.2022, pondělí, 08:44
    (0)

    Bohužel posily nenahradily Jurečku, Sadílka a Ciciliu (Doski - OK, Sinyavskiy - snad OK, Trávník, Mihálik - průměr, Kozák, Brandner, Šašinka, Levin - KO) No a když z opor podávají nadstandardní výkony pouze Kadlec, Kalabiška a Petržela, potom je aktuální 12. místo ve FL realita.

  • drzý vandrák - 19.09.2022, pondělí, 07:09
    (0)

    BM: Někdy se zdrž, neuškodí ti to.Jak můžeš napsat, že to co Slovácko utržilo je na jednu sezonu....Ach jo.Samozřejmě za předpokladu, že by se v příjmu už neobjevila ani koruna.To můžeš zrovna napsat, že pokud Bayern Mnichov vydělá v LM miliardu, tak mu to stačí na půl sezony z jeho rozpočtem.Přemýšlej proboha trochu.

  • Michal fcs - 19.09.2022, pondělí, 07:02
    (0)

    Tady se někteří předhání, kdo napíše větší koko... u, že Lagic

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 22:20
    (0)

    barnabas: jsem rad ze jsi tomu porozuměl… někdy si připadám ze někteří neumí číst :-)

  • barnabas.666 - 18.09.2022, neděle, 22:16
    (0)

    Valheru: Jsi normální? Vždyť jasně psal Sadílek + POHÁRY, protože i bez postupu bylo jistých minimálně tři čtvrtě mega euro.

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 22:15
    (1)

    Petros: v Evropě je to super, ale liga je za mě dost důležitá… a můžeme se úplně zbytečně dostat do problémů, jako loni Jablonec a to by nebylo dobré… jak si necháš moc ujet vlak a hraješ dole tak začne hrát velkou roli hlava… a pak můžeš být sebelepší fotbalista ale psychika děla hodně hlavně když pak v každém zápase musíš… no ale to je jedno snad se z toho borci teď dostanou a v říjnu najedou na vítěznou vlnu…

  • Petros - 18.09.2022, neděle, 22:09
    (0)

    Jedna starší citace: Kouč Svědík by novou posilu rád viděl na tréninku co nejdříve. A nejen Brandnera. Na seznamu, který předal vedení, má například i Micka van Burena ze Slavie, Michala Trávníka ze Sparty či Petra Mareše z lotyšského RFS Riga....ani ten Trávník asi zatím není to co jsme čekali. Někdy to chce i čas a někdy se holt seknem a posila se nepovede, to je holt život.Smiřte se s tím, že ten náročný program holt má svá rizika. Místo aby jste si užívali jak v Evropě hrajeme řešíte pičoviny...

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 22:02
    (0)

    Petros: toho Brandnera si nejsem jistý zda trenér schválil… moc mi do jeho systému nezapadá…

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 21:59
    (0)

    Valheru: ty si ale chytrý… fotbal v ČR není ziskový a nikdy nebude, buď můžeš prodávat hráče na lepení provozu nebo se musíš snažit získávat peníze z poháru každoročně… pokud ani jedna cesta není, tak to vždy musí dotovat majitel a to tu pan Zemek děla již řadu let

  • Petros - 18.09.2022, neděle, 21:58
    (0)

    Hoši klídek. Vedení ví co dělá a asi jediný koho Svédík nechtěl byl Kozák. Holt ne vždy se povede každá posila viz Brandner, ten došel hned, toho určitě tréňa schválil...a ty kokoty co tu píšú že vyserte sa na pohár, nemá cenu ani komentovat. Ta hrdost co jsem cítil na klub, hráče po tom výkonu v Kolíně, na to nikdy nezapomenu!! A naštestí vím, že hráči i tréňa i klub udělají vše pro úspěch v EKL a Nice porazíme, věřím tomu! V lize 4 nebo 8 v této sezoně, mě je to celkem jedno. Pořád je tu MOL cup...teď sa holt v lize nedaří střelecky, věřím, že se to zlomí se Zlínem. Za Slovácko kuaaa 💪

  • Valheru - 18.09.2022, neděle, 21:56
    (0)

    silon: tyhle střednědobé rozpočtové výhledy po takových jako je Bayern nemůžeš chtít - prodal se Sadílek = pro Bayerna 24M na investice do hráčů... na provoz se šak nějak vydělá... :-) To jsou lidi, co nemají zjevně o fungování ekonomiky obecně ani páru...

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 21:56
    (0)

    Drzý vandrák: to co Slovacko letos utrzilo z Evropy je na pokryti jedné sezóny… nedělej tady z toho ze to je na život Slovácka na x let… a pokud chces hravat o poháry každý rok, tak to musíš umět zainvestovat nebo brzy zapadnes do podprumeru jako Zlin…

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 21:51
    (0)

    Tak za prve pokud je tento přístup od vedení, tak se nebudu vůbec divit Svědíkovi, ze tu za rok už nebude chtít být… Kozak, Brandner to jsou posily čí Svědíka nebo vedení, kdo je chtěl, když pak skoro dni nehrají a pokud hrají tak to není ani průměr… Doski se povedl hráč zadarmo, tedy jen díky Soukupovi a že ho Boleslav nechtěla…. kdo tady píše o velkých nákupech posil, jde vidět ze i hráč odjinud než z naši ligy má úroveň, česky rybník už je přebraný a nebo zbytečně dráhy… podívej se do Brna ten Ali, Teplice Nging, atd. Touto cestou má jít Slovacko, Jiřímu taky chybí, vždyť nemáme pořádného rychlého útočníka… i ten Jablonec udělal zadarmo ty dva cizince a dnes byli jedni z nejlepších…

  • drzý vandrák - 18.09.2022, neděle, 21:49
    (0)

    ...a taky si je třeba uvědomit,že pokud se prostředky nerozfofruji k vůli šeti zapasum v KL, tak tady bude liga dalších x let a to je mnohem důležitější.Silon viz. níže samozřejmě naprosto správně.Plzni to vyšlo Spartě ne.

  • silon - 18.09.2022, neděle, 21:41
    (0)

    BM: Ty doma taky fungujes tak, že co vydělat hned utratis a věříš, že se něco z útraty ujme jako investice? A když ne tak co, krach, zhasnuto? Je odpovědnosti vedení, aby zajistilo chod a úroveň klubu na X let, a ne jen na jednu sezónu. Sadkovi vabank vyšel, ale já bych Slovacko v této pozici nechtěl, i s vědomím, že budeme letos stradat v lize.

  • drzý vandrák - 18.09.2022, neděle, 21:35
    (0)

    BM: Zajištěna sezóna,nic víc.Na tebou vysněné posily nebylo skoro nic.Spousta věcí, které klubu chyběly se zajišťují teprve nyní po zisku financí.Je to směšné, ale asi by ses divil, jaké triviální věci v klubu chyběly a nebyly na ně peníze.Ještě něco?

  • spurs - 18.09.2022, neděle, 21:34
    (0)

    Určitě jsme na tom byli lépe než předchozí sezóny. Jak píše Bayern prodal se Sáďa, přišel nový spolumajitel. Špatně jsme na tom určitě nebyli. Tohle je asi na debatu ve vedení. My se můžeme bavit, ale proč byla přestupová politika v létě jaká byla se nedovíme. Za mě se nám posílit nepovedlo. Když vemu v potaz, že odešli tři klíčoví hráči a přišlo to co přišlo tak... Ukazuje se i teď, že to nestačí. Doski super. To je pro mě asi nejlepší posila. Mihálik může být taky posilou. Jestli je to však střelec to nevím. Zatím mám obavy. Sinjavskij má potenciál. Zatím střídá lepší chvilky se špatnými. Kozák, Brandner, Ljovin... Podle mě střely mimo.

  • fandajakhrom - 18.09.2022, neděle, 21:31
    (0)

    Nekteri hraci jsou proste unaveni, nekteri jsou pak podprumerni i bez unavy. Brecka bude muset hodne zabrat.. i kdyz tu svoji pomalost uz asi nikdy nedozene... Kozaka uz mam v podstate plne zuby, Kohit hraje kulove, Lenin taky a mohl bych pokracovat.... musime ale makat dal, neda se

  • Bonito33 - 18.09.2022, neděle, 21:29
    (0)

    *co došel do Slovácka

  • Bonito33 - 18.09.2022, neděle, 21:28
    (0)

    Navrc jezdil i na předkola.... Sadílek dle mého úsudku se prodal na splátky jak je dneskaj všude v oblibě. Ze začátku co došel Levin tak super...a postupem času neviditelný...

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 21:17
    (0)

    Drzý vandrák: jak na tom byl… přišel nový spolumajitel, prodal se Sadílek, i kdyby přes AIK neprošli tak bylo jistých 24 milionu… tak nevím jak na tom klub byl…

  • fandajakhrom - 18.09.2022, neděle, 21:07
    (0)

    Osobne bych se soustredil na pohar, kde muzeme uspet! Takova situace uz se nemusi opakovat... nicmene je skoda, ze jsme neuhrali bod

  • drzý vandrák - 18.09.2022, neděle, 20:37
    (0)

    Pokud nemáš v létě na účtu 80 mega, tak se špatně nakupuje.Snad všichni víme, jak na tom byl klub ekonomický,před vyřazením AIK.

  • Hynda - 18.09.2022, neděle, 20:33
    (0)

    Spurs👍👍👍👍👍👍

  • spurs - 18.09.2022, neděle, 20:25
    (2)

    Myslím, že jsme o zápasech v Evropě snili ne? A teď by jsme je měli vypouštět? Neříkejme takové věci. Postupem jsme vydělali na náš klub astronomické peníze. Ale za bod ve skupině máme 4 mega a za výhru tuším 12. To určitě nikdo z klubu nenajde na chodníku. Proto je strašná škoda, že jsme první zápas nedotáhli k výhře. Druhý zápas víme kdo rozhodl. Už jsme se o tom zde bavili dost. A zbytek by jsme měli vypustit? Stále hrajeme o obrovské peníze a renomé. To, že jsme všichni zklamaní z výkonů v lize neznamená znehodnocovat účast v EKL. Chyba nastala v létě,že jsme se na tyto dvě soutěže dostatečně nepřipravili kvalitou kádru.

  • Vosolys - 18.09.2022, neděle, 20:19
    (1)

    Levin jeste nezahral dobry zapas.

  • Hynda - 18.09.2022, neděle, 20:17
    (0)

    Letos Brown-presne tak....musíme porazit Nice a Zlín dáme taky kluci si teď odpočinou a půjde to

  • Leroy Brown - 18.09.2022, neděle, 20:13
    (1)

    Tak pojďme v EKL hrát zrovna s béčkem, ne? :-) To je fakt neuvěřitelné, co je tady zase za moudra, v Evropě máme za každý uhraný bod cca 4 miliony korun, ale řeknem si, že už jsme beztak vydělali dost a pojďme to odpískat. :D Nemluvě o koeficientu a zodpovědnosti k fanouškům. Samozřejmě mi taky vadí, jak jsme na tom v lize, ale vypisovat tady po dvou zápasech ve skupině, když jsme 3 body od 1. místa ve skupině, že máme odpískat Evropu, to je totálně mimo.

  • Hory - 18.09.2022, neděle, 20:06
    (1)

    Za mě je zcela ale zcela zbytečný hráč v kádru Levin. Ten už měl dávno následovat svého krajana Timura. A bohužel hráč se sestupnou výkonosti je Vecheta. Mám pocit, že se mu zamotala hlava z toho humbuku co kolem něj začínal být a jediné co ho může zachránit je to, že naštěstí kariérně nenásledoval Hellebranda. Kozák a Šašinka mám pocit, že už se nechytí a ke zbytku bych nebyl tak kritický. Jinak na dnešním zápase byl Honza Navrátil, to jsem byl celkem příjemně překvapený, když jsem ho viděl.

  • drzý vandrák - 18.09.2022, neděle, 19:59
    (0)

    Pozitivní je jen to,že v podstatě všichni kromě Plzně ztrácí body a neurvala se nějaká čtyřka na hoře.To jediné je kladně, protože tři výhry v řadě zamíchají kartami.

  • Slinťa - 18.09.2022, neděle, 19:53
    (0)

    BM: v momentálním stavu nedokážu inteligentně odpovědět...ozvu sa zitra :)

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 19:50
    (1)

    Slinťa: dnes to nedalo ačko trochu s tebou nesouhlasím… program to je náročný a vedení to vědělo… mužů rict ze zatím jsem zklamaný z výkonu některých hráčů Brandner, Kozák, Levin, Šašinka, Vecheta, Šimko, Kohút… hráči mě zatím vůbec ani v jednom zápase prozatímní sezóny nepřesvědčili… zbytek týmu vždy některý zapas zahral lip a některý hůř, ale tak nějak vyrovnaně… ale osobně si začínám myslet, že v pohárech nám to jde lip, ze dvou důvodu a to hráči se chtějí ukázat, vyhecuji se na maximum a taky proto že soupeř proti nám nás vždy podceni a nehraje na plno až když mu teče do bot… a liga je úplně něco jiného tam nás každý už zná, ví jak hrajeme a dokážou se na nás dobře připravit a bohužel chybí góly Jurečky a Cicili a mezihra a vytrvalost Sadílka… to jsme nedokázali nahradit doteď… vždyť v lize máme snad 4 nejhorší útok… je proste potřeba dat prioritu lize a pohár uz je letos splněn, vydělalo se hodně… liga bude pro nás čím dal těžší pokud se nebude dařit a hlavně z pohledu hlavy…

  • spurs - 18.09.2022, neděle, 19:49
    (1)

    Je to tak. Ocitli jsme se v situaci jako týmy před námi. Loni Jablonec, předtím Liberec. A to si troufám říct, že měli co se týká šíře mužstva lepší kvalitu. Učíme se. Žijeme teď evropský sen. I vedení. Nebyli jsme na takovou situaci zvyklí a asi ani připravení. Předběhli jsme dobu. Vždyť pár let zpět jsme chodili na skupinu o záchranu. Říct nám tehdy někdo, že vyhrajeme pohár a budeme hrát s Fenerbahce o Evropskou ligu... Kdo by tomu věřil? A vidíme dnes, že možné je vše. Pořád říkám, že teď je na tahu vedení. Majitelé. Jak využít peníze z pohárů a posunout klub opravdu do špičky ligy.

  • Vosolys - 18.09.2022, neděle, 19:45
    (-2)

    Já bych se teda taky soustředil na ligu. Jasně v evropě jsou peníze jetě navíc, ale vyděláno už bylo docela dost a jestli chcem hrát poháry i příští rok, tak nám pomalu ale jistě ujíždí v lize vlak.

  • Bonito33 - 18.09.2022, neděle, 19:41
    (1)

    Laguc: KL na druhou kolej, ty ses zbláznil asi ne? :D životní šance klubu v Evropě a my se budem soustředit na ligu? K čemu nám bude soustředění na ligu? Abychom zase ukopali poháry, které vlastně nechtějme podle tebe hrát? Prachy jsou v Evropě, ne v české lize...

  • Slinťa - 18.09.2022, neděle, 19:31
    (0)

    Bayerne: Pořád ti dlužím to pivo a štapmrlu. Ale teď s tebú opět nesúhlasím. Posily došly, hrajú solidně. Dnes to nedalo áčko, tak jak druhý poločas v Boleslavi.

  • Slinťa - 18.09.2022, neděle, 19:29
    (0)

    Dycky sa snažím najít neco pozitivního. Dnes po 9 pivách sa radši vyspím a zkusím to najít zitra. Slovácko, do toho!!!

  • fandajakhrom - 18.09.2022, neděle, 19:21
    (0)

    Je proste evidentni, ze na to nemame (abychom hrali ligu i pohary)... borci jsou uplne vyrizeni... jak fyzicky, tak i mentalne

  • lagic - 18.09.2022, neděle, 19:20
    (0)

    Měli by si prostě ujasnit priority, jestli KL nebo ligu. Dal bych přednost lize, protože v KL jen plýtváme silami a pak nás fyzicky přejede každý a padne deka a budeme se strachovat o udržení. Dnes bylo jasně vidět, že jsou totálně vyšťavení a nebylo z čeho brát.

  • drzý vandrák - 18.09.2022, neděle, 19:11
    (0)

    Tak to ti stačí málo...

  • Hynda - 18.09.2022, neděle, 19:06
    (0)

    Co jste čekali já nic jiného a ani to hráčům nevyčítám,podali parádní vykon v Kolínu a to jim vzalo síly,taky Kadlec,Kala,a ostatní co hrali v Německu a dnes tak klobouček a někde se to projevit musí, takže já prohru beru.Ted si hlavně odpočinout a hlavně porazit kua Zlín a Nice.Jedeme dal a díky hoši FCS💙

  • spurs - 18.09.2022, neděle, 18:43
    (-1)

    Bayern: Přesně. Chyba nastala už v létě u vedení, kdy jsme prostě přivedli hráče na rozšíření kádru a nikoli jako posily. Kozák, Brandner, Sinjavskij, Doski. Můžeme připočítat Ljovina, který přišel v zimě. Každý ať si řekne kdo z těchto jmenovaných je pro nás užitečný. Ať už teď nebo s výhledem do budoucna.

  • Hory - 18.09.2022, neděle, 18:37
    (0)

    Od první minuty to z naší strany byl výkon v duchu, snad to nějak uhrajeme, gól nedostaneme a hurá na dovolenou. Já jim to snad ani nevyčítám po tom výkonu v Kolíně to nemohlo dopadnout jinak. Opravdu mužstvu přeji, ať každý hráč i člen realizáku odjede na týden na dovolenou k moři, pak se další týden sejít, protože to co nás čeká až do konce podzimní sezóny bude velmi náročné, ale na jejím konci můžeme být úplně někde jinde, než teď.

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 18:35
    (0)

    Ale co nám zbývá mají dva týdny na tom zapracovat… a snad rozjedou ve Zlíně novou šňůru… asi i ten Šumi na psychiku moc nepřidal v týmu…

  • Bayern Munchen - 18.09.2022, neděle, 18:33
    (0)

    V klidu jsme 4 body od 3 místa a 2 body od 15 místa… proste kvalita týmu není na úrovni hrát dvě soutěže rovnoveně… si vemte Brandner hráč co nehraje ani poháry ani ligu… Kozak je tragicky útočník… nemáme kvalitu v útoku… stred pole mi taky nepřijde úplně perfektní vyjma Havlíka… Trávníka jsem dnes neviděl zda hrál a Kohút to je poslední dobou hrozné co hraje… za mě je chyba ve vedení, Svědík na to upozorňoval o teď jen sklízíme problémy v lize… já neustále nechápu proč se neprivedli hráči jako Doski a brali se hráči Brandner, Kozák… vždyť se stačilo dnes podívat i na ten Jablonec ten Colins a i ten Černoušek v obraně byli rozdíloví hráči…

  • bambulak - 18.09.2022, neděle, 18:27
    (0)

    nicmene pišta dvakrat sam na branu (slavka, dnes), jednou uplne mimo branu dnes primo do golmana, to si pak nezaslouzime body

  • Greif - 18.09.2022, neděle, 18:24
    (0)

    Když není schopný nikdo dát gól 70 minut , kozák nulový prvních 30 minut být tam někdo jiný už by to tam bylo , Mihálik nedá nájezd , tak pak už Jablonec proměnil asi jejich 15 šanci ...dnes to bylo na pár světlých okamziku o totální neschopnosti ... Kozáka tak tam strkat na posledních 20 minut ne od začátku ..

  • bambulak - 18.09.2022, neděle, 18:18
    (0)

    chlapci budicek, jsme dvanacti...

  • Michal fcs - 18.09.2022, neděle, 18:12
    (0)

    Ajé:ty si neskutečný de.. l

  • a jé - 18.09.2022, neděle, 18:03
    (0)

    Omlouvám se asi jsem to přehnal ale jsem fakt nasraný ne s prohry ale s výkonu

  • Driske - 18.09.2022, neděle, 18:00
    (0)

    Kozak je tezky preslap. Cely zapas se hrálo v 10

  • Valheru - 18.09.2022, neděle, 17:47
    (0)

    A hele, už jsou tady... staré známé zvracející nicky jsou tu...

  • Valheru - 18.09.2022, neděle, 17:47
    (0)

    A blitky za 3..2..1.. :-)

  • a jé - 18.09.2022, neděle, 17:46
    (0)

    Asi nedošli odměny

  • a jé - 18.09.2022, neděle, 17:46
    (0)

    Tragédie vůbec se jim nechce běhat

  • Bonito33 - 18.09.2022, neděle, 15:11
    (0)

    Kali aj Celer základ, ti chlapi jsou nesmrtelní snad.

  • a jé - 18.09.2022, neděle, 14:41
    (0)

    Tak to se omlouvám

  • Michal fcs - 18.09.2022, neděle, 14:35
    (0)

    Petros:Video super, jen taková drobnost s tím Kacou na discotece a napadení.... Je to už cca 10 let a bylo to, co si pamatuji celkem mediálně probrano, myslím, že není důvod to dále pitvat a Kácu s tím zatěžovat

  • Pondras - 18.09.2022, neděle, 12:10
    (0)

    Užili jasná věc 👍. Škoda toho černého blbá, a nekterych dementů. Ale snad dnes konečně zaberem.

  • Bonito33 - 18.09.2022, neděle, 11:34
    (0)

    A je: tak tak, delobuch přiletěl mezi nás od domácích z vrchu

  • Petros - 18.09.2022, neděle, 10:48
    (0)

    Pondras dikec 😉 tož užili sme si to, no ne? A já už teď zasa mířím na sever Německa 😅 a Holandsko, ale na Nice su doma 💪

  • Pondras - 18.09.2022, neděle, 10:38
    (0)

    Petrso video super👍

  • Petros - 18.09.2022, neděle, 08:58
    (0)

    Díky borci. Od nás tam byla jen ta malá prskavka, ten obrovský dělobuch do nás hodili kokoti němci z ochozu, plus jak jim teklo do bot kelímky s pivem atd.

  • a jé - 18.09.2022, neděle, 08:45
    (0)

    Video super jen musím říct bohuzel zas to pyro

  • Hory - 18.09.2022, neděle, 08:31
    (0)

    Petros - pochvala za video, už to předešlé bylo dobré, tak jen tak dále!

  • Petros - 17.09.2022, sobota, 23:02
    (0)

    Video z Kolína venku: https://youtu.be/ZPmfAH3jPr0

  • Divák - 17.09.2022, sobota, 23:00
    (0)

    Tak sparta jede bomby a sadilkovi to angazma ocividne pomohlo :D

  • Bonito33 - 17.09.2022, sobota, 22:20
    (0)

    Tak jsem dnes zkukl zápas a jak tam dávali teho nemca s tu černošku, tož sem sa temu mosel smát. Už jsem čekal enom na buzeranty jak se drží ruku v ruce... opravdu směšné, jak se tam snaží tyto věci popularizovat. Inac suoer výkon, Kalabiška na hrad.

  • a jé - 17.09.2022, sobota, 22:10
    (0)

    Jak to vypadá s marody

  • tvojemama - 17.09.2022, sobota, 21:30
    (0)

    Hradec neporazí Zlín. My snad Jablonec dáme a budem bod od 3místa. To by byla prdel.

  • Moby-Dick - 17.09.2022, sobota, 19:01
    (0)

    to riedlss :Taky mě to sere. Celů dobu měli všeckých barevných za póvl a teď by jim vlezli nejradši do p.... Všecko naruby, černoch je afro, cikán je Rom, atd. Kdyby o tom furt nemleli, tak by to každý bral v pohodě. Ale že to furt spomínajů, tak to už není zdravý selský rozum. To hlava nebere.

  • jjmc - 17.09.2022, sobota, 18:27
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-konferencni-liga-zbytecne-drama-s-neskodnym-slovackem-kritizuji-v-nemecku-kolin-3625029#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Hory - 17.09.2022, sobota, 15:35
    (0)

    Za deset roků řekneme, jak bylo dobře před deseti lety!

  • riedlss - 17.09.2022, sobota, 14:46
    (2)

    Ta německá režie, ooo jak je férová a korektní. Kdyby mohli tak si vyberou ještě lesby, buzeranty a nějaké přerobené ženské na chlapy a naopak, nejlépe sportovce. Ono by byl strašný rasismus kdyby náhodně režie zabrala jen bílé. Za mě je to přesně to ono vyvolávání rasismu a neustálé poukazování na něj. Souhlas s Šovkym, svět je v piču obrácený.....

  • karagavrylydys - 17.09.2022, sobota, 13:45
    (1)

    Aby se Dusík nepo*ral!

  • drzý vandrák - 17.09.2022, sobota, 12:47
    (1)

    Šovki: Přesně tak, oba dva příspěvky podepisují.👍

  • celtic - 17.09.2022, sobota, 12:19
    (1)

    Jj..asi Dusik nezna cerny humor..prestehoval bych ho za kolegou kyslikem do Humpolce😀😀😀

  • Šovkovskij - 17.09.2022, sobota, 10:06
    (1)

    Ještě doplním, že jsem rád a šťasten, že jsem zažil jistý záchvěv demokracie, uvolnění a svobody slova v devadesátkách a pořady jako Česká soda, nebo Tele Tele, v dnešní uhozené době by je myslitelé jako Dusík a jeho přidružení kumpáni pranýřovali.

  • Šovkovskij - 17.09.2022, sobota, 09:30
    (2)

    Co je na tom proboha rasistického? Normální vtipná poznámka. Tahle totálně ujetá "korektní" doba mne fakt už taky sere. Vždyť i my v hospodě jsme vtipkovali, že to je typická Němka. A dvacet záběrů na mladého týpka s černoškou, jak se láskyplně drží za ruce, bylo tak dojemné, že jsem se utvrdil v tom, co nám všem pořád perou do hlavy.

  • karagavrylydys - 16.09.2022, pátek, 14:49
    (0)

    Hodnocení hráčů: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-konferencni-liga/420007/znamky-slovacka-pozoruhodny-jan-nguyenuv-nastupce-neni-oporou.html

  • jjmc - 16.09.2022, pátek, 14:41
    (0)

    Taky bych dal do branky o víkendu Borka a jinak Nguyen má zkušenosti z Evropské ligy s Libercem+ repre a nebyl by tak nervózní..A Hofmanna před zápasem bych viděl radši v nominaci repre než Kúdelu..

  • kecipep - 16.09.2022, pátek, 13:20
    (0)

    Zelí jen potvrdil, že je to opravdu expert. Obyčejná kopačka

  • Hynda - 16.09.2022, pátek, 12:37
    (0)

    Zelenka je s....ten jeho komentář byl někdy hrozný

  • Hory - 16.09.2022, pátek, 12:24
    (0)

    Jinak včerejší přenos našeho zápasu má ještě dohru kvůli výroku Luďka Zelenky kdy ve 24 minutě kamera zabrala dvě černošky v hledišti a Luděk řekl že se jedná o typické Němky.Diky tomu byl označen za rasistu a vystoupil proti němu např. komentátor ČT Michal Dusík.

  • davidma - 16.09.2022, pátek, 12:07
    (0)

    No tak Fryšták bohužel úplnej horor. Horší to snad být ani nemohlo, taková nejistota a nervozita. Myslím, že návrat Nguyena do brány je snad bez debat i když je asi z formy...

  • karagavrylydys - 16.09.2022, pátek, 12:03
    (1)

    Hory: Třeba půjde v neděli do branky Borek.

  • Ykarus - 16.09.2022, pátek, 12:00
    (0)

    Každopádně je vidět, že nejsou někde jinde než my a můžeme se s něma měřit. Proto chci doma vítězství, to platí i s Nice.

  • vajdik - 16.09.2022, pátek, 11:59
    (0)

    Hory - já myslím že jednička ve Slovácku je snad jasná....

  • Hory - 16.09.2022, pátek, 11:47
    (0)

    Na Fryštákovi, byla včera v úvodu zápasu vidět ta strašná nervozita,ale nějak ho hanit nemá smysl. V neděli doufám,že bude zase chytat a v přestávce ať se rozhodne,kdo půjde do další části podzimu jako jednička.

  • vajdik - 16.09.2022, pátek, 11:32
    (0)

    Witeek - nohy to byla katastrofa, a prvních 10 minut dva centry do vapna a placal do toho jak nejaky zacek - uplně mimo, v tom zápase neměl žádný moment že by si řekl máme golmana v brance, při jednom centru kdy uz lezel ho Kali defakto nastrelil a měl jediný zákrok večera. Za mě s Hofmannem včera zařídili výsledek. Na této urovni proste ta nekvalita byla videt až moc.

  • Witeek - 16.09.2022, pátek, 11:20
    (0)

    Nikdy jsem se k našim golmanum nevyjadřoval. Ale nemyslím si, že Fryšty může za včerejšek! Až na tu hru nohama je to dobrý golman. Vyserte se na hejty na něj.

  • Hory - 16.09.2022, pátek, 10:31
    (0)

    V iSportu musím pochválit Koštuříka za hezký článek v němž se zamýšlí nad naším mužstvem a jeho působením v pohárech.

  • jjmc - 16.09.2022, pátek, 09:25
    (0)

    Tu červenou by dal kdyby to bylo později a ne hned na začátku zápasu-můj názor..Jinak po cestě na hotel jeden fanoušek Kölnu vyjádřil ke Slovácku respekt a že to byl super fotbal...Snad v Nice i v Bělehradu to bude taky v pohodě a nestane se žádný incident - bitka...

  • spurs - 16.09.2022, pátek, 09:08
    (0)

    Hlavně rozhodčí měl pískat s nadhledem, což včera rozhodně nedělal. Mrzí mě to stále. Měli jsme minimálně na bod. A když pominu individuální selhání Hofmanna, které tu už bylo zmiňováno, tak si myslím, že utkání prostě hrubě ovlivnil ocas s píšťalkou. Výborně to shrnul Svědík, že kvalita rozhodčích by na této úrovni měla být lepší. Teď jde o to, zda opravdu rozhodčí neuměl pískat a z toho pramenily ty přehmaty nebo prostě nechtěl a schválně nadržoval skopčákům. Za mě to druhé. Nechci to zbytečně hrotit, ale řekněme si, že kdyby takový "výkon" podal český sudí u nás v lize, tak ho pomalu nepustíme ze stadionu.

  • vajdik - 16.09.2022, pátek, 08:56
    (0)

    Řeší se tu rozhodčí - já to vemu z nadhledem - červená ve druhé minutě asi jistá - byla by udělena s VARem jak v české lize tak v pohárech, leč za mě červená i bez VARu, když u toho stál čtvrtý rozhodčí na pár kroků. Vše se mohlo odvíjet jinak. K penaltám, za mě posouzena pro Němce správně a pro Slovácko opravdu nestranně musím říct že ne...ale to je můj názor. Druhý ostrý zákrok na Trávníka bych taky dle mého s VAR došlo minimálně k prozkoumání. Ale když u nás hráč Partizanu dostal za faul na Ramba červenou, tento faul byl také z této kategorie... Bohužel Hofmann měl včera zase svůj den - již poněkolikáté svími blikanci vše pokazil, na evropské urovni takové pády ve vápně pri obranem rohu se nepisknou ani v nasi lize a pri penalte proste nestihal a toho hráče pri plné rychlosti v ně vápna krizoval a kontak tam byl jak by se řeklo... Za mě včera HOFMANN mužem zápasu ale v tom negativním smyslu. To stejné Fryšták - do prvního golu totalně podělaný nejistý a po celý zápas nohama NULA. Při naší hře kdy se to obehrává přes golmana už asi všichni pochopíme proč je Filip nepostradatelný - ano v MB v brance dobrá práce, ale dlouhodobě jako golman z pozice č. 1 rozhodně NE! První branka pramenila z jeho strachu zasahnout jako golman do hry.

  • Ondra - 16.09.2022, pátek, 08:38
    (0)

    Kromě redky pro Dudu si asi obhájí všechno. Rychlost reakce, kterou písknul penaltu byla až raketová. Tak nějak tuším, že na tento zákrok čekal.

  • karagavrylydys - 16.09.2022, pátek, 08:31
    (0)

    O tom, že rozhodčí včera pískal nakloněnou rovinu, netřeba moc diskutovat. Ale konkrétně tu penaltu si bez problémů obhájí.

  • Šovkovskij - 16.09.2022, pátek, 07:56
    (0)

    Toho zmrda bych poslal na frontu! A ne na Mladou!

  • a jé - 16.09.2022, pátek, 07:50
    (0)

    Nevidím se tak často ze německému tymu musel pomoct rozhodčí aby porazil cesky tym kluci diky

  • spurs - 16.09.2022, pátek, 07:48
    (0)

    Je to blbé to tak říct, ale rozhodčí jednoznačně lezl němcům do prdele!!! Proč to už ať si každý zdůvodní sám. Ale na evropské úrovni tak jednostranný a dovolím si říct skandální výkon jsem neviděl. Ukrajinský řezník!

  • drzý vandrák - 16.09.2022, pátek, 07:44
    (0)

    Hory:Jak to že čtvrtý rozhodčí nic neviděl?Kartu pro Svědíka určil, zcela přesně když potřeboval.Prostě zkorumpovaní zmrdi.

  • Nike - FCS - 16.09.2022, pátek, 07:22
    (0)

    Jak nemohl nedát Dudovi červenou nepochopím... To je hnus... Nicméně kluci super výkon, škoda neproměněných šancí v tom 1. poločase a nepohlídané rohy, to je taky škoda... My máme 13 rohů proti Partizanu a nic téměř z toho a Kolín vytěží z minima maximum, prostě ta kvalita jde vidět... Nic není ztraceno, klíčový boj doma proti Nice, tabulka je ještě dost otevřená pro nás

  • Šovkovskij - 16.09.2022, pátek, 07:08
    (0)

    Takový zářez, UEFA Mafia!

  • Hory - 16.09.2022, pátek, 06:55
    (0)

    Dnes, když jsem se vzbudil, tak první co mi opravdu blesklo hlavou bylo,že včera Slovácko odehrálo vynikající utkání a i přes tu prohru je musím pochválit. Je neuvěřitelné jak mužstvo dokáže z průměrné ligové formy přepnout do parádního evropského módu. Včera bylo taky hezky vidět, že i na mezinárodní scéně jsou různé zájmy pro různá mužstva. I kdyby u faulu Dudy rozhodčí nebyl, tak se to celé odehrálo snad metr od čtvrtého rozhodčího, který se na to díval a přesto stejně nic neviděl... Nic se nedá dělat, pořád to máme ve svych rukou a pokud budeme dále takto hrát, tak i ten postup je možný a za takovou hru jak včera a takovou nepřízeň rozhodčích jak včera si ten postup zasloužíme.

  • champyon - 15.09.2022, čtvrtek, 23:59
    (0)

    Vůbec se naši hráči nemají za co stydět. Podali velmi dobrý výkon a být tam VAR, kdo ví jak by to nakonec dopadlo.

  • derflik - 15.09.2022, čtvrtek, 23:47
    (0)

    Davidma:To že padal a ležel neznamená že není penalta.

  • a jé - 15.09.2022, čtvrtek, 23:44
    (0)

    Js to vidím asi tak ve hře je jeste 12 bodu tak proc nemet nekončí celkem 13 a je dobre ze druhy zaoas skončil remízou

  • riedlss - 15.09.2022, čtvrtek, 23:41
    (3)

    Zápas mě bavil neskutečně, skvělé momenty, super fotbal! Od začátku tempo. Nemám vbc pocit prohry a to je celkem síla. K sudímu už tady všechno padlo, nebudu se zbytečně nervovat. Dovolím si ale i trochu menší kritiky. Hofi neměl svůj den, u druhého gólu byl nedurazný a trochu spoléhal na útočný faul, ale tam byl papírový sorry. Dnes u dvou branek, bohužel. Za to Kali neuvěřitelný, ten učil němce lítat! Jdu spát s hrdostí!!! Borci díky 💙🤍

  • Hynda - 15.09.2022, čtvrtek, 23:32
    (0)

    Dnes hra parádní, bohužel rozhodčí uku....a za druhé penalta na kalabisku jasná,ale i na druhé straně,bohužel pisknul jen jednu

  • eden14 - 15.09.2022, čtvrtek, 23:31
    (1)

    Nemá cenu se vymlouvat na rozhodčí, ano poškodili nás hodně a zápas to ovlivnilo razantně. Nicméně jsme si dokázali, že hrát jde s kýmkoliv a pojďme doma porazit Nice a promluvit o boje o postup. Jejich remíza s Partizanem nám hodně pomohla a následující pohárový zápas pro nás bude klíčový.

  • davidma - 15.09.2022, čtvrtek, 23:31
    (-2)

    Fryšták hroznej. Připadal mě i dost nervozní přitom by to měl být zkušenej golman. Prostě nemáme kvalitního golmana, ale asi furt lepší ať se tam vrátí zase Nguyen. Penalty za mě nebyla ani jedna. Hofmann nic, možná trošku tělem mu dal, ale na penaltu? Asi tomu nerozumím, jasný Kalabiškovi šlápl na nohu a vyzul mu kopačku, ale to už dávno padal a ležel...

  • Hynda - 15.09.2022, čtvrtek, 23:31
    (0)

    Klíčový zápas bude doma s Nice ten musíme vyhrát

  • zdrh - 15.09.2022, čtvrtek, 23:28
    (0)

    bobby: Ten hráč Kölnu chtěl obskočit Hofmanna, ten ho ve vzduchu trefil, čímž ho vychýlil ze směru pohybu a soupeř upadl. Za mě jasná penalta.

  • tvojemama - 15.09.2022, čtvrtek, 23:23
    (1)

    Mě hlavně štvou ty rohy. Už by se na tom mělo zapracovat. Fryšták zachytal super v Boleslavi. Bohužel byl moc nervozní a měl špatnou rozehrávku. Za ty dva zápasy jsme ukázali, že bysme se o postup klidně poprat mohli. Musíme se z toho poučit.

  • Rado - 15.09.2022, čtvrtek, 23:23
    (0)

    Ukrajinský rozhodčí utkání ovlivnil, škoda. I s tím protitlakem si Slovácko dál zvýraznilo pozici v mezinárodním fotbalu. Zápas měl grády a objektivně vzato, nebyli jsme horší a naši borci výrazně drželi hladinu kvality. Kromě rozhodčích jde ale prohra i na konto několika jednotlivců. Sedm inkasovaných gólů je dost, na druhé straně 5 vstřelených není málo. Přibývají zkušenosti a čekají nás ještě 4 mače. Pořád věřím, že na to borci mají a je to hratelné...

  • kecipep - 15.09.2022, čtvrtek, 23:23
    (0)

    Za me penalty v poradku, sere me jen ta cervena, kterou mel Duda videt ve druhe minute. VAR by dal mozna i tu druhou a kdo vi jak by hodnotil ty ruce na Hofiho pred druhym golem

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 23:23
    (0)

    Pokud se budeme bavit o penaltě Hofmanna, tak se měla jednoznačně pískat po faulu na Kalabišku a dalo se pískat i přistrčení Hofmanna při druhém gólu. Do toho ty špatně udělené karty. Už jsem to dnes psal několikrát, tak to ukončím. Rozhodčí nám to dnes totálně dosral. Dvanáctý hráč Kolína diváci, třináctý "rozhodčí".

  • Bobby - 15.09.2022, čtvrtek, 23:13
    (0)

    Já furt nemůžu vydýchat tu penaltu. Všude slyším, že penalta jasná. Jako o tom, že by mu snad podkopl nohy, o tom se vůbec nebudeme bavit, tam nic nebylo. A celý ten zákrok mi přišel jako tělo. Vzhledem k tomu jak jak byl rozhodčí milosrdný vůči Skopčákům, tak bych toto nechal taky... Jaký na to máte názor?

  • Ykarus - 15.09.2022, čtvrtek, 23:09
    (0)

    Kalabiška reprezentační forma. Naštěstí už má roky.

  • karagavrylydys - 15.09.2022, čtvrtek, 23:04
    (0)

    Začátek 2. půlky famózní, vynikající Kalabiška, neúnavný Kadlec, skvělé presování. Toť pozitiva. Tragikomický Hofmann, nijaký Trávník, utopený Mihálik, Fryšták na úrovni Nguyena. Ostudu jsme neudělali, dalo se na to dívat, jede se dál. V neděli snad chytí Borek šanci za pačesy.

  • RNA - 15.09.2022, čtvrtek, 23:01
    (0)

    Krome braneni rohu nelze vytknout nasim nic. Zmrd ukrajinsky, at se sbali a jde na frontu

  • hrdla - 15.09.2022, čtvrtek, 22:57
    (1)

    Pohledem od televizního přenosu, dnes velmi dobrý výkon. Co je pro mě vyloženě zklamáním je přístup celé čtveřice rozhodčích. Jak tady někdo zmínil, nestranně ČK pro Dudu, ČK po faulu na Trávníka před poločasem a penalta na Kalabišku. Co se rozhodně mohlo s klidným svědomím otočit pro nás byl faul na Hofmanna při gólu a penalta Kolína. Docela souhlasím s tím, že Hofmann to mohl ustát a už Fryštáka jako dvojku, ach kde jsou ti co jej volali do brány.

  • drzý vandrák - 15.09.2022, čtvrtek, 22:55
    (0)

    Zkorumpované úkacko rozhodlo.

  • raidmek - 15.09.2022, čtvrtek, 22:55
    (0)

    Borci děkuju, po penaltě bych šel do kabin....UEFA mafia

  • vajdik - 15.09.2022, čtvrtek, 22:52
    (0)

    Doufám že Fryšták zaparkuje vedle Hofmanna na delší čas na lavičku.

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 22:52
    (0)

    Bayern: Doufám, že se Nguyen vrátí zpátky do brány.

  • a jé - 15.09.2022, čtvrtek, 22:49
    (0)

    Hoši děkujeme k rozhodčí hnus

  • Lemmy - 15.09.2022, čtvrtek, 22:49
    (0)

    Mám to stejně jak slinťa, neskutečný výkon. Prohra zamrzí, ale výkon byl perfektní. Jen tak dál :-)

  • Bayern Munchen - 15.09.2022, čtvrtek, 22:48
    (0)

    A Fryšták mě tedy dnes moc nepřesvědčil… dneska Kalabiška famózní, perfektní výkon…

  • Slinťa - 15.09.2022, čtvrtek, 22:47
    (1)

    Su na vás hrdý. Až dojatý. Teď už enom to samé převáďat v lize a svět bude zase v pořádku :)

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 22:46
    (0)

    Přesně. Je potřeba vidět i naše nedostatky, ale rozhodčí dnes výkon naprosto zoufalý!!! Kolín měl dnes podporu nejen diváckou. Hnůj!!!

  • Bayern Munchen - 15.09.2022, čtvrtek, 22:45
    (0)

    Škoda dnes Daníček první gól jeho a další tři jsou Hofmanna… Břečka vypadá dobře… ale ten rozhodčí nás dneska dost poškodil…

  • celtic - 15.09.2022, čtvrtek, 22:43
    (0)

    Dneska se nejvic snazil rozhodci,stal se tak dvanactym az trinactym hracem kolina..rozhodci,hnus

  • lagic - 15.09.2022, čtvrtek, 22:41
    (0)

    My je tady hostíme a ten zm*d ukrajinský nás takhle zařízne...

  • kecipep - 15.09.2022, čtvrtek, 22:36
    (0)

    Jinak Brecka zatim supr

  • vajdik - 15.09.2022, čtvrtek, 22:33
    (1)

    Nestranně...penalta jasná a Hofmann má dneska již poněkolikáté svůj den

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 22:23
    (0)

    Nevím co Němci slíbili té kreatuře co je jako dnes rozhodčí, ale hraje řááádně s nima!

  • karagavrylydys - 15.09.2022, čtvrtek, 22:22
    (0)

    Hofmann dnes "skvělý".

  • kecipep - 15.09.2022, čtvrtek, 22:22
    (0)

    Zlatý VAR a už nikdy bez něj. Hofi dnes škoda, válcujeme ale dál

  • Bobby - 15.09.2022, čtvrtek, 22:20
    (0)

    Hej tak to ať už jde fakt do piče kokot.

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 22:14
    (0)

    Můžou ho angažovat do naší ligy. Tam už máme takových kojotů!

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 22:13
    (1)

    Jako nevím jestli se to zdá jen mně, ale rozhodčí je pěkný zmrd!!!

  • celtic - 15.09.2022, čtvrtek, 22:13
    (0)

    Rozhodci su hajzli

  • celtic - 15.09.2022, čtvrtek, 22:10
    (0)

    Piskaj konec😀😀😀

  • champyon - 15.09.2022, čtvrtek, 22:10
    (0)

    Ono to půjde, né že né. Poďmé otočit.

  • Bobby - 15.09.2022, čtvrtek, 22:09
    (0)

    A jedeeeeem

  • celtic - 15.09.2022, čtvrtek, 22:06
    (0)

    Jooo...a este dva

  • spurs - 15.09.2022, čtvrtek, 21:59
    (0)

    Nguyen je jasná jednička. Jeho rozehrávka je úplně jinde než u Fryštáka. Snad se nám druhá půlka vyvede lépe. Kolín nehraje nic. Nás sráží zbytečné chyby a špatná koncovka.

  • RNA - 15.09.2022, čtvrtek, 21:58
    (0)

    Vajdik:presne, nasazeni Frystaka po jednom zapase hodne unahlene

  • kecipep - 15.09.2022, čtvrtek, 21:56
    (0)

    Třeba se to zlepší, až bude nastupovat Břečka. Standardky měl dobré

  • celtic - 15.09.2022, čtvrtek, 21:53
    (0)

    Rekl bych ze jsme vyrovnanym souperem..bohuzel sance jsme meli slusne,bohuzel nedali..nemci meli dostat cervenou...dva rohy,dva goly,,bohuzel ze standartkama soupere mame problem celou sezonu...

  • vajdik - 15.09.2022, čtvrtek, 21:52
    (0)

    Tady jasně vidět že Nguyen ikdyz sem tam pustí lacinější branku tak Fryšták snad má v trenkach plno... Na centry nejistý, rozehrávka špatná...

  • a jé - 15.09.2022, čtvrtek, 21:50
    (0)

    Jak už tu padlo hra super bohuzel jsme nevyuzily dvě 100 % šance a kolin dvě využil sakra proc to stesticko nejde trochu naproti

  • RNA - 15.09.2022, čtvrtek, 21:50
    (0)

    Jako vzdy, nase rohy nic, jejich 2 goly. Jinak hra super, uz jsme meli hrat proti 9.ovsem ani to nezajisti, ze promenime sance. Vecna skoda

  • Hory - 15.09.2022, čtvrtek, 21:49
    (0)

    Hrajeme dobře. Pořád se můžeme vrátit do zápasu.

  • drzý vandrák - 15.09.2022, čtvrtek, 21:49
    (0)

    Mě se líbí jakákoliv standardka soupeře

  • Bayern Munchen - 15.09.2022, čtvrtek, 21:49
    (0)

    Obrané standartky neustálý problém… a nic se na tom nemění… bohužel z pohledu hry jsme jim vyrovnaný soupeř…

  • kecipep - 15.09.2022, čtvrtek, 21:47
    (0)

    Standardky ať si vyříká Svědík. Zatím hra super, bavím se a díky za to!

  • Bobby - 15.09.2022, čtvrtek, 21:37
    (0)

    Zatím Kolín docela řezníci. Ale líbí se mi hra. Věřím v body

  • drzý vandrák - 15.09.2022, čtvrtek, 19:53
    (0)

    Takže Fryšták...

  • Hynda - 15.09.2022, čtvrtek, 18:29
    (0)

    👍👍👍👍

  • riedlss - 15.09.2022, čtvrtek, 17:36
    (0)

    👍🎩

  • tvojemama - 15.09.2022, čtvrtek, 17:14
    (0)

    Díky

  • silon - 15.09.2022, čtvrtek, 17:02
    (0)

    Obstaral pro malý (a rostoucí) klub ze Slovácka nezapomenutelné zážitkové výjezdy. Do Istanbulu, Stockholmu. V příštích týdnech následují Bělehrad, Nice, už dnes čeká Kolín nad Rýnem. Turisticky atraktivní destinace s vyhlášenými fotbalovými značkami. Neříká si trenér Martin Svědík (48) s úsměvem, co v tak vybrané společnosti dělá zástupce 25tisícového města na východní Moravě? „Spíš se mi po příjezdu do Istanbulu a do Stockholmu vybavilo, kam jsme to celé posunuli,“ upřesňuje. Zázraky do čtyř let. Ty Martin Svědík ve Slovácku umí. Když za něj klub v listopadu 2018 zaplatil Jihlavě dva miliony korun, nikdo nečekal, že mu vydělá se svým týmem desítky „míčů“ a zajistí velké zápasy na evropské scéně. Na triumf v MOL Cupu plynule navázal průnik do základní skupiny Konferenční ligy. „Jestli jsem někdy vedl tým v menším městě?“ přemýšlel nahlas Bartosz Grzelak, kouč AIK Stockholm, před prvním duelem play off KL v Uherském Hradišti. Nakonec si vzpomněl: „Jo, na Islandu v Keflavíku,“ dodal s úsměvem. Z Moravy pak odjel s výpraskem 0:3, další den ho vyhodili a teď může Svědíkovi a spol. na dálku jenom závidět. Co se vám honilo hlavou, když jste v předkolech dorazil do milionových měst na obrovské krásné stadiony? „Člověk jde okamžitě do vzpomínek. Vzpomněl jsem si, jak jsme začínali z patnáctého místa. S klukama, kteří jsou dodnes v kádru. Asi by nikdo z nás neřekl, že se stane něco takového. Každopádně, celá naše práce k tomu směřovala. Jsem rád, že se nám to povedlo a můžeme tohle všechno zažít. Tvrdá dřina celého klubu se vyplatila.“ Jak jste se cítil, když kolem vás burácely tisícovky fanoušků Fenerbahce a AIK Stockholm? „Super. Mám rád dobrou atmosféru. Bylo úžasné, když padesát tisíc lidí v Istanbulu zpívalo jejich chorály. Překvapila mě i kulisa ve Stockholmu, i když nebylo plno. Pro tohle děláme fotbal. Musím říct, že jsem hodně zklamaný z toho, že nebyly vyprodané naše domácí zápasy.“ Když jste si procházel zázemí obou klubů, říkal jste si: To bychom potřebovali taky? „Takhle jsem si to neřekl, ale určitě jim je co závidět. My se s jejich podmínkami nemůžeme v žádném ohledu srovnávat. V tomto směru máme na čem pracovat. Mně nejvíc chybí tréninkové centrum a pořádné plochy. Možná i víc lidí v managementu a v realizačním týmu. Asi to musí jít postupnými kroky. Když jsme sem přišli, nebyl tu ani kondiční trenér. Teď máme dva fyzioterapeuty, předtím byl jeden. To samé platí pro maséry. Nahoru to jde, ale z hlediska vývoje fotbalu by už měly být i další funkce v realizačním týmu běžné a automatické.“ Jak jste vůbec tipoval los skupiny Konferenční ligy? „V tomto jsem pesimista, takže jsem si myslel, že dostaneme to nejhorší. Tipoval jsem Alkmaar, Vilnius a Beer Ševu. Moje přání bylo jiné: West Ham, Fiorentina, Anderlecht. Když už, tak ať je to pořádné.“ Který ze tří protivníků, na které narazíte, je pro vás top? „Všichni soupeři mají velkou kvalitu, zázemí, fanoušky. Köln a Nice jsou týmy z nejlepších lig a navíc se dostaly do pohárů, čili patřily k nejlepším. O Partizanu se nemusíme bavit. Je to soupeř, u kterého se bije velmi dobrá kvalita s menší atraktivitou. Přiznám se, že jsem si ho z prvního koše nepřál. Radši bych ten West Ham z Premier League.“ Vaši soupeři musí doletět do Vídně, bydlet v hotelu v Brně, na utkání a předzápasový trénink dojet 80 kilometrů autobusem. Co si asi říkají? (úsměv) „Pro jejich realizační štáby, které jsou stejně velké jako celé naše mužstvo, to je asi komplikované.“ Upřímně, vyměnil byste vaši skupinu Konferenční ligy se Slavií? „Asi ne. Pro nás je každý soupeř těžký a jsem rád, že z hlediska atraktivity máme lepší týmy. Zahrajeme si s bundesligovým celkem, s mužstvem z první francouzské ligy. To je výborná konfrontace. Mezi námi a Slavií je obrovský rozdíl. Ona má daleko víc zkušeností. Její cíl je jasný, postoupit do jarní části. Už se jí to v předešlých letech několikrát povedlo. Na tohle je zase ta její skupina dobrá, může uspět a já pevně věřím, že postoupí. Pro nás by byla i tak těžká. Nemáme takovou sílu a kvalitu hráčského kádru, ani tolik zkušeností.“ Nicméně kapitán Michal Kadlec po losu prohlásil, že by rád hrál poháry i na jaře… „Já bych byl zdrženlivější. Vždycky jsem realista. Musíme si uvědomit, co je to za mužstva, v jakých soutěžích se pohybují. Nehledě na to, jak náročný máme program. Nejdříve to musím vidět v reálu na hřišti. Nechci hned vykřikovat, jak je to hratelné. Myslím, že se tito soupeři dají srovnat s Fenerbahce. A poznali jsme, jaká to byla kvalita. Navíc v lize teď nemáme zrovna dobré výsledky a potřebujeme se zlepšit ve všech směrech.“ Je pro vás složité připravit se takticky na protivníky z ciziny, které neznáte? „V tom problém nevidím. Spíš se na to těším a nabíjí mě to. Chystáte se na něco, co byl náš cíl a sen. Myslím, že s tímto pocitem do toho jdu nejen já, ale i hráči. Někam jedete, poznáváte nové věci. Tohle jsme si přece přáli.“ Slyšel jsem, že si děláte přípravu víceméně sám. Je to pravda? „Ano. Mám to rád pod kontrolou. Hodně pracuji s detaily a na to potřebuji své oči i mysl. Pomáhá mi jeden videotechnik. Je s ním skvělá spolupráce a pro mě je to velká pomůcka. V současné době se dá vyhledat hodně materiálů o soupeři, udělat různé analýzy, získat podrobné informace. Ve finále je stejně nejdůležitější, aby to hráči pochopili, respektovali a hlavně přenesli do samotného utkání. Pokud se někam jede, tak spíš obhlédnout hotel a okolí. To máme všechno předem připravené. A dobře. Samozřejmě je nepříjemné, když nastane situace jako se zpožděním letadla před odletem do Stockholmu. Ale asi to nejde úplně předvídat. Letecká doprava má taky svoje potíže. Ani nevím, na které straně byla chyba.“ Jaké máte požadavky na hotel? „Chceme, aby hráči měli pohodlí. K jídlu si řekne svoje kondiční trenér. Nejdůležitější je dobře jíst a spát, plus logistické umístění hotelu. Je dobré, pokud se nachází blízko parku, aby se tam mohli jít hráči protáhnout. To jsou pro mě ta nejdůležitější kritéria.“ Turecký gigant byl nad vaše síly, ovšem Švédy jste přejeli celkovým skóre 4:0. Tušil jste od začátku, že to bude snazší? (přikyvuje) „Viděl jsem rozdíl v rychlosti a v individuální kvalitě práce jeden na jednoho. Hlavně u útočných hráčů. Jakmile jsme dali Fenerbahce prostor před šestnáctkou, oni toho dokázali využít. Když jsem viděl první video AIK, byl jsem přesvědčený, že budeme hrát v tom zápase úplně jinou roli. Hned jsem věděl, že tady máme daleko větší možnosti. Je potřeba říct, že u Fenerbahce udělala hodně moc změna trenéra po sezoně. Nový kouč (Portugalec Jorge Jesus) má jinou strategii než ten předchozí. Tehdy to byl klasický turecký celek s vysokou individuální kvalitou, ale co se týká kompaktnosti, presinku a týmovosti, vázlo to. Toho ve dvou zápasech krásně využila Slavia.“ Máte vůbec čas prohlídnout si při výjezdech město? „Já ne. Mám jiné úkoly, soustředím se na fotbalové věci. Ani bych to nevnímal. Někdy mě to mrzí, ale jsme tam kvůli práci. Na město se podívám akorát z okna autobusu. Kluci jdou aspoň do parku na rozcvičení. Jako ve Švédsku.“ Zatímco v Istanbulu jste měl rodinu a někteří hráči partnerky, do Stockholmu s nikým jeho nejbližší neletěli. Proč? „Rozhodl to náš ředitel. Museli jsme to respektovat, ukázalo se, že to bylo dobré rozhodnutí. A navíc slíbil, že to vrátí na jiném výjezdu, to je velmi korektní.“ Nemrzelo manželku a šestiletého syna Filipa, že se nepodívali na další velký zápas? „Na Fenerbahce jsme prohráli 0:3. To byla pro paní jasná červená karta. (úsměv) Malý už má svůj fotbal, navíc půjde do školy. To bylo passé.“ Jak zkušenosti ze dvou předkol posunou vaše mužstvo směrem k dalším utkáním? „Z pohledu toho, že jsme se dostali do skupiny, může nastat větší klid. Sportovně i ekonomicky je to obrovsky důležité. O takové finanční injekci klub ani nesnil. Teď to může být trošku uvolněnější. Z každé zkušenosti, i z té loňské s Plovdivem, se můžete poučit. U Fenerbahce jsme viděli, že každou naši chybu a zaváhání využijí. Tito soupeři to nemilosrdně trestají.“ Uherské Hradiště je nejmenší české prvoligové město. Je vůbec reálné, aby se dlouhodobě udrželo na špici domácí soutěže a hrálo pravidelně evropské poháry? „Tento úspěch je samozřejmě otázka generace, která se sešla a lidí kolem. Známe podobné příklady z minulosti, kdy vyletěly Jablonec, Liberec. Taky Mladá Boleslav hrávala předkola evropských pohárů. Když jste pár let v nějakém topu, vždycky se stane, že vám ty nejlepší někdo skoupí anebo máte starší hráče. Také se může stát, že prostě klesne výkonnost týmu. Tohle my všechno víme. Všichni mluví o tom, jak máme staré mužstvo. To přece není podstatné! Hlavní je, co předvádí na hřišti. Je nám jasné, že můžeme mít generační problém.“ Znáte způsob, jak ho vyřešit, aniž by to bylo znát na výsledcích? „Jeden půlrok skončí třeba dva hráči, další rok taky. Neodejde jich sedm najednou. Tohle se nestane. Tímto způsobem můžeme kádr průběžně obměňovat. My si musíme hráče vychovat. A pokud je ve výchově nějaká díra, je to pro nás složitější. Nemůžeme jít a koupit si Ševčíka z Brna. Oni nám ho neprodají a my na něho nemáme peníze. Takže musíme hledat jiné řešení a vymýšlet varianty, kterými ty ztráty nahradíme.“ Zvládli by zralí třicátníci Kadlec, Petržela či Kalabiška odehrát tři náročné zápasy týdně? „Zvládli, ale asi ne opakovaně. A u nich by pak bylo riziko zranění vysoké. Kdybyste viděl, jak na tom byl Milan Petržela před utkáním v Českých Budějovicích po odvetě s Fenerbahce… Absolutně se necítil, aby do toho šel. Oni by třeba chtěli hrát pořád, ale ne vždycky jim to tělo dovolí. K tomu, abych věděl, kdo je v pořádku a kdo ne, potřebujeme pracovat s různými daty, která nám dají nápovědu. Ano, i my pracujeme s daty. (směje se) Velmi důležité jsou hlavně pocity hráče. Jestli dobře a rychle regeneruje, anebo je tam nějaké riziko zranění. Tohle je dneska důležité sledovat.“ Přijde mi, že už dopředu víte, koho po čtvrtečním poháru postavíte v neděli v lize. Je to tak? „Něco dopředu plánovat lze, ale pak je to záležitost daného momentu či utkání, soupeře, strategie a tak dále. Utkání je teď opravdu hodně, jdou v rychlém sledu po sobě a někdy je alchymie vybrat dobře složení týmu.“ Nový spolumajitel klubu Vítězslav Skopal nedávno prohlásil, že ambicí Slovácka pro další roky musí být první šestka, ideálně ligové umístění v Top 4. To zní nadějně, ne? „Je pěkné, že tyto ambice jsou, a je třeba si vážit lidí, kteří finančně podporují jakýkoliv sport. Ale musíme si před sezonou sednout a říct si, co je pro to potřeba udělat. Každý má na to jiný pohled. V klubu své úkoly a svou zodpovědnost v principu máme, nicméně všichni musíme mít stejný cíl, aby klub fungoval co nejlépe.“ Žádal jste zavčas rozšíření kvality, abyste udrželi vysokou laťku na všech frontách. „Jako trenér analyzuji a sleduji každý rok české týmy v pohárech. Viděl jsem, kam to dotáhla Slavia, když měla namakaný kádr. Ale taky jsem ji viděl minulý rok, kdy měla spoustu zraněných hráčů. Třeba Provoda, který toho měl i s reprezentací prostě dost. Nebo Jablonec. Ten hrál skoro se stejnou sestavou poháry i ligu a nevyplatilo se mu to. Když nemáte tak široký kádr, musíte v nějaké soutěži strádat. Proto jsem vzhledem ke zmíněným věcem a ambicím chtěl, abychom ještě dva hráče přivedli. Ale to není jen moje záležitost. Když se neshodneme, jedeme dál. Klub jako Slovácko ani nemůže mít všechny pozice srovnatelně kvalitativně zdvojené.“ Možná si šéfové říkají, co byste s tak širokým kádrem v případě vypadnutí ve skupině v zimě dělali. Tomu rozumíte? „Rozumím. Respektuji práci a úkoly vedení, ale názor nemám úplně stejný a koukám na to jinak. Vychází to z již zmíněných věcí.“ Mimochodem, co říkáte na to, jaké soky vyfasovala Viktoria v Lize mistrů? „Krásná skupina… Z hlediska atraktivity krásná. V Lize mistrů už si opravdu nejde vybírat. Nicméně Plzeň fakt dostala obří kvalitu. Zahrát si proti Bayernu, Barceloně, to jsou nádherné zápasy.“

  • kecipep - 15.09.2022, čtvrtek, 15:50
    (0)

    Který dobrák postne odemčený článek z isportu se Svědíkem? :-)

  • Slinťa - 15.09.2022, čtvrtek, 12:45
    (1)

    Može sa vyhrát, može sa aj prohrát, hlavně sa ale nesmí prohrávat už dopředu v hlavách. Jako Plzeň s Interem. Jako jo, jejich fanoušci si zajdou na Inter, Barcu a Bayern, ale vidět připodělaný výkon jako v úterý? Dajte mně s takovým fotbálem pokoj. Já chodím na Slovácko, na jeho hru a umím zatleskat i po prohře. Tož chlapi, nestahovat gatě, když brod je ěště daleko. Slovácko do toho!!!

  • fandajakhrom - 15.09.2022, čtvrtek, 10:35
    (1)

    Hlavně bez chyb vzadu a BEZE STRACHU :-)

pristi
 Další články:
17.10.2022, pondělí, 08:00 - Na Bělehrad! Hlaste se! - zrušeno
01.10.2022, sobota, 17:55 - Slovácku přestávka pomůže, míní bývalí hráči. Před derby více věří hostům
17.09.2022, sobota, 09:50 - Slovácko potřebuje bodovat. Výhra s Jabloncem přinese do kabiny dobrou atmosféru
17.09.2022, sobota, 09:30 - Penalta, pískej, Slovácko naštval sudí. Zářez, jasný faul, zlobil se Kalabiška
09.09.2022, pátek, 13:40 - Pojeď se Slováckem do Kolína! -ZRUŠENO!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace