*
18.04.2024
Rozhovory | Slovácko - Plzeň
13.04.2024
Z PLOCHY | Tomáš Břečka po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Vlastimil Daníček po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Hradci Králové
11.04.2024
Rozhovory | Hradec - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku

Heča za Nguyena? Reálné. Kliment? Ne. Nahoře nás nechtějí, říká manažer

06.05.2023, sobota, 10:57
heca_zapas_velky.jpg

Filip Nguyen (30) do ciziny, Milan Heča (32) po pěti letech ze Sparty zpět do Slovácka? Posezonní brankářská rošáda v aktuálně pátém celku FORTUNA:LIGY je pravděpodobná. „Filipovi jsme slíbili, že když něco bude mít, pustíme ho. Nemůžeme to porušit,“ uvedl pro web iSport.cz Veliče Šumulikoski, sportovní manažer klubu.


Příchod Milana Heči, který ve Spartě v tomto ročníku nenastoupil ani do jednoho ligového utkání, by měl být podle informací webu iSport.cz jistý. Rodák z Krumvíře má zájem o dlouhodobější kontrakt, který mu mateřský klub může nabídnout. „Máme se potkat,“ sdělil Šumulikoski s tím, že odchovanec Slovácka řeší ještě jinou variantu.

Aktuálně je jasnou týmovou jedničkou Nguyen a dvojkou pětatřicetiletý Tomáš Fryšták. Pro dvacetiletého Jiřího Borka se hledá angažmá ve druhé lize a na pozici číslo tři se má posunout jiný mladík.

 

 

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 12.05.2023, pátek, 10:52
    (0)

    Nemám tyto starosti, mám zase jiné, které potřebují svůj čas, ale zase nedělejme jakoby se ven jezdilo na každý zápas, aby to nešlo hecnout. Byly časově vytizenejsi výjezdy a ne vždy šlo o tolik jako teď na Bohemce. Každý dle možností. Samozřejmě budi rád když se tam s každým uvidím, ale nenaplnit ani ten bus je za mě málo. 16 vnych míst je dost...

  • volič - 12.05.2023, pátek, 09:39
    (0)

    to Hory : jo , je to přesně tak jak jak píše kecipep a eLucky , třeba na Spartu jsem chtěl jít moc , ale tak se mi ty úkoly nakupily,že jsem mohl vyjet na fotbal až po 16h a to bych sa eště honil jak blbec,abych to tak stíhal , takže fotbal padl , přitom hráli-li by od 18h nebyl by to problém ........,Ale tak neva ,pujdu příště , hlavně ať se SOVÁCKU daří a v neděli se potkáme na Bohemce , doufám , že nás bude aspoň 50-60 hlasitě fandících ať je to pořádně slyšet .

  • eLucky - 12.05.2023, pátek, 09:14
    (0)

    to Hory: Jóóó když sem eště studoval a nebo "enom" chodil do práce, tak souhlas, dalo se to přesně takto brat. Bohužel ty bezstarostné časy, kdy sem o víkendu bral jako svou jedinou povinnost podpořit Slovácko už sů pryč...

  • kecipep - 12.05.2023, pátek, 09:05
    (1)

    Hory: Takto jednoduché to nikdy není. Když máš děti, barák atd. nelze to přehlížet s tím, že si čas přeci uděláš vždy, pokud jsi správný fanda

  • Hory - 12.05.2023, pátek, 07:42
    (0)

    Je to především o O2 a o tom, že chce mít utkání kola pokud to jenom trochu jde z Prahy. Podívej se na program tohoto víkendu a nebo i na jiné víkendy. A o tom rozbití víkendu. U tv je Ti to jedno a pokud chceš za svým klubem, tak to neřešíš. Když se hrálo začátkem dubna na Bohemce v neděli v 19hod., byl jsem tam. Když se bude hrát tuto neděli v 18hod., budu tam.

  • volič - 12.05.2023, pátek, 07:14
    (0)

    Myslím, že je to o taktice a dlouhých prstech , třeba se mýlím , ale je to tak , že se poslední dobou hraje v Pepíkově vždy v neděli a teď zase večer , zatímco domácí zápasy Slovácka se hrajou sice většinou v sobotu,ale v hodinách odpoledních, jako např. naposledy se Spartou v 16h , kdy to mnohým totálně rozbije výkendové plány , ať už je to zahrada nebo rodiný výlet .....Nejde vyhovět všem,to chápu , ale .....

  • Šovkovskij - 12.05.2023, pátek, 05:05
    (1)

    Za to, že se nevyprodaly zápasy EKL si to může hlavně sám klub ve spolupráci s Ticketportalem, neboť ta distribuce a postupné uvolňování balíčků bylo opravdu amatérské. Pak jsou před zápasem u stadionu tři tisíce lidí,ale lístky nejsou. Snad se z toho vedení poučilo.

  • Rado - 11.05.2023, čtvrtek, 22:19
    (1)

    Bohemka je nevyzpytatelná a jejich góly z ničeho pověstné. Borci to musí pojmout jako poslední a rozhodující zápas sezóny. Vysoký presing a od začátku do nich bušit !

  • Rado - 11.05.2023, čtvrtek, 22:03
    (0)

    Pulpit tipuje 2:1 pro Bohemku. Pevně věřím, že borci se těmto názorům vzepřou, prokážou svoji sílu a všechny zápasy s tímto soupeřem v letošním ročníku neztratí !

  • tvojemama - 11.05.2023, čtvrtek, 21:08
    (0)

    drzý vanrák- jj, máš pravdu

  • drzý vandrák - 11.05.2023, čtvrtek, 21:01
    (0)

    Už ať je neděle a řeší se fotbal a ne tyhle plky.

  • tvojemama - 11.05.2023, čtvrtek, 20:55
    (0)

    Jsou to jen spekulace. Hlavně kdyby Plzeň koupil Red Bull tak nevím na co by jim byl Svedík a hlavně na co by jim byl Šádek. Vždyť on neumí budovat mladý perspektivní tým. Red Bull má strategii úplňe jinou. Když to bude jiný majitel tak by to byl pro Svedíka riskantní krok. To by mu museli nabídnout hodně peněz. Věřím, že na 99,9% můžem být klidní. 0,1% Plzeň vykoupí Svedíka, třeba prodáme Ngueyna a budem 20M plus. No a Saňák nebo Trousil by za mě byli ok volby a věřil bych nám i tak na top6.

  • bambulak - 11.05.2023, čtvrtek, 20:48
    (0)

    jelikoz trpis podepsal pred derby s celym realizakem prodlouzeni smlouvy tak si myslim ze jeho pusteni je absolutni utopie

  • Rado - 11.05.2023, čtvrtek, 20:46
    (0)

    Je jasné, že média jsou živená spekulacemi, tvořenými z lepších a logicky vyznívajících JPP a souvislostí...Nicméně to načasování...Takže Qui Bono ? Bohužel se tento postup vlastně moc neliší od Ruiku, který jako jediný s jinou- obecně známou (nicméně samo nepotvrzenou) info vylezl (a logicky tvrdě dopadl). Chápu to tak, že Plzeň je dosud výrazná značka a ofi oznámený konec Bílka uvolnil tato stavidla. Klub není v lehké situaci a sám jsem zvědavý, zda i tohle Šádek ustojí...Ale i kdyby, pokládám letní příchod sem inteligentního Martina Svědíka jako nepravděpodobný. Víc mě zajímá Slávka. Tady to asi fakt stojí na tom, jestli vyhrají ligu. Pokud ne, možná by Trpiše pustili a..

  • silon - 11.05.2023, čtvrtek, 19:48
    (0)

    Jediná asi relevantní informace je, že Sadkovi by se Svedik hodil. Všechno ostatní jsou spekulace. Bylo by ted zajímavé i jednání se Sanakem - "Dobrý den pane Sanaku,nás trenér nemá žádnou nabídku a s nikým teď nejedná, ale kdyby náhodou nějakou dostal, my bysme Vás brali"...

  • eden14 - 11.05.2023, čtvrtek, 18:10
    (0)

    Petros: pokud vím, tak Saňák byl vždy volba pro hlavního trenéra, kdyby Svěďa skončil, když trenovál béčko, takže vlastně proč ne.. Navíc Martin tu taky nebude věčně. Saňák ví jak to tady funguje, klub zná, prostředí též. Mimochodem Michala Kvasnicu znám a jeho informace bývají ověřené. Tak budu doufat, že v tomto případě se mýlí :D Samozřejmě bych byl rád kdyby Martin zůstal jako všichni ostatní

  • Hory - 11.05.2023, čtvrtek, 16:26
    (0)

    Mě v tom článku hlavně zaujalo, že končí Pepa Mucha.

  • bambulak - 11.05.2023, čtvrtek, 16:11
    (0)

    Přesně tak, jedná se o celorepublikové spiknutí proti Slovácku

  • Petros - 11.05.2023, čtvrtek, 16:10
    (0)

    To jsou strašný kecy. Od Kvasnici, kterého hodně uznávám mě to překvapuje....jak by mohl být nějaký zájem od Slovácka po nějakém asistentovi Sigmy, když v zimě podepsali Martina? Čistá fantasmagorie a cucání si z prstu 😁😂😁 24 hodin zpět nic takové nebylo na stole, stejně ani nikdo z Plzně klub ještě nekontaktoval a my už by jsme jako měli vybranou náhradu? Já su klidný, Martin do konca ligy nebude nic takové ani řešit a nenechá sa rozhodit a Šádek bude v prdeli

  • silon - 11.05.2023, čtvrtek, 15:09
    (0)

    Ten článek je úplně uvareny z vody. Přímo se v něm píše "coby kdyby.. až jednou Svedik odejde..." atd. A navíc - těmito spekulacemi se rozdrbava nejen Slovácko, ale i Sigma. Teď to neřešme, Svedik prodloužil ve Slovácku a nemá důvod nepokracovat. To co se děje beru jako čisté spekulace, na kterých je pravdy zatím jenom to, že by "Sadek chtěl Svedika", jinak nic. A to si myslím, že kdyby mělo přijít na vyplacení klauzule, tak by chtěl platit nejakyma proslyma hráčema, protože prachy na to nemá.

  • a jé - 11.05.2023, čtvrtek, 15:06
    (0)

    Presne taky si myslím, že je to vypusteno na rozhozeni pred důležitým zápasem

  • vajdik - 11.05.2023, čtvrtek, 14:53
    (0)

    Minulý rok touto dobou šel Svědík na Spartu, ne? Těsně před finále poháru... No a teď je tu boj zase o čtvrté místo a je třeba to Slovácko na konci republiky kam se nikomu nechce jezdit nejak rozhodit...

  • eLucky - 11.05.2023, čtvrtek, 14:51
    (0)

    Tak ročník sice eště ani neskončil, ale už se tu zase rojí "zaručené" zprávy...

  • karagavrylydys - 11.05.2023, čtvrtek, 14:42
    (0)

    huhu: Doufám, že za Saňáka nezaplatí Slovácko víc, než co dostane za Svědíka z Plzně.

  • huhu - 11.05.2023, čtvrtek, 14:36
    (0)

    tak dle isportu už je to nalajnováno, pokud Svědík do Plzně, tak do Slovácka Saňák, který sice v olmiku prodloužil, ale ve smlouvě má klauzuli ohledně nabídky pozice hlavního trenéra v 1. lize (pravděpodobně si tak chce nechat otevřené dveře, protože zájem slovácka by tam byl)

  • bambulak - 11.05.2023, čtvrtek, 11:28
    (0)

    Právě proto byla chyba ho tak odstavit u nás. Některé zápasy si klidně mohl zkusit, třeba i pohárové. Ukázal by se tím potenciálním zájemcům, takhle budeme nabízet borce, co skoro rok nechytal. A aby věčně u nás seděl na lavičce, to je škoda.

  • huhu - 11.05.2023, čtvrtek, 11:19
    (0)

    Hory: šest zápasů je ale strašně málo, to může chytat radši pravidelně třetí ligu. Myslím, že nikdo ti nepřistoupí na to, že odchytá za rok třeba 15 zápasů, a Borek zase není taková vycházející hvězda, že bysme si mohli byt jistí, že bude o tolik lepší než kmenový golman druholigového klubu, aby byl schopen ho posadit na celou sezonu. Ostatně vidíme, jak Nemrava dopadl.

  • Hory - 11.05.2023, čtvrtek, 11:12
    (0)

    Huhu - proto jsem popsal konkrétní případ s Nemravou, že to šlo.

  • huhu - 11.05.2023, čtvrtek, 11:01
    (0)

    s tím hostováním brankářů je to dost nahouby, většinou na tomto postu chceš mít zkušenosti a když už mladého hráče tak musí být vlastní s vidinou ho zpeněžit. Posílat mladého golmana do druhé ligy je risk že tam bude sedět a lepší, kdyby u nás chytal ligu třetí. Samozřejmě smluvně jde ošetřit vše, ale kolik se najde klubů, kteří se smluvně zavážou, že jim bude chytat mladý kluk ze slovácka?

  • Ondra - 11.05.2023, čtvrtek, 10:42
    (0)

    Hostování v národní lize je pro Borka to nejlepší řešení.

  • Hory - 11.05.2023, čtvrtek, 10:38
    (0)

    Taky si dovolím poznámku na adresu našich brankářů. Borka snad klub neodepsal, jen mu chce sehnat hostování v druhé lize a když si klub uměl ošéfovat to, když byl Nemrava na hostování v Prostějově , že musí odchytat šest zápasů, tak si to bude umět jistě zajistit smluvně znova a pokud Borek v těch zápasech které bude mít garantované prokáže kvalitu, tak bude chytat dále a za rok ho tady máme jako rozchytaného brankáře, který se může poprat o základní sestavu. Ta červená s Bohemkou mu snad nemůže být k tíži, každý víme, že v tom ten kluk zůstal sám a při jeho zkušenostech to prostě přišlo. Kdo nic nedělá, nic nepokazí, asi tak.

  • a jé - 11.05.2023, čtvrtek, 10:24
    (0)

    Pema myslím ze Svedik uz z hraci tohle resil vždy tvrdil , ze mezi nim a hraci musi byt jasno a co se týká posil uz se těším slyšel jsem o 2 utocnicich a jednom zaloznikovi jména netuším ale prý hotovy hraci

  • Bonito33 - 11.05.2023, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Mě zaujal svojimi číslama Polievka z Banske, ale udajne už kolem něj krouží naše Top3.

  • karagavrylydys - 11.05.2023, čtvrtek, 08:59
    (0)

    myjsmeslovacko: A kdo odejde? Můj tip je: Nguyen, Šimko, Trávník, Brandner a Šašinka.

  • myjsmeslovacko - 11.05.2023, čtvrtek, 07:20
    (2)

    Posílí dojdou! Dva útočníci a dva záložníci.. jeden útočník černoch ze Slovenska.. plus do přípravy půjde Srubek a Šuvalija..

  • pema - 11.05.2023, čtvrtek, 06:25
    (0)

    Dle mého názoru - pokud Plzeň má skutečně zájem o práci trenéra Svědíka, tak moc napoví již nedělní výsledek Bohemka - Slovácko..případně zda Slovácko skončí na 4 příčce.Pokud Slovácko neuspěje - myslím, že po 5 letech pan Svědík již další motivaci na Slovácku mít nebude...Ale bude dobré a pro a to jak pro hráče tak i celé Slovácko, aby se k této věci co nejdříve vyjádřil samotný pan Svědík.

  • pema - 11.05.2023, čtvrtek, 06:13
    (0)

    Je skutečností, že oba brankáři se jistých pochybení dopustili ale Nemravu, který měl zkušenosti i z Anglie a Borka, který udělal faul, když se snažil zachránit hrubou chybu obrany - ihned odstranit - tak to je velký přepych ze strany Slovácka a myslím, že také velká chyba... a propó... na co že máme asistenta hlavního trenéra - trenéra brankářů...to pan Přibyl má již takový věk,že zapomenul na své začátky a chyby /..no jak se povídá, měl za sebou dobrou tlačenku.../, tedy jak zlepšuje práci a výkony brankářů Slovácka..?

  • bambulak - 10.05.2023, středa, 18:03
    (0)

    Pochopitelne v pripade ze odejde Filip.

  • bambulak - 10.05.2023, středa, 18:03
    (0)

    No jestli nedojde Heča tak bude dost pruser, golmani taky nejsou dvakrat levni a treneri ocividne Borkovi vubec neveri. To by byla velka starost.

  • Běžec001 - 10.05.2023, středa, 17:34
    (0)

    Nakonec třeba budeme ještě za Heču rádi, pokud mu teda někdo nedá lepší nabídku, a byli bychom rádi, když setrvá Svědík, ten je pro nás dost cenný.

  • Hory - 10.05.2023, středa, 16:42
    (0)

    Taky jsem si myslel, kdo všechno nepřijde s novým majitelem, ale mám pocit, že spíše sanuje finančně i pana Zemka a klub je + - tam kde byl. Ale díky za něj.

  • fandajakhrom - 10.05.2023, středa, 16:37
    (0)

    1.)Havlas by mel zustat. V jinem klubu muze byt polovicni... 2.) Udrzet Svedika by bylo fajn, 2-3 posily ale asi neprivedeme. Tady jsem trochu zklamany z noveho spolumajitele... cekal jsem, ze neco do posil nasype...

  • fcs - 10.05.2023, středa, 16:03
    (0)

    Ale přivézt středaka který se do toho půl roku,rok bude dostávat není žádná výhra, doufám že Kim ještě něco předvede a Kohút se dá dohromady

  • fcs - 10.05.2023, středa, 16:01
    (0)

    Ze Sadílkem ho v žádném případě nesrovnávám, ale o proti začátku jara je platnější a potenciál jaký měl v Jablonci nenaplnil

  • karagavrylydys - 10.05.2023, středa, 15:54
    (0)

    fcs: Posledními zápasy myslíš ten v Plzni? Trávník měl nahradit Sadílka, což se mu bohužel nepodařilo, navíc má smlouvu ve Spartě. Takže jeho odchod je logický.

  • huhu - 10.05.2023, středa, 15:52
    (1)

    fcs: sice se do toho možná dostává, ale za ty peníze co tady bere, resp. částečně ještě ve spartě, se nám určitě nevyplatí. Poměr cena/výkon špatný. A jelikož se mzdou asi dolů nepůjde, tak čekám že mu najdou nějaké polsko

  • Hory - 10.05.2023, středa, 15:25
    (0)

    Trávník po sezoně odchází.

  • fcs - 10.05.2023, středa, 15:21
    (0)

    A zajímalo by mě co bude s Trávníkem který se do toho poslední zápasy dostává

  • fcs - 10.05.2023, středa, 15:20
    (0)

    Problém by nastal, kdyby odešel Havlas který se prý odchodu nebrání

  • fcs - 10.05.2023, středa, 15:19
    (0)

    Pokud ukopem 4.misto a přivedou se 2-3 hotoví hráči, tak nevidím důvod proč by odcházel

  • tvojemama - 10.05.2023, středa, 13:07
    (0)

    Já nevidím jediný důvod proč by tam měl jít. Peníze u nás má asi ok po tom prodloužení a hlavně ho to u nás baví. Kabina funguje super. To šlo vidět i na té společné fotce jak Rambo slavil 300 startů. Šádek se Plzeň snaží prodat už dlouho tak bůhví co bude. Kdyby to byl Red Bull tak si tam dovedou svoje lidi i trenéry ( ale to je jedno tomu nevěřím 😅). No a Šádek vyhodí trenéra co udělal titul a LM. Teď na Spartu a Slavii nemají. Šádek by ho byl schopný vyhodit po půl roce kdyby se nedařilo. Svedík si v klidu může počkat na Spartu, Slavii nebo Polsko.

  • tvojemama - 10.05.2023, středa, 12:59
    (0)

    Elucky- Tak to bude Richtige Beer Plzeň

  • CeZeRo - 10.05.2023, středa, 12:24
    (0)

    Ano, je to tak. V roce 2018 dokonce Salzburg s Lipskem hráli ve stejné skupině evropské ligy :-D

  • eLucky - 10.05.2023, středa, 12:20
    (0)

    to kecipep: Pravidlo o jednom klubu jednoho majitele platí a nehraje roli z jaké země je. RedBull Salzburg a RassenBall Leipzig formálně nemají společného majitele, takže možů hrát ve stejné soutěži:D Je to postavené na hlavu trošku, ale tak to prostě ve fotbale chodí odjakživa.

  • kecipep - 10.05.2023, středa, 11:37
    (0)

    A jé: Lipsko i Salzburk LM hrají.Podle mě to nesmí být z jedné země

  • Lemmy - 10.05.2023, středa, 11:21
    (0)

    Beztak si Šádek koupil někde v sámošce Red Bull a někdo to překroutil :-)

  • a jé - 10.05.2023, středa, 11:18
    (0)

    Tak to at je Red Bull koupi protože v tom případě by nemohly hrát LM přece jeden majitel muze mit jeden klub v soutěži nebo se pletu

  • silon - 10.05.2023, středa, 10:52
    (0)

    Hory: Tak to jo, já to pochopil tak, že to bereš za hotovou věc. Tak to s omluvou 👍

  • Hory - 10.05.2023, středa, 10:44
    (0)

    Silon - no dyť proto to píšu, kam lze až v úvahách a přáních zajít.

  • silon - 10.05.2023, středa, 10:38
    (1)

    Hory: Red Bull, tak určitě. Zvlášť když to říkají plzeňští fanoušci. To už nemá smysl reagovat, takové spekulace jsou úplně o ničem. Prostě co bude, to bude.

  • Pan Puk - 10.05.2023, středa, 10:36
    (0)

    RedBull Plzeň to by tada bylo dílo.

  • Hory - 10.05.2023, středa, 10:29
    (0)

    Tak podle některých Plzeňských fanoušků je příchod a převzetí klubu Red Bullem téměř hotovou věcí, takže 400 000 eur dát za trenéra nebude problém.

  • huhu - 10.05.2023, středa, 09:04
    (0)

    Pokud má Svědík všech pět pohromadě, tak se do Plzně nepohrne, to by ho museli zasypat zlatem. Nejisté financování klubu, majetková struktura, kádr, každý rok nutnost hrát poháry z důvodu financí, jinak nemají šanci to tam ufinancovat. Šance na titul v aktuálním rozpoložení sparty a slavie dle mého názoru i do dalších let velmi malá. Pro Svědíka přijdou další šance do Polska, ale třeba časem i do Slavie, Sparty. Ale plzeň bych bral jako ne dostatečný krok vpřed a hlavně hroznou nejistotu.

  • Petros - 10.05.2023, středa, 08:59
    (1)

    Jo iSport zase vařil z vody včera s těma 60%, ani tu výstupní klauzuli neznali a okopčily to ze Sport.cz. Šádek sám za sebe v jaké je situaci skoro 10 mega nedá. On i Svědík už zná svou cenu a za pakatel by tam nešel. To dohromady už bude pro ně i ten Lavička levnější. Ten jediný nedávno potvrdil, že jedná a že kdyby to dopadlo bylo by to až od nové sezóny. Takže teď je jasné, že to pasuje na Plzeň. Vše ostatní jsou klasické spekulace a hledání senzace. I ta formulace iSportu "podle našeho odhadu" by si vzal sebou Svědík Baránka a kondičáka....takový kecy vyplodím hned několik a můžu si jít hrát na novináře. Já su klidný.

  • silon - 10.05.2023, středa, 07:58
    (1)

    Podobné články plné spekulací jsou dobré tak akorát na zvyšování počtu kliku, ale jinak nemají žádnou hodnotu. Svedik podle nich s nikým nejedná a soustředí se na dokončení ligy, než bude nový investor, nikdo se do Plzně nehrne, "podle odhadů Sportu by si s sebou vzal i další členy realizačního tymu", v poslední části článku pak je, že jsou i jiné alternativy než Svedik (Lavička) nebo zahraniční trenér. Je dost možné, že by Sadek Svedika chtěl, ale musel by zaplatit 10M, a to by byl na poměry české ligy opravdu unikat. Každý půlrok řešíme, že Svedik podle zaručených informací půjde pryč- do Polska, do Baníku, do Sparty. A místo toho prodloužil u nás a asi ví proč. Mohl klidně čekat až na konec sezóny, ale prodloužil už v zimě. Podle toho pak zůstávají další hráči (Kaca atd.). Nikdo nemůže říct, že Svedik určitě neodejde, ale rozhodne to není tak žhavé, jak se píše, a ani Plzeň nemusí být pro Svedika neodolatelná. Soustredme se na neděli,před rokem těsně před finale jsme řešili Sadilka a Svedika ve Spartě,teď zase Plzeň. Svedik klukům v kabině k tomu určitě svoje řekne 👍

  • Petros - 10.05.2023, středa, 07:45
    (0)

    Bré ránko Buchlove 😉 jo tak já to bral čistě jen pohledem na tento rok Evropu venku a mě přišlo to AIK i Kolín na Hradiště OK, právě i s ohledem na to jak sa ani doma některé zápasy nevyprodaly, to máš svatou pravdu. To sralo aj mě.

  • kecipep - 10.05.2023, středa, 07:37
    (0)

    Tak uvidíme. Pro mě osobně důležitější zpráva, než jestli budeme 4. či 5.

  • Hory - 10.05.2023, středa, 05:34
    (0)

    Asi to nejdůležitější z dnešního iSportu co se týká Slovácka ... Pozornost se upírá směrem na Slovácko, kterému šéfuje úspěšný muž v kšiltovce. Martin Svědík může být tím, kdo otevře dveře Doosan Areny a převezme Bílkovu funkci. Současný kouč Slovácka odjížděl z Plzně v neděli po remíze 2:2. O zájmu Viktorie ví, nicméně aktuálně se plně soustředí na závěr ligy, se Slováckem bojuje o čtvrtou příčku zajišťující předkolo evropských pohárů. Svědík v lednu prodloužil smlouvu do léta 2025, kontrakt obsahuje i výstupní klauzuli. Ta podle informací deníku Sport a iSport.cz dělá 400 000 eur, podle stávajícího kurzu přibližně 9,4 milionu korun. Pokud Šádek výstupní sumu zaplatí a klauzuli aktivuje, Slovácko v případě Svědíkovy ochoty změnit adresu svého trenéra neudrží. Dokud ale Viktoria nevyřeší otázku majitele a stabilního financování klubu, málokterý trenér se na novou adresu pohrne. Svědík a další zvuční adepti potřebují mít jistotu, znát možnosti klubu i složení kádru. Což ve chvíli, kdy Šádek nemá hotovou dohodu se silným investorem, v Plzni zaručit nemohou. Slovácko: Svědíka držet nemůžeme Ve Slovácku zatím nemají o možném odchodu úspěšného kouče na západ Čech ani páru. „Nic o tom nevím, tu informaci jsem se dozvěděl od vás,“ zaklínal se v úterý odpoledne Veliče Šumulikoski, sportovní manažer moravského klubu. Každopádně platí, že pokud Viktoria zaplatí výstupní klauzuli a dohodne se i se Svědíkem, přijde loňský vítěz MOL Cupu o trenéra a klíčovou postavu organizace. „Pokud bude chtít odejít, nebudeme ho držet,“ pokrčil rameny Šumulikoski a zopakoval, že s žádnou nabídkou se Plzeň na Slovácko neobrátila. S agenturou Sport Invest, která zastupuje i Svědíka, se prý zkraje tohoto týdne řešily jen hráčské otázky. Pokud by osmačtyřicetiletý kouč na západ Čech odešel, jistě by si s sebou vzal nejbližší spolupracovníky. Podle odhadů deníku Sport a iSport.cz by chtěl pokračovat s asistentem Janem Baránkem, jehož si v zimě přivedl na Slovácko z Ostravy, a také s kondičním trenérem Miroslavem Mikšíčkem.

  • Buchlovjak - 09.05.2023, úterý, 23:23
    (1)

    Petros: mohu souhlasit jen částečně. Kolín a Stockolm jakž takž ok i když bych čekal více a to mnohem více. To samé předtím Plovdiv. Byli jsme 4. Covidu necovid. Hostí taky k nám dojeli busem a byli odměněni. Co mě ale opravdu zklamalo bylo Fenerbahce a to doma i venku. S kým jako teda chcete hrát aby jste jeli ven nebo zaplnili stadion? Nebo to jak jsme nevykoupil všechny balíçky na skupinovou fázi? Za mě totální propadák. A liga mě už po stovkách výjezdů prostě nemotivuje. Není čas a síla. Pár jedinců to tady drží nad vodou a když chce Rídls helfnout v kotli s choreem tak aby o to prosil. Jsme jenom lidi a já osobně jsem na hranici sil a chutí do čehokoliv pro lidi. Ta mentalita tady je opravdu katastrofální. Dobrou noc 😉. FCS nafurt!

  • Petros - 09.05.2023, úterý, 23:11
    (0)

    A jediný normální bylo samozřejmě myšleno v základní skupině EKL

  • Petros - 09.05.2023, úterý, 23:09
    (0)

    Cicmaaa klídek, já s ním nesouhlasil s tou Evropou a určitě nejsu jediný. Tam to podle mě bylo dobrý jak říká i riedlss, ostuda se určitě neudělala. O lize jsem nemluvil 😉

  • riedlss - 09.05.2023, úterý, 21:24
    (0)

    S výjezdama naprosto tragické, nemažme si med kolem huby. Evropa byla na naše poměry v pohodě. Stockholm mě překvapil, Kolín jsem nebyl, ale muselo to mít koule a zavřený Partizan plný děcek stál za houby. Nice bez diváků, muselo být ještě horší jak děcka na Partizanu ikdyž se vyhrálo. Takže s Buchlovem souhlasím s tím, že naše výjezdy tady stojí za kulové ačkoliv tomu termíny vůbec nenahrávaly a nenahrávají, ale stejně je to o lidech! Nesouhlasím ale s tou evropou, ostudu sme neudělali a měli sme bohužel skupinu rebelů. Jinak, ti lidi oni zas přijdou až s úspěchem, až bude chleba namazaný!!

  • bambulak - 09.05.2023, úterý, 21:14
    (0)

    kara: tak to neni bohuzel neco co by me uklidnilo

  • cicmaaa - 09.05.2023, úterý, 21:08
    (0)

    Petros: Neznamená, že když to byl jediný tvůj výjezd, že byl jediný normální pro všechny...A v lize jich máš kolik? Buchlov má naprostou pravdu, tak to neomlouvej...

  • karagavrylydys - 09.05.2023, úterý, 20:40
    (0)

    Takže prý 9 mega. https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-hledani-trenera-v-plzni-muze-ovlivnit-novy-majitel-mezi-moznymi-adepty-svedik-ci-lavicka-4182957#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

  • Petros - 09.05.2023, úterý, 20:32
    (0)

    Ale tož zas bych nebyl tak kritický Buchlove 😉 jediný normální výjezd byl do Kolína a na to, že sa nejelo nijak organizovaně, plus nutnost dovolených, nocování nebo cesty přes noc nás zrovna tam bylo celkem dost.

  • a jé - 09.05.2023, úterý, 19:52
    (0)

    Ja bych řekl ze chtějí rozhodit tym pred důležitým zápasem jak už řekl Šumi nikdo nás nahoře nechce

  • buckyn - 09.05.2023, úterý, 19:46
    (0)

    Buchlove naprostý souhlas. Článek o výjezdu přečten 855 přihlášení 33. Pěkný nepoměr. Doufám že aspoň ten bus zaplnime a uvidíme konečně první výhru v sezóně nad Bohemkou.

  • drzý vandrák - 09.05.2023, úterý, 19:39
    (1)

    Jedna kachna v bulváru a takový povyk.

  • Buchlovjak - 09.05.2023, úterý, 19:33
    (0)

    Dyť i v té Evropě to byla s počty katastrofa...já tu od lidí už nečekám vůbec nic.

  • Bonito33 - 09.05.2023, úterý, 19:22
    (0)

    Jaký Svědik, vždyť řešili Lavičku...

  • silon - 09.05.2023, úterý, 19:04
    (0)

    Kara: v minulé smlouvě to snad melo byt 10. Předpokládám že v nové smlouvě jsme mu výrazně zvýšili plat a ZŠ výstupní klauzule zůstala alespoň stejná, ne-li vyšší.

  • karagavrylydys - 09.05.2023, úterý, 18:36
    (0)

    Slovácko vykoupilo Svědíka před 5 lety z Jihlavy za 2 mega. Jak vysoká je asi výkupní částka nyní? 5, 10?

  • Rado - 09.05.2023, úterý, 18:32
    (0)

    Tahle info není nová, v zákulisí se to přemílá cca od začátku jara. Tedy hlavně, že po sezóně Bílek končí a množina potenciálních adeptů. O něco míň o konci Trpišovského ve Slavii.. Logicky tam figurují kvalitní kandidáti, tedy proto i MS. U Plzně zůstává dost otazníků (mj event nový majitel, co dál Šádek) a časový pres. Sám jsem zvědavý, jak jim to dopadne. Možná je i negativní varianta s ústupem z navyklých pozic.. Úvahu psal myslím Podroužek, předpokládám, že bude doplňovat další info. Za mě je Plzeň teď značná neznámá a do toho snad Martin Svědík nevkročí. Jiná věc může být Slavia...Nejsem Pythie, ale věřím, že MS zůstane na podzim zde.

  • a jé - 09.05.2023, úterý, 18:02
    (0)

    Tak jedno je jasné na stalo tu nebude to by se muselo hrát o titul ale kdyby šel do plísně treba po skončení smlouvy tak mě nasere

  • Petros - 09.05.2023, úterý, 18:01
    (0)

    Kara nic, je zmiňován v tom iSportu jako jeden z kandidátů. Já k tomu ještě za sebe přidal tu Bohemku a jejich trenéra. Ten by byl ze všech variant pro Šádka nejlevnější. Je vtipné když si přečtete u toho Lavičky, že proti jeho angažmá prý mluví to, že by byl drahý i s asitenty (ale je teď volný) a u nás by našeho trenéra musel draze vykupovat....celkem protimluv, tolik k těm zaručeným info iSportu

  • karagavrylydys - 09.05.2023, úterý, 17:50
    (0)

    Petros: Co má Lavička společného s Bohemkou?

  • silon - 09.05.2023, úterý, 17:43
    (0)

    Bambulak: a že se za dva roky těch nových majitelů v Plzni objevilo...

  • Petros - 09.05.2023, úterý, 17:37
    (0)

    Tož to já su teda klidný ohledně bulvárního iSportu a jeho předpovědi😁 Je tu moc neznámých. Každýmu je jasné, že Šádek na příští sezonu zas nemá moc peněz. Ta půl miliarda z LM sa utopila ve splacení dluhů plus roční rozpočet (říká sa cca 300 milionů) do takové nejistoty náš trenér nepůjde a pokud Šádek klub prodá, nový majitel bude mít možná úplně jiné plány. Za mě bych byl teda mnohem víc nervózní kdybych byl fanoušek Bohemky. I ten Lavička je za mě víc pravděpodobný. To že tu Martin prodloužil je taky důkaz toho, jak důležití jsou pro něj i ti hráči, prostředí jako takové. Káca před týdnem prodloužil taky hlavně kvůli trenérovi a ten by teď zdrhl do Plzně, pod Šádka kde vydrží trenér tak max 2 roky a to je ještě moc a žádná koncepce se tam nenosí? Jak dopadl Gula a teď dělá zázraky na SK. Já su teda zatím v klidu 😎

  • bambulak - 09.05.2023, úterý, 17:25
    (0)

    oznami se novy majitel, hodi po nem 2,5krat tolik penez a bude

  • silon - 09.05.2023, úterý, 17:16
    (0)

    Hory: Mnohokrát spekulace isportu nevyšla, Svědík měl jít během minulých let podle iSportu do Baníku i Sparty. Plzeň by ho asi chtěla, ale prostě si nemyslím, že Svědík letos prodloužil smlouvu proto, aby za 4 měsíce odešel do Plzně.

  • bambulak - 09.05.2023, úterý, 17:16
    (0)

    můžeme se loučit ;)

  • Hory - 09.05.2023, úterý, 17:01
    (0)

    Problém je ten, že iSport není nějaký Ruik a ten informace které pouští má vždy velmi dobře ověřené a je seznámený se stavem věci a většinou jim to vyjde. Takže bych se nedivil, kdyby ho Slovácko zobchodovalo a na jeho místo přijde Honza Trousil, který nic stát nebude a i na jeho platu se ušetří. Ale samozřejmě bych si přál, aby jednou iSportu jeho tip, či informace nevyšla.

  • karagavrylydys - 09.05.2023, úterý, 16:57
    (0)

    Tak prý Svědík do Plzně na 60%.

  • silon - 09.05.2023, úterý, 16:56
    (0)

    Nevyplatí ho a Slovácko ho nepustí. A Svědík se podle mě do Plzně úplně nepohrne.

  • fandajakhrom - 09.05.2023, úterý, 16:39
    (0)

    Do soucasne Plzne s nejasnou budoucnosti a financemi bych nelezl. Ale chapu, kdyz mu daji 2x vyssi mzdu a vyplati ho....

  • fandajakhrom - 09.05.2023, úterý, 16:38
    (0)

    Svedik hlavni kandidat do Plzne. Jiz to pisou na isportu

  • guerero - 09.05.2023, úterý, 16:20
    (0)

    Zdravím, na klokany jsem přihlášený, jen mám dotaz, proč sa jede tak brzo?

  • kecipep - 09.05.2023, úterý, 15:23
    (0)

    Bílek končí v Plzni, to jsem zvědav na náhradu :-)

  • riedlss - 09.05.2023, úterý, 10:54
    (1)

    CELTIC 1888: Díky za podporu! Je příjemné to číst, ale taky ze sebe nemám zrovna dobrý pocit vždy když sem píšu, i když ostrá slova píšu většinou na adresu hejterů a věčných kritiků pač kdyby tu každý byl fanouškem na pravém místě tak tu kritiku umí aspoň normálně vyjádřit. Slovácko mám tak zaryté pod kůží, že už to ani nejde vzít zpět. K tomu výjezdu v Plzni mě to mrzí, lidi trochu zpohodlněli. Já si dal na jaro 4 výlety a tento už nezbyla bohužel energie. Napravím! FCS nafurt!!

  • riedlss - 09.05.2023, úterý, 10:02
    (0)

    Do evropy se jezdilo křížem krážem a tady je problém vyjet do Prahy?! To je k smíchu jde tady o to, abychom se do té evropy zase podívali. Tady se bude lámat chleba. Na Jaro nikdo pořádně na vyjezd nevyjel krome Pardubic, tam musím říct, že na uterý super, tak by to mělo být.

  • Šovkovskij - 09.05.2023, úterý, 09:16
    (0)

    Musím tedy říct, že účast zatím nevalná...

  • buckyn - 09.05.2023, úterý, 08:52
    (1)

    riedlss:to taky doufám. Jestli na takto důležitý zápas by sme nedali ani jeden bus tak to by bylo velmi smutné.

  • riedlss - 09.05.2023, úterý, 08:19
    (0)

    Snad se bus zaplní 🤷‍♂️

  • Šovkovskij - 08.05.2023, pondělí, 13:56
    (1)

    Výjezd super! Již nemusím spoléhat na pochybné hotely a České dráhy:-D

  • Bonito33 - 08.05.2023, pondělí, 12:56
    (0)

    Aspoň že řekl na rovinu, že ho Svědik vypiplal.

  • Skein - 08.05.2023, pondělí, 12:19
    (0)

    Trpiš k Vencovi nejrychlejších transferů na SK, přesvědčil Ve finále poháru proti Spartě, ve kterém za Slovácko nastoupil netradičně zleva a byl u všech gólů. Naznačil, že by mohl být platný i jinde než na hrotu. Jurečka mělvíce nabídek v hlavě, takže tak.

  • Skein - 08.05.2023, pondělí, 12:08
    (0)

    právě vyšel výjezd

  • FCSFRED - 08.05.2023, pondělí, 09:57
    (0)

    Jasne napiš, budu s tím počítat

  • Hory - 08.05.2023, pondělí, 09:15
    (0)

    FCSFRED - pokud by to šlo, mám zájem o dvě místa do UH.Můžeme přes sz?

  • FCSFRED - 08.05.2023, pondělí, 08:44
    (0)

    Z Prahy budu mít 3 místa volné na cestu zpět.

  • Šovkovskij - 08.05.2023, pondělí, 07:54
    (0)

    A kdo nechce utrácet za hotel, tak v baru nebo na diskotéce se dá nocovat taky, mám s tím jisté zkušenosti:-D

  • Hory - 08.05.2023, pondělí, 07:43
    (1)

    Je pravdou, že domů to spojení není úplně o.k. Ale jelikož potřebuji v pondělí už úřadovat, tak zpět 21,31 do Přerova kde krátce po půlnoci objednávám taxi a v 1hod jsem doma. Co by člověk neudělal pro svůj klub, ne?

  • Šovkovskij - 08.05.2023, pondělí, 06:59
    (0)

    Má cenu jezdit na Bohemku? Připosraný Bayern bude kontrovat, že těsně podlehla Slavii 6:0:-D Byl jsem v Liberci a po delší době si rovněž udělám výjezd. Akorát pojedu Slováckým expresem z Brodu již 10:57, v Praze ve tři, abych nasál atmosféru:-D Akorát mne čertí, že zpět je to špatné. Budu tam muset nocovat, doporučuji Kongresový hotel Olšanka, kde jsem strávil na dovolené týden. Za pár šupů perfektní ubytování včetně snídaně spočívající ve švédských stolech...

  • Hory - 07.05.2023, neděle, 21:07
    (0)

    Teď jsem kupoval vstupenky na náš zápas na Bohemce, jedna za cenu 200 Kč! Jinak super spoj v 13,33 ze Staráku Slováckým expresem který má konečnou ve 17,15 ve Vršovicích v podstatě u vchodu na stadion, kdy utkání začíná v 18hod. No co víc si přát.

  • Petros - 07.05.2023, neděle, 20:51
    (1)

    Holky paráda, že si konečně zahrají na hlavním stadioně. Bylo by super kdyby B3 se toho chytla a kotel je podpořil v hojném počtu. .

  • a jé - 07.05.2023, neděle, 20:44
    (0)

    Korzar ženy hraji zapas sezony s Libercem a pokud vyhrají posunou se na 3 místo a tim pádem lístek do LM

  • silon - 07.05.2023, neděle, 20:15
    (0)

    Bohemce konečně přestalo přát štěstí, příští týden ukážeme rozdíl v kvalitě.

  • Korzár - 07.05.2023, neděle, 20:05
    (0)

    Mimochodem, teď jsem na facebooku Slovácka viděl pozvánku na utkání žen, které bude na hlavním. Za mě parádní práce, i ty videa s Kácou o prodloužení, to furt dělá pan Fruhauf? Jestli jo, tak šel opravdu do sebe.

  • Skein - 07.05.2023, neděle, 20:00
    (0)

    Gratulace venca. Kua snad na to Bohemáci navážou

  • a jé - 07.05.2023, neděle, 19:51
    (0)

    A to ještě jeden neuznali no hlavně ať jim to v hlavách zůstane co nejdéle

  • drzý vandrák - 07.05.2023, neděle, 19:50
    (0)

    Dobře Bohemku rozhodili, paráda.

  • Pecan - 07.05.2023, neděle, 19:45
    (0)

    Doufam, ze Svedik dneska poradne studuje hru Slavie, pristi tyden zahrajeme stejny system a Bohemku sfoukneme taky 6:0 nebo aspon 1:0 :D

  • Bonito33 - 07.05.2023, neděle, 19:09
    (0)

    Celtic: Jn, loni tam bylo zase jen naše auto + jeden místní. Taky to bylo před volnem na Velikonoce.

  • Ondra - 07.05.2023, neděle, 18:32
    (-1)

    Jurečka ten balón donese do branky v zubech.

  • CELTIC 1888 - 07.05.2023, neděle, 18:06
    (4)

    Já jsem byl včera s partou autem v Plzni,podpořit kluky za mě ve veledulezitem utkání. A styděl jsem se před hracema a panem Pojeznym když nás bylo v sektoru hostí cca 10. Pro pisalky typu Bayern,bych chtěl říct, že plný sektor mohl mít pro naše kluky stejně pozitivní vliv jak onen získaný bod, který jak tady píšou pseudofanousci typu Bayerna údajně nic neřeší. Tak o tom pánové Bayerne a jemu podobní trochu popremyslejte. Kdyby pan Pojezny pracoval se stejným nadšením jako vy fandite, tak už je tu dávno druhá liga.Tyto řádky co píšu neplatí pro Riedlsa a jemu podobné, kterých si jako fanoušků nesmírně vážím a dokážu pochopit, že tentokrát jim to prostě nevyšlo. Ale co Riedls napíše na fóru má hlavu a patu a hlavně je z něho cítit tlukot modrobileho srdce, zatímco ty Bayerne jenom tlachas sračky o srdcaroch jako je nasa ikona Vlastník Danicek a přitom jsi pouze nějaký pseudofanousek,kterého klub absolutně nepotřebuje a o nějakém modrobilem srdci ani nemluvím.

  • Bonito33 - 07.05.2023, neděle, 14:44
    (0)

    Když A, tak i B.... Danicek hraje zezadu, kdežto Trávník hrál dost vysoko, proto byl taky tolik na míči před 16tku Plzně.

  • bambulak - 07.05.2023, neděle, 14:42
    (0)

    me teda víc zajima ze dva góly padly až po jeho střídání ale neva

  • Šovkovskij - 07.05.2023, neděle, 14:14
    (2)

    A Bayern bude zase plácat kraviny a jeho posrané kecy. Svědík, několik trenérů před ním, spoluhráči, Havlík, všichni jsou za jedno, ale jsou to zoufalci...Nikdo tomu nerozumí, akorát nikdo nechápe Bayernova génia:-D Tomu už je i Allianz Aréna malá:-D

  • Šovkovskij - 07.05.2023, neděle, 14:12
    (0)

    Rovněž zkušený Daníček je váš oblíbený parťák. Jeden kouč mi říkal, že se s ním cítíte při hře jistější. Měl pravdu? „Jsme na sebe fakt zvyklí. Já vím, že on za mnou nevypustí jediný souboj. Tohle je super.“

  • Šovkovskij - 07.05.2023, neděle, 14:11
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/430372/havlik-o-sadilkovi-je-upovidanejsi-a-vetsi-dravec-pomsti-se-kamaradovi.html Někteří by si měli už dávat přes hubu vůči Daníčkovi...

  • Šovkovskij - 07.05.2023, neděle, 13:53
    (2)

    Bayerna a jeho katastrofické vize a posrané trenky snad již nikdo nebere vážně. Jeho komentáře jsou vskutku tragikomické. Bod z Plzně je super, ale Mnichov bude oponovat, že je to málo - chtělo to minimálně čtyři. Zvláštní to osoba:-)

  • paya - 07.05.2023, neděle, 08:37
    (0)

    Čau Bonito, není potřeba… někdo v té hlavě umí spočítat 1+1 a někdo na to prostě nepřijde nikdy 😂

  • Moby-Dick - 07.05.2023, neděle, 06:20
    (3)

    huhu - Přesně tak. Vlasta je typ bojovníka, kterého každý mančaft potřebuje. Chlap, který má kule a respekt u soupeře a soupeř ví, že nedostane ani metr trávníku zadarmo.Hráč, který je hrdý že hraje za Slovácko. A já su hrdý, že ho máme.

  • huhu - 06.05.2023, sobota, 23:06
    (3)

    Podle mnohých místních expertů je Daníček parodie na fotbal. Zajímavé na tom je, že tu hraje asi 10 roků pravidelně pod x různýma trenérama a to dokonce i pod velmi náročným Svědíkem, který ho považuje za základní kámen sestavy. Ale místní odborníci nevidí tu černou práci, kterou na hřišti udělá. Radši se tu budu dívat na srdcaře Daníčka u kterého vím, že pro slovácko si na hřišti nechá ukopnout hlavu, než na žoldáky (a možná fotbalověji působící hráče) Jurečku, Klimenta atd., kteří ale při prvním mávnutí penězi utečou ze slovácka. Daníček bude legenda Slovácka a vy už se s tím tady smiřte

  • riedlss - 06.05.2023, sobota, 22:16
    (0)

    Bayern tu s každým předem prohrává, ale body se sčítají az na konci 🙃😄 hold kazdy to má jinak...

  • Petros - 06.05.2023, sobota, 21:40
    (0)

    Jinak ti co shazujou ten bod pustte si tiskovku trenera po 4 minute kdy dostal otazku presne na to, jakou ma pro nej cenu ten bod a pak si nafackujte a jdete spat.

  • Bonito33 - 06.05.2023, sobota, 21:34
    (2)

    Bayern používá vždy úhel pohledu, jen vždy z té opačné strany.Kdyby se hrálo na dvě kola, tak bod opravdu nic neřeší, ale hraje se na 5 kol a tohle bylo první. Bohemka vyhrála v Plzni...no teda, tak vyhrála, to neznamená, že tam vyhraje zase, stejně jako neznamenalo, že my v Plzni zase prohrajem jak je zvykem poslední roky.

  • tvojemama - 06.05.2023, sobota, 21:32
    (2)

    Domácí bilance Plzňe na jaře před naším zápasem 4-2-2. Doma tak hrozní nejsou. BM to už je fakt diagnóza. Jako chápu, že třeba při práci nebo v každodením fungování si řekneš chyby a vidíš nejhorší možné scénáře. Pokud to tak opravdu děláš tak to respekt ( něco takového jsi tu kdysi psal). No ale jako fanoušek fotbalového klubu mě to přijde naprosto šílené. Báví tě to vůbec ty zápasy sledovat? To působí šíleně negativně.

  • drzý vandrák - 06.05.2023, sobota, 21:28
    (1)

    Každý bod je super, na konci může být zlatý.Tráva dnes hodně pomohl, kdyby byl vždy takový, tak by byl fajn.Vecheta je momentálně jednička.

  • Petros - 06.05.2023, sobota, 21:26
    (2)

    To sice muzes mit pravdu Bayerne, ale shazovat dopredu ten bod ze nic neznamena. Ja ti naznacil co vse znamena smerem k nam k tymu dovnitr pred klicovou bitvou....ty tu zas predvidas jak Bohemka vse vyhraje. Myslim ze na tuty jsi nepredvidal ze ve Zline dostanou ctyrku....resime tu realny zapas a ne hypoteticke kecy koho Bohemka za par tydnu porazi. To si nech pro sebe

  • Bayern Munchen - 06.05.2023, sobota, 21:26
    (-1)

    Hynda: uvidíme body sečteme na konci, já jsem za bod rad, protože jsme dnes nemuseli mít nic, ale říkám ze Plzeň není teď top a body s ni úhrava teď kde kdo, určitě s ni je největší pravděpodobnost ze uhrajes body než se Slávii či Spartou…

  • Hynda - 06.05.2023, sobota, 21:20
    (1)

    Bayerne nemám slov ty jseš asi díval na jiný fotbal jináč tomu nerozumím... ať trávu nemám rád tak dnes co přišel tak se hra oživila a nahrál na důležitý gól a musím dnes kluky pochválit jelikož dnes do toho dali srdíčko a šli si za body škoda že nebyli tři ale i bod se počítá a kord z Plzně takže nechápu tvojí kritiku nefandis náhodou Zlínu kurva????

  • silon - 06.05.2023, sobota, 21:16
    (0)

    Hlavně jestli bod něco resi, se uvidí až na konci sezóny. Teď zdánlivě nic, ale to neznamená,že se na konci nemůže ukázat jako zásadní.

  • Bayern Munchen - 06.05.2023, sobota, 21:16
    (-1)

    Petros: super jsem rad za tvé vysvětlení… já ti jen chci rict ze Plzeň je úplně z formy i Teplice si odtamtud odvezly bod… takže při formě Bohemky je možné ze si ty body z Plzně odveze taky a možná všechny tři letos už to jednou zvládla… takže nedělej z bodu z Plzně něco bůh ví co, teď si tam jezdí pro body skoro každý…

  • Petros - 06.05.2023, sobota, 21:15
    (0)

    Jinak samozrejme i me sere jak je Pista z formy a Brandner skoda mluvit, ale shazovat tu pri te vyrovnane tabulce ubojovany bod z Plisne ze nic neresi....to je fakt ubohee

  • derflik - 06.05.2023, sobota, 21:09
    (0)

    Mihálik mě začíná připomínat Jakuba Petra s ním jsme hrávali za Korduly taky o deseti když ho tam pořád dával.

  • Petros - 06.05.2023, sobota, 21:09
    (2)

    Bayerne a spol, vam obcas vazne hrabe. Jak muze nekdo z vas tu napsat bod nic neresi. Kdy naposled sme neco dovezli z Plzne? Dvakrat dohnane skore nic neresi? Psychika, pohoda v tymu, duvera v sebe i kdyz to skripe dotahnem to k bodu? To nehraje roli? Pred klicovou bitvou? To sme jako meli prohrat 4-0 a taky by to nic neresilo, ze? Vechy ze dal gol to nic neresi? To mu nepomuze minimalne s psychikou, duverou v seve sama? To tu mam jeste pokracovat hodiny ve vyctu toho abych z vas udelal totalni kokoty s temahle posranyma kecama? Jasne ze rozhodujici bude zapas na Bohemce a pak nasledujici ale napsat tu ze tato remiza nic neresi? Booooha za co 🤣🤣

  • bambulak - 06.05.2023, sobota, 20:59
    (0)

    Bonito: je to asi jedine vysvetleni, ale nekdy neni od veci priznat si chybu. mihalik je neskutecny traged

  • Bayern Munchen - 06.05.2023, sobota, 20:58
    (-3)

    No zase standardky v Plzni, co jiného stále nepoučitelní… bod neřeší vůbec nic, protože Bohemka muže v Plzni v klidu vyhrát, letos tam už vyhrála… jediné pozitivum je, ze se nikdo nevykartoval na zapas s Bohemkou… jinak Brandner, Šašinka, Mihálik, Daníček to je parodie na fotbal…

  • Bonito33 - 06.05.2023, sobota, 20:48
    (0)

    Podle mého tam toho Pištu cpe z důvodu, že si ho sám vybral jako posilu.

  • karagavrylydys - 06.05.2023, sobota, 20:19
    (1)

    Dnes dobrý bod, který v boji o 4. místo ale bohužel nic neřeší. Za týden musíme porazit Bohemku, to bude klíčový zápas. Důležité, že se nikdo nevykartoval. Hru v druhé půlce oživil Trávník. Mihálik a Brandner opět naprosto tragikomičtí.

  • RNA - 06.05.2023, sobota, 20:17
    (0)

    Teď se hlavně totálně namotivovat na Bohemku!!

  • Babu - 06.05.2023, sobota, 20:11
    (2)

    Pista je bohužel totálně marný a nepomůže ani při bránění standardek.

  • celtic - 06.05.2023, sobota, 20:09
    (4)

    me nejvíc štve,že tam trenér každý zápas cpe na 70 až 80 minut Mihalíka,naprosto jalový,zbytečný hráč,proč místo něj nehraje Vecheta,Juroška nebo Kim,,,,kdokoliv z nich je lepší než Mihalík,tak vlastně hrajem o deseti

  • drzý vandrák - 06.05.2023, sobota, 20:04
    (2)

    Proč nehrajeme v nejsilnější sestavě od začátku?

  • RNA - 06.05.2023, sobota, 19:58
    (0)

    bambulak: čekám, ale to nevadí, ona je to pravda :-)

  • bambulak - 06.05.2023, sobota, 19:57
    (0)

    RNA: ajaj, čekej letku

  • RNA - 06.05.2023, sobota, 19:54
    (-2)

    Ale myslím, že se opět potvrdilo to, že pokud neni v záloze nekonstruktivní Vlasta, hra vypadá úplně jinak!

  • Valheru - 06.05.2023, sobota, 19:37
    (0)

    Pojďme to otočit!!! Plísni navzdory...

  • RNA - 06.05.2023, sobota, 19:37
    (0)

    Valheru: tam nebylo co kontrolovat, je to Plzen :-) Hlavně už ubraňme ty standartky, to je hrůza

  • drzý vandrák - 06.05.2023, sobota, 19:37
    (0)

    V úterý se odhalí,že platit neměl.Normální stav.

  • Valheru - 06.05.2023, sobota, 19:36
    (0)

    Jako přišlo mi, že ten VAR to kontroloval tak 30 sekund... :-O

  • Valheru - 06.05.2023, sobota, 19:36
    (0)

    My se nevzdáváme!!!!!!! 2:2

  • RNA - 06.05.2023, sobota, 19:35
    (0)

    Valheru, klasika v Plzni. Gol z evidentniho ofsajdu a nic.

  • Valheru - 06.05.2023, sobota, 19:34
    (0)

    Vysvětlí mi někdo, jak ten gól na 2:1 může platit, když tam byl vidět jasný ofsajd?

  • huhu - 06.05.2023, sobota, 19:34
    (0)

    To nebyl ofsajd?

  • celtic - 06.05.2023, sobota, 19:32
    (0)

    dve standartky dva goly

  • celtic - 06.05.2023, sobota, 19:30
    (0)

    mihalik ven a na místo něj Kima

  • celtic - 06.05.2023, sobota, 19:28
    (0)

    mihalík lempl

  • Slinťa - 06.05.2023, sobota, 19:26
    (0)

    kurva pojdme je dorazit

  • celtic - 06.05.2023, sobota, 19:11
    (1)

    klasika,,standartka a gol,,,nguyen stojí na brankové čáře a čeká jak to dopadne

  • bambulak - 06.05.2023, sobota, 19:10
    (0)

    mihálik brandner to je parada tohle

  • drzý vandrák - 06.05.2023, sobota, 19:07
    (1)

    Tak i druhý poločas v deseti.

  • Bonito33 - 06.05.2023, sobota, 19:01
    (0)

    Říkali že je Doski zraněný, ale co s čím jak asi nikdo nevíme.

  • Ondra - 06.05.2023, sobota, 18:49
    (1)

    Nasazení Brandnera jsem nikdy nepochopil. A dnes tuplem ne.

  • fipa - 06.05.2023, sobota, 18:44
    (0)

    Sinjavsky a Kim na lavičce náhradníků.....to mě hlava nebere

  • fipa - 06.05.2023, sobota, 18:37
    (1)

    Nguyen dnes fantastický 👍👏👏👏 zato Brandner to je děs nejpomalejší hráč ligy

  • fipa - 06.05.2023, sobota, 18:34
    (0)

    Tipsport.....nebo o2

  • spor - 06.05.2023, sobota, 18:06
    (0)

    kde se da sledovat zapas prosim ?

  • Petros - 06.05.2023, sobota, 17:32
    (0)

    Jinak dnes nějaký bodík urveme. Věřím tomu! Za mě jsou borci správně namotivovaní a budou se o to 4 místo rvát a třeba Pišta to dnes prolomí a zavěsí.

  • Petros - 06.05.2023, sobota, 17:29
    (0)

    Mě spíš znervózňuje situace kolem Doskiho. Vypadal na nejlepší posilu a najednou nehraje... aby tam s ním nebyly nějaké problémy....i v tom Jablonci to jeho střídání a "zranění" trenér komentoval stylem, že to bude spíš problém s hlavou. Od té doby prakticky nehraje a dnes ho nevidím ani mezi náhradníky.

  • Valheru - 06.05.2023, sobota, 17:22
    (0)

    Pánové, zajímalo by mě, čemu si myslíte, že pomůže, když tu budete vlastní hráče sarkasticky urážet a nadávat na ně. Máte pocit, že pak budou hrát líp, když je trenér nasadí a dá jim šanci?

  • Bayern Munchen - 06.05.2023, sobota, 17:19
    (0)

    Škoda ze zase chybí Doski není ani na lavce…

  • drzý vandrák - 06.05.2023, sobota, 17:14
    (1)

    Tak se trenér rozhodl nasadit to nejlepší co má, jde o všechno.....

  • karagavrylydys - 06.05.2023, sobota, 17:09
    (0)

    Brandner dnes bude větrat obranu Plzně!

  • kecipep - 06.05.2023, sobota, 17:04
    (0)

    Na rychle protiutoky Brandner do zakladu

  • Šovkovskij - 06.05.2023, sobota, 14:44
    (0)

    :-D

  • Bonito33 - 06.05.2023, sobota, 14:27
    (0)

    Paya zde za 3,2,1...

  • bambulak - 06.05.2023, sobota, 14:14
    (0)

    To je porad dokola. Mesto ty penize neda, tecka. Vsichni Drchalove a spol. sem proste kvuli zemepisnym duvodum nepujdou, taky tecka. Jsou veci, ktere proste ovlivnit nejdou, a tohle je jedna z nich. V tomto nemame narok. Nema cenu to resit.

  • Šovkovskij - 06.05.2023, sobota, 14:13
    (0)

    Je tomu tak, co se týče přístupu Města, je to pořád dokola a nic se nemění, přitom podpora Města je velmi důležitá. Když se podívám, jak Město podporuje např. Plzeň a srovnám to s UH, je to k pláči. Ale je to pořád dokola. Co se týče Solar Global, dle mne přišlo značné rozšíření kádru, dvojice jsou víceméně zdvojeny, to tu dříve nebývalo. Takhle silnou lavičku jsme nikdy neměli. Jistě, některé přestupy se nepovedly, jiní potřebují ještě čas, ale já tam ten posun vidím. Je to omílané téma, ale v létě bude nutné opravdu přivést kvalitního útočníka. Vždyť i ta Bohemka má Matouška, Puškáče, Drchala, Prekopa... Ti mají sice po pěti, šesti gólech ale takových hráčů mají několik a když se to sečte. A to já osobně považuji klokany stále za provinční klub. Tady nás tlačí bota.

  • Skein - 06.05.2023, sobota, 14:10
    (0)

    Kdo ví co se řeší s panem Skopalem (interně skrz management klubu), to asi neuvidíme. Možná do budoucna reklamní panely na celém hrišti. Posily? toď otázka. Není to jen A.

  • Skein - 06.05.2023, sobota, 14:06
    (0)

    Haha Blaha, pokud tam nebude nějaká malá domů :-D. Kdy chtěl pomoc, řeší stadion, nechce místo konírny obchod. To on se rád ukazuje, ale jen zůstavá u toho. Jako jeden pan, co došel do kotle, jen tak pro hlasy. Velká naivita.

  • spurs - 06.05.2023, sobota, 13:56
    (0)

    A jak tam říká Šumi, že bez větší podpory města je to složité, tak má pravdu. Ovšem myslím si, že za pana Blahy se nikam neposunem. Tam nebude vůle investovat do fotbalu. Ani do projektů kolem klubu. Stále sliby a omáčka dokola. Nic se nemění. Viděl jsem pana Blahu po Baníku jak šel s dalšími lidmi z města ze stadionu vysmátý jak pětikoruna. To je fajn, že se mu fotbal asi tak líbil, že byl tak vysmátý. Teď by to chtělo dělat na svém úřadu víc pozitivních věcí směrem ke klubu. Aby jsme mohli být taky tak spokojení.

  • spurs - 06.05.2023, sobota, 13:45
    (0)

    Naše pozornost by se měla upínat především do zahraničí. Tam běhá spousta zajímavých hráčů a za reálných podmínek pro nás. Viz. teď třeba Liberec jak přivedl Olatunjiho. Záleží jak kvalitní máme přehled. Za mě buď naše druhá liga, Slovensko či nižší soutěže v zahraničí. Třeba Francie. Jinak je to asi bez šance někoho přivézt. To by musel být hodně silný majitel, aby jsme mohli realizovat přestupy třeba v rámci naší ligy. A to nevím, zda máme. Osobně stále nevím co čekat od vstupu Solor Global pana Skopala do Slovácka. Zatím bych řekl, že jsme stále na čekané. Co se vlastně bude dít a kam se posunem.

  • Šovkovskij - 06.05.2023, sobota, 13:34
    (0)

    Souhlasím, opravdu bych se zaměřil na někoho jiného, i mladšího, než na Klimenta, který je navíc více zraněný, než zdravý. Podle mne je tento hráč už mimo...

  • a jé - 06.05.2023, sobota, 13:12
    (0)

    Taky mě to zarazi góly mel, ale byl horší než Jurecka na pocet minut

  • bambulak - 06.05.2023, sobota, 12:55
    (0)

    Nějak nechápu tu naši posedlost Klimentem. Odvedl tu dobré služby, ale na prvni nabidku kyvnul Polsku, na druhou uprednostil Plzen pred nama. Ocividne sem nechce. Navic je vecne zraneny. Ztracime cas nekym, kdo je financne nerealny a kdo kdyby chtel, tak by se vratil. Divne.

  • a jé - 06.05.2023, sobota, 11:03
    (0)

    Presne nechtějí rok, dva ještě přežijí ale delší dobu to ne

pristi
 Další články:
07.05.2023, neděle, 11:30 - Mužstvo pracovalo až do konce, oceňuje Svědík. Vyzdvihl střídající hráče
07.05.2023, neděle, 10:55 - Kalabiškovi přišlo, že Plzeň tlačí rozhodčí: Zvládli jsme to. Dobrá remíza!
07.05.2023, neděle, 10:54 - Slovácko v Plzni dvakrát dotahovalo. Remízu zajistily góly Kalabišky a Vechety
07.05.2023, neděle, 10:04 -  Plzeň - Slovácko 2:2, góly až po pauze, domácí dvakrát neudrželi vedení
01.05.2023, pondělí, 10:12 - Důležitá výhra, cíl je čtvrtá příčka, říká oslavenec Reinberk po výhře nad Brnem
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace