*
včera
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Vyrukuje Slovácko na Slavii se Šumulikoskim?

22.04.2013, pondělí, 13:48
velice_mlady_velky.jpg

0:0, 0:0, 0:0, 0:0, 0:0 a ještě jednou 0:0. Hned šest z jednadvaceti vzájemných zápasů mezi fotbalisty 1. FC Slovácko a Slavie Praha v Gambrinus lize skončilo bez branek. Stejný výsledek by dnes Trousil a spol. určitě brali.

„Nejsem typ trenéra, který by chtěl urputně bránit, bližší je mi třeba výsledek 2:2. V naší situaci bych se ale tentokrát určitě nezlobil, kdybychom to vzadu zamkli," přiznává kouč Slovácka Svatopluk Habanec.

Ani jeden z týmů neprochází zrovna nejšťastnějším obdobím. Slovácko už čtyři zápasy nebodovalo, Slavisté zase zůstávají hluboko za svými historickými pozicemi, před modrobílými mají pouze tříbodový náskok, a také tak nemohou s jistotou říct, že se jí netýká boj o záchranu.

Přesto jsou domácí před dnešním duelem optimisty. „Velmi by nám pomohlo, kdybychom vstřelili více než jednu branku a zápas vyhráli nějakým vyšším rozdílem. Hlavně bychom tím potěšili i naše fanoušky, věřím, že nás přijdou podpořit," přeje si Jan Vošahlík, který v posledních třech zápasech Slavie dvakrát skóroval.

Překazit choutky na další gólový zápis se mu bude snažit Jan Trousil. „Slavia taky nehraje úplně v pohodě. Vědí, že pokud bychom tam vyhráli, tak se na ně můžeme dotáhnout. My jdeme do každého zápasu s tím, že chceme uspět a nejinak tomu bude v pondělí," říká zkušený stoper.

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 27.04.2013, sobota, 10:26
    (0)

    Hory: já bych měl strach až teprve potom co jsi vyplodil takovou chujovinu...ty jsi taky dobrý favorit, ale na největšího potížistu tady ;D

  • rim - 26.04.2013, pátek, 21:42
    (0)

    Hory? Si BLB!!! Zitra tu jihočeskou náplavu od Vlatvy rozbijem jak psy!!!

  • Lajtra - 26.04.2013, pátek, 15:40
    (0)

    S tou stranou je to supr. Uvidite,jak to bude ve druhe puli padat. Tipuju 4:0 pro nas :) Budejky dame,o to strach nemam.

  • Ykarus - 26.04.2013, pátek, 14:50
    (0)

    Ještě se nezačalo a Hory to už prohrál.

  • Hory - 26.04.2013, pátek, 14:40
    (0)

    Chlapi, mám strach, že v tomto utkání je úplně jedno, na kterou stranu budeme začínat. Protože Budějovice jsou favorit a ti budou tlačit oba dva poločasy.

  • JUVE - 26.04.2013, pátek, 14:09
    (0)

    presne ma se hrat porad druhy polocas pod kotel,kdyz potrebujem vyvinout tlak ... tuto sezonu sme tak hrali 1-2 zapasy ...

  • riedlss - 26.04.2013, pátek, 14:03
    (0)

    bude se hrát na kotel a vyhraje se, vše tak jako bylo dřív ;))

  • Matesss - 26.04.2013, pátek, 12:45
    (0)

    ja taky, ale stejne to bude prd platne:))

  • Greif - 26.04.2013, pátek, 12:39
    (0)

    Já už jsem to vzkázal ;)

  • eLucky - 26.04.2013, pátek, 11:50
    (0)

    Taky mna to udivuje... pritom tu roky byvala tradice naprosto opacna a pokud to jen trosku slo, hralo se v druhem polocase na kotel. Uz ve Staraku se hravalo druhy polocas "na hrazku". Ani nevim kdy se to otocilo...

  • Ykarus - 26.04.2013, pátek, 11:47
    (0)

    Toto mě vždycky hrozně sere, vyhrajeme los a vyberem si začínat útočit na stranu kotle a když se láme chléb ve druhém poločase, tak útočijů na prázdnů tribunu.

  • ondicz - 26.04.2013, pátek, 11:25
    (0)

    neznamená to že "se jim lip hraje, kdyz nas maji druhy polocas v zadech" spíš to že sou z nás nervozní?:)

  • champyon - 26.04.2013, pátek, 11:22
    (0)

    Jednoznačně 2.poločas útočit na kotel konečně zas.

  • Buriss - 26.04.2013, pátek, 11:20
    (0)

    tak vsichni to vzkajte hracum, na podzim nas vyslyseli...s matessem to vzkazeme do kabiny, ale cim vic nas to udela, tim vic to s nema snad pohne a v sobotu druhy polocas bude na kotel jak to ma byt!

  • Greif - 26.04.2013, pátek, 11:00
    (0)

    No na jaře nedá se říct že by se jim lépe hrálo :D

  • rim - 26.04.2013, pátek, 11:00
    (0)

    tato strategie ale vždy v těžkých zápasech ovoce nesla! Myslím, že by se to mělo zkusit! V dané situaci už potřebujeme zkusit všechno! Druhý poločas útok na kotel!!!!!

  • Buriss - 26.04.2013, pátek, 10:12
    (0)

    na podzim jsme to zkouseli zmenit, par zapasu to tak bylo, ale na jare je to zpatky naopak, dle vysvetleni hracu se jim lip hraje, kdyz nas maji druhy polocas v zadech...dle me to je na hovno a druhy polocas by se mel hravat na kotel!!!

  • Greif - 26.04.2013, pátek, 07:47
    (0)

    Arsen: jeden dotaz směrem ke kapitánovi, trenérovi či kdo za to zodpovídá proč vždy první poločas útočíme směrem na B a druhý na D ? To nejsou schopní udělat změnu nebo vyhrát los?

  • fcs - 25.04.2013, čtvrtek, 14:13
    (0)

    to vajdik: myslel jsem smaozřejmě i obranné standartky a nepiš tu o jeho formě,protože formu nemá až na některé jedince nikdo ....

  • Arsen79 - 25.04.2013, čtvrtek, 12:55
    (0)

    vajdik: co jsi udělal pro to, aby s tebou komunikovalo? Diskuzi tady samozřejmě sledujeme, ale reagovat na to prostě mnohdy ani nejde. 100 lidí - 100 názorů a pohledů na věc. To co víte vy, ví i vedení a stejně tak, jako se to rozebírá tady, tak se to rozebírá i na klubu. Nikdo si tady nepřeje cokoli špatného pro Slovácko. Patláním proč a jak se nic neopraví, raději vše směřujme na sobotu. Kluky pořádně povzbuďte, potřebují to a v sobotu je žeňte do boje. Co se stalo, stalo se - teď je čas se semknout a bojovat - a to platí pro všechny!

  • vajdik - 25.04.2013, čtvrtek, 12:18
    (0)

    riedlss: Bohuzel nemam jak to jinak rict, vedeni s "fanousky" nekomunikuje a pan Krejci se boji, protoze tolik chyb co dela jako vrcholový manager klubu, jinde by uz letel. Myslim tim normalni, prosperujici firmu.

  • eLucky - 25.04.2013, čtvrtek, 11:39
    (0)

    to vajdik: stavajici formu mozes tezko spojovat s formu na podzim, kdyz mezitim byla dlouha priprava. Jinak Kovar je bohuzel stinem toho utocnika, ktery zazaril na podzim, velkou merou k tomu asi prispelo i to, ze pulku pripravy promarodil, proste neni ve forme. Ondrejka je teda dle me lepsi fotbalove nez Skalak, Skalak buldog, ale s balonem si moc nerozumi bohuzel. Barca se taky pripravovala na hru Bayernu a dostala klepec 4:0:D Neni podstatne jak se pripravujes, ale jak to zuzitkujes v zapase. Kdyz budes mnet stesti, porazis klidne Barcu, kdyz ne, tak mozes mnet pripravu jaku chces a neporazis ani Kunovice;)

  • riedlss - 25.04.2013, čtvrtek, 11:33
    (0)

    vajdik: hlavně žijes asi s tím, že si to tady někdo z vedení asi čte, na to by jsi měl velice rychle zapomenout-viz.ty tvé zvětšeniny směřující na vedení apod. zkrátka směřující tam, kde jsi malým pánem a by jsi takové věci ovlivnil :)) je to úsměvné, brečíš tady nad špatným hrobem ;) to je celé

  • vajdik - 25.04.2013, čtvrtek, 11:29
    (0)

    eLucky: Měsíc? Já když to vemu z podzimu tak tymu uz dochazela forma tam..takze to období bude krapet delší než jeden měsic.. Me osobne stve proc Habanec odstavil Kovare, proc v utoku to nezkusime na behaveho Skalaka, který mě připomíná typ hrace jako je Ondrejka. Proc to furt stavime na vysokem doskovi.. A propo, ty nase standartky, dyt to je hruza!!! Sice jsme dali gol v Teplicich z roku ale to si ho Grigar dal sam, jinak je to hruza. A to nemluvim, kolik golu dostavame z rohu.. Me se jen libi, kdyz trener rekne do novin, cely tyden na utkani s plzni se pripravujeme na vracene balony a dostaneme gol, po tydnu, cely tyden se pripravujeme na streli ze stredni vzdalenosti a na Kisela a my zase dostaneme gol, KURVA TAK CO NA TE PRIPRAVE A TRENINKU DELAJI? No nic to fakt nema smysl se rozcilovat.. Po sobote bude jasneji..

  • eLucky - 25.04.2013, čtvrtek, 10:02
    (0)

    to vajdik: Dosek je pri standartce prave dulezity tim, ze svou postavou na sebe vyrazne strhava pozornost a z toho tezi prave treba Truska;) Ukaz mne za posledni mesic hrace, ktery ma formu:D

  • vajdik - 25.04.2013, čtvrtek, 09:42
    (0)

    FCS - Došek je důležitý ve standartkách? Nepamatuji si už kdy naposledy dal gól ze standartky a nebo kdy se dostal k nějaké nebezpečné hlavičče!! To více je u standartky nebezpečný Trousil a to je obránce. Na útočníka, který by měl být číslo 1, je Došel uplně bez formy, kdy měl naposled nějakou golovou sanci mi prosim reknete???? Naposledy pred mesicem v Teplicich... CHCE TO ZMENU!!!

  • fcs - 24.04.2013, středa, 15:25
    (0)

    Došek neni podle vás hráč základu ? On za to nemuže že se na něj nakopává,umí to i výborně nohama a ve vzduchu je hodně důležitý,ale tím nechci říc aby se nakopavalo ale ve stantdarkách se určitě hodí ... Ještě k tomu v teto situace zkušeneho hráče jako je on potřebujeme v základu

  • riedlss - 24.04.2013, středa, 13:56
    (0)

    Valheru: no tak to jsi mě teda pochopil špatně :D :D speciálně pro tebe to tu rozepisovat nebudu :)) říkat mi tady takové novinky o budějkách :D to mě rozesmálo

  • Valheru - 24.04.2013, středa, 13:47
    (0)

    riedlss: pokud to chápu dobře, tak my podle tebe musíme a Budějovice nemusí? Tomu říkám logika... Jim remíza taky nestačí, pokus sis nevšiml...

  • riedlss - 24.04.2013, středa, 10:30
    (0)

    bude to o to horší, že musíme...takže v první řadě dát ty, co to zvládnou psychicky, ne aby tam šel někdo jak roztřepaný ratlík..kdyby jsme byli za vodou troufám si říct, že jsme schopní Budějky doma podcenit, jsem zvědav jak si ale hráči poradí teď.

  • eLucky - 24.04.2013, středa, 10:24
    (0)

    Hlavne budejky mosime vyklepat... klidne nastupme s juniorku, kdyz budu bojovat za Slovacko a urvu tri body! Když tam byl Švancara, tak všeci hledali alibisticky ho, teď když nekdo neví co s balonem, tak to švácne dopředu a doufá, že s tým Došan neco udělá. Enomže Došan sám to maximálně zpracuje a přihraje, nemožeme přeca čekat, že Došan přejde přes 4 hráče sám. On by to možná aj zvládl, ale naši super přesní rozhodčí mu každ kontakt s protihráčem pískajů jako útočný faul. Ostatně všechny týmy to ví a zneužívají toho.

  • Babu - 24.04.2013, středa, 10:03
    (0)

    greif má pravdu, Došek to má téměř nejtěžší z celého týmu!! Záloha nefunguje x zápasů a nedává mu žádné balony na nohu a on JE hráč po zemi, protože v tom je velmi silný na svou výšku a když dostaneme gol, tak se nakopává z obrany a co on má jakoi dělat? Posbírá to, sklepne, ale nemá to komu dat.. do útoku Haša a Došek, do zálohy Veliče a je to v cajku.. Kovářovi to teď nejde a Skalák hodně naběhá, dostane se do šance a pak nic.. každopádně proti budějkám není na co čekat, mosíme jet do plných od začátku, klidně aj na tři útočníky.

  • riedlss - 24.04.2013, středa, 09:56
    (0)

    vajdik:to ale mrzí všechny, bohužel to tak je, to tohle jsou věci, které nezměníme, proto můžeme tak akorát diskutovat..vím jak to myslíš...od klubu nic nepřišlo ani nepřijde..já to rozhodně nečekám, byl bych najivní jako vždycky..pokud hráčům a vedení záleží na fanoušcích, též by mě zajímalo, co pro nás v poslední době udělali??!!minimálně by to mohli zalátat aspoň slušným výkonem, jenže to jaksi nejde..hráči po zápase raději utečou do kabiny, než aby přišli s něčím rozumným, ukázat, že na nás nekašlou, možná už nestojíme ani za toto sympatické gesto...

  • eLucky - 24.04.2013, středa, 09:45
    (0)

    to vajdik: dle mne je asi lepsi poslat dorostenca na zapas venku, protoze zatimco doma je plny stadion kriklounu, kteri su schopni na nem nenechat nit suchou, tak venku na neho nikdo porvavat nebude. Lepsiho utocnika jak je Dosek v zadnem pripade nemame, umi nohama, telem i hlavou! Problem je hlavne v ceskych rozhodcich a protihracich, pri kazdem druhem souboji ho tahaju za dres, ale fauly se piskaju jemu, protoze rozhodci proste vidi jeho vedle malickeho branici hrace a vsecko piskaju jako utocny faul. Ve Sparte by mu to prochazelo, tady se mu to piska. Nicmene uz nekolikrat ukazal, ze vyuzivat Doska JENOM jako hlavickujiciho hrace je plytvani jeho schopnostmi, protoze on umi velmi dobre aj nohama. To ze nedostane balon do behu, na nohu... nikam, neni problem Doska, ale nefunkcni zalohy. V utoku moze byt kdokoli, kdyz nedostane prihravku. Kowal sveho casu taky potreboval Polona a Malara, sve dvorni nahravace.

  • Greif - 24.04.2013, středa, 09:23
    (0)

    A z čeho by se měl posrat ? Všichni píšete jak Slávie byla hratelná .. furt lepší začít venku než doma kde se týmu extra nedaří a tím pádem je větší šance na vypískání ? Ps:Došek to umí i po zemi .. to je druhá věc zálohy že není schopná kombinovat či něco kloudného vymyslet ..

  • vajdik - 24.04.2013, středa, 09:13
    (0)

    riedlss: Já jsem ve skutečnosti rád jaký máme v dané situaci nas kotel..v tom se prit s nikym nechci!!! Spis me mrzi to, jaka je hra a co predvadi hraci a ted uz i TRENER.. A kdyz se vratim k uplnemu zacatku, tzn.k tomu co jsem psal vcera, cekal jsem od naseho klubu "neco", cim by nalakalo fanousky na dulezity zapas, zapas sezony s CB..ale od klubu nic nevidim..ticho, klid.. Vím že nejsou peníze na rozhazovaní ale o klub by se měl preci jen o neco pokusit ty lidi na tak dulezity zapas upoutat a dostat na stadion..

  • vajdik - 24.04.2013, středa, 09:06
    (0)

    eLucky: co se týče našeho útoku, já bych to raděj viděl na běhavé hráče a dovedu si představit náš utok Kovář - Haša (Skalák), s tím že budeme hrát po stranách.. A ne nakopavat balony na Doška, tato hra je na oko příserna a pro soupere lehce hlidatelna, postavim k Doskovi vysokeho nekopu a nas tym si ani neskrkne! HNUS PANE HABANEC! JA OSOBNE DOSKA V UTOKU NECHCI...Chci do stredu zalohy Veliceho, ten da hre myslenku, chci behave hrace jako je Skalak, Kovář na hristi.. Ale já neberu tu odpovědnost nemám..to má pan Habanec, který kdyz se to proste nepodarí, pujde o dum /tým/ dál..ale my zůstaneme pane trenér...

  • vajdik - 24.04.2013, středa, 09:00
    (0)

    Greif: Je otázkou citu trenéra, kdy zařadit mladého, perspektivního hráče do prvoligového zápasu..myslím že zařazení Haši na utkání na Slavii nebylo zrovna pro hráče lehké v jeho věku a od trenéra rozumné! Nekritizuju hráče, ale trenéra!!! Hráč se s tím popral, ale trenér se už posral v Buchlovských horách z toho zápasu!!!

  • eLucky - 24.04.2013, středa, 08:52
    (0)

    To byla zřejmě spíše narážka na to, že tu řada diskutérů spílala, proč pořád staví Doška a pak dyž tam není, tak sa nadáva proč tam néni:D

  • rim - 24.04.2013, středa, 08:25
    (0)

    taky jsem to moc nepobral!!!

  • Hory - 24.04.2013, středa, 08:04
    (0)

    Greif-nevšimnul jsem si, že by tady někdo nadával na Hašu. Ba naopak.

  • Greif - 24.04.2013, středa, 06:11
    (0)

    Fakt banda trotlů Haša nehraje nadáváte proč mu nedá šanci ..hraje Došek nadáváte co je to za dřevo .. a když dá šanci .. tak zas nadáváte.... ať žije český fanoušek ..

  • fcs - 23.04.2013, úterý, 22:19
    (0)

    Když už se tohle se slávkou stalo,tak doufám že to Habanec a hlavně ti na hřišti napraví,pokud prohrajem tak už opravdu asi spadneme a někteří psali že víc fanoušky přitahuje když se hraje o záchranu a né nudný střet tabulky,tak teda podme všichni povzbudit a naplnme slušně stadion !!!

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 22:10
    (0)

    vajdik: myslel jsem to tak, že pokud jde o výhody by v prvé řadě měli být zvýhodněni fanouši na B3.. jasně baví nás to, ale platíme tu za to abychom se bavili a vytváříme atmosféru, která je nadprůměrná na naše poměry. Přitom jsou v kotli lidi, kteří by mohli být s nadsázkou placeni za to, že věnují čas Slovácku nejenom v 90 minutách žívého utkání. Takže mi tu přijde zcestné říkat jaký kotel byl předtím a jaký je teď. Přitom vy ,,céčkaři,, jste zrovna ti, co by mohli přijít a pomoct, když už se někomu zdá, že je to horší.Protože těžko natáhneme lidi z ulice nebo cyklstezek. Potom všem, můžou taková slova o kvalitě urazit. Jsou to roky práce, dobře odváděné práce, má dobrou úroveň a drží si kvalitu narozdíl od toho, co se děje na hřišti. Já kritiku snesu, ale vždycky se zastanu kotle na prvním místě :)my tam stojíme každý zápas, my takové věci více než vidíme, my cítíme. Že se pár lidí poblázní a odejde kvůli výsledkům sedět na prdel a sledovat z povzdálí jaké to je, to se nedivím, žijeme v česku. Mě to nezarazí. Na druhou stranu nikoho nenutíme. Taková motivace je mě osobně ukradená, mě tohle nemotivuje, my kotelníci to máme jaksi dané, že jedeme na krev.Sympatické gesto hráčů, klubu by to bylo,ale to je všechno. Co se týče trenéra, vidím, že tady je spoustu trenérů, kteří by tam mohli z fleku stát. Všichni by hned nejraději měnili.) což mi přijde naprosto směšné, typicky česká záležitost. Tah takový nebo makový, jsme pod tlakem takže je to především o psychice. A co my vlastně vůbec změníme nebo můžeme změnit??? Já myslím že nic,,rději budu věřit, že bude fandit celý stadion i bez úspěchů než to, že změním pozici trenéra aj.- to na tohle jsme táákhle malincí, takové záležitosti jsou úplně mimo nás. Můžeme tu jen mumlat pod nos a pořád dokola řešit kdyby to a kdyby on...to mám v paži pořád fotbal okecávat a hodnotit z této stránky, v kotli si na ty věci můžeme sáhnout, měnit je.............psát už nebudu,,,je to zbytečné jako každé písmenko propsané tady...tady nezměníme vůbec nic...

  • KEIKIN - 23.04.2013, úterý, 21:32
    (0)

    Zanechal bych spekulací, tím nikomu nepomožem. AŤ je to jak chce, zme fanúšci FCS v dobrých i zlých časech. Hráči, trenéři a majitelé přichází a odchází, my zůstáváme.

  • Babu - 23.04.2013, úterý, 21:29
    (0)

    jerry: super gif :D :D ale u nás by někdo udělal sedm kliček a pak by to dal do tyčky či vedle.. naše taktika je totiž v posledních zápasech NA NULU VPŘEDU :D

  • Babu - 23.04.2013, úterý, 21:27
    (0)

    1.robo: co tu meleš o výplatě? To sou zas kecy.. !! vajdik: je pěkné, že tě mrazí, když přijede Brno a zařve, škoda, že Brno k nám dojelo v 700kusech a od té doby NIC nikde, doma je jich v kotli 150, to se možou jít vycpat, když se nahecují jednou.. ne že by naše výjezdy byly slavné.. kotel šel určitě kvalitativně dolů, ale myslím si, že je to furt dobrý průměr až nadprůměr naší ligy a kdo říká, že ne, tak nebyl nikdy na výjezdu a neviděl jiné týmy jako Budějovice, Příbram, Boleslav, Jablonec, Duklu..

  • matigli - 23.04.2013, úterý, 21:20
    (0)

    ...samozřejmě sobotní zápas.

  • matigli - 23.04.2013, úterý, 21:18
    (0)

    ....dojeli jsme prohrát,tak ať se nevykartujem.Kurvááá proč?

  • matigli - 23.04.2013, úterý, 21:16
    (0)

    Nedovedu si představit, že by se někde ve světě stalo něco podobného co včera na Slavii.V době kdy každé utkání je existenční, šetříme hráče proti naprosto průměrnému celku ,aby byli k dispozici proti kvalitativně podobnému.Vsadit všechno na jednu kartu (proti Budějkám) je nesmyslné,stejně se vykartují v dalších zápasech a následující zápasy budou ještě důležitější než ten nedělní.Proběhlo to v duchu

  • fcs - 23.04.2013, úterý, 21:07
    (0)

    Jak jste došli na to že nemají 3 měsíce výplatu ? (ja bohužel vím většina informací jen z internetu ...)

  • Jerry1984 - 23.04.2013, úterý, 21:01
    (0)

    možná by nám pomohlo neco takového.. http://24.media.tumblr.com/735979ccc9f3731f9cf4d1793e94f6ad/tumblr_mln13md3MT1qdlh1io1_250.gif

  • tomisek - 23.04.2013, úterý, 20:03
    (0)

    Uklizečka neholit:)!

  • Jerry1984 - 23.04.2013, úterý, 19:55
    (0)

    aspoň až ju potkám, poznám kdo je tam uklízečka :-D

  • rim - 23.04.2013, úterý, 19:50
    (0)

    to máš recht, všichni za jeden provaz! Ale co pak chudera ta uklizečka???

  • Bayern Munchen - 23.04.2013, úterý, 19:43
    (0)

    Též si myslím, že se nám to vymstí tady to šetření hráčů. Jednou se prostě vykartují a když jsem včera viděl hrát Trousila tak i s těmi třemi kartami hrál velmi dobře o hodně líp než Košut, který neumí ani rozehrát normálně. Tady někdo píše, že nemají tři měsíce výplatu já když mrkniu na Baník kde tu výplatu už možná nemají více jak rok a bojují tak mi tohle přijde jako výmluva. Oni přeci jak to všichni víme nehrají za Slovácko ale za sebe a pokud s těmito výkony co předvádí si myslí, že když mi spadnem že bude o ně velký zájem tak to aby se hluboce nespletli takových už tu bylo. A ještě jedna věc mi přijde divná proč někteří hráči se nechávají zarůst i s trenérem a nechají se oholit až kdyzž vyhrajem. To je fajn a jsem rád, že mají motivaci ale v tom případě by to měl dodržovat celý manšaft pokud tahají za jeden provaz a ne jen někdo. To mi přijde divné. Jestli jsou jeden tým tak od Krejčího až po posledního hráče na lavičce by se neměli holit, kdž nám chcou ukázat že jim není lhostejný stav Slovácka. A pak jedna věc kterou si pamatuji tu byla řečena od Habance máme pět lepších útočníků než je Sládek a jak to dopadlo Sládek tu není a my máme takové útočníky co nevystřelí na branku a kolik kol už jsme nedali gól už ani nevím...

  • Jerry1984 - 23.04.2013, úterý, 19:22
    (0)

    v první větě mělo být spíš kvalitou kádru..

  • Jerry1984 - 23.04.2013, úterý, 19:22
    (0)

    to že jaro je uplně jiné než podzim nemůže být poklesem výkonosti, je to psychikou.. a možná tím, že se v tom tým stále babrá.. snaží se poučit z minulých zápasů, ale "nečekaně" to nepomáhá.. možná fantazíruju. Ale chce to nejspíš změnu myšlení, ne že zápas můžu prohrát, ale že ho možu taky vyhrát.. ale třeba to ví, co já vím :-)

  • 1.robo - 23.04.2013, úterý, 19:18
    (0)

    No a Baník je před náma, takže další dva zápasy budou hodně důležité, ne-li rozhodující.Co se týče hráčů, tak asi chápu jejich momentální rozpoložení, být tři měsíce bez výplaty na psychické pohodě moc nepřidá.

  • fcs - 23.04.2013, úterý, 17:04
    (0)

    Doufám že tak rychle jak jsme se do toho ponořili,tak rychle taky vyplavem,upřímně budu štastný a spokojený za 14 místo ...

  • fcs - 23.04.2013, úterý, 17:02
    (0)

    Habance v tomto pohledu ani trochu nechápu,to že hrajeme na Slavii znamená že nemužeme vyhrát a musíme šetřit hráče kterým hrozí stopka ? Stejně budou vykartovaní v dalších zápasech ... Habance jsme ještě nedávno obhajoval ale to co dělá poslední dobou mě velice zaráží a pokud bude odvolaný tak se nedivím,ale pochybuju že se začne dařit pod novým trenerem tak dobře jako po příchodu Habance a už vubec nechápu co se s týmem stalo,mlže se stát že nepade delší dobu gol ale nutné je uvědomit si že ten gol nemá padnout z čeho a když ano tak dostaneme moc golu ... A jinak mě je líto Volešáka,nevím jestli po tomhle pul roku ho bude viktorka chtět

  • Greif - 23.04.2013, úterý, 15:27
    (0)

    No antikoncepční svoje si splnil.. ke stabilizování klubu to že už na něj nemáme je druhá věc kde kope v Liberci včil ? Zelenka byl drahý odejít musel .. prostě zapomeňte na drahé hráče .. včera tam měl spíš dát Trávníka

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 14:43
    (0)

    To už je ale tím že vedení ma strach investovat, kdyby Pavelku koupili, treba by nasi hre dal myslenku, ale je snad nekdo v klubu placen od sledovani hracu ne...? To nemuzeme cca 6 -7 let sehnat tvz. spielmachra, jak by rekl Straka...? Kousek na Slovensko...to tam nikdo neni nebo jak pisu tri hracu za vyplatu prumernou kupme hrace ktery bude mozkem tymu! Me treba osobne mrzi unahleny odchod Zelenky...

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 14:35
    (0)

    to vajdik: Polon byl mistrovsky kup! Před Synotem hrál akorat na Slovensku v prumerne Dubnici a sel do Synotu vlastne za par supek. Mnohonasobne sa vyplatil! Takoveho hraca uz dnes ale asi nesezenes:( Jinak hostovacky su vzdycky k hovnu, bud je tu ten hrac uplne k nicemu, nebo se tu rozehraje, jako rudoch Pavelka, pro jiny tym a my ostrouhame. Opet z hlediska koncepce naprosto antikoncepcni krok!

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 14:00
    (0)

    Tak mě osobně štve že v kotli by měli být lidi, kterí fandit chteji a jsou slišet..proto kotel by neměl byt o poctu ale o sile.. Ja fandim, ale nejsem ten co by kricel, uzivam si fotbal jinak, proto do kotle nejdu..ale kdyz je kotel z vice jak pulky zaplněn dětma, kteri pak jen cumi..tak at jdou dle me mimo nej, tak jak jsem ja.. Holky se podivaji na Kosuta a jim to staci. Ja osobne bych radej videl kotel v mensim poctu ale se silou..ale je to muj nazor, nazor cloveka ktery je mimo kotel. Ale neresme tedka toto, spis to, jak porazit Budějovice, a to my nevymyslime,protoze od toho tam je trener, ktery predem vzdal zapas na Slavii a to se mi SAKRA nelibi!!! Doufám že si trenér pustí včerejší zápas s komentarem pana Taborského, který jakožto nestranný (a když tak Spartan :-) ) přesně popsal naši hru, kterou také tak vidím, bez myšlenky, nakopavana... TO PAN HABANEC NEVIDI? Proc to ty tri, ctyri kola slo a ted zase hrajeme ragby styl? Místo peněz vyhozenych za Skalaka, ktery nedostane sanci a takovych tu je rada, kupme jednoho SUPROVEHO stredopolare jak byval kdysi Polach a dejme uz nasi hre myslenku!!! Je to o penezich..vim, ale tak neutracejme penize za Skalaky, toho beka z Olomouce, atd...a misto 3-4 hracu kupme FOBTALISTU ne KOPALISTU!!!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 13:48
    (0)

    to vajdik: pocetne mame "kotlik" dobry a vicemene stabilni, problem je, ze ne vsichni co tam chodi, tam nechodi fandit... jak sem rikal, kazdy mosi u sebe zacat!

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 13:39
    (0)

    Proto rikam, ja brblu na hrace, trenera, hru...proto sedim na C. Proto ti co jsou v kotli a fandi, kolik jich je..me prijde tak 50 :) a beru toto cislo ze sily fandění, kdy jen vážně pri nadavani to ma nejakou silu, ten nas kotlik. Co se tyce kvality, napaditosti choralu..ta si myslim ze je vzdy zdarila a na ceske podminyk nadprumerna...

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 13:35
    (0)

    to vajdik: tak to uz ale neni problem monotonosti kotle jako, ze by nemel repertoar, to je problem, ze pulka kotle si predstavuje, ze byt fanaticos = stat v kotli, sezrat klobasku, dat si pivko, druhe pivko, treti pivko a obcas cosi beknut, aby sa nereklo;)

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 13:34
    (0)

    eLuckyII: co se tyce trenera, souhhlas, dulezity je hracsky kadr a ten u nas ma kvalitu takovou jake jsou realne vysledky. Tady kdyby dosel Vrba, Kozel..tak je zlepseni tri zapasy kdy hraci bojuji na krev..ale pak se to vraci do stalych koleji.. VIZ PRIBRAL A STRAKA, ten kam dojde, da tomu SRDICKO, SPIRIT, ale za dva tri zapasy se ukaze ze ta bojovnost vydrzi par kol ale pak se ukaze sila kadru..A TA U NAS BOHUZEL NA VYSOKE UROVNI NENI..

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 13:33
    (0)

    to vajdik: dolu jde predevsim sila supportu, kvalit choralu rozhodne nesla dolu, spis se zpomalil vyvoj kupredu, protoze v predeslych letech jsme sli dopredu, co se tyka zavadeni novinek, mozna az prilis rychle dopredu. Nicmene toto neni o kotli jako celku, ale o jednotlivcich v kotli, kazdy kotelnik musi zacit u sebe a davat MAXIMUM do supportu Slovacka a naplnovat tak filozofii FANATICOS = fandit vzdy, vsude co to da! Pokud bys byl nekdy aktivni co se tyka kotle, tak bys vedel, ze mozes delat co chces, ale pokud clovek sam nechce fandit, tak proste fandit nebude a bude radsi cucat na fotbal a nadavat radsi na ty pera na hristi;)

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 13:30
    (0)

    eLucky: Monotonost znamena, ze mě, jako klobaskoveho fanouška nezamrazi v zadech kdyz se kotel ozve.. Je to porad stejna vlhna... Kdyz dojede banik ci brno a zarvou, tak mam "mrazeni", protoze je to sila..sedim od kotle hostu ci domacich presne stejne daleko. Ale jak pises, kdyby s vervou jako se rve Kurvy ze svazu, či Rozhodci je pi.., se fandilo i u ostatnich chorálu, tak to nepisu.. TAKZE MONOTONOST JE, ZE JE TO PROSTE MONOTONI..wikipedie: monotónní, tzn. zda je konstantní...já tomu říkam jako kolovrátek..proste nehne to s semnou kdyz nas kotel zakrici..leda u toho jak pises ty..sproste nadavky, to kotel dokaze ze ma i silu v hlase :)

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 13:23
    (0)

    to KEIKIN: osobne si myslim, ze Soukup tu mohl klidne dal byt... otazka je jak bysme na tom ted byli, myslim ze zhruba stejne... ale to je kdyby. Vymena trenera doda OKAMZITY impuls, ale ide proti jakekoli koncepci. Bohuzel v cesku se na koncepci nehledi, ale to je tim, ze kluby nejsou financne zajistene.

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 13:21
    (0)

    to vajdik: Kdyz pises o monotonosti choralu apod., tak v tomto uz si ale dost mimo misu;) V tomto sme sli za poslednich 5 let vyrazne nahoru a mame spoustu povedenych a melodickych choralu. Problem je, ze ne vsechno se vzdy hodi a taky to, ze v tech par lidech, co to z celeho kotle rve, to stoji za hovno. A nenavážel sem se do céčkařů, navážím se do tvé nesmyslné myšlenky dat na Budějky vstup za pár šupek, protože odměnit (odškodnit??), by se měli STÁLÍ fanoušci, NE ti, kteří přidů když je to zadarmo. Vstupné zadarmo je výsměch do ksichtu všem permanentkářům! A to na céčku, na áčku, v kotli... všude!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 13:17
    (0)

    to vajdik: klidne se navazej do kotle, ja se do kotle navazim vzdycky, protoze VZDYCKY mozeme do supportu dat daleko vic! Uz to ze nejvic slyset je kraviny typu "Kurvy ze svazu", "Rozhodčí je..." apod. je na hlavu postavené. Ale sám už sem to tu psal! Většina kotle řve FANATICOS... ale vlastně vůbec neví co to je FANATICOS a tuto myšlenku degraduje na to hovno, co z toho dneska je.

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 12:49
    (0)

    pro riedlss: Já proti kotli řekl to, že vy minulých sezonách z pohldeu nás, klobáskářů, jak píšeš.., šel svojí úrovní hodně dolů. To je realita, a sám si řekni zda tomu tak není. Nechápu nějak větu: .."proč Vás v něčem upřednostňovat?!!" Myslíš tím, že jsem psal ať je zde na utkání levnější vstupné? Já na to reagoval klidně dejte vstupné na becko, kdyz to pomůze počtu a sile kotle na toto utkání!!! A co čekám od fotbalu a výkonu slovácka? Jako každou sezonu od postupu - ZACHRANU! Ale abych se vratil na zacatek, nevim zda si muzeme dovolit udelat to, co udelala pan Habanec, a to vypustit nějaké utkání na úkor jiného s tím, že v tom utkání musíme vyhrát! Kde je napsáno že na Slavii mohl dát Došek gól,dostat žlutou a s ČB by nastoupil Haša či Skalák, který by skoroval. NELIBI SE MI TRENERUV POSTUP A NENASAZENI NEJ SESTAVY V ZAPASE! Dale jsem chtěl upozornit na to ABY KLUB MOTIVOVAL FANOUSKY ABY DOSLI NA UTKANI S CB - jak? Na to snad mají placené lidi, kteří by se o to měli postarat (já navrhl snížení vstupného...), protože hráčům se bude hrát jinak před plným stadionem než před poloprázdným, který očekávám..rad bych se milil.. A na závěr, ano, pro kotel jsem neudělal nic, lidí si vazim kterí v kotli jsou, ale snazte prijmout kritiku a priznat si, že uroven, kvalita povzbuzovani jde rapidně dolu..a nevěřte tomu, že Vám či jinému klubu v ČR bude fandit celý stadion. Kotel je hnaci motor fanoušků..a zbytek stadionu se přidává za priznivého stavu, kvalitní hry...TO JE REALITA KTEROU NEZMENITE.. "cečkař" Jiří Spath

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 12:31
    (0)

    vajdik: tady se do céčkařů nikdo nenaváží,vy jste Ti co můžou a nemusejí, tak proč Vás v něčem upřednostňovat??!!! to ty ale asi nepochopáíš, vidíš to jinak,, choďtě, žerte si klobásy, čekejte od fotbalu parádu, buďte si najivní a žijte si ve světe krásného českého fotbalu, ale v první řadě si ten poslední od koho bysme měli slyšet jaký je kotel kdyřž jsi k tomu nehnul ani brvou..takové mám rád,,nehledně na to, jaké vyhody byly a stále jsou, do kotle je cesta vždy a každému otevřená, tak nemel......

  • KEIKIN - 23.04.2013, úterý, 12:21
    (0)

    Psali jste, že vyhazovat trenéra je blbost, tak ale potom nechápu proč odešel Soukup ? Po třech prohrách odešel, Svaťa teď má x proher po sobě a nic ? Osobně si myslím, že času měl dost, já proti němu osobně nic nemám, ale začíná nám téct do bot. Než vyměnit 3 až 5 hráčů ze základu, je levnější a účinější vnést svěží vítr do kabiny a vyměnit kouče. Klidně ať to dělá Dekař, myslím, že by to do konce sezony mohl "doklepat".

  • rim - 23.04.2013, úterý, 12:08
    (0)

    :-)))))))))))))

  • Ykarus - 23.04.2013, úterý, 11:55
    (0)

    :DDD

  • karagavrylydys - 23.04.2013, úterý, 11:51
    (0)

    Plíšek je teď volný ...

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 11:31
    (0)

    Tak nerozmazlujte jak rikate ceckare..ja ceckar jsem ale na klubu mi zalezi!!! Akce treba listek do kotle za nizkou cenu, kotel by mel na utkani silu.. Tim ze jsem "ceckar" muzu Vám rict, ze ten kotel je opravdu s porovnáním minulých let hodně špatný! Myslím, že kdyby na utkání kotel dostal na množství lidí, dokážete na tomto utkání udělat atmosféru. NIKDY VAM NEBUDE FANDIT CELY STADION...jsou pasaze kdy vykon tymu a sila kotle vvyburcuje ceckare, ackare..ale je to pri super zapase obcas. Dejte vstup aspon do sektoru B za nizkou cenu, dostante tam lidi a zkuste fandit ale ne tak monotone jak je to tuto sezonu, reknu Vám že krom prvních pěti minut kotel v kazdem utkání je velice slabí. Když už se eLucky navážíš do ceckaru ja se navazim do kotle!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 11:29
    (0)

    to vajdik: protoze zadarmo nic takoveho neudelas a o tem to je... moze to stat neaku korunu a klub jako je Slovacko setri kazdu korunu;) Na jednu stranu je to na hovno, ale na druhu stranu radsi skudleme kazdu kacku, nez dopadnut jak ted Banik... ostatne stejne to dopadlo s nama po odchodu Valentu. Zaplnenejsi stadion vypada lip opticky, nic vic, nic min. Kotel spis nez zaplneny stadion strhne souper v sektoru hosti, s kterym se mozu merit, coz v zapase s Budejicama opravdu nehrozi:D Samozrejme daleko vic kotel strhne zapas a jeho prubeh, kdyz hraci budou bojovat tak, jako proti Plzni, tak kotel pojede dobre, kdyz jak proti Dukle, kotel bude chaby. Coz je spatne, ale bohuzel osazenstvo kotle se prilis neridi mantrou FANATICOS - http://www.fanaticos.cz/fanaticos.asp - a vic se soustredi na vykony hracu na hristi nez na vykon kotle jako celku.

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 11:24
    (0)

    přesně tak, na co rozmazlovat céčkaře, když nás hážou všechny do jednoho pytle,,co je horší, že už ani kotel není co býval a lidi se na to začínají dívat stejně jako oni,,klobásky už stejně začali žrát i lidi v kotli, nejeden se rozprchl jinam než bývalo zvykem...

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 11:20
    (0)

    Nevím, ale hra před 3/4 zaplněným stadionem má pro hráče a všechny kolem jiný náboj než hrát před poloprázdnýma tribunama! Dle mě potřebujeme zaplnit stadion, kotel musí strhnout lidi k podpoře a hlavně hráči musí strhnout kotel :) Vím že lidé chodí na soupeře..ale proč vedení klubu je tak chabé v nějaké marketingové akci na toto utkání, proč už nikde není psáno UTKANI ROKU, pojte podporit klub, klidne treba i nejaka investice do teto podpory. Protoze jak jsem psal, muze to stat nejakou korunu ale pad do druhe ligy tento klub pohrbi uplně!!! Vyhrou nad CB zachrana je realna v pripade remizy ci prohry neverim! Protoze tymy ktere jsou za nami nas predbehnou (Teplice, Banik..).

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 11:18
    (0)

    Navíc jestli přijde 3500 nebo 5000 je celkem jedno, protože stejně opravdu fandit bude B3... donutit céčko plné klobáskářů k zapojení i do až trapně jednoduchých pokřiků je nad síly kotle bohužel. O to víc si na druhů stranu musíme vážit "bláznů", v dobrém smyslu:), kteří to na tom céčku táhnou:) A tito lidi přijdou dycky, ne když to bude za pár šupek. Na atmosféru zápasu by absolutně neměla vliv taková akce!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 11:15
    (0)

    to vajdik: lidi chodi na soupere, na Budejovice bys mosel ke vstupence za 10 Kč dat klobásku a pivo aby se zaplnil stadion:D Jsem odpůrcem těchto šílených akcí, je to výsměch stálým fanouškům, permanentkářům především! Odměnu v podobě omluvy za výkony by měli v prvé řadě dostat TITO stálí fanoušci Slovácka, ne dat zadarmo zábavu těm co přídů enom když je to za pár šupů nebo přijede buzerantů parta z Prahy.

  • vajdik - 23.04.2013, úterý, 11:10
    (0)

    Velice špatný tah trenéra!!! A souhlasím s panem Radou, neměli by se hráči šetřit! Pan Habanec dal všemu "korunu" když pak stejně do zápasu poslal Trousila, když mohl stáhnout ze dvou defenzivních středopolařů jednoho na stopera (oba již na tomto postu v minulé sezoně hráli) a na hřiště mohl poslat záložníka (Sumulikovskeho). Na co tedy "opory" jeli do Prahy? Dívat se na fotbal? To mohli doma u televize... Tah, kterým se dle mě trenéru vymstí!!! P.S. Co tak třeba od vedení FCS na zápas roku s ČB dát vstupné na takové úrovni, aby se zaplnil stadion a toto utkání dostalo ještě na větší vážnosti?! Za cenu vstupného která v našem klubu je (120-150 Kč), přijde kolik - 3500 diváků? Dejte vstup 50 Kč, dojde těch lidí 5000 a hráčům se bude hrát jinak.. Vím, klub prodělá, ale pokud spadne do druhé ligy, prodělá víc!!!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 11:10
    (0)

    S nepřízní sudích si budeme muset poradit teď proti Budějovicím dvojnásob, po tom co rozpoutal Pobrák po jejich prohře s Příbramí, proti nim teď nikdo nic jenom trošku nejasné nepí Nicméskne, aby z toho neměl průser. Nicméně i tak je musíme porazit prostě.

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 10:58
    (0)

    já rozhodně neříkám, že to byla chyba rozhodčích, jen tvrdím, že nám určitě nepomůžou,,byl to dost důležitý moment,,o tom že byl těsný nebo ne se mi nechce ani mluvit, protože ten pomezní by měl jít minimálně navyšetření ...včera dali United dvě branky z pozice,kde se dalo soudit stejně tak, ale určitě jak vidno, nikdo nezvedl praporek jen proto, že nevěděl jestli je nebo ne!!

  • Pedro - 23.04.2013, úterý, 10:41
    (0)

    Už se budu trapně opakovat, ale nic nového u našeho výkonu. již zahraniční soustředění / výlet ???/ ukázalo, že hrajeme bez útoku...a jak správně podotkli v TV, jediný Trousil je schopen / a to je bek / vnést zmatek do obrany soupeře....to je smutné....

  • kecipep - 23.04.2013, úterý, 10:37
    (0)

    lagic: přesně tak. Nehledejme chybu stále v rozhodčích nebo v trenérovi. Naše zápasy prohrávají naši hráči. Jinak ke včerejšku: Podle mě juniorka měla jít do sektoru pro hosty, nevidím důvod, proč seděli na hlavní tribuně a pak si každý po zápase spokojeně nese svůj pytlíček z mekáče do autobusu.

  • lagic - 23.04.2013, úterý, 10:20
    (0)

    Tak ofsajd to určitě nebyl...Ale nemyslím si, že by rozhodčí pískal včera špatně, mně se líbilo, jak utkání vedl. Pískal fauly na obě strany a nechával i tvrdší zákroky dál hrát. Ten ofsajd neofsajd, to je těžké, v tv když ti to zpomalí, tak je to pak jednoduché, ale v reálu je to zlomek vteřiny a když je to tak těsné, tak v těchto těsných situacích převážně rozhodčí mávne, neviděl bych v tom úmysl. Rozhodčí nám to včera neprohrál.

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 10:06
    (0)

    vlastně proti patnácti, velká omluva,,zapoměl jsem, že i čtvrtý pitchus může zápas ovlivnit..viz.budějky- příbram :))

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 09:58
    (0)

    v Tv byli uplně mimo,,,kurvy pražské!!!Stejně tak sudí..mi někdo řekněte, že Haša v té tutovce byl v ofsajdu a já ho asi zarazím pod kanál??!! Bohužel problémem Slovácka vždycky bude ten, že nebudeme hrát proti jedenácti, ale vždy proti 14ti,,,kurevstvo kurevské s náma mává jen jak to jde.....

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 09:27
    (0)

    to Hory: tak s tím rozhodně souhlasím, ono to vyplívá nesmyslně z toho, že tam máme Doška. Takže naši hráči naprosto nesmyslně když neví co, tak ide nákop na Doška. Jenomže tam je problém v tom, že Doškovi je pískaný každý druhý hlavičkový souboj i když kolikrát nefauluje a když už vybojuje míč, tak je tam většinou sám... Přitom Došek u nás ukazuje na svoju výšku až překvapivě dobrou techniku, jeho zapojení do kombinace je daleko přínosnější, bohužel toho neumíme využívat.

  • rim - 23.04.2013, úterý, 09:25
    (0)

    Táborský byl prej v TV úplně mimo. Co chceš hrát po zemi, když při rozehrávce po zemi to zajebe obránce s defenzivním záložníkem rozehru a je z toho akorát opět další protiútok! Když ten míč po zemi přijde, tak ho tam nebyl schopný prostě nikdo v záloze podržet! A pokud hraješ zataženě na jeden hrot a Slávisti si to hlídali, tak ti nezbývá než nakopávat. Je to škoda, včera jsme na remízu měli. Bylo to o jednom jediném kiksu - zajebaný a puštěný hráč na levé straně a naprosto volný Kisel před vápnem! Jinak neukázali nic!!! To je nám ale teď již prd platné!!! Budějky porazíme!!!!!!!!!!!!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 09:21
    (0)

    to Hory: no a proto je dle mně zbytečné uvažovat tak, že vyměníme trenéra a bude to ok;) Bohužel je to naše nemoc... stejně jako neproměňování šancí. To sme taky nezvládali nikdy, ani v době Jarolíma, kdy tu byl naprosto top kádr a útočníci kalibru Nezmara, Ivany, Meduny...

  • Hory - 23.04.2013, úterý, 09:16
    (0)

    Krásně to řekl v závěru spolukomentátor p. Táborský. Pokud Slovácko hrAje po zemi, tak jim to celkem jde, ale ve vzduchu ne. A oni zezadu nakopávají míče vzduchem do předu...prostě stará bolest dodávám já.

  • Hory - 23.04.2013, úterý, 09:13
    (0)

    eLucky- ano, máš pravdu o tom žádná. Já jen řeším aktuální věci, když člověk chce, tak v minulosti najde, vždy dost podobných, či stejných věcí a přirovnání. Ale nijak nezpochybňuji Tvoji reakci.

  • rim - 23.04.2013, úterý, 09:11
    (0)

    odvolání trenéra by byla úplná hloupost a vůbec bych o něčem takovém nepřemýšlel. Možná by stačilo si lehce protřít oči a nedávat tam hráče, kteří by nehráli ani 1.A třídu. Jde o to, že to v posledních 7 zápasech tvrdí čím dál víc lidí - Hofmann nemá na hřišti prostě co dělat - nevyhraje hlavu, neudělá sprint, prostě nic. Šlo jasně vidět, jak se hra po příchodu Šumulikovského naprosto změnila!!! A záloha je základ, pak se to rozhýbe celé!!! Určitě se mi daleko víc jevil Daníček, u kterého bylo jen vidět, že delší dobu nehrál pravidelně. A nemyslím si, že by po všech zkažených kopech při standardkách měla ještě Plzeň zájem o Volešáka. Ten je chudák úplně OUT. A toto všechno není milí zlatí jen trenérem!!!

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 09:09
    (0)

    to The Reds: to není zrovna pozitivní statistika;)

  • The Reds - 23.04.2013, úterý, 09:06
    (0)

    Tož vitaj rekorde! Tedy zatím jen vyrovnaný nechtěný rekord v historii Slovácka, ale po včerejším zápase tu bohužel je. Pouze v sestupové sezoně 2006-07 se podařilo prohrát 5 utkání v řadě. Včera tento smutný rekord zopakovali...

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 09:02
    (0)

    to Hory: nechcu ti do teho kecat, ale nemoc "Jak dostaneme gól, tak se sesypeme" tu ani zdaleka není až teď pod Habancem! Bylo to za Soukupa, bylo to za Mazury a bylo to dokonce eště za Molnára svého času... ve druhé lize sme zase měli velký problém s udržením vedení:D Místo abysme po vstřelení gólu hráli uvolněně, tak sme se posrali, zalezli a začali nakopávat:D Viz. legendární porážka 3:2 v Sokolově z vedení 2:0:D Ale to tu eště byly takové fotbalové persony jako Pavlík Vrbůj:D

  • eLucky - 23.04.2013, úterý, 08:58
    (0)

    Vcera sem to nevidel, ale Hofman sa mne dycky celkem libil, kdyz sem ho videl hrat. Jeho bojovnost je prikladna a umi dokonce pridat aj fotbalovost. Bohuzel ted se tymu nedari a je to videt na vykonu vsech hracu tymu. Na druhu stranu ten gol, to byla jasna chyba defenzivnich zalozniku, cili Hofman nebo Danicek, kteri meli prave v tomto prostoru byt a nenechat tak Kiselovi cas pripravit si strelu jak na treninku. Marián se kousl a zatím bohužel ukazuje klasickou nemoc Slováckých odchovanců, strašně rychle vyleťel a stejně rychle šel zase dolů:( Nicméně v sobě to má. Hraje u něho roli i to, že půlku přípravy promarodil. Košútovi nelze upřít snahu a bojovnost, ale na stopera dělá strašné chyby prostě. Soukup se tu jako trenér udržel poměrně dlouho, tak snad dostane stejnou důvěru aj Svaťa. Jeho taktická příprava sice není na takové úrovni jako Soukupova, stejně jako Soukup se při špatném vývoji pořád něčeho bojí a střídá stejně naivně jakou Soukup, ale minimálně by měl dostat šanci dokončit svou práci. Nejvíc na hovno je, že po soustředění, které si Habanec mohl udělat takové, jaké potřeboval, paradoxně hrajeme hůře než když tuto šanci na podzim neměl a musel chtě nechtě pracovat s tím, co mu tu nechal Soukup. V tomto kontextu to skoro vypadá, že pouze vytěžil maximum z toho, co tu udělal Soukup... nemyslím, že by to tak bylo, ale Soukupovi to určitě momentálně velice hladí ego:D Ostatně už na podzim se prořekl, že není překvapen, že Slovácko tak vyletělo po jeho odvolání a víceméně řekl, že je to jeho zásluha:D

  • Hory - 23.04.2013, úterý, 08:54
    (0)

    Co mě absolutně znechutilo je to, že trenér to opravdu zabalil už před tímto zápasem a přenesl to na mužstvo. Porovnám to s Budějovicema. Vidí, že je zle, tak přicházejí radikální kroky i v podobě nařízeného vítězství nad Jabloncem. Přesto, že Budějovice prohrávají, tak dokáží zápas otočit. Sami si dokázali, že když porazí Jablonec, tak proč by neměli uspět na Slovácku? Hradec v mizerii mění trenéra, aby mužstvo dostalo nový impuls. První zápas doma pod novým trenérem, proti komu budou hrát? Proč by neměli uspět? Na co p.Habanec šetří na Slavii hráče ohrožené kartami, když tito se můžou sami odstavit v příštím zápase a v Hradci stejně hrát nebudou? Slavia je v součastnosti jenom průměrné mužstvo, kde se mělo a muselo bodovat a co se stalo? Když p.Habanec přišel, tak všude prohlašoval, jak má rád útočný fotbal se spoustou golů a toto bude podporovat. Jaká je skutečnost? Včera po zápase p. Volešák. Jak dostaneme gol, tak se sesypeme. Toto slyším po každém zápase, pouze od jiného hráče. Jak typické pro současné Slovácko, pod tímto trenérem. Bohužel si dokáži představit, že v sobotu budeme prohrávat 0:1 a pak stejně i Hradci...a zbytek bohužel už známe.

  • riedlss - 23.04.2013, úterý, 08:42
    (0)

    nejlépe byl vidět asi Haša, Volešák s Hofmanem se snažili, bojovnost jim nejde vytknout stejně jako Kubošovi.Melichárek též dobře.Ostatní prostě nic, nula.S klidným svědomím bych teď řekl, že Kovářa si můžou klidně vzít a o Košůtovi, který zase asistoval slávistovi se štěstím, že neproměnil, ani nemluvím...kdy a jak chceme dát gól opravdu nevím, asi to bude zase obránce:))rozhodčí, ten nám nikdy nepomůže!!,momentálně máme nejhorší formu vůbec,,a vyhazovat zase trenéra je ostuda celého slovácka pokud se tak stane, vlastně ostuda celé ligy, měníme tu trenéry jako ponožky a myslíme si jak ti človíčci to změní,,sledovat tyto situace je směšné....

  • Babu - 23.04.2013, úterý, 08:20
    (0)

    Hlúpik běhavý, ale moc kazil, Košút se mi nelíbil, když se vrací, tak to dělá neuvěřitelně alibisticky a nechá se doběhnout útočníkem.. Haša dobrý, Hofmann mi taky nepřišel zlý, ale aktivita vpřed skončila před šestnáctků no.. nemyslím si, že nechat sedět Trusku a Doška je alibismus, my potřebujeme porazit Budějky, Hradec, Jihlavu a Budějovice doma jsou zatím nejdůležitější zápas, ve kterém potřebujeme Došana i Trousila prostě..

  • KEIKIN - 23.04.2013, úterý, 08:11
    (0)

    Celtic: souhlas..Hlupik už měl tolik šancí se ukázat a zatím se bohužel ukazuje, že na ligu nemá. Trenér deklaroval, že budeme hrát útočný fotbal, ale to se na jaře nepotvrzuje. Zčásti i proto, že někteří v základu na ligu nnestačí. Za stavu 0:1 nebyl vidět vůbec žádný tlak na bránu. Naši hráli, jakoby to bylo furt 0:0. Příští zápas rozhodne o trenérovi.

  • celtic - 23.04.2013, úterý, 06:34
    (0)

    dle mého názoru byl nejlepší na hřišti Haša,,,Kovář byl neviditelný,oproti podzimu je nulový...nejmíň se mě líbil Hlupik,který měl nejvíc pokažených míču a špatných přihrávek...kdyby tam dal od začátku šumiho a do útoku Hášu a Skaláka,tak myslím že by tam něco padlo...pro mě zklamání,,,kdy už dáme konečně gól...snad to tam konečně padne proti budějkam a spon několikrát

  • Flusatko - 23.04.2013, úterý, 02:33
    (0)

    Prokaucovany zapas. Myslim ze "svatovo"kouzlo prestalo pusobit a ukazuje se jako naprosto podprumerny alibisticky trener. Prvni vynucene stridani beru, ale to co nasledovalo je skoro vysmech. V situaci kdy potrebujeme zatalacit stahnou jedineho hrace ktery dokaze vyhrat hlavicku pri naprosto impotentnich nakopech, za Kovare. A nasledne vystridani defenzivniho za defenzivniho ukazuje demenci.

  • rim - 23.04.2013, úterý, 00:25
    (0)

    Hory: konecne nekdo napsal ten presny komentar a naprosto to vystihl! Dvoraka at si vemou okamzite zpet do Mostu, treba z neho Repka udela fotbalistu alespon pro 1.A tridu. Sumi misto nej prinesl na hriste fotbalovost, sebevedomi, zodpovednost, nebojacnost a klid! Skoda, ze nenaskocil driv a nepotkal se s Hasou! To by mozna ovoce sklidilo! A za me jeste veliky dik Dusanovi, drzel nas co to jen slo alespon pro ziskani bodu!

  • kamara - 23.04.2013, úterý, 00:10
    (0)

    Ja nevim jestli se divame na stejne fotbaly. Nechci Kosuta hajit ale napr. V zapase doma proti Mlade boleslavy v poharu byl jeden z tech nejlepsich na hristi. V porovnani s s Mezlikem me prijde lepsi stavet ,, mladeho,, Kosuta nez skoro 30leteho Mezlu ktereho asi tezko zpenezime. Kdyz vykonostne ten.Jen me zarazi jedna vec jak stejne muzstvo muze hrat na podzim tak pekny fotbal a pres zimu se vse zmenit a hrat horsi fotbal hak za Soukupa. je fakt ze nechapu jak muzstvo ktere na podzim hralo pekny fotbal pres zimni prestavku zacne hrat uplne hovno.

  • Hory - 22.04.2013, pondělí, 23:25
    (0)

    Zápasy pravdy, že přijdou? Ty přicházejí v každém kole a jak je mužstvo zvládá? To je jen alibismus od trenéra aby odpálil a obkecal pravdu o tom jaká je realita. Mužstvo je v koncovce sterilní a pokud bych si dal tu práci, tak možná zjistím, že v lize není mužstva které třeba v posledních pěti kolech dalo míň gólů. Tak jaké šetření Doška, který ten gól možná už na jaře nedá,na co šetření Haši, který už tam měl hrát třeba posledních pět kol, atd. A neustálé stavění Hofmanna a v posledních zápasech Košuta,tak to je to,co té mizerii jen napomáhá.

  • Matesss - 22.04.2013, pondělí, 22:09
    (0)

    fcs.. asi se nepocitalo, ze odvezem dnes tri body body.. kluci meli na to uhrat remiz... nicmene souhlasim se zvolenou strategii setreni klicovych hracu, protoze zapasy pravdy teprve prijdou. O vse pujde az od domaciho zapasu s budejkama!

  • fcs - 22.04.2013, pondělí, 22:02
    (0)

    nikdy jsem nic proti němu neměl,ale to co poslední dobou předvádí je hruza,samozřejmě se nebavim o tom jak ke konci zapasu udělal tu velkou chybu,ale pravidelně hraje velmi podprumrně a to neni sám ... Habance jsem se zastaval,ale už mu v ničem nevěřím,proč šetřit hráče na další zápasy když ted jde o vše ?

  • fcs - 22.04.2013, pondělí, 21:58
    (0)

    Co dělá v našem kádru Košut ?

  • matigli - 22.04.2013, pondělí, 20:58
    (0)

    ...já jsem teda neviděl ,že by Kerbr padal.Myslím, že na rozdíl od nekopů Daníčka ,Košuta ,Reinberka si umí zpracovat balon.

  • Bayern Munchen - 22.04.2013, pondělí, 20:10
    (0)

    Přesně tak nejlepší byl Haša a výkonem si zasloží na domácí zápas s Budějkama základní sestavu, doufám že bude vedle Doška hrát. Daníčkův byl první gól jak říkal Melichárek tam musí být střední záložník co bude blokovat a on tam lítal jak papír vůbec nestíhal. Kerber to byla bída nevím jak ten hoch může hrát každý ho odstrčí a on furt jen padá. Nevím myslím si že dnes se dalo se Slávií hrát úplně v klidu. Tohle počítání a různé kalkulování nás bude hodně mrzet.

  • karagavrylydys - 22.04.2013, pondělí, 20:06
    (0)

    Nejlepší na place Haša, tj. ostudná vizitka našich !prvoligových plejerů". A takový Hofmann s Daníčkem, jako kdyby na hřišti vůbec nebyli.

  • Bayern Munchen - 22.04.2013, pondělí, 20:01
    (0)

    Tak dnes jsem hodně zklamaný, myslím si, že tohle byl jasně prokaučovaný zápas. Tohle se nedělá dnes se s Slávií se dalo v pohodě hrát. A to šetření hráčů mě mrzí, protože aby nás to nemrzelo a s Budějkama jsme neztratili a ještě aby se nevykartovali hráči na Hradec co jsme si dnes pro jistotu šetřili. Ale zase je pravda bez gólu nic nedokážem a opět žádný nepadl a moc šancí jsme ani neměli. Nejvíc se mi líbil Haša příště s Doškem v základu a do zálohy Šumiho místo Daníčka ten se mi nelíbil...

  • Matesss - 22.04.2013, pondělí, 18:02
    (0)

    a sumi hned po nem:-)

  • Matesss - 22.04.2013, pondělí, 18:00
    (0)

    cyra gol gol gol!!!

pristi
 Další články:
01.05.2013, středa, 13:26 - Na lízátka!!!
27.04.2013, sobota, 14:02 - Bývalý trenér obou sobotních soupeřů Miroslav Soukup
27.04.2013, sobota, 12:54 - Slovácko hraje klíčový zápas. Dočkají se diváci první jarní branky?
23.04.2013, úterý, 08:46 - Slovácko padlo posedmé v řadě
19.04.2013, pátek, 08:20 - Brankář Slovácka Melichárek: Nepříjemnou sérií žije i uklízečka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace