*
10.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Lokomotiva Brno | Ženy
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Výjezd na Spartu - BUS JEDE!

10.04.2022, neděle, 12:11
vyjezde_minibus_velky.jpg

Pojeď podpořit Slovácko na Spartu! V nedělí 17. dubna od 17 hodin Slovácko odehraje zápas na pražské Letné proti Spartě. Slovácko se po 27. kole nachází na čtvrtém místě s 53 body, Sparta je třetí se 60 body. Snížíme náskok na Pražany? Ligový zápas 29. kola bude i předzvěstí finálového utkání v poháru... 

Cena výjezdu je 500 Kč.

Trasa výjezdu
Obec Zastávka Odjezd
Uherské Hradiště (UH) Parkoviště zimní stadion 11:00
Staré Město (SM) Stará škola 11:10
Buchlovice (BUCH) zastávka roczestí 11:20

Přihlásit se můžete formou SMS ve formátu: SPA JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). SMS Odešlete na tel. 777 623 773.

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 22.04.2022, pátek, 12:54
    (0)

    A dodám, Ukrajinu, můj postoj, si neber do svého drzého rypáku🤮

  • Šovkovskij - 22.04.2022, pátek, 12:50
    (0)

    Omlouvám se: pro mne velkou pochvalou. Píši z mobilu. Ale i oduševnělý jedinec, jako níže zmíněný slepičí mozeček to snad pochopí, i když šance jsou nevalné 😀

  • Šovkovskij - 22.04.2022, pátek, 12:47
    (0)

    paya: Urážky něčeho tak imbecilniho, jako jsi ty, jsou pro velkou pochvalou Děkuji 😉

  • paya - 22.04.2022, pátek, 12:00
    (0)

    Babu: jediné co je nepochopitelné, tak je absence videa, ale v dnešním světě se není čemu divit, když i čtvrtfinále evropského poháru je bez videa. V neděli nás píská Klíma a na videu Víťa Ondráš z regionu.

  • Babu - 22.04.2022, pátek, 10:26
    (0)

    paya: mně je jedno, kdo to píská, ale angažování cizích sudí jen na zápasy vybrané top3 vysílá dle mě dvě důležité informace: 1. nevěříme vlastním sudím z asociace, 2. zápasy top 3 jsou pro nás důležitější než všechna ostatní utkání v daném kole, preferujeme spokojenost těchto týmů. Jinak FAČR měl přichystané sudí a VAR na všech osm zápasů posledního kola, ale LFA a Svoboda řekli, že na půlku to stačí. Jasně se k tomu vyjádřil Příhoda na twitteru. Kde není vůle, tam není cesta :-)

  • hešpy - 22.04.2022, pátek, 10:13
    (0)

    Prodej vstupenek na finále MOL Cupu začne pro fanoušky Slovácka a Sparty v pátek 22. dubna ve 12:00. Pro ostatní diváky, a tedy mimo sektory určené pro příznivce zúčastněných týmů, se internetový předprodej otevře v úterý 26. dubna ve 12:00. Zápas se bude hrát ve středu 4. května v Uherském Hradišti.

  • paya - 22.04.2022, pátek, 09:09
    (1)

    tady se zase blije na všechny strany :-D Babu: FAČR má smlouvu s polskou stranou na tři utkání v této sezóně, takže zahraniční rozhodčí nadstavbu asi moc pískat nebudou, navíc jejich finanční stránka není také moc růžová. Komise rozhodčích víceméně pracuje celý rok velmi otevřeně, přesně a stejně jak označili obrovskou chybu na Slavii, označili spoustu chyb i v jiných utkáních a chyba byla i druhá penalta proti Liberci. Hráč měl ruku v přirozené poloze u těla a trefila jej do lokte, který byl na těle čili vůbec žádné ovlivnění hry a rozšíření objemu hráče. Jsme čtvrtí v lize, ale budeme plakat na rozhodčí :-D Pořád je to fotbal, lidský faktor a plno nespravedlností by našel každý tým za celou sezónu. Info k lístkům ještě žádné není, jelikož FAČR lístky stále nabízí svým partnerům a až poté co zůstane, tak půjde do prodeje. Tribuna B Slovácka, tribuna D Sparty....pro sváteční diváky, kteří jdou na fotbal jednou za čas se na fotbal nedostanou, pokud lístky neseženou přes partnery. Klub bude lístky pouštět mezi ty, kteří na fotbal chodí pravidelně čili permanentkáře. Šovki největší mrdka jsi ty a tvé názory jdou s vývojem tvé stále více propité palice. Divím se, že ještě nejsi na Ukrajině, ale asi bys nevěděl ke které straně se přidat. Jsi totální magor

  • Hory - 22.04.2022, pátek, 07:55
    (0)

    Šovki - ano, ten zápas na Slavii kdy Bořil rukou vyráží balon na brankové čáře a rozhodčí ukazuje hrejte dál, nic se neděje považuji v letošní sezoně za největší zářez, který byl na nás spáchán. Pokud by je rozhodčí nepodržel, Slavia by to neutkání nevyhrála. Tak snad jim to vrátíme v dalším utkání na Slavii, které bude celkem brzo.

  • a jé - 22.04.2022, pátek, 07:50
    (0)

    Nejtěžší zapas co se týká rozhodčích teprve přijde

  • Nike - FCS - 22.04.2022, pátek, 07:50
    (0)

    Za mě také ruka spíše ne, nicméně má tu být VAR a že nemají obsazení pro něj, to je jen jejich mínus... a jé: Neměl. Vždyť golman jasně balon držel v malém vápně, a borec do něho jebnul a tím mu balon vypadl, v rozporu s pravidly...

  • Šovkovskij - 22.04.2022, pátek, 07:31
    (0)

    Dodnes mám v žaludku zápasy na Slavii, doma proti Plísni... zmetci.

  • a jé - 22.04.2022, pátek, 07:31
    (0)

    Nechci se komise zastávat, ale když jsem to viděl v tv tak mam stejný názor. Na druhou stranu gól Boleslavi proti berbrovcum dle mého mel platit

  • Šovkovskij - 22.04.2022, pátek, 07:30
    (0)

    O mrdkách z komise víme své. Obyčejní parchanti.

  • lagic - 22.04.2022, pátek, 07:08
    (0)

    A být to ve prospěch Slavie, Sparty nebo Plzně, tak by komise řekla, že šlo o jasnou penaltu a byla nařízena správně...to je můj názor na celou bandu nazvanou komise rozhodčích.

  • Hory - 22.04.2022, pátek, 06:55
    (0)

    V 60. minutě utkání rozhodčí nařídil pokutový kop pro domácí družstvo za hraní rukou soupeře. Ruka byla v tomto případě v přirozené poloze vzhledem k pohybu těla a pokutový kop neměl být nařízen...toto říká komise rozhodčích k našemu utkání s Libercem.

  • Bonito33 - 21.04.2022, čtvrtek, 15:23
    (0)

    FAČR má smlouvu s polskou stranou na vypůjčení až 3 rozhodčích v tomto ročníku a musí se ozvat 14 dní dopředu.

  • The Reds - 21.04.2022, čtvrtek, 15:06
    (0)

    Dle mých informací, rozhodčí budou české státní příslušnosti. Na ty zahraniční nejsou peníze v této soutěži. Angažná tria rozhodčích z okolních zemí vyjde na částku okolo 250-350 tisíc. Sám jsem zvědavý, koho tam šoupnou. Doufám, že finále rozhodnou hráči a ne nekorektní verdikty rozhodčích...

  • Nike - FCS - 21.04.2022, čtvrtek, 13:17
    (0)

    Já doufám, že finále poháru bude pískat zahraniční sudí...

  • Babu - 21.04.2022, čtvrtek, 11:41
    (0)

    celtic: co derby, ale všechny vzájemné zápasy slavie, sparty a plzně v nadstavbě má dle kuloářů pískat zase někdo z Polska.. tak hlavně aby finále poháru nebylo suchý hajzl ;-)

  • celtic - 21.04.2022, čtvrtek, 11:29
    (0)

    Nejvic se bojim ze na finale mol cupu nominuje facr prosraltanskeho rozhodciho jde totiz o hodne o pohar a o evropske pohary (vitez mol cupu na tom bude lip jak druhy v lize)...vzhledem k tomu ze je to tak dulezity zapas tak by to mel piskat nezavisly (nejlip zahranicni rozhodci)..ale to se bohuzel nestane,hlavne ze derby sparta-slavia piskal polsky rozhodci,toto je ale dulezitejsi utkani jak normalni ligovy zapas...

  • a jé - 21.04.2022, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Šovky presne jak si napsal nevím proč ale je těžké lidi dostat do ochozu zas na druhou stranu a je to můj názor aby došlitak tam musí být i něco jiného nachystané jako někdo kdo se postará o děcka, manželky atd

  • Šovkovskij - 21.04.2022, čtvrtek, 09:05
    (0)

    Tři tisíce fanoušků opravdu není vzhledem k posledním dvěma sezonám nic epochálního, ale vezme to šířeji: Na Baníku 4.098, na Bohemce 2.712, v Karviné 1.215, v Boleslavi 2.467, v Teplicích 1.620. Pouze v Olomouci na Spartu 9.157 (pokud by nepřijela Sparta, je tam obligátní dvojka) a na Slavii 9.251. Z tohoto výčtu jde vidět, že to chce širší souvislosti. Není to na slavobrány, ale na nejmenší město v lize velmi dobré. Stačí se podívat na Baníček...

  • riedlss - 21.04.2022, čtvrtek, 08:32
    (0)

    Včera se jasně ukázalo, že je Sparta venku k poražení. Na pohár se chce každý pripravit co nejlépe. Nebojím se vůbec ničeho. Je to tak jak to je zápas jde od nuly. Jinak díky borcům za včerejší tymový výkon. Níže zmiňovaní Havlas, Kali, Káca, Cecil, ale i treba Holzer se mi líbili moc. Jen tak dál 👏

  • Ondra - 21.04.2022, čtvrtek, 08:23
    (0)

    Taky si myslím, že není moc dobře, že Sparta už v lize o nic nehraje a soustředí se na pohár. Zápas s Baníkem před pohárem také není úplně ideální. Obávám se i červené karty v tomto utkání a stopky na pohár.

  • a jé - 21.04.2022, čtvrtek, 07:39
    (0)

    Bohužel včerejší prohra Sparty nám moc nepomohla a to s ohledem na pohar

  • Rado - 20.04.2022, středa, 22:30
    (0)

    Dnes dobrý výkon a důležité vítězství. Odstup na Baník zůstal a bude možné se o to víc soustředit na závěr obou nejvyšších soutěží v historické sezóně. Regimu to tam bohužel nepadlo, ale do šancí se dostává a připomíná tím zdejší začátky Jurečky. Tak třeba jej bude následovat i v zlepšující se produktivitě.

  • Babu - 20.04.2022, středa, 22:20
    (0)

    Champyon, chalupář: přesně to jsem si říkala taky. Vlastně je možná dobře, že na finále poháru se dostane tak 2500-3000 nejvěrnějších, což jsou přesně ti,.co byli na posledních třech zápasech, což byla Sigma, Karviná a Liberec. Jsme čtvrti a návštěva děsná..hlavně že se každý den 20 lidi na fb i Instagramu ptá na finále.

  • Hory - 20.04.2022, středa, 22:11
    (0)

    Když jsem ve svém příspěvku zmiňoval Milana, že mě dnes potěšil svým výkonem, tak ta slova ještě doplním v tom, že mi pravě teď na jaro začalo vadit to, že se utápí v nesmyslných kličkách, kdy ve finále o míč stejně přijde. Ale dnes, to bylo jiné. Jiné v tom, že pracoval pro tým. A hodně mu to šlo. Pořád mám před očima ten jeho centr po rozehraném rohu nakrátko, který poslal do šestnáctky tuším na Rigiho a že ten z toho nedal gól,tak to už je jiný příběh.

  • karagavrylydys - 20.04.2022, středa, 22:11
    (0)

    Dnes super Kalabiška, Kadlec, Havlík, Cicilia (až na tu produktivitu). Nejslabší zase Petržela, bohužel na jaře se s formou nepotkal. Užívejme si krásného 4. místa.

  • chalupář - 20.04.2022, středa, 22:01
    (0)

    champyon: přesně totéž jsem si říkal taky. Nevěřím tomu, že to, že je středa tak ovlivní návštěvnost. 3068 lidí je výsměch od nás, fanoušků

  • chalupář - 20.04.2022, středa, 21:57
    (0)

    Bohužel, Milan má ten prokletý známý syndrom hráčů 35+ z okresních soutěží, a to, že než abys přihrál, musíš alespoň jednoho dva hráče obehrát, nejlépe dát někomu jesle, aby sis dokázal, že furt na to máš. Přitom Milan na to jasně má a toto je úplně zbytečné, akorát tím dělá spoustu ztrát. Nicméně to nic nemění na tom, že je pořád jeden z nejmrštnějších (nechci přímo napsat nejrychlejších) hráčů na hřišti. A mimochodem, Venca Jurečka je král střelců základní části ligy!!!!!

  • champyon - 20.04.2022, středa, 21:53
    (0)

    Další 3 body a hodně koukatelný fotbal a co je ještě potřeba, aby byla vyšší návštěva? 3068 je jako vtip?

  • Nike - FCS - 20.04.2022, středa, 21:53
    (0)

    Ale to je jediná kaňka, jinak super výkon celého týmu.. Kdyby to dnes skončilo 5:0, tak by se nikdo nedivil... Jirka v bráně super

  • celtic - 20.04.2022, středa, 21:52
    (0)

    Ja vim,ze na kdyby se nehraje..presto kdyby sme v minulem zapase porazili sraltu (jakoze nebyli jsme horsi celek),tak jsme mohli byt bod za sraltou a mohli jsme si to s nimi jeste rozdat v boji o treti misto (coz by bylo historicky nejlepsi umisteni)..vzhledem k tomu ze Svedik chce kazdy zapas vyhrat,tak jeste nic neni ztraceno..pokud budou rozhodci v nadstavbe piskat na ferovku,tak verim ze muzeme vyhrat i v Plzni

  • Nike - FCS - 20.04.2022, středa, 21:52
    (0)

    No za mě Milan nejhorší hráč na place v dnešním zápase... Strašně moc kazí, předržuje zbytečně moc balóny, když se jde do brejku tak neumí pořadně nahrát... Celé jaro je dost slabý...

  • drzý vandrák - 20.04.2022, středa, 21:37
    (1)

    Za mě to byl dobrý zápas s průměrným soupeřem, který toho moc nepředvedl.Tím nesrážím náš jasné lepší výkon.O nejlepším zápase bych polemizoval.Co se týká Milana,tak za mě hraje až moc svoji kličkovanou se zbytečnými ztratami balonů a následnými hraničními fauly.To se nemusí ve vypjatých zápasech typu finále poháru vyplatit.Měl by trochu přibrzdit.Platný je ale pořád.

  • Hory - 20.04.2022, středa, 21:00
    (-1)

    Z mého pohledu dnes náš nejlepší zápas. Byla radost se na to dívat. To, co nedal Rigi,tak to už volalo do nebes. Dnes mě potěšil Milan kolik dal přesných centrů ze vzduchu a celkově svým výkonem, Mára Havlík šel posledních pár zápasů hodně nahoru a teď má parádní období. V obraně byla znát přítomnost Michala, co ten odehraje,tak to klobouk dolů. A Borek? Je snad odkop kterým nenajde přesně svého spoluhráče? Je výborný.Nadstavba bude zajímavá, pro nás v ní bude důležitý zápas s Baníkem.

  • Witeek - 20.04.2022, středa, 20:39
    (0)

    Hory: a já doufám, že ty na té tribuně nebudeš, zmrde.

  • Hynda - 20.04.2022, středa, 20:38
    (0)

    Tak se podívají v telce,mám plno známých kteří tam nejdou i když mají permanentku

  • derflik - 20.04.2022, středa, 20:34
    (0)

    ti co mají pernamentku se na zápas dostanou a ti co ji nemají o ní třeba začnou přemýšlet .. .ale to su asi velký optimista.

  • Mara881101 - 20.04.2022, středa, 20:23
    (0)

    Ahoj kluci, dneska jsem na stadioně nemohl být 🤍ale mám dotaz.. Neříkalo se tam něco o těch lístcích na finále? Je to za 14 dní, a nikde ani řádek. Myslím, že o ten zápas bude zájem a je škoda, že už se neví za jakých podmínek se tam dostaneme/ nedostaneme.

  • Lemmy - 20.04.2022, středa, 18:50
    (0)

    Dneska jde hezky vidět, jak může nasazení mladého hráče ovlivnit průběh zápasu. Višinský z Liberce je sice skoro všude, ale přínos pro Liberec nulový...

  • Ykarus - 20.04.2022, středa, 17:41
    (-1)

    A k čemu by nám to bylo?

  • Nike - FCS - 20.04.2022, středa, 17:20
    (0)

    Souhlas, mohl :D Byl by nejstarší hráčem české ligy

  • Fcslovacko2004 - 20.04.2022, středa, 17:12
    (1)

    Mohl by tam dnes Drobisze poslat třeba na posledních 5 minut

  • karagavrylydys - 20.04.2022, středa, 17:08
    (0)

    Sestava očekávaná. Šašinka je furt zraněný?

  • Šovkovskij - 20.04.2022, středa, 11:22
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/412554/chceme-byt-v-dobrem-nechutni-rika-svedik-musi-zapracovat-na-projevu.html V Deníku Sport dnes vyšel obsáhlý, dvoustránkový rozhovor se Svědíkem. Zde podcast.

  • Hory - 20.04.2022, středa, 10:36
    (0)

    Vím, že Trávník měl ve smlouvě, že z následného přetupu má Slovácko 15%, tak proč by to nemohlo být i v tomto případě? Alespoň by se z větší části zaplatil Filip.

  • Ondra - 20.04.2022, středa, 10:30
    (0)

    Myslím si, že Sadílek šel do Holandska za menší peníze s vyšším % z následného prodeje. Z 1,5 milionu EUR to ale nebude nějaká velká darda.

  • kecipep - 20.04.2022, středa, 09:47
    (0)

    Twente podle nizozemských médií aktivuje opci a natrvalo získá Michala Sadílka z PSV Eindhoven. Cena přestupu by se měla pohybovat ve výši 1,5 milionu eur. - třeba tam máme procenta z dalšího prodeje

  • xxpaloxx - 20.04.2022, středa, 09:32
    (0)

    Pořád se oháníme demokracií , ale jak někdo nešlape podle našich not , jsme ochotni ho ukamenovat. Copak je nějaký potlesk povinností ? To už tady jednou bylo , že se řešilo vyřazování hráčů z kádrů týmů za to , že se nezúčastnili 1. májového průvodu. Když byla móda poklekávání , tak jsme byli hrdí na to , že se naši fotbalisté nenechali ovlivnit a projevovali svůj názor jiným způsobem. Tak měřme prosím všem stejným metrem.

  • Michal fcs - 20.04.2022, středa, 09:10
    (1)

    DHC: těch tady bylo víc..... ani jeden z nás se nedokáže vžít do jeho kůže, co prožívá.....A tak trochu má i klub máslo na hlavě, věděli, že se to na spartě před každým zápasem děje, ale zřejmě s nám o tom nikdo nemluvil, bylo jasné, že kamery, novináři si to pohlídají, Zřejmě by Svědík nesouhlasil, ale i tohle by mohl být důvod ho ušetřit a nasadit až v průběhu

  • Nike - FCS - 19.04.2022, úterý, 22:13
    (1)

    to dany: Naprostý souhlas.

  • Dany-Hull City - 19.04.2022, úterý, 21:40
    (1)

    guerero? Za mně jsi hlupák ty, když napises takovy komentar k hraci jen proto ze se nedrzi s ostatnimi, presne jak napsal TondaFCS tak nejak bych to videl i ja. neni to lehka situace pro ruske hrace, samozrejme ani pro ty ukrajinske a celkove pro svět ale nazyvat nebo resit ze neco mel udelat a neudelal, sakra kde jsme? Drive vsichni resili a bylo to u kazdeho zapasu to za me nesmyslne poklekavani proti rasismu, a kde to mame ted. Ano, je to take projev a kazdeho vec jak k tomu se vyjadri ale vzdyt o tom to je svoboda nazoru a projevu, nejsme ovce aby jsme museli delat v danou chvili to co si vetsina nebo populace myslí ze je v danou chvili spravne. Svoboda nazoru by mela byt at se deje co se deje, a to ze ukrajina ted neni svobodna je take smutne ale nemelo by se to zanaset a hrace hned i proto ze udelal chybu odepisovat jej a nazyvat hlupakem.

  • TondaFCS - 19.04.2022, úterý, 21:17
    (2)

    Ze Levin netleska je jedna vec, nam se to z gauce odsuzuje snadno, ale nechtel bych byt Rus, zatleskat Ukrajine a vratit se za par mesicu do Ruska s obavou, ze me postavi pred soud a natvrdo zavrou, tohle bohuzel tem lidem hrozi, fakt dost komplikovane. Co me ale zarazi je spravce twitteroveho profilu, ktery se snazil tohle cele bagatelizovat? Vite nekdo, kdo ten ucet spravuje?

  • guerero - 18.04.2022, pondělí, 11:50
    (-2)

    Levin je bohužel hlupák, sice válku odsoudil, ale na podporu Ukrajiny zatleskat neumí, tak co si o tom máme myslet, navíc včera jeho chyba zlomila celý zápas, škoda, přitom, když k nám přišel, tak vypadal fotbalově velice dobře.

  • a jé - 18.04.2022, pondělí, 11:01
    (1)

    Uvědomte si ze to nemá jednoduché válku odsoudil ale na venkově když je jeho priorita vratit se domu je to těžké nevím kdy mu konci vízum a pak by ho mohli putinovci hnát kdoví kam 😨ja říkal sice ze by se měli všichni sportovci poslat zpět do Ruska a tam udělat pořádek ale není fér se do něho navázet , vcera to udělal Svedik dobre ze ho hned nestridal

  • karagavrylydys - 18.04.2022, pondělí, 10:42
    (-1)

    BM: Být tak Daníček, tak to možná kopne do autu, ale nedostaneme rozhodující gól.

  • Hory - 18.04.2022, pondělí, 09:46
    (1)

    Za mě Levin včera selhal jak lidsky,tak sportovně a díky tomu,že to lidské selhání bylo v této době, tak už ne. Budu rád, když bude odteď sedět pouze na tribuně.

  • Bonito33 - 18.04.2022, pondělí, 09:24
    (0)

    Někteří jsou hold rozmlsaní, že budem furt vyhrávat, já su rád, jak jsem psal před zápasem, že to nebylo o 3 a víc gólů. S body jsem nepočítal. Škoda chyb. Ljovina samozřejmě chápu, co by mu asi řekli, až se tam za rok, dva vrátí? Válku odsoudil hned v kabině, když začala a tím to hasne. Ve středu snad za 3 body.

  • Bayern Munchen - 18.04.2022, pondělí, 08:41
    (0)

    Přesně tak nechte Levina být, má to složité, ale opravdu když si odmazu poslední dva zápasy tak byl před tím jeden z nejlepších, včera doplatil i na nekvalitu trávníku a mohlo se to řešit i jinak Nquyen ho zbytečně tou nahrávkou dostal i pod tlak a on to chtěl řešit konstruktivně, být tam Daníček tak to kopne z první do autu, on řeší fotbal hlavou a dává tomu myšlenku, druhy poločas když už nehrál tak jsme už nebezpeční nebyli… a včerejší prohra není jenom díky němu, naše obranné standartky byly pokryté strašně a to se opakuje a o rozích které kopeme netřeba mluvit, tam je potřeba taky vidět důvod prohry… spis než prohra když prohrál i Baník mě mrzí 4 ŽK pro Sadílka a zase bude chybět Nquyen na Liberec a to je pro nás důležitý zapas než zapas na Spartě je potřeba udržet 4 místo navíc to letos není a ideálně doma vyhrát pohár…

  • a jé - 18.04.2022, pondělí, 08:28
    (0)

    Myslím ze ho zbytecne urazis nema to jednoduché už to tu bylo řečeno když sem přestoupil tak ho každý chválil ted udělal chybu no a co ,všichni řešíte ho ale ze na začátku byli dvě gólové tutovky mohlo se vést dva nula takže nechte Ljovina byt on se srovna a bude přínos

  • fandajakhrom - 18.04.2022, pondělí, 07:45
    (-1)

    Lenin je bohuzel hlupak. Chybovat muze kazdy, neodsoudit tu ruskou prasarnu jen dement. Jsou Rusove, kteri kvuli tomu opusti svoji zemi, jini s tim asi souhlasi...

  • Ondra - 17.04.2022, neděle, 23:48
    (1)

    Nechápu některé reakce. My jsme na Spartě hráli celkem slušný zápas. Jeden z těch nejlepších na Letné a vy už tady zase rozpoutáváte tajfun zaručených domněnek kdo, proč a jak. Prohráli jsme s lepším týmem, tato porážka nic neřeší tak proč kafrujete? Lovin mnoho zápasů zvládnul perfektně, stejně jako Venca. Špínu bych na ně vytáhnul až po skutečném neúspěchu!

  • fana - 17.04.2022, neděle, 22:32
    (-1)

    Jurečka je hlavou jinde. Ať už u sešívek, sralťanů, on sa stejně vidí v man city nebo realu. Može byt rád, že su ho tu fcs nechalo po tom všem.

  • karagavrylydys - 17.04.2022, neděle, 22:26
    (0)

    celtic: Přesně tak. Vechetu budeme ještě potřebovat, na rozdíl od ...

  • celtic - 17.04.2022, neděle, 22:23
    (1)

    myslím si, tahanice ohledně nepodpisu nové smlouvy s Jurečkou,k tomu se přidalaještě i mědia,,,,myslím si že to neprospělo ani klubu,tak i samotnému Jurečkovi,,,protože,pokud bude pokračovat v takových nemastných a neslaných výkonech ,jaké teď předvadí,tak si myslím že o něj po sezoně, velký zájem nebude,,,,souhlasím s karagavrylydysem,že by měl místo Jurečky dostat šanci Vecheta,,,,horší to každopadně nebude

  • karagavrylydys - 17.04.2022, neděle, 21:46
    (0)

    Survival: Maturita a zranění. Ale vzhledem k formě, jakou má Jurečka, by mohl aspoň občas nastupovat, aby se rozehrál na poháry.

  • celtic - 17.04.2022, neděle, 21:29
    (0)

    Barnabaš : s tím nesouhlasím,tím že nás sralta porazila,tak si protáhla sérii bez prohry a nám ji právě přerušila,navíc si ted na nás budou víc věřit ve finále mol cupu ,,,,a navíc porážka ze sraltu,zabolí vždycky,,,,, nemožu si pomoct,ale bohužel pořád mě tam chybí ta lehkost,pohoda a sebevědomí,kterou jsme měli na podzim ,když jsme deklasovali Sraltu,od té doby i když se třeba výsledkově daři,tak se na goly strašně nadřeme

  • Lemmy - 17.04.2022, neděle, 21:29
    (0)

    Ještě k tomu Vechetovi - letos by měl maturovat, tak má teď možná jiné priority. Třeba jsou s klubem i tak domluvení.

  • Nike - FCS - 17.04.2022, neděle, 21:24
    (2)

    Vy jste nemocní, asi si neuvědomujete v jaké je situaci... Na něho je všechna pozornost a tleskat v dnešním utkání, což by určitě doplulo i mezi ruský národ, tak ten kluk už by se tam nemohl nikdy vrátit do své rodné země... to by mu hrozil minimálně soud... Proti válce může v hlavě být, ale jako rusák by to neměl dávat najevo, nebo si zpečetí osud sám a z toho už se nikdy nevyvlékne.... Vy v tom máte jasno, ale zkuste se vžít do jeho role...

  • FCS84 - 17.04.2022, neděle, 21:20
    (1)

    Pokud Levin podporuje ruský masakr na Ukrajině, tak ať okamžitě táhne z našeho klubu!

  • barnabas.666 - 17.04.2022, neděle, 21:12
    (0)

    Za mě spokojenost, tohle kolo dopadlo podle očekávání. Třikrát po sobě bychom Spartu stejně neporazili, takže ve finále jim to můžem zas vrátit. Oni snad budou ještě v boji o příčky nejvyšší a nebudou se moci soustředit jen na to finále. My snad dáme Liberec a nepustíme Baník až do vzájemného zápasu na dostřel.

  • fana - 17.04.2022, neděle, 20:47
    (0)

    Taky sa zas předvédl.

  • fana - 17.04.2022, neděle, 20:47
    (1)

    Neřeším tleskání, nebo ne. Minule ho Martin vyhodil po 10 minutách a dneska ho dá do základu?! Co to kur.. je?!

  • Bayern Munchen - 17.04.2022, neděle, 20:39
    (0)

    Dávat tam někoho z Bečka, prosimtě proberte se, kluci v becku nejsou schopni porazit ani týmy v třetí lize poradně a hned je cpát na Spartu…

  • Bayern Munchen - 17.04.2022, neděle, 20:37
    (1)

    Levina bych neodsuzoval, má to těžké. Ale fotbalista to je výborny v hlavě to má, bohužel mu to teď nevyšlo a to že netleskal nechápu proč řeší, má tam rodinu, kdo ví co by jim hrozilo kdyby tleskal a kdo ví, jak by dopadl on až by se tam vracel… když nekleknes jsi rasista, když nezatleska podporuje Putina… to je doba a zvlášť na Spartě kde mají rasisty, atd. mezi fanousky, kdy jim uzavřeli stadion už několikrát tak budou kázat…

  • fana - 17.04.2022, neděle, 20:30
    (0)

    Proř tam Lovina vůbec dává? Radši něko z béčka. Lovin hraje totální piču.

  • Ondra - 17.04.2022, neděle, 20:28
    (1)

    Lovina bych neodsuzoval. Poslední týdny pro něj musely být složité. Jeho pocity těžko někdo z nás pochopí. Za rok se vrátí do Ruska a nevím, co by ho čekalo, kdyby dnes zatleskal.

  • zdrh - 17.04.2022, neděle, 20:22
    (1)

    Ljovin: https://twitter.com/lukas_pecene/status/1515737027387535362

  • Valheru - 17.04.2022, neděle, 20:00
    (0)

    Máme 3 útočníky, základ hrává Jurečka, střídá Rigi. Jeho čas přijde.

  • Survival - 17.04.2022, neděle, 19:58
    (0)

    Máte někdo tucha, proč je zcela přehlížen Vecheta? :-(

  • celtic - 17.04.2022, neděle, 19:55
    (0)

    Samozrejme ze nejdulezitejsi bude vyhra ze sraltu ve finale mol cupu..ale i tak prohra ze sraltou vzdy mrzi dvojnasob,tim ze sme prohrali tak zrejme definitivne jsme ztratili kontakt z prvni trojku..skoda serie zkoncila...hlavne jsem rad ze aspon prohral Banik..

  • Jerry1984 - 17.04.2022, neděle, 19:53
    (0)

    Hned bych toho Levina ukřižoval, věřím tomu, že by se tady našlo dost "fandů" co by u toho ještě skandovali...

  • Bonito33 - 17.04.2022, neděle, 19:34
    (0)

    Nikdo takové info nemá. Doufám, že v úterý to dají ven.

  • tvojemama - 17.04.2022, neděle, 19:33
    (0)

    Oncek- zatím žádne info není.

  • tvojemama - 17.04.2022, neděle, 19:33
    (0)

    Bayern- Baník bude mít problém doma s Jabloncem. A pokud Hradec dotáhne Top 6, tak s ním budou mít taky problém. Dáme Liberec a už to bude v pohodě a můžem se spustředit hlavně na pohár.

  • ONCEK - 17.04.2022, neděle, 19:31
    (0)

    Nevím, jestli se to tady už probíralo, ale má někdo bližší informace o tom, kdy bude spuštěn prodej vstupenek na finále?

  • Bayern Munchen - 17.04.2022, neděle, 19:19
    (0)

    Za mě největší a ti dlouhodobý problém s obrannými standartkami, řekl bych že ze všech gólů co jsme dostali je tak 80% z obranných standartek, a naše rohy o tom není potřeba mluvit, to ještě nikoho nikdy neohrozilo spis s tím zakládame útok soupeře, na finále poháru je to potřeba zlepšit jinak se Spartou shorime jak papír… a skoda chyby Levina, ale to je fotbal, stává se chtěl hrát az moc na riziko, nevím co s nim je, ale v semifinále poháru hrál neskutečné a od té doby nic, teď porazit Liberec bude klíčové, udržet Baník na 8 bodech…

  • a jé - 17.04.2022, neděle, 18:57
    (0)

    Myslím ze zapas ovlivnila chyba Ljovina a pak už nám docházelo dech ale první poločas krása

  • fipa - 17.04.2022, neděle, 18:48
    (0)

    Nguyen nemá jediný centr ... jediný roh. Katastrofální....klidne jsme mohli dostat dnes pět gólů.takto chytat Nemrava tak tady všichni šílí. Fryšták je jasně lepší.

  • Lemmy - 17.04.2022, neděle, 18:43
    (0)

    josmen: asi na to máme každý jiný názor a to je dobře. Jinak by tady nemusela být diskuse. Já bych rád viděl ve Slovácku talenty z Hodonína, Kyjova, Veselí, Brodu, Mistřic, Záhorovic atd. Na ty bych se zaměřil a snažil s v nich produdit pocit slováckého patriota. Aby se sem třeba ke konci kariéry vrátili jako Milan a Michal. A ne hráče jako Helebrant, Jurečka, Kostka a tak. Jasně jsou dobří, ale nemají k našemu kraji žádný vztah a při první příležitosti berou roha. A na nějaké Slovácko si potom už ani nevzpomenou

  • a jé - 17.04.2022, neděle, 18:41
    (0)

    Tak mam pocit ze nám trochu dochází dech

  • fipa - 17.04.2022, neděle, 18:40
    (0)

    Nechápu, proč Cicilia a Rambo začali na lavičce náhradníků?? Oba mají formu....tak je nechá na lavce?😡🥵

  • kecipep - 17.04.2022, neděle, 18:40
    (0)

    Než prohry mě štve bránění standardek a kontrastu toho naše útočně rohy, které jsou poslední dvě sezony průser. Ale stále jsme v pohárech, takže jako na co my si budeme stěžovat :-)

  • Fcslovacko2004 - 17.04.2022, neděle, 18:37
    (0)

    Vzhledem k tomu že Baník tak prohrává tak mě tahle prohra moc vadit nebude navíc jak bylo zmíněné důležitý zápas se Spartou bude 4.5.

  • fandajakhrom - 17.04.2022, neděle, 18:35
    (0)

    Jak rikam: zajima me finale poharu...

  • volič - 17.04.2022, neděle, 18:25
    (0)

    Poďme SLOVÁCKO ,BOJOVAT !!!!

  • josmen - 17.04.2022, neděle, 18:21
    (0)

    to lemmy. Pokud to chces delat na urovni devadesatych let,tak nemusis do niceho investovat. Ale nemuzes se pak divit, ze sem nepritahnes ty nejvetsi talenty ze sirokeho okoli, hravat ruzne po dedinach neni zrovna to co prilaka pozornost rodicu techto deti. Bez treninkoveho centra jsi jen tezky prumer, nikdo se k nam pak moc nepohrne.

  • karagavrylydys - 17.04.2022, neděle, 18:07
    (0)

    Proč ho nechává na hřišti???

  • Petros - 17.04.2022, neděle, 18:04
    (0)

    Baník zatím taky teče, věřím, že si to Plzeň pohlídá tož případná dnešní prohra nás nebude bolet. Ono bude s ohledem na finále poháru aj dobrý aby Sralta cítila šanci na titul :)

  • Hory - 17.04.2022, neděle, 18:04
    (0)

    Valheru - on to popisuje i keci.

  • Fcslovacko2004 - 17.04.2022, neděle, 18:04
    (0)

    Levin podle mě má myšlenky mimo fotbalové, každý se po 24.2 na něj dívá jak na vyvrhela přitom on za válku nemůže

  • kecipep - 17.04.2022, neděle, 18:01
    (0)

    Hlavě any dnes Baník získal maximálně stejně bodů jako my, do nadstavby udržet odstup

  • Skein - 17.04.2022, neděle, 18:01
    (0)

    Také bych byl rád v obraze..

  • fandajakhrom - 17.04.2022, neděle, 17:59
    (0)

    1.) Lenin je osel 2.) snad to bude aspon remiza... 3.) zajima me hlavne finale poharu...

  • Valheru - 17.04.2022, neděle, 17:59
    (0)

    Hory: co přesně myslíš? Asi jsem něco nezaznamenal... ?

  • Hory - 17.04.2022, neděle, 17:58
    (-1)

    Levin u mě skončil už před zápasem, tím jak se zachoval. Ale co čekat od rusáka. Mám pocit,že navíc se rozhodl mužstvu co nejvíce škodit. A musím uznat,že to mu jde skvěle.Snad už za naše mužstvo nikdy neodehraje jedinou minutu.

  • Valheru - 17.04.2022, neděle, 17:57
    (0)

    Tu první chybu ještě stačil napravit a to podklouznutí přišlo v nejhorší možnou dobu :-( Schválně to asi nebylo a stane se i lepším, ale v jeho případě je těch chyb prostě moc v krátkém čase :-(

  • karagavrylydys - 17.04.2022, neděle, 17:52
    (0)

    Vůbec ho neměl stavět. Hraje velké kulové.

  • Fcslovacko2004 - 17.04.2022, neděle, 17:48
    (0)

    Ty vole Svědík Levina zabije

  • Bonito33 - 17.04.2022, neděle, 17:24
    (0)

    Ty rohy opravdu jedna velká katastrofa

  • kecipep - 17.04.2022, neděle, 17:03
    (0)

    Ljovin si tedy místo postlesku ty ruce mnul a pak je dal za záda

  • Bonito33 - 17.04.2022, neděle, 16:57
    (0)

    Snad to kluci dnes odmakají, ať si potvrdí, že můžou s TOP3 hrát i venku vyrovnaný zápas a neskončí to dnes o 3 a více branek. Obávám se, že dnes to nebude ani remíza - mile rád se budu pléct. Slovácko bojovat.

  • Lemmy - 17.04.2022, neděle, 16:47
    (0)

    josmen: no dobře a která z těch tebou vyjmenovaných věcí v UH a okolí není? Podle mě je to trochu jinak 🥲 Kde je vůle, tam je cesta...

  • Fcslovacko2004 - 17.04.2022, neděle, 16:16
    (0)

    Tak Filip v brance, snad je 100% fit a nejde přes bolest aby si to zranění neobnovil, přece jen tento zápas se Spartou není tak důležitý jak ten 4.5.

  • tomisek - 17.04.2022, neděle, 14:46
    (0)

    Josmen : souhlas

  • josmen - 17.04.2022, neděle, 14:30
    (0)

    ja si pod pojmem zazemi predstavuji komplex nekolik hrist, umelka, hala, regenerace, posilka, treneri, stravovani, ubytovani. To je jedina cesta, jak vybudovat uspesnou akademii. Tvuj uhel pohledu je ponekud zastaraly.

  • Lemmy - 17.04.2022, neděle, 13:21
    (0)

    Pod pojmem zázemí se mi vybaví tři věci: hřiště, šatna, sprchy. A to je k dispozici skoro všude, i v těch nejmenších dědinách. A neřekl bych, že je v UH málo sportovišť. Ale v UH už dávno nebydlím a poměry na radnici neznám...

  • riedlss - 17.04.2022, neděle, 08:52
    (0)

    Jsou důležitější věci, ale tady je to prostě o fotbale 🤷‍♂️

  • Šovkovskij - 17.04.2022, neděle, 07:32
    (0)

    celtic: Promiň, ale nějak jsem Tvůj komentář nepochopil. Samozřejmě, že jsou důležitější věci, ale domnívám se, že jde o diskusi. Já, coby známý fanoušek Dynama Kyjev, či Olexandra Šovkovského, několikrát jsem byl s kluky na fanouškovském turnaji ve Lvově, reprezentující naše Slovácko, vnímám válku na Ukrajině hodně osobně. Ale takto argumentovat je úsměvné. To mohu napsat, no, někoho zabil, okradl, ale jsou důležitější věci...:-)

  • tomisek - 17.04.2022, neděle, 07:27
    (1)

    Mladez nema zazemi v podstate zadne

  • Šovkovskij - 17.04.2022, neděle, 06:55
    (1)

    Lemmy: Zázemím v tomhle případě myslím zejména zázemí pro mládež. Opravdu investice od města do své budoucnosti. Darmožrouti z radnice opravdu podporují perspektivu dětí a mládeže.

  • celtic - 16.04.2022, sobota, 12:17
    (0)

    Nic proti sovki...kdo chce vlka bit,hul si vzdycky najde.. zivot neni jen fotbal..sou v zivote duležitejsi veci,radost,laska,zdravi,mir..a ted me treba vic trapi valka na ukrajine

  • Lemmy - 16.04.2022, sobota, 11:20
    (0)

    Šovki: Spousta lidí si stěžuje na zázemí.Co konkrétně tím myslíte? Stadion je moderní a na tak malé město je úplně v pohodě. A jezdit karosou do Nedakonic? Co je na tom špatného? :-)

  • Šovkovskij - 15.04.2022, pátek, 12:10
    (0)

    Omlouvám se za překlepy, mobil😂

  • Šovkovskij - 15.04.2022, pátek, 12:09
    (0)

    Pánové, co se týče zázemí, zapomínáte na jednu podstatnou věc a to je omilaná podpora Města a vy Kraje, která je prakticky nulové. Zemek, Pojezný i Šumí se k tomu vyjádřili nesčetněkrát.

  • Pan Puk - 14.04.2022, čtvrtek, 23:50
    (0)

    Slinťa> Když se hrálo o s Libercem o slavnostech vína tak byla krojovaných celá tribuna. Tak sa vyšňoř a neřeš.

  • Hory - 14.04.2022, čtvrtek, 23:15
    (0)

    Slinťa - a co je na tom kacířského, či blbost? Za mě moc hezké!

  • Slinťa - 14.04.2022, čtvrtek, 21:11
    (0)

    Předbíhám se Spartou...píšu už o finále. Kdo z vás by na to šel v kroji? Je to moc kacířská či odvážná myšlenka? Nebo blbost? My s bráchou bychom šli.

  • a jé - 14.04.2022, čtvrtek, 15:17
    (0)

    Co se týká zázemí je to pravda on i stadion je v blbe položen mel by se postavit novy , kolem parkoviště tréninkové hřiště atd. Na stadionu veci které by přitáhli cele rodiny a to by pak byla mašina na finance

  • Michal fcs - 14.04.2022, čtvrtek, 15:02
    (0)

    Už to mám

  • Michal fcs - 14.04.2022, čtvrtek, 14:57
    (0)

    Hory, kde je ten rozpis časů, potřebuju vědět, kdy budeme hrát v Praze

  • Bayern Munchen - 14.04.2022, čtvrtek, 13:54
    (0)

    huhu: přesně naprostý souhlas pod tohle bych se i podepsal... Pojem Slovácká akademie už dávno není tak jak kdy si... A je to opravdu o zázemí a trenérech, atd. Ale jak píše huhu musíš do toho investovat velké miliony a my jsme rádi, že zaplatíme výplaty... Olomouc i Ostrava mají každoročně silné mládeže, i když u Ostravy to delší dobu nebylo až přišel pan Brabec a začal do toho sypat obrovské peníze... a v Olomouci je to taky dáno kvalitními mládežnickými trenéry...

  • Hory - 14.04.2022, čtvrtek, 13:46
    (0)

    Tak v nadstavbě hrajeme doma 30.4.od 16hod s Baníkem a druhý zápas s šestým mužstvem bude v posledním pátém kole 15.5. od 17hod.

  • huhu - 14.04.2022, čtvrtek, 13:45
    (0)

    Lemmy: neříkej fakt? takové klišé...samozřejmě že je důležitá i vlastní motivace. S kvalitou zázemí a trenérů souvisí i to, jaké hráče třeba ve věku 14, 15 let sem dokážeme dostat. Pokud někdo v tomto věku vyniká, tak se o něho zajímá celý region (olomouc, zlín, brno, třeba i ostrava). A když se sem ten kluk přijede s rodiči podívat a vidí, kde bude mít kabiny, kde bude mít školu, kde bude bydlet na internátu (vím pouze jak strašně to fungovalo dříve cca 5 let zpět, možná se to zlepšilo) a jak bude jezdit karosou trénovat z hradiště do nedakonic, tak to jeho rodiče v rozhodování ovlivní. Ja vím že to všechno stojí desítky milionů a klub je rád, že zaplatí hráče. A že se klub obrovsky snaží mít tu akademii konkurence schopnou. Ale staré doby vyhlášené slovácké akademie jsou pryč a dohnala nás konkurence.

  • Lemmy - 14.04.2022, čtvrtek, 13:06
    (0)

    BM, huhu: Tentokrát si dovolím s vámi nesouhlasit. Máte pravdu, že hráči potřebují zázemí, kvalitní hřiště a trenéry, co se jim budou věnovat. Ale potřebují ještě jednu věc a to vlastní motivaci a cílevědomost. A tu jim nedokáže zajistit žádný klub. Pokud má mladý kluk srovnanou hlavu, ví čeho chce dosáhnout a tvrdě na sobě máká, určitě se prosadí.

  • celtic - 14.04.2022, čtvrtek, 11:28
    (0)

    Za me Svedik je nejlepsi trener v lize...perfekcionista,detailista,strateg,umi vse dobre popsat...na to jake mame hrace a hrajem spicku ligy a finale poharu,tak pred nim smekam..trpisovsky ten prakticky dostane hrace na jakehosi ukaze..kdyby trenoval trpisovsky nebo Vrba tento mancaft tak hrajeme nekde ve stredu tabulky a kdyby svedik trenoval Slavii,tak jsou v lize mistru😀

  • huhu - 14.04.2022, čtvrtek, 10:09
    (0)

    bayern: tak kvalita zázemí pro mládež, tu máme opravdu velmi špatnou, v porovnání s olomoucí, baníkem, ale i druholigovým brnem (když beru kluby na moravě). U nás kluci mají malou umělku v hradišti, pak ve staráku, musí jezdit furt někam do prdele. Vím, že se uvažovalo, že Zemek udělá nějaký menší komplex u Vlčnova, ale to je taky daleko. Peníze na mládežnické trenéry taky asi uplně nebudou. Já úplně rozumím tomu, že teď jsme v éře klubu, která tu nikdy nebyla, maximálně úspěšná. Ono se to asi vždycky nějak udělá i v budoucnu, že se přivedou nějaké náhrady za končící Kadlece, Petržely a Hofmany, ale doprčic, chtěl bych, aby se ti kluci z akademie začali prosazovat, jinak to jsou vyhozené náklady.

  • Bayern Munchen - 14.04.2022, čtvrtek, 09:36
    (0)

    Co se týče mládeže, tak je to zase jen a jen o penězích jako všechno... Chybí kvalitní zázemí, kvalitní trenéři a vybavení, atd. Něco se zlepšilo za poslední dobu, ale je to málo na to aby si měl kvalitní mládež... A pak je to taky u přístupu mladých hráčů, proto obdivuji trenéra Svědíka, jak třeba teď jasně dal najevo Ljovinovi, že takhle ne a sundal ho po 9 minutách a pokud budeš mít takový přístup stále tak končíš... A podobně zatočil i s Ciciliou a dnes se podívejme jak hraje a jak je obrovsky platný pro tým... A takhle by to mělo být i u mládeže...

  • Hory - 14.04.2022, čtvrtek, 09:19
    (0)

    Nevidím do toho, co se týká mladých hráčůa, ale v případě Aldina, Jurošky, bych počkal, zda se tam nebudete uplatňovat model,že se vezmou do přípravy áčka, pak se zase vrátí zpět a teprve při další přípravě s áčkem se rozhoduje o jejich budoucnosti.

  • TK27 - 14.04.2022, čtvrtek, 09:02
    (0)

    To je pravda, dlouhodobě se nezlepšují, jediné místo, kde jim to šlape je Tomáč, kde dělají machry, že hrajou za Slovácko, asi tak. Pokud tomu nedávají maximum, ať hrají za Strání.

  • huhu - 14.04.2022, čtvrtek, 08:42
    (0)

    * Polášek, Pernica, Vincour, Aldin, Juroška (a jistě i další) - všichni byli v A týmu, krátkodobě, a ten krok navíc prostě neudělali.

  • huhu - 14.04.2022, čtvrtek, 08:40
    (0)

    ajé: bohužel se mladí ve Slovácku dlouhodobě nezlepšují a drtivá většina z nich se přestane zlepšovat kolem 18 - 20 roku věku. Polášek, Pernica, Vincour, Aldin, Juroška. To jsou jména za poslední rok až dva, to je to nejlepší co nabízí akademie ve Slovácku, nebo by nabízet měla. Samozřejmě jsou tam hráči ještě v U19 jako je například šikovný Šlechta (ten bude snad dobrý), a velkou vyjímkou je Vecheta, který na to očividně bude mít, ale musí sakra hrát! Ale ten přechod hráčů z mladších kategorií do A týmu není tak plynulý jak bych v klubu, jakým je Slovácko, očekával. A vidíme to i na U19. Zřejmě ti hráči nejsou dostatečně dobří, aby poráželi své vrstevníky z ostatních ligových klubů. Bohužel co se týká mládeže, je v klubu něco špatně. Z toho důvodu skončil dle mého názoru i Kordula, ale že by se to otočilo k lepšímu?

  • a jé - 13.04.2022, středa, 23:26
    (0)

    Pumpar jo vím ale na lavičce A tymu a i na hřišti už byli dva bohutel ted nevím jména

  • Pumpař - 13.04.2022, středa, 20:53
    (0)

    A jé: naše U19 hraje o záchranu v lize s divizním Meteorem Praha a ty chceš aby hráči z této kategorie šli do áčka na přípravu?

  • nbk - 13.04.2022, středa, 18:09
    (0)

    Hory - já nevím ptám se, ale podle toho kolik reklamního místa dostává při zápase a na ofiko stránkách je hned jako 3. tak myslím že by to mohlo být víc než zmiňovaný 1 mil. KČ, ale netuším, ptám se na názor.. Jinak stavební mechanizace tu taky nejsou moc dlouho, nebo se pletu?

  • Hory - 13.04.2022, středa, 11:58
    (0)

    NBK - a je?

  • nbk - 13.04.2022, středa, 11:42
    (0)

    Myslíte že SolarGlobal není velký sponzor?

  • silon - 13.04.2022, středa, 09:36
    (0)

    Pro doplnění včerejší Nguyen: Dělá maximum, aby se v neděli na Spartě postavil do branky Slovácka. Svalové zranění ničí Filipu Nguyenovi (29) jarní sezonu, odchytal jen dva celé zápasy. Už je to na palici. „Určitě bych chtěl stihnout finále poháru,“ modlí se gólmanská jednička čtvrtého celku FORTUNA:LIGY, ať nepřijde o druhý a ještě důležitější souboj s Vrbovou partou. Ten je na programu 4. května. Už dvakrát si myslel, že opustí marodku a pomůže Slovácku přímo na hřišti. Jenže ani jednou ho k tomu bolavá noha nepustila. Možná na konci tohoto týdne, prestižní duel na Letné by si Filip Nguyen rád střihnul. „Musí mě tady trošku brzdit. Svalové problémy jsem nikdy neměl, nemám s nimi zkušenosti,“ podotýká brankář. Je pravděpodobné, že na Spartě nastoupíte? „Je to tak 50:50. Dělám vše pro to, abych to stihl. Ale nechceme to úplně urychlit, abych si zranění neobnovil. V tom případě bych měl po sezoně a možná bych nestihl ani letní přípravu. To bych snad ukončil kariéru. (úsměv) Člověk má samozřejmě trošku i blok v hlavě. Jsme opatrní. Nespěcháme na to, nikdo mě vyloženě do brány netlačí. Všichni chceme, abych byl v pořádku a stihnul další zápasy.“ Bylo v plánu, že se vrátíte do akce dřív? „Byl jsem nažhavený už na Olomouc a na Karvinou. Ale v den utkání jsem si říkal, že bych se asi úplně necítil. Musí mě tady trošku brzdit. Svalové problémy jsem nikdy neměl, nemám s nimi zkušenosti. Od začátku roku je pořád nějaký problém. S covidem, izolace, pak mi trhali zuby. Není to uspořádané, ale snažím se to nepouštět moc do hlavy. Už se těším, až si stoupnu do brány, na tohle vše zapomenu a už se k tomu snad nikdy nevrátím.“ Když jste se ve Zlíně zranil, nevypadalo to úplně vážně, že? „Šel jsem na vyšetření a to nic neodhalilo. Doktoři říkali, že se nic horšího stát nemůže. Jen že to bude chvíli bolet a pak to bude v pohodě. Takže jsem šel přes bolest a po Teplicích mi otekla noha. Zjistilo se, že to bylo nakonec hodně vážné. Myslel jsem, že návrat půjde trošku rychleji. Když se tělo dlouho nehýbe a noha se nepoužívá, chvilku trvá, než se funkčnost svalů obnoví.“ Co jste říkal tomu, že jako dvojka seděl proti Karviné na lavičce pětačtyřicetiletý Petr Drobisz? „Je to kuriózní. Koukal jsem, že kdyby nastoupil, byl by nejstarší hráč v lize. Bavil jsem se s ním. Říkal, že nečekal, že ještě někdy bude na soupisce pro ligový zápas. Trénoval s námi v týdnu, sledoval jsem ho. Taky mě zajímalo, jak na tom je. Bylo vidět, že chytal. Umí si podirigovat spoluhráče. Rychlost už není taková, ale kdyby musel do brány, určitě by si s tím poradil.“ To asi ano. Na brankáře Slovácka skoro žádné střely nelítají… „Přesně tak. Za zápas jdou jedna, dvě střely. Obecně u nás gólman moc práce nemá. Třeba ve Spartě v dorostu jsem si taky moc nezachytal. Ve Slovácku mě trenéři hodně využívají při výstavbě hry, abych se cítil jako plnohodnotný člen základní sestavy. (úsměv) Když jsem koukal na statistiky přihrávek, z gólmanů v lize jsem jich měl suverénně nejvíc a v týmu jsem byl v top 3. To mě docela překvapilo.“ Jak podle vás zvládnul záskok devatenáctiletý Jiří Borek? „Myslím, že v pohodě. On je správně sebevědomý. Když člověk naskočí během zápasu, ani nemá čas na nervozitu. Zažil jsem to ve druhé lize, kdy jsem musel taky jít z ničeho nic do brány. Člověka tam hodí a je to. Tady má navíc zkušené stopery a vůbec celý tým. Kluci mu hodně pomůžou. Jirka asi sám nečekal, že jeho šance přijde takhle brzy.“ Se svalovým problémem zápolí také dvojka Tomáš Fryšták, který by měl být fit do dvou týdnů. Slušný pech, co? „Trenér si z nás dělal srandu, že tady gólmani nic nevydrží. (úsměv) S Fryštym jsme se akorát vždycky potkali u fyzioterapeutů. Uvidíme, kdo to zvládne dřív. Věřím, že budeme oba připraveni co nejdříve a budeme moct týmu nějak pomoct. Mužstvo funguje, šlape, je v podstatě jedno, kdo v bráně stojí. Doufám, že to pak klukům nezkazím.“ (úsměv) Vyvíjí se nějak váš přestup z Liberce? „Myslím, že bude hodně záležet na tom, jak dopadne sezona. Klub má nějaké finanční možnosti. Kdybychom hráli evropské poháry, Slovácku by to hodně pomohlo. Těch pár milionů se hodí každému. Jednalo by se pak líp.“ Oceňujete, jak se zvedl útočník Rigino Cicilia? „Všichni to vidí. Teď dal i gól, což mu pomůže. Myslím, že potenciál má ještě vyšší. Věřím, že pomůže ještě víc.“

  • paya - 13.04.2022, středa, 08:09
    (0)

    Tondo, ty jsi fakt borec :-D neskutečně to tady trolíš :-D

  • Buchlovjak - 13.04.2022, středa, 07:58
    (0)

    A já si myslím, že by jsme měli jet na Spartu. Hlaste se ještě...

  • seby77 - 13.04.2022, středa, 07:51
    (0)

    Já si teda hlavně myslím, že bysme měli přívést silného sponzora. Nebo radši extra silného sponzora, a pro jistotu aby to tady někde nezapadlo a každý si toho všimnul, tak přivést silného sponzora nebo extra silného sponzora.

  • a jé - 13.04.2022, středa, 07:49
    (0)

    Oprava 19, 20

  • a jé - 13.04.2022, středa, 07:48
    (0)

    Když se vrátím k zápasu s Karvinou tak za stavu 3:0 mel jít na hřiště někdo q9 , 20 roku aby zjistil co a jak třeba na 10 min ale vyzkoušet si to kluci mohli

  • TondaFCS - 13.04.2022, středa, 00:35
    (0)

    Tyhle casy pod Svedikem je potreba si uzit, protoze bude mnohem hur a muze za to prave ..Svedik. Neco jako sveho casu Bruckner, hrat s top 12-13 hraci umel, ale postavit vyhled do budoucna, to se nepovedlo. Slovacko prestarla obrana, Petrzela vydrzi kolik, jeste rok? Kolik hracu U18 bylo v letni/zimni priprave?

  • Lemmy - 12.04.2022, úterý, 21:18
    (0)

    Rado: takový návrh nejde odmítnout! :-)

  • Rado - 12.04.2022, úterý, 20:56
    (0)

    Závěr historické sezóny- nadstavba a pohár se proklatě blíží a všichni skuteční příznivci klubu FC Slovácko by se měli rozhlídnout a popřemýšlet kdy a jak klub svého srdce podpořit. Nejen doma, ale i v Práglu, nebo Plzni, v těch špílech půjde o moc ! Stav kádru navrhuji zevrubně probrat v máji - po důkladné oslavě úspěchu/ů.

  • Driske - 12.04.2022, úterý, 20:46
    (0)

    Vyvíjí se nějak váš přestup z Liberce? „Myslím, že bude hodně záležet na tom, jak dopadne sezona. Klub má nějaké finanční možnosti. Kdybychom hráli evropské poháry, Slovácku by to hodně pomohlo. Těch pár milionů se hodí každému. Jednalo by se pak líp.“

  • Bonito33 - 12.04.2022, úterý, 18:50
    (0)

    BM: Takže vlastně nic nového tam nezaznělo, Nguyen je na hostování, smlouva se může podepsat po konci hostování, Havlík chce být ve Slovácku a na smlouvu netlačí, Cicilia se řeší. To jsme přece věděli.

  • Bayern Munchen - 12.04.2022, úterý, 16:58
    (0)

    Můžu říct, že při výměně jakéhokoliv trenéra z top 3 + Baníku jsem na trní, kdy nám vezmou a kdo Svědíka… za mě je to s Trpišovským nejlepší trenér v lize, možná i nejlepší v porovnání s možnostmi…ale jednou odejde protože Slovácko nekonkuruje finančně těmto klubům a Svědík chce hrát o nejvyšší příčky každý rok. A to prostě bez silného sponzora tady nebude možné, on a Šumi jsou strůjci těchto úspěchů, dva roky po sobě budeme asi hrát poháry a to tu nikdy nikdo nedokázal… škoda jen že tu opravdu není ještě k panu Zemkovi jeden extra silný sponzor, to už bychom řešili na jak dlouho Svědík znovu podepsal smlouvu a že Havlík s Ciciliou mají nový kontrakt a místo toho jsem si dnes četl ve sportu že u Nguyena se smlouva zatím neřeší, ze se snad bude řešit jestli bude Slovácko v pohárech a získá finance na lepší vyjednávání…

  • Ondra - 12.04.2022, úterý, 16:36
    (0)

    Nikde není napsané, že Vrba bude koučem Sparty i v příští sezóně.

  • kecipep - 12.04.2022, úterý, 15:40
    (0)

    Hořejš je celkem vyhypovaný. S těmi hráči hraje minimálně to, co se očekává. Další posun u Budějek za poslední rok není, spíš naopak.

  • Fcslovacko2004 - 12.04.2022, úterý, 15:36
    (0)

    Přesně tak, taky si myslím že půjdou po Hořejšovi, který bude volny

  • hešpy - 12.04.2022, úterý, 15:25
    (0)

    Podle mě půjdou spíš po Horejšovi, pokud skončí v Budějkách

  • kecipep - 12.04.2022, úterý, 15:18
    (0)

    Konec Smetany v Baníku se mi vůbec nelíbí. Podle mě by jejich maximální prioritou mělo být vykoupit po sezóně Svědíka od nás.

  • Petros - 12.04.2022, úterý, 14:26
    (0)

    Taky jsem tam byl, tata mě napsal omluvenku do školy a jelo sa :) ten provokatér co o ničem neslyšel by si měl doplnit vzdělání. Jako totální amatéři jsme stáli proti těsně po revoluci stále silné Dukle za kterou hráli např. Hapal, Rada, Suchopárek, Látal, Němec a další...co jméno to budoucí legendy českého fotbalu. A i tak si je naši dávali a vedli 3-1 a Dukla to nakonec utrhla 5-3 s notnou dávkou pomoci rozhodčího. Časy se mění, ale něco zůstává furt stejné. Ale teď už to utrhneme a vyhrajeme, věřím tomu!!!

  • celtic - 12.04.2022, úterý, 12:04
    (0)

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Poh%C3%A1r_FA%C4%8CR

  • celtic - 12.04.2022, úterý, 12:02
    (0)

    Jen tak pro zajimavost slovacko je muzstvo s nejvice finalovymi ucastmi (3x) v ceskem poharu,ktere neziskalo cesky pohar,tak ted by to chtelo za dva tydny konecne zmenit😀

  • Michal fcs - 12.04.2022, úterý, 11:28
    (0)

    Tondo, ty neslyšel, já byl osobně přítomen a pamatuji si ho velmi dobře

  • Bonito33 - 12.04.2022, úterý, 08:34
    (0)

    TondaFCS: Tady k tomu napíšou dva lidi a ty tu planceš, že nikdo, ty vole už se prober trotle.

  • chalupář - 12.04.2022, úterý, 05:52
    (0)

    Raději si nedělám falešné naděje že naše zápasy v předkolech Evropy někdo bude vysílat v TV, jak ukázala praxe...

  • pema - 12.04.2022, úterý, 05:01
    (0)

    Byl jsem tam přítomen. Vzhledem k tehdejšímu postavení mužstev v soutěžích , se zvažovalo, zda vedení Slovácké Slávie nepožádá vedení Fotbalového svazu o přeložení finále s Duklou Praha - z Hodonína do Uherského Hrdiště..Možná by bylo vhodné zde zmínit sestvu a do vstřelil góly za Slováckou Slávii..

  • TondaFCS - 12.04.2022, úterý, 01:35
    (0)

    Legendarni finale o kterem v zivote nikdo neslysel? :D

  • Petros - 11.04.2022, pondělí, 22:39
    (1)

    Tady záznam semifinále poháru v 1990 s Bohemkouvna starém stadionu :))) https://youtu.be/Y7z6Uqzh-KI Je tam pakbi na několik částí rozdělené i to legendární finále s nadupanou Duklou v Hodoníně. Kdo z vás tam tenkrát byl?

  • Rado - 11.04.2022, pondělí, 22:36
    (0)

    Po poměrně pesimistické vyznění v minulých dnech má konečně diskuze grády, odpovídající situaci. Do konce ligy zbývá pouhých 7 kol, Slovácko se svým zkušeným kádrem a náročným trenérem drží 4. flek a blíží se finále poháru doma proti historicky nejúspěšnějšímu klubu -Spartě. Tohle je famózní kombinace a neskutečná atraktivita ! K tomu z pozice Slovácka není v téhle úrovni teď co dodat, tak snad o Spartě. Té se teď otevřela neuvěřitelná šance, když během pár kol doskákala těsně za téměř už jisté lídry. Odstup k titulu je už plně hratelný a Sparta se jistě bude chtít k němu dotáhnout ! To bude teď její hlavní cíl, tak jako motivace reprezentantů Slovácka bude směřovat především k zisku poháru ! Karty jsou rozdané letos v konci fakt velmi zajímavě a buďme rádi, že výsostnou roli zde hraje náš klub !

  • Jerry1984 - 11.04.2022, pondělí, 20:18
    (0)

    Díky.. to jsem ještě tahal kačera.. uvidíme.

  • celtic - 11.04.2022, pondělí, 20:11
    (0)

    Jerry do ctvrtice...sl.slavia uherske hradiste byla ve finale ceskeho poharu v roce 1990...prohrala z Duklu Praha 5:3

  • Jerry1984 - 11.04.2022, pondělí, 19:50
    (0)

    ale věřím, že do třetice to vyjde ;)

  • Skein - 11.04.2022, pondělí, 18:55
    (0)

    určitě bude tlačenka...fuuj, to zase bude infarktový a vyhrocený zápas - souboj.

  • silon - 11.04.2022, pondělí, 18:50
    (0)

    Jerry: bojím se bojím, že Sparta tu výhru potřebuje tak moc, že udělá "cokoliv"

  • Jerry1984 - 11.04.2022, pondělí, 18:35
    (0)

    Sparta bude mít asi větší motivaci ho vyhrát, když na titul asi nedosáhne... si myslím, ale na tom naštěstí nezáleží, co si myslím :)

  • celtic - 11.04.2022, pondělí, 18:22
    (0)

    Tak tak lemmy..je jedno jestli budeme treti nebo ctvrti😀 (i kdyz predbehnout sraltu by potesilo naramne)..ale hlavne vyhrat pohar,to uz se pocita a navic by nam kaplo do pokladny o hodne vic penizku

  • Lemmy - 11.04.2022, pondělí, 18:13
    (0)

    Výhra v národním poháru ale znamená ještě jednu věc - trofej pro tým. A to už by nám z vitrýny nikdo nikdy nesebral :-) A proto doufám, že ho vyhrajeme.

  • The Reds - 11.04.2022, pondělí, 16:23
    (0)

    To určitě, navíc bys měl jistotu dvou domácích duelů a pokud bys je vyprodal, tak si klub může prijít na další zajímavé peníze, Navíc pokud bys kápnul na někoho ze silné ligy, možnost prodeje práv na TV přenos. Myslím, že u posledního předkola to už nejde, určitě ne u LM.

  • Hory - 11.04.2022, pondělí, 16:19
    (0)

    V tom případě už to bude i finačně zajímavé, alespoň pro mužstvo jakým jsme my.

  • The Reds - 11.04.2022, pondělí, 16:19
    (0)

    HORY za účast ve 2. předkole ECL je 350 000€ (ze 4. flerku F:L) a za vypadnutí ve 4. předkole ECL (vítěz poháru) je 750 000€, takže rozdíl skoro 10 mega Kč. To je v případě, že vše prohraješ. Protože jako vítěz poháru jdeš do do 3. předkola EL a pokud neuspěješ, jdeš do posledního předkola ECL. Ale pokud by vítěz MOL Cup uspěl v tom 3. předkole, tak má jistotu minimálně účásti ve skupině buď ECL (cca 2,9 mega €) nebo v lepším případě v EL (3,6 mega €) a to už jsou sakra tobré prachy. A to jsou jen love za účast...

  • Babu - 11.04.2022, pondělí, 16:14
    (0)

    Takže pokud se nemýlím, výhra v poháru znamená min. 4 pohárová utkání

  • Babu - 11.04.2022, pondělí, 16:14
    (0)

    Hory: myslím, že ne do skupiny, ale do 4. předkola EKL

  • Hory - 11.04.2022, pondělí, 16:01
    (0)

    Jen uvažuji zda mužstvo které vypadne v třetím předkole EL, se propadá do základní skupiny KL? Ví někdo?

  • The Reds - 11.04.2022, pondělí, 16:00
    (1)

    BABU: To je několik mega rozdíl :))

  • Babu - 11.04.2022, pondělí, 15:31
    (0)

    Driske: jo, ale z poháru se jde do 3. předkola Evropské ligy. Ze třetího místa ligy se jde do 2. předkola Evropské konferenční ligy, což je mega rozdíl.

  • eLucky - 11.04.2022, pondělí, 15:05
    (0)

    Evropa je - vzhledem k nemohoucnosti Baníku - už skoro jistá, pochybuju, že Baník udělá v nadstavbě zázrak a dokáže vydolovat body ze zápasů proti silné trojce, takže jim zbývá možnost bodovat s nama a s 6. A osobně si myslím, že pokud se my neposereme a Baník nezmátoří, tak nemá šanci nás porazit. Jediné co jím hraje trošku do karet je to, že je možeme podcenit v rámci přípravy na finále poháru, ale se Svědíkem na lavičce to asi nehrozí.

  • Mouses - 11.04.2022, pondělí, 14:15
    (0)

    Driske: Ano

  • Driske - 11.04.2022, pondělí, 14:10
    (0)

    Pokud by Slovácko skončilo 4, ale pohár vyhrála Sparta, tak by se šlo i i tak do Evropy?

  • celtic - 11.04.2022, pondělí, 13:58
    (0)

    Osobne bych to 6 misto pral Olomouci

  • Babu - 11.04.2022, pondělí, 13:04
    (0)

    celtic: Ano, 2. a 5. kolo nadstavby je jisté. My už jsme jistě čtvrtí po základní části a Baník pátý. Takže 2. kolo: SLO-OVA, 5. kolo - poslední zápas sezony SLO-šestý tým.

  • Babu - 11.04.2022, pondělí, 13:03
    (0)

    champyon: jo, já jsem posunutá o půl týdne, je to tak :-)

  • celtic - 11.04.2022, pondělí, 12:56
    (0)

    Samozrejme Hradec to byt taky jeste nemusi,v kazdem pripade posledni kolo nadstavby hrajeme doma s sestym v poradi po zakladni casti,to uz je jistota že

  • celtic - 11.04.2022, pondělí, 12:38
    (0)

    Pokud poradi po zakladni casti ostane stejne jak je ted,tak zaciname v Plzni (2 misto-4 misto) pak budem hrat klicove utkani s Banikem doma (4-5)..pak budem hrat na Slavii (1-4),pak na Sparte (3-4) a posledni zapas doma s Hradcem...ty domaci zapasy uz sou stoprocentni..v prvni trojce jeste mohou byt zmeny..jeste dve kola a celo je vzacne vyrovnane...

  • riedlss - 11.04.2022, pondělí, 10:30
    (1)

    Neuvědomil jsem si, že je to to poslední kolo, my mistake! Jsem rád, že to tolik lidí rozproudilo. Až budu brečet tak vám to reknu. Michal: kdybych měl jmenovat, kdo tu občas píše jako Artigas, zabralo by to dost času.

  • Ondra - 11.04.2022, pondělí, 10:18
    (0)

    Co je na tom blbého? Hlavní je, že budeme mít Baník doma. Myslím si, že nikdo jiný nás z té pětice týmů nezajímá. Pokud s Baníkem neprohrajeme, tak by nám to čtvrté místo nemělo uniknout.

  • champyon - 11.04.2022, pondělí, 10:12
    (0)

    Vložené bude až to poslední 30.kolo základní části s Libercem. Pak bude jedno vložené kolo v nadstavbě a to 4.kolo 11.5. momentálně by to bylo na Spartě. Blbé je, že budem hrát ještě v Plzni a na Slavii a doma Baník a někdo z 6.místa.

  • Babu - 11.04.2022, pondělí, 09:44
    (0)

    29.kolo je vložené a pak i nadstavbové budou, protože liga má skončit do 14.5.2022.

  • Mouses - 11.04.2022, pondělí, 09:26
    (0)

    TK27: Amen! Někteří si nevidí na špičku nosu a pořád budou jen brečet jak všichni ubližují Slovácku...

  • Michal fcs - 11.04.2022, pondělí, 09:24
    (0)

    riedlss od tebe bych to nečekal, jako by to psal Artigas....alias Black

  • TK27 - 11.04.2022, pondělí, 09:21
    (0)

    Pokud sis nevšiml, tak 29 a 30 kolo mají všechny týmy stejné. Takže neděle 17:00 a středa 18:00. Nebuďte pořád tak ublížení a uplakaní.

  • riedlss - 11.04.2022, pondělí, 09:17
    (0)

    Se dívám, co to ty ku*vy ze svazu vymyslelu s tim Lžibercem. Neděle Sparta, středa doma párky. Už nevědí jaký klacek pod nohy nám hodit 🤷‍♂️💩

  • Michal fcs - 11.04.2022, pondělí, 09:08
    (0)

    jeden zápas nadstavby je jistý - doma baník 30.4.

  • celtic - 10.04.2022, neděle, 18:08
    (0)

    Super.neforma Baniku me dela radost..remiza v domacim prostredi s votrokama potesi..jeste pet kol zpatky sme ztraceli na Banik dva body ted uz mame naskok 8 bodu..bylo by skvele vyhrat i na sralte anebo aspon remizovat a protahnout serii bez prohry na osm zapasu

  • Bonito33 - 10.04.2022, neděle, 14:42
    (0)

    Cesta je z UH přes Buchlovice, takže určitě se nejede přes Kyjov a přes KuB už vůbec ne.

  • fcs - 10.04.2022, neděle, 14:18
    (0)

    Přes Kyjov a Klobuky u Brna se nejede?

  • guerero - 10.04.2022, neděle, 14:14
    (0)

    fcs:v Buchlovicich máš nástupni místo, tak samozřejmě i po cestě zpět ti tam řidič zastaví.

  • fcs - 10.04.2022, neděle, 14:03
    (0)

    Potřebuju vědět jestli bude stejná cesta tam aj zpět,popřípadě jaká bude cesta z Buchlovic do Brna jestli je možné nastupit po ceste

  • guerero - 10.04.2022, neděle, 13:47
    (0)

    Hlaste sa lidi na tu Spartu, bude jazda, v pondělí máme všeci volno, tak si to pojeďme užít!

pristi
 Další články:
10.04.2022, neděle, 12:00 - Drobisz o návratu do ligy: Hlava si vzpomněla, tělo ne. Jinak super zážitek
09.04.2022, sobota, 19:07 - Slovácko udeřilo v úvodu obou poločasů. Karviná si odvezla tři branky
05.04.2022, úterý, 18:00 - Slovácko má trable s brankáři. Borek? Co měl, to vyřešil, říká trenér Mucha
05.04.2022, úterý, 17:57 - Bylo to o jedné brance, říká Havlík po Olomouci. Novou smlouvu mu řeší Nehoda
02.04.2022, sobota, 18:48 - Slovácko brankou Havlíka udolalo Sigmu a upevnilo si čtvrté místo
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace