*
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

V Česku už ne. Fotbalisté znají jen kafíčka, říká znechucený Valenta.

01.08.2012, středa, 10:25
valenat_vita201011_velky.jpg

 Po konfliktu s koučem Slovácka ukončil záložník Vít Valenta profesionální kariéru. V pouhých 28 letech. Fotbal hraje jen pro radost v šesté rakouské lize a živí se jako podílník ve firmě se zdravotnickými potřebami.

Byl to jeho třetí rok po návratu ze sedmiletého putování po klubech v Nizozemsku a Belgii. A pro fotbalového záložníka Víta Valentu to byl dlouho také rok nejlepší. Vypracoval se mezi jednu z opor týmu, až do 21. března nezasáhl jen do jednoho z jednadvaceti ligových zápasů.

Jak se stane, že fotbalista v osmadvaceti letech zmizí z první ligy do šesté rakouské soutěže?
Je tam hodně okolností. Byla určitá situace ve Slovácku...

Klub o vašem konci moc nemluvil.
To je pravda. Trošku mě mrzí, že se se mnou klub ani nerozloučil, na rozdíl třeba od Miry Filipka. Pocházím odsud, v klubu jsem vyrostl, teď jsem tři roky odehrál. Ale nemám to klubu za zlé, nebudu na něj naštvaný. Koho jsem měl rád, s tím jsem se rozloučil. Byl jsem za panem sekretářem Pojezným, ředitelem Krejčím, holkama, které se o nás staraly, za klukama v kabině. Mrzí mě jen, jak se ke mně postavilo Slovácko coby celek. Ale nemám mu to za zlé, život jde dál, je to pro mě uzavřená kapitola. Na světě jsou daleko důležitější věci.

Mluví se o tom, že jste měl s trenérem Soukupem určitý konflikt poté, co vás při zápase v Českých Budějovicích vystřídal už po 54 minutách. Pak jste byl přeřazený do béčka a v prvoligovém týmu jste šanci nedostal. Byl to důvod všeho?
Je to ono. Nechtěl bych to rozpitvávat, kdo ví, ten ví. Voda zkrátka tak vyvřela, že jsem už určité věci nemohl přecházet. Mám svoji hrdost a odehrávaly se určité věci, které se mi nelíbí. Spousta lidí zůstala tiše, já už to přecházet nemohl. Dopadlo to, jak to dopadlo, ale ani teď nelituju, zachoval bych se stejně.

Jméno Heslo
text
  • pedro - 05.08.2012, neděle, 00:00
    (0)

    jo mas pravdu, zapomel sem o moc tu nepisu, sorac....toho chudaka sis mohl odpustit ale tvoje vec...v poho, nic nezneuzivam, me kazdy v mem okoli uz dvacet let rika pedro, takze toto byla jen nahoda ze kdyz sem to tu vytvarel pouzil sem male pismena aniz bych mel tucha ze tu je pedro s velkym P a ani se tu snad v diskuzich neobjevujes abych si to predtim vsiml, ale nevadi, jses prvni a je to blbe takze at me ten co se o to stara smazne a ja vymyslim kdyz budu chtit neco jineho peace a SLOVACKO :)

  • Pedro - 04.08.2012, sobota, 22:23
    (0)

    To Pedro: Krásná řeč, dá se s tí opravdu souhlasit, ale už jednou jsem tě chudáku upozornil ať nezneužíváš mou přezdívku a nevydáváš své názory za mé!!!!!!!!!!! Projeď si historii příspěvků a zaregistruj se laskavě znovu pod jinýmm jménem. Buď tak laskav. PEDRO I.

  • ondicz - 04.08.2012, sobota, 13:03
    (0)

    jenom upozornění: na fanaticos.cz je článek ohledně zítřejší cesty na Sigmu

  • anaham - 04.08.2012, sobota, 12:17
    (0)

    opravuji naprosto

  • anaham - 04.08.2012, sobota, 12:16
    (0)

    Nasprosto s pedrem souhlasím

  • pedro - 04.08.2012, sobota, 11:47
    (0)

    Koncepce a smerovani klubu, sazeni na odchovance, to vse schvaluji, o vsem v dnesni dobe rozhoduji penize a kdyz jich neni moc, nic jineho nezbyva a je to spravna cesta. Chtelo by to hlavne zachovat akademii plne fukcni....byt takovym ceskym Ajaxem a vychovavat mlade talenty to je muj sen :) ale zase za tim jsou penize, takze jestli uz Valenta moc nedava aj s tu akademii a mladezi to bude nahnute. Jen me mrzi oprasvdu to ze klub se nejak neumi spravne loucit se svymi hraci co odchazeji. Stale dokola zni z klubu jak mu aj na fanouscich zalezi ale v tomto pripade to dela prave naopak, treba Filipko, absolutne souhlasim se strategii klubu a ze mu uz neprodlouzili smlouvu, ALE nedat nasi dlouholete opore sanci se dustojne rozloucit, pustiti ho do brany treba jen na par minut a pak ho vystridat at si to aj my fanousci uzijem a dame mu potleskem ve stoje najevo jak si cenime co pro klub dokazal....to ne a stejne je to s nekolika dalsima odchazejicima hracema, pokud by to bylo jednou, nereknu nic, ale kdyz se to opakuje ponekolikate je to divne.....chtelo by to vic myslet pane Soukup i na nas divaky a to jak a koho jsme meli oblibene a ze si kazdy hrac co neco pro Slovacko odvedl zaslouzi dustojne rozlouceni a odhlednout od osobnich sympatii a antipatii jde prece hlavne o SLOVACKO a taky jeho verne fanousky. Me to treba jeste doted mrzi ze jsem nemohl videt miru naposled ve Slovacke brance s vedomim ze vim ze je to naposled. A uz mlcim :))

  • plasátko - 04.08.2012, sobota, 09:02
    (0)

    to pitros viděls někdy Volešáka, Košúta, Doška, Trousila hrát kombinačně, zápas co zápas Trousil nákop na Doška s nutnou pravidelností, Došek by si totiž s jiným balonem absolutně neporadil, už jsou těmi nákopy specielně tito dva trapní, bohužel to u nich není o fotbale, ale pouze jakési zakrývání v této podobě jejich neschopnosti jít s balonem po zemi.

  • pitros - 03.08.2012, pátek, 23:08
    (0)

    neodpustím si ale jednu věc, musí se změnit styl hry, to nakopávání dlouhých balónů dopředu tady prostě záložníkům neprospívá. V kombinaci absolutní nula, a takto to přece nejde, s takovou se bude 7. místo obhajovat jenom velmi těžko

  • pitros - 03.08.2012, pátek, 23:03
    (0)

    já bych zase řekl, že ten článek je napsaný mírně a přijde mi, že tu rozhodně nebylo řečeno všechno a "na plnou hubu", ale je to asi líp, stejně by se tím vším nic nevyřešilo. Kdo Víťu zná osobně, má v tom jasno, kdo ne, vidí pravdu někde uprostřed... Jak řekl sám, Slovácku bude fandit dál, stejně jako my všichni ostatní, a to je důležité.

  • Valheru - 03.08.2012, pátek, 22:05
    (0)

    JaRon: já myslím, že Heča na první pohled může vzbuzovat nedůvěru, ale už několikrát ukázal, že odchytá standard a umí i přidat extra zákroky - jako třeba loni v Budějkách.

  • Jerry1984 - 03.08.2012, pátek, 18:57
    (0)

    Artigas: zranit se može jakýkoliv golman, jde o to, že už je prostě 1..a Mira Filipko by tu už jako golman byl k ničemu, v jeho věku.. na co by měl jako čekat ?

  • JaRon - 03.08.2012, pátek, 18:34
    (0)

    No čoveče, já nevím, mě osobně nijak Heča neuchvacuje, přijde mi dost nejstý. Díval jsem se před zápase na jeho brankářský trénink a jako bych viděl sebe před lety v dorostu :/ (tedy nic moc :) ). Snad by zaskočil spíš Matalyha

  • JUVE - 03.08.2012, pátek, 15:05
    (0)

    Tak je tam talentovany Heca,ktery by to urcite zvladl,uz nekolikrat slusne zaskocil.

  • Artigas - 03.08.2012, pátek, 15:02
    (0)

    Jo, šak já su rád, že se mu daří. Ale co dyž se Melichárek zraní, což se može lehko stat...

  • JUVE - 03.08.2012, pátek, 14:58
    (0)

    Ano Mira je stale dobry,ale mame stejne dobreho Dusana,ktery je mladsi,tudiz i perspektivnejsi,a na co met tak dva vyrovnane kvalitni golmany,dyz moze chytat jen jeden,Mira si tady odchytal sve,roky proste nezastavis,navic si myslim,ze je i spokojen zpatky doma na Slovensku,chtel se uz i vracet domu za rodinou takze tak.

  • Artigas - 03.08.2012, pátek, 14:55
    (0)

    Mira Filipko tu klidně mohl chytat taky, ale co už. Teď vychytal nulu proti Steaua Bukurešť, kluk... http://sportky.topky.sk/c/91442/video-trnava-zvladla-prvy-krok-euforia-ma-zelenu

  • Artigas - 03.08.2012, pátek, 14:50
    (0)

    Mira Filipko tu klidně mohl chytat taky, ale co už. Teď vychytal nulu proti Steaua Bukurešť, kluk...

  • JaRon - 03.08.2012, pátek, 14:15
    (0)

    ondicz: good points :D

  • ondicz - 02.08.2012, čtvrtek, 23:51
    (0)

    @jaron: treba to bude tim ze spartu nam media cpou horem spodem a fcs sledujes:)ale je fakt ze ty konce jsou posledni dobou divne,i kdyz na druhou stranu,nas z prace taky nevyhazujou se slavobranama:)

  • JaRon - 02.08.2012, čtvrtek, 23:34
    (0)

    No vášnivo tu bylo, jen co je pravda. Taky bych viděl pravdu někde uprostřed, prostě s odchovancama, na které evidentně sázíme (a to není špatně) nemůžeme hrát špicu a technický fotbal, prostě na to nemají. Ale doufal bych aspoň větší vervu, však kafe v sobě mají podle Víti dost aby byli urychlení. Každopádně mi ale přijde divné, že snad nepamatuju jiný klub, kde by se drtivá většina odchazejících hráčů více či méně vztekala na klub...teda znám, Spraltu....prostě kdo odsud jde, tak nadává jak to stálo ve skutečnosti naprd, a že to mohlo být jinak a blablabla....divné...

  • Nosál - 02.08.2012, čtvrtek, 22:23
    (0)

    Po přečtení diskuze myslím, že vše tu bylo řečeno a Víťovi přeji ať se mu daří. Jen jedno nechápu proč téměř nikdo nemože odejít z klubu v dobrém. Příjde mi jak kdyby jednání mezi klubem a hráči bylo trochu zaostalejší. A když odbočím od tématu vyhazovat kvalitní hráče jen kvůli věku mi taky nepříjde zrovna nejlepším řešením. Jinak myslím že Soukup odvádí podle dostupných možností dobrou práci. Jen někdy to ujede (viz. Brno prostě hráči aj kouč by si měli uvědomit, že to že hraje Došek neznamená jen nakopávat balony,ale mohla by tam byt aj nějaká kombinace). Závěr dodám snad jen,že sem moc nepřidávám komentáře tak snad mi nevynadáte :)

  • Jerry1984 - 02.08.2012, čtvrtek, 21:29
    (0)

    taky mám různé názory na nadřízené, jenom to neventiluju do novin a nikdo tu z nás, v tom je ten rozdíl...nic víc nic mín si myslím, na pracovišti je potřeba taky kolektiv, to je hlavní. Nadřízený potřebuje jenom udělanou prácu, ostatní je mu srdečně jedno a tak to přece chodí všude.. fotbal je akorát prostě sledovaný, jiný rozdíl tam teda nevidím.. sice je to kolektivní sport ale stejně jede každý za svoje

  • jjirin - 02.08.2012, čtvrtek, 20:39
    (0)

    Co tak odložit černobílé vidění a zkusit se na věc podívat trošku s nadhledem? Ani ne před týdnem by někteří málem vydali do pekla satana Švancaru a dnes zase vynašíte na nebesa poloboha Valentu. Už se začínám těšit, co bude příště, ale jak vidno, začíná se pod kotlem přitápět pro kouče Soukupa. Já jsem měl oblíbeného jak Švancaru, tak Valentu. A Soukupovi zatím stále ještě věřím. Do kabiny však nevidím a myslím si, že "pravda" možná leží někde uprostřed. Dovedu si také představit, že zaměstnanec v jakémkoli oboru po nedobrovolném odchodu z firmy si vždy najde tisíc důvodů, jak bývalého chlebodárce pošpinit. Valentu osobně neznám, skutečně věřím, že je to správný chlap, ale rozhovor bych bral možná trošku s nadhledem. Působí to na mě, že odchod z fotbalu byla spíše z nouze ctnost, výkonostně šel dlouhodobě dolů, alespoň podle mě. A že kritizuje kafíčka? Proč tam tedy také chodil, proč situaci neventiloval dříve? To by byl machr. Ale takto to na mě působí spíše jako pláč...

  • Babu - 02.08.2012, čtvrtek, 18:57
    (0)

    None77: ahoj, známe se? Jestli ne, mosíme to udělat osobně :) Volešák určitě nehraje líp než Valenta a peněz taky nemá málo, ale to už je na delší debatu. Prostě pravda je někde uprostřed, zažila sem několik sporů s určitýma lidma, stojím si za svým názorem, oni za svým a záleží, kdo z našich kamrádek a kamarádů co vyslechl, takže se neodvažuju soudit ani Valentu ani Soukupa.

  • ganjoman - 02.08.2012, čtvrtek, 17:43
    (0)

    Videl bych to tak, ze Vita se proste chtel vic venovat rodine a trener Soukup chtel aby se venoval fotbalu...Ale nejake rozlouceni by si urcite zaslouzil.

  • Moravian - 02.08.2012, čtvrtek, 15:32
    (0)

    Podobně jako u Filipka, i zde je cítit určitá hořkost. Nemohu se ale postavit na žádnou stranu, protože neznám vnitřní okolnosti a souvislosti. Víťův odchod mě osobně mrzí, ale na druhou stranu nutno podotknout, že jsem od něj očekával víc. Věřil jsem, že v záloze převezme taktovoku a kreativitou nás posune dál. Jinými slovy, čekal jsem, že bude zastávat roli Polácha v našich nejlepších časech. Že se tak nestalo určitě není jen jeho vina, ale náš klub a jeho osobnost prostě nenalezli společnou řeč pro zdařilejší spolupráci. Nezbývá než věřit, že Soukup ví co dělá a pro jednotlivé příchody a odchody má dobré opodstatnění. Moji důvěru doposud má, ale hořkost z odcházejících, není nejlepší vizitkou a myslím, že jak Filipko, tak Valenta si za svůj přístup zasloužili odchod se vší pompou, tedy střídáním pár minut před koncem, za aplausu stojících tribun.

  • None77 - 02.08.2012, čtvrtek, 13:34
    (0)

    Ahoj babu, musím ocenit tvůj velmi hezký moderátorský zásah do diskuze:-)..jinak máš recht, zkušenost říká, že v těchto osobních sporech je pravda vždy někde uprostřed, ale Volešák možná bere větší peníze než bral Valenta a jeho výkony - víme všicni. Ale jinak bych se chtel zde diskutujícíh zeptat, jaký vidí rozdíl mezi Soukupem a Plíškem, který je tady nad míru oblíben?

  • Babu - 02.08.2012, čtvrtek, 13:21
    (0)

    Reishauer: a ty ses vynořil odkud? Já eLuckyho zhrouhnu, neboj, on někdy nezná mezí a pak se blbýma řečma dostane na podobnou úroveň jako někteří zdejší trapáci typu plasátko (a ten opravdu trapný je). Ale určitě není primitiv, tak klid. Nebudeme se hádat metzi sebou, to je to poslední, co by nám chybělo.

  • Babu - 02.08.2012, čtvrtek, 13:19
    (0)

    tak su asi divná, když jediná nestojím na jeho straně. Neříkám, že je Soukup nejlepší trenér, ale tady je jen jedna strana mince, aj v článku aj na diskuzi. Všeci, kdo byli v Budějkách, viděli, jak Soukup naprosto marného Valentu vystřídal a ten mu ani nemohl slušně podat ruku při střídání, hodil pitím a odešel do kabin beze slov se spoluhráčama.. to bylo fér? Je ukřivděný prostě. Taky tu nebral nejmenší peníze a jeho výkony nedosahovaly toho, co se po něm chtělo. Že je to přímý a fajn člověk, to souhlasím, ale nevidím to jen z té strany: hoďme vše na soukupa.. Jinak fotbalisty v ČR vystihl přesně.

  • Jerry1984 - 02.08.2012, čtvrtek, 13:18
    (0)

    a ma vubec smysl aby sme ted po tom vsem jezdili do olomouca ..? (trocha ironie se tu snad uz ztrati..)

  • Reishauer - 02.08.2012, čtvrtek, 12:58
    (0)

    to eLucky: Si reditel zemekoule? Nejsi. Co to je za trapnou otazku s tim adminem, to jen vypovida o tvojem IQ. Tak priste tu neosucuj a nenapadej lidi kteri zkritizuji tvoje primadony a napisi svuj nazor kvuli tomu, ze jsi admin. Admine jeden

  • eLucky - 02.08.2012, čtvrtek, 11:52
    (0)

    to Reishauer: ano je to joke, jestli se ti nelíbí, je to tvůj problém. Si admin serveru? Nejsi.

  • Reishauer - 02.08.2012, čtvrtek, 10:34
    (0)

    to eLucky: Soukup ti ošukal starů nebo co? Tomuto nerikas urazky, napadani a hulvatsvi? Jestli ti to prijde jako JOKE tak si pekny primitiv

  • Blackfear - 02.08.2012, čtvrtek, 09:28
    (0)

    Přakvápko ano, ale Víťa se již rozhodnul minimálně před dvěma měsíci, pokud se nepletu, a ani se mu v něčem nedivím pokud má víc v palici než trenér a tudíž se v něčem pak neshodnou se pak je to těžko, i když myslím že je ho škoda, ale chyba nebude rozhodně jen na jeho straně s výkonností, spíš bych to viděl někde jinde a to od trenéra i některých kafíčkových spoluhráčů

  • Buchlovjak - 01.08.2012, středa, 23:35
    (0)

    Pro mě překvápko docela...ale respekt v tomto rozhodnutí. Víťo ať se daří ve všech směrech!

  • JaRon - 01.08.2012, středa, 23:09
    (0)

    Tož odešel nám ex-capitano. Poslední roky už to nebylo ono, pravda je však s tím Volešákem, že hraje prdlajz. Ze soboty jedině Trávník zaujal. Nehážu flintu do žita, jen se divím jak mohli po výborné přípravě prosrat zápas takovým výkonem. Soukupa přímo neviním, spíš se mi nelíbí ten systém který je na Slovácku, sportovní manažer-trenér, trenér pak necítí tlak, jedině od jednou či dvakrát za rok nasraných fanoušků (myslím řádně nasraných). Chápu zvolenou cestu, že radši necháme hrát odchovance, než nakupovat hráče, bohužel odchovanci nemají žádnou megakvalitu, jsou jen celkem dobří (v lepším případě). Pak je otázka jestli můj sen "hrát megaútočně" je splnitelný, protože ta naše hra na 0:0 s náhodným gólem je fakt pruda. HaluzPříbrami i kvalitnějšímu Olmicu se taková hra vyplatila. Pro mě radši ať skončíme 12. s divokým skóre než 7. s dvaceti remízama 0:0.

  • eLucky - 01.08.2012, středa, 22:51
    (0)

    to Reisehauer: tak jestli chces, tak si me nechutne prispevky klidne vymaz... nikdo te nenuti je cist. Mazu sa tu JEN extremni napadani a urazky, samozrejme urceni toho co uz je za hranici je subjektivni a pravo urcit to maju fanousci, kteri se na obsahu aktivne podili, takze pokud ti to vadi, mozes se zacat aktivne podilet. Nebo jenom kecat... a nic nezmenis.

  • ondicz - 01.08.2012, středa, 22:25
    (0)

    @plasátko: tak jinak, co se má jako stát? jaký důvod má tvoje neustálé vypisování takových věci? fakt to chci opravdu(opět) vědět.Jakože doufáš že vyplivnem ty navijáky a začneme vidět všechnu vinu v trenérovi? nebo že uděláme na další zápas choreo přes celé céčko "SOUKUP VEN", nebo Soukupa přepadnem, zavřem do kufru auta a vyhodíme za hranicema Slovácka? všechno má přece svůj účel

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 21:26
    (0)

    "Na Slovácku totiž není co hodnotit" říká zkušený fotbalista z dob kdy se tu hrával "opravdový fotbal" Libor Soldán, jeho slova mluví za vše.

  • Jerry1984 - 01.08.2012, středa, 21:18
    (0)

    poděkovat mu se mě v této "diskuzi" už ani nechce... ale přesto, díky, že jsi komunikoval s fanoušky, i když fotbalově to asi v áčku nebylo dvakrát ono...nezanevři na Slovácko ;-)

  • rosma - 01.08.2012, středa, 21:11
    (0)

    Víťo díky za vše, co jsi pro Slovácko udělal. Nemuselo se ti pokaždé dařit, ale vždy si tam nechal to srdíčko a vždy tam byla obrovská pokoro. Z hlediska povahy, skromnosti, přístupu k fanouškům je to velká ztráta. Myslím si, že v tom hrálo upřednostňování Volešáka před Víťou a přitom bohužel Volešák je od svého příchodu čím dál horší, velmi dobře placené a nemá srdce modrobílé! škoda TĚ! Ať se daří v soukromém životě!

  • Reishauer - 01.08.2012, středa, 20:46
    (0)

    to eLucky: ty vole ty ses hovado jak svina. Druhym tady smazavas diskuzi ale vetsi prase jak ty sem nevidel. Bud tady budem diskutovat vsichni a kazdy si rekne svuj nazor nebo tve nechutne prispevky budem mazat

  • Jerry1984 - 01.08.2012, středa, 20:22
    (0)

    nemám potřebu to rozvádět :-), přeber si to jak chceš

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 20:18
    (0)

    Jerry1984: máš na mysli tím, ze sektoru "B3"

  • Jerry1984 - 01.08.2012, středa, 19:29
    (0)

    plasátko: tož opatrně aby ses tím "stádem" nenechal ušlapat ;-) ..

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 19:14
    (0)

    eLucky: pouze se neřadím mezi tupé stádo, které zhltne vše i s navijákem

  • eLucky - 01.08.2012, středa, 19:08
    (0)

    to plasátko: ty vole ty máš komplex. Soukup ti ošukal starů nebo co?

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 19:04
    (0)

    Víťo , máš svou hrdost a to je především důležité, a ne být zatracovaným . Soukup Ti v tomto nešahá ani po kotníky!

  • Valheru - 01.08.2012, středa, 19:04
    (0)

    A dokud bude komentáře psát Plasátko, tak bude v diskuzi jak nasrané.

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 18:56
    (0)

    Dokud bude ve Slovácku Soukup ... Tak zde tráva neporoste ...

  • riedlss - 01.08.2012, středa, 15:27
    (0)

    jde vidět, že má Víťa rozum na správném místě.Upřímný, skromný a hlavně rozumný člověk, který uhnul velkému fotbalu před rodinou a lidmi kolem sebe. Velký respekt, klobouk dolů. A napříč tou prací jde vidět, že má rád, když rozdává radost druhým a toho si vážím hodně moc. Jako fotbalistu ve Slovácku si Víťu vzhledem k tomu věku dokážu představit klidně další čtyři roky, ale když nefunguje vztah mezi trenérem a hráčem nedělá to dobrotu. Pak prostě jedem ustoupit musí.S hodně názory bych se shodnul. A téma český fotbal, to je skoro jako černá díra, přesto pro mě droga. My fanoušci si musíme bohužel odmyslet ty věci kolem nebo se o to aspoň snažit a v ničem se moc raději nevrtat, nikdy se těma kecama stejně nic nezmění.

  • ondicz - 01.08.2012, středa, 14:37
    (0)

    @plasátko: Stejně tak by tě mohl ujistit Soukup, že to jeho flákání za něj nebudeš muset odpracovat a hlavně Zemek, že to platit nebudeš. Ovšem oni mají tu smůlu, že na ně může kdejaká kulva anonymně flusat po diskusích. Mně je v prdeli tvoje pracovní nasazení, jenom jsem se ptal pana dokonalého co dělá v pracovní době na diskusi. A byla to opravdu otázka, můžeš mít noční, dovolenou, za chvíli tréning....

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 14:12
    (0)

    ondicz: můžu tě ujistit, že ty ji za mě dělat nebudeš!

  • eLucky - 01.08.2012, středa, 13:39
    (0)

    Vita se do toho teda oprel. Potvrdil tim svou povest primeho cloveka. Jako takoveho ho velmi uznavam a vazim si ho, ale jako fotbalista to neni ono. Soukup je jaky je a je tady, bud se s tim vsichni smiri a potahnem za jeden provaz pro Slovacko, nebo ne. Tak to je.

  • ondicz - 01.08.2012, středa, 13:26
    (0)

    @plasátko: rozumím tomu dobře, že bez soukupa bysme byli mistři? vzhledem k tomu sedmému místu. protože jak to popisuješ, tak tato fotbalová a lidská zrůda nás musí minimálně o 7 míst srážet. a jak píšeš o tom odvádění pořádné práce, tak co vlastně děláš? že si můžeš dovolit o půl druhé hlídkovat na diskusi.

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 13:15
    (0)

    velmi dobře placený tajtrlík

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 13:13
    (0)

    a tento zarytý čecháček, nevím vůbec kde se to tu vzalo tu nikdy už nebude dělat dobrotu

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 13:12
    (0)

    ale nemůžu si dovolit odvádět takovou práci jakou tu předvádí nějaký rok tento tajtrlík

  • Jerry1984 - 01.08.2012, středa, 13:03
    (0)

    plasatko: a ty asi v zamestnani hledis jen na druhe.. No to je fuk, sory ale vsem, pro me clanek bulvarniho typu

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 12:59
    (0)

    ne, ale bezcharakterního suchara který neumí jednat a mluvit s lidma, je věrný obrázek těch pošahanců ve vládě, kteří se tam drží zuby nehty .

  • None77 - 01.08.2012, středa, 12:56
    (0)

    Úplně by stačilo Palinek - Dekař a třeba Hlahůlek

  • KEIKIN - 01.08.2012, středa, 12:54
    (0)

    Kua a koho byste tak chtěli ? Mourinha ? šak tu bylo tolik trenérů a skoro všeci stáli za houno.

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 12:49
    (0)

    to guerero - máš svatou pravdu na to co předvádí s tímto klubem se tu má jako prase v žitě ,

  • guerero - 01.08.2012, středa, 12:41
    (0)

    Souhlasím s názorem solariho,Soukup má celé Slovácko u prdele,ale problém je v tom,že jako sportovní ředitel by musel odvolat sám sebe jako trenéra a to on nikdy neudělá,protože sa tady má jak prasa v žitě....

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 12:41
    (0)

    to tomek - konkrétně tento člověk vidí jen sám sebe a svoje peníze ničí názory, jen ty jeho odrhovačky a nikdo jiný krom Zemka ho nezajímá, je to zkrátka suchar ve vší parádě

  • tomek - 01.08.2012, středa, 12:33
    (0)

    Soukup mele zas jen to svoje,kdyby se radsi soustredil na trenovani,vzdyt se na to neda divat a takovy fotbal nemuze nikoho bavit!! a nemyslim jen utkani s Brnem,ale za celou dobu...

  • Jerry1984 - 01.08.2012, středa, 12:28
    (0)

    sklizen okurek.. My co zname Vituv nazor.. At je jaky chce, ale souhlasim vice mene s Juvem..

  • JUVE - 01.08.2012, středa, 12:17
    (0)

    Ale vsude to tak je,ze sa chodi na kaficka do mesta atd ... akorat maji intenzivnejsi treninky ... Vita je spis nasrany.

  • Pablo88 - 01.08.2012, středa, 12:14
    (0)

    Víťo, máš můj obdiv! Jako jeden z mála, jsi přesně charakterizoval tzv. fotbalisty v ČR! I když jsou i dříči, tak většina: kafíčka, diskotéky,troška toho tréninku teda...a zase kafíčko! Snad takových bude méně a méně...

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 12:03
    (0)

    to kumpo - nevím co za tím vším je že sem tahají pořád takové podivné velmi dobře placené nýmandy typu Volešáka a spoustu dalších, kteří tu nic nepředvádí, neumí a ani nemají zájem hrát ,

  • plasátko - 01.08.2012, středa, 11:44
    (0)

    Víťo, patří Ti velká gratulace, zvítězils nad totálním debi.lem,a to je důležité!!!!!! Přeji Ti v osobním a profesním životě hodně štěstí

  • solari - 01.08.2012, středa, 11:38
    (0)

    Jak znám Víta Valentu, tak je to férový, charakterní člověk. Jen potvrdil moji domněnku, že Soukup je pěkný KO...! Dávám mu trenérskou životnost na Slovácku max. do konce podzimu¨!

  • kumpo - 01.08.2012, středa, 11:03
    (0)

    Pěkný článek :-D Je pravda, že Víťa už neměl takovou výkonost, ale v sobotu ji neměl skoro nikdo.Za sebe můžu říct, že radši Víťu než Volešáka, ale je to asi tím, že sem na něho vysazený.Co se týče toho názoru si myslím, že je naprosto přesný. Hodně kluků, kteří hráli i u nás s tím souhlasí.K trenérovi se vyjadřovat nebudu.

pristi
 Další články:
06.08.2012, pondělí, 10:42 - Sudí mě podržel, mohl jsem být vyloučený, přiznal gólman Melichárek
06.08.2012, pondělí, 06:04 - Ještě není důvod k úplné panice, říká kapitán Slovácka Trousil
05.08.2012, neděle, 10:45 - Trenér Slovácka plánuje před Sigmou změny v sestavě
03.08.2012, pátek, 17:18 - Marek Kuzma: Z Olomouce si chci odvézt nejlépe všechny body
31.07.2012, úterý, 07:40 - Chyby v manageru
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace