*
včera
Rozhovory | Slovácko - Plzeň
13.04.2024
Z PLOCHY | Tomáš Břečka po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Vlastimil Daníček po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Hradci Králové
11.04.2024
Rozhovory | Hradec - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku

Ústí nad Labem - Slovácko 2:0, poslední tým tabulky má ještě naději

14.03.2011, pondělí, 08:33
clanek_znak_usti_velky.gif

Po šesti zápasech bez bodu fotbalisté Ústí nad Labem konečně zabrali. V teplickém azylu porazili ve 20. ligovém kole Slovácko 2:0 a přeci jen ještě vykřesali jiskřičku naděje na záchranu. Na nesestupovou čtrnáctou příčku nyní ztrácí čtyři body.

"Neskrývám, že kdybychom dneska nevyhráli, šance na záchranu by nebyla ani desetiprocentní," poznamenal po zápase ústecký kouč Svatopluk Habanec.

Na Stínadlech to před zápasem vypadalo, jako by diváci už nad Ústím zlomili hůl. Návštěva čítající pár stovek diváků měla několik příčin - sedmibodový odstup na příčky zaručující záchranu, mizernou koncovku a dvanáctizápasovou sérii bez výhry.

Pocit odevzdanosti umocňoval i prořídlý kádr, který sotva vystačil na základní jedenáctku. Krom náhradního brankáře už byli na střídání jen dva dospělí a tři dorostenci.

Všechny prognózy ale braly za své už od samého začátku. Ústí drželo míč a přesnými kombinacemi se dostávalo do tlaku, který na rozdíl od většiny předchozích zápasů nevyzníval naprázdno. Už po devíti minutách si našel ve vápně odražený míč po rohu ústecký stoper Valenta a z otočky a možná s tečí ho poslal přesně k tyči.

Jméno Heslo
text
  • Buriss - 15.03.2011, úterý, 13:20
    (0)

    Zatim bych z toho nedelal tragedii, do konce je 10 kol, coz je 30bodu, neco urvat musime, navic vsichni vime, ze proti slabsim tymum to holt neumime...tim ale neobhajuju laxni pristup nasich metrosexualu.Naopak, rozdal bych jim tvrde pokuty a doslapl na jejich zivotospravu! Samozrejme ne vsichni, jsou i cestne vyjimky. A co se tyce lidi, kteri tady kritizuji a vyjadruji nespokojenost, ty bych taky nezatracoval.V podstate to ani neschvaluju, ale chapu.Jsou proste nastvani, stejne jako my vsichni a vyjadri tady co si mysli v nadeji, ze si to prectou lidi z vedeni, hraci a vsichni, kterych se to dotyka. Meli by citit, ze nas to SERE!!!A tim myslim pristup, ne vysledky!!!Verim, ze vetsina lidi, co tady kritizuje by to nedelala, kdybychom prohrali, ale prohrali po dustojnem vykonu.Po takovem predstaveni, jakym se prezentovali v Usti, tuto sezonu uz opakovane se nedivme...Nakonec, co jineho my fanousci muzeme v soucasne situaci udelat, aby se to zlepsilo? Krome toho, ze budeme fandit, podporovat nas klub jeste vic v hledisti, nam moc moznosti nezbyva...v podstate opravdu jen vyjadreni nespokojenosti!!Verme, fandeme, podporujme a vyjadrujme co mame na srdci, kdyz jde o NAS klub. A v sobotu kurwa zaberme vseci v hledisti a snad zaberou kluci i na hristi!!!Jablaky udelame...

  • wiper99 - 15.03.2011, úterý, 12:13
    (0)

    Jedině že by na hřiště vyběhl Soukup s Krejčim a ukázali nám tu svou novou koncepci v herní praxi!!!možná bychom se divili aj ušima!!!:=)

  • eLucky - 15.03.2011, úterý, 09:27
    (0)

    to wiper99: jedno je jasne... nikdo z nas to urcite nebude...

  • wiper99 - 15.03.2011, úterý, 08:57
    (0)

    a kdo nás spasí v sobotu????jaká koncepce bude zase použita???a co řekneme do médijí???

  • tarantule - 15.03.2011, úterý, 08:57
    (0)

    Hráči jsou 1.profesionálové. Dost dobře placení. A pohled do hlediště by jim neměl dělat problémy. Ani doma , ani venku. A že na 4 , možná 5 stovek (celkem teď 735) fans příjde i 5 tisíc diváků, kteří také fandí našim, je celkem dost dobrý poměr. I počet. A lidi jsou různí a i různě se vyjadřují. I nadávají. Mají svobodnou vůli a nic s tím nenaděláš. A spasit ????? Aby nechlastali v hospodách ??? Po zápasech? Kdysi sám činný jsem sem tam také nějaké pivko dal. A nemělo to na výkon vliv. Otázka je kolik. Že? Ale jako také jako pobouřený fans jsem už jednou návrh dával. Nebylo na něj , jistě jako na bezcený,trochu recesní, oprávněně reagováno. V tomhle smutku , oprávněném smutku, se snítka k úsměvu ujme. " O Ž E Ň M E J E !!!! " Otázkou je, zda se to dá stihnout ještě na jaro , nebo nedej Bůh, až ve 2. lize.....!!!!!!!!!!!

  • eLucky - 15.03.2011, úterý, 07:43
    (0)

    vy ste mne tu zas spasitele...
    Nesouhlasim s nazorem, ze chlastanim dotycni hraci nici klub... Slovacko NIKDO neznici! Dokud budem se Slovackem my, tak ho nemuze nikdo znicit! A nebijme se tu v prsa jaci sme super fanousci... jen si priznejte kdo z vas a vaseho okoli na nektere hrace rve jen proto, ze sou na hristi... tomu rikate povzbuzovani!? V kotli tyto hlasy zapadaji, ale pod ceckem a pod ackem si toho musi nekteri hraci vyslechnout fakt hodne. Musi hrat samozrejme i presto, ale jen tim chcu rict, ze nekteri z nas si naopak zaslouzi, aby se na hriti delo to, co se tam deje. Kdyz se divame tak kriticky na hriste, zkuste se stejne kriticky podivat aj do hlediste.

  • eLucky - 15.03.2011, úterý, 07:39
    (0)

    to Pajík: nechapu jaks mohl vynechat malinovy pudink!:D

  • Jerry1984 - 14.03.2011, pondělí, 21:44
    (0)

    a co když na ty poháry fakt nemáme? :)) dneska je možností, komu fandit ;)

  • Babu - 14.03.2011, pondělí, 21:38
    (0)

    bla bla bla bla.. všeci víme, co je špatně, nikomu se nelíbil alibistický výkon našich primadon, nechápu ale, co vyřešítě tímto tlacháním. Kdosi navrhoval slovácků férovku, to už je rozumnější ;)a ti, co říkají, že se tu nesmí kritizovat, by se měli vzpamatovat. Može se tu všecko, ale někteří z nás sou prostě fanaticos a vidí to jinak. A navíc kritizovat po takovýchto zápasoch umí každý.

  • Greif - 14.03.2011, pondělí, 21:38
    (0)

    cinta: samozřejmě nejsu,ale třeba po Jablonci budu a když ne tak snad po Budějvicách atd ...

  • Pajik - 14.03.2011, pondělí, 21:34
    (0)

    váza, nitě, termoska a jahodový jogurt na hrad!

  • bagr77 - 14.03.2011, pondělí, 21:34
    (0)

    Já bych věděl,jak to vyřešit:všechny hráče,vedení ohnout a dát jim na holou:)),třeba by se probrali:))...FCS forever

  • juancarlos - 14.03.2011, pondělí, 21:28
    (0)

    ani jsem radši většinu těch příspěvků nečetl,poněváč stejně vím co v nich je. Nic nového jako to,že čím míń se nám daří,tím více příspěvků tu je,taková česká klasika,kritizovat umí každy ,ale vymyslet něco,aby to bylo lepší už tak snadné není. Tím nechci říct,že by se mi včerejší výkon líbil. Pro mě, bych řekl klasická záležitost s Ustím,skvělý výjezd a fotbalové fiasko:-)pokolikáté už??

  • cinta - 14.03.2011, pondělí, 21:24
    (0)

    Greif: ty vole na 10.misto nam chybi bod a na predposledni sestupove mame o 2 vic... zadna slava nebo jsi spokojen?

  • Greif - 14.03.2011, pondělí, 20:46
    (0)

    FOREVER:ty seš tak vtipnej, parádní posila za 300 000- 600 000, voleeee :) Rybko .. říkalo se že se bude hrát o 10 místo ne ? pokud vím na 10 místo nám chybí 1b .. :)

  • Rybka - 14.03.2011, pondělí, 20:08
    (0)

    Letos se musíme zachránit a do příští sezony musí přijít VELKÉ změny. Vedení klubu si musí říct, co chce vlastně hrát. Tady se mluví o slavných koncepcích, jenže ty existují zřejmě jen v rozhovorech trenéra pro noviny. Vedení se do toho na příští sezonu musí pořádně opřít a pokusit se klub v první lize opravdu stabilizovat. Pokusit se sehnat větší rozpočet (možných sponzorů je v okolí dost, ne že ne) a sehnat pár ligou prověřených hráčů. Ale lehké to nebude. Ať se nám to líbí nebo ne, Slovácko má zatím pověst klubu hrajícího o záchranu (oprávněně). Do takového klubu dostat solidní fotbalisty není tak lehké. Protože třetí sezona v řadě, kdy jsme nakonec rádi za záchranu ( a to jsme se letos ještě nezachránili), to by bylo fakt už něco. Hrát o záchranu každý rok nemá smysl. Naší ambicí jednoznačně musí být hrát střed tabulky. A ještě jedna věc. My se zachraňujeme a stejně je průměr kolem 6000 lidí. Zajímalo by mě, kolik by chodilo, kdyby jsme hráli slušný střed tabulky, bez sestupových starostí. Myslím si, že kdyby se hrál střed, mohli bysme útočit na vyprodání stadionu každý zápas.

  • FOREVER - 14.03.2011, pondělí, 20:02
    (0)

    místo soustředění v turecku mohli rači koupit nějakou pořádnou posilu !! .. jezdí se na nějaké soustředění jak kdyby se hrálo o titul a stejně to vůbec nepomohlo , výsledky a hra jsou ještě horší než byly v těch posledních zápasch na podzim ! taková bohemka měla zastavené přestupy a to jejich soustředění bylo takové že běhali kolem stadionu a hrali přáteláky na umělých trávách a jak to dopadlo když pak hráli se skvěle připraveným týmem z turecka ? 1:3 a to samé ústí! .. kdyby slovácko trénovalo ve staráku na zemědělce jako za trenéra Bokši před osmi rokama tak se nic nezměnilo.. vyhozené peníze ... a pokud je pravda že nějací hráči ze slovácka byli na šetce po té bohemce (což předpokládám že to byli asi buď ondřejka, rainberk, košút, kubáň) tak bych je vyhodil, ať už to byl kdokoliv.. a soukup by už taky mohl otevřít oči

  • duffino - 14.03.2011, pondělí, 19:48
    (0)

    zivel: a ty si myslíš, že když budeš fandit flinkům a ochlastům a ještě se jich zastávat, tak místnímu fotbalu pomůžeš? Nenech se vysmát! Tady pomůže jenom tvrdá kritika a nekompromisní zásah nejvyššího vedení. Kde jsou ty kecy po Brněnském Sarajevu, jak se to nebude opakovat apodobně? Ano, výsledek se neopakoval, bohužel ne tak PŘÍSTUP, o to je to horší.

  • matigli - 14.03.2011, pondělí, 19:35
    (0)

    to Pavlík : Samozřejmě, že když se něco mimořádně podaří (třeba zápas se Slávií), nebo když to prostě očividně nejde, tak se příspěvky v diskuzi množí.To je vždycky fakt, že se něco děje,takže není nic nenormálního,že se vyjadřují i přispěvatelé,kteří obvykle všechno přechází s nadhledem.Určitě bych to neměl těmto lidem (včetně sebe) za zlé.Jestli tu nemůže svůj názor ve vší slušnosti vyjádřit každý fanoušek ,byť negativní ,tak je to smutné.Nečtu tady žádné urážlivé příspěvky a to že si tady lidi vylévají srdíčko je pro mě jenom ukázka toho,že jim fotbal v UH není lhostejný.A to je kúúúúúúúúúúúúúúúúrva dobře.

  • karagavrylydys - 14.03.2011, pondělí, 19:21
    (0)

    to wiper99: Jenže tady se nesmí kritizovat ...

  • Rybka - 14.03.2011, pondělí, 19:06
    (0)

    Pecan: Tak já myslím, že jsme realisti a o ambice na titul tady snad nikdo neočekává. Ale jak říkáš, ten klidný střed, kdy ty slabší týmy se porážejí (na jaře Bohemka a Ústí) a sem tam urvat něco špičkovým týmům. Myslím, že tohle je reálný cíl, se kterým bych alespoň já osobně byl naprosto spokojen. Být stabilní ligový klub, který hraje každý rok na solidním umístění a nemá sestupové starosti. To by měly být naše ambice a já bych s tím byl plně spokojený. Protože třeba titul je hezká věc, jenže za pár měsíců už nikoho nezajímá. Jediné, co je důležité, je ligová účast.

  • wiper99 - 14.03.2011, pondělí, 18:37
    (0)

    je úplně jedno jak kdo sem často chodí a píše své názory-důležitější je fakt že řekne co si myslí a řekne to naplno-ať už je to dobré,a nebo špatné!!!moentálně to stojí za h....,a je na hráčích a vedení aby s tím něco udělali.žádné bláboly jak se vedou v médijích ale jezdit po zadku a nechat na hřišti duši!!!!

  • pablol - 14.03.2011, pondělí, 18:21
    (0)

    Šovkovskij má pravdu a je to holý fakt co se tu děje.Chodím sem 20 let a pořád ta stejná obehraná písnička.Ty keci některých fans o podpoře když se nedaří,ale kdy se dařilo naposledy a mohli být všinchni v klidu????Do konce týdne nebudu v práci makat a budu jen předstírat že něco dělám. Šéf to určitě pochopí a ocení a třeba mě pošle na 14 dnů do Turecka nabrat kondici.Jinak KOTEL který je super a i ostatní fans si tento přístup nezaslouží.OSTUDA OSTUDA OSTUDA

  • Michal fcs - 14.03.2011, pondělí, 18:10
    (0)

    jak to vystihl Pecan,s tím naprosto souhkasím, to zivel:je rozdíl fandit, když se nedaří a nebo když se nechce dařit

  • RNA - 14.03.2011, pondělí, 18:01
    (0)

    Pecan mně mluví z duše, naprosto souhlasím, stejně tak se Šovkim

  • Šovkovskij - 14.03.2011, pondělí, 18:00
    (0)

    Živel: Jde vidět, že ses do těch Teplic celý den netrmácel, netutratil peníze, které mohly mít efektivnějšího využití a nemusel sis brát dovolenou. Tady je rozdíl v tom, že ti hráči nechtějí, nehrají, zápas odchodí a je jim to jedno. Kdyby prohráli po boji, tak jim zatleskám a neřeknu ani ň. Ale pokud to po večerech chlastá, o fotbal to nejeví zájem, tak to se mi tedy opravdu nelíbí. Srovnávat navíc nasazení našich "borců" s nasazením hráčů v Anglii je asi jako považovat Albánii za vyspělý stát s progresivní ekonomikou:-) Pecan: Naprosto výstižné!

  • Pecan - 14.03.2011, pondělí, 17:16
    (0)

    Tak jak taky nekteří píšou musím se jich zastat. Člověku, který má Slovácko rád, nemůže být jedno, že výsledky jsou jaké jsou. Absolutně nesouhlasím s názorem, že se nepovedl start a že je jim máme dávat čas a tak. Je to kazďou sezónu pořád jenom zmar zmar zmar!!! Jediné, co se nám kdy povedlo byla ty dvě finále poháru. Fanoušek může fandit i když se nedaří a přehlížet neuspěch, občas ale potřebuje nalét do žil adrenalin vítězstvím nad nějakým silným soupeřem nebo nějakou serií výher, dobrým umístěním a podobně. Slovácko nic takového nepředvádí. Dřív předvádělo. Pak to tady Řezník rozkradl a bylo. Já si uvědomuju, že my jsme bohužel takový klub, který ten český titul asi nikdy nezíská. Mě by ale stačilo, kdybychom se aspoň pohybovali v tabulce každou sezonu tak, abysme o te zachraně nemuseli vubec premyslet. Abysme na nu meli naskok tak 10 bodu, s prehledem porazeli papirove slabsi soupere a obcas porazili nekoho lepsiho. To by me stacilo, protoze vim, ze bez silneho financniho partnera se to lip delat neda. Ale proste to co se tady deje je jenom zmar a vysmech nic jineho. Soukupuv novy herni styl se em nelibi ani za prase - nakopavani balonu tomu fakt rikam styl, hrajme tak jak na podzim, to jsme si ukopali tech svych 20 bodu a bylo. Nebyl to uplne spatny fotbal, co jsme na podzim hrali, ted je to katastrofa a vysledek to taky nema. Co se tyce zivotospravy hracu, o tom uz jsem tady taky nekolikrat diskutoval. Ti hraci nejsou vubec soudni, eLucky a podobni tady tehda psali, ze oni si znici karieru a je to jejich vec, je to ale i moja vec, protoze hrajou za klub, kteremu ja fandim a me urazi, kdyz tady hrajou hraci, kteri takto hazarduji se svou vykonosti, protoze se to potom viditelne odrazi na vysledcich klubu. Soukup rika, ze nemuze vecer chodit po barech a klubech a kontrolovat to, ze hracum veri, ja bych jim neveril, ve smlouve by meli met, ze zivotospravu nesmi porusit, ja byct Soukupem tak ty podniky normlane jednou vecer obejdu, fanousic by mu dali klidne echo :D, po prvnim prohresku bych jim dal poradnou pokutu, ve druhem prohrestu ukonceni smlouvy, pak by si to kazdy rozmyslel. Je to jenom o tom chtet. Vetsina tech hracu neni tak moralne na vyssi, aby si uvedomili, ze jsou prvoligovi fotbalisti a meli by se podle toho chovat a kdyz to sami nevi, tak by se na ne melo jit s represivnim opatrenim ...

  • quatchud - 14.03.2011, pondělí, 16:49
    (0)

    Dejte jim tam klakson ... a na začátku pořádně zatroubit !!! Jinak si Ti kluci uvědomí že už se hraje , až po inkasované brance ! Pořád to samé dokola , dostaneme banána a pak se strašně snažíme vyrovnat .

  • zivel - 14.03.2011, pondělí, 16:48
    (0)

    Dvuch: Tak jsem blázen, je mi jedno že spadnem do druhé ligy ale to nic nemění na tom, že fandím Slovácku! A co je podstatou všech FANATICOS??? Fandit nejen když se daří, ale hlavně kluky podržet když se nedaří. Určitě znáš tu hlášku : ,, Když se daří a padá to tam, to umí každej blbec, ale o to víc, když se nedaří a zlomí se to!" A hráči to prostě budou muset zlomit a ikdyž Jablonec teď vyhrál 7:0, no a co? Já prostě věřím že vyhrajem! A byl bych rád, kdyby jsi tu nevymýšlel protesty, nebo si hrál na fiflenku, kterou jedna blbá prohra odradila, naopak se zkus zachovat podle toho jak je to v Anglii, tam když se týmu daří, všichni jedou na plno, ale když se nedaří, tak je všichni podporují ještě víc! A myslím, že bude lepší věřit a doufat ve výhru, než tady nadávat, vztekat se, prorokovat konce sestupy a další blbosti. Kol je ještě dost, stát se může cokoliv!

  • antonio22 - 14.03.2011, pondělí, 16:44
    (0)

    co čekáte, šak je to pořád stejné..už několik let

  • dvuch - 14.03.2011, pondělí, 16:27
    (0)

    Tak pokud se tady někdo po takovém výkonu chce ještě někoho zastávat tak je snad blázen a nebo je mu jedno že prostě a jednoduše spadnem do 2.ligy .To co včera ti "NAŠI" modro-bílý srdcaři předvedli snad opravdu nebylo hodno ani okresu a jestli jim to nedáme na dalším zápase patřičně sežrat tak je budem jenom utvrzovat v tom že je nám to jedno ...Já bych to ticho natáhl do momentu než dáme gooool aby měli šampóni motivaci , jenom mám strach že toho fíka dáme až budem zase min. 3:0 prohrávat a poběží 90 minuta.Já su tak nasraté že to ani nejde popsat UVĚDOMUJOU SI VŮBEC O CO JDE !?!

  • snopek - 14.03.2011, pondělí, 15:52
    (0)

    Přesně jak to vyjádřil Pavlík !!! Většina neznamych nicku co tady kritizuji vylezeou jen po pohranem zapase !!! Jsou odehranne 3 kola a vy uz vyhazujete Soukupa !!! Pritom vetsina ho pred nedavnem vynasela do nebes !!! Adios :)

  • HonzikMM - 14.03.2011, pondělí, 15:45
    (0)

    Měli radsi behat přes zimu v kunovském lese a ne jezdit do Turecka za miliony, radsi si je mohli nechat pro pořádné hráce

  • Pavlík - 14.03.2011, pondělí, 15:42
    (0)

    Já to taky nechcu srovnávat, jen si myslím že není nutné hned Soukupa odepisovat. A taky se mně nelíbí, jak ho tu vidí pár lidí, které vidím na diskuzi jen když se prohrává (PS: sice taky nejsu nějaký extra přispěvatel, ale diskuzi sleduju prakticky každý den)...

  • JUVE - 14.03.2011, pondělí, 15:29
    (0)

    Pavlik: jenze my nejsme spickovy italsky tym jako je AS a v tom je obrovsky rozdil.

  • Pavlík - 14.03.2011, pondělí, 15:23
    (0)

    Se mi zdá, že jsou někteří zas moc chytří. Nechcu tu nikoho kritizovat a ani nikoho obhajovat, ale... Když sme měli po podzimu nahraných 20 bodů, tak tu prakticky nikdo proti Soukupovi neměl ani fň. Tak nevyšel jarní start, ale kde je napsané, že budem prohrávat furt??? Takovou situaci jako fanoušek AS Řím (které je mojí druhou srdcovou záležitostí) znám moc dobře, taky se nedaří začátky sezón, už minimálně poslední dva roky, ale pak se podaří jeden dva zápasy a tým se zvedne. A věřím, že tohle bude podobný případ...

  • tarantule - 14.03.2011, pondělí, 15:14
    (0)

    Pablo88: také dobrý návrh. Šly by i oba spojit. Nechal bych to na hlavním organizátorovi B-3. Má moji plnou důvěru .

  • Pablo88 - 14.03.2011, pondělí, 15:03
    (0)

    podpora? A chyběla ta podpora někdy? To je alibizmus! Fanoušci dávali podporu vždy- na rozdíl od Baníkovců a pod. neděláme klubu ostudu a co dělají hráči nám a regionu? Radost to rozhodně není...O záchranu se hraje furt! To není nic mimořádného...Soukup je přece i sportovní manažer...jaká je šance že odstoupí coby trenér? Hráči Jablonce taky rozhodují, jak se bude trénovat a tak kolem? Pokud to tady je a hráči ovlivňují účelově trenéra, tak snad i trenér má nějakého nadřízeného a snad i Zemek coby majitel chce, aby jeho prachy byly efektivně využity...Klub nemá přece tak malý rozpočet...měli jsme tady soustředění v Turecku s ne špatnými výsledky a v lize se naše hvězdy odvolávají na nedostatek štěstí, rozhodčí,...Protest by měl být, např. transparent- fans jsou při FCS-jste VY při FCS?

  • katjja - 14.03.2011, pondělí, 15:00
    (0)

    u nás opravdu platí heslo "Bohatým brát, chudým dávat" :(

  • huhu - 14.03.2011, pondělí, 14:59
    (0)

    na jablonec bych dal 5 minut ticho...a pak bych si zakřičal Prosíme Vás,hrajte za nás....:)

  • JUVE - 14.03.2011, pondělí, 14:47
    (0)

    Nemusi byt navsteva miziva a dufam ze ani nebude ! Hrajem o pet o dost o zachranu,takze ted se musi ukazat podpora co nejvic,neni to ani v tv jak se to podepsalo s Plzni a Jablonec hraje ted nejlepsi fotbal,takze je to hodone i atraktivni souper s navratilci (Komnacky,Pavlik).

  • cinta - 14.03.2011, pondělí, 14:46
    (0)

    Tak pristi kolo mame doma rozjety Jablonec ono to fakt vypada 4 zapasy 1 bod a uz se povezem az do konce sezony v sestupovych prickach

  • riedlss - 14.03.2011, pondělí, 14:33
    (0)

    Slovácko začíná být tým, který je pomalu,ale jistě, příkladem toho jak to nemá vypadat..aby nepřišli i o fanoušky...nemají k tomu daleko...srdce mám pro slovácko na správném místě,ale to se taky nedá pořád přemlouvat...nelíbí se mi přístup, já na to seru a fanoušek by měl pořád dělat jakože se nic neděje, ale ono jo,,návštěva na jablonec bude mizivá, je mi z toho zle...

  • wiper99 - 14.03.2011, pondělí, 14:26
    (0)

    kde asi udělali soudruzi z NDR chybu.....????:=)

  • Prcek - 14.03.2011, pondělí, 14:18
    (0)

    To zase byla komedie včera:( Třikrát po sobě zahrát takovou 20minutovku(v Ústí 15min.)to už je fakt na potlamě.Možeme fandit jak chceme když někteří hráči na to serou a zbytek na to nemá:( Fakt smutné

  • tarantule - 14.03.2011, pondělí, 13:33
    (0)

    To byl fóóór. Ale cukr a bič by občas sedl.

  • tarantule - 14.03.2011, pondělí, 13:31
    (0)

    Hřebíka na ně !!!!

  • peet - 14.03.2011, pondělí, 13:12
    (0)

    Když tu byl Mazura, měl aspoň respekt, ale výsledky a herní projev taky špatné, a zase si to beztak částečně vydupali i hráči, nikoho neobhajuju, ale je to pořád dokola, hráči si nerozumí s trenérem a to tu je pořád...nevím myslím že kdyby tu byl Pepe, nebo Jose stejně by klukům neseděl, museli by totiž makat jednou tolik, takže tak....

  • cinta - 14.03.2011, pondělí, 13:00
    (0)

    Jo Zeli neco v rozhovoru vzpominal, ze HRACI+TRENER neco nefunguje, ale kdyz si vzpomenu 2 roky nazpatek tak ti nasi kopalisti meli problem s kvalitou i ve druhe lize

  • Šovkovskij - 14.03.2011, pondělí, 12:58
    (0)

    Zelí je svůj, ale pravdu má určitě v tom, že minimálně polovina týmu má problémy se životosprávou a nikoho to nezajímá, nikdo to neřeší. Pak to na tom hřišti i tak vypadá.

  • duffino - 14.03.2011, pondělí, 12:47
    (0)

    Nechce se mi to mu věřit, ALE ŽE BY MĚL ZELÍ PRAVDU ???

  • peet - 14.03.2011, pondělí, 12:39
    (0)

    Pablo88 Velmi dobře napsané, podepisuju se pod to, jinak jsem zvědav, jak daleko dojde ta klubová koncepce...pořád jen řeči a řeči a řeči, všude se maká, jen tady si toho všeho co mají hráči neváží, ale je to dlouhodobý problém, hráči to berou jen jako práci, nic na víc do toho nedají....včera byl krásný kurz na Ústí, ani bych se nedivil, kdyby to někdo z hráčů "potrestal".......to ať si každý přebere sám.....

  • wiper99 - 14.03.2011, pondělí, 12:36
    (0)

    Vedení klubu by je mělo spravedlivě ohodnotit:jako v práci nepracuješ,nemáš výkony-děkujeme odejděte!!!!a nebo neděkujem-vypadněte!!!!takových borců je plná divize!!!(slavoj Houslice)

  • cinta - 14.03.2011, pondělí, 12:25
    (0)

    Souhlasim s Pablo88 ten vystihl vse co se deje v klubu, ale ne jen ted vzdyt je to rok co rok co hrajem o zachranu a kolik toho my fanousci musime vydrzet s tim nefotbalem a zadnym nasazenim. 3 zapasy 1 bod a ztoho dve muzstva pod prumer. Usti dela body asi jen s nami sestupujici tym nedokazem ani jednou porazit to mluvi za vse. s tim protestem bych souhlasil, ale proc jen na 5 minut? Klidne i na cely zapas. Par lidi tu vyskakovalo, ze je Soukup nejlepsi trener u nas a kolik toho s tou svou antikoncepci dokazal, ale zatim se ukazuje ze je to slaby podprumer jako ti fotbalisti. Jake hrace si vybral takove ma. Tech kecu o zimni priprave myslim, ze to byly uplne vyhozene miliony vubec nic se nezlepsilo ba naopak.

  • tarantule - 14.03.2011, pondělí, 12:02
    (0)

    Asi by to chtělo i nějaký protest. Třeba 5 minut bez fanoušků .........

  • wiper99 - 14.03.2011, pondělí, 11:41
    (0)

    nevím jestli není čas se zamyslet nad výsledky nejen mužstva ale i trenéra a všech co stím mají něco společného!!!!?????není čas na žádný alibismus a hloupé výmluvy typu...neměli jsme potřebné štěstí a jiné směšné bláboly.je načase určit konkrétně kdo za to může a kdo je za to zodpovědný a hlavně jednat jestli nechceme do II.ligy.ŽÁDNÝ S FQANOUŠKŮ SI TOHLE NEZASLOUŽÍ!!!

  • Pablo88 - 14.03.2011, pondělí, 11:34
    (0)

    ted sem četl, že Ústí dohrávalo v 10!!! Opravdu jen Slovácko se může ztrapnit natolik, že si nechá dát 2 goly v rozmezí 6 minut a ještě nedokáže vytěžit přesilovku na hřišti...hlavně, že funguje koncepce no. Líto mi je hráčů, co se fakt snažej za ty, co k začátku přistupují jako k volnočasové aktivitě. Nechápu, proč už nedostane šanci Motylago, těch golů co sme dostali na jaře je opravdu velmi a myslím, že i Filipko je nahraditelný! 2 body od sestupových míst..rok co rok, no neslušela by víc ta II. liga? Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to, že mnozí naši hráči nemají vztah ke klubu! Hlavně, že se tady berou tzv. posily typu Zelenka, co pak vyžírají klub, Motylago, Nestorovski věčně zahřívají lavičku, ostatní kluby berou posily proto, aby mohli být posílení od začátku, Slovácko kupuje posily, aby zahřáli lavičku starým známým tvářím, při střídání. Tak to většinou je, bohužel...Jak je jinak možné, že Bohemka,co je bez peněz hraje vyrovnaně a je kde je, nemusela I. ligu kupovat a my, co máme vstupné velké jak pr..., klub bez dluhů, vysoké návštěvy zápasů, hrajeme rok co rok o záchranu, je to únavné a hlavně trapné od hráčů, co v přípravě říkali: uděláme vše, abychom se zachránili! Cíl vskutku dobrý a to ještě jsme měli slušný náskok před začátkem jara, fanoušci a také sponzoři by si jistě zasloužili aby naši drazí fotbalisté jeden den v týdny dřeli na krev, ne jako s Plzní-2. minuta-inkasovaný gol, ne jako s Ústím, které poprvé dalo ,,doma,, goly na jaře a to v rozmezí 6 minut! Hodně štěstí trenérovi a nám pevné nervy! Určitě se zachráníme, Kladno se také zachraňovalo několik let a snad do té doby se u nás něco změní a bude se hrát fotbal, který si tady všichni zasloužíme a o který se pár hráčů ještě snaží...

  • rim - 14.03.2011, pondělí, 11:33
    (0)

    Jste ubožáci a přesně tak jste i hráli!!! Všichni!!! Když chci něčeho dosáhnout a vyhrát, tak co? Tak makám!!! Když se mi to zrovna nevede nebo prohrávám, tak co? Tak zaberu a makám dvakrát víc!!! Stylem, jakým jste to včera odchodili, by se na hřišti ztratil kdokoliv z kotle! No, spíš by ještě převyšoval, protože by bojoval. S takovou to nehrajte. Bolí z toho oči a hlavně srdce!!!!! :-(

  • tarantule - 14.03.2011, pondělí, 11:24
    (0)

    to:Šovki: Plně s tebou souhlasím. A přidávám - donekonečně si dělat prdel s fanoušků NELZE ! Jinak k fotbalu jsem se vyjádřil jinde.

  • Michal fcs - 14.03.2011, pondělí, 11:20
    (0)

    Je na čase, aby se co v nejkratším termínu uskutečnila opět "slovácká férovka",kde by měl být někdo z vedení,trenér a alespoň dva hráči, z nich alespoň jeden z těch mladších a vysvětlit nám, jak přistoupí k součastné situaci.

  • matigli - 14.03.2011, pondělí, 10:58
    (0)

    Jak už tady níže někdo napsal, tak jediné co má Slovácko fakt prvoligové ,jsou fanoušci.I když,už asi dvacet let -)) nechodím do kotle,tak musím uznat,že kotel je fakt na úrovni,organizovaný,slušný,vtipný.Je obrovská škoda,že hráči nejsou ochotni toto ocenit svým nasazením.Když vidím ty kopáče z Bohemky,Ústí atd.,tak kvalitativně jsou na tom stejně (ne-li hůře),jako naši "fotbalisti".Rozdíl je ale v tom srdíčku.Když se to odjezdí po prdeli,tak se ten neum tak nějak ztratí.Máme sice pár vyjímek jako třeba Mira Filipko nebo Švanci,ale pokud ten musí tvořit hru ,tak logicky nemůže být u zakončení a nikdo jiný není schopný dát gól.Jestli toto trenér nevidí,tak nezbývá, než se minimálně zamyslet proč to tak je.Kecy o koncepční práci jsou z jeho úst přinejmenším úsměvné.

  • duffino - 14.03.2011, pondělí, 10:42
    (0)

    No on vám Mira (trenér) stejně vysvětlí, že jim věří. Čekal jsem, jak se tu vyrojí plno ne fanatických (to by byla ro fanaticos urážka), ale fantasmagorických hlášek, jak jsme tlačili a kdesi cosi a že chybělo štěstíčko a podobně. Zápas jsem neviděl, ani minutu, ale podle toho, co tu čtu, tak to musela být ultra tragédie. Hlavně že se posiloval střed a oobrana, prej útočníků máme dost, cha! Možná dost, ale jaké?

  • Šovkovskij - 14.03.2011, pondělí, 10:29
    (0)

    Tohle, co tyto primadony opět předvedly, je výsměch všem fanoušků!!! Je evidentní, že celý klub a fanoušci jsou jim akorát totálně u prdele a jsme jim vyloženě k smíchu. Po zápasech to chlastá, prohra neprohra, o nějakém profesionalismu nemůže být ani řeč. Když jsem slyšel, co "borci" po prohře s Bohemkou vyváděli na šestkách, tak jsem si říkal, že to nemůže být pravda, ale jak je vidět, tak pravda to asi je. Pro mně je nepochopitelné, že si kluci neuvědomují, že fotbal je jejich zaměstnání a nejsou schopní a ochotní si jednou za týden pořádně máknout. O to více nechápu, že jim není trapné předvést tady toto a podívat se fandům do tváře. Fandům, kteří svůj klub mají rádi a trmácejí se přes celou republiku, berou si dovolenou apod. Pokud vedení bude přehlížet životosprávu hráčů, tak se nikam neposuneme. Je to smutné, že někteří nemají charakter a musí je asi hlídat policie, ale jinak to asi nejde.

  • Studa - 14.03.2011, pondělí, 10:01
    (0)

    Mám pocit, že jediné co pořádně v našem klubu funguje je fanclub!

  • Studa - 14.03.2011, pondělí, 09:58
    (0)

    Se divím že těm mladým hráčům není trapné si hrát na frajery a mistry světa a myslet si jací jsou fotbalisti, když je pak Míša Kordula i ve svém věku strčí do kapsy a to i přesto že k nám přišel z ,,fotbalového důchodu'' z Rakouska a hraje v základu. Mají se ti mladí hodně co učit ještě a místo barvení a gelovaní palic by ten čas mohli věnovat trénovaní...

  • Studa - 14.03.2011, pondělí, 09:54
    (0)

    a začít konečně makat. Jak je možné že Olomouc je tam kde je se svýma odchovancema???

  • Studa - 14.03.2011, pondělí, 09:52
    (0)

    Je asi už na čase se přestat plácat po ramenech jakou tady máme fotbalovou akademii

  • Jarin13 - 14.03.2011, pondělí, 09:41
    (0)

    je vidět , že není žádný zájem samotných hráčů hrát konkrétně za tento klub, který jim neleží ani u pr..le, rovněž tak celému vedení,jako přívažku tohoto klubu ,

  • wiper99 - 14.03.2011, pondělí, 08:57
    (0)

    a my jsme zase hráli svoji hru......už se konečně proberte s agonie a těch vašich slavných nových koncepcí a prognoz,začněte pořádně makat a dávat fotbalu vše!!!toto už neokecáte-hrůza a děs!!!!

pristi
 Další články:
16.03.2011, středa, 18:00 - Nová píseň 1.FCS: Tisíckrát - za Slováckem stát + Text + Download
16.03.2011, středa, 11:40 - V sobotu všichni do kotle!
16.03.2011, středa, 10:34 - Slovácko trápí špatné výsledky i hra. Je trenér Soukup v ohrožení?
14.03.2011, pondělí, 21:42 - Jeden bod ze tří zápasů je ostuda, láteří slovácký kanonýr Švancara
12.03.2011, sobota, 18:19 - Kovář: Doufám, že na mě fanoušci nezapomněli
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace