*
včera
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
07.12.2024
TISKOVKA | Michal Trávník po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Pardubicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

14.12.2024 od 19:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
62
fanoušků

Trávník nastoupí doma proti Spartě po deseti letech: Bylo by ideální to oslavit

22.02.2024, čtvrtek, 09:29
michal_travnik_2022_velky.jpg

V nedělním podvečeru na fotbalisty Slovácka těžká šichta. Možná ta nejtěžší z celé jarní části sezony. Do Uherského Hradiště přijede pražská Sparta. Svěřenci trenéra Martina Svědíka hlásí před atraktivním duelem další hráčské ztráty.

„Vlasta Daníček a Rambo (Petr Reinberk) jsou vykartovaní. Zraněný je Michal Kadlec, není jisté, jestli nastoupí. Určitě to bude velký zásah do sestavy, ale musíme se s tím nějak popasovat a ten zápas zvládnout,“ říká mančaftu středopolař Slovácka Michal Trávník.

A jedním dechem dodává.

„Všichni vidí, jakou má Sparta aktuálně kvalitu a kde momentálně je. My se musíme na utkání dobře připravit a zlepšit naše jarní výkony,“ naráží záložník Slovácka na mizerný start svého týmu do jarních odvet.

V týdnu před zápasem odehrála Sparta odvetný zápas v pohárové Evropě.

Mohlo by to mít vliv na formu a případné unavení hráčů ligového lídra?

Jméno Heslo
text
  • fandajakhrom - 28.02.2024, středa, 16:14
    (0)

    Dokazu si predstavit, ze by tam mohl byt lepsi nez Rambo v soucasne forme

  • fandajakhrom - 28.02.2024, středa, 16:13
    (0)

    Kali je dost inteligentni borec, aby tuto pozici uplne v klidu zvladl... zvladl prechod z utocnika na leveho obrance/zaloznika, zvladne i toto... Mihalika bych predelal na krajniho obrance - at je aspon k necemu 😌

  • a jé - 27.02.2024, úterý, 21:13
    (0)

    Souhlas a dobre napsané, ale asi to vedení nečte

  • tvojemama - 27.02.2024, úterý, 21:03
    (0)

    Kara- To je fakt borec. Neskutečné ❤

  • karagavrylydys - 27.02.2024, úterý, 20:40
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/443956/operace-a-konec-zkusim-se-vratit-sokuje-kadlec-za-ctyri-pet-tydnu.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=dynlink&utm_campaign=operace-a-konec-zkusim-se-vratit-sokuje-kadlec-za-ctyri-pet-tydnu

  • adolf - 27.02.2024, úterý, 20:27
    (0)

    32 let, takže pro nás ještě mladík :) jsem na něj hodně zvědavý, další důkaz toho že to prostě jde, sehnat posilu dokonce i do druhé ligy…

  • Petros - 27.02.2024, úterý, 19:56
    (0)

    Zbrojovka sa snaží. Neříkám, tak ani onak. Může to být flop Na trhu volných hráčů si pro postupové boje našla Zbrojovka Brno zvučnou posilu – zkušeného obránce Simona Faletteho (32), který v minulosti hrál za Lorient, Eintracht Frankfurt či Fenerbahce. Smlouvu podepsal do konce této sezony s opcí.

  • tvojemama - 27.02.2024, úterý, 15:08
    (0)

    Jinak Kalabiška může být ok varianta na stoperu. Kloubouk dolů jak zvládl zápas se Spartou. Jen ten defenzivní záložník mě sere a může to nakonec být fatálni chyba.

  • tvojemama - 27.02.2024, úterý, 15:05
    (0)

    Je pravda, že máme nejlepší obranné standardky v lize? Jde to někde najít? V O2 říkali, že z nich máme nejmíň gólu. Jestli je to pravda tak na tom zásluhu Heča určitě má. Zase bych ho tak nehejtoval a podle čísel je celkově ok. Borek je škoda, že nedostal víc šancí. Je to jen můj pohled a podle zápasů co odchytal větší šanci dostat měl. Ale jak píše Lemmy třeba v tréninku ten potenciál vidět nebyl. Jinak Kvasina je pracovitý tak snad se do toho dostane

  • Šovkovskij - 27.02.2024, úterý, 14:17
    (1)

    Lemmy: Naopak, nejen já se bohužel domníváme, že jeho potenciálu nevyužilo Slovácko. A není první ani poslední.

  • lupen - 27.02.2024, úterý, 13:14
    (0)

    Myslím, že hlavní bude aby v Karivné nenastoupil Milan v brance a Mihálik v základu, protože s ním to je jak hrát celý zápas o deseti, navíc nikdo horší už v útoku hrát nemůže tak bych zkusil Kvasinu

  • Lemmy - 27.02.2024, úterý, 12:42
    (-1)

    Šovki: ty ale vidíš jen zápas, nevidíš ho v tréninku a neznáš věci okolo. V životě se taky šance občas vyskytne a buď ji využiješ nebo ne a už se nemusí nikdy opakovat. On tu šanci dostal, stejně jako Srubek nebo Kubala.

  • Šovkovskij - 27.02.2024, úterý, 12:19
    (0)

    Pokud by se to takto bralo i u Nguyena a Heči, které mám mimochodem rád, tak dávno mohli ukončit kariéru, neboť těch minel si pamatuji. Dělají je všichni brankáři, smutné však je, že to odnese mladý kluk.

  • Šovkovskij - 27.02.2024, úterý, 12:16
    (0)

    O Borkovi...

  • Šovkovskij - 27.02.2024, úterý, 12:16
    (1)

    O Bořkovi tu bylo napsáno hodně a souhlasím s tím a když si tedy přečtu, že šanci dostal a nevyužil ji, tak se musím tedy zasmát... Jestli ta šance spočívala v tom, kdy nastoupí, udržel nulu a podal spolehlivý výkon a pak odnese chybu týmu červenou kartou a tím jej jakoby odepíší, tak to ano, to souhlasím, v to případě tu šanci nevyužil😄

  • Bayern Munchen - 27.02.2024, úterý, 11:28
    (0)

    Tak ono v Karviné to vypadá na stejnou sestavu jak se Spartou akorát si myslím že Blahút půjde na pozici Jurošky a Reinberk bude místo Blahúta a v útoku Kvasina, už v zápase se Spartou semi líbil jak hrál tu chvilku měl v podstatě všechny hlavy jak Regi…

  • CeZeRo - 27.02.2024, úterý, 10:49
    (1)

    Co jsem slyšel, tak Kvasina na sobě hodně maká a na trénincích vypadá dost dobře. Snad dostane šanci v Karviné, když je Regi mimo a předvede se :)

  • Lemmy - 27.02.2024, úterý, 10:48
    (-2)

    Borek šanci dostal a bohužel nevyužil. I hostování ve Vyškově je nevyužitá šance, preferoval byl teď toho Alexe a nebál se mu dát šanci pokud na to má.

  • Mouses - 27.02.2024, úterý, 10:46
    (1)

    Hlavně mi nedává smysl mít 3 typologicky stejné útočníky. Chybí nám někdo stylem podobný Jurečkovi nebo Klimentovi.

  • karagavrylydys - 27.02.2024, úterý, 10:36
    (1)

    bambulak: Vecheta měl být dávno na hostování.

  • karagavrylydys - 27.02.2024, úterý, 10:36
    (-1)

    Jenom hlavně aby Kvasina nebyl druhý Kozák.

  • bambulak - 27.02.2024, úterý, 10:27
    (4)

    Vecheta je traged prvni kategorie, Kvasina bude pul roku nabirat fyzicku. Ale primarne jsem to myslel tak, kdyby prisel ten Schon tehdy v lete, ne ted pochopitelne.

  • eLucky - 27.02.2024, úterý, 10:23
    (0)

    to bambulak: Přišel ale Kvasina a je tu Rigi a Vecheta... hrajeme na jednoho útočníka... co by tu potom asi dělal čtvrtý? Zase bysme ho cpali na kraj...

  • bambulak - 27.02.2024, úterý, 10:17
    (0)

    To ale prece neznamena, ze by nemohl zahvezdit u nas, kdyby prisel.

  • Vosolys - 27.02.2024, úterý, 10:13
    (0)

    To tak ale ve fotbale chodí, pokud nekupuješ za velké peníze hotové hráče a děje se to všude. Před sezonou jsme chtěli Schona, dal předsnost Jablonci, kde si nekopl a ted skončil ve Vyškově...

  • Skein - 27.02.2024, úterý, 10:12
    (0)

    spíš mě zaráží, že si myslí, že Káca se vrátí...tam niukdo neví a majitelé nic. Vždy to jde od hlavy.

  • bambulak - 27.02.2024, úterý, 10:05
    (0)

    No nevim, Doski asi ok, Blahut ma za sebou dva zapasy.. ty prestupy jsou proste tragedie, to je potreba si priznat. Na dva uspesne pripada tak sedm neuspesnych.

  • karagavrylydys - 27.02.2024, úterý, 10:05
    (0)

    Hory: Kdyby ale aspoň ten "hráč bez smlouvy a nebo na hostování" nějaký přišel.

  • Skein - 27.02.2024, úterý, 10:01
    (0)

    každá mince má rub a líc. podařil se Doski, nadějné Blahút...očekávání Kim (už by to mohl urvat), Kvasina..

  • Skein - 27.02.2024, úterý, 09:58
    (0)

    to Vosolys: na odchodu byl Nguen, řešil se tak návrat Milana a nějaký půlrok se čekalo. Matouš v Portugalsku. Bylo vše domluveno se Spartou, dle mě. Pak příchod ale Matouš dostal také pak svolení v létě jít, tak vzal Bolku. Ano mladík se má zkoušet...jsem pro

  • Hory - 27.02.2024, úterý, 09:56
    (0)

    Ono je to těžko s tím investováním. Když už se k tomu klub rozhodne a jde do toho (Kim) který na naše poměry přišel za velké peníze a pak po roce vyhodnotí jeho přínos, tak zcela chápu tu politiku klubu, to raději budeme brát hráče bez smlouvy a nebo na hostování. Cestou jsou hráčí se smlouvou, kterou má Blahút.

  • Vosolys - 27.02.2024, úterý, 09:42
    (0)

    Bohužel neinvestujem do kádru. Místo abychom tenkrát vzali Trmala s vidinou dalšího prodeje, raději jsme vzali Heču zdarma... a zkoušet Urbana teď v Karviné, když potřebujeme vyhrát, to mohl raději chytat proti Spartě.

  • paya - 27.02.2024, úterý, 09:10
    (2)

    a o Alexovi ani slovo? Proč tahat zpět Borka, celou přípravu a v trénincích je s A týmem náš 19 ti letý mládežnický reprezentant, který má oproti Borkovi i nějakou výšku. Spíš bych zkusil tuto cestu, jelikož už byl několikrát na odchodu a pokud tu šanci nedostane, tak tady dlouho nezůstane.

  • Skein - 26.02.2024, pondělí, 20:35
    (0)

    Spartě pomohly také zákroky brankáře Vindahla, zatímco slovácký Heča mančaft nepodržel. Pozdě reagoval na slabou hlavičku Vitíka, proti prudkým střelám Birmančeviče s Haraslínem na přední tyč už to bylo o reflexu.

  • Skein - 26.02.2024, pondělí, 20:14
    (0)

    to guerero: myslím, že je vice lidí co by ho nyní posadilo. co mám indicie. Dal bych šanci Fryštymu. Myslím, že i Martin k tomu něco řekl...

  • fana - 26.02.2024, pondělí, 20:07
    (0)

    https://infotbal.cz/vyskov-ziskal-na-trhu-volnych-hracu-nizozemskeho-obrance-aberkaneho/?fbclid=IwAR2fUubAEUJU6wjhNUwVbu9rfccW_daEAucjPahZJQTblBOET3V_XoVtejU tam je aspoň skauting, pak že to zadarmo nejde

  • Nike - FCS - 26.02.2024, pondělí, 18:19
    (0)

    to bambulak: Co se divíš, tady jsme na Slovácku :-D Místo toho abychom si pomalu vychovávali nové a mladé naděje tak tam chytá v tuhle chvíli bez formy Heča, Borek měl být už dávno stažený z hostovačky, kdyby tam aspoň pravidelně chytal v tom Vyškově... tady měl být dvojkou a měli by mu dávat šance v lize a o Holáskovi už jsem tu psal hodněkrát, a nebyl jsem sám... že zase dostal šanci 37-letý hráč... takže nic nového...Kudela se tahá také pořád po hostovačkách, Zlín dal šanci Bužkovi na pozici def. záložníka a proti nám byl jeden z nejlepších hráčů...

  • drzý vandrák - 26.02.2024, pondělí, 18:07
    (0)

    Filipko, to byl gólman.Před ním obrana děravá jak ústa staré ženy a ten chlap držel Slovácko jak Koudelka přibouchlý ve dveřích.Kdyby měl před sebou Kácu a spol ve formě minulých sezon, tak udržel 15 čistých kont za sezonu.Škoda že se tyhle generace nedají zkombinovat....

  • bambulak - 26.02.2024, pondělí, 17:15
    (0)

    Tak jeste ze se ve Vyskove trapi Borek :) ted by byla idealni sance dat mu zivotni prilezitost, misto toho vahame nad prumernym Hecou (v breznu 33 let) a Frystakem (36 let).

  • guerero - 26.02.2024, pondělí, 17:05
    (0)

    Co se týká Heči, tak jako ať se na mne nikdo nezlobí, to je totální tragéd, první gól včera byl naprosto komický, ten balón letěl snad půl hodiny, vždyť to byla malá dom,oba góly ve Zlíně byly z kategorie laciných,ten mančaft přece musí cítit, že má vzadu oporu, vždyť každá střela na branku smrdí gólem, je čas dát prostor Fryštákovi, můj názor!

  • Hory - 26.02.2024, pondělí, 16:45
    (0)

    Komise rozhodčích k našemu včerejšímu utkání: V závěru měl být totiž vyloučen hostující Matěj Ryneš. Ten v 84. minutě nekompromisně podrazil Patrika Blahúta a měl obdržet žlutou kartu. To se nestalo - přitom o čtyři minuty dřív už žlutý kartónek inkasoval za zakopnutí míče.

  • Mouses - 26.02.2024, pondělí, 15:26
    (0)

    Já zrovna v Olomouci seděl na hlavní tribuně s šalou a radoval se z gólu a úplně v pohodě. Byl jsem takhle na hodně stadionech a všude úplně v klidu. Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by mě nepustili, nebo bych schytal nějaké nadávky.

  • bambulak - 26.02.2024, pondělí, 15:02
    (0)

    Zrovna v Olomouci, kam chodi tri lidi? To se divim, dementi

  • Hory - 26.02.2024, pondělí, 14:59
    (0)

    Beru to podle sebe. Většinou při venkovních zápasech si kupuji lístky v předprodeji na místo které mi na soupeřově stadiónu vyhovuje. Přicházím tam v tričku Slovácko, když dáme gól, tak se z něj raduji,fandím. Je pravdou, že tolik nadávek, vyhrůžek a urážek co jsem schytal teď v prosinci v Olomouci, jsem ještě nikde nedostal. Ale jinak je to vcelku ok. Pokud se hostující fanoušek chová slušně a že fandí svému týmu, tak na tom je něco špatně?

  • Hynda - 26.02.2024, pondělí, 14:06
    (0)

    Jim je úplně jedno kde kdo sedí hlavně že se vydělá na vstupném

  • Vosolys - 26.02.2024, pondělí, 14:04
    (0)

    Kouč Jílek skončil na lavičce Sigmy Olomouc. Nahradí ho Saňák.

  • a jé - 26.02.2024, pondělí, 13:21
    (0)

    Taky me stve to zavírání ulice, včera byla opět zavřená a fans Sparty stejne zůstali na stadionu. Proc nenechají první odejít domaci a pak až hosté

  • Šovkovskij - 26.02.2024, pondělí, 13:11
    (0)

    RNA: Ano, to si velmi dobře pamatuju. Jen jsem čekal, co se z toho vyvrbí. Ten přístup klubu je naprosto benevolentní a zarážející. spiky: Přesně tak, tohle přece není normální. Jak mi říkal kámoš, který sedí na céčku, vedle něj sedí tři Sparťani a provokativně mu mávají šálami před ksichtem. Je tohle normální? Na Slovácku bohužel evidentně ano. A bohužel je to pořád dokola. Asi se čeká, až se opravdu něco semele a konečně se to bude řešit.

  • spiky - 26.02.2024, pondělí, 12:46
    (0)

    To že tam pustí fanoušky hostů bez dresů a šál chápu, tomu nezabráníš. Ale v dresech a šálech, celkově klubových barvách soupeře se nemá pouštět a je jedno jestli má vstupenku nebo ne. Nechápu proč to není v návštěvním řádu, když v zahraničí to funguje a tipuji že i někde u nás v ČR.

  • RNA - 26.02.2024, pondělí, 12:39
    (0)

    Šovki: A to nemluvím o baníkovcích, kteří si minule ve 40 chuloších přišli prakticky před náš kotel a v klidu si tam 15 minut dělali, co chtěli. Pokud by chtěli "něco" udělat, tak to nemuselo dopadnout vůbec dobře, kór když v kotli i vedle kotle je hromada dětí

  • Šovkovskij - 26.02.2024, pondělí, 12:07
    (0)

    Ale tak je tady posun v tom, že tentokrát (snad) nezdemolovali stadion a neběhali po hřišti, v tom vidím takový záblesk naděje:-)

  • drzý vandrák - 26.02.2024, pondělí, 11:50
    (0)

    Kdyby alespoň to "prodat vstupenku za každou cenu" klidně do sektoru domácích bylo ve finále někde vidět.

  • Šovkovskij - 26.02.2024, pondělí, 11:39
    (0)

    Jelikož jsem na výjezdech něco odjezdil, byl jsem v klubových barvách hostujícího klubu, tak jsem kategoricky nebyl vpuštěn do domácího sektoru a poslán do prostorů hostujícího klubu. Tohle je specialita Slovácka a je to velmi smutné.

  • Ondra - 26.02.2024, pondělí, 11:36
    (0)

    Jak chceš zamezit prodeji vstupenek někomu z Mutěnic, Šardic nebo Slušovic?

  • Šovkovskij - 26.02.2024, pondělí, 11:26
    (0)

    Jinak je opravdu k neuvěření, jak se včera v domácích sektorech opět proháněli sparťané. Opravdu si nedovedu představit, že bych si tohle dovolil třeba v Ostravě, nebo na Spartě, zcela jistě bych riskoval újmu na zdraví. Ta připosranost tohoto klubu je tragikomická. Když jsem se ptal sekuriťáka, který přede mnou pustil tři Sparťany, proč je pouští do domácích sektorů, tak mi řekl, že to má nařízené...

  • huhu - 26.02.2024, pondělí, 11:17
    (0)

    adolf: mě je tak nějak jedno, kde jsou peníze z evropy. Vyplatili se odměny, jelo se do dubaje, určitě si mohl aspoň rok pan Zemek odpočinout od stresu s financováním klubu. Nečekal sem , že přijdou 3 hráči za 30 milionů. Jen mi vadí, že klub mlčí, nechá trenéra tímto způsobem mluvit do médií a nic se neděje. Od Pojezného nic slyšet ani nechcu, to je alibista. Zajímá mě názor pana Zemka a hlavně pana Skopala, kam za ten rok klub posunuli.

  • Hory - 26.02.2024, pondělí, 11:10
    (0)

    nemá cenu donekonečna řešit, kde jsou peníze z Evropy, už je stejně nikdo neuvidí,ale to, že ty peníze z Evropy jsou znova před náma.A podle toho taky jednat.

  • adolf - 26.02.2024, pondělí, 11:05
    (0)

    Huhu: můžeme jen snít, ani žádná ferovka ani Q&A nebude, bohužel se asi bojí otázky která by určitě padla: “kde jsou peníze z Evropy?”

  • lupen - 26.02.2024, pondělí, 11:03
    (0)

    Přesně, velká škoda že tu není Trmal místo Heči, radši bych už nechal chytat Fryštáka protože u Heči se o nějakém zákroku navíc nedá ani bavit ..

  • huhu - 26.02.2024, pondělí, 10:55
    (0)

    Myslím, že by bylo vhodné, kdyby udělal pan Zemek s panem Skopalem nějaké prohlášení o aktuálním stavu klubu a jeho dalšího směřování. Opravdu mě mrzí, že trenér opakovaně přes média volá po větším zapojení majitelů. A ničemu to neprospívá.

  • Skein - 26.02.2024, pondělí, 10:30
    (0)

    a jakej má fyzický fond Patrik, jako smekám. Pak jak zkoušel u proporku se prodrat k bráně, někoho mě to připomínalo..dobrý drajv. Tohle je posila a čas ukáže. Obrana super, překvalo mě to... ohledně příchodů, s tím nic neuděláme to mmůže jen ti majitelé...od toho se vše odvíjí...

  • TK27 - 26.02.2024, pondělí, 10:30
    (0)

    V Podbrezové hrál wingbacka.

  • drzý vandrák - 26.02.2024, pondělí, 10:28
    (0)

    No vidíš v Podbrezové byl ofenzivní záložník a u nás je wingback.Jak světové.

  • TK27 - 26.02.2024, pondělí, 10:12
    (0)

    Bayerne, Blahút je wingback, tak nedělej, že ho někdo lepí na jinou pozici než je mu vlastní.

  • Bayern Munchen - 26.02.2024, pondělí, 10:09
    (0)

    Belerek: tak na to že je Blahút záložník a naše vedení z něho zase lepí jinou pozici než která mu je vlastní, tak dobré... ale určitě bych zrovna jeho včera moc z obdržených gólu nenapadal...

  • josmen - 26.02.2024, pondělí, 10:04
    (0)

    Blahut hral v obrane velmi dobre, na to ze je zaloznik.

  • Ondra - 26.02.2024, pondělí, 10:03
    (1)

    Mě mrzí, že v létě nepřišel Trmal místo Heči. I když Bolka za Trmala asi něco zaplatit musela. A my nekupujeme hráče za peníze.

  • drzý vandrák - 26.02.2024, pondělí, 09:59
    (0)

    Belerek.Vykoupali?Podívej se na záznam třeba u druhého gólu.Hoffman úplně v prdeli, Blahút stíhal Birmančeviče, ten si to skvěle zasekl přes Blahúta a Hoffman ještě nebyl ani v šestnátce.

  • Belerek - 26.02.2024, pondělí, 09:49
    (1)

    Blahút byl směrem dopředu super, ale dozadu má pořád slabiny. Měl prsty v obou obdržených gólech, kdy si ho tam Birmančevič a Haraslín vykoupali. Ale samozřejmě to jsou top hráči, a snad se z toho Patrik poučí. Jinak co se týče posil a obměny kádru, tak ta měla přijít dřív, přijde mi, že pořád doufáme, že Káca a Milan budou hrát do 45. O Kalim, Rambovi, Hoffmanovi atd. nemluvě.

  • Bayern Munchen - 26.02.2024, pondělí, 09:48
    (0)

    A ještě včera k Hečovi, můžete mi tady napsat v kolika zápasech nás letos podržel, jenom když vezmu poslední tři zápasy, v podstatě co střela na branku to je gól, já tedy čekám, že takový golman se zkušenostmi ze Sparty trochu víc podrží tým, jde vidět, že když na podzim fungovala obrana Kadlec - Hofmann nebo pak Daníček, tak jak jsem kdy si psal, že kdyby si tam postavil kohokoliv, tak to bude stejné, se jenom potvrzuje...

  • karagavrylydys - 26.02.2024, pondělí, 09:43
    (0)

    drzý vandrák: Tak aspoň, že už do obrany nemusí Petržela ... :-)

  • Bayern Munchen - 26.02.2024, pondělí, 09:42
    (2)

    To co tady píšete o Kašovi a jeho perspektivě, atd. Myslím si, že to mělo být prostě narychlo sehnaný obránce za Kadlece s tím, že tady odehraje půl rok na hostovačce a potom zase nashledanou, určitě to neměl být koncepční tah na nějaké dlouhé trvání tady... a hledejme perspektivnější hráče, to je pravda, ale většinou ty perspektivnější musíš zaplatit, protože jsou pod smlouvami a takového narychlo nenajdeš, aby došel jen tak zadarmo když ty hned potřebuješ...

  • drzý vandrák - 26.02.2024, pondělí, 09:40
    (0)

    V podstatě je to "koncepčně" nastavené tak, že komu ještě nebylo čtyřicet a je zdravý, tak musí jít do obrany.

  • Bayern Munchen - 26.02.2024, pondělí, 09:37
    (0)

    No nebude to do budoucna moc dobré... jinak Kalabiška to včera sehrál zkušeně, klobouk dolů, musím říct, že v jeho věku 37 let už na stoperu snad zůstane, na kraji obrany už dost nestíhá... a třeba ještě rok dva dá ve středu hřiště než uzavře kariéru, alespoň umí rozehrát a nebojí se i do kličky, to našim obráncům kromě Kadlece hodně chybí... Blahút se mi taky líbí, ale pozor je tady na hostování i když s opcí, tak neznáme tu hodnotu opce a při tok jak to tady mají majitelé nastavené se taky může stát, že tu za půl roku nebude... jinak omlazení je potřeba, jako spoléhat na to že se uzdraví Břečka a že bude v topu, to snad nemůže nikdo myslet ani vážně, Hofi a Daníček už mají taky nějaký věk a jestli tam bude vypománat ještě Kali, tak to nic neřeší... útoky tady na Šumiho s Pojezným, i když Pojezného zastánce nejsem, tak nevím zda jsou opodstatněné, ono když nejsou prachy těžko sem můžete někoho přilákat nebo dostat, prostě klub a jeho budoucnost je v rukou majitelů a tam teda já jsem hodně zklamán trochu jsem čekal od Solar Global, že to zvednou, ale evidentně to bylo jen na oko...

  • Michal fcs - 26.02.2024, pondělí, 09:29
    (2)

    E lucky: hrááč, který se neprosadí ani na Slovensku v průměrném týmu a leští tam lavku tu nemá co dělat a za ty peníze. Majitelé se zachovali správně navzdory Svědíkovi, hledejme pespektivnější hráče, viz. Blahút

  • bambulak - 26.02.2024, pondělí, 09:23
    (2)

    Jinak se pridam k fanovi, Pojezneho a hlavne Sumiho, ktery se vcera na lavicce zase naramne predvedl a choval se jak dement, kritizuji dlouhodobe. Pojezneho trochu min, ten musi zastresit naprosto vse, ale Sumi ma za mě jen hezkou trafiku, zajimalo by me, co realne dela. Acko na ustupu, becko a U19 v prdeli. Co dela dobre? :)

  • bambulak - 26.02.2024, pondělí, 09:19
    (1)

    Ad Kača: Na druhou stranu. Kdyz vis, ze ti majitele dva roky nedali posily, ktere chces a ktere za neco stoji, a reknes jim o hrace, ktery bere 15k eur mesicne, tak to je taky dobry nesmysl a naivita.

  • adolf - 26.02.2024, pondělí, 09:18
    (0)

    Hory: v jednom s tebou souhlasím.. včerejší výkon heči. Tak si říkám jestli by mu neprospělo posazeni na lavičku, tak jako to pomohlo Filipovi… za mě Fryšták na podzim těch pár zápasů odchytal důstojně, tak proč ho zase neprovětrat

  • fana - 26.02.2024, pondělí, 09:12
    (0)

    Lemmy-na toho našeho pseudo ředitela tu kolikrát nadávám já...hned su setřený, že bych mu měl děkovat jak to tu vypadá a že jsme tam kde jsme díky němu... takže asi tak.

  • Hory - 26.02.2024, pondělí, 09:10
    (0)

    Včera mi udělal radost výkon celého týmu, až na Heču. Jednoznačně nejhorší hráč z našeho týmu. To, jak to zvládla obrana byla paráda. Kali má na to, aby zastoupil Kácu. Ten tryskáč Blahůt, tak to je radost sledovat. V záloze po tak dlouhé pauze v takovém zápase výborný Kohút a rychlý Juroška. A co Cicilia včera posbíral,podržel a rozdal balonů,no neuvěřitelné. Naše mužstvo v ničem se Spartou nepropadlo. Jediná položka kde jsou lepší je zakončení, jinak ve všem se jim můžeme směle postavit. Tento týden pro nás už opravdu liga začíná a je jen na nás, jak ji zakončíme a kde skončíme. A k těm kritikům, že nemáme ty a ty hráče a že vedení nic nedělá,potažmo majitelé. Opravdu nejsme pražská S, kde díky rozpočtu mají na každou pozici dva až tři hráče srovnatelné kvality. To tady nikdy nebylo a asi ani nebude. Ale řekněme si na rovinu, kdo to má, kromě Top 3? Ano, nikdo. Tak než začnete kritizovat je dobré se na to podívat i tímto úhlem pohledu.

  • eLucky - 26.02.2024, pondělí, 09:05
    (0)

    Za mě teda příchod Kašy by byl pochopitelný enom jako záplata na půl roku se obávám... jedna věc je, že ho zřejmě nějak kontaktovali Šumi nebo Svědík a domluvili se s ním a měl zájem. Druhá věc ale je, za jakých podmínek - sorry, ale s ohledem na platy našich hráčů tu takový hráč može dostat max 1000 euro. A za to by sem nešel. Né díky.

  • adolf - 26.02.2024, pondělí, 09:04
    (1)

    Lemmy: myslím že nám jde všem o to samé, a to vidět nějakou vizi do budoucna, všichni jsme realisté a víme že klub nepřijede např. haraslina a jemu podobné, ale nepřivest TÉMĚŘ nikoho je bláznovství při našich odchodech a věku kádru. Jasně jsme 4. ale jak dlouho to reálně můžem udržet. Chudák Svedik to opakuje furt dokola že ti hraci už proste nepůjdou nahoru, naopak pomalu ale jistě začnou upadat.. myslím že už jedem na setrvačnost

  • Lemmy - 26.02.2024, pondělí, 09:02
    (0)

    Taano17: Souhlas - komunikace s fanoušky je špatná, to já tvrdím už roky. Tam by se dalo udělat dost práce za poměrně málo peněz. Nemám interní informace z klubu, ale řekl bych že chyba může být ve sportovním řediteli. Na toho si tady ale nikdo netroufne nadávat a radši se obouvá do majitelů. Přitom majitele by měli fanoušci Slovácka nosit na ramenou.

  • bambulak - 26.02.2024, pondělí, 08:59
    (2)

    O tom jsem psal vcera, no. Akademie v prdeli a skauting neni, nebo je totalne strasny, jelikoz uspesnost prestupu je tak 10%. Diky bohu za dědky, ktere Svedik ozivuje, jinak bychom to tu mohli zabalit. Smerem do budoucna je to smutny vyhled.

  • Taano17 - 26.02.2024, pondělí, 08:55
    (0)

    Lemmy: ano souhlasím, jsme 4. Letos ta top 6 ještě možná vyjde, ale co za rok? Trenér neustále říká, že je potřeba postupně obměňovat kádr. Ano došel Blahút a Kvasina, za to su rád. Ale když se zranil Káca, myslím že už komický argument typu ,, Je tu Kadlec, takže sem žádný stoper nechce’’ tak trochu odpadl. Jinak já su samozřejmě rád, že hrajeme poslední roky nahoře, je to jako sen. Ale bojím se, že tímto stylem to opravdu može byt poslední sezona nahoře. A pokud chtějí majitelé hrát top 6 trvale, mělo by se pro to něco trochu víc dělat ne? Vypadne nám na začátku přestupáku klíčový záložník, tak se snažíme dovést náhradu pokud námfakt jde o to, abychom se drželi cílů ne? Mě daleko víc než míň posil, než bychom si možná přáli, sere to, že s fanouškama nekomunikují. Všichni by byli klidnější, kdyby věděli, jak to s jejich klubem vypadá, za tím si stojím.

  • karagavrylydys - 26.02.2024, pondělí, 08:54
    (0)

    Lemmy: Kdyby na to tebou zmiňovaní měli, tak dávno hrají. Na akademii bohužel aktuálně stavět nemůžeme.

  • Lemmy - 26.02.2024, pondělí, 08:45
    (0)

    Kara: Já nejsem ten kdo jen volá po posilách zvenčí. Radši bych tam viděl Bartoše, Kudelu, Koryčana, Šlechtu a další. Včera zahrál velmi dobře Paťa Blahút, kdo z vás ho tady pochválil za dobrý výkon? Slovácko hraje na 4. místě, už to je paráda a vám to nestačí?

  • karagavrylydys - 26.02.2024, pondělí, 08:40
    (1)

    Lemmy: A kolik z těch černoušků, Merdovičů, Franičů, Melekescevů, Šuvalijů, Ljovinů, Harbů, Hološků, Sicharulidzeů, apod. se prosadilo?

  • Taano17 - 26.02.2024, pondělí, 08:40
    (1)

    Petros: souhlasím, chystal jsem se napsat něco podobného. Su si jistý, že my jako fanoušci by pochopili, že je třeba špatná finanční situace a posily si třeba momentálně nemožem moc dovolit. Já bych zůstal věrný a chodil bych i kdybychom hráli spodek tabulky (šak už jsme to zažili, já začal fandit v době kdy jsme hráli horší střed, ne li o udržení). Ale to, jak se majitelé nevyjadřují k ničemu, mě fakt začíná srat. Člověk má nějaké (očividně naivní) představy, že vážně chtějí stabilizovat klub v top 6, jak předloni pan Skopal prohlásil při vstupu do klubu. Nevím jak vy, já ty kroky moc nevidím. Byl bych úplně v pohodě s tím, kdyby např. řekli, že chtějí investovat do mládeže, že si budeme hráče do áčka brát převážně z naší mládeže, jako to dělají třeba v Žilině. Ale toto nic nevědění mě fakt vadí. Já si myslím, že jako fanoušci máme právo toto vědět. Samozřejmě nemožu chtět žádné detaily, jde mi jen o to, abychom znali nějakou vizi, jak se to běžně dělá a zaznívá na tiskovkách.

  • xxpaloxx - 26.02.2024, pondělí, 08:37
    (-2)

    Můžeme si myslet a vymýšlet cokoli , ale v poslední fázi má pravdu ten , kdo platí a to je majitel. Taky může říci , že od příštího roku končí se sponzorováním a nedá ani korunu. A opět je to jen jeho rozhodnutí. A nyní mně vy páni chytrolíni řekněte, kolik jste vy sehnali sponzorů na vaše posily a jak budete brečet , když nebudou prachy ani na krajský přebor.

  • karagavrylydys - 26.02.2024, pondělí, 08:36
    (0)

    Teď už se těch pár zápasů nějak doklepe a vedení je očividně jedno, jestli budeme 6. nebo 10. A třeba chystá už koncepční kroky na léto, když s velkou pravděpodobností skončí Kadlec, Petržela, Kalabiška, Holzer, Havlík a Svědík.

  • Lemmy - 26.02.2024, pondělí, 08:36
    (0)

    Petros: Stálá účast v Top6? V tabulce jsme na 4. místě takže cíl splňujeme. Včera hrál v základu Juroška a Kohút, střidal Vecheta a na lavičce byl Holásek - to jsou podle mě zajímavý hráči. Do béčka přišel nadějný golman, občas přivedou nadějného černouška. Jak by sis to představoval ty? Přivedl bys Kašu??

  • josmen - 26.02.2024, pondělí, 08:35
    (0)

    S Kasou jdete nekam. Borec se nikde neprosadil a za sezeni na lavce bere 15000 ecek. Kali zahral vcera dobre, na stoperu bych ho uz nechal a v lete se zameril na prichod krajnich obrancu.

  • Petros - 26.02.2024, pondělí, 08:27
    (4)

    Lemmy, umíš odpovídat na otázku nebo jen meleš nesmysly??Napsal jsi, že Kaša není koncepční krok, já a další se tě zeptali, kde za poslední čas vydíš nějaké koncepční kroky a ty na to napíšeš toto? Samozřejmě, že nejsme Real a další ale nacházet a ořivádět zajímavé hráče jde když se chce a protože jediný mediální výstup majitelů rok a půl starý byl že jdeme za stálou účastí v top šest, je právo fanoušků se ptát proč se tak neděje. Já bych byl naprosto v pohodě s tím pokud by veřejně řekli, situace je ta a ta, teď se soustředíme na to a to a proto je to tak....

  • Taano17 - 26.02.2024, pondělí, 08:27
    (2)

    Mouses: neblázni, vždyť přece Vlasta, Hofi a Břeči to zvládnou, na co náhradu za Kácu :) (aspoň tak to podle mě vidí naši majitelé, já s tím samozřejmě nesouhlasím).

  • Mouses - 26.02.2024, pondělí, 08:23
    (3)

    Mě spíš zaráží že nemáme vyhlédnutou žádnou alternativu na léto, kdy ta obměna kádru bude nevyhnutelná. Kdyby jsme ji měli, tak přece nemůžeme uvažovat o Kašovi a zkusili by jsme udělat někoho, kdo by měl přijít až v létě.

  • Lemmy - 26.02.2024, pondělí, 08:13
    (0)

    Petros: Je snad věc majitele jak investuje vydělané peníze. Svědík je zaměstnanec a měl by kroky majitele respektovat. Nezapomínejte že fandíme Slovácku, nejsme Real Madrid ani Sparta Praha...

  • Lemmy - 26.02.2024, pondělí, 08:10
    (0)

    Ondra: Včera to obrana v improvizovaném složení zvládla dobře, soupeř byl lepší. Natahat sem drahé hráče po třicítce koncepční není. A když zhodnotím působení Holzera ve Slovácku, nejsem si jistý jestli bych ho prodlužoval. Takový druhý Navrátil.

  • Petros - 26.02.2024, pondělí, 08:06
    (4)

    Lemmy a ukážeš bám od Evropy a vydělaných 100 mega za ta 2 přestupová okna nějaký koncepční krok? No v Martinovi to musí opravdu vřít a to se vyjádřil hodně diplomaticky :) je fakt smutné, když člověk sledoval posl. den jak lítají hodtovačky přestupy u snad všech týmů i těch nejhorších, nebo druholigových (Vyškov, Zbrojovka) a u nás v krizové situaci nula nula nic :(

  • chmelda - 26.02.2024, pondělí, 08:05
    (4)

    Je mi toho Svědi fakt líto a popravdě nechápu proč tu ještě vůbec je.

  • Ondra - 26.02.2024, pondělí, 08:03
    (4)

    Lemmy> Zato nepřivézt nikoho je koncepční? Po zranění Holzera, Kadlece a odchodu Valenty jsme pořád v mínusu.

  • Lemmy - 26.02.2024, pondělí, 07:58
    (-2)

    Filip Kaša (30), který neudělal díru do světa v Baníku ani Plzni? To je podle vás posila? Radši ať tam kope Kali a v záloze je připravený Holásek, to opravdu nevypadá na koncepční krok.

  • Vosolys - 26.02.2024, pondělí, 06:55
    (4)

    Tak dokud to Zemek nepusti, tak se asi moc nezmeni.

  • lupen - 26.02.2024, pondělí, 06:50
    (3)

    Majitelé to mají na háku, Pojezný se jich zastane i když se neudělá ani bod a na konci sezony nás ještě bude přesvědčovat jak jim máme být vděční, to že už to nebaví nás je jedna věc, ale mám pocit že Svědíka už to tu vyloženě sere, loni se vydělala hromada peněz a klub zas brečí že peníze nejsou, a k tomu že nám odcházejí hráči zadarmo - vždyť ono je to vlastně jedno protože peníze co by za ně byly tak do posil stejně nepůjdou ...

  • karagavrylydys - 26.02.2024, pondělí, 06:14
    (4)

    Snažili jste se někoho na konci přestupního termínu přivést? „To je věc majitelů, ti se k tomu musejí vyjádřit. Měli jsme připraveného Filipa Kašu, ale nedostali jsme k tomu souhlas. Pak je jasné, že to udělat nemůžeme. Vsadilo se na to, že bude Káca ready. Je to rozhodnutí majitelů, jakým směrem se půjde.“ Smutné ...

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 22:14
    (0)

    Navic Urcite pujde jeste Kaliho vykon na stoperu nahoru. Navic umi taky potahnout mic smerem dopredu jak Kaca, takze 👍

  • fana - 25.02.2024, neděle, 22:14
    (0)

    Heču posadit na tribunu

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 22:07
    (0)

    Jsem rad, ze se mnou trener souhlasil a dal Kaliho na stopera... 👍🤝

  • kecipep - 25.02.2024, neděle, 21:52
    (0)

    Lemmy: Amen. Ale však je to pořád dokola 5 stejných nevděčných osůbek, kteří si notují sami sobě.

  • Lemmy - 25.02.2024, neděle, 21:39
    (1)

    Dnes to tady vypadá jak sraz pacientů, někteří by se měli probrat. Kluci bojovali, ale na soupeře prostě neměli. Kalabiška si svoje uhrál, dát tam dnes Holáska tak mu to mohlo taky pěkně uškodit. Sadílek se radoval, protože hraje za Spartu, proti nám neřekl nikdy nic špatného. A srovnávat majitele s Řezníkem, to už je opravdu hodně mimo.

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 21:32
    (2)

    Lukas se vzdy zachoval fer a vzdy o Slovacku mluvi s velkym respektem, takze se do nej trefovat ze slavi gol, kdyz bojuji o titul, je totalne mimo.

  • spiky - 25.02.2024, neděle, 21:31
    (0)

    A tohle mě sere a mrzí. Pokud se ví, že Káca je v prdeli a bude to problém. Svědík i s vedením chtějí náhradu a majitelé do toho hodí vidle? Pokud už v tak malém klubu jako u nás netahají všichni za jeden provaz, tak to nikdy nemůže skončit dobře. Nějaké peníze se vydělaly a zpět do týmu nešla ani polovina.

  • Taano17 - 25.02.2024, neděle, 21:30
    (2)

    To tady vážně někdo bude Sáďovi vyčítat, že se spoluhráčema slavil góly? Vždyť je to normální reakce. Pochybuju že Milánek nebo Káca proti nám se spoluhráčema góly neslavili a jak je teď máme rádi. A dovolil bych si jen připomenout, že Sáďa proti nám dal loni na Letné gól, který, neslavil. Až se sem za pár let vrátí, jako už to udělala spousta našich odchovanců před ním, bude vám zas dobrý..

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 21:22
    (0)

    Sadilek dnes tragicky, ale po golech se opet radoval jak maly jarda, zmetek jeden..

  • Hynda - 25.02.2024, neděle, 21:21
    (0)

    Jj stojí to za hovno....Pojezný by se taky už měl na to vysrat

  • a jé - 25.02.2024, neděle, 21:20
    (1)

    Trochu mi majitele pripominaji Řezníka taky s toho chtel jen vytřiskat peníze

  • a jé - 25.02.2024, neděle, 21:19
    (0)

    Uz jsme to psali tady několikrát dva majitele a je to horší jak jeden, když došel Solar myslel jsem , že se to zvedne ,ale nic. To bylo keců.

  • Hynda - 25.02.2024, neděle, 21:14
    (0)

    A v Karviné to nebude lehké domácí budou jezdit po prdeli a žrát trávu aby body zůstali doma nebudou Cecilka s juroskou tak budou vecheta s kvasinou jsem na to zvědaví...myslím si že už ani svedika to nebaví

  • Hynda - 25.02.2024, neděle, 21:11
    (0)

    Žádným.... bohužel dojde doba kdy budeme hrát zase spodní část tabulky a budeme zato rádi

  • Nike - FCS - 25.02.2024, neděle, 21:10
    (1)

    Holásek se debutu opět nedočkal, hlavně že hrál Kalabiška ve 37 letech, kterému končí po sezóně smlouva... supr, to jsme si teda pomohli s výhledem do budoucnosti, majitelé nejsou schopni uvolnit peníze na posily a mladým se šance nedávají, tak jakým směrem se chce teda Slovácko ubírat???

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 20:57
    (0)

    Krome volnych hracu uz nemuze nikdo prijit

  • spiky - 25.02.2024, neděle, 20:56
    (0)

    Teď už je to jedno. Přestupák skončil ne? Ani hostovačky už nemohou přijít, nebo se pletu? Ví někdo?

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 20:55
    (0)

    Tak to je parada a extremne povbuzujici.. achjo

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 20:55
    (0)

    Majitelum patri dik za vse, ale mohli pravda pustit aspon 15% z financi za konf.ligu do posil...

  • Bayern Munchen - 25.02.2024, neděle, 20:55
    (0)

    Tohle píše Kvasnica: Martin Svědík: "Podle posledních prognóz nevypadá zranění Michala Kadlece vůbec dobře. Vidím to velmi špatně, nebude to dobré. Obávám se, že ho ztratíme. Řešil se příchod Filipa Kaši, ale je to vždycky o majitelích. To oni musejí udělat rozhodnutí, vyjádřit se, kudy půjdeme." jde vidět jak je je to majitelům jedno, hlavně ze máme dva, fakt nevím zda není lepší mít jednoho a pořádného než toto…

  • spiky - 25.02.2024, neděle, 20:53
    (0)

    Dle slov Svědíka to pro Kácu je možná konečná. Chtěli Kašu, ale majitelé tomu dali stopku.

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 20:42
    (0)

    Borci musi hrat v Karvine jak o zivot... bylo by to uz trapne

  • Bayern Munchen - 25.02.2024, neděle, 20:36
    (0)

    Heča hrůza, no jenom mě přesvědčuje o tom, co si od začátku myslím, golman na čáře nic víc… jinak na to jak hrála obrana, tak to nebylo nejhorší… Cicilia výborný, Juroška dva zápasy dva góly… Blahút hraje dobře jen aby byly peníze na uplatnění jeho opce, trochu se toho bojím, když víme jak je na tom Slovacko s penězmi, příští zapas v Karviné uz klíčový a tentokrat nam bude chybět Juroška a Cicilia, velké oslabení…

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 20:35
    (0)

    No nevim, uz tu byly mnohem vetsi zarezy, dnes to podle me zadna hruza nebyla. Sparte rozhodly individuality, jak pise Ondra, je proste na jine urovni. Statecny boj, ale hoste si to uhrali zkusene. Jinak gratulace Holaskovi k debutu ( :) ), ten musi byt vylozene nadseny.

  • Ondra - 25.02.2024, neděle, 20:33
    (2)

    Sparta je teď prostě úplně jinde než my. Ostatní je zbytečné komentovat. S jakou lehkostí dokáží proměňovat byť jen náznaky šancí. My se na gól neskutečně nadřeme a situace řešíme hrozně naivně. Kluci se snažili, ale na Spartu to prostě nestačilo. Body jsme měli uhrát jinde a jindy.

  • Šovkovskij - 25.02.2024, neděle, 20:26
    (0)

    Nemám klukům co vyčíst. Ale kdy hraješ ve slátané sestavě a ještě proti Maďarovi a jeho sektě, je to velmi obtížné.

  • drzý vandrák - 25.02.2024, neděle, 20:25
    (1)

    Blahút velmi dobrý, mnohem lepší než Doski.Hofman jako jediný klasický stoper bohužel slabý.Na víc nemáme, bojovali jsme.

  • karagavrylydys - 25.02.2024, neděle, 20:14
    (1)

    0 jarních bodů ze 3 zápasů jde jednoznačně za vedením.

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 20:14
    (0)

    Chtel jsem podekovat. Sestavu jsme nejak slatali, vykon to byl sympaticky a priste by mel chytat proti sparte nekdo jiny... rozhodciho nekomentuji - nejdrive se podivam na zaznam

  • Vosolys - 25.02.2024, neděle, 20:13
    (0)

    Heca spatny, ale Blahut ukazuje, ze bude dobra posila.

  • barnabas.666 - 25.02.2024, neděle, 19:37
    (4)

    Bohužel, Heča si připsal další do kolonky špatných výkonů proti Spartě.

  • karagavrylydys - 25.02.2024, neděle, 17:43
    (0)

    Mihálik ani na lavičce. Že by ho někdo vykoupil?

  • spiky - 25.02.2024, neděle, 17:16
    (0)

    Takže na stoperu Kalabiška? Tohle bude buď super, nebo výbuch. Ale Kaláb se mi od podzimu když nastoupí vůbec nelíbí, tak nevím.

  • tvojemama - 25.02.2024, neděle, 16:46
    (0)

    Jinak Olomouc taky super😅

  • tvojemama - 25.02.2024, neděle, 16:45
    (0)

    Elucky- V podstatě souhlasím ale tady většina lidí nechce moc. V tomhle třeba s Bambulákem a Bayernem naprosto souhlasím. Třeba Tomič jak odešel hned na začátku jara. Kdyby došel někdo solidní tak je šance, že skončíme před Bohemkou. Teď to samé s náhradou Valenty. Navíc když Havlík může v létě odejít. Sorry ale prostě to nejde klubu nevyčítat.

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 16:44
    (0)

    Takze podzim 2019, bezva!

  • Mikulas - 25.02.2024, neděle, 16:34
    (0)

    Kurna toho Alliho bych fakt rad viděl u nás. Mladý "petrzela"

  • karagavrylydys - 25.02.2024, neděle, 16:33
    (0)

    bambulak: Poslední povedený přestup byl Jurečka.

  • tomisek - 25.02.2024, neděle, 16:15
    (0)

    Chodit na fotbal do Vyskova nebo Znojma by me nebavilo

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 16:10
    (0)

    Tak jak pise vandrak. Navic se tu ohanis nejakou koncepci, ale tu nasi teda neznam. Spolehat na odchovance? Jestli je rec o ctyricetletych, ok. Zadne nove nevychovame, takze se za chvili nebude mit kdo vracet jako doted. Spolehat na prestupy? Mozna, ale kdy naposledy se nejaky opravdu povedl? O Vyskovu rikas, ze je prestupni stanice. A kdo jako v Cesku neni krome top trojky?

  • drzý vandrák - 25.02.2024, neděle, 15:49
    (0)

    A proč by se měl točit o 180°?Tady je řeč o vhodném doplnění kádru klidně o hráče zadarmo, nebo hráče, kteří se někde neprosadili.Ani to se tu neděje.Proto není ve třetím jarním kole koho postavit.

  • a jé - 25.02.2024, neděle, 15:45
    (0)

    Mas pravdu, ale nikdo neříkal, že by tady melo hrát 11 hracu z ciziny, ja jen řekl, že když sem nechtějí jít hrát domaci tak se poohlédnout v zahraničí

  • eLucky - 25.02.2024, neděle, 15:30
    (0)

    Tady je zase nablito... všeci víte co všecko je v klubu špatně, ale nikdo už neřeší proč. Proč asi nemáme viditelný "skauting" jako Vyškov? Protože nemáme prachy na to, abysme sem vyhledané hráče dotáhli... je to pořád dokola stejný problém a je to ten problém o kterém i mluví Šumi - veřejně né tak napřímo, ale problém není ve skautingu, ale v možnostech klubu, které byly dycky omezené. Buď se s tím smiřte, nebo běžte fandit třeba tomu Vyškovu;) Už by ste si ale taky mohli všimnout, že zatímco k nám chodí hráči zadarmo, defacto sů to často ti co prostě zbili, zatímco Liberec, Jablonec atd. tahá hráče, kteří mají lepší jméno, cenu i předpoklady, tak i přesto sme poslední 4 roky my, kdo je nejlepší za trojkou... a to i přesto, že nevodíme každý rok 5 super talentů skvěle vyskautovaných. Vyškov jede prakticky stejný model jako Trenčín na Slovensku, prostě berou "odpad" z velkých lig, který mají zmapovaný z jednoho prostého důvodu, jejich majitel je z venku a má kontakty a síť známostí - i mezi agenty - z venku, ti jim dohazují tyto pro nás neznámé hráče, kteří nebyli dost dobří na Ajax, Marseille,... ale jsou dost dobří na to dostat šanci ve Vyškově, Trenčíně... jenže tento model je velmi riskantní a nikde nemáš záruku, že zrovna tvůj klub na něm vydělá... druhá věc je, že tímto se defacto pasuješ do role přestupní stanice... hráč se buď ztratí a je z něho nic, nebo tak rychle jak přišel, zase zmizí... což znamená minimálně nestabilní výsledky... loni na to Trenčín málem dojel až do druhé ligy... Náš model je dlouhodobě úplně jiný, funguje a nechápu proč bysme ho měli otočit o 180 stupnu...

  • Michal fcs - 25.02.2024, neděle, 15:02
    (0)

    Mouses: není

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 14:56
    (0)

    takze Spartani zas udělají tržbu :)

  • Mouses - 25.02.2024, neděle, 14:22
    (0)

    Dle Ticketportálu máme vyprodáno :)

  • Šovkovskij - 25.02.2024, neděle, 13:21
    (2)

    Možná by nebylo od věci panu Pojeznému upřímně poděkovat za dlouholetou dobrou práci, ale občas mám pocit, že i on už je trošku unavený a vyhořelý. Řekl bych, že změna by byla ku prospěchu věci a rád bych viděl člověka, který klub posune dopředu a nebudeme sledovat stagnaci a následující zákonitý sešup.

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 13:17
    (0)

    Souhlas :)

  • karagavrylydys - 25.02.2024, neděle, 13:15
    (1)

    To by ale v křesle sportovního ředitele musel sedět úplně někdo jiný.

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 13:12
    (0)

    Princip zustava ale stejny. Vsude hraci jsou, i zajimavi, staci hledat, mit prehled a byt pripraven. Tudiz vetu sportovniho reditele, ktery ma prave tuto cinnost vykonovat, ze "neni to jen" o nas, nelze akceptovat.

  • Šovkovskij - 25.02.2024, neděle, 13:04
    (0)

    Někdo, diplomaticky řečeno, říká nepravdu:-)

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 13:01
    (0)

    no, tak nekdeo lže :DD Mimochodem, jak vůbec Doskiho příchod probíhal? „Jeho klub v Rakousku byl ve finančních potížích, takže hráči měli dovoleno bezplatně odejít, nedostávali výplaty. Snažil jsem se mu pomoct, nabízel jsem ho do Českých Budějovic, tam zájem nebyl. Jelikož znám dobře Martina Svědíka, nabídl jsem ho jemu. Vzal ho na testy, prosadil se a nechali si ho.“

  • Bonito33 - 25.02.2024, neděle, 12:57
    (0)

    bambulak: Nejdříve ho nabídl do Mladé Boleslavi, neboť se Soukup dobře zná s koučem Pavlem Hoftychem. Ten celou věc probral s vedením a nakonec se rozhodl, že půjde jinou cestou. Na řadu přišlo Slovácko, kde Soukup dříve trénoval (2010-2012). Spojil se s ředitelem Petrem Pojezným a dohodli se na zkoušce. Pak už to šlo ráz na ráz. „Merchasovi jsem to doporučil. Říkal jsem mu, že se mu tam bude líbit. Dobrý klub, atmosféra, stadion, navíc hrají poháry. Byl hrozně rád, že tuhle možnost dostal. Jsem rád, že jsme mu mohli pomoct a že hraje.“

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 12:43
    (1)

    Pan Tobias to v rozhovoru sam potvrdil. Takze bud mas mylne informace, nebo pan Tobias lze

  • a jé - 25.02.2024, neděle, 12:37
    (0)

    Proste nase vedení jsou amatéři

  • a jé - 25.02.2024, neděle, 12:37
    (0)

    Skauti ? Ja myslím ze žádné nemáme a ja bych skauting nabídl Kadlecovi po ukončení kariéry, rec umi a jeho jméno je taky zname. A k tomu hraci je zajímavé, že do Vyškova do druhé ligy hrac přijde. Rikat to stale, nechcou sem jít domaci hraci tak ať jdou zahraniční Slováci, Rakušané atd.

  • Šovkovskij - 25.02.2024, neděle, 12:35
    (1)

    Doskiho nedoporučil pan Tobiáš, ale bývalý trenér Slovácka pan Soukup, který jej už navrhl Bolce, která však zájem neprojevila.

  • adolf - 25.02.2024, neděle, 12:23
    (0)

    Bambulak: třeba by překvapil jak doski, ale pochybuju že vůbec vedení ví o takových hráčích.. pokud nám je někdo nenabídne jako tehdy V případě merchase p. Tobiáš, tak bohužel… naši “skauti” mají nejspíš k dispozici pouze livesport :)

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 12:16
    (0)

    Abdallah Aberkane přichází jako volný hráč do Vyškova, 23-letý nizozemský obránce, Prošel akademií Ajaxu a následně Spartou Rotterdam nebo Excelsiorem.... aneb jak rika nas sportovni reditel, neni to jen o nas :) najit hrace je vskutku nemozne!

  • Šovkovskij - 25.02.2024, neděle, 10:58
    (0)

    Bonito, jak jsem již jednou psal, když ta informace zde zazněla, Páníkovi táhne na sedmdesát, takže ten to trénování už může mít jen na žízeň:-)

  • adolf - 25.02.2024, neděle, 10:54
    (0)

    Každopádně svedik zase musí pracovat s tím co má, na což už si asi za ta léta zvykl.. mám z toho dneska dobrý pocit, někdo Spartu zastavit musí!

  • adolf - 25.02.2024, neděle, 10:52
    (0)

    Možná že všichni koho zkoušeli řekli že sem nepůjdou kvůli kadlecovi :))))

  • bambulak - 25.02.2024, neděle, 10:50
    (-1)

    Jojo, to je vynikajici. Cekal bych, ze klub, jeho obrana ma v souvtu tak 500 let, bude mit treba i smerem k letu davno udelany shortlist, koho by realne slo privest, nekoho vyskautovaneho. V takovem pripade by se ted jen otevrel a slo by se jmeno po jmenu, ktere by treba mohlo pomcot překlenout tuto krizi. Ale ocvidine se jednalo horkou jehlou a dopadlo to tak nejak ocekavane. Treba priste :)

  • adolf - 25.02.2024, neděle, 10:44
    (0)

    fanda: mihalika bych předělal možná tak na kustoda… Petros: to je zase alibismus jak prase… “není to jen o nás”

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 10:25
    (0)

    Synjavsli, Hofman, Kalabiska, Doski. Okej- asi bude potreba obetovat Havlika, aby hral vzadu...a na brejky Juroska, Petrzela,Blahut... to dame 😉ps: a pro dalsi zapasy bych predelal Mihalika.. smerem dopredu nicmoc, tak ho šouonout na pozici krajniho obrance👊

  • drzý vandrák - 25.02.2024, neděle, 10:21
    (0)

    A kde ten autobus vezmeš?Ten hledá Svědík už od neděle.

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 10:13
    (0)

    Postavil bych vzadu autobus a hral ciste na brejky (Juroska, Havlik, Blahut..)

  • fandajakhrom - 25.02.2024, neděle, 10:10
    (0)

    Hory: nastoupi Šumi nebo Míra Kadlec??

  • Petros - 25.02.2024, neděle, 09:48
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/443767/na-spartu-s-dorostencem-slovacko-resi-krater-v-obrane-co-kadlec.html

  • Hory - 25.02.2024, neděle, 09:37
    (0)

    Mám pocit, že náš trenér připraví v sestavě pěkné překvápko. nemyslím tím překvapením Holáska.

  • guerero - 25.02.2024, neděle, 09:32
    (0)

    Tak dneska na tu rudou chátru musíme od začátku vlítnout, není na co čekat, buď se odrazíme k Evropě nebo si pokazime skvělý podzim,tak hrrr na ně! 😎

  • Hynda - 24.02.2024, sobota, 20:37
    (1)

    Mě to tak připadá jak kdyby ty poháry nechtěli ale věřím že zítra nedáme kůži zadarmo....bylo by krásné vyhrát ale věřím v plichtu

  • drzý vandrák - 24.02.2024, sobota, 18:34
    (0)

    Já ne.Za ty jarní výkony dva body.I ty by ale byly zlaté v téhle situaci

  • a jé - 24.02.2024, sobota, 17:19
    (0)

    Presne a dojedeš si představit, že bychom měli 6 bodu plus !?

  • Nike - FCS - 24.02.2024, sobota, 17:19
    (0)

    to bilas: O to horší je, že jsme neuhráli ani bod proti Pardubicím a Zlínu... Mít náskok 8-11 bodů by bylo o něčem jiném, a hlavně bychom nebyli pod tlakem, ale taky asi nejde o tlak ale o naši kvalitu či nekvalitu v jarní části po odchodu Valenty, upadla celá hráčská kvalita z podzimu...

  • bilas - 24.02.2024, sobota, 17:17
    (0)

    To je až neskutečné, jak nám hrajou do karet marní konkurenti o 4 flek. Tato klopítnutí na jaře nevyužít, tak už fakt nevim :D

  • bambulak - 24.02.2024, sobota, 17:04
    (0)

    Jsem si jisty, ze sportovni vedeni klubu ma stejne jako doted vse pod kontrolou a nebude nic dohanet na posledni chvili, treba jako v tomto prestupaku :)

  • drzý vandrák - 24.02.2024, sobota, 16:29
    (0)

    Napsáno přesně, ale pěkného na tom bohužel není nic.

  • Hynda - 24.02.2024, sobota, 14:10
    (0)

    Jj pěkně napsáno

  • a jé - 24.02.2024, sobota, 13:39
    (0)

    Svatá pravda

  • Bayern Munchen - 24.02.2024, sobota, 13:11
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-tomas-radotinsky/443772/slovacko-musi-omladit-a-dostat-talenty-pod-jednu-strechu-ukol-i-pro-mesto.html

  • fandajakhrom - 23.02.2024, pátek, 19:39
    (2)

    Tak borci (majitele a top management) by si meli sednout a rict, jak dal. Akademie nejake super talenty zda se nechrlí a je proste otazkou, jestli bychom taky nemeli jit cestou implementace nadejnych cernochu do kadru (s vidinou dobreho zpenezeni)... je jich asi mraky a muze to byt dobry byznys.... to si ale musi rict vedeni, jak dal. Jen cekat na vraceni se odchovancu zpet do Uh neni zadna strategie..

  • adolf - 23.02.2024, pátek, 18:47
    (0)

    Taky by nebylo od věci vložit část rozpočtu do zřejmě neexistujiciho oddělení skautingu. Jasně, někdy se hráč nepovede, ale už tu bylo řečeno příliš jmen které se nevyvedly…

  • adolf - 23.02.2024, pátek, 18:37
    (0)

    Očividně na tom nejsme finančně nejlíp, zajímalo by mě jak by to vypadalo nebýt příchodu p. skopala. O jeho prohlášení po vstupu, že se klub zařadí mezi špičku ligy co se tyče rozpočtu zbyly jen prázdné fráze

  • Skein - 23.02.2024, pátek, 18:30
    (0)

    sorry Jarábek

  • Skein - 23.02.2024, pátek, 18:29
    (0)

    to Šovski: druhý list pan Jeřábek. to Bonito: to už zde bylo psané cca 3týdny zpět

  • bambulak - 23.02.2024, pátek, 18:25
    (0)

    Šovki: psal jsem to i v souvislosti s tim Zlinem, ze je smutne, ze fakt ostatni tymy ve skromnejsich nebo podobnych podminkach takove hrace vodi. Vlastne nevim, co je smutnejsi. Jestli, ze se to u nas nedeje a cekame na zazrak. Nebo to, ze kdyz uz nekdo takovy dojde, tak to dopadne tragicky (ten vycet by byl od Suvalji pres Harbu az po Melekesceva), coz je ale odraz tragicke prace klubu v tomto ohledu. Bude se v tom muset zlepsit, tahat sem donekonecna odchovance ke konci jejich karier nejde věčně.

  • Bonito33 - 23.02.2024, pátek, 16:51
    (0)

    Skein: Dovolím si dodat jen že ve Bzenci je nově trenér Pánik. Tož taky kde byl a kde skončil, i když s námi neměl nic společného.

  • Šovkovskij - 23.02.2024, pátek, 16:36
    (1)

    Všichni víme, že České Budějovice sužují problémy ekonomické tak i v celkovém fungování klubu. Přesto přivedly z Crvene Zvezdy Bělehrad reprezentanta do 21 let, pravého beka Uroše Lazoviče, který se připojil k dalším dvěma posilám, Madleňákovi, který hostoval v Baníku z Ružomberku a Pouloa z Bolky. Jinak, např. Karviná pak získala reprezentanta Černé Hory, obránce Rospopoviče. Je zajímavé, že i v těchto destinacích vidí, že stav není optimální a snaží se situaci řešit, kdežto v kancelářích Slovácka zjevně panuje spokojenost.

  • cicmaaa - 23.02.2024, pátek, 16:19
    (0)

    BM: Ani na Spartu nejedeš? Kde to si vlastně přestěhovaný? Chodíš aspoň na naše venkovní zápasy, jestli třeba bydlíš v Čechách. Já jen, že tu někdo ted psal, že na Spartu v neděli bude půl stadionu fandit Spartě, tak je škoda, že fanoušci jako ty, nechají místo prázdné..

  • Skein - 23.02.2024, pátek, 15:35
    (0)

    Fotbalisté Slovácka v zimní přípravě podruhé za sebou remizovali 1:1. Svěřenci trenérů Němčického a Šuškavčeviće po divizním Bzenci hráli nerozhodně také s Hamšíkovou akademií, jediný gól celku z Uherského Hradiště vstřelil v 72. minutě Tadeáš Koryčan.

  • kecipep - 23.02.2024, pátek, 14:37
    (0)

    Urban – Kočí, Onuoha, Milanović – Bartoš, Severa, Novák, Břečka (Okoromi) – Kim – Kratochvíla (Yohanna), Koryčan. Dnešní sestava béčka, z toho musí být záchrana. Uvidíme co dorost s Westem

  • kecipep - 23.02.2024, pátek, 14:36
    (0)

    "Tým z Uherského Hradiště dorazil do Banské Bystrice bez stopera Holáska, který se s ligovým mužstvem připravuje na nedělní šlágr se Spartou, ostatní hráči byli ve výpravě."

  • a jé - 23.02.2024, pátek, 14:17
    (0)

    Bohuzel BM ma pravdu. Tady se mluvi o první 6 pripadne pohárech. Ale vzápětí se doda, ze málo který kraj je připraven pri příchodu na zaklad a chce to dvě přípravy, nedej bože aby Havlik, Kadlec, Holzer a kdoví možná i někdo jiný odešli, zranili se, co pak? Ono to nějakých 5 let takhle fungovalo, ale porad nebude

  • Lemmy - 23.02.2024, pátek, 14:03
    (1)

    Kara: ten pocit nemáš sám 😇

  • karagavrylydys - 23.02.2024, pátek, 13:54
    (1)

    Já mám často pocit, že Slovácko funkci sportovního ředitele nemá vůbec obsazenou ... 😇

  • Bayern Munchen - 23.02.2024, pátek, 13:48
    (1)

    vajdik: to je alibismus jako prase, jisté nemáš poháry ve skupině ani když vyhraješ pohár, zase musíš přejít aspoň přes jednoho soupeře a to není nikdy jistota... tady jde spíš o to, že klub evidentně vůbec prachy nemá, možná tak na přežití, ale určitě ne na posily... si vem jenom, že tady se moc nepřemýšlí dál... třeba příští rok se bude v lize hrát i na 4 místě o 3. předkolo Evropské ligy a to je to když vyhraješ ten pohár a vsadím se s tebou, že v létě nedojde k nějakému posílení týmu a to nemluvím, že by se tuto sezónu podařilo udržet ten 4 flek, to už si nemyslím, že se podaří a že je v klubu vůbec zájem... a to nás v létě čeká dost otázek, Kadlec už to tak vypadá, že hotovo, Havlík stále s velkým otazníkem, Holzer též nevím, zda prodloužil či nikoliv, máme tady Kalabišku, Petrželu, Hofmanna a Ramba zrovna v letech kdy opravdu nevíš kdy skončí, nebo kdy jím to zdraví ukončí tu kariéru... a pak nemluvím, že další sezónu bude další spoustě hráčů končit smlouva, takže co v létě prodáme je nebo budeme čekat do zimy a pak půjdou jako volní pryč zadarmo...

  • Bonito33 - 23.02.2024, pátek, 13:45
    (0)

    No uvidíme s čím Sparta nastoupí, ve středu hrají pohár na Slavii ještě k tomu.

  • Skein - 23.02.2024, pátek, 13:42
    (0)

    hlavně top trojka má jiný rozpočet a možnosti, než my. Dále i Karviná řešila nějaké příchody: „Kdybych vám popsal historii, kolik hráčů jsme prolustrovali...“ povzdechl si trenér Juraj Jarábek. „Máme nějaké limity a dostat sem hráče je obrovský problém. Opravdu vážný problém za podmínek, jaké máme my.“ ...budeme na tom podobně.

  • vajdik - 23.02.2024, pátek, 13:21
    (0)

    a jé - vedení asi pracuje s určitým rozpočtem, a ředitel asi není ten, co by to teď riskl, šel do červených čísel a doufal ze týmu v létě vyjde skupina v poháru, protože ze 4.místa je do ní opravdu daleko...to není jak při vítězství českém poháru....

  • a jé - 23.02.2024, pátek, 12:54
    (0)

    Tak plisen přivedla ještě na poslední chvíli útočníka Vyškova Idjessi Metsoko ja jen nechápu, že tady, je vedení spokojene

  • fandajakhrom - 23.02.2024, pátek, 11:58
    (0)

    Svedik hlavne neni clovek, ktery se posere predem. .. udela maximum pro nas uspech. Na nas je, abychom byli 12. hracem a od zacatku poradne fandili...

  • drzý vandrák - 23.02.2024, pátek, 11:43
    (0)

    celtic: To máš samozřejmě pravdu a proto už s tím normální smrtelník musí počítat předem.Proto bych považoval bodík za zázrak, jak jsem psal.Nejvíce je to vidět když se to nevyvíjí podle předpokladů, to se pak roviny těžko můžeš dočkat.Ale to víme všichni....

  • Vosolys - 23.02.2024, pátek, 11:39
    (0)

    Komise řekla, ža každý sudí bude pískat 1klub max 3x za sezonu, Szikszay bude teď pískat 4. zápas sparty :D Jinak Holásek v základu podle mě hrát nebude, Svědík to určitě nebere tak, že není co ztratit.

  • celtic - 23.02.2024, pátek, 11:21
    (2)

    jo zázraky se ději hoši,ale nejak zapomínáte ,že Sparta je dvaníctého hráče navíc a tím,je rozhodčí,takže když by se jim nedařilo,tak rozhodčí rád ochotně pomože,,,,jiný metr mají rozhodčí v lize na "svatou a nedotknutelnou trojici" Sralta,Slávia a Pilsen a jiný metr na ostatní o čemž se pravidelně přesvědčujeme v každém hracím kole,,,,bohužel je to tak...

  • drzý vandrák - 23.02.2024, pátek, 11:13
    (0)

    Posraný snad nikdo není, tomu nevěřím.Kvalita a forma týmů je ale absolutně rozdílná.Zázrak by byl bod, ale to by Pán bůh nesměl být doma.

  • fandajakhrom - 23.02.2024, pátek, 11:05
    (0)

    Presne tak. Zazraky se deji a jsou to jenom lidi... dulezite se neposrat predem

  • a jé - 23.02.2024, pátek, 10:39
    (0)

    Zázraky se deji, ale řeknu to tak s podzimní formou by se dalo něco uhrát jenze do ni je daleko, navic začínáme novou éru bez Kadlece

  • bambulak - 23.02.2024, pátek, 10:28
    (0)

    Naopak si myslim, ze po takove vyhre snad ani ztratu fyzicke sily necitis. A o emocich se netreba bavit, ti jedou na takove vlne a pohode, ze ten vcerejsi zapas je pozvedl jeste vic. A cely stadion v zadech.. no, nevim, na tyhle zapasy je vzdy tak tretina, mozna skoro polovina spartanu, zvlast kdyz se jim takhle dari. Ale zazraky se deji :)

  • Bayern Munchen - 23.02.2024, pátek, 10:17
    (0)

    To jsem v klidu nastoupí ti co nemohli teď v poháru proti Turkům a takový Krejčí při standartkách bude dost hrozit a Birmančevič asi taky provětrá naše kraje... z jejich formou, čekám, že Sparta vyhraje v suchém triku 2 až 3:0, i z pohledu toho, že budeme mít prostě novou stoperskou dvojici, ale tady jsem nějak s tím smířen, furt mě serou posrané úvodní dvě kola, tam mělo být 6 bodů....

  • fandajakhrom - 23.02.2024, pátek, 10:14
    (0)

    Je to "jednoduche". My musime nastoupit s maximalnim nasazenim vsech a s podporou celeho stadionu v zadech... kazdy zapas je jiny a jina bude i sestava sralty

  • huhu - 23.02.2024, pátek, 10:12
    (0)

    barnabas: to sice ano ale trochu doufám, že sparta bude bez fyzických i emočních sil, čekám hromadu změn v sestavě

  • barnabas.666 - 23.02.2024, pátek, 09:28
    (1)

    Z útočné síly Sparty jde docela strach. Z naší obrany také.

  • CeZeRo - 23.02.2024, pátek, 09:14
    (0)

    Ano, určitě se psalo když přicházel, tak že na hostování :)

  • Bayern Munchen - 23.02.2024, pátek, 09:13
    (0)

    kecipep: Aha, tak máš pravdu, sorry, to jsem nevěděl, myslel jsem si, že jsem někde četl, že přichází na hostovačku...

  • kecipep - 23.02.2024, pátek, 08:53
    (0)

    Přestup. https://is.fotbal.cz/hraci/informace-o-hraci.aspx?req=6c31b21b-b62d-4aef-a12e-60a0501159b8&sport=fotbal

  • Bayern Munchen - 23.02.2024, pátek, 08:32
    (0)

    kecipep: myslím si, že ten jeden golman ze Zbrojovky v U19 je taky pouze na hostovačku... tak je potřeba si uvědomit, že jak U19 tak B tým čeká boj o záchranu... i když u B týmu se až tak moc nebojím, jak u U19, tam to bude hodně těžké...

  • kecipep - 23.02.2024, pátek, 08:11
    (0)

    Když si prolistujete soupisky FCS na transfermarketu, tak už tam jsou v U19 dva golmani na přestup a křídelník na hostovačku z Líšně. Do béčka 19 letý obránce ze Srbska na přestup, zmiňovaný Marcel Novák z Košic a Kim z Velvar, oba přestup

  • fandajakhrom - 22.02.2024, čtvrtek, 23:04
    (-2)

    Fotbal nema logiku.. my hrajeme kulove, sralta porazila osmany a v nedeli ji muzeme s B týmem porazit 🫡👊💪

  • Skein - 22.02.2024, čtvrtek, 16:46
    (0)

    Komise se zabývala také podobným přestupkem Vlastimila Daníčka ze Slovácka. I ten neudržel nervy ve Zlíně a shodou okolností udeřil Didibu do oblasti hrudníku. Daníček dostal trest na dvě utkání.

pristi
 Další články:
28.02.2024, středa, 09:25 - Všichni do Karviné!
25.02.2024, neděle, 10:33 - Jde o klub, ne o mě. Musím více pracovat, hlásí Hofmann po návratu do sestavy
25.02.2024, neděle, 10:13 - Na Spartu s dorostencem! Slovácko řeší kráter v obraně. Co Kadlec?
24.02.2024, sobota, 14:27 - Slovácko musí omladit a dostat talenty pod jednu střechu. Úkol i pro město
23.02.2024, pátek, 15:39 - Svědík skládá obranu. Sparta je jiná, ale pořád hratelná, míní dravec Juroška
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace