*
včera
ZA OPONOU | Slovácko - Teplice
včera
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 0:2 FK Teplice
20.10.2024
TISKOVKA | Tomáš Břečka po Teplicích
20.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po Teplicích
20.10.2024
TISKOVKA | Roman West po Teplicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Srbská média oceňují Slovácko: Češi byli po vyrovnání lepší než Partizan

05.11.2022, sobota, 09:20
europa-conference-league_velky.jpg

Jméno Heslo
text
  • tvojemama - 13.11.2022, neděle, 15:26
    (0)

    Vajdik- Proto píšu, že je to sen. By určitě byla lepší akustika a lepší atmosféra, ale když teď chodí 4-4,5k lidí tak je to scifi.

  • Skein - 13.11.2022, neděle, 14:39
    (0)

    to vajdik: Pokud se nepletu, mělo by to dělat komplet ZS. Výměna střechy nepomůže. https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/uherske-hradiste-zimni-stadion-stavba-brusleni-v-lete-led.A210503_606256_zlin-zpravy_ppr Rohy byly /jsou v plánu rozvoji stadionu + zázemí pod D. Snad nebudeme ještě zde bavit o dálnici?

  • vajdik - 13.11.2022, neděle, 14:19
    (0)

    Vy tady řešíte nesmyslné rohy...ale že v UH pomalinku dosluhuje zimní stadion, to nevidíte... Ty rohy by město staly to, co minimálně nová střecha na ZS. A ty rohy vážně nemají žádný význam dodělávám... Stejně na fotbal z 90procent chodí půlka kapacity stadionu

  • Pondras - 13.11.2022, neděle, 12:44
    (0)

    Osobně si myslím že máme stadion dobrý a vyhovující. Určité úpravy by to chtělo to ví každý .lucky psal o ve stavbě v tribuně B to si dokážu představit i u tribuny D ale jen z celkovým dostavby rohů, tam by vchody nějak způsobem udělat šli,dokonce si myslím že zůstat by mohli i stávající v nějaké úpravě. Co se týče tribuny C tam se řeší vchod jen pro poháry kdyby se hráli, vzhledem k tomu že je z druhé strany balkón v tomto případě by vchody udělat šli ale to je vše na inzenyrech a architektech:)

  • Skein - 13.11.2022, neděle, 11:48
    (0)

    Tady se léta asi v oblacích :-D

  • a jé - 13.11.2022, neděle, 11:26
    (0)

    Nike presne rohy udělat super ale kudy do vnitr chapu ze novy to je třeba pul mega, ale zároveň si myslím ze by se melo nad tim zamyslet po celkové stránce jak zázemí pro akademii tak po stránce eventuelnich postupu do Evropy to vše se musí dát dohromady, aby časem nedošlo k tomu že evropu budem hrát v Olomouci nas potřebuje úpravu to je bezdebaty ja jako laik si nedovedu představit kudy dovnitř pres tribuny což myslím ze je pro EL. Možná se smejete, ale letos jsme EL měli kousek . Jasne miliardu pro zázemí a stadak nenajde nikdo na zemi, třeba letos klub poharama vydelal 100 mega kdyz to reknu jednoduše za 10 let mas stadion zpět ja netvrdím, ze bezhlavě investovat ja jen říkám vse poradne promyslet a spočítat

  • Nike - FCS - 13.11.2022, neděle, 09:41
    (0)

    to tvojemama: Nad tím jsem také přemýšlel a za mě by to byl super krok, nový stadion není třeba to vůbec, stačilo by udělat rohy... ale přemýšlel jsem nad tím, když by se rohy udělali, kama by se šlo na stadion? Udělal by se normálně v tom rohu vchod? Nevím jak by to vypadalo... škoda že nejsou 2 vchody udělány podél tribuny, pak by to nebylo třeba řešit... Ale stadion by byl ještě o dost více útulnější, ten Hradce se mi opravdu líbí, co budou mít..

  • tvojemama - 13.11.2022, neděle, 00:15
    (0)

    Yohanna

  • tvojemama - 13.11.2022, neděle, 00:14
    (0)

    A Yohanny první gol v béčku

  • tvojemama - 13.11.2022, neděle, 00:14
    (0)

    Tréninkové centrum je potřeba a bude to další krok. Jinak samozřejmě nejdůležitější věc udržet Svedíka. Ještě bych si přál větší spolupráci s 11hacks. Když s něma může spolupracovat Jablonec tak proč my ne. Jinak ten nový stadion fakt pobavil. Ty 4k co dojde tak fandí a je to super, ale ty naše návštěvy jsou ostuda. Můj sen je, že se dodělají rohy.

  • tvojemama - 13.11.2022, neděle, 00:11
    (0)

    Podcast top

  • Skein - 12.11.2022, sobota, 11:37
    (0)

    Výborný podcast s Martinem, klobouček.

  • riedlss - 11.11.2022, pátek, 19:28
    (0)

    Sorry, bez toho spekulace. To ať si každý probírá jak chce :)

  • riedlss - 11.11.2022, pátek, 19:23
    (0)

    Celkově nemám rád toto rádoby nakupování a spekulace. Ono, z cizího se dobře nakuouje. Souhlasím ale s tím, že pokud chceme změnu a fotbal tu dělat celkově dobře, tak tady na těch trenink centrech to všechno začíná. V tomto jsme prostě pozadu, nejen Slovácko.

  • a jé - 11.11.2022, pátek, 18:58
    (0)

    Ja s nasim stadionem problém nemám ale v EL máme smůlu jinak super až na ty rohy co mi vadí

  • Mouses - 11.11.2022, pátek, 18:30
    (0)

    a jé: Nesrovnávej náš krásný stadion s tou karvinskou bídou

  • a jé - 11.11.2022, pátek, 18:27
    (0)

    Ano stačí akademie která má větší problém souhlas , ale mam pocit a oprav me pokud to tak neni ale třeba UEFA do poháru chce prave vstup tribunami jo nechápu to je to proti lidem , ale už se všemu přestávám divit

  • eLucky - 11.11.2022, pátek, 18:13
    (0)

    to a jé: No ale na to nemá smysl stavit nový stadion přeca. Stačila by bohatě akademie se zázemím, tím by se uvolnili prostory na stadioně a mohli by se použit pro chybějící zázemí klubu. Stejně tak by spíš mělo smysl dodělat po letech konečně tu vestavbu pod B-tribunou... stadion pro áčko nás opravdu nepálí...

  • a jé - 11.11.2022, pátek, 18:00
    (0)

    Ale ja neřekl pro 50 tisíc podivej se třeba na Karvinou ma pro 5 tisíc a staci , rohy , vstup tribunámi

  • eLucky - 11.11.2022, pátek, 17:31
    (0)

    Nevidím žádný legitimní důvod k tomu, aby se stavil nový stadion, když nedokážeme naplnit ten dnešní. Maximálně to, že na stadionu a v jeho okolí je problém s parkováním, což by toto řešení vyřešilo, ale zároveň by pak bylo potřeba nový areál napojit i na MHD, nemožeš to postavit na zelené lůce za městem bez spojení s městem(y).

  • a jé - 11.11.2022, pátek, 17:29
    (0)

    Jo sny když se vybudoval novy stadion tak jsem byl nadšený ze tady budou hrát kluby jako Slavie, Sparta nad nicim jiným jsem neuvažoval  , pak p. Valenta vyslal do světa informaci (mimochodem velká chyba mel si ji nechat pro sebe ) ze navyšuje rozpočet a chce hrát o titul bylo to pro mě něco neskutecneho lidé kolem mě sice nevěřícně kroutili hlavou ,ale co, já byl nadšený.  Je pravda , ze tohle nadšení moc dlouho nevydrželo , ale o to se postarali jiní, klub se pak potacel až do druhé ligy kde to pod křídla vzal p. Zemek to byla taková jiskricka naděje,  že se jednou třeba vrátíme do první ligy . Pan Zemek pak ligu koupil a bylo to super a celou tuhle dobu jsem snil , ze jednou bych rad viděl evropské poháry tady na tom našem "zaprdenem " stadionku a loni i letos se to povedlo dokonce to predcilo me očekávání jen ty venkovní zápasy mrzí a ty bych si rad zopakoval, abych mohl vyjet podpořit svůj klub na stadion s 50000 návštěvou . Tak proč nesnit o komplexu pro fotbalisty včetně nového stadionu, který splňuje nějaké blbe vymysli a o tom , ze ty zavedené praktiky v naší kaprlize narusime . Pokud si poslouchal podcast s trenérem tak tam bylo řečeno,  že když sem dosel tak tu v podstatě nebyli žádné cíle,  ze ti hraci se " bali " když se přiblížily horním příčkam a tohle napravil . A to chybi českému sportu vseobecne žádné no když skončím do 30 místa budu spokojen ne ! pokud nemáš hlavu nastavenou na vyšší cile nikdy nic nedokážeš a to je to snění někomu se to povede   někomu ne no a ? Proto ta má představa toho nového stadionu se zázemím. V podstatě fotbal je o snění. No asi jsem se nechal trochu unést

  • bambulak - 11.11.2022, pátek, 17:16
    (0)

    no tak to bych si o nem vubec nedovoloval rict, chovam k nemu velky respekt, nemyslel jsem to nijak spatne :D jen rikam ze vybudovat treninkove stredisko vs vybudovat novy stadion, infrastrukturu a jeste k tomu to stredisko, to je panecku rozdil

  • Bayern Munchen - 11.11.2022, pátek, 16:55
    (0)

    bambulak: a pan Skopal je snad nějaký chudý, asi to tedy není šejk… ale i vybudovat tréninkové centrum mládeže není za par korun, určitě by na to nestačilo ani to co se letos v pohárech vydělalo…

  • bambulak - 11.11.2022, pátek, 16:39
    (0)

    a jé: mozna kdyby dosli sejkove, ne pan skopal :D ale sen mame podobny.... puk: vynikajici rozhovor, proste trener s velkym T

  • kecipep - 11.11.2022, pátek, 16:14
    (0)

    Musim souhlasit, ze paradni podcast

  • a jé - 11.11.2022, pátek, 15:35
    (0)

    Hodně dobrý rozhovor a Svedik je proste PAN TRENER

  • Pan Puk - 11.11.2022, pátek, 14:32
    (1)

    Podcast s trenerem
    https://talk.youradio.cz/porady/pres-prikop/ponizeni-kdyz-jsem-skoncil-jako-hrac-me-nakoplo-vratit-se-jako-trener-martin-svedik

  • a jé - 11.11.2022, pátek, 14:27
    (0)

    Co se týká zázemí tak asi se pohybuji mimo realitu ale me by se líbilo zázemí včetně stadionu třeba u nove budované dálnice u sila je tam vlak, autobus, dálnice, udělat parkoviště, do stadionu zabudovat něco pro ženy a deti, aby kde měli trávit čas co budou tatinci na fotbale . Stejně tento stadion je vhodný max. na KL na EL nevyhovuje a upřímně kdo ví co bude časem stačilo by 10000 míst i tak by to bylo dost 😀 stalo by to hodně, ale co, když neustále UEFA rika co musi byt tak ať neco prihodi a svaz to samé 😁ja vím fantas

  • eLucky - 11.11.2022, pátek, 12:59
    (0)

    to Pan Puk: Jj, ten areál okolí Vlčnovských búd je jeho, ale to je mimo realitu, to už je fakt dost daleko od UH a hlavně dojezd MHD je tam nulový skoro. Valenta už tímto snad nikoho nemože překvapit.

  • paya - 11.11.2022, pátek, 12:08
    (0)

    jsem trochu překvapen, že tady ještě nikdo nezmínil Kunovice :-)

  • Pondras - 11.11.2022, pátek, 11:28
    (0)

    To elucky: přesně jak říkáš je to nezbytnost jinak k nám mladí ani chodit nebudou.tak.je jasné že i chod centra bude nákladný,jak vybudování a provoz,ale myslím že časem se ukáže že je to nutná a dobrá investice která se vrátí.

  • Pan Puk - 11.11.2022, pátek, 10:44
    (0)

    Na konírně je část pozemků Zemka a byl tam plán vybudovat tréninkové centrum. Bohužel je tam problém s nějakýma důležitýma pozemkama které vlastní nějaké družstvo či co a díky tomu to asi padlo.
    V Jaktářích mělo být velké tréninkové centrum nejen pro mládež, ale dopadlo to jak všechny Ivošovi plány.
    Zemek má ještě pozemky u Vlčnova/Brodu kde chtěl golfový areál, ale je to asi dost z ruky.
    Snad to nějak spolu s novým spolumajitelem vykoumají. Je to opravdu důležitá věc.

  • riedlss - 11.11.2022, pátek, 10:35
    (0)

    Neznám majetkové záležitosti ohledně pozemků v konírně na Východě, ale toto místo by zasloužilo něco lepšího než ,,varnu na perník ,.

  • eLucky - 11.11.2022, pátek, 10:30
    (0)

    to eLucky: Já teda nevím co má nebo nemá DAC za tréninkové centrum, ale za mě - pokud má klub žít z akademie - musí mít vhodné prostory, to je prostě nezbytnost a dnes už pomalu standart i v ČR, natož v Evropě. Klub má historicky dobré vztahy s AS Trenčín a AS nás v infrastruktuře áčka i mládeže o roky předbíhá dnes. Mají právě akademii defacto mimo město, výhoda je, že to zároveň je do 10ti minut od hlavního stadionu:D, to u nás možné opravdu není, ale mají tam "jenom" 3 hřiště a zázemí s internátem k tomu, nic velkého ani malého, prostě tak akorát pro svoje týmy. To bych si představoval aj tady a stejně tak určitě aj naši trenéři;)

  • Pondras - 11.11.2022, pátek, 10:23
    (0)

    To elucky: taky si myslím že mist je dost a krásné to s tou dopravou pro mladé jde skloubit.jen mě tak zajimalo kdo a jak to vidí. Já si osobně myslím že ani v Hradišti to přímo být nemusí pokud to bude např. Do 10 min dostupné vlakem nebo busem aby to případně mládež měla blízko do školy. Nedávno byl dokument o tréninkovém centru DAC Dunajská Streda. Vím a chápu že něco takového mít nebudem ale něco v takovém menším měřítku mít,by opravdu bylo super. A potom si myslím že za nějaký čas by bylo hodně kandidátů do A-tymu. A tím pádem by tady byla budoucnost zajištěna.

  • eLucky - 11.11.2022, pátek, 09:43
    (1)

    to Pondras: Pokud vím, tak Zemek před lety pro tyto potřeby koupil areál kurtů na východě, kde je aj hala dnes už - tehdy tam byla nafukovačka pokud si pamatuju správně. Akorát tehdy teda ty kurty byly prakticky na volném prostranství a byl tam prostor na 5 hřišť klidně, ale to už tam moc dneska není:D Když si před lety Valenta stavil areál na Jaktářoch, tak tam byl ideální prostor - v záplavovém území - pro hřiště a zázemí... nicméně to už je dnes taky zastavěné:D Pak sů eště prostory u Kunovského lesa nebo z Kunovic obchvatem ke Staráku - ale tady vůůůbec netuším, jestli to nemá nějaké omezení skrze územní plány a tak. Každopádně prostor by se našel, podstatné je to, aby tomu město dalo aspoň tu podporu a povolilo to, Zemek se Skopalem si jsou vědomi, že tato investice je pro dlouhodobou existenci klubu nezbytná a myslím, že DNES je vhodný čas na to, aby se to posunulo...

  • paya - 11.11.2022, pátek, 09:37
    (0)

    Šovki: nemyslím si, že můžeme konkurovat Spartě v platových relacích a jsem přesvědčen, že neseme u Trávníka pouze nějakou poměrnou část. Kozák šel platově určitě dolů a je tady především skrz rodinu, Břečka je rád, že má možnost restartu kariéry a u Pišty to bude asi trochu výš. K té akademii jsem to myslel historicky, černoušky respektive i jiné cizince nemáme v akademii poprvé, ale prakticky se nikdy v áčku moc neujal...jména jako Yu, Dramé, Hani, Piteu, Fjodorovs, Kudryatsev, Bubalo, Umeh, Mumuni, Dzeminski, Aslani, Mustafa, Pantič, Pisar, Meleketsev atd... věřím, že spoustu jmen jsi v životě neslyšel, ale věz, že všichni byli v akademii nebo v juniorce a nejsou to zdaleka všichni :-)

  • huhu - 11.11.2022, pátek, 09:03
    (1)

    Vybudovat tréninkové zázemí pro mládež řadím ještě daleko výš, než se orientovat pouze na aktuální stav, chtít hrát každý rok poháry a kupovat drahé posily. Pokud se povede panu Zemkovi vybudovat odpovídající prostory (několik hřišt na jednom místě, zázemí, regenerace, dopravní spojení) tak to bude obrovská věc. Klub už několik let doplácí u mladých kategorií na absenci těchto prostor. Nemůžeme se srovnávat s olomoucí, s baníkem už vůbec ne. Pokud někdo ve věku 15 let vyniká ve své kategorii, často přichází laso z olomouce či baníku. A když tam jedou rodiče se podívat na zázemí, školu, internát, hřiště (vše u sebe), tak je to často nahlodá tak, že tam toho kluka pošlou a Slovácko tak může přicházet o to nejlepší, co má v mladých kategoriích. Ostatně vidíme to na výsledcích mladých v posledních letech, je to bída.

  • Pondras - 11.11.2022, pátek, 08:11
    (0)

    Tak já myslím že to místo by mělo mít i ubytování a mělo by být dostupné nud MHD nebo vlakem. A určitě by byla vhodná i hala a regenerace.

  • Mouses - 11.11.2022, pátek, 06:43
    (0)

    Pondras: Mě napadá třeba bývalá konírna na Východě.

  • zdrh - 10.11.2022, čtvrtek, 22:42
    (0)

    Hradci budou chybět pro 4 ŽK Rada, Procházka a Vašulín.

  • Greif - 10.11.2022, čtvrtek, 22:05
    (0)

    Kdyby se chtěl někdo přidat na Hradec , vlak , auto dejte vědět ..

  • Pondras - 10.11.2022, čtvrtek, 21:00
    (0)

    A kde vy tak vidíte vhodné místo k vybudování tréninkového střediska pro mládež a vlastně klub,a co by podle vás měl všechno mít?

  • Rado - 10.11.2022, čtvrtek, 18:07
    (0)

    Ten zápas s Hradcem je velmi důležitý. Z pohledu ambicí Slovácka se hraje o 6 bodů ! Proto je potřeba najet od začátku a dát do toho vše. Ještě za týden totéž v poháru a pak už se dá odpočinout, hodnotit uplynulý rok a vytvořit podmínky pro úspěšné jaro.

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 14:32
    (0)

    paya: Co se týče Trávníka, tak vzhledem k tomu, že je víceméně odchovanec klubu, nyní tu hraje a jeho perspektiva ve Spartě je prakticky nulová, tak podle mne není vyloučeno, že by o něj Slovácko stálo i nadále. Je však samozřejmě jiná záležitost, co si bude přát Sparta a on. Upřímně, za dva roky je mu třicet a to na nějaké velké řádění v zahraničí moc nevypadá (kromě Turecka a podobných destinací, ovšem při jeho poslední zkušenosti nevím, jak by se k tomu postavil). Bassey byl ode mne úlet, věděl jsem, že do Plzně přišel z Maďarska, ale nějak jsem zapomněl, že to bylo z Ferencvarose a na hostování. Když to shrnu, pokud přišli hráči jako Kozák, Mihálik, nebo Břečka, tak to podle mne jsou hráči, kteří mají již nějaké jméno a za drobné nehrají. Pokud tedy klub zaplatí nadstandardně dva, tři hráče, i vzhledem k vydělaným financím v Evropě, tak to podle mne není rozhazování. Jinak samozřejmě naprosto podporuji rozvoj mládeže a vznik adekvátního tréninkového centra, což je hodně důležité, avšak občas nedoceněné téma ze strany fanoušků. Pro klub je to jedna ze stěžejních cest. Co se týče černoušků, Balkánců aspol., dovolím si přihodit odkazy kecipepa, tak snad nemáš zase tak moc pravdu:-) https://www.transfermarkt.com/abuchi-onuoha/profil/spieler/1058668 https://www.transfermarkt.com/sami-kam/profil/spieler/1058669

  • a jé - 10.11.2022, čtvrtek, 14:28
    (-1)

    Paya mas pravdu politika klubu ale na druhou stranu sveda mi nepřipadá ze by mel vychovávat v A mužstvu mládež

  • paya - 10.11.2022, čtvrtek, 13:31
    (0)

    Šovki: přesně tak, hráči jako Bassey, Trávník jsou zcela mimo naše finanční možnosti jak pořizovací, tak platové... myslím, že ty jsi dost věcí pamatuješ a víš, takže mě překvapilo, že jdeš proti jasně nastavené politice klubu a pana Pojezného...ten při každém rozhovoru ubezpečuje, že SLovácko nikdy nerozhazovalo a nikdy rozhazovat nebude a na tom nic nezmění ani noví partneři klubu. SG navíc jasně říká, že chce podporovat mládež a rozvoj :-) Dlouhodobě mě však mrzí, že se nám nedaří dotáhnout z mládeže nějaký ten cizinec. Za posledních roků jsme měli v mládeži x černoušků, balkánců apod...

  • kecipep - 10.11.2022, čtvrtek, 12:44
    (0)

    Drzý vandrák: Proto si myslím, že to nakonec bude vybudované mimo UH

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 12:27
    (0)

    bambulak: Tak to je opravdu passé.

  • bambulak - 10.11.2022, čtvrtek, 12:18
    (0)

    sovki: ale ten Bassey je tam jen na hostovani z Ferencvarose, a to je naprosto mimo nase platove moznosti

  • drzý vandrák - 10.11.2022, čtvrtek, 11:48
    (1)

    kecipep: Cesta klubu jak je na stíněno v tvém připomenutí po vstupu SG je samozřejmě správně, nicméně je tam to jednání s p. Blahou.....Je jasně dané pravidlo, že politik když řekne ANO znamená to možná,když řekne politik MOŽNÁ znamená to ne a když politik řekne NE, tak už dávno není politikem.U tohoto pána bych byl velmi opatrný.Bylo tenkrát před volbama.Kéž by s něčím pomohl, ale nevěřím.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 11:40
    (0)

    spurs: zajímavá informace, to je pěkné gesto od pana Zemka...

  • spurs - 10.11.2022, čtvrtek, 11:36
    (0)

    Svědík jde na operaci již po konci podzimní části. Proto neodcestuje s týmem ani do Dubaje. Kam pozval Zemek celý tým jako poděkování za výhru v poháru a postup do EKL. Takže pokud se nic nezměnilo měl by jít teď v listopadu. Aby byl připraven na start zimní přípravy.

  • Hory - 10.11.2022, čtvrtek, 11:14
    (0)

    Včera byla Sparta mimořádně produktivní v proměňování šancí a my mimořádně kontraproduktivní v jejich proměňovàní. Resp.naše mužstvo nebylo schopno si šanci vytvořit. A o tom to celé je. Na úrovni šestnáctky či už v ní,není nikdo,kdo by tu snahu z naší strany dokončil. Bohužel momentálně nikdo takový u nás není. Mužstvo šlape dobře, jen tam chybí ten poslední, který to v okolí branky zůročí. To včerejšek ukázal v plné nahotě.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 10:56
    (0)

    kecipep: díky za připomenutí :-)

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 10:56
    (0)

    Svědík jde příští rok na operaci s kolenem podle Kvasnici v Kudy běží zajíc a proto se má rozšiřovat realizák o toho Baránka...

  • kecipep - 10.11.2022, čtvrtek, 10:39
    (0)

    BM: když oznamoval vstup. Možná to byla jen tisková zpráva vlastně .. . "Absenci tréninkového centra, o kterém jste mluvil, vnímám velmi silně. Máme za sebou první společné jednání se starostou Uherského Hradiště Stanislavem Blahou a mám z něj velmi dobrý pocit. Jednali jsme mimo jiné o dostavbě jedné z tribun či řešení provozu fotbalového stadionu. Oceňuji v těchto otázkách konstruktivní přístup a podporu klubu ze strany města i samotného pana starosty. Pokud jde o tréninkové centrum, tak v tuto chvíli nechceme vylučovat ani jiné alternativy. Vytvoření zázemí a podmínek pro mládež vnímáme s panem doktorem Zemkem jako další klíčovou prioritu." "Chceme výrazně posílit a podporovat mládež jako základnu klubu"

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 10:34
    (0)

    kecipep: souhlas, akorát při jaké tiskovce se Skopalem :-) tu jsem asi nezaregistroval...

  • kecipep - 10.11.2022, čtvrtek, 10:27
    (0)

    Trávníka vzít spíš jako nechtěného hráče a stejně by musel jít o půlku dolů s výplatou. Na ligu dobrý, ale v EKLu vlál jak papír, bohužel. Získáné peníze vrazit do mládeže a budování tréninkového centra, aby to mělo hlavu a patu. Svědík po tom volá neustále a majitelé se na tom shodli při tiskovce se Skopalem.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 10:00
    (0)

    kara: Tak Kalabiška dával branky v EKL, víc branek bych čekal od Havlíka s Kohútem než zrovna nulu... ano 26 dostali, máš pravdu, 7 jenom od Plzně se Spartou :-)

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:57
    (1)

    Šovki: jako kolik si myslíš že dává peněz UCED, to budou jednotky milionů, si myslím... a zrovna vydělané peníze za Trávníka bych nedal, jeho hodnota co by chtěla Sparta bude určitě přes 10 milionů, příští rok má 29 let, jeho měsíční plat není taky vůbec malý, za mě raději koupit dva perspektivnější mladší hráče...

  • karagavrylydys - 10.11.2022, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Ještě doplnění. 0 branek: Šašinka, Havlík, Petržela, Kohút, Kalabiška, Levin, Kadlec.

  • karagavrylydys - 10.11.2022, čtvrtek, 09:53
    (0)

    BM: Ale taky 26 branek dostali.

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 09:50
    (0)

    Bayern: Vezmi v potaz, že to bylo v době, kdy ještě nebyly vydělány peníze z evropských pohárů a nepřišel další sponzor UCED, i když GS tu už myslím byl.

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 09:49
    (0)

    Jak jsem tu už dnes zmínil, zkusil bych Basseyho z Plzně, kde víceméně paběrkuje a Plíseň navíc bude hrát stejně už jen jednu soutěž... Řekl bych, že to je hráč, který by nám svým stylem pomohl.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:47
    (0)

    huhu: nevím zda nový majitel, bude chtít dát takové peníze za Trávníka, jaké si řekne Sparta, když na začátku sezóny se mi zdá Pojezný říkal, že peníze za Trávníka nejsou schopni zaplatit, aby ho dostali sem natrvalo a ne jen na hostování...

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:45
    (0)

    kara: když tedy vezmu, že Daníček je obránce, tak 9 gólů z těch 17 nám dali obránci... tak to je pochvala pro obranu :-)

  • bambulak - 10.11.2022, čtvrtek, 09:44
    (0)

    kara: to je strasidelna bilance

  • huhu - 10.11.2022, čtvrtek, 09:39
    (0)

    BM: sparta ho nebude chtít zpět, tak nějak očekávám, že pokud ho nezláká nějaké turecko, tak že ho nový pan majitel koupí , pokud by to bylo přání trenéra :)

  • karagavrylydys - 10.11.2022, čtvrtek, 09:35
    (0)

    BM: 3 branky: Doski, 2: Hofmann, Daníček, Trávník, Mihálik, 1: Reinberk, Tomič, Holzer, Sinyavskiy, Vecheta, Brandner, Kozák.

  • Nike - FCS - 10.11.2022, čtvrtek, 09:23
    (0)

    Chybí střelec a celkově góly a bez těch se fotbal hrát nedá a nedají se dělat dobré výsledky... Sice jsme včera 4x inkasovali ale kdyby jsme proměnili nějakou šanci na 1:1 2:1 tak jsme ve hře ale byli jsme jaloví v koncovce oproti Spartě... Dali jsme 17 branek téměř za půl sezóny, tuto cifru splnil sám Jurečka v minulé sezóně za sezónu, tady je problém no... + Cicilia a Sadílek... To prostě chybí a doposud jsme je nedokázali absolutně nahradit, ale nezatracuji žádnou posilu, mají na to zimní pauzu se chytnout a ukázat se, že na to mají...

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:16
    (0)

    A všichni víme kde je problém v lize... 15 zápasů a 17 branek to není dobrá vizitka a to nevím kolik z toho je gólů obránců...

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:13
    (0)

    Šovki: je to můj názor, v EKL jsme pro ty týmy byly neznámý tým někde z vesnice, věř mi, že to podcenění v hlavách těch hráčů je... v naší lize tě nepodcení nikdo, tam tě znají důkladně a připravují se na tebe důsledně... ale tím nic neobhajuji, výkony v EKL byly opravdu od nás na úplném maximu našich hráčů, v lize to z nich podle mě nedostaneš... přeci jen ta motivace je úplně jiná...

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 09:06
    (0)

    Bayern: S tím podceněním bych si dovolil nesouhlasit. Mohou tě hned ze začátku podcenit v jednom, dvou zápasech, ale ne v šesti, kdy už vědí, do čeho jdou.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:06
    (0)

    Tak jak psal kara víceméně z jeho 4 body souhlasím, ale bod 1 je obrovská priorita :-)

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:04
    (0)

    Šovki: Sparta ho možná chtít nebude, ale podepsal tam smlouvu o další rok, takže ho bude chtít zpeněžit a něco za něho dostat... takže si myslím, že ten kdo dá nejvíc tak tam nakonec půjde... a nevím, zda ho bude chtít Slovácko vykoupit...

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 09:03
    (0)

    Šovki: já si myslím, že v EKL jsme byli i soupeři dost podceňovaní, což hrálo roli, v naší lize nás nikdo nepodcení a zná nás líp jak soupeři v EKL, tak se na nás dobře připraví... To, že se někteří hráči odepisují, je prostě fakt, kdy je potřeba si jasně říct, zda ti kluci mají kam růst nebo už tady dosáhli stropu a ani Svědík z nich prostě neudělá super hráče... buď to v tom hráči je či není... a ty hráče co tady kara vyjmenoval, tak opravdu u nich nevidím možnost nějakého super zlepšování a třeba Šašinka a Trávník stejně nejsou naši hráči...

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 09:01
    (0)

    Bayern: A myslíš, že jej po sezoně bude Sparta chtít? Silně pochybuji. Proč by tu nemohl zůstat i v příští sezoně. Jinak mně by se do útoku celkem líbil Bassey z Plzně, kde víceméně paběrkuje...

  • Šovkovskij - 10.11.2022, čtvrtek, 08:56
    (0)

    lagic: To bych opravdu netvrdil, že jsme v EKL nemuseli tvořit, ale spíše bořit. Oba zápasy s Partizanem, viz tento článek, zápas v Kolíně... Včera to bylo zklamání, co se dá dělat. Chybou bylo, že jsme nedali gól Hofmannem a hned z protiútoku jsme dostali gól. Je potřeba vydolovat poslední zbytky sil, a uhrát něco s Hradcem a doma s Bolkou. Tady se někteří hráči pořád odepisují, ale všichni víme, že pod Svědíkem to chce čas, viz Jurečka, Kliment. To ostatně říká i Šumi. Přes zimu si hlavně odpočinout, potrénovat, věřím, že na jaro bude o jen o jednu soutěž méně a i v lize to bude staré dobré Slovácko, jak jej známe.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 08:51
    (0)

    huhu: Trávník není náš, je na hostovačce... za půl roku je pryč... takže perspektiva moc velká není, pokud chceš sehrávat tým na jaro s možností třeba zase boje o první šestku... do základu teď patří, protože k Havlíkovi není žádná jiná alternativa aspoň trošku kreativní... jinak Trávník je strašně pomalý a těch pomalých hráčů máme v kádru už hodně, je potřeba trochu získat rychlost, ta nám hrozně chybí, jak v podobě odchodu Sadílka tak Jurečky... tak to vidím já...

  • huhu - 10.11.2022, čtvrtek, 08:42
    (0)

    kara: Trávník není perspektivní? vždyť i Svědík ho chválí kde může, měl slabší zápasy třeba s fenerbahce, ale za mě patří do základu, plní roli osmičky podle mě velmi dobře, určitě líp než Levin. Je otázka jaké hráče bysme si mohli dovolit přivést místo Trávníka, ja myslím, že moc kvalitnějších alternativ není. S ostatními hráči souhlas, možná Brandnerovi bych tu šanci ještě půl roku dal.

  • karagavrylydys - 10.11.2022, čtvrtek, 08:34
    (1)

    BM: V podstatě souhlas. V zimě: 1. prodloužit Svědíka, Tomiče, Kohúta. 2. zredukovat kádr o neperspektivní hráče (Kozák, Šašinka, Brandner, Levin, Trávník, Šimko). 3. přivést útočníka a středního záložníka. 4. dát šanci mladým.

  • Bayern Munchen - 10.11.2022, čtvrtek, 08:15
    (2)

    Včera tristní výkon celého týmu... jde vidět, že hlavami už toho mají hráči za tuto půl sezónu dost... Hradec a pohár jsou dva poslední zápasy, které musí vyhrát ještě z posledních zbytků sil... vždyť na 4 místo máme ztrátu pouze 4 body, to je stále otevřené zvlášť, když budeme hrát teď s Hradcem... no a pohár to je ještě asi víc stěžejní zápas... jenom se prostě ukazuje jak nám chybí kreativní střední záložník k Havlíkovi, prostě Daníček nebo Levin toto nezvládají a Trávník stejně není náš a je na hostovačce a výkony mě tedy vůbec nepřesvědčil doteď... o útoku se není třeba bavit, ten nám neexistuje a prostě chybí rychlý útočník, což už se tady mluvilo několikrát... včera Sparta hrála přesně tak, jak bych si představoval aby hrálo Slovácko na Letné, rychle na brejky, ale k tomu je potřeba právě mít rychlého útočníka a ne ty naše věže pomalé... bude potřeba prostě udělat určitý řez kádrem pokud pan Svědík zůstane a bude si to moci přes zimu uzpůsobit podle sebe a sehrát, aby to na jaro bylo to staré Slovácko... když si to tak v hlavě procházím tak obrana je vcelku slušně obsazená, ještě se vrátí Srubek a ten Šuvalija, Daníčkovi tam taky ta pozice sedí, Břečka se snad chytne... kraje obrany jsou jedny z nejlepších co za poslední roky máme... akutní místo kde je potřeba posílit vidím útok, kde si myslím, že na Vechetovi a Mihalíkovi se dá stavět, Kozák za zenitem a Šašinka stejně není náš a za něho bych peníze nedal... a pak ještě ten střed pole k Havlíkovi...

  • huhu - 10.11.2022, čtvrtek, 08:05
    (0)

    Snad to bude s Mihálikem jako s Jurečkou, pomalý rozjezd, ale pak to z něj Svědík dostal. Prostě doplácíme na produktivitu, včera to měl Hofmann (ano není to útočník) na noze, mělo to být 0:1 , sparta dvakrát vystřelí a je to 2:0. To je pak těžké.

  • lagic - 10.11.2022, čtvrtek, 07:41
    (0)

    Valheru: EKL bych vůbec nesrovnával, to byl úplně jiný fotbal a nemuseli jsme tam tvořit, ale spíš bořit a čekat na chybu soupeře. Spíš mě mrzí, že nejsme v lize nikoho schopni přehrát, překombinovat a přejet, jako tomu bylo poslední 2 sezony. Prostě dozadu jsme nejistí a dopředu nejsme vůbec nebezpeční a když už si vytvoříme šance, tak koncovka je přímo tristní. No jak říkám, snad se to přes zimu vrátí do starých kolejí posledních dvou let.

  • riedlss - 10.11.2022, čtvrtek, 07:32
    (0)

    fipa: to si děláš prdel ne volat po Ciciliovi :D tonoucí se stébla chytá

  • Vosolys - 10.11.2022, čtvrtek, 07:31
    (0)

    Na co Heču? Golmanem to vcera fakt nebylo.

  • fipa - 10.11.2022, čtvrtek, 07:22
    (-1)

    Kdyby chtěl tak Cicilia zpět....a nebo podobný typ útočníka. + Heča

  • Valheru - 10.11.2022, čtvrtek, 07:16
    (0)

    lagic: Že tým umí zahrát skvěle, jsme viděli v EKL. Je jen potřeba využít přestávky k tomu, aby se hráči i v hlavách přepnuli na ligu. Nejdůležitější bude v pátek zápas proti Bolce. Liga se dá nějakou sérií při vyrovnanosti dohnat, ale potřebujeme být v poháru i na jaře.

  • lagic - 10.11.2022, čtvrtek, 07:07
    (0)

    Jen doufám, že se přes zimu dají dohromady a budeme zase ten obávaný tým, ze kterého mají soupeři respekt...Momentálně je to opět průměr ligy, jako bych viděl tým 3 roky zpět, bohužel bez útoku.

  • Buchlovjak - 09.11.2022, středa, 23:16
    (0)

    Babu: mě ten pohár v pátek taky nevadí, ale ten čas jak píšeš je regulérně děsivý...

  • a jé - 09.11.2022, středa, 22:32
    (0)

    Leroy Brown ja ale nemluvil o výsledku ja mluvil o výkonu a mimochodem takový výsledek byl naposledy před 7 lety

  • Rado - 09.11.2022, středa, 21:55
    (0)

    Samo taková prohra zabolí. Berme to ale tak, že Sparta po prohře před pár dny stejným výsledkem v nejdůležitějším derby a následném bičování v mediích i od příznivců to měla určitě horší. Nás čekají ještě 2 veledůležité mače. Nejbližší už v nedělu a tak se v tom borci nebudou dlouho patlat a věřím, že udělají max pro plnou rehabilitaci. Teď se taky ukáže vnitřní síla týmu. Věřím taky, že dnešek byl výjimka (fakt nemá cenu jim to vyčítat) a chlapi zase zaberou !!!

  • drzý vandrák - 09.11.2022, středa, 21:39
    (0)

    kara: bída odpovídající tabulce.Bohužel sny o špici jsou zatím velmi vzdálené.Klidný střed tabulky je reálný.

  • karagavrylydys - 09.11.2022, středa, 21:31
    (0)

    Co to jako bylo?

  • Leroy Brown - 09.11.2022, středa, 21:29
    (0)

    a jé: Tak tos těch zápasů asi moc neviděl, nebo máš hodně krátkou paměť. Takové příděly na Spartě nejsou, bohužel, nic nového. Ale samozřejmě jsem věřil, že dneska předvedeme víc…

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 21:17
    (-3)

    Kurva nereste to zase tak jsme do prdele prohráli a co kurva....kdyby Sparta nevyhrála v Plzni možná by to byl jiný zápas jedeme dál Slovackooooo

  • a jé - 09.11.2022, středa, 21:11
    (0)

    Rekl bych ze zatím to je nejhorší zapas který jsem proti Spartě viděl

  • a jé - 09.11.2022, středa, 21:11
    (0)

    Bohužel to chce strelce

  • riedlss - 09.11.2022, středa, 21:07
    (0)

    Pískej konec tvl..... 🤦‍♂️

  • drzý vandrák - 09.11.2022, středa, 20:59
    (2)

    Proč by se Sparta zesypala?Jsme neškodní.Nepřehraje nás nikdo v Evropě a u buzerantů na Letné jsme nulový od samého začátku.

  • Babu - 09.11.2022, středa, 20:54
    (0)

    Valheru: též si to myslím.. a Vechetu na plac

  • Valheru - 09.11.2022, středa, 20:48
    (-1)

    Chce to dát ten kontaktní a pak se Sparta sesype...

  • a jé - 09.11.2022, středa, 20:30
    (0)

    Nemáme gólové hráče ale druhy polocas bude lepší a remíza bude

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 19:35
    (0)

    😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣

  • Šovkovskij - 09.11.2022, středa, 18:56
    (0)

    Hynda: Pokud není odvoz a nejsou penízky, či se nechce utrácet za hotýlek, či jiné ubytování, tak se mi stalo, že jsem šel do hospody, pak jsem se vylil na diskotéce, pěkně se prospal a jel prvním ranním - je však potřeba zdůraznit, že je vhodné býti obezřetný, i když v určitém stavu to není holt zcela jednoduché:-D

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:54
    (0)

    Nebo se navalit koralkou ve vlaku samozřejmě rozumně 😅

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:48
    (0)

    Hory a ty tam chrapes někde nebo jak to máš?????

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:48
    (0)

    Šovky

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:47
    (0)

    Dívky přesně jak píšeš já jezdím na Slovácko do Hradiště autem a vůbec toho nelituji...

  • Šovkovskij - 09.11.2022, středa, 18:42
    (0)

    Já jsem měl v plánu jet na Spartu v ten původní termín klidně sám vlakem, ale dnes mi to opravdu nevyhovovalo. Jinak jestli u nás ten sajrajt v kelímku za 45 Kč, nebo Staropramen v Praze za 59 korun českých, je prašť jako uhoď (opravdu lidové ceny). Maximálně jedno, dvě a pak si dát normální pivo ve sklenici v hospodě:-)

  • Hory - 09.11.2022, středa, 18:38
    (0)

    Hynda- Staropramen za 59. A jedu zítra ráno zase vlakem domů. Můžeme se klidně dluvit.

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:35
    (0)

    Já abych se pravdu přiznal na Letné jsem nebyl ještě na Edenu jo...vždy to kurva vyšlo tak blbě že jsem musel do práce...ale jednou bych se zajel podívat na ten pěkný stadion jak všichni říkají

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:30
    (0)

    Příště kdyby hrálo třeba Slovácko na Spartě v Sobotu tak by jsme se mohli domluvit ale to je bůh ví kdy 🤣🤣🤣

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:29
    (0)

    Kolik stojí pivo 65 co?????Gambac??

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:29
    (0)

    A to se tak nebojíš jed sám na výjezd???? Jak jedeš zpět????

  • Hory - 09.11.2022, středa, 18:25
    (0)

    Zatím tu sedím taky sám v našem sektoru.Ale zase mám celý bufet pro sebe.😉

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:17
    (0)

    Potřeboval bych někoho takového co jezdí i když mě to moc nevychází ale klobouček

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 18:16
    (0)

    Hory to jsi borec🎩

  • Hory - 09.11.2022, středa, 18:02
    (0)

    Hynda- sám.

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 17:37
    (0)

    Hory jel jsi sám nebo s někým????

  • Hory - 09.11.2022, středa, 15:47
    (0)

    Pánové,to já už se vlakem blížím k Praze,při cestě na Letnou dám nějaké to pivko a pak hurá na stadion pro naše vítězství. Proč si den kazit Mol cupem, který bude zatím kdoví kdy a v kolik,když za necelé čtyři hodiny to vypukne! Spartu dáme.

  • drzý vandrák - 09.11.2022, středa, 15:26
    (0)

    Marketingově je MOL Cup naprosto otřesný.Měl by být dán nějaký hrací termín např. jako v Anglii či jinde.Výkop např.ve středu 19.00, pokud je tam mužstvo co nemá osvětlení z nišší soutěže, tak výjimka a to je vše.Pohár roztahaný po celý rok po odpolednech, bez přenosů....Nevím co si od toho může společnost MOL slibovat.Nechápu!

  • Petros - 09.11.2022, středa, 15:25
    (1)

    Aha, tak hrajou se i v neděli přáteláky :)) no tak asi jsme to teda udělali kvůli tomu aby ten Tomič mohl hrát i odjet na repre, no tak dobrá. Snad dá zas gól

  • Petros - 09.11.2022, středa, 15:22
    (0)

    Ale to sou strašne kecy. Co to je za nesmysl když Šumi tvrdí, že kvůli pozvánkám na repre chcou hrát o den dřív? Jako Tomič bude hrát v pátek odpolko a pak jako nastoupí v sobotu za repre??? Pěkná píčovina....a v neděli začíná MS tak potom už se snad nehrají přáteláky, ne? Když pátek tak nejdřív měli začínat v pět. Tohle je i od klubu hodně špatně směrem k fanouškům....

  • kecipep - 09.11.2022, středa, 13:28
    (0)

    https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/957-mol-cup-poharove-utkani-s-mladou-boleslavi-se-odehraje-v-patek

  • Pondras - 09.11.2022, středa, 13:09
    (0)

    Babu po kliknutí na odkaz od tebe to ale ukazuje na ofiko termín 19:11 v 15:00

  • Pondras - 09.11.2022, středa, 13:05
    (0)

    CeZeRo: samo Slovácko to vypustilo na Fb

  • Šovkovskij - 09.11.2022, středa, 12:42
    (0)

    Bonito: To by bylo zcela optimální. Asi spoléhají, že si lidé skrze čtvrteční svátek budou vybírat v pátek dovolenou. Neříkám, že ne, ale celkově se to na návštěvě samozřejmě projeví negativně.

  • Bonito33 - 09.11.2022, středa, 12:37
    (-1)

    Ve čtvrtek (svátek) by podle mne byli spokojení všichni.

  • riedlss - 09.11.2022, středa, 12:34
    (1)

    je to lepší jak v sobotu ve 13 :D

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 12:18
    (0)

    Za mne uvidíme

  • Šovkovskij - 09.11.2022, středa, 12:15
    (0)

    Evidentně jim podpora fanoušků a prázdný stadion v důležitém zápase vadit nebude, tak uvidíme. Tedy za mne neuvidíme.

  • Babu - 09.11.2022, středa, 12:12
    (0)

    Pátek mi nevadí, čas je to ovšem otřesný.

  • Babu - 09.11.2022, středa, 12:11
    (0)

    CeZeRo: to si myslím, že se nejedná, protože toto zamítli Plzni i Spartě, která tím pádem bojkotuje repre sraz. Ke mně se páteční termín dostal už dva dny zpět a na ofiko webu je i banner, a je to i v rozpisu MolCupu na našem webu.

  • karagavrylydys - 09.11.2022, středa, 12:09
    (0)

    Proč by se to překládalo na jaro?

  • Babu - 09.11.2022, středa, 12:08
    (0)

    Ano, je to ofiko termín. - https://www.fcslovacko.cz/cs/a-tym-zapasy-mol-cup

  • Šovkovskij - 09.11.2022, středa, 12:03
    (0)

    Tak já tedy nevím, ale ten Havlosův odkaz bohužel mluví zcela jasně.

  • CeZeRo - 09.11.2022, středa, 12:01
    (0)

    Jedná se o přeložení na jaro, ten pátek jste vzali kde? A hlavně jaký by to dávalo smysl překládat ze soboty na pátek?

  • Havlos - 09.11.2022, středa, 11:55
    (0)

    Zde i odkaz na to https://www.fcslovacko.cz/cs/a-tym-zapasy-mol-cup

  • Havlos - 09.11.2022, středa, 11:50
    (0)

    Mol cup by mel byt 18.11.2022 v 16 hodin aspon tak je to na ofiko strankach slovacka.Je to tam jak je cela tabulka tak v tech prepinacich listach.

  • Hynda - 09.11.2022, středa, 11:42
    (0)

    Že se na to nevyserete až to dají ofiko tak to dají stejně stín nic neuděláte a pokud půjdete na fotbal půjdete a pokud vám to nevyhovuje tak nepůjdete já třeba na KL s Kolínem jsem musel jed z práce už v 11 abych mohl na fotbal a při tom byl svátek ale živnostníci byli v rachote takže pokud to bude v pátek vůbec mi to nevadí

  • xxpaloxx - 09.11.2022, středa, 11:42
    (0)

    Omlouvám se. Tím , že už se vede o pohárovém zápasu nyní , spletl jsem se v termínu o týden a myslel jsem , že se pohár bude hrát už tento víkend.

  • xxpaloxx - 09.11.2022, středa, 11:39
    (0)

    Pátek je hloupost. Opět by totiž nebylo splněno 72 hodin pauzy mezi dvěma soutěžními zápasy.

  • bambulak - 09.11.2022, středa, 11:29
    (0)

    tvl tak jak :DD dobry gulas v tom

  • CeZeRo - 09.11.2022, středa, 11:26
    (0)

    Jedná se o přeložení na jaro... nevím kde jste vzali pátek...

  • bambulak - 09.11.2022, středa, 11:25
    (0)

    to je kokotina v ten patek, ach boze

  • vajdik - 09.11.2022, středa, 11:19
    (0)

    Je zajímavé jak u klubů a diváků získává pohár na důležitosti a respektu, jen FAČR ho má někde ... můj pohled na věc i z důvodu časových termínů, které volí jako výchozí, jelikož pokud pořádající klub pak chce s tímto termínem či časem nějak šibovat, už to tak jednoduché není a musí souhlasit i soupeř. Viz předešlé kolo, kdy se doma taky hrálo v super čas.

  • Vosolys - 09.11.2022, středa, 11:12
    (0)

    Nejspis v 16:00. A Tomic na repre sraz pripadne odjede az po zapase.

  • Vosolys - 09.11.2022, středa, 11:10
    (0)

    Bude se hrat v pátek.

  • Pan Puk - 09.11.2022, středa, 11:02
    (0)

    buckyn> zatím ofiko ne. ale nejspíš to bude v pátek. Snad se to dnes už dovíme.

  • buckyn - 09.11.2022, středa, 10:47
    (0)

    Jak to tedy vypadá s tím pohárem? Máte někdo přesnější info? Zatím všude jen dohady. Teletext ČT udává sobotu 13.00. Nikde jsem nenašel nic jiného.

  • Hory - 09.11.2022, středa, 08:29
    (0)

    Lukas4 : díky moc!

  • Lukas4 - 09.11.2022, středa, 07:50
    (0)

    Hory: pokladna u sektoru hoste bude otevrena..

  • Hory - 09.11.2022, středa, 07:34
    (0)

    Chtěl jsem si koupit lístek na naše dnešní utkání do sektoru hostů a nelze. Má někdo zkušenosti z Letné, až na místě?

  • derflik - 08.11.2022, úterý, 19:31
    (0)

    jo sorry oni jsou tam oba.

  • derflik - 08.11.2022, úterý, 19:27
    (1)

    když není Černý musí být aspoň Schwarz ...asi nové nařízení UEFA.

  • Šovkovskij - 08.11.2022, úterý, 19:13
    (0)

    I kdyby měl padesát, tak v případě Jardy Šilhavého by mne to nepřekvapilo. Je tam třeba opět i jeho oblíbenec Zmrhal ze Slovanu Bratislava:-D

  • derflik - 08.11.2022, úterý, 18:49
    (0)

    podle nominace na serveru fotbal.cz má 39., ale máš pravdu , mají to špatně.

  • CeZeRo - 08.11.2022, úterý, 18:42
    (0)

    derflik: Schwarz má 30 :-)

  • Šovkovskij - 08.11.2022, úterý, 18:30
    (1)

    Bambulo, ty si to představuješ jak Hurvínek Válků. Myslíš, že když zatím nepodepsal, že nejednají? To není jak někde ve fabrice, že přijdeš, hned podepíšeš smlouvu, nebo máš týden, dva na rozmyšlenou a nazdar. Jednání se mohou táhnout týdny, i měsíce, hráči mají agenty, různé jiné nabídky a každý si chce prostě uzmout co nejvíce...

  • derflik - 08.11.2022, úterý, 18:27
    (0)

    tak snad Matouš dostane nějakou tu minutu , jinak ten Schwarz to je snad vtip v 39. letech.

  • karagavrylydys - 08.11.2022, úterý, 16:02
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-reprezentace-sparta-slavia-plzen-a-ani-banik-neuvolni-hrace-do-narodnich-tymu-3747258

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 15:32
    (0)

    Dobré je, že Vecheta, Kohút iBorek jsou v nominaci U21 jen mezi náhradníky, takže klub je neuvolnil. Pak u Tomiče přimhouříme oko, pro něj je to fakt velká věc možná premiéra v dospělé repre. To zkousnu.

  • CeZeRo - 08.11.2022, úterý, 15:04
    (0)

    Bayern: vzhledem k tomu, že je Sinjavsky nemocný, tak zvědavý být nemusíš :-D

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 15:01
    (-1)

    bezva, tak budem vsechny nekolik let platit aby pad odchazeli zadarmo, to je jasna vec parada lambada :))))

  • paya - 08.11.2022, úterý, 14:40
    (2)

    bambulaku: ty dnes jedeš :-D nevíš nic, ale budeš tady blít srajdy na všechny strany...za ty vulgarismy bys tady dávno neměl být, protože tvé příspěvky nejsou komentáře do diskuze, ale zase jen plivání a urážení na všechny strany :-) po bitvě každý generál, Tomič došel zdarma po vážném zranění, aby restartoval kariéru, což se mu v posledních dnech daří a měli bychom za to být rádi :-) bohužel jedinci jako ty nikdy nepochopí o čem je fotbal, jak se dělá fotbal a jediné co dokážou, je dojít pičovat na fotbal, vzít si kelímek piva a na vše okolo nadávat respektive kritizovat :-)

  • Bonito33 - 08.11.2022, úterý, 14:37
    (0)

    Bambulak: Kde jsi četl, že nikdo proto nic nedělá?

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 14:32
    (0)

    Hory to ani nerikam, ze by na nej kdokoliv vsadil nebo cekal, ze bude nejlepsi hrac. Ale je to mlady perspektivni borec, co ma vsechny potrebne atributy (vybusnost, rychlost, vytrvalost, ofenzivni choutky) k tomu, aby byl uspesny. Uz jen to je predpoklad, aby dostal novou smlouvu, aby v lete neutekl, protoze je jasne, ze po takovem hraci, co je zdarma, shanka bude, i kdyby predvadel polovicni vykony, co ted. To nechapu, a jeste nechapu, ze vedeni je v takove situaci rok co rok a ocividne je nepoucitelne.

  • Hory - 08.11.2022, úterý, 14:30
    (2)

    Proč tu psát pesimistické scénáře, když nevíme nic. Vždyť ten Michal je stejný případ jak Jurečka. Narovinu, jak je tu dlouho a kdo by si na něj na začátku sezóny vsadil? Tak snad to bude mít lepší konec,než ten Jurečka.

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 14:13
    (0)

    za chvili se otevira prestupak, nekdo zamava bonusem za letni prichod a vsichni budeme velmi prekvapeni.. achjo,porad dokola

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 14:12
    (0)

    nojo to je to co jsem psal hned po Pardubkach, ten kluk mel mit na konci srpna podepsanou novou smlouvu a byl by klid, nevim na co se zase ceka

  • bilas - 08.11.2022, úterý, 13:51
    (0)

    Ja se hlavně bojím o Tomicovu smlouvu, aby to nedopadlo jako vždycky, snad to má v hlavně dobře poskládané:D

  • kecipep - 08.11.2022, úterý, 13:48
    (0)

    Otázkou je co Tomič. Když bude chtít, těžko ho nasírat. Pro něj je to velká příležitost jak se ukázat a zvýšit si hodnotu.

  • Hory - 08.11.2022, úterý, 13:45
    (1)

    Na Šilhavého nakašlat,pokud by někoho od nás chtěl. Když je v koncích, že nemá hráče,tak naráz ví, kde je Slovácko. Jinak tento klub nezná. A klub jistě není hloupý aby pouštěl Tomiče,když se jedná o tak důležitý zápas. A doufám, že stejně se zachová i případě Kohúta.

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 13:38
    (0)

    nooo tak to vypada nadejne

  • kecipep - 08.11.2022, úterý, 13:33
    (0)

    Důvodem je termínová kolize s pohárovým zápasem Slovácka proti Mladé Boleslavi. „V této chvíli jsou ještě o Tomičovi pochybnosti,“ připustil na oficiální tiskové konferenci kouč Calzona. Zdroj: https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/tomic-je-poprve-v-nominaci-slovenska-neni-jiste-zda-jej-slovacko-uvolni-20221108.html

  • tvojemama - 08.11.2022, úterý, 13:13
    (0)

    To je šílená píčovina. Buď bych to přeložil a nebo bych nikoho nepustil. Stejně jsou to jen přáteláky. Faerské ostrovy jsou slabé a Turecko na to bude taky srát. Jebat tento repre sraz.

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 13:02
    (0)

    No tak jestli ani Baník nikoho na repre nepustí, tak budem za piče akorát my pokud vyměknem. Ono je fakt reálně možné, že v té krizi pak Šilhavý nominuje aj Filipa s Havlíkem a pak už teda nevím kdo by hrál a aby jsme i vyhráli....

  • a jé - 08.11.2022, úterý, 12:55
    (0)

    Chybi tam odsouhlasili

  • a jé - 08.11.2022, úterý, 12:52
    (0)

    Pokud jsem spatne nečetl tak termin poháru si kluby a věděli že je tam repre

  • Bonito33 - 08.11.2022, úterý, 12:52
    (0)

    Jak se říká, není nic víc jak repre. Klukům to přeju, ať už je nominovaný kdo chce. Nepletu-li se, tak na pravo může zahrát Holzer nebo taky Juroška(?) či Doski.

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 12:29
    (0)

    my pujdeme jako vzdy s proudem a vsichni nominovani pojedou

  • Pondras - 08.11.2022, úterý, 11:57
    (0)

    Já Teda očekávám, že klub hráče, vzhledem k důležitosti poháru a únavě z Evropy nepustí, tak jak jim to umožňují řády. I když Tomicovi bych to přál.

  • huhu - 08.11.2022, úterý, 11:56
    (0)

    vypadá to, že už se přidal i baník, Almási nepojede se slovenskou repre, stejně tak Kaloč s U21. Zatím to vypadá, že sparta, slavia ani plzeň své hráče nepustí. A co my?

  • bambulak - 08.11.2022, úterý, 11:52
    (0)

    termin poharu mohla vymyslet jenom nejaka pojebana pica, to opravdu neni mozne

  • karagavrylydys - 08.11.2022, úterý, 11:39
    (0)

    Vzhledem k tomu, že Sparta a Plzeň mají v tomhle případu koule a své hráče nepustí, očekávám nominaci minimálně Nguyena a Havlíka. Trochu nechápu, proč se MOL Cup nehraje až 26.11. (termínový zákaz se strany FIFA je nesmysl, když na MS nejsme) nebo až na jaře.

  • Bayern Munchen - 08.11.2022, úterý, 11:16
    (0)

    Pondras: tak Vecheta a Kohút jsou mezi náhradníky, takže ti na pohár budou, pak případně po poháru pojedou na sraz U21, ale Tomiče asi nebudeš moci zakázat si myslím, ale zase mu to přeji... a to sem zvědavý jak to bude u Sinjavského a Doskiho...

  • Pondras - 08.11.2022, úterý, 11:13
    (0)

    Bayerne já Teda tajně doufám,že už je podepsali a jen čekají na oznámení na vánoce aby nám to dali jako dárek 😁

  • Pondras - 08.11.2022, úterý, 11:12
    (0)

    Slovacko v tom pohárovém termínu není povinné hráčů pustit(viz.Spsrta,Plzeň) tak doufám že toho využijí, vždyť jde o pohár,který je pro nás důležitější než nějaké přáteláky.

  • Bayern Munchen - 08.11.2022, úterý, 11:11
    (0)

    Takže budeme na pohár bez Tomiče, to je velké oslabení, zvlášť když bude chybět i Reinberk... Tomič v nejlepší formě, jakou tu kdy měl... ale přeji mu to, jen doufám, že už Slovácko mu nabízí nový kontrakt i Kohútovi, oběma končí za půl roku smlouvy...

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 11:01
    (0)

    vajdik: přesně jak říkáš. Je to na houby. Nechceš upřít klukovi premiéru v dospělé repre, ale na druhou stranu on je teď pro nás klíčový hráč a pohár klíčová soutěž! Celý FAČR ať de do prdele s tímto termínem. Vecheta, Kohút asi budou u mládežníků...

  • Bayern Munchen - 08.11.2022, úterý, 10:58
    (0)

    vajdik: A to Vecheta pojede s U21 a doufám, že nám A tým repre nevezme Havlíka... pak budeme už hodně oslabeni....

  • vajdik - 08.11.2022, úterý, 10:53
    (0)

    Petros - tím pádem nemáme pravého obránce, Rambo zraněný, Tomič repre SK (což mu ale musíme přát a zvyšáje to jeho cenu...). takže to vidím na alternaci s univerzálem Šimkem - a toho už aktuální úroven Slovácka předběhla :(

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 10:43
    (0)

    Už ten blbý termín poháru jde i proti nám. Tomič je v no.inaci SK áčka....

  • WojtaFcs - 08.11.2022, úterý, 09:58
    (0)

    Nemá někdo 1 volné místo zpět zítra ze Sparty směr Bučovice? Díky moc.

  • Pondras - 08.11.2022, úterý, 09:20
    (0)

    Petros: a ještě Slovácko chce hrat v 5 a Bolka ve 4,tak to bych se na ně hned vysral a nechal to na tu sobotu a nazdar.

  • riedlss - 08.11.2022, úterý, 08:21
    (0)

    Velký kosočverec bych tam místo něj namaloval! Mrdky...

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 08:18
    (0)

    Pondras: přesně. Z jakého vůbec důvodu hrát o den dřív??? Nechápu. Stejně pokud budou hráči na nějakých repre srazech tak ten posun o den nehraje vůbec roli. Kdo je vůbec nějaká Bolka aby si vyskakovali? Nýmandi. Jestli jsme jim ustoupili tak je to pro mě velké zklamání směrem k našemu vedení....

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 08:15
    (0)

    Jo jo. Přesně to "originál" logo vynechám 😅😅 maj ale čas sledovat kde co kundy 😆

  • Pondras - 08.11.2022, úterý, 08:11
    (0)

    Petros jsou to zmetci tak bojuj a dej ti tam bez toho jejich originál Mafia loga😁

  • Pondras - 08.11.2022, úterý, 08:10
    (0)

    Tak jasně že Bolka se hrát co nejdřív aby přišlo min lidí. Ale Slovácko to mělo nechat na sobotu ,to si troufám tvrdit že by přišlo víc než v pátek.

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 08:06
    (1)

    Nedělám 😅😅 no nic nahraju to tam znova a vynecham z obrázku ten znak UEFA mafia a nedám to do popisku videa a uvidí sa. Jen tak sa nevzdám 😆😆

  • Hynda - 08.11.2022, úterý, 07:41
    (0)

    No to si děláš prdel Petros

  • Petros - 08.11.2022, úterý, 07:36
    (0)

    No hoši, teď sem dostal od YT email, že z důvodu copyrightu a stížnosti od UEFA 😅 mě zablokovali video s tím Kölnem doma....ty vole to je fakt mafia

  • Vosolys - 08.11.2022, úterý, 07:30
    (0)

    Slovacko chce hrat v patek v 17h. Bolka chce uz v 16h.

  • paja - 08.11.2022, úterý, 06:47
    (0)

    Na teletextu je ,že hrajem pohár v sobotu v 13:00

  • nbk - 07.11.2022, pondělí, 23:59
    (0)

    Na spartu se nekdo chystá?

  • Pondras - 07.11.2022, pondělí, 22:27
    (0)

    Prý se má ten zápas mol Cupu hrát místo soboty 19 v pátek 18. Ví o tom někdo něco. To se mě zdá špatná změna teda.

  • tvojemama - 07.11.2022, pondělí, 21:27
    (0)

    Neřešili jsme v létě toho Mareše z Rigy? Ten by asi byl ok. V zimě doufám v jednu lepší posilu. Hlavně snad prodlouží Svedík. Jinak v béčku je vlastně ten Yohanna. On už má 20startů. Může někdo napsat jak vypadá? Vím, že Riedls psal, že chodí na béčko.

  • drzý vandrák - 07.11.2022, pondělí, 18:36
    (0)

    A proč se řeší ten sudí?Posral něco?Zmatkoval občas na obě strany....toť vše.

  • Greif - 07.11.2022, pondělí, 17:59
    (0)

    No nákup by byl určitě vhodný a střelec - hotový hráč ne někdo kdo potřebuje rok na sehraní ...koupit tak někoho v létě , mohli jsme postoupit a ještě mít na kontě 20-30 M , což by vklidu pokrylo toho hotového útočníka , jen vedení bylo trochu priposrane tak Mihalik a kozák musel stačit ...

  • Danda - 07.11.2022, pondělí, 17:20
    (0)

    WojtaFcs: z kama jsou je nezajímá :-) https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-sigmu-piskal-v-lize-sudi-z-olomouce-komisi-rozhodcich-zajima-klubova-prislusnost-ne-bydliste-3576690

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 17:17
    (0)

    Lagic: to bude asi totální kachna :-) 20 mega za nápis na zádech, to jsou prachy za které by byl na hrudi takový sponzor ;-)

  • WojtaFcs - 07.11.2022, pondělí, 17:15
    (0)

    to Hory: Autobusem s něma nepřijel, viděl jsem ho na obědě s kolegama na Šarovci a pak jsem viděl i pardubický autobus jak si to míří na stadion... ale chápu, že si to myslel v nadsázce, jinak je to hnus :D Moc to nechápu, i minule jak nás pískal ten olomouček v Olomouci ... Nebo Batík ze Zlína jak nám tehdy pískal, toho tu taky nechci nikdy vidět, aby nám tu pískal už...gottwalďák

  • Hory - 07.11.2022, pondělí, 16:38
    (0)

    Tak to je síla s tím rozhodčím. Nepřijel s nima ještě ve stejném autobusu?

  • bambulak - 07.11.2022, pondělí, 16:16
    (0)

    sovki: pamatuji i letos na podzim v olomouci, to bylo lautr to same

  • kecipep - 07.11.2022, pondělí, 15:48
    (0)

    https://www.transfermarkt.com/abuchi-onuoha/profil/spieler/1058668 https://www.transfermarkt.com/sami-kam/profil/spieler/1058669 https://www.transfermarkt.com/kouakou-jean-anokoua/profil/spieler/1072676 netřeba hledat ve Vyškově, začínáme i u nás

  • Šovkovskij - 07.11.2022, pondělí, 15:46
    (0)

    Blochin: Je skandální, že tohle se Slovácku nestalo zdaleka poprvé. Pokud si dobře pamatuju, tohle se nám stalo i v Liberci, kde to pískal sudí z Liberce. Neskutečné.

  • blochin - 07.11.2022, pondělí, 15:31
    (0)

    Stejné, jako by Slovácko pískal rozhodčí z Velehradu nebo třeba Boršic

  • a jé - 07.11.2022, pondělí, 15:21
    (0)

    Hory ja také nemám Facebook jen na to klikni

  • kecipep - 07.11.2022, pondělí, 15:16
    (0)

    Hory: Je z Pardubicka. A mám s ním jednoho společného přítele, jdu pokládat otázky :-D

  • bambulak - 07.11.2022, pondělí, 15:14
    (0)

    kara: srdecne doufam, ze zadny, pohar by mela byt priorita jakbysmet... navic si troufam tvrdit, ze v repre forme ted od nas fakt nikdo neni

  • Hory - 07.11.2022, pondělí, 15:13
    (0)

    Blochin : nemám fb, ale tuším nějakou kulišárnu. Co tam je?

  • karagavrylydys - 07.11.2022, pondělí, 14:50
    (0)

    Sparta nepustí příští týden své hráče kvůli MOL Cupu do reprezentací. Tak jsem zvědav, kolik hráčů bude nominováno ze Slovácka. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-pohar-facr/422676/sparta-nepusti-hrace-do-repre-facr-s-poharem-neustoupil-banik-v-listopadu.html

  • blochin - 07.11.2022, pondělí, 14:37
    (0)

    Hory: odkud bys řekl, že byl včerejší rozhodčí? https://www.facebook.com/dominik.stary.79/about

  • fcs - 07.11.2022, pondělí, 14:29
    (0)

    Dají se kupit lístky na Spartu na místě?

  • lagic - 07.11.2022, pondělí, 14:19
    (0)

    Já včera zaslechl na tribuně, že tam někdo říkal, že máme mít nového sponzora, mluvil tam o Creditbank (možná myslel Creditas) a že má dát do klubu 20 mega, ale co je na tom pravdy, to nevím...

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 13:35
    (0)

    Tak máš pravdu, už jsem na to úplně zapomněl :-)

  • Šovkovskij - 07.11.2022, pondělí, 13:31
    (0)

    Tak opravdu si to pamatuji dobře, bylo to ještě za dob Kappy:-) https://www.google.com/search?q=fc+slov%C3%A1cko+creditas&tbm=isch&ved=2ahUKEwiilI3riJz7AhWhgCcCHdgPBVcQ2-cCegQIABAA&oq=fc+slov%C3%A1cko+creditas&gs_lcp=CgNpbWcQAzoECAAQQzoFCAAQgAQ6BggAEAcQHjoHCAAQgAQQGDoECAAQHjoGCAAQBRAeUOkKWLogYMYkaABwAHgAgAFKiAHgBJIBAjEwmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=yPloY6KQHaGBnsEP2J-UuAU&bih=961&biw=1920

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 13:23
    (0)

    Šovki: tak to si já třeba nepamatuji, že by byl někdy Creditas na dresech, ale možná se pletu...

  • Šovkovskij - 07.11.2022, pondělí, 13:15
    (0)

    Co se týče zmíněné skupiny, do které UCED patří, tedy do Creditasu, tak je zajímavé, že právě Creditas svého času byl sponzorem Slovácka a pokud mne paměť neklame, byla jeho reklama i na dresech.

  • riedlss - 07.11.2022, pondělí, 12:49
    (-1)

    to už je konec sezony, že se tady zase nakupuje?! :D :D

  • a jé - 07.11.2022, pondělí, 10:25
    (0)

    Co se týká Kozaka a Mihalika tak si myslím, že trener chce s tech dvou udělat "páru" něco jako byl Zajic Šasinka , Kliment Jurecka nebo Cicilia Jurecka

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 09:56
    (0)

    lagic: i Cicilia byl úplně jinde, tomu si míč nevzal a měl i dost dobrou rozehru s myšlenkou, ale bohužel byl svůj v hlavě...

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 09:54
    (0)

    Pokud je Kannakimana bez šance, tak je to škoda, protože já bych se na takové hráče zaměřil... za prvé je etablovaný v ČR už, za druhé ve Vyškově je Trousil, který ho určitě připravuje na podobný systém co hraje Svědík, a ještě jedna věc pokud Vyškov nepostoupí do ligy, tak ti hráči nebudou mít nikdy cenu, jak kdyby v té lize hráli, protože nejsou odzkoušeni první ligou a druhá liga za mě nemá takovou kvalitu... dostat sem někoho ze Slovenska je nereálné, tam ti hráči stojí nemalé peníze např. Almasi šel do Baníku za cenu přesahující 10 miluionů a Tomič bych neporovnával, kdyby nedostal výpověď v klubu a nebyl po dost těžkém zranění, tak tady na Slovácku se nikdy ani neobjevil...

  • lagic - 07.11.2022, pondělí, 09:52
    (0)

    vajdik: Mihálik hrál dobře pár zápasů po příchodu, poslední dobou je to bída a srovnávat ho rychlostně s Klimentem taky moc nejde, za posledních x zápasů jsem neviděl, že by někoho obehrál nebo dokonce nějakému obránci utekl. Samozřejmě, že proti Kozákovi je rychlostní typ (proti němu je rychlostní typ i Káca). U Kozáka mně spíš vadí to, že se nechá lehce odstavit a těch hlav na tu výšku taky moc nevyhraje. O koncovce se není třeba bavit, ta je prostě žalostná. Bohužel letos máme nejhorší útok za několik let, což ukazují i jejich čísla. Jak Kliment tak Jurečka si dokázali šanci vytvořit i sami, to je momentálně neřešitelná věc.

  • Vosolys - 07.11.2022, pondělí, 09:46
    (0)

    No ja nevim. Nez Kozaka, tak at radeji dostava prostor Vecheta. Kozak by mohl byt mozna tak dobry na poslednich 20minut, kdyz letaji balony do ohne.

  • vajdik - 07.11.2022, pondělí, 09:25
    (0)

    fcs - a Mihálik není typem utocnika jako Kliment? Za mě je škoda, že nemáme asi i díky pozdějšímu příchodu Mihálika secvičenou herní spolupráci Mihálik - Kozák (defakto hráli spolu jen včera) a v prnvím zápase EKL - kdy to bylo za poločas 2-0.

  • Bonito33 - 07.11.2022, pondělí, 09:10
    (0)

    V MŠK jo hodně mladých zajímavých hráčů, kteří hrají základ.

  • fcs - 07.11.2022, pondělí, 09:09
    (0)

    Jde vidět že se Kozák za poslední dobu sehrál s týmem,bohužel efektivita nulová,pokud nezačne proměňovat vyložené šance které má každý zápas nebo nebude mít k sobě útočníka typu Kliment, tak je nám k ničemu

  • bambulak - 07.11.2022, pondělí, 08:59
    (0)

    Kannakimana je bez sance, toho chtel v lete banik a nepustili ho, dle rozhovoru apod. vyskov miri na velke prodeje, urcite k nam nepujde, navic pochybuju, ze by se tu chytil, vime, jak to tu s cizinci je... ale to slovnesko je dobry napad, viz treba tomic, ti kluci tam neberou moc a ceskou ligu berou jako posun, rozhodne bych to zkusil tam, vzdyt podivejte treba na Almasiho, to je podobny pripad... utocnika potrebujeme, protoze to je fakt bolistka

  • Hory - 07.11.2022, pondělí, 08:55
    (0)

    No, zajímavé je, že když se člověk podívá do jaké skupiny UCED patří v tomto případě tedy do Creditasu, který vlastní olomoucký podnikatel Pavel Hubáček, pak by dávalo smysl podporovat Olomouc. Takže cesty byznysu jsou nevyzpytatelné.Beru to jako náhradu za Tipsport, který se tady v létě hodně řešil. Třeba jsme teď na tom sponzorsky líp, než kdyby tu byl ten Tipsport.

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 08:42
    (0)

    A ta společnost UCED co byla včera na zádech, tak za mě klobouček pro pana Ing. Skopala, jako aby byla na dresech, tak to musela být i slušná injekce od nich, protože z hlavních partnerů se tam moc nikdo zatím nedostal...

  • Bonito33 - 07.11.2022, pondělí, 08:41
    (0)

    Možná peoto, že tu půl roku působil:D a neprosadil sa ani v béčku tuším

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 08:39
    (0)

    Kozák je za zenitem a byl bych extra překvapen pokud by mu byla za rok prodloužena smlouva a Šašinka mě nepřesvědčil, že by za něho mělo Slovácko Baníku zaplatit, aby byl na přestup, je to hráč, který je neustále zraněný a místo něho si dokáže představit raději minutáž pro Vechetu...

  • vlkodlak - 07.11.2022, pondělí, 08:39
    (0)

    včera po zápase se trenér bavil delší dobu s nějakým hráčem Pardubic myslím že to byl Kostka

  • Bayern Munchen - 07.11.2022, pondělí, 08:38
    (0)

    My potřebujeme přivést rychlostního útočníka... osobně se mi hodně líbí Kannakimana z Vyškova, je to sice druhá liga, ale hodně se prosazuje a má rychlostní a technické parametry... tímto směrem, bych se zaměřil, ono se bude určitě hodně stavět na Mihalíkovi a Vechetovi, ale Kozák a Šašinka pro mě nemají perspektivu a nevěřím tomu, že ji v příštím půl roku předvedou...

  • huhu - 07.11.2022, pondělí, 08:20
    (0)

    Nike- FCS : k tomu mě napadá třeba ještě Kubala, co bych za něj teď dal, kdyby tu kopal. Pro Hradec velmi dobrý obchod, co tak sleduju média, poslouchám podcasty, tak o Kubalu bude brzo velký zájem v TOP3, potenciál má velký, ale taky už má 23 let. Takže Vecheta má čas, za mě by měl ale hrát druhou ligu pravidelně.

  • huhu - 07.11.2022, pondělí, 08:17
    (0)

    Nike-FCS: to je těžké, zvlášť u těch mladých útočníků, očekávají se góly a většinou hraje jenom jeden. Díval jsem se na to, kdy se prosadili například Sadílek s Havlíkem. Oba začali pravidelně nastupovat až kolem 21/22 let. To teď může být příklad Kohůta. Vechetovi je stále 19, takže můžeme říct, že ,,má čas". Taky mě to štve, že hráči obecně v česku dozrávají později, je to asi chybou ve výchově obecně, nejenom ve Slovácku. Já věřím tomu, že Svědík a vedení ví co dělá. Podle mě měl být Vecheta už minimálně půl roku na hostování ve druhé lize, snad ho pustí v létě, pokud by se přivedl další útočník.

  • karagavrylydys - 07.11.2022, pondělí, 07:58
    (0)

    fipa: Rád bych se pletl, ale myslím si, že v zimě žádný útočník nepřijde. S Mihálikem a Vechetou se asi počítá i do budoucna, no a Kozák s Šašinkou mají smlouvy do léta. Takže těžko přijde 5. útočník.

  • Nike - FCS - 06.11.2022, neděle, 23:11
    (0)

    to fipa: Spíše typu Kliment... Hráč který umí s míčem, umí hrát i zády k bráně a rychlost mu nechybí, prostě komplexní hráč do útoku, co umí dávat góly... Ale chápu, že dovést takového hráče bude dost těžké, takových útočníků je na trhu málo... Chce to spíše nějaký objev (tak jak se nám to podařilo s Doskim).. nikdo od něho nic nečekal a teď si uhraje standard v klidu... Dnes mě zaujal slovenský hráč Adrián Kaprálik, který vsítil 4 góly Slovanu Bratislava za Žilinu, podotknu, že tento hráč je ročník 2002...Tento rok hraje poprvé za Áčko Žiliny a v 17 zápasech má 6+2...Jen pro srovnání, že stále omlouváme mlaďochy (viz třeba Vechetu), že jsou mladí a mají čas... V evropském fotbale jsou už ročníky 2001-2003 rozdílovými hráči...Takže Filip, pokud by byl fakt extra talent a hvězda, tak už dávno hraje základ a staví se to vše na něm, nicméně asi sám MS vidí, že to prostě na základ není, jinak by hrál... Svědík vždy říká, že budou hrát ti, kteří na tom jsou lépe herně bez ohledu zda má někdo 19 nebo 35....

  • fipa - 06.11.2022, neděle, 22:43
    (0)

    Nejvíce gólů mají krajní obránci....je potřeba v zimě přivést útočníka typu Cicilia...ten byl dobrý.

  • Pan Puk - 06.11.2022, neděle, 22:03
    (1)

    Kecipep> nějak nám utekla doména, ale brzo to překlopíme na sektorb3.cz

  • kecipep - 06.11.2022, neděle, 21:58
    (0)

    fanaticos.cz už není? Když si kliknu na články vpravo, tak je to nějaký obecný web o fanoušcích

  • fana - 06.11.2022, neděle, 19:55
    (0)

    Michale ma pravdu

  • mafie - 06.11.2022, neděle, 19:51
    (0)

    to Hynda , Bohužel Vecheta na to zatím nemá ,dnes s každým střídáním šla kvalita útočníků dolů . Chvála bohu , že dávají goly jiní .

  • Divák - 06.11.2022, neděle, 19:49
    (0)

    Michchal: tak kdyz tomu fotbalu nerozumíš někdo ti musí říct odborný názor ty chytrá hlavo :D

  • michchal - 06.11.2022, neděle, 19:38
    (0)

    Pane bože zase se tady objevil ten Divák

  • Hynda - 06.11.2022, neděle, 19:27
    (0)

    Věřím že Vecheta bude první útočník na jaře...

  • Hynda - 06.11.2022, neděle, 19:26
    (0)

    Co Šašinka????

  • bambulak - 06.11.2022, neděle, 19:23
    (0)

    hele Hory ja uz to ani nevnimam, bud je uroven rozhodcich u nas opravdu spatna, nebo sem pokazde prijede nejaky klaun

  • Hory - 06.11.2022, neděle, 19:18
    (0)

    Jak se vám dnes líbil výkon rozhodčího? Za mě už dlouho tu nebyl tak tragický rozhodčí.

  • bambulak - 06.11.2022, neděle, 19:11
    (2)

    hergot ale toho Tomiče podepiste uz, at to nedopadne jako vzdycky kdyz nekomu konci smlouva!! a uz se tu prosim nikdo niky nezastavejte kozaka, to je traged

  • Nike - FCS - 06.11.2022, neděle, 19:06
    (0)

    Kozák i Mihálik stále mizerní...Ale 3 body jsou super, Filda čisté konto a o kvalitě a formě Tomiče není pochyb, to je famózní jak tento kluk hraje, maká a do toho ještě přidává kus fotbalovosti....

  • Divák - 06.11.2022, neděle, 18:54
    (0)

    Vykon odporny ale body dobre. Danicek uz jinde hrat nez na stoperu nemuze a kozaka se probuh zbavte

  • Hory - 06.11.2022, neděle, 18:20
    (0)

    Toho Ucedu jsem si všiml, jen nevím širší souvistlosti. Můžeš nějak objasnit?

  • kecipep - 06.11.2022, neděle, 18:17
    (0)

    Jinak UCED už jsme měli na zadní straně dresu poměrně velkým písmem

  • Hory - 06.11.2022, neděle, 18:12
    (0)

    Jak já byl nervózní aby soupeř nevyrovnal, tak to se mi už dlouho nestalo.Jinak musím pochválit Kohúta a Tomiče. Ti kluci mají super formu na konci sezóny. Věřím,že ve středu zvítězíme na Letné, Sparta nám sedí.

  • kecipep - 06.11.2022, neděle, 18:06
    (0)

    veledůležité 3 body proti neoblíbenému soupeři. Výkon ve druhé půli poměrně jistý, po delší době se mi líbil Trávník (víc makal) a Tomič si drží fazónu a snad po letech má vynikající rohlíky do vápna, něco jako Jurásek ve Slavii. Ještě urvat aspoň 3 body do zimy a přejít přes Bolku

  • tvojemama - 06.11.2022, neděle, 18:04
    (0)

    KL je samozřejmě prestižnější, ale mě ty zápasy s Teplicema a Pardubicema bavily fakt hodně. Slušná návštěva a fandění super.

  • tvojemama - 06.11.2022, neděle, 18:02
    (0)

    Dobrý zápas. Jen škoda ta koncovka. Podle xG máme nejhorší koncovku v lize, ale věřím, že to prolomíme. Spartu určitě pořádně potrápime. Už se teším.

  • tvojemama - 06.11.2022, neděle, 18:01
    (0)

    Ykarus- Jj

  • Ykarus - 06.11.2022, neděle, 17:52
    (-1)

    Hlavně že Mihálik exceluje, do tlaku v druhém poločase, bych tam raději viděl Kozáka.

  • a jé - 06.11.2022, neděle, 17:44
    (0)

    Tyhle zápasy jsou horší jak evropske a kor když budou chtít zachránit perník a utopit sevce

  • Bonito33 - 06.11.2022, neděle, 17:12
    (-1)

    Zajdi na klub, třeba ti dají číslo na trenéra a můžeš se ho zeptat. Nebo si počkej před stadionem někdy, jestli tam chodíš a můžeš se ho zeptat osobně.

  • fipa - 06.11.2022, neděle, 16:00
    (1)

    Kozák je přímo otřesný.... proč nehraje Vecheta?

  • mafie - 05.11.2022, sobota, 19:28
    (0)

    Výdělky Slovácka v Konferenční lize účast ve skupině: 2 940 000 eur (73,5 milionu korun) 1 výhra ve skupině: 500 000 eur (12,5 milionu korun) 2 remízy ve skupině: 332 000 eur (8,3 milionu korun) desetiletý koeficient: 400 500 eur (10 milionů korun) celkem: 4 172 500 eur (104,312 milionu korun) Market pool: podíl z prodeje televizních práv. Určuje se z poměrné hodnoty národního televizního trhu, což v případě Česka velká částka nebude. Příjem ze vstupného (odhad 10 milionů korun): Slovácko mělo průměrnou návštěvu na tři domácí zápasy 7 270 diváků, balíček pro permanentkáře stál 999 korun, pro ostatní 1500 korun. Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/slavia-slovacko-konferencni-liga-odmeny-bonusy-miliony-korun-vydelek.A221104_130438_fot_pohary_min

pristi
 Další články:
12.11.2022, sobota, 11:45 - Šumulikoski potvrdil rozšíření realizačního týmu, Slovácko čeká dvě soustředění
11.11.2022, pátek, 07:57 - Soukup: Slovácko hrálo svou Champions League. Křivda může být oprávněná, tým musí posílit s vizí
08.11.2022, úterý, 18:19 - Tomič je poprvé v nominaci Slovenska. Není jisté, zda jej Slovácko uvolní
08.11.2022, úterý, 18:17 - Petržela chce pomstít Plzeň. Vyhecované zápasy se Spartou má rád
05.11.2022, sobota, 09:15 - Šest zápasů v Evropě bylo báječnou zkušeností pro všechny, říká Jan Kalabiška
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace