*
včera
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Souboj neporažených. Slovácko se postaví Slavii, Svědík v Edenu jen mezi diváky

24.02.2023, pátek, 18:49
palinek_trener_velky.jpg

Na Plzni si pošmákli, teď jedou zatopit i dalšímu aspirantovi na mistrovský titul. Fotbalisté Slovácka se v nedělním šlágru 21. kola FORTUNA:LIGY postaví Slavii. Hostující trenér Martin Svědík také v Edenu usedne jen mezi diváky.

Bitva dvou pohárových zástupců slibuje třaskavou podívanou.

Oba týmy na jaře neinkasovaly, ve čtyřech duelech získaly shodně třináct bodů, celek z Uherského Hradiště navíc neinkasoval.

Protáhnout parádní sérii se pokusí i ve Vršovicích, bude to však mít složité, protože sešívaní v posledních deseti domácích zápasech neztratili ani bod a zůstávají v čele ligové tabulky.

„O úspěchu vždycky rozhoduje defenziva,“ má jasno asistent trenéra Slovácka Jan Palinek.

„Pokud dobře bráníte, tak i dobře útočíte. Důležité bude neinkasovat. Zodpovědně pracovat směrem dozadu a maximálně využít každé šance, kdy jít dopředu a potrestat soupeře,“ říká.

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 04.03.2023, sobota, 13:15
    (1)

    Tak toho bych se opravdu vůbec nebál, jedná se o úplně něco jiného, navíc ve Slovácku je Skopal spolumajitelem, v Kunovicích je "pouze" ve vedení. Navíc, při vší úctě, srovnávat Slovácko s Kunovicemi je zcela mimo. Nemluvě o tom, že SG má se Slováckem dlouhodobé plány. Chápu to tak, že pan Skopal je Kunovjan a chce tam fotbalu pomoci.

  • a jé - 04.03.2023, sobota, 13:03
    (0)

    Ja se bojím aby p.Skopal po funkci a podpoře v Kunovicich neomezil Slovácko

  • Havlos - 04.03.2023, sobota, 10:58
    (0)

    Fotbalisté Kunovic mají nové vedení. Členové slováckého oddílu si jej zvolili na páteční konferenci delegátů, která se uskutečnila na stadionu Na Bělince. Novým šéfem klubu se stal bývalý ligový záložník a trenér Pavel Němčický, místopředsedou pak známý podnikatel a spolumajitel prvoligového Slovácka Vítězslav Skopal. Fotbalisté Kunovic si na páteční konferenci delegátů zvolili nové vedení klubu. Zvětšit fotkuKliknutím zvětšíte Zvětšit fotografii Zvětšit fotografii Zvětšit fotografii gallery 16 fotografií v galerii › Fotbalisté Kunovic si na páteční konferenci delegátů zvolili nové vedení klubu. | Foto: Deník/Libor Kopl V pětičlenném výkonném výboru dále jsou dosavadní šéf Ivo Černý a mládežničtí trenéři Petr Gabriel s Jiřím Chramcovem. „Společnými silami chceme kunovický fotbal pozvednout a vychovávat mladé hráče pro první mužstvo,“ říká Pavel Němčický. Bývalý ligový záložník Synotu či Liberce tak má ve fotbale další funkci. Ve Slovácku totiž vede třetiligovou juniorku, navíc jako hlavní trenér působí v Osvětimanech. K tomu od pátku šéfuje kunovickému klubu. „K oddílu mám vztah, vyrůstal jsem tady, takže mě přemlouvat nemuseli. Tím, že do toho šel i pan Skopal, tím to bylo hodně ulehčené,“ uvedl Němčický. Že by se ale z klubu stalo Slovácko C, prý nehrozí. „To v žádném případě. Kunovice jsou samostatný subjekt, který maximálně podpoříme,“ prohlásil Skopal. Nový výkonný výbor Fotbal Kunovice Předseda oddílu: Pavel Němčický Místopředseda oddílu: Vítězslav Skopal Další členové: Ivo Černý, Petr Gabriel, Jiří Chramcov Spolumajitel prvoligového Slovácka a stoprocentní vlastník společnosti Solar Global, jednoho z největších provozovatelů solárních elektráren v Česku, se kolem kunovického fotbalu pohybuje již patnáct let, nyní bude i členem výboru. „Mám pět dětí a všichni čtyři kluci chodili do fotbalu. Říkal jsem si, že klub potřebuje nějakou novou energii. Chci, abychom zdejší fotbal dál rozvíjeli a posunuli jej dál. Hlavní je, aby fungovala mládež, aby v klubu bylo co nejvíce dětí,“ přeje si nejen Skopal. Samozřejmě nové vedení vnímá i složitou situaci prvního mužstva, které je po podzimu v krajské I. A třídě skupiny B s pouhými osmi body poslední. Trenér fotbalistů Šumic Martin Zicha. Do Šumic se z Rakouska vrátil zkušený Dvořák, Ivan Pilka bude chybět celé jaro „Chceme mu pomoct, ale primárně se chceme zaměřit na mládež, aby to fungovalo. Aby děti neodcházely jinam, ale zůstávaly v Kunovicích, kde budou mít patřičné zázemí,“ prohlásil Skopal. Kunovice nechtějí jít cestou jiných oddílů, které se v minulosti díky posilám vyšvihly z okresních soutěží třeba až do třetí ligy nebo divize. Takové plány na Bělince zatím nespřádají. „Chceme růst postupně, aby byl vývoj přirozený,“ tvrdí Skopal. „Nenakoupíme okamžitě deset hráčů a nebudeme chtít jít hned do divize. To rozhodně ne,“ přidává. Nové vedení klubu ale nespí a nějaké hráče již oslovilo. „Jsme poslední, takže se chceme zachránit. Někdo určitě přijde, protože kádr potřebujeme posílit, doplnit. V létě je ale volné přestupové okno, bude se vyjednávat lépe. Každopádně bláznit nebudeme, chceme dát hlavně příležitost mladým hráčům. Co se bude dít dál, ukáže až čas,“ uvedl Němčický. Fotbalista Filip Hruboš se po půl roce vrací zpátky do Strání. Nivnice má smůlu. Hruboš dal přednost Strání, kam se vrací po půl roce Zatímco Kunovice v zimní pauze převzal kouč Jiří Vojtěšek, trenér Slovácka B dál zůstává i v Osvětimanech, které na jaře povede v krajském přeboru. Jak to ale bude od příští sezony, pětačtyřicetiletý patriot netuší. „Teď nedokážu říct, jak to bude. Odnikud neutíkám, ale je časově náročné všechno skloubit. V sobotu ale normálně jedu s týmem do Mutěnic,“ říká s úsměvem. Ve výkonném výboru kunovického fotbalu dál nepokračují Zdeněk Černý a Dana Fišerová. Známá funkcionářka přitom působila ve výboru od roku 2009, nyní už ale nekandidovala. „Už mi to stačilo,“ vysvětluje s úsměvem. „Práce bylo spousty, ale i díky pomoci a podpoře dalších lidí a města Kunovice jsme to všechno zvládli. Novému výboru chci do práce, která nebude vůbec jednoduchá, popřát hodně zdaru. Já to za těch pětatřicet let, co v klubu působím, mohu jedině potvrdit,“ dodala závěrem. Zdroj: https://slovacky.denik.cz/fotbal-kraj/fotbaliste-kunovic-maji-nove-vedeni-v-cele-jsou-nemcicky-se-skopalem-20230303.html?login=1

  • Šovkovskij - 04.03.2023, sobota, 09:50
    (0)

    Byl tu zmíněn Řezníček. Pokud si dobře pamatuju, když byl v Teplicích, tak o něj byl tady zájem, ale padlo to myslím na financích, které tehdy skláři požadovaly (nebo to byl kolega z útoku Mareš?). Je to celkem škoda, už tehdy by se mi tu líbil, i když už v Teplicích nebyl nejmladší a nevím, jak by zapadl Svědíkovi do jeho způsobu hry. Ale tady jde o to, že je to odjakživa snajpr, umí si vybrat prostor, naběhnout si, vycítit příležitost a hlavně zakončit, kdy se mýlí opravdu málokdy. Takových hráčů v našich luzích a hájích moc není a mladých, kteří by zapadli do systému Svědíkovy hry, už vůbec ne.

  • Šovkovskij - 04.03.2023, sobota, 09:45
    (0)

    Tak článek je bohužel uzamčen, tudíž jsem se nedozvěděl kromě nadpisu nic, ale celkem by mne zajímalo, jaké budou mít Kunovice po vstupu pana Skopala do vedení ambice.

  • kecipep - 03.03.2023, pátek, 19:54
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-kraj/fotbaliste-kunovic-maji-nove-vedeni-v-cele-jsou-nemcicky-se-skopalem-20230303.html

  • Hynda - 03.03.2023, pátek, 14:11
    (0)

    jj presne tak...Hory dik

  • Hory - 03.03.2023, pátek, 13:45
    (0)

    Já se tady musím Hyndy zastat. Už při tom, jak to napsal poprvé jsem to chápal, jak to myslel. A pak to tady ještě dovysvětlil, tak je to asi jasné.

  • Šovkovskij - 03.03.2023, pátek, 12:15
    (2)

    Já jsem si proti Slovácku nikdy nevsadil a nevsadím, i kdyby hrálo proti Barceloně. Prostě z principu.

  • Hynda - 03.03.2023, pátek, 10:44
    (0)

    ale ja to rikam obrazne ze kdyz vzdy dam na fcs tak to prodrbou tak treba kdyz bych vsadil proti tak by vyhrali tak jsem to myslel

  • lagic - 03.03.2023, pátek, 09:20
    (0)

    Hory: vzpomeňme na Hofmanna. Ten taky několik sezón byl vždy v přípravě a pak hostoval jinde a nakonec se do základu prosadil, chce to jen dát šanci. A myslím si, že Srubek má i fyzické předpoklady, třeba oproti Břečisovi, vždyť ten je hubený jak papír a každý útočník si s ním silově dělá, co chce.

  • riedlss - 03.03.2023, pátek, 07:58
    (0)

    nesázím, ale hodně kamarádů mi vždycky řekne, že proti fcs NIKDY a měl jsem to kdysi stejně. S tímto bych se určitě veřejně chlubil...!

  • Lemmy - 03.03.2023, pátek, 07:49
    (2)

    Hynda: nevím proč to tak mám nastavené, ale proti Slovácku bych si nikdy nevsadil

  • Hory - 03.03.2023, pátek, 07:33
    (0)

    Častokrát se tu zmiňuje Srubek, ale v létě jde s áčkem do přípravy a pak se znova vrací do Vyškova. Taky to asi nebude jen tak. Pokud by kvalitu našich obránců převyšoval,nebo jí alespoň dosahoval, tak už určitě v tom áčku zůstane. Možná je jeho výkonostní strop v druhé lize a tady se spousta lidí upíná k tomu, až přijde Srubek...přijde vůbec, má na to?

  • Rado - 02.03.2023, čtvrtek, 21:29
    (0)

    Zdá se, že vedení se opravdu bude muset důkladně rozhlédnout po možnostech útočníků. I kdyby se Mihálik s Vechetou zvedli, je to málo a potenciální hrozba značná- zranění, karty, ztráta formy...Získat někoho minimálně na hostovačku s opcí bude základní úkol v letním termínu. Na hostování v kvalitnějších klubech jsou teď jen defenzivní hráči (Šuvalja, Srubek), v béčku zatím nikdo...Takže tentokrát scouting s opravdu hloubkovým záběrem !

  • riedlss - 02.03.2023, čtvrtek, 21:15
    (0)

    Skein: no jo. Teď už není vedení alespoň ohledně prodlužování co vyčítat. Zdá se, že je splněno. Co teď? Útočník sniper, kvalita trávníku, deky, děravé praporky??😄

  • Hynda - 02.03.2023, čtvrtek, 19:28
    (-3)

    ja si vsadim na bolku a slovacko vyhraje jelikoz kdyz vsadim na slovacko tak to vzdycky prodrbou tak uz radsi na ne nesazim...vcera jsem taky na ne nevsadil jelikoz jsem chtel prozit zapas v klidu ale tuto nedeli dam na bolku a jsem zvedav

  • a jé - 02.03.2023, čtvrtek, 18:08
    (-2)

    Petros jo je to tam spravne napsané neni zabijak 🤕 na druhou stranu evidim do klubu tak jen tak přemýšlím něco se vydelalo proc se nekoupil utocnik treba za 20 mega no a co který by nám vystřelil poháry tam by se zurocil a nakonec by ještě vydělal Šumi spoleha ze gola da každý no at se podiva kolik golu jsme teda dali špatná myšlenka

  • Skein - 02.03.2023, čtvrtek, 18:05
    (0)

    kapitola Kohút a smlouva, snad nyní uzavřena

  • Rado - 02.03.2023, čtvrtek, 17:37
    (0)

    Proti Bolce to bude těžké a borce po těch 2 výpadcích čeká výrazný test ! Bolka je nevyzpytatelná v tom, že gól je schopen dát skoro každý. Navíc v Kušejovi získali výborný rychlostní typ. Takže po té včerejší depresivní anabázi to musí vzít nejzkušenější hráči a všestranně se připravit. Myslím, že ať bylo s Vlasijem cokoli, takto zajímavý borec nemá dostávat jen minuty. V Karviné z jeho nečekaných kliček a náběhů dost čerpali a tady je potřeba ty jeho nadstandartní schopnosti taky využít a zakomponovat do herních alternativ.

  • Petros - 02.03.2023, čtvrtek, 17:17
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/427964/od-doska-k-jureckovi-slovacko-marne-hleda-kanonyra-komu-veri-manazer.html

  • Rado - 02.03.2023, čtvrtek, 17:17
    (0)

    Hory-myslím, že nikdo vyloženě nenadával. Já jsem se taky ptal, jak to vypadá s jeho smlouvou. Článkem Michala Koštuříka je to tedy zodpovězené. Stejně bych ale rád věděl, do kdy to má Borek a Srubek. Třeba to taky někde vyplave...

  • Petros - 02.03.2023, čtvrtek, 17:16
    (0)

    Hory, jako stál bych při Tobě, ale asi jsi to do zveřejnění článku taky nevěděl, nebo jo a schválně si se o té info s nikým nepodělil? Je to super, že ho podepsali už v létě, ale já o tom žádnou informaci doteď nezachytil.

  • Hory - 02.03.2023, čtvrtek, 16:08
    (-1)

    Teď všichni ti,co tu už nevím jak dlouho nadávají na vedení, že není podepsaný Kohút, nástup a jeden po druhém se omluvit!

  • bambulak - 02.03.2023, čtvrtek, 16:08
    (0)

    tak to je supr ze to vime

  • Pan Puk - 02.03.2023, čtvrtek, 16:04
    (1)

    Ad Kohút>
    Na podhrotu by měl dostávat čím dál víc příležitostí Korejec Seung-Bin Kim a čeká se větší progres dvaadvacetiletého odchovance Michala Kohúta. Ten loni v létě podepsal nový kontrakt do léta 2025.

  • paya - 02.03.2023, čtvrtek, 13:42
    (0)

    jediný kdo včera kopl normálně roh byl Kim, jinak ani Milan ani Marek nejsou schopní trefit nebezpečný prostor. Buď to do šestnáctky letí v metrové výšce nebo brankáři do ruk... přitom hlavičkáře máme, bohužel ten balón dostanou max jednou za zápas a to se pak těžko této činnosti využívá. Včera bylo rohů a standartek spoustu a nic, to samé centry ze stran, včera největší část končila za brankovou čárou, pak na prvním obránci nebo naopak přetažené úplně do háje....

  • karagavrylydys - 02.03.2023, čtvrtek, 13:28
    (1)

    huhu: Havlík z 10 rohů trefí 9x prvního obránce soupeře.

  • huhu - 02.03.2023, čtvrtek, 13:15
    (0)

    nadává se tady na standartky, na Havlíka který je kope atd. Ale za mě má Havlík nejlepší techniku kopu, je to prostě o nácviku, součinnosti. Nepamatuji si kdy jsme dali gola z rohu. Ale dostáváme jich hromadu, na Slavii, teď s bohemkou. Uplně stejné situace, balon na penaltu, tam v náběhu 3 vysoké hovada a bum. Pokud bych si měl vybrat ve slovácku hráče, který pětkrát z pěti pokusů z rohu trefí místo na penaltě, tak kdo jiný než Havlík s jeho technikou? je to uplně o nečem jiném než o Havlíkovi

  • Bonito33 - 02.03.2023, čtvrtek, 12:35
    (1)

    Celtic: V Nice, Olomouci, Hradci i doma s Teplicama jsme to otočili i bez nich))

  • Hynda - 02.03.2023, čtvrtek, 12:16
    (2)

    Kua uz to nereste tak jsme prohrali kur....nebudeme furt vyhravat pohary..do poharu se muzem dostat i jinac tak se uz na to vyprdnime,v nedeli nas ceka bolka na kterou se nam taky nedari tak pojdme vsichni kluky podporit at to v nedeli daji..

  • celtic - 02.03.2023, čtvrtek, 12:13
    (0)

    mě akorát mrzí,že nechají na Slávku odpočinout Kima aby ho pak dali na posledních 20 minut a to samé Siniyavskij,jeden z nejrychlejších a golových hráčů a oni ho dají na posledních deset minut,,,ti trenéři jsou snad slepí,,,když nepostaví tyto hráče od začátku,,,myslím si že na začátku by mělo hrát to nejlepší co máme dát první gol (tak jak proti Pilsen) a pak jsme v pohodě a většinou vyhrajeme,,,ale jakmile dostaneme první gol,tak jsme pak v křeči a nedáme i loženky a pak to vypadá tak jak to vypadá,,,dřív jsme to dokázali otočit ale to tu byli střelci Jurečka a Kliment,tewd nám střelec v útoku chybí citelně..

  • paya - 02.03.2023, čtvrtek, 10:48
    (0)

    Nguyen může za první gól, ve druhém byl nevinně, stejně jako dalších pět pouze přihlížejících spoluhráčů ;-)

  • kecipep - 02.03.2023, čtvrtek, 10:46
    (0)

    Petros: Přesně, Nguyen ten roh mít podle mě nemohl, to byla mrda mimo malé vápno - takto se to má kopat. Spíš ten první gól byl takový prazvláštní

  • Petros - 02.03.2023, čtvrtek, 10:43
    (0)

    Zklamání velké, ale je třeba sa otřepat a v neděli kluky podpořit a pomoct jim k výhře!!! A malou poznámku ke druhé brance si neodpustím...každý za ni hejtuje Nguyena, přitom ten centr z rohu byl celkem prudký, žádný vysoký padáček na který si brankáři chodí...ten centr si najde uprostřed naší obrany celkem malý bohemák, ani nemusí vyskočit a nikdo nehejtuje co tam dělala naša obrana? Jak to, že se s tím borcem nevrátil někdo jiný? Ty vole borci proberte se...

  • riedlss - 02.03.2023, čtvrtek, 10:35
    (0)

    Vosolys:v době jakéhosi vztahu s Mostečákama vím, že jej doslovně zpívali oni. Pokud to má i Bohemka tak je to čistý trapas nehledě na to, že absolutně nemají páru o tom jak chorál vzniknul stejně jak Mostečáci.

  • paya - 02.03.2023, čtvrtek, 10:11
    (1)

    tragický výkon Břečky, nepovedený zápas Nguyena, katastrofální standardní situace a neschopnost v zakončení.... 4 věci, které nás stáli postup. Všichni kritizují Šašinku, ale ten borec jezdil jak mohl, vyhrál spoustu soubojů, vybojoval spoustu standartek, ale vyloženou šanci neměl. Naopak Hofi absolutní otřes v zakončení a toho borce ještě vysuneme na hrot, ten borec měl minimálně 4 vyložené šance a využil jednu, Rambo a Vechy netrefí balón dva metry před brankou, to se pak těžko dávají branky. Chybí kvalita v zakončení, kluci zápas odmakali, bohužel jim nebylo přáno respektive chyběl klid a kvalita v zakončení. Jedličku jsme prakticky neprověřili. Vecheta bojoval, chodil si pro balóny i je podržel, ale podpora a přímočarost ostatních nula....hrálo se v křeči a to zbytečně kvůli špatným výkonům Břečky a Nguyena, nedostat tak laciné branky, tak v klidu tu branku dáme, ale dostávat se do zalezené Bohemkynení nic snadného. Taková prohra mrzí moc, jelikož to měl být jednoznačný postup. Nepochopím tah Kadlec dolů, když na druhou stranu nedostane šanci Borek. Zápas prohráli 3 hráči a to svou nekvalitou!! Bohužel

  • Vosolys - 02.03.2023, čtvrtek, 10:11
    (0)

    Kdo vymyslel pokřik " U serpentín, budem házet do oken.." já měl za to, že je náš, tak mě překvapilo, že to řvali bohemáci.

  • bambulak - 02.03.2023, čtvrtek, 10:06
    (1)

    A souhlas se spurs, jestli chce vedeni hrat nahore a mluvit o Evrope, tak je taky potreba konecne privest poradne hrace. Vim, lehko se to rekne, ale slyset celou sezonu reci o ambicich a vysokem postaveni v tabulce a v zime byt rad za to, ze prijde druholigista Kim, to je trochu nedostacujici. Budu jedine rad, kdyz se budu v lete omlouvat a vitat vyrazne posily.

  • bambulak - 02.03.2023, čtvrtek, 10:04
    (0)

    Tak proti Plzni se vyhralo, slo to, ale vcera se opravdu ukazaly vsechny bolistky najednou. A nebyl to pekny pohled.

  • Šovkovskij - 02.03.2023, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Já nevím, co bych více dodal, vše je tu už popsáno, s čímž souhlasím. Na druhou stranu, po Plzni polobozi a nyní je tu apokalypsa...

  • spurs - 02.03.2023, čtvrtek, 09:34
    (2)

    Koštuřík to napsal dobře. Doporučuju přečíst všem. Vlastně tam jen shrnul to o čem se tu někteří bavíme delší dobu. Psal to Bayern i jiní. Někteří nesouhlasili, což je v pořádku. Každý má svůj názor a pohled. O tom je diskuze. Šance na poháry pořád je. Otázka je zda máme kvalitu hrát zase poháry i ligu. Nezáleží na tom co si myslíme my, ale vedení. Pokud chce vedení hrát každý rok poháry, tak je potřeba se k tomu nějak postavit.

  • Ondra - 02.03.2023, čtvrtek, 09:28
    (0)

    Pro Slovácko jsou možná vyškovští hráči zajímaví, ale Slávie potřebuje jinou kvalitu. Navíc majitel Vyškova vychovává hráče pro jiné manažery.

  • riedlss - 02.03.2023, čtvrtek, 09:20
    (0)

    Hádám, že si Slávisti odchytli na kus řeči půlku Vyškovských když šli na hajzl...

  • Hory - 02.03.2023, čtvrtek, 08:32
    (0)

    Když čtu, jak Slávistický asistent říká, že jsou ve Vyškově zajímavý hráči s lidovými parametry, tak to je jak kdybych slyšel, po sezoně jdou k nám.

  • fandajakhrom - 02.03.2023, čtvrtek, 08:27
    (1)

    Pan Kosturik jen popsal to, co vidi kazdy.

  • Lemmy - 02.03.2023, čtvrtek, 08:20
    (0)

    Pořád máme šanci do pohárů postoupit, je potřeba hráče podpořit na stadionu. Opravdu si myslíte, že budeme každý rok vyhrávat pohár a v lize budeme v top4?

  • kecipep - 02.03.2023, čtvrtek, 07:56
    (1)

    Jako každý má kousek pravdy, ale kdyby se tu kromě Bayerna (stay pesimista) a Fipy (Nguyen mu spí s holkou) držel svého názoru a psal např. o hráčích v obraně po výhře nad Plzní stejně jako po včerejší prohře. Jednou to jsou nestárnoucí borci, za týden důchodci k transferu.

  • a jé - 02.03.2023, čtvrtek, 07:52
    (0)

    Bohužel čistá pravda

  • a jé - 02.03.2023, čtvrtek, 07:52
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-michal-kosturik/427931/slovacko-ne-resi-problemy-potrebuje-strelce-standardky-a-ctvrte-misto.html

  • Hory - 02.03.2023, čtvrtek, 04:18
    (3)

    Všichni jsme z toho moc smutní. Stát se to loni, tak to tak neřešíme a neprožíváme. Ale to loňské pohárové vítězství a účast v Evropě, nám všem změnila myšlení a pohled. Neříkám, že je to špatně, ale jen je vidět, jak strašně rychle si člověk zvykne na úspěch a jak o to hůř nese jeho odvrácenou stranu. A proto to tak bolí.

  • Nike - FCS - 01.03.2023, středa, 23:21
    (0)

    Dnešní prohra bolí a to protože nejde vrátit, jelikož jeden zápas a stop v poháru.. Tak to bohužel je, je škoda že zrovna na domácí půdě nedokážeme porazit Bohemku...Nedá se, musíme bojovat v lize, tam to máme ve svých rukou a je jen na nás jak s tou šancí na 4. místo naložíme... Ale co se týče výkonů a celkové sestavy, tady bylo vše podstatné shrnuto... Brečka tragický výkon, jako jestli skončí po sezóně Kadlec tak naše obrana je ve velkém průseru, já si bez něho nedovedu představit další sezóny :-D útok klasicky marný, o tom se bavíme pořád dokola, že pořádného strikera nemáme... A co se týče Fildy v bráně, těžko no... Ten druhý gól musí bohužel mít, malé vápno by mělo být jeho... Ale celkově dnes to prostě nelepilo, všechno zpomalené, nepřesné nahrávky, zmatky v obraně... Prosím ať Káca prodlouží ještě o rok a hledá se pomalu náhrada, která se zapracuje.. Brečis musí kurva máknout aby ho mohl nahradit...Možná je na čase, pokud chceme hrávat poháry a klub má nějak i do budoucna vypadat, má mít ambice tak aby se nakoupili nějací kvalitní hráči, neříkám půlka týmu ale koupit kvalitního útočníka a obránce...S tím co máme, už to neutáhneme, ta výkonnost hráčů už nemá zvyšující se tendenci ale naopak... O našich ofenzivních ale i defenzivních standardkách se nemá cenu bavit, to vidí každý...

  • Bonito33 - 01.03.2023, středa, 22:43
    (-1)

    Už to tu jede

  • Pedro - 01.03.2023, středa, 22:41
    (1)

    Svědík měl pravdu už na podzim, ví, že tento mančaft svůj strop už dosáhl, stejně tak to komentoval Levý včera na rádiu...tohle mužstvo už potřebuje silně oživit, na zásluhy a zkušenosti se nehraje....útok bezzubý, chybý dravec, špílmachr, který vnese zmatek do vápna...a obrana, bez urážky, to už jsou jen zasloužilí umělci...zkušenost je jim na nic, jsou už pomalí na reakci...dnes by nepomohl ani Kadlec, to ukázala už Slavia....bránění standartek, doslova neligové, stopeři se nedomluví...váhají...no je na čem dělat....

  • Rado - 01.03.2023, středa, 22:40
    (0)

    Samo obrovské zklamání. Tohle byl už dost vysoký stupeň k další vysněné metě...Nezbývá, než to rychle vydýchat, za rohem už čeká nevyzpytatelná a ambiciózní Bolka...Borci jsou zkušení a ten 4. flek je stále výrazné lákadlo ! Věřím, že po těch dvou porážkách s Pražáky se válec zase rozžhaví na potřebnou úroveň !

  • fcs - 01.03.2023, středa, 22:38
    (0)

    u Trávnika snad jedině, že by ho Sparta poslala zadarmo což si nemyslim

  • fcs - 01.03.2023, středa, 22:37
    (0)

    Věřím že se do toho břečka dostane příští sezonu, ta nesouhra byla až moc vidět, zaráží mě jaktoze přestal Sinyavskiy na konci podzimu hrát, vždy hru oživil a Trávník s Šašinku zatím nevypadají že by je klub vykupil

  • fcs - 01.03.2023, středa, 22:26
    (0)

    Smutné vyřazení z poháru, ale po tom všem co jsme zažili minule jaro a podzim není borcum co vyčítat, šťastný obrat doma s Karvinu,výhra po penaltach s Olomoucí,šťastná výhra s Hradcem a válec se Spartu, pořád je ve hře 3.rok v pohárech tak si to podme užít

  • fandajakhrom - 01.03.2023, středa, 22:26
    (0)

    Brecka byl tragicky. Pozicne mimo, temer kazdy jeho hlavicka sla k protihraci. Jeho rychlost je otresna.... a nebyli s Hofmanem vubec sehrani

  • celtic - 01.03.2023, středa, 22:23
    (0)

    věřil jsem tomu ,asi jako všichni fandové že Bohemku porazíme a pak jsem si přál aby v semifinále narazili na sebe sralta proti slávii,ted si přeju aby při losu semifinále na sebe nenarazila slavie proti sraltě,,,,

  • kecipep - 01.03.2023, středa, 22:12
    (0)

    Já věřím v to, že pohár vyhraje S/S i v naše čtvrté místo. Ztížená cesta je horší věc..

  • celtic - 01.03.2023, středa, 21:50
    (1)

    Witeek....tak ted už nejsme páni své situace,musíme se spoléhat na ostatní,doufat že budeme čtvrti a zároven doufat že mol cup vyhraje sralta nebo slávia,,,,a pokud se to vše podaří tak budeme mít o moc těžší cestu do skupinové fáze Evropských pohárů,tak budeme hrát tři předkola EKL a musíme všechny kluby vyřadit aby jsme mohli opět hrát skupiny a vydělat hodně peněz,,,,v případě vyhry Mol cupu,by sme to měli s největší pravděpodobností stejné jako loni Evropska Liga a větší šance si zopakovat zakladní skupinu,ale tato možnost už je bohužel nenávratně pryč

  • drzý vandrák - 01.03.2023, středa, 21:41
    (1)

    Witeek: Chodíš na stadion na fotbal, nebo chlastat?

  • a jé - 01.03.2023, středa, 21:38
    (-1)

    Kadlec porad hrát nebude a neřekl bych ze to jde za Breckou cely mandát hral hovno zabral až v 85 min tam je chyba to by se melo resit

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 21:29
    (2)

    Witeek: Prober se ty. Proč neodpočíval v neděli na Slavii, kdy v podstatě o nic nešlo?

  • Witeek - 01.03.2023, středa, 21:24
    (-2)

    Ještě někdo se tu bude ptát, proč nehrál Káca? Protože mu není dvacet! Kdy jindy zkusit protočit sestavu? Třeba s posledními perníkáři? To by tu bylo ještě víc nablito, že jsme prohráli s posledním celkem tabulky! Se proberte... Obhájíme čtvrtý flek a na dnešek si nikdo nevzpomene. FCS!

  • a jé - 01.03.2023, středa, 20:48
    (1)

    Co jsem si tak četl komentáře tak většina lidí nám vypadnutí preje k vůli tomu že Slovacko vypustilo zspas ma Slavii

  • Hynda - 01.03.2023, středa, 20:36
    (0)

    nebudu nic komentovat kazdy at si udela usudek sam....jsem strasne zklamany skoro jsem tam brecel na tom C7.Co mi nedame to je hruza je to obrovska skoda a nesu to tezce..jsem zvedav co bude v nedeli meli by do toho dat vse a vyhrat...nerika se mi to lehce ale poprve budu drzet palce jednomu prazskemu tymu a rika se mi to strasne..tak hodme to za hlavu a v nedeli musime kurva Bolku udelat

  • Bayern Munchen - 01.03.2023, středa, 20:31
    (0)

    Udržet 4 místo v lize, s naši produktivitou gólů zapas co zapas je tak možná sen… hlava mi furt nebere proč dnes nehrál Kadlec, na Slávii mohli hrát klidně junioři tam šlo o hovno ale tady zapas dost důležitý a takhle postavit sestavu, tohle nás bude dlouho srát, taková možnost doma na postup do semifinále… no s Bolkou to bude další šichta vůbec dat branku…

  • a jé - 01.03.2023, středa, 20:29
    (0)

    Kara taktéž jsem zvědavý co a jak bude pres leto

  • a jé - 01.03.2023, středa, 20:28
    (0)

    Js bych to na Brecku moc nesvadel dle mého Kohut mel jít ze hřiště driv a Siniavsky na hřiště, Kalabiska uz je za zenitem uz nedosahuje fazony jakou mel Nguyen druhy gol jeho Šašinka nebo Vecheta jedno který tam je bohužel nemáme zabijáka

  • Hory - 01.03.2023, středa, 20:22
    (2)

    To zklamání je velké o tom žádná, dneškem definitivně skončila ta naše jízda která odstartovala vítězstvím v poháru a přes Evropu skončila zase v poháru,ale bohužel ve čtvrtfinále. Bohemka k poražení byla, ale na to se nehraje. První poločas nemá cenu z naší strany hodnotit.Druhá půlka už měla úroveň a tak jak přibíval čas, tak se stupňoval náš tlak,ale zase to proměňování šancí,to nás zabíjí. Dnes musím pochválit Milánka, co ten předváděl za parádičky, to fakt stálo za to. Je třeba se teď zcela koncetrovat na čtvrté místo v lize, které zatím máme plně ve svých rukou a přát si finále Mol cupu Sparta - Slavia.

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 20:11
    (0)

    No každopádně léto bude personálně zajímavé: Nguyen (Vietnam), Kadlec (konec kariéry?), Kohút (konec smlouvy?), Trávník a Šašinka (konec hostování), Břečka a Brandner (výkonnost?).

  • vajdik - 01.03.2023, středa, 19:59
    (1)

    Dneska nese na prohře velikaaaansky podíl pan treneeeer!!! Postavit břečku a sasinku...proč Kadlec neodpocival na Slavii a dneska měla hrát obrana v proverenem složení.

  • celtic - 01.03.2023, středa, 19:58
    (1)

    tak důležitý zápas a my nedáme od začátku Kadlece a Vechetu (místo něj Břečka a šašnka ,to je výsměch) prohrávali jsme o poločase 0:2,tam nebylo na co čekat, hned o poločase tam měl jít Syniavskij a Kim a oživit tak útok,,, tak by se ušetřili minutky,,,no prostě prokaučovaný zápas,bohužel....tak to nás bude hodně dlouho mrzet

  • celtic - 01.03.2023, středa, 19:53
    (2)

    tak to sem absolutně nečekal,že vypadneme doma s Bohemkou,která poslední tři zápasy hrála špatně,,,soupeřům stačí standartka nebo roh a je to téměř jistota ,že nám dajú gol,,,a my sme pak v křeči,,,,tak ted už nám nezbývá,jen soustředit se už jen na ligu (bohužel),,,ovšem ta neproduktivita,to je děs běs a k tomu ty zoufalé standartky,jestli zkončíme čtvrtí,tak to bude malý zázrak a pak ještě fandit Slávii (nebo fujspartě) aby vyhrála molcup jinak nám nepomůže ani čtvrté místo

  • fandajakhrom - 01.03.2023, středa, 19:51
    (1)

    Kopani nasich standardek je smesne.... nevim, kdo to ma na starosti, ale je to zoufale

  • fandajakhrom - 01.03.2023, středa, 19:51
    (1)

    Kdo rozhodl o nasazeni Brecky misto Kadlece, ten projebal zapas... Sasinka je darmozrout, ktery dal jeden dulezity gol za x let, jinak jeste nezahral dobry zapas... jinak jak jiz bylo receno-kdybychom dali v 70. minute na 1:2, tak jsme to otocili. Co my jsme schopni nedat mne hlava nebere. Kim - pokud ma fyzicku, nechapu proc nehraje cely zapas

  • bambulak - 01.03.2023, středa, 19:31
    (0)

    Ty nase standardky ani nemusime zahravat, to je fakt moc

  • Driske - 01.03.2023, středa, 19:25
    (1)

    Bránění rohů je fakt katastrofální, kolikátý už je to gól. My si naopak standardkou absolutně nepomůžeme. Většinou je z toho brejk soupeře.

  • bambulak - 01.03.2023, středa, 19:20
    (0)

    Vlastne je to celkem v pici, kdyz vidime, jak obrana bez Kadlece vypada. Ten az se fakt rozhodne skoncit, tak to bude velka sranda. Jinak fajn snaha druhy polocas, ale kdyz se odevzda ten prvni, pak to nema moc smysl. Prevazuje velke zklamani.

  • Bayern Munchen - 01.03.2023, středa, 19:17
    (0)

    Proč hrál Břečka nechápu, bez Kadlece obrana strašná… když už měl hrát Břečka tak měl hrát místo Kadlece na Slávii… tomuto tahu nerozumím, Šašinka je vtip na útočníka, prostě v útoku to je hrůza a Brandner zbytečný… k Havlíkovi chybí kvalitní střeďák možná časem Kim i když ten by měl hrát radši podhrot…

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 19:16
    (0)

    fipa: Heča je na tom s vybíháním stejně jak Nguyen. Jinak jsem nepochopil nasazení Břečky, ten nemá ani na to béčko. To jsme jako nechtěli dnes postoupit??? Nejlepší byli střídající hráči Kadlec, Vecheta a Sinyavskiy. No a rohy a standardky Havlíka, jeden jak druhý.

  • drzý vandrák - 01.03.2023, středa, 19:13
    (0)

    Vecheta o 100% lepší Šašinky.Může mě někdo říct proč Šášu Svědík pořád protěžuje?Prober se Martine!

  • spiky - 01.03.2023, středa, 19:12
    (0)

    Mikulas: Diky

  • fipa - 01.03.2023, středa, 19:11
    (0)

    Těším se až tu bude Heča

  • fipa - 01.03.2023, středa, 19:09
    (1)

    Nguyen opět katastrofa.. první gól jeho plus Kalabiška a druhý gól stojí na čáře a čeká až mu to spadne do branky. Nechápu proč nehrál Kadlec...bez něho je obrana poloviční a útok? Šasinka může hrát tak za Kunovice.......bez Michalíka,Holzra a Petržely...jsme úplně v řiti.... chybí útočník typu Došek,Cicilia.

  • Mikulas - 01.03.2023, středa, 19:04
    (1)

    Shrnutí pro spikyho, první poločas děs, druhý poločas velký tlak na začátku. Bohužel bez gólů. Drželi jsme balón skoro celou druhou půlku. Pak přišel Kim, Kadlec ti hru zvedli. Poté Vlasij který doufám že už konečně dostane vic prostoru. Jinak Hoffman a Reinberk neproměnili 100% golovou šanci. Za mě super Kim, celá obrana krom Břečky, toho poslat do béčka. Nguyen také chytl hodně důležité zákroky. Vecheta o dost lepší jak Sasinka. To je asi vše. Kdyby kluci proměnili ty šance mohli jsme vyhrát

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 19:00
    (0)

    Takže v Liberci v prodloužení fandit Spartě. Jinak dnešní prohra jde za trenérem.

  • spiky - 01.03.2023, středa, 18:58
    (0)

    Někdo nějaký krátký report? Jsem v práci a byl jsem odkázaný jen na livesport, víc nestíhám. Díky

  • drzý vandrák - 01.03.2023, středa, 18:50
    (1)

    Až se naučí Svědík postavit základní sestavu, bude to špička.

  • kecipep - 01.03.2023, středa, 18:47
    (1)

    Spiky: to jsem si myslel ;)

  • spiky - 01.03.2023, středa, 18:46
    (0)

    Jednoduchá ne? Pokud vyhraje někdo z pražských S pohár, tak čtvrté místo v lize jde do Evropy. Pokud vyhraje pohár někdo mimo pražských S, tak čtvrté místo je bez Evropy. Počítám s tím, že obě S skončí nejhůře na 3. místě tabulky.

  • kecipep - 01.03.2023, středa, 18:43
    (0)

    Kadlec by končit neměl, to je pravda. Kim opět zajímavý a jsem rád, že z Kohúta se začíná stávat další motor naší hry. Jaká je pohárová matematika, pokud dnes vypadneme?

  • huhu - 01.03.2023, středa, 18:36
    (1)

    Kara: ten hrál jen aby se znovu potvrdilo, že na to nemá

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 18:25
    (0)

    Já zase nechápu, proč hrál dnes Břečka.

  • fipa - 01.03.2023, středa, 18:21
    (0)

    Nechápu proč nedostanete šanci Borek. Udělal jednu chybu...za tu červenou kartu a odstavíme ho.....

  • a jé - 01.03.2023, středa, 17:59
    (0)

    Nevím kdo ale dva kousky dají ale je pravda utok tady řešíme stale a stale

  • Bayern Munchen - 01.03.2023, středa, 17:52
    (0)

    Je rozhodnuto, bohužel, bez útoku, musíš hrát na nula nula a doufat v jeden gól, takhle už není o cem…

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 17:51
    (0)

    Dnes je to zatím bez golmana, obrany, zálohy, útoku.

  • Mikulas - 01.03.2023, středa, 17:49
    (1)

    Havlík nemůže zahravat ani rohy ani centry. Už nějakou dobu pořád to stejně špatné

  • salash - 01.03.2023, středa, 17:39
    (0)

    ... už vidím, ČT Sport plus

  • Havlos - 01.03.2023, středa, 17:37
    (0)

    Stream na ct sport plus

  • salash - 01.03.2023, středa, 17:33
    (0)

    Nějaký link / stream poháru prosím?

  • Hory - 01.03.2023, středa, 16:19
    (0)

    Celkem překvapení to složení sestavy.

  • karagavrylydys - 01.03.2023, středa, 16:06
    (0)

    No. V útoku Šašinka, na stoperu Břečka. Zajímavé.

  • vajdik - 01.03.2023, středa, 15:27
    (0)

    Já myslím že obec Drnovice už se jednou spálila a nevěděla co s tím stadionem krom má dělat. Jinak k tomu hokeji, tam je to ještě větší uzavřená společnost než v tom fotbale kde alespon pravidla jakštakš umožnuji určitou výměnu poslední / první atd... To hokej je opravdu dosti uzavřenou komunitou, kde se to tváří jako otevřená soutěž ale s neprůchozím systémem.

  • vajdik - 01.03.2023, středa, 15:24
    (0)

    Hory - ano Vyškov teď říká že finančně pomůže, pan onen mecenáš odejde - jaxe říká studna vyschne a Drnovice opět budou živit v jejich obci moderní prvoligový stadion?

  • paya - 01.03.2023, středa, 15:13
    (0)

    a Opava také není zrovna nejmenší :D tak ještě se omlouvám za chybu - vyškovské Drnovice hraji I.B třídu a mají i B tým, okresní přebor hrají Drnovice v okrese Blansko, což je kousek vedle :-/

  • Hory - 01.03.2023, středa, 15:11
    (0)

    Vajdík - tak daleko už nevidím za jakých podmínek to je. Jen vím, že město Vyškov deklarovalo, že finančně pomůže a mám pocit, že ta částka byla celkem vysoká.

  • pajca - 01.03.2023, středa, 15:09
    (1)

    Havířov má 70.000 obyvatel a je to 12. největší město ČR.

  • vajdik - 01.03.2023, středa, 15:04
    (0)

    Já nechci brát iluze....ale tento příklad co popisujete převedu na jiný příměr, myslíte kdyby byl nějaký starší stadion ve Starém Městě, bude do něj sypat město UH peníze? Politicky...každé volební období je u toho korýtka někdo jiný...myslím ze je to velice tenký led...

  • paya - 01.03.2023, středa, 15:03
    (0)

    hory byl rychlejší, psal jsem to trochu delší :-D

  • paya - 01.03.2023, středa, 15:02
    (0)

    nevím, v čem je problém v Drnovicích, ale určitě než aby se stavil nový stadion ve Vyškově, tak se spíše zainvestuje do modernizace v Drnovicích. Myslím si, že vzdálenost Vyškov - Drnovice jsou celé 3 km je brána jako domácí prostředí a spíše se dříve propojí Vyškov s Drnovicemi v rámci zástavby. Již nyní jsou tam vedeny dvě nezávislé cyklostezky a rozhodně bych to nebral jako azyl. Druhá věc je samozřejmě postoj Drnovic a jejich fotbalového klubu hrajícího okresní přebor :-)

  • Hory - 01.03.2023, středa, 15:00
    (0)

    Vajdík - pokud se nic nezměnilo, tak město Vyškov bude finančně přispívat na ten stadion, resp. jeho rekonstrukci. Ono, když člověk jede z Vyškova do Drnovic, tak stejně toho pole už tam moc není, aby to bylo propojeno.

  • vajdik - 01.03.2023, středa, 14:54
    (0)

    Hynda - já si myslím že těm divokým devadesátkám a "vesnicím" v lize odzvonil zvonec. Ať ve fotbale (Blšany, Lázně Bohdaneč, Drnovice, atd...) tak v hokeji (Vsetín, Opava, Havířov, ...). Jsou zde od svazů nároky na zázemí (stadiony), a to menší města určitě neutáhnou....chápu, ve Vyškově se objevil mecenáš - otázka jak dlouho by ho to bavilo, zda by ON nechtěl aby to vše okolo (stadion) financovala obec, atd...

  • Hynda - 01.03.2023, středa, 13:09
    (0)

    Ja bych chtel Vyskov v lize byl by to dalsi moravsky tym,ale myslim si ze to nekdo posefuje aby se tam nedostali...jak pise drzy vandrak

  • Šovkovskij - 01.03.2023, středa, 12:11
    (0)

    Co se týče Vechety, i já jsem rád, že zvítězil zdravý rozum a nepodlehl našeptávačům. A jak tu zaznělo, proti Plzni opravdu odehrál výborný zápas, zřejmě nejlepší ve Slovácku. Snad na takové výkony plynule naváže. K Vyškovu bych uvedl, že nedělám nějaké velké rozdíly mezi Zlínem, Brnem, Olomoucí, či Ostravou. Byla by to jen další konkurence a mnoho kohoutů na malém moravském písečku. Obzvláště v dnešní době.

  • Nike - FCS - 01.03.2023, středa, 09:59
    (1)

    A další paradox je, pokud se uvažuje o rekonstrukci fotbalového stadionu v Drnkách, tak jednoznačně předčí zlínskou chátru... O důvod navíc, aby se Zlín pakoval :-D Nikomu více ten sestup nepřeji, ten pohled toho Vrby by byl potěšující...

  • Nike - FCS - 01.03.2023, středa, 09:56
    (0)

    Postup by jim mohl jednoznačně pomoci do první ligy, protože Příbram neustále opakuje v čele se Starkou, že opětovný návrat by jim pomohl skrz finanční stránku, je to paradox ale očividně peníze za televizní práva apod. jsou větší než výdaje....Vyškovu postup přeju, další moravský klub a je mi teda bližší než ten zlínský, takže Zlínu bych udělal pápá na dalších 20 let a místo nich Vyškov :-D

  • drzý vandrák - 01.03.2023, středa, 09:49
    (0)

    ...aby ta bublina rychle nesplaskla.Zatím nevstoupily do výsostných vod fotbalového podsvětí první ligy.Až začnou překážet budou se divit.

  • Pan Puk - 01.03.2023, středa, 08:52
    (0)

    champyon > Ve Vyškově se v každém případě rodí něco velkého. Organizace, jejímž majitelem je kamerunský fotbalový byznysmen Kingsley Pungong, roste a netají ambice na průnik mezi elitu. Byť nemá vhodný stadion a hrává v azylu vedle v Drnovicích. V případě postupu bude muset hledat jiný. Nabízí se Olomouc, Brno, jedná se i se Zlínem (v případě jeho sestupu) a Slováckem. Souběžně je v plánu rekonstrukce drnovického stánku, aby nejpozději za rok splňoval prvoligová kritéria.

  • huhu - 01.03.2023, středa, 08:50
    (0)

    Hory: na tom našem trávníku asi těžko, leda že by zaplatili výměnu, nebo nám dali toho afričana do útoku :)

  • champyon - 01.03.2023, středa, 08:46
    (0)

    A nevíte jestli už řeší ve Vyškově vlastní stadion. Vím, že mají atleticko-fotbalový, ale ten nevyhovuje ani pro 2. ligu, proto hrají v Drnovicích.

  • Ondra - 01.03.2023, středa, 07:08
    (0)

    Oslovil všechny moravské stadiony, což je logické. Stejně bude hrát v Brně

  • Hory - 01.03.2023, středa, 05:25
    (0)

    Vyškov pokud postoupí do nejvyšší soutěže, tak o jedné z variant kde by hrál uvažuje o Slovácku.

  • Rado - 28.02.2023, úterý, 20:25
    (0)

    Tak Filip se o tom bavil s agenty i rodiči. Tito lidé mu naštěstí poradili velmi rozumně. Dobré pro něj i klub. Co tedy s tím Kohútem a možná i Borkem a Srubkem ? Zítra musí borci naplno zabrat hned od začátku. Bohemka je nevyzpytatelná, má v sestavě dost kvalitních hráčů i trenéra a venku je úspěšnější , než doma.

  • fcs - 28.02.2023, úterý, 19:09
    (0)

    Teď už jen dalšího mladičká Kadleca prodluzit

  • fcs - 28.02.2023, úterý, 19:06
    (0)

    Dobrá zpráva a Kohut prodlouzil?

  • celtic - 28.02.2023, úterý, 18:57
    (0)

    skvěla zpráva,tak nám ho aspon zas nevyfoukne Sparta nebo Slávia zadarmo

  • Hory - 28.02.2023, úterý, 16:52
    (0)

    Pokud bude dřít, jak v zápase s Plzní, tak o něj strach nemám. Za mě,to byl jeho nejlepší výkon, jaký kdy za Slovácko podal.

  • kecipep - 28.02.2023, úterý, 15:38
    (0)

    Dobrá zpráva. Hodně se zlepšil v posledních měsících, snad mu to začne padat. Jedničkou je pro mě neohrozitelně stále Pišta

  • Mouses - 28.02.2023, úterý, 14:58
    (0)

    Vecheta 2025! Super! :)

  • Hory - 28.02.2023, úterý, 14:58
    (0)

    Jsem rád, že Vecheta udělal sprácné rozhodnutí jak pro sebe, Tak pro Slovácko.

  • vajdik - 28.02.2023, úterý, 10:53
    (0)

    Navíc mě na Tomičovi a jeho zastupující agentuře vadí, že ho nabízela jako KU*VU, končila mu smlouva takže oslovila "nejbohatší" trio Slavie Sparta Plzeň zda ho nechtějí... Slavie se chytla - protože razí teorii, hráče nepotřebujeme ale vykrademe konkurenci - dostaneme se do pohárů a z tama nám jdou peníze, ta rovnice je velice jednoduchá co se týče třeba té slavie!

  • a jé - 28.02.2023, úterý, 10:15
    (0)

    Šovky dik ale to už je mimo , přečtu si to protoze p.Leveho jsem mel rad, ale je to mimo klub

  • a jé - 28.02.2023, úterý, 10:12
    (0)

    Vajdik taky souhlas

  • Šovkovskij - 28.02.2023, úterý, 10:07
    (0)

    vajdik: Mám stejný názor.

  • Šovkovskij - 28.02.2023, úterý, 10:06
    (0)

    a jé: Tak on Hory sem dal pouze část, která se týká Slovácka. Zbytek: Sparta vedla ve Zlíně 3:0, přesto málem ztratila dva body. Co se jí přihodilo ve druhé půli? „Málem přišel obrat, ano. Souhlasím však s tím, co řekl trenér Priske a vlastně i plzeňský Michal Bílek, že v tuto chvíli jsou důležité především tři body. Sparta do stavu 3:0 absolutně dominovala, ve finále se pak do poslední vteřiny klepala o vítězství. Hledat hlavní příčinu není jednoduché.“ Faktorů je víc? „Bylo tam určité uspokojení, pocit, že je rozhodnuto, a proto přišlo podcenění některých situací směrem do defenzivy. Přišlo ale i zlepšení Zlína, který v poslední půlhodině věděl, že nemá co ztratit, a ukázal, že je schopný hrát slušný fotbal, zatlačit Spartu.“ Pražany zachránil v poslední minutě brankář Kovář, na druhou stranu tam měl obří zaváhání, které málem skončilo gólem. Je pro Spartu dost dobrý? „V každém případě je to talentovaný gólman. Má budoucnost, ale rozhodně ještě není hotový. Přišel na hostování z Manchesteru United a já osobně si myslím, že by Sparta měla mít vlastního brankáře. Suma za jeho odkup je vysoká, uvidíme, jak se k tomu klub postaví.“ V zápase se udály dvě rozporuplné situace týkající se hraní rukou v pokutovém území. Po jednom Sparta penaltu nedostala, po dalším se kopala proti ní. I trenér Priske si postěžoval. Oprávněně? „Především by bylo nejdůležitější, abychom konečně měli jasno v tom, kdy je ruka, kdy je penalta. Možností výkladu toho pravidla je tolik, víceméně si můžete v každé situaci vybrat, jestli odpískáte, nebo ne.“ Máte nějaký návrh na změnu? „Je toho moc. Všimněte si, jak obránci běhají s rukama za zády. Jak mohou kontrolovat pohyb? Byla ta ruka nastřelená úmyslně, nebo omylem? Celosvětově máme přece pravidlové experty na nejvyšší úrovni, ti se musí zamyslet. Je potřeba výklad zjednodušit, ale navrhnout přesný recept si netroufnu.“ Plzeň zdolala Liberec, přesto není tak přesvědčivá jako na podzim, že? „Aspoň výsledkově se zvedla po prohře na Slovácku. Byla na ní vidět velká vůle a odhodlání zápas zvládnout. Povedlo se, ale není to ta Plzeň, která dřív na svém hřišti soupeře přehrávala. Liberec působil v některých fázích fotbalově lepším dojmem, pro Viktorku jsou to strašně důležité tři body.“ Velmi dobře zahrál Jan Sýkora, který nastoupil na podhrotové pozici. Kde je jeho místo? „On je univerzální hráč, což je jeho výhoda. Měl jsem takové hráče jako trenér rád, nakonec sám jsem odkopal v kariéře všechny pozice mimo gólmana. U něj je zajímavé, že nezvládá jen ofenzivní posty, ale například i levého beka. Je běhavý, slušně technicky vybavený. Vrátil se po zranění, pro Plzeň je to velké posílení. Může ho použít na místě, kde zrovna nejvíce potřebuje.“ Z velkých jmen prohrál Baník - a to doma s Hradcem Králové. Hraje už o záchranu? „Po výměně trenéra jsem očekával, že půjdou nahoru. Pod Pavlem Hapalem tam byly na podzim určité pozitivní náznaky, ale v současné době je pro mě zklamání. Čekal jsem, že se bude posouvat tabulkou nahoru. Jasně, může pořád bojovat o první šestku, ale se svými výkony se musí ohlížet pod sebe. Je to nepříjemné, teď navíc jede do Pardubic.“ Které se zvedly, o výhru v Olomouci přišly v 98. minutě z penalty. „Myslím, že by si zasloužily tři body, podaly sympatický výkon. Ale mají jeden problém.“ Jaký? „Stejně jako se Zlínem se nechaly zatlačit, protože dělaly zbytečné a naivní fauly v okolí vápna. Daly tak soupeři šanci na standardní situace. Zkušenější mančaft by to měl uhrát suverénněji. Vidím u nich progres, ale na tomhle musí zapracovat.“

  • vajdik - 28.02.2023, úterý, 09:59
    (1)

    Hory ono to vyjádření Levého porovnat Olayinku a Tomiče / kdy Olayinka pro Slavii odvedl kus práce - hrával pravidelně, byly sezony kdy defakto byl tahounem Slavie vs Tomič, kterého tu Slovácko 3/4 času platilo za to, že se dává po zraněních do pořádku a pak se mu podařily 3 měsíce - a hned šup pryč.... To opravdu porovnává Jablka a Hrušky, navíc Slovácko třeba u Jurečky se zachovalo jako Slavie...ikdyž ruku na srdce, proč... Protože Slovácko toho Jurečku potřebovalo daleko více jak Tomiče...

  • a jé - 28.02.2023, úterý, 09:40
    (0)

    Dik tak to tam nebylo o moc víc než jsem četl

  • Hory - 28.02.2023, úterý, 08:21
    (0)

    a jé - tady to máš : Šlágr kola mezi Slavií a Slováckem byl jednoznačný. Proč? „V žádném případě nechci snižovat výkon Slavie, to bych si nedovolil. Hodně jí pomohl návrat Tomáše Holeše, přispěl ke stabilizaci celé defenzivy. Vítězství Slavie je bez diskuze zasloužené, ale…“ Slovácko, vás zklamalo, že? „Očekával jsem bitvu dvou účastníků pohárů, jenže hosté byli absolutně odevzdaní, což mě dost zaskočilo. Už před zápasem jsem byl překvapený kurzy sázkových kanceláří na Slovácko. Bylo tam 13,5, hosté byli jasný outsider, přitom na jaře nedostali gól a měli deset bodů ze čtyř kol. Nevěděl jsem, co čekat, jestli mají nějaké nemocné nebo zraněné hráče. Měl jsem pocit, že přijelo zápas jen odehrát.“ Najdete důvody? „Mluvil jsem s několika fanoušky Slavie. Byli rádi, že to tým zvládl, ale celkově byli zklamaní, zaražení. Najít vysvětlení je složité, na to by si měli odpovědět především na Slovácku. Nebyl nejmenší důvod, aby byli v takovém nastavení. Očekával jsem úplně jiný odpor.“ Dva góly dal Peter Olayinka, který v létě odchází po skončení smlouvy. Zachoval byste se stejně jako Slavia a nechal ho v kádru? „Jednoznačně, nemám žádné pochybnosti. Má výkonnost, mužstvu je platný. Nezajímá mě, že už má podepsáno od nové sezony jinde, využiju ho do poslední minuty jeho smlouvy.“ V Česku je to často jinak. Podepiš, nebo nehraješ. „Tenhle přístup absolutně neuznávám. Dám příklad od nedělního soupeře Slavie. Slovácko odstavilo Tomiče, který pak odešel do Mladé Boleslavi. Ale vyjádření o tom, že už si nezahraje, když neprodlouží, je amatérské.“

  • riedlss - 28.02.2023, úterý, 07:26
    (0)

    Holzer prý až tak na Baník...

  • a jé - 27.02.2023, pondělí, 21:10
    (0)

    p.Levy to trefil 15000 divaku čekalo nej zapas a nic škoda příště už na Slovácko nedojdou

  • a jé - 27.02.2023, pondělí, 21:02
    (0)

    Nemate náhodou cely clanek https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/427800/expert-levy-proc-bylo-slovacko-tak-odevzdane-kurz-na-vyhru-me-zarazil.html😀bohuzel to p.Levy trefil

  • celtic - 27.02.2023, pondělí, 18:14
    (0)

    Nike,,,myslím si ,že chtěli hrát na remízu (co kdyby se to náhodou podařilo) proto vsadili na jistotu a proto tam byl Káca,si myslím

  • karagavrylydys - 27.02.2023, pondělí, 14:51
    (0)

    A jak je na tom zdravotně Holzer?

  • Nike - FCS - 27.02.2023, pondělí, 14:44
    (1)

    Mohli pošetřit i Kácu a dát šanci Břečkovi

  • Hory - 27.02.2023, pondělí, 14:12
    (0)

    Dnes v Fotbal fokus se řešilo Slovácko v podstatě nic zajímavého, až na informaci Jirky Fejgla, že Kim i Mihálik včera mohli hrát, ale tým je šetří na středu.To by vše zapadalo do toho průměrného výkonu nikdo se nezranit a šetřit síly na středu.

  • Ykarus - 27.02.2023, pondělí, 12:08
    (0)

    Každopádně by to bylo v případě sestupu Zlína, velmi zajímavé vyvrcholení trenérské kariéry pana Vrby🙂

  • Šovkovskij - 27.02.2023, pondělí, 12:05
    (0)

    Přesně tak, na náš kraj jsou dva ligové kluby luxus. Je to zbytečná konkurence. Sponzoři, hráči, mládež, mediální zájem. Já ta dvě derby milerád oželím.

  • spurs - 27.02.2023, pondělí, 11:49
    (0)

    Za mě zbytečná diskuze na tohle téma. Zlínu nižší soutěž bude prostě slušet. Ať bude jaká chce. Klidně i divize.

  • bambulak - 27.02.2023, pondělí, 11:10
    (0)

    na ty mlade bych nebral ohled, stejne kdyz nekdo vycniva u nas nebo u nich, tak jde hned banik nebo praha, to si nedelejme iluze

  • a jé - 27.02.2023, pondělí, 10:53
    (0)

    Jo každý po svém mate pravdu se Zlínem jen mi netvrdte ze Červenka nebyt Zlína investuje v Hradišti, co sectyka mládeže tak to je rozhodnutí rodičů protoze pokud yslovacko bude dávat tu příležitost mladým jako ted v neděli tak rodiče budou dávat k nám pokud ne tak kamkoliv jinde

  • bambulak - 27.02.2023, pondělí, 10:31
    (0)

    tak rozhodci bych do toho asi netahal, ten zlin je tak spatny, ze spadne i bez jakehokoliv jineho vlivu, zvlast kdyz teplice sem tam boduji a pardubice se zvedaji

  • vajdik - 27.02.2023, pondělí, 10:16
    (0)

    Nike - FCS - Ona bude možná i sranda sledovat jak zákulisní fotbalové prostředí (rozuměj rozhodčí) se k situaci postaví, ale rozhodně asi nejhorší startovací pozici má Zlín, ono ty Teplice a Pardubice jsou v Čechy a oba mají zázemí - rozuměj stadiony.... No a Zlín je pro Prahu Slovensko, že?!

  • vajdik - 27.02.2023, pondělí, 10:13
    (0)

    Za mě situace sportovní - v lize Slovácko i Zlín - je to prostě derby a 2x za sezonu atraktivní zápas, situace ekonomická ale taky hráčská - pro Slovácko jednoznačně jeden klub v kraji v lize = více peněz + větší potenciál získat do mládeže kvalitu. Fanoušek si přejem derby / klub asi spíše to druhé...

  • Nike - FCS - 27.02.2023, pondělí, 09:58
    (0)

    Souhlas, rozhodovat se bude mezi Zlínem a Teplicemi v boji o záchranu... Pardubice to dle mého zvládnou s přehledem, trio Nita-Hlavatý-Janošek záchranu uhrají v čele s Kováčem na lavce, hrají velmi hezký fotbal na to kde se teď nachází

  • The Reds - 27.02.2023, pondělí, 09:18
    (0)

    Souhlas, raději bez derby, než se s nimi dělit o možné peníze a hráče. Nakonec ty Teplice mohou sletět i z baráže... Pardubice mi nevadí.

  • Nike - FCS - 27.02.2023, pondělí, 09:16
    (0)

    Gottwaldov ať táhne i do divize, tam jim bude lépe.. Tam v té 4. nejvyšší soutěži budou mít i dokonce nadstandardní stadion :-)

  • kecipep - 27.02.2023, pondělí, 08:43
    (4)

    Derby je derby, ale kraj je příliš malý dvorek na dva ligové kluby. Jen ať zůstaneme jediní v kraji, má to jen pozitiva - sponzoři, mládež apod. Zvlášť v době, kdy chce postoupit Vyškov

  • Ondra - 27.02.2023, pondělí, 08:40
    (0)

    Pardubice jsou celkem sympatický tým, mohli by v lize zůstat.

  • eLucky - 27.02.2023, pondělí, 08:40
    (2)

    to a jé: Já si zas myslím, že Gottwaldov patří do MSFL, stadionem, fanoušky a vůbec celkově. Ať si v gottwaldově hrajů hokej, ve fotbale sme vládci kraje prostě my!

  • a jé - 27.02.2023, pondělí, 08:37
    (0)

    Ja jsem toho názoru ze raději derby ze Zlínem než jezdit do teplaku nebo za pernikarama

  • kecipep - 27.02.2023, pondělí, 08:31
    (0)

    My jsme čtvrtí a Zlín poslední, jak v mokrém snu.

  • riedlss - 26.02.2023, neděle, 21:11
    (0)

    Když se dívám na statistiky tak takový Bílek by řekl, že to nebyl výkon na dva nula, ale protože jsem soudný tak Slavia byla dnes prostě lepší a ze 14ti rohů ten jeden gól prostě dá :) jinak jsme tam neměli zlé momenty :) po čtyřech nulách vzadu a uspešných zápasech přišla prohra u prvního celku ligy. Takže shrnout match, říct si chyby, zkusit se z nich poučit, zvednout hlavy a jedem dál. Nebyl to žádný propadák nebo debakl. Středa bude důležitá. Jednak můžeme udělat krok vpřed a za druhé se na Boleslav dostat do psychické pohody. Jinak jsem rád, že ikdyž se nevypravil na dnešek bus tak jsme jej zvládli pomocí aut nahradit👍 Spolu s místními ca.80 kusů. Not bad!

  • Hory - 26.02.2023, neděle, 19:18
    (1)

    Bezpáteřní, bezkrevný, bezemoční výkon. Tak bych nazval dnešní utkání z naší strany.Jsem hodně zklamaný. Mužstvo určitě nebudu odsuzovat, ale zklamaný jsem.

  • fandajakhrom - 26.02.2023, neděle, 17:58
    (0)

    Slavije nicmoc, ale na nas to bohuzel stacilo. Taky se mi libili mladi, Siniavskyj a kupodivu i Brandner! Ted hura na klokany

  • celtic - 26.02.2023, neděle, 17:51
    (0)

    tak i když jsme asi všichni doufali,že by sme něco mohli urvat,tak se to nepovedlo,naštěstí všichni za námi ztratili,takže držíme 4 místo,ted porazit ve středu Bohemku a mít štěstí na los ,,,,,,jen škoda,že jsme dostali opět oba goly ze standartek (rohy),to je na še největší slabina a pak to naše rozehrávání standartek,,,,proti slabším mužstvům nam to projde,ale proti Slávii už ne....

  • Ondra - 26.02.2023, neděle, 17:35
    (0)

    Proč nedostává víc prostoru Juroška? Vždy když nastoupil, tak se mi moc líbil.

  • drzý vandrák - 26.02.2023, neděle, 17:26
    (0)

    Když kope Havlas roh, tak už se ani nedívám.Výsledek je dopředu jasný.

  • fipa - 26.02.2023, neděle, 17:16
    (0)

    Mladí byli dobří 👏👏je super,že se oťukávají.

  • barnabas.666 - 26.02.2023, neděle, 17:11
    (3)

    Z bodového hlediska je výsledek dvojzápasu Plzeň-Slavia nad očekávání. Čekají nás důležitější zápasy než ten dnešní - Klokani a Montovna.

  • karagavrylydys - 26.02.2023, neděle, 17:10
    (0)

    Chyběli 4 hráči a to je moc, na lavičce nebyla kvalita na oživení a taky Slavia je trochu někde jinde. Důležitější bude středa, snad se marodi dají do kupy. Líbil se mi Vecheta a Kadlec. Naopak Trávník a Brandner zahráli jako obvykle. No a standartní situace, to už je ohraná písnička.

  • Bayern Munchen - 26.02.2023, neděle, 17:09
    (-1)

    První gól není Nguyena ale Vechety, podskočil při rohu balón a druhý je Kalabišky… no ale dalo se to čekat, škoda ze v takovém zápase nehraje od začátku Juroška a Kúdela… tady se neočekávaly body… teď je důležitá Bohemka a Boleslav… ale pokud inkasujeme první tak budeme mít vždy problém srovnat nebo otocit… tak snad se zase obrana zpevní a najede na sbírání nul…

  • RNA - 26.02.2023, neděle, 17:09
    (0)

    Ondra: to je bohuzel dlouhodoba nemoc.

  • Ondra - 26.02.2023, neděle, 17:03
    (2)

    Bohužel, ten rozdíl v kádrech je galaktický. Co mně ale zarazilo byl rozdíl v zahrávání standardek. To byla první liga proti starším žákům

  • RNA - 26.02.2023, neděle, 17:01
    (0)

    Co si budem, bezkrevny vykon bez touhy hrat dopredu. Nastesti nam nahraly vysledky do not a mame 3 body naskok. Ted veledulezity pohar s Bohemkou a proti Bolce liga. Snad se daji do kupy Mihalik a Kim

  • fipa - 26.02.2023, neděle, 17:01
    (0)

    První gól je Nguyena ..... při rohu který letí na malé vápno musí brankář mít.....navíc ho nikdo neatakoval. Těším se nato až tu bude chytat Heča.

  • kecipep - 26.02.2023, neděle, 16:55
    (0)

    Fipa je tu opet zase za zakomplexovaneho blbecka

  • josmen - 26.02.2023, neděle, 16:53
    (0)

    Ostudu jsme neudelali, slavka nas moc neprehravala. Dulezitejsi je pro nas stredecni pohar.

  • Hynda - 26.02.2023, neděle, 16:47
    (0)

    boze a co jako mel delat..na ty goly proste nemel....ted nas zajima jiny zapas nez tento

  • fipa - 26.02.2023, neděle, 16:38
    (-3)

    Po dobrých zápasech které Nguyen zachytal se dnes ukázal ani jeden centr...ani jeden roh.

pristi
 Další články:
05.03.2023, neděle, 18:03 - Slovácko zvítězilo nad Mladou Boleslaví. Tři body trefil kapitán Kadlec
05.03.2023, neděle, 18:00 -  Slovácko - Ml. Boleslav 2:1, další výhra, po pauze ji zajistil Kadlec
05.03.2023, neděle, 13:45 - Juniorka Slovácka prošla v zimě obměnou, nestačila na Vrchovinu
05.03.2023, neděle, 13:03 - Boleslav se může pomstít za vyřazení z poháru, soupeř jej rozdýchává právě teď
24.02.2023, pátek, 18:45 - Fotbalisté Slovácka zavřeli bránu, neinkasují ani s koučem na drátě
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace