*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Slovácko v přípravě poprvé padlo. Nestačilo na Trnavu

27.06.2018, středa, 20:39
hoffman FCS_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka si v letní přípravě připsali první porážku. Celek z Uherského Hradiště sice proti Trnavě dotáhl dvoubrankový náskok, ale v samém závěru dvakrát inkasoval a nakonec slovenskému mistrovi podlehl 2:4.

Zatím nejkvalitnější soupeř čekal na Slovácko v dalším přípravném zápase. Účastník předkola Ligy mistrů a mistr Slovenska z uplynulé sezony trnavský Spartak se postavil svěřencům trenéra Korduly. Do vedení šli domácí už po třinácti minutách hry, druhý gól přidala Trnava z penalty ve 31. minutě za faul stopera Hofmanna.

„Nejsem spokojený, první půlku jsme hráli fotbal sedmnáctého století. Oba góly jsme inkasovali po hrubých chybách,“ zlobil se na své svěřence trenér Slovácka Michal Kordula.

Deset minut po poločase snížil Hofmann, za dalších deset minut vyrovnal Kubala. Závěr zápasu ovšem Slovácku hrubě nevyšel. Nejprve v 80. minutě po hrubce Tkáče vstřelil vedoucí branku domácí Sloboda. Čtvrtý gól přidal v samém závěru utěšenou střelou trnavský Greššák.

„Druhá půlka už byla z naší strany lepší. Podali jsme slušný výkon, ale bohužel jsme ho nedotáhli k nějakému lepšímu výsledku. Dostali jsme třetí branku po individuální hrubce v závěru a čtvrtý gól dali domácí povedenou střelou z dálky,“ zhodnotil duel Michal Kordula.

Jméno Heslo
text
  • Skein - 03.07.2018, úterý, 09:58
    (0)

    myslím, že kohut zůstane v kádru, ale nevzít útočníka se zkušenostmi, je zaslepenost.

  • Libero - 03.07.2018, úterý, 09:19
    (0)

    Každý ví že nemáme na to aby se vytáhlo za hráče desítky milionů ale neschopnost vzít průměrného útočníka už několik sezón je ostudné akademie vybrakovana když už hraje takový Rezek kterého štipne vosa a konec nechápu proč nedostal už šanci Kohut rozhodně je stokrát lepší.

  • pema - 03.07.2018, úterý, 08:32
    (0)

    a jé:..je to myšleno tak, že hráči by asi měli i zájem za Slovácko hrát ... ale mají vysoké finanční požadavky ..což jak bylo již v minulosti ze strany managmentu Slovácka deklarováno - má svou jistou mez... Doufejme, že se nějaký přestup, který bude pro Slovácko přínosem, přece jenom podaří.. Jinak dle rozborů, Slovácko soupeře technicky přehrává až do vápna - takže je třeba více vypilovat střelbu... a jak vidno, zatím střílí góly i stoper Hofman, lze si jen přát aby mu to vydrželo i do mistrovských zápasů..

  • a jé - 03.07.2018, úterý, 07:47
    (0)

    Na penězích to je pravda jenže kdyby tihle kluci hráli poháry možná by se dali prodat líp a hlavně i dráž

  • pema - 03.07.2018, úterý, 07:02
    (0)

    Bohužel - vše závisí na penězích - tedy na požadavcích ze strany hráčů a jejich agentů ...Je tedy zřejmé, že managment Slovácka přes určitou finanční hranici nepůjde ... pokud to tedy nebude ověřený Top hráč.. /Je vidět i v naší lize, že ne vždy se nákup podaří viz. Slávia - návrat Necida, Mladá Boleslav - Magera, Škoda - Brno ./. apod..

  • zary.cz - 02.07.2018, pondělí, 22:53
    (0)

    Sokolka: Naprosto rozumím a souhlasím s tvojim názorem. Ale letos by se ti 2 KVALITNÍ ofenzivní borci hodili náramně. Liga začíná za 20 dní. Uvidíme, jak se to ještě vyvrbí.

  • zary.cz - 02.07.2018, pondělí, 22:20
    (0)

    huhu: Chápu, Praha je Praha ale jen jsem chtěl ukázat na to že i takto se dá obchodovat. Za 1 kus dostat 5. Jinak nechápu, proč bych měl fandit jinému týmu?! Pernamentku na další sezónu mám nachytanou, ale jen mě mrzí, že prostě jsme jeden z mála týmu v lize, kteří dostanou peníze za prodej hráčů dost peněz ale do kádru je zpatky neinvestují. Kdyby všechny ty kluky podrželi tak letos pojedeme max. do 8 místa. Ale chápu ti kluci se chtějí někam posunout tak je blbost jim v tom bránit.

  • huhu - 02.07.2018, pondělí, 22:12
    (0)

    zary.cz - pozice Bohemky a Slovácka je v těchto situacích zcela odlišná, hlavně kvůli poloze. Sparta i Bohemka je v praze, hráči nemusí řesit bydlení, nové prostředí, jen prostě dostanou šanci v jiném týmu. Přechod do slovácka by byl obtížnější a nechtějí to ani mateřské kluby, ani agenti, ani samotní hráči. Pokud je možnost, vždy vyberou duklu nebo bohemku před slováckem. Peníze dají slovácku hlavně klid, mám pocit že tady se aj tak nějak počítá s tím, že to jednou už nemosí vyjít a prostě se spadne. Priorita je tu zajištění financí na sezonu a výchova hráčů a jejich prodej. Pokud chceš fandit ambicioznímu týmu, najdi si jiný klub. Bohužel

  • zary.cz - 02.07.2018, pondělí, 21:59
    (0)

    Chlapi, Bohemka poslala Tetteha do Sparty a za to místo peněz dostala tyto hráče: Juliš(hostování), Reiter a Nečas(hostování s obcí), Jan Vondra a Filip Hašek(přestup). To je podle mě skvělá výměna. Juliš,Reiter a Necas jsou borci kteří ve svém věku jsou v lize nadprůměrní hráči a Vondra s Haškem jsou borci se kterými počítají do budoucna a mají velký potenciál. Takto se obchoduje. Místo peněz dostanou 5 hráčů. Ale tady prostě asi chtějí peníze za hráče aby Zemek nemusel dávat ze svého tolik a zalepi tím rozpočet. Kdyby takto Slovácko obchodovalo tak nemusí brát hráče jako je třeba Kuchta na hostování. Ale přiznejme si že nemůžeme jit do ligy s tak mladými,nezkušenými útočníky do ligy.

  • Greif - 02.07.2018, pondělí, 21:12
    (0)

    Tvl zjisti si kolik v Gruzii mají platy a pak něco piš.. :D kdyby tu měl brát tolik je v Gruzii multimilionář

  • kecipep - 02.07.2018, pondělí, 20:08
    (0)

    Dle TM Kuchta rocni hostovani, uvidime co dalsi podminky

  • Šovkovskij - 02.07.2018, pondělí, 19:04
    (0)

    Tak že má (měl) Irakli plat 120.000 korun, tak to je totální úlet. To měl možná tak maximálně Došek, nebo Švancara:-)

  • Libero - 02.07.2018, pondělí, 18:58
    (0)

    Kecipep:a kolik si jako myslíš že bere? 20000 tis+2000 stravenky? I když je to reprezentat jen Gruzie tak ti sem za základní plat hrát nepůjdou😉 jestli je Poznar kopyto asi jo je vidět že očividně všechno víš🙂 krom toho Baníku podívej se kdo v tom útoku hraje taky bych nasadil radši Diopa ale v tuhle chvíli by byl pro nás Poznar záchrana.

  • Šovkovskij - 02.07.2018, pondělí, 18:29
    (0)

    Tak myslím, že si musíme přiznat, že i já jsem očekával do útoku výraznější posilu. Na druhou stranu, ta čísla z druhé ligy nemá špatná, je to mládežnický reprezentant. No uvidíme. A souhlasím s tím, že Irakli šanci určitě dostat měl. Pokud hraje někdo za nároďák, tak to nemůže být nějaké ořeávátko. Škoda.

  • ondicz - 02.07.2018, pondělí, 18:18
    (0)

    @lagic: taky si to myslím

  • Hory - 02.07.2018, pondělí, 18:17
    (0)

    A kde vlastně ten Irakli je? Vždyť tady podepsal smlouvu na dva roky a nikde jsem nečetl, že by ji ukončil. Trénuje s jiným mužstvem v rámci hostování?

  • lagic - 02.07.2018, pondělí, 17:31
    (0)

    Stejně si pořád myslím, že Irakli se zkusit měl. Je něco jiného plácat se v juniorce hurá fotbalem a hrát dospělý fotbal v áčku. V juniorce zapadnou i lepší hráči, když si to nemají s kým dát. Ať mi nikdo netvrdí, že je tak tragický, když byl i v repre. V této situace, jaké jsme, šanci dostat prostě měl!

  • kecipep - 02.07.2018, pondělí, 17:21
    (0)

    Libero: kdo ma jako 120 tisic?!! Prober se a nelzi. Poznar je kopyto, se kterym se radostne louci vsichni banikovci

  • tadeas123 - 02.07.2018, pondělí, 16:57
    (0)

    Já bych to spíš viděl tak že sparta ukončí Kadlecovy smlouvu, a nebo k nám půjde za symbolickou cenu.Podle mě Slavia nám za Kuchtu zaplatí za to že hraje

  • Michal fcs - 02.07.2018, pondělí, 16:31
    (0)

    Pánové, vy si vážně myslíte, že Sparta bude platit větší část platu Kadlecovi a za rok bude volný hráč?K čemu jim to bude. Nebude lepší, když mu předčasně ukončí smlouvu a pustí ho zadarmo?Výhodné pro obě strany, klub neplatí, hráč hraje. Pokud Kuchta je brán jako leštič lavičky,jak nekteří píšete, to tam může být Kohút, asi to bude trochu jinak

  • riedlss - 02.07.2018, pondělí, 16:29
    (0)

    Souhlasím, ale nemaluju čerta na zeď. Peníze nějaké přitekly, tudíž to pro mne není adekvátní posila na to jak jsme oslabili. to

  • Libero - 02.07.2018, pondělí, 16:25
    (0)

    Riedlss:neřeknu kdyby mohl hrát Kuchta třeba kraj zálohy ale pochybuju že bude ještě posílen útok máme dva útočníky tím to končí nejhorší je to že i ta Jihlava měla lepší útok prostě nechápu to že jako jediný mancaft máme nejslabší útok v lize přitom je to škoda.

  • riedlss - 02.07.2018, pondělí, 16:19
    (0)

    Jinak nutno podotknout, že Slovácko mělo i za éry Synotu vždy slušné útočníky. Škoda, že se tento trend jaksi zašprajcl. Ale faktem je, že dobrý útočník je horké zboží. A o útočníkovi typu Došek nemluvě.

  • vajdik - 02.07.2018, pondělí, 16:13
    (0)

    Tak ten Kuchta se bere asi proto, ze Kordula a jeho chytré hlavy vsadili na Kubalu jako utocnika c.1 a takovy Poznar by naseho pana Kubalu kvalitou asi na hřiště nepustil... Takze Kuchta bude lestic lavky a platit ho bude Slavia, my budeme mit na soupisce alespon papirove dva utocniky pro podzim. Kadlec se veme jen proto, ze Sparta bude platit všetsi cast jeho mzdy, to je celé.. Je mi smutno ze se nevrátí alespon 10-20% penez z prodeje hracu Heca Brecka Janosek.

  • riedlss - 02.07.2018, pondělí, 16:12
    (0)

    S Kuchtou by to neměla být ohledně přestupů konečná. Já v to doufám. Vážně si myslíte, že trenéra netlačí bota tam, kde to každý vidí. Trápí jej to víc než kohokoliv jiného.

  • zary.cz - 02.07.2018, pondělí, 15:57
    (0)

    Poznara rozehrávat Plzni nechcou, ale Kuchtu berou všemi deseti. Ale snad jak píše Peetrs snad někdo pořádný ještě přijde.

  • Libero - 02.07.2018, pondělí, 15:42
    (0)

    A nech mi nikdo neříká že není na takového Wagnera když nehraje za Bolku nebo Jablonec za Irakliho se platí 120 tis měsíčně a nehraje tak jsem zvědav kdo ho veme na hostování.

  • Libero - 02.07.2018, pondělí, 15:37
    (0)

    Odmítnou Poznara který by nám jistě pomohl a takový útočník tu schází a místo toho se veme Kuchta fakt docela debilita🙄

  • peetrs - 02.07.2018, pondělí, 15:08
    (0)

    Já furt věřím, že nějaký Kuchta není konečná. To není očekávaná posila, o které mluvilo vedení, střelec a ligou protřelý hráč. Jen doplnění stavu k jedinému útočníkovi. Pokud se pletu, neodpustím vedení že si dělalo z huby prde* a nechali si vyfouknout třeba zrovna Mageru.

  • riedlss - 02.07.2018, pondělí, 14:17
    (0)

    Někteří ubečánci tady by potřebovali tak paletu papírových kapesníků.... :)

  • spiky - 02.07.2018, pondělí, 13:39
    (0)

    Ještě není konec, ale myslím že nám opět v přestupáku ujel vlak. Čekal jsem po dobrých prodejích trošku více. Budu moc rád když se budu mýlit, ale nikoho moc dalšího nečekám. K čemu taky, když s týmem neabsolvuje přípravu, tak zas bude půl roku sedět, protože nebude sehraný a připravený.

  • hešpy - 02.07.2018, pondělí, 13:29
    (0)

    Dobře, takže útok Kubala, Kuchta, no jestli to vedení považuje za vhodné. Takže to bude nějak takhle: Daněk - Juroška, Krejčí, Hofmann(Kadlec?), Reinberk - Janošek, Daníček, Petr, Navrátil, Sadílek(Havlík), Kubala(Kuchta) Na lavce - Hellebrand, se kterým teda Kordula moc spokojený není, Šimko, Machalík, Rezek (který fakt na ligu nemá, to je naprosto zbytečný hráč), Divíšek no a asi nějací mladí kluci budou chodit na lavku. Zápasů bude jak najebaných, toto vám přijde v pohodě, když hráči vypadnou z důvodu zranění, karet?

  • vajdik - 02.07.2018, pondělí, 12:50
    (0)

    Psat tady neco o tom ze mozna se resi hostování s opcí mozna bude bez..pro Slovacko je to uplne jedno, tady by musela byt opce 0kč jinak nikoho nekoupime. Uz za dob Skalaka byla opce snad deset mega..mit koule, tak ten hrac vydelal jako pro MB mnohem mnohem více...ale jit cestou jako tu byl Pavlenka, nebo ten krajní bek který je zase v přípravě Sparty, podle me je to uplne k ničemu ale asi reditel a SM vidí jak je utok v kritickem stavu ale tato cesta je zvolena zase jen z duvodu ze dostaneme nejakeho desateho utocnika ze Slavie na pulrok ZADARMO.

  • eLucky - 02.07.2018, pondělí, 12:04
    (0)

    to 123456789: Napadání majitele klubu = BAN. Kritika je jedna věc, ale takové útoky jsou nepřípustné!

  • stolmor - 02.07.2018, pondělí, 11:59
    (0)

    123456789 tak ty chytráku rozbij prásatko a klub kup, když si tak chytrý. Myslím, že Zemek žádné právníky z klubových peněz platit nebude, protože, jistě má právníé kancelář za paušál s kterou spolupracuje dlouhodobě, bez toho se v bussinesu neobejdeš. Ale u tebe mám pocit, že by jsi z peněz za hráče lepil fet, protože tvé příspěvky jsou psané pod vlivem narkotik

  • marakyjov - 02.07.2018, pondělí, 11:48
    (0)

    Já furt věřím, že hostování bez opce náš klub neudělá. I podle vyjádření bych řekl, že se o to klub snaží. Např.: v nejbližších dnech podáme informaci o formě jeho působení u nás,“ řekl pro klubový web ředitel Slovácka Petr Pojezný...z toho doufám, že jednají o opci. Už jsme se hodněkrát spálili, že jsme někomu rozehráli mladého hráče. Snad na hostování bez opce už náš klub nikdy nepřistoupí. Jinak to bude obrovské zklamání.

  • 123456789 - 02.07.2018, pondělí, 11:17
    (0)

    Peníze by být mohli, kdyby byl Zemek soudný a klub prodal někomu kdo není trestně stíhaný a nebude z prodeje hráčů platit právníky

  • Hory - 02.07.2018, pondělí, 11:17
    (0)

    To už musí být u některých fakt až úchylka, pořád se vyžívat v tom negativnu a rozebíráním toho, jaké to bude, až sestoupíme do druhé ligy. Prostě měl někdo přijít a ono se to podělalo na poslední chvíli, tak se to musí lepit tím, co je a jaké jsou možnosti. Tak ten útočník přijde v zimním přestupovém období. Vždy v minulosti, když se tady snesla vlna kritiky na vedení, za to co udělalo, nebo neudělalo, tak až s odstupem času, se v tichosti přiznalo, že to nebylo tak špatné rozhodnutí. A pevně věřím, že i teď to tak bude.

  • Bayern Munchen - 02.07.2018, pondělí, 11:05
    (0)

    hešpy: No bohužel to tak je a buďme rádi, že tu je ještě i první liga. Možná za rok už tu být nemusí... Bez peněz se ten fotbal dělá těžko a Slovácko se bez nich nikdy nikam neposune. A ten Kuchta lepí díru kvůli Zajícovi, ale tak mladé a nezkušené hráče mít v útoku, to už teď způsobuje to, že podzim budeme hrát prakticky bez útoku. I když nemám nic proti Kubalovi, vidím v něm talent, tak je to hrozně smutné, kam to až postupně dochází. Kdy nejsou peníze ani po odchodech Heči, Břečky, Janoška, Šumiho... Příchod velká nula. A ani ten Kadlec není úplně jasný, jen aby po 15. červenci neodešel jinde a my jsme mu umožnili kvalitní přípravu...

  • hešpy - 02.07.2018, pondělí, 10:44
    (0)

    Je to dost smutné, že i po 3 odchodech není klub schopný přivést adekvátní posilu, ale co se dá dělat.

  • eLucky - 02.07.2018, pondělí, 10:41
    (0)

    Pokud příde jakási Kuchta na hostování, tak je to zcela očividné lepení díry na poslední chvílu, protože nic lepšího nemáme. A je zcela jasné kdo dostane ze dvojice Kubala-Kuchta šanci ukázat sa. Kuchta přichází celkem jasně jako leštič lavičky a alternativa za Kubalu, když mu to nepůjde. A jenom proto, že Zajíc je zraněný a nebude fit minimálně část podzimu. Pojezný už v době minulé přesně o takovém tipu hostování hovořil jako o jediném možném. Obehrávat tu talenty z nějakých prdelí nemá pro nás nejmenší smysl, když máme svoje.

  • fcs - 02.07.2018, pondělí, 10:32
    (0)

    Pokud opravdu prijde jen Kuchta, tak tak to bude velke zklamaní, to uz radsi Petra do utoku nez nekomu rozehravat pomalu dorostence...

  • zdrh - 02.07.2018, pondělí, 08:40
    (0)

    Uvědomte si, že Kadlec má ještě na rok smlouvu ve Spartě. A Sparta ho nechce, takže pokud přijde do Slovácka, přijde zadarmo. Standardní také bývá, že jeho nový klub přebere část platu a zbytek bude platit Sparta. Tj. např. 20 % platu (plus případné prémie) by platilo Slovácko a 80 % Sparta. Je to výhodné pro všechny strany - hráč hraje (a má navíc prémie za zápasy a výsledky), Sparta neplatí celý plat a Slovácko má hráče za plat, který je schopné utáhnout.

  • vajdik - 01.07.2018, neděle, 22:19
    (0)

    Sokolka ja osobne si myslim ze na rozšiřování kadru mame svych mladiku dost ale muzstvo by meli po urcitych odchodech posilit 2-3fotbalisti do zakladu... Jinak ten kadr ktery se zachranil tak tak hodně oslabuje: Heca, Brecka, Sumi, Zajíc (tam se asi ceka podzim)

  • tadeas123 - 01.07.2018, neděle, 21:05
    (0)

    Tu bych Teda radši viděl poznala než Kuchtu, který je pro nás bez perspektivy.Ale věřím že vedení ví co dělá

  • zary.cz - 01.07.2018, neděle, 20:52
    (0)

    To měli dát šanci radši Iraklimu. Jak Pojezný tak Kordič říkali že pokud přijde útočník musí být lepší než naši odchovanci. Jsem zvědav jestli Kuchta toto očekávání naplní.

  • riedlss - 01.07.2018, neděle, 20:33
    (0)

    Jaká poslední sezona? Kadlece by nebrali kdyby do něj měli sypat nekřesťanské peníze. Hostování jsou úplně normální věc a co vím není to jediné jednání, které probíhá. Zajíc bude několik měsíců out. Někteří tu brečí v nejméně vhodnou dobu :)

  • Jerry1984 - 01.07.2018, neděle, 19:56
    (0)

    Jedině se na hráče složit.. Prostě nejsou peníze. Navíc, pokud tu má zůstat Kadlec, to bude taky palba.. Na naše poměry. Jak už tu zaznělo je to jen do uzdravení Zajíce, na víc nemáme.

  • zary.cz - 01.07.2018, neděle, 19:36
    (0)

    Kdyby aspoň byl na přestup. Tak by to vypadalo, že s ním počítají do budoucna tak to vypadá, že budem Slávce rozehrávat hráče. Přesně toto Pojezný odmítal. :))

  • Jerry1984 - 01.07.2018, neděle, 19:32
    (0)

    my už jiný klub nebudem... asi je třeba radovat se z toho mála.. možná máme před sebou jednu z posledních sezon v lize, tak si to užijme, dnes mám dobrou náladu, Rusko postoupilo.. :)

  • zary.cz - 01.07.2018, neděle, 19:31
    (0)

    Kdyby ty peníze měli, došel by opravdu ÚTOČNÍK, který v té lize něco opravdu odkopal. Opravdu jestli chce jít vedení do ligy s duem v útoku Kubala,Kuchta tak to jsem velice zvědav. Magera šel do druhé ligy do Brna. Proč ho nezkusili? Aspoň by se měl Kubala nebo Zaja od koho učit.

  • ToMAL - 01.07.2018, neděle, 19:19
    (0)

    Tvrdík je blázen, u toho je možné zcela cokoliv. Jak říkám, v poslední době dávaly příchody smysl (byť se to tak zpravidla zpočátku zdaleka nezdálo), ale samozřejmě si uvědomuji, že nadávání na jakoukoliv přestupovou aktivitu našeho vedení je takový náš slovácký folklór, no... :-)

  • Hory - 01.07.2018, neděle, 19:18
    (0)

    Na idnes, taky píší, že se bude jednat o hostování.

  • Ondra - 01.07.2018, neděle, 19:14
    (0)

    ToMAL> Tomu sám nevěříš, že to bude s opcí, přijatelnou pro Slovácko!

  • ToMAL - 01.07.2018, neděle, 19:12
    (0)

    Jinak naše vedení opakovaně dokazuje, že když už nejsou peníze na provařená jména, dokáží vytáhnout bůhvíodkud neznámé, leč hodně zajímavé hráče. Takže dělat nějaké předčasné soudy o někom, koho jste nejspíše v životě neviděli hrát, mi přijde vážně unáhlené.

  • ToMAL - 01.07.2018, neděle, 19:07
    (0)

    O tom, že je hostování bez opce, zatím psal na Twitteru jen nějaký slávistický fanoušek. A všichni víme, jak to většinou s těmi "zaručenými informacemi" bývá... Dle oficiálních zdrojů se podoba hostování teprve dolaďuje, takže vyšilujte až pokud to bude potvrzeno.

  • zary.cz - 01.07.2018, neděle, 19:03
    (0)

    Jestli opravdu půjdeme do ligy s Kubalou a Kuchtou tak je to opravdu více jak úsměvné. A není to tak dávno, jak pan Pojezný deklaroval to, že nebudeme rozehrávat cizím týmům hráče a radši přivedou jejich vytipované hráče na přestup.

  • Ondra - 01.07.2018, neděle, 18:57
    (0)

    Dle twitteru Slávie je to hostování bez opce. Kuchta podepíše ve Slávii novou smlouvu. Tomu říkám koncepční rozhodnutí. Není to tak dávno, co Pojezný podobné věci rezolutně odmítal.

  • spiky - 01.07.2018, neděle, 18:55
    (0)

    Proti mladým nemám nic, jen se mi nelíbí že je to jen HOSTOVÁNÍ. Nevěřím tomu, že Slavie na na nějakého mlaďasa dovolí nějakou opci, kterou bychom mohli v případě jeho úspěchu uplatnit. Naopak když se mu zadaří, tak velice rychle ze Slovácka zmizí a nic z toho.

  • Bayern Munchen - 01.07.2018, neděle, 18:55
    (0)

    Nejsou peníze, co se furt divíte. Ten článek o Zemkovi v tom bulváru vypovídá, že něco na tom článku pravdy bude a ne že ne. Ale rozehrávat tady na hostovačce hráče Slávii, je smutné a nic z toho nebudeme mít, když po sezóně zase odejde zpátky do Slávie. Naznačuje mi to, že je to jen taková záplata než se uzdraví Zajíc, bohužel :-(

  • zary.cz - 01.07.2018, neděle, 18:51
    (0)

    Ještě budeme rádi vzpomínat na osmigólové Zaju.

  • zary.cz - 01.07.2018, neděle, 18:45
    (0)

    To si děláte prdel vedení ne? 😂😂😂😂 Toto je ten útočník ošlehaný ligou?

  • hešpy - 01.07.2018, neděle, 18:29
    (0)

    No tak to je pěkně na piču

  • 123456789 - 01.07.2018, neděle, 18:04
    (0)

    https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Kuchta-a-Freit-se-zapoji-do-pripravy-s-ligovymi-celky-15709

  • 123456789 - 01.07.2018, neděle, 18:02
    (0)

    Útočník Slávie Jan Kuchta se připojí do přípravy Slovácka. Reprezentant do jednadvaceti let odehrál jarní část na hostování v druholigové Viktorii Žižkov. #prestupy

  • Šovkovskij - 01.07.2018, neděle, 05:32
    (0)

    To je katastrofa!!! Trhám pernamentku, kterou nemám a nikdo mne na Slovácku neuvidí!!! S Trenčínem 3:3. To je vrchol drzosti, šmatláci!!! Samozřejmě sranda, ale najdou se exoti, kteří by to vzali vážně:)

  • riedlss - 30.06.2018, sobota, 21:58
    (0)

    :D tvl nedělejte z té přípravy závěry když ještě ani pořádně nezačala

  • Jerry1984 - 30.06.2018, sobota, 20:40
    (0)

    naštěstí je to příprava..

  • tadeas123 - 30.06.2018, sobota, 20:29
    (0)

    To je horší než isport

  • tadeas123 - 30.06.2018, sobota, 20:29
    (0)

    http://sportavsekolemnej.cz/skandal-na-slovacku/ :D :D

  • hešpy - 30.06.2018, sobota, 20:23
    (0)

    Ty vole, to je bída.

  • Jerry1984 - 30.06.2018, sobota, 20:11
    (0)

    liga bude ku*evsky těžká... těžší než loni.

  • Jerry1984 - 30.06.2018, sobota, 20:10
    (0)

    slušně nás přehrávají.. na to, že dostali od Bohemky 5...

  • ivo7 - 30.06.2018, sobota, 19:32
    (0)

    Přátelák s Trenčínem je na youtube

  • huhu - 30.06.2018, sobota, 18:40
    (0)

    Gudu: dalsi vytvoreny profil jenom proto, aby sem mohl davat zarucene zpravy . KALABISKA dnes hral za karvinou pratelak

  • Šovkovskij - 30.06.2018, sobota, 10:41
    (0)

    Pan Puk: Díky, já hňup jsem oba termíny prohospodařil:-D

  • Pan Puk - 30.06.2018, sobota, 10:32
    (0)

    šovki> jeden termín na koupi permic bude před startem ligy. Budeme o tom tady na fb informovat.

  • Greif - 30.06.2018, sobota, 09:11
    (0)

    Já četl škoda vyrazil ...:D

  • Šovkovskij - 30.06.2018, sobota, 03:18
    (0)

    Úplně jsem prospal výměnu pernamentek do kotle. Je ještě nějaká možnost? Pokud ne, nezhroutím se, aspoň bych pošetřil nervy i peníze:-)

  • tvojemama - 29.06.2018, pátek, 18:10
    (0)

    Školka vyrazila prozkoumat fotbalový stadion. Paráda. Co nejvíc takových akcí.

  • tvojemama - 29.06.2018, pátek, 15:31
    (0)

    Pokud podepíše Kadlec a přijde útočník, tak budem silnější než na jaře

  • tvojemama - 29.06.2018, pátek, 15:29
    (0)

    vajdik- souhlas, navíc Opava má velký handicap, celý podzim můžou hrát v Brně.

  • vajdik - 29.06.2018, pátek, 13:44
    (0)

    Hešpy - nemyslím si že třeba Opava, Karviná, Bohemka, Příbram jsou na tom lépe jak my, nemyslím si to, ani když ten utocník neprijde...

  • hromik - 29.06.2018, pátek, 12:40
    (0)

    Pazler je v Liberci

  • hešpy - 29.06.2018, pátek, 12:39
    (0)

    Já se teda obávám, že letos si klub z vlastních zdrojů nevystačí.

  • Bayern Munchen - 29.06.2018, pátek, 12:31
    (0)

    Já bych to neřešil, vystačíme si jako každoročně z vlastních zdrojů, nejsou peníze na posily... Tak tady stále neplačte a zvykněte si, je to realita. Jestli bude aspoň ten Kadlec, tak to bude už výhra.

  • vajdik - 29.06.2018, pátek, 12:24
    (0)

    Tadeas - ja cetl slova korduly tak že myslí že se v tomto týdnu v mužstvu objeví útočník, nikde není psáno že 100% pouze si myslí...

  • fcs - 29.06.2018, pátek, 12:00
    (0)

    Kdyby podepsal Kadlec a Wagner, tak muzeme byt maximalne spokojeni :)

  • tadeas123 - 29.06.2018, pátek, 11:56
    (0)

    Vaclik;V týdnu se u nás objeví útočník, tvrdí trenér Kordula PS Doufám že to bude Wagner nebo pázler

  • vajdik - 29.06.2018, pátek, 11:53
    (0)

    Velkyfanda - nemyslím dneska bude něco oznámeno....a ono snad má být něco? Žádné ofiko nebylo že bude někdo nový ne? Leda max Míša Kadlec :-D

  • karagavrylydys - 29.06.2018, pátek, 11:31
    (0)

    a jé: Petr není útočník.

  • a jé - 29.06.2018, pátek, 10:13
    (0)

    V přípravě v útoku hraje Petr ne? tak útočníka máme myslim že jiný nedojde

  • riedlss - 29.06.2018, pátek, 08:31
    (0)

    Ať už padne resumé nebo se tu všichni sesypou :D

  • spor - 29.06.2018, pátek, 08:15
    (0)

    V rozhovoru padlo ze Pazlera nechceme :)

  • karagavrylydys - 29.06.2018, pátek, 08:08
    (0)

    Takže dnes budou oznámeni Kalabiška a Pázler?

  • stolmor - 29.06.2018, pátek, 05:29
    (0)

    Riedls na smazani to asi neni to je na profackovani

  • peetrs - 28.06.2018, čtvrtek, 23:09
    (0)

    Já fakt teču z některých skeptiků, kteří si sem vždycky najdou cestu. Výlevy jako: budem hrát o záchranu..., určitě to neklapne..., určitě to nepodepíše... Ježížmarjá chlapci trochu radosti ze života. Bude to špica :-)

  • riedlss - 28.06.2018, čtvrtek, 21:25
    (0)

    Tím chci říct,,četl jsem tu i lepší science fiction

  • riedlss - 28.06.2018, čtvrtek, 21:23
    (0)

    Je to sice úleťácky napsané, ale na smazání to není ne?

  • zary.cz - 28.06.2018, čtvrtek, 21:07
    (0)

    Kopcilek: Možná kdybys psal jak člověk, tak by ti to nesmazal...

  • huhu - 28.06.2018, čtvrtek, 20:46
    (0)

    Kopcilek: co ty si zase za exota? Ahojky

  • kopcilek - 28.06.2018, čtvrtek, 20:43
    (0)

    Ahojky . napisu to sem jeste jednou protoze me nekdo smazal muj komentar . ja jsem chtel rici svuj nazoe a ten je takovy ze dle meho jsme pred zacatkem sezony ktera startuje za 3 tydny spis oslabili nez posilili heca brecka odchody janosek uz tu bude jen podzim prichody zatim zadne kdovi jak to dopadne s kadlecem snad u nas podepisuse alr pokud neprijdou posily hlavne do utoky tak hned od uvodnich kol to bude tuhy boj o zachranu s 1 utocnikem nemuzeme jit do sezony a ktomu jeste ukoncil karieru sumi dik cau

  • kopcilek - 28.06.2018, čtvrtek, 20:41
    (0)

    Proc me smazali komentar?

  • skabelka - 28.06.2018, čtvrtek, 18:09
    (0)

    Teď sem četl že Baník měl zájem o Jana Pazlera s Hradce.. A ten prej dal přednost jinému týmu.. Že by?

  • huhu - 28.06.2018, čtvrtek, 17:08
    (0)

    Vajdik: nemyslel sem to tak. Skoda neni typicky hrotak, sklepavac..to co hleda Kordula. Casto hraval z kraje nebo pod hrotem

  • Hory - 28.06.2018, čtvrtek, 16:31
    (0)

    Vyčkejte v klidu příchodu Kalabišky! Pak i góly budou.

  • zary.cz - 28.06.2018, čtvrtek, 16:24
    (0)

    Škoda je největší kopyto! Nebrat!!! To co ten frajer spálí to je neskutečný.

  • vajdik - 28.06.2018, čtvrtek, 16:23
    (0)

    Huhu - 191cm...neni dlouhan?

  • huhu - 28.06.2018, čtvrtek, 16:07
    (0)

    vajdik: Škoda není dlouhán, hrával i z kraje a podhrot. Není to typ hráče co Kordula chce

  • egi - 28.06.2018, čtvrtek, 16:03
    (0)

    Jenom aby to nebyl Poznar z Plzně.

  • vajdik - 28.06.2018, čtvrtek, 16:00
    (0)

    No a já tu budu furt otravovat s tím že to bude Škoda - na co by Brno k němu bralo dalšího dlouhána?

  • lagic - 28.06.2018, čtvrtek, 15:51
    (0)

    Já bych se nedivil, kdyby Kordula myslel tím útočníkem právě Mageru, Brno se to dovědělo a dalo mu víc. Ale třeba se pletu a překvapí nás do konce týdne.

  • kecipep - 28.06.2018, čtvrtek, 15:41
    (0)

    Vsak resme to ke konci prestupoveho obdobi ;)

  • Jerry1984 - 28.06.2018, čtvrtek, 15:08
    (0)

    to není myšleno zle, ani ironicky :) že budem asi muset brát ze svých..

  • kecipep - 28.06.2018, čtvrtek, 14:43
    (0)

    To je zase pindu tady, gratulace

  • Jerry1984 - 28.06.2018, čtvrtek, 14:40
    (0)

    no s Kubalou toho uhrajem.. třeba se jako střelec chytne Míša Kadlec... to nám bude stačit. Pokud tu teda zůstane, ani bych se nedivil, kdyby to neklaplo.

  • chmelda - 28.06.2018, čtvrtek, 14:12
    (0)

    No uz je ctvrtek tak sem zvedavy s tim utocnikem

  • riedlss - 28.06.2018, čtvrtek, 12:08
    (0)

    Dočekal nám vykopal pohárový zápas ve Zlíně, to bylo tak všechno.

  • fana - 28.06.2018, čtvrtek, 11:06
    (0)

    Dočekal byl pěkné kopyto

  • hešpy - 28.06.2018, čtvrtek, 10:42
    (0)

    Dočekal tady chvilku byl.

  • Hory - 28.06.2018, čtvrtek, 10:39
    (0)

    Když už i Brno podepsalo Mageru, tak u nás se taky blíží představení nového hráče...

  • fcs - 28.06.2018, čtvrtek, 10:29
    (0)

    Nebyl uz v minulosti u nas nejaky utocnik Dočkal?

  • vajdik - 28.06.2018, čtvrtek, 10:23
    (0)

    sorry Doležal z Jablonce :-D

  • vajdik - 28.06.2018, čtvrtek, 10:23
    (0)

    za mě utocnik Wagner (Karviná), Dočkal (jablonec), Škoda (brno)- utocníci jsou - jen něco stojí. Kalabiška třeba super posila na kraj ale nevím zda nam to vyresi hrotaka..

  • huhu - 28.06.2018, čtvrtek, 09:55
    (0)

    Fcs: no tak mel prijit v tydnu..taky cekam. Dolezal hral vcera pratelak za jablonec, takze ten asi nic

  • fcs - 28.06.2018, čtvrtek, 09:02
    (0)

    Me spis sere, ze mame jesnoho utocnika na podzim,hlavne at Kadlec podepise a je celkem jedno kde hude hrat, z jeho zkusenoatma zapadne do systemu urcite rychleji nez nejaky hrotak, ktery tu jeste neni

  • huhu - 28.06.2018, čtvrtek, 07:53
    (0)

    Trochu me sere ze Kadlec hraje kraj obrany, nevim jak je na tom s rychlosti, ale pri jeho zkusenostech bych ho daval na stopera

  • kecipep - 27.06.2018, středa, 21:08
    (0)

    Ještě jsem zapomněl na Rezka, ten makal velmi dobře i dozadu, chyběl mu jen gól z jeho šancí. Snad přijde ten Kalabiška či někdo podobný, který by tu zálohy podpořil gólově.

  • kecipep - 27.06.2018, středa, 21:05
    (0)

    Tkáč. I před rokem v UB vyrobil při přáteláku podobnou hrubici, která vedla k inkasování branky. Asi mu ty přáteláky nesvědčí :)

  • Pan Puk - 27.06.2018, středa, 21:02
    (0)

    Kecipep> a kdo udelal tu hrubku pred tretim golem?

  • kecipep - 27.06.2018, středa, 20:43
    (0)

    Líbil se mi Kubala, Divíšek, Krejčí a Machalík. I ten první poločas nebyl špatný, kobminovali jsme prakticky jen my a Trnava z prvních mála šancí dala 2 góly. Tragický byl rozhodčí, který se bál pro nás cokoli písknout. Dvakrát měl píšťalku v puse, ale pak to zase zrušil, nechával nám pseudovýhody .. moc jsem to nepochopil při přípravném zápase, asi neměl kvalitu. Trnaváků bylo několik stovek, hezká návštěva.

pristi
 Další články:
04.07.2018, středa, 09:58 - Jiří Krejčí: Dostali jsme dost gólů, musíme to řešit
03.07.2018, úterý, 08:25 - Slovácko posílí mládežnický reprezentant. Kordula: Čekám ho na tréninku
30.06.2018, sobota, 12:29 - Chci ukázat, že nepatřím do starého železa, říká Michal Kadlec
30.06.2018, sobota, 11:30 - Všichni chceme chytat, o ligu se popereme, slibuje Trmal
27.06.2018, středa, 10:35 - Strach na Slovácku? Naopak
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace