*
včera
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
07.12.2024
TISKOVKA | Michal Trávník po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Pardubicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

14.12.2024 od 19:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
62
fanoušků

Slovácko nabídlo Holzerovi novou smlouvu, přípravu zakončí s Viktorií Žižkov

31.05.2024, pátek, 12:04
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Nového trenéra ještě fanouškům nepředstavili, ale letní přípravu mají fotbalisté Slovácka nalajnovanou. Celek z Uherského Hradiště se po krátké dovolené sejde v pondělí 17. června, v generálce na novou sezonu vyzve druholigovou Viktorii Žižkov.

Fotbalisté Slovácka hned na startu letní přípravy absolvují na Fakultě tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci tradiční kondiční testy. Následně se pak vrhnou do práce, tvrdého drilu.

Tým z Uherského Hradiště v létě sehraje pět přípravných utkání. V jednání je čas i místo úvodního souboje se Zbrojovkou Brno. Naopak jisté je, že v úterý 9. července na hřišti v Rohatci vyzve slovenskou Skalici.

O čtyři dny později pak v generálce na ligové boje vyzve na vlastním stadionu Viktorii Žižkov.

 

 

Jméno Heslo
text
  • Skein - 05.06.2024, středa, 19:01
    (0)

    Nejlepší dribléři 5. Vlasij Sinjavskij 66,2 % /71

  • Hory - 05.06.2024, středa, 16:15
    (0)

    No, já mám pocit, že jak se bude blížit 17.6.,nebo Doski k UH, tak jej začne zase něco ukrutně bolet, byť to žádné vyšetření neukáže. Vzpomínám si jak jednou po utkání na Bohemce to popsisoval Svědík, že u něj jsou ty zranění spíše v hlavě. Holt arabáč, jiná mentalita, jen vycítí, že by mohl být jinde za jiné peníze, tak už to má v hlavě.

  • karagavrylydys - 05.06.2024, středa, 16:04
    (0)

    Nike: Otázkou je, jestli Doski nechce pryč.

  • Nike - FCS - 05.06.2024, středa, 13:19
    (0)

    I to je důvod proč FCS na jaro nefungovalo, protože Káca i Merchas byli výkladní skříně FCS na podzim, samozřejmě s odchozím Valentou

  • Nike - FCS - 05.06.2024, středa, 13:18
    (0)

    to Vosolys: A nebo prodloužit, hmm :-D Jako byl teď hodně zraněný ale když hraje, tak patří jednoznačně k nejlepším na place... Ale pokud s ním vedení nepočítá do budoucna, tak se ho doufám budou snažit zpeněžit, protože tento hráč má velmi dobrou hodnotu, navíc hrává za repre a to taky přidává na ceně...

  • Vosolys - 05.06.2024, středa, 13:09
    (0)

    Za rok mu končí smlouva, možná bychom ho měli zkusit prodat...

  • Petros - 05.06.2024, středa, 11:29
    (0)

    Noobik, podle videí co postuje z dovče je v poho, řídí jachtu, skáče šipky do móřa, vypadá tam zdravě 😄

  • Noobik - 05.06.2024, středa, 11:07
    (0)

    Nevíte někdo, jak to vypadá s Doskim a jeho zraněním?

  • Skein - 05.06.2024, středa, 07:08
    (0)

    obě dvě dvě akce chválím, super provedení

  • tvojemama - 05.06.2024, středa, 02:40
    (0)

    Hradec permanentky. Vypadá to pěkně

  • tvojemama - 05.06.2024, středa, 02:39
    (0)

    https://x.com/fchradec/status/1797617414705983711?s=46

  • Mouses - 04.06.2024, úterý, 22:32
    (-1)

    Třeba taky točíme něco takového a proto to tak trvá :)

  • jupíkk - 04.06.2024, úterý, 22:28
    (-2)

    Jen bych chtěl upozornit, že i v bráně potřebujeme pořád posílit, to že se Hečovi podařily poslední 3 zápasy, nenahradí celý zbytek sezony a Borek který odchytal za Vyškov 10 zápasu zase taková sláva taky nebude

  • adolf - 04.06.2024, úterý, 22:03
    (1)

    https://youtu.be/QJ8etBheIns?si=OghYpmIouNh3lvEv tomuhle říkám parádní představení trenéra co lidi nadchne, u nás se snad dočkáme aspoň toho představení :)

  • Taano17 - 04.06.2024, úterý, 21:41
    (0)

    Kara: jo, ty čísla jsou děs, o tom není sporu, ty musí určitě vylepšit. Ale věřím že by se mohl chytit, na konci jara už mi přišel platný co se týče soubojů a párkrát měl i trochu smůlu v zakončení (2 tyčky, proti Boleslavi mu to myslím vykopávali někde z brankové čáry). Když si vzpomenu, co tu pálil Vaša Jurečka, než se rozstřílel, tak mi přijde fér Markovi ještě věřit, že během příští sezony nějaký gól a asistenci dá.

  • fana - 04.06.2024, úterý, 21:30
    (2)

    Marwik-Co bych nemohl? Mihálik 2 góly za +-600 minut a Vecheta 2 góly za +-1600 minut, hm?! Obrázek si každý udělá sám

  • Marwik - 04.06.2024, úterý, 21:17
    (0)

    Pokud Kvasinovi udělá Cecil stejný servis jak Jureckovi, bude to dobré. Pokud se na hřišti budou míjet, není šance aby to v útoku fungovalo.

  • drzý vandrák - 04.06.2024, úterý, 21:13
    (0)

    Kara: S tím Kvasinou souhlasím.Za tím je to opravdu podobné jak s Kozákem.Mě teda zatím vůbec nepřesvědčil a na to čím už prošel v Evropě jsem ho nepochopil.Ještě mu dát šanci na podzim, ale musí kurva přidat.

  • Marwik - 04.06.2024, úterý, 20:52
    (0)

    Fana: Co tě vede k tomu, takto se někde vyjádřit?

  • lagic - 04.06.2024, úterý, 20:43
    (0)

    Já bych byl s tím optimismem opatrný. Už mnohokrát jsme zažili, že se proslýchalo, že klub má zájem o toho a tamtoho a nakonec z toho nic nebylo. Snad to zase nebude jen plácnutí do větru na uklidnění fanoušků.

  • Nike - FCS - 04.06.2024, úterý, 20:23
    (0)

    Já doufám, že West bude dost chytrý na to, aby nestavěl Miháliky a jemu podobné a hráli hráči typu Okoromi, Novotný apod... Protože v nich je obrovský potenciál, zatímco Mihálik je to do počtu a ta celou dobu tady nic nepředvedl, na to kolik bere peněz, a odkud došel... Vůbec jen tu zabírá místo, podle mě vůbec nemá nějakou extra motivaci do toho šlapat ten borec...

  • fana - 04.06.2024, úterý, 20:06
    (0)

    A Vecheta? větší kopyto než Mihálik

  • Bonito33 - 04.06.2024, úterý, 20:01
    (0)

    BM: Ano, máš pravdu, nějak jsem už s nedělními dohrávkami nepočítal, moje chyba.

  • lupen - 04.06.2024, úterý, 19:10
    (0)

    Ten Kvasina se snad chytne, hraje tu chvilku tak by měl ještě nějaké šance dostat, Mihálik jich dostal už milion a hraje pořád stejné hovno..

  • karagavrylydys - 04.06.2024, úterý, 19:09
    (0)

    Taano17: Rád se budu mýlit, ale za mě je to druhý Kozák a to mu ještě lichotím. V 15 zápasech bilance 0+0. A kanonýr to nikdy nebyl. https://www.livesport.cz/hrac/kvasina-marko/QuYlLvPu/

  • Hory - 04.06.2024, úterý, 18:57
    (0)

    Pokud by ještě přišel někdo ze Slovenska jak se šušká, tak by byl asi spokojený úplně každý.

  • Taano17 - 04.06.2024, úterý, 18:57
    (1)

    Kara: Kvasina? Vždyť ten frajer před příchodem do Slovácka skoro půl roku nehrál, dalo se čekat, že bude mít pomalejší rozjezd. Mně se na konci sezony jeho výkony vcelku líbily, na hřišti mi přišel mnohem platnější než třeba Vechy. Minimálně mi přijde dost brzo nad ním lámat po půl sezoně hůl, ještě když i Svědík říkal, že ho moc nebere jako posilu do jara, ale spíš až od nové sezony. Určitě bych mu dal ještě sezonu šanci, pak se uvidí :) ale s tím Pištou souhlasím, když sem přestoupil, přišel mi prvních pár zápasů docela zajímavý, co se s ním pak stalo fakt nevím, ale je to bída.

  • tvojemama - 04.06.2024, úterý, 18:50
    (1)

    Endl i Cedidla to by bylo super

  • spiky - 04.06.2024, úterý, 18:45
    (1)

    Vyjít Cedidla i Endl, tak se může rýsovat velice zajímavý tým s potenciálem :)

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 18:35
    (0)

    Tak Juroška by se třeba mohl rozjet.

  • karagavrylydys - 04.06.2024, úterý, 18:33
    (0)

    celtic: Ať zkouší, raději uvidím na hrotu perspektivní mladíky, než Mihálika s Kvasinou, kteří jsou k ničemu. Ale jeden gólový hroťák přijít musí, 2 roky hrajeme bez útoku.

  • celtic - 04.06.2024, úterý, 17:34
    (0)

    karagavrylydys : --myslím,že West tam bude chtít do mužstva zapracovat (i do útoku ) Novotného,Okoromiho a další mlaďochy..NEDĚLÁM SI TOTIŽ ILUZE ,ŽE PŘIVEDEME nového útočníka,budem rádi,když se podaří Endl a Cedidla,,,hlavně ,že ostává Juroška a Blahut a na těch můžeme stavět v přístí sezoně

  • karagavrylydys - 04.06.2024, úterý, 14:36
    (0)

    Součástí omlazovacího procesu kádru 1. FC Slovácko zůstává křídelník Pavel Juroška (22). Jeden z klenotů klubu, který startuje po odchodu trenéra Martina Svědíka novou éru, se nestane posilou Viktorie Plzeň. Přestup sice byl v jednání, ovšem k dohodě mezi všemi stranami nakonec nedošlo. „Už to padlo před koncem minulé sezony,“ informoval sportovní manažer Veliče Šumulikoski. Tom123456789 VÝSLEDKY FOTBAL HOKEJ MMA TENIS OSTATNÍ PŘEDPLATNÉ VIDEO BLESK SPORT ☰ VÍCEZavřít menu 1. LIGA 4. června 2024 • 14:10 Juroška do Plzně nejde. Slovácko chce hráče Zlína a Zbrojovky, kouč je jasný Autor: Michal Koštuřík VSTOUPIT DO DISKUSE0 Roman West nahradí ve Slovácku Martina Svědíka Roman West nahradí ve Slovácku Martina Svědíka Baník porazil v posledním kole Slovácko a slaví postup do předkola Konferenční ligy Baník porazil v posledním kole Slovácko a slaví postup do předkola Konferenční ligy Baník porazil v posledním kole Slovácko a slaví postup do předkola Konferenční ligy 8zobrazit galerii Součástí omlazovacího procesu kádru 1. FC Slovácko zůstává křídelník Pavel Juroška (22). Jeden z klenotů klubu, který startuje po odchodu trenéra Martina Svědíka novou éru, se nestane posilou Viktorie Plzeň. Přestup sice byl v jednání, ovšem k dohodě mezi všemi stranami nakonec nedošlo. „Už to padlo před koncem minulé sezony,“ informoval sportovní manažer Veliče Šumulikoski. O Pavla Jurošku byl po jeho životním ročníku (5 branek) zájem. Dříve totální spalovač šancí se začal střelecky prosazovat, získal pevnější místo v sestavě. Zaujal většinu prvoligových celků. Zatímco transfer do klubu na úrovni Slovácka nedával smysl, interes Plzně už bylo třeba vyhodnotit. Ve finále ovšem platí, že rychlonohý mladší bratr obránce ostravského Baníku pokračuje v působení v Uherském Hradišti. Tam ho od léta povede kouč Roman West, jehož nástup k týmu od dorostu je formalitou. Slovácko musí po konci kapitána Michala Kadlece řešit stoperskou pozici. Jelikož Tomáše Břečku dlouhodobě trápí zdravotní potíže, řeší se mimo jiné příchod Lukáše Endla ze Zbrojovky. Talentovaný mladík (20) už nechce hrát další rok druhou ligu, potřebuje se posunout a začít potvrzovat své předpoklady. „Rozdělaných hráčů je víc,“ upozornil Šumulikoski s tím, že žádný obchod zatím není uzavřený. To platí i pro univerzálního zadáka Martina Cedidlu (22) ze Zlína, potenciální náhradu za třicátníka Petra Reinberka. Bývalý reprezentant U-21 navíc může kdykoliv plnohodnotně zaskočit i ve středu obrany. Smlouva mu doběhne v zimě, tudíž má Zlín poslední šanci ho nějak zpeněžit. „Líbil by se mi,“ potvrdil manažer šestého týmu minulé sezony. Také tento přestup je však stále ve hvězdách. Už proto, že jde o regionální rivaly, každý přesun mezi nimi vzbuzuje u fanoušků vášně. Nejsou to jednoduchá a běžná rokování ani pro funkcionáře. Pokud to jde, kluby se podobným transakcím spíš vyhýbají. Nicméně Cedidla by se do Slovácka svým naturelem hodil. A ani on nehodlá brzdit svůj vývoj po sestupu Zlína v nižší soutěži. Další změny? Záložník Daniel Holzer dostal nabídku nové smlouvy, ovšem pravděpodobnější je jeho odchod do Polska či návrat do Baníku. „Je to na něm,“ reagoval manažer. Nejistá je budoucnost Jana Kalabišky (37) a Milana Petržely (za pár dnů mu bude 41 let). V případě druhého jmenovaného to vypadá, že si ke své fotbalové dlouhověkosti přidá v mateřském klubu ještě rok. „Myslím, že ještě chce hrát. Má jinou figuru než ostatní,“ mínil Šumulikoski. Z hostování se vrátí brankář Jiří Borek (Vyškov), jenž by mohl zatlačit na zkušené Milana Heču a Tomáše Fryštáka. V útoku se nadále počítá s triem Kvasina, Vecheta, Cicilia. „Všichni mají smlouvu,“ podotkl Šumulikoski. Neodchází ani slovenský krajní bek Patrik Blahút, který na jaře zaujal vicemistra ze Slavie a Slovácko na něj uplatnilo opci na přestup z Podbrezové. „Zůstává u nás,“ sdělil manažer. „Povedl se nám, ale bude ještě lepší. Potřebuje teď udělat celou přípravu,“ dodal.

  • bambulak - 04.06.2024, úterý, 14:35
    (0)

    Vlastne nic noveho. Kosturik potvrdil WEsta, Juroska zustava. Cedidla v jednani Endl také, Petrzela dalsi rok. A k tem prestupum je to spise cucani z prstu a clanek o nicem: „Rozdělaných hráčů je víc,“ upozornil Šumulikoski s tím, že žádný obchod zatím není uzavřený.

  • karagavrylydys - 04.06.2024, úterý, 14:34
    (0)

    BM: Jestli přijdou Cedidla a Endl, tak super. Ale pokud nekoupíme skutečného útočníka a budeme zase spoléhat na to, že se probudí Cicila, Vecheta nebo snad Kvasina, tak se budeme furt točit v kruhu.

  • Mouses - 04.06.2024, úterý, 14:33
    (0)

    Hodí to sem někdo celé? Že Zbrojovky mě napadá jen Endl

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 14:32
    (0)

    Premium, smolík...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 14:19
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/448316/juroska-do-plzne-nejde-slovacko-chce-hrace-zlina-a-zbrojovky-kouc-je-jasny.html

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 13:57
    (0)

    BM: To já nerozporuju, taky si myslím, že největší problém Baníku byla nekoncepčnost a taky chaos ve vedení, na což upozorňovali sami fanoušci. Je pravda, že dokázali opravdu střelit hráče za obrovské peníze, na druhou stranu se nebojím říci, že se tam protočily desítky hráčů, o kterých neměli přehled ani sami Baníkovci a když se jich zeptáš, ani nevědí, že tam někdo takový vůbec byl. Podle mne je to úplný opak toho, co u nás. Tam poněkud bezhlavé utrácení a víra, že se trefili, kdežto u nás se ten kádr držel co nejdéle pohromadě a přicházeli jen správně vytipovaní hráči a řekl bych, že vzhledem k posledním sezonám a k výsledkům ta naše filosofie byla lepší. Teď je však nutné si přiznat, že akademii mají vynikající, zázemí nesrovnatelné. Dokáží opravdu vychovat zajímavé kluky a je s podivem, že nedostávají více šancí a hrají spíše přespolní a cizinci. A ještě jedna věc: stejně jim ti nejlepší mládežníci utíkají do pražských S... Já jsem zvědav na jejich počínaní v Evropě. Upřímně řečeno, Hapalovi moc nevěřím a myslím, že poletí hned v tom druhém předkole. Opravdu je rarita, že se do pohárů dostane klub, který na jaře snad doma nevyhrál, ale to se i my musíme podívat do zrcadla...:-)

  • celtic - 04.06.2024, úterý, 13:54
    (0)

    co sem slyšel od jednoho Baníkovce,,,(snad to není fáma),,ale majitel Baníku Brabec má bohužel rakovinu a údajně nabízí Baník k prodeji,,, prý největším zájemcem předseda hokejového svazu je Lojza Hadamczik

  • Nike - FCS - 04.06.2024, úterý, 13:54
    (0)

    Nesmíme se dívat jen na "A" mužstvo, to jaké mají zázemí baníkovští v mládeži, to je neskutečné...To nejde absolutně s námi porovnávat a můžeme jenom tiše závidět... Takže Brabec tam udělal obrovský kus práce...Takového majitele to chce, který má do toho zápal, je na každém jednání a tím fotbalem žije od rána do večera...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 13:41
    (-1)

    Šovki: výsledky A týmu jsou chabé, nebo spíš byly doteď... Baník má teď vybudovanou jednu z nejlepších akademií v zemi, ohledně trenérů, zázemí, atd. B tým budou mít v druhé lize, a osobně některé prodeje hráčů do Slávie, atd. dokázali za úplně jiné finance než kdy my... myslím si, že u nich to teď půjde nahoru každoročně u nich je prostě problém trenér A týmu, tam mají za mě dlouhodobě slabinu až vyřeší i tohle budou do TOP4 stále... naše zoufalé jaro je dáno neinvesticemi do kádru v zimě po odchodu Valenty a zranění Kadlece, dokázat je aspoň trochu nahradit adekvátní posilou, která ale bude zaplacena (bude do ni investováno majiteli), tak jsme letos skončili 4 stoprocentně... pan Zemek do fotbalu dal taky velké peníze, ale je potřeba aby si sám zhodnotil, kdy je klub dobré prodat, protože jinak to bude pro něho už jen a jen ztrátové a osobně jak jsem psal v 73 letech, už nečekám divy, kdo ví jaký bude Brabec v Ostravě až bude mít tolik let...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 13:34
    (0)

    Bonito: to se mi nezdá, dvě kola šest bodů, s Brodem máme horší bilanci, s Bohunicemi, ještě hrajeme poslední kolo u nich a pouze s Hranicemi máme lepší bilanci, sestupují tři týmy, tak nevím...

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 13:26
    (1)

    Asi tak, kdyby nebylo našeho zoufalého jara a Liberce, kterému odešla forma, tak je Baník tam, kde poslední roky a vyhazuje dalšího trenéra, jako už několikrát. Vzhledem k tomu, kolik tam Brabec za ty roky už narval peněz, jsou ty výsledky dost chabé.

  • Bonito33 - 04.06.2024, úterý, 13:25
    (0)

    BM: Béčko je zachráněné..

  • kecipep - 04.06.2024, úterý, 13:15
    (0)

    Hory: Když si promítneš Zemkovu historii, tak není srdcař?

  • Hory - 04.06.2024, úterý, 13:10
    (0)

    Já to právě obdivuji i k vůli tomu co popisuješ. To je srdcař!

  • Valheru - 04.06.2024, úterý, 13:04
    (0)

    Hory: na to, kolik do toho sype, jsou tam tom fakt hodně blbě... aby se do Evropy dostali jen díky nemohoucnosti naší a Liberce, to je k pláči ne k obdivu...

  • Hory - 04.06.2024, úterý, 12:45
    (0)

    Ono když se člověk podívá z čeho p. Brabec vytáhl Baník a kolik neustále do toho sype, tak o tom se nám může jen zdát a můžeme tiše závidět. O síle Baníku i v zákulisí svědčí to, že pokud se zásptupci nejvyšší trojky vedené svými šéfy scházejí s tím něco domluvit, tak je tam vždy p.Brabec. I to svědčí o tom, jaké má postavení i v zákulisí.

  • a jé - 04.06.2024, úterý, 12:28
    (0)

    Ja mam už delší dobu pocit , že klub se bude predsvat do nových rukou až bude v druhé lize, tam někde kde začínal pan Zemek

  • bambulak - 04.06.2024, úterý, 12:11
    (0)

    same dobre zpravy

  • kecipep - 04.06.2024, úterý, 12:05
    (0)

    Na Bazalech padá i jméno Michala Kalvacha, který momentálně působí v mládeži Slovácka. Také on by se mohl stát novým členem některého z realizačních týmů. V příštích dnech sportovní ředitel Luděk Mikloško rozhodne, pak slezský klub všechny změny oficiálně oznámí.

  • tomisek - 04.06.2024, úterý, 10:56
    (0)

    treneri delaji hrace

  • Skein - 04.06.2024, úterý, 10:08
    (-1)

    ach zase to zázemí...jak na stadioně apod.

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 10:03
    (0)

    ...vychovali talenty jako Tkáč, Slončík, Bužek. Tady si o tom můžeme nechat leda tak zdát.

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 10:02
    (0)

    Tak o Gottwaldovu si můžeme myslet ledacos, ale je faktem, že v poslední relativně krátké době vyprodukovat ta

  • Hory - 04.06.2024, úterý, 09:58
    (0)

    Jak píše dnešní iSport Dynamo je K.O. Nejsou na nic peníze a čeká se, komu dřív rupnou nervy. Je tam díra 50+ milionů, asi čeká, že přijde zázračný investor přes Angličany z Nigérie,“ tvrdí jeden ze zdrojů Sportu, který zná zákulisí jihočeské organizace.

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 09:46
    (0)

    Hory: ale jinak souhlasím, že asi zisk z permic a lístků nebude z klubu dávat pryč, prostě to půjde na chod klubu a peníze se dají získat z prodeje hráčů, které by šly vyvést... ale furt tam nechápu pozici druhého majitele, jak si to mezi sebou smluvně pořešili...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 09:43
    (0)

    Hory: nevím, jak je to s tou bezdlužností, ale u Budějovic psali něco, že v březnu hráči a všichni okolo podepsali, že jim klub nic nedluží a díky tomu dostali Budějky licenci i pro sezonu 2024/2025, ale jestli po tom to datu začali zase hráčům dlužit peníze, to už na licenci v této nadcházející sezoně nemá vliv a to může být i případ Slovácka...

  • Hory - 04.06.2024, úterý, 09:40
    (0)

    BM : já to samozřejmě nevím, jen se domnívám. Přijde mi nesmysl, pokud se dluží hráčům a nevím komu, brát v té chvíli peníze co natékají z prodeje z permic. Navíc, pokud chceš dostat licenci na další ročník, musíš mít tuším bezdlužnost. Takže v tuto chvíli by to bylo dvakrát nerozumné ty peníze brát. Domnívám se, že jeho uvažování může jít směrem, přijdou vyšší peníze v novém ročníku za tv práva a další, takže z toho musíte vyžít, nebude mě to stát ani korunu, možná si i nějaký ten milion vyvedu, ale majitel budu pořád.

  • tomisek - 04.06.2024, úterý, 09:36
    (0)

    Akademie - jedna vec je nekvalitni zazemi:, druha vec treneri. Je potreba zaplatit kvalitni trenery . Radeji uvidim v akademii 4 kvalitni trenery u dorostu, nez napr Kvasinu v ácku

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 09:29
    (0)

    Hory: jak víš, že jsou to drobné z pohledu pana Zemka, prostě jestli klub dluží peníze hráčům, tak za mě to nebudou drobné pokud budu majitelem, to si může dovolit říkat, někdo kdo nemá žádné závazky...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 09:27
    (0)

    eLucky: dobře, ale pokud chceš jít cestou akademie, musíš do ní investovat a pokud chceš v tomhle dohnat konkurenci, tak tam musí jít enormní finance, klidně i na úkor prvního týmu, ale to se neděje...a ten dlouhodobý problém se ani nevyřeší s panem Zemkem jako majitelem, bude mu 73 let, ty si myslíš, že má ambice ještě někde budovat a zkvalitňovat akademii, podívej se na vlakové a autobusové nádraží ve Zlíně, to má taky pan Zemek a investice nula a nevěřím tomu, že pokud to bude pan Zemek vlastnit dál, že se s tím něco stane... a to že byl Svědík brzda toho, že nevylezl nikdo z akademie do A týmu, to už jsme tady řešili několikrát...

  • Hory - 04.06.2024, úterý, 09:17
    (0)

    To, že by si p. Zemek bral (jak tady někteří uvažují)i peníze z permic nevěřím. Zaprvé jsou to z jeho pohledu drobné a za druhé si myslím, že zese takový magor není. To, že se permice zdražují je asi i důsledkem toho, že klub ty peníze opravdu nemá a hledá jakoukoliv cestu, jak získat každou korunu navíc. Jinak k tomu rozhovoru Šumiho. Mluví jak politik, aby sice mluvil, ale zároveň nic neřekl. Nicméně v tom závěru rozhovoru odpověděl, kde vezmeme nové hráče ...

  • eLucky - 04.06.2024, úterý, 09:16
    (0)

    to BM: Pokud klub chce žit z akademie, tak akademii musí upřednostnit - tzn. že to podle toho musí vypadat - v akademii se už ROKY enom látají největší průsery v naprosto tragickém zázemí. Nejenže nás předběhli všechny ligové a druholigové týmy v zázemí akademie, ale už jsou na tom líp často i v divizích apod. Kromě toho, že se veřejně porád proklamuje to, že se klub bude budovat na základech z akademie to není nijak vidět. A na rovinu si přiznejme, že za poslední roky nevylezl do áčka skoro nikdo z akademie z prostého důvodu brzdy ve Svědíkovi. Nicméně to neumenšuje tu brutální díru v kvalitě zázemí jaká se v klubu dlouhodobě tvoří... tady prostě musí být priorita klubu do budoucna pokud chce přežít v rostoucí konkurenci - to sebevětšími penězi od majitelů nedožene. Vetší prachy na posily možů klubu pomoct na 1-2 sezóny, řešení tohoto dlouhodobého problému může klubu pomoct klidně na 10-20 let...

  • drzý vandrák - 04.06.2024, úterý, 09:15
    (0)

    Jaký pán, takový krám...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 09:09
    (0)

    A jednu věc nechápu je 4.6. a my stále nemáme potvrzeného hlavního kouče pro sezónu nemluvě o jeho realizáku, všichni ví, že to bude West, ale já nechápu proč to tedy ještě nebylo oznámeno, na čem to stojí... za dva týdny začíná příprava, co Petržela, Kalabiška a Holzer budou v přípravě nebo ne...

  • Bayern Munchen - 04.06.2024, úterý, 09:04
    (0)

    No koupím si permici, jako obvykle již pěknou řádku let i když se na moc zápasů nedostanu... co s těmi penězi následně udělají majitelé je věc druhá, je to jejich klub mají na to právo, jen chci věřit tomu, že to tady nedopadne jak v Budějkách, i když našlápnuto k tomu je... taky by mě zajímalo vyjádření majitelů, protože opravdu mezi lidmi se šíří různé věci... ale toho se nedočkáme, jo a ještě k tomu co říkal Šumi, zaměřit se na akademii a odchovance, ale jako je potřeba si říct, kdo letos zachránil dorost, vždyť se tam v zimě přivedli 3 nigerijci z toho jeden hostuje z Líšně, dále tam došel golman a útočník z Brna a díky tomuto zkvalitnění odjinud plus trenér West s kondičákem se to zachránilo, kde vidí ty odchovance, možná jedině ten Novotný a o B týmu se nebudu bavit, to je to samé, tedy ještě zachráněný není, snad ten bod ještě uhrají a tam je to to samé Okomori, Obouchi, Holásek, Novák, to jsou odchovanci... necháváme si odchovance utíkat pryč... pak se tam i těžko hledá kvalita pro A tým...

  • lagic - 04.06.2024, úterý, 08:35
    (1)

    Nevěřím, že bylo "rozjednáno". To je přece nesmysl. Možná bylo osloveno a řekli, že sem nechtějí. Ale jednání přece začíná až v momentě, kdy mají obě strany zájem o spolupráci. Rozjednané podle mě znamená, že se nedohodli na podmínkách, financích nebo délce kontraktu a to, že jim jiné kluby nabídly lepší smlouvy je problém jen a jen FCS, že na to nemají od majitelů prostředky.

  • adolf - 04.06.2024, úterý, 08:07
    (0)

    A jé: po tom tady voláme už dlouho a nic se neděje.. všichni bychom to ocenili, ale to by nás klub nesměl mít úplně u prdele :)

  • a jé - 04.06.2024, úterý, 07:50
    (0)

    A pak čtete vyjádření Šumiho, ze bylo v zimě rozjednano několik hráčů a každý si to rozmyslel. Myslím, že moc chybi férovka tam by se možná pár věcí ujasnilo

  • lagic - 04.06.2024, úterý, 07:41
    (0)

    to Nike: já zřejmě stejně vyměknu a nakonec ji koupím taky, ale takhle nasraný na majitele jsem fakt dlouho nebyl.

  • Nike - FCS - 04.06.2024, úterý, 07:23
    (0)

    to lagic: Já si permicu koupím, abych podpořil můj oblíbený klub ale ne abych podpořil v tuhle dobu nemohoucí majitele...Ten klub za to nemůže, kdo je vlastní... Nicméně s tebou naprosto souhlasím a máš pravdu

  • Šovkovskij - 04.06.2024, úterý, 07:06
    (0)

    Amen.

  • lagic - 04.06.2024, úterý, 07:02
    (4)

    Jednu strategii klub má. Přežít, nespadnout, nevyčnívat, vymlouvat se, že jsme malý klub na konci republiky, kam žádný hráč nechce jít a musíme být vděční, že se tu hraje liga. Dále hlavně nikoho z fotbalu nenaštvat a přitakávat ostatním klubům a lézt všem do zádele, tedy až na fanoušky, ty má klub v zádeli už dávno. A protože jsme ekonomicky nebohatý kraj na konci republiky a nikdo se o nás moc nezajímá, tak to fanouškům ještě osolíme v podobě jednoho z nejdražších vstupných v republice, vždyť takový full service nemají fanoušci ani na Spartě. Jen nevím, zda se tomu smát nebo plakat!

  • lupen - 04.06.2024, úterý, 06:55
    (1)

    tvojemama - Když si vzpomenu jaký byl problém pro majitele dojít za Svědíkem před sezonou a promluvit si o posilách tak pochybuju že od nich můžeme čekat nějaké vyjádření.

  • silon - 04.06.2024, úterý, 06:54
    (0)

    Bonito: klidně reaguj

  • Noobik - 03.06.2024, pondělí, 23:37
    (2)

    to tvojemama: souhlas, vyhru v poharu a ucast v kl jsme absolutne nevyuzili…. Za me neni zadna strategie, jak kratkodoba tak ani dlouhodoba…

  • tvojemama - 03.06.2024, pondělí, 23:12
    (1)

    Liberec mě byl vždy jedno a teď budou dělat i dokument. Kania to klidně může posrat ale je dost otevřený a každý se o ten klub zajímá víc jak o nás pomalu když jsme ty poháry hrály. Od majitelů víme hovno. To je fakt problém dojít a říct jak bude klub fungovat a jaké budou cíle?

  • tvojemama - 03.06.2024, pondělí, 23:09
    (0)

    Skein- Proto jsem se ptal. Ví vůbec klub kolik na něj chodí děcek do 15 let? Je to horší nebo lepší jak předtím.

  • fandajakhrom - 03.06.2024, pondělí, 20:59
    (2)

    Ja si tez zatim permici nekoupim.. uvidime, jak klub posili a podle toho se rozhodnu. A nasledne klidne nakoupim kraviny ve fanshopu za dalsich 5000,-..... neni to o urcite o tom, ze jsem pseudofanousek.. míček je na strane majitelu - cetli jsme blaboly o navyseni rozpoctu apod.a realita je uplne jina... to, ze jsem fanousek nezmamena, ze se necham krmit blbostma

  • Bonito33 - 03.06.2024, pondělí, 20:55
    (0)

    Rád bych na silona reagoval, ale chtěl bych být slušný, tudíž to nechám bez odezvy. Jak píše Hynda, kdo chce si koupí...

  • Hynda - 03.06.2024, pondělí, 20:42
    (0)

    Já nevím co tu řešíte je snad na každém jestli si koupí nebo ne kdo chce permicu tak ať si ji koupí a kdo nechce ať nekupuje dal bych to neřešil

  • a jé - 03.06.2024, pondělí, 20:42
    (0)

    Silon dle mého si to nepochopil. Nikdo tady neříká aby do toho vrážel ročně 800 mega. V době kdy jsme hráli KF stačilo koupit 2 hráče za sezónu pozor říkám koupit a to co jsme předváděli a co nás dovedlo k poháru a KL by pokračovalo v podstatě se stejným rozpočtem. A ty peníze byli.

  • silon - 03.06.2024, pondělí, 18:43
    (0)

    Vy jste fakt smesni pseudofanousci. Ta logika "když majitel nedá tolik peněz, kolik si já preju, tak já si žádnou permanentku nekoupim.. no tak nekupujte. Proc to sem vlastně píšete, abyste všem ukázali, jaká vás chytla panika, se letos nejedeme na top 6? Vy jste ubozaci.

  • Mouses - 03.06.2024, pondělí, 18:35
    (0)

    No taky ještě počkám jak se vyvine směřování klubu. To dlouhodobé sraní na vlastní fanoušky je do nebe volající. Co má ty lidi k nákupu permice motivovat? Letos budu taky hodně přemýšlet o obnovení...

  • Petros - 03.06.2024, pondělí, 18:26
    (0)

    spiky, máš naprostou pravdu. Já jen reagoval na lidi, kteří tu psali, že si nekoupí permicu, protože ty prachy si stejně veme Zemek....to je nesmysl a to je jediné co jsem chtěl těmto lidem říct 🤷‍♂️

  • spiky - 03.06.2024, pondělí, 18:19
    (1)

    Nechtěl jsem nic psát, ale .. Takže fanoušci mají zachránit klub koupí permice? Nebo co se tím snažíš napsat? Že když nepodpoříme, tak krachneme a budeme za to moci my? Jako toková úvaha je za mě totálně mimo. Pokud tomu tak je, tak bych čekal že se vyjádří majitelé. Bohužel o nich se vědělo pořádně jen při příchodu Skopala. Od té doby je ticho. Neříkám že nepodpořím jako každý rok, ale nejsem fanoušek současného stavu. Za roky se nic nezměnilo. Klub nepochopil za dost let, jak by se mělo pracovat s fanouškem ať stávajícím, tak případně budoucím. Místo abychom se bavili teď o tom že tu máme TOP3 trenéra v ČR a jsme pevně v TOP4 v lize, tak nikdo neví co bude. A trvám si na svém, že po poháru tu bylo sportovně vše nastaveno na to, aby se to udrželo víc let, než jednu sezónu a dalších pár sezón jsme mohli atakovat s jistotou nejvyšší příčky. To že se to nezvládlo na jiných frontách, jde za mě především za vlastníky klubu. A jestli to tak není, tak tohle mlčení a nic nedělání přidá jen všem konspiracím a podobným věcem. Nikdo se nemůže divit, že lidi mají různé názory a že nejsou vždy zcela pozitivní.

  • a jé - 03.06.2024, pondělí, 18:18
    (0)

    Když si to tak čtu, tak pravdu mate všichni. Taky se mi plat v podstatě nezvedl oproti výdajům, rozpětí 400 až 1000 je nesmysl- to by nedosli ani S+S a už vůbec ne domaci. Chápu rozladěnost, klub byl v poháru, proháněl S, hral fotbalna který se dalo dívat, majitelé slibovali umístění do 6 místa (zatim to tak je ) ovšem všichni víme, že bez investic to nejde. To, ze Budějovice a jabka to nějak látaji všichni vi a dle toho se taky pohybuji. Horko těžko se budou zánět nový hráči když se neplatí. A k Zemkovi, nevěřím že si vezne peníze ze vstupného. To je nesmysl. To spíš s prodeje hráčů.

  • Petros - 03.06.2024, pondělí, 17:46
    (0)

    Hoši, já bych byl taky rád kdyby sa ta permica nezdražovala rok co rok a když už, tak s promakanou sérií benefitů....ale realita je bohužel jaká je. Ale můžete si být jistí tím, že peníze za permice opravdu neskončí v kapse Zemka ale v klubu a letos je to potřeba víc kdy jindy 🤷‍♂️

  • Skein - 03.06.2024, pondělí, 17:29
    (0)

    to tvojemama víš kolik stojí appka? myslí, že ne.vidíš konečný produkt,ale co je zatím je druhá věc ;)

  • bilas - 03.06.2024, pondělí, 17:28
    (1)

    Ono to bohužel vypadá, že největší marketingový projekt sezony bude dát 3x za sezonu lístky za litr, aby se prohli Fanoušci S, Baníku a pak se mohlo vedení poplácat po zádech jací jsou byznysmeni. A nakonec to dopadne jak v nástavbě, kdy na Kadlecovu/Svědíkovu rozlučku bylo poloprázdno, protože byla vyblokovaná tribuna pro Slávisty...Kdyby raději za ty peníze z permic najali markeťáka a nasypali do toho trochu peněz. Ten amaterismus působí fakt komicky ve srovnání se zbytkem ligy. Nebýt hostujících fanoušků tak ta návštěvnost je bídná i přes úspěchy v Evropě - V podstatě žádný příliv nových fanoušků nepřinesly. Jediné pozitivum vidím, že kotel se oproti minulým letem trochu naplnil. Ale třeba se něco změní...

  • Skein - 03.06.2024, pondělí, 17:26
    (0)

    to annubis: je to cenové rozpětí na zápasy, jak píše Bonito. Bráno dle mě i včetně poháru. Na obě S dražsí vstupné, na Plíseň max za 400 Kč myslím

  • lupen - 03.06.2024, pondělí, 17:19
    (0)

    Petros - vůbec jsi nepochopil co tu řešíme, většina z nás by klub podpořila jak jen to jde, ale já už prostě nebudu podporovat Zemka a tady to nesmyslné zdražování ke kterému není důvod.

  • lagic - 03.06.2024, pondělí, 17:13
    (1)

    Petros: kdybych byl fanoušek úspěchu, tak nemám permicu od otevření stadionu, tak tu plevu si nechej od cesty. Sezóna 21/22 za 1850, 22/23 za 2400, 23/24 za 3000 a teď za 3500. Mně za tu dobu nestoupl plat ani o korunu a náklady mám taky mnohem vyšší. A s tím, jak to majitelé vedou do kopru, tak je odmítám v tomto po 20 letech podporovat.

  • Bonito33 - 03.06.2024, pondělí, 17:11
    (0)

    Ann: To bylo aj letos psané 200-800..a nejdražší byly za 500kc.. Aspoň si tam někdo uvědomí a zamslí se, proč bude (nejspíš) úbytek permanentkářů.

  • tvojemama - 03.06.2024, pondělí, 17:04
    (0)

    Jen Sparta, Slavie a Plzeň je mají dražší ne? Pardubice mají poloviční kapacitu tak je to rozdíl. Když přišel Skopal tak se řeklo, že budem mít rozpočet na top 6 a už jsme dlouho nic neslyšeli. Kania měl na youtube Otázky a odpovědi na libereckém kanále a má to 30 k shlédnutí. Svedík když prodloužil tak mu byly slíbené posily a nic z toho nebylo. Teď bylo bídné jaro a je červen a pořád není oznámený trenér. V lize naruby si dělali v podstatě prdel, že Šumi má vlastně času dost. Pořád marketing nic moc a budování značky klubu taky nic. I tak mě ta cena permanentek nepřijde hrozná ale musíte chápat ostatní a třeba si ji 10-20% lidí neobnoví. Jinak jak těžké je udělat appku co má Slavie, Sparta? Když třeba permantkář nejde na zápas a zadá to do appky a to místo by bylo k prodeji. Já vím, že je to většinou jedno ale pro přehled a další věci by to špatné nebylo. Nebo je to moc nákladné? Jinak ví klub kolik chodí děti do 15 let na fotbal? Ty ceny bych dal pro ně klidně ještě menší.

  • annubis - 03.06.2024, pondělí, 16:52
    (0)

    Skein: proč je tedy napsáno, že cena vstupenek v den zápasu třeba na C4 bude 400 - 1000,-?

  • Skein - 03.06.2024, pondělí, 16:44
    (1)

    to annubis: neřekl bych

  • Skein - 03.06.2024, pondělí, 16:43
    (0)

    to Pajos: student nic

  • annubis - 03.06.2024, pondělí, 16:38
    (-1)

    Petros: na Spartu a Slavii určitě nebude stát vstupenka 500,- ale 1000 ,-. A pokud umí někdo aspoň trochu počítat a chce jít na zápasy s těmito týmy tak je permice jasná volba.

  • Pajos - 03.06.2024, pondělí, 16:27
    (0)

    No a studentské permice opět nic jestli se nepletu?😢

  • Petros - 03.06.2024, pondělí, 16:14
    (-1)

    Noobik, tak já chcu hlavně podporovat svůj klub a neřešit lístky jednotlivě zápas od zápasu. A koupí permice tomu klubu dáš prachy hned dopředu, víc po edu. Nakonec třeba budeme hrát líp, než si teď myslíme a pak budou lidi brblat, že si musí koupit lístek na Spartu za pětikilo. Prostě tak jak to je tak je ta permice stejně nejvýhodnější 🤷‍♂️ Nic další teď neřeším. Bylo by fajn kdyby ty permice Zemek zlevnil, no ale nestalo sa....mě teda přijde zas moc radikální kvůli zdražení o pár stovek tu hrozit tím, že přestanu chodit a nekoupím si ju

  • Noobik - 03.06.2024, pondělí, 16:02
    (3)

    to Petros: Otázkou ale je, zda to k něčemu bude. Vrátí se ti to nějak, ta tvoje podpora? Bude mít klub větší zájem o fanoušky? Takhle se to může dělat do nekonečna. Nevidím žádnou snahu o to, aby na stadion začlo chodit víc a víc lidí a místo, aby se přilákalo aspon cenou permice, tak se zdraží... Jediné co je, tak se udělá nový design permice a možnost koupi online.... Ok, tak pokud ti tohle stačí, tak je to v pořádku.

  • a jé - 03.06.2024, pondělí, 15:53
    (2)

    Všichni se vymlouvaji na náklady za energie, ano zvedly se, ale pokud to sleduji tak letos klesají takže pokud někdo říká, že musí zdražit k vůli energiim tak lže.

  • Petros - 03.06.2024, pondělí, 15:53
    (-1)

    lagic, jestli ti cena pod 200 za zápas přijde na tuto dobu a její ceny přehnaná oukej, nikdo nikoho nenutí si to kupovat 🤷‍♂️ podle reakcí tu sa asi oddělí zrno od plev a holt odpadnou "fanoušci" úspěchu a ne Slovácka. Jednou jsi nahoře, jednou dole ale opravdový fanoušek ten klub neopustí nikdy! A nepřehánějte to tu s tím Zemkem boha jeho....že si ty prachy vezme z prodeje permic atd....ksyby bral jak píšete někteří úplně vše, dávno jsou hráči pryč, klub nemá licenci atd. atd. Právě tyto peníze od nás půjdou do těch našich fotbalistů. Taky bych si samozřejmě představoval větší benefity a vylepšení. Ale aspoň poprvé každý z nás neplatí to stejné co kdokoliv jiný co si permicu kupuje poprvé.

  • lupen - 03.06.2024, pondělí, 15:22
    (2)

    Tak podle čeho jsou ty ceny nastavené ? Proč by jsme měly mít ceny permic jako v Praze ? Proč když máme dávat tolik peněz za permice + vstupenky na top 3 kdy bývá téměř vyprodaný stadion za pětikilo, se pořád jen z klubu ozývá že nejsou peníze. Strašně rád bych znal odpověď, protože to absolutně nechápu.

  • drzý vandrák - 03.06.2024, pondělí, 15:20
    (3)

    to huhu: Taky tyhle náklady rostou i těm fanouškům co si mají permici koupit a proto zváží zda je to pro ně ještě priorita.Je to tanec na tenkém ledě.

  • lupen - 03.06.2024, pondělí, 15:19
    (4)

    lagic - souhlasím naprosto se vším, Zemek má z toho velkou prdel, když se v minulosti zdražovalo tak jsem to bral, přece jen se pár let hrálo reálně o poháry, udržel se Martin, Havlas a několik ostatních. To co se ale děje poslední týdny už mně přijde spíš k pláči, klub není schopný oznámit trenéra, posily v nedohlednu víc než kdy dřív. Nefungujeme snad v ničem momentálně, ostuda na baníku. Nemám z toho dobrý pocit. Letos tu permici po letech oželím...

  • kecipep - 03.06.2024, pondělí, 15:18
    (0)

    Huhu: Amen. Ceny permic dle výkonů, to je zase novinka

  • huhu - 03.06.2024, pondělí, 15:10
    (-3)

    lagic: tvl, aby tě to nepoložilo. Kumulativní inflace je od roku 2019 na 35%, klubu za ty roky extrémně rostou náklady na energie, mzdy (nejenom mzdy hráčů). Takže ta cena je úplně normální a odpovídá. Poháry sme hráli před rokem, snad nečekáš, že je klub jako slovácko bude hrát každý rok a podle toho plánovat ceny permentek.

  • Bonito33 - 03.06.2024, pondělí, 15:09
    (1)

    Lagic: Naše skupina má na to stejný názor, letos bez nás.

  • lagic - 03.06.2024, pondělí, 15:04
    (3)

    Petros: Zdražení není o pár korun, ale o 500 a místo toho, aby člověk čerpal nějaké výhody z toho, že má permicu od otevření stadionu, tak mu ji tunelář Zemek každý rok citelně zdraží! Pár let zpátky jsem ji kupoval 2-2,5 tisíce, teď při výměně za 3,5! Akceptoval jsem to, když klub hrál na nějaké úrovni a o poháry, ale ne, když vidím, jak klub na fanoušky kašle a jak Zemek si z toho dělá dojnou krávu a budeme rádi, když se udržíme! porovnej ceny permic s ostatními kluby a uvidíme. Já jim na to poprvé od otevření stadionu kašlu, vždy jsem to bral jako podporu klubu, ale podporovat majitele (Zemka) odmítám. Zlepšení služeb a celkově produktu žádné, jen tahání peněz z lidí.

  • Michal fcs - 03.06.2024, pondělí, 13:45
    (0)

    Petros No právě nádherný design plastové kartičky a Revoluční změna možnost koupit do mobilu bral bych oboje Normálně bych si koupil do mobilu ale ten design se mi fakt líbí takže půjdu znovu do plastu

  • Skein - 03.06.2024, pondělí, 13:34
    (0)

    a nezapomeňte jak dlouho je tu doktor a v jakých sračkách klub byl! Ano nyní bych očekával něco jiného a změnu. Bohužel to neovlivníme...

  • Skein - 03.06.2024, pondělí, 13:32
    (0)

    jen Fanshop není v režii klubu, myslím, že se to má změnit..více by řekla Babu

  • adolf - 03.06.2024, pondělí, 13:31
    (0)

    Vosolys: autor tam píše: “Sleva do fanshopu, to je klasika, kterou dává k permici snad každý…” O tom si můžeme nechat jen zdát :) Hradec nám krásně ukázal jak se to dá udělat. Myslím že tohle by nalákalo aspoň nějaké nové lidi a nám co si ji kupujeme každoročně by to taky udelalo hned větší radost.. Petros: no právě zemek nedá nic a ještě si vezme tržbu z permic

  • Petros - 03.06.2024, pondělí, 13:26
    (-1)

    Přesně, jak psal Hory. Nákupem permice max podporuju svůj klub a kdy jindy, když ne teď. Všichni víme, že hlavně Zemek nedá nic a tak klub o to víc potřebuje příjem odjinud, třeba od nás za permice. Já teda počítám za sezonu 18 zápasů (může být i víc) a tam při obnově na B i C se dostaneš i při nových cenách pod 200,- za zápas!!! To jako chce někdo tu vážně tvrdit, že je to předražené? Víte kolik stojí lístky do kina, na koncerty, do divadla....večerě v restauraci??? Naopak konečně malý velký posun, že se dá koupit online a design letošních permic je nádherný 👏👏👏👍

  • Vosolys - 03.06.2024, pondělí, 12:57
    (0)

    https://x.com/vitsvoboda16/status/1797561352829178279 tohle je ale velká paráda. Snad někdy u nás :D

  • Mouses - 03.06.2024, pondělí, 12:57
    (0)

    No kéž by to klaplo :)

  • Hory - 03.06.2024, pondělí, 12:50
    (0)

    Mouses - iDnes. https://www.idnes.cz/fotbal/domaci-souteze/zlin-par-rozpocet-trener-cervenka.A240603_798889_fot_dsouteze_ten

  • Hory - 03.06.2024, pondělí, 12:47
    (-1)

    Teď jsem se podíval na cenu své permanentky, za právě skončený ročník. Stála 3 750 Kč, podíval jsem se na cenu na nový ročník 4 000 Kč. Jsem s tím ok, ten nárůst není nijak extrémní. Prostě půjdu a koupím si ji a tím podpořím klub. Za mě je každý permanentkáž sponzor klubu a já tím sponzorem chci být i nadále. Pak mám totiž právo i kritizovat, když do toho dávám své peníze a ne nadávat, ale do klubu nedát ani korunu. Na fb musí být asi veselo, tím myslím většina negativních reakcí. Sociální sítě nemám, tak si jen tak tipuji.

  • Mouses - 03.06.2024, pondělí, 12:46
    (0)

    Hory: Zdroj s tím Cedidlou?

  • Vosolys - 03.06.2024, pondělí, 12:35
    (0)

    Všechno se zdražuje a dát něco přes dvě stovky za zápas mi nepřijde zas tolik. Uvítal bych ale k permici třeba slevu do fanshopu.

  • Leroy Brown - 03.06.2024, pondělí, 12:06
    (2)

    Vosolys: myslím, že podobné výkřiky nejsou vůbec namístě, oproti loňsku je to další zdražení skoro o 10 % (když beru cenu při výměně) a s tím, jakou tužku jsme hráli na jaře a s celkovým vývojem klubu je naprosto normální otázka, zda ta cena spoustu lidí neodradí.

  • Šovkovskij - 03.06.2024, pondělí, 11:57
    (1)

    Přesně tak, jsem zvědav na ostatní celky a uděláme srovnání. Myslím, že budeme na špici, bohužel však z toho mít radost mít nebudeme🤣

  • adolf - 03.06.2024, pondělí, 11:47
    (1)

    Vosolys: na jaro měli vracet vstupné :D jsem zvedavý za kolik budou ji mít ostatní ligové kluby.

  • bambulak - 03.06.2024, pondělí, 11:38
    (0)

    ideálně zadarmo

  • Vosolys - 03.06.2024, pondělí, 11:28
    (-4)

    A za kolik by jste chtěli chodit na ligu? za stovku?

  • Šovkovskij - 03.06.2024, pondělí, 11:06
    (2)

    Asi tak, tatínek s dvěma synky se bude hodně rozmýšlet, zda jet na týden k moři, nebo na Slovácko😂😀

  • bambulak - 03.06.2024, pondělí, 10:58
    (0)

    zajimal by me % pokles koupenych pernamentek, s takovou cenou, po takove jarni sracce a nulove perspektive to bude poradny sesup

  • adolf - 03.06.2024, pondělí, 10:49
    (0)

    Šovki: nechtěl jsem to načínat ale těch lákadel kromě nového trenéra opravdu moc není. Např pro studenty nebo tatínky s dětmi to asi není jen tak.. Sleva na obnovení permice mi nepřijde jako sleva, spíš nová permice je ještě o to dražší.

  • Šovkovskij - 03.06.2024, pondělí, 10:41
    (3)

    Ty ceny jsou tedy mazec, navíc po tak úžasném jaru, nepřijde mi to opravdu nějak extra výhodné. Inu, jak vyhnat ještě více lidí ze stadionu 😉

  • Hory - 03.06.2024, pondělí, 10:41
    (0)

    No hlavně, že už to jde nakoupit do mobilu, konečně!

  • adolf - 03.06.2024, pondělí, 09:38
    (0)

    Co říkáte na vzhled permic? Za mě super změna. Teď ještě nějakou motivaci si ji koupit v podobě posil

  • kecipep - 03.06.2024, pondělí, 09:35
    (0)

    Hory: Kéž by

  • Hory - 03.06.2024, pondělí, 08:56
    (0)

    Slovácko intenzivně jedná s Martinem Cediidlou obráncem Zlína.

  • tomisek - 02.06.2024, neděle, 19:43
    (0)

    10tis asi ne , ale byvalo plno a v brode hodne husta atmosfera

  • Michal fcs - 02.06.2024, neděle, 19:14
    (0)

    Tvojemama: není

  • tvojemama - 02.06.2024, neděle, 18:39
    (0)

    Je pravda, že jak hrála Slovacká slavia derby s Brodem ve třetí lize tak došlo i 10 tisíc lidí? To musela být prdel

  • tvojemama - 02.06.2024, neděle, 18:37
    (0)

    Slavie měla letos hodně bodů ale stejně ten kádr a tolik hráčů😅. Jako Douděra, Tomič a k tomu ještě Blahút to by byl bizár. Ale je super, že ho máme a aspoň nějáká radost na jaro

  • Šovkovskij - 02.06.2024, neděle, 10:32
    (0)

    Není za co se omlouvat🙂

  • Mikulas - 02.06.2024, neděle, 10:29
    (0)

    Pardon, nevšiml jsem si

  • Šovkovskij - 02.06.2024, neděle, 09:21
    (0)

    To už tu bylo...

  • Mikulas - 02.06.2024, neděle, 09:08
    (0)

    Celkem překvapivé jméno, které se ve Slavii dle informací Sportu minimálně probírá a skautuje. Slovenský krajní hráč teprve v týdnu nastálo přestoupil do Slovácka, za správnou cenu by se ale mohl posunout dál. Čím Pražanům imponuje? Zalíbil se ve vzájemném zápase, zaujal svou nadstandardní rychlostí, díky které by se mohl stát ideální alternativou na lavičku za Davida Douděru. Michalu Tomičovi, který rovněž dorazil do Edenu ze Slovácka, na jaře odešla forma.

  • Šovkovskij - 02.06.2024, neděle, 08:20
    (0)

    Skein: Nevím, jaká je přesná kapacita, ale když loni, nebo předloni hráli pohár s druholigovou Jihlavou, tak tam byly namačkané dobré dva tisíce...

  • Hynda - 01.06.2024, sobota, 20:44
    (0)

    No já jsem bydlel od 89 v Bzenci hrál jsem i za dorost a žáky ale pak jsem se na to vysral...no ale teď Bzenec nehraje špatně sice tam je samí cizinec ale dá se to já hrál ještě za éry drozdyho a pataka to byli tehdá něj útočníci teď už drozdy dělá do bzeneckého fotbalu

  • celtic - 01.06.2024, sobota, 19:56
    (0)

    Bonito:👍...tak na fotbale v Bzenci sem este nebyl.ale pred tydnem sem jel pres Bzenec na kole😀

  • Bonito33 - 01.06.2024, sobota, 19:05
    (0)

    Shodou okolností jsem byl ve Bzenci jednou na fotbal, zrovna se Strání, no, moc toho Strání nepředvedlo, dostali tuším 4 góly a jeli domů, Bzenec hrál opravdu skvěle a v obou mančaftech kope dost "odpadlíků" ze Slovácka, co po dorostu byli již nechtění.

  • celtic - 01.06.2024, sobota, 18:02
    (0)

    Bonito: rado se stalo :)...jinak druhy v divizi je Bzenec..kde to po podzimu zacal trenovat Panik a vytahl je z poklidneho stredu na druhe misto...dokonce porazili na jare i Strani..aby nakonec pristi rok fotbalisti Bzence nepostoupili do treti ligy to by bylo taky fajne..ze by becko Slovacka melo kousek do Strani a Bzenca

  • Bonito33 - 01.06.2024, sobota, 16:36
    (0)

    Díky celtic)

  • Bonito33 - 01.06.2024, sobota, 16:34
    (0)

    Hory: Tak já to beru ze selského rozumu, když máme 6b na Hranice (posl. 2 zápasy), kde při rovnosti bodů rozhoduje vzájemný zápas. Doma 2:0, v Hranicích prohra 1:2.

  • Skein - 01.06.2024, sobota, 14:53
    (0)

    to Strání je pecka pro ně....https://slovacky.denik.cz/fotbal-divize/spacil-zazil-ve-strani-sestup-i-postup-z-divize-na-treti-ligu-si-verime-20240531.html

  • Skein - 01.06.2024, sobota, 14:52
    (0)

    v sezoně 1993/94 skončil klub druhý v moravskoslezské lize, přesto postoupil do rozšířené celostátní druhé ligy (druhá nejvyšší soutěž v republice). Tam však vydržel pouze jednu sezonu. V minulosti se klub pyšnil skvělými návštěvami, na stadion si našlo cestu i pět tisíc diváků. ...no máš recht Šovkovskij, to snad bylůo i derby s TIC. jsem tam také kdysi byl jako prcek :-D. Ale nyní je kapacita dle údají tisíc lidí

  • Šovkovskij - 01.06.2024, sobota, 14:38
    (0)

    A přitom tam je taková persona, jako Hamšík...

  • Šovkovskij - 01.06.2024, sobota, 14:37
    (0)

    V Brodě to taky dopracovali. Je to už drahno let, ale pamatuju si jej ve druhé lize a snad čtyřtisícové návštěvy na Orláku. Ale to jsem byl ještě dítě školou povinné, takže to bude snad tak třicet, to byly i egyptské pyramidy mladé :-)

  • celtic - 01.06.2024, sobota, 14:25
    (0)

    Za to Uhersky Brod je na tom spatne.je zatim posledni. Za to z divize do Msfl z Slovackym beckem postupuje Strani

  • celtic - 01.06.2024, sobota, 14:10
    (0)

    vcera meli jeste dva celky za nema 6 bodu ztratu a tri zapasy do konce...ted ale prohrali Bohunice z Karvinou a to byl jeden z tech celku.takze becko je ted definitivne zachranene az dnes

  • Hory - 01.06.2024, sobota, 11:26
    (0)

    Bonito33: tak proč tedy po včerejším zápase i Slovácký deník píše, že jsme o kousek blíž záchraně?

  • Bonito33 - 01.06.2024, sobota, 11:15
    (0)

    Michal fcs: B tým je zachráněný.

  • eLucky - 01.06.2024, sobota, 10:50
    (0)

    to kecipep: Nevim jak v dorostu, ale minule hrál proti Gottwaldovu cca půl hodiny a... jako može byt dobrý v zakončení, když se k němu dostane míč, ale jeden na jednoho je to - zatím - v mužském fotbale slabé!

  • Michal fcs - 01.06.2024, sobota, 10:22
    (0)

    B tým ještě záchrana není, ale je blízko

  • Marwik - 31.05.2024, pátek, 23:06
    (2)

    A tým 6., B tým záchrana, dorost záchrana, holky v pohárech, dalo se vyždímat možná víc, ale i tak úspěšná sezóna. Klobouk před dorostem.

  • Hory - 31.05.2024, pátek, 19:12
    (0)

    Skein : ano.

  • Skein - 31.05.2024, pátek, 18:51
    (0)

    tak asi Bolka do pohárů

  • Skein - 31.05.2024, pátek, 18:41
    (0)

    to Hory: byl jsi na Slavii?

  • Hory - 31.05.2024, pátek, 18:27
    (0)

    Tak celkem logicky, když áčko má dovolenou. Tak si říkám, zda se tu ještě objeví Cicilia, vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se po něm slehla zem.

  • kecipep - 31.05.2024, pátek, 18:11
    (0)

    Za becko nikdo z acka, ale v zakladu je 18 Uduebo z dorostu, na nej jsem zvedavy. Na Strahove proti Sparte si jejich stopery daval jak Cicilia, kdyz se mu zrovna chtelo

  • celtic - 31.05.2024, pátek, 15:26
    (0)

    JoseVale: bohužel máš pravdu...nic jiného nám ani nezbude.když nejsou hráči...ovšem Petržela aj Kalabiška to nejsou hráči na celý zápas,,,Petržela tak na posledních 20 minut a Kalabiška na celý zápas jedině na stoperu,na kraji obrany už je pomalý

  • Vosolys - 31.05.2024, pátek, 15:17
    (0)

    A za co by jste chteli kupovat posily, kdyz od nas hraci odchazeji zasadne zadarmo…ach jo.

  • Ondra - 31.05.2024, pátek, 14:59
    (0)

    Zajímavý názor padl před pár dny v lize naruby. Myslím, že to byl Košťa nebo Kvása. Říkali, že Šumi má na všechno dost času. Tak doufám, že nám všechny potenciální posily či hráči před podpisem smlouvy nezdrhnout pryč.

  • Hory - 31.05.2024, pátek, 14:50
    (0)

    Tak Holzera si můžeme asi taky škrtnout. Nevím proč, ale pořád jsem v něm viděl v každém zápase Honzu Navrátila a asi ho bude i následovat v tom, kam Honza šel od nás. Ale na Danův gól proti Spartě při našem domácím vítězství nezapomenu, ten byl!

  • JoseVale - 31.05.2024, pátek, 14:45
    (0)

    Teď přijde to smutne období, kdy budou ostatní představovat nové hráče a tady nic. Možná se jako posila bude prezentovat prodloužení smlouvy s Petrzelou nebo Kalabiskou.

  • Leroy Brown - 31.05.2024, pátek, 14:42
    (0)

    Mimochodem, Kliment jde do Sigmy. Jak tady o něm někdo tuhle spekuloval.

  • bambulak - 31.05.2024, pátek, 13:47
    (0)

    šok !!!

  • adolf - 31.05.2024, pátek, 13:43
    (0)

    Překvapivý, ale rozhodně ne nereálný by byl druhý návrat Daniela Holzera (28) po třech letech. Levonohému univerzálovi končí ve Slovácku za měsíc smlouva, a přestože dlouhodobě kouká po štaci v polské Ekstraklase, ostravští funkcionáři jsou s vlastním odchovancem v kontaktu. Šlo by o alternativu jak do zálohy, tak do obrany k Patricku Kpozovi.

  • Skein - 31.05.2024, pátek, 13:34
    (0)

    https://www.databazeknih.cz/obalka-knihy/ctyrlistek-okurkova-sezona-416528

  • karagavrylydys - 31.05.2024, pátek, 13:00
    (0)

    celtic: Že by až tak?

  • celtic - 31.05.2024, pátek, 12:39
    (1)

    Karagavrylydys:uz byli predstaveny...Blahut a Novotny 😀😀😀😀

  • karagavrylydys - 31.05.2024, pátek, 12:35
    (0)

    Posily budou představeny kdy?

pristi
 Další články:
16.06.2024, neděle, 14:45 - Kalabiška po šesti letech opouští Slovácko, míří do Pardubic
16.06.2024, neděle, 14:41 -  Omladit musíme. Sportovní šéf Slovácka o konci Svědíka, novém kouči i Petrželovi
06.06.2024, čtvrtek, 08:57 - Nový trenér v tomto týdnu, bude to West?
03.06.2024, pondělí, 21:37 - Veliče Šumulikoski: Celou sezónu nehodnotím jako propadák
31.05.2024, pátek, 11:48 - Nová trenérka Slovácka: Vize, požadavky a koncepce se slučovaly s naší prací
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace