*
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Slovácko dalo Příbrami mat v závěrečné desetiminutovce

17.08.2015, pondělí, 07:57
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Dokonalý obrat předvedli ve 4. kole Synot ligy fotbalisté 1. FC Slovácko. Po Rezkově parádě sice s Příbramí dlouho prohrávali, když nemohli vyzrát na vynikajícího gólmana Hrušku, v závěrečné desetiminutovce ovšem jeho kouzlo zlomili. A to hned dvakrát, takže po trefách Daníčka a Kováře mohli slavit supercenné tři body.

„Vyhráli jsme opět jedno z dramatických utkání. Ze čtyř zápasů v lize jsme potřetí předvedli výkon na hranici maximálního nasazení," těšilo kouče vítězů Svatopluka Habance.

První šanci měli po obrovské chybě Slovácka při rozehrávce Příbramští, Štípkova přihrávka šajtlí ale nabíhajícího Bednáře na malém vápně o pár desítek centimetrů nenašla.

Modrobílí odpověděli rychlou akcí po pravé straně, kterou potáhl Diviš. Jeho přízemní centr sice byl zblokován, míč se ale odrazil přímo před Havlíka, který ovšem sám na malém vápně zakončil velmi slabě.

Pak už přišla paráda Jana Rezka. Hosté se po Daníčkově zaváhání zmocnili míče a podnikli rychlý brejk. Příbramský záložník se elegantně vyhnul Tomáši Radovi a tváří v tvář Milanu Hečovi předvedl lob jako vystřižený z fotbalové učebnice Karla Poborského – 0:1.

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 19.08.2015, středa, 14:36
    (0)

    Babu: jojo díky, takže už vím, četl jsem jej už ráno, akorát jsem myslel, že tohle je zase něco dalšího,,kdyby mi náhodou něco uteklo :) třeba nějaká posila :)

  • Babu - 19.08.2015, středa, 14:30
    (0)

    riedlss: jen o tom, jak má slovácko širokou marodku a že hraje s úzkým a slepeným kádrem a o sestavu se tak perou jiní hráči, kterým se pak na hřišti daří jako Daníček a Kovář.

  • riedlss - 19.08.2015, středa, 14:28
    (0)

    a je v tom článku něco zajímavého nebo o co jde, že je tady tolik povyku...........

  • Skein - 19.08.2015, středa, 14:26
    (0)

    to netuším, html apod. neznám :-D, jsou to asi ka.ři :-D

  • eLucky - 19.08.2015, středa, 14:19
    (0)

    to Skein: no jo... ale moc nechápu jak majů nastavené redirecty, protože přesměrovat tento odkaz na Sokolov, to sa mosí fakt umět:D

  • Skein - 19.08.2015, středa, 14:13
    (0)

    kurna, za textem asi nejde dávat další slova, bo to bere jako odkaz, proto to nahazuje ten sokolov, jinak je odkaz dobrý, po _hlt.

  • Skein - 19.08.2015, středa, 14:11
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/slovacko-po-ctyrech-kolech-zraneni-du0-/fotbal.aspx?c=A150819_2185230_fotbal_hlt ha, holt tam dělalo bordel :-D

  • Skein - 19.08.2015, středa, 14:04
    (0)

    Witeek bacha na slova, ano odkaz byl správný, viz link, že zdroj to změnil já nemohu, asi tak

  • Babu - 19.08.2015, středa, 14:03
    (0)

    kecipep: http://www.mfkkarvina.cz/clanek.asp?id=Ze-Slovacka-prichazi-Martin-Holek-2713 myslíš tohoto?

  • eLucky - 19.08.2015, středa, 13:57
    (0)

    to Witeek: Odkaz dal Skein správný... iDnes ho z nějakého důvodu přesměruje na jiný... si všimni v adresním řádku;)

  • kecipep - 19.08.2015, středa, 13:26
    (0)

    Někdo info ohledně Holka?

  • Witeek - 19.08.2015, středa, 13:21
    (0)

    Skein: To ty si uvědom,co jsi sem dal za odkaz! Nějaký Sokolov je mi u prdele.

  • Skein - 19.08.2015, středa, 12:37
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/slovacko-po-ctyrech-kolech-zraneni-du0-/fotbal.aspx?c=A150819_2185230_fotbal_hlt tohle si uvědomte!

  • Babu - 18.08.2015, úterý, 21:52
    (0)

    vajdik: já jsem ti snad nikdy neřekla nic sprostého, tak nechápu, proč se do mě zas navážíš. A líbí se mi, jak ještě včera byl pro tebe elucky anonym a dneska ho chceš praštit do brýlí. Nebaví mě to tu furt řešit, jestli se mnou chce někdo něco probrat (viz řím, na kterého už asi sto let nereaguju, ale přesto mě on zmiňuje stále a furt), tak víte, kde mě najdete. A jestli si myslíš, že se potřebujeme poplácavat po zádech, tak ani nevíš, jak děsně si mimo. Neznám nikoho na slovácku, kdo by dělal cokoli pro chválu. To by toho ostatně moc neudělal. Jen máme prostě každý jiný přístup, ale že mi nakonec bude i vyčítáno, že se snažím byt aktivní a přispět aktivitou ke zviditelnění klubu, to je pecka. Jestli se tu někdo schovává za anonymitu, tak jsi to ty a ne já. Přeju pěkný večer a doporučuju osobní antipatie schovat a radši se spojit za Slovácko.

  • celtic - 18.08.2015, úterý, 17:40
    (0)

    Šovki,Příbram (a Sparta) jsou mé nejneoblíbenější kluby v lize.Příbram protože je to umělé mužstvo bez fanoušků,mužstvo kde se perou jen prachy bez efektu,o to víc mě těší ,že právě tuto StarkoPříbram sme porazili :)

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 16:53
    (0)

    to Karlíto: Taky sem si říkal kde Rim přišel na ten tvůj obdiv k anglii:D

  • juancarlos - 18.08.2015, úterý, 16:06
    (0)

    to Rim : tak nevim, buď pod tímto nickem vystupuje někde jiný, nebo jsi si mě Rime z někým spletl. Řekni mě kde jsem tu jedinkrát něco srovnával z Anglií, něco co jednoduše srovnat nejde a kde jsi proboha přišel na to,že jsem vyznavač nějakého západního fotbalu ? Jako blbý jsem už dost, ale tak blbý jak mě tu maluješ ještě ne. A podle mě si jen starý ješita,který radši nesmyslně uhýbá od tématu,napadá kde koho a mele hadry z kaší, než by prostě uznal,že má normální chlapské krámy :-D

  • Šovkovskij - 18.08.2015, úterý, 14:58
    (0)

    celtic: Dokonce, nezbývá mi, než se jednomu fanouškovi Příbrami hluboce omluvit, zrovna šel asi na pivo, když tam mířily mé zraky:-)

  • celtic - 18.08.2015, úterý, 14:54
    (0)

    Šovkovskij..Šovki těch příbramáků bylo šest :)

  • Šovkovskij - 18.08.2015, úterý, 14:28
    (0)

    riedlss: Já velice dobře vím, jak to myslíš:-)

  • riedlss - 18.08.2015, úterý, 14:23
    (0)

    Šovkovskij: ty aby jsi se něčeho nechytl šmarja. Není to naivita, je to tvrdá realita a je to samozřejmost, že i takové zápasy se najdou v naší chcípácké lize. Ta atraktivita ale hraje velkou roli. Těch faktorů je vlastně nespočet, ale nebaví mě to už rozebírat. Prostě česká liga je největší shit, který mě paradoxně baví, protože fotbal.........

  • Buchlovjak - 18.08.2015, úterý, 14:10
    (0)

    Co tak se všichni diskutéři domluvit a vyrazit do Jihlavy podpořit naše borce? To mlácení slámy tady mě fakt nebaví :-)

  • Šovkovskij - 18.08.2015, úterý, 13:57
    (0)

    Je velký nesmysl se domnívat, že všechny zápasy, které se hrají v zemích, jako Německo, či Anglie, jsou nadprůměrné a s naší ligou se nedají srovnávat. To je velká naivita. I v těchto soutěžích jsou zápasy, které jsou nadprůměrné, průměrné a podprůměrné, což je naprosto všude. I u nás jsou zápasy, které zdvihají fanoušky ze sedadel (nemusíme chodit daleko, třeba náš zápas s Duklou), ale pak jsou tu zápasy, na které se nedá dívat, nebo jsou aspoň průměrné. Je to tak všude a je tomu tak i u nás. Velký rozdíl je v tom, že když vidíte holomajznu v Bundeslize, kde fandí 40.000 lidí, tak Vám to opticky a zcela zákonitě přijde daleko atraktivnější, než úplně stejná holomajzna v Jihlavě, kde jsou tři tisíce. A toto je i úkol pro média: hledat hlavně positiva a tím nalákat další, potenciální fanoušky, než vidět vše negativně, což lidi logicky od návštěvy dalšího zápasu spíše odradí. Ale to jsem trošku odbočil od tématu. KEIKEN: Mohu podepsat. Diviš se mi strašně líbil, rychlý, dravý, uměl se dostat do šance, byl snad můj nejoblíbenější hráč v týmu. Prostě nemohl zapomenout hrát fotbal, potřebuje spíše podpořit, věřím, že se do bývalé formy zase dostane, hodně je to o psychice.

  • KEIKIN - 18.08.2015, úterý, 13:50
    (0)

    Diviša nazatracovat !!! Vzpomeňte si loni jak lítal po lajně a dával centry. On není špatný, jen potřebuje zapracovat na fyzičce. Když bude 100 % ok, tak půjde nahoru i psychika a jeho celkový výkon. Nyní je zralý na to hrát za B a tvrdě makat, aby znovu získal svoji pozici. Já mu věřím, že se z toho dostane brzo a zase bude platným členem týmu.

  • riedlss - 18.08.2015, úterý, 13:08
    (0)

    vajdik: nechcu se nikoho zastávat, ale stejně tak, jak se dle tebe někteří plácají po zádech za aktivitu, ty se plácáš s ostatníma kritikama za stejné názory. Za těma aktivistama aspoň něco zůstane, po vás tak leda hovno. A nikdo nechce, abyste ty dotyčné chválili, ti mají chválu stejně tak u prdele. Dělají to pro Slovácko a nepochopí to nikdo, pokud nebude trávit hodiny za aktivitami, za které nikdo není placený ani vyzdvihovaný!! Chodí snad tito lidi se speciálníma tričkama s nápisy ,,Já jsem ultras člen, jsem eso a ty jsi hovno?, nechodí! Bez těchto lidí by jsi neměl ani své komentáře kam psát, tak je nechme dělat co dělají a jak to dělají, protože samosato nikdy neudělá. Samotná aktivita je i fandění nebo samotná návštěva na zápase, ale pak už je to hodně o přístupu a srdíčku. Je zajímavé, že na fotbal chodí dlouhodobě tisíce lidí, ale stále je jen možná desítka těch, co mají potřebu kafrat a kafrat. Impulzivně se nevyjadřovat neznamená, že člověk nemá zájem. Argument, že je to diskuze už je trapný, protože já stále nevím čeho chcete dosáhnout nebo co čekáte.(že ti napíše Krejčí nebo Habanec: ,,ano, dáme na tebe hošku, máš pravdu, jsi chytrý všímavý kluk,,). To, že tady budu mít s někým stejný názor mě osobně nevytrhne, to mám uplně v prdeli. Že chceš vidět superfotbal za 150Kč chápu, asi je to pro někoho moc, ale superfotbalu se tady i za tuto cenu nikdy nedočkáš, to by musel jít celý český fotbal nahoru a to se nikdy nestane. Doporučuji Německo nebo Anglii, pokud chceš na úkor ceny nekafrat. A nebo potom shlédnout trailer k dobrému filmu a za tu cenu si jej v kině naplno užít. Já koupil permicu a snažím se vnímat spíše pozitiva, protože jak jsem psal, to, že se mě Diviš v zápase proti Příbrami nelíbil nikoho nezajímá a rozhodně to nezměním nebo neovlivním komentářem na neoficiálních stránkách !! Vyříkám si kritiku s kámošama během zápasu a jedeme dál, čas běží pro další momenty a rozbory, hlavně bez emocí :) 

  • Šovkovskij - 18.08.2015, úterý, 12:41
    (0)

    Náhodou na Slovácku bylo pět fanatiků z Příbrami, což se o ne každém fanouškovském táboru soupeře dá říct:-D

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 12:29
    (0)

    to vajdik: Ty pořád nechceš pochopit proč sem sa do tebe obul! Znovu ti o tom už psat ale nebudu... je to očividně zbytečné... a dál se tu bude šířit blbá nálada a budete si tu pochlebovat navzájem jak to stojí za hovno a všichni budou spokojení... až jednou nebude už nikdo, kdo by takové brzdil, tak náš klub klesne na úroveň Příbrami. A opravdu se nebavím o úrpovni fotbalové.

  • vajdik - 18.08.2015, úterý, 12:11
    (0)

    Tak se asi nechápeme vzájemně a nečti si ani co píšu když tě to tak pohoršuje. Nebo toto je diskuze pouze kladná? Ano a najdi si jak tady všichni viděli Koneho v zakladu nebo na stridacce když Habanec tvrdil že za 14 dnů bude ok.. mozna uz tehdy jsem reagoval ze tomu nevěřím a drive jak 4 kolo s pribrami se na lavku nedostane. Treninkové manko atd..navíc me docela zarazi ze v rade lidi tady představuje Kone poloboha, který ale byl pouze viděn jeden polocas s druholigovým celkem kde zahral nadstandartně. Ja bych byl lehce opatrnější v jeho hodnocení a to jsem tady napsal a za tím si stojím. A pokud si najdes všechny moje příspěvky, v zadném neutocim vulgaritmi na nikoho z fora! A dost, nebudu si s tebou uz tady vypisovat protože mas asi jiny pohled na fotbal jako já. Já se snazim upozornit na něco co nefunguje aby bylo lepsi (je pravda ze se aktivne nezapojuji) ale od toho snad ma fotbalový klub své zaměstnance aby fungovalo to co jsem jiz několikrát napsal že na prvním zapase neslo. A kritika hraců je všude na svete, vypichuji Diviše, který si to dle mého zaslouží a pokud potkám někdy nekde Habance primo se ho na to zeptam proc tento hráč má stále místo v zakladu. Co se tyce toho spartana beka..v sobotu hral priserne ale predesle dva zapasy venku co jsem videl přes internet obstal. Je mlady, potřebuje se vyhrat, proto ho Sparta poslala sem..ale uz chci na pravém beku Kunyho. Asi tak...

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 11:58
    (0)

    to vajdik: To bys zkusil jenom jednou chytrolíne:) Asi si najdu teda všecky tvoje příspěvky, když se furt dokola oháníš, že to bylo JEDNOU. Zbytečné se o tom bavit, ty nechápeš můj postoj ke klubu a k diskusi a já nechápu tvůj.

  • achjohosku - 18.08.2015, úterý, 11:54
    (0)

    Máš naprostou pravdu, i já když sem napíšu, že Diviš trefí 9/10 centrů do obránce, tak je to špatně, co vůbec na této diskuzi dělám, ale tady někdo asi nechápe, že od toho snad diskuze je, tak pardon, že nevynáším Slovácko do nebes, protože když se tam pak po 2 výhrách vidí samotní hráči, pak to tak vypadá.

  • vajdik - 18.08.2015, úterý, 11:44
    (0)

    PROSIM pana eLuckyho aby me nebral do huby a ještě jednou me tu nazve kriplem tak mu pristi domaci jednu prastim přes ty jeho brýle. Rozhodl jsem se neprispivat na tento web, jelikož se tu chce slyset jen chvála a ody na všechno co eluky a babu a buh vi kdo pro klub delaji. Mě je u prdele kdo co dela, ja jen pisu ze Divis hraje asi rok uplne hovno a má porad svoje jiste jak mel Keba..ten odesel a nikomu nechybí. Prominte mi tu, ale me osobne proste hrac Divis dlouhodobe nesedí v základní sestave a nikdo mi to tu prece nemůže vyvracet. A prominte, v prvním kole na stadionu nic nefungovalo. Víc jsem v této sezoně kritického nenapsal. Na druhou stranu jsem pochvalil bojovnost, Vlastu Danička..ale mate pravdu, ELUCKYHO A BABU jsem tu VEREJNE NEPOCHVALIL JAK DROU ZDARMA PRO KLUB..tak se sami poplacejte po ramenou.. Já chodím na fotbal který za 150 Kč by měl mít urcite parametry nejen po fotbalové stránce. Az budu chtít jít na vesnický fotbal, zaplatím si 30 Kč, půjdu třeba na Buchlovice, nebudu cekat super hru, svetelnou tabuly protože ji ani nemají,atd. Ale vím že jdu na vesnický fotbal. Na SLovácko chodím na LIGU a ta má snad nějaké parametry které mi tu u něčeho chyběly / chybí a tak to napisu. Těšilo mě, KRIPL

  • Šovkovskij - 18.08.2015, úterý, 11:25
    (0)

    Dany-Hull City: To myslíš vážně, že 500 lidí čirou náhodou neumí přiložit vstupenku?:-D

  • rim - 18.08.2015, úterý, 11:14
    (0)

    Raďo máš recht, ale já když chci s někým prohodit před fotbalem v dědině, tak uhne očima. U některých třeba ani nevím, o koho jde. Několikrát jsem vzpouzel, ať se dá před zápasem nebo po zápase sraz v dědině. Ať si mrknem do očí a víme kdo s kým co. Ale k tomu došlo jen jednou a to tam došli dva lidi. Nějaké srazy v hospodách nemají podlé mého soudu moc cenu, na to si tolik lidí sraz nenajde. Ale na domácí špíl dorazí většina. Na výjezdu si s Vama taky bohužel nepokecám. Jedině že se hecnu a jednou vyrazíme, ať můžem kromě podpory fotbalu i pokecat. To proč je tu Chvátal je především otázka na někoho jiného, že pane Krejčí... Proto mě tak štve, že "musí" Svaťa tohoto hráče stavět. Proti Chvátalovi osobně nemám nic. Zcela jistě to může být fajn klučina. Jinak především respektuji rozkaz lídra kotle, který se do diskuze zapojil. Měli by si to vzít ale k srdci všichni. Jeden vedle druhého. I ti, kterých se zastává! Howgh

  • riedlss - 18.08.2015, úterý, 11:13
    (0)

    jinak si strašný volek :D

  • riedlss - 18.08.2015, úterý, 11:11
    (0)

    Říme: řekl jsem, že ten kdo tak přistupuje k věci je prostě ubožák, protože dát od něčeho ruce pryč a říct, že to není můj problém to je prostě ubohý přístup a pokud tak přistupuješ i ty tak to platí i pro tebe! A za slovem ubohý nebo ubožák si můžeš vybrat co chceš, v podstatě jsem mohl použít cokoliv. Za to ty jsi mířil přímo na mne s tím, že lidi nejezdí třeba kvůli mne, což se mne dotklo, protože proč by nejezdili, víš asi jenom ty :) což je směšné a zároveň k pláči. Ale ok, zkusím to změnit. místo dvou vět během mé cesty na výjezd zkusím říct jenom jednu a do Mp3 pořídím ještě jedny baterky navíc !! tě bůh vole !!!

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 10:25
    (0)

    to KEIKIN: Neříkám, že nemá pravdu... neříkám, že je jeho kritika neoprávněná, jenom říkám, že tím ničemu nepomože a strefuje se neustále do klubu, což prostě ubližuje obrazu klubu. A jako zatvrzelý fanoušek svůj klub samozřejmě hájím. To ještě neznamená, že zmíněné problémy nevidím a nikdy na ně nepoukazuju, ale narozdíl od vajdika a spol. si uvědomuju, že tady je to úplně k hovnu furt vytahovat. Kdyby napsal jednou dvakrát něco, dá se to brát jako kritika výjimečná, ale ne pokud pořád hledá problémy enom a nevidí zlepšení, které prostě je.

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 10:23
    (0)

    to Dany-hull City: V případě magnetických čipů by to mělo byt relativně jedno - to není snímač čárového kódu, tam to hraje dost podstatnou roli jak lístek přiložíš;) Nicméně souhlas. Zase se tu řeší problémy... po takovém zápase...

  • Dany-Hull City - 18.08.2015, úterý, 10:15
    (0)

    Proč se tady dohadujete? vyhralo se a zase tu vidim negativa, ja sem ten co mel nazor ze budem radi za 3 body po 5 kolech a taky sem rad ze to tak neni, je potreba rict, ze VELKÉ DÍK tomu kdo zprovoznil obrazovku tak jak fungovala, je to o HODNĚ lepší. A v neposlední radě i turnikety ze funguji, tem co nesli tak je to spis tim ze nevite jak se ma spravne prilozit vstupenka, nebo je to veci pak uz v systemu.

  • KEIKIN - 18.08.2015, úterý, 10:14
    (0)

    Vajdik má sem tam pravdu, ale jak už tu bylo řečeno, pláče na nesprávném místě. MYslím, že pro každého nespokojeného fans je cesta do kanceláře ředitele otevřená. Vím jak to myslí e-Lucky - nářky a stížnosti nepůsobí navenek moc dobře. Ten kdo chce opravdu věci změnit, musí se do toho holt obout osobně -- šak to mosíte znat z práce...co si sám neuděláš, nemáš. Já jsem byl v neděli spokojen. Ale kdybych byl rejpal, tak napíšu, že Vladimír škudlí každou korunku, protože mohl už tak v 80-té minutě pustit umělé osvětlení :-)))))

  • Zdeny - 18.08.2015, úterý, 09:25
    (0)

    Babu: Díky za zprávu!

  • Buchlovjak - 18.08.2015, úterý, 08:54
    (0)

    Jinak přes turniket mě taky permice na B3 nepustila a v podobný okamžik co jsem tam byl tak i spoustu dalších jak s lístky tak s permicemi. Takže tam bych se určitě zaměřil na nápravu.

  • Buchlovjak - 18.08.2015, úterý, 08:52
    (0)

    Ámen Miro, já to tady říkám už delší dobu. Pokud nás něco sere tak proč by jsme si to Říme nemohli říct osobně, aby se to jakkoliv urovnalo pokud tě prostě cokoliv štve? Prohlubování žabomyších válek je jak píše Mira cesta do pekel a to nikdo z nás určitě nechce. A jinak z Chvátala furt děláte Sparťana a on se tam chudák jen protočil po přestupu ze Senice a ze Spartou toho zatím až tolik společného nemá. Já osobně taky nechápu některé Svaťovi trenérské tahy, ale taky vím, že je neovlivním a jsem moc rád za vydřené tři body :-). Takže tak! FCS nafurt :-)

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 08:46
    (0)

    to rim: Radši si vybírej email vole;) Pořád dokola tu mluvíme o faktu, že nekonečné omýlání stejných připomínek pořád dokola je k hovnu! To že já pořád neryju do těch stejných hovadin neznamená, že je nevidím, jenom su si narozdíl od vás vědom toho, že nekonečné omýlání těchto hoven Slovácku pomoct rozhodně nemože a já su fanoušek Slovácka od toho, abych vždy hleděl na zájmy Slovácka a v zájmu Slovácka není neustálé omýlání a poukazování na problémy ale jejich řešení. Vajdik apod. jsou kriplové protože pořád dokola jenom kritizují. Říkej si co chceš, ale pokud po vydřené výhře se tu namísto slov díků za odedřený zápas - a to od všech, aj Diviš se snažil, i když mu to vůbec nešlo - se skvělým koncem, objevuje to jak Chvátal s Divišem byli marní, jak hen ten si má sednůt apod. kecy, tak to je prostě na potlamě...
    Kuba Prajzů je sice místní a bezesporu v sobě něco má, ale tvrdit, že je stejně starý je hodně mimo. Posouzení výkonnosti je extrémně subjektivní hledisko, takže tam se vůbec nebudu do ničeho pouštět. Navíc když Chvátala sem viděl hrát dvakrát. Rozhodně mu nejde upřít to, že bojuje a nic nevypustí. S tím občas mývali problémy i mnozí odchovanci klubu. V prvé řadě hráč na hřišti musí za klub bojovat, fotbalovost je až potom - u týmu jako je ten náš!

  • rim - 18.08.2015, úterý, 08:46
    (0)

    OK!!!

  • Mirek - 18.08.2015, úterý, 08:36
    (0)

    Říme, já sem často nepřispívám, tedy téměř vůbec. Ale když vidím, jak se opíráš neustále o lidi, kteří jsou aktivní a pro Slovácko věnují spoustu volného času, tak mě to prostě sere. Takže buď tak hodný a vyser se na Eluckyho, Babu i Rýdlsa, komentuj si co chceš, je mi to jedno, je to diskuze, ale o ně se neotírej, díky. Jinak tohle je cesta do pekel, když se fanoušci začnou vzájemně napadat. To platí i pro ostatní, nejen pro Říma ... diskutujme, probírejme, ale nenapadejme se. díky!

  • rim - 18.08.2015, úterý, 08:32
    (0)

    Rýdlsu to beru, Já jsem směšný trumpeta a ty prostě blb! To je OK. Može byt. Jinak jsem opět zjistil, že tady nemá cenu přispívat. Jakmile někdo neplácá Lakouša, Babu a zbytek ostatních volků viz. Rýdls po ramenou, tak je kripl, ubožák atd. Milé Valheru, já jsem kritizoval slušně, akorát jsem napsal Rýdlsovi, že je blb. A to je pravda. A mám dojem, že vajdik kritizuje taky slušně a hned schytá výše zmíněné označení od pána s růžovými brýlemi z Brodu. Takže tak. A Pecane, ty bys včíl měl dostat od Babu a Lakouša minimálně velikohé hubana! :-) Jo a Karlíto, ty mě taky zarážíš. Jestli já spadám mezi nějakou sortu, tak ty se velmi rychle řadíš mezi sortu pana s růžovými brýlemi. TY, vyznavač západních fotbalů, kdy jsi naše počínání fans, fotbal a klub nesčetněkrát srovnával s mnohými zahraničními kluby, budeš kárat fanoušky, kteří po 66. zkaženém balónu a přihrávce prostě vyjádří svoji nespokojenost? Mě dost udivuješ Báleš. Jindy bych od tebe očekával, že to srovnáš s Anglií, kdy by fanoušci hráče (v neděli Diviše) vypískali po 15. min.! Ruku na srdce. Kdyby tam Svaťa dal Mariána už po oněch 15. min, tak jsme se tak nemuseli trápit. Ale dobře, zajíci se počítají až po honu a tři body jsou doma. A poslední věc - nebudu se zastávat mládí a nezkušeností mladého Sparťana, když tam máme stejně staré a stejně, ne-li výkonnější obránce my. Viz Prajza. Nějakého Chvátala já mám někde!

  • eLucky - 18.08.2015, úterý, 07:23
    (0)

    to Pecan: Krásně to všecko shrnuls:)

  • Babu - 18.08.2015, úterý, 07:15
    (0)

    Zdeny: ještě nevíme. Až dojde nové zboží a domluví se způsoby dodání a plateb. Snad do dalšího domácího zápasu.

  • pema - 18.08.2015, úterý, 05:12
    (0)

    V nedělním zápase - v první půli mnoho ztracených míčů, zejména při rozehrávce ze strany Slovácka a to jak ze strany mladších, tak i starších hráčů. Ve druhé půli začalo Slovácko praktikovat kombinační hru pozemi - formou krátkých přihrávek, narážeček ale i individuálních sólových průniků a tímto Příbram přehrálo. Hráči bojovali což fanoušci kvitovali, obdivuhodný výkon byl u Doška /ač neustále faulován - držen až 2 - 3 hráči/, který jen ve druhé půli vybojoval snad 17 soubojů, ze kterých 14 vyhrál, míče jen hlavou nesklepával ale ač tísněn či ověšen dvěma protihráči, míč opakovaně zpracoval na prsou a rozehrál svým spoluhráčům, třešníčkou na dortu při jeho výkonu, by byla jeho dělovka, kdyby trefila branku. Velmi dobrý výkon ze strany již zmňovaného Doška, Valenty, Hlůpika,Havlíka a Daníčka, Diviš se vyloženě herně trápí, Rada při průniku Rezka si asi byl vědom toho, že byl poslední a proto nešel do faulu a rizika červené karty, při tendenčním řízení zápasu ze strany sudího, Reinberk konečně směrem dopředu výborný, Košut by se měl zklidnit neboť byl i s Bednářem na vyloučení, zejména za jeho kopnutí Bednáře kolem 86. minuty po odehrání míče a za zády sudího.Chvátal je příslib do budoucna a Heča odvedl svůj standart. Pokud takto hráči budou bojovat i v dalších utkáních, mohlo by se Slovácko pohybovat v první polovině tabulky, což by si zajisté přáli všichni jeho příznivci a přátelé dobrého fotbalu.

  • Zdeny - 18.08.2015, úterý, 00:46
    (0)

    Omlouvám se za OT, ale nevíte, kdy bude zprovozněn ofiko webový fanshop?

  • Babu - 17.08.2015, pondělí, 22:21
    (0)

    pecan: takové příspěvky jsou super. Konstruktivní, k věci, nepomlouvacne, neosocujici. Díky za ne. Co se týče těch soc.sítí, možná to vyznělo blbe, ale vzali jsme si to na starost samiy protože jsme chtěli. Přijde mi zbytečně platit za pár obrázku, které obstojně dokážeme vytvořit. Navíc pokud mozu, tak rada udělám něco pro Slovácko a toto ani nebere moc času. Fanshop moc nezmiňuje, tady se ještě pohybujeme na hrane tragédie, ale doufám, že příští zápas už budeme vybaveni a bude to vypadat lip. Vstříc světlým zitrkum :-D sorry za chyby, tupkam na tabletu.

  • KotelGuláše - 17.08.2015, pondělí, 21:28
    (0)

    Když už je tu zmínka o těch socialních sítích apod.tak bych také velmivrád pochválil ty co to maj na starosti. Dobrá práce lidi! Se zápasem jsem spokojen. Mě se líbil. Chvátal je dobrá posila ať si ksždý říká co chce. Tabule udělala velký pokrok,takže taky super. Akorát v tom kotli bylo zas celkem málo lidí. Snad je to tím,že jsou lidé na dovčách. Koného už bych také rád viděl a doufám a věřím ve 4b.v příštích dvou kolech. Tedy aspoň 4,raději 6 :-)

  • duffino - 17.08.2015, pondělí, 21:18
    (0)

    Permice C4 turniket OK

  • Patulicek - 17.08.2015, pondělí, 20:02
    (0)

    Díky za odpovědi, jsem rád, že tedy nejsem skoro jediný koho turniket nepustil. Jinak moc doufám a přeju si aby už Koné hrál, chci vidět jeho potenciál. Tak hurá do Jihlavy uloupit 3 body

  • FCSFRED - 17.08.2015, pondělí, 19:46
    (0)

    "Sešívaní získali záložníka dva dny před zápasem z Mladé Boleslavi. Do Edenu přišel na roční hostování s opcí na přestup. Štohanzlovi přitom předložily nabídky také Slovácko a Zlín."

  • vokial - 17.08.2015, pondělí, 19:36
    (0)

    Taky mě turniket nepustil, ani bratra (permice do kotla). Jo a výborná čepovaná kofola z petky, teplá jak chcany, fajné osvěžení :D Windowsacké zvuky erroru z rozhlasu před zápasem pobavily :D

  • Šovkovskij - 17.08.2015, pondělí, 19:30
    (0)

    Koné byl na Dnu Slovácka ve Veselí a vyjádřil se, že na zápas v Jihlavě by už měl být připraven.

  • ostuda slovácka - 17.08.2015, pondělí, 19:16
    (0)

    pp07: tady je, foto z dnešního treninku https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10984153_10153505447321257_2722642023288103957_n.jpg?oh=c80332472458cfa0205ba61b739056ce&oe=568385F5 Aspon myslím že je to, ale předpokládám že jo, protože jineho černocha nemáme

  • pp07 - 17.08.2015, pondělí, 19:00
    (0)

    Nevíte někdo kde je Koné? Pan Habanec před časem říkal, že by mohl být připraven na střídání s Příbramí, ale neseděl ani na lavce za béčko.

  • Pecan - 17.08.2015, pondělí, 18:30
    (0)

    Dovolil bych si taky přihodit několik poznatků ze včerejška a této diskusi: 1. Sportovní stránka - první poločas se nám nedařil, hlavně naše pravá strana neměla den. Divišovi vyšel snad jeden centr za první poločas a ten šel na Hlůpika, který se s tím nedokázal moc popasovat. Velmi si cením dalšího obratu, že borci jedou a neodevzdají to, v dřívějších sezónách jsme zápasy moc obracet neuměli, toto je hodně cenné, že mužstvo na to má vnitřní sílu. Druhý poločas byl výkonostně lepší, konečný výsledek skvělý. 2. Fanoušci - první poločas průměr, nebylo to tak dobré, jak na prvním zápase, ale měli jsme podle mě i horší zápasy, začatek druhého poločasu do 60. minuty byla hrůza, ale bylo to hodně i tím, že tam nebyl Mira, říkejme si co chceme, ale žádný druhý takový lídr jako on tady není a nedokážeme ho nikdy plnohodnotně nahradit. Čest každému, kdo si tam dolů jde stoupnout, já bych na to koule asi neměl a taky by mě vadilo, že nevidím fotbal, ale prostě každý na to předpoklady nemá, ten chlapec, co tam byl včera neměl respekt kotle a to je strašně důležité, Mira když se tam postaví, tak většina dělá, co řekne, někdo jiný může používat úplně stejné metody jako Mira, ale nemá takové charisma a ti lidi v kotli na něho kašlou. Určitě to není jednoduché a souhlasím s tím, že je potřeba dávat příležitosti tam stát i jiným lidem než Mirovi, protože to na něm nemůže pořád stát a ideální by bylo mět třeba tři takové lidi, kteří by ten kotel dovedli stejně vést, snad se to někdy podaří. Co mě včera ale strašně moc vytáčelo a to hlavně v prvním poločase bylo to neustálé pořvávání po našich hráčích, dědové z C, to je jiná liga i když vadí mně to taky, ale včera se k tomu uchýlilo i spoustu lidí v kotli, tomu hráči se nedaří, nemá den, hraje špatně - třeba včera Diviš, mně se taky nelíbilo jak hrál, už jsem to psal výše, ale nechápu, jak po něm někdo z vlastního kotle může řvát, že je pi.. Z Céčka toho určitě musel schytat taky spoustu, ale to od nás není slyšet, že... Jak se ten hráč pak má cítit? Nedaří se mu, samotného ho to musí štvat a ještě když po něm někdo z tribuny pobekuje, tak tím akorát dál sráží jeho sebevědomí, roztáčí se začarovaný kruh a výsledek je ten, že hráč se nemůže koncentrovat pořádně na zápas a hraje ještě hůř. Řvalo se i na Radu. Možná bych to chápal, kdyby třeba hráli tužku už pět zápasů po sobě, ale máme za sebou zatím dobrý vstup do sezony, výsledkově stoprocentně a herně docela taky, tak nechápu, že někdo po jednom špatném poločase už se takto chová a nemá trpělivost absolutně. 3. Organizační stránka - minule jsem kritizoval rozhlas, turnikety a tabulu, tak rozhlas se dal dohromady, není co vytknout, turnikety už byly zaplé, ale vychytané to ještě úplně není, já teda permici nemám, kupuju si ty lístky na B3 oproti supporter kartičce a psalo mně to neplatná vstupenka, známého to nepustilo ani na permici do kotle, nevím, jak je to s ostatními sektory, ale když sem tomu sekuriťákovi ukazoval lístek a říkal mu, že mě to nechce pustit, tak když viděl, že mám B3, tak mě poslal vedlejším vchodem, toto ještě vychytané moc není. Co se týká tabule, tak se oproti prvnímu zápasu udělalo dost viditelné práce. Karty, střídaní, oceňuju poločasový sestřih gólů z minulé sezóny, i ty pokusy pustit chvilku přenos z internetu nebyly špatné a je potřeba je ocenit. Prostě potenciál tabule jsme využili daleko více než v prvním zápase, je na tom potřeba ale pořád pracovat, to, že nemáme HW k jejímu 100% využití si uvědomuju, bylo to tentokrát o hodně lepší než minule, jen tak dál. Cením aktivitu na sociálních sítích, tak by to mělo vypadat, palec nahoru, jen by to měl celé dělat klub sám a ne aby to za něho dělali fanoušci, čest těm, kteří se o to starají. Oceňuju i to, že třeba ve fanshopu je možnost koupit originál dres hned od začátku sezony, což dříve nebývalo pravidlem. Po stránce propagace je pořád kam se posouvat, stále to není ono, ale jakési kroky se udělaly, to se cení. Celkově jsem se včerejškem spokojen a to hlavně kvůli výsledku :)

  • juancarlos - 17.08.2015, pondělí, 17:43
    (0)

    to Rim: na zásluhy prdím, já chápu proč nejezdíš,rovněž vím proč je pro mě problém navštěvovat domácí utkání ale to směřování debaty tímto směrem jsem vůbec nechtěl a je to naprosto o ničem. Pořád a znovu se budu vrácet k tématu a to je,že spousta lidí se sem prostě chodí jen vyblít,a trochu mě mrzí,že do této úrovně už padáš taky. Jistě v první půlce to nebylo ono, tamtomu se nepovedlo toto, druhému zas ono. Pořád si ale myslím,že jak trenér tak každý hráč si je toho velmi dobře vědom a že to někdo nedělá, neznamená,že věci maluje na růžovo.Hrajeme s tím co máme, marodka je dost plná,ale to co chvílemi předvádělo Céčko je fakt UBOHÉ.

  • Šovkovskij - 17.08.2015, pondělí, 17:05
    (0)

    rim: Tak myslím, že zrovna s Chvátalem jsi hodně přestřelil. Včerejší zápas se mu moc nepovedl, ale myslím, že jak v Teplicích, tak v Plzni zahrál velice slušně, navíc na to, že naskočil do rozjetého vlaku bez zkušeností z ligy, tak určitě byl jeho výkon sympatický. A tady navážu na to, co naznačil Habanec: takoví mladí kluci hrají poprvé doma a nějací zapšklí dědci budou jenom celý zápas buzerovat, místo, aby podpořili. To nikomu nepřidá.

  • Valheru - 17.08.2015, pondělí, 16:47
    (0)

    rim: ona zpětná vazba se ale většinou dá napsat kultivovaně, bez urážek a sprosťáren

  • riedlss - 17.08.2015, pondělí, 16:34
    (0)

    říme: je ! pro některé dost výstižný výraz, pro některé málo. Jasné, kvůli mne nejezdí lidi na výjezdy. Jsi směšný trumpeta :D

  • rim - 17.08.2015, pondělí, 16:21
    (0)

    Rýdls, to je tady dnes nějaká móda používat taková slova jako je ubohost nebo ubožák? :-)))) To má grády :-) A třeba i zrovna kvůli takovým blbom jak jsi ty spousta lidí nejezdí. A Babčo, ono něktré příspěvky i ostatních uživatelů není jen neusťálá kritika, ale zpětná vazba (pro hloupější ubožáky tzn. reakce na určité dění) podle které se dají věci zlepšovat. To že se hold s němterými věcmi furt nic nedělá, tak se kritika opakuje. To je prostě normální.

  • Babu - 17.08.2015, pondělí, 16:05
    (0)

    Se mi normálně stýská po těch časech, kdy tu bylo nablito jen po prohře. Teď je to i po výhře. Kam to spějem. Jeden by řekl, že je snad náhoda, že Slovácko hraje ligu tolik let, když tu podle většiny nic nefunguje :D

  • Ykarus - 17.08.2015, pondělí, 15:41
    (0)

    Patulicek...kamošovi to taky nešlo a pustili ho bokem. Nevím jestli je to náhoda a další zápas už mu to půjde, nebo mu to bude ukazovat pořád.

  • riedlss - 17.08.2015, pondělí, 15:29
    (0)

    když už něco nefunguje jak před tím, tak je nejlepší říct ,,to není můj problém,, :D ten, kdo má takový přístup tak má opravdu ubohý přístup a nebo je prostě ubožák ;)

  • riedlss - 17.08.2015, pondělí, 15:25
    (0)

    hmm...ten sudí se určitě na tu tabuli díval??!! a kdyby jo tak co, udělá hovno, tohle není hokej.....

  • Skein - 17.08.2015, pondělí, 15:02
    (0)

    já také musel jinama, včem je háček netuším, to je otázka na technika od dodavatele, potažmo někoho komp. z vedení Slovácka, tady to nevyřešíme ;)

  • rim - 17.08.2015, pondělí, 15:01
    (0)

    Karlíto, já nebyl v Plzni, tys nebyl včera. Ven už nejezdím a to ty víš. Možná škoda, že se zásluhy za výjezdy přičítají až nyní, kdy už si to mezi sebe rozděluje jen pár jednotlivců a zbytek je akorát panda pakošů, co fandí jen doma. To že se nepodařilo nahradit ty, co odpadli, novými řadami výjezdníků, není můj problém. Byť je to škoda. Ale k tvé připomínce. Kde se mám ubohý argument - jako že nějaký primitiv dává opožděný záběr s Košiho faulem nebo to že, že jsme hráli prostě katastrofálně. A mimochodem, komentuju včerejší zápas a ne zápas v Plzni. A proč jsme hráli v slepené sestavě? Protože prostě nemáme hráče, nemáme pomalu čím střídat, nepřivedem žádnou posilu a necháváme tady akorát rozehrávat tragického Sparťana. Tak co jako.....

  • Patulicek - 17.08.2015, pondělí, 14:52
    (0)

    Možná to sem nepatří, ale chci se zeptat, jakto, že mi turniket stále zamítá permanentku. Zkoušel jsem ji tam přikládat ze všech stran a stále jen červený křížek, tak sem musel jít tím vstupem co je u budovy a stalo se to mě, mé přítelkyni i dalším za mnou. Vás turniket pustil normálně?

  • juancarlos - 17.08.2015, pondělí, 14:22
    (0)

    jasně Rimaldo, každé pondělí si chodím k Vláďovi pro pár drobných do kešeně, mě jednomu z největších kritiků Krejčího politiky toto řekneš ? To je teda dobrá schíza. Ne včera jsem přítomen nebyl, za to jsem byl minule v Plzni kde jsi pro změnu chyběl ty jako na jiných zápasech, ale jaksi nechápu jak to souvisí z tématem,které je, že většinou sem všichni chodí jen trapně kritizovat a poukazovat na věci, které si všichni uvědomují,hráči pak nejvíc.Nejspíš nemáš argumenty,když argumentuješ takto uboze, to bych zrovna od tebe nečekal,ale vyrovnám se s tím. Všimli jste si vůbec někdo v jaké slepené sestavě hráli ? Jakou máme marodku ? A že zrovna Příbram má ve svém týmu dost zkušených hráčů ?

  • Babu - 17.08.2015, pondělí, 13:40
    (0)

    vajdik: možná kdybychom se někdy potkali osobně, tak je ta diskuze trochu lepší. Takto to fakt nemá smysl.

  • vajdik - 17.08.2015, pondělí, 13:35
    (0)

    eLucky a Babu - prosím už nereagujte na mé příspěvky tak jako já nebudu na Vaše. Já na tvoji adresu nic nekritizuji, kritizuji Diviše a kritizoval jsem proti Dukle obranu a taky tabuli turnikety a obcerstvení - jestli v jednom z toho más svůj podíl práce tak ji dělej pořádně, pokud ne - tak at se ohrazuje vuci moji kritice ten, koho se to týká. Tzn. Diviš, provozovatel obcerstvení a ten kdo ma na stadionu na starost provoz tabule a turniketů. AMEN

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 13:28
    (0)

    to vajdik: Já se schovávám za anonymitu?:D Tak to bych nečekal:D "Schovávám" sa možná za přezdívku, ale jako eLucky vystupuju už víc jak 10 let a všichni mě tak znajů. Jestli si myslíš, že já su bezejmený anonym, tak si mimo a je to jen důkaz toho co píšu. A kripl u mě prostě si. O tom se nemá cenu bavit. A že su u tebe ubožák mě absolutně nijak netrápí, protože narozdíl ode mě si ty anonym. Hovnu rozumíš a všechno kritizuješ. Tvoje příspěvky v tomto směru nejsou nijak přínosné. A jelikož tímto ryješ do práce jiných, tak já ju budu hájit. Jestli ti to vadí tak... se s tím smiř. Nebudu nečině přihlížet jak někdo špiní prácu ostatních!

  • Babu - 17.08.2015, pondělí, 13:14
    (0)

    vajdik: jestli se elucky schovává za anonymitu, tak su papež. Též se mi nelíbí, když někoho osočuje slovy jako kripl, to je za hranou, mu doma klidně lištím, jestli chceš? Pro mě zas tak anonymní není :D

  • vajdik - 17.08.2015, pondělí, 13:03
    (0)

    eLucky - nezlob se na me ale jsi primitiv se kterym si tu nehodlam dopisovat!!! Přijde mi ze ty všechno vis, všude si byl a mas od vseho na stadionu klíčky... Slova jako debil a kripl piše opravdu jen ubožak který se tu schovává za anonymitu! Skoda ze si vyberes jen to co chces v tom co ja tady napisu..ano pisu i kritiku ale pisu i pozitivum. Napr. po prvním domacim zapase jsem kritizoval tabuly, vstup, rozhlas - vse neslo jak ma..ale hru a výsledek jsem pochvalil ze to byl zdarilý zapas. ALe ty si vyberes ze jen kritizuji.. Udelej si tedy svůj usudek a pak poucuj a kaž!

  • Babu - 17.08.2015, pondělí, 12:39
    (0)

    vajdik: nemysli si, že všichni nevíme, že nárůst návštěvnosti je zapříčiněn dobrým zápasem v Plzni, víme. Ale to, že jsme se zaměřili i na rozvoj sociálních sítí má primárně za cíl, aby bylo o slovácku SLYŠET a VĚDĚLO se o něm. Doposud věděl o zápase či zajímavostech pouze ten, kdo si hledal info ve slováckém deníku, na fcslovacko.cz nebo jinde sám. To se teď snažíme změnit. Jestli ti přijde, že to děláme blbě, tak prosím, ale je to vůle jedinců s rozpočty za 0Kč na bázi dobrovolnosti a takové řeči nejsou motivující. Nikdo nečeká, že teď dojde kvůli fb na stadion o 1000 lidí víc, ale věřím, že ta aktivita tam může někoho nalakát, obzvlášť dnešní teenagery, kteří nejsou zvyklí sledovat weby, ale vše dozvídají z fb.

  • celtic - 17.08.2015, pondělí, 12:38
    (0)

    co se týče Rady,tak včera jednoznačně nejlepší v obraně...minimálně čtyřikrát zabránil tutovce..a nedělal žádné chyby...

  • Skein - 17.08.2015, pondělí, 12:09
    (0)

    to rim: hele občas i na hokeji apod, ujede záběr, kdy je akce...UBER!

  • rim - 17.08.2015, pondělí, 11:51
    (0)

    moje otázka není na to, co tady zůstalo, ale na to, který chytrák to zkoušel zrovna v tento moment?! A především jsem neočekával odpověď od tebe. Nebo tě Krejčí platí? Nebo jsi snad byl u toho ty???? To snad né...

  • juancarlos - 17.08.2015, pondělí, 11:48
    (0)

    kua Rime ty taky někdy uber. Nikdo nic nemaluje na růžovo, jak to proboha můžeš říct u lidí,kteří dlouhodobě chodí na fotbal a znají náš klub a vše kol fotbalu obecně, velmi dobře ? Ti jebe ? Podle mě taky nemá smysl furt dokola rýpat do toho, co vědí všichni, nebo že se někomu nepovedl zápas, to je naprosto o hovně a hodnocení hráčou bývá dost subjektivní, já třeba dlouhodobě nemůžu Hlupika a včera se mu některé věci ( tutovka před koncem 1.půlky) nepovedly,ale můžu se na to vysrat se tadydo něho návážet,jak někteří furt do Rady,který zrovna včera hrál dost dobře. Myslím,že máte všichni sračky v hlavách z přílišného čumění na televizu a nechuti vidět realitu našeho fotbalu.

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 11:47
    (0)

    to Šovki: kde bysme sebrali tolik balónu od Kappy?:D

  • Šovkovskij - 17.08.2015, pondělí, 11:40
    (0)

    Nemohli nám ten hárdvér za smutný pohled a tři skvělé balony od Kappy nechat?:-D

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 11:37
    (0)

    to rim: Očividně o tom víš kulové, protože po Euru tu nezůstalo prakticky nic kromě té tabule, měli svůj hardware na tabulu se vším všudy a to tu neostalo, ale odvezli si všecko!

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 11:36
    (0)

    to vajdik: Mně ide o to, že ty JENOM kritizuješ a nepřinášiš tu nic navíc... kritika byla je a bude, ale pokud sem chodíš jenom kritizovat to, co nefunguje, tak si prostě debil. Jestli si myslíš, že já jenom chválím, tak o mně vůbec nic nevíš. To že nekritizuju tady veřejně neznamená, že všecko vidím růžově. Narozdíl od tebe se ale snažím o konstruktivní kritiku a pomoct s tím, aby se to měnilo k lepšímu. Ty jenom kritizuješ a kritizuješ i to, co se povedlo. Proto si pro mě kripl.

  • rim - 17.08.2015, pondělí, 11:23
    (0)

    A ještě bych měl dotaz na správu informační "TV" tabule na stadiónu. Takže na pana Krejčího nebo jeho podřízené. Včera bylo jasně viditelné, že přenos jde s mírným zpožděním na tabuli promítnout. Celá technika totiž zůstala funkční po mistrovství 21. Takže se nevymlouvejte na software. Ale k dotazu. Můžete mi vysvětli, proč to zkoušíte a opakujete zrovna moment, kdy náš hráč fauloval protihráče. Resp. Koši Bednáře. To jste chtěli sudímu napomoci ve správném rozhodnutí situace a tím tak inkriminovat našeho hráče??!!! Moje nervy. Tak to vyzkouším při gólu nebo při standartce, ale takhle.....????????? A pokud tedy nechcete z důvodu Vašich nesmyslných výmluv tabuli využívat na 100%, tak Vám předložím námět. Mohli byste na tabuli kromě skóre snímat kotel, když je zrovna ve varu a napomoci tak přenést atmosféru na celý stadión. Díky za odpověď.

  • rim - 17.08.2015, pondělí, 11:14
    (0)

    vajdik - ne pokaždé se s tvým názorem shodnu, ale teď máš sakra recht. Hlavně viďme vše pořád růžově. Ruku na srdce, ale včera to byla prostě jedním slovem katastrofa. Nicméně výsledek super. Dá se říct, že po takovém výkonu mu ani moc ještě teď nevěřím.

  • Šovkovskij - 17.08.2015, pondělí, 11:12
    (0)

    Ten Den se Slováckem, který byl v Polešovicích, ve Veselí a Fanzona při EURO 21, tak teď tohle bylo v parku u stadionu u Slovácké búdy a má to pokračovat. Tohle je super a to jsou ty marketingové aktivity, po kterých voláme, aby se klub zviditelnil, přilákal nové fanoušky a potěšil i ty současné a dal jim nějakou nadstavbu. Ve spojitosti s lepší progagací na sociálních sítích to je jednoznačně správná cesta. Jen tak dál. Palec nahoru.

  • vajdik - 17.08.2015, pondělí, 10:55
    (0)

    eLucky - píses, kritizuješ zapas s Duklou obranu a hned sám uznáš že obrana nebyla ok, vyhrajeme s Pribrami a ja kritizuji Divise protože tento hrac v tom utkání byl tragicky a na tom se shodneme s vice snad lidma co to utkání videli, v prvním utkání nefunguje na stadionu nic - tabule vstup bufet napisu to tak jak to vidim a zase spatne. Tak mi rekni v cem jsem se pletl? Nevím, tak tu pisme všichni jak to funguje jak všichni hraji dobře, to pak bude sakra konstruktivni! Ja tu alespoň na diskuzi nikoho neurazim, nikomu nenadavam to kriplů - jen tu pisi svůj pohled na to co vidim na zapase, OD TOHO JE DISKSE. Pokud chces tu psat jen jak je vse ruzove, tak se omlouvam ale nazývej to jinym slovem nez diskuse. Diky

  • Skein - 17.08.2015, pondělí, 10:33
    (0)

    to fcslovacko: udělali mírný pokrok, vše má svůj čas a co si budeme povídat Sparta a Plzen mají jíné rozpočty, dále jsou pohárové a pro ně i vizitka, myslím, že se to vše časem zlepší, jen buďme trpělivý.

  • ostuda slovácka - 17.08.2015, pondělí, 10:21
    (0)

    Rozumím, chce to čas, hlavně že se na tom pracuje a nestagnuje to, to je nejduletěžitější :D

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 10:16
    (0)

    to fcslovacko: Na zlepšní kvality videa se pracuje. Něco je otázkou finančních možností, něco otázkou omezení využitého hw nebo sw. Kdybysme do teho dali takové prachy jako Sparta a Plzeň, bude to vypadat profi aj u nás;) My to ale chcem dostat na profi úroveňa za minimální náklady. A to stojí taky na tom, aby na to byli lidi. Hlavně aby je to nepřestalo bavit!

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 10:13
    (0)

    to vajdik: Já tebe teda klidně urazím, protože ty si pro mně notorický frckač, k takovým lidem já úctu prostě chovat nebudu. Klidně budu brat takový názor od někoho, kdo kritizuje konstruktivně, ne jenom mrdá do všeho, ale ty do všeckého pořád dokola ryješ. Když se vyhraje s Duklů, tak kritizuješ obranu (neříkám, že byla v pořádku!), když vyhrajem teď, kritizuješ výkon Jary Diviša, když marketing klubu pustí ven článek o soc. sítích klubu - které se výrazně zlepšili - tak do teho zase ryješ. Takové lidi bych nakopal! Nikdy nic pro Slovácko nedělals a furt do všeho mrdáš!

  • ostuda slovácka - 17.08.2015, pondělí, 10:12
    (0)

    je super že se ta mediální čast zlepšila, facebook, twitter a další jsou aktivní, super je taky magazín fcs před každým zápasem, ty akce, jako když byli v těch Polešovicích nebo ted v tom Veselí je dobré, takto to má vypadat. snad to pujde ještě víc nahoru.....Možná co bych vytknul je ta kvalita videa v tom magazínu, nevím v jakém to dělají programu, ale na kvalitě by to chtělo ještě zapracovat, třeba k tomu dat i nějakou znělku, inspirací by mohli byt youtube tv Sparty a Plzně, které sou na vysoké urovni

  • Skein - 17.08.2015, pondělí, 10:03
    (0)

    jinak super, že na koupáku myslím ve Veselí byla akce slovácka, viz fotky, tak to má vypadat ;)

  • Skein - 17.08.2015, pondělí, 10:01
    (0)

    i Sus, v prvním poločase, u tyčky, divá se na A, a ke kotli ukazuje zaťatou pěst a palec hore

  • vajdik - 17.08.2015, pondělí, 09:59
    (0)

    eLucky - kriplem si nazývej sám sebe, ano! Já se si krapet inteligentní ale asi se pletu. Osobně jsem krom výkonu Diviše a to řada fanoušků potvrdí že mám pravdu a jeho hra nedosahuje ligových parametrů. Jinak říkám jak to je..a ze mě osobně těší mírný nárust lidí a počet získaných bodů. Nikoho tu nenazývám kriplem ani nikomu na fóru nenadávám a neurážím.

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 09:55
    (0)

    to fcslovacko: Repre pauza a jeden z těch víkendů bysme měli hrát první pohárový zápas proti Slavičínu nebo Otrokovicám.

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 09:54
    (0)

    to vajdik: Tak twitter, facebůk a vůbec dnešní lepší obraz Slovácka je rozhodně investicí do budoucna. Stejně tak ve Veselí startující projekt, který zaplnil velkou část Déčka. Pokud v tomto neustaneme, tak to přinese určitě plody v podobě zvýšení návštěvnosti, ale nebude to HNED. Ale taky v podobě vylepšení obrazu Slovácka jako klubu fanoušků! Pokud samozřejmě vše bude opravdu tak, jak se nyní rýsuje. V klubu je nyní chuť se léta upadajícím stavem něco dělat, je třeba toho využít a ne neustále něco shazovat jako to dělají kriplové jako ty!

  • ostuda slovácka - 17.08.2015, pondělí, 09:54
    (0)

    Proč je vůbec mezi Jihlavou a Libercem tak dlouhá pauza? zas repre přestávka?

  • vajdik - 17.08.2015, pondělí, 09:48
    (0)

    Já jen chci upozornit na mírně rostoucí návštěvnost..která není kvůli lepšímu FB, TWITRU a bůh ví čemu ale jednoznačně díky bodům nejen z Plzně a pokud to hráči nepokazí v Jihlavě a dovezeme body, a tím pátem se snad udržíme v TOP 5 tabulky, očekávám na Liberec o víkendu kdy budou Slavnosti vína v UH a tím pádem zcela plné město lidí, návštěvu na toto utkání 5000 - 6000 tis.lidí. Ale vše je jen o výsledcích. Jihlava je totálně v háji, pokud hráči udrží bojovnost a nenaroste jim nosánek tak v Jihlavě je POVINNOST bodovat! A zápas s Libercem bude mít super kulisu!

  • dominikha - 17.08.2015, pondělí, 09:37
    (0)

    Tak ten prostředníček od Bednáře směrem k Céčku bylo jenom potvrzení jaký je to magor

  • eLucky - 17.08.2015, pondělí, 09:36
    (0)

    to KEIKIN: Je fakt, že začátek poločasu byl naprosto otřesný především ze strany kotle a pak se do toho přeca enom vložil trochu Mira a šlo to nahoru a spolu s tlakem na hřišti to vygradovalo atmosféru a podpořilo výkon na hřišti. V tomto případě jsme opravdu hráčům pomohli k bodům. Nicméně především to příkladně odedřeli oni na hřišti. Důležité je nevzdat to a bojovat! Takto to má vypadat. Klidně jim odpustím sebevětší chybu, když uvidím takovou bojovnost! Za Slovácko!

  • KEIKIN - 17.08.2015, pondělí, 09:31
    (0)

    Pro mně byl zlomový okamžik, když Mira za stavu 0:1 megafonem vyzýval kotel - "pomožme jim". To zaslechli i hráči a přeřadili o stupeň nahoru. Jinak první poločas byl snad nejhorší výkon doma za poslední domu. Po přestávce se Příbram nepochopitelně zatáhla, čehož jsme dokonale využili. Svaťovi vyšlo i střídání, Jara se trochu trápil. Divadelní drááma se vším všudy. :-)

  • Saviola - 17.08.2015, pondělí, 08:24
    (0)

    super, jen tak dál!!

pristi
 Další články:
12.08.2016, pátek, 20:00 - MYSLÍME NA VÁS! Vzpomínka na Miroslava Valentu seniora a Ondřeje Voříška...
22.08.2015, sobota, 11:40 - Jak zní jihlavský recept na Slovácko? Uhlídat kanonýra Doška
19.08.2015, středa, 22:21 - Do Jihlavy
19.08.2015, středa, 19:31 - Fotbalové Slovácko sužují zranění. Zápasy zachraňují hráči z lavičky
18.08.2015, úterý, 14:02 - Slovácko vyrazilo do Veselí
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace