*
včera
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Slovácko chce oddálit korunovaci mistra, Spartě vzít body potřebné k Evropě

22.05.2023, pondělí, 18:50
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Chtějí překazit korunovaci mistra, sparťanské oslavy. Fotbalisté Slovácka se v závěrečném domácím zápase letošní sezony FORTUNA:LIGY postaví vedoucímu týmu tabulky, kterému remíza stačí k zisku prvního titulu od roku 2014.

„Zápas bude mít velké grády. Pro nás to bude hodně těžké. Sparta si půjde za titulem, my jim ale chceme cestu ztížit, oslavy překazit,“ burcuje krajní obránce či záložník Slovácka Daniel Holzer.

Pražané o víkendu i díky kiksu hostujícího brankáře Valeše otočili derby s Bohemians 1905 a natáhli sérii bez prohry už na dvacet utkání.

„Sparta šlape, kabina drží pospolu. Táhne je kapitán Krejčí, který ze stopera dává spoustu gólů, proměňuje penalty,“ vyzdvihuje reprezentanta Holzer.

„Spartě stačí bod, takže bych se nedivil, kdyby tomu uzpůsobila taktiku, stejně jako v derby proti Slavii se zatáhla a čekala na naše chyby,“ přidává.

Letenští dva zápasy před koncem sezony vedou tabulku skupiny o titul o pět bodů před druhou Slavií a už na Moravě mohou slavit.

Jméno Heslo
text
  • Petros - 27.05.2023, sobota, 23:36
    (1)

    Skvělá tiskovka trenéra kde dal mimo jiné i dost jasně najevo, že bude i v příští sezóně náš trenér 👏👏 no a za páté místo a hlavně neskutečnou letně podzimní jazdu Evropou od Fenerbahce po Kolín se sluší mančaftu poděkovat a to, že tady z toho umístění i cítíme nějaký smutek, to je vlastně obrovský důkaz toho jak moc se klub sportovně zvedl. Kdo z nás by 4 roky zpět odpověděl na otázku, zda by byl nespokojený s pátým místem? No nikdo!!!

  • Ondra - 27.05.2023, sobota, 18:19
    (-6)

    Sezóna to byla perfektní, ale na druhou stranu už nikdy nebude 4. místo tak snadné. Letos mi přijde, že ho nikdo nechtěl. Je na čase do toho pořádně říznout a proto se těším na léto. Nový trenér, nový gólman, nový střeďák, nový útočník. Snad se máme na co těšit

  • spurs - 27.05.2023, sobota, 18:13
    (2)

    Martin Svědík 👏 Hoši děkujem!!! 👏 Teď to mrzí, že jsme to nedotáhli, protože poháry byly strašně blízko. Ale pro mě byla celá sezóna neskutečná jízda. Podzimní jízda s Partizanem, Nice i Kölnem byla super. A to, že jsme se i přes ztrátu z podzimu rvali do posledního kola znovu o poháry zaslouží uznání. Kluci odpočiňte si a naberte síly do nové sezony. Díky 👏💙🤍

  • a jé - 27.05.2023, sobota, 18:10
    (1)

    Ja třeba věřil ze Bohemka padne a trochu jsem doufal ze muzem vyhrát ale jak jsem už psal je otázka jestli jsme si nechtěli udělat pauzu od poháru

  • Skein - 27.05.2023, sobota, 18:02
    (0)

    jo dnes padla Bohemka, na Slávii se nevyhrává.

  • Leroy Brown - 27.05.2023, sobota, 17:59
    (1)

    Souhlas, rozhodl naprosto nezvládnutý zápas v Pardubicích. Sice nás aspoň nemusí mrzet vymyšlená penalta a ztracené dva body doma se Spartou, ale stejně je to obrovská škoda, to 4. místo bylo v této sezóně opravdu na dosah. 😕

  • RNA - 27.05.2023, sobota, 17:58
    (1)

    Když to střídmě zhodnotíme, tak prakticky je zázrak aj to 5. místo. Užili jsme si poháry, kdy jsme doplatili pak na to v lize, ale na jaro jsme to vytáhli do boje o poháry znovu, což při našem přestárlém kádru je zázrak. Svěďa z toho týmu opět dostal nadstandart. Všichni víme, že standartky neumíme kopat ani bránit, střílet z dálky vůbec, o to víc je zarážející, že aj tak jsme tak, kde jsme. Už jsme všichni namlsaní, protože nás Svěďa namlsal skvělými sezonami, ale když to vezmeme objektivně, jsme nejmenší město ligy, s prakticky žádnou podporou města, nemáme tréninkové zázemí ani peníze na rozdávání, a i tak hrajeme 3 roky takto navrchu. Všichni jsme asi ted zklamaní, že ty poháry nevyšly, ale s odstupem času si vzpomeneme, že jsme byli u nejúspěšnějšího období našeho klubu. Uvidíme, jestli do příští sezony někoho přivedeme, bylo by to super, a hlavně, jestli u toho bude Svědík. Doufejme, že ano.

  • a jé - 27.05.2023, sobota, 17:55
    (0)

    Co jsem říkal Jurecka se osamostatnil

  • karagavrylydys - 27.05.2023, sobota, 17:54
    (1)

    Rozhodl podivný zápas v Pardubicích.

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 17:49
    (-1)

    vencaaaaa

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 17:47
    (0)

    body jsme ztratili jinde a jindy, ne dnes

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 17:47
    (0)

    o to víc mrzí,že Olomouc vede na Bohemce,,,ovčem 6 zranění je moc

  • Mouses - 27.05.2023, sobota, 17:40
    (0)

    Letos to na poháry opravdu nebylo. Škoda...

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 17:38
    (0)

    těžko se mě to říká,,ale dobře jsme hráli do té doby,než jsme dostali prvního gola z vymyšleného faulu,,,,jinak se jen bráníme....a Mihalík toho sem zahlédl asi jen dvakrát,krásně si ten zápas odchodil

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 17:37
    (0)

    a je: taky bych mu to pral

  • a jé - 27.05.2023, sobota, 17:36
    (0)

    Jarolím ze jurecka da ještě 4 at se osamostatni v tabulce střelců

  • Bonito33 - 27.05.2023, sobota, 17:33
    (0)

    Kara: On není jako tady většina, co po prohraném zápase by hodil flintu do žita. Jediná prohra ze skupiny o titul.

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 17:29
    (0)

    zaridili jsme si to sami tim hnusem co pokazde v edenu predvedeme

  • karagavrylydys - 27.05.2023, sobota, 17:23
    (0)

    Jenom aby to Svědíka nepřestalo bavit.

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 17:22
    (0)

    Jurečka-Slovácko 3:0

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 17:21
    (0)

    slávie to dnes Bohemce zařídila

  • Šovkovskij - 27.05.2023, sobota, 17:20
    (0)

    Samozřejmě, že je to tendenční. Ale kdo má respekt ke klubu, který zostudí své vlastní fanoušky? Chtěli jsme jet s kamarády jako do Liberce, či na Bohemku, ale my opilci se díváme raději v hospodě na televizi:-)

  • Dany-Hull City - 27.05.2023, sobota, 17:19
    (1)

    Nguyen alespon vyhral na ciste konto v lize nejvíce posbiral nul. Tak alespon nejake oceneni a vitezstvi.

  • barnabas.666 - 27.05.2023, sobota, 17:09
    (0)

    Asistent nevidí ofsajd, když je hráč Slavie nalepený na tyči a z ní doráží balón. Komedie.

  • Bayern Munchen - 27.05.2023, sobota, 17:02
    (0)

    Leroy: já jim to ale nevycitam, já jen konstatuji…

  • Leroy Brown - 27.05.2023, sobota, 17:00
    (1)

    Bayerne, nic proti, ale ty jsi ten poslední, kdo by měl někomu vyčítat, že je pos****. 😉 Pročti si svoje komentáře za celou sezónu, zrovna ty jsi jeden z těch, podle kterých je každý zápas předem prohraný…

  • Bayern Munchen - 27.05.2023, sobota, 16:56
    (0)

    Běžný zapas na Slávii, posraní už od Hradiste…Bohemce pogratulujme zasloužila si to… a my máme pěkné 5 místo a čas se zaměřit na další sezónu, ale s některými bych se rozloučil Brandner, Mihalík… to je něco hrozného…

  • Leroy Brown - 27.05.2023, sobota, 16:49
    (0)

    No, náš klasický zápas na Slavii, co k tomu dodat, upřímně jsem z tama žádné body nečekal. Ale aspoň příjemně překvapil Jurečka, ani jeden z gólů neslavil, za to má určitě plusové body. Nikdy jsem nechápal ty nadávky na něho, které se tu občas objevují, žádný podraz na FCS neudělal, prostě se rozhodl neprodloužit smlouvu a jít za lepším, a pokud vím, tak to klub věděl dost dlouho dopředu. A až do konce nám pomáhal a choval se jako naprostý profík. 👍

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 16:47
    (0)

    spiky: asi tak, je to o bod nebo dva, takze rozdil jsme mohli smazat v jednom ze tri vzajemnych zapasu.. ve vsech jsme selhali, maji to zaslouzene, tecka

  • karagavrylydys - 27.05.2023, sobota, 16:46
    (0)

    Brandner s Mihálikem předvádí svůj standard.

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 16:44
    (0)

    daníček,brandner a mihalík o poločase ven a misto nich sinjavskij vecheta a kalabiška

  • barnabas.666 - 27.05.2023, sobota, 16:43
    (0)

    Střídejte Kácu, než dostane redku a bude stát v příští sezóně.

  • spiky - 27.05.2023, sobota, 16:43
    (0)

    A co se pořád tady řeší Bohemka? Co tam budou dělat? Bohemka si na to narozdíl od nás ty body navíc uhrála a v sezóně nás třikrát ze čtyř zápasů porazila, takže asi tak k tématu Bohemka. To 4. místo jsme si mohli uhrát už dávno, bylo to letos na dosah a bylo to hodně hratelné, to ví a viděl to každý. Bohužel jsme selhali víckrát než Bohemka.

  • barnabas.666 - 27.05.2023, sobota, 16:41
    (0)

    tvl, Jurečka dělá, co může, aby nám nedal gól. V té první šanci, jak šel zleva, tak dá na jeho poměry úplnou žblabuňku Nguyenovi do náruče. Přímák kopne nic moc prudce doprostřed brány a ... nemám slov.

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 16:36
    (0)

    rozhodčí píská tendečně a tlačí slávii,,,hlavně aby Bohemka hrála evropské poháry,,,,nevím co tam budou dělat,,nemají stadion,hráči z hostovaček jim odejdou,hlavní sponzor v dluzích,ti vypadnou v prvním předkole

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 16:33
    (0)

    celtic: to jeho protezovani je naprosto nepochopitelne

  • celtic - 27.05.2023, sobota, 16:32
    (0)

    tak opět rozhodčí zapíská faul Kadlecovi,který nebyl,,,,a z toho je Nguyenův gol,,,při dnešní formě Nguyena a při naší střelecké nemohoucnosti,nevěřím že dáme dva goly a žádný už nedostanem,,,opět hraje neschopný Mihalík,takže jak kdyby sme hráli o jednoho hráče mín,,,,Mihalík,hrotak který nedal na jaře žádný gol a to hraje každý zápas minimálně 70 minut

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 16:32
    (0)

    do toho edenu ani nejezdeme tvl, usetrime za benzin i emise.. tradicne divny vykon, divny rozhodci, nas nezajem a gol do pul hodiny

  • Valheru - 27.05.2023, sobota, 16:30
    (0)

    Hloupý gól z vymyšlené standardky.

  • barnabas.666 - 27.05.2023, sobota, 16:27
    (0)

    pane bože

  • Bonito33 - 27.05.2023, sobota, 16:27
    (0)

    Opět na Nguyena stačí trefit bránu z přímého kopu.

  • pema - 27.05.2023, sobota, 14:33
    (0)

    to bambulak: dík za reakci - je zřejmé a tedy i fakt, že to vidí i další příznivci či fans Slovacka... Otázka odchodu nadějí, či nevyužití talentů...toť tedy otázka pro managment, sportovního ředitele a v některých fázích i pro skauting... Možná..že v diskusi přibudou i další názory..které nemusí vždy padat jen na neúrodnoou půdu..

  • bambulak - 27.05.2023, sobota, 13:28
    (0)

    pema: to ale ani neni nazor jako spis konstatovani faktu.. to, ze pri standardkach horime a svoje vlastni nezuzitkujeme, je proste fakt... a to s akademii taky... moc nam tam kluku neroste - zde by me zajimalo, jake by to bylo, kdyby nam ti nejlepsi neutikali do baniku a sigmy, tam bych hledal kamen urazu

  • pema - 27.05.2023, sobota, 13:04
    (0)

    to Skein: Jedná se o názor a nikdo v něm neříká, že je vše špatně.. Pokud to vedení nečte či nezajímá - je to jeho věc..tak jako názor můj, který není jen z okolí klubu...

  • a jé - 27.05.2023, sobota, 12:14
    (0)

    Nejspíš skoncime 5 no a věřím, že i tohle ma svůj důvod, podzim totiž bude volnější a budeme se soustředit jen na ligu a tim pádem opět top 6, příští sezonu jde do Evropy 5 tymu s toho 4 z ligy a to je ten cíl co je pred Slováckem věřím, že dojdou i posily, hotove posily a budem opět sledovat boj o Evropu takže už žádné negativa ohledně mladých vzdyt v posledním zápase na lavičce byli 4

  • a jé - 27.05.2023, sobota, 11:59
    (0)

    Fakt se to čte skvele no dnes zakončíme sezonu úspěšnou sezonu a budem čekat na další a věřím, že ta bude ještě o krok možná dva lepší

  • Skein - 27.05.2023, sobota, 11:39
    (0)

    to pema: vše zabalíme ne? všichni chytří jak rádia. Ještě, že tohle klub nečte. Nikdy nikdo nemá iterní informace ve firmách, tak je to v klubech. Co když, třeba do toho golmán nejde? Je to v jeho hlavě? Nebo proč Filip je i libero a jinž brankář to nedělá. Máme 4-5 místo a vše se dělá blbě, achjo.

  • pema - 27.05.2023, sobota, 10:45
    (0)

    Již několik let zde na fóru probíhá otázka kvality mládeže Slovácka - pokud není podpora A týmmu - že nemá talenty z vlastních řad - tak je to probléma - ten by se měl řešit - problém asi bude - kvalita odborných pracovníků - tedy trenérů. Ten stejný problém je u A - týmu mužů - letitý problém - řešení standartek a práce brankářů - zatím jak vidno se to neřeší..pouze se to konstatuje...včetně práce sportovního manažéra ohledně zajištění nových posil...

  • Slinťa - 27.05.2023, sobota, 08:41
    (0)

    Tuto sezónu jsem doufal mnohokrát,sem tam zklamaný. Ale jako fanoušek musím říct jediné: Tož je kurva pojďme porazit. A proč ne? Doufat můžeme,fandit musíme. FCS navždy!!!

  • Hory - 27.05.2023, sobota, 08:37
    (1)

    Hezké čtení, tak doufám, že nás dneska bude co nejvíce na Slavii, protože šance na Evropu pořád žije a máme o co hrát, byť to nemáme ve svých rukou.

  • Petros - 27.05.2023, sobota, 08:04
    (2)

    Tohle se četlo dobře, snad to tak bude. https://www.efotbal.cz/clanek-235774-Martin-Svedik-na-Slovacku-prepsal-historii-Laso-z-Plzne-Na-jihu-Moravy-mu-bude-lip.html

  • Šovkovskij - 26.05.2023, pátek, 17:01
    (-1)

    paya: Musím přiznat, že o mládeži příliš přehled nemám, takže věřím, že máš pravdu. Nicméně když to shrnu, tak Zlín za poslední roky vyprodukoval např. Hellebranda, Tkáče, Slončíka... A mně u naší mládeže nenapadá nikdo:-)

  • paya - 26.05.2023, pátek, 14:08
    (0)

    šovki: ono je to právě ten detail, který nás drží na špici tabulky a to jsou kvalita, zkušenost a vyrovnanost výkonů starších hráčů. Když jsme byli týmem hrající střed či spodek tabulky, tak u nás vyskakovalo spousta mladých a zajímavých hráčů. Čistě můj pohled, na druhou stranu Zlín má opravdu některé ročníky oproti nám velmi povedené, ale i my produkujeme solidní jednotlivce a věřím, že na cestě jsou i kompletně silnější celá mužstva...třeba už za 2 roky to bude naopak. 05, 06, 07 jsou plné zajímavých hráčů a třeba kluci 09 jsou parádní. Ony ty výkony jednotlivých týmů jsou nic moc, ale důvodem je jednoduché posouvání a zaplňování mezer. Z 19 do B a pak je to celé posouvané. Na druhou stranu Hložka, Kadlece, Helebranda tam asi aktuálně nemáme :-)

  • Šovkovskij - 26.05.2023, pátek, 12:19
    (0)

    Bonito33: O tom žádná. Mně by se tu velmi líbil i mladý Slončík ze Zlína, ale to je utopie. Je celkem zajímavé, že Gottwaldov má mládež na úplně jiné úrovni, než my. Každý rok dokáží vyprodukovat nadstandardní talenty, což se ovšem o Slovácku říci bohužel nedá...

  • Bonito33 - 26.05.2023, pátek, 10:07
    (0)

    V Pardubicích se Janosek chytl, o tom žádná. Je tam dost mladých kluků, které by stálo za to zkusit. Nejlepší variantou by byl jejich sestup pro naši lepší vyjednávací cenu.

  • Hory - 26.05.2023, pátek, 09:42
    (0)

    Chystá se zítra někdo na Slavii? Čas utkání ideální, spojení vlakem ze Staráku i zpět taky, tak by nás tam mělo být mraky, ne?

  • karagavrylydys - 26.05.2023, pátek, 09:02
    (0)

    Ve 24 letech hraje Janošek už za 7. ligový tým, to je taky docela rarita.

  • Šovkovskij - 26.05.2023, pátek, 08:27
    (0)

    Ještě dodám, že jako jeden z mnoha propadl i v Ostravě...

  • Šovkovskij - 26.05.2023, pátek, 08:08
    (0)

    Janošek byl u nás skutečně velmi zajímavým fotbalistou a jeho příchod, tuším z Brna, prakticky zadarmo byl velmi povedený. Bohužel v Plzni se úplně zakopal, v Bolce a Zlíně nezaujal a ožil až nyní pod Kováčem v Pardubicích. Nedělám si ovšem iluze, že by se sem vracel - navíc, podle mne, v záloze nás tlačit bota (snad) nebude.

  • Šovkovskij - 26.05.2023, pátek, 07:59
    (0)

    Jsem vskutku fascinován:-)

  • Dany-Hull City - 25.05.2023, čtvrtek, 22:29
    (0)

    sovki: Mimochodem kdyz tak rad rikas jak mas dlouho permiici a psal jsi blogy tak ne ze bych se chtel chvalit ale ja mam svou vlastni klubovnu fotbalovou Slovacko a pres 10,5 roku jsem pro klub at uz pres Bezpecnostni agenturu GAN nebo jinou security uzitecny jako security a taky to tu nepotrebuju rikat jako obhajobu a nebo rikat ze predtim jsem byl obycejny fanousek. At si kazdy o me rika co chce, me tohle bavi idkyz to nekdy musi clovek prekousnout a jsou mu veci proti srsti viz. zapas se spartou. A skodu nevim jakou sparta udelala ale mile me prekvapili ze pres oslavy uvnitr stadionu utrob kabin a chodeb po sobe nezanechali neporadek, kdyby jsi neveril mam i fotku kabiny vyfocenou kdyz odjeli. Takze pokud vznikla klubu skoda tak by si myslim to resil.

  • Dany-Hull City - 25.05.2023, čtvrtek, 22:24
    (1)

    kecipep: To nema cenu se s nim hadat, vylozene vidis o co mu jde, a rikat jak 20 let ma permici a chodi na fotbal a pak tady hazet kritizovat apod. takt o asi neni uplny fanda kdyz on vi asi vse nejlepe ale pak kdyz ma moznost tak drzi hubu. Má moznost prijit na vedeni a rict jim svuj nazor ale schovavat se za internetem je mnohem lepsi. Kdyz prijde k VIP ja mu nekoho z klubu rad zavolam. A ted az to bude cist muze jako pan ucitel mi napsat kolik tu mam pravopisnych chyb. Nastesti je to tu diskuze a nemusim psat spisovne jako by o neco slo, klidne se i do me muzes oprit a kritizovat me ale usetri si klub a lidi co v klubu se snazi delat maximum, at je to jak chce tak i lidi v klubu delaji chyby ale porad pro klub dychaji ikdyz jsme nekdy priposrani tak presto maji v zajmu klub. Ja se moc casto uz tady nevyjadruji ale je velice lehke kritizovat a po boji rikat co mel kdo jak udelat ale mnohdy kdyby tu moznost meliby se z toho priposrali.

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 20:38
    (0)

    Sovki: Mas ze me mindracek? Uz asi zase bumbas. Hod se do klidu, placej se po rameni za prevelice vtipne clanky a dan si hon triko na gramatickych chybach ostatnich (ano, dela se to jen na zakladnich skolach). Danny mozna udelal hrubku, ale zase pod vlivem nenapadl policisty. Tohle nemuzes vyhrat, ty joudo.

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 20:29
    (0)

    mafie: tady je vicemene jedno kdo je/neni v lize top, myslel jsem to spis z janoskova pohledu. Bud prazska S, nebo ven. Nic jineho pro nej nema smysl. a propo, sportovni reditel pardubic: „Nejsem si jistý, jestli je Dominik nastavený na to, aby přemýšlel o klubu v Česku. Myslím, že další přestup vidí spíše do zahraničí,“

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 20:16
    (0)

    kecipep je totální blb. Jeho argumnenty jsou pozoruhodné :-Ukázal jsem jeho vyjdřování,,. škoda slov.-D

  • zdrh - 25.05.2023, čtvrtek, 19:59
    (0)

    tvojemama: K datovému skautingu ti dám komentář Mináře z Olomouce z loňské tiskovky před jarem. „Pokud nám datový scouting doporučí příchod Dominika Radiče a on se u nás vůbec neprosadí, je jasné, že máme vůči této platformě blok. Hned první pokus nevyšel, navíc to měsíčně stojí jako nejlépe placený hráč klubu. Do budoucna to třeba nevylučujeme, ale teď ne.“ Jen doplním, že ten Radič (útočník) v Olomouci odehrál za 1 sezonu 3 zápasy (pouze střídal) a 5 za béčko v MSFL (2 góly). A nechytil se ani v minulé sezóně v Seredi.

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 19:37
    (0)

    Ani za jednoho bych takové peníze nedal, za to mas dva hráče z druhé ligy a perspektivní, kteří budou rádi za možnost se ukázat v první lize…

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 19:36
    (0)

    Hory: březen už snad byl ne…

  • Lemmy - 25.05.2023, čtvrtek, 19:34
    (0)

    Radši bych dal 10M za Trávníka než 19M za Janoška

  • Mouses - 25.05.2023, čtvrtek, 18:56
    (0)

    mafie: amen!

  • mafie - 25.05.2023, čtvrtek, 18:54
    (0)

    to bambulák , no tak my jsme TOP4, nesmíme být furt připosraní

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 18:48
    (0)

    Janosek ma ambice top3 nebo zahranici. Prestup k nam je totalni scifi

  • mafie - 25.05.2023, čtvrtek, 18:48
    (0)

    oprava - mělo být 10 mega , 19 by bylo fakt moc😀

  • mafie - 25.05.2023, čtvrtek, 18:46
    (0)

    Já bych neváhal s nákupem Janoška z Pardubic. Dobře jsme ho prodali , Tak bych za něho dál i 19 mega. Ten borec by nám vyřešil spoustu problémů . Skvělý borec do středu zálohy , perfektní střelba z větší vzdálenosti a konečně by nikdo uměl kopnout roh. To , že ho koupily Pardubice , byla od našeho vedení obrovská chyba , měl být dávno u nás.

  • Mouses - 25.05.2023, čtvrtek, 18:44
    (0)

    A kam šli, že nejsou ?

  • drzý vandrák - 25.05.2023, čtvrtek, 18:35
    (0)

    To je možné, ale větší část už přišla.

  • Hory - 25.05.2023, čtvrtek, 18:28
    (0)

    Poslední balík peněz z KL přijde cca březen.

  • drzý vandrák - 25.05.2023, čtvrtek, 18:26
    (0)

    Nevypařili....Bonito33: Chodí průběžně v balíčcích.Je podíl z TV práv až po skončení soutěží.

  • Mouses - 25.05.2023, čtvrtek, 18:20
    (0)

    Ok, asi se vypařili..:)

  • Bonito33 - 25.05.2023, čtvrtek, 18:20
    (0)

    Pokud se nepletu, tak UEFA výdělky z evropských pohárů vyplácí až po jejich skončení, takže máš pravdu, tady nejsou)))

  • silon - 25.05.2023, čtvrtek, 18:17
    (0)

    Šovki: aspoň si to po sobě přečti.

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 18:12
    (0)

    Skein

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 18:12
    (0)

    Skříň: Hoši, než něco vypotíte, tak si to prosím po sobě hlavně přečtěte. To je k neuvěření😂

  • drzý vandrák - 25.05.2023, čtvrtek, 18:11
    (0)

    Tady ne.

  • Mouses - 25.05.2023, čtvrtek, 18:09
    (0)

    drzý vandrák: A kde jsou peníze z KL? Pouč mě...

  • drzý vandrák - 25.05.2023, čtvrtek, 17:53
    (0)

    To Skein: Za moje určitě ne, to už mě přešlo, za tvoje taky ne a světe div se za KL taky ne,ty už tu nejsou.

  • fandajakhrom - 25.05.2023, čtvrtek, 17:19
    (0)

    Tak nekteri fans maji mozna dobry prehled o hracich.. kvuli tomu bych ale zbytecne nekritizová vedeni, i kdyz nekteri vypadaji, ze neumi do peti napocitat 😌vedeni musime hodnotit dle vysledku (za x let), coz urcite dela i majitel/e. A z tohoto pohledu mame nejlepsi vedeni v ČR. Myslim, ze tady upletli z hovna bič... podivejme se, kde se x let pohybujeme..... ted je jenom otazka, jestli to nejak dalsi roky udrzime.. bude to tezke

  • tvojemama - 25.05.2023, čtvrtek, 17:01
    (0)

    BM- Proč myslíš, že někteří fanoušci mají lepší přehled o hráčích než naše vedení? Já si to teda nemyslím. Pořád podceňujete jak je to težší sem někoho přivést. Jediná velká chyba byla Kozák. To třeba absolutně nechápu když ho Svedík nechtěl. Jinak kdyby to bylo na mě tak bych hned začal spolupracovat s 11hacks ( ale zase si myslím, že to Svedík ani tak nepotřebuje). S 11hacks by bylo zajímavé spolupracovat kvůli zajímavým zahraničním hráčům co jsou levnější.

  • Skein - 25.05.2023, čtvrtek, 16:52
    (0)

    to drzý: za tvoje jistě ne ;) To Šovski: ti s tím ještě budeš žít x let. Jen češtinou umíš ohánět, ale pak...Ano kdyby používal Dany ,. Tak by se to dalo lépe číst.

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 16:21
    (0)

    Drzý vandrák: na dluh ;-)

  • drzý vandrák - 25.05.2023, čtvrtek, 14:49
    (0)

    Ještě by mě zajímalo za co budeme v tom zmiňovaném přestupovém okně nakupovat?

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 14:21
    (-2)

    Promiň. Já jsem alespoň pal články do Fansblogu, které byly velmi populární. Troufám si tedy konstatovat, že jsem svým způsobem přispěl. Nebylo moc článků, na kterém, bohužel nyní již mrtvém webu, měly i šestitisícové přečtení a desítky pozitivních ohlasů. Tož tak😉

  • Dany-Hull City - 25.05.2023, čtvrtek, 14:16
    (0)

    sovki: Víš co mi můžeš ? Já sice pisu rychle a bez spravnosti jazyka ceskeho ale alespon nedelam ramena na lidi co pro klub se snazi udelat co nejvic to jde, co jsi pro klub udelal ty? Tak nekritizuj druhe. to je jedine co mi vadi.

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 14:08
    (-1)

    Rodný jazyk bohužel skutečně není Dannyho doménou😂 Skutečně je to k zblití, číst si příspěvek od dospělého člověka a mít nutkavý pocit, že autorem je absolvent zvláštní školy😃😂

  • Dany-Hull City - 25.05.2023, čtvrtek, 13:45
    (0)

    petros:S fanouskovstvím na mě nechodte, kde jste byly kdyz byly zapasy venku na jare? fat jen kritizovat vam tu jde. cist to tu je k zblití, kazdy dela chyby vy snad ne??!!

  • karagavrylydys - 25.05.2023, čtvrtek, 13:41
    (0)

    Petros: To ale před rokem věděli taky.

  • Petros - 25.05.2023, čtvrtek, 13:38
    (1)

    Co se týká příchodů, tak věřím naprosto Martinovi i Šumimu, že dávno na tom pracují a ví co a koho koupit/vzít na hostovačku. Toto není loňské léto, kdy se na poslední chvíli hledala náhrada za Cecíliu.Teď borci vědí delší čas kde nás tlačí bota.

  • spurs - 25.05.2023, čtvrtek, 13:31
    (0)

    Ono těch jmen je víc co jsou v hledáčku. Ale psát to tu nebudu. Není to ku prospěchu Slovácka. Vytahovat to před podpisem atd. Jako bavit se, že je tam dobrý hráč a tam taky a že by se nám hodil je jedna věc. To ano. Jsme fanoušci a diskutujeme. Ale jména hráčů se kterými už jednáme sem psát nebudu. Až to bude jisté, tak jo. A třeba bude někdo rychlejší :)

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 13:10
    (0)

    Šovki: tak doufám, že ten tvůj velmi důvěryhodný zdroj se bude plést, protože tahat sem na hostování Sejka, když máme Vechetu je úplný nesmysl... aby pak na úkor Vechety hrával v útoku Sejk, snad to vedení pochopí, že je lepší se raději podívat třeba do té druhé ligy a najít útočníka tam, který bude náš a bude alternovat k Vechetovi a pakliže Vecheta třeba za rok odejde, pokud bude mít slušnou sezónu, tak budeme mít za něho náhradu a ne hostovačku...

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 13:05
    (0)

    Sejka. Nicméně ani šejk by nebyl k zahození. Ach, ty mobily 😄

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 13:04
    (0)

    Jak jsem již zmínil, má přijít (útočník) cizinec ze Slovenska a hráč na hostování ze Sparty. Údajně to vypadá na Šejka - informace z velmi důvěryhodného zdroje.

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 12:54
    (1)

    ajaj, tady se dneska někdo spatne vyspal

  • spurs - 25.05.2023, čtvrtek, 12:49
    (0)

    19.června nám startuje příprava na novou sezonu, tak věřme, že místo hádek tu budeme jen chválit vedení za nové hráče :)

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 12:48
    (0)

    😄😄😄Jsem zcela zdrcen😄

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 12:38
    (0)

    Šovki: To je mi jasné, že se potrefená husa ozve. Nesmazal jsem ani jeden příspěvek. Kdybych byl ty, tak teď žádám písemnou omluvu za nepravdivé osočení. Jestli už po poledni vidíš výjimečně dál než na dno lahve, tak bys ty vulgarity po sobě měl smazat sám.

  • Petros - 25.05.2023, čtvrtek, 12:34
    (5)

    Driske, jen říkám svůj názor, toť vše 😉 nikoho tu vulgárně nenapadám a už vůbec tu nemluvím o sobě a že bych tu něco vnucoval?? Nevšiml jsem si. A myslím, že o té komunikaci klubu ven se mnou většina lidí bude souhlasit. No to je asi tak vše kámo.

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 12:13
    (1)

    Dnes tu perlí zejména kecipep, opravdu se bavím. Hlavně to zase nezapomeň smazat, hrdino😄

  • karagavrylydys - 25.05.2023, čtvrtek, 12:04
    (1)

    kecipep: Jak klub scoutuje, bylo dobře vidět třeba v loňském přestupáku.

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 11:55
    (1)

    tady se to během par minut dobre zvrtlo😂😂

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 11:50
    (3)

    kecipep: ulož si co chceš :-) musím se smát a čtu si to po sobě, nevím, zda to zvládáš i ty... drž se :-)

  • Pan Puk - 25.05.2023, čtvrtek, 11:48
    (1)

    Dnes by se to tu mohlo myslím zavřít. Ligovou přestávku zdá se potřebují někteří mnohem víc než hráči.

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 11:46
    (-2)

    BM: Ty jsi zoufalec ;-) "no to je možná tvůj názor, ale když fotbal sleduješ globálně a ne jen Slovácko, tak máš vcelku velký přehled o hráčích..." čteš to po sobě vůbec? Už na tebe raději nebudu reagovat. Tohle si tu uložím a dál si tu vypisuj "někdy mi přijde že fanoušci mají větší přehled o hráčích než klub".

  • Driske - 25.05.2023, čtvrtek, 11:46
    (-3)

    Petrosi, ty už mě fakt nebavis. Myslíš si, ze jsi nějaká celebrita díky tomu, zes vydal par videí v priserne kvalitě a hned všichni budou skákat podle toho jak ty piskas.

  • Petros - 25.05.2023, čtvrtek, 11:31
    (0)

    Vulgární nadávky směr vedení jsou jasně mimo mísu. Dotáhli klub k největším úspěchům! Bohužel to co před rokem sliboval Skopal, že marketing je něco na co se chce zaměřit se ukázalo, že byly jen slova do větru. Komunikace klubu navenek stále tristní, směrem k nám fanouškům prakticky nulová po celou sezónu. Spousta klubů teď na konci platí fans busy, lístky a jinak děkuje za celoroční podporu, u nas nula nula nic...Roční výročí výhry v poháru prakticky vůbec nepřipomenuté, tohle je prostě katastrofa. Stejně jako to co se stalo teď se Spartou. Stačilo by vydat krátké prohlášení ve stylu, ano víme, že to pro vás naše věrné fanoušky nebylo krásné a uvědomujeme si to, ale má to své opodstatnění a bude to k dobru našeho klubu. A všichni z nás rozumní fans by tu už pak nic nehejtovali....

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 11:30
    (0)

    kecipep: ty máš přehled nadprůměrný, hahaha ještě se pochval, asi tě nikdo nepochválí, tomu říkám fotbalový manager... ty infa, data, analýzy, atd. mají kluby k dispozici, záleží ale jak který klub s tím umí pracovat... A Svědíkovi nic posílat nemusím, vždyť kolik hráčů šlo do klubu jen díky němu, že je v klubu on... nebýt tady tak tady ani někteří nikdy nehrají...

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 11:23
    (0)

    BM: Přehled mám nadprůměrný, to mi věř. Ale to cos napsal jen dokazuje, že vůbec netušíš, co za info, data, analýzy, sestřihy atd. mají kluby k dispozici. Nemluvě o množství zápasů, které pravidelně trenéři navštěvují. Svědík o tom kdysi mluvil i v podcastu. Ale raději mu pošli printscreen se Schonem z livesportu/transfermarketu, ať na takového hráče nezapomenou. Opravdu dnešní diskuze plodná, fanoušci scoutují místo klubu a nebo nemocný notorik vulgárně nadává nejlepšímu řediteli klubu v republice.

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 11:19
    (0)

    kecipep: no to je možná tvůj názor, ale když fotbal sleduješ globálně a ne jen Slovácko, tak máš vcelku velký přehled o hráčích... stačí navštěvovat druhou ligu nebo se podívat i na nějaký přenos a to samé o Slovensku, atd.

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 11:12
    (0)

    "někdy mi přijde že fanoušci mají větší přehled o hráčích než klub" tvl tesat do kamene. Ať žijou internety a herní fotbalové manažery

  • Vosolys - 25.05.2023, čtvrtek, 11:03
    (0)

    Stadion bude asi v pořádku, když tam dnes hraje Béčko přátelák :)

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 11:00
    (-2)

    bambulak: někdy mi přijde že fanoušci mají větší přehled o hráčích než klub... přesně tak malé riziko nebude drahý, věk má slušný i s další perspektivou, ale taky si myslím, že někdo bude rychlejší...

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 10:43
    (0)

    o Schonovi jsem taky slysel a je to presne ten typ hrace, o kterem jsem tu psal.. kvalitni, druhou ligu prerostl, bude levny, male riziko... ale stopro nam ho nekdo vyfoukne

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 10:40
    (0)

    spurs: jak můžeš vědět už teď dopředu, že záloha bude kvalitní...

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 10:35
    (0)

    Já prostě neustále nechápu, proč brát hráče ze Sparty na hostovačky nebo odkudkoliv máme z toho hovno, jenom rozehráváme hráče, pak se jim vrátí do klubu jako Šašinka, který to tady víceméně promarodil a místo něho mohl hrát někdo mladší s perspektivou... jako třeba ve Varnsdorfu hraje tento hráč Patrik Schon 25 let útočník případně křídlo, podle mě by nemusel stát moc a je tam jak perspektiva tak by mohl být i slušnou posilou... proč prostě nejdeme touto cestou, když třeba s těmi čenošky máme i špatnou zkušenost...

  • spurs - 25.05.2023, čtvrtek, 10:35
    (0)

    Trávník klidně ať zůstane. Poslední zápasy šel dost nahoru a klidně může být ještě oporou. Není to však jediná varianta. Záloha posílena bude a myslím, že bude kvalitní. Uvidíme co útok. Ale věřím, že i ten se povede. Hodně se teď diskutovalo o posledním zápase se Spartou. Ostuda atd. Ano nikdo z nás to nechtěl vidět. Ale každá mince má dvě strany. Slovácko je malý klub a nežijeme ve vakuu. Potřebujeme mít dobré vztahy s většími kluby. Ať se nám to líbí či ne. Ono se nám to vrátí jinak. Kritika musí být, aby se klub posouval, ale nadávat takto vedení teď nemá cenu. Já se na to taky dívat nechtěl, ale opravdu to musíme vidět z širšího pohledu. A co se týká Zlína, tak za mě jim přeju sestup. Sice nám odpadne derby a je to blízko, ale oni nám nikdy nic nedarovali. Právě naopak. Krajské město a bla bla... Díky nim se i dotace hůř dostávali na Slovácko... Prostě za mě druhá liga jim bude sedět. Otázka zda to klapne...

  • huhu - 25.05.2023, čtvrtek, 10:28
    (0)

    BM: škoda že to u nás nejde jak to třeba dělají v liberci nebo bolce. Koupí hráče ze sparty/ slavie za pár šupů, kluby si tam nechají předkupní právo s nějakou opcí a vydělají na tom všeci. Jako koupit třeba Sejka s předkupním právem pro spartu, to by byla paráda.

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Šovki: tady to už kdo si psal, že má přijít útočník černoušek ze Slovenska, když jsem si trochu prošel útočníky na Slovensku tak mi to nahrává na tohohle Wisdom Uda Kanu z Michalovců, končí mu smlouva v červnu (tak tipuji) a jestli druhý má být ze Sparty, tak to bude zase hostovačka a na to bych se vysral, to raději fakt ať hraje někdo náš než zase někomu rozehrávat hráče...

  • RNA - 25.05.2023, čtvrtek, 09:56
    (0)

    Já myslím, že v Trávův prospěch hraje právě to, že je odchovanec, a my s odchovanci máme dobré zkušenosti. Já bych mu naopak věřil, sice mu to trvalo, ale poslední zápasy se mně velmi líbil. A vůbec bych se nebál zálohy Tráva, Kim a Havlas, s tím, že Havlas by byl defenzivnější, Vlasta Daníček by se pak přesunul směr obrana. Otázka, za kolik nejmíň by Sparta Trávu pustila

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 09:55
    (0)

    Trávník v závěru sezony patřil k nejlepším hráčům. Holt, někdy se hráč chytne hned, někdo potřebuje pod Svědíkem více času. Je však pravdou, že na přestup je pro Slovácko drahý.

  • eLucky - 25.05.2023, čtvrtek, 09:54
    (0)

    to BM: No samozřejmě, že Sparta ted nehraje roli v podpisu Heči, ale může ho pustit dřív - před ukončením smlouvy a neházet klacky pod nohy. Stejně tak může slyšet na požadavek nějakého jiného hráče - když jim vedení v tomto vyšlo zcela nepokrytě vstříc. S fanouškovského hlediska je krok vedení kudla do zad pro nás, ale z toho pohledu žumpy českého fotbalu to vlastně ani překvapivé není. Je to prostě tak, že se tu tahá Sparta a Slavia a ostatní se jim snaží vlézt do prdele tak, aby to bylo prospěšné, až tam někteří trčí tak hluboko, že už ani není vidět jejich identitu - třeba Boleslav nebo Liberec je ještě hloubejě v jejich prdelích..

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 09:52
    (0)

    Já jsem zaslechl už před zápasem na Bohemce (poměrně z dobrého zdroje), že k nám má přijít útočník ze Slovenska (cizinec) a jeden útočník právě ze Sparty - takže spekulovat se dá o různých možnostech. Třeba Sejk by se mi tu tuze líbil.

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 09:48
    (0)

    bambulak: souhlas, mám podobný názor... a už má roky, perspektiva na další prodej nulová, jen ať jde jinam a ať se vrátí třeba dohrát kariéru za tři roky...

  • karagavrylydys - 25.05.2023, čtvrtek, 09:47
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-sparta-michal-travnik-moznost-prestup.A230525_727361_fotbal_ten

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 09:45
    (0)

    Travnik teda za me na prestup ne, vubec me nepresvedcil, bude drahy a Sparta taky nekvyne na nejakou symbolickou prestupovou castku... souhlasim s tim, co se tu rikalo pres sezonu, a sice odchod nekam do Polska, cimz vydela Sparta i on sam

  • Bayern Munchen - 25.05.2023, čtvrtek, 09:44
    (0)

    eLucky: ohledně sponzorů Gottwaldova co jsi napsal souhlasím... ohledně Heči nesouhlasím, tomu končí smlouva, nevím jaký vliv by tam měla mít ještě Sparta, podle mě žádný, buď k nám půjde nebo půjde jinam zadarmo

  • bambulak - 25.05.2023, čtvrtek, 09:44
    (0)

    Heča v tom nehraje roli, v lete mu konci smlouva, v odchodu mu nikdo branit nebude, jinak by byl uz davno podepsany, to bych v tom nehledal... jde proste o čirý propadak vedeni a jednu z mala veci, na ktere se tu vetsina lidi schodne, coz je vzacny jev

  • karagavrylydys - 25.05.2023, čtvrtek, 09:43
    (0)

    eLucky: Hečovi končí smlouva, tam asi Sparta moc nenadělá. Spíš mě napadlo nějaké hostování (Trávník, Drchal, Sejk).

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 09:43
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-sparta-michal-travnik-moznost-prestup.A230525_727361_fotbal_ten

  • Michal fcs - 25.05.2023, čtvrtek, 09:39
    (0)

    Huhu: podle toho,co jsem viděl, ráj trávník vypadá relativně ok,co je určitě zničené je branka včetně sítě...

  • eLucky - 25.05.2023, čtvrtek, 09:35
    (0)

    Ohledně té ostudy na hřišti si myslím, že tady hraje velkou roli fakt, že ze Sparty klub chce dostat Heču a čekám, že toho bude chtít - díky tomuto - ještě víc. I proto diplomaticky kolem toho mlčí a dělají jakože nic. Nicméně na ostudnosti dění na stadioně po zápase to vůbec nic nemění a klub by aspoň někdy mohl ukázat, že má zájem o svoje fanoušky.

  • eLucky - 25.05.2023, čtvrtek, 09:32
    (0)

    to fandajakhrom: Sponzoři Gottwaldova těžko přijdů na Slovácko, to by byl fakt úlet. Ale v momentě kdy bude v kraji firma bez vazby na jeden z klubů a bude se rozhodovat čistě obchodně kam jít, tak když mi budeme ligový a oni v žumpě, tak je to jasné. Navíc eště markantnější je ten rozdíl vidět u atraktivnosti klubu pro mládežníky z regionu!

  • Pan Puk - 25.05.2023, čtvrtek, 09:32
    (0)

    Sestupem Zlína FCS získá víc financí od Kraje. Dotace pro druhou ligu jsou menší a rozdíl by měl připadnout Slovácku. Je možné že i přes milion. Takže Zlín v první lize nechceme :-D

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 09:29
    (0)

    Co se týče Zlína, tady jde spíše o mládež, talenty. A k tomu podpora Kraje. A nezapomínal bych ani na Krajskou akademii mládeže. Prostě na tak chudý kraj jsou dva prvoligové kluby moc.

  • fandajakhrom - 25.05.2023, čtvrtek, 09:09
    (0)

    O kdyby GT sestoupil, FCS tim neziska ani korunu.... predstava, ze sponzori Zlina prijdou do UH je uplny nesmysl

  • fandajakhrom - 25.05.2023, čtvrtek, 09:08
    (0)

    Uprimne: kdykoliv budeme hrat s Gottwaldovem, tak jej budu nenavidet. Ale sestup jim nepreji a dokonce jsem jim proti pernikarum fandil 😉 byla by skoda prijit o derby 👌

  • karagavrylydys - 25.05.2023, čtvrtek, 09:07
    (0)

    huhu: Než se vyjádří, budou Vánoce.

  • Hory - 25.05.2023, čtvrtek, 09:06
    (0)

    Hlavně ať se tam dostane Vyškov. Tomu to přeji. Jen škoda, že budou hrát až ve Znojmě. To tam moc lidí chodit nebude.

  • FCS84 - 25.05.2023, čtvrtek, 09:03
    (0)

    Ani dvojzápas s Příbramí, případně Vyškovem nebude pro zlín (pokud neprohrají v Brně) jednoduchý. Ale já věřím, že Brno je dá. Tolik štěstí ten zlín snad mít nemůže

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 08:54
    (0)

    huhu: Nevyjádří, klubu jsou vlastní fanoušci, a to i ti skalní, naprosto ukradení. Potom do novin huhňá, že nechodí lidi. No to se ani nedivím, po takovém jednání. A jak jsem zaznamenal po zápase na Krčku a nejen mezi mými kamarády, bude jich ještě méně...

  • huhu - 25.05.2023, čtvrtek, 08:50
    (0)

    myslíte že se Pojezný vyjádří? přece musí někde zachytit tu nasranost lidí kolem Slovácka. Nikde jsem ani v médiích nezaznamenal, jeslti spartani něco na stadionu zničili.. trávník je OK? Jinak taky to přeju zlínu, aby spadli, ale obávám se že v brně tu remízu ukopou.

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 08:42
    (0)

    Podle mne Brno prolomí domácí nezdary a vyhraje. Gottwaldovu sestup upřímně přeju. Nebylo by to ovšem první krajské město, kde by se ve dvou nejpopulárnějších sportech hrály druhé nejvyšší soutěže, zmíním třeba Jihlavu, která je podobně, jako Zlín, jak zde zaznělo, taky hokejová...

  • FCS84 - 25.05.2023, čtvrtek, 08:11
    (0)

    Zlín kurva musí spadnout. Není tu místo pro dva kohouty na jednom smetišti. Ve Zlín ať si hrají hokej.

  • Nike - FCS - 25.05.2023, čtvrtek, 07:47
    (0)

    to Kara: Zlínu hraje vše do karet, bohužel... Lepší forma, stačí jim pouze remíza, řekl bych i lepší trenér... Brno má výhodu pouze domácího prostředí ale zrovna Brno je doma víc marné než venku, takže nevím jestli je to nějaká výhoda, bohužel dávám větší šance Zlínu, že půjde do baráže...

  • kecipep - 25.05.2023, čtvrtek, 07:47
    (0)

    Kara: Brno by si to zaslouzila za angazovani Haska, ale jen at se udrzi a dal se v tom takto placaji, nez aby po sestupu treba prisel novy majitel. V Brne je to jen otazka casu. A samozrejme chci aby platilo jeden kraj, jeden klub

  • lagic - 25.05.2023, čtvrtek, 07:37
    (1)

    Asi tak...to, co předvedlo vedení vůči svým věrným fanouškům, jak se jim tímto vysmálo do obličeje, by si nedovolili nikde na světě! Permicu mám od doby, co se otevřel stadion, ale poprvé vážně uvažuju, že si novou nekoupím, ne proto, že bych fandil FCS míň, ale proto, jak si nás vedení jako věrných fanoušků váží (spíš neváží). Toto byla od Pojezného a spol kudla do zad a může si blekotat, co chce (vlastně on k tomu ani nic neřekl, protože jsou jim doopravdy fanoušci ukradení).

  • karagavrylydys - 25.05.2023, čtvrtek, 07:30
    (0)

    V neděli si to Brno rozdá na férovku se Zlínem o přímý sestup. Jak to tipujete?

  • Šovkovskij - 25.05.2023, čtvrtek, 07:12
    (0)

    Celkem by mne zajímalo, proč jsou mé dnešní příspěvky mazány. Věcné, poučné a slušné. Nevím, jestli se smát, opravdu trapné. Tak čau... Zoufalci.

  • Pondras - 25.05.2023, čtvrtek, 00:02
    (0)

    Souhlas s Danym i fcs.jak už sem psal tohle se nepovedlo. Ale práce všech v klubu si vážím. Tohle se ale nepovedlo a bohužel je mi z toho smutno. Víc netřeba psát.

  • Dany-Hull City - 24.05.2023, středa, 23:43
    (0)

    sovki: ja vim mozna hovno ale jak pise fcs nazyvat tu pojezneho kokotem at uz ma projev jaky ma a neustale si stezovani na nepomoc tak porad je to prace nejen jeho a ty to tu kritizujes coz se mi nelibi. ja jsem mozna mimo a vim hovno ale aspon nejsem na mnoha zapasech na srot jako ty a mam z nej uplne hovno. Ja rekl jen svuj nazor to je cele.

  • Nike - FCS - 24.05.2023, středa, 22:47
    (1)

    Mě to včera kurva sralo ty provokace od sparťanských fanoušků, co tam někteří potom vyváděli na tom hřišti prostě jenom provokace nás věrných, co na tento stadion chodíme X let.... A vidět ty nafoukané sparťanské držky, jak se producírují po hřišti mě fakt bolelo, ještě o to více že Spartu opravdu nesnáším společně se Zlínem... tyto kluby kdyby zmizly z fotbalové mapy, tak bych byl jenom rád... A bohužel i ten zasraný Gottwaldov se asi zachrání...

  • fcs - 24.05.2023, středa, 22:28
    (0)

    Všichni se shodneme, že jsme tam sparťany nechtěli vidět a chtěli jsme důstojnů děkovačku s našima hracama a bylo by na místě vyjádření klubu, ale nazývat pojezdneho kokotem je přes čáru Šovki,tolik práce co tu měl za poslední 2 pohárové sezóny si nikdo nedokáže představit,kdybych byl ním a přečetl si příspěvek šovkiho tak to okamžitě zabalím, trochu respektu by neuškodilo... Někteří zapominate že hrajem do posledního kola o poháry a už se to nikdy nemusí opakovat, tak se probuďte

  • Šovkovskij - 24.05.2023, středa, 21:46
    (0)

    Já plivu? Dvacet let pernamentku, Sparta okupuje béčko, céčko, mlátí i děcka, kde to jsme? Po mně šli taky, ale důrázným facanem a pomocí kamaráda to dopadlo dobře. Takže Dany, vrať se k teoriii, víš totální hovno!!!!

  • bambulak - 24.05.2023, středa, 21:37
    (0)

    nechci ani nebudu tak razny jako sovki, ale umisteni a fotbal je jedna vec, dojmy a veci kolem a mimo fotbal druha.. zatimco v prvni excelujeme, v te druhe jsme se vcera pospinili neskutecnym zpusobem

  • Dany-Hull City - 24.05.2023, středa, 21:36
    (0)

    sovki: nazor muzes rict osobne nez tady plivat a hazet ramena, nechapu proc delas dusno. Nikoho se nezastavam ale nechapu proc delas a hledas duvod co je zase spatne, uzivej si to ze ikdy asi nebude 4. místo porad muzeme byt radi za skvele 5. místo. Na nas maly klub kdo to muze rict ze za posledni tri roky skoncil na 4,4 a 5. míste.

  • Šovkovskij - 24.05.2023, středa, 21:25
    (0)

    Survivale, proč se plive na klub! Protože nás zostudili a ponížili před celou republikou. Mám naštěstí jiné zájmmy, než utrácet za kokota Pojezného.... a jak jsem viděl a slyšl, nejsem sám...

  • Bonito33 - 24.05.2023, středa, 21:25
    (0)

    Survival: Pokud nenastala změna, tak Valentovi hoši jsou Slovácku pronajímáni za 1kč.

  • drzý vandrák - 24.05.2023, středa, 21:13
    (0)

    Tak už zbývá to jen přejmenovat na Městský stadion Daniela Kellnera Křetínského.

  • egi - 24.05.2023, středa, 20:39
    (0)

    Survival: Proč se plive na klub(vedení)? Protože klub je zodpovědný za pořadatelskou službu, (která včera po zápase selhala) a je jedno komu to svěří. Nakonec si to vedení zodpoví po svém, že všechno udělali pro bezpečnost oslavujících aby nedošlo k tragédii.

  • derflik - 24.05.2023, středa, 20:38
    (0)

    Zítra hraje na stadionu béčko přátelák s nějakou univerzitou Carolina.

  • Petros - 24.05.2023, středa, 20:16
    (0)

    Ale čert to vem, někdo to má na háku a necítí to jako potupu, někoho to sere protože nechat sralťanům napospas celý stadion je přespříliš 🤷‍♂️ Každý má to fanouškovství nastavené jinak. A jako ten náš trávník byl celou zimu katastrofa, nechcu se domýšlet jak vypadá teď po té invazi když byl ještě tak nacucaný vodou. Někdo na twitteru už psal že si i odnášeli drny trávy na památku....

  • Petros - 24.05.2023, středa, 20:03
    (0)

    Survivol. Je veřejným tajemstvím, že s tím klub souhlasil, že je pustí na plochu když získají titul.... Security dělali to co klub posvětil, vůbec nešli bránit vstupu na hřiště před D, ještě j8m otvírali dvířka. To by si nelajzli bez posvěcení našeho klubu. Nebuď naivní 😉

  • Survival - 24.05.2023, středa, 19:29
    (1)

    Sakra proč se tu plive na klub? Včera mě to taky totálně s*alo, ALE s klubem to nemá takřka co dělat. Ten dává nemalé prostředky bezpečnostní agentuře (asi GAN), která to má na starosti od A do Z. Při finále poháru to bylo bohužel jinak, protože si to organizoval a zřizoval provozovatel dané soutěže. Takže tyhle negace je nutné směřovat na neschopné vedoucí pracovníky dané agentury, kteří dávají veškeré povely před a při zásahu.

  • Petros - 24.05.2023, středa, 19:14
    (0)

    Tak narovinu a bez emocí si přiznejme že organizaci konce utkání klub nezvládl a to těžce nezvládl!! Čert vem teda to, že je pustili na hřiště, ale aby security nebo co to bylo zmizla zpoza Áčka aby šla jako zabraňovat střetu fanoušků před Béčko a tím pádem Sparťani měli volno prakticky skoro dovnitř pod Áčko? Kde se tam horkotěžko pak prodíral opožděný Káca s malým v náručí dovnitř? Co kdyby nějaký ožralatřeba i nechtě toho malého sejmul? Aby sa Sralťani klidně dostali na hlavní tribunu potažmo k Sky boxům a tak dále? Jako nebuďme radikálně negativní a hejt nepřehánějme, ale na druhou stranu tady nedělejte někteří, že to co se včera událo bylo ze strany našeho klubu v pořádku....

  • Palo - 24.05.2023, středa, 18:57
    (0)

    Tady je zase nablito :(

  • Dany-Hull City - 24.05.2023, středa, 18:18
    (0)

    Nedá mi to ale až jsem to viděl v záznamu musím se omluvit a přiznat že me to pri nejmenším zamrzelo. JE TO SMUTNE JAK JE NECHALI SLAVIT PŘÍMO NA HRISTI.

  • tvojemama - 24.05.2023, středa, 16:18
    (0)

    Návštěvnost kromě top3 a Baníku v celé lize klesla od covidu. Liga má špatný marketing a konkurence je víc. Slavia i Sparta si to uvědomují, ale na marketing mají několik desítek mega. To nejde porovnávat. Bohužel dnes dobré výsledky nestačí a kluby musí dělat mnohem víc. Naše návštěvnost je bohužel špatná, ale když to vezmem celkově tak to není tak hrozné.

  • Skein - 24.05.2023, středa, 15:06
    (0)

    a ještě porovnejme, nejmenší klub 4-5 místo (28tis. ob). Jaké má Praha, Plzeň? Kdo za nimi stojí? (finanční možnosti). Už sem neradi jezdí, je to bitva. Respekt, to tu nebývalo. Tak už to pochop! díky vedení za ligu!

  • lagic - 24.05.2023, středa, 14:48
    (0)

    Vajdíku, srovnáváte nesrovnatelné. Pokud vím, tak Baník ani Sparta nemívají pořád vyprodané. Na Slovácko, když to vezmeme % z počtu obyvatel, chodí nejvíc lidí. Srovnávat 20ti tisícové městečko s Ostravou a Prahou, směšné.

  • vajdik - 24.05.2023, středa, 14:08
    (0)

    Tady se píše o podrazu atd, kde byli ti vsichni fanousci / podporovatelé klubu když je tým a klub potřeboval v zápase s Olomoucí - kde to byl zápas prostě o všechno!!! Včera kdyby 2500 Sparťanů nevykoupilo lístky tak dojde stejná návštěva jako na Olomouc... Je to smutné - všichni chtějí poháry, ale sami lidé z UH a okolí k tomu přistoupili daleko hůře než vedení FCS kdy asi povolil Spartě určité ústupky - za mě pochopitelné.... A jestli se tu srovnává s Baníkem že tam by Sparťana mimo sektor nepotkali - ano pravda - tam by totiž ty lístky vykoupili chachaři!!!

  • fandajakhrom - 24.05.2023, středa, 13:54
    (0)

    Jinak Sáďa mluvil do kamery celkem hezky. Nezapomnel zminit nase malomesto, takze vse ok. Prejme mu to.... vedeni smad nejsou dementi a veskere skody na stadionu daji uhradit sralte

  • lagic - 24.05.2023, středa, 13:24
    (0)

    To je úplně jedno, jestli to byla policie nebo GAN. Důležité je to, že KLUB toto dovolil a opětovně před každým ohnul hřbet, připosral se a sklopil ocas. To je to, co mně na tom nejvíc vadí, že na svém stadioně vůbec něco takového dopustí. Stačí se podívat na nějakou tiskovku Pojezného, jak huhňá a koktá. Jak potom může mít FCS nějaký respekt u ostatních? Vždyť si s náma každý vytírá zadek a je to do určité míry zapříčiněné tím, že klub nemá žádné sebevědomí a nechá si všechno líbit!

  • Dany-Hull City - 24.05.2023, středa, 12:57
    (0)

    bambulak: ja jsem sice jen u VIP vstupu a nevim co se delo presne ale pokud vim tak jsem poustel na hriste policii a ne lidi od GANu na hriste pred koncem zapasu. takze nevim co jsi si zjistil ale první by to chtelo nekafrat a vedet jak vse bylo. A priste muzes dojit nam pomoct a nedrzkovat. Chapu riozhorceni ze my jsme pri poharu na hriste nemohli a nedostali se ale je taky rozdil toho kdo porada a organizuje si vse okolo bezpecnosti. Mol cup si resil svaz a ligove zapasy si resi KLUB.

  • lagic - 24.05.2023, středa, 12:05
    (0)

    Se divím, že to vlezprdelkování našeho vedení vždy a všem ještě někoho překvapuje.

  • derflik - 24.05.2023, středa, 11:52
    (0)

    Tak oni se začali stavět na půlce ale bohužel zůstali někteří hráči na naší polovině a pak už nestíhali.

  • bambulak - 24.05.2023, středa, 11:37
    (0)

    z cire zajimavosti jsem si prosel weby a facebooky spartanu a co se clovek nedozvi... "jednalo se o členy bezpečnostní agentury GAN Uherské Hradiště, žádné A.C.A.B. od chvíle, co nastoupili na stadion, tak se postavili pod hlavní tribunu a následně pod kotel domácích, navíc nám někdo otevřel branku abychom se dostali pohodlně z kotle na trávník. Za mě klobouček včerejším pořadatelům."... takze ne policie, nami najata sluzba, a jeste otevirat dvere, to jsem opravdu nevidel snad nikde na svete

  • huhu - 24.05.2023, středa, 11:29
    (0)

    Petros: ano Kadlece po zápase pár fanoušků dokonce poplácalo po zádech, jako sparťane, ten samozřejmě nemusel do kabiny spěchat. Ale jak klub může dovolit, aby se nekontrolovaně fanoušci v kuklách (někteří i pod vlivem) dostali mezi naše hráče. Fakt by mě zajímalo, kdo by nesl odpovědnost , kdyby se stal průser a třeba by napadli Daníčka (ten třeba v minulosti měl proti spartě v novinách docela nabito a obecně proti pražákům). Tohle nebylo profesionální.

  • Petros - 24.05.2023, středa, 11:25
    (0)

    Hory, je to křišťálově jednoduché. Kdyby 200 sekuriťáků nastoupilo před Déčko 5 min před koncem sparťani by si nedovolili tu invazi. Pondras absolutní souhlas. Já jen dodám jak jsem v O2 viděl jak rychle v náruči s malým a vystrasmšeným výrazem se tou bandou prodíral Káca do utrob tribuny....

  • Hory - 24.05.2023, středa, 11:17
    (0)

    Pondras - nechci aby to tak vyznělo a ani není, že jsem v opozici dnes proti každému Tvému názoru, ale...rozloučí se vždy jen B3. A to se rozloučilo i včera jak s hráči, tak hráči s nima. Čerti mě berou v každém zápase, když je 85.minuta a lidi už odcházejí domů, ať je výsledek jaký je. Další většina odchází hned po závěrečném hvizdu.A jinak by tomu nebylo ani včera. Ty si dokázeš představit, že takové množství fanoušků Slovácka by jelo na Letnou, kdyby tam Slovácko jelo ve stejné pozici co Sparta k nám? Stačilo mě utkání na Bohemce, kde nám "šlo o vše" kolik nás tam bylo. Chápu, že tady na fóru je většina, která by pro klub udělala vše a vše negativní nese těžce. To je v naprostém pořádku. A kolik nás tu přispívá, lépe řečeno diskutuje pravidelně. Dvacet? To jsem možná ještě trochu přidal. A pak je množství lidí kteří sem chodí, ale jen to čtou. Ale i kdyby šlo o titul, tak nás tam bude tak cca 150. a už vidím ty důvody. Nejel jsem protože...to bylo ve všední den, bylo to večer, vstupné je tam drahé, doprava taky a vždyť titul budeme slavit stejně v posledním zápase doma, tak proč tam vlastně jezdit? Nikoho konkrétnímu nic nevyčítám. Jen porovnávám nás a jejich fanoušky. Vím, že mi někdo můžu namítnout jakou základnu fanoušků má Sparta a my, ale to už se dostávalo někde jinde.

  • Pondras - 24.05.2023, středa, 10:22
    (0)

    Dohoda nedohoda. A přemýšlel klub,že třeba se fanoušci chtějí rozloučit a poděkovat hráčům a celému týmu za sezónu??!! Když už tak ti fizli měli stát na půlce a ne se smát pod beckem. Prostě tohle bylo zase špatně a zase a pořád Budem ustupovat. Za tohle vedení velké NE!!!

  • karagavrylydys - 24.05.2023, středa, 10:15
    (1)

    Včera se vedení rozloučilo s Patrikem Šimkem. Za 10 sezon ve Slovácku nastoupil do 157 zápasů, odehrál 10.267 minut, dal 1 gól, měl 5 asistencí, obdržel 29 žlutých a 2 červené karty. Takový věčný náhradník, ale spolehlivý. Díky a ať se daří!

  • Lemmy - 24.05.2023, středa, 09:33
    (0)

    máš pravdu, tak to chodí. Ale nikdy neříkej nikdy, kolik kluků to takto zkusilo a pak jen měnilo hostování za hostováním bez většího úspěchu. A třeba ho utáhneme na vztah k regionu :-)

  • bambulak - 24.05.2023, středa, 09:29
    (0)

    tak ono sparta se diva po kazdem, kdo se v lize mihne, ale sloncik bude v pripadu sestupu do druhe ligy levny, hodi mu pekny podpisovy bonus, ktery usetri na prestupove castce, a sup liberec/boleslav/hradec...nebudme naivni, takhle to tu chodi

  • Lemmy - 24.05.2023, středa, 09:27
    (0)

    Třeba to má kluk v hlavě srovnané a dal by přednost nám. Výkonnostně to na spartu ještě úplně nevidím

  • bambulak - 24.05.2023, středa, 09:23
    (0)

    Protoze uz po nem kouka sparta

  • Lemmy - 24.05.2023, středa, 09:21
    (0)

    Hellebranta ne, víc by se mi líbil ten jejich Tom Slončík. A když Zlín sestoupí, proč by sem nešel, že jo :-)

  • Šovkovskij - 24.05.2023, středa, 09:07
    (0)

    Já bych bral zpět Hellebranda:_)

  • bambulak - 24.05.2023, středa, 09:06
    (0)

    mne by se z ČB ohromne libil Čolič, na rozsireni kadru ideal, sice starsi, ale zkuseny a v Cesku obouchany, ale ten bude mit asi ambice jit nekam za pytlem penez

  • Šovkovskij - 24.05.2023, středa, 09:05
    (0)

    bambulak: Podepisuju.

  • Šovkovskij - 24.05.2023, středa, 09:04
    (0)

    Včera to byl po zápase opravdu výsměch. A jestli se na tom podílí i Pojezný, tak jde vidět, že jsme jen spolek amatérských přizdisráčských srabů kdesi z dědiny. Je mi z toho k blití.

  • bambulak - 24.05.2023, středa, 09:03
    (0)

    a proc policie nehlidala déčko z duvodu bezpecnosti?? ja beru jejich euforii a vsechno, byt nima a kdyby mi to bylo umozneno, taky jdu na hriste, to nebudme pokrytci, ale to je ten klub fakt tak prodejny, ze ho umlci par penez a necha si znicit stadion a necha se totalne degradovat? invaze na A tribunu, dve lajny policajtu pred DOMACIM kotlem... fanousci sparty mi samozrejme vadili, ale ne tak moc jako chovani klubu... totalni ostuda, ze ktere mi je i po dnu opavdu nedobře

  • Hory - 24.05.2023, středa, 09:02
    (0)

    Mára Havlík mi přijde od odchodu Sadílka poloviční. Klidně bych mu přál nové angažmá, kde si vydělá a zabezpečí se. Pro Slovácko toho odvedl neskutečně, zaslouží si to.

  • Bayern Munchen - 24.05.2023, středa, 08:59
    (0)

    RNA: Čavoš 29 let, sice zadarmo, ale takové hráče snad nechceme, musíme cílit na mladé, rychlé a dynamické... nám hrozně chybí pohyb kromě Jurošky, včera směrem dopředu strašně pomalé... já jsem spíš zvědavý co bude s Havlíkem a Holzerem, za rok jim končí smlouva, to znamená pokud mají odejít tak teď je poslední možnost je případně slušně prodat...

  • Hory - 24.05.2023, středa, 08:54
    (0)

    Huhu - policie hlídala béčko z důvodu bezpečnosti,tzn. oddělit fanoušky.

  • RNA - 24.05.2023, středa, 08:53
    (0)

    Přesně, jak píše huhu, podepisuju. A teď si pojďme zaspekulovat. V Budějkách končí 6 hráčů bez smlouvy, takový Čavoš by za mě nebyl špatný, když je zadarmo :-)

  • huhu - 24.05.2023, středa, 08:42
    (0)

    BM: hlavně že policajti hlídali béčko, domácí lidi. Před koncem zápasu si stoupli pod áčko, tak sem čekal že tam jsou z nějakého důvodu, ale jenom loutky.

  • Bayern Munchen - 24.05.2023, středa, 08:37
    (0)

    huhu: musíš se zeptat ředitele Slovácka... třeba ti dá odpověď...

  • huhu - 24.05.2023, středa, 08:34
    (2)

    Když minulý rok slavila titul plzeň v bolce, nikdo si nedovolil jít na hřiště. Proč u nás mosí být furt vyjimky? na domácím stadionu at si dělají co chtějí, ale nechápu v čem je tento zápas z hlediska organizace a bezpečnosti jiný, než zápasy jiné? Prostě fanoušek nemá na hřišti (kor na hřišti soupeře) co dělat. Je smůla, že jim to nevyšlo na domácí zápas, ale to se nedá nic dělat. Co kdyby nedejbože nějaký blázen napadl naše hráče? To by se jako dělalo co, nikdy by se nezjistilo v tom davu, kdo to udělal, navíc řada těch lidí měla na hlavách kukly. Ale chápu, slavili titul, tak je pustíme nekontrolovaně na hřiště...

  • Driske - 24.05.2023, středa, 08:33
    (1)

    Ne trefit branku, ale zkusit vůbec vystřelit. Kim i Havlík to včera měli několikrát nachystané před šestnáctkou a místo toho to dali do strany. Přitom v tomhle počasí měli pálit ze všech pozic.

  • Bayern Munchen - 24.05.2023, středa, 08:32
    (1)

    Jinak hráčům, trenérovi a realizáku gratuluji za další fajn sezónu a ono i to 5 místo není hrozné, jen je škoda, že nás od Evropy dělil opravdu kousek, to bude mrzet, hlavně i z důvodu financí... pan Svědík si myslím, že z toho týmu dostal opravdu zase maximum a jak říkal na tiskovce, teď už to spíš bude mít klesající tendenci, pokud se neudělá posílení kádru, teď už to je na majitelích, kde chtějí vidět Slovácko dál... a přeji si, aby u toho byl i Svědík, snad mu vedení tu patřičnou kvalitu dovede a zase budeme další sezónu útočit na top 6... přes léto se kluci snad dají zdravotně do pořádku a chytnou hlavně ti starší poslední motivaci něčeho dosáhnout... Bohemce je potřeba pogratulovat, byla letos lepší a ať si zkusí poháry, uvidíme jak uspějí... a jak jsem říkal na začátku nástavby škoda bodu z Plzně je to málo, tak vlastně kromě nás tam vyhráli jak Olmik tak i Bohemka...

  • Bayern Munchen - 24.05.2023, středa, 08:22
    (0)

    Hlavně to byla dohoda klubů, a to je to podstatné, přistoupilo na to i naše vedení... zase na jednu stranu, Slovácko vydělalo dost peněz ze vstupného především díky obrovskému zájmu fanoušků Sparty, za druhé, pokud by si chtěl udržet takovou masu Sparťanů na tribunách, tak potřebuješ velké množství securiťáků a to by stálo nemalé peníze, které klub díky tomu ušetřil... a za třetí škody a vše kolem toho určitě Sparta zaplatí a možná tam i něco přihodí že to klub umožnil, to jsem v klidu... a za čtvrté kdyby naši vyhráli tak se tohle řešit nemuselo vůbec, ale to by musel někdo trefit branku...

  • Hory - 24.05.2023, středa, 08:15
    (1)

    Petros - jakou potupu jsme si doma nechali udělat? O žádné nevím. Hráčům nelze nic vytknout a tomu co bylo po zápase taky ne. Dokážeš si představit, že by mraky policistů drželi celé déčko na tribuně a tam vypukl nějaký zmatek, nebo něco podobného, jaké by to mohlo mít následky? Takže už jen z bezpečnostního hlediska to bylo ok a z fanouškovského vůči respektu k soupeři taky. Opravdu s tím nemám problém. Sedím na áčku nad střídačkou našeho týmu. Po zápase jsem na svém místě byl cca 20 minut, mezi hromadou slavících Sparťanů, nikdo mě nijak neobtěžoval, nijak neomezoval. Opravdu se vždy na to snažím dívat pohledem, jak by to vypadalo, pokud by se to podařilo nám. Jinak? Určitě ne.

  • Moby-Dick - 24.05.2023, středa, 08:12
    (0)

    Pánové, máte naprostou pravdu.Benevolence našeho vedení zavání již nějakou dobu přizdisráčstvím. Viz potulující se individua v dresech soupeře /Sparta, Slavia, Baník aj Zlín/ po Céčku i jinde. Už vidím, jak se producíruju se symboly Slovácka ve Vítkovicách mimo sektor hostů. Aj v tem posraném Zlíně by mně tam pořadatelé nepustili.

  • a jé - 24.05.2023, středa, 08:11
    (1)

    Uz vidím jak 200 securitaku zabraňuje 1500 fans jít na trávu.

  • Vosolys - 24.05.2023, středa, 08:07
    (0)

    Já už slyšel před utkáním, že v případě bodu mají spartani domluvené slavit na ploše. Takže dohoda mezi kluby nejspíš nějaká byla.

  • Ondra - 24.05.2023, středa, 08:03
    (0)

    Přesně tak! Euforie z titulu, který neměli deset let, byla obrovská. A je jedno jestli je to Sparta, Baník nebo někdo jiný. Ta reakce by byla stejná. My jsme si oslavy poháru užili mnohem lépe na tribunách než na trávníku.

  • Petros - 24.05.2023, středa, 08:00
    (0)

    Hory ty si myslíš, že by je někde na Baníku, Slavii, v Plzni nechali vběhnout na hřiště, na hlavní tribunu? Nenech se vysmát....už od včera musím přijímat posměšky od kamarádů jakou potupu jsme si nechali doma udělat.

  • Hory - 24.05.2023, středa, 07:57
    (1)

    Nebyl bych zase tak radikální v tom odsuzování oslavujících Sparťanských fanoušků. Vždy si řeknu, že ve stejné pozici by bylo Slovácko, kdekoliv venku. Jak by to asi dopadlo, jinak?... určitě tam musela být dohoda klubů, vč.finanční kompenzace a nějakému tomu bolestnému navíc.

  • Petros - 24.05.2023, středa, 07:51
    (2)

    Ještě, že jsem u té frašky (hlavně pozápasové) nemohl být osobně. Tohle klub těžce posral. Sekuriťáci měli být kolem celého déčka 5 min. před koncem. Z telky to vypadalo, že pak akorát stáli před naším kotlem a tak prakticky znemožnili nějak normálně se rozloučit našim fotbalistům s náma....jestli to tak bylo tak to je ještě horší 🤑 dopustit takovou potupu na vlastním stadioně, dokonce tam skákali s megafonem na hlavní tribuně sralťani. Za tohle by se vedení mělo nám fanouškům zpovídat!!! Já už je tada k odpovědi vyzval na twitteru, když si tam byli schopní včera psát s nějakým posraným fanouškem Sparty celý den, uvidíme zda odpoví vlastnímu fanouškovi. Jinak klukům se zaslouží poděkovat za včerejšek i celou sezónu, byla to jazda a bude dál 💙🤍💪

  • Driske - 24.05.2023, středa, 07:49
    (0)

    Ty kundy nám zničily branku, pokradli co se dalo, zničili travnik a ještě se kotli vysmali do xichtu.

  • Ondra - 24.05.2023, středa, 07:46
    (0)

    Sadílek s Hečou se neměli z titulu radovat? Stejně se sem jednou vrátí. U nich nemám problém.

  • kecipep - 24.05.2023, středa, 07:45
    (0)

    Sadílek ať si užívá titul, však hned po zápase ho oplakal, já mu to moc přeju.

  • tomisek - 24.05.2023, středa, 07:42
    (0)

    Oli a co mel brecet v koute

  • oli - 24.05.2023, středa, 07:38
    (0)

    Sadilek ale vcelku rychle převlekl kabát... Choval se jak kokot

  • RNA - 23.05.2023, úterý, 23:45
    (0)

    Champyon:prave, o to nepochopitelnejsi mne to prijde :-((

  • champyon - 23.05.2023, úterý, 23:43
    (0)

    Rozdíl oproti minulému roku je ten, že finále pořádal FAČR a ten si to pohlídal a dnes se na to domácí klub jakožto pořadatel "vykašlal" a nechal Sparťany slavit na hřišti.

  • Pondras - 23.05.2023, úterý, 23:36
    (0)

    Zase se všem měří stejně!!:)) fuj hnus tohle. Pořád stejná žumpa.🤮

  • Leroy Brown - 23.05.2023, úterý, 23:29
    (0)

    Mě by jenom zajímalo, kde dneska byli všichni ti těžkooděnci a psi, kteří loni touto dobou tvořili kulisu finále poháru, dneska asi nebylo potřeba obehnat celé hřiště, dneska určitě fanoušci Sparty představovali menší "bezpečnostní riziko". :)))

  • RNA - 23.05.2023, úterý, 22:30
    (1)

    Ten, kdo velel zasahu, spis nezasahu, vyhodit. Rozbita branka komplet u D tribuny, spartani prohanejici se po travniku... A nic. Skvele predstaveni security a policajtu, zmrdi

  • bambulak - 23.05.2023, úterý, 22:10
    (1)

    taky jsem psal podobny prispevek, bylo mi z toho blivno, smutno, tohle byla nase degradace

  • fandajakhrom - 23.05.2023, úterý, 22:06
    (1)

    Toz to je dobre.... my jsme na travnik pred rokem nemohli a bezmozci ze sralty (jako hostujici fanousci - prazske kurvy) muzou?????? Umi to nekdo vysvetlit??

pristi
 Další články:
01.06.2023, čtvrtek, 18:22 - Deset let a dost. Šimko končí ve Slovácku. Rád bych se vrátil domů, říká obránce
28.05.2023, neděle, 10:04 - Svědík zůstává ve Slovácku. Připravujeme mužstvo, abychom byli ještě lepší, říká
27.05.2023, sobota, 18:09 - Po dvou letech bez Evropy. Slovácko prohrálo na Slavii, skončilo páté
25.05.2023, čtvrtek, 12:51 - Slovácko by Trávníka chtělo, Sparta však za něj žádá moc
19.05.2023, pátek, 15:09 - Důležité bude zvládnout Olomouc, říká Havlík o boji Slovácka do Evropy
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace