*
včera
Rozhovory | Slovácko - Plzeň
13.04.2024
Z PLOCHY | Tomáš Břečka po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Vlastimil Daníček po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Hradci Králové
11.04.2024
Rozhovory | Hradec - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku

Roman Haša: Čekal jsem, že dostanu ve Slovácku víc šancí

31.08.2017, čtvrtek, 21:37
hasa_velky.jpg

Odchovanec fotbalu v Uherském Hradišti vystřídal během tří let pět klubů, v létě získal angažmá v druholigové Skalici.

Roman Haša se přes léto se rozhodně nenudil. Odchovanec Slovácka nejprve 24 góly vystřílel Komárnu postup do druhé slovenské ligy. Ve městě u maďarských hranic se slavil historický postup, ale za pár dní přišlo pro celou kabinu tvrdé vystřízlivění.

Majitel klubu se rozhodl, že fotbal už dál podporovat nebude. Haša bez práce dlouho nezůstal, během dvou dnů se šikovný forvard hlásil ve Skalici. V klubu, který v uplynulé sezoně hrál finále národního poháru a bojuje o návrat mezi slovenskou elitu, je spokojený.

„Nemůžu si stěžovat, zatím super. Střelecky se daří, mám to kousek domů a soutěž má svoji kvalitu,“ hlásí 24letý chlapík, který odehrál v dresu Slovácka 16 ligových zápasů a vstřelil jednu branku.

V letní přípravě hrálo Slovácko proti Skalici (1.7.), ale ve slovenské sestavě jste ještě nebyl.

Jméno Heslo
text
  • rim - 10.09.2017, neděle, 19:40
    (0)

    huhu: ty mosíš byt strašná....blb

  • zdrh - 10.09.2017, neděle, 02:04
    (0)

    elucky: Chtěl jsem ukázat, že přivést hráče s velkým jménem nemusí být vždy výhra, záleží hodně na jeho rozpoložení. Je dost pravděpodobné, že kdyby Slovácko přivedlo hráče s velkým jménem, tak to bude podobné jako v Olomouci - hostování bez opce, hráč bez herní praxe a možná kondice a možná na konci přípravy. Pak je to spíš taková ruská ruleta. Došek do Slovácka přišel na začátku přípravy, s týmem se sehrál a nakonec se tu stal dá se říct legendou. Pokud by někdo přišel teď na konci přestupového období, asi by nastala nejspíš situace podobná té v Olomouci. Myslím, že jsem napsal v zásadě to, co ty.

  • eLucky - 09.09.2017, sobota, 11:30
    (0)

    to zdrh: Podívaj je mi úplně jedno Olomouc a co posrali na těch hráčoch, zmínil sem to v souvislosti s tím, že je přivedli jako velké jména a střelce a všichni skončili stejně blbě;) Tím sem chtěl jenom dokázat že logika některých - přiveďte hlavně konečně někoho - je mimo. Buď příde hráč, který bude mnět to co potřebujeme, nebo ho nemá cenu sem tahat za každů cenu, jako to udělala Sigma v těchto případech.

  • riedlss - 09.09.2017, sobota, 10:02
    (0)

    Člověk, který se vydává za Vlastu Daníčka je těžce nemocný, zakomplexovaný člověk. Takových je mi líto. Na toto prášky neexistují..... :)

  • zdrh - 08.09.2017, pátek, 21:29
    (0)

    elucky: Ti hráči v Olomouci měli každý jiný problém, resp u Depetrise a Halenára to bylo podobné. Depetris přišel těsně před začátkem jara 2014 jako nouzovka a nahrazení Doležala, který tehdy utekl do Jablonce. Jenže Depetris půl roku předtím v Turecku nehrál a jeho kondice byla bídná. Dal 2 goly v 1. jarním kole a tím jeho přínos v podstatě skončil (pak se ještě trefil v předposledním kole) Halenár přišel v létě 2015, kdy vedení chtělo tým posílit po postupu z 2. ligy. Problém byl podobný jako u Depetrise - bez kondice na konci přípravy. Projevil se jen famózním golem z trestnáku. Po půl roce odešel na vlastní žádost. Mahmutovič - přišel ve složité situaci¨, kdy tým byl v zimě 2016 na sestup a měl podobně jako Depetris svými goly zachránit tým v lize. Přišel na konci přípravy, předtím v Plzni moc nehrál. Na začátku jara párkrát nastoupil, myslím, že se trefil hned v 1. kole. Ale problém u něj byl, že si nesedl s týmem, na tréninku moc nepracoval a po pár zápasech a bídných výkonech šel na lavku, což opět nelibě nesl a pracoval ještě méně. Letos se poučili, i z důvodu nedostatku peněz přivedli jen hráče na rozšíření kádru (ostatně ani ti nově příchozí hráči nehrají) a daří se...

  • Ferda1 - 08.09.2017, pátek, 20:45
    (0)

    Zajici se počitaji po honě😆😆😆😆

  • fcs - 08.09.2017, pátek, 19:06
    (0)

    Kdyby jsme na tom byli opravdu tak zle,tak neco vedeni udela,ale to vsichni pozname az po podzimu

  • fcs - 08.09.2017, pátek, 19:05
    (0)

    Pravda je,ze Standa je trener a ten musi vedet jestli je potreba posilit,nebo ne a od zacatku prestupoveho obdobi jasne dava najevo,ze chybi utocnik,ale asi bohuzel nejsou penize a hlavne opravdu neni lehke privest hotoveho utocnika,tak proc sem tahat nekoho,kdo je na stejne urovni jako Zajic??? Uvedomte si kolik je Zajicovi roku a je mozne ze diky jedne sezone v zakladu se z nej stane uplne jiny hrac nez by byl na stridacce,tak si zacnite vazit toho co je a prejme to nasim odchovancum!!!

  • huhu - 08.09.2017, pátek, 15:58
    (0)

    slovácko má zajíca, tuto sezonu 7 golu, další 11 a potom za 20 milionů do sparty

  • Ykarus - 08.09.2017, pátek, 15:36
    (0)

    Ahoj...

  • eLucky - 08.09.2017, pátek, 15:02
    (0)

    Útočník co dá 10 gólů:D Jj, proto si do Olomouce přivedli Halenára, Depetrisa, Mahmuta,... a jak to dopadlo asi všeci víme:D

  • hešpy - 08.09.2017, pátek, 14:46
    (0)

    Hrozné, jací retardi se tu vyskytují.

  • eLucky - 08.09.2017, pátek, 13:12
    (0)

    VD není nikdo jiný než stále dokola se opakující kripl achjohosku;)

  • eLucky - 08.09.2017, pátek, 13:10
    (0)

    to pseudoVlasta: Skončils!

  • VlastaDanicek - 08.09.2017, pátek, 13:06
    (0)

    Správně, já žádný fanoušek nejsem. A baví mě jak na mou osobu pořád reagujete :D

  • Skein - 08.09.2017, pátek, 12:51
    (0)

    poslední část věty, je ukázka nefanouška..plivače, tzv. trola. Tak prosím na toto individum nereagujte ;)

  • VlastaDanicek - 08.09.2017, pátek, 12:46
    (0)

    Jen do mě, ještě víc mě urážejte, ale počkejte, teď jasná prohra na Bohemce, pak se na Slovácku chytne trapná Bolka s Uhrinem a už to pojede, tak čest ve 2 lize. :)

  • huhu - 08.09.2017, pátek, 12:39
    (0)

    lagic: jak rikas, ale mu to nevysvetlíš, je to nejspíš dítě které si myslí, že když řekne Messi tak bude v momentě na hradistském stadionu podepisovat smlouvu.

  • lagic - 08.09.2017, pátek, 12:30
    (0)

    Dukla a Bohemka jsou na naší úrovni,ale s jedním velkým rozdílem. Jsou to kluby z Prahy, tak je pro ně daleko snadnější získat na hostování nechtěné hráče Sparty nebo Slavie. To by je muselo Slovácko hodně přeplatit,což není dobrá cesta a to není ani v možnostech Slovácka.

  • huhu - 08.09.2017, pátek, 12:26
    (0)

    VlastaDanicek: ano , Dukla, Bohemka...to je jak mluvit do blbé zdi. Ted napriklad Holek ze sparty sel do dukly. Když mu nabídne smlouvu dukla (praha, má tam byt, zázemí, přátele) a slovácko ( pro něj vesnice na druhém konci republiky) , tak kam půjde? Neporovnávej co nelze porovnat, vždy si hráči vyberou raději prahu. Koho přivedlo Brno, Karviná, Jihlava?

  • VlastaDanicek - 08.09.2017, pátek, 12:13
    (0)

    O Juharovi jsem teda nemluvil, ale jak myslíš, stačí se podívat na Duklu, Bohemku atd. Tak si přestaň mazat med kolem huby.

  • eLucky - 08.09.2017, pátek, 12:03
    (0)

    Souhlasím, že Cyra má čich na góly, umí se rvat v šestnáctce a má velmi dobrý výběr místa i zakončení. Nicméně to jsou jeho plusy, ale má i mínusy. Jako zásadní vidím, že je prakticky nepoužitelný na cokoli jiného než je boj v šestnáctce před brankou soupeře. Pokud by proměňoval každou šanci do které by se dostal, tak by se mu tento nedostatek i dal odpustit. S ohledem na historii mě spíš překvapuje, že Cyra nedostal pořádnou šanci v našem béčku... nicméně to plyne i z toho, že se cyra nedokázal vůbec prosadit na hostování v druhé lize v Třincu, tam se zlomila jeho cesta místo do první ligy do MSFL. Podle mě měl dostat prostor v béčku klubu půl rok nebo rok na to, aby se rozehrál a dostal do formy a pak ho zkusit nasadit do ligy jestli zvládne obhájit své kvality v lize. Když si veznu kolik šancí dostal Marián nebo Francis a jak s něma naložili, tak v tomto kontrastu asi opravdu Cyra byl příliš rychle potopen. Nicméně je to pořád jenom teorie, v které navíc silně hapruje fakt, že se nikdy nedokázal prosadit v kvalitní ligové soutěži. Hrát sem ho viděl naposled v Kroměříži a tehdy potvrdil, že prostě je gólový hráč a potvrdil aj to, že se zároveň nevrací a nepracuje pro tým dozadu, ale +- čeká na šanci, kterou by proměnil. Zcela chápu, že tímto přístupem většinu trenérů musí dost srat.....

  • huhu - 08.09.2017, pátek, 12:01
    (0)

    VlastaDanicek: věříš že třeba Juhar do Brna je skvělý a mistrovský tah od vedení Brna? v minulé sezone odehrál 13 minut ve 3. německé lize. Máš tam něco dalšího?

  • VlastaDanicek - 08.09.2017, pátek, 10:51
    (0)

    Strašně se mi líbí, jak všichni okolo ještě posilují a tady už je měsíc hezky klid. Konkurence nespí, to si myslí asi jenom vedení.

  • Hory - 08.09.2017, pátek, 09:58
    (0)

    Stačí aby vyšel, jeden článek ve správnou chvíli pro některé tady a ti už přesně ví, co mělo být a jak to má být. Kdyby byl skutečně takový střelec, tak si opravdu myslíte, že už by nebyl zpět?

  • huhu - 08.09.2017, pátek, 09:56
    (0)

    přijde mi že spousta z vás co tady obhajujou tyto hráče pořád žijou v dálné minulosti, kdy fotbalisti jebali na životosprávu. Problém byl, že to dělali všichnim tak ty rozdíly vidět nebyli. Ale dnes je to 50% hráčova výkonu, to jak jí, jak spí, jestli pije, jestli kouří. Fotbalisti v top klubech mají vlastní výživové specialisty. Doporučuji video: https://www.youtube.com/watch?v=vh8ZbLDW8WA

  • huhu - 08.09.2017, pátek, 09:47
    (0)

    rim: je sakra rozdíl střílet góly v dorostu a potom v mužoch, kdyby byl Haša tak výjimečný tak se prosadí jinde, šáhnou po něm v jiném týmu a je teď prvoligový střelec. To že hraje druhou slovenskou (naše MSFL) znamená dvě věci. Talent měl bezpochyby, ale ne takový aby mu to při jeho životosprávě stačilo na první ligu. Toto bránění hráčů kteří na to těžce jebali mě sere, jsem Hašův vrstevník, mohu si dovolit říci že jsem ho znal a neměl problém s chlastem a cigárkama. Ja to nechápu, tak bud chceme být profesionální prvoligový klub a nebo budeme zaměstnávat hráče s morálkou tak pro Strání. V současné době se nám rodí nová, snad pokornější generace. Věřím že Zajíc, Machalík, Rezek to mají v hlavě naprosto v pořádku a svoji šanci na fotbalový život neprochlastají na tomáči

  • pema - 08.09.2017, pátek, 09:29
    (0)

    Souhlas s rimem i další mladí musí ale dostat šanci..

  • rim - 08.09.2017, pátek, 09:08
    (0)

    Karlos má recht. Buď se naplive sračka a nebo tady budeme rozebírat Ševce. Cyra Haša byl z mého pohledu těžce odstřihlý Habancem, protože neměl 2 metry jak došek. Možná neměl 2 metry do výšky, ale pérem by ho určitě trumfl! Kdyby jsme dnes měli v útoku nebo alespoň na střídačku takového šutera s čichem na gól a takového hlavičkáře jakým on je, tak by se tady nemuselo řešit naše hraní bez útoku. Protože my bez útoku hrajeme!!! Nic proti Zajícovi, ale jestli tady máme momentálně kvalitnějšího bombarďáka, než jakým Haša může být, tak mně ho prosím ukažte!!! A zopakuji ještě jednu věc - když jsem viděl, co "ne"předvedl za 25 min ve hře proti Olomouci střídajíci Jakub Petr, tak mně nikdo nevymluví ani to, jaký průvan i se vstřeleným gólem, by tam udělal Venca Ondřejka. Ani k tomuto bombarďákovi nemáme momentálně v kádru konkurenčního hráče do útoku. Ruku na srdce, ale je to tak!!!! Haša-Ondřejka, to by ti bylo DUO!!! Venca z křídla a Cyra Hrot!!!! Uaaaaaaaa!!!!!! Tak a teď včíl všeci do mě ocasi!!! :-)

  • fcs - 07.09.2017, čtvrtek, 13:48
    (0)

    Taky bych rad nekoho videl,ale nesouhlasim s tebou ze je potreba posilit,pokud si chceme vychovat vlastniho utocnika,tak musime jit cestou kterou jdeme a kdyby se Šimko nechytl,tak na 100% musi prijit stoper ale jak vidime neni potreba

  • VlastaDanicek - 07.09.2017, čtvrtek, 13:44
    (0)

    To fakt není vedení schopné přivést aspoň někoho na to hostování ? Ten kádr není tak super, že by jej nebylo třeba alespoň teď posílit.

  • riedlss - 06.09.2017, středa, 21:48
    (0)

    Z Koného uchcával tak možná Habanec. Jinak myslím, že ostatní po pár měsících přesvědčil sám, že tam nepatří. Někteří byli hold radši slepí....

  • Šovkovskij - 06.09.2017, středa, 18:43
    (0)

    Já si taky myslím, že Cyra měl dostat více příležitostí. Těch šancí dostal minimálně. A je pravda, že třeba Kone tu za dva roky nepředvedl prakticky nic. Navíc vím, že Haša měl vždy slovácké srdce, chodil do kotle. Srdcaři by šanci dostat měli, klidně i druhou. I když na druhou stranu, v útoku máme takový přetlak, takovou konkurenci, že i v Realu Madrid blednou závistí. A to jsou bílý balet:-)

  • juancarlos - 06.09.2017, středa, 18:23
    (0)

    to je zase kalení vody tady od všech a ani jeden k článku a případu Cyry. Jako by to bylo nějaké zakázané téma. Akorát tu stačili někteří na něho nakydat hnůj, který se nezakládá příliš na pravdě. Šancí dostal málo, jeho výkonnost jde na horu je to šuter a má dravost a jsem přesvědčený, že by se v naší lize prosadil. Že hraje jen Slovenskou druhou není argument. Všechni jste tu uchcávali z výžírek typu Koné po dvou zápasech a na naše odchovance jen kydáte hnůj.Objektivita a podpora veškerá žádná. Nebaví to tu silně.

  • fcs - 06.09.2017, středa, 17:59
    (0)

    I kdyz jsem presvedceny,ze mame kadr na stred tabulky,tak porad cekam aspon na nejakou hostovacku,porad je cas :))

  • Skein - 06.09.2017, středa, 14:46
    (0)

    http://slovacky.denik.cz/fotbal_region/talentovany-obrance-holik-pristup-i-profesionalita-ve-slavii-byly-super-20170905.html že neoslovilo, jak jsi zdrhl? to neřekneš :-D komediante

  • Babu - 04.09.2017, pondělí, 16:07
    (0)

    vajdik: pevně věřím, že touhle cestou se klub vydávat nechce..

  • FCS84 - 04.09.2017, pondělí, 11:10
    (0)

    Vajdík: A hlavně na rozhodčí... :-D a díky jeho neopatrnosti tady teď neřešíme to, kam pojedeme na LM nebo Evropskou ligu. Hastík má zásluhy, ale taky hodně másla na hlavě. Kdyby byl schopný tak nedělá fotbal někde v Boršicích, ale na profi úrovni.

  • vajdik - 04.09.2017, pondělí, 10:50
    (0)

    eLucky - Jarda Hastík, ten měl a má konexe na hráče...

  • eLucky - 04.09.2017, pondělí, 10:17
    (0)

    To že nemám ve vedení tak známé osoby jako Grygera eště neznamená, že tu máme samé nýmandy:) Pojezňák už nemálo zkušeností za ty roky má - i když je celů dobu vlastně enom tady. Nikoho tu asi ale nenapadlo, že to není žoldák jako je Laďa Minář, ale že tu třeba zůstává i přes nabídky z venku, protože prostě je srdcař. To samé platí aj třeba o některých trenérech. Takový Vajčner je roky jeden z nejuznávanějších trenérů mládeže v česku. Problém momentálně u nás je spíš v absenci sportovního manažera, jehož funkci supluje od přerodu Soukupu v trenéra dlouhodobě hlavní trenér se svým týmem a ředitel dokupy. Nicméně je to o tom, že pokud na takový post chceš kvalifikovaného, zkušeného člověka, který zároveň bude mnět vztah ke klubu, tak si ho prostě mosíš vychovat. Šumi na tento post - po kariéře - je jednoznančným adeptem. Nikdo lepší v tomto ve Slovácku nikdy nebyl a asi hned tak ani nebude. Ohromný srdcař s ohromnými zkušenostmi a kupou známostí po celé evropě.

  • Babu - 04.09.2017, pondělí, 09:19
    (0)

    My taky máme persony v klubu. Kordula se o hodně věcí zasloužil, jen to není okaté a nechlubí se tím. A věřím, že se do toho obuje i Šumi :-) Starý Kadlec je naprosto marný, ten si jede na svůj píseček.

  • tvojemama - 04.09.2017, pondělí, 06:09
    (0)

    Tak snad Velice. Pres nej bysme mohli privest nejake zajimave hrace.

  • Skein - 03.09.2017, neděle, 12:25
    (0)

    s mladým i starým Kadlecem běžte do pryč! Starý žije ze jména, jak dlouho je zpátky? udělal něco pro slovácko? myslím, že prd. Je to jen taková vyžírka, arogatní chlap...pokud mu něco z toho kápne, možná by něco udělal.Jinak nemá modrobílé srdce. Možná se pletu, na mě tak působí atd. Pro mě to není persona. nechápu, proč je v sini slávy, asi jen jako marketing..ani nvm, že by za nás někdy hrál, možná jako dorostenec...

  • Šovkovskij - 03.09.2017, neděle, 12:19
    (0)

    FCS84: Informace, že byl Kadlec už v představenstvu je pro mně nová. Já jej prakticky neznám, ale samozřejmě si jej pamatuji. Jak to má teď přesně v soukromém či pracovním životě, nevím. Hledání opravdu kvalitního útočníka je běh na dlouho trať, ale ono to chce i fungující skauting, který zde jaksi chybí. Jinak samozřejmě Pojezný, za což se omlouvám:-)

  • FCS84 - 03.09.2017, neděle, 11:59
    (0)

    Stary Kadlec uz kdysi v nejakem predstavenstvu byl. On je sice pojem co se tyce jmena ale pracovity pry moc neni. Radeji hraje ruletu jal resi problemy a tam kde nejsou penize problemy jsou :-) pokud je na tehu utocnik, ktefy je schopny dat vice jak 10 branek za sezonu, tak ho bude chtit kazdy tym... takova haluz jako byla s Dosanem se hned tak asi nepodari. A i kdyz Dosan prichazel tak mu vetsina lidi neverila a nadavala tady :-) jo je to Pojezny a ne PojezDny.

  • Šovkovskij - 03.09.2017, neděle, 11:45
    (0)

    Ono by to chtělo hlavně člověka, který zajistí financování klubu. Člověka, který sežene sponzory. Třeba Mrázková nepoznala ofsajd, ale co se týče financování klubu a přístupu k fanouškům, tak to byla persona. Někdo takový tu prostě chybí. Kromě Kadlece tu snad opravdu žádná persona typu Grygery nebyla. A podle mně by Kadlec nebyla špatná alternativa. Dělá hráčského agenta, hrál dlouho Bundesligu, kontakty evidnětně má. Neříkám, že by měl nahradit Pojezdného, ale spíše doplnit tým.

  • a jé - 03.09.2017, neděle, 11:35
    (0)

    pánové celou dobu tady všichni lamentujete nad tím ,že by měl přijít někdo do útoku a obrany ,když jste spokojeni s bojem kolem 8 místa a niže proč to řešíte? Proč má Zajíc a Kubala tady číst od fans v podstatě že jsou neschopni dát gól a že by je to chtělo nahradit "Lafatou" tak je prostě nechejme at si zaradí .To Vaše lamentování jde ruku v ruce rozpočtem. Kde není tam se posily moc nepohrnou

  • Goor - 03.09.2017, neděle, 11:30
    (0)

    VK: No tak pojem je. Tady takový nikdo není, tak co chceš jako dělat? Dotáhnout zase nějaké žoldáky? Bohužel starý Kadlec tady v tomto totálně selhal. Luboš Vlk, jako odchovanec slováckého fotbalu, je v Karviné a nikdo další asi není na scéně. Třeba Mladý Kadlec by jednou mohl být něco podobného jako ten Grygera, ale já pořád nevím, jestli by to k něčemu bylo, když třeba za 5 let tady bude MSFL, jestli Z-group díky solární kauze zlikvidují (bože snad ne), tak s těma prachama z Města se to asi nevytrhne a Valenta nás taky nespasí, protože bohužel ten nezištně nepomůže ničemu, jen když z toho něco kápne :-( Není Valenta, jako Valenta a ne vždy platí heslo - jaký otec, takový syn.

  • vlkodlak - 03.09.2017, neděle, 11:16
    (0)

    kdyby se ti věční nespokojenci byli podívat na přátelském utkání s hotímem a viděli nadšení jejich fandů a hráčů že si mohou zahrát s ligistou tak by změnili názor na náš klub a byli by štastní že můžou chodit na ligu ve svém regionu

  • Goor - 03.09.2017, neděle, 10:23
    (0)

    Někteří lidi budou pořád nespokojení. Tady někdo vyzdvihuje Grygeru ze Zlína, ale jim taky hellebrand utekl k nám a kapitán zdrhl do Baníku. Haša si možná zasloužil více šancí, ale taky i přes hubu za životosprávu. Pivko a cigárko u něj bylo večerním pravidlem. Až dokáže někde jinde něco, tak ok. Ale 2. slovenská liga není měřítko, to ať se na mě nikdo nezlobí.

  • Greif - 03.09.2017, neděle, 09:59
    (0)

    Iceman : přesně už pár let fungujeme bez zemkovych peněz a debilci typu věcných kritiku tu budou furt vypiskovat jak máme neschopné vedeni, bohužel jen tito trotlove jsou omezení že si sedí na vedení a nespocitaji si 1+1

  • FCS84 - 03.09.2017, neděle, 04:53
    (0)

    Deset let zpátky to vypadalo, že tady ani žádný fotbal nebude a budeme následovat fotbalové vesnice jako Drnovice, Blšany, Česká Lípa, Benešov... Naštestí se po Valentovi našel další blázen, který to tady drží na ligové úrovni. Ale slovácké publikum je opět nevděčné a rozmlsané. Liga je mu málo. Abychom jednou s povzdechem nevzpomínali na to, jak jsme chodili na ligu. Ale co, čert vás vem vy negativní uplakánci.

  • tvojemama - 03.09.2017, neděle, 02:59
    (0)

    Asi kazdy by chtel, aby se nas klub posunul o level vys, ale bez penez to nejde. Musime byt radi za to jak fungujem. Sherlockove tu porad pisou o posilach :D. Liberec ma uspechy. Nezmar, Trpisovsky to delaji dobre. Liberec byl nekolikrat v EL, ale porad maji malo penez a maji moc hracu na hostovani.

  • iceman - 02.09.2017, sobota, 22:00
    (0)

    a jé: a ty odchovance k nám snad přivedl Nezmar, či Grygera? Se napřed podívej s čím hrají. Jednoho dne tady Zemek může ze dne na den skončit a dopadneme jako v Komarně co popisuje Cyra. Já budu rad, pokud klub každý rok vyprodukuje hráče, kterými zamezí mezeru po dobře prodanem a následně to investuje do mladých a chodu mužstva, tak aby to mohlo fungovat i bez Zemka, protože ten tady věčně nebude a kupec (blázen), který bude sypat peníze bez vize zisku se asi u nas nenajde. Nebo si myslíš, že máme jinou možnost, jak finančně utáhnout klub?

  • Slovácko Kingdom - 02.09.2017, sobota, 20:56
    (0)

    Jakési nové nicky se tu objeví a melou sračky. Buďme kurva hrdí na to, že tady hraje tolik odchovanců a ne žoldáci. A k Zlínu. Jsem zvědavý kolik těchto posil tam bude za rok když budou bez pohárů. Všichni tito žoldáci budou chtít rychle vypadnout.

  • a jé - 02.09.2017, sobota, 20:47
    (0)

    huhu - souhlas skauting řadím hned na druhou pozici v důležitosti hned za GM

  • huhu - 02.09.2017, sobota, 19:49
    (0)

    a jé: tak si projdi tu sestavu co měl zlín v té uspěsné sezoně, vesměs hráči druhé ligy, nebo odpad té první. Perfektně se jím to sešlo, není to o tom ze by byli schopni sehnat lepší hráče než slovácko, ba naopak. Souhlasím, že post silného GM je třeba, se vší uctou k pojezdnému, nebyl to fotbalista. Je třeba mět lepší čuch na ty hráče co možou přijít za levno, skauting, skauting a znova skauting

  • zary.cz - 02.09.2017, sobota, 19:00
    (0)

    Takže to opět "nečekaně" vypadá že posila to našeho mužstva opět nepřijde. :) Chudák Standa...

  • zary.cz - 02.09.2017, sobota, 18:57
    (0)

    Tak Grygera je osobnost pro gottwaldov nepostradatelná. Sice pro mě je to namyšlenej nesimpatickej člověk ale má kontakty v ČR i zahraničí. Lépe se zlínu shání sponzoři ale i hráči. V tomhle to má jako jednu z mála věcí gottwaldov lepší...

  • a jé - 02.09.2017, sobota, 18:03
    (0)

    vecnykritik- souhlas GM to chce lméno prověřené fotbalem takjak je Grygera ve Zlíně, Nezmar v Liberci a mnozí jiní . Mě jen nejde do hlavy , že Zlín ty prachy na posily dá dohromady a Slovácko ne ( a nemluvím o této sezóně kdy dostaly 70 mega do pokladny) tohle musí být ve vedení klubu tam musí být dobrý manager dokonce ani nemusí rozumnět fotbalu pokud není tak to stojí za prd . Jěště že máme docela šikovné odchovance jenže ti tu věčně nebudou ,už ted vidím 2-3 kterří můžou po sezóně odejít za lepším

  • Greif - 02.09.2017, sobota, 16:15
    (0)

    K pláči jseš ty debile

  • Dawidson - 02.09.2017, sobota, 15:10
    (0)

    Tak se aspoň pozná dobrý trenér a myslím, že jím pan Levý je.

  • huhu - 02.09.2017, sobota, 13:19
    (0)

    vecnykritik: jsi manazer firmy a majitel ti rekne,at nakoupis stroje,ale musi byt co nejlevnejsi,protoze firmy nema moc penez. Jak vyresis tuto situaci abys nakoupil kvalitu za velmi levno? Doprdele co tu nadavas na pojezdneho,nejsou penize,nejsou moznosti

  • spor - 02.09.2017, sobota, 13:04
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/slovacko-posily-neprijdou-d0r-/fotbal.aspx?c=A170902_090423_fotbal_rou

  • Šovkovskij - 02.09.2017, sobota, 11:43
    (0)

    Co se týče Cyry, myslím, že na to, že byl nejlepším střelcem v mládežnických kategoriích, tak tě šancí měl dostat více. Ona ta situace, co se týče útočníků, která nyní panuje, vyplývá i z tohoto.

  • Šovkovskij - 02.09.2017, sobota, 11:35
    (0)

    Nechápu, jak se taková mezinárodní hvězda nemohla prosadit ve Slavii. No věřím, že v Gottwaldově opět rozzáří svoji kariéru a pomůže ševcům tam, kam patří. Hňup:-)

  • ondicz - 01.09.2017, pátek, 19:52
    (0)

    ten Holík, to je teda stylový přestup :-D

  • hešpy - 01.09.2017, pátek, 16:38
    (0)

    Odešel kvůli vedení.

  • zary.cz - 01.09.2017, pátek, 16:20
    (0)

    Odedneška ZKURVYSYNEM. :)

  • kecipep - 01.09.2017, pátek, 16:15
    (0)

    Ten plival na Slovácko už měsíc po podchodu a říkal, že už teď je větším Slavistou než "Slováčťanem" :-) Podle mě mu to Krejčí dost zavařil, ale pravdu se asi nikdy nedozvíme. Pro mě zůstanem retardem

  • zary.cz - 01.09.2017, pátek, 16:12
    (0)

    Mládežnický reprezentant Libor Holík přestupuje ze Slavie do Zlína. Podepsal smlouvu na 3 roky. Aha SRDCAŘ ...

  • Greif - 01.09.2017, pátek, 15:26
    (0)

    Pravda nějak jsem se blbe dival

  • lagic - 01.09.2017, pátek, 14:08
    (0)

    Béčková určitě ne, vždyť hráli hráči Áčka, pouze rozložení do dvou poločasů.

  • Greif - 01.09.2017, pátek, 13:52
    (0)

    Béčková spíše

  • Michal fcs - 01.09.2017, pátek, 13:51
    (0)

    už ji mají

  • Michal fcs - 01.09.2017, pátek, 13:50
    (0)

    sestava? ofiko stránky ji nemají

  • kecipep - 01.09.2017, pátek, 13:22
    (0)

    Góly: 73. Duga - 23. Havlík, 29. Petr, 32. Rezek, 88. Sadílek

  • Greif - 01.09.2017, pátek, 13:20
    (0)

    Kde máme volky co furt nadávají jak my sme loni prohráli s Opavoua jak je Zlín an tom dobře ..dnes Zlín prohraje s Vítkovicema které jsou snad poslední , ps my v Senici 1:4 ;)

  • CeZeRo - 01.09.2017, pátek, 12:28
    (0)

    Babu: a ty jsi ho videla v tu stredu hrat?

  • eLucky - 01.09.2017, pátek, 11:07
    (0)

    to Pecan: Toto je dlouhodobý problém talentů nejen ve Slovácku a určitě nejen v česku. Právě toto odlišuje akademie v ČR od akademií v Holandsku, kde se o talent starají se vším všudy. O talenty je tam skvěle postaráno a prakticky od 16ti nemusí řešit vůbec nic z běžných věcí - bydlení, jídlo, dopravu, atd. - samozřejmě to není zadarmo, musí obětovat čas, který tímto ušetří, rozvojí svého talentu. Tady na toto nejsou možnosti, aby akademie takto fungovaly, na to bysme potřebovali, aby akademie měla minimálně trojnásobný rozpočet. A to samotný klub rozhodně neutáhne. To bysme Trávníky, Civiče, Sadílky atd. moseli prodávat každoročně za peníze asi o jednu nulu vyšší, abysme provoz takové akademie uživili.

  • kecipep - 01.09.2017, pátek, 10:36
    (0)

    Babu: Jsou patnáctí, na výhru ještě nedosáhli a tři získané body za remízy s Ústím nad Labem, Znojmem a ve Varnsdorfu rozhodně nikoho netěší. Vedení fotbalových Vítkovic momentálně řeší, jak se dostat ze spletité situace. „Prozatím můžeme oficiálně oznámit to, co asi mnozí příznivci už zaregistrovali – angažovali jsme třiadvacetiletého záložníka Tomáše Vasiljeva ze Slovácka, kam přišel v létě z Uničova,“ uvedl Radovan Řehulka, sekretář MFK Vítkovice. „Tomáš je u nás prozatím na hostování do konce kalendářního roku,“ https://is.fotbal.cz/hraci/informace-o-hraci.aspx?req=c71b2fa2-534f-49dc-9b4d-e35ee8020eae U nás na stránkách je samozřejmě prd, to nikoho asi nepřekvapí a já už nemám sil to ani nějak komentovat. Otevřít se fanouškům přes stránky je asi až na posledním místě.

  • Pecan - 01.09.2017, pátek, 10:29
    (0)

    Treti slovenska bohuzel neni prvni ceska, je to dost velky rozdil, Nestorovski kdyz k nam prestoupil, tak byl taky velky talent doma, ale u nas v lepsi lize si neskrtnul, nevim co presne u neho byl za problem, ted to dotahl az do Palerma, tak mozna jsme ho u nas neumeli dostatecne ocenit a najit o nemu hrace. Kovar byl bombardak v dorostu, ale prechod do muzsleho fotbalu vubec nedal. Cyra to same. Spousta nasich odchovancu pohrbila svou karieru v chlastu. Talentove mohli hravat klidne prvni ligu, mozna i zahranici, bohuzel se neskloubil talent s vuli a pili, coz je stalo jejich budoucnost. Meli by se v akademii zamerit nejen na fotbalovy rust, ale trochu hrace cepovat i po strance osobnostni a vest je k profesionalismu, potom zbytecne prichazime o talenty. I kdyz je pravda, ze to samozrejme neni jen nas problem, viz treba Fenin atd.

  • Babu - 01.09.2017, pátek, 10:11
    (0)

    kecipep: z kama vzals, že Vasiljev je ve Vítkách na hostovačce? Nebylo to ani u nás na webu, ani u Vítkovic a včera hrál v rámci akce Kopeme za fotbal za Slovácko... tak mě to zaujalo právě ;)

  • tvojemama - 01.09.2017, pátek, 08:30
    (0)

    Ted jsme ho mohli zkusit v priprave. Sice 3ti slovenska, ale porad 24golu je dost.

  • kecipep - 01.09.2017, pátek, 08:10
    (0)

    Sám Pojezný při poslední rozhovoru pravil, že od Cyry čekal trochu lepší přístup, takže asi na tom něco bude.. Každopádně zakončovatel je to neskutečný a na jeho první gól pod kotlem se nedá zapomenout. Duo Haša - Kovář jsem si představoval úplně někde jinde

  • VlastaDanicek - 31.08.2017, čtvrtek, 22:53
    (0)

    Jo, chlapče, to bys musel víc makat. Ale tebe ze všeho nejvíc zajímal Tomáč, to je pak těžko, když jdeš radši kalit a nedodržuješ životosprávu.

pristi
 Další články:
09.09.2017, sobota, 10:34 - Fotbalové Slovácko se chystá na duel týmů, které nedávají góly
08.09.2017, pátek, 12:40 - Machalík se Zajícem debutovali za lvíčata. Teď chtějí ligovou výhru
03.09.2017, neděle, 18:20 - Výjezd na Bohemku - ZRUŠENO
03.09.2017, neděle, 12:10 - Ve Slovácku posílení nechystají, kouč Levý by to ale uvítal
31.08.2017, čtvrtek, 09:00 - Report 5. kolo: Slovácko - Sigma 0:0
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace