*
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Majitel Slovácka chce zaplnit stadion a vyhrávat doma

21.07.2015, úterý, 08:50
tiskovka_201516_velky.jpg

Slovácko půjde do nové sezony s osmdesátimi­lionovým rozpočtem, povedlo se navýšit podporu od některých partnerů a tým bude hrát v nových dresech. To jsou nejdůležitější novinky, které zazněly na předsezonní tiskové konferenci 1. FC Slovácko. Zda ještě před úvodním zápasem s pražskou Duklou dorazí nějaká posila, aby nakopla zraněními zdecimované mužstvo, to ale nikdo nechtěl komentovat. „Ve fotbale se může stát všechno," poznamenal pouze mnohoznačně ředitel klubu Vladimír Krejčí.

Nejzajímavější informace zazněly z úst majitele Slovácka Zdeňka Zemka, který prozradil, že klub bude stejně jako v loňské sezoně hospodařit s rozpočtem 80 milionů korun. „I když je to s podivem, jsme mezi ligovými kluby v lepší skupině," řekl Zdeněk Zemek. Kolik z peněz jde na první tým, na mládež či na ženskou složku klubu ale konkretizovat nechtěl.

Nečekaně ovšem odkryl částky, kterými partneři přispívají do rozpočtu. Největším sponzorem je právě zámožný podnikatel, jehož firmy do Slovácka dohromady „sypou" 35 milionů korun. Další tři partneři dávají pět až deset milionů korun, k těm se v nejbližších dnech přidá i SYNOTtip, jenž má svou stávající podporu navýšit na dvojnásobek.

„Budeme moc rádi, když to pomůže ke spokojenosti fanoušků a podpoře akademie. Přáli bychom si, aby klub završil zlatý moravský hattrick," připomněla mluvčí holdingu Synot Magda Pekařová, že Slovácko bude podruhé obhajovat pozici nejlepšího moravského klubu.

Jelikož smlouva, v níž se dolaďují poslední detaily, ještě není podepsána, nechtěla ani jedna ze zúčastněných stran upřesnit částku, kterou sázková kancelář do hradišťského klubu „napumpuje".

Jméno Heslo
text
  • Greif - 22.07.2015, středa, 07:56
    (0)

    Jinak co je se Zajicem ze se letos neobjevil v priprave .. Ci jen za Bcko ? A k poharu .. 29.8 tentokrát někdo z dvojce (Slavičín - Otrokovice 25.7) Pokud postoupíme tak 23.9. někdo z těchto .. (Mohelnice – Uničov ) / (Sokol Ústí - Frýdek-Mýstek)

  • eLucky - 22.07.2015, středa, 07:46
    (0)

    to Michal fcs: Slevenky jsou pouze vrcholem a poslední kapkou v moři podpásovek směrem k fanouškům od klubu. Jak říkáš, hlavním problémem je, že tu byly desítky slibů, které nikdy nebyly ze strany klubu dodrženy. Klub po nás chce, aby my sme drželi na uzdě pyro, support a kotel celkově, ale sám není ochoten k tomu nijak přispět a frustrovanost fanoušků jako celku graduje do netušených výšin. Pozitivní je, že s tímto teď chce zřejmě něco dělat Zemek, protože setkání s Krejčím sem zažil několik a výsledkem bylo vždycky hovno. S tímto pánem si já už nemám co říct a doufám, že si to jeho nohsledi čtů, aby to věděl.

  • Greif - 22.07.2015, středa, 04:49
    (0)

    To ti nereknu ale neco to odstartovalo

  • Michal fcs - 21.07.2015, úterý, 21:35
    (0)

    jestli je vyvolána schůzka k vůli supportkám, tak to je o ničem, tu je víc problémů ve vztahu klub - fanoušek, ty supportky byly jaksi vyvrcholením, to musí být pojato obšírně, přiznám se, že žádný posun ve vztahu k fanouškům (hlavně těm věrným) nečekám, slibů tu bylo dost, některé fungovaly pár týdnů, jiné nezačaly platit vůbec, já jsem pesimista

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 21:10
    (0)

    Jasně že mělo ale 2-3 týdny předtím byl klid .. ted vznikl problém se supportkama ..

  • Michal fcs - 21.07.2015, úterý, 20:50
    (0)

    Greife "možná", tohle mělo být už min. 2-3 týdny před ligou....tady je něco špatně, skutečně to vyhání fanoušky

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 20:36
    (0)

    Nemlčí až tak .. možná bude nějaké jednání se Zemkem aby se konečně něco dělo ...

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 20:11
    (0)

    vajdik: Ještě k té propagaci a marketingu: Ivo Valenta: "Ivo Valenta: "Pořád věřím, že Slovácko má potenciál, aby se samo propracovalo mezi českou fotbalovou elitu. Vždyť moravský titul už po dva roky kluci ze Slovácka obhájili a jsem na ně pořádně pyšný. Budu rád, když přijde chvíle, kdy i po marketingové stránce bude 1.FC Slovácko daleko více atraktivnější nejen pro SYNOT, ale také pro další partnery z regionu." Myslím, že to vypovídá o tom, proč chybí sponzoři. Klub toho totiž moc nenabízí.

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 19:17
    (0)

    vajdik: V těch světle modrých dresech jsme hráli na fanouškovském turnaji ve Lvově:-) Myslím, že se v nich snad hrál nějaký přátelák. Jinak já mám za to, že Slovácko by mělo hrát v tradičních barvách, tj. bílé a tmavě modré. Nicméně je fakt, že když už třetí sada je, jeden, dva soutěžní zápasy by se v ní mohly. K čemu pak jinak je, že. Michal fcs: Taky mne zaujalo, jak velká kritika se snáší na vedení klubu a to i od těch nejskalnějších. Výmluvná není jen zdejší diskuse, ale i třeba reakce na fejsbuku. Moc positivního tam na Krejčího aspol. nezaznívá. Ovšem, tento pán má hroší kůži.

  • Michal fcs - 21.07.2015, úterý, 19:00
    (0)

    Mě jen udivuje, že se na klub valí kritika od fanoušků ze všech stran, dokonce i od těch, co dříve nic nekritizovali a klub mlčí, nevěřím tomu, že se to dovnitř klubu nedostane....vlastně, fanoušek není partner.

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 18:56
    (0)

    Sovski pletes se...tuto zlutou sadu udelala kappa jen prvni sezonu a pak druhou udelala modrou světle ale Krejci do mistraku ji nepovolil..tak asi nas ceka další nuda ..

  • tomrs - 21.07.2015, úterý, 18:54
    (0)

    Šovki: vzal jsi mi myšlenku:D minuly rok by se dalo říci ze jsme 3/4 sezóny byli černým koněm, kterému se ve finiši zlomila noha a musela ho četa dovézt v ležel do cíle😂

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 18:37
    (0)

    huhu: Jenom aby ta klisna aspoň doklusala do cíle:-D

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 18:36
    (0)

    vajdik: Slovácko mělo od Kappy v posledních letech třetí sadu žlutou, často v ní hrálo přípravu. Babu: Víš, jak to říkal bývalý pan prezident Havel: "Blbá nálada."

  • Babu - 21.07.2015, úterý, 18:31
    (0)

    huhu: kéž by měl franz straka jednou v životě pravdu :D

  • huhu - 21.07.2015, úterý, 18:30
    (0)

    Tak Franz Straka rekl ze Slovacko bude cerny kun letosniho rocniku ligy

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 18:28
    (0)

    Sovski..kdysy kappa udelala treti sadu drsu tirkisove modrou a hralo se s ni asi dvakrat pratelak bo Krejčí to pak zatrhnul hrat v takove barve..ale rada klubu ma třetí barvu dresu..kdo pamatuje šedé za Synotu..na tu dobu super! Dyt s takovym Libercem, Boleslavi, Olomoucem..muzeme nasadit nejakou zajimavou kombinaci neee?

  • Babu - 21.07.2015, úterý, 18:18
    (0)

    Tak nějak je to celé na hovno. Zdá se mi, že ve Slovácku se neděje nic jiného než v předchozích sezonách, lístky stojí stejně, permice taky, posily téměř žádné, dresy se honí na poslední chvílu, ale prostě se nějak nakumulovala špatná nálada za poslední měsíce: že jsem víc neposílili, zrušily se slevenky, nikdo nekomunikuje s fanoušky, slovácko nemá žádný marketing, odešel trávník (navíc do jablonce), nemáme ambice (a přitom prachy evidentně máme).. snad nikdy tu nebyli fans tak nasraní jak v posledním týdnu. A nejen céčkaři, ale i kotelníci, kteří se povětšinou dívají na určité věci s nadhledem a nechávají to byt... No uvidíme. Stačí vyhrát prvních pět zápasů a neexistují PR a marketing a posily a všechno ostatní půjde stranou a budeme zas šťastní. :D

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 17:46
    (0)

    vajdik: To si děláš legrandu, ne? To je tak přece vždycky! A to nejsem zasvěcený:-D

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 17:41
    (0)

    Muze nekdo zasveceny rict, napsat, zda je pravda ze mame na novou sezonu tri sady dresů...? Bila, modra a nejaka treti? Diky

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 17:38
    (0)

    Tak je dobře, že u toho nového dresu, který dnes oficiálně představili, dali alespoň do roviny tu fajfku s logem klubu. Hned to vypadá líp:-)

  • spiky - 21.07.2015, úterý, 16:01
    (0)

    to eLucky: To je tak hektické všude, nebo mi ten všeobecný zmatek před ligou přijde jenom u nás ve Slovácku? Ať už je to třeba s novým dodavatelem oblečení, kdy se podepisuje smlouva necelý týden před ligou .. To dle mého není příliš standardní postup, nebo se pletu? Víš kdo má na starost novou podobu dresů? Nebo to klub nechává čistě na dodavateli, kterému je pochopitelně nějaké Slovácko úplně jedno a pak to vypadá jak to vypadá ..?

  • Maja - 21.07.2015, úterý, 15:58
    (0)

    Dresy nejsou jen bílé triko! Až je uvidíte na fotbale, tak poznáte, že je tam jemný vzor, moc pěkný:-) Ten na fotce v článku nemá s originálem moc společného

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 15:56
    (0)

    to spiky: předpokládám, že vím kdo ti odpověděl:) Věř tomu nebo ne, ale teď lidi v klubu neví kam dřív. Za chvilku startuje liga a na stadioně prot toto chybí kdeco. V momentálním personálním obsazení klubu - navíc když většina si nedávno vybírala dovolenou - prostě není možné něco takového řešit pružně... Není to jenom o tom někdy někam napsat:)

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 15:45
    (0)

    SPIKY - přesně tak to v klubu chodí...stačí průměr, hlavně nevyčnívat a něco nového ... TO VUBEC! Uz jen to jak Habanec rekne že realné umístění s 80.mil rozpočtem je 9.místo, jak Zemek tvrdí včera že před pár minutami podepsali smlouvu s NIKE..sak co..casu dost.. Dres uplně ubohý, nikdo se nad tim ani v klubu nepozastaví, to je asi první varianta v katalogu, druhou stranu asi nemel Krejčí ani otevřenou..ale to je se vsím v tom nasem klubu! Pozitivum je odejítí Kerbra..konečně si toho někdo vsiml ze ten hrac se uplně fotbalove zastavil a jedinné co mu muze pomoct je hostovacka..ale toto uz jsem psal daaaavno, ze by mu mohlo hostovani ci vyměna pomoct.. ALE KLUB TU MEL NA TRI ZAPASY ME21, TAK CO JAKO CHCEME ZE

  • spiky - 21.07.2015, úterý, 15:39
    (0)

    Já si myslím, že dresy mohly být lepší .. Opravdu jen nezbytné triko, polepené sponzory a přitom stačí tak málo aby se to trochu víc líbilo .. Já osobně jsem schopný za hodinu nasekat 5 různých grafických variant, které by vypadaly mnohem lépe! Ale tak to už je u Slovácka klasika a zřejmě to Kappou ani tak nebylo .. Dále jsem se snažil kontaktovat klub s pomocí při tvorbě obsahu oficiálního webu či sociálních sítí a různých obdobných věcech .. Na překvapení mi z klubu celkem rychle odpověděli, ale teď již nějakou dobu se nikdo zase neozval a zřejmě to zas vyšumí .. Prostě mi přijde, že klub nechce nic dělat jinak, nic dělat lépe a udělat něco více pro fanoušky .. škoda

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 14:26
    (0)

    to Skein: Nic proti, ale Euro nám jenom dokázalo to, co sme věděli. Že je tu dostatek bláznů, kteří jdou za komercí jako bylo aj euro u21 prolezlé skrz naskrz. Na druhů stranu opentlený stadion při euru vypadal eště o dva levely líp než normálně! Pokud to takto bude bývat na zápasy Slovácka, podaří se zastavit pokles fans a spojí se to s atmosférou, což euro očividně postrádalo, tak tu může být zážitek z fotbalu o kus dál!

  • Skein - 21.07.2015, úterý, 13:53
    (0)

    to eLucky: plně s tebou souhlasím, háže klacky pod nohy? a pak dělej srdcem, že. MUSI se to změnit, nvm jak přesně, třeba zajít na halu za p. krejčím :-D ... no pokud serou na fanoušky, tak chápu kam sěpeje náše liga atd. a jak jsou ty ochozy plné jinde, o tom si asi můžeme zdát...a tady by to šlo, viz zápasy Eura..ukázka, že je něco fakt špatně

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 13:47
    (0)

    to vajdik: Valenta, potažmo Synottip, si samozřejmě jako součást podpory vydobili několik různých podmínek. Nejviditelnější bude umístění loga na dresech, ale je jich daleko víc. Ale pochybuju, že by klub přistoupil na to, aby mu někdo z venku diktoval jak má nakládat se sponzorským darem... Pokud by klub chtěl Valenta takto ovlivňovat, může se domluvit se Zemkem na podílu, určitě by se tomu Zemek nebránil, pak by bylo zcela v pořádku, kdyby Valenta (nebo jiný zástupce SYNOTu) do práce klubu zasahoval. Takto je to pouze o tom, co mu povolí majitel klubu. Valenta je pouze jedním ze sponzorů. Podle čísel navíc není zdaleka nejpodstatnějším. A nevim o tom, že by si takový Actherm diktoval podmínky co má klub s jeho sponzorským darem dělat. A to je jeho podpora vyšší jak od Synottipu a přesto ho máme pouze na prdeli!

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 13:40
    (0)

    to Skein: Já bych klidně něco dělal pro klub svého srdce teda ja za nic... nicméně pak klub nemože počítat s tím, že by na takového člověka měl nějaké páky, takže pokud to chceme dělat pořádně, tak to něco prostě stát mosí. Klub příliš dlouho žehrá na to, že má v řadách svých fanoušků extrémně schopné a oddané lidi, kteří mu bez řečí a s nulovými náklady zajišťují servis, za který by jinak musel platit. Kdyby alespoň těmto lidem klub dlouhodobě neházel megaklacky pod nohy a neznechucoval je neustále, tak by to tak aj mohlo fungovat a vypadat profesionálně. Nicméně pokud klub na fanoušky sere, tak to nezachrání nic... ani pár aktivních fanoušků, ani případné prachy narvané do marketingu. Protože narvat prachy na marketing a otevřít se fanouškům jsou dvě rozdílné věci. Klub s takovou oporou ve fanouškovském zázemí, by měl s fanoušky velmi úzce spolupracovat, bylo by to prospěšné pro všechny strany. Namísto toho se z klubu furt dokola ozývají pičoviny ve smyslu 300 kilometrů od Prahy...

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 13:33
    (0)

    Jinak pul druhé...a ještě zadna reakce na focení atd...ani na ofiko strankach ani na fb....asi to chvilku trvá než se vyvolá film co :D

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 13:31
    (0)

    Ano, Valenta pridal 100% do klubu..tak by i on mel chtit aby tyto peníze sli na propagaci klubu aby i jeho firma byla videt..ono se pak nedivme ze ty vetsi peníze dava do Sparty, když s troskou nadsázky i nova uklízečka Sparty ma vetsi medialni propagaci nez nase jedina posila během prestupoveho období... To raději tu tabuli prodejme..nez aby jsme ji vyuzivali na 10% svých možností..a ta tabule nestála par set tisíc že...? A zaroven jak zveřejnila Plzen prodej permanentek..je skoda ze Slovacko radeji mlci..aby pak hlasilo na utkání skreslený počet diváku jako Příbram a jiné tými..proc se nevydá prohlašení prodáno 1000 pernic, 500 jsme dali nasim parnerům atd..proste tomu nasemu klubu toto chybí..a nebo to dělá záměrně..všechno pěkně uzavřené před veřejnosti..?

  • zdrh - 21.07.2015, úterý, 13:17
    (0)

    Ostatně Slovácko má nějakých 6 mega od Synottipu, Ideální by bylo aspoň 500k dát do marketingu (web, sociální sítě, videa apod.)

  • Skein - 21.07.2015, úterý, 13:08
    (0)

    Vše je to o vedení firmy, fotbalu apod. Pokud se chtěji posonout tak je potřeba na tomhle zapracovat, a důležité je že je tu xx lidí, co rádi pomůžou, v různých podobách ale nebudou to dělat za děkuji.

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 13:01
    (0)

    Nedam ale jde tech 20tis usetrit mozna na ukor neceho jineho ne...a mozna prospěšnějšího..

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 12:51
    (0)

    to vajdik: No jo... co to je... dáš to jako sponzorský dar za tímto účelem?:) něco nějak bude... jak to bude vypadat su sám zvědavý;)

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 12:48
    (0)

    Skein...je to tak, jeden clovek na web, tabule plus marketing by mesicne vysel na 20-30tisic...co to je 200.000 Kc v 80.mil rozpočtu...?

  • Skein - 21.07.2015, úterý, 12:30
    (0)

    zde ve vedení chybí člověk, který by tohle řešil, myslím svetelnou tabuli apod. na tabuli budou vidět dle mě nejen, kdo hraje, logo klubů a případně reklama. určitě nebudou nějaké záběry, na to bys FCS museli mít kamery, střih a režiséra. Takže to bylo jen skrz U21, kde je to standardem. Dále na strane B, je myslím nově časovač + aktuální stav, bo ti co jsou na D se musí pořád otáčet apod.

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 12:27
    (0)

    Právě není prvních x řad jsou taky nekryté .. v sektoru hostí .. ovál je taky nekrytý no a Příbram ..za 100 máš pravdu :D

  • zdrh - 21.07.2015, úterý, 12:12
    (0)

    greif: v Olomouci je celý sektor krytý ne?

  • zdrh - 21.07.2015, úterý, 12:11
    (0)

    keikin. rozpočet Plzně 120 mega je utopie, při šířce a kvalitě jejich kádru musí být mnohem větší. podle výkazu zisků a ztrát je rozpočet Plzně (kompletní za celý klub) zhruba na 300 milionech Kč. Aspoń tak tomu bylo za sezonu 2012/13. Větší rozpočet než Slovácko má určitě Sparta (asi 400 milionů), Jablonec, Boleslav (našel jsem údaj za sezońu 11/12 - 120 milionů, Slavia (rozhodně přes 100 milionů), Liberec (přes 100 milionů), srovnatelně se Slováckem na tom budou Teplice, Olomouc, nižší rozpočet bych čekal u ostatních klubů - Baník, Brno, Zlín, Jihlava, Bohemka, Příbram (i když kdo ví), Dukla. Takže to tka nějka vychází, že Slovácko bude rozpočtem zhruba kolem 7-8. místa.

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 12:08
    (0)

    Ani Příbram není zrovna Nou Camp:-)

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 12:04
    (0)

    Já taky nepřecenuji ale bazaly , jihlava , dukla , Brno .. tyto jsou vážně hodně za náma .. nemluvě dojedem do Olomouce a nemají lístky na nekrytou .. a chtějí prodat jen dražší lístky ...

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 12:02
    (0)

    to vajdik: Tak že pro normálního diváka byl přínos rekonstrukce maximálně na hajzlu a v tabuli, to už dávno všeci víme... bohužel. Nicméně to nic nemění na tom, že náš stadion je kvalitou dlouhodobě nadprůměrný v lize. Osobně si třeba nemyslím, že Sparta má pro diváka lepší stadion. Větší ano, ale lepší ne. Teplice jsou velké letiště se strašným sedačkama, ne že bych na nich někdy seděl. Liberec Olomouc a Bolka... tyto stadiony se tomu našemu dnes opravdu nemůžou rovnat. I když Olomouc především pro celkovou rozháranost tribun, kdy prostě stadion není celistvý, protože se tam rekonstruovalo postupně. Každopádně cena vstupenky je to poslední a pořád dokola omýlaná výmluva... hlavním problémem je, že klub na fanoušky hledí jako na otravný hmyz. Toto se musí změnit, pokud se to nezmění tak ani vstupné za 50 prostě lidi dlouhodobě nepřitáhne.

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 11:51
    (0)

    Já bych ten náš svatostánek zase tak nepřeceňoval. Pokud zajedete do Teplic, Liberce, Olomouce, Boleslavi, Plzně, nově do Vítkovic, nemluvě o Spartě či Slavii, tak je to víceméně to samé. Samozejmě že jsou v lize ruiny jako v Brně, ale to jsou spíše výjimky. Takže ten rozdíl v cenách mi zase tak nehraje.

  • ostuda slovácka - 21.07.2015, úterý, 11:44
    (0)

    Spolupráce Ivoš začíná :D

  • CeZeRo - 21.07.2015, úterý, 11:38
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/fotbal-slovacko-mozne-posily-djt-/fotbal.aspx?c=A150721_2178648_fotbal_tof

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 11:36
    (0)

    Střecha je na všech stadionech, malo kde pro všechny..v UH není pro všechny, televize ano - jak jsem psal, snad se ji někdo v klubu naučil využívat, jinak je tu na hovno, wc - taky všude a je na klubu jak se bude o stadion starat, snad da na zapasy kose ne jak k tomu bylo při ME21..a taky by to chtělo když u ty kose budou aby je poradatele během zapasu třeba i vynesli.. Porad tedy nevidim pro me, jakožto NEVIPKARE prinos opravou stadionu za 100mega..doufam tedy ze alespoň dojdu a budu mit umytou lavku!!!

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 11:22
    (0)

    Mas strechu televizi wc ..obcerstveni , nekde jednou za pul hodiny ti donesou pivo nekde ani neotevrou sektor.. Staci par veci ve kterych sme kvalitnejsi od nekterych nekteri nas urco ale prevysuji

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 11:22
    (0)

    Osobně si ale myslím že ten dres vedle Habance na tiskovce není oficiální na sezonu..ale na rychlo delana replika s predstavením NIKE...alespoň ta faječka by mohla být totiž modrá a ne černá :)

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 11:20
    (0)

    A jen bych tu chtěl ukazat jeden navrh ze včera - http://abload.de/img/domaopp0p.png MUZE NEKDO V KLUBU RICT PROC NEMUZEME JIT TIMTO SMEREM...? ALe uvidíme po ofiko foceni co to bude..

  • vajdik - 21.07.2015, úterý, 11:10
    (0)

    eLucky - píšeš že "kolik stojí vstupní jinde a srovnám kvalitu stadionů"...podívej, když pojedu kamkoli, tak ta sedačka bude stejně špinavá jako na Slovácku, pro mě klub v tomto pro fanouška nic neudělá..dále pak ta klobáska zase není bůh ví co a jinde sortiment jídla mají daleko více rozšířený.., pivo všude je stejné a co dál..záchody, pokud se o to tady bude provozovatel starat jak doposud, za rok je máme ve stejném stavu.. Takže já fakt nevidim co si tím myslel.. Já do VIPky nechodím..taže pro mě je to pořád stejné i po rekonstrukci. Jo a máme tu novou svetelnou tabuli, doufam ze uz se s ni někdo naucil zachazet a ze tam bude krom minutáže a dvou log klubů i něco navíc...jinak je to zbytečná investice!!!!

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 11:03
    (0)

    KEIKEN: Musím říct, že roční rozpočet 80 milionů mne docela dost překvapil, čekal jsem o dost méně. Nemáš asi nějaký odkaz, kde by se saly najít rozpočty ostatních klubů?

  • eLucky - 21.07.2015, úterý, 10:26
    (0)

    to Šovki: Návštěvy by určitě nevypadaly jinak jenom proto, že by stálo vstupné 100 Kč. A když si veznu kolik stojí vstupné jinde a srovnám kvalitu stadionů, tak naše drahé vstupné mi přijde jako přiměřené. Na druhou stranu pokud se bude klub(město) starat např. o sociální zázemí stadionu pro diváky tak, jako tomu bylo doposud, tak kvalita stadionu půjde opět rapidně dolů!

  • KEIKIN - 21.07.2015, úterý, 10:25
    (0)

    Tak 80 mega roční rozpočet nás řadí jednoznačně do boje o poháry. Tohle je za poslední dobu nejvyšší cifra. Plzeň má bez započtení výdělků z pohárů rozpočet kolem 120 milionů. Být já majitelem, tak s rozpočtem 80 mega tlačím na ředitele, aby klub hrál poháry - ne že bude stačit 9. místo.

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 10:25
    (0)

    Ale já jen reagoval na to, jak pan Zemek dospěl k té stokoruně:-)

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 10:18
    (0)

    Netvrdim ze by nebyli vetsi navstevy popripadade klub by na tom ziskovejsi nebyl .. Jak psal elucky mame opraveny stadion a cena je odpovidajici .. Uz loni sem rikal to co platime na hostujicich sektorech za ty hruzy .. Tak si muzem piskat co my tu mame. Ono ted uz zmena nejde uz kvuli pernamentkarum .

  • Šovkovskij - 21.07.2015, úterý, 09:43
    (0)

    Greif mne předběhl:-D Zajímalo by mne, jak se pan Zemek dopracoval k částce 100 korun. Jo, to bychom si jinak pískali a ty návštěvy i jinak vypadaly!

  • ostuda slovácka - 21.07.2015, úterý, 09:40
    (0)

    Cíl by měl být porazit aspoň doma konečně Spartu nebo Plzeň

  • Greif - 21.07.2015, úterý, 09:39
    (0)

    100 korun není moc .. ne není moc ..ale pane Zemek vstupné tu 100kč není .. nebo zavedete 2+1 zdarma ?

pristi
 Další články:
23.07.2015, čtvrtek, 11:42 - Milan Kerbr opouští Slovácko, na půl roku ho získal Liberec
21.07.2015, úterý, 11:41 - Slovácko trápí zranění. Získá ze Sparty Hybše anebo Poloma?
21.07.2015, úterý, 09:00 - Po sezóně takřka jistě skončím. Přeje si to moje tělo, říká kanonýr Slovácka Došek
19.07.2015, neděle, 15:36 - V lize budu rád za každou minutu, říká středopolař Lukáš Sadílek
19.07.2015, neděle, 14:26 - Habanec: Máme ještě vyhlédnuté posily, doufám, že něco vyjde
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace