*
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Jen oba víme, že jsme trenéři, řekli před derby Levý a Páník

09.09.2016, pátek, 10:43
standa levy_velky.jpg

Obhájí fotbalisté Zlína pozici vládců kraje, když v minulé sezoně doma zvítězili 2:1 a v odvetě remizovali 1:1, nebo se Slovácku rivala a lídra nejvyšší české soutěže podaří konečně pokořit? Odpověď bude známá dnes před 20. hodinou. Je tady další díl prestižního derby, na který si fanoušci musí najít cestu v 18 hodin.

„Chceme, aby ti naši odcházeli spokojení s výkonem i předvedenou hrou a aby mohli na slavnostech vína oslavit i naše vítězství," uvedl trenér Slovácka Stanislav Levý. „Hráči vědí, že se znovu hraje o to, kdo bude půl roku vládnout Zlínskému kraji a na zápas se těší. Stejně tak se těšíme i my trenéři," líčí zlínský kouč Bohumil Páník.

Přečtěte si dále, o čem oba stratégové mluvili před sledovaným zápasem 6. kola ePojisteni.cz ligy a co řekli.

O PROMĚNĚ SOUPEŘE OPROTI MINULÉ SEZONĚ

Levý: Teď sice Zlínu odešel Poznar, ale už dříve dokázal na odchody pružně reagovat, byl na změny dobře připravený. Pokračoval v tomto trendu i nyní, když okamžitě získal Traorého. Na hře Zlína se v letošní sezoně pozitivně odrazilo to, že jsou hráči sehranější.

Páník: Určitá změna ve Slovácku je. Odešel Došek a to byla věž, na kterou mužstvo posílalo míč, když nešlo soupeře přehrát kombinačně. Byl to nepříjemný hráč, který dával nejméně deset branek za sezonu. Navíc byl důležitý i pro defenzivní činnost. Teď Slovácko, pokud nemá k dispozici Koného, tak je zase velmi rychlé směrem do útoku. Kvalitu má pořád. V případě kompletního týmu je velmi silné.

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 14.09.2016, středa, 16:28
    (0)

    Hory principielní nesouhlas ! Klub a fans jsou spojené nádoby což někteří nechtějí pochopit, nejsou fans, nejsou prachy, nezájem plodí zas jen nezájem.

  • Greif - 14.09.2016, středa, 06:44
    (0)

    tak to mě vcelku nezajímá ale je jasné že penez je málo .. prý Zemek rozprodává i galerii ... ale takových jedna paní povídala .. kdoví co je pravda a co ne ...

  • Valheru - 13.09.2016, úterý, 23:43
    (0)

    Hory ví všecko :-)

  • tvojemama - 13.09.2016, úterý, 22:35
    (0)

    hory- jak vis, ze ma klub problem s vyplatama?

  • Hory - 13.09.2016, úterý, 18:55
    (0)

    Naivní nejsen, zažil si někdy finanční krizi??? Tam hledáš každou korunu kdekoliv. A ve chvíli kdy nejsou peníze, jsou fans na posledním místě,to mi věř.

  • Michal fcs - 13.09.2016, úterý, 18:52
    (0)

    Hory,to si tak naivní, vždyť to mohlo max.udělat 200tis.,což v objemu vyplat udela minium,ale nasrani fans maximum

  • Hory - 13.09.2016, úterý, 18:44
    (0)

    Zdražení vstupného bylo z důvodu, že není na výplaty hráčů a peníze se hledají kde se dá, asi tak. Takže nějaké vstupné zdarma, či jakékoliv nálákání fanoušků v této době pomocí slev, je utopie.

  • juancarlos - 13.09.2016, úterý, 18:38
    (0)

    souhlasím s Michalem FCS takové jednorázová kupování fans nám moc nepomůžou (obvzvlášť po tom Zlínu) a že klub má defacto fanoušky na háku, ale chápu i Babu ve smyslu, aspoň něco, když už to stojí za vyližprdel. Tady se pracuje z fans dlouhodobě špatně, a aby se to zlepšilo musel by se markantně změnit celkový přístup a filosofie. Skeptik ve mě našeptává,že jestli už není pozdě ? Odjinud vždy mě překvapí ty moralistické výkřiky tady po nějakém skandálu, tím nechci obhajovat úlety nějakých person. Je to mač ze Zlínem a skoro vždy se něco semele, je to velmi vyhrocené a pozastavovat se nad některý vulgárními pokřiky v tomto zápase, je už úplně mimo. Proboha kolikrát se to tady řešilo a vždy se najde nějaký pohoršený trouba, kterému fanoušci kazí děti. Blbost jak necky !

  • Lajtra - 13.09.2016, úterý, 16:45
    (0)

    Ja se jen bojim, aby se Pribram nechytla na nas. To by uz bylo moc :D

  • Michal fcs - 13.09.2016, úterý, 15:22
    (0)

    pro někoho normální zápas, pro někoho klíčový zápas podzimu, ale to se dotyčný musí podívat dopředu a ne vidět pouze nejbližší zápas....

  • champyon - 13.09.2016, úterý, 13:54
    (0)

    Dany-Hull City: Ono se řekne teprv 7.kolo, ale! právě v 7.kole hrajem v Boleslavi, kde body nezískáváme. Proto bude dvojzápas doma Jihlava, venku Příbram pro nás klíčový. Minimálně 4 body musíme uhrát, nejlépe však 6, aby byl trochu klid do dalších bojů, protože pak nás nečeká vůbec nic lehkého - doma Plzeň, venku ambiciozní Slavia, doma nevyzpytatelné Teplice, venku Karviná která žije euforií z postupu, pak doma další nováček z Hradce který si nevede špatně a podzim končíme 2x venku - v Liberci a na Dukle. Už proto by mělo vedení fakt něco udělat ať na Jihlavu dojde co nejvíc lidí.

  • Greif - 13.09.2016, úterý, 12:40
    (0)

    Normální jde o 6 bodů a taky o nastartování záchrany v Jihlavy v lize .. bodů do podzimu je dost a co z toho když se nevyhraje tento klíčoví zápas .. koho pak porážet ? Spartu ?

  • Dany-Hull City - 13.09.2016, úterý, 12:25
    (0)

    Kupovani fans? to nemyslite vazne? níc se dit nebude, ani pokuty neprijde ani kompenzovani pro lidi za zlin. Neverim ze se to zmeni zapasem se zlinem, nejsme schopni koupit hrace tak nejake ustupovani nevidim ani ted na fanousky s kupovanim je. S jihlavou je to normalni zapas, jaky zapas podzimu to je blbost teda pekna mate 7. kolo to je pulka podzimu ani ne to je jeste casu ziskat body. Nemyslim si ze klub neco chysta. Oni toho vyuzili vedeli ze derby je derby tak proc nedat listek za 200, cekam jen kdy to oznami vedeni s tim ze cena vstupenek se navysuje na kazdy zapas a duvod verim ze bude neco ze si za to muzeme vlastne samy, protoze se fanousci nechovaji jak by meli a je potreba navysit poradatelskou sluzbu. Ale vime proc se vse tak vyhrotilo.

  • Michal fcs - 13.09.2016, úterý, 10:41
    (0)

    No tak prozatím jsme svědky vyhánění fans,takže pokud by se něco ve smyslu "kupování" fans uskutečnilo,byl bych překvapen

  • Babu - 13.09.2016, úterý, 10:15
    (0)

    Ideální by bylo kup na Jihlavu a máš zdarma na Příbram anebo permanentkáři 1+1 zdarma (máš permicu, dostaneš zdarma lístek a někoho přiveď). Já sice takové "kupování si fans" nemusím, ale vzhledem k naší situaci..

  • Greif - 13.09.2016, úterý, 09:57
    (0)

    Dalo by se i lístkem za 100 či 50... a hlavně další zápas po Jihlavě příbram to samé ...

  • Michal fcs - 13.09.2016, úterý, 09:41
    (0)

    určitě by šlo vymyslet spoustu variant, jak dostat fanoušky, třeba tebou navrhované dvojstupenky, jsou různé možnosti, ale znovu opakuju, že klubu na fanouškách nezáleží

  • huhu - 13.09.2016, úterý, 09:22
    (0)

    klub měl udělat něco ve smyslu, koupíš vstupenku na zlín za 200, tak pod na jihlavu zadarmo, myslím že by se stadion i na jihlavu naplnil. Bohužel, nestalo se :)

  • Greif - 13.09.2016, úterý, 08:29
    (0)

    Taky si myslím Míšo, uvidíme co s tím klub udělá ...

  • Michal fcs - 13.09.2016, úterý, 08:25
    (0)

    na zápas s Jihlavou by vedení mělo udělat vše pro to, aby byl plný stadion, jde o utkání podzimu

  • Vosolys - 13.09.2016, úterý, 07:58
    (0)

    Bojkotovat se mělo derby a né teď, když nás čeká zápas o 6 bodů s Jihlavou...Otrávenost lidí je ale tak velké, že i když žádný bojkot vyhlášen nebude, tak to jako bojkot vypadat bude.

  • Greif - 13.09.2016, úterý, 06:55
    (0)

    A už víte koho dovnitř ? Já to za něj vemu :D

  • Dany-Hull City - 13.09.2016, úterý, 00:35
    (0)

    Kdyz to tu ctu, tak se vyjradrovat nema cenu od kazdeho tu trochu je co bych asi dodal. Jsem zastance KREJCIHO, byl sem jeho zastáncem dlouho ale posledni dobou co se tu deje se mi taky nelibi. Za mne jasne KREJCI VEN !!!

  • riedlss - 12.09.2016, pondělí, 22:19
    (0)

    Wipper99: amen, souhlas ve všem.

  • riedlss - 12.09.2016, pondělí, 22:18
    (0)

    Celé mě to dost mrzí. Styděl jsem se za hráče a bohužel i za fanoušky, protože díky minimálně dvouma bezmozkama jsme zase jako Ti špatní, v jednom pytli. Na jednu stranu vyprovodíme(zaslouženě) našeho fandu ptž Heču nepochopitelně ohodil pivem a békal po něm jak vyměněný, v druhém případě se díváme na to jak někdo jde Heču pokárat až do branky. Ikdyž to nešlo zastavit je to ostuda pro nás všechny a degradace práce a snahy těch fanoušků, kteří se za cenu vlastního času snažili zápas okořenit pozvánkama, choreama a dalšími aktivitami. Kovbojku z toho ale nedělám, ukázalo se, že lidem není jedno co se momentálně děje. Řekl jsem, že si klub nasral do dlaně a tady to má. Ja sedět na Céčku tak to nevydržím. Ovšem počkejte na jaro jak si to Zlín doma pohlídá. 300 lístků do zavšivené klece, kde se ani s pivem nevytočíš. A to budem ještě losovat, kdo že s tam vbc dostane. Vedení by si mělo sáhnout na vedení, víme komu tentokrát děkovat.

  • wiper99 - 12.09.2016, pondělí, 20:53
    (0)

    Zdravím všechny,pročitám tady ty všechny přispěvky a taky už pomalu začinám vstřebavat ten pátek,chodim na fotbal v Hradišti vice jak 30 let ,zažil jsem tu spoustu derby jak mezi Starym Městen tak třeba i s Brodem,ale to co bylo ted to bylo teda unikum po všech strankách,když se zastavim u herního výkonu tak no prvni polačas se celkem dal až na tu naši střeleckou nemohoucnost,jinak byl poločas minimálně 3-0 a nikdo by se nedivil, ale druhá pulka uplně odfláknutá a bez nasazeni a chuti po vítěztví prostě tragedie a vrchol penalta že to nechají kopat nejmin zkušeneho hrače na hřišti,ale to bych ještě nějak pochopil ale co dse dělo na stadioně to bylo fakt něco, jak v našem kotli tak i po celem stadioně. Zajimalo by mě kterého sprominutím blba napadlo nechat v přdprodeji tolik listku pro ty usmolené ševce,(nám u nich dali tušim 300 listku a ještě do klece a hotovo),proč pro tento zapas nebyla zrušena možnost evztupenky????, na Céčku to vypadalo spiš jak sektor hostu a pak tak vznikají zbytečne problémy a provokace z obou stran,ktere sou uplně zbytečne,a pak co se dělo v kotli to taky sem nějak nepochopil.Nebudu se v tom nijak babrat a rozpytvavat to ale ze všeho mě vychazi jeden jediny jmenovatel tohoto celeho!!! a to je pan Krejčí!!! fanoušci sou otráveni a flustrovaní jeho neschopnosti co se sportovni stránky tyká ,jedine na co se zmuže je zdražení vztupneho a pry zajisti tím kvalitni pořadatelskou službu ten bordel sme všichni viděli,dale kvalita našeho kádru je zase a zase jeho práce od toho se odvíjí cela naše hra a výsledky a taky organizace prodeje listku a počet ktery měl byt uvolněn pro ty Ševce, zajimalo by mě jak si derby obhajil u pana majitele zajimala by mě jeho zpráva jak to prezentoval on a na koho to zase hodil.a proto jediné co je ted na místě:KREJČÍ VEN!!! a jednou a provždy!!!!! jinak se nic nezměni a bude to pořad horší.

  • tomrs - 12.09.2016, pondělí, 19:30
    (0)

    Hory: to když bude mi chodit pozdě výplata, tak začnu chlastat?to nemá logiku, přece když mi nechodí výplata, tak bych měl s tím něco začít delat, ne začít chlastat, ale podávat výkony, aby si me někdo všiml a mohl jít o kousek zase dal. Toto neprospěje nikomu.

  • Hory - 12.09.2016, pondělí, 19:02
    (0)

    Zkuste se zeptat těch hráčů které vidíte popíjet ve městě, kdy naposled jim došla výplata,resp. s jakým zpožděním chodí, pak je možná budete vnímat jinak. A když už se jich budete ptát, tak se ještě doptejte na ředitele klubu...

  • Nike - FCS - 12.09.2016, pondělí, 18:43
    (0)

    huhu: právě to je to, jim je to jedno... až na pár srdcařů.... ale i tak.... Ten prázdný kotel by znamenal něco i na vedení ne jenom na hráče, dobré vedení = špatné výsledky, to si nemyslím....to bude problém i tam

  • huhu - 12.09.2016, pondělí, 18:11
    (0)

    sokolka: trestat hráče? nepovažuji to za trest prostě když bude prázdný kotel. Spíš je to k zamyšlení pro vedení, že něco dělají špatně. To si fakt myslíte že Reinberka a spol rozhodí prádzný kotel? :D

  • Nike - FCS - 12.09.2016, pondělí, 17:17
    (0)

    Mimochodem Egon Vůch taky dojel na životosprávu, sám si přiznal že to přeháněl (možná i přehání) a on kdyby byl hodný chlapec tak je někde uplně jinde... Jenomže on má sice životosprávu špatnou ale za to na hřišti nechá všechno a je parádní, tím neříkám že je to dobrý příklad ale furt lepší než hrát hovno a pak jít chlastat, hrát takovou tužku tak se stydím vyjít na ulici, ale jak jsem říkal hlavně že dojdou prachy na účet, ostatní jde mimo :)

  • Nike - FCS - 12.09.2016, pondělí, 17:12
    (0)

    Ted dovezou z Bolky zase ostudu, a další domácí zápas prostě BOJKOT, at už si konečně uvědomí že fotbal hrají pro fanoušky, kteří jak kokoti platí vstupné aby se mohl podívat na oblíbený klub, ale hráčům jsou fakt fanoušci u prdele až na vyjímky... Hlavní jsou prachy a chlast a ostatní mě nezajímá, mám fotbalový život, jedu si to svoje... a právě že má život fotbalisty tak by kurva měl dodržovat aspon tu životosprávu, už na nu dojelo x fotbalistů, ale ten s prominutím ko*ot Reinberk se tam furt drží, Šimko je ještě větší kopyto ale toho nevidím se poflakovat po ulicích s vínem....BOJKOT, BOJKOT, BOJKOT teď mi tu budet epsát co se tím vyřeší ale já myslím že dost... radši budeme fandit jakože se nic neděje, to je pičovina.... V klubu u nás se děje hodně špatných věci a když se vede 1:0 doma v derby a pak to naši uplně vypustí a dostaneme 1:3, tak je něco fakt špatně.... TO Greif: Snad nemyslíš že to byla prohra jen tak tak, vždyt nás brno do ničeho nepustilo až na 'kerbrovu střelu' jinak nás mačkali a měli minimálně 3 golové šance, tady to byl uplně jednoznačný zápas kde nás Brno odepsalo a pak dojede na Bohemku a dostanou trojku, já vám fakt nevím... Jako ano každý zápas je jiný ale mě přijde že Brno hraje tužku ale proti nám hráli dobře to bude asi tím že my jsme hráli blbě :D :D

  • vajdik - 12.09.2016, pondělí, 17:09
    (0)

    Ano nemusíme, vím jak se NEJEN ve slovácku dělá že klub nikomu nedluží peníze, tak aby tu licenci dostal :D

  • vajdik - 12.09.2016, pondělí, 16:56
    (0)

    sokolka nechám tě s těmi růžovými brýlemi stále na očích :D Prokázat jak? Na papíře? Haha - dneska je vše možné i to že se nikde a nikomu nedluží...

  • vajdik - 12.09.2016, pondělí, 16:39
    (0)

    Huhu - jsi si jistý že to Zemek ještě dotuje, nebo se to tu dojíždí tak nějak setrvačností...?

  • huhu - 12.09.2016, pondělí, 16:13
    (0)

    já ani nevím jestli mě má být líto třeba Zemka. Na jednu stranu to tady dotuje, platí výplaty těm lemrám, platí krejčího, musí to slovácko mít opravdu rád. Na druhou stranu, to i on musel posvětit zdražení vstupného, on je ta hlava klubu a mrzí mě, že ještě nedošel ke stejnému názoru jako většina lidí tady, že Krejčí ven, potažmo s hráči porušujícími životosprávu a image klubu. Je mi to jedno, at hraje radši Lojza z juniorky na tom pravém beku nebo v záloze, at klidně bojujeme o udržení, začínám koketovat s myšlenkou že sestup by tomuto klubu pomohl, ale musel by Zemek zůstat u kormidla, jinak by to šlo do hajzlu. Vyčistit, postavit nový kádr. Příští rok končí asi Šumi, nevíme co Rada, Kerbr má toho dost, Reinberk se prochlastá, na posily není, bůh nám pomož.

  • juancarlos - 12.09.2016, pondělí, 15:49
    (0)

    nebudu řešit hráče za zpackaný zápas ze Zlínem, neb i v tom spatřuji důsledky toho co se děje v klubu. Pozastavím se však nad nekonečným tématem, vztahem klubu a fanoušků, který se tím, co se dělo v pátek (zlíňáci rozlezlý po celém stadioně, jaký to kontrast k tomu jaký byl přístup Teplic proti Slávií) a tím co tomu předcházelo ( podraz ze vstupným) dostal na historické minimum. Pořád si kladu otázku proč tomu tak je ? Proč někdo pernamentně chce nasírat a provokovat fanoušky domacích, ať je to kdo je to. Logicky se tak nabýzí pouze jediný důvod takového jednání a to vytváření si alibi. Pro co ať si každý domyslí, ale nelíbí se mi to ani trochu a až zazní z klubu něco o nevděčných fanoušcích a jak fotbal na Slovácku netáhne,blablabla a proto......tak asi budu mít chuť někoho kopnout do prdele.

  • vajdik - 12.09.2016, pondělí, 15:47
    (0)

    riedlss - souhlas s obema body, kotel by mel dat najevo ze chovaní hráčů uz trosku přerůstá vední klubu nad hlavu a taky by tak kotel vyjádřil postoj kotel (fanousci) vs klub. A napsal si to i dobre s tím brnem, ano brno dalo jeden gol z rohu, ale mohlo dat asi další dva tri goly. My meli pouze jednu super sanci Kerbrem..takze realne 1-0 bylo pro nás jestš milostrný výsledek!!! Jak mam Standu Levého rád - přijde mi že Rambo a jeho spolek už si dělá co chce a to jejich chlastání a pokuřování jen dřáždí fanoušky... Zajímavé je že takového Sumiho nikdo nevidel se nekde opijet a kourit, ale mladí si s tím hlavu nelámou a je jim to jedno..

  • riedlss - 12.09.2016, pondělí, 15:41
    (0)

    rozumím, že se mnoha lidem nelíbilo, že jsou kolem nich Zlíňáci, ale poděkujme vedení, které na nich přece vydělalo tím, že se podražilo vstupné. nikoho se tentokrát zastávat nebudu. Vedení momentálně dělá hovno. Hráči v sobotu v klidu popíjeli víno a burčák jako by se nechumelilo, ale karma je svině. Ještě to i připomenu. Na jihlavu bude i někdo v kotli, já bych byl pro komorní atmosféru a bojkotoval to. Greif. Brno mohlo vyhrát 3:0 a bylo po nás jak po žabách :)

  • champyon - 12.09.2016, pondělí, 13:33
    (0)

    Artigas: ty máš dycky dobré srovnání. Ten smázne toho, ten pak toho a pak dostane latu u toho :-) To je prostě naša liga, kde može porazit každý každého, když teda neni rozhodčí vyloženě proti. Podiv sa na slavnů Barcelónu jak teďka pukla DOMA s nováčkem z Alavesu 1:2. To je teprv bomba.

  • Greif - 12.09.2016, pondělí, 12:00
    (0)

    NÁS SMÁZLO bRNO ŽE BYCH SI TOHO NEVŠIML ..JEDEN ODRAŽENÝ BALON A SE ŠTĚSTÍM VYHRÁLI .. dořiti s numlockem :D

  • Artigas - 12.09.2016, pondělí, 11:57
    (0)

    Vosolys: já mám teda za to, že spíš platiny. Jako my dáme klokany (pravda, totální holomajznou), ale usmolené Brno, které nehraje 3x nic než klokani, nás smázne a u klokanů dostane trojku... fakt kaprliga...

  • Vosolys - 12.09.2016, pondělí, 11:12
    (0)

    Artigas: Možná prohrála s Karvinou, ale teď remizovala se Spartou, takže je to úplně jedno... Každopádně bod z Bolky bude mít cenu zlata.

  • Artigas - 12.09.2016, pondělí, 11:02
    (0)

    takže o víkendu bolehlav, kterou sice Karviná smázla, ale FCS to nedokázalo už řadu let. Tři zápasy, nula bodů, začátek pěkný...

  • Valheru - 12.09.2016, pondělí, 08:15
    (0)

    sokolka: protože je to povinnost :-)

  • Ferda1 - 11.09.2016, neděle, 23:22
    (0)

    Sokolka máš čistou pravdu,že všichni nadávaji na obránce a mnoho golu domu.Ale málokdo si všimne,že žádný skoro nedáváme.To je taky k zamyšlení

  • Ferda1 - 11.09.2016, neděle, 21:11
    (0)

    Hoši,pivo,klobása a wc k fotbalu patří. Jak říkám k fotbalu,ne k parodii co se ted u nás děje. To už je lepší jít na pralesní ligu,zasmát se a chcát do trávy. A tu klobasu tam mají taky. Navic tam kluci hraji za tu klobasu,což většina z nás zná a s jiným nasazením. Takové derby s vedlejší dědino se hraje kurva na krev

  • Michal fcs - 11.09.2016, neděle, 20:57
    (0)

    Sokolíku, já bych zrušil kromě hlasatele i tabuly, každý si čas může stopnout sám, zrušil bych bufet, co má někdo na fotbale pít a jest, potom bych zrušil wc, bude k ničemu, ale jako první bych zrušil tvoji registraci!

  • Nike - FCS - 11.09.2016, neděle, 20:26
    (0)

    Vůbec jsem si nepřál Harbu ve Slovácku... Je to výborný fotbalista a tím nemyslím 2 branky ale i celkovou hru v derby, myslím že Poznar --> Harba, na Zlíně vůbec poznat nepujde :)

  • spurs - 11.09.2016, neděle, 20:24
    (0)

    Babu: Naprostý souhlas se vším. Velmi dobře zhodnoceno. Za mě: Nechat Zlíňáky, ať se na stadionu usadí kam uznají za vhodné je debilita, kterou je snad schopné udělat jen naše vedení. Proč si mám nechat od ševců nadávat na domácím zápase na tribuně, která je vždy nejvíce zaplněna domácími fanoušky. A nebyl jsem sám komu bylo nadáváno. Vznikají z toho pak jen konflikty. Nebo se vedení líbilo jak ševci na céčku řvali a radovali se z branek? Mně teda rozhodně ne! Mají snad vyhrazeny prostory na déčku, tak co dělají v sektorech domácích? Nechápu. Vedení se už asi zbláznilo nebo na to fakt sere. Nevím jak jinak si vysvětlit to co se poslední dobou v klubu děje. Pořád tady řešímě peníze jak není na to a na tamto. Možná kdyby se přestaly vynakládat peníze na výplaty hráčů, kteří očividně na první ligu nemají, bylo by vše lepší. Jejich jména se tady píší téměř po každém zápase. A ještě jedna věc: Opravte už prosím reproduktory na céčku. Je hezké, že se snažíte pouštět videa, ale je to jaksi na nic. A snaha hlasatele taky. Problém trvá už nějakou dobu a nevrhá na klub dobré světlo.

  • achjohosek123 - 11.09.2016, neděle, 20:22
    (0)

    Jak by mohli být fyzicky připravení, když místo dodržování životosprávy bačujou do noci venku.

  • Artigas - 11.09.2016, neděle, 20:14
    (0)

    Tak letos zřejmě opět tupé mlácení o zachranu, výkon s sevcama druha půlka horší než katastrofa, ale v sobotu borci předváděli výkon v chlastani primo na premier league.

  • Ferda1 - 11.09.2016, neděle, 19:36
    (0)

    A ještě kluci z béčka taky měli těžký zápas a zvládli ho zremizovat. Oni jsou asi zodpovědni a do rána ve městě nechlastali

  • Ferda1 - 11.09.2016, neděle, 19:22
    (0)

    Průser kotle je jedna věc,to jo. Ale fanoušek body nedělá. A ti jakože borci z áčka,co po takovém trapasu prochlastali absolutně bez pokory víkend,at jdou do prdele. Měli dostat v sobotu nástup na hřistě,aspon dvě jednotky a v neděli za béčko,klidně na lavku.Ale slavnosti ne hoši,to táhněte do kolbenky makat at vite co a jak

  • eLucky - 11.09.2016, neděle, 18:12
    (0)

    Nicméně buďme v klidu, po pátku se asi dlouho už žádné takové aktivity v kotli odehrávat nebudů. Na další zápas dojde fandit tak 100 lidí do kotle a to budem rádi.

  • eLucky - 11.09.2016, neděle, 18:11
    (0)

    to Michal fcs: Jak píše Puk, konfety dyž byly, tak vždycky na začátku zápasu a vždycky hromadně. To že je někdo totální kripl a má zapotřebí to tam házat eště v průběhu zápasu, to je jeho vizitka debility a je špatně, že fanoušci kolem něho tomu opět a stále enom přihlíží. To že při hromadném vyhození konfet tentokrát byl útok je haluz, která se prostě občas stane. Ano bylo by lepší vhodit z hvizdem a v minulosti to tak parkrát aj bylo. Problém je, že lidi nejsů na to naučení a dokuk jim neřekne někdo, tak by to tam mrdali jak by se jim zachtělo a když ti hraje rozhlas do poslední chvilky před hvizdem, tak těžko možeš lidi zorganizovat tak, aby to vhodili na začátku zápasu prostě.

  • Michal fcs - 11.09.2016, neděle, 17:35
    (0)

    to je úpně jedno, je to debilovina, dělejte to při nástupu, bude to mít lepší efekt

  • Pan Puk - 11.09.2016, neděle, 17:29
    (0)

    Michal fcs> konfety mely byt po uvodnim hvizdu na odpocitani do 10, jak to delame vzdy. Ted se to ale o par sekund posunulo nez se vsichni nachystali. A jak jendou zacnes odpocitavat tak uz to zastavit moc nejde.

  • Babu - 11.09.2016, neděle, 17:05
    (0)

    Michal: to, že se tomu dalo předejít, je už zbytečné řešit. Bohužel, je to za nama. Souhlasím, že pokud klub zdražil jen na Zlín, tak to je výsměch. No uvidíme, co bude dál.

  • Babu - 11.09.2016, neděle, 17:04
    (0)

    sokolka: A jak ty to možeš vědět, když na fotbal nechodíš? Nebo na náměstí sis vyrazil?

  • tomrs - 11.09.2016, neděle, 16:38
    (0)

    Babu: já když jsem byl na náměstí, tak v jedné z ulic na sebe narazily tábory, zlínáci nepostavili utekli, naši se je snažili najít, ale poté přijely dva antony a bylo vymalováno, ale vidět v očích zlínáků smrt bylo k nezaplacení :D

  • Michal fcs - 11.09.2016, neděle, 16:34
    (0)

    Nechcu se PČR zastávat, ale tomu všemu se dalo předejít, jenže to by na klubu museli chtět, místo toho raději zdraží vstup. Jsem sám zvědav, jestli stejně zareaguje klub, když tu bude hrát Plzeň, Sparta, Slavia,Brno, pokud ne, tak jejich zdůvodnění je k smíchu

  • Babu - 11.09.2016, neděle, 16:28
    (0)

    Michal: NO tak hlavně že se na utkání připravovalo 200 policistů nejen ze Zlínského kraje a pak nechají Ševce motat se po náměstí, když je zahájení Slavností.. nic neříkám radši :D

  • Michal fcs - 11.09.2016, neděle, 16:16
    (0)

    ano konfety cca v 15 sekundě, zrovna letěl centr od Kerbra do vápna, u mě je to debilovina, má se to naházet při nástupu.Na náměstí po zápase honili policajti Zlíňáky mezi hosty slavností vína, ti z toho byli údajně velmi rozčarovaní (tohle mě říkali dva lidé nezávisle na sobě), jinak holky na pokladně bych z ničeho nevinil, je to chyba KLUBU, ale dle T.M. je komunikace s fans OK, tak co by jsme vlastně chtěli

  • Babu - 11.09.2016, neděle, 16:06
    (0)

    Michal: 3) To jako ty konfety v první minutě? Já došla později jako vždy, takže nevím. Jinak si myslím, že jindy než hromadně v první minutě se to ani házet nedá. 4) domácí, kteří nedají dvě kila, se dle mě vymlouvají.. Jinak souhlasím, měli vyhradit celé Déčko hostům, i ne-skalním a mohl byt klid. Ať se pak nediví, že je mela. Já se naopak divím, že nebyly větší problémy, když jsou ševci po celém stadionu. Co se dělo na náměstí po zápase nevím, můžeš přiblížit? Mně přišlo, že odešli psychicky, ne fyzicky.

  • Michal fcs - 11.09.2016, neděle, 15:31
    (0)

    Barčo, vezmu to popořádku:s bodem 1a2 naprostý souhlas, bod 3) vhodit hromadně konfety při naší šanci není dílo jednotlivců, někdo tento nesmysl měl na povel..., jinak ano, bordel na konci zápasu byl určitě dílem jednotlivců, který vrhá špatné světlo na kotel jako celek, doufám, že kamerový systém byl v provozu. bod 4) dražší vstupné se právě projevilo a to tak, že domácích fanoušků tam byl obvyklý počet, počet nad 4 tis bybi Zlíňáci a nebudu daleko od pravdy, když napíšu, že to byla polovina céčka, připadal jsem si jako host a to dávám za vinu klubu!!!!, Nechce nic řešit, ano vidělaly více peněz, ale obětovali domácí skalní fans,na zvýšené vstupné domácí nepřilákali. Proč na pokladnách jasně nenapsali a dopředu daly vědět, že hosté mají "D" tribunu, tohle zvěřejnit už ve Zlíně??? Asi vím proč, bylo by stím práce a na to není v klubu čas. Skvělý termín měl dohru na náměstí, reklama pro UH k "nezaplacení" No a taková třešnička, již tisíckrát omýlaný problém z rozhlasem, tentokrát na céčku nefungoval vůbec, aspoň něco bylo hostům odepřeno (domácí jsou zvyklí)...Jinak mám pocit, že chudák Standa Levý zdědil po svém předchůdci fyzicky zanedbaný tým, nebo se mi to zdá???

  • Šovkovskij - 11.09.2016, neděle, 15:14
    (0)

    Babu, podepisuji prakticky všechno. Zmrdi ve zlínském dresu mají být v jejich sektoru a pokud je někdo takový jinde, nezaslouží nic jiného, než pořádnou nakládačku. Ať jsou mu tři, deset, nebo padesát. Jinak je vážně neuvěřitelné, že soupeřovi fanoušci si tady dělají co chtějí. Hodně jsem toho odjezdil a nikde se mi nestalo, že bych se promenádoval po městě v našem dresu a ještě mně pustili mezi domácí. Už na tohle poukazujeme dlouhodobě. Tohle je neuvěřitelné. Nám venku nedají ani čichnout a tady si dělá každý, co chce. Je to nejen neschopoností klubu, ale i místní fízlparty. Když nevíš, co s čurákem, dej ho k policii.

  • Babu - 11.09.2016, neděle, 14:57
    (0)

    Za mě pár poznatků.. 1) v první půlce jsme měli dat 3 góly a bylo by po zápase. Nechápu, jak se mohli tak sesypat ve druhém poločase, 2) Ťokovi nic nevyčítat, ostatní neměli koule, asi jejich sebevědomí stačí jen na Bohemku, 3) nechápu hejty na kotel, borec na hřišti anebo zvlášť házené konfety jsou dílem jednotlivců, to jako kotel za ně nese odpovědnost? To od kdy platí kolektivní vina?? (jinak myslím, že viník bude potrestán, všechno má své hranice a klub to bude řešit). 4) vstupné dražší o 50 Kč se vůbec neprojevilo, i když to někteří těžce nesou, 5) nechápu, proč se zastáváte Zlíňáků sedících mezi domácími. To vám to (těm, co sedí např. na céčku) nevadí, že vedle vás sedí nějaký švec?? Že se raduje z branky vedle vás ve žlutém dresu?!? Kdo byl někdy na výjezdu, tak ví, jaké represe a buzerace hostující fans čekají, nemožeme si po cestě do sektoru ani uprdnout. A pak máme na kase Slovácka borky, které prodají každému lístek kamkoliv. Proč nešli do sektoru hostí? Na co mají vyhrazené dva sektory pro 500 lidí? A když už šli mezi domácí, proč si berou dresy soupeře? To je na po čuni prostě, nerozumím tomu, jak se můžete takových lidí zastávat.

  • Šovkovskij - 11.09.2016, neděle, 13:12
    (0)

    Vypakovali Kubáně, ten měl aspoň potenciál. Ale že tu frut drží to dřevo Reinberka, to je neuvěřitelné. Musí mít protekci, jinak nejen mně to hlava nebere. Můžu být nejhorší na hřišti. Ale potom sedím doma a šoupám nohama. Ne, že chlastám ve městě a dělám ze sebe Ramose.

  • Nike - FCS - 11.09.2016, neděle, 13:06
    (0)

    Reinberk je kopyto na hřišti a pičus v ulicích, nesnáším ho machírka...

  • Šovkovskij - 11.09.2016, neděle, 12:49
    (0)

    Ještě k té životosprávě: je pozoruhodné, že největší flákači jsou zrovna ti nejhorší. Košút, Šimko a hlavně Reniberk, to je největší trága. Jak tyto zoufalce může živit prvoligový klub, to je neuvěřitelné. Ihned tyto zmrdy vypakovat. Neuvěřitelné, co si dovolují.

  • Šovkovskij - 11.09.2016, neděle, 12:33
    (0)

    A když vidím životosprávu některých, kteří si dovolí jít ještě po potupné porážce do města dělat, jako bychom porazili Real Madrid, to je síla. Jim je nějaké Slovácko úplně u prdele. Nejvíc to žere fanoušky, ale primadony řádí ve městě jak po vítězství v Lize mistrů. Je mi k blití z tohoto klubu!!!

  • Šovkovskij - 11.09.2016, neděle, 11:56
    (0)

    Já už k tomu nebudu ani nic říkat. Klub tímto přišel o deset fanoušků z Drslavic. Dosud jsme to nějak vždycky překousli, ale tohle je definitivní konec. Tak hodně štěstí... do budoucnosti, jestli tu nějaká je.

  • Tukkan - 11.09.2016, neděle, 11:54
    (0)

    @michalfcs: naprosto s tebou souhlasim! Meli jsme sanci a nekdo tam hodi konfety ... bud ti lidi vubec nepremysli a nebo uz byli ozrali!

  • Michal fcs - 11.09.2016, neděle, 11:28
    (0)

    Mám dotaz na členy kotle: Kdo rozhoduje o vhození konfekt na hřiště, protože vhodit je tam, když máme šanci může vymyslet jen hodně studovaný člověk !!! Víc o ostudě v hledišti nemá cenu psát.....

  • huhu - 11.09.2016, neděle, 10:35
    (0)

    carrer: takže znovu, odpočinek ? běhat po zápase v noci na náměstí s flaškou? já viděl šumiho, ve 4 odpoledne, s rodinou. To považuji za oodreagování. Nejhorší na tom je, že jim to ani není trapné. At se zavřou k někomu domů a tam at si dělají co chtějí, ale to co se tady děje, to je nemyslitelné

  • guerero - 11.09.2016, neděle, 10:13
    (0)

    carrer:čekal jsem,že mně budeš oponovat,ano máš pravdu,dělají to všichni fotbalisti v lize,právě proto celá naša liga stojí za hovno,v zahraničí je to nemyslitelné,odpočinek a odreagování určitě nespočívá v tom,že budu v noci chodit po městě s flaškou v ruce,právě že ty prohýřené noci jsou nejhorší na odpočinek,fotbalista sa mosí řádně vyspat a načerpat síly na další trénink,aby podával výkony!Zkus někdy celou noc popíjat,jak sa ráno budeš cítit!

  • Carrer - 11.09.2016, neděle, 09:59
    (0)

    guerero: to co jsi řekl ty je idealismus který takřka nikdo nedodržuje. Myslíš si, že pro tělo je dobré neustále trénovat a nemít žádný čas na odpočinek a odreagování? jste jen banda závistivců, kdyby byla možnost být na jejich místech tak by to bylo uplně stejné, ne li horší. Dělají to uplně všichni napříč celou ligou, jen něktěří víc a něktěří míň...

  • guerero - 11.09.2016, neděle, 09:58
    (0)

    huhu: a to je právě problém celého klubu,všeckým je uplně jedno,jak sa hráči chovajů,na hřišti průměr,životospráva žádná a stejně sů všeci spokojení,takto prostě funguje Slovácko!

  • huhu - 11.09.2016, neděle, 09:53
    (0)

    guerero: a ty si myslíš ze krejčí má na to koule ? levý je malý pán a krejčí by se nad tou fotkou pousmál, sak at si kluci užijou. Jednou si přeju aby reinberk dostal někde přes držku, po prohře v největším derby je mu uplně jedno že ho zná půlka města. V profesionální fotbale nemyslitelné. A Šimko to samé, na hřišti se plouží jak lemra.

  • guerero - 11.09.2016, neděle, 09:49
    (0)

    vecnykritik:naprostý souhlas,vyfotit,poslat na klub fotky a okamžitě ukončit profesionální smlouvu!

  • guerero - 11.09.2016, neděle, 09:46
    (0)

    Carrer:nemáš pravdu,profesionální sportovec musí dodržovat přísnou životosprávu,to znamená žádný alkohol,žádné ponocování s flaškou v ruce po městě,to prostě neexistuje,sportovci mají luxusní život a hromadu peněz a tady toto je daň za ten pohádkový život.V opačném případě može fotbalista ukončit kariéru,može jít do fabriky makat za 15 000 tisíc a celé víkendy prochlastat!

  • Carrer - 11.09.2016, neděle, 09:31
    (0)

    Achjohosek123:a to jako maji byt zavreni doma nebo co?jsou to jen lidi.pokud se nevali opili po namesti tak natom nevidím nic spatneho. Taky maji nárok na soukromý život...

  • achjohosek123 - 11.09.2016, neděle, 04:13
    (0)

    Dneska se krásně procházel s flašou Daníček, Reinberk, Košůt se motá ve 3 ráno na náměstí, kurva tomu se říká životospráva, kdyby vyhráli dá se to pochopit, ale takto nemají co chlastat!

  • Ykarus - 11.09.2016, neděle, 00:40
    (0)

    tak hlavně že jste spokojení za hezký design, ještě na ofici stránkách informovat posilu týden dopředu a budete uplně uspokojeni.

  • cmelli - 10.09.2016, sobota, 20:41
    (0)

    Taky chválím posun ve zpravodajství na Fb...hezký desidn

  • zdrh - 10.09.2016, sobota, 20:17
    (0)

    ondicz: No jasně ale zápas Schalke - Dortmund je největší derby v Německu, to je nesrovnatelné s jakýmkoliv zápasem tam. Já psal o včerejším Schalke - Bayern.

  • Nike - FCS - 10.09.2016, sobota, 20:00
    (0)

    Ale co musím pochválit je facebook FCS, naplákal jsem že je to hrůza, ted je to velká paráda ten design a info ze zápasu, snad to nebylo jen na zápas :)

  • Nike - FCS - 10.09.2016, sobota, 19:56
    (0)

    UŽ to fakt říkám po sté, Reinberk a Šimko nemají co dělat v první lize... fakt to je humus tihle 2, kopyta....

  • Dan - 10.09.2016, sobota, 19:50
    (0)

    Nike buď konkrétní

  • Nike - FCS - 10.09.2016, sobota, 19:40
    (0)

    KURVA, hráče potkávám dneska s flaškou vína, to je fakt v piči at se ožerou chytnou je a všechny vyhází do jednoho, už mě došla dopiče trpělivost, hovno hrajou a chlastají jak chcou, jsem z toho z nechucení

  • cmelli - 10.09.2016, sobota, 18:33
    (0)

    Jedna věc k zamyšlení....borec hodí pivo po hečovi, naběhne na něj 20 lidí a rozbije mu tlamu a roztrhá tričko. Pak dostaneme góla,na heču naběhne chuligán, požduchá ho a završí to pohlavkem.... Proč na něj nenaběhlo také 20 lidí a nerozbilo mu tlamu??? VČERA JSEM SE ZA NÁS STYDĚL, FAKT STYDĚL

  • fana - 10.09.2016, sobota, 13:57
    (0)

    xx.jaká první? těch sezon je trošku víc-12

  • xxpaloxx - 10.09.2016, sobota, 13:47
    (0)

    První a poslední sezona Zlína v lize

  • xxpaloxx - 10.09.2016, sobota, 13:43
    (0)

    Marně přemýšlím , kde jsou ti křklouni , kteří tady loni stále prohlašovali , že je první a poslední sezona v lize , kde jsou ti křiklouni , kteří prohlašovali , že bez Doška , Valenty a Habance jsme vlastně silnější , kde jsou ti křiklouni, kteří snili o pohárech ???

  • tomek - 10.09.2016, sobota, 13:42
    (0)

    Fotbal pro lidi. Ano 2 stánky s občerstvením pro 2 tribuny je opravdu uboze málo. Pokud tam přijede Hradec, tak stačí i ten jeden stánek,ale nyní se čekala i návštěva ze Zlína a dopadne to takhle, že člověk si rozmyslí zda stát půl hodiny řadu na pivo a kofolu nebo se dívat na fotbal. Lístky ani nekomentuji. Fyzický fond FCS je bídný už několikátou sezonu. Ano čeká nás boj o sestup, stejní hráči, žádná konkurence, pokud porovnám nasazení v 1. poločase a ve druhém, je tam diametrální rozdíl, ale to asi bude souviset z fyzičkou. Hold nás přejel 1.tým tabulky...Je mi líto Standy Levého, protože je to dobrý trenér, ale s tím co tady je tak asi nic neudělá...

  • guerero - 10.09.2016, sobota, 13:35
    (0)

    Toho bezmozka,co tam na konci vběhl na hřiště měli pořadatelé vyvést ze stadionu a okamžitě předat policii,možná by si to příště rozmyslel,čurák!

  • Ykarus - 10.09.2016, sobota, 13:07
    (0)

    Nevim co si rekli v kabine, ale radeji tam nemeli ani chodit. Tak pekny prvni polocas a tak dojebany vysledek. Napadnůt Hecu vlastnim fanouskem, to si delate prdel ne?

  • djkouba - 10.09.2016, sobota, 12:59
    (0)

    Ještě se teda omlouvám, že otravuju, ale teď jsem viděl video, jak ten týpek přelezl plot a dal pohlavek Hečisovi. To se teda jako smí nebo jak si to mám vysvětlit, že po něm nevyběhlo Sto zvířat? :)

  • djkouba - 10.09.2016, sobota, 12:25
    (0)

    2FCFRED: Vyříkat z očí do očí? Ses zbláznil... a ne, nejsem srab, ale taky nejsem sebevrah. A prosimtě nepiš nic o hrdinech, 150 lidí na jednoho je podle tebe hrdinství? A i kdybych si to chtěl s někým vyříkat z očí do očí, tak upřímně pochybuju, že by ti šulci ze včerejška byli k něčemu takovému svolní, takže tak... ;) pořád tady vytahujete, jak je s návštěvností upadá... garantuju vám, že po včerejšku to, jak vzhledem k ceně lístku, tak vzhledem k tomu, co se tam dělo z "fanouškovské" strany, půjde úplně do hajzlu. A rozhodně nejsem ten, kdo by všechny fanoušky z kotle házel do jednoho pytle, vím, že tam jsou i slušní lidi.

  • ondicz - 10.09.2016, sobota, 12:24
    (0)

    @zdrh: hledal sem si teď na youtube nějaké videa z tradičně vyhroceného zápasu Schalke - Dortmund a nepřijde mi to teda jako sluníčková pohodička, viz třeba název dokumentu "Feeling Deeper than Hate" :)

  • ondicz - 10.09.2016, sobota, 12:20
    (0)

    @Tukkan: kurva už někdo Tukkanovi napište že to určitě bylo podplacené/vsazené nebo s těma tajuplnýma narážkama tady bude furt otravat :-D

  • tvojemama - 10.09.2016, sobota, 12:14
    (0)

    Zdrh- tak to pak jo, snad ho to nejak neovlivni

  • zdrh - 10.09.2016, sobota, 12:06
    (0)

    Na penalty jsou urceni Kerbr, Divis a Tok. divis nesel, kerbr byl vystridany, tak sel tok. Za becko dal penaltu v huline v podobne situaci.

  • tvojemama - 10.09.2016, sobota, 11:55
    (0)

    Tetteh bude skvely, ten nam hodne pomuze, aspon nejaka pozitivni vec na druhem polocase. Jinak vsechno katastrofa. Listek 200kc, 50kc na security? Pak je na C tisic zlinaku, mozna vic. To pak staci 20idiotu od nas a 20ze Zlina a ti to zkazi zbytku. Konfety na zacatku byly ok. Potom behem prubehu to hazeni picovin byla proste demence. Kamery a tresty, zakazy na stadion. Ten co to hodil na Hecu, tak zaslouzil dostat, ale kdyz tam nabehne 100lidi, tak se tam pak nekomu neco stane, nekdo psal o nejake mamine, ze tam skoro spadla.

  • tvojemama - 10.09.2016, sobota, 11:49
    (0)

    Celkove ta psychika a ta posranost, to je neco hrozneho. Plus chybi vitezna mentalita a ti hraci jsou vystraseni.

  • tvojemama - 10.09.2016, sobota, 11:47
    (0)

    Prvni polocas parada, druhy nocni mura. Ta penalta, to ze na ni nesel nikdo zkuseny, tak je vtip. Treba je Tok kope dobre, ale spis byli posrani, to je pak hodne smutne. Ta psychika a vitezna mentalita, to je pak vtip

  • tvojemama - 10.09.2016, sobota, 11:45
    (0)

    Ja tu pisu dlouhy komentar a on se neulozi :(. OMG

  • Tukkan - 10.09.2016, sobota, 11:11
    (0)

    Fipa: mozna ze ani nechteli kopat, resp. dat gol ?!

  • fipa - 10.09.2016, sobota, 10:43
    (0)

    To,že nechali kopat penaltu staří velmi dobře placeni hráči Toka,je zbabelost hodna potrestani!!!! hnus to by se za Doška nestalo ,aby zodpovědnost na sebe bral mlady kluk.

  • jogurt - 10.09.2016, sobota, 10:31
    (0)

    FCSFRED: Tak kdyžty jsi na rrozdílod nnásttakovýhrdina, napis sem svoje jjméno a příjmení! I těch tvojich kamaradu, co se schovávají v kuklach a mizí zbaběle v tribunach s davem. TAK SE UKAŽTE KDO JE TADY "HRDINA"!

  • achjohosek123 - 10.09.2016, sobota, 10:17
    (0)

    Ještě tak 3-4 kola a nedivil bych se, kdyby Levý skončil, je mi ho líto, chudák si musí říkat kam to vlezl. Naopak bych se nedivil, kdyby sem přišel trénovat nějaký hrobník fotbalu, třeba Pulpit. Jinak Tetteh jeden na jednoho velmi dobrý, v něm je potenciál. Zbytek děs a hrůza, nechápu proč se pořád hraje na 2 def. záložníky, naprostá hloupost.

  • zdrh - 10.09.2016, sobota, 10:13
    (0)

    FCSFRED: Jasně, ať se dementi melou mimo fotbal na louce mezi sebou. Ale ať nekradou šly, nenapadají fanoušky soupeře, kteří se evidentně prát nechtějí a nelezou na hřiště! A to, že Nemecko nesleduju, to jsi mě pobavil. Bundesligu sleduju hodně, sleduju i fanouškovskou scénu (nikoliv chuligánskou, ta mě vůbec nezajímá). Např. choreo Hoffenheimu z 1. kola BL bylo geniální.

  • FCSFRED - 10.09.2016, sobota, 10:02
    (0)

    zdrh: Asi to tam taky moc nesleduješ, co? V Německu se to řeže jinač, tak jako v Anglii, jenom to media tolik neventilují ven jako u nás.Tam je to všechno zmapované, co se týče xichtů fans a tak se tam dostanů jen ti, kteří neměli dřív nějaké problémy se zákonem ať už skrze fotbal či nějaké demonstrace atd..

  • zdrh - 10.09.2016, sobota, 09:48
    (0)

    FCSFRD: Ty jsi chytrý jak rádio. Já se večer díval na Schalke - Bayern a při záběru do sektoru, kde byla drtivá většina fans Bayernu byli i lidi v dresu Schalke. A nic se nedělo. Jsou Němci míň vymaštění než lidi u nás?

  • FCSFRED - 10.09.2016, sobota, 09:28
    (0)

    Tak Lion tomu dal teď korunku :-D

  • FCSFRED - 10.09.2016, sobota, 09:27
    (0)

    Fascinující komentáře...Tak tu nevypisujte a přijďte si to tam vyříkat z očí do očí a třeba něco vyřešíte a ne jen se tady schovávat za nickname a dělat hrdinu. DJkouba myslíš ten dres či triko, který byl na C a seděl tam jeden mladý klučina s 3 chlapama? Dres či triko jak pro starého chlapa (velikostně) a ono teda byla zrovna toho klučiny, no jasně:)) radši si jděte psát komentáře na idnes, tam se hodíte:))

  • LionVTS - 10.09.2016, sobota, 09:26
    (0)

    Nekompromisne, vsecky ty hovada nahlasit, nechat je zaplatit pokutu a dozivotni zakaz vstupu na stadion. Jinak se situace bude kdykoliv opakovat.

  • karagavrylydys - 10.09.2016, sobota, 09:21
    (0)

    jogurt: To si jako myslíš, že ti pitomci umí číst a psát?

  • jogurt - 10.09.2016, sobota, 08:50
    (0)

    A proč nám sem nenapíšou svůj názor ti hrdinové, co včera házeli všechno na hřiště a běhali tam? Určitě si to tu čtou... NEBO NA TO NAJEDNOU NEMÁTE KOULE?

  • Tukkan - 10.09.2016, sobota, 08:41
    (0)

    Zajímalo by mě, jaký byl včera kurz na 2. poločas, nevíte někdo? Jinak si to totiž nedovedu celé vysvětlit- a není to poprvé ani podruhé ....

  • Hory - 10.09.2016, sobota, 08:01
    (0)

    Včerejšek byl teda pěkně vyhecovaný. Pokud bychom po první půlce vedli 3:0, tak by se nikdo nemohl divit.První poločas jsem z naší strany už dlouho neviděl tak dobře zahraný. Jediný kdo už v první půlce měl jít střídat byl Koné, to byla katastrofa. Ve druhé půlce Zlín po golu zjistil,že nás lze porazit a taky se tak zařídil. Bylo krásně vidět ten rozdíl kdy se první poločas soustředili na to nedostat druhý gol a když zjistili,že ho můžou dát,tak se soustředili na to, dát jich co nejvíc a fungovalo jim to.Neproměněnou penaltu nevyčítám autorovi,ale všem zkušeným hráčům a tahounům. Krásně bylo vidět,že když přijde rozhodující chvíle,tak není nikdo,kdo by si věřil,tak to hodí na mladého nezkušeného kluka.Zlín vyhrál zaslouženě a teď mu už úž přeji, ať tak hraje celý ročník a předvede, že nejenom v Anglii může být překvapivý vítěz soutěže. A ta řežba v hledišti? Ono to vlastně ani jinak nemohlo dopadnout. Ukázala se neschopnost těžkooděnců z ochranky,všude pozdě a pár magorů si s nima dělalo co chtělo. Nejvíc mi bylo líto pořadatele který dostal tu strašnou ránu do obličeje,po které šel hned k zemi. Snad je v pořádku. A když jsem odcházel z tribuny a podíval se do VIP sedaček na p. Krejčího, tak to bylo něco. Stál tam člověk,který byl bledý jak stěna,pohled do ztracena,to bylo opravdu něco. Bych chtěl vědět, co ho do tohoto stavu přivedlo.

  • Juranafotbale - 10.09.2016, sobota, 07:27
    (0)

    Včera jsem se poprvé v životě styděl za to, že jsem fanoušek Slovácka... To, co tam předvedla ta hovada v závěru zápasu, to jsem si vždycky myslel, že je doménou ultras Sparty či Baníku, kde se koncentrují "intelektuálové" se záporným IQ. A ejhle, už je to i u nás... V zájmu Slovácka žádám členy kotle, aby si mezi sebou udělali pořádek a ta hovada, co dělala bordel, jednoduše vypudili ze svých řad. A klidně je napráskejte policajtům. I když obávám se, že dokud tady nebude fungovat doživotní zápas vstupu na fotbal, tak se nic moc nezmění... To, že fanoušci Zlína byli v hojném počtu na áčku i céčku není problém jejich (naopak oceňuju, že v takovém počtu přijeli), ale náš - kdyby chodilo na Slovácko víc lidí, tak vstupenky by byly vyprodány, než by Zlíňák řekl švec. Troufám si říct, že chování "fanoušků" bohužel přispívá k tomu, že návštěvnost není žádná sláva. Já mít dítě, tak rozhodně ho nevezmu na fotbal, kde by muselo polovinu zápasu poslouchat "Zlín, Zlín, Zlín - samý zkurvysyn". Nejsu žádný puritán, ale proč je nutné celý zápas sprostě urážet soupeře?? Nebylo by lepší fadnit Slovácku? Což ostatně kotel dělal skoro celý zápas, což oceňuju, ale strašně se ta jeho snaha delvalvuje těmi vulgarismy (a hlavně tím, co se stalo v závěru). Když už máte nutkání se vyjadřovat k soupeřům, nebylo by lepší si z nich spíš dělat prdel? :) (Ten transparent "Za nama dědin fůra, za vama jedna ďůra", či jak to přesně bylo, byl super :)

  • Pecan - 10.09.2016, sobota, 02:14
    (0)

    A konfety taky marnost - pamatuju si doby, kdy se zahazelo hriste konfetama pri nastupu hracu na hriste, udelalo to krasny efekt, nez se zacalo hrat, tak to nikoho nezdrzelo a vsechno bylo super, tak to tam nasypeme po uvodnim hvizdu, pet minut se to uklizi a kdyby to tim aspon skoncilo, ale jak to tam pak jeste nekteri hazeli, kdyz to bylo sotva uklizene, to je zmar, takovy kaspary bysme fakt mezi sebou met nemeli, co pomuze, kdyz se zapas milionkrat prerusuje a neustale se nehraje, pak chcete, aby mela hra nejake tempo, ale pritim sami fanousci tomu timto brani

  • Pecan - 10.09.2016, sobota, 02:06
    (0)

    Dneska jsem se na zaver stydel za to, ze stojim v kotli, kvuli par totalnim idiotum pada vina na cely kotel, ostatni divaci a ti jdo to videli nebudou rozlisovat, proste reknou, ze kotel slovacka jsou burani a chuligani, taky jsem nechapal, proc se tak nehorazne rvalo na hrace, sice se prohralo, ale videl jsem uz v podani fcs spoustu zapasu, kde jsme hrali daleko hur, dneska si takove galeje od fanousku nezaslouzili, prvni pokocas skvely, druhy horsi, ale rozhodne to nebyla katastrofa, kdyby jsme dali penaltu, tak by byli vsichni docela spokojeni, nechapu, proc ju kopal Tok, mel ju kopat bud Divis nebo Sumi, ti dva k tomu byli z hlediska zkusenosti a ofenzivnich schopnosti nejpovolanejsi, neveri si a nechaji kopat takoveho bazanta, to si neprijdou trapne? Co me ale neskutecne vadilo bylo to, kolik Zlinaku sedelo na A a C, jak to muze klub dopustit? To nebylo vubec organizacne zvladle, kdyz dal Zlin prvni gol, tak na Cecku byl skoro stejny rachot jak kdyz da gok Slovacko, proc jim klib nevyclenil o jeden nebo dva sektory na Decku vic, tak jak kdyz jezdival Banik a bylo by to vyresene. Vymluvy na evstupenku neberu - staci napsat do navstevniho radu, ze fanousci v dresech soupere a projevujici naklonost souperi budou vyvedeni ze sektrou patricich domacim fanouskum a je to vyresene, pro hosty jsou vyhrazene sektory a jinde na stadione nemaji co delat, pokud si koupim listek mezi domaci, tak si aspon neberu dres a hlasite se neprojevuju a pusobim nenapadbe a ne se tam tak okate projevovat, byl jsem parkrat v Brne na hokeji mezi kometakama ac jsem fandil souperi, protoze do kotle hostu se nedaly koupit listky, ale v klidu jsem si uzival hokej a nedelal tam zadnou show, tam by me totiz urcite nekdo brzo utnul, nesouhlasim s tim jak tam ti bezmozci nabehli na cecko a napadli tam ten prvni zlinsky hloucek, ale na druhou stranu je to i velka chyba tech zlinaku - nemeli tam co delat a je to chyba i klubu, ze je tam pustil

  • RNA - 09.09.2016, pátek, 23:00
    (0)

    Kuba: no funguje to asi tak, že kdyby policajti zavřeli tito lidi, tak by neměli žádnou prácu už, proto se to taky nedělá, aby PČR mohla vykazovat činnost a dnešek toho byl jasným důkazem

  • KubaM - 09.09.2016, pátek, 22:58
    (0)

    RNA: a já říkám, že tam právě žádná security nebyla (úžasné, že 4 těžkooděnci brání prázdné hřiště) a to mi vadí. Navíc zkrátka chci zpětný trest pro tyto lidi - doživotní zákaz na fotbal, tečka. Kamery přece nějaké už na stadionu jsou.

  • Dany-Hull City - 09.09.2016, pátek, 22:55
    (0)

    Clovek co trefil hecu to je debilek strasny dobre ze dostal. Zapas vyaledek hrozny, co se deje a stupnuje za mne jasne krejci ven!lidi co davaji do fotbalu mnoho a toto je odvdeceni se jim ? To je nasrani na hlavu.

  • RNA - 09.09.2016, pátek, 22:54
    (0)

    Kuba: Jak píšeš, na to tam snad má byt security a policajti, protože je dost jasné, co se asi za takového vývoje stane, já jenom říkal, že tohle se prostě stává, nic víc nic mín

  • KubaM - 09.09.2016, pátek, 22:51
    (0)

    RNA: Když mi na ulici rupnou nervy a zmlátím malé dítě, obvykle jdu do kriminálu. Mimochodem aspoň tam okamžitě měli naběhnout nějací pořadatelé a zablokovat je, vždyť se to u těchto zápasů dá očekávat.

  • djkouba - 09.09.2016, pátek, 22:50
    (0)

    Ty vole... "navíc se skoro nic nestalo." NEvím, jak dopadl týpek, ale něco by se dneska nebo příště stát mohlo. Tu mladou mamku už sem pomau viděl na zemi, navíc tam bylo spoustu dalších lidí, do kterých ty individua naraželi... Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Je to asi trošku naivní chtít tohle po těchto "fanoušcích," ale mělo by to tak být. A jsou emoce a emoce. Někdo v si v emocích zanadává, někdo má potřebu něco nebo někoho rozmlátit. Možná je to trošku přehnaný, ale takovou averzi jsem už dlouho proti někomu němel...

  • RNA - 09.09.2016, pátek, 22:48
    (0)

    Já neříkal promíjet, ale stane se to, lidi nabití emocema udělají kde co a nemusí jít jenom o plešky, já viděl i spoustu jiným lidí dělat věci, které by asi těžko jinak dělali

  • KubaM - 09.09.2016, pátek, 22:44
    (0)

    Navíc to má dnes opět na svědomí policie a klub, protože řešit takové věci a zejména jim předcházet se rozhodně dá! Viz Anglie, Německo a další civilizované země - a ať nikdo netvrdí, že na Dortmundu (třeba!) ta bezpečnostní omezení nějak ubrala atmosféře a fandění na stadionech, přesně naopak!

  • Dan - 09.09.2016, pátek, 22:43
    (0)

    Vy nejste fandové Slovácka, jste stádo blbečků kteří otravují slušné fanoušky i hráče. Jsem pro zakázat fanaticos.Konfety jste si nedonesli v den zápasu ty tam byly doneseny dříve. Jste banda hňupů.

  • KubaM - 09.09.2016, pátek, 22:40
    (0)

    RNA: jediný důvod prosím, proč bychom to měli promíjet! Tito lidi na jiné zápasy ani nechodí, jen tam, kde může být "zábava". Ok, ať se jdou takto hrát někam na pole za město s těma, které to baví i na druhé straně, ale ať sakra nenabíhají na tribunu C, kde jsou rodiny s dětma!!! Já teda fakt nechci čekat, než se něco stane, navíc i dnešní chvilka může spoustu lidí natolik vyděsit, že už zkrátka možná nepřijdou NIKDY! Navíc nás to celou B3 háže do stejného pytle.

  • jogurt - 09.09.2016, pátek, 22:32
    (0)

    Wiper69: To me prave pak sere, te kvůli par kokotům nas ostatní (75%?) hazou do,stejného pytle. Místo, abysme si vazili, ze uz nemáme pred kotlem site a da se ba ten fotbal lip dívat, tak se gazou piva, popelnice a pomeranče. At se to uddla jak v Anglii, kamery, místa a permice na občanku a budd klid. Idioti se urazi a přestanou chodit a nahradi je slusni fanousci

  • RNA - 09.09.2016, pátek, 22:31
    (0)

    wiper99: pujdu a do tvojí, napiš kdy. Tohle jsou prostě emoce, které někdy vytrysknou a myslím, že bys ještě děkoval těm, kteří by se postavili za tebe, když by tě třeba u tesca napadlo 5 zlínáků. Takový zápas, kde se to přežene je tu jednou za uherský rok, tak se klidněte

  • Witeek - 09.09.2016, pátek, 22:28
    (0)

    Konfety na začátku nevadily,ale pak už to bylo trapné. Co se zlíňáků týče,tak to mě taky dost sralo,jak po gólech vyskočili ze sedaček. I proto jsem si dnes nesednul na céčko,ale vedle kotle. Pivo a pohlavek hečisovi,též mimo mísu,on s tímto zápasem nemohl udělat nic. Ale ruku na srdce...i ve mě to vřelo a byl jsem dost nasraný,jak ten druhý poločas odflákli. První půle byla super,mohlo to být 3:0 a nikdo by se nedivil. Šimko ve druhé půlce na to totálně sral. Koné nebyl tak dravý,motal se tam...Rambo taky podprůměrný výkon. Civič bomba,ale nějak si tam na začátku pochroumal nohu nebo co,tak chápu střídání. A hooodně se mi líbil Benjamin,nečekal jsem,že nastoupí,příští zápas ať tedy zkusí i celý poločas. Suma sumárum první poločas super,druhý hnus. Fans nic nezazlívám,zlín je tu jen jednou za rok.

  • wiper99 - 09.09.2016, pátek, 22:25
    (0)

    to RNA: do prdele běž teda pěkně ty!!! co tu chceš omlouvat a obhajovat,co se tyka hraču a hry to byla hruza a děs a to co předvaděl kotel od saměho začatku až do konce to byla normalni ubohost a ostuda !!!

  • RNA - 09.09.2016, pátek, 22:10
    (0)

    Hoši, jděte do prdele, jednou za 50 let se tu "něco" stane a hned z toho děláte nevím co. Navíc se skoro nic nestalo. Nějaké konfety a popelnica na hřišti a pár facek. Už vidím, jak sedí naši fanoušci ve Zlíně na tribuně a radují se a provokují a Zlínáci to nechají tak.

  • kumpo - 09.09.2016, pátek, 21:55
    (0)

    kazdopadne je potreba se smirit s tim, ze liga tady pomalu konci.... a ti bezmozci nechodi na fotbal. Kdyz umi delat bordel meli by si ty pokuty platit jinak to neskonci

  • KubaM - 09.09.2016, pátek, 21:38
    (0)

    Naprostý souhlas s djkoubou a jogurtem! Ten vyholený dobytek v černém, který za celý zápas nepodpoří tým jinak, než že se na konci zápasu rozběhne mlátit malé kluky ve žlutém - to je vážně reklama na fotbal pro všechny - ne matky s dětmi - ale prostě normální lidi! Ještě se stále někdo diví, že v lize není o fotbal na stadionech zájem, že na Slovácku lidí ubývá také a že do B3 už jdou jen ti nejvěrnější? Tihle hrdinové špiní naprosto všechno, stydím se. Řekněte mi ale, proč je to už tolik let stejné, na každém důležitějším zápase? Kde jsou ty slavné kamery, doživotní zákazy a vůbec: KDE JE SAKRA NĚJAKÁ POLICIE? Vybírá pokuty za špatné parkování?!!!! To se musí furt čekat, než bude někdo přizabitý? Byl bych pro, abychom jako fanoušci osobně tyto "lidi" hlásili policii. Zhnusilo mi to celý zápas, byť bych byl taky pro vypískání hráčů za 2. poločas...

  • tomisek - 09.09.2016, pátek, 21:12
    (0)

    Dj Kouba souhlas

  • djkouba - 09.09.2016, pátek, 20:57
    (0)

    Z pohledu normálního fanouška: Nikdy jsem se neměl potřebu nějak vyjadřovat, nicméně dneska udělám výjimku. K zápasu se snad ani vyjadřovat nemá cenu, druhý poločas v podstatě odchozený, takže prohra zasloužená, Zlín hraje docela pěkný fotbal. Další věc je chování fanoušků... téměř nekonečné házení konfet je debilismus, který pak vadil aj normálním fanouškům, nechápu... Pak tam borec hodí pivo, se kterým trefí golmana, což bylo samozřejmě stupidní a je to kokot. Ale to, že na něj naběhne 150 debilů jenom proto, aby si mohlo bouchnout, z nichž polovina jsou zkurvené vyjeté holé lebky a druhá polovina ožralí kokoti, kteří si tím asi kompenzují svůj ztracený život, bylo fakt moc. Po cestě tam skoro srazí mladou mamku s děckem, ale co, já mám rudo před očima, takže nepřemýšlím (ne že by takoví lidi někdy přemýšleli, víceméně ani nemají čím). Pak na Céčku jdou taktéž holohlaví kokoti sebrat zlínské tričko malému klukovi, to je taky hrdinství jak prase. Naposledy jsem viděl přehozenou popelnicu, pak už nevím, co se odehrávalo. Upřímně říkám, takovým lidem prostě zakázat vstup na fotbal výjimky, urazit ruky a nazdar. To je asi tak všechno, normální člověk s tím bude podle mě souhlasit, ostatní si můžou vylízat prdel... zdarec ;)

  • jogurt - 09.09.2016, pátek, 20:39
    (0)

    Kurva! *pprcavat...

  • jogurt - 09.09.2016, pátek, 20:38
    (0)

    *pracovat mělo být porvavat. Ani ten mobil to není schopný napsat bez nasrani...

  • CeZeRo - 09.09.2016, pátek, 20:28
    (0)

    Jak muze nekdo doprostred tribuny dotahnout plastovou popelnici??

  • jogurt - 09.09.2016, pátek, 20:15
    (0)

    Pánové! Ti idioti z vás (pevně věřím, že jich je tu minimum), musím vám pogratulovat! Jak jsme byli všichni nasrani na výsledek a hru, tak teď jsme nasrání na vás. Byl to skvělý taktický tah, děkujeme, ale už sem nelezte, strčte si své holé hlavy do prdele a běžte si pprcavat a pobíhat a házet věci jinam! I D I O T I !!!! Hlavně, že ACAB kreténi...

  • guerero - 09.09.2016, pátek, 20:10
    (0)

    Já su spokojený s tím,že jsem ušetřil 200 kč,jinak není co dodat!Kde byli zkušení borci,když sa kopala penalta,sebevědomí asi zapomněli v kabině,co?

  • karagavrylydys - 09.09.2016, pátek, 20:05
    (0)

    Ostuda, ubohost. Nejlepším hráčem ševců byl Šimko.

  • Artigas - 09.09.2016, pátek, 20:04
    (0)

    Tak mistr Moravy se letos zřejmě přesune k sevcum. Holt Grygerova prace je vidět, tři fíky doma, to je debakl. Ze dvou macu nula bodu smutné...

  • Ferda1 - 09.09.2016, pátek, 20:03
    (0)

    Tak tohle už není náhoda a všichni co máte růžové brýle dál tady a všude pějte ody jak je to v poho atd.Je to už ostuda a hubu si můžem natrhnout a je to k hovnu.Moc těch bodů asi nebude

  • kecipep - 09.09.2016, pátek, 20:02
    (0)

    Těžko hodnotit. Derby jak má být. Konečně jsme nastoupili hned od 1. minuty a žrali trávu. Bohužel se pak vždy zatáhnem a pak už jsme tahali za kratší konec až do konce zápasu.. Jinak Tetteh ukázal velký potenciál dle mého názoru.

pristi
 Další články:
24.09.2016, sobota, 14:36 - Na Slovácku fotbalisté Jihlavy nikdy neuspěli. Teď plánují změnu
15.09.2016, čtvrtek, 13:52 - Česká liga je silovější než belgická, tuší slovácká posila Tetteh
13.09.2016, úterý, 18:40 - Vyjádření kotle k derby
13.09.2016, úterý, 13:44 - Slovácku chybí sebevědomí, potvrdila penalta v utkání se Zlínem
09.09.2016, pátek, 10:26 - Fotbalisté Slovácka touží v derby zbrzdit rozjetý Zlín
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace