*
10.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Lokomotiva Brno | Ženy
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Éra je u konce. Slovácko se při šlágru se Slavií rozloučí se Svědíkem a Kadlecem

17.05.2024, pátek, 12:02
436109403_977742841018776_160692508347699278_n_velky.jpg

Je to na den přesně dva roky, co na Městském stadionu Miroslava Valenty staršího slavili největší úspěch klubové historie. Fotbalisté Slovácka 18. května 2022 zdolali ve finále MOL Cupu Spartu 3:1 a opíjeli se euforií. Teď se hlavní strůjci mimořádného úspěchu s uherskohradišťským klubem loučí.

I když trenér Martin Svědík ani kapitán Michal Kadlec nebudou s týmem na hřišti, bude sobotní bitva se Slavií patřit právě jim.

Devětatřicetiletý Kadlec ukončil bohatou kvůli vleklým zdravotním problémům, své rozhodnutí oznámil fanouškům přes sociální sítě. V sobotu zamává příznivcům, užije si zasloužený aplaus zaplněných tribun.

Skandovat se však bude i jméno kouče Svědíka. Ačkoliv měl strůjce největších úspěchů ve Slovácku kontrakt i na další ročník, v předstihu požádal o jeho rozvázání, v Uherském Hradišti na vlastní přání po šesti letech končí.

Loučení bude dojemné, možná dojde i na slzy. Provinční tým z východu Moravy totiž v roce 2022 přivedl k senzačnímu triumfu v MOL Cupu, v lize ke dvěma čtvrtým místům a do základní skupiny Konferenční ligy.

Svědík kvůli disciplinárnímu trestu nesmí ve zbytku nadstavbové skupiny, v níž zbývají odehrát dvě kola, na střídačku.

Z ní povede devětačtyřicetiletý odborník mužstvo jedině v případě, že obsadí páté místo. Pak by proti vítězi skupiny o Evropu sehrálo utkání o účast v Konferenční lize.

Jméno Heslo
text
  • a jé - 26.05.2024, neděle, 11:32
    (0)

    Konečně čtu názory se kterými souhlasím. Zlínu je škoda a na otázku proč- odpovím,protože teď v té "Asii" zůstáváme jen my.

  • celtic - 26.05.2024, neděle, 11:23
    (0)

    člověk by neměl šířit nenávist ale dobro....a zdravá rivalita je dobrá věc...mě osobně mrzí že spadl Zlín,,,už kvůli derby a rivalitě...radši budu když tu bude skvělá atmosfera a dojede 500 zlínáků,jak když tu budou hrát Jabka,Teplice,Budějovice a bude tam fanoušků hostujícího celku deset....i pro Slovácko je lepší když jede 40 kiláků,jak 400 kiláků,,,,a radši at je víc celků z Moravy jak z čech už tak jsme v menšině....přál bych si aby v budoucnu postoupilo do ligy Brno,Zlín a Vyškov a sestoupili Jabka,Teplice,Dukla (která nemá fanoušky) apod

  • jjirin - 26.05.2024, neděle, 11:04
    (0)

    Hory: U 19 v první půlce kluci dotahovali 0:2 a 1:3 na poločasových 3:3 a drželi s Budějovicemi krok, na hřišti ani na lavce nebyly opory mužstva. Směrem dopředu se mně dost líbil hráč č. 8 Kopr, chodil do soubojů, pokrýval si balon, tlačil se furt dopředu, nebál se jeden na jednoho.... Vizáží mně trochu připomínal Vechetu, ale herně a pohybově by měl být ještě lepší. Gólman nepodržel, tři góly jeho...

  • hešpy - 26.05.2024, neděle, 09:50
    (0)

    Livesport to má špatně :)

  • Hory - 26.05.2024, neděle, 09:42
    (0)

    Tak to už mohl jít za béčko hrát i Milánek, ne? Jinak, viděl včera někdo juniory, co bylo příčinou tolika gólů?

  • Bayern Munchen - 26.05.2024, neděle, 09:35
    (0)

    Jinak dnes za béčko Kohút což není divu má stopku za 4 ŽK, ale ze tam je i Mihalík a Vecheta na lavce je zajímavé…

  • Bayern Munchen - 26.05.2024, neděle, 09:33
    (-1)

    Petros vidím to stejně ale cicmaaa to na příští sezónu spočítá a uvidíme ten rozdíl pro nás :-) jsem na ty dotace zvědavý…

  • cicmaaa - 26.05.2024, neděle, 09:31
    (0)

    Nemá cenu takové věci řešit někde na netu. Ve Vítkovicích budu, tak klidně o tom pokecám...

  • Petros - 26.05.2024, neděle, 09:26
    (0)

    cicmaaa, chtěl bych věřit tvé teorii ale krajské dotace obecně a hlavně směřují do mládeže a já si teda nemyslím, že si mocipáni sedící na krajských židlích právě v tom Zlíně řeknu, no nic Zlín spadl, takže jim nedáme nic nebo minimum a zbytek pošleme jen a pouze Slovácku....ale nemám žádné indide infa jak to funguje, takže se budu rád mýlit. https://zlinskykraj.cz/tiskove-zpravy/zlinsky-kraj-navysil-podporu-sportu-na-vice-nez-60-milionu-nejvetsi-dil-je-urcen-detem-a-mladezi

  • xxpaloxx - 26.05.2024, neděle, 09:18
    (0)

    Mám určité obavy, že za rok budeme opět hrát se Zlínem derby. Jen se bojím, že to nebude v první lize.

  • cicmaaa - 26.05.2024, neděle, 09:14
    (0)

    MB:Říkám si hezky reaguje na mě MB, to asi píše to číslo sedačky a on zase kravinu. Já si to nemyslím, já to vím. Ten kraj to dostane zase od státu. Pro tupce jako ty. Máš zakázku, čím víc lidí na ní pracuje, tím mín peněz dostane a naopak. Jinak klidně dohledám větu, kde píšeš, že na mě a ještě někoho nebudeš reagovat. Mě tvé reakce nevadí, jen odpovídej na vše a ne jen na to co se ti líbí.

  • Bayern Munchen - 26.05.2024, neděle, 09:03
    (0)

    Sponzory přetahovat Zlinu a jaké jsou to všechno firmy navázané na majitele, tak jak je to ve Slovácku… kolikrát by fotbal ani sponzorovat nechtěli, ale je to něco za něco… pro nás sestup Zlína nepřinese určitě nic velkého, spis se ztratí peníze ze vstupného s tímto týmem…

  • Bayern Munchen - 26.05.2024, neděle, 09:00
    (0)

    cicmaaa: a ty si myslíš ze teď ten kraj vezme tu dotaci a dá ji celou Slovácku :-)

  • cicmaaa - 26.05.2024, neděle, 08:48
    (0)

    Fanda:nejde o sponzory. Jde o kraj, ten před sezonou dává peníze. Do teď se musela dotace půlit, když byly dva prvoligové týmy. To fakt tady mají místní pisalkove info jen z novin? Vyražte aj na ty stadiony, ať se něco dozvíte, ne jen spekulace, které se píší když není co napsat

  • Petros - 26.05.2024, neděle, 08:42
    (0)

    Sportovně, fanouškovsky je sestup Zlína samozřejmě ztráta i když jim to přeju :) Je to ale unikátní v tom, že poprvé v tom našem kraji je pouze jeden klub na vrcholné scéně z obou národních sportů. To je potenciální šance pro Slovácko, jak se jí chopí je na majitelích.....dvojité LED panely skýtají pro firmy skvělou formu prezentace. Vím že jsem ultranaivní, ale představil bych si jak majitelé okamžitě vyhlašují výběrko na posílení obchodního týmu s tím, že ten nový člověk bude usilovně oslovovat všechny firmy a sponzory těch Zlínských klubů co skončily z hlediska marketingu v pralese 🤷‍♂️

  • Hory - 26.05.2024, neděle, 08:26
    (0)

    Já sestup Zlína beru jako realitu, ale tím to končí. Byl to tým, kde na výjezd do bylo blízko, když sem přijel, tak to poznal i náš pokladník na vstupném, hlediště bylo vždy velmi slušně zaplněné. Spíš jsem tam viděl víc plusů, než mínusů.Teď si to porovnejte s tím, kdyby sestoupil Jablonec. Tam bych se opravdu radoval a jediný mínus u tohoto sestupu bych nenašel. Asi si na to vždy tak nějak symbolicky vzpomenu, když ten Jablonec sem přijede, jak by asi bylo zaplněné hlediště a jaká by byla atmosféra nejen v tom hledišti,ale i na hřišti.

  • fandajakhrom - 26.05.2024, neděle, 05:23
    (0)

    Derby s GT mne budou chybet (urcite lepsi, nez hrat proti Jablonci)... a zadne velke penize nam to neprinese... ale mozna se pletu a nas obchodni team jiz pomalu zacina oslovovat soucasne sponzory Zlina ☺🫣 Zlin je jinak tragicky... Fotbal i hokej druholigovy ... ostuda

  • Hynda - 25.05.2024, sobota, 22:44
    (0)

    Nevím mám takové smíšené pocity....jsem i rád i nerad že Zlín spadl bude mi chybět to derby a vládci kraje teď už to bohužel nebude..slev srdci mám jen jedno FCS

  • drzý vandrák - 25.05.2024, sobota, 22:24
    (-1)

    Pro mě je Zlín tým jako každý jiný, když je v lize tak se musí porazit jako každý jiný soupeř.Vy co tady onanujete nad jeho sestupem tedy teď očekáváte co?Mě je tento klub u prdele jako zbylých patnáct.

  • Nike - FCS - 25.05.2024, sobota, 22:21
    (0)

    Doufám, že se z tama už nikdy nevyhrabou...A při nejlepším si to v budoucnu rozdají ve 3. lize se Zlínskem

  • cicmaaa - 25.05.2024, sobota, 22:09
    (0)

    fanda: Když nepočítám rivalitu, nenávist atd. Tak už jen ty miliony navíc, nám to přinese. To se nebavím o tom, když bydlíš někde v okolí UH a Zlína, tak kam dáš hrát jako rodič nadané dítě? Asi tam, kde je možnost první ligy...

  • karagavrylydys - 25.05.2024, sobota, 21:58
    (1)

    Já mám třeba ze sestupu Gottwaldova obrovskou radost ... 🤣

  • Palo - 25.05.2024, sobota, 21:58
    (0)

    Mně to přineslo radost. Gottwaldov je nechutný klub s odporným stadionem. BTW: jejich fans by se nám při sestupu smáli ještě víc :) tak proč jim to nedát sežrat?

  • fandajakhrom - 25.05.2024, sobota, 21:45
    (-2)

    Je to uplny nesmysl se radovat ze sestupu Gottwaldova z 1.ligy.. to se na me nezlobte... nic nam to neprinese

  • kecipep - 25.05.2024, sobota, 20:06
    (1)

    Za me je dulezite z vice pohledu mit jeden ligovy klub a akademii ve Zlinskem kraji, pokud mozno delsi dobu

  • josmen - 25.05.2024, sobota, 19:53
    (0)

    Preji si jen jedno, 3 body z ostravy.

  • Valheru - 25.05.2024, sobota, 19:49
    (1)

    Přejte si něco, Zlín padá... :-)

  • josmen - 25.05.2024, sobota, 19:42
    (0)

    Tak to mas hodne male cile. Ja bych radsi porazel barcelonu 😄

  • daldzi - 25.05.2024, sobota, 19:32
    (0)

    Za mě je nejvíc porazit Zlín. Nic proti Karviné, ale to není ono.

  • josmen - 25.05.2024, sobota, 19:24
    (0)

    Vubec, radsi pojedu na vyjezd do karvine.

  • daldzi - 25.05.2024, sobota, 19:22
    (1)

    Nic proti, ale nebude vám to derby se Zlínem chybět? Za mě jedno s nejprestižnějších utkání pro Slovácko.

  • josmen - 25.05.2024, sobota, 19:02
    (0)

    Hlavne to nezakrikni, jeste neni konec. Sampano uz se chladi 😁

  • kecipep - 25.05.2024, sobota, 18:48
    (0)

    Zacinam zapalovat svicku za poslednich 45 min Zlinu v prvni lize, pro me nejdulezitejsi zapas vikendu

  • nbk - 25.05.2024, sobota, 14:43
    (0)

    Jede zitra nekdo do Ovy autem a ma misto?

  • Skein - 25.05.2024, sobota, 11:27
    (0)

    super zpráva, je výborně připravený

  • Bonito33 - 25.05.2024, sobota, 09:49
    (0)

    Blahut paráda, líbí se mi.

  • kecipep - 24.05.2024, pátek, 23:12
    (0)

    Jinak Liberec nove logo - mne se libi, ale tak jak je plisni jejich fans, ta neocekavana zmena modre barvy, fuj

  • kecipep - 24.05.2024, pátek, 18:04
    (0)

    Tak do Opavy půjde prý trénovat Zápotočný

  • a jé - 24.05.2024, pátek, 17:47
    (0)

    👍to mi spadl kámen ze srdce

  • kecipep - 24.05.2024, pátek, 17:10
    (1)

    Dneska 2 skvělé zprávy

  • rrr23 - 24.05.2024, pátek, 17:07
    (2)

    Slovácko si uplatnilo opciu na hráča Podbrezovej Patrika Blahúta https://x.com/FutZakulisie/status/1794019290292650335

  • tvojemama - 24.05.2024, pátek, 16:03
    (0)

    A u Westa ty ambice a to že se chce zlepšovat jdou vidět. To třeba u Jílka vidět nejde. On je dobrý trnér a rozumí fotbalu ale řekl bych že tu vítěznou mentalitu do týmu neumí dostat. Juliš to říkal v rozhovoru. Olomouc kdyz je v top7 tak jim to prostě stačí a nesnaži se urvat 4-5místo za každou cenu

  • tvojemama - 24.05.2024, pátek, 16:01
    (0)

    Pokud chceme teda šetřit tak za mě určitě West. Baránek může zkusit B-tým. Uvidíme no. Hlavně pokud by se třeba prodal Juroška a je 20-30M navíc za TV práva a od UEFY tak prostě nějáke hráče musíme koupit

  • tvojemama - 24.05.2024, pátek, 15:58
    (0)

    Hory- Souhlas. Kliment by měl vysoký plat a má často zdravotní problémy. Za mě zbytečnost.

  • Hory - 24.05.2024, pátek, 13:39
    (0)

    Kliment není cesta. Ať dostane Novotný tolik prostoru co Vecheta a možná se budeme divit. S Novotným můžete pracovat a má budoucnost, ale může člověk toto říct u Klimenta?

  • karagavrylydys - 24.05.2024, pátek, 13:23
    (0)

    iSport: Určitě by se líbil i vedení Slovácka, kde se hrot hledá dlouhodobě. Kliment tam odehrál dvě sezony a v ročníku 2020/21 vstřelil deset ligových branek. Klub ale po odchodu trenéra Martina Svědíka čeká razantní přestavba a podle informací Sportu si Klimenta nemůže vzhledem k ekonomickým problémům dovolit.

  • šarikkk - 24.05.2024, pátek, 12:41
    (1)

    https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/1803-lukas-novotny-podepsal-smlouvu-se-slovackem?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR0mxfUFLim-8xIjKPF8wVKCEaGEqv8DFx-_kRW5UwhaBsCFBJqZvxzkTwQ_aem_AY8riZeQ1hTr3TJmo9VW_FZcbMGMGeYibORJyoSRO0FXmsuiWjAkEvEPj2sZnvX8xUmjPY94IcAIsPmEUm4c_3LK

  • Marwik - 23.05.2024, čtvrtek, 20:20
    (0)

    West dokázal, že je kvalitní trenér a taky že se umí vyjadřovat. Pokud hráči půjdou za ním jak za Svedou, může to být další úspěšné období.

  • cicmaaa - 23.05.2024, čtvrtek, 20:09
    (0)

    a jé: Ten by se hledal aj tak, aj tak. U19 nemá už cenu vůbec s Westem spojovat. Když sem přicházel, tak už se vědělo, že se jde na půl roku uklidit a po sezoně pokračovat v U19 nebude...

  • a jé - 23.05.2024, čtvrtek, 15:00
    (0)

    Oprava-neni o penězích pro něj

  • a jé - 23.05.2024, čtvrtek, 14:59
    (0)

    Me se nelíbí znovu pak hledat trenéra k U19, taky si myslím, že trenér Áčka nebo o penězích pro nej , ale o posilach. Každý potencionální dobre vi, ze ho budeme srovnávat se Svedikem. To je taky důvod proč se sem nikdo nehrne.

  • KubaM - 23.05.2024, čtvrtek, 14:24
    (0)

    Za mě také super volba, moc bych si jej přál! Snad to vyjde!

  • paya - 23.05.2024, čtvrtek, 13:33
    (1)

    a nebude u něj hlavní problém to, že nemá patřičnou licenci být hlavním trenérem :-D :-D

  • huhu - 23.05.2024, čtvrtek, 13:05
    (0)

    bambulak: vždyt Baránek nemá žádné zkušenosti jako hlavní trenér, trénuje půl roku aj s cestou, proto si myslím, že pozice hlavního B týmu by mohla být pro něj atraktivní

  • tomisek - 23.05.2024, čtvrtek, 12:25
    (0)

    A toho dinosaura u becka nechame navzdy

  • tomisek - 23.05.2024, čtvrtek, 12:24
    (0)

    BM - bohuzel svata pravda, jesnoho odvolame pro spatne fungovani tymu a dame ho k jinemu tymu🫣🫣🫣

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 12:06
    (0)

    Skein: no kdo u B týmu bude stále Němčický a u dorostu tam dáme Pěničku nebo Hlahůlka, když nejsou peníze na posily, tak nejsou samozřejmě i peníze na trenéry...

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 12:04
    (0)

    přesně tak, tlačit Westa k áčku a posílat Baránka k B týmu nebo mládeži, úplný nesmysl...

  • bambulak - 23.05.2024, čtvrtek, 12:00
    (0)

    na to by v životě nekyvl, má na víc

  • huhu - 23.05.2024, čtvrtek, 11:55
    (0)

    Skein: pokud by Baránek souhlasil a nešel se Svědíkem, nabídl bych mu B nebo U19.

  • Skein - 23.05.2024, čtvrtek, 11:48
    (0)

    a otázka kdo by měl jít pak k dorostu a béčka, poněvadž mladež potřebujeme pro budoucnost klubu...

  • huhu - 23.05.2024, čtvrtek, 11:45
    (1)

    West nejlepší volba, na posily nejsou peníze, je potřeba začít budovat nový kádr, věřím že si může pár kluků z mládeže vytáhnout a zapracovat je. V tomto má asi větší potenciál než PAN Svědík. Této variantě hodně věřím. Svědíka jsme brali taky jako nezkušeného trenéra z druhé ligy. Jílek je za mě větší nejistota a stagnace klubu. Potřebujeme hladové trenéry a hráče.

  • celtic - 23.05.2024, čtvrtek, 11:34
    (0)

    west si myslím do béčka nepujde,,,má nabídku jít trénovat Opavu,,,takže bud bude trénovat prvoligové slovácko nebo druholigovou Opavu

  • Skein - 23.05.2024, čtvrtek, 11:03
    (0)

    jsou někde videa z dorostu? rád bych to i omrkl. Nedokážu jej hodnotit. Maximálně ty výsledky. Potřebujeme tu mládež posouvat...ať nám neuteče vlak

  • jjirin - 23.05.2024, čtvrtek, 10:13
    (1)

    Proboha zase negativní predikce, už dost! Za mě p. West nejlepší volba, několikrát jsem viděl dorost pod ním, je to až neuvěřitelné, co dokázal...Jasně, že dorost není áčko, ale zná klub, prostředí klubu zevnitř, návaznosti, fungování... toto může být také jeho výhoda... Při zápase se mi také líbí, jak motivuje kluky, jak je ocení, jak je povzbudí, když se něco nepodaří ....Důležité je to i pro posily ze zahraničí, je vidět, že na to reagují.... Za mě super zpráva a věřím, že to pro vedení není jenom o penězích, že dobře ví, co dělá!

  • Skein - 23.05.2024, čtvrtek, 10:03
    (1)

    to BM: pesimista nejčastěji, k dorostu častý kecy o sestupu a pak výhry a nějaký měsíc klid a najednou se ti v hlavě rozsvítílo, když na to někdo i upozornil tak jsi pochválil. to jsou fakta!

  • karagavrylydys - 23.05.2024, čtvrtek, 09:23
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M

  • spiky - 23.05.2024, čtvrtek, 09:13
    (1)

    Za mě West bude dobrá volba. Hlavně zná ty mladé kluky a je o to větší šance jejich zapojení do Áčka, což je nezbytně nutné po rokách útlumu.

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 09:07
    (-1)

    Skein: hubu k dorostu nedržím, několikrát jsem chválil tady jeho obrat pod Westem, takže nelži... a nevím, co je opět pesimistického nad tipem, fakt nechápu...

  • Skein - 23.05.2024, čtvrtek, 09:00
    (0)

    jinak také úlet opět co předvádí FAČR....

  • Skein - 23.05.2024, čtvrtek, 08:58
    (1)

    ale vždy pesimistický...tak jak jsi psal i dorostu při sestupu, náhled obrat a držíš hubu.

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 08:47
    (-1)

    TK27: co je katastrofického na tom, že napíši, že tipuji že West pokud bude trenérem A týmu vydrží půl roku... je to normální tip, jak když si tipneš nějaký výsledek...

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 08:44
    (0)

    eLucky: ale máš pravdu všechny jiné varianty než West jsou určitě dražší, takže pokud se to vezme z pozice finanční, tak jiná varianta v podstatě než West není... zajímalo by mě jaké bude mít asistenty, jestli by mu Baranek dělal asistenta...

  • TK27 - 23.05.2024, čtvrtek, 08:43
    (0)

    Ale okamžitě prichazis s katastrofickým scenarem jako u všeho. Ty musíš mít paradni zivot, když vše vidíš tak černě.

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 08:42
    (0)

    TK27: bavíme se tady o trenérovi, všiml jsi si...

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 08:40
    (0)

    eLucky: osobně si nemyslím, že by sem mělo jít nějaké známé jméno typu Vrba, atd. to by byl úplný nesmysl... ale třeba Skuhravý s Podbrezové nebo někdo takový by mi tady seděl lépe... jako tvrdou ruku jako měl Svědík nad hráči tady už asi nikdo jiný mít nebude...

  • TK27 - 23.05.2024, čtvrtek, 08:38
    (0)

    Rad se mu tady omluvím. Už bez fakt do prdele, o tebe tady nikdo nestoji. Zamindrákovaný blb z Němčí, ty bys byl nejšťastnější, kdyby tady byla druhá liga a všechny tvé predikce vyšly.

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 08:33
    (0)

    Pan Puk: v tom máš asi pravdu... šel by do Opavy... no nic zkusí tedy A tým Slovácka a uvidíme jak dlouho se na lavičce udrží (tipnu si půl rok, tak snad mě překvapí a bude to déle, rád se mu tady pak omluvím)... jinak jsem zvědavý kdo převezme po něm U19, protože ten to bude mít příští rok se záchranou asi taky dost složité...

  • eLucky - 23.05.2024, čtvrtek, 08:30
    (0)

    to BM: Taky bych byl pro, aby se šel ukázat k béčku první. Má to ale 2-3 háčky, on chce - a má nabídky - trénovat áčko, reálně se dnes už nenabízí lepší možnost vlastně a... táhnout sem známá jména taky znamená, že jim musíš výrazně zaplatit. West taky nebude zadarmo, ale určitě né tolik jako kdesi zmiňovaní Bílek nebo Vrba, to je úplně mimo naši realitu a vůbec nechápu, že by nad takovýma trenérama tady někdo uvažoval.

  • Pan Puk - 23.05.2024, čtvrtek, 08:25
    (0)

    West by u nás v B nezustal. Bral to jako akci na půl roku a pak by se přesunul do Opavy která hledá trenéra.

  • Bayern Munchen - 23.05.2024, čtvrtek, 08:22
    (0)

    No nevím, zda je to dobrá volba, osobně bych ho nejdříve posunul do B týmu ať ukáže i tam své schopnosti a kde ze současné U19 zapracuje některé vybrané hráče a následně pokud by přesvědčil bych mu svěřil A tým...

  • kecipep - 23.05.2024, čtvrtek, 08:19
    (0)

    Jen jej zkusme, nez recyklovat znama jmena stale dokola

  • Hory - 23.05.2024, čtvrtek, 08:12
    (0)

    Skvělá zpráva, snad to tak dopadne!

  • Pajos - 23.05.2024, čtvrtek, 08:01
    (0)

    https://infotbal.cz/slovacko-se-nedohodlo-s-jilkem-na-lavicce-zrejme-nahradi-svedika-necekane-jmeno/

  • Marwik - 22.05.2024, středa, 20:46
    (0)

    Družba s Olmikem budiž, ale dělat bordel je asi efekt, který nechce ani jedna strana.

  • drzý vandrák - 22.05.2024, středa, 20:41
    (0)

    Ano, sebrat hrdinský malému klukovi šálu je demence.

  • kecipep - 22.05.2024, středa, 19:59
    (0)

    Skein: Njn, demence hranic nemá.

  • Skein - 22.05.2024, středa, 19:47
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/krimi/sala-slavie-praha-zmizela-v-davu-zlodeji-hrozi-dva-roky-natvrdo-20240522.html

  • kecipep - 22.05.2024, středa, 18:53
    (2)

    béčko s Mihalikem, Kohutem a Vechetou v základu výhra v Blansku. Výborně

  • Marwik - 22.05.2024, středa, 18:52
    (0)

    Čtvrtý nejlépe umístěný tým, případně pátý (za předpokladu, že vítěz MOL Cupu skončí v konečné tabulce na jednom z prvních čtyř míst) se utká s vítězem "skupiny o umístění" o účast v předkole Evropské konferenční ligy 2024/25.Takže už před finále bylo jasno.

  • Bobby - 22.05.2024, středa, 18:41
    (0)

    Omlouvám se za hloupou otázku, ale co znamená vítězství Sparty nebo Plzně pro zbytek tabulky? Stále čtu jen zprávy, že pokud porazíme Baník, tak jdeme z 5. místa do finále o konferenční ligu s Teplicema/Hradcem. Ale pokud vyhraje Sparta pohár, tak je to fuk, páč už má předkolo LM. A Plzeň ze třetího místa postupuje do EL. Dokáže mi někdo prosím vysvětlit, kdo tím pádem postupoje do pohárů, nebo jakým stylem to funguje, když finalisté postupují už z ligy? Díky FCS NAFURT!

  • tomisek - 22.05.2024, středa, 14:59
    (0)

    Obavam se ze pro Liberec uz nebudeme konkurence

  • Pajos - 22.05.2024, středa, 13:42
    (2)

    No snad nepůjde Jury do Liberce, to by bylo citelné oslabení a posílení konkurence...

  • Marwik - 21.05.2024, úterý, 20:01
    (0)

    Kara: West i Baránek mi charakterově sedí, neměl bych ani s jedním problém.

  • Nike - FCS - 21.05.2024, úterý, 19:59
    (0)

    Nikdo by se neschovával za svým názorem za počítačem a mohl by reálně sám klást otázky na vedení/majitele... a kdo by chtěl ten by dorazil a kdo by nedorazil má smůlu a mohl by si stále brečet na diskuzích...

  • Nike - FCS - 21.05.2024, úterý, 19:58
    (0)

    Po Slovácké férovce už tady volám minimálně rok, ale toho se tady už nikdy nedočkáme...

  • a jé - 21.05.2024, úterý, 19:39
    (0)

    Tak to nejsi sam, myslím, že otázek je hodně. A ukončení sezóny Slováckou férovkou by taky bylo na miste

  • karagavrylydys - 21.05.2024, úterý, 19:08
    (0)

    Jsem zvědavý, kdo bude trénovat (Jílek, Baránek, West?), kdo po Kadlecovi a Svědíkovi ještě skončí (Petržela, Kalabiška, Holzer?), kdo bude skončen (Mihálik, Kvasina?), kdo bude prodán (Juroška, Doski?), zda bude koupen Blahút a hlavně zda a jestli vůbec přijdou nějaké posily ...

  • Lemmy - 21.05.2024, úterý, 16:52
    (0)

    Kara: To jsi akorát špatně přečetl, Šumi usilovně pracuje v posilovně 😁😁😁

  • cicmaaa - 21.05.2024, úterý, 15:40
    (0)

    BM:A co přesně bych tady měl psát? Fotbal řeším buď na fotbale nebo po fotbale na pivku. Nevidím jediný důvod to psát tady, co o klubu vím. Máš pravdu, píšu sem jen stále o tobě, protože je to jediná věc, kterou nemůžu řešit na tom stadionu osobně. Ty se tady oháníš, že všichni vidí, jak nikoho neurážíš atd. Ale on taky každý vidí tu tvoji druhou stranu. Nejhorší je, že ty se sám za sebe taky stydíš a proto tu budeš roky tvrdit, že na fotbal nechodíš, jen aby nikdo nezjistil kdo jsi. Nebo když se za sebe nestydíš, tak mě napiš, jaké máš číslo permice( když si tvrdil, že ji kupuješ několik let). To je to nejmenší, ne?

  • Hory - 21.05.2024, úterý, 15:38
    (0)

    Kara - vždyť to Košta říkal, že nejvíc teď Slovácko hledá a loví na Slovensku. Takže souhlasím, že netuší, ale dovolím si tvrdit ví.

  • Bonito33 - 21.05.2024, úterý, 14:54
    (0)

    No este odcházet od nás do Liberce někdo, tak to by byl konec.

  • karagavrylydys - 21.05.2024, úterý, 14:52
    (0)

    Třeba Koštuřík vůbec netuší, že Šumi intenzivně pracuje na posilách ... 😁

  • Petros - 21.05.2024, úterý, 13:03
    (0)

    Spekulace z InFotbalu: Naopak Liberec se intenzivně začal zajímat o Pavla Jurošku (22) ze Slovácka, se kterým se Plzeň zatím nedohodla na finanční ani hráčské kompenzaci.

  • eLucky - 21.05.2024, úterý, 12:32
    (3)

    to kecipep: To budů asi všecky čtyři alterega Bayerna;):D

  • kecipep - 21.05.2024, úterý, 12:31
    (0)

    Mně by naopak zajímalo, z jakého důvodu má TK27 od těch pesimistů minusy za upozornění na nákup Hotelu a led panelů.

  • Vosolys - 21.05.2024, úterý, 10:10
    (0)

    Vždyť má Koštuřík pravdu a to vlastně neřekl nic špatného. Rád se budu mýlit, ale když uhrajem příští rok cokoliv do 10. místa, tak to bude úspěch.

  • Bayern Munchen - 21.05.2024, úterý, 09:31
    (0)

    TK27: já opravdu od tvého vyjadřování nic nečekám... a jak sem píši, tak to si myslím, že normálně, nejsem vulgární, nikoho nenapadám za jeho názory a to že jsem spíše realista možná někdy vidím věci vice pesimisticky, tak holt jsou i takoví lidé než jen snílci a optimisté... ale to si myslím, že je na řadě diskuzních fórech běžná věc...

  • TK27 - 21.05.2024, úterý, 09:17
    (0)

    A co cekas? Podívej se jak sem celou dobu píšeš. A za názorem na Kostarika si stojím

  • Bayern Munchen - 21.05.2024, úterý, 09:07
    (0)

    Na tyto dva nemám opravdu potřebu reagovat... jeden označuje novináře za k..... a člověka aniž by znal za omezence... a druhý sem nenapíše nikdy nic vlastního, jen čeká na příspěvky od Bayerna :-) fakt se musím smát, aspoň si tady může každý udělat svůj obrázek...

  • cicmaaa - 21.05.2024, úterý, 08:54
    (0)

    TK27: těžko může vědět jak to vypadá, když už rok nebyl v UH

  • TK27 - 21.05.2024, úterý, 08:26
    (-4)

    Podívej se třeba na hotel na Velehrade a nebo na led panely. Takže pokud nevíš, tak jsi omezenec

  • Bayern Munchen - 21.05.2024, úterý, 08:09
    (0)

    kecipep: SG zatím šlape, to znamená pro Slovácko co, má to pro klub nějaký vliv, já třeba nevím... a ještě sem zkus hodit i něco o tom jak šlapou firmy druhému majiteli... Ale na rozlučce s Kadlecem a Svědíkem byli oba dva, tak třeba už spolu komunikují...

  • tomisek - 21.05.2024, úterý, 07:58
    (0)

    Kosta ma pravdu

  • Hory - 21.05.2024, úterý, 07:44
    (0)

    Navážu na BM. Z Košty se za ty roky stal z bulvárního novináře, novinář který má vždy dobré info a říká věci s nadhledem a bez emocí. Proto jsem to sem dával, ať mrknete, protože jak tam říká, ve Zlíně mě asi nebudou mít rádi a pak popíše jak vedení nejedná, nejistota hráčů a ano, když se to propojí s tím, co říkal včera Kvasnica, tak jaký je rozdíl v tomto mezi Zlínem a náma ... ?

  • Bayern Munchen - 21.05.2024, úterý, 07:39
    (2)

    Nechápu proč tady někteří píší na Koštu, že je ...., vždyť když si někdo poslechne ten jeho rozhovor v Lize naruby, tak je to pravda... a to ten novinář nás letos pasoval že skončíme 4, takže zase tak nepřejícný není, prostě jen říká jak to vidí... zrovna třeba včera ve fotbal podcatu říkal i Kvasnica, něco o novém trenérovi na Slovácku, jak to vypadá, no a prý je ticho po pěšině, a proč je ticho je prý tím, že Šumi má na vše čas a že pokud to nebude Jílek tak si myslí, že to nakonec bude vést West...

  • TK27 - 20.05.2024, pondělí, 22:24
    (-4)

    To je fakt kokot.

  • kecipep - 20.05.2024, pondělí, 22:16
    (0)

    Košta zase větší - Slovácko bude v červenci na prahu nové sezóny na úrovni Budějovic, Zlína či Karviné... to bych si proti němu vsadil výplatu

  • Hory - 20.05.2024, pondělí, 21:51
    (0)

    Dnešní Liga naruby čas cca 45 minuta loučení Michala, Martina a budoucnost Slovácka. Doporučuji se dívat a poslouchat až do konce, byť se mluví o Zlínu.

  • nbk - 20.05.2024, pondělí, 21:45
    (0)

    Helebrand Gornik Zabrze do roku 2027

  • kecipep - 20.05.2024, pondělí, 21:43
    (0)

    https://ekonomickydenik.cz/nejrychlejsi-start-ma-solar-global-za-posledni-rok-postavil-osm-velkych-fotovoltaik/ SG zatím šlape

  • Bonito33 - 20.05.2024, pondělí, 19:01
    (0)

    Petros, přesně tak, pod to se podepisuji. Je zo tak i v "blbé" Karviné, kdy jsme měli 4ks na tribunu mimo sektor hostů, tak nás automatický tehda s čepicama FCS poslali do sektoru hostů. Bral jsem dědu, který chtěl být na normal tribuně, jinak bych se samozřejmě necpal mimo sektor hostů - loga FCS měl na sobě pouze děda.

  • Pecan - 20.05.2024, pondělí, 13:52
    (4)

    S tim promenadovanim se cizich fanousku po nasem stadionu se musi neco udelat, tito lidi patri do sektoru hostu a nikam jinam. Jasne, ze kdyz nekdo fandi souperi a prijde v civilu, tak ho nikdo na brane neodhali, ale aby si tam chodili lidi v dresech sparty, slavia, zlina, posedavali na Cecku, na Acku a kdyz jejich tym da go, tak tam zacali slavit, jak kdyby byli ve svem kotli, tak to mi prijde vzdycky nechutne a ukazuje to, ze tento klub nema zadnou hrdost, aby si ochranil svoje zajmy. Tak, jak se klub chova nesebevedome pri organizaci zapasu na vlastnim stadionu, tak tak se chova i na presrupovem trhu a proto tady spousta veci potom vypada, jak vypada. Nechapu, proc klub jasne na svem webu a v provoznim radu stadionu nedeklaruje, ze fanousci cizich tymu budou vpusteni jen do jejich sektoru a pokud nekdo dojde ve spartanskem dresu/se salou zlina atd, tak bud nema byt vpusten a nebo mu tyto veci maji byt na brane zabaveny a hotovo. To reseni je strasne jednoduche, nevim, proc ho klub nepouziva. Optimalni by samozrejme bylo, kdyby s temito skupinkami lidi zuctovali nasi fanousci primo na tribunach, ale nechci tady vyzyvat k nejakym pogromum. Urcite nekteri z vas, kteri se pohybuje blize klubu, tak mate moznost mluvit primo s lidmi s klubu (kdyz uz se neorganizuji zadne slovacke ferovky), tak by se jim toto mohlo rict, ze nam tsnto pristup klubu velmi vadi a urazi nas, kdyz na nasich tribunach slavi fanousci souperu goly v siti Slovacka. Dalsi vec je to chozeni na plochu po poslednim zapase v sezone, klubu musi byt prece jasne, ze o to mame zajem, zvlast v situaci, kdy se louci dve kluboe legendy, proc k tomu klub tsky nezaujme jasne stanovisko a nevyda prohlaseni dopredu na webu a nevyhlasi to pred zapasem moderator zapasu a nereknou neco ve smyslu: Po zapase vydrzte 5 min na tribunach nez odejdou souperi a rozhodci a potom na plochu muzete a uzijte si to. Kdyz se na plochu slo, tak se nikdy nestal zadny pruser, tak nevim, proc by s tim jednou za rok mel byt nejaky problem, kdyz to bude mit pravidla a kaudy dopredu bude vedet, jak to je. Nejhorsi je, kdyz je posledni zapas, fanoisci tam chteji jit, ale nevi, jestli budou moct, nic se k tomu nerekne, po zapase se tam objevi securitaci a nevi se co bude.

  • Petros - 20.05.2024, pondělí, 13:30
    (0)

    TK27: takže pokud byl plán nikoho nepouštět, měl sa dodržet a hlasatel na konci třeba zahlásit, že žádají fanoušky aby nevběhli na hřiště a že rozlučka proběhne jen na Béčku. Takhle to byl fakt chaos a fanoušci za něj opravdu nemohou...

  • Petros - 20.05.2024, pondělí, 13:23
    (0)

    TK27: eLucky to myslím shrnul jasně a dost přesně. Na ploše bylo spousta lidí a fanoušků a když se u mě ty dámy a velké fanynky co jezdí i na výhezdy objevili a že chcou za Kácou takvsem jim řekl šak poďte....až potom co mě arogantní blb chytil a začal vyhrožovat jsem pochopil, že jako asi securitkq nechce nikoho pouštět....přece s trenérem sa na hřišti loučili u branky a fotily desítky lidí....

  • Hory - 20.05.2024, pondělí, 12:36
    (0)

    BM - za vzestupen Heči je i to, že začal spolupracovat s jedním bývalým brankářem, který mu dělá pravidelné rozbory, ukazuje na videu jeho chyby, hledá s ním a navrhuje řešení do budoucna. Milan se s ním pravidelně setkává a toto jsou výsledky jejich spolupráce.

  • paya - 20.05.2024, pondělí, 12:36
    (-1)

    TK27 obdivuji, že máš ještě sílu :-) už jen ty mínuska svědčí o tom, jací lidé jsou mezi námi

  • TK27 - 20.05.2024, pondělí, 12:03
    (1)

    A mimochodem Petrosi, to ze mas akreditaci znamená ze budeš pouštět lidi na hřiště? Ty jsi snad zaměstnanec nebo co?

  • eLucky - 20.05.2024, pondělí, 12:01
    (5)

    to TK27: Jak říkáš - v pořádku, nikdo nemůže na plochu - pak se to ale mosí držet dycky! A né, že tam pustíš děti, pak tam teda s něma pustíš rodiče a postupně nestíháš filtrovat koho jo a koho né... tímto způsobem si zaděláš enom na problémy - buďto to umožni všem, nebo nikomu - TEČKA. Bylo by zcela legitimní vstup na plochu nepovolit i kdyby nemělo byt eště před nama teoreticky nějaké utkání, ale zvolil se zase jednou takový šalamounský selektivní přístup - a tím prostě dycky tu většinu nasereš! Kdyby nepustili nikoho, tak by někteří i tak frflali, že se chtěli s hráči loučit na ploše, ale bylo by to zcela ok, takto je to takové... typicky Slovácké... prostě klub opět pro změnu ukázal, kde má fanoušky...

  • derflik - 20.05.2024, pondělí, 11:25
    (0)

    Zato do Boleslavi už nikdo ze Sparty nepůjde, na to si počkám.

  • riedlss - 20.05.2024, pondělí, 11:11
    (1)

    😆😆😆

  • TK27 - 20.05.2024, pondělí, 11:06
    (-5)

    Já vůbec nechápu proč se dozadujete vstupu na plochu. Ještě skrz to, ze je možné, ze se tady bude hrát ještě jedno utkání. U Sparty to naprosto chápu, jelikož klubu za ti přistála nějaká částka a Travnik k tomu.

  • Šovkovskij - 20.05.2024, pondělí, 10:52
    (1)

    Je to verbež. Tři sta Sparťanů na hřišti nevadí, ale vlastní fanoušci, kteří se chtějí rozloučit s ikonami, ano. Je to ostuda celého klubu...

  • Petros - 20.05.2024, pondělí, 10:42
    (0)

    Hoši ta securitka, to byl fakt úlet....já měl akreditaci a pobíhal normálně po hřišti, pak jsem nějak toho využil a provedl přes ně 3 dámy ať sa můžou vyfotit s Kácou a jakejsi ten jejich koordinátor mě chytl za baťoh a normálně mě začal vyhrožovat a nechtěl pustit....a pak si chudák ještě stěžoval na mě hned a žaloval 🤮🤮

  • Šovkovskij - 20.05.2024, pondělí, 10:25
    (0)

    eLucky: Asi tak nějak...

  • eLucky - 20.05.2024, pondělí, 10:15
    (0)

    to Šovki: Přístup klubu/securitky ke vstupu na hřiště byl v sobotu opět ukázkový... radši se k tomu ale nebudu rozepisovat ani... to fakt nemá smysl zjevně vůbec otevírat..

  • Bayern Munchen - 20.05.2024, pondělí, 09:50
    (0)

    Já chci pochválit práci v dorostu po příchodu pana Westa, tři kola před koncem být zachráněný, když měl dorost po podzimu 10 bodů, fakt smekám klobouček dolů... dále chci věřit, že z druhé ligy spadne Příbram a o to jednodušší pak bude i záchrana našeho B týmu v MSFL. jinak opět pochválím Heču, fakt teď poslední zápasy chytá dobře, nevím co stojí teď za jeho změnou, kdyby takhle chytal ještě před nástavbou, tak jsme v klidu 4... no a ještě jedno přání vyslovím, a to že doufám, že se tady budu muset omluvit po Baníku, že skončíme pátí a ne šestí a uvidím ještě jednou pana Svědíka na lavičce Slovácka, bude mi tam chybět :-(... a jinak i Kadlec měl pěknou rozlučku i s posledním rozhovorem nebude takový podobný rozhovor i s panem Svědíkem... a ještě jedna věc by mě zajímala, neví někdo proč končí trenér žen pan Zbořil ve Slovácku, osobně si myslím, že odváděl velice dobrou práci s tak mladým týmem, trochu tohle nechápu...

  • Šovkovskij - 20.05.2024, pondělí, 09:44
    (1)

    Přesně jak píše Bonito. To, co si dovolují hostující fanoušci je do nebe volající a výsměch domácím. Hlavně Sparťané. To se potulují po céčku jako doma. A jak mi říkal kámoš, seděli vedle něj a po gólu mu ještě provokativně mávají šálami před ksichtem. To, co si dovolují tady, si nedovolí nikde jinde. A ještě poznámka. V Bolce tu svoloč nepustili po závěrečném hvizdu na hřiště, aby oslavili titul, tady se proháněli jak Němci za války. To hovoří asi i o hrdosti klubu. A třešnička na dortu byla, když nás securitka nechtěla po Slavii ani pustit na hřiště, takže s Martinem, Kácou, či Milánkem jsme se fotili kdesi plotu. Opravdu svérázný přístup klubu k vlastním fanouškům...

  • Hory - 20.05.2024, pondělí, 09:38
    (1)

    Těším se na to, co se bude dít v létě, naděje že se časy změní v tom, že bude líp, aby se přestupy a příchody povedli je každé nové přestupové období. Že velmi rychle pohasnou, je jiná. Ale Klimenta, určitě ne. V Plzni v podstatě vůbec nehrál, takže jeho zdraví je ok, ale nedokážu si ho představit v plné zátěži o tři roky staršího nebo kolik, než když tu byl a s jeho paltem na který byl navyklý posledních pár let.V Plzni měl cca 500 měsíčně, ano vím, to mu už nikdo nedá.Ale Kliment není cesta.

  • Nike - FCS - 20.05.2024, pondělí, 08:53
    (2)

    Hlavně ať se koupí ten Blahút, to je výborný hráč

  • bambulak - 20.05.2024, pondělí, 07:53
    (1)

    je tu sance konecne po letech ten kadr osvezit a obmenit a omladit, takze nebrat stare zname, nebrat tricatniky (a uz vubec ne s takovou zdravotni kartou jako ma kliment), pojdme to nakopnout jinym smerem

  • a jé - 19.05.2024, neděle, 21:58
    (-2)

    Vosolys ale dovedu si ho tu představit s Cicilkou

  • Marwik - 19.05.2024, neděle, 21:14
    (0)

    Bonito33: Ale bez jako moravský fanoušek Pražáků do jejich kotle, pipnes a máš ju, šála nesala.

  • Bonito33 - 19.05.2024, neděle, 21:07
    (1)

    Jjjirin: Co bych mlel? Umíš číst ne? Mě se to taky nelíbí, když se u nás promenádují v hostujících symbolech mezi námi, dobře jim tak.

  • Vosolys - 19.05.2024, neděle, 20:29
    (-2)

    Tak o Klimenta uz v Plzni nestoji…ale pochybuju ze by se sem vratil.

  • Mouses - 19.05.2024, neděle, 19:38
    (0)

    Snad jim to Jabka nepustí

  • kecipep - 19.05.2024, neděle, 19:33
    (0)

    Tak Zlin pujde snad konecne dolu

  • jjirin - 19.05.2024, neděle, 19:30
    (0)

    Bonito: Co to meleš? Co to je za logiku? Aha, takže dotyční dva si to možná opravdu nedovolí, ale co třeba banda sparťanů, ke kterým si zase vy hrdinové nedovolíte nic??

  • Bonito33 - 19.05.2024, neděle, 18:07
    (3)

    ...a druhá stránka je, že dotyční si to příště nedovolí chodit mimo sektor se symboly hostujícího klubu.

  • jjirin - 19.05.2024, neděle, 17:40
    (0)

    Slinťa: o přestávce jsem na C zaregistroval pochod domácích směrem k D a napadlo mě, co asi proběhne. Nešlo si nevšimnout návratu zpět i s trofejí. V tu chvíli mě napadlo, že jsem podobný pochod stejné skupiny nezaznamenal při zápasu se Spartou. A o tom to taky je. Dovolit si na slabší nebo méně početnější, to je "hrdinství", které asi netřeba dál komentovat. Ale jít rovnou do vosího hnízda, na to už místní hrdinové koule nemají.... Jinak ale mě taky sere, že náš klub je benevolentní v tomto směru a pouští bez problémů fanoušky hostů s šálami a v dresech mezi domácí.

  • JoseVale - 19.05.2024, neděle, 10:18
    (0)

    Velký kredit za to loučení s Kácou. Paradni oznamovací video, dlouhý rozhovor a včerejší třešnička v kotli.

  • Hory - 19.05.2024, neděle, 09:10
    (0)

    Můžeme mi někdo vysvětlit, co stojí za tak radikální výkonnostní proměnou u Heči? Po svém návratu do branky chytá famózně v každém zápase nás drží, což včera opět dokázal a kdyby to bylo v poločase 0:4, tak nikdo nemůže říct ani slovo.Škoda, že takový Heča nebyl v základní části, to by těch bodů bylo mnohem více a čtvrté místo by bylo jisté.Jinak s nadstavbou zmizela ta naše výkonostní krize a mužstvo se může opět rovnat každému. Budoucnost nevidím tak zle, ano už bez Martina a Michala, bylo to včera smutné když tam člověk stál a díval se jak jim kotel naposled děkuje. To stejné jsem si říkal, když sem se díval na Martinovi děti a manželku, jak sedí pode mnou, že až začne nový ročník, už tam nebudou, zvláště když si člověk uvědomí, jak je viděl růst od doslova maličkých dětí a z těch maličkých dětí jsou už děti.Prostě to bral vše už jako samozřejmost Slovácka a ona už nebude. Stejně si myslím, že jednou, tak jak se vrátil Michal a Slovácku sakra pomohl a někam ho posunul, bude to samé i v případě Martina a tu svoji trenérskou štaci tu úspěšně zakončí.Prostě on sem patří.

  • Šovkovskij - 19.05.2024, neděle, 06:34
    (0)

    Myslím, že opět velmi sympatický výkon. Určitě je na čem stavět a i podle mne šel Vecheta na jaro nahoru. Jinak musím přiznat a nestydím se za to, že mi ukápla i slza, když se pan Svědík loučil. Jsem moc rád, že jsme se po zápase společně vyfotili, smekl jsem před ním pověstný klobouk a popřál hodně štěstí do budoucna a samozřejmě, hodně zdraví...

  • Slinťa - 19.05.2024, neděle, 06:03
    (0)

    Mikulas: souhlas krome dvou. Dle meho nazoru Vechy a Kohut jdou nahoru. Jeste je budeme potrebovat. Penez na jine asi moc neni.

  • Slinťa - 19.05.2024, neděle, 06:02
    (0)

    Kecipep: oproti te jarni hruze hraji dobre. Bohuzel diry v obrane a nepromenujeme sance. To je vce. Heca ted chyta skvele.

  • Slinťa - 19.05.2024, neděle, 05:59
    (0)

    Josmen: je spousta venkovnich zapasu,kde fandi lide,protoze hovadkum se nastesti ven zas tak jezdit nechce.

  • Slinťa - 19.05.2024, neděle, 05:58
    (0)

    Josmen: podle me staci chovat se jako civilizovany clovek,ale asi chci moc. Beru to jako selhani poradatele. Bud nema poustet hosty na C a Decko jim zablokovat od ostatnich, nebo jim ma zaridit bezpeci. Tzn.kreteny mimifasi nepoustet na C. Slovu plakani z tve strany nerozumim. Pokud je vyjadreni nazoru o hovadech bez mozku plakani, tak je tady v hlavach neco hodne nemocneho. Klub na tuto situaci oficialne upozornim. Chteli jsme s brachou na Banik,ale nejedu. Proste nedokazu spolecne fandit se zviratky. Uz v Hradci to stacilo. A tam nadavali na bezmozky mnozi jini,ne ja.

  • josmen - 19.05.2024, neděle, 01:23
    (0)

    Jak to vidis ty?

  • josmen - 19.05.2024, neděle, 01:21
    (0)

    Slinto, neresim ted male decka co se chovaji jak idioti. Podle me by mel kazdy cizi fanousek v barvach soupere zakazany vstup do sektoru domacich.Pak by nikdy nenastalo k takovym situacim.Na zapade je to standard. Prevence je lepsi nez plakani.

  • a jé - 19.05.2024, neděle, 00:01
    (0)

    Není to sice o Slovácku, ale zajímavé to je

  • a jé - 19.05.2024, neděle, 00:00
    (0)

    https://www.footballclub.cz/doma/proc-v-cesku-chybi-dobre-stadiony-nikdo-nas-neposloucha-rika-sef-komise?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

  • karagavrylydys - 18.05.2024, sobota, 21:19
    (0)

    Mikulas: Mihálik má smlouvu ještě na rok, kdo by ho chtěl? A Kvasina, který je taky úplně marný, má podle livesportu smlouvu ještě na 2 roky ... 🙈

  • Mikulas - 18.05.2024, sobota, 20:44
    (1)

    Dnešní zápas fajn, nesmíme zapomenout že hrajeme proti Slavii. Pokud udržíme Jurošku, myslím že máme na čem stavět. Blahút podepsat, ta jeho oslava gólu jak běžel za fanoušky, takové hráče miluju. Zbavit se Mihalika a Vechety, podepsat Holzera, dokoupit hráče a myslím že základ týmu je v pohode. Jinak se mi poslední dobou nelíbí Petržela, moc se mu nechce běhat už to není ono. A Kohút je podle mě pomali, technicky nic moc.

  • Hynda - 18.05.2024, sobota, 20:12
    (0)

    Slinta to si děláš srandu????

  • kecipep - 18.05.2024, sobota, 20:10
    (2)

    výkony v nadstavbě nejsou vůbec špatné, naopak. Heča po návratu velmi dobré zákroky. Pokud ti kluci pomýšlí na poháry, tak ať si to urvou na Baníku, padni komu padni.

  • Valheru - 18.05.2024, sobota, 20:07
    (0)

    A ještě se doma rozloučit se Svědíkem :-)

  • karagavrylydys - 18.05.2024, sobota, 19:53
    (1)

    Tak v rámci možností to dopadlo dobře, s Baníkem si to rozdáme o možnost být pátí.

  • Slinťa - 18.05.2024, sobota, 18:01
    (1)

    Tak mimifasisti se zase predvedli. V bilych trickach dorazili o prestavce za Decko na schody a v hrdinnem poctu 10 brali dvema duchodcum slavisticke saly. Uzasne, hlavne ze fandi Slovacku, ubozaci.

  • kecipep - 18.05.2024, sobota, 14:19
    (0)

    Snad jim ten bod nepomuze k zachrane. Becko jinak dobry bodik

  • derflik - 18.05.2024, sobota, 13:59
    (0)

    Sem to zakřikl.

  • derflik - 18.05.2024, sobota, 11:34
    (0)

    Dorost už válcuje ševce.

  • kecipep - 18.05.2024, sobota, 09:59
    (0)

    Holasek dnes evidentne s ackem, takze v zakladu becka 18 lety Radocic

  • a jé - 18.05.2024, sobota, 03:11
    (0)

    https://www.efotbal.cz/clanek-244045-Evropu-uzme-Slovacko-Boleslavi-neverim-Baniku-neco-chybi-predikuje-Levy-Rozhodne-hlavne-taktika.html

  • Marwik - 17.05.2024, pátek, 20:41
    (0)

    To sice jo, ale dáváme jim čočku.Driv se to mlelo, teď stačí ústně a je to přejde. Oslava gólů s pivem za krkem je jejich blbost.

  • celtic - 17.05.2024, pátek, 19:44
    (0)

    skein: tak na našem stadionu,to tak bohužel není,,,když dojede mužstvo ,které dojede s hodně fanoušky ( např.ostrava,zlín,slávia dříve i Brno atd ...tak je jich spousta bohužel na céčku

  • Skein - 17.05.2024, pátek, 19:26
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-jsou-na-strane-hostu-ale-sedi-mezi-domacimi-co-takovi-fanousci-smi-a-muze-je-ochranka-vyvest-ze-stadionu-5028402

  • Pan Puk - 17.05.2024, pátek, 13:09
    (0)

    Mr Buben> V Bolce prý nebyl za 4 zlute. Trest za cervenou se mu pocita az ted od Slavie

  • Mr. Buben - 17.05.2024, pátek, 12:44
    (0)

    'Svědík kvůli disciplinárnímu trestu nesmí ve zbytku nadstavbové skupiny, v níž zbývají odehrát dvě kola, na střídačku.' Co je to za picovinu? Nebyl na střídačce v Boleslavi a nebude proti Slavii, ale na Baníku už zase může být. Dostal trest na 2 kola... "Disciplinární komise potrestala trenéra 1.FC Slovácko pana Martina Svědíka za vyloučení v utkání 2. kola FINÁLE F:L proti FC Viktoria Plzeň zákazem výkonu všech funkcí na 2 soutěžní utkání a pokutou 50 tisíc korun."

pristi
 Další články:
20.05.2024, pondělí, 10:10 - Výjezd na Baník
19.05.2024, neděle, 09:20 - Kadlec? Jeho nasazení bylo ve hře, ale nechtěli jsme riskovat, říká Baránek
19.05.2024, neděle, 09:18 - Slovácko při rozlučce s trenérem Svědíkem a kapitánem Kadlecem podlehlo Slavii
18.05.2024, sobota, 10:13 - Konec Kadlece ve Slovácku: Pro trenéra byl moderním stoperem, pro spoluhráče bylo ctí s ním hrát
18.05.2024, sobota, 09:41 - Slovácko chystá překvapení. Pokud to půjde, Kadlec proti Slavii nastoupí
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace