*
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
10.03.2024
1.FC Slovácko - FC Viktoria Plzeň (1. liga žen)
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Došek: Nebyl to krásný fotbal, ale výhru jsme ubojovali

09.03.2014, neděle, 19:07
Dosek FCS_velky.jpg

U všeho podstatného v zápase proti pražským Bohemians 1905 byl kapitán Slovácka Libor Došek. Po necelé půlhodině hry zazdil největší šanci zápasu. Úplně sám před gólmanem Berkovcem pálil z jasné gólové příležitosti jenom do hostujícího brankáře.

Krátce před odchodem do kabin ho ve vápně srazil obránce zelenobílých Daniel Krch. Dvoumetrový útočník pak pro Slovácko z penalty vykouzlil tříbodovou radost.

V podobné situaci jste se ocitl i v minulém kole v Mladé Boleslavi, tam se penalta nepískala. Co na to říkáte?

Je to na rozhodčím, jak ty zákroky posoudí. V Boleslavi to bylo tahání za dres, rozhodčí to nepískl, těžko to můžu ovlivnit. Nemá cenu se tím vůbec zabývat, je to zbytečné.

Z tribuny to vypadalo, že se těsně před penaltou ještě rozmýšlíte. Byl jste přesvědčený, že ji půjdete kopat?

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 14.03.2014, pátek, 10:08
    (0)

    Proti týmu, jako Bohemka, který celý zápas betonuje, je výhra 1:0 velmi cenná. Podle mého nebyl výkon špatný. Nějaké šance byly, i když ne moc, Bohemka neměla prakticky nic, ale měla jednu velkou šanci a to nás podržel Heča výborným zákrokem. Někteří píší, že byla Bohemka v útoku úplně marná, ale kdyby tu jednu tutovku proměnili, bylo by to jako s Příbramí: tu doma vždycky meleme, jedna šance za druhou, ale vylámeme si zuby na Hruškovi a Jardovci pak dají z jednoho brejku gól a vyhrají 1:0. Takže jak říkám: chvála Pánu Bohu, že to tak dopadlo! Nebyl to tak kvalitní výkon, jako proti Jablonci, to byla paráda, hlavně prvních dvacet minut, ale tohle vydřené vítězství má snad ještě větší cenu.

  • riedlss - 13.03.2014, čtvrtek, 14:41
    (0)

    jjirin:s tím valentou přesně jak říkáš ;) není tu nic co by jej omlouvalo, to ať se na mě nikdo nezlobí .

  • juancarlos - 13.03.2014, čtvrtek, 12:07
    (0)

    za čtvrté Rimaldo je starý kokot :-D šak možu si také zakritizivat,no né ? :-)

  • Buchlovjak - 13.03.2014, čtvrtek, 08:52
    (0)

    Říme psal jsem to už níže a souhlasím s tím co tu říká Lakouš...dyť ta Bohemka byla směrem dopředu tak marná a měli vlastně jedinou šanci kdy po nějaké podivné teči musel Heča vykopávat balon nohou...ale jinak byl tento tým totálně na bílý ručníček... Nic horšího směrem dopředu jsem za ty roky ještě neviděl...tím ale neomlouvám to že z naší strany dopředu taky žádná sláva...

  • eLucky - 13.03.2014, čtvrtek, 08:12
    (0)

    to rim: Kdyby byly v řiti ryby... samozřejmě že kdybysme dostali gól tož sa třepem... ale to by sa třepal kdokoli ty henty... jenže realita je taková, že Bohemka absolutně neměla na to ten gol dat, byli naprosto marní, řekl bych že s takovým výkonem mají krutě nakročenovstříc druhé lize. Ano my sme nepředvedli bůh ví jaký výkon, ale bohemku jsme přehráli, o čemž mluví jednak čísla a každy kdo se díval na hřiště, tak to musí uznat. Nedrtili sme je jasně, ale měli sme hru po většinu zápasu pod kontrolou a Bohemka vlastně vůbec neměla šanci se zápasem něco udělat. Dle mě takticky skvěle zvládnutý zápas s třemi body. Já chodím na Slovácko... na kuželky apod. kraviny kašlu;)

  • rim - 13.03.2014, čtvrtek, 08:03
    (0)

    eLucky, zkus někdy raděj zajít na kuželky...nebo na šachy...

  • rim - 13.03.2014, čtvrtek, 08:01
    (0)

    na statistiky Vám z vysoka tentuju! Byla to katastrofa a to žádná statistika neomluví. K čemu je super statistika, když jsme se do samotného konce báli o výsledek. Jak jsem napsal hned v úvodu. Kdybychom dostali gól, tak se z toho nevzpamatujeme a dostat na 1:1, tak se třepeme i o ten bod zcela stejně, jak jsme se třepali o ty vydřené 3. Valenta VEN!!!

  • eLucky - 13.03.2014, čtvrtek, 07:54
    (0)

    to jjirin: jako já nevim kam ses díval, protože jestli bohemece šlo něco dobře, tak možná bránění. Probránili by se až do konce k remíze 0:0, nebýt penalty, ale gól by dat s takovů hrů opravdu nemohli. To bysme jim moseli jedině naší blbostí dat pořádnou šanci. Jestli my sme měli slabů hru dopředu, tak oni neměli žádnů, jediné při čem byl vidět ten jejich slavný Lietava bylo rozčulování. Pokud někdo békne na hráča po dvacáté špatné rozehrávce, nebo špatném rohu, tak to eště beru, ale je nejsu tu první den a vím, že na céčku i na áčku jsou jedinci, kteří jsou schopní řvat na hráče od prvního doteku s balonem, takové bych taky poslal do prdele. Na druhou stranu je fakt, že tady vždycky (doufejme) budou mít kotel, který hráče určitě nikdy nevypíská a tak by takové kraviny měli přejít mávnutím ruky, jako profesionálové. Nicméně to se lehko řekne a ne tak lehko udělá.

  • Valheru - 12.03.2014, středa, 23:12
    (0)

    jjirin: tak buď jste viděl blbě vy, nebo ten systém co zavedl FAČR na statistiky, protože podle něj byla úspěšnost přihrávek 78%, což není taková katastrofa... a hra Bohemky dle mého nebyla vůbec žádná. To samé asi návrh Košúta do sestavy kola. To není nic proti Vám, ale těch rozdílů a rozporů je hodně a zajímalo by mě, kdo to navrhuje :-) Se střídáním určitě souhlasím, nechápu na co čekal...

  • KEIKIN - 12.03.2014, středa, 22:07
    (0)

    Ti dědáčci majú sice plno řečí, ale zasejc platí pravidelně klubu za vstupné. Doma posluchajú manželku, tož co by si nezábekali na fotbale. Šak od toho ten fotbal je, aby sa upustil ventil. Hráči berou dost na to, aby se s tímhle vyrovnali a pokud to neustojí, tak je to špatné.

  • jjirin - 12.03.2014, středa, 20:32
    (0)

    Ještě pár slov k zápasu. Viděl jsem jiný zápas než řada z vás, jeden z nejslabších výkonů v poslední době. Kazili spoustu přihrávek, daleko více než soupeř. Bohemka měla lepší start na míč, hráči byli dravější a líp o sobě věděli. Naštěstí si nevytvářeli šance. Respektuju trenéra Habance, ale vůbec nerozumím jeho systému střídání (či spíš nestřídání). Ale to už se tu psalo. Podle mě nejlepší Došek s Hečou a kotlem, nejslabší Valenta s Košútem (jeho výkon hlavně v druhé půlce šel rapidně dolů).

  • jjirin - 12.03.2014, středa, 20:22
    (0)

    Proboha co tady furt bečíte nad tím,když se náhodou zapíská na některé primadony na hřišti. Pro upřesnění: nesnáším, když někdo od začátku vybekuje na hráče a píská při jakékoli chybě. Nesnáším a nejednou jsem si nejenom já s podobnýma debilama ústně vyměňoval názory. Ale jestliže hráč nehraje celý zápas nic, žádná snaha, vyhýbání se soubojům, řada nepřesných přihrávek ať se potom nediví, že to v hledišti nesouhlasně zahučí nebo to skončí pískotem. Co si dovolil Valenta vůči divákům, je zvláště od něho velká prasárna. Ale hráči jsou zvyklí, že jim kotel děkuje za všech okolností a potom si neváží toho, co zde mají. Takže vůbec není pravda, jak tady někteří píšou, že většina stadionu na Valentu pískala od začátku nebo že se mu nepovedly dvě přihrávky, a debilové z Céčka začali pískat a nadávat. Pískot přišel, až už to opravdu přeteklo - což kromě kotle a trenéra Habance zřejmě viděl zbytek stadionu. Kdyby ho o přestávce sundal , byl by klid.

  • fcs - 12.03.2014, středa, 19:26
    (0)

    Já bych řekl že jsme celý zápas měli hru pod kontrolou jedine co mě v druhem poločase chybělo bylo to,že Habanec neposlal střidající hráče dřiv do hry a že jsme nepřidali branku na 2:0,jinak to nebyl špatný fotbal a s Bohemkou jsem určitě nečekal že bude nějaký pěkný fotbal,ale docela mě mrzí že se Valenotovi nepodaři dva přimaky po sobě a už po něm píská cely stadion,sice jsem neviděl co udělal za gesto ale vubec se mu nedivim,ted když už máme dost bodu tak by se ten střed mohl trochu protočit a klikdně by mohl Tráva nebo Havlík zkusit i pozici Petra

  • kecipep - 12.03.2014, středa, 13:28
    (0)

    Já asi taky koukal na jiný fotbal, jindy si taky rád zakritizuji, ale v prvním poločase se Bohemka skoro nedostala za půlku a my jsme výborně vysoko napadli a kontrolovali hru, jako už dlouho ne.

  • stolmor - 12.03.2014, středa, 13:15
    (0)

    já teda nevím ale podle statistik, jsme byli jedním z nejlepších mančaftů kola,http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/556969-lenosi-nemaji-sanci-vsechny-ligove-zapasy-snimaly-kamery-s-vysokym-rozlisenim.html Nejvíce přihrávek do vápna, velmi vysoko v celkovém počtu přihrávek a hlavně úspěšnosti a i v individuálních statistikách jsou naši hráči mezi TOP5 z celé ligy, ale tady se bude furt reptat, aj kdyby sme porazili real a barcelonu současně

  • S.L.T.S. - 12.03.2014, středa, 12:52
    (0)

    Mě osobně nejvíc sere chování většiny stadionu.Všeci víme, že v sobotu to byla fakt hrůza, ale jak sa može hráčům hrát, když každý zápas většina stadionu od 10 minuty píská?Já nikoho nechcu omlůvat, protože někdy je to děs, ale proč si to nenechajů na konec poločasu, nebo po zápase?Pak sa nedivím Daníčkovi za to gesto, když dal tehdy gól, nebo teď Valentovi.Většinu zápasu kopal dobře standartky a jednůc to překopne a lidi na něho mávajů a pískajů?Prostě nechápu…Pak místo aby jim na domácím stadionu fandili, dostávajů je vlastní fanoušci pod tlak.Tady tito „dědáčci“ co nikdy nekopli do balónu a pak majů plnů hubu řečí.

  • riedlss - 12.03.2014, středa, 10:55
    (0)

    Buďme na druhou stranu rádi, že tu nemáme třeba takový paskvil jak ve slavné Slavii-Pastor, revoluce herního projevu ze dne na den :D

  • KEIKIN - 12.03.2014, středa, 09:33
    (0)

    Tuhle sezonu bych už "odpískal". Teď je nejlepší čas začít budovat kádr pro další sezonu. Jak píše Lakouš, dal bych šanci mladým do zálohy. Je to možná krutý názor, ale já osobně bych třeba teď na jaro už Valentu a Kubu Petra nepostavil. Trusku bych zkusil v útoku a Vencu Ondřejku na krajního beka. Není co ztratit, naopak.

  • eLucky - 12.03.2014, středa, 08:47
    (0)

    Valentu hodnotit nebudu, ale rozhodně by měli víc šanci dostat, nejen na jeho úkor, Tráva s Havlíkem. Máme tři body a víc mě po zápase nezajímá;)

  • Buchlovjak - 12.03.2014, středa, 07:29
    (0)

    Taky mám trošku ten pocit že se tu diskutuje o několika fotbalech :-D. No bych to shrnul...Heča výborný i když nic moc na něj neletělo. Košůt se mě naopak líbil i když on se chyb nevyvaruje. Hlavičky v obranné fázi měl všecky. Kuncl se Šimkem z mého pohledu zahráli standart a Mezlík taky krpu neudělal. Problém byl ale v tom, že Bohemka je absolutně totálně tragický mančaft směrem do útoku. Diviš byl aktivní ale proti Jabkám daleko nebezpečnější. Nedařili se mu centry ale líbí se mi hodně jak jezdí po zadku. Valentu jsem na place moc neviděl. Snad se zvedne. Daleko daleko lepší je jednoznačně Šumi, kterého hodnotím jako nejlepšího Hráče mančaftu společně s Došanem a Hečou. Kerbr tam dělal taky větr ale tentokrát jen rychlostí bych řekl. Nedařili se vůbec nahrávky ani kloudná koncovka. Co se týče střídání tak to je běs. Havlík měl hrát minimálně půlku druhou pokud ne rovnou základ. Proti Jabkám to tahal výborně a hlavně je aktivní a chce se prát. To samé Tráva, ale zdá se mi že Havlík je o pár kroků vepředu. Ale tříbodová holomajzna za tři body vždy více potěší než lepší hra a prohra :-). Howg :-)

  • riedlss - 12.03.2014, středa, 06:49
    (0)

    zdá se mi, že každý byl asi na jiném fotbale :D

  • fcs - 11.03.2014, úterý, 21:10
    (0)

    Fotbal se jde určitě hrát na krásu i na výsledek zárověn,ale ne s každým soupeřem a zrovna s Bohemkou bylo jasné že to nebude pěkný fotbal

  • lagic - 11.03.2014, úterý, 21:09
    (0)

    Největší alibista je Valenta...jen si všimněte, když má soupeř balon, jak se tam potuluje a schovává se, jen aby nemusel do souboje a když už se tam náhodou přimotá, tak je měkký jak panenka a kdyby to mělo bolet, tak radši uhne. A že by nějak tvořil hru? To jsem si taky nevšiml, jediný, kdo umí něco vymyslet a rozehrát přesný balon je Šumi a to je na pozici defenzivního, což je smutné.

  • Babu - 11.03.2014, úterý, 20:36
    (0)

    Hra nebyla nic moc, ale my neumíme proti týmům jako Bohemka, takže beru radši body než estetiku ;-) nelíbil se mně Kerbr, nedával to, Košút taky ne, zdá se mně , že hraje alibisticky, že se nalepí na protihráče, ale neobere ho o míč a nezabrání mu pokračovat ve hře..záloha tragická celá. Diviš je dobrý, Heča se mi líbil moc, Libor je jiný level :P

  • duffino - 11.03.2014, úterý, 20:22
    (0)

    Plně souhlasím s Rimem. Dívat se na fotbal,který nestojí za nic, i když uhrejeme tři body je čiré utrpení. Nevím,kde jste přišli k názoru, že na pěknou hru se neuhrají body. Body se prostš někdy uhrají a někdy ne, takže radší se budu dívat na hezký fotbal plný energie a šancí než na parodii na fotbal. Co se týká Valenty...mooooc by nejen mě zajímalo,proč tady ten docela líný fotbalista je a hraje v základu. To, že se občas připlete ke vstřelení branky ho nijak neomlouvá. Neběhá, nebojuje a jako tvořivý záložník nedá přihrávku na 5 metrů,ne tak aby něco vymyslel. No a to jeho gesto po asi už 20. zkažené přihrávce-centru bylo všeříkající: "Seru na vás diváci, dyť já si přes ty vaše kecy stejně zase příště zahraju a pěkně si to tam a ty prachy odchodím". Myslím si a souhlasím s Rimem, že na lavce je několik o moc schopnějších kluků a odchovanců, než tento jak kdysi řekl eLucky prachsprostý žoldák.

  • kecipep - 11.03.2014, úterý, 18:33
    (0)

    http://www.gambrinusliga.cz/clanek/4332-koval-z-dukly-ovldl-beck-statistiky-19-kola.html V každé kategorii máme hráče :-)

  • Valheru - 11.03.2014, úterý, 15:26
    (0)

    Rozšířené statistiky zápasu

  • rim - 11.03.2014, úterý, 08:15
    (0)

    já nebudu měnit názor a pochlebovat vaše. Já nejsem zastáncem toho, aby to bylo uhlazené, krasné a ve finále 0 bodou. Já jsem zastáncem toho, abysme se o výsledek nemuseli bát do poslední minuty a i ta "škaredá" hra byla o tom, že je výsledek přesvědčivý a jistý. S Jabloncem to bylo v klidu. Sebevědomý výkon a 1:0 byl jasný výsledek pro nás. Toto bylo bojácné, no prostě z mého pohledu tragické. Zda to bylo uhlazené, nebo kostrbaté je mi ve finále úplně FUK! A zcela bez problému to mohlo vyřešit dřívější střídání a celková obměna hráčů - viz. tragický Valenta. Takže já se držím své kritiky i po vyhraném zápase. HOWK

  • eLucky - 11.03.2014, úterý, 08:05
    (0)

    Pěkná hra nám body nepřinese pánové... a na hru kašlu, nechodím na Slovácko kvůli fotbalu, ale kvůli Slovácku a Slovácko potřebuje k záchraně získávat body, ne hrát pěkný fotbal. V sestupové sezóně sme hráli celkem pěkný fotbal, Ústí dva roky zpátky hrálo taky pěkný fotbal, ale od sestupu to nás ani je nezachránilo.

  • Buchlovjak - 11.03.2014, úterý, 07:30
    (0)

    Já souhlasím s Carlosem. Ani nevíte jak jsem rád že jsme dvakrát po sobě doma vyhráli 1:0 po příšerných výkonech :-). To je balzám na duši. Jen tak dále. K čemu je nám počet střel 23 ku 2, když sem za takové situace přijede Starkastán a vyhraje 2:3. První věc je kritika našich řad, ale druhak všmili jste si toho jak tragickééééééééééé byly tyto poslední dva týmy (Peltoviny a Hopsakroužek)? Liga má o dva levely nižší úroveň než vloni z mého pohledu...

  • fcs - 10.03.2014, pondělí, 15:12
    (0)

    Nemá cenu se tu hádat každý má jiny názor,třeba mě se o proti minulemu zapasu libil Kerbr a jiní pišou že hral špatně

  • riedlss - 10.03.2014, pondělí, 15:03
    (0)

    A jsme zase u toho střídání. Budíček pane HABANEC !! Střídat pár minut před koncem to je tragédie .Valenta- jak v zápase proti bolce tak proti bohemce šlapal vodu už v sedumdesáté minutě . nehledně na to, že naflákal tolik chyb, že bych ho vypráskal už v půlce, on si ještě dovolí takovým gestem provokovat céčkovou trobunu, kdyby na to měl, neřekl by nikdo ani půl slova, ale myslím, že mu na jaro ujel vlak . Venca s Havlíkem tam měli být už dávno! Košůt a Kerbr dle mě jediní, kteří chtěli, přesto, že se Kerbrovi moc nedařilo, ale jezdil a šlo vidět že chce.Doša, Šumi a Diviš též v pohodě, Divišovi chybí klid, jinak je to kluk šikovný . Velké díky patří především Hečovi-jen tak dál. Říkejte mi trenére ;)

  • juancarlos - 10.03.2014, pondělí, 12:50
    (0)

    ale Rime ty jsi jako dítě,naopak nejlepší je když hrajem blbě a vyhrajem, co nesnáším úplně nejvíc je umírání na krásu. Jako by jsi neznal naši statistiku, když hrajeme s posledním. Takže v této intenci klidně aŤ s Brnem hrajem ještě hnusněji,když to přinese výhru ;-)

  • celtic - 10.03.2014, pondělí, 12:40
    (0)

    Rim...napsal jsi to úplně přesně..Ondřejka tam měl být od té chvíle co dostali červenou a možná ještrě dřív....Valenta děs,ale nejhorší byl Košut,ten měl tolik kiksů..a nej v obraně byl Šimko...Diviš nejlepší hráč na hřišti,,jediné co jeho hře chybí je dávat góly

  • Greif - 10.03.2014, pondělí, 12:17
    (0)

    to už sem psal : jinak záchrana je fakt jistá včil bych provedl z jednu až dvě změny .. at si víc zahrají i mladíci .. Venca,Havlík,Trávník .. aspon poločas .. Hodnotit nebudu .. pač sem toho moc neviděl a co sem viděl tak se mě Kerb aj Diviš líbili ..

  • rim - 10.03.2014, pondělí, 12:08
    (0)

    Když zde někdo napíše kritiku po prohraném zápase, čeká ho v většině případů velká odezva nevole! Já tedy napíšu kritiku po vyhraném zápase. Mezi námi děvčaty, v sobotu to byla tragédie. Kdybychom dostali na 1:0 tak se z toho nevzpamatujeme a dostat na 1:1, tak bychom se strachovali i o ten bod. Jak se sice říká, historie se na předvedenou hru a její průběh neptá, jsou důležité body, ale toto... Nevím, proč tam Venca nešel daleko dřív. Kerbrovi to evidentně nešlo (nechci psát, že byl hrozný, ale tento zápas mu prostě nesedl) a Venca by to rozhýbal daleko líp. Valenta, to už je něco jiného! Ten mně v základní sestavě nesedí už delší dobu. Ven s ním! Šumi hraje s naprostým přehledem a proto bych tam raději vedle něho viděl Trávníka, jak Valentu. V Olomouci nebo v jiných klubech by takový borec dávno hrával a nehřál lavku. Především s jeho potenciálem! Heča zastupuje velmi dobře a Diviš? Ten má super pohyb a chce hrát. Myslím, že kdyby byl na druhé straně právě Venca, byl by to slušný "větr" z obou stran. Hlavně doufám, že takový fotbal nepředvedeme proti Brnu...

  • juancarlos - 10.03.2014, pondělí, 11:13
    (0)

    děkujeme Libore, miluju tyto zápasy,které vyhrajeme 1 :0 z penalty;-)

  • peetrs - 10.03.2014, pondělí, 09:28
    (0)

    Buď požehnán den, kdy ses Libore rozhodl pro SLOVÁCKO.... Skvělý player, skvělý člověk.

pristi
 Další články:
17.03.2014, pondělí, 10:32 - Slovácko vydřelo v mistrovské Plzni bod
16.03.2014, neděle, 08:44 - Fotbalisté Slovácka před těžkým zápasem: Je šance Plzeň potrápit
15.03.2014, sobota, 22:53 - Recept na Horvátha a spol.? Nesmíme být zalezlí, nabádá Šumulikoski
10.03.2014, pondělí, 14:13 - Na Plzeň Vávro - zrušeno
10.03.2014, pondělí, 07:55 - Rozhodčí vyloučením ovlivnil zápas, štvalo Brabce po další porážce
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace