včera, 13:25
Reinberk: Chceme určovat tempo hry
včera, 10:00
Na Pardubice jen s permanentní vstupenko...
29.09.2020, úterý, 19:52
U16: V dohrávce 8.kola mladší dorost zví...
Více na fcslovacko.cz
včera
Michal Kohút pred Pardubicemi
28.09.2020
Lukáš Sadílek po zápase na Slavii
27.09.2020
ohlasy po prohre žen se Slaií
FCS-Slavia 1:5/0:2/-liga žen v UH 27.9.2020
26.09.2020
Tiskovka po zápase na Slavii

Jméno:   Heslo:

Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 954 fanoušků
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
19.02.2020
Fanoušci v zápase s Baníkem
29.10.2019
Sektor B3 - místo kde stojíme za Slováckem!
07.10.2019
Fanoušci v zápase proti Liberci
06.08.2019
Fanoušci v zápase proti Gottwaldovu

Trenér Slovácka stráví Vánoce v Karibiku

22.12.2013, neděle, 18:48

Vánoce nejsou pro fotbalisty Slovácka jenom svátky klidu, lásky a pohody, ale také nezvykle dlouhého volna. Jak je budou trávit? Trenér a trojice hráčů nám poodhalili své plány před nejkrásnějšími svátky v roce.

Není žádné tajemství, že Svatopluk Habanec není velký milovník zimních sportů. Podle toho také směřuje plány na své volno. „Vezmu moje dcery (15 a 20 let) a letíme za teplem. Dovolenou plánujeme už několik let s kamarádem Lukášem Přerostem, trenérem Ústí nad Labem. Párkrát jsme absolvovali Egypt, byli jsme v Turecku a letos máme v plánu na devět dní Dominikánskou republiku. To bude náš Ježíšek pro všechny," prozradil s úsměvem kouč Slovácka.

Záložník Jiří Valenta, který se v letošním roce oženil, má svátky rozdělené na dvě poloviny. Odchovanec pražské Slavie nejprve zamíří do hlavního města, ale Štědrý den už bude trávit v Uherském Hradišti.

„Na pár dní odjedeme za rodinou, ale na Vánoce už budeme na Moravě. Máme malého prcka a chceme je trávit v klidu. Svátky si uděláme po svém, moc se na ně těšíme. Jenom kapr nebude, ryby totiž moc nemusím. Spíš budou k večeři řízky a bramborový salát," upozorňuje 25letý fotbalista, který prožije zbytek volna u rodinného krbu. „Po Vánocích se nikam nechystáme, žena dělá školu a je problém to skloubit. Malému je teprve rok a čtvrt, na dovolenou vyrazíme až v létě."

Stejně jako jeho spoluhráč ze zálohy bude vánoční volno trávit na dvou místech i Milan Kerbr. Nejlepší střelec mužstva prožije Štědrý večer doma v Bílovicích. Žádné netradiční způsoby u jeho rodiny na svátky nečekejte.

„U nás jsou úplně klasické Vánoce. K večeři kapr, bramborový salát a na vytrávení malé pivko. Potom se jde k rodině, sejdou se tam bratranci, tety a sestřenice, zhruba deset až dvanáct lidí. Letos se chystám i do kostela. Minulý rok jsem nebyl, tak snad půlnoční nezaspím," říká s úsměvem odchovanec Slovácka. Zbytek volna s péčí maminky a mísami cukroví si moc neužije. Míří stejně jako v uplynulém roce na chatu kousek od Prušánek. „Hlavní organizátorka je kamarádka, jede nás vždycky banda okolo dvaceti lidí. Je to kousek od Hradiště, to nám vyhovuje," povídá Milan Kerbr.

Výhradně doma ve vesničce Kanaš, která se nachází kousek od Prešova, bude trávit celou dovolenou Patrik Šimko. Jeden z mladých objevů podzimu, který přišel v létě z olomouckého HFK, se k rodině podíval až po skončení první poloviny sezony. „Už jsem si zvykl, z Olomouce jsem jezdil sporadicky a z Hradiště poprvé až na Vánoce. Celé volno strávím s přítelkyní a rodinou, ale musím zajít na kávu se všemi kamarády, s kterými jsem vyrůstal," připomíná levý bek Slovácka a popisuje, jak u nich probíhá Štědrý den.

„Otec ráno připraví stromeček, který potom s bratrem zdobíme. Mamka mezitím vaří večeři. Na štědrovečerním stole u nás nesmí chybět kapustnica (polévka z kysaného zelí, uzeného masa, sušených hub, sušených švestek, klobásy a zahuštěná kysanou smetanou – pozn. aut.), ryba, bramborový salát a bobalky. To jsou asi centimetr dlouhé válečky z kynutého těsta, které se na Slovensku pečou na Štědrý den. Před večeří se všichni pomodlíme, dáme si vánoční oplatky s medem a schováme nějaké peníze pod ubrus, aby byl hojný i příští rok. Po večeři se znovu pomodlíme, poděkujeme za jídlo a rozdáme si dárečky. A samozřejmě celá rodina jdeme do kostela na půlnoční mši," přibližuje Patrik Šimko Vánoce na východním Slovensku.

Michal Kordula bude prý letos mlsat dietně

Když jsme zjišťovali, jak vypadají Vánoce u rodiny Michala Korduly, bývalého kapitána Slovácka a v současnosti asistenta trenéra Svatopluka Habance, poslala nám jeho manželka tento rozkošný mail. „Vykuchat" z něj jen pár vět nám přišlo líto, takže tady vám ho nabízíme v plném znění.

„Zasílám svou slohovou práci – ale jsem učitelka na mateřské, takže to pak dopadá takto," uvedla svůj mail se smajlíkem.

Taaaakže… Vánoční čas u nás.

Michal zahájil fotbalové volno pobytem v rakouských Alpách, kam odjel s naším synem Šimonem a partou kamarádů lyžovat. Po ukončení posledního školního týdne tohoto roku odjíždíme k rodičům do Jablonce, kde se poslední adventní neděli chystáme do Prahy nasát vánoční atmosféru a navštívit muzikál. Každoročně se těšíme na bílé Vánoce a na lyžování v Jizerkách, takže bereme lyže a doufáme, že alespoň tam sníh napadne. Jelikož ještě nemáme všechny dárečky, čeká nás návštěva nějakého obchodního domu v Liberci, ježdění po plném parkovišti a dávání si předsevzetí, že za rok to uděláme jinak. Na štědrovečerní večeři se podílí moje mamka, tedy i taťka, neb ten je vrchní zabíječ kaprů. Večer se u stolu spolu s námi a s rodiči sejde i můj bratr a děda, všichni jíme rybí polévku, kapra a salát, jenom Michal a děti mají lososa. Potom už je to hlavně o dětech a jejich dárečcích, pohádkách a dobrotách, i když Michal po ukončení kariéry začíná trošku měnit svaly na tuk, takže bude prý mlsat dietně. V Jablonci se mimo lyžování těšíme do Babylonu v Liberci a nějaký čas určitě strávíme ve squash centru, kde se každoročně scházíme s kamarády na kafíčko a kluci tam většinou jdou hrát squash nebo tenis.

Na Silvestra už pojedeme zpět do Hradiště a letos máme v plánu ho strávit s rodinou bývalého fotbalisty Ríši Hrotka.

Čtenáře Slováckého deníku zdraví a přeje krásné Vánoce Markéta Kordulová

Share |
Zdroj: denik.jpg
Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 24.12.2013, úterý, 09:16

Krásné a příjemné prožití svátků vánočních, šťastný Nový rok a hodně radostí s tím naším milovaným Slováckem, Vám všem přeje Šovkovskij :-)

• Babu - 23.12.2013, pondělí, 19:39

fajn článek v předvánočním čase:-)

• Hory - 22.12.2013, neděle, 19:28

Hezké vánoční počtení.

pristi
 Další články:
03.01.2014, pátek, 08:15 - Slovácko začalo přípravu. Už bez Volešáka
03.01.2014, pátek, 08:13 - Tomáš Rada: Přes svátky jsem chodil běhat, jinak bych byl celý leden v háji
02.01.2014, čtvrtek, 12:01 - Záložník Volešák mění dres, ze Slovácka přestupuje do Příbrami
02.01.2014, čtvrtek, 11:56 - Volešák na odchodu ze Slovácka. A Kubáň?
18.12.2013, středa, 17:08 - Už potřebuju změnu, říká slovácký záložník Volešák
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace