*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Nikdo asi nečekal, že se bude jaro vyvíjet takhle, přemítá kouč Slovácka

03.03.2018, sobota, 09:10
Kordula portret_velky.jpg

Je to k naštvání. Čtyři body z úvodních dvou zápasů jsou sice nad plán, fotbalisté Slovácka si ale v tabulce i tak paradoxně pohoršili. Zatímco přezimovali s jednobodovým náskokem před sestupovými příčkami, po sérii nečekaných výsledků týmů ze spodní části tabulky má Slovácko stejně bodů jako patnáctá Jihlava.

„Nikdo asi nečekal, že se bude jaro vyvíjet takhle, ale body si musíme uhrát sami. Trápit se výsledky soupeřů je zbytečné,“ říká kouč Slovácka Michal Kordula.

Jeho tým nejprve poprvé v sezoně zvítězil venku (2:1 na hřišti poslední Ostravy), poté remizoval doma se Spartou. V sobotu se Slovácko představí na hřišti dalšího z mužstev usilujících o účast v evropských pohárech - v Olomouci.

„Před zápasem bychom další remízu asi brali, ale uvidíme, jak se utkání bude vyvíjet. Tím zároveň rozhodně neříkám, že budeme na remízu hrát,“ upozornil Kordula.

Zatímco na podzim Hanáci platili za dravce, na jaře budí rozpaky. Remízu s první Plzní ještě mohou brát pozitivně, ne tak porážku 0:1 v Brně.

Jméno Heslo
text
  • tvojemama - 05.03.2018, pondělí, 22:29
    (0)

    Věřím, že se zachráníme. Nebude to lehké, ale dáme to. Někteří tady píšou, že se spadne a bude konec světa. Kdyby se spadlo, odešlo pár hráčů, tak by ten tým stejně hrál o postup. Třeba Olomouci to prospělo. Samozřejmě, že nechci spadnout, ale nemyslím, že by to byl konec světa. Zase by si někteří té první ligy víc vážili. Vždyť na to kolik máme peněz, tak fungujem hodně dobře.

  • KEIKIN - 05.03.2018, pondělí, 17:26
    (0)

    champyon: Víš proč nehrává Machalík ? Podle mého pracuje na zlepšení obranné fáze a trenér s tím progresem ještě není spokojený. Ten post co hrával bývá těžký v tom, že narážíš na nejlepší hráče (často kapitány) soupeře.

  • champyon - 05.03.2018, pondělí, 17:01
    (0)

    riedlss: Hlavně nepanikařit a pořád hrát svou hru a zkusit víc střílet (hlavně Janošek to v noze má) a cpát se víc do vápna. To není možné, aby to tam nezačalo padat. A občas si pomoct aj nějakou tou standardkou. Jihlava a Karviná no comment, ale Baníku začíná ujíždět vlak a Bolka je taky v řiti. A je taky dobře, že Dukla a Zlín nesbírají moc body.

  • champyon - 05.03.2018, pondělí, 16:49
    (0)

    Babu: Machalíka jsem opomněl. Ten poslední dobou ani moc nehrává, jak kdyby zamrznul. To samé Rezek. Naopak Janošek to vzal hned ze začátku za správný konec. Ten musí hrát, ikdyž je to namísto Šumiho. Škoda Hellebranda, ten se jaksi vytratil, ani na lavce nesedává. Hraje jen za juniorku.

  • riedlss - 05.03.2018, pondělí, 16:04
    (0)

    Champion/keikin: souhlas se vším. Škoda, že hra, ikdyž bez těch branek, začíná dávat smysl zrovna v trochu nevhodnou dobu, kdy jsme pod tlakem sestupu. Spousta lidí je teď k výkonům slepá, ptž chce každý logicky body. Borci to budou mít těžké, ale zbývá nám něco jiného než věřit? Ne! A bohužel sbírají body všichni že spodku. To by také nikdo nečekal. Je to souhra zajímavých událostí, náhod, možná paradoxů, které nám zrovna nehrají do karet. Ale to je život, nic není zadarmo. Jdeme dál! Ještě není konec, teprve začátek :)

  • Babu - 05.03.2018, pondělí, 15:40
    (0)

    champyon: hodně moc souhlasím... říkala jsem to už loni, že prostě naši záložníci góly nedávají a to je to, co nám chybí. Petr, Navrátil, Machalík, Havlík, ti by si měli připisovat 2-3 góly za půl sezony, protože jsou ofenzivní hráči.. Navrátil si asi na gol nevěří, dostane se k brance a přihraje..

  • Babu - 05.03.2018, pondělí, 15:38
    (0)

    FcS: psalo se to 15.2., že s ním nemůže Slovácko počítat na start a že odhadují délku zranění na 2 - 3 týdny. O víkendu to tedy bylo 18 dní, takže ta doba zas tak dávno neodbila, jak ty říkáš..

  • KEIKIN - 05.03.2018, pondělí, 15:27
    (0)

    Tak ono už se to drilovalo na podzim, bohužel jsme individuálně chybovali v obranné fázi, jako teď v Olmiku. Já jsem tu Kordiče velebil a nazval ho český Simeone. Sklidil jsem vlastně posměch a na podzim tu bylo tolik hejtů na jeho adresu. Je vidět, že spousta fans fotbalu nerozumí reagují jen na blbý výsledek. A já jsem hrozně rád, že nastavená strategie přináší výsledky. Chce to nechat ještě nějaký čas, aby vznikly automatismy. HAWK

  • champyon - 05.03.2018, pondělí, 14:46
    (0)

    Chce to začít dávat góly, to víme všeci. Hra je na pohled pěkná. Když se podívám na našu tabulku střelců, tak je to hrozně žalostná bilance. Jediný Zajíc nám ligu nezachrání. Hrozně moc očekávám od Navrátila, on se do šance i dostane, ale jeho koncovka je velice špatná. Takový hráč by měl dát za sezónu aspoň 5 gólů a zatím má aktuálně na kontě velkou 0. To samé Kuba Petr (1 gól), u něho je vidět zlepšení, ale furt je to málo. Krajní obránci Divíšek a hlavně Juroška jsou výborní v podpoře útoku. Havlík by se mohl dát do kupy po narození syna. V sobotu za 3 body!

  • FcS - 05.03.2018, pondělí, 14:00
    (0)

    Zajímalo by mě, kdy bude aspoň na lavce Shirakli. Trenér říkal 2-3 týdny a tato doba dávno už odbyla 🤔

  • huhu - 05.03.2018, pondělí, 12:34
    (0)

    Bayern: tak na tento nadstandart, to znamená přesná finální přihrávka nebo nečekané řešení situace, kreativita...na to potřebuješ už nadstandartní hráče, kteří jsou ve spartě, slavii či plzni. U nás je to všecko moc upracované, očekávané, viditelné. A kdyz uz se Zajíc dostane do šance, jako s olmikem, kde měl vyloženou šanci, tak se ukopl. Ale zas nemožeme po něm chtět aby to tam sázel, musí se přidat i jiní.

  • Bayern Munchen - 05.03.2018, pondělí, 12:16
    (0)

    to hešpy: moje slova, po šestnáctku, jsme teď možná nejlepší v lize, ale ve vápně a co se střelby golů týče, možná jedni z nejhorších. A vítěze dělají goly a ne hra po šestnáctku, to nám na záchranu stačit nebude...

  • hešpy - 05.03.2018, pondělí, 11:59
    (0)

    Ty vole to jsou furt kecy, že s takovou předvedenou hrou nemůžou spadnout. Hrajou dobře kolem vápna, to je pravda, ale nezapomínejte, že fotbal se hraje na góly. :)

  • FansHonza - 05.03.2018, pondělí, 11:52
    (0)

    Pokud na kluky nedopadne nervozita z toho, že jsou na sestupové příčce a týmům kolem nás se daří, a vydrží u fotbalu, co předvedli v sobotu, tak nemůžeme spadnout. Sobotní výkon aspiruje na TOP5, samozřejmě je potřeba přidat branky. Tak dobrý fotbal jsme nehráli ani nepamatuju. Pod Standou a Habancem jsme třeba taky zahráli pěkný fotbal, ale zejména pod Habancem to bylo takovým hurá způsobem. Teď hrajeme fotbal, co má hlavu a patu, hráči přesně znají způsob hry, vědí o sobě navzájem a zkrátka takticky je to supr. Ten vysunutý presink, to je pecka. Je vidět, že v zimě fakt dřeli a tak jak jsem se obával, že Kordič bude ztrácet takticky, tak zatím opak je pravdou. Jen tak dále, hlavně zůstat silní psychicky a mentálně a bude to dobré!

  • karagavrylydys - 05.03.2018, pondělí, 11:45
    (0)

    Tak si taky zatipuju: Bohemka 1 bod, MB 0, Liberec 1, Karviná 1, Brno 3, Dukla 3, Slavia 0, Teplice 1, Plzeň 0, Zlín 1, Jablonec 3 (výměna za Pohár), celkem 30 bodů a záchrana.

  • volič - 05.03.2018, pondělí, 11:35
    (0)

    @Babu:pěkné a ne nesplnitelné se zateoretizování

  • Greif - 05.03.2018, pondělí, 11:32
    (0)

    V současném stavu můžem klidně prohrát v karvine a Vyhrát v bolce

  • Babu - 05.03.2018, pondělí, 11:25
    (0)

    Když si zateoretizuju.. doma máme Bohemku, to musíme uhrát za tři body, pak venku Bolka a doma Liberec, to je oboje ošidné, nedokážu tipnout. To, že je Bolka tak nízko, je podezřelé v českém prostředí. Pak ale přichází duben a když se nám povede ten, tak jsme v klidu. Jedeme totiž do Karviné a doma máme Brno a Duklu. Tu musíme posbírat 6, 7 nebo 9 bodů prostě :D posledních pět kol máme strašně blbě nalosovaných - Slavia venku, Teplice doma, Plzeň venku, Zlín doma a Jablonec venku - v blbém případě nemusíme v těchto kolech uhrát nic.. prostě teďka doma proti Bohemce tři body, pak alespoň dva ze zápasů Bolka a Liberec a v DUBNU TO URVEME VŠECKO :D

  • Greif - 05.03.2018, pondělí, 11:22
    (0)

    Ten banik uz to nedá .. na Jablonec dát Hofmana na stopera či zkusit novou dvojici ?

  • Hory - 05.03.2018, pondělí, 11:05
    (0)

    Byl bych a jsem klidný.Mužstvo hraje dobře nebýt kiksu, tak je zase vše ok a i tak bude. Sestup bych přál a přeji si pro Boleslav a Duklu.

  • riedlss - 05.03.2018, pondělí, 10:03
    (0)

    Graife: někteří jdou asi do kotle Bohemky to tak vypadá :D

  • eLucky - 05.03.2018, pondělí, 09:54
    (0)

    Každý sa dá porazit, mosíme tomu ale jít naproti výkonem jako proti Spartě nebo teď Sigmě. To že teď to nevyšlo proti slabé Sigmě neznamená, že to nevýde proti v pohodě hrající Bohemce. Jenom jim mosíme vnutit svůj styl a proměnit šance, které se nám s herní převahou dříve nebo později naskytnou v zápase.

  • huhu - 05.03.2018, pondělí, 09:37
    (0)

    Babu: mě vykolejila ta Jihlava, měl jsem ji za otloukánka na úkor kterého se udržíme. Nevidím to moc dobře. Baník bude hrát s plzní někdy v dubnu, když už plzen bude asi mistr. Bolku neverim ze nechá někdo spadnout, Brno s pivarníkem je slušné, ale to jsme ted i my. Snad ta dukla....no začínám být skeptický, protože doma bohemka a ta hraje sakra dobře

  • Babu - 05.03.2018, pondělí, 09:19
    (0)

    Bolka, Dukla, Zlín jsou v křeči. Ani to Brno není moc daleko od nás. Je to vyrovnané jak prase, musíme bojovat a půjde to ;-) Jinak to byla možná tři nejzajímavější jarní kola vůbec.. Bohemka proti Dukle hrála dobře,ale to bylo taky způsobeno tím, že Dukla hrála totální kulové..

  • Pan Puk - 05.03.2018, pondělí, 08:43
    (0)

    V rozhovoru s vyhozeným Uhrinem poznamenal Uhrin, že v Bolce nebyla ani koruna na prestupy. Že se musely pustit hráči s velkou smlouvou. Navíc je bez dobrého gólmana. Myslím že to bude bitva do posledního kola. A kdoví jestli si nedáme se Zlínem přímý boj o udržení v lize v posledním domácím kole. Máme se na co těšit.

  • Greif - 05.03.2018, pondělí, 02:53
    (0)

    Jaké záda , jeden dva zápasy se jim nepovedou a budou v háji .. ale je to hezky vyrovnané Zlín s novým trenérem úplně tragicky, Bolka taktéž..

  • kecipep - 04.03.2018, neděle, 23:12
    (0)

    Hofi osma zluta, tak snad se uzdravuje Krejci. I kdyz ja verim i Patovi :-)

  • Bayern Munchen - 04.03.2018, neděle, 21:00
    (0)

    Povíme si po dalším kole, Bohemka je ve formě tak uvidíme jak si s takovým týmem poradíme, zatím jsme hráli proti klubům z formy už v Jablonci se ukáže pravá tvář...

  • riedlss - 04.03.2018, neděle, 20:44
    (0)

    Stabilně po třech zápasech.....

  • Bayern Munchen - 04.03.2018, neděle, 20:29
    (0)

    Tak nám ta záchrana začíná pomalu utíkat mezi prsty... Brno, Karviná, Jihlava nám ukazují záda, bodují stabilně, bohužel...

  • Jerry1984 - 04.03.2018, neděle, 17:00
    (0)

    no, teď by to měl odčinit v nejbližších zápasech a dokázat, že do brány patří.. tož uvidíme, včera to týmu pokadil, ale jinak taky moc práce neměl. hochu, hochu, už jsme tady, vždyť to znáš, za Slovácko hraješ...

  • JoKeR - 04.03.2018, neděle, 13:24
    (0)

    Při ošetřování brankáře se nehrálo od přerošení do rozehrání přesně 5:58. Takže skoro šest minut a rozhodčí nastaví 4??? A to nepočítám střídání.

  • guerero - 04.03.2018, neděle, 12:39
    (0)

    Olomouc je potřeba hodit za hlavu, je před nama Jablonec a je to zápas který když zvládneme, je velká šance vyhrát celý Mol Cup a pomohlo by to klukom aj psychicky do dalších zápasů o záchranu,takže příští týden bude důležitý pro celou sezónu, ve středu vyřadit Jabka a v sobotu klepnout klokany!

  • riedlss - 04.03.2018, neděle, 12:27
    (0)

    Že dostávají Heču obránci často pod tlak je nemoc už od Habanca. To všichni vidí. Souhlas, že je pak pravděpodobnější, že udělá chybu. Chyběla nám koncovka. Místo zakončení jsme vymýšleli zbytečnosti. Penalta jasná, ale kdyby Zaja dřív zakončil mohla to být jiná paráda. Střídání mohlo přijít dřív určitě. Nastavení byl výsměch absolutní. No a jak to vidí nahoře je jedno. Důležité bude jaký výkon budou hráči odvádět a ne ho hned pasovat na sestup. Říct, že sme neporazili nekopy je dost odvážné. Ti nekopové jsou třetí a s Plzní hráli doma bod :) že Karviná a Jihlava takto sbírá body, by před jarem nikdo z vás neřekl...... :)

  • celtic - 04.03.2018, neděle, 11:33
    (0)

    bohužel nehraje se na krásu a kdo má víc ze hry,ale na to kdo dá víc gólu,všeci vzadu sbírají body (Jihlava,která rozprodala půlku mančaftu,Brno),Karviná... a my prohrajeme s takýma nekopama,což mě hodně štve...na herní projev patříme do první čtyřky ligy (mužstva přehráváme),na neproměněné šance jsme na chvostu tabulky,bohužel a stejně tak jsme na tom teď i tabulkově

  • Bayern Munchen - 04.03.2018, neděle, 11:26
    (0)

    Taky jsem tam včera byl a můj pohled je asi tento, ano, přehrávali jsme Olomouc, ale pouze po šestnáctku, jako obvykle a to mi připadá málo. Skoro každý náš centr ze strany byl zblokován hned prvním hráčem Olomouce a pokud se dostal dále tak Jemelka nebo Radakovič byli tak dobří, že balon okamžitě odvrátili. Zajíc včera nevyhrál ani jednu hlavičku přes tyto obránce. Takže zase tolik vyložených střel na branku jsme neměli, abychom mohli vyhrát. Kdyby nebylo Hečovi chyby, tak by to tou vysněnou remízou 0:0 skončilo. Heča je dobrý golman, ale pouze v reflexu a na čáře. Jinak bída, rozehrávka žádná a ty chyby i při výbězích jsou strašné, ale jak říkám, takhle trpím každý zápas, to je ta nesmyslná hra beků na golmana, kolikrát už udělal chybu obránce nebo golman a dostali jsme z toho gol. No osobně bych dával do hry druhého útočníka dřív, když prohráváme, ale tak to je věc Korduly. K rozhodčímu se vyjadřovat nebudu, penalta jasná a žlutá karta pro Hofmana nás ještě dobře na dva zápasy ovlivní, myslím si, že o druhém sestupujícím po Baníku už je někde nahoře rozhodnuto a bude to Slovácko. Jestli si někdo myslí, že s Bohemkou získáme tři body, tak bych to viděl, že za bod budeme rádi. Bude chybět Hofman a věřte mi že Tetteh, těm našim obráncům udělá vzadu pěkný vítr...Tak to vidím aspoň já :-(

  • celtic - 04.03.2018, neděle, 11:24
    (0)

    co se týče Heči,tak je to jeden z nejlepích brankařů v lize,ale co se týče výkopů je to nejhorší brankař ligy,,,to je v každém zápase deset strašných výkopů a jeden dva se povede,,,akorát nechápu proč mu to ti stopeři pořád dávají zpátky když neumí odkopy...Daněk je spolelivý brankař,který má parádní výkopy,výborný postřeh a hlavně je vyšší a je jistější při standartkách...Heča je sice mrštný,ale je malý a většinu vzdušných soubojů vyboxovává před sebe,což je špatně....za mě by měl chytat Daněk,je to větší jistota ve výkopech a vzdušných soubojích...škoda že to trenéři nevidí,hlavně trenér brankařů...

  • Witeek - 04.03.2018, neděle, 11:17
    (0)

    Hespy: Vlasta hrál dnes víc vysunutý ne? A Sadílek byl spíše defenzivní. Pak přišel místo něj ofenzivní Machalík. Místo Petra šel na plac útočník Kubala. A třeba takový Břečka závěr zápasu odehrál taky vepředu! Takže taktika byla dobrá a ač jsem byl spíše odpůrce Korduly,tak poslední dobou mě naopak přesvědčuje, že ten náš fotbal má hlavu a patu. Za mě včera prostě dobrý.

  • Artigas - 04.03.2018, neděle, 10:24
    (0)

    huhu: to má, ale lepší než Filipko? Mira to byl ďábel, který si perfektně pokryl vápno a některé jeho zákroky byly famózní. Pravdu máš, že obránci často cpou balón Hečovi a ten prostě nohama neumí, takže tady je na místě trenér, aby naučil obránce rozehrávat dopředu a ne spoléhat na gólmana. Je to smutné, že prohrajem zápas takovým gólem, navíc, když Olomouc nehrála absolutně nic... :((((

  • Ykarus - 04.03.2018, neděle, 10:16
    (0)

    Trener me taktez presvedcuje, ze dostal sanci opravnene. Ma to hlavu a patu, dobre se na to diva jak soupere prehravame.

  • huhu - 04.03.2018, neděle, 10:06
    (0)

    Artigas: souhlas s Dankem, ale nemožeš o Hečovi říct že je Dřevák. Podle mě má naprosto průměrnou techniku, třeba i lepší než měl Filipko. Ale uvědom si jak sme hráli před 6 nebo 7 lety a jak hrajeme ted. Ten golman má třeba o 100% víc balonů na noze za zápas a s tím roste i to riziko. Břečka mu to včera nemusel dávat, ale bohužel pokyny od Korduly zní jasně.

  • Šovkovskij - 04.03.2018, neděle, 10:03
    (0)

    S potěšením konstatuji, že po prohře se schází individua a lůza, kterou jsme tady tak vzývali po dvou předchozích zápasech:-)

  • karagavrylydys - 04.03.2018, neděle, 09:58
    (0)

    Artigas: Souhlas, Daněk na plac!

  • Babu - 04.03.2018, neděle, 09:54
    (0)

    Mně střídání přišlo ok, i když mohlo přijít o něco dříve. Ale on prostě podle mě počítal s nastavením min. 7 minut..pro zdrha: sorry neuvědomila jsem si, že čtvrtý sudí to tam jen naboucha. Jinak na stadione to vypadalo, že ošetření bylo od 67. Do 74. Minuty.

  • Artigas - 04.03.2018, neděle, 09:51
    (0)

    riedlss: ty vole, nic neplácám, Heča je podle skutečných brankářů, co byli v FCS, Drobiszem počínaje a Filipkem konče, dřevák. Včerejší hrubica nebyla jediná, téměř totéž předvedl na Spartě a znovu jsem přišli o body. Dávno měl chytat Daněk...

  • Hory - 04.03.2018, neděle, 09:29
    (0)

    Mně naopak trenér teď na jaro přesvědčuje, že střídání časuje dobře a včas. Včera kdyby to rozhodčí neukončil předčasně, tak to vše dávalo smysl.

  • hešpy - 04.03.2018, neděle, 09:10
    (0)

    Navíc Kordula podle mě neumí reagovat na průběh zápasu, aj když toto mužstvo prostě musí bodovat, protože je tam kde je, tak bude furt kopat na 2 defenzivní záložníky, aj když se prohrává, nezmění formaci, vůbec nic, toto podle mě není absolutně moderní trenér.

  • hešpy - 04.03.2018, neděle, 09:04
    (0)

    Já ten zápas viděl, gól se stane, za to bych Heču nevinil, je pravda, že ta jeho rozehrávka nohama je příšerná, ale ti obránci mu to budou fakt přihrávat dozadu, Olomouc naprosto jalová, nechápu jak takový mančaft může být druhý, Slovácko kdyby ten gól nedostalo, možná by ten gól i dalo, penalta podle mě jasná, byl to zápas blbec, jediné co se mně nelíbilo byl opět pan TRENÉR, který střídá v 92. minutě, první střídání mělo přijít někdy v 60. minutě a ne v 80+. Tak zase neříkejte, že se tady hážou jenom negativa.

  • riedlss - 04.03.2018, neděle, 07:55
    (0)

    Nikdo tu nevykřikuje, že se Bohemka porazí sama. A kdo si to myslí, nesleduje asi fotbal a už vůbec ne tady, čemuž bych se vůbec nedivil. Je to další zápas doma prostě a to je šance k úspěchu tří bodů. Ale to by se nesměli všichni předem posrat. My jsme po třech zápasech nemuseli mít ani bod a to bych chtěl vidět tady tu bandu ,,trenérů,,. Z některých lidí tady je mi naprosto blivno! Fotbal se hraje na branky, ano, ale někteří ten zápas asi ani neviděli, někteří ani vidět nechtěli. Vidíte výsledek 1:0 a už měníte pleny. Hečovi byste někteří nejraději uťali hlavu. Já říkám, každý začnete první u sebe!

  • Hory - 04.03.2018, neděle, 07:55
    (0)

    Je to tady tradiční folklor. Pokud se prohraje, stránky a stránky většinou urážlivých komentářů na mužstvo a když se vyhraje, tak pohodová diskuze od skutečných fanoušků.

  • riedlss - 04.03.2018, neděle, 07:46
    (0)

    Artigas: ty vole co to plácáš s tím nepodařeným krokem trenéra, že nechal chytat Heču. Si spadnul z velké výšky myslím. Někteří by si měli dát od fotbalu pokoj. Fotbal se hraje na branky jasně, ale kdo viděl zápas nemůže mít tak stupidní řeči. To by jeden nepochopil!

  • Slovácko Kingdom - 04.03.2018, neděle, 07:44
    (0)

    Někteří tady by si fakt zasloužili obuškem po hlavě od Ondráčka. Už tady tu diskuzi zrušte. Většina fanoušků Slovácka už to tady na diskuzi stejně vzdala a zůstali diskutovat vesměs jen fanoušci první ligy.

  • Šovkovskij - 04.03.2018, neděle, 06:42
    (0)

    Casillas...

  • Šovkovskij - 04.03.2018, neděle, 06:41
    (0)

    Šovkovskij neudělal chybu? Casilas, Buffon, Neurer, Čech? Běžte někam....

  • Šovkovskij - 04.03.2018, neděle, 06:40
    (0)

    Tady to špinění Heči mně už fakt nebaví! Jedna z našich opor, kterrá podává nadstandartní výkony během celého působení ve Slovácku. A pro trotry: podíveje se na průběžné známkování hráčů ligy na idnes, nebo na isportu. Někteří, běžte prostě do prdele:-)

  • Ferda1 - 03.03.2018, sobota, 23:23
    (0)

    Jeddeš kurva s fotbalkuu,zmrlej,plnej emoci s hane a přečteš si,poslechneš. Tak asi jedem z jineho zapasu do prdele,za mé dobry. Jeddem dal,ne kurna

  • Ferda1 - 03.03.2018, sobota, 23:16
    (0)

    Hej vy kreteni,kolikrat na hečis podržel? Jednou uděla minelu a už je blbec? Jdite do hajzlu kreteni! Dnes se dalo vyhrat,ale stalo se,tak jedem dal,ne

  • volič - 03.03.2018, sobota, 22:55
    (0)

    hešpy: ale tak se k zápasům přistupovat má,je to jako vojáci před bitvou,mosíš to mužstvo hecovat,nepřipouštět si prohru,posílit jejich sebevědomí,jít do to naplno,takže logicky,kór na webu fanoušků,tady pořád někdo vykřikuje,jak se bohemka dá,přeješ si snad něco jiného?

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 22:49
    (0)

    Jeden z nejlepších výkonů sezony. Bohemka se sama rozhodně neporazí, tak hurá na to ;-)

  • hešpy - 03.03.2018, sobota, 21:48
    (0)

    Tady pořád někdo vykřikuje, jak se dá Bohemka, která mimochodem nehraje vůbec špatně, ale co když se nedá? To už bude slušně řečeno v hajzlu. :)

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 21:11
    (0)

    Prostě smůla, jinak to nejde nazvat. To,že když Heča odkopává je vždy horor se dnes bohužel opět potvrdilo. Nic proti němu nemám,ani mu tu dnešní hrubku nevyčítám,ale pořád říkám, že jedničkou v bráně má být Daněk. Jinak boj o záchranu má super náboj a je to parádní zápletka. Nemám strach, že by se nás sestup týkal. V sobotu dáme Bohemku a jede se dál.

  • Artigas - 03.03.2018, sobota, 20:40
    (0)

    Kvůli fatální chybě trenéra, který nechal v bráně Heču, naprosto zbytecna ztráta bodů. Nicméně jsou v kaprlize daleko větší lamy, ševci nebo škodovka, která je bod od sestupu. Ovšem tahle nekonečná hra o zachranu nemůže bavit...

  • zdrh - 03.03.2018, sobota, 20:03
    (0)

    babu: Souhlas, dneska Sigma hrozný výkon a Slovácko si zasloužilo minimálně bod, spíše všecky tři. Co ti ale vadí na 4. rozhodčím, to fakt netuším. O délce nastavení rozhoduje hlavní. A 4 minuty byly extra málo, sám jsem počítal tak se sedmi (ale nevím přesně, jak dlouho byl ošetřovaný Buchta, ale minimálně 5 minut to bylo).

  • zary.cz - 03.03.2018, sobota, 19:39
    (0)

    A mimochodem. Havlík nehrál protože byl v porodnici. Narodilo se mu dítě.

  • Babu - 03.03.2018, sobota, 18:58
    (0)

    Přesně tak, hodit za hlavu a za týden porazit doma Bohemku a bhde veseleji :)

  • Bayern Munchen - 03.03.2018, sobota, 18:55
    (0)

    To co předvedl Heča je neomluvitelné, dnes jsme měli aspoň s bodem odjíždět :-( A takhle trpím každý zápas s tou rozehrávkou na golmana, Heča nohama neumí nic a už ani umět nebude, byla otázka času kdy se tohle stane, bohužel :-((

  • zary.cz - 03.03.2018, sobota, 18:45
    (0)

    Hlavně se z toho neposrat! Příští týden Bohemka doma! Tam musíme mít 3 body!

  • zary.cz - 03.03.2018, sobota, 18:24
    (0)

    Za mě super výjezd! Škoda toho gólu, výkon nebyl úplně nejhorší ale mělo to své mouchy. Jinak vynikající výkon sudího a pomezních. Kteří schytali aspoň pár piv.

  • Babu - 03.03.2018, sobota, 18:19
    (0)

    Tak vzhledem k tomu, že flastry se nezveřejňují, je nám to k prdu. Tento transparentní systém jen posiluje touhu fanoušků chodit na ligu.. jako dneska to byl zase úplný orchestrion od hlavního a 4.sudiho.. sere mě, že nemáme ani ten bod, Sigma byla tragická..

  • Michal fcs - 03.03.2018, sobota, 18:01
    (0)

    Určitě jí písnout mohl, ale flastr za ní nedostane asi:-)))) Jo střídání mohlo být dříve

  • Babu - 03.03.2018, sobota, 17:51
    (0)

    Z mého pohledu ( fakt je to kousek od vápna z hostujícího sektoru ) byla 100%. Mega škoda je, že kromě Zajdy nikdo nestřílí.. mohl tam dát Machalíka a Kubalu dříve, nebylo co ztratit. Milana je mi líto, myslím že víc bodů nám vychytal než ztratil :( líbilo se mi, že ho Janosek došel poplacat hned po tom.. ten kluk je chytrý a bude ještě super. Za mě skvělá posila a charakter..

  • Michal fcs - 03.03.2018, sobota, 17:48
    (0)

    hmm, tak jasná......mohl jí klidně písknout,ale 100% asi nebyla. Jinak spoustu akcí řešíme složitě, na krásu a to je nanic. A Daněk dle mého názoru měl být na jaro v bráně, ty Milanovi odkopy do autu jsou špatné no a dnešek.....je to v prd..i

  • 123456789 - 03.03.2018, sobota, 17:45
    (0)

    Babu: Penalta bez debat, znemožnil mu zakončení https://tv.isport.blesk.cz/video/4724679/olomouc-slovacko-zajic-nezuzitkoval-danickovu-slibnou-prihravku.html

  • KubaM - 03.03.2018, sobota, 17:33
    (0)

    Hráli jsme moc hezky, v druhém poločase si Olomouc téměř nekopla, ten náš nedůraz a nedostatek sebevědomí v pokutovém území soupeře - to je ale něco. Strašně nám chybí střelba!

  • Babu - 03.03.2018, sobota, 17:25
    (0)

    Kdo jste se dívali z pohodlí domova, jak se jevil ten zákrok na Zajíce v půlce druhého poločasu? Nám to přišlo jako penalta bez debat..jinak ošetřování bylo 8 minut a nastavení 4, Proske dneska top výkon. A Olomouc neskutečně smatlaci, jak toto může být třetí (dnes druhé) v tabulce..

  • Witeek - 03.03.2018, sobota, 17:22
    (0)

    Podívaná to byla dobrá. Pěkné si ty balóny dávaly. Škoda,že tam Zajdovi něco nespadnulo, bylo tam šancí spousta. Nejslabší článek rozhodčí a nejsilnější Havlik, který nebyl na soupisce :)

  • barnabas.666 - 03.03.2018, sobota, 17:04
    (0)

    Možná by měl někdo vedení vysvětlit, že s tou partou trpaslíků sice možná budeme hrát naoko líbivý fotbal, ale do vápna jsou k ničemu. Pořád ještě platí, že se fotbal hraje na góly, ne na vířivý pohyb okolo šestnáctky.

  • bilas - 03.03.2018, sobota, 17:04
    (0)

    Dnes mi přišlo, že jsme hráli parádně,když vezmu v potaz Sigmu venku. Byly tam tutovky a celkem jsme si je rozebrali, ale když nevystřelí na nového golmana za 20 minut... Celý týden by teď měli trénovat breaky, to je katastrofa jak to dokážou zajebat + ty centry do prvního hráče. A co předvedl rozhodčí... jasná pecka a to, že nastaví 4 minuty po tom, co se tam golman válí asi 7 minut je výsměch. Nebýt toho Heči, tak tam určitě něco spadne. S takovou hrou, ale o záchranu nemám starost, dokonce musím říct, že tak dobře kombinačně jsme nehráli hodně dlouho, za týden se vyklepe doma Bohemka a pujde to!

  • Ykarus - 03.03.2018, sobota, 16:57
    (0)

    Mě se ten styl hry velmi líbí, po zemi nic na náhodu. Avsak dnes je to ztráta, ted' doma udělat Bohemku a bude se dýchat líp.

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 16:52
    (0)

    To těžce podělal s tím prodloužením. Tam nás poškodil.

  • Fífa - 03.03.2018, sobota, 16:50
    (0)

    4 minuty nastavení, to si dělá prdel ne?

  • hromik - 03.03.2018, sobota, 16:42
    (0)

    Havlík není na lavičce z jednoho prostého důvodu ! Mělo by se mu dnes narodit dítě takze je u porodu ;)

  • hešpy - 03.03.2018, sobota, 16:36
    (0)

    Kordula kdyby byl co k čemu, tak začne hrát teď na 3 obránce a posílí ofenzivu, ale to je na nej asi moc složité.

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 16:30
    (0)

    123.. prosím, aspoň nebuď trapný. Je pěkné, že se registruješ, abys naštval ostatní, ale naštěstí nejsme tak hloupí jako ty.

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 16:30
    (0)

    Ať už zase vyhrajeme a je tu od těch magorů klid.

  • Valheru - 03.03.2018, sobota, 16:27
    (0)

    Tak už jsme z Hané i z Valašska :-D Sadílek s po levé straně vydal dopředu a hosté zahrávali rohový kop. Z rozehrávky nakrátko se ale fotbalisté z Valašska neprosadili, a tak domácí celou situaci ustáli.

  • 123456789 - 03.03.2018, sobota, 16:26
    (0)

    druhá liga taky liga

  • 123456789 - 03.03.2018, sobota, 16:24
    (0)

    KORDULO STŘÍDEJ

  • hešpy - 03.03.2018, sobota, 16:17
    (0)

    Haha, jsi vtipný.

  • karagavrylydys - 03.03.2018, sobota, 16:14
    (0)

    hešpy: V Eindhovenu.

  • hešpy - 03.03.2018, sobota, 16:13
    (0)

    Nevím jak vám, ale mne se ten Sadilek nelíbí, jeho bracha je úplně jinde.

  • ondicz - 03.03.2018, sobota, 16:03
    (0)

    @FcS: přestaň se navážet do artigase! :-P

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 16:03
    (0)

    FCS: on citoval Artigase

  • ondicz - 03.03.2018, sobota, 16:01
    (0)

    @Artigas: měls, ty máš přece vždycky pravdu

  • FcS - 03.03.2018, sobota, 16:00
    (0)

    tvl tu je zase odborníků. Celý polocas hrajeme výborně. Je otázka času, kdy tam padne gol. Ano je to velká chyba heči, ale kdyby nebylo něho tak máme třeba jeste o 6 bodů méně kolik jindy zachránil golu. ondicz jestli si fanoušek slovácka tak si kretén nejvyššího kalibru.

  • 123456789 - 03.03.2018, sobota, 15:57
    (0)

    Vasiljeva bych tam chodil

  • karagavrylydys - 03.03.2018, sobota, 15:57
    (0)

    Snad už konečně začne chytat Daněk ...

  • Artigas - 03.03.2018, sobota, 15:57
    (0)

    A neměl jsem pravdu? Kde je Olomouc a kde FCS? Ešte že tady si takoví borci že budu chodit áj na II. ligu.

  • pantok - 03.03.2018, sobota, 15:56
    (0)

    http://sportstream365.com/viewer/frame/?game=1245629&tagz=m7zOwlLPyNhYz9DSUM_I

  • ondicz - 03.03.2018, sobota, 15:53
    (0)

    @artigas: Úpřímně lituju těch 5000 lidí, co zaplatili, aby viděli takovou holomajznu. Njn, se soustředí na přestupy a dostanou čtyráka od Ježků... No jo, hrajte si v klidu, pěkně jste to prodali. S takovýma dřevákama prohrát to je hnus... Tož borci s takovým fotbalem se běžte vysrat,otrocké žebrotě,která neni schopná dat gola nikomu,dat tři body zadarmo??? Jak sleduju II. ligu, tak vyjede nahoru zřejmě Olomouc a ševci, tudíž pro tento dřevácký mančaft to bude poslední sezona, jelikož větší dřeváci už v SL nebudou.

  • 123456789 - 03.03.2018, sobota, 15:51
    (0)

    Nehrajeme špatně ale prostě Hečovi rozbit hubu

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 15:51
    (0)

    Volič - já to sleduji na isportu. musíš ale zaplatit 69 Kč.

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 15:50
    (0)

    Hrajeme dobře, věřím, že to otočíme. Nejaktivnější Juroška, škoda šancí co měl Zajíc a Navrátil a kolik toho dnes už schytal Sadílek, tak to je něco.

  • volič - 03.03.2018, sobota, 15:49
    (0)

    kde sa na to díváte

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 15:49
    (0)

    Artigas: Který pád je jistý? Ty už jsi na samotném dně. Opravdu už se nepiš, nejsi fanoušek.

  • huhu - 03.03.2018, sobota, 15:48
    (0)

    nehrajeme špatně, ale každý centr jde na prvního hráče. Juroška dobrý, ale chybí ta finálka. Verim ze si bod odvezeme

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 15:46
    (0)

    Velká škoda, zatím hrajeme skvěle. Škoda loženky Zajíce

  • Artigas - 03.03.2018, sobota, 15:42
    (0)

    Heca opět zazářil... Teď už je pád jistý, Karviná vede, Jihlava taky a FCS to opět posralo...👎👎👎

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 15:40
    (0)

    Po kolikaté už Heča svou hrubkou přivodil gol? Jsme lepší a on to tak podělá.

  • huhu - 03.03.2018, sobota, 15:38
    (0)

    to je ta zk*rvená rozehrávka od brankáře! jo a jihlava vede v teplicích, všecko se dnes daří

  • FCS10 - 03.03.2018, sobota, 15:05
    (0)

    Hory - vím jen o stránkách Blesku, za 79,- přes SMS

  • Hory - 03.03.2018, sobota, 15:00
    (0)

    Kde se to dá prosím sledovat? Děkuji.

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 14:41
    (0)

    Vzhledem k tomu, že není ani na lavičce, tak bych to viděl na zranění

  • spor - 03.03.2018, sobota, 14:40
    (0)

    snad se Havlik v juniorce rozehraje

  • spor - 03.03.2018, sobota, 14:39
    (0)

    Heča – Juroška, S. Hofmann, Břečka, Divíšek – Navrátil, Janošek, Sadílek, V. Daníček (C), Petr – Zajíc

  • kecipep - 03.03.2018, sobota, 14:38
    (0)

    Heča – Juroška, S. Hofmann, Břečka, Divíšek – Navrátil, Janošek, Sadílek, V. Daníček (C), Petr – Zajíc. Náhradníci: Daněk – Šimko, Jakub Rezek, Vasiljev, Šumulikoski, Kubala, Machalík.

  • volič - 03.03.2018, sobota, 14:16
    (0)

    co to zas meleš,fandi slovácku,zas vyrypuješ v pravou chvíli,nejspíš záměrně,ty fantóme zvědavý

  • Artigas - 03.03.2018, sobota, 10:51
    (0)

    Ten Sicharulidze je zřejmě fantóm, su zvědavý jestli vůbec někdy nastoupí, Krejčí dtto. Pomalu neobuli kopačky a už sú zranění... :(

pristi
 Další články:
04.03.2018, neděle, 12:26 - Olomouc - Slovácko 1:0, konečně gól, hrubkou domácím pomohl gólman Heča
04.03.2018, neděle, 11:34 - Milan Heča: Každý udělá chybu, nic si nevyčítáme
04.03.2018, neděle, 11:30 - Hečův kiks srazil Slovácko, které na jaře poprvé padlo
03.03.2018, sobota, 09:15 - Petr jde proti švagrovi a kamarádům
01.03.2018, čtvrtek, 20:01 - Emulze začnou účinkovat až v sauně, směje se brankář Heča
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace