*
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
10.03.2024
1.FC Slovácko - FC Viktoria Plzeň (1. liga žen)
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Když porazíme Duklu, jsme blízko záchraně, věří slovácký Daníček

20.04.2018, pátek, 12:21
danicek_vlasta_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka hrají druhý domácí zápas v řadě. Po výhře nad Brnem přivítají v sobotu Duklu. „Každé utkání je pro nás důležité,“ říká kapitán Vlastimil Daníček.

Na trávníku si v sobotu užili bouřlivou oslavu se svými fanoušky. To ale bylo spíš radostí z výhry v jihomoravském derby nad rivalem z Brna. Fotbalisté Slovácka sice soupeře poslali na poslední místo ligové tabulky, sami se však bezprostředních starostí se záchranou nezbavili. Od předposlední Ostravy je dělí jen dva body, a nutně tak potřebují porazit v dalším domácím duelu pražskou Duklu.

„Další zápas jara. Ale které utkání do této doby pro nás nebylo důležité?“ uvažuje slovácký záložník Vlastimil Daníček, který na jaře plní roli kapitána místo dlouhodobě zraněného Veličeho Šumulikoského.

Byla na týmu po vítězství nad Brnem cítit úleva?
Tak bych to rozhodně nechtěl říct. Já osobně žádnou úlevu necítím, koncentrace je u mě stále na nejvyšším bodu. Jsem rád, že jsme Brno porazili, ale i přes tu výhru je bodový rozdíl na spodek pořád těsný, nikam jsme se odspodu neposunuli. Nesmí přijít jakékoliv uspokojení.

Pokud byste si poradili i nyní s Duklou, už se zachráníte?
Věřím, že vyhrajeme, potom si myslím, že budeme hodně blízko, ale pořád nebude nic jistého. Takže rozhodně nepůjde ani pak jakkoliv polevit.

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 28.04.2018, sobota, 12:09
    (0)

    Nějaké video mám úplně na háku :)

  • huhu - 28.04.2018, sobota, 11:59
    (0)

    zary.cz: co v tom vidíš? snahu o poškození slovácka? směšné :)

  • zary.cz - 28.04.2018, sobota, 10:58
    (0)

    Ty vole. To jsou takový zmrdi. FUCKFAČR!

  • 123456789 - 28.04.2018, sobota, 10:31
    (0)

    Tak Slovácko na Slavii nezažije videorozhodčího https://pbs.twimg.com/media/Db2zyR9X4AA2RVy.jpg:large

  • vajdik - 25.04.2018, středa, 22:34
    (0)

    Tak to se omlouvám já ze se jednalo o utkání 3/2010 kdy se doma prohralo 2:0 a v te sezone Brno bylo nekde v klidu od záchrany. Jinak tady to byl v tom zápase dle Vás jen Švancara, bůh ví kdo byl v utkání Sparta - Plzeň, kdy tuším Plzen s Francem vyhrala v posledním kole na Letné a od te doby Plzen jde nahoru, prebrala spoustu hráčů Spartě atd....

  • kecipep - 25.04.2018, středa, 15:45
    (0)

    Přesně tak. Jen ať letí i letos a dlouho tam zůstanou.

  • champyon - 25.04.2018, středa, 15:09
    (0)

    Tehdá jsme tuším během 2.poločasu opustili kotel. O tom zápase se hodně psalo už předem, že je to domluvené i kurzy tomu nasvědčovaly. Brno navíc dohrávalo víc jak 50 minut bez vyloučeného Dostálka. Ale spíš si myslím, že hráči byli svázaní tou atmosférou kolem a posrali se z toho, ale Švancek ten gól nedal schválně, to bylo vidět. Jó, to byl legendární zápas.

  • Buriss - 25.04.2018, středa, 12:47
    (0)

    to vajdik: to jste myslel vážně? Chápu, že člověk se může splést, zapomenout..., ale je asi něco pravdy na tom, že věční kritici jsou jen internetový avengers. Pravidelní návštěvníci domácích zápasů, či dokonce fanoušci zcela určitě ne!!!! Kdo si nepamatuje tento humus zápas a "výkon" mercedesa, který to ostatně sám v nějakém rozhovoru nějaký rok po zápase přiznal, že schválně nedal gól.....jsou opravdu jen internetový hrdinové. Spousta lidí přestala minimálně na nějakou dobu chodit na fotbal, do kotle...a bohužel někteří do onoho zápasu skalní fans už nechodí doteď!!!

  • eLucky - 25.04.2018, středa, 12:03
    (0)

    to vajdik: Ty vole šak Brnu v tom zápase šlo o bytí a nebytí v lize!:D To že jim ani to v konečném součtu vůbec nepomohlo je věc druhá... ale tady nekonečné malé domů český fotbal posílají na úroveň albánie:)

  • vajdik - 25.04.2018, středa, 11:38
    (0)

    No Buchlove takové tvrzení ze zápasu kde ani Brnu ani Slovácku o nic nešlo v té sezoně - nevím nevím...co pak můžeme říkat o současných čutálistech kteří kolikrát za Slovácko nepromění ani tu 110% šanci?!

  • Dan - 24.04.2018, úterý, 22:05
    (0)

    Šovkovskij: přeju ,aby si měl pravdu s tím Zajdů. Howk.

  • Buchlovjak - 24.04.2018, úterý, 21:44
    (0)

    FOREVER: Protože jsem mu při té gigantické šanci viděl do očí asi na deset metrů a měl naprosto prázdno branku a nikým nebráněn to mohl krásně trknout a uhnul hlavou a jen to líznul. Nikdo mě nevymluví to, že to byl úmysl...

  • mag - 24.04.2018, úterý, 17:36
    (0)

    Další statistická zajímavost: z 10-ti jarních zápasů Slovácko prohrálo pouze smolně v Olomouci a s Libercem !!!! Super, opět se těším z fotbalu

  • FOREVER - 24.04.2018, úterý, 17:30
    (0)

    Buchlovjak: proč si myslíš že to dál švancara schválně vedle ? Šak on do té doby gól hlavou nikdy nedal..

  • kecipep - 24.04.2018, úterý, 16:00
    (0)

    Ještě nezapomenout zítra fandit Jablonci proti Zlínu. Když už se bohužel ta banda blíží k záchraně, tak rozhodně nesmí jít dál v poháru

  • Šovkovskij - 24.04.2018, úterý, 13:15
    (0)

    Naprosto souhlasím s názory třeba Ykaruse, či Stolmora, myslím, že to vystihli naprosto dokonale:-) A taky se podivuju nad tím, že se najdou pořád jedinci, kteří neustále jebou do Zajíce. Tito kritici by si měli uvědomit, kolik má Zajíc roků, že se jedná prakticky o jeho první, či možná druhou sezonu, kdy je útočníkem číslo jedna a měli by si přiznat, jaký potenciál v něm třímá. Já jsem skálopevně přesvědčen, že Zajda půjde s přibývajícími zkušenostmi pořád nahoru a myslím, že jej čeká ještě velká budoucnost. Takže věřím, že těmto kibicům ještě vytře zrak, protože neustálá snaha pořád někoho neoprávněně kritizovat, je až úsměvná. Zajíc je mladý a je snad pochopitelné, že mladí hráči mají občas výkonnostní výkyvy. Nicméně každý zápas má stoprocentně odbojovaný a zajímalo by mne, jestli remcalové z povolání vidí i tu černou práci, kterou odevzdává :-) Viděl jsem góly juniroky v Bolce a bylo to exklusivní. Nemusíme si sice nalhávat nic o kvalitě juniorské ligy, ale myslím, že jde vidět, že Irakli to v sobě má. Věřím, že přes léto dobře potrénuje, dokonale se aklimatizuje a do nové sezony půjdeme s ohromně potenciálním útočným triem Zajíc - Sicharulidze - Kubala (i když Kubala by se měl spíše vyhrát dle mého ve druhé lize, kde by pravidelně nastupoval a herně vyspěl. Nevěřím, že by si vedle zmíněné útočné dvojice pořádně zahrál).

  • kecipep - 24.04.2018, úterý, 12:19
    (0)

    Hory: Souhlas. Irakliho dva góly proti Bolce ho možná opět dostanou na lavičku a třeba i na plac :)

  • Hory - 24.04.2018, úterý, 12:04
    (0)

    Můj názor je ten, že s příchodem Krejčího ta obrana je ještě silnější a hlavně jistější a klidnější. Hodně mi to připomíná časy, kdy tam šéfoval Honza Trousil. S tím Krejčím to byl opravdu dobrý tah ho koupit,potřeboval trochu času na aklimatizaci a teď je to radost ho sledovat. A věřím, že stejné s tou aklimatizací a výkonem to bude u Irakliho. Jen si domnívám,že své umění nám předvede až v příštím ročníku.

  • stolmor - 24.04.2018, úterý, 10:56
    (0)

    http://www.hetliga.cz/tabulka/2018/aktualni?order=8&order_direction=2&stage=2 tak úplně vypovídající je pohled na tabulku, viz odkaz. V Jarní části nám patří 4 místo se ztrátou 2 bodou na první místo jara. Ale stejně se tady pořád budou vyskytovat neposkojenci a já naprosto souhlasím s názory šovkiho, greifa, karlíta, buchlova, ykaruse, eluckyho, babu a dalších fanoušků. Ty notorické neposkojence a nadávače na vše za faounšky nepovažuju ani náhodou a mohou si mě urážet jak chtějí, což se tady dělo. A řeknu to takhle tihle blbci by měli nastoupit na hřiště před plný stadion a hráči by jě měli nakopnout do prdele, tak, že se zastaví až v Moravě.

  • Pan Puk - 24.04.2018, úterý, 08:32
    (0)

    Ze statistik ligy taky vyplývá jedna zajímavá věc.
    Na podzim jsme uhráli 9 bodů a na jaře zatím 18
    Naopak Zlín na podzim 19bodů a na jaře 9
    Věřím že Zlín udoláme a ve finále ho v tabulce přeskočíme.

  • Greif - 24.04.2018, úterý, 08:21
    (0)

    Bude to až moc dokonale ( ale ne jen útok ale záloha více gólů )

  • Greif - 24.04.2018, úterý, 08:20
    (0)

    Vždyť jsem to říkal nemít mineli v Olomouci máme nejlepší obranu jara , to sem psal před Brnem či Duklou .. nyní Jablonec už dostal takže tu nejlepší obranu máme ;) jen zlepšit útok a bude to au

  • kecipep - 24.04.2018, úterý, 08:03
    (0)

    A také nejsme po letech nejtrestanějším týmem

  • Hory - 24.04.2018, úterý, 06:55
    (0)

    Tak jsem se díval na statistiky ligy a Slovácko má momentálně nejdelší serii bez inkasovaného golu. Myšleno ze včech mužstev v lize. Moc hezky se na to dívá. Věřím,že to bude platit i po utkání se Slávií!

  • Buchlovjak - 24.04.2018, úterý, 00:00
    (0)

    pane Ykarusi, hovoříte mi z duše :). Lépe by to napsal už snad jen náš glosátor Olexandr ;)

  • Ykarus - 23.04.2018, pondělí, 23:14
    (0)

    Já uplně zírám, že vy kteří sme už podle vás jsme měli být druholigový, že na to nemáme mančaft i trenera, že si dovolite ještě něco tady psat. Mančaft šlape, trenér má skvělou filozofii, Krejčí výborná posila, Irakli bude určitě taky, ale vám to nestačí. Zachránění jeste nejsmme, ale určitě nebudu tady vypisovat že doma nevyhrajem dva domácí zápasy. Představte si Hešpy, Bayern, Velký a jiný kokoti že by tak přemýšlel i mančaft? Mančaft přemýšlí naopak a to samé my fanoušci a tahneme za jeden provaz.Půl roku tady prudíte, jak je všechno špatně, pak se jeden kokot omluví a kritizujete dál? Táhnite do hajzlu, peníze na super hráče nejsů a ani není taková filozofie klubu, která se mě dokonce začíná líbit.

  • Buchlovjak - 23.04.2018, pondělí, 23:00
    (0)

    velký fando FCS a proč tě teda nikdo z těch co fandí třeba dvacet let nezná? Proč se nezapojíš do aktivit skalních fans? A proč jedeš teda vždy autem a sedíš někde na hlavní tribuně jak pecka mezi domácíma a nepodpoříš svůj klub fanděním v sektoru hostí?

  • Buchlovjak - 23.04.2018, pondělí, 22:55
    (0)

    vajdik: to že tu nemáme útočnou perzónu to je více než jasné a to že se toho dříve chopili Kowal, Polách, Abrahám a třeba i Švancek to je prostě pravda. Ale je to teď jiné a aspoň ten zprofanovaný "flinťák" nebude už tady nikdy opakovat to co mu nadosmrti nezapomenu. Když schválně minul hlavou bránu v zápase proti Brnu před pár lety a ještě přímo proti našemu kotli. Díky tomu jsme pukli 0:2. Za mě je to jen šašek se srdcem brňáka....

  • juancarlos - 23.04.2018, pondělí, 18:16
    (0)

    Tady je to snad už pravidlem, že sem nalezou lemra, které nikdo nezná a nutí nám ty svoje rádoby objektivní kritické žvásty. Ty velký fandí jestli si jedeš na zápas venku vlastním vozem a pak zalezeš na tribunu domácích, tak nejsi fanoušek Slovácka, ale leda tak přisírka a vořežprut. A to si myslím o všech, kteří toto venku dělají a i když je znám léta, jsou to u mě sráči, to je zase můj názor. Jinak děkuji mančaftu za dûležité bodíky, serte za kritiky, ještě není dobojováno ! FCS nafurt jelimani !

  • vajdik - 23.04.2018, pondělí, 17:00
    (0)

    Babu no na utkání si asi byla, viděla si ty kluky na hristi ze se ani nedivali když to Havlík kopak, proste srach v ocich jak to dopadne... Jinak predesle penalty jak jsem psal se Zlínem Jihlavou proměněné nebyly - takže moc neplatí to ze ty penalty u nás kluci dávají...me vadi ze jsou tu ti na kterých by to mělo lezet ta odpovědnost a ti pak na tu penaltu nejdou, viz. Daníček, Sumi (hrál jak se Zlínem tak s Jihlavou), teď Krejčí, Petr...ono ríkat jen ze mame mlady tym - ne ve vsem je to pravda, v základu hraje pár hodně zkusenych borců ;-)

  • Babu - 23.04.2018, pondělí, 16:45
    (0)

    vajdik: dokud tu penaltu dají, tak ať ju ide kopat klidně Milan Heča :) já tě chápu, ti hráči, na které se dalo spolehnout tu jistě byli, ale holt teď je ten tým úplně jiný, mladší, stmelenější, nejsou tam až takové osobnosti.. každá parta má něco. Ale určitě by někdo před zápasem měl být určený.

  • vajdik - 23.04.2018, pondělí, 16:29
    (0)

    babu - to si myslim že je prave spatne, ze v tymu není urceny proste někdo, kdo na sebe veme penaltu! Vsichni se jen na sebe divají kdo ma nejvic odvahy tak ten jde kopat. Rikam penalta nas pohrbila se Zlínem, malem i s Jihlavou. Od toho právě v týmu snad je Daníček, Krejčí a tito zkušení hráči ne že penaltu jde kopat Tok, Zajíc.... Ja jen reagoval na toho Švancaru, byl jaky byl..ale byla v něm jistota že se v těchto momentech neposral!

  • eLucky - 23.04.2018, pondělí, 15:39
    (0)

    to velkyfandaFCS: Ty veliký fando UH fotbalu z UH teďs mi to nandal. Kdybych si tu chtěl hrát na spravedlivého, tak mažu každý jiný názor než je můj. To že mám já jiný názor než ty nebo hešpy eště neznamená, že si hraju na spravedlivého ty velký fando. Na nic sem si nikdy nehrál a ani to nepotřebuju, su eLucky z Brodu, tak mňa každý na Slovácku zná. Ty tu možeš o sobě napsat co chceš a nikdo ti to nebude věřit, aj dyby to byla pravda.

  • Babu - 23.04.2018, pondělí, 15:38
    (0)

    vajdik: s tou penaltou si myslím, že nemáš pravdu.. jako ano, někteří u nás to sebevědomí úplně nemají, to souhlasím, ale Mara Havlík v rozhovoru říkal, že nikdo nebyl na penaltu určený (protože nic nekopeme), tak že si to sám vzal na bedra. Já to teda pochopila tak, že tím, že nikdo nebyl určený, tak si to vezme ten, kdo si v daný moment nejvíce věří... samozřejmě nejde naše současné borce srovnávat s Malarem, Kowalíkem nebo Doškem, kteří prostě byli prvotřídní šutéři :) ale třeba Marovi Havlíkovi se již jistě špetka sebevědomí navrátila :) Ještě by to chtělo, aby se prosadil zbytek zálohy - Navrátil primárně!! a po něm i Sadílek, Petr.

  • Babu - 23.04.2018, pondělí, 15:28
    (0)

    velkyfandaFCS: mě by zajímalo, jak možeš vědět, že tomu fandíš mnohem dýl než Greif :D my prý máme patent na rozum a přitom jsi tu první, kdo říká, že fandí nejdýl, ostatní nepíší pravopisně korektně a jsme kašpárci. Víš, co je na takovýchto internetových rozumbradech nejlepší? Že jsou schopní online urážet člověka jak největší kanálníci co pět minut, ale když jim řekneš, ať dojdou na pivo, že si to řekneme z očí do očí anebo se pobavíme jako normální dospělí lidi, tak nikdy nikdo nikam nepřišel.. podívej se, piš tu normálně, nekydej hnůj na hráče a věřím, že si tu v klidu podiskutuješ.. jenže ty normálně diskutovat nechceš, neboť hledáš co řádek záminku na rýpnutí si :-) tak čus, nejvěrnější fanoušku z UH.

  • Greif - 23.04.2018, pondělí, 13:39
    (0)

    V těchto dvou zápasech nebylo prostoru zkoušet nové útočníky když je něco natrenovane , určitě ale nyní by měl jak Kubala tak Irakli dostat více šancí

  • Greif - 23.04.2018, pondělí, 13:37
    (0)

    Hespy jednoduché přečti si co si tu napsal za poslední rok , Jenda špína za druhou to se týká dalších x zablokovaných nicku typu tominaxxl , hespy kdy konečně ty vylezeš z té své prdele a sejdem se na výjezdu či na stadione ..vážně by mě zajímalo kdo jsi , zatím tady umis jen lezt druhým někam.. a poplacavat se po ramenach jak to krásné kritizujeze, urážet Kordulu jaký je hrobař , zamet si před vlastním prahem a neležel velkému fandovi do prdele ... velky fanda ty jsi co za figurka Jenže u mě je jasné Tomino lxxl či x dalších zablokovaných nicku, z tebe nikdy nic normálního nevyleze a platí o tobě to samé co u hespyho jen debil si dá Nick velkyfandafcs a první co zase kritizuje, nebo se mýlím a uvidím tě na výjezdu na Slavii ? Či kdekoli jinde ? Ne odpovím si sám ty max internetoví hrdina co tady bude rozdávat rozumy a nadávat na Slovácko a Kordulu ...

  • Dan - 23.04.2018, pondělí, 13:31
    (0)

    Mně se také jevil Zajíc nejslabší z našich a to nejen v posledních dvou zápasech.Je pomalý, má problémy s balonem a to jeho běhání od obránce k obránci a k brankařovi účelné nevidím. Kubala,když nastoupí tak je tam vidět fotbalový potenciál.Kdyby Kubala dostal tolik času jak Zajíc myslím si že by tam bylo branek daleko víc.

  • Artigas - 23.04.2018, pondělí, 13:25
    (0)

    Kdyby tak borci hráli od začátku, tak úplně v POHODĚ mají střed tabulky a jsou v klidu. Kde ale je ten Gruzínec, proč už není v áčku?!?!

  • eLucky - 23.04.2018, pondělí, 13:22
    (0)

    to velkyfandaFCS: Jestli ti příde něco divného na tom, že se tu budou brat jinak nicky, které jsou tu roky a jinak nicky, které se tu objevili nedávno, tak potom je dobře, že ty nejsi správcem tohoto ani žádného jiného webu;) A nepřekrucuj moje slova, neřekl sem, že to rozhoduje o názoru, ale že je rozdíl ve vnímání takto odlišnýc nicků!

  • KEIKIN - 23.04.2018, pondělí, 13:21
    (0)

    FansHonza: Cena za Zajíce na trhu stoupá, je jen otázka času, kdy přijde nabídka, která se nedá odmítnout. Já osobně bych čekal na jeho pozvánku do áčka repre nebo případně na start v evropských pohárech. https://www.transfermarkt.com/tomas-zajic/profil/spieler/324041 Pod 20 míčů bych ho nepustil.

  • eLucky - 23.04.2018, pondělí, 12:31
    (0)

    to hešpy: Mě klidně ne, ale snad je rozdíl, když je tu uživatel, který je na webu registrovaný před 8-9 lety - jako Greif - a uživatel který tu má registraci rok aj s cestů. Sů tu nicky, které tu vystupují svým jménem roky a kdo se trochu zajímá o kotel, tak bez problému ví, kdo za těmito nicky stojí. To sa u tebe nebo velkyfandaFCS říct nedá... tak to prostě je. Nicméně samozřejmě třeba za 10 let...

  • hešpy - 23.04.2018, pondělí, 12:22
    (0)

    Ach ano, bezejmený nick, to tady dlouho nebylo. To se ti tady jako mají ti anonymní přijít představit nebo co?

  • eLucky - 23.04.2018, pondělí, 11:33
    (0)

    to hešpy: Greif tu sice je pořád urážlivý, což mi příde taky moc, ale aspoň tu neuráží Slovácko - taky proto tu jeho výlevy nejsou mazány. Navíc v jeho prospěch hraje to, že on není bezejmený nick, ale za názory na fóru si stojí i ve skutečnosti. I když některé jeho extrémní názory nesdílím, tak za toto si zaslouží v dnešní době klobouček.

  • hešpy - 23.04.2018, pondělí, 11:23
    (0)

    Greife, můžu se tě na něco zeptat? Jsi tady jediný, který neustále někoho napadá. Proč to děláš? Nikdo jiný to tady nedělá, vede se tu diskuze, která sice není příjemná, ale okamžitě o někom psát, že jsou špíny je snad moc, ne? Můžeš napsat i něco lepšího a ne takové hnusy. Nevím jestli si něco kompenzuješ, ale jsi tady jediný, který tady neustále někoho buří.

  • Greif - 23.04.2018, pondělí, 10:54
    (0)

    Jasně tominoxxl myslíš chudáčku že když si někdo udělá nový Nick že to druhým nedojde ? ;)

  • kecipep - 23.04.2018, pondělí, 10:27
    (0)

    Góly Irakliho i paráda Janoška http://www.onlajny.com/match/index/date/2018-04-22/id/233128

  • vajdik - 23.04.2018, pondělí, 10:22
    (0)

    FansHonza - no Švancara tu dal třeba 2x po 7brankách ale i řadu např. pro Chmelíčka nebo jiné připravil. Marketinkově to byl taky hráč někde jinde než např. Zajíc. Ono když v TV bylo něco o Slovácku tak to byl jednoho času Švancara, pak Došek no a teď taková "osobnost" tu není :( Jinak na mladého útočníka 8branek je dobrý počin, ale v situaci kdy vedení dalo jasně najevo že utocnika mame jen jednoho a pokud záloha dává branek kolik dává, od koho jiného by ty branky měli přicházet... Jinak ke Švancimu - ten by v situaci kdy se kopala penalta neměl stahlý zadek jako 90% hráčů, kdy nikdo nechtěl jít kopat penaltu s Duklou, to stejné nás potkalo s Jihlavou a pamatuji si i lonskou sezonu a zapas se Zlínem kdy penaltu šel kopat Ťok a jak to dopadlo!? Bohužel z těch našich čutálistů není nikdo, kdo by takové momenty zvládal a dle mého někdo jako Švanci, Kowal chybí... Pro tým třeba jsou platní v těchto momentech ;-)

  • Greif - 23.04.2018, pondělí, 09:40
    (0)

    Co bys chtěl od Tomina xxl a podobných existenci , ti si vždy něco najdou ... Špíny největší

  • FansHonza - 23.04.2018, pondělí, 09:39
    (0)

    Zajovi sobotní zápas nevyšel, to určitě ví i sám, ale jinak si absolutně nezaslouží kritiku, která tu na něj bývá naložena. Jeho roli a přínos dobře popsal eLucky, navíc osmi brankami má "splněno". Vzpomeňme, že třeba takový Švancara tu dal dvakrát sedm gólů a pro tým zdaleka tolik nepracoval. Zaja je mladý, pozici má vydřenou a myslím si, že díky své houževnatosti a píli toho ve fotbale ještě dost dokáže. Že nemáme víc branek není v žádném případě vina Zaji, chybí aby pravý, levý a ofenzivní středový záložník měl každý pět gólů... Až odejde, tak na něho budeme ještě hodně vzpomínat...

  • huhu - 23.04.2018, pondělí, 09:30
    (0)

    velkyfandaFCS: tak fandi třeba barceloně nebo City, ti jsou téměř dokonalí, Zajíc hraje ve slovácku

  • huhu - 23.04.2018, pondělí, 08:40
    (0)

    velkyfandaFCS: stridal ho jenom z toho důvodu, že právě cely zápas maká na hrotu sám, tak byl vyčerpaný. Právě pro ten styl hry už vyčerpaný hráč není takovým přínosem. Chcete od mladého kluka co kope první pořádnou sezonu a má na bedrech záchranu aby hrál výborně každý zápas, střílel branky a udržel každá balon.

  • eLucky - 23.04.2018, pondělí, 08:13
    (0)

    Hra útočníka není enom o gólech, ale aj o tom, aby na sebe vázal obránce a uvolňoval tím prostor pro spoluhráče ze zálohy nebo na křídlech. Stejně tak má míče aj sklepávat. Tomáš je běhavý typ, který bude běhat po celém hřišti na plné kule klidně 80 minut, na to rozhodně Kubala a pravděpodobně ani Sicha nemá, proto hraje stále Zajíc, aj když nedává góly. Pro styl hry, jaký pod Kordičem praktikujeme, je potřeba běhavý útočník, ne takový který by čekal na míče na půlce prakticky. Pro náš styl hry je Zajíc velice vhodným typem útočníka.

  • Buchlovjak - 23.04.2018, pondělí, 08:00
    (0)

    RNA: Až se uzdraví Hofi tak může hrát v útoku a máme poloDoška :-D

  • Babu - 22.04.2018, neděle, 22:57
    (0)

    Irakli jistě šanci dostane. Ale dokud vyhráváme, tak to bude mít těžké. Nemyslím si, že se tu jede na nějaké hespyho koně anebo sváry mezi Levým a Kordulou, nechápu, co je to za spekulace..

  • Michal fcs - 22.04.2018, neděle, 20:23
    (0)

    Ngadeu chybět kvuli žk nebude, ale Hromada ano

  • derflik - 22.04.2018, neděle, 19:52
    (0)

    Slavii se vykartovala půlka mancaftu

  • 123456789 - 22.04.2018, neděle, 19:08
    (0)

    Slavii budou chybět Ngadeu, Sýkora a Tecl, kteří dostali žluté! No spíš to udělali schválně, aby chyběli proti nam, aby mohli hrát proti Plzni

  • huhu - 22.04.2018, neděle, 17:02
    (0)

    já nevím vy si fakt myslíte ze tam hraje roli prostě neoblíbenost daného hráče? Pokud je výkonnostně na urovni Kubaly (který taky umí dát gol ve slabé juniorské lize), tak nevidím důvod proč by měl hrát mnohem starší Irakli místo Kubaly. Spíš si myslím že Irakli musí dohnat fyzičku a sílu, asi to nebude typ utočníka který umí dřít celý zápas, to předvádí treba Zajíc. Stejný problém jako Hellebrand, v noze to mít může, ale jak nemá kondici na to aby vydrzel Korduluv narocny system (včera ten repressing byl výborný), tak je prostě stavět nebude

  • zary.cz - 22.04.2018, neděle, 16:51
    (0)

    Zatím mu to vychází a daří se. Tak nemá důvod změny. A věřím v to že kdyby byl připraven tak ho tam dá.

  • hešpy - 22.04.2018, neděle, 16:49
    (0)

    Jenže Kordula tam radši bude cpát svoje koně.

  • zary.cz - 22.04.2018, neděle, 16:42
    (0)

    Věřím v to, že ten Irakli na to má tady kopat ligu. Ale prostě se potřebuje do toho prostředí dostat. Je to jeho první angažmá v zahraničí. Já mu věřím. Ale mohl by mu Kordula dát šanci. Aspoň na 5 nebo 10 minut ať se ukáže.

  • Prosto - 22.04.2018, neděle, 14:50
    (0)

    Sikharudidze 2 góly dnes

  • spiky - 22.04.2018, neděle, 14:35
    (0)

    Včerejšek hodně super. Možná jen škoda, že tam ještě něco nepadlo. Tolik šancí co jsme měli, jsme neměli ani nepamatuji. Dlouho jsem se obával, že se nám to zahazování tutovek vymstí, ale Dukla byla opravdu marná od začátku až do konce. Za mě včera nejlepší Navrátil a Sadílek. Navrc podle mě bude v pohodě, byť odkulhal. Ale měl toho za těch 70 minut dost. To co on odběhá je neskutečné. Krejčí v obraně se chytl na výtečnou a to jsme přesně potřebovali. Nejslabším článkem obrany asi Divíšek. Tomu se v posledních zápasech nedaří a když ho někdo vybídne a uvolní k centru, tak se mu nepovedl bohužel ani jeden. Havlíkovi střed hřiště prospívá, tak snad zas někoho nenapadne ho cpát na kraj, i když kolikrát není prostě na výběr. Zajíc to má v útoku těžké. Ono kolikrát když ten balon dostal a zpracoval, tak většinou tam byl naprosto sám a neměl ani komu vrátit v obležení dvou až tří soupeřů, tak proto pak zákonitě většinou ten míč ztratil. Jinak včera snad nebylo nikoho, kdo by nebyl spokojený. Takový fotbal každý fanoušek chce vidět a nutno říct, že jsme si něj sakra dlouho museli počkat, ale dočkali jsme se. Tak snad ne zas na dlouhou dobu naposled.

  • huhu - 22.04.2018, neděle, 13:23
    (0)

    ještě bych chtěl jmenovat Vlastu Daníčka, když si vzpomenu jak se tu na něho před lety pískalo, že nepřihrál na 2 metry. To je kapitán jak má být, sledoval sem ho na hřišti, to jak hráče pořád hecuje, jezdí po řiti, za mě zatím nejlepší hráč sezony. Jeho přínos pro tým je obrovský

  • volič - 22.04.2018, neděle, 12:52
    (0)

    udržet se musíme právě kvůli tomu novému formátu,ikdyž zrovna tato sezona je ve spodních patrech dost našlapaná právě kvůli tomu

  • RNA - 22.04.2018, neděle, 12:41
    (0)

    Vynikající výkon, neřešte Zajíce, Kubalu, jednou se daří, jednou ne. Byly zápasy, kdy Zaja rozhodl a hrál dobře. Oba mladí kluci a příslib. Já bych vyzvedl super posilu na stopera a tou je Krejčí! Počítal jsem mu prohrané souboje za zápas s Brnem a Duklou a je to jeden prohraný souboj!! Zpevnil defenzivu, uskáče všechno, solidně rozehrává a jak tu psal kolega, ty tři nuly za sebou s ním v sestavě nebudou náhoda a s Břečkou super stoperská dvojice. Zbytek byl už asi řečen, včera skvělé

  • FOREVER - 22.04.2018, neděle, 12:31
    (0)

    Výkon super, po dlouhé době se na to dalo dívat a dokonce i Havlík už se probral ale ten Zajíc to je k pláči, neuhrál tam vůbec nic a zase jsme hráli v podstatě v deseti. Po příhodu kubali tam byl vidět hned ten rozdíl.. hned vyhrál dva souboje a dostal se do šance, kterou bohužel taky neproměnil

  • Bayern Munchen - 22.04.2018, neděle, 11:02
    (0)

    lagic: ja bych zase Kubalu pochválil, rychlostně úplně jinde než Zajíc, a taky je o hodně techničtější, a je mu pouze 18 let, Zajíc možná hodně běhá, ale zpracování míče strašné o rozehrávce ani nemluvím a je hrozně pomalý. Měl by umět i proti přesile míč podržet a rozehrát. A to že Kordula staví své koně i když nemají formu se ví, bohužel. Ale to že to neklape mezi Levým a Kordulou to nevím, rozveď, pokud o to víš něco víc nebo je to zase jenom kec...

  • lagic - 22.04.2018, neděle, 10:52
    (0)

    Naopak Zajíc tam maká, podstupuje nespočet osobních soubojů a nic nevypustí. Navíc to tam má sám proti přesile strašně těžké! Po vystřídání byl vidět ten rozdíl, Kubala proti němu líný na krok, jen se tam motal. Otázka proč nezkusí Irakliho je možná v tom, že Kordula má své koně a ty staví i když se jim nedaří a navíc ho přivedl Levý a jak známo, tak poslední dobou to mezi nimi neklape. Jinak včera super zápas a velká gratulace hráčům ke 3 bodům i k výkonu.

  • Bayern Munchen - 22.04.2018, neděle, 10:46
    (0)

    Taky chci kluky za včerejší výkon pochválit. Jeden z nejlepších výkonů doma v této sezóně. A musím vyzdvihnout včerejší výkon Petra, to jak hrál včera, bylo luxusní. Taky Navrc, Juroška, Sadílek, atd. super, jen na to dále navázat. Na Slávii nemáme co ztratit, ale pozor záchrana ještě není vůbec jistá, ještě se to může různě zamotal, a jinak Krejčí taky super jak zpevnil defenzívu, 3 kola 3 nuly to tu taky dlouho nebylo. Jediné co vidím jako problém je útočník Zajíc slabý i včera pouze běhal, míč neudrží, nahrávky nepřesné, Kubala o něco lepší, rychlejší, ale to zakončení taky slabé, jde vidět, že ten útok máme nevyrovnaný, i když na Zajíce 8 gólů za sezónu pěkný počin, mít tak v útoku Doška, tak nehrajeme tam kde teď hrajeme, vedení by na tento post mělo ještě na další sezóny zapřemyšlet...

  • hešpy - 22.04.2018, neděle, 10:34
    (0)

    Ano, nečekal jsem, že dokážou vyhrát 2 zápasy v řadě, tímto se tedy omlouvám. Dukla byla snad nejhorší soupeř za poslední 3 roky, tak zoufalý tým jsem dlouho neviděl. Ale to, co jsou schopni neproměnit hráči Slovácka to je něco strašného, ten zápas měl skončit 5:0 a ne 2:0. Jinak po sezoně okamžitě prodat Zajíce, sem tam nějaký gól sice dá, ale to co předváděl včera, to byla hrůza. Ten kluk nemá techniku, nemá rychlost, má dobrý výběr místa ve vápně, ale to je tak vše.

  • vajdik - 22.04.2018, neděle, 09:58
    (0)

    Šovski - já bohužel i z řečí trenéra Iraklimu nevěřím, kdyby to byl utočník jak píšeš - asi už by se do áčka přes tragicky hrajícího Kubalu alespon na lavku prosadil. Navíc, pokud se situace vyvine tak, že bude jistá záchrana asi bych tohoto hráče dával od základu at ukaze treba ve dvou zápasech zda na to má či ne.

  • Šovkovskij - 22.04.2018, neděle, 09:48
    (0)

    vajdik: Tak já pevně věřím, že přes léto se aklimatizuje Sichharulidze a že se Zajdou vytvoří zabijáčký tandem:-) Já Iraklimu věřím, potenciál podle mne má.

  • vajdik - 22.04.2018, neděle, 09:39
    (0)

    tvojemama - taky to tak vidím, na Brno máme náskok 7b, a lepší skore, takze 8b, na Baník 6.b ale zase lepší vzájemné zápasy, takže 7.b. K záchraně bude stačit už snad jen jedna výhra z pěti kol, nebo i dvě remízy doma s Teplicema a Zlínem. Jsem osobně moc rád, že i další sezonu tu budeme mít 1.ligu a s novým formátem soutěže. A třeba se dočkáme k Zajícovi i nějakého střelce v další sezoně, protože se včera vážně ukázalo, že to zakončení u některých se asi natrénovat nedá :( a ligový tým potřebuje minimálně dva útočníky.

  • Šovkovskij - 22.04.2018, neděle, 09:36
    (0)

    Ta koncovka nás trápí dlouhodobě, jsem rád, že nát to tyto dva domácí zápasy nemusí mrzet. Plán vyšel a hned to v tabulce vypadá lépe. Dukla Praha ukázala svoji nevyzpytatelnost, byli opravdu zoufalí a kdyby si odvezli bura, nikdo neřekne ani popel. Co se týče fandění, tak nejen kotel, ale celý stadion byl na výtečné úrovni. V céčku je ohromný potenciál, mně se líbili:-)

  • tvojemama - 22.04.2018, neděle, 08:08
    (0)

    Měli jsme vyhrát 4:0, ale i tak to bylo skvělé. Kdyby dal Machalík v Karviné tu šanci na konci, tak už bysme měli záchranu jistou a bojujem o 9místo. Teď ještě jeden krok. A Liberec je vtip, u nás to zkušeně 1:0 zvládnou z jedné šance a na Dukle nedají 3tutovky, poločas měl být 3:0 a oni to prohrají.Takhle se Dukla asi zachrání. Baník teď má Spartu, jsou bez Procházky a asi i Pazdery, pak jedou do Boleslavi, tak to je velká šance, že neuhrají nic. Brno na Duklu a pak doma Jablonec. Dáme Teplice a jsme v klidu. No a příští sezonu budem silnější, navíc bude ten nový formát.

  • huhu - 22.04.2018, neděle, 08:06
    (0)

    Hory: tak to jde vidět že ten slovácký divák není tak špatný. Seděl sem na C, toho kur*ování na hráče tam bylo moc, hlavně když jdeme 3 krát sami na bránu a nedáme. V závěru ale i ti sami dotyční vstali a vyprovodili to potleskem, protože ten výkon byl aspon v mých očích famozní a mít utočníka co je schopen dát 15 golu za sezonu tak s touto bojovností a kvalitou jsme uplne někde jinde než v boji o záchranu.

  • FcS - 22.04.2018, neděle, 08:00
    (0)

    Kluci děkujeme ! Úžasný zápas! Dukla si ano neskrtla! Škoda že se nepodařilo kubalovi dát gól. Super výkon celá obrana a to co předvádí Navrc každý týden je úžasné. Strašně moc mu přeju gól. A Markovi gratulace krásně to trefil. A Vlasta se sáďou taky bojovali a jednoznačně patřilo mezi nejlepší hráče. Snad už to zvládneme ukopat. A kde sou tady ti pesimistické řeči a urážky jak nedáme ani gól a dva zápasy vyhrát sme bez šance? Asi zalezli a nechtějí se ztrapnit

  • Hory - 22.04.2018, neděle, 07:55
    (0)

    Co se mi včera taky líbilo,bylo fandění nejen kotle,ale taky potlesk stadionu při podařených akcích a v závěru utkání hromadné vytleskávání, to už dlouho nepamatuji. Přišlo mi to,jak za starých časů kdy bylo pořád plno a atmosféra vynikající.

  • Šovkovskij - 22.04.2018, neděle, 07:43
    (0)

    Nějaký odpad tu vypisoval, že nevěří, že z těchto dvou domácích zápasů uděláme šest bodů a pokud se tak stane, tak doleze a omluví se. Tak jsem zvědav, jestli špína dodrží slovo:-)

  • Šovkovskij - 22.04.2018, neděle, 07:15
    (0)

    Jak píší kolegové, byla to paráda. Výborný výkon a zasloužená výhra. Tým ukazuje svoji kvalitu a potenciál. Jsem rád i za Kordulu. Jen se obávám, že některé hnoje se tu jen tak neobjeví, nebudu nikoho jmenovat, všichni víme, koho mám na mysli:-) Slovácko do toho!:-)

  • Hory - 22.04.2018, neděle, 05:49
    (0)

    No, dívalo se na to včera moc dobře. Jen škoda těch zahozených šancí. Výsledek 5:0 by tomu slušel víc. Dukla byla jednoznačně nejslabší mužstvo, co tu bylo, ale to nijak nesnižuje naši kvalitu.Dvě výhry po sobě, tak to napamatuju už hodně dlouho a je to velmi příjemné.

  • celtic - 22.04.2018, neděle, 01:02
    (0)

    paráda tři body sú doma,,dneska sme si zasloužili vyhrát 5:0 ,škoda těch tutovek (Sadílek,Petr,Kubala-aspon by si kluci zvedli střelecké sebevědomí) .....dneska všichni bojovali,,,Navrátil nejlepší na hřišti (jen doufejme ,že bude v pořádku,když kulhal) Daníček spousta vyhraných míču...Havlík dnes parádní gól,snad se konečně střelecký chytne...překvapil dneska i Kralovec,jak pískal ...no a Dukla si ani neškrtla :),,,,https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/hrajeme-o-zachranu-nepripravili-jsme-se-slovacko-nas-rozebra/r~3537b098459811e89efbac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=editor1&utm_term=position-5&redirected=1524351400

  • fanfan - 22.04.2018, neděle, 00:14
    (0)

    Mám radost, dobrá práce Slovácko ;)

  • a jé - 21.04.2018, sobota, 22:40
    (0)

    dnešní zápas super pěkně Duklu rozebrali jen stále nechápu kde je gruzínec??????????

  • bilas - 21.04.2018, sobota, 22:13
    (0)

    pecka a teď to chce velký výjezd do Edenu a zkusit uhrát 30 bodů :D

  • karagavrylydys - 21.04.2018, sobota, 21:57
    (0)

    Klobouk dolů

  • Pecan - 21.04.2018, sobota, 21:19
    (0)

    Super, díky za výhru a výborný výkon! Doufám, že záchrana nebude žádný problém a ještě přibudou nějaké body :)

  • Greif - 21.04.2018, sobota, 20:44
    (0)

    Dukla je nejslabší tým jara zázrakem by zde vyhráli ...

  • guerero - 21.04.2018, sobota, 20:16
    (0)

    dneska parádní výkon,podobný jak s Baníkem na podzim,Dukla naprosto zoufalá,ta by měla spadnout!Záchrana je téměř doma....

  • Babu - 21.04.2018, sobota, 20:12
    (0)

    Ty vogo ta Bolka je marná..

  • Jerry1984 - 21.04.2018, sobota, 20:07
    (0)

    no, ještě nás čekají nevyzpytatelné Teplice a Zlíneček, který by chtělo porazit, dneska těch šancí neskutečně, nechápu s čím sem Dukla přijela..

  • Babu - 21.04.2018, sobota, 20:05
    (0)

    Škoda, že Sadílek, Kubala a Brečka nedali gol..hlavně ta Břečkova rána byla neuvěřitelna.. jinak Dukla tu předvedla ještě míň než Brno..

  • huhu - 21.04.2018, sobota, 19:38
    (0)

    to co dnes předváděl Sadílek, Navrátil, Daníček v podstatě s celou obranou bylo výborne! Dukla totálně marná doufám že sestoupí

  • volič - 21.04.2018, sobota, 19:09
    (0)

    dík celému týmu

  • Greif - 21.04.2018, sobota, 19:07
    (0)

    Ne záchrana je tu už od zápasu co SME porazili Brno ..

  • 123456789 - 21.04.2018, sobota, 18:59
    (0)

    záchrana je blízko

  • Artigas - 21.04.2018, sobota, 18:56
    (0)

    Hoši tož dneska fantazie¡👏👏👏👏

  • CeZeRo - 21.04.2018, sobota, 17:59
    (0)

    http://drakulastream.tv/soccer/slovacko-dukla-prague-drs593675?l=1315358199

  • Greif - 21.04.2018, sobota, 17:56
    (0)

    Už se ví kdy přesně budou poslední dvě kola ?

  • volič - 21.04.2018, sobota, 17:44
    (0)

    Modrá , mě to nejede co dělám špatně

  • salash - 21.04.2018, sobota, 17:16
    (0)

    Díky!

  • egi - 21.04.2018, sobota, 17:13
    (0)

    http://www.vipbox.fi/soccer/563773/2/watch-slovacko-vs-dukla-prague-online.html

  • salash - 21.04.2018, sobota, 17:06
    (0)

    Měl by někdo prosím funkční link na stream? Díky!

  • 123456789 - 20.04.2018, pátek, 16:34
    (0)

    V Plzni 12. května v 18:30 na O2 TV Sport

pristi
 Další články:
23.04.2018, pondělí, 15:32 - Výjezd na Slaviu - ZRUŠENO
22.04.2018, neděle, 14:21 - Slovácko - Dukla 2:0, domácí jsou blízko záchraně, oba góly dal Havlík
22.04.2018, neděle, 13:53 - Marek Havlík v týdnu vůbec netrénoval, pak sestřelil pražskou Duklu
22.04.2018, neděle, 13:43 - Duklu srazil dvěma trefami Marek Havlík
20.04.2018, pátek, 08:47 - Brankář Kovář pomohl Manchester United k výhře nad City i titulu severní oblasti
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace