*
před 8 hodinami
Slovácká stopa v zápase U21 proti Itálii
před 8 hodinami
Celek U17 skončil na turnaji v Bosně čtv...
včera, 12:41
Slovácko zahájí ligu doma s Jabloncem
Více na fcslovacko.cz
*
15. 6. 2017
Hráči absolvovali kondiční testy
10. 6. 2017
U19: FCS-SFC Opava 3:4/0:3/ - Širůch 10.6.2017
4. 6. 2017
Finále POHÁRU OFS UH: Babice-Hluk"B" - 3.6.2017
3. 6. 2017
msfl: FCS"B"-Třebíč 1:0/1:0/ - Širůch 3.6.2017
1. 6. 2017
Společně za Slovácko již 10 let!
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 928 fanoušků
*
Poslední články:
26. 5. 2017, pátek, 11:23
Poslední ligové kolo je tu! Všeci na B3!
16. 3. 2017, čtvrtek, 09:35
Report z výjezdu do Zlína + foto
20. 2. 2017, pondělí, 19:27
Report ze zápasu s Jabloncem
Poslední článek v blogu:
4. 7. 2016, pondělí, 14:40
Mezinárodní turnaj fanouš...
Poslední video
4. 6. 2017- Fanoušci se Spartů
Poslední fotogalerie
5. 2. 2016- Fanaticos Cup 2016
*
4. 6. 2017
Fanoušci v zápase proti Spartě
29. 4. 2017
Fanoušci v zápase proti Slavii
20. 11. 2016
Fanoušci v zápase proti Hradci
22. 8. 2016
Fanoušci v zápase proti Bohemce
7. 8. 2016
Fanušci v zápase proti Dukle

Habanec před Slováckem: Klidně zamávám. Nebudu ze sebe dělat bubáka

3. 3. 2017, pátek, 09:39
habanec_stadion_velky.jpg

Oblíbil si klub i přívětivé prostředí. Poznal řadu nových přátel. Ve Slovácku, které pod jeho velením netrpělo sestupovými stresy, se natrvalo etabloval mezi ligové trenéry. V sobotu se Svatopluk Habanec poprvé po úspěšných sezonách na střídačce Slovácka vrátí do Uherského Hradiště. Jenže tentokrát jako soupeř.

V bitvě regionálních i tabulkových sousedů povede od 15 hodin brněnské fotbalisty. „Je jasné, že když jste čtyři roky někde působil, bude počáteční pocit zvláštní,“ přemítá kouč aktuálně jedenácté Zbrojovky, kterou za chodu přeměňuje. „Ale už je to téměř rok a v naší branži bývají změny normální. Určitě nezamířím na lavičku domácích,“ usměje se 47letý Habanec, který už po loňském odchodu tušil, že jedna věc se nezmění.

Domácí fanoušci budou opět vyvolávat: „Svaťo, zamávej!“ Už jste přemýšlel, jak v sobotu na takovou situaci zareagujete?
Předpokládám, že to kotel zakřičí. Otázka je, jestli to uslyším, protože jsem někdy při zápasech mimo. (usměje se) Ale zamávám jim, proč ne? Nebudu ze sebe dělat nějakého bubáka. Vždycky jsem byl Brňák – a teď jsem k tomu Zbrojovák.

Pamatujete si, kdy jste naposledy byl na stadionu Slovácka coby host?
Nemám takový věk, abych to nezažil. Pamatuju si, že jsem tam hrál s Ústím, se kterým jsem byl tenkrát v lize.

Správně. Bylo to v srpnu 2010, tehdy zápas skončil 1:1. Bral byste nyní takový výsledek se Zbrojovkou?
Máme cíl neprohrát, nejlépe vyhrát. Až daná forma a připravenost ukážou. Vím však, že bych byl velice zklamaný, kdybychom prohráli.

Co se vám nyní vybaví, když se bavíme o Slovácku?
Velice dobré vzpomínky. Velice dobré angažmá. Když jsem tam působil, nemohl jsem si stěžovat. Do dneška tam mám spoustu kamarádů. Realizační tým tam vlastně zůstal pospolu. Jirka Dekař, Martin Juřička a Michal Kordula, s těmi jsem v neustálém spojení. K tomu masér Radek Smolčák. V kontaktu jsem i s Petrem Pojezným, který přešel do role (výkonného) ředitele. Minimálně jednou za měsíc si zavoláme. Když má někdo z nás cestu kolem, navštívíme se. Prostě to není tak, že jsem odešel s křivým pocitem. A myslím, že ve Slovácku to vnímají podobně.

Díky Slovácku jste se také po dvaceti letech na severu Čech vrátil zpět na Moravu.
Tím, že jsem byl pořád Brňák a do Brna jsem často jezdil za tátou, jsem věděl, že Morava má svoje kouzlo. Slovácko je okořeněné tím, že Uherské Hradiště je menší město a lidi v něm víc drží pospolu, udržují zvyky a tradice. Celkově to dělá v kraji takovou rodinnou pohodu.

Zopakoval byste si někdy takovou éru?
Je to etapa, která byla. Teď bych chtěl zažít stejně dlouhou – nebo ještě delší – v Brně.

Jak rozdílnou roli má trenér ve Slovácku a ve Zbrojovce?
Myslím, že jak se nastavilo fungování na Slovácku, to plynně jede dál. Způsob hry se prakticky nezměnil, vyjma pár jiných návyků, automatismů a hráčů. Ve Zbrojovce se jedná o trochu delší proces, protože obměna hráčů byla velice citelná. Myslím, že nás čeká ještě spousta práce, aby se mohlo říct, že Zbrojovka má tuhle a tuhle tvář a že to tak funguje v celém klubu. Musím ale říct, že při kvalitě kádru bychom měli být neskromní a nespokojit se s tím, že jedeme na Slovácko odehrát dobrý zápas, ale vyhrát.

Poznáváte na současné hře Slovácka prvky, které jste týmu vštípil vy jako kouč?
Taková ta fotbalovost, která byla produkována za mé éry, tam pokračuje. Standa Levý s Michalem Kordulou a Jirkou Dekařem se v tréninkovém procesu snaží vyšperkovat, co ve hře nebylo. Ale celkově způsob hry je hodně podobný.

Zatímco v Brně plníte funkci jakéhosi budovatele, ve Slovácku jste v závěru angažmá stagnoval. Souhlasíte?
Byly omezené možnosti, co se týče hráčů, a laťka se de facto dala jen udržet. Slovácko má jasně nastavenou koncepci založenou na práci s mládeží. Když to přeženu, tak to platilo za jakéhokoli stavu a tabulkového rozpoložení. Proto si myslím, že Slovácko bude k pohárům směřovat hodně těžce. Povést se to může, ale když se nebude navyšovat hráčská kvalita, bude to mít složité.

Jak se vám pracovalo v pozici, kdy lepší hráči tým spíš opouštěli?
Naučí vás to pracovat s tím, co je. Na druhou stranu jste viděli, že posouvat se k ligové top pětce moc nelze.

Jako trenér Zbrojovky jste naopak už několikrát zopakoval větu, že majitel vám splnil vše, co vám na očích viděl.
Ono to má dvě strany mince. Je nutné se podívat, jaký tady byl kádr. Neříkám, že byl špatný, ale z hlediska fotbalovosti to bylo pro mě nepřijatelné, aby se dalo fungovat s takovým mančaftem. Majitele to stálo hodně peněz a jsem si toho vědom. Teď vím, že ten proces bude minimálně dvouletý. Když se mančaft dlouhodobě nebude měnit, je šance, že se můžeme reálně podívat do první poloviny tabulky.

Vy svou ofenzivní filozofií navíc sám na sebe vyvíjíte tlak, který je rozhodně větší než v časech na Slovácku. Jak to snášíte?
Poučil jsem se. V létě jsem často mluvil o útočné fázi, realita ale byla jiná a hodně lidí mi to dalo sežrat. Na druhou stranu hrát se sedmi obránci útočnou hru je trochu sci-fi. Nechci se tím obhajovat, ale byl to reálný stav kádru. Celoklubově chci razit určitou koncepci a útočnou vizi. Vyžaduji to v klubu po každé kategorii – a za tím si jdu. Mám k tomu realizační tým a lidi, kteří jednotu myšlení budou prosazovat se mnou. Kdo ji se mnou razit nebude, bohužel v klubu nezůstane. Nebo teda bohudík.(usměje se)

Kdybyste mohl vrátit čas, pozměnil byste vaše letní výroky?
Upravil bych to tak, že s tímhle kádrem zatím nemohu hrát tak útočně, jak bych si představoval.

A se současným kádrem to už je reálné?
Teď jde o sehranost a o to, aby si to sedlo. Aby vznikaly automatismy a věci z tréninku se přenášely do zápasu. A můžu říct, že i díky konkurenci se zvedla celková úroveň a kvalita tréninkových procesů.



Share |
Zdroj: idnes.jpg
Jméno Heslo
text
  • eLucky - 6. 3. 2017, pondělí, 08:26

    Nejvíc k rozesírání kotle přispívajů takové hlůpé kecy;) Su součástí kotle už víc jak 15let a když se mi kdykoli něco nelíbí, tak s tím něco dělám. Mrdat tu do lidí - kteří se snaží to aspoň nějak vést - nikdy nikam nepovede. Pokud to teda nechceme dovést na úroveň Boleslavi. Přestaňte plácat hovna no facebukoch a tady a místo toho začněte něco dělat s tím jak to funguje v kotli. Když to funguje podle vás špatně, tak s tím něco dělejte. Jestli si myslíte, že těch pár lidí co tomu dneska obětuje svůj volný čas něco změní na základě anonymních nářků, tak to ste extrémně naivní. Změní se maximálně to, že se na to všichni vyserů. A pak to určitě bude lepší!:D

  • Babu - 6. 3. 2017, pondělí, 07:56

    xxpaloxx:já prostě nechápu, proč si furt otíráš hubu o kotel. Co jsme v sobotu udělali tak NETOLERANTNÍHO A NESLUŠNÉHO, že ti to leží v žaludku? Pokud jsi chtěl vyvolat Habance, měl jsi začít, třeba by se někdo přidal, třeba ne. Fandili jsme úplně normálně. To, že je nás míň, víme, ale tím, že budeme fňágat na fóru jak malé děcka to asi dál neposuneme...

  • riedlss - 5. 3. 2017, neděle, 17:25

    A ještě jedna věc. Měl jsem několikrát možnost sedět třeba na Céčku a to co tam kolikrát padalo směrem k vlastním hráčům viz. pohár fcs-opava, se mi nechtělo ani věřit. Na druhou stranu víme, že i samotný zbytek lidí umí rozeřvat Slovácko do toho adl. Takže tady byla taky možnost a né, že ne. Ale fotbal nepotěšil tak se plive i do vlastních řad a hledají se chyby tam kde nejsou. Ubohost.

  • riedlss - 5. 3. 2017, neděle, 17:12

    FOREVER: pokud nefungovala organizace, mohl jsi s pokřikem začít stejně jako má možnost kdokoliv tam. Věř, že by jsi to nekričel sám a nikdo to neměl za zlé. Jednoduché :) kolik třešní tolik vyšní

  • riedlss - 5. 3. 2017, neděle, 17:06

    Však tady si ti ufňukanci léčí jenom svoje mindráky. Za prvé neví jaká je v kotli situace, za druhé by se měli naučit počítat a dát si ty léta dohromady. Jste zkažení fotbalem? Neplivte kam nemáte a jednoduše tam nechoďte, když se vám nelíbí. 200 za triko s výjezdem je jim draho. Směšné. Jednak to vypovídá o nesoudružnosti a právě o tom, co je člověk schopný, v tomto případě neschopný pro Slovácko udělat. Z takových se mě chce blit.

  • juancarlos - 5. 3. 2017, neděle, 14:04

    a za druhé nevím proč by měl kotel poklonkovat Habancovi ? Jen další trenér z mnoha, takových eště bude,za mě ničím vyjímečný. Doškovi prosím. Každý kdo tu chce kritizovat fans, ať první začne u sebe, protože jediný důvod proč to upadá, je ten náš věčný přizdisráčský alibismus, lennost a mindráky, které nutí nesutále všechno a všechny kritizovat a zároveň nic nedělat. Šak co já, od toho sú ti druzí, co by ste ode mě chtěli, za ty prachy a za tu hru ! Úplně ty ksichty vidím-

  • juancarlos - 5. 3. 2017, neděle, 13:54

    jak říkáš Greife, fakt nechápu, že si tu vždycky musí o kotel otírat tlamy ty zamaštěné huby od klobásek, které pro to, aby se to zlepšilo neudělají ani co se za nehet vejde.

  • Skein - 5. 3. 2017, neděle, 10:52

    332 fanoušků hostí

  • Greif - 5. 3. 2017, neděle, 10:47

    To je nadherne hak tu becite a samy delate hovno.. Ste fakt smesni :D

  • vajdik - 5. 3. 2017, neděle, 09:57

    Ferda1 - ok, tak si mi to nandal i za ty hráče ale me udrzena nula vzadu pri pohledu na hru nepřesvědčí ze jak Hoffman tak i Břečka v jinem ligovem klubu hrali v zakladu...bohuzel pri nemoci Rady nemame nikoho jineho a hrat "museji". Je to jen znouze, jelikoz trenér opravdu nikoho jineho nema.. Ani jeden neumí zezadu konstruktivně rozehrát.. Ale bohuzel Slovacko nic lepsiho v kadru nema..takze bud se s tim smířm a budu to brat ze proste je ted takova doba,,ze takoví hraci jsou zakladem kádru, kadru ktery je totalne bez konkurence :-( P.S. kdyz ne Habance...tak Dosek si pozdrav zaslouzil. Ale nejsem clenem domaciho kotle a jak tu ctu..kotel je asi ve stejné fazi jako cely klub.

  • xxpaloxx - 5. 3. 2017, neděle, 08:26

    To jsme to včera Zbrojovce ukázali. Jak na hřišti , tak v hledišti.Je to bída , kam až kotel za posledních deset let padnul. Kde jsou ty časy , kdy se psalo , že nejlepší, nejslušnější a nejtolerantnější je právě náš kotel.Ale , vlastně jsme hrdinové. Nepozdravili jsme trenéra , který tady hodně za čtyři roky udělal a na stránkách se tím ještě pyšníme.

  • Hory - 5. 3. 2017, neděle, 07:40

    Nechápu nářky některých nad včerejším nepozdravením Habanca...kdyby se tu někdo divil,že nebyl pozdravený Došek, tak ano, ale toho paradoxně nikdo nevzpomene, když ten pro Slovácko udělal víc než Habanec. Včera příjemné překvapení Machalík, ten asi trenérům zamotal hlavu jak dál v jeho případě.Jinak včera bohužel několikrát opět Heča předvedl svou největší slabinu odkopy. Je otázkou, kdy na to dojedeme. zápas to byl remízový od začátku do konce s jednou mega šancí na každé straně. Po třech zápasech se na to dívám tak, že je dobře, že mužstvo v každém zápase boduje a drží neprůstřelnost, což mám pocit, se už velmi dlouho nestalo ve třech zápasech po sobě neinkasovat.

  • Ferda1 - 5. 3. 2017, neděle, 07:10

    Vajdiku ty si blbec jak to brno. 3 zapasy vzadu s nulou a ještě pluješ na obranu? Gola měl někdo dat a vypadalo to vše jinak ta blbče. To je asi tak. Jen pořad nadavás tak ti to vrátim za hráče ty hnupe

  • FOREVER - 5. 3. 2017, neděle, 01:03

    jo jo, na šultesa a plíška jste dokázali řvat půl hodiny jak kokoti ale když by jsme mohli aspoň toho habanca pozdravit tak to už vám smrdí.. jste banda tupoňů, není divu že je nás v tom kotli tak málo a já už bych se na to taky vysral.. a kdo vymyslel tu pičovinu že si musí člověk koupit to triko na vyjezd do zlína : to je fakt moc a pak se furt divte proč je míň a míň lidí furt se divte...

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 22:20

    Jsem rád, že se ze zápasu přecejen dají vyzdvihnout i nějaká pozitiva ikdyž je jich poskrovnu. Chybí nám celkově jako týmu větší dravost, chuť. Věřím v lepší zítřky. Co se dá dělat, dnes pět zápasů=2 branky. Mizerné. Celkově jakési marné. Snad to tam bude zítra padat víc. Co se týče fans. Víc jak 400 jich nebylo, ale slyšet ano, víc jak nás. Vítr hrál roli stoprocentně, to druhé je o lidech a o jejich mentalitě. Je jasné, že nikdo nemůže nikoho nutit, ale je to jen o nás samotných jak se k tomu stavíme. Kotel řídne stejně jako zájem lidí něco dělat pro to, aby to tak nebylo. Lídr je strašně důležitý! Pak v kotli nedochází k omylům jako je třeba nepozdravení Habanca. Moc důležitý člověk když je to teda člověk na správném místě. To byl jen Mira a slušný náběh na stejnou metu měl i Adam. Klobouk dolů, že se to teď Puk snaží držet. Zatím se ale stále dá mluvit bohužel o úpadku a to celkovém. Lidi naženou jen výsledky, dobrý fotbal a všichni vědí, že to neznamená hrát špicu. Nic, poďme do dalšího špílu.

  • sokolka - 4. 3. 2017, sobota, 21:48

    Machalik skutecne zahral dobre, a je vecna skoda, ze tohle prekvapeni sdilime v jeho temer 21 letech...uz prosim nenechavat tyhle hrace hnit v becku, juniorkach a podobne. Musi proste hrat, dostat sanci, zkurvi zapas - nevadi. Horsi nez nekteri "zakladovci" nebudou

  • Poras0 - 4. 3. 2017, sobota, 21:22

    Pan Puk- Jakych 600-800 hostu ? :D Vzdyt jich tam bylo neco malo pres 300 a nas tak 200 a oni byly slyset tak 2x vic nez my, ale stim vetrem mas pravdu je to zpusobene i tim, ale vsimam si toho dyl. Chtelo by to aby lidr ten kotel poradne burcoval ... Tak hlavne abysme poradny support predvedli v Gottwaldove.

  • celtic - 4. 3. 2017, sobota, 21:21

    xxxachjohoskuxxx ...uplně stejný názor sdílím taky...Machalík nejlepšíhráč v utkání a Havlík bohužel nejhorší a takovýto býval dobrý hráč...tuto sezónu je to katastrofa..být trenérem tak Havlíka posadím,,,,škoda toho že Sadílka poslali na hostování to místo něj měli poslat na hostování Havlíka,,,

  • Pan Puk - 4. 3. 2017, sobota, 21:14

    poras0> To ze nas kotel nesel moc slyset ma dva duvody. Jednak vitr,ktery kdyz na nasem stadionu fouka je vzdy od sektoru hostu. Je to zesiluje a nam to silu krade. A druha je pocet. 220 lidi nebo kolik se nas tam ted schazi nemuze prekricet 600-800 hostu. Co se tyka leadera, tak jelikoz se Adam rozhodl nepokracovat, jde zaskok nez se najde nekdo kdo se toho zase s vervou ujme.

  • sokolka - 4. 3. 2017, sobota, 21:07

    Muzes mit lidra koho chces, je to v mentalite lidi fandit, a tech, kterym se chce kricet, proste ubyva. Jestli je to dobre nebo spatne, to je vec druha. Sportovci/kluby maji sinusoidy vykonu, bohuzel to same maji fanousci v cesku vsemi sporty a soutezemi napric

  • Poras0 - 4. 3. 2017, sobota, 20:58

    juancarlos- Ne, dneska jsem byl na C a nechci kritizovat ale proste se mi to tak zda uz delsi dobu ... Kdyz prijede hostu treba 50 a kolikrat jdou slyset vic nez 200 nasich v kotli, jak rikam pripada mi krome derby ze zlutakama nas support proste tlumeny ... A prosim odpoved na toho lidra, co odesel Mira tak tam po nem byl Adam a tedka tam je zas jiny tak prosim o odpoved, diky.

  • FcS - 4. 3. 2017, sobota, 20:36

    Dneska se mně ten západ taky moc nelíbil. Ale já si myslím, že to bylo hodně ovlivněno větrem. I my aj Brno fotbal hrozný. Jednoznačně nejlepší hráč Machalík a Navrátil. Myslím, že Honzna strčil Diviše do kapsy. Chtělo by to krajního obránce. Civivce je tam sakra škoda.

  • Buchlovjak - 4. 3. 2017, sobota, 20:22

    Hehe...někteří mě tu fakt baví. Ještě že to tu čtu jen jednou za týden :-D. Jinak jsem rád, že jste někteří přišli na to že nemáme lautr žádný útok. Furt tu všichni frflete jen na obranu ale po odchodu Doška nemáme naprosto žádného zakončujícího hráče. A to ještě odešli Diviš, Hlůpik a Došan a i když ti první dva nejsou bůhví co tak aspoň byli rychlí. No je třeba věřit. Jediné co vím určitě že podobné diskuze jak tady se objevují v dalších deseti klubech v ČR :-D. Jediné co je třeba tak neprohrát s Ševcama. Toť vše!

  • juancarlos - 4. 3. 2017, sobota, 20:21

    to Poraso a co ty ? Chodíš fandit do kotle ? Když máš potřebu kritizovat ? Mno když se ptáš po lídrovi ( speaker je možná tak v rádiu) tak asi ne. Stran fotbalu, za moc to nestálo, některé zápasy takové prostě jsou,ale jak říká Riedles když to porovnáme ze zbytkem ligy tak není důvod to hrotit.

  • Poras0 - 4. 3. 2017, sobota, 20:14

    To co jsme dneska predvedli za support ?! To Brno nas nehorazne prervavalo. Nevim proc ale pokazde mi pripada ze je nas kotel takovy utlumeny jak kdyby byl za nejakym pleksisklem, nevim jak to jinak vysvetlit ... Jedine kdy jsme slyset tak to: My chceme gol. Tot vse. A muzu se zeptat co to tedka mame za speakra ?

  • hromik - 4. 3. 2017, sobota, 20:11

    A brno vedelo proc jich maji hned pri odkopu napadat a stat u nich aby to musel Heca nakopnout dopredu, a Heca dneska hlavne v prvni pulce ty odkopy moc nemel no.

  • hromik - 4. 3. 2017, sobota, 20:10

    vajdik: Nejak bych tu spatnou rozehravku nehazel na Brecku s Hofmanem, urcite tam u nich jsou nedostatky v rozehre ale kazdy kdo se na to diva tak tam moc na vyber nemaji komu to nahrat. Chybi tam hodne pohybu od ostatnich hracu, tim padem to potom kopou na Koneho ktery tech balonu moc neudrzi.

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 19:13

    Někdy je mi těch lidí fakt líto. Hrát pro diváky už patří jen mezi zastaralé fráze.

  • xxxachjohoskuxxx - 4. 3. 2017, sobota, 19:10

    5 tisíc a nějaké drobné

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 19:09

    Jaká byla návštěva? Díky

  • Babu - 4. 3. 2017, sobota, 19:05

    Havlík a Civić se zápasem velice protrápili.. A dopředu nám to moc nešlo, hodně nepřesností (Heča, Šumi..). Kone a Tetteh dělali dle mě hodně pro výhru, ale dneska jsme nehráli vůbec hlavou - furt to rvali vrchem..

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 19:04

    S Civičem naprostý souhlas. Zajebává ho tam znamenitě. Levačkou střelu jak dynamit, výborný ve vzduchu, nebojí se, ale budeme z něj dělat obránce. Toto mi hlava taky nebere.

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 19:02

    Akorát Standa tu není 4 roky a nemá kádr jaký měl Habanec :) aj ten Havlík byl bohužel za Habanca živější. Kdyby dál Havlas z té poslední střely gól tak nešťekne ani pes.Neříkám, že tady fotbalu něco nechybí, ale taková je teď prostě doba a neuděláš nic, a tady už vbc nic :) Jabka 0- 0 Bohemka, Hradec 0-0 Bolka, Teplice-Jihlava po ušmudlané penaltě 1:0-joooo to musely být špíly, a tady budete brečet :) eště budete volat zpátky po Košůtovi ne?! :D chce to klid a příště jít radši na zahrádku nebo odzimovat chatu ;)

  • peetrs - 4. 3. 2017, sobota, 19:01

    S tím Civičem jsi mi to vzal z úst, hlavně v první půli se tam trápil. Eldar je především záložník. S malým černým si tam dnes aspoň slušně zaběhal.

  • vajdik - 4. 3. 2017, sobota, 18:41

    Muzu mit dotaz, pana Havlika tlaci do zakladu od srpna kdo? Jeho manazer, drive Krejci, ted Pojezdny aby dostaval nominace do repre21 nebo to Kordula s Levym jako asi jediní nevidi, ani Levy z tribuny? Je mi z toho antifotbalu zle! A jak se pise nize, za Habance alespon obcas ta hra mela hlavu a patu..ale dneska? Nakopy vzduchem ve druhem polocasu kdyz hrajeme proti vetru!? To jsou hraci kdyz to reknu hloupí nebo trener nic na toto tema nerekl? Videli jste v prvni puli Brno hrat vzduchem? A co se tyce rozehry trojice Heca, Brecka, Hoffman - to jsou ligovi hraci.. Nejsou, ale tim ze hraji tady..a defakto hraje to co nema karty a splni fyzicke testy!!! Pozitivum, alespon Levy z Kordulou pochopili ze ten Simko ani v nejvetsi krizi opravdu hrat nemuze!!! Bohuzel ale timto utapime Civice v beku a tam je do predu nevýrazný a do zadu zase nejisty...krásné zabiti hrace..ale jen diky tomu ze proste nemame s kym hrat! Hnusnemu fotbalu zdar!

  • sokolka - 4. 3. 2017, sobota, 18:32

    Co se tyce fotbalu, tak bych rekl, ze byl (pripadne me vyvedte z omylu ti, co tam byli pritomni) hodne ovlivnen tim vetrem, tolik nepresnosti podle me nebylo uz hodne dlouho. Na Koneho bych to nehazel vsechno, jasne je tam od branek, ale ma to hrozne tezke, hrajeme v podstate bez podhrota a on mi neprijde jako nekdo, kdo to vezme a rozhodne sam, potrebuje podporu. Machalik vyborny, byl vsude, dneska strcil Navratila do kapsy. Stoperska dvojice pozicne znova skvela, bohuzel ta rozehra vazne a meli by se o ni pokouset, protoze rozehra od Heci vazla uz na Bohemce a dneska byl zraly na vystridani po pul hodine

  • Pecan - 4. 3. 2017, sobota, 18:25

    Fanouskum defenzivniho fotbalu plesa srdce - vysledek 0:0 je z jejich pohledu nejcennejsi :)

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 18:24

    By mne zajímalo, kdo odpoví na všechny níže položené otázky :D Slovácko bez gólu, ale taky bez obdržené branky. Dnes jsem být nemohl, ale o budoucnost Slovácka strach nemám, kvalitních trenérů je tu vidím až moc......

  • Pedro - 4. 3. 2017, sobota, 18:21

    Minimálně k zamyšlení, ligoví borci se netrefí již skoro 300 minut do branky??Těch šancí zase tolik není. Budu-li takhle makat v práci , tak mne jen za snahu držet nebudou. Bez výsledku to nejde. Alibistický fotbal - neprohrát.

  • AmaZ - 4. 3. 2017, sobota, 18:21

    Já su spokojený. Tři zápasy sme nedostali góla. Teď hlavně neprohrát v Gottwaldově a je to téměř dokonalé.

  • karagavrylydys - 4. 3. 2017, sobota, 18:07

    Tahle kopaná se někomu líbí?

  • peetrs - 4. 3. 2017, sobota, 18:06

    Fotbal hrozný, už aby začala 1.A třída... Nebylo za co tleskat.

  • Pedro - 4. 3. 2017, sobota, 18:03

    ...Vypisuje se výběrové řízení na ofenzivní hráče, kteří ví, jak se správně trefovat do prostoru tří tyčí na brankové čáře!!!! Na ofenzívě se v přípravě nepracovalo páni trenéři? Nebo byl v Turecku jen rehabilitační pobyt?

  • xxxachjohoskuxxx - 4. 3. 2017, sobota, 17:58

    A vám se ten fotbal jako líbí ? Dneska byl nejlepší jednoznačně nejlepší Machalík, který se nebál a hrál dobře, takového Havlíka, který několikátý zápas hraje tužku strčil do kapsy. Proč Havlíka neposadí, aby si uvědomil jak hrozně hraje ? Koné, to je kapitola, ty vole, jak se vztekal při tom střídání, proč se jako diví ? Neuhraje jediný balon, je naprosto nepoužitelný útočník, taky ta gólová vizitka je skvělá 3 zápasy bez gólů, to je tedy něco. Jestli se nepřivede žádný opravdový útočník, tak je se Slováckem konec, přece se nemůžou spoléhat na Koného, který si s balonem nerozumí, odskakuje mu a nemá ani správný výběr místa, to je prostě katastrofa. Obrana 3 zápasy bez gólu je úspěch, ale ofenziva je opravdu tragická. Nechápu proč nehrává Kalouda, protože lepší než Havlík by byl snad i eLucky, to je hrůza, ale chápu, můj názor tady nikdo nevezme, protože to prostě píšu já, ale stojím si za tím, toto není fotbal, který by se divákům líbil. Vždyť za Habance fungovala aspoň ta hra po křídlech, to teď nefunguje a je to hra na náhodu.

  • sokolka - 4. 3. 2017, sobota, 17:46

    Slysel jsem dobre nepozdraveni Habance, Doska a urazky Melicharka? Nepreslechl jsem ale tu ranu...to dopadla uroven fans slovacka na same dno

  • riedlss - 4. 3. 2017, sobota, 13:51

    xxxpaloxxx: :D :D :D

  • peetrs - 4. 3. 2017, sobota, 12:32

    Pozdravil bych Svaťu a nezapomnět i na Libora...

  • xxpaloxx - 3. 3. 2017, pátek, 23:54

    Jak jsem už jednou psal , kdo opustí Slovácko , je sketa. Prázdné hlavy tady šíří svoji nenávist vůdči všemu , co nemá nálepku " Slovácko ".Svaťa byl dobrý trenér a všichni , kteří na něho dnes plivou , mu před časem lezli do zádi. ( najděte si v archivu svoje literární výplody ) Tak kde je Váš charakter ? Jste jen řvouni bez špetky rozumu. A můžete mně nadávat jak chcete. Je to můj názor a zatím jste mně nepřesvědčili o tom , že Vám jde o Slovácko. Jde Vám jen o to , aby jste se na těchto stránkách zviditelnili.

  • Libero - 3. 3. 2017, pátek, 22:45

    Greife a Skeine troufnete si na to?

  • Libero - 3. 3. 2017, pátek, 22:44

    Jsem kluk na vozíčku a potřebuju se dostat na zápas potřebuju dobrovolníky kteří mě odvezou na stadion prosím kdo se toho ujme.

  • Ferda1 - 3. 3. 2017, pátek, 22:22

    riedlss jak píšeš,každy vzal po svém. Ano,je to moravské derby s určitym nabojem navíc, ale to ve zlíně ma taky své. Tak co,vyhrát a je to. At je proti na lavce kdo chce,musí prohrat. A srdcaři ci chcete mávat,tak mávejte. Já jdu fandit Fcs,na habancovi

  • riedlss - 3. 3. 2017, pátek, 22:08

    Každý, kdo vzpomene na Svaťovo loučení viděl jeho výraz, nemusím popisovat. Za mne pozdrav rozhodně ano a potom už je to zase brňák a Brno, celek Moravy, který musíme porazit! Jinak zábavné počteníčko, palo a sokolka si to vzali po svém :D

  • Ferda1 - 3. 3. 2017, pátek, 20:27

    Kurňa jaké zdravení? Je to dnes brňák tak co! Naplno brno porazit i s nim! Bez úcty a respektu 3 body domu a po fotbale ho klidně pozdravte kdo chcete. Hlavně je porazit,pak zbytek

  • TominoXXL - 3. 3. 2017, pátek, 17:44

    Neresme pí.oviny a hlavně vytvořme v rámci možností bouřlivou atmosféru... Nečeká nás jednoduchý mač...

  • TominoXXL - 3. 3. 2017, pátek, 17:42

    Oukej. Já to respektují... Prostě Habanec je trenér B-kategorie... Na rozdíl od Standy ;) vyvolavejte Standu, ne Habance!

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 17:39

    Sokolka: Tak urcite.. Kotel je plny pozeru a hipsteru, ale i tak je snad normálni, ze ma kazdy svuj nazor, se kterym se ostatni nemusi ztotoznit. Ja treba nesouhlasim s Tominem..sorryjako

  • TominoXXL - 3. 3. 2017, pátek, 17:36

    Habanec je tluchuba. Prý Levý a spol.V podstatě navazují na to, co on tady vytvořil. Se musím jen smát. Kromě nakopavani na Doška nevymyslel nic. Zanechal to tady v totálních s.ackach. katastrofa. Chudak Standa... Proto nechápu ty obdivné řeči některých naivku zde... Habanec tu hrůzu předvádí i v Brně, kde rozkopal to, co předchozí kouč pracně vybudoval (mluvim o defenzive Brna)..

  • sokolka - 3. 3. 2017, pátek, 16:07

    Nepozdravit Habance s tim argumentem, ze je potreba se soustredit na slovacko je podle me zase jenom pozerstvi a urcita potreba jit proti vsem, hra na nejskalnejsi a kdo neni na vyplatni pasce zemka, toho z kotle ani nezdravim. Nejake osobni pozdravy po zapase nikoho nezajimaji

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 15:24

    huhu: to je nakonec nejtrefnější komentář..

  • eLucky - 3. 3. 2017, pátek, 14:57

    to Libero: Nic o nenávisti - kromě šulíntesa a celera - sem nepsal:D Vůči Svaťovi sem neřekl ani ň:D Nauč sa číst...

  • huhu - 3. 3. 2017, pátek, 14:51

    vskutku výživná diskuze, nejlepší na tom všem je to, že těm hráčům i třeba tomu habancovi je to uplně jedno jestli tu na ně někdo pískne nebo místo toho zatleská

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 14:35

    Na Fb sem nebyla, dneska je tam otevřeno až od 16:30 do 18:00, ale budeš to tam mít ;)

  • vajdik - 3. 3. 2017, pátek, 14:34

    Babu - děkuji za info, zastavím se dnes v shopu, tak jak jsem ti ted psal na fb

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 14:33

    Libero: jakou nenávist? :D Jen by Svaťu nepozdravil, protože už nepatří do Slovácka. ostatní by ho zas pozdravili.. tak ho třeba na začátku kotel pozdraví, jak říká skein, a pak se bude fandit Slovácku. Vy děláte, jako by se tu dělaly hejty a hony na čarodějnice a přitom se jen řeší, zda se na Svaťu zařve AHoj nebo ne :D

  • Skein - 3. 3. 2017, pátek, 14:26

    moje úvaha, je že se poděkuje Konému, za jeho čin ;) při vstupu na hrací plochu, můžeme pozdravit Sváťu, to vše. Následně vše směřovat jen k Slovácku..hezký víkend všem a zítra zdaar.

  • Libero - 3. 3. 2017, pátek, 14:12

    Pak tu eLucky řve jak 3 a pula

  • Šovkovskij - 3. 3. 2017, pátek, 14:01

    Petržela je magor:-)

  • fana - 3. 3. 2017, pátek, 13:55

    celer mrkva prostě Petržela :)

  • Libero - 3. 3. 2017, pátek, 13:51

    ELucky tu šíří nenávist tohle si Svaťan nezaslouží.

  • eLucky - 3. 3. 2017, pátek, 13:40

    to xxpaloxx: Ty neumíš číst, nikdo tu NIC nepsal o nenávisti k hráčovi protože odešel ze Slovácka! Nadával tu snad někdo Jarovi, když nastoupil za Jabka před dvůma týdnama? Nadávalo se tu - a nadávat bude - hráčům, kteří se Slováckem vyjebali - např. Šulintés, to byl ukázkový výjeb zmrda - hráčům, kteří prostě časem odešli, poté co předtím za Slovácko odvedli dobrou práci, se tu nikdy nenadávalo, spíš se jim děkovalo - tak jako těm níže zmíněným. Nicméně pokud někdo už za Slovácko nehraje, tak ve vzájemném zápase nebudu děkovat/fandit mu, ale budu podporovat svůj klub - Slovácko. Jestli to nechápeš, tak se asi chodíš enom dívat na fotbal, já chodím podporovat Slovácko, takže můj pohled je proto takový. Ty si měj jaký chceš ty;)

  • Buriss - 3. 3. 2017, pátek, 13:28

    Matess: bodaj by aj u nás bolo viac takych kokotou ako ty..:))

  • Matesss - 3. 3. 2017, pátek, 13:25

    Palox, buris naprostý souhlas, akorát burisu buzerantu ne kokotu 😀😀

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 13:22

    xxpaloxx: A kde tady vidíš nenávistné výlevy prázdných hlav? Trochu si hledět do úst, nešlo by to? Jen se tady diskutuje, kdo by pozdravil a kdo ne, ale nikdo tu neříká, že je to zrádce.. Pro většinu byl odchod Habance předpokládám normální. Dušan si to zavařil sám..

  • Buriss - 3. 3. 2017, pátek, 13:17

    xxxpaloxx: ma pravdu chlapec...

  • Buriss - 3. 3. 2017, pátek, 13:16

    Já bych naopak Svatu určitě pozdravil při zápase, zaslouží si to!!! Něco tady s nama prožil, o Slovácku vždycky mluví pekne a hlavně odešel normálně a v pohodě...a těch 30sekund se nic nestane...takže Svato zamavej a hned Brno, Brno, kokotu plno!!!

  • xxpaloxx - 3. 3. 2017, pátek, 13:15

    Když čtu tyto nenávistné výlevy prázdných hlav, je mně z toho celkem smutno. Pokud je hráč , nebo trenér na place v dresu Slovácka , tak by mu tito rádo by fanoušci vlezli až do tlustého střeva. Pokud ale změní dres , potom je to zrádce , vyvrhel a darebák. Svaťa je dobrý trenér a měli jsme ho v Hradišti rádi. Proto nevidím důvod , proč bychom ho neměli před zápasem pozdravit. A pokud bude náš pozdrav opětovat , je to pro mně signál , že si nás jako fanoušků stále váží.Fotbal je sice i o emocích , ale taky o slušnosti. A kdo ji nemá , neměl by snižovat kredit těm slušným.

  • kecipep - 3. 3. 2017, pátek, 13:14

    Babu: Mě napadl jen Zelenka, že se to odvodilo od zelího :-) S Milanem svatá pravda, aneb Plzeň je klub mého srdce... stejně se z něj stal totální dement a ostuda

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 13:11

    kecipep: celer, petržel, petržela, který strašně miloval Slovácku a za pár let vykládal to samé o Plzni, která je teď jeho domovem prý na celý život

  • Babu - 3. 3. 2017, pátek, 13:10

    vajdik: no já ti nevím, ale Habanec odešel v poklidu - chtěl jít jinam, pěkně se rozloučil, já si myslím, že si nepolepšil, ale lidsky mi přišel jeho odchod solidní. Ale Dušan je úplně jiná kapitola.. pro mě je to jak srovnávat hruška s jabkama. Habance zdravit při zápase nechci, ale za kotel mluvit nebudu.. Jinak si myslím, že máš ve fanshopu permicu, někdo ju nám tma donesl po minulém zápase ;)

  • kecipep - 3. 3. 2017, pátek, 12:37

    Prave proto, ze jsem clovek, tak mam vlastní rozum, city a pohled na věc. Díky tomu mam na odchod Dusana vlastní názor a nezmenim ho za pamlsek jako zvire. Fotbal je o emocích, proto se radsi jako fanoušek při zapase vyrvu, nez abych v praci po kolegovi hodil sešívačku.

  • vajdik - 3. 3. 2017, pátek, 12:27

    eLucky - je to na rozhodnutí kotle jak se zachová - ale pokud při zápase nebude "vyvolávat" Habance asi by neměl kotel ani nic "řvát" na Dušana Melichárka. Já osobně si myslím že by fanoušek měl být v první řadě člověkem!

  • kecipep - 3. 3. 2017, pátek, 12:17

    Komu se říká Celer? :D Jinak já si vždy rád zapískám na Dušana, jeho způsob odchodu u mě navždy zůstane jako kudla v zádech

  • eLucky - 3. 3. 2017, pátek, 12:06

    to vajdik: To byly ine casy, zpetne si rozhodne myslim, ze to byla blbost. U všech jmenovaných, třeba Celer je dnes úplný dement a ani bych mu ruku nepodal, natož abych ho zdravil. A není to respektu/despektu k nim, je to pouze o tom, že při zápase Slovácka bysme se měli soustředit na Slovácko. Svaťu - a kohokoli jiného - možeme pozdravit po vítězství - to je ideální stav. Ale při zápase o body to nemá místo prostě.

  • sokolka - 3. 3. 2017, pátek, 11:54

    A to rikam jako clovek, ktery ma Standu Leveho 100x radeji

  • sokolka - 3. 3. 2017, pátek, 11:51

    Na Brno nasrat, ale Svata by se pozdravit mel ne? Vsak tady byl dost dlouho, vzdycky byl pratelsky a ten jeho odchod...proste chtel trenovat ambicioznejsi manfact, a ze to je zrovna Brno, no tak co uz

  • vajdik - 3. 3. 2017, pátek, 11:49

    eLucky - nebud tak zasadový...vem si když sem jezdil svého času Jarolím se Slavii tak byl taky vyvoláván a rozhodně nezanechal tady takovou stopu jako Habanec! To stejné u hráčů kteří tady hráli nějakou dobu a taky byli pozdraveni fans (napr. Drobisz když tu byl s Olomoucí, Ivana se Slavii, Abrc za Příbram atd) No nejsem kotelníkem, třeba se poměry v kotli změnili, to nevím...ale bývalo to tradicí a bylo to i hezké od kotle FCS

  • TominoXXL - 3. 3. 2017, pátek, 11:31

    To jsou ale zblepty. Habanec je zoufalý trenér a nic dobrého po něm nezůstalo. Brnu ho přeju ;)

  • eLucky - 3. 3. 2017, pátek, 11:22

    Já tede moc nechápu proč je zpovídající novinář tak skálovepně přesvědčen, že budeme na Svaťu něco volat!? Byl tu 4 roky a byl rozhodně velmi přátelský k fanouškům a u tím si zasloužil přízeň fanoušků, ale už není trenérem Slovácka. Po zápase nebo před zápasem se s ním klidně pozdravím, ale při zápase existuje enom Slovácko, na Brno nasrat a ať shnije v KrPoli.

pristi
 Další články:
5. 3. 2017, neděle, 10:55 - Milan Heča: Můžeme být rádi za remízu. Dopředu nám to nepadá
5. 3. 2017, neděle, 10:48 -  Slovácko remizovalo s Brnem. Opět bez branek
4. 3. 2017, sobota, 18:32 -  Slovácko - Brno 0:0, střely narážely do tyčí, domácí na jaře nedali gól
4. 3. 2017, sobota, 09:58 - S Habancem jsme vyhlásili rádiový klid, hlásí Kordula ze Slovácka
2. 3. 2017, čtvrtek, 18:01 - Brankář 1. FC Slovácko Heča: Hodně jsem se toho naučil od Petra Švancary
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace