*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Čínské peníze do Slovácka? Ve hře je kancléř Mynář i spolupráce se Slavií

21.11.2018, středa, 10:32
acko_kolo_velky.jpg

Nejen Slavia. Čínské peníze z firmy Sinobo Group by mohly podle důvěryhodných informací Sportu přitéct i do provinčního Slovácka! A to ještě do konce roku. Zaseknutá jednání se opět rozběhla, spolupráce obou klubů by měla být dlouhodobá, a to i na hráčské bázi. Kdo a co za tím je? Úzké vazby hradního kancléře Vratislava Mynáře, rodáka z Osvětiman nedaleko Uherského Hradiště, na slávistického bosse Jaroslava Tvrdíka. Oba mimo jiné spojuje byznys s Čínou.

Oficiálního nic není. Ale kdo se ve fotbalovém zákulisí orientuje, ten o tom slyšel. Kancléř Vratislav Mynář, pravá ruka prezidenta Miloše Zemana, se snaží pomáhat fotbalovému Slovácku. Z regionu pochází, za „jeho“ Osvětimany nastupuje v I. A třídě záložník Veliče Šumulikoski, nový sportovní manažer prvoligového klubu. A přes Mynáře by měly putovat i finance z Číny, které by čtrnáctému celku FORTUNA:LIGY hodně pomohly ke stabilizaci.

Majitelem 1. FC Slovácko zůstává podnikatel Zdeněk Zemek, jemuž hrozí vězení za podvod v oblasti solárních elektráren. Je obžalovaný a čeká ho soud. Spekuluje se o tom, že by od něj mohl koupit klub právě Mynář, s nímž je Zemek v častém kontaktu, či případně čínský investor. Padá i jméno podnikatele a senátora Iva Valenty, šéfa firmy Synot. Zatím se ale nic nemění.

Prioritou je v tuhle chvíli domluva se Sinobo Group (nebo jinou společností z Číny) o sponzorství a kooperace s movitou Slavií. Je dost možné, že už v zimě přijdou z Edenu na Městský stadion Miroslava Valenty někteří méně vytížení borci z Trpišovského soupisky. Určitě by byl zájem o útočníka Murise Mešanoviče, ovšem dohodu komplikuje Bosňanův nezájem prodloužit ve Slavii smlouvu.

„Pár změn uděláme. Záleží, jaké posty bude chtít trenér posílit. Spíš budeme mít zájem o nějaké hostování, abychom se vyvarovali chyb v nákupu hráčů. Možná koupíme jednoho, dva. Další změny budou v létě,“ nastínil manažer Šumulikoski, jenž by rád přivedl do týmu větší jméno.

Jméno Heslo
text
  • Vosolys - 30.11.2018, pátek, 06:00
    (0)

    Tadeas123: No co slyšel já, tak Libor bral tak polovinu z toho co říkáš

  • zdrh - 29.11.2018, čtvrtek, 22:39
    (0)

    tadeas123: Já četl o smlouvě jednoho hráče z Bundesligy, kde prémie za body bral v plné výši pouze tehdy, pokud byl buď v základní sestavě nebo odehrál aspoň 45 minut. Pokud to nesplnil, bral poloviční prémie. Myslím, že nějak podobně by to mohlo být i v naší lize.

  • tadeas123 - 29.11.2018, čtvrtek, 20:54
    (0)

    Borci toto nebylo nic proti liborovi je to naše legenda a mrzelo mě že skončí a šel do Brna.A ty peníze si určitě zasloužil to jak uměl hrát tělem to mě vždycky nadchlo. Ale divil jsem se že mu tolik v našich skromných podmínkách dali to bych chtěl pochválit vedení že tehdy našli také peníze

  • Buchlovjak - 29.11.2018, čtvrtek, 19:54
    (0)

    tadeas123: mě by zase zajímalo kolik bere tadeas123...kuva ty máš starosti...fandi a neřeš voloviny.

  • tadeas123 - 29.11.2018, čtvrtek, 19:46
    (0)

    Borci mám na vás otázku pokud to někdo ví, zajímalo by mě jestli bonus za výhru a remizu má jen základní jedenáctka, lavička nebo to platí pro celé áčko? A na jednom webu jsem si četl že libor dosek bral 250 k základ zajímalo by mě jestli je to pravda?

  • volič - 29.11.2018, čtvrtek, 15:15
    (0)

    vajdiku ty to neřeš ,teď se jede na jiné vlně,fandění,víra v tým a ve vítězství,remcání od tebe na cokoli si nech na jindy,až se zas nebude dařit,tvá podpora a návrhy jak co dělat lépe v těch časech zlých jsou k nezaplacení,,v sobotu budeš samozřejmně na stadionu a budeš fandit slovácku,tak jako my ostatní: SLOVÁCKO DO TOHO

  • vajdik - 29.11.2018, čtvrtek, 14:21
    (0)

    kecipep - takových nádechů už tu bylo... :(

  • kecipep - 29.11.2018, čtvrtek, 12:12
    (0)

    Jinak soutěž na FB o lístky na Spartu, takto to má vypadat stále, neustále a pořád. Příspěvek již má 37 komentářů, tolik reakcí je pouze když ti vandráci dostanou zase napráskáno :-)

  • annubis - 29.11.2018, čtvrtek, 12:01
    (0)

    Věřím když budem bojovat budem i bodovat :)

  • Pan Puk - 29.11.2018, čtvrtek, 11:21
    (0)

    Riedls> Věřím že budeme bojovat i bodovat :-D

  • riedlss - 29.11.2018, čtvrtek, 10:36
    (0)

    Bodovat*

  • riedlss - 29.11.2018, čtvrtek, 10:35
    (0)

    Vidím,bze všichni věří v to, že budeme bojovat. To je dobře, můžeme jen překvapit...

  • tadeas123 - 29.11.2018, čtvrtek, 09:52
    (0)

    nejlepší by byli 3 :)

  • vajdik - 29.11.2018, čtvrtek, 09:47
    (0)

    kecipep - tak snad ta první bude v sobotu :)

  • kecipep - 29.11.2018, čtvrtek, 09:17
    (0)

    Jako remízoví králové posledních sezon zatím jako jediní nemáme letos ani jednu remízu :-)

  • kecipep - 29.11.2018, čtvrtek, 08:43
    (0)

    Tak Sparta si to včera odmakala včetně prodloužení a ještě se zranil Tetteh, samé dobré zprávy :)

  • Michal fcs - 28.11.2018, středa, 17:14
    (0)

    Barčo, podle mě dostat děti na stadion není kupování fans,mě se ta myšlenka líbí, ale když se tady j..e na permanentkáře, tak nikdo nebude ztrácet čas s děckama ve škole

  • riedlss - 28.11.2018, středa, 13:56
    (0)

    A jo vlastně :) dokonce dražší než vstupenka na Spartu, Plzeň, Slavií, Zlín..... :)

  • Babu - 28.11.2018, středa, 13:15
    (0)

    riedlss: taková slivovica ofiko pálená je dražší než jedna vstupenka :D

  • riedlss - 28.11.2018, středa, 11:31
    (0)

    greif: koupíš normálně dneska :) vždyť jich denně tolik mizí. Sleduj tu nabídku trochu :D

  • riedlss - 28.11.2018, středa, 11:29
    (0)

    Babu: takové věci se dávají až po utkání :D a neudělalo by to radost, ještě řekněte, že ne, přitom taková blbost.

  • Greif - 28.11.2018, středa, 11:14
    (0)

    Jaké kupování? Jako že si koupím děti ? Jak ty detuli mají vědět že se něco hraje , děti co nehrají fotbal..

  • Babu - 27.11.2018, úterý, 21:13
    (0)

    Jinak tady s většinou věci souhlasím, ale rozdat 1000 lístků, jak říká nbk, mi přijde kupováni si fans. Klub by si měl držet ty svoje věrne fanoušky a ne platit si nové. To radši akci 1+1 na lístky nebo k permici jeden lístek zdarma na neatraktivní soupeře, losování o cenu atd.

  • Babu - 27.11.2018, úterý, 21:11
    (0)

    Riedlss: to víš, vypil bys to o poločase a ve druhé půlce svihl na hřiště, ne? :D pamatujete aféru pomeranče na hřišti :D:D

  • riedlss - 27.11.2018, úterý, 15:16
    (0)

    aspoň by vznikla motivace si ten zpravodaj koupit....

  • riedlss - 27.11.2018, úterý, 15:15
    (0)

    mne u toho klubu chybí losování na zpravodaj. každý zápas jeden výherce. Cena jako třetinka či půllitřík slivovičky. nikdy neurazí. Vždy by odešel aspoň jeden člověk spokojený ať se prohraje nebo ne :)

  • eLucky - 27.11.2018, úterý, 15:07
    (0)

    to nbk: Klub dlouhodobě spolupracuje s Korunkou Luhačovice a s dětským domovem v Ostrohu, u obou se to týká i lístků na zápasy klubu. To že se to neprezentuje každý zápas neznamená, že se to neděje. Jakékoli soutěže apod. naráží na stále stejný problém v klubu. To by se toho musel chytit někdo aktivní z venku, stejně jako mimo klub vznikl projekt Slovácko Slovácku a vše na to navázané. Takové aktivity v našem klubu bohužel dlouhodobě nemají naději. Na druhou stranu ze strany fanoušků podobné aktivity dycky byly a dycky aj budů, ale nepravidelně. Fanoušci nemají možnosti - časové ani finanční - takové aktivity dělat pravidelně. A nemyslím si - jako se tu určitě obratem ozvete - že takové aktivity má dělat klub a ne fanoušci. Ideální by bylo, kdyby takové aktivity od fanoušků klub dokázal zaštítit a podpořit - a tím rozhodně nemyslím podporu finanční!

  • nbk - 27.11.2018, úterý, 14:43
    (0)

    teď už jsem dlouho žádnou*

  • nbk - 27.11.2018, úterý, 14:43
    (0)

    Hodně mě překvapili soutěže na FB. teď už jsem žádnou soutěž neviděl. Chtělo by to pravidelně, chtělo by to poslat lístky do dětských domovů, do azylových domů je jich v okolí spousta tihle by se na fotbal určitě šli podívat, ale tu možnost z lístku pro mládež nemají a finanční také ne proto si to dovolit nemůžou. Šlo by udělat soutěž ve městě z kamerou zdokumentovat to na youtube a třeba položit 10 lidem pár otázek, kolikrát byly na stadionu, jestli by šli kdyby byla možnost a popř nějakou klubovou odměnit je lístkem také třeba přiberou ještě někoho ale takových věcí jde spousta a pokud vezmeme, FB soutěž nějaká soutěž na ulici hned máme dalších 30 lidí ty možnosti tu prostě jsou ale nevyužijí se..

  • nbk - 27.11.2018, úterý, 14:39
    (0)

    Jenže když vezmeme například 1-3 třídy to je cca 150 dětí a kolik z nich má možnost tuhle akci? 10-15 kluků co hraje fotbal a kolik kluků i holek fotbal nehrají na fotbal by se šli podívat ať už ze zvědavosti prostě by šli takže tahle možnost se nedostane všude ( vím o ní) ale rozhodně to není pro všechny

  • Šovkovskij - 27.11.2018, úterý, 14:34
    (0)

    Jak píše eLucky, něco v tomto směru funguje, ale jak poznamenává nbk, šlo by to rozhodně rozvinout lépe. A to je příklad jen jednoho z kroků, jak se snažit ten stadion zaplnit. Ale tady je bohužel nějaká snaha o něco takového, nějaký marketing, na mrtvém bodě...

  • eLucky - 27.11.2018, úterý, 14:30
    (0)

    to nbk: Navrhuješ tu něco, co funguje v jiném směru už nějaký ten pátek: http://www.fcslovacko.cz/mladez-za-20/43.html Výsledkem tohoto projektu, dle mých informací, ale je zájem o tzv. zajímavé zápasy, ne zájem o Slovácko, čest vyjímkám samozřejmě.

  • nbk - 27.11.2018, úterý, 14:23
    (0)

    Jak píše šovki. Psal jsem to tu na začátku sezóny, stadion prázdný proč klub nevezme 500-1000 lístků neobjede před každým zápasem 3 školy a nerozdá je? Jediná nevýhoda bude že z té tisícovky lístků bude maximálně 100 dětí kteří by na fotbal šli a lístek kupovali za 75 kč tudíž 7 500 v mínusu. Jenže nikoho už nenapadne že to má daleko větší výhody, dítě určitě vezme alespoň jednoho z rodičů, když se jim fotbal zalíbí přijdou třeba zase, pokud to beru tak že by nalákaly 50 rodičů tak mají těch 7 500 zpět. Ale myslím že výtěžek by byl větší než prodělek ale o tohle ani nejde pro klub těch 20 000 je "nic" jde hlavně o to že stadion bude více zaplněný, hned to bude vypadat atraktivněji a trošku vydělat by to mohlo do budoucna kdy si to ty menší děti oblíbí a později začnou chodit a nastoupí tak nová "generace" možná to z ní hloupě ale lepší než aby byl stadion poloprázdný to raději těch 1000 lístků dám pryč a nalákám 200 dětí 200 rodičů někdo půjde jako celá rodinka hned je na stadionu o 500 lidí víc ;)

  • eLucky - 27.11.2018, úterý, 14:23
    (0)

    to Šovki: Já netvrdím, že je to tak ok a už vůbec nehájím nečinnost klubu v tomto směru. I když částečně argumenty - které sem nahodil chápu.

  • Šovkovskij - 27.11.2018, úterý, 14:03
    (0)

    eLucky: Já přímo nesnáším alibistické fráze, že tady to nešlo, nejde a nepůjde. Mgr. Pojezný už dobré dva roky plácá to, že si je vědom toho, že klub je fanouškům dlužen a že se to zlepší. Ale jen žvaní, žvaní a nic se neděje. Posun veskrze žádný, nulový. Tady na Slovácku je velký potenciál, lidi tento klub mají rádi, znám spoustu lidí, kteří Slovácku fandí, ale na fotbal nejdou. Klub je musí chtít přitáhnout! Jde to jinde, půjde to i tady. Takové přizdisráčské kecy, tady to nejde, mne přímo iritují. Zpochybňujeme a shazujeme tím sami sebe. A hlavně si v klubu musí uvědomit, že pro koho se ten fotbal dělá. Já jsem si vždy myslel, že pro lidi. Tak se ty lidi na ten stadion musí chtít dostat!

  • eLucky - 27.11.2018, úterý, 13:55
    (0)

    to Šovki: Vzhledem ke zkušenosti z Plzně - v době kdy hráli zhruba tak stejné hovno jako my a roky se plácali mezi první a druhů ligů - je celkem jasné, že zaplněnost tribun je ovlivněna ambicemi, hrou a postavením v tabulce ovlivněna víc než si dokážeme my srdcaři připustit. Nicméně to neomlouvá to, že klub prakticky rezignoval na práci na udržení fanoušků na stadionu. Lákat nové v dnešní době je skoro nemožné, o to víc by se klub a všichni kolem měli upnout k tomu, aby dlouholetí fanoušci a srdcaři klub nikdy neopustili. Druhá věc je to, jak toto vlastně dělat... Bohužel ale v klubu časem převládla nečinnost se zdůvodněním, že každá snaha o opak byla po zásluze potrestána nezájmem fanoušků, což je bohužel objektivně vzato nepopiratelný fakt...

  • Šovkovskij - 27.11.2018, úterý, 13:24
    (0)

    endy, taky si myslím, že klub by se měl ke svým bývalým hráčům, jestli tomu dobře rozumím, postavit s hrdostí a se vztyčenou hlavou. Nemluvím třeba zrovna o VIPce, ale volné lístky kamkoliv jinam by měly být automatické. Vždyť i tak ten stadion je bohužel víceméně poloprázdný a je to čím dál horší. A tím naváži: ceny lístků jsou dostupné pro jednotlivce, ale když jde např. manželský pár s dvěma dětmi, plus doprava, občerstvení, nedejbože nějaký suvenýr, tak se dostáváme do situace, že fotbal není lidová zábava ale něco, co si člověk dovolí jednou za tři měsíce. Už se to tu probíralo stokrát, ale má to spojitost. Chybí rodinné vstupné, nějaké balíčky, marketing, komunikace a práce s fanouškem v tomto klubu neexistuje, je to tu jak ve středověku. Je poměrně trýznivé sledovat, jak se stadion vylidňuje a vedení je to jedno. I když na druhou stranu oceňuji, že se nezýšilo vstupné na Spartu. To je opravdu příjemný šok a po dlouhé době by snad mohlo být i vyprodáno. Pokud s návštěvností někdo bude oponovat tím, že nejdůležitější je předváděná hra a výkonnost, tak s tím nesouhlasím. I když bychom hráli jak Barcelona, tak možná přijde o pět set lidí víc, ale ten impuls musí přijít v první řadě z klubu: že o fanouška stojí, něco pro něj udělá a že jej na ten stadion chce přivést.

  • volič - 25.11.2018, neděle, 21:18
    (0)

    ..a Jerry je tuším myš :)

  • Jerry1984 - 25.11.2018, neděle, 20:13
    (0)

    endy, tak se jmenuje náš pes

  • endy - 25.11.2018, neděle, 13:51
    (0)

    Šovkovskij, velmi rád si přečtu tvoje příspěvky, které mají hlavu i patu.Diskuze s Jerry 1984 jsou pro mne naprosto zbytečné,proto je snažím se vůbec neřešit. Podotýkám, že celý sportovní život jsem začínal v Hradišti od žáků, až po první mužstvo za trenéra Pajkrta.Je samozřejmé, že veškerou fotbalovou práci v klubu se snažím co nejvíce sledovat. Co mne trochu mrzí,že funkcionáři vedení fotbalu si asi myslí,že nikdy nezastárnou.Myslím si, že pro nás starší /důchodce/, kteří jsme s fotbalovým klubem prakticky celý svůj život žili, že pro nás by mohli udělat. Mám na mysli to,že nemusím se dívat na televizi a pokud jsou volné lístky např. pod věží by důchodcům i dětem udělali rozumné ceny.

  • Šovkovskij - 25.11.2018, neděle, 13:27
    (0)

    Mně se líbilo, jak si včera vychutnal Baroša. Ten tam zase mával rukama jak poďas, Matou v klidu balon v rukavicích a Baroš jen rozhazoval rukama:-)

  • Babu - 25.11.2018, neděle, 13:18
    (0)

    champyon: Matouš je super, jde do každého balonu úplně bez respektu a s naprostým klidem. Zajímalo by mě, zda si tak věří, anebo je vnitřně takový kliďas, že to prostě bere jako svůj úkol, nehledě na to, kde a proti komu chytá..

  • Babu - 25.11.2018, neděle, 13:17
    (0)

    Fcs: můj názor je, že když dáme první gól, tak zápas vyhrajeme. A včera byl první poločas právě o jedné brance. My totiž v ostatních utkáních většinou do 30. minuty dostaneme fíka a pak musíme dotahovat - v takovýchto chvílích jsme strašně ztuhlí a všichni ti Havlíci a Sadílci pak z metru netrefí branku.

  • Jerry1984 - 25.11.2018, neděle, 12:26
    (0)

    A dobrou chuť k nedělnímu obědu ;)

  • Jerry1984 - 25.11.2018, neděle, 12:21
    (0)

    Fa, neboj, mě chuť do fandění nevezmeš i takovýma řečma.. a dál si škatulkuj, kdo je dobrý a kdo zlý, já to dělat nebudu.

  • Šovkovskij - 25.11.2018, neděle, 11:55
    (0)

    Milý Jerry, můj slovník je konstantní. Pokud tu pořád čteme takové sračky, jako píše Artigas a kolektiv, tak zvolíme peprnější výraz, když vidíme světlo na konci tunelu a daří se. Bohužel ty už patříš do skupiny neustálých žvanilů, pesimistů a kritiků, jako Artigas a další obludária. Já jsem kritický, vím, co je špatné, ale pokud se daří, nebo zadaří, jsem ten první, který to pochválí. Ne čekat za rohem a jen pomlouvat, dršťkovat, nenávidět a kritizovat. To je asi o nějaké psychické újmě a pocitu zakomplexovanosti. Já jsem po včerejšku maximálně spokojený a jen čekám, kdy si přečtu nějaké pěkné konstruktivní kritiky:-)

  • huhu - 25.11.2018, neděle, 11:07
    (0)

    *jiste nepredvedl :-)

  • huhu - 25.11.2018, neděle, 11:06
    (0)

    To co Havlik predvedl pred tretim golem, by pred mesicem jiste. To perfektni zrychleni do rozhozene obrany byla presne ukazkou zmeny stylu fotbalu ale hlavne mysleni. Vykon je z 50% v hlave, proto dokazeme behem dvou tydnu hrat se stejnymi hraci takto odlisne.

  • champyon - 25.11.2018, neděle, 11:02
    (0)

    Staré dobré Slovácko. Napadání soupeře, velká podpora útoku a při vedení jsme nezalezli na svou půlku a Baník si tak neměl šanci vytvořit souvislý tlak. Havlík úplně jak vyměněný, Navrátil, Janošek, Zajíc, no prostě všeci super. Trmal jak je mladý, tak je neuvěřitelně klidný. Roste z něho velký brankář. Věřím, že když takto zahrajem proti Spartě, tak nemá šanci.

  • fcs - 25.11.2018, neděle, 11:00
    (0)

    Jinak jsem rad za Havlika gol a asistence :)

  • oli - 25.11.2018, neděle, 10:53
    (0)

    Super , konečně máme trenéra a o tom to je. Jinak nevím jestli se to tu řešilo, ale divíte se tu ,že mají jinší přístup ? Oni potopili Kordulu starší hráči, bylo tam napětí a nechtěli ho tam.. co jsem slyšel tak ho prostě pochopili... když se v sobotu hrálo a prohrálo tak hned v neděli trenink a makat...jasně jsou profíci ale prý to vedlo jen k otravení, nikomu to nic nedalo a atmosférá příšerná, nejvíc to prý bylo o hlavách... mám to od jednoho z rodičů hráčů...docela bych tomu i věřil

  • fcs - 25.11.2018, neděle, 10:44
    (0)

    Čím to je ze ve stejne sestave hrajeme uplne jiny fotbal? Neverim ze muze trener zmenit muzstvo za dva tydny, ale hraci maji opravdu uplne jiny pristup coz je jedine dobre

  • Greif - 25.11.2018, neděle, 00:01
    (0)

    Proto mít tři trenéry a losovat s kterým na zápas pro soupeře to bude chaos :D no nic Sparta už se klepe a diváci na domácí taky ;)

  • bilas - 24.11.2018, sobota, 23:51
    (0)

    Jak říkáte, i s Kordulou nebo Habancem jsme dokázali pěkně zahrát...Problém podle mě nastal po delší době, kdy jsme prostě začali být čitelní, tak doufám, že si je toho Svědík vědom a nebudeme hrát jen "centry na Doška" nebo "milion přihrávek", ale budeme víc variabilní a pro soupeře nečitelní. V tom je dle mého největší síla v dlouhodobém horizontu.

  • Jerry1984 - 24.11.2018, sobota, 23:41
    (0)

    I když částečně neříkám, že nesouhlasím..

  • Jerry1984 - 24.11.2018, sobota, 23:34
    (0)

    Šovkovskij: ten tvůj slovník, to je soda :-D

  • Šovkovskij - 24.11.2018, sobota, 22:47
    (0)

    Ale nejen Artigasa, ale i dalších bezvýznamných nul na tomto fóru...

  • Šovkovskij - 24.11.2018, sobota, 22:46
    (0)

    Jako obvykle očekávám příspěvek Artigasa, jestli si ještě nevytáhl rypák z hnoje. Ale chápu, že to je pro něj nepříznivé. Na co bude kydat svoje hovna?:-D

  • tomatos - 24.11.2018, sobota, 22:37
    (0)

    Paráda jak sviňa!!! Začínám ten Baník mít fakt rád 😀

  • Buchlovjak - 24.11.2018, sobota, 22:20
    (0)

    bát se není čeho jen je třeba hrát :-)

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 21:55
    (0)

    Takže příští sobotu zas za tři body... :))

  • Greif - 24.11.2018, sobota, 21:32
    (0)

    No i doma s Kordulou jsme Baník dali , ale svedik nechá stejně hráče a ti najednou se trefí :D havliku konečně díky ;)

  • eLucky - 24.11.2018, sobota, 21:08
    (0)

    Já bych s tím optimismem trochu brzdil teda... vůbec sem zápas neviděl, ale vím že hodnotit práci trenéra po jednom zápase je rozhodně brzo. A rád bych vám taky připoměl, že aj pod Kordičem byli schopní pořádně hrát... na jaro. To že teď sme hráli to hovno co sme hráli bylo aj vinů trenéra určitě, ale osobně bych mu hlavně vyčetl, že s ohledem na výkony na hřišti prakticky neměl koule na to, aby sáhl do sestavy a pořád se to zamlouvalo mantrou, že na lavičce nemáme zkušené hráče apod.

  • Witeek - 24.11.2018, sobota, 19:40
    (0)

    Přesně jak píšete. Tohle byl úplně jiný styl. Ten Korduluv stál za vyliž pr*el. Jsemoc rád za výměnu trenéra. Dnes nás může jen mrzet, že to neskončilo větším rozdílem. Kuchta dvakrát sám na brankáře. Janošek z malého vápna hlavičkuje mimo a na Zajíce měla být písklá penalta. Ale 3 body sakra důležité.

  • Artigas - 24.11.2018, sobota, 19:34
    (0)

    Tož výměna trenéra se povedla parádně.

  • Tomabr - 24.11.2018, sobota, 19:09
    (0)

    Ondicz:Nevím, co jim Kordula říkal, ale systám 1000 přihrávek,nefungoval

  • celtic - 24.11.2018, sobota, 19:03
    (0)

    hoooooooooooooodně důležitá výhra,která hráčům zvedne sebevědomí a posílí psychiku,že to jde.....Baník letos jen pětkrát prohrál z toho dvakrát ze Slováckem,to se cení,,,poslední tři roky se nám proti nim daří

  • KubaM - 24.11.2018, sobota, 18:58
    (0)

    Wow! Tak očividně to jde i bez čínských milionů 😉.

  • a jé - 24.11.2018, sobota, 18:53
    (0)

    nevím co říkal Kordula , ale slyšel jsem jak někdo s akademie říkal že je učí hrat dozadu

  • a jé - 24.11.2018, sobota, 18:52
    (0)

    a kdyby Kuchta nahrál mohlo to být i víc ale super dnes za jedna

  • ondicz - 24.11.2018, sobota, 18:51
    (0)

    @Tomabr: to jakože jim Kordula říkal hrajte dozadu a pomalu?:)

  • Leroy Brown - 24.11.2018, sobota, 18:47
    (0)

    Ten Baroš, to je taky klaun. Nikdo mu neodpáře super kariéru a úspěchy, ale to, co předvádí poslední dobou, to je ubohost. Pořád akorát rozhazování rukama a hádky s rozhodčím. :D

  • celtic - 24.11.2018, sobota, 18:45
    (0)

    to by člověk nevěřil,co dokáže výměna trenéra...rapidně jiný fotbal z naši strany...super...to asi nikdo nečekal takový výsledek

  • Tomabr - 24.11.2018, sobota, 18:44
    (0)

    Je a bylo to trenérem. Bez rychlého pohybu směrem dopředu nejde hrát.

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 18:44
    (0)

    Michal: A dorážíme do prázdné!! To jsme taky půl roku neuměli :D

  • Michal fcs - 24.11.2018, sobota, 18:43
    (0)

    Změna herního stylu..a jde to, líbí se mi, že nemáme tisíc přihrávek mezi obránci a i těch malých domů je minimum. Jen tak dál,

  • barnabas.666 - 24.11.2018, sobota, 18:41
    (0)

    Gratulace Svědíkovi.

  • Jerry1984 - 24.11.2018, sobota, 18:41
    (0)

    ten Baník je v obraně cedník.. pěkně

  • Valheru - 24.11.2018, sobota, 18:40
    (0)

    Nádhera. 3:0.

  • Valheru - 24.11.2018, sobota, 18:34
    (0)

    Hlavně se mi líbí, že hrajeme pořád aktivně směrem dopředu a nezalezli jsme dozadu a nebráníme výsledek.

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 18:20
    (0)

    Tento gol je sakra důležitý! Baník nás hodně zmáčkl, ale my jsme odpověděli brankou, super!

  • Jerry1984 - 24.11.2018, sobota, 18:20
    (0)

    že by zase 2:1.. :) s Baníkem nám to prostě jde!

  • Pett - 24.11.2018, sobota, 18:19
    (0)

    Čím to, že nám to tak do Baníkovské branky tak padá :-)

  • Valheru - 24.11.2018, sobota, 18:18
    (0)

    Kdepak máme kverulanty?

  • Greif - 24.11.2018, sobota, 18:05
    (0)

    Moje by dojeli :D ;)

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 17:57
    (0)

    Greif: aha, ty jsi takový dodavatel dodávek, že jsem si byla jistá, že to bylo jistě od tebe :D

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 17:57
    (0)

    Zatím dobrý zápas od obou týmů, Baník 8 střel, my 7, oni držení míče 55 %, my 45 %, dost se to přelévá ze strany na stranu, docela fajn na dívání. Musíme přidat druhý gól a hodit se do pohody :))

  • josmen - 24.11.2018, sobota, 17:54
    (0)

    Zatim super vykon, rychle prechody do utoku po stranach a nabihani do vapna ve vice lidech, rozdil proti minulym zapasum je zretelny.

  • Greif - 24.11.2018, sobota, 17:53
    (0)

    Moji nejeli , moja je zaparkována doma ;)

  • Jerry1984 - 24.11.2018, sobota, 17:48
    (0)

    pecka

  • Bayern Munchen - 24.11.2018, sobota, 17:47
    (0)

    Konečně se na to dá dívat, a pak že to není v trenérovi...

  • cmelli - 24.11.2018, sobota, 17:46
    (0)

    Gool

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 17:30
    (0)

    GarryR: Super! Sice tam mohlo být přes šedesát lidí, ale co naděláš :-)

  • GarryR - 24.11.2018, sobota, 17:27
    (0)

    Aj tak nas tu je aspon 20

  • Pett - 24.11.2018, sobota, 17:11
    (0)

    Díky ;-)

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 17:06
    (0)

    http://www.jokerlivestream.com/streamvideo10/ostrava-vs-slovacko-live-stream-4785370.html

  • Pett - 24.11.2018, sobota, 17:01
    (0)

    Tak to je teda pech! Jinak nemáte nějaký link?

  • Babu - 24.11.2018, sobota, 16:41
    (0)

    Někteří prý jeli greifovou dodávkou a auty a dle Rykyho aj dodávka kousek před Ostravou klekla :( to je past a velký kopec smůly..

  • GarryR - 24.11.2018, sobota, 15:01
    (0)

    Zary - klekl.. delali sme co se dalo, ale bohuzel.

  • zary.cz - 24.11.2018, sobota, 14:37
    (0)

    Vyjeli jste na ten výjezd nebo ten bus fakt klekl? 😦

  • FCSFRED - 24.11.2018, sobota, 14:22
    (0)

    Svalove potize jen dle stranem fcvj

  • myjsmeslovacko - 24.11.2018, sobota, 10:47
    (0)

    Za Jihlavu už nehraje Zoubele a Tlustý... Takže asi jdou k nám

  • Artigas - 24.11.2018, sobota, 09:46
    (0)

    Nestorovski si škrtnout nemohl, dyz ho nestavěli... Jinak xixi blábol, luftJarda jak sáhl, všecko posral...

  • fcs - 24.11.2018, sobota, 09:25
    (0)

    Dnes jedem pro 3 body !!!

  • karagavrylydys - 23.11.2018, pátek, 16:23
    (0)

    myjsmeslovacko: Nového kapitána budeme asi muset v zimě koupit.

  • FOREVER - 23.11.2018, pátek, 15:53
    (0)

    Právě že jsi to napsal přesně naopak s těma hráčema. Takovému rambovi, který tady má roky rokoucí jistotu ikdyž nehraje nic,tak tomu je to úplně jedno. Havlík ten má děcko a na hřišti je vždycky jen znechucený a za trest. Sadílek je namachrovaný mladý kluk pro kterého je vrchol týdne jít v pátek na tomač

  • myjsmeslovacko - 23.11.2018, pátek, 14:22
    (0)

    Vím že to co teď nápisu bude jiné téma ( předem se omlouvám), ale zkusil bych dat nového kapitána.. Vlasťa je srdcař, to neříkám že není... Ale kdo byl proti Teplicím, a jak hráči došli před kotel, tak šlo pěkně poznat koho to štve.. Kuchta,Krejčí, Kalabiška,Daněk těm to je ukradené.. Sáďovi,Havlíkovi,Vlasťovi,Hoffimu, Rambo těm to není jedno!, jsou to odchovanci, takže to beru...,Ale kdo mne nejvíce překvapil tak to byl Navrátil, který tam jako jediný brečel!! není odchovanec a bere to vážně, to by mohla většina týmu jako Navrc... Za mne by se mi líbil ten Navrátil jako kapitán.. Možná vám ne, každý ma jiný názor.. Ještě jednou se omlouvám že jsem napsal jiný text

  • riedlss - 23.11.2018, pátek, 12:49
    (0)

    babu: přesně tohle mi také běželo hlavou. Nebude čína, bude pád. Ono může být čína, dva roky slávy a pád o jakém se nám nikomu nezdálo. Aspoň se tu sešla pěkná řádka názorů a je dobře, že všichni nemají názor stejný.

  • Babu - 23.11.2018, pátek, 12:46
    (0)

    drzý vandrák: a tak rozděluje klub.. rozděluje to tady pár z nás, ale to je tím, že nás spojuje fotbal, a ne politika, rodina nebo práce, a většina se tu liší i v těch fotbalových názorech, takže to je asi přirozené..

  • malen - 23.11.2018, pátek, 12:12
    (0)

    trollové-zobou stran věnujte se kopané!

  • eLucky - 23.11.2018, pátek, 11:09
    (0)

    Jak sem tu psal, hlavní je aby prachy z kamakoli byly správně investované. Jestli sem přijdů prachy z Číny nebo třeba z Grónska, tak pokud je projebeme na tom, že si sem nataháme žoldáky a neinvestujeme nic do budoucnosti, tak si enom užijeme chvilku párty na úkor budoucnosti klubu a dopad potom bude o to tvrdší.

  • Babu - 23.11.2018, pátek, 10:54
    (0)

    A stejně to my neovlivníme :-) nevěřím, že se klub brání toku peněz do klubu.. to je asi jasné všem :-)

  • Babu - 23.11.2018, pátek, 10:52
    (0)

    A velmi mi vadí, jak to ti obhajovatelé čínských peněz ženou do absurdna s tím, že pokud ty peníze mít nebudeme, tak sestoupíme a budeme v prdeli. Peníze na sezonu jsou zajištěny, všichni si určitě přejeme, aby klub byl bohatý a mohl si vybírat posily, ale ne za každou cenu. Musí to mít hlavu a patu. Halda peněz nerovná se od prvopočátku úspěchu a štěstí.

  • Babu - 23.11.2018, pátek, 10:49
    (0)

    michal fcs: mě fascinuje, jak někomu ve fotbale žádné prachy nesmrdí. A to, že je to běžné ve Slavii a Jablonci pro mě není žádná norma.

  • riedlss - 23.11.2018, pátek, 07:15
    (0)

    mě se zase líbí, že se nad vidinou silného investora nejvíc rozplývají ti, kteří na fotbal vyjdou jednou za čtyři roky, aby mohli říct, že se jich fotbal tady týká a že už další čtyři roky na fotbal nepůjdou. :) v Opavě byli také v očekávání :) jinak ve Valmezu tam teď taky číňané úřadují....

  • fcs - 22.11.2018, čtvrtek, 21:56
    (0)

    Je neskutečné kam to Matej dotahl za tak krátkou dobu a zajimalo by me jaktoze v cr dokazeme brankare vychovat na svetovou uroven a ostatni hrace ne...

  • tadeas123 - 22.11.2018, čtvrtek, 20:41
    (0)

    Borci teď jsem dočetl rozhovor s Matějem Kovářem zajímalo by mě jestli se někde nepsalo o přestupové částce a jestli nemáme % z dalšího prodeje diky

  • ondicz - 22.11.2018, čtvrtek, 19:50
    (0)

    @Michal fcs: nic si z toho nedělej, mě zase fascinuje potřeba některých tomu říkat "moralizování"

  • Michal fcs - 22.11.2018, čtvrtek, 19:29
    (0)

    Fascinuje mě moralizování některých fans, až budeme za rok v pr...i, možná se někteří chytí za nos.

  • riedlss - 22.11.2018, čtvrtek, 18:56
    (0)

    Já měl na Bazzoku dlouho počíháno, ale účast mistra Řepky mě naopak odrazuje.

  • Šovkovskij - 22.11.2018, čtvrtek, 18:17
    (0)

    Tak to klobouček. Řepka je svéráz, ale lidi na něj přijdou. Hastík to tam dělá dobře.

  • tadeas123 - 22.11.2018, čtvrtek, 17:47
    (0)

    Ale je to super že dokážou přitáhnout takové hvězdy jako je švancara haša a řepka a víš že určitě nastoupí? doufám že by haša mohl začít trénovat i s našema borcama viděl jsem ho několikrát za skalicu a pokaždé podle mě vynikající výkon.

  • barnabas.666 - 22.11.2018, čtvrtek, 15:14
    (0)

    jj, kdyby jen Řepka, ale na zápas se připravuje i Cyra, z toho tu některé klepne :o) https://www.youtube.com/watch?v=-2eugZ3jiIE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2V5nkMcwf8rndIiXWGnCUJQ5yR5CdbmZMSNTzBt2AXH6p8m7U2iBiEZi4

  • zary.cz - 22.11.2018, čtvrtek, 14:32
    (0)

    Vstupenky na Spartu zůstávají normální. Tribuny B,C,D za 150,-. A za 200. Konečně slušný krok.

  • Bayern Munchen - 22.11.2018, čtvrtek, 14:10
    (0)

    annubis: Přesně tak, koho si myslí, že budou stále prodávat... A ještě za takové peníze, vždyť třeba Trávník stál o půlku méně a jaký to je fotbalista oproti Civičovi a byli jsme za to rádi... Náš dorost je na sestup, tam určitě roste spousta talentů, které bychom jako Civiče prodali... Na příští ročník nejsou zajištěny finance, jak říkal Pojezdný na začátku sezóny. Doteď co to financuje Zemek, se nenašel nikdo, kdo by byl ochoten dát víc peněz do Slovácka. A my tu pohrdáme finanční možností od Číňanů (teda záleží pokud to je pravda), když už se to několikrát popřelo. A fotbal se na vysoké úrovni bez peněz dělat nedá, to už by tady někteří měli pochopit.

  • annubis - 22.11.2018, čtvrtek, 13:42
    (0)

    to KubaM: jenže my těch Civičů, co by jsme mohli prodat v dalších sezonách za takové prachy, už nemáme. Jinak Svědík nestál 2M, připočtěte si k tomu jeho asistenty a jste na dvojnásobku.....

  • derflik - 22.11.2018, čtvrtek, 13:41
    (0)

    tak Řepka fakt zítra v hale proti Slavii

  • Hory - 22.11.2018, čtvrtek, 13:00
    (0)

    Moravian - píšeš, že Mynář ani Číňani nekupují FCS. Ale přeci nevěříš tomu, že jen tak pro nic za nic se rozhodnou posílat někam své peníze a nic z toho nemít.

  • KubaM - 22.11.2018, čtvrtek, 12:30
    (0)

    Moravian: 25 milionů ročně se rovná jednomu prodanému Civičovi ročně, stojí to vůbec za to? Nezdá se mi, že bychom byli zase tolik v troskách, klub rozhodně nebankrotuje, byť bychom mu samozřejmě všichni přáli lepší finanční zázemí. Kdyby si dal Zemek trochu práci, dávno nás mohl prodat nějakému vlastníkovi třeba bundesligového klubu, jsem o tom naprosto přesvědčený. Klub má regionální rozměr, zároveň ale dobré zázemí a důvěryhodnou - byť třeba malou - značku. Chce to ale trochu pracovat na PR a vyjednávání, ne kývnout na prvního, kdo před námi trochu zamává obálkou. Vůbec bych se nebránil tomu, stát se farmou nějakého většího evropského klubu. Může to být teoreticky oboustranně výhodné.

  • Moravian - 22.11.2018, čtvrtek, 11:31
    (0)

    Hrozná i cynická je realita. Např. Henry Ford byl otevřený antisemita, jenž Hitlera podporoval psychicky i materiálně. Pod jeho jménem je dnes nadnárodní korporace a málokomu vadí, že vedle nesporného talentu byl zakladatelem značky šmejd schvalující likvidaci židovského obyvatelstva. Nejsem bez citu, ale chtěl jsem jen říct, že s morálně čistým štítem ligu neudržíme. Plácat se po ramenou pak můžeme maximálně mezi sebou. Jinověrci nám vždy připomenou Valentu i Zemka. A co je podstatné: Mynář ani Čínská společnost nekupuje 1.FCS (!); spekulace jsou jen o podpoře. Když vezmu v potaz jakým způsobem Pelta získával peníze pro Jablonec, je tohle z morálního hlediska slabý odvar.

  • tadeas123 - 22.11.2018, čtvrtek, 11:25
    (0)

    Mě by spíš zajímalo jestli si kosturik dělá prdel z nás nebo ten "důverní zdroj" uklízečka dělá prdel z něho nebo by mě zajímalo jak toto vymyslel

  • tvojemama - 22.11.2018, čtvrtek, 10:41
    (0)

    Radši bych byl ve třetí lize než mít něco společného s Mynářem. Na druhou stranu Valenta a Zemek kterého čeká soud. U Slavie taky dost lidí nechtělo čínské prachy a Tvrdíka, ale teď si nikdo nestěžuje.

  • tvojemama - 22.11.2018, čtvrtek, 10:29
    (0)

    Myslel jsem to v globále, že pokud zavrhneme morálně poskvrněné peníze, mnoho příležitostí k zajištěné existenci klubu nám nezbude. Moravian: Je to hrozné, když si to človek uvědomí, ale je to tak.

  • KubaM - 22.11.2018, čtvrtek, 10:21
    (0)

    Moravian: ... přitom v tomto případě už si ani nikdo nedává práci cokoliv skrývat. Akci domlouvá přímo kancléř vůči Číně nejservilnějšího prezidenta široko daleko. Promiň, ale pro mě je to až moc cynické.

  • Uhel - 22.11.2018, čtvrtek, 09:20
    (0)

    nestačím se divit vlnou moralistů.....

  • Moravian - 22.11.2018, čtvrtek, 08:40
    (0)

    to:KubaM: to působí spíš jako konspirační teorie. Tu protičínskou hysterii bych chápal, až se tu všichni zbavíme jakéhokoliv čínského produktu a v zájmu lidských práv omezíme obchodní výměnu na nezbytné minimum. Kde neexistuje soukromý sektor jdou všechny zisky do státní kasy, takže i koupený mobil, televize či cokoliv z Číny, podporuje tamní zrůdný režim. Jenomže až tu odmítneme všechno z této země zla, povstanou jiní ochránci, poukazující, že kvůli naší spravedlivé blokádě tam děti chcípou hlady. Tak si vyberte. :) Ten stihomam, že tím či oním vytváříme někomu pátou kolonu a závislost je už nudný. Zaznamenal jsem už stejné obavy z USA, Ruska, SRN, voda je Frantíků, no a teď ta nešťastná Čína, která skrz fotbalovou podporu vytvoří buňky a pomalu nás ovládne. Své zájmy tu více či méně prosazuje každá velmoc a každý kdo má tu příležitost. Pokud z hlediska "vyššího principu mravního" odmítneme peníze z Číny, nijak jim neublížíme. Najdou si jiný klub, nebo jinou oblast.

  • kecipep - 22.11.2018, čtvrtek, 08:39
    (0)

    Listky na Spartu za normalni vstupne

  • malen - 22.11.2018, čtvrtek, 08:22
    (0)

    KubaM-Janda by to lepší nenapsal.

  • riedlss - 22.11.2018, čtvrtek, 08:17
    (0)

    barnabas.666: si děláš prdel? :D

  • Moravian - 22.11.2018, čtvrtek, 08:17
    (0)

    to:Ondicz: Myslel jsem to v globále, že pokud zavrhneme morálně poskvrněné peníze, mnoho příležitostí k zajištěné existenci klubu nám nezbude.

  • Hory - 22.11.2018, čtvrtek, 06:48
    (0)

    KubaM - pochvala, moc hezky napsané!

  • KubaM - 22.11.2018, čtvrtek, 00:04
    (0)

    Pevně věřím, že to celé není pravdě. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale peníze čínského kapitálu prostě nejsou obyčejnými penězi soukromých podnikatelů. Nejde o kriminální byznysmeny, šejchy, ani o peníze z hazadu - byť se mi hnusí všechno z toho. Jde o velmi závažnou politiku, které se stáváme - snad nevědomě - nástrojem, hračkou a užitečným idiotem. V Číně neexistuje soukromý sektor, všechny velké korporace jsou vždy z principu napojeny na vládní režim a jejich zahraniční expanze proto zpravidla nemají čistě ekonomické zájmy. Jen se podívejte na veškeré "investice" CEFC u nás - rozhodně nešlo o žádný finanční zisk, jako především skvělou koupi české vysoké politiky. Vždyť naši politici se dnes doslova předhánějí, kdo častěji Čínu navštíví a dojedná s ní užší partnerství. Čínský stát si dnes úspěšně skupuje celý svět a s tím svou přízeň šíroké západní veřejnosti. Vážně se chceme tohoto stát podporovateli? Nemyslím si, že jde o nějak zvlášť vysoké moralizování, ale fotbal je snad stále jen fotbal, a já tedy raději přestanu dočasně fandit Slovácku, než abych fandil pracovním táborům pro již celý milion neposlušných Ujgurů v západní Číně. Snad se již brzy podaří na úrovni celé Evropské unie prosadit kontrolu a regulaci čínských státních "investic".

  • Dum - 21.11.2018, středa, 23:34
    (0)

    Tvrdík na twitteru:Denik Sport opet nezklamal. Kancler jednani o financni podpore primo vyvrati, Sinobo ani Slavie se pro jistotu ani nezeptaji, ale senzace je na svete. Zadny milion euro ani jine sponzorske prostredky do Slovacka nechystame. Staci mi, kdyz si vzpomenu na nas posledni zapas.

  • barnabas.666 - 21.11.2018, středa, 21:53
    (0)

    Trošku OT z klubu vzdáleného od Slovácka pár metrů. Novou posilou futsalového týmu Bazooka Uh. Hradiště se stal Tomáš Řepka :o)

  • kecipep - 21.11.2018, středa, 21:03
    (0)

    hešpy: díky za info

  • hešpy - 21.11.2018, středa, 21:00
    (0)

    Milion eur ročně (cca 26 milionů korun) po dobu čtyř let. Tedy do konce funkčního období prezidenta Miloše Zemana. Takovou částkou by měl podle několika zdrojů Sportu přispět čínský sponzor prvoligovému 1. FC Slovácko, pokud se dovedou jednání do úspěšného konce. Hradní kancléř Vratislav Mynář, jenž má být hybatelem dění, chystanou dohodu popírá. „O žádných probíhajících jednáních nevím,“ sdělil Sportu. Do konce prosince by mělo být jasněji. Kromě toho se vyjádřil k tomu, na čem se dohodl s šéfem Slavie Jaroslavem Tvrdíkem. Blízký spolupracovník prezidenta Miloše Zemana potvrdil, že má snahu Slovácku pomoct. Vratislav Mynář ze Zlínského kraje pochází, má blízko k fotbalu v rodných Osvětimanech. A hlavně se léta zná s Jaroslavem Tvrdíkem, bossem Slavie. „Poprosil jsem ho, aby přesuny hráčů mezi oběma kluby probíhaly ve vší slušnosti a standardně. V minulosti to prý tak úplně nebylo. Ano, v tomto jsem snad pomohl,“ uvedl kancléř. V předchozích letech Slavia z Uherského Hradiště „partyzánsky“ přetahovala některé mladé fotbalisty i fotbalistky. S tímto by měl být díky Mynářově intervenci konec. S Tvrdíkem si nastavili parametry, za kterých by měly podobné akce probíhat. Aby se žádná strana necítila podvedena. Jenže ve vztahu Slovácko–Slavia jde nyní ještě o víc. Ve hře je úzká hráčská výpomoc, a to i opačným směrem. Plus velké sponzorské peníze od firmy Sinobo. Nový vlastník „sešívaných“ by údajně měl finančně podporovat i menší moravský klub. Několik lidí, kteří se pohybují v českém fotbale, se shodlo na částce milion eur ročně s platností na čtyři roky. „V podstatě do té doby, kdy bude na Hradě Miloš Zeman,“ podotkl náš zdroj. „Tvrdík je Mynářovi zavázaný, že ho zachránil ve Slavii, když ho chtěli vyhodit,“ dodal. Co na to kancléř? „Vůbec to není pravda,“ odmítl spekulace. Je známo, že prezident Zeman se svou pravou rukou mají k Číně blízko a navázali s ní obchodní spolupráci. Ta se už dávno významně dotýká i tuzemského fotbalu. Finanční injekce do Slovácka byla prý ujednána už v létě, ovšem vzhledem k majetnickým nesrovnalostem ve Slavii z ní sešlo. Nyní se k tomu mají zainteresovaní vrátit. „Pochybuju, že teď Sinobo jedná o nějaké podpoře Slovácka. Sotva koupilo Slavii, má svých starostí dost. Samozřejmě bych za to byl hodně rád, ale myslím, že to není otázka těchto dní. Nicméně pokud budu v takové věci osloven, rád pomůžu,“ prohlásil Mynář s tím, že by stejně reagoval i v případě investora třeba z Ruska. On sám popřel, že by uvažoval o majetkovém vstupu do 1. FC Slovácko. „Nemám v plánu koupit ani jednu akcii,“ zdůraznil. „Klubu fandím, ale nebyl jsem tam letos ani na jednom zápase. Lidé mě spojují se Šumulikoskim, který hraje za Osvětimany. Veliče chtěl po skončení vrcholové kariéry ještě někde hrát na nižší úrovni a já jsem se tam jen zeptal, zda by to bylo možné. Je kamarád s trenérem Němčickým, takže hraje za Osvětimany. Nic víc za tím není,“ dodal.

  • ondicz - 21.11.2018, středa, 20:51
    (0)

    @Moravian: Tohle nevím kde zjistils že když kritizuju Mynáře, tak mi nevadí ostatní pochybní milionáři... Ale dobře, co třeba Křetínský? Napiš mi prosím jeho škraloupy. Spartu sice opravdu nepozvedl, ale to doufám není podstatné.

  • Moravian - 21.11.2018, středa, 20:30
    (0)

    Koštuřika a jeho teze bych bral s rezervou. Co neví, to si vydedukuje, aby mu z toho vždy vyšla rovnice: Slovácko = pochybná existence. Kdyby to byla pravda (čemuž nevěřím), spekulace by došly dál, než jen k "důvěrnému zdroji sportu". Ale i tak se musím zasmát nad spravedlivým pohoršením moralistů. Pokud vím, primární zdroje peněz jakéhokoliv klubu nikdo neřeší. Šejkové, miliardáři atp. většinou nepatří mezi morální elitu lidstva a ve většině případů panují legendy o pochybně nabitém majetku, co v sobě mají víc než pověstné zrno pravdy. Ale když pak hvězdy zdvihají trofeje nad hlavu, nikoho to nezajímá. Ukažte mi počestné konsorcium podnikatelů, kteří by s úspěchem vyzdvihli nějaký klub a doložili čistotu peněz do něj vložených. Potom možná budu brát pohoršení nad Mynářem aspol. vážně.

  • Tomabr - 21.11.2018, středa, 20:05
    (0)

    Mynář se Slováckem spolupracuje a Šumulikoského představil jako posilu Osvětiman již téměř před rokem. Snad z toho něco vzejde.

  • Pan Puk - 21.11.2018, středa, 20:04
    (0)

    Ondicz> a ta částka taky nesouhlasí :-D

  • ondicz - 21.11.2018, středa, 20:02
    (0)

    'hradní kancléř Vratislav Mynář, jenž má být hybatelem dění, chystanou dohodu popírá. „O žádných probíhajících jednáních nevím,“' - takže je to tutovka (něco jsem se za posledních 6 let naučil)

  • spiky - 21.11.2018, středa, 20:00
    (0)

    Tak kauza uz i na TV Hovna v hlavních TN :D

  • jjmc - 21.11.2018, středa, 19:54
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/350910/mynar-a-slovacko-hradni-kancler-promluvil-o-sve-roli-i-dohode-se-slavii.html

  • ondicz - 21.11.2018, středa, 19:53
    (0)

    Jo, to bude super když tady bude Mynář, aspoň se člověku budou líp snášet ty jeho kauzy - vila jak hrad v Praze za hubičku, vodní elektrárna v Kyrgyzstánu, křišťálově čisté financování Zemanovců nebo čerstvě teď kamenolom v Lánech. Si vždycky řeknu, šak se snažil naspořit na Slovácko a udělat nám výsledky radost! Navíc ty další personální výhody: Nejedlý může skautovat ruskou ligu a Ovčáček podávat balony. Prostě paráda.

  • lagic - 21.11.2018, středa, 19:23
    (0)

    Tady je to samý moralista. Všechny velké kluby vlastní šejkové, rusáci, číňani nebo jiní gauneři, co k těm majetkům přišli přes mrtvoly a nikomu to nevadí. Zemek taky není svatý, ať si naivně myslíte opak. Bez změny na to stejně nebude za chvilku Zemek mít finance a aby jsme prodávali pořád někoho, kdo trochu vyčnívá, to taky brzo skončí, nejsme bezedná studna talentů.

  • Witeek - 21.11.2018, středa, 19:19
    (0)

    Že se nám říká Bonzácko, že jsme jeli v korupci, že jsme si pak 1.ligu koupili, pač postoupit se nedařilo to nikoho asi nesere. Ale p.Mynář nebo Číňané ano? Pověst tak nebo tak máme na p.ču! Tak se tu dál plácejme po ramenou jaký jsme regionální klub...tečka.

  • karagavrylydys - 21.11.2018, středa, 18:56
    (0)

    lagic: Přesně tak.

  • fandajakhrom - 21.11.2018, středa, 18:54
    (0)

    ps: proč jste teda kdysi fandili SYNOTu, když byl de facto financovaný z peněz gamblerů (jak by mohl někdo tvrdit)?

  • fandajakhrom - 21.11.2018, středa, 18:53
    (0)

    Podle mne to neklapne, ale pokud ano, pak je to SUPER!!! p. Mynář je člověk, který se dokáže postarat a to je to jediné, co mě zajímá... Valenta vám nevadil, Zemek taky ne a Mynář ano? to je trapné ... kéž by to klaplo!

  • Maja - 21.11.2018, středa, 18:46
    (0)

    ty vole vy byste se nechali koupit i hitlerem jenom aby se tady hrál fotbal o pár příček výš :D jako farma slavie bysme se přes spartu, plzeň a další ani do pohárů určitě nedostali :D nemluvě o tom, že až by ty "investice" skončily tak tady zůstane jenom kráter, stejně jako zůstane ve slavii. PS: tím absolutně neříkám, že tomu věřím. až "investor" reálně vstoupí, teprve uvěřím PSS: díky kecipep a hory za naději, že ne všichni (všechno) se dá kúpit :)

  • Šovkovskij - 21.11.2018, středa, 17:41
    (0)

    Víte, mne nějak překvapilo spojení Mynář - Slovácko. Všichni vědí o jeho Osvětimanech, ale nejsem si tedy vědom, že by měl nějaký vztah či vazby na Slovácko. K tomu autor článku, pan Koštuřík s řadou jeho blábolů, které jsem si měl možnost přečíst, mi napovídá, že musím býti poměrně obezřetný v úsudku. Na stranu druhou si říkám, že vytáhnout dva miliony za trenéra, byť nesmírně kvalitního, je na zdejší poměry dosti překvapující a říkám si, kde se ty peníze najednou vzaly...

  • lagic - 21.11.2018, středa, 17:31
    (0)

    Ve Slavii je Tvrdík, to je to samé. A kdyby jich nebylo, tak jsou tam kde FCS. Mně je jedno, kdo je majitelem, chci vidět klub fungovat a chodit na fotbal, ze kterého budu mít radost a bude za něco stát. A klidně si nalhávejte, že pan Zemek je čistý jak lilie.

  • Hory - 21.11.2018, středa, 17:24
    (0)

    Byť to s fotbalem nesouvisí, tak toto téma dalo krásnou odpověď na to,proč lež a komouši ve všech podobách vládnou tomuto státu. To mně opravdu dostalo, kolik lidí je ochotno tolerovat gaunera Mynáře a jemu podobné.

  • Greif - 21.11.2018, středa, 17:02
    (0)

    Jojo ekonomika válí a Bureš nás zadluzuje , zde se pozná..

  • kecipep - 21.11.2018, středa, 16:22
    (0)

    Já o sobě vím, že jsem snílek, každopádně mně přijde úplně k zblití to, co od většiny čtu. Amorální bezpáteřní čecháčci. Všeci kradnů, tak máme na to taky právo. A pak vytáhne hlupák xxxpalox ještě Andreje a po dočtení jeho knihy nás bude poučovat cosi o ekonomice. Odraz morálky v politice je pouze odraz společnosti, proto to tak vypadá, ať už někteří ukazují na Babiše či Kalousa. Někdy se zkuste před zrcadlem napřímit a začít u sebe. Opravdu smutné čtení, které mi zkazilo den.

  • vajdik - 21.11.2018, středa, 15:57
    (0)

    Pokud se tu nenajde jakýkoli INVESTOR, tak tu za ty čtyři roky zůstane jen ten stadion. Klub peníze nemá, nemá ani kvalitu v kádru že by se mohli prodejem "někoho" získat prostředky na další přežití, majitel jednou nohou v kriminále, lidi to tu totálně nebaví na to co se tu předvádí chodit atd. Konec mojí diskuze na toto téma, já tu ale raděj uvidím Mynáře který je prostě obchodník s dlouhými čínskými prsty než Zemka, kterému čouhá sláma z bot a klepeta na rukou... Podívejte na Slavii tři roky zpátky málem byla na sestup, ted je přes dva roky na vlně a řeší tam to, co když čínani zastaví ropovod - co bude..? Ani hoviško...jedou naplno TEĎ, co to dá...

  • vajdik - 21.11.2018, středa, 15:53
    (0)

    Mimalu - prosimte nic tu nepoměřujme - je asi jedno zda vidina Mynáře na hradě je 4roky nebo současný stav pod Zemkem, který tímto tempem není ani na dvě sezony...

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 15:15
    (0)

    vajdik - řekl bych že přehlížíš poměrně velký rozdíl v přístupech. Nikdo nezpochybňuje že určitý politický vliv je potřeba, ale musí dávat smysl. Problém u Mynáře je ten, že on sice má politický vliv, ale ten je do určité míry limitován délkou působnosti prezidenta. Sám Mynář nedisponuje (teda aspoň by podle dostupných informací neměl:)) finančními prostředky aby fotbalový klub mohl vlastnit a sám byl schopen ručit za jeho stabilitu. Tady se bavíme o vstupu cizí investiční skupiny zastřešenou Mynářem - tedy jsme v situaci kde příchozí investice není míněna za účelem dlouhodobé podpory fotbalu na Slovácku ale vyjití vstříc současnému politikovi, který je u moci, ale za 4 roky to tak být nemusí. To se situaci s panem Valentou starším nedá ani zdaleka srovnávat, to byl člověk kterému reálně šlo o růst fotbalu na Slovácku a který nemálo investoval z "vlastního". Pořád se to točí dokolečka, fotbal v ČR není investice na které by z finančního hlediska měl jakýkoliv majitel šanci dlouhodobě vydělávat, něco takového si pořídíš spíše jako lokální patriot jako určitou "službu společnosti". Hledat jakýkoliv jiný smysl čínské investice než dočasnou podporu Mynářovi který je pro ně zajímavý do té doby, dokud bude mít vliv je pro mě dost těžké. Jestli chtějí finančně pomoct, budu jako fanoušek rád, ale měl bych dost značné obavy kdyby mělo dojít přímo k odkoupení klubu.

  • vajdik - 21.11.2018, středa, 15:13
    (0)

    drzý vandrák - já chtěl jen poukázat na to, že s "hodným majitelem" ten klub nikdy nic nedokáže... Kdyby ale nebyl IV tajný sponzor těch Langerů Tlustých a jiných ODSsáckých zmetků, stadion tu nikdy nestojí - vše šlo přes ODS

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 14:39
    (0)

    Širůch patřil Valentovi, respektive o. s. které bylo pod vlivem Valenty a převzalo stadion v době kdy rodina vlastnila klub. Poslední roky byl stadion pronajíman dlouhodobě Slovácku. S přechodem stadionu - vlastně celého areálu - do majetku Starého Města toto končí a Jiskra má před akademií přednost. Z pohledu Starého Města je to naprosto logické, ale z pohledu Slovácka se akademie dostává eště do většího presu ohledně hracích ploch tímto. Pokud by přišel jakýkoli sponzor, tak se akutně musí řešit situace s tímto. Áčko je sice nejvíc vidět, ale klub stojí na akademii. Pokud přestane fungovat - alespoň tak jak funguje dnes - je to asi konec klubu. A jelikož město UH už nikdy - s ohledem na stadionu - klubu dárek v podobě tolik potřebného areálu asi nedá, tak se o to bude muset postarat klub sám. Zemek už před lety koupil za tímto účelem areál na vyhlídce, ale jelikož on sám moc na rozhazování nemá, tak je tento projekt, který by celý klub výrazně posunul, odsunut na potom...

  • vajdik - 21.11.2018, středa, 14:37
    (0)

    Nechápu tu lidi, co si za každou cenu nepřejí převzetí klubu Mynářem od Zemka a říkají tu něco o nějaké vizi a blablabla... Jaká je vize teď za Zemka, nulová! Nikoho ten fotbal nebaví, lidi chodí otrávení z domácích zápasů...a vy tady voláte zda třeba Mynář nebo čínské peníze jsou vůbec hodny aby do klubu šly. Z jakých peněz žije Jablonec, Slavie, Příbram atd. Kdo chce v jakékoli nejvyšší soutěži trošičku být na tom dobře musí mít vazby na politiky, viz. IV když ovládal fotbal a ODS mu šla na ruku - výstavbu stadionu v UH zafinancovala defakto ODS z peněz za porcování medvěda - to už se tu zapomnělo!? Kdyby byl tehdy ve vedení zadlužený a poloodsouzený Zemek, myslíte že by se tu stadion postavil?

  • Babu - 21.11.2018, středa, 14:35
    (0)

    Díky, teď už si vzpomínám, že tu něco v létě proběhlo.

  • Pan Puk - 21.11.2018, středa, 14:19
    (0)

    Slovácko tam má nějakou dlouhodobou smlouvu, ale ideální by bylo kdyby se povedlo vybudovat nový tréninkový areál s více hřišti, který by patřil Slovácku a mládež by nemusela cestovat po volných hřištích v okolí. Ale vše je o penězích.

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 14:12
    (0)

    tak tím je to jasné, díky

  • Michal fcs - 21.11.2018, středa, 14:10
    (0)

    tady máte důkaz, dost se o tom psalo, http://www.staremesto.uh.cz/?p=18354

  • Pan Puk - 21.11.2018, středa, 14:08
    (0)

    Širůch je prodaný Starému Městu. Proto se tam vrátila Jiskra.

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 14:08
    (0)

    Babu stadion v UH je jasný, ale na Sportovní areál Širůch odkazují přímo stránky hradiště, tak jsem očekával že to i městu patří http://www.uherske-hradiste.cz/sluzba/3203/sportovni-areal-siruch a že Valentovi patří jen ten Hotel, ale opravdu si nejsem jistý jak to doopravdy je

  • Michal fcs - 21.11.2018, středa, 14:06
    (0)

    širůch patří městu Staré Město

  • Babu - 21.11.2018, středa, 14:05
    (0)

    drzý vandrák: myslíš jako ta spojka Mynář - Slovácko? To asi ano, ono tady se aj x lidí čertí, že sem nepatří politika, ale fotbal je taky svým způsobem politika. No a Zeman nesnáší solární barony, tím pádem Zemka a dost výrazně to dává najevo, a jeho vrchní poklonkovač Mynář chce přinést klubu, který Zemek vlastní, peníze? Mně to prostě jen nedává smysl..

  • Babu - 21.11.2018, středa, 14:03
    (0)

    Peníze do klubu si předpokládám přejeme všichni, ale musí to mít hlavu a patu, musí to být součástí nějaké strategie, která je dlouhodobá, a ne jen finanční injekce na jednu sezonu a pak zase stagnace. Tak třeba se něco vyvrbí :-)

  • Babu - 21.11.2018, středa, 14:02
    (0)

    Mimalu: elucky myslel podle mě stadion v UH. Širůch patří Valentovi, ne městu, pokud se něco nezměnilo. Takže ho Slovácku jen "pronajímal".

  • Jerry1984 - 21.11.2018, středa, 13:59
    (0)

    Ach ten mobil.. spojuje nás jen to, že fandíme stejnému klubu.. ale to je jedno. Můžeš být v klidu, nic nebude :)

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 13:58
    (0)

    eLucky - jsem měl za to, že Širůch patří klubu ale asi (určitě)máš pravdu. Akademie je opravdu asi jedinou zajímavou částí, ale nejsem si jistý jestli je to dostatečné pro nákup celého klubu a jeho následné dotování. Za sponzoring budu jedině rád a klubu by to do příštích pár let nepochybně pomohlo, ale vlastníka chci ideálně někoho kdo opravdu má zájem ve stabilizaci Slovácka alespoň tam kde je

  • Jerry1984 - 21.11.2018, středa, 13:56
    (0)

    No a můžeme být v klidu dalších x let..

  • Jerry1984 - 21.11.2018, středa, 13:55
    (0)

    riedlss: a co teprv když napíšu, koho js volil za prezidenta.. Neberte to tak vážně :p tak jo, posuzuj podle názorů. Nejsme stejní, spojuje nás jen to, že fande stejnému klubu.. jinak nic!

  • Babu - 21.11.2018, středa, 13:54
    (0)

    Mimalu: souhlasím do posledního puntíku, investovat prachy je jedna věc, druhá věc je, co by za to někdo chtěl na oplátku. Navíc Mynář funguje jen do té doby, co žije Zeman, což je dost nejistý parametr :D mě spíše překvapuje za vazba Mynář - Slovácko.. kromě toho, že se zná se Šumim, tam není žádná spojka.

  • tucekbucekmucek - 21.11.2018, středa, 13:54
    (0)

    Tak bohužel vyvráceno :( Škoda, obrovská škoda, tohle by byla paráda

  • Hory - 21.11.2018, středa, 13:47
    (0)

    Přečtěte si kdo napsal ten článek v jakých novinách a pak ještě oficielní vyjádření klubu a máte to.

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 13:47
    (0)

    to Mimalu: Hřiště patří městu, takže tady je to asi mimo;) Vidím dnes jediný důvod proč by se někdo chtěl spojovat se Slováckem - akademie. Dorost je sice dneska řádně v prdeli - doslova na sestup! - ale dlouhodobě akademie dokáže produkovat ligové hráče. Pokud se ještě zlepší fáze jejich přechodu z dorostu do dospělého fotbalu, tak je jednoznačně zlatým vejcem klubu. V tomto nehraje roli ani to, že sme na kraju republiky 300 km od Prahy.

  • riedlss - 21.11.2018, středa, 13:47
    (0)

    Jerry1984: tak tvůj názor mě nepřekvapuje už vůbec....

  • Uhel - 21.11.2018, středa, 13:43
    (0)

    já rozhodně jen 14. místo a to ještě s odřenými uši každoročně hrát nechci a rád bych nechodil z fotbalu jen nasraný, jak tomu poslední dobou je. Nějaký "podivný" papaláš je v každém klubu, jinak by tu ligu ani nehráli.....

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 13:42
    (0)

    Dovedu si dost dobře představit, velkoklub ze Slovácka dělat nebudou, pokud by to chtěli udělat, tak to udělají se Slávií a nebudou to ho vytvářet na okraji republiky (v relativně) malém městě. Pokud by k tomu přeci jenom došlo, tak to bude aby si udělali očko u Mynáře do té doby, dokud jim může být prospěšný, jakmile to pomine, tak si zcela určitě nebudou udržovat prodělečnou "hračku" a zbaví se ji. Pokud si spočítají že nejlepší pro ně bude rozprodat hráče, prodat licenci a trénikové hřiště prodat na stavební parcely, nebojím se toho že to s klidným svědomím udělají a my tady jenom zapláčeme...

  • KEIKIN - 21.11.2018, středa, 13:42
    (0)

    To je jen pekingská kachna, abyste se hlásili na Baník :-) Mně je celkem jedno kdo bude majitel, protože andělé v byznysu jsou velmi vzácný tvor. Co by mně ale vadilo je - stát se farmou Slávie Praha - takový jakože druhý Trenčín, to nechceš.

  • Uhel - 21.11.2018, středa, 13:35
    (0)

    ještě si tu stěžujme, že do toho chce někdo narvat peníze a jestli budou přes Mynáře z Číny nebo od Kačera Donalda, je mě fuk. Vykládají se v kuloárech i další jiné věci než jen Mynář..... Když by to zůstalo takhle, jsme do velmi brzké doby v prdeli. To že nějaký finanční impulz už ale proběhl, je jasné, jinak by tu Svědík vůbec nebyl, který stál na trenéra nemalé peníze. Ze zemkových peněz to rozhodně nešlo. A psát, že fotbal není o penězích je mimo. fotbal je jen o penězích a pokud se nechceme plácat od 12. místa dole nebo ještě v nižším suterénu, je něčí vstup do klubu nevyhnutelný.

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 13:30
    (0)

    *...ke změně vlastníka, tak došlo pokud možno...

  • a jé - 21.11.2018, středa, 13:30
    (0)

    Ti co řvali ať Zemek prodá klub teď řvou ať ho neprodává, ať se mi p. Minář líbí nebo ne když on a nový sponzor (majitel) ho pozvedne tak co

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 13:29
    (0)

    Samozřejmě že je to důležité pro ty, co chtějí fandit klubu v delším horizontu než je pár let a pak ať nastane potopa. Kolik takových investic ze zahraničí do malých klubů přišlo a reálně to bylo úspěšné? Já a určitě spousta dalších si pamatují jak to tu vypadalo po odchodu Valentů a proto si přeji, aby pokud má dojít ke změně vlastníka došlo pokud možno ke stabilizaci na dlouhá léta a ne nákupu pro krátkodobou potřebu.

  • Bayern Munchen - 21.11.2018, středa, 13:27
    (0)

    drzý vandrák: souhlasím, mám podobný názor

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 13:07
    (0)

    xxpaloxx Netuším v čem to byla reakce na předešlé příspěvky, těm co vadí Mynář dost pravděpodobně vadí i Pelta s Berbrem. Já bych byl teda dost opatrný s tím mluvit o záchraně, Mynář (pokud něco nezatajuje) tak není dostatečně bohatý aby mohl vlastnit klub, všechny tyto finance by pocházely od pravděpodobně čínského zdroje. Já nevím jak vy, ale pořád mám mnohem větší důvěru k Zemkovi (byť asi taky není v ideální situaci) než k Čínským investorům kteří nákupem regionálního klubu spíš vyšli vstříc Mynářovi než svým zájmům. Nemám důvěru v to, že za pár let bude pro ně pořád Mynář dostatečně atraktivní postava (hádám že konec Zemana bude dost pravděpodobně i konec Mynáře). A co se potom stane se Slováckem které pro Číňany nebude mít žádnou přidanou hodnotu?

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 12:57
    (0)

    No tak nám rozhodně. A fotbal není pořád eště enom o penězách. I kdyz pokud ho chceš dělat na úrovni, tak se bez nich těžko obejdeš. Neměli bysme se proto prodávat za každou cenu a líbat ruky komukoli, kdo sem bude sypat prachy.

  • xxpaloxx - 21.11.2018, středa, 12:55
    (0)

    To byla jen reakce na předešlé příspěvky. Ale jinak si myslím , že by se tato stránka neměla zabýval politikou. Myslím , že nám tady jde především o fotbal a o Slovácko.

  • Mimalu - 21.11.2018, středa, 12:55
    (0)

    xxpaloxx - ukaž mi jediného člověka tady na fóru, kterému chování Pelty nebo Berbra v českém fotbalu nevadí... Jinak ke zbytku se snad ani nemá cenu moc vyjadřovat, ekonomika pod Babišem se zvedla zcela přirozeně jako v celé Evropě po letech krize, Babiš je (tak jako každý jiný ministr) až moc malý pán na to, aby dokázal určit ekonomickou situaci své země. To že je Babiš jeden z těch, co tu zemi spolurozkrádali a pořád v tom pokračuje je už jen třešnička na dortu...

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 12:41
    (0)

    to xxpaloxx: První napíšeš - nedělejme z toho politicky laděnou stránku a pak se tak rozepíšeš. To si dost protiřečíš;)

  • xxpaloxx - 21.11.2018, středa, 12:23
    (0)

    Nedělejme z tohoto politicky laděnou stránku. Na druhé straně tady budou někteří argumentovat dotacemi do Osvětiman , ale m vyšší dotace pana Pelty , Berbta a jiných jim nevadí.Budou se ohánět tím , jak by jim Andreovy peníze smrděly , ale jeho způsob vedení ekonomiky státu a své vyšší mzdy jim už nesmrdí.Raději budou věřit řečičkám těch , kteří od roku 1989 rozkradli tuto zemi , jen aby měli pocit vlastní revolty a důležitosti. Než začněte soudit, ověřte si fakta o jednotlivých lidech. ( jestli jste schopni se v tom vyznat a pochopit )

  • MAXI - 21.11.2018, středa, 12:10
    (0)

    Za dlouhou dobu co fandím Slovácku jsem vydržel hodně , jako asi většina skalních ale tohle bych už nedal 😁

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 11:59
    (0)

    to xxpaloxx: Pokud se na to budeme dívat optikou důkazů, tak samozřejmě Mynář nic neukradl. Ale čerpání dotací do jeho Osvětiman je asi tak stejně podivné jako v případě premiéra.

  • Hory - 21.11.2018, středa, 11:56
    (0)

    xxpaloxx - Mynář borec??? To musíš být na tom hodně špatně, když takového člověka považuješ za borce.

  • Jerry1984 - 21.11.2018, středa, 11:55
    (0)

    Takže raději druhou ligu a 1500 otrávených v hledišti? Některé názory nechápu.. navíc kdoví co je na tom pravdy..

  • riedlss - 21.11.2018, středa, 11:51
    (0)

    A když nás koupí Andrej a bude sypat tak to bude vlastně v pohodě.... :) Ale chápu, že každý chce fajn fotbal a úspěchy, to nikomu neberu! Naopak to každému přeju! A kdyby to bylo u nás na Slovácku, nemám nic proti. Ale...….

  • xxpaloxx - 21.11.2018, středa, 11:51
    (0)

    Pokud to vyjde , je Mynář borec.Jen úplný blb by odmítl záchranu klubu , který máme rádi a potácí se v ekonomické nejistotě.Mynář je místní , zná mentalitu a pokud je mně známo , nic neukradnul. ( Jako mnozí , které by někteří viděli ve vedení klubu )

  • kecipep - 21.11.2018, středa, 11:44
    (0)

    Přesně, raději budu hrdě podporovat regionální klub založený na odchovancích ve druhé lize, než bojovat o šesté místo pod vedením Mynáře a s 5 hostujícími hráči ze Slavie, která si tu bude probírat akademii jak bába maso na trhu.

  • riedlss - 21.11.2018, středa, 11:42
    (0)

    Bayern Munchen: Podle tebe možná... Ohledně Pelty apd. jsi nám neřekl žádnou novinu, ale proč tu žumpu dál nerozvíjet, ale chápu, když můžou oni tak proč ne my že?! všichni vědí co tady fotbal a nejen na Slovácku potřebuje. Je vidět, kdo za jakou cenu chce úspěchy, to se zase nelíbí mně.....

  • bilas - 21.11.2018, středa, 11:32
    (0)

    Tak snad se trhne Valenta a už začne sypat, než být potupnou farmou Slavie, to radši hrát tento shit stále dokola...

  • karagavrylydys - 21.11.2018, středa, 11:29
    (0)

    riedlss: V jeho situaci by mi to bylo asi jedno.

  • Bayern Munchen - 21.11.2018, středa, 11:25
    (0)

    A kde by asi Zemek vzal peníze na nákup Svědíka, podle mě už se angažuje pan Mynář. Myslím si, že můžeme být rádi za jakoukoliv finanční pomoc od kohokoliv. Když si vezmu jaký je fotbal žumpa, tak bych byl klidně rád kdyby to měl Mynář v zádech s Číňany a ve vedení rozhodoval Šumi. Vy si myslíte, že třeba Pelta, Starka a další jsou svatí... Pokud chceme silný klub, a mít i třeba někdy vyšší ambice a cíle, tak je potřeba peněz a to ví i Šumi a všichni co se kolem fotbalu na Slovácku točí. Nebo budeme raději bez peněz stagnovat, řvát na hráče, zvedat vstupné a fanoušků bude jenom ubývat...

  • riedlss - 21.11.2018, středa, 11:11
    (0)

    kara…: proto doufám, že Zemek přemýšlí tak, že není kupec jako kupec. Když musel řešit trenéra snad nebere na lehkou váhu i taková jednání...

  • karagavrylydys - 21.11.2018, středa, 11:08
    (0)

    riedlss: Zemek má jiné starosti a vůbec bych se nedivil, kdyby kupce opravdu hledal.

  • riedlss - 21.11.2018, středa, 11:04
    (0)

    Zemek není hloupý a snad Mynáře zná. Já teda vůbec, ale dle Vašich názorů to nebude anděl :D

  • Hory - 21.11.2018, středa, 10:59
    (0)

    Mynář je ultra darebák, který klub jen využije ve svůj finanční prospěch a ve chvíli kdy zjistí,že už z něj nejde nic dostat, ho nechá padnout. Než takovou lidskou stvůru, to raději ať jsme, kde jsme.

  • CeZeRo - 21.11.2018, středa, 10:58
    (0)

    a Miloš provede slavnostní výkop :D :D

  • karagavrylydys - 21.11.2018, středa, 10:58
    (0)

    eLucky: Myslím jako vedlejšák. A dojíždět bude společně s Mynářem a Nejedlým.

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 10:55
    (0)

    to kara: Toho bych sa nebál... ten by sem z Prahy nešel;):D Nakonec eště budeme rádi, že sme 300 km od Prahy:D

  • karagavrylydys - 21.11.2018, středa, 10:51
    (0)

    Hlasatelem a tiskovým mluvčím v jedné osobě bude Jiří Ovčáček.

  • eLucky - 21.11.2018, středa, 10:43
    (0)

    to kecipep: No už sem něco o Mynářovi zasahujícím ve prospěch klubu nahoře slyšel... ale doufám, že se to nebude rozrůstat až do naznačovaných výšin - že by byl dokonce majitel!

  • kecipep - 21.11.2018, středa, 10:37
    (0)

    Tvl jen to ne. Beru vše s rezervou, ale ta lidská žumpa a kriminálník Mynář ať vůbec nestrká prsty do našeho klubu. Nedejbože, abychom se stali přidruženým klubem ...

pristi
 Další články:
24.11.2018, sobota, 19:30 - Ostrava - Slovácko 0:3, Svědíkův zdařilý debut, Baník padl potřetí v řadě
24.11.2018, sobota, 19:28 - Víc přímočarosti, velí nový kouč Slovácka. První test: Ostrava
24.11.2018, sobota, 15:00 - Slovácko jede na Baník. Trenéra Svědíka čeká pikantní duel
24.11.2018, sobota, 14:00 - Matouš Trmal: Baníku zadarmo nic nedáme. Nejraději bych bral tři body
16.11.2018, pátek, 21:30 - Pojeď podpořit Slovácko na Baník!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace