*
10.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Lokomotiva Brno | Ženy
06.10.2024
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Výjezd do Brna - Druhý bus!

30.07.2022, sobota, 10:00
vyjezde_minibus_velky.jpg

Podařilo se nam sehnat druhý bus, tak se hlaste!
Nová sezona začíná už v sobotu 30.7.2022, když se v rámci 1.kola FORTUNA:LIGY od 16 hodin utkáme s brněnskou Zbrojovkou na jejich půdě. Pojeď na první výjezd sezony 2022/2023!

Cena výjezdu je 200 Kč.

Trasa výjezdu
Obec Zastávka Odjezd
Uherské Hradiště (UH) Parkoviště zimní stadion 12:30
Staré Město (SM) Stará škola 12:35
Buchlovice (BUCH) zastávka roczestí 12:40

Přihlášení přes sms:

PRIJMENI BRNO UH na 777 623 773

Jméno Heslo
text
  • fest - 29.07.2022, pátek, 20:12
    (0)

    Zítra to vypadá na déšť. Nevadí, už se nemůžu dočkat. FCS nafurt!

  • Greif - 29.07.2022, pátek, 17:40
    (0)

    Buchlov má asi plno já mám místo 723680831

  • David-FCS - 29.07.2022, pátek, 13:53
    (0)

    Zitra do Brna máme dvě místa v autě…

  • drzý vandrák - 29.07.2022, pátek, 13:46
    (0)

    Z toho jasně vyplívá, že hlava nefunguje..

  • Šovkovskij - 29.07.2022, pátek, 13:22
    (0)

    a jé: Je to tak, kdo chce moc, nemá nic. Kdo ví, třeba pořád trénuje cestu z Hradiště do Veselí:-D Úplně se po něm slehla zem:-) jjmc: To si nemyslím. Naopak, hráč, který to má v hlavě aspoň trošku srovnané, bude právě chtít po Svědíkem hrát, protože ví, že jej může posunout o level výš jako řadu jiných hráčů.

  • a jé - 29.07.2022, pátek, 13:15
    (0)

    To je tak kdo chce víc kolikrát nema nic a nevíte kde vůbec je

  • mod.bily - 29.07.2022, pátek, 13:14
    (0)

    Buchlovjak: a máte dvě volné místa? Kdyby byla možnost přidal bych se s kolegou k vám.

  • jjmc - 29.07.2022, pátek, 06:26
    (0)

    A je: A co teprve Cicilia... Jinak že jsem nechtějí tolik chodit hráči může být i přísností na venek MS a tím jak se klub chlubí náročnými tréninky - kdo by šel do práce kde se maká víc?

  • Buchlovjak - 28.07.2022, čtvrtek, 21:27
    (0)

    Mod.bily. Jojo jedeme auty

  • karagavrylydys - 28.07.2022, čtvrtek, 21:02
    (-1)

    Sparta skvěle.

  • a jé - 28.07.2022, čtvrtek, 20:50
    (0)

    No sadilek ted lituje ze sel so sralty a po fenerbahce bude ještě vic

  • Greif - 28.07.2022, čtvrtek, 20:23
    (0)

    Chtělo , pokud nic tak aspoň autem pojedu

  • kecipep - 28.07.2022, čtvrtek, 19:57
    (0)

    yes, Paok teče :-)pak ještě Rapid či Rijeka a budeme v případě vypadnutí s Turky nasazeni

  • mod.bily - 28.07.2022, čtvrtek, 19:45
    (0)

    Greif: já bych byl jenom rád ale chtělo by to začít hodně rychle teda řešit.

  • Greif - 28.07.2022, čtvrtek, 19:16
    (0)

    Jinak je taky možné soukromé letadlo pro cca 60 lidí , teď ale otázka zda by se to zaplnilo , cenově 5-6000?

  • silon - 28.07.2022, čtvrtek, 13:15
    (0)

    Kazdopadne uz je po znich tak musíme k Turkovi 😇

  • Greif - 28.07.2022, čtvrtek, 13:11
    (0)

    Mod.bylli já podle zdravotního stavu ale po týdnu covidu bych měl být už ok ,jak loni tak letos ...Jinak Buchlov určitě pojede

  • eLucky - 28.07.2022, čtvrtek, 09:43
    (0)

    to Moby-dick: Nějak nechápu jak se to zrovna teď má ukázat:D

  • huhu - 28.07.2022, čtvrtek, 09:35
    (0)

    Mouses: taky mě to napadlo, UEFA je na to docela háklivá, takže něco by se stát mohlo

  • Moby-Dick - 28.07.2022, čtvrtek, 09:17
    (-2)

    Teď se ukáže, kdo má v srdci Slovácko nebo kasičku.

  • Mouses - 28.07.2022, čtvrtek, 09:16
    (0)

    Btw. Mohli by jim uzavřít stadion za to, jak včera skandovali Putina

  • Mouses - 28.07.2022, čtvrtek, 09:12
    (0)

    BM: Já to právě zažil na audi cupu v Allianz aréně, kde hrálo Fenerbachce proti Bayernu a celý stadec ve žlutém...

  • mod.bily - 28.07.2022, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Je tu někdo kdo tam jede vlastním autem?

  • Bayern Munchen - 28.07.2022, čtvrtek, 09:04
    (0)

    Mouses: to může klidně nastat, přeci jen cena nebude malá a černý trh překupníků bude...

  • Mouses - 28.07.2022, čtvrtek, 08:59
    (0)

    Jen doufám že si klub ohlídá komu ty lístky prodá...Vime kolik těch tureckých vší žije v Německu a nerad bych se dočkal, že by doma měl převahu turek!

  • jjmc - 28.07.2022, čtvrtek, 08:29
    (0)

    Do Bulharska jsem jel jednou 26hodin- tak oteklé nohy jsem ještě neměl a to jsem byl o 10 let mladší než teď.. Radši letadlo nebo vlak hlavně při dnešních cenách paliva, plus rizika mikrospánku či něčeho horšího,plus čekačky na hranicích...

  • jjmc - 28.07.2022, čtvrtek, 08:26
    (0)

    Nebo dovolenou na 4dny se snídaní z Budapešti za 9k https://dovolena.cz/trip-detail?adult=1&airport=40-41-42-43-44-45-48-61-46-66&board=20-27&ckFilter=0-1&date=29.07.2022-07.08.2022&destination=8907&hotelId=174830&length=1-6&reference=030a000102aaee4b08041a1503ffc100bb01&timeLimit=45000&transfer=1&transport=35&tripType=80-81-82-83-84-86

  • Greif - 28.07.2022, čtvrtek, 08:10
    (1)

    Nic sem nenašel ubte společnosti , ideál je prostě auto jedeš 16-18 hodin :D kde jsou ty časy co sem jezdil za 24h , všude už dálnice , jen Bulhaři dodělávají , když loni jeli někteří do Bulharska tak do Turecka už je to skoro co by kamenem dohodil

  • jjmc - 28.07.2022, čtvrtek, 07:12
    (0)

    Kdo nechce letět celkem drahým letadlem, tak ze Salzburgu jezdí 3* týdně autobus Alpar turizm - podle webu rome2rio 35-55$ kolem 20hodin Nejlevnější je vlak ale to je přes 40 hodin

  • Bonito33 - 28.07.2022, čtvrtek, 07:06
    (0)

    Bobby: Klubu stačí dát k dispozici aj 3 lístky na permicu a je to

  • mod.bily - 27.07.2022, středa, 22:58
    (-1)

    Myslíte že se klub bude nějak spoluorganizovat na výjezdu do Turecka?

  • Rado - 27.07.2022, středa, 22:47
    (0)

    Bobby: Ano, tak to je. Tzv. méně známé týmy ostré mezinárodní soutěže berou jako velkou příležitost pro tým i hráče (reklamy, zviditelnění hráčů, kontakty...). Naopak pro giganty typu třeba Manchesteru United je účast třeba v kontinentální lize nezajímavá, tak k tomu i přistoupí a zrodí se překvapení. To že se FC Slovácko po historicky skvělé sezóně dostalo do pozice, kdy si téměř vybírá renomovaného soupeře je skvělé. Není to sen a my příznivci tohoto sympatického klubu (navíc nyní v zádech s poměrně silným a rozumně uvažujícím spolumajitelem) máme zcela reálnou- možnost rozhlížet se po dalších (donedávna zcela nemyslitelných) zážitcích !

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 22:38
    (0)

    ...i z Evropské ligy...

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 22:27
    (0)

    Já jsem spokojen, na rozdíl od většiny jsem si Dynamo nepřál. Nechtěl bych, abychom je vypakovali z Konferenční ligy😉 Byl by to pro mne sice svátek, ale raději na ně zase mrknu na soustředění v Rakousku, než aby se vyřadily mě oblíbené týmy mezi sebou. Nicméně snad nemusím dodávat, že při případném vzájemném zápasu bych fandil Slovácku.

  • Bobby - 27.07.2022, středa, 22:20
    (0)

    Bonito33: Nikdy se nepodaří prodat vstupenky do domácích sektorů jen domácím. A vzhledem k počtu prodaných pernamentek ani není realná možnost, aby celý stadion zaplnili jen naši. A Turci jezdí ve velkých počtech. Jsem si skoro jistý, že je uvidíme i na déčku (Ikdyž ne na celém, to jsem s tím srovnáním s baníkovci přehnal)

  • hattrick - 27.07.2022, středa, 22:14
    (0)

    https://mobile.twitter.com/canokar/status/1552368825550643203?s=21&t=Idy2xjAQHpLw2haFNqMMIQ&fbclid=IwAR1EiTC3jweVoTxxtkCOP0yfyBgd3yevBwvCggJszTxqgNcOWkpwlock2Bc

  • Bonito33 - 27.07.2022, středa, 22:01
    (0)

    Bobby: jaký podobný počet?? Snad si nemyslíš, že se domácí zápas nevyproda domácími??? Vedení určitě nebude nabízet lístky pro hosty nadramec povinné kapacity pro hosty

  • a jé - 27.07.2022, středa, 21:54
    (0)

    Zapominate na jedno ze už neplatí góly ze hrist soupeře takže rozhoduje až zapas u nás

  • Bobby - 27.07.2022, středa, 21:53
    (0)

    Není lehkého soupeře. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale ikdyž bysme dostali papírově milionkrát slabší tým, třeba z Lucemburska, rupnout s ním můžeme stejně tak, jako s mistrem třeba z Dánska. A ikdyž nechci být škarohlíd, tak vypadnutí s favoritem je mnohem důstojnější, než vypadnutí s outsiderem. Přiznám se, že jsem doufal spíš v Turky. Ikdyž na druhou stranu jsem si přál Dynamo, protože to by byl pro Šovkiho svátek nad svátky :) Ale když jsem viděl ten přípravák s Trabzonsporem, coby mistrem Turecka, tak bych zas uplně neházel flintu do žita a i s Fenerbahce bysme mohli postoupit. A Věřím, že divácká kulisa bude taky zajímavá. Známe Ostraváky, známe pražáky, Opaváky. A myslím, že Turků přijde podobný počet. Bude to prostě zajímavé a atraktivní. věřím, že doma přijde plný dům a ať dopadne zápas v Istanbulu jakkoliv, tak doma oslavíme postup dál v Evropské lize a tím pádem jistotu Konverenční. :)

  • kecipep - 27.07.2022, středa, 21:48
    (0)

    Vilnius vyřadil švédského mistra z Malmo, vzhůru na všechny! :-)

  • Petros - 27.07.2022, středa, 21:45
    (0)

    Škoda no. Ale Fenerbahce doma bude velký match, to zas jo. Ale pokud nám to nevyjde tak kdyby nás vyřadilo Dynamo přebrali bychom jejich nasazení a měli šanci na přijatelného soupeře ve 4 předkole EKL...takto máme před sebou asi nejtěžší možnou cestu do Evropy

  • Buchlovjak - 27.07.2022, středa, 21:44
    (1)

    Vzhůru na Istanbul. Kdo jede a jak? Autovýjezd právě startuje 🙂.

  • Greif - 27.07.2022, středa, 21:43
    (1)

    Tak kdo jede semnou do Istanbulu , mám nového Opla můžeme ho zajet :D

  • hattrick - 27.07.2022, středa, 21:43
    (0)

    No taky je bohužel údajně rozdíl v koeficientu, měli bysme slabšího soupeře v posledním předkole, takto nás asi čekají dva velice těžcí protivníci

  • kecipep - 27.07.2022, středa, 21:43
    (0)

    Jak říkal Trávník, Turky uběháme :-) Jestli nás má někdo podcenit, tak oni. A soupeř na domácí utkání je to skvělý! Jen ten výjezd je na hovno, snad se poštěstí přístupnější destinace v dalších zápasech

  • Tukkan - 27.07.2022, středa, 21:42
    (0)

    Tak ho uvidíme.

  • silon - 27.07.2022, středa, 21:41
    (1)

    Dynamo je prostě taky kurva silný soupeř. Možná o trošku slabší než Fenerbahce, ale pořád špičková evropská úroveň. Nemyslím, že by to pro nás bylo snadnější hrát s Dynamem. Rozdíl je ve venkovním výjezdu, to ano, ve sportovním hledisku moc ne. A zase vidět Fenerbahce v Hradišti v mistrovskem pohárovém zápase, to teda bude fakt stát za to 🙂 já se na Turky a jejich fans těším, a když nám bude přát štěstí, tak si sahneme třeba i na postup 👍

  • Hynda - 27.07.2022, středa, 21:41
    (0)

    Tak turky

  • a jé - 27.07.2022, středa, 21:40
    (0)

    Tak fenerbahce to bude mač

  • Tukkan - 27.07.2022, středa, 21:39
    (0)

    Je lepší protože hraje proti 10.

  • HonzaFCS - 27.07.2022, středa, 21:38
    (3)

    Publikum, které v průběhu zápasu oslavně skandovalo jméno Vladimira Putina, jen mlčky přihlíží koncovce druhého prodloužení. Dynamo bude mít rohový kop. Co dodat.....pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí ! :))

  • Buchlovjak - 27.07.2022, středa, 21:38
    (0)

    Lemmy já chci taky Turky, ale o tom se nebavím.

  • a jé - 27.07.2022, středa, 21:37
    (0)

    No když to ctu na livesportu tak se mi zda ze dynamo je lepší

  • Hynda - 27.07.2022, středa, 21:34
    (0)

    Dynamo vede

  • kecipep - 27.07.2022, středa, 21:34
    (0)

    TVL né

  • a jé - 27.07.2022, středa, 21:24
    (0)

    Taky jsem zvědavý na patek jestli přibude nejaky hrac

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 21:09
    (1)

    Buchlov: Já si Tě jako fanouška vážím a hádat se s tebou nechci... Prostě bych radši chtěl Turky než Dynamo, nic víc...

  • Buchlovjak - 27.07.2022, středa, 21:07
    (1)

    Lemmy: jaké zas úrovně fanoušků. Ty jsi začal s tím, že jsi zvědavý kolik nás kde bude...nerozumím ti.

  • Greif - 27.07.2022, středa, 21:06
    (0)

    Babu letecký za 6-7000 Kč , se dá vymyslet , autem za 2000 ;) , ty hranice se dají jen je třeba sledovat Waze a vědět kdy jedou Turci do Vídně

  • Buchlovjak - 27.07.2022, středa, 21:06
    (0)

    Jasan Babu 🙂

  • Petros - 27.07.2022, středa, 21:05
    (1)

    Lidi neúyočte tu zas na sebe. Lemmy prostě chce raděj vidět v UH Fenerbahce. A spousta dalších určitě taky. Kdo třeba chce jet podpořit i ven, přeje si Dynamo. To je vše a stejně to neovlivníme :)

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 21:03
    (1)

    Buchlovjak: a když ne, tak jsem fanoušek nižší úrovně? Napsal jsem jen, že bych radši viděl hrát slovácko proti Turkům.

  • Babu - 27.07.2022, středa, 21:01
    (0)

    Buchlovjak: už jsi vyjížděl, abys stihl srbské hranice? 🤣

  • Buchlovjak - 27.07.2022, středa, 21:01
    (-1)

    Lemmy když tak vykřikuješ pojedeš aspoň někam ven?

  • Buchlovjak - 27.07.2022, středa, 21:00
    (1)

    A já už jsem byl jednou nohou v Istanbulu 😪

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 21:00
    (1)

    Babu: nemyslel jsem to jako hejt, jen takové popíchnutí

  • Babu - 27.07.2022, středa, 20:58
    (1)

    My ti nemáme brát tvůj názor, ale tobě to nebrání v tom napsat totálně hejt větu, že si zvědavý, kolik se nás tam ukáže? Nikdo tu netvrdí, že nás pojede tisíc, bavíme se jen o tom, že racionálně je stokrát lepší jet 4.5 hodiny autem do Polska než letět za 9000 do Istanbulu.

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 20:56
    (-3)

    Je tady zatím svobodná diskuse, tak mi prosím můj názor neberte :) Pokud nakonec budeme hrát proti dynamu, jsem zvědavý kolik se vás tam ukáže. Jen aby potom nebylo v Hradišti více fanoušků dynama než nás...

  • Tukkan - 27.07.2022, středa, 20:55
    (0)

    To bude ještě mač. Teď to měl na kopackach Kyjev.

  • Pan Puk - 27.07.2022, středa, 20:55
    (2)

    Lemmy> Utkání s Plovdivem mohlo navštívit pouze 5000 divaků kvuli Covidu.

  • Babu - 27.07.2022, středa, 20:53
    (0)

    Goooool

  • Mouses - 27.07.2022, středa, 20:53
    (0)

    Goooooooooooool!!!

  • Petros - 27.07.2022, středa, 20:52
    (0)

    Lemmy, jo tak. Tož to jo. Pokud by doma nebylo vyprodáno tak to bude ostuda.

  • Babu - 27.07.2022, středa, 20:50
    (0)

    Lemmy: oba týmy mají svou kvalitu a je to ta těžší dvojice, ale statistiky a zkušenosti hovořily ve prospěch Feneru a pro naše borce bude o hodně těžší hrát na půdě soupeře v Istanbulu než v Polsku... fenerbahce dle mě není pro nás výhra v žádném ohledu

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 20:49
    (0)

    Petros: myslel jsem že na domácí zápas nebylo plno. Sorry, špatná formulace

  • Petros - 27.07.2022, středa, 20:48
    (0)

    Lemmy o čem to prosímtě mluvíš, že loni moc nebylo? Na venkovní zápasy v předkolech UEFA vůbec lístky nenabízela a platili omezení i na kapacitu a Dynamo v tomto dvojzápase je teda jasně horší.

  • josmen - 27.07.2022, středa, 20:47
    (0)

    to barnabas: Doufam, ze tento koment tu budes psat i za 2 tydny :)

  • Petros - 27.07.2022, středa, 20:45
    (1)

    To je v p....luxusní a velký výjezd mizí v nedohlednu, nasazení do případného 4 předkola EKL taky a jasně lepší tým k tomu vyjde pro nás...do prkýnka :))

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 20:45
    (-2)

    Babu: mám pocit, že tady spousta lidí podceňuje Dynamo. Jedná se o velice silný tým. Pro mě osobně je postup důležitější než výjezd. A to jsem se dřív něco najezdil... doufám, že se vás tam ukáže hodně. Nezapomínejte, že loni na předkolo plno rozhodně nebylo

  • barnabas.666 - 27.07.2022, středa, 20:42
    (0)

    Fener v dvojzápase jasně lepší a nakonec vypadne. To snad není pravda.

  • derflik - 27.07.2022, středa, 20:36
    (0)

    ty vole oni nedají ani penaltu.

  • Leroy Brown - 27.07.2022, středa, 20:34
    (0)

    A Fener ještě nedá penaltu...

  • Babu - 27.07.2022, středa, 20:30
    (1)

    Na střely 10-2, dynamo jedna střela na bránu.. co my sme komu zas udělali :D za to moze Míša Kadlec :D

  • Leroy Brown - 27.07.2022, středa, 20:26
    (0)

    Dynamo aktuálně vede 1:0 a Fener hraje o 10... :/

  • Babu - 27.07.2022, středa, 20:25
    (1)

    Lemmy: tak to já bych tu radši Turky neviděla, hlavně proto, he výjezd do Istanbulu nebo do Lodže je sakra rozdíl.

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 20:23
    (0)

    Podle tipáče vede dynamo 1:0

  • derflik - 27.07.2022, středa, 20:21
    (0)

    fener červená...tak to už bude loterie.

  • Mouses - 27.07.2022, středa, 20:15
    (1)

    Jednoznačně Dynamo...Přijdou mi slabší a v případě neúspěchu po nich přebereme koeficient a budeme ve 4.předkole EKL nasazeni. Pokud se nepletu teda :)

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 20:12
    (-2)

    Koho si přejete? Já bych tady radši viděl Turky, podle mě máme větší šanci proti nim než Dynamu.

  • Mouses - 27.07.2022, středa, 20:11
    (0)

    Pojďme už Fener gól !!!

  • fana - 27.07.2022, středa, 19:59
    (0)

    3. polačas a žádna branka :D Samo že myslím našeho potencionálního soupeře :D

  • pajazaslovacko - 27.07.2022, středa, 17:58
    (0)

    Stream na TotalSportek

  • fcs - 27.07.2022, středa, 17:50
    (0)

    Stream?

  • Leroy Brown - 27.07.2022, středa, 17:37
    (0)

    Dneska od 19:00 všichni držet palce Fenerbahçe a pořádně na dálku fandit! :D :)

  • celtic - 27.07.2022, středa, 17:21
    (0)

    Saknti uz maji skupinu Evropskych poharu jistou😃😃😃..a v pripade postupu do zakl.skupiny by se nam pujceni hrace vyplatilo😃😃😃

  • celtic - 27.07.2022, středa, 17:16
    (0)

    Plzen by nam mohla pujcit na hostovacku Klimenta😀😀😀😀😀

  • celtic - 27.07.2022, středa, 17:15
    (0)

    Pokud se jim podari jeste hrotak bylo by to super,ale Taky to vidim spis na hostovacku ze Sparty,Slavie nebo Plzne,jedine tam je v lize pretlak hracu

  • Bonito33 - 27.07.2022, středa, 17:11
    (0)

    BM a Babu: Netuším, nějaké ňouma co tu všechno věděl kdo dojde, kdo odejde, kdy koho ohlásí, tak v tom měl zahrnuto i nové logo klubu, tak jsem si chtěl do něj ryonout. Drchal pokud se nepletu se zranil na pár měsíců.

  • karagavrylydys - 27.07.2022, středa, 17:09
    (0)

    Mihálik hostování bez opce.

  • kecipep - 27.07.2022, středa, 17:08
    (0)

    Za me Drchal na prestup :)

  • Ondra - 27.07.2022, středa, 16:58
    (0)

    Týden před ligou najít hroťáka, co nasází 7-10 gólů za sezónu a bude chtít do Slovácka? Hodně štěstí!

  • Petros - 27.07.2022, středa, 16:52
    (0)

    Taky mě zajímá ten rychlostní hroťák, tož uvidíme. Ten by se fakt hodil, zálohu i obranu máme pošéfovanou dobře. Mě zatím uklidňuje, že v přípravě to tam padalo hodně hráčům, snad se to protáhne i do ligy a poháru.

  • karagavrylydys - 27.07.2022, středa, 16:35
    (0)

    BM: "oblíbený úředník" je oxymóron.

  • celtic - 27.07.2022, středa, 16:34
    (0)

    Nekdo tu resi logo klubu ,ale me by spis zajimalo jestli se slovacku podari ziskat dva hotove hrace,hrotoveho utocnika a zaloznika jak se o tom na tiskovce zminoval Svedik...no moc casu uz na to neni aby se zapracovali do sestavy

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 16:18
    (1)

    paya: už pochop že mně nejde o žádnou oblíbenost, já pouze diskutuji na diskusním fóru… nevidím v tom nic špatného, nikoho neuražim, do nikoho se nenavazim a ostatní názory respektuji… to jestli tady ty touzis po získání oblíbenosti je tvoje vec

  • paya - 27.07.2022, středa, 16:03
    (-1)

    BM: ty opravdu neumíš číst :-) mrkni o šest stran zpět a pak říkej, kdo si vymýšlí :-) cituji "ano navážím se do tebe, jelikož tady jen prudíš a naplákáš :) řeknu ti, že kdyby tady fungovalo něco jako hlášení nevhodných příspěvků respektive uživatelů, tak už tady hezky dlouho nejsi :-) ostatní by tě zabanovali první den" nikde nevidím nic o smazání, cenzuře apod... jen poukazuji na tvou velkou oblíbenost na zdejším fóru a bohužel tě neumím vypustit a udržet se :D

  • Babu - 27.07.2022, středa, 15:47
    (0)

    Bonito33: tož to ale někdo olízl hypnotickou žábu ze Simpsnů ne? :-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 15:40
    (0)

    Bonito: jaké nové logo :-)

  • Bonito33 - 27.07.2022, středa, 15:37
    (0)

    To já furt čekám na to nové logo, jak to zmiňoval někdo, kdo má super zdroje, už myslím pár měsíců zpět:D

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 15:26
    (1)

    paya: napsal mazání nevhodných příspěvků či účtů… musím říct, že mě paya baví, tady jde vidět co to je za člověka, jen se naváží do lidí. Teorii k ViONu nemám, ale jsem rad že se taky diskutuje a kdo k tomu něco má, tak se tu rad podělí, jestli to pak bude pravda či nikoliv to ukáže čas…

  • paya - 27.07.2022, středa, 15:06
    (-1)

    SPOR, KARA: on s tou zprávou ale vůbec nedošel BM :-D já jsem neřekl ani slovo o mazání příspěvků, zmínil jsem smazání účtu BM, což tu není určitě novinka, jelikož to tady nadhazovalo spoustu lidí :-) podivné, že BM ještě nepřispěchal s vlastní teorii k ViONu, mohli jsme se zase pěkně pobavit :-)

  • Bonito33 - 27.07.2022, středa, 14:53
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-slovacko-touzi-po-zakladni-skupine-evropskeho-poharu-trener-svedik-vyhlizi-jeste-utocnika-3513555#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Survival - 27.07.2022, středa, 14:50
    (0)

    No a co když si pro někoho přijeli? :-) Třeba pro Šimka?

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 14:36
    (1)

    No, podle mne tam není nikdo, kdo by nás mohl posílit.

  • marakyjov - 27.07.2022, středa, 14:32
    (0)

    Ondra: ten teprve před týdnem do Moravec přišel, takže pochybuju, že by to byl on. Navíc se za poslední dobu nikde nechytl a furt střídal angažmá.

  • Ondra - 27.07.2022, středa, 14:30
    (0)

    Tomáš Vestenický?

  • karagavrylydys - 27.07.2022, středa, 14:29
    (0)

    Petros: Souhlas, přesně napsáno. Taky si radši přečtu názor Bayerna, než frustráta, který by jen mazal příspěvky a banoval.

  • spor - 27.07.2022, středa, 14:21
    (0)

    Bayern Munchen opravdu se muze rešit posila.. klubovy instagram napovida ze to muze byt nekdo z FC ViOn Zlaté Moravce :)

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 14:19
    (0)

    huhu: Promiň, to je ale naprostý nesmysl. Srovnávat Škodu či dokonce Apple se Slováckem je dost úsměvné. Hlavně v tom, čemu se věnují. Netušil jsem, že Škodovka má vlastní fotbalový tým (nevím, jakou hraje soutěž), pořádá jednou za dva týdny sportovní zápas, na který prodává lístky, pernamentky a prodává tam i své suvenýry. Hlavní je, že činností Škody je výroba a prodej automobilů, kdežto činností Slovácka je fotbal, pořádání fotbalových zápasů a s tím související prodej vstupenek a pernamentních lístků. Ale jestli je auto v podobě částky třeba půl milionu korun pernamentkou, tak to je neotřelý pohled na věc. Já osobně se domnívám, že takových pernamentek bych si moc dovolit nemohl:-D

  • drzý vandrák - 27.07.2022, středa, 14:16
    (0)

    Kluci jestli máte dovolenou tak si ji užívejte mimo PC.Pokud jste v práci dejte tip, kde se dá celý den diskutovat.Zkusím se u vás poptat na místo.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 14:15
    (0)

    Ondra: to víš odkud, to by bylo super...

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 14:14
    (0)

    Petros: jsem rád, že jsou tady i normální lidi... díky. A paya je můj fanoušek toho netřeba řešit :-)))

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 14:13
    (0)

    huhu: prostě Slovácko a Škodu Auto srovnávat mi přijde trochu nepoměr :-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 14:11
    (0)

    huhu: když škoda auto ztratí zákazníky např. v Americe a získá je naopak v Číně, tak je to nadnárodní společnost, která si poradí... Pokud Slovácko ztratí fanoušky v regionu, tak ty pernamentky prodá kde, a furt je to určitá obživa i když třeba jen 20 % nebo 10 % o to víc pak ten majitel musí zaplatit ze svojeho...

  • huhu - 27.07.2022, středa, 14:10
    (0)

    pouze jsem reagoval na názor Šovkiho který tu napsal, že běžné výrobní společnosti se nemusí starat a nejsou závislé na penězích svých zákazníku, to mi přišlo jako mimo

  • huhu - 27.07.2022, středa, 14:08
    (0)

    BM: takže když Škoda auto ztratí zákazníky (fanoušky) , tak bude auta prodávat dál komu? Zisky ze vstupného tvoří kolik procent rozpočtu klubu? 10 nebo 20 % ? (ví někdo? ). V českém fotbale je to celou dobu jenom o tom, kolik budou muset majitelé do toho každý rok nasypat, protože kluby ziskové nejsou a nebudou (v česku) .

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 14:06
    (0)

    huhu: fanoušci například Slovácka je omezená sorta lidí v určitém regionu zatímco když jsi fanoušek Applu, tak pokud neprodám ve východní Evropě tak třeba více utržím v západní Evropě, opravdu nejde toto srovnávat...

  • machiin - 27.07.2022, středa, 14:05
    (0)

    Petros: ...za 100 bodů!

  • paya - 27.07.2022, středa, 14:05
    (-3)

    Petros: ale on ten člověk tady píše jednou tak, podruhé jinak a hlavně stále negativně, pesimisticky a jak je všechno špatně! Ano, je to názor, ale když má v 90% pohled zcela mimo, tak je to těžko :-) Jak může vědět, že bude v háji béčko, mládež apod...Ráno psal, že není nic o panu Skopalovi, vzápětí vyjde článek s rozhovorem, ...prostě jen prská na všechny strany

  • Ondra - 27.07.2022, středa, 14:02
    (0)

    Šumi dnes nebyl na tiskovce, protože dojednává příchod útočníka :)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 14:02
    (0)

    huhu: určitě tyto akciové společnosti co jsi jmenoval nejsou závislé na svých fanoušcích tak jak sportovní klub... to je úplně mimo

  • paya - 27.07.2022, středa, 14:01
    (-1)

    a myslím, že všichni se shodneme v jedné věci: VŠE JE TO O FINANCÍCH a raději ať ty finance směřují do sportovní stránky klubu než do marketingu! Než platit X marketingových lidí, tak raději platit kvalitního útočníka :-)

  • Petros - 27.07.2022, středa, 13:59
    (5)

    Mě mrzí, že v dnešní společnosti dost vymyzela schopnost naslouchat i jinému názoru a jen urážet a útočit na druhé kteří nemají stejný názor jako oni. Musím se zastat Bayerna proti těm z vás co na něj tu útočíte. Má nějaký názor, prezentuje ho tu slušně a já si ho rád přečtu i když nemusím se vším souhlasit. Stejně tak i jiné názory a pohledy. Pro někoho jsou výstupy ven z klubu nepodstatné, stačí mu zajít na zápas. Ok beru, legitimní. Druhý a k nim se i já počítám žije klubem mnohem víc, přečte cokoli co se týká Slovácka, chtěl by se dozvědět něco víc o nových hráčích a protože to nedostávám od klubu, tak si na to postěžuju v diskuzi, co je na tom špatného??? Každý z nás je tu fanoušek Slovácka a měl by umět poslouchat i druhý názor i když s ním nesouhlasí a ne útočit ve jménu své pravdy, bo pánové, nikdo z nás nesnědl všechnu moudrost světa...

  • paya - 27.07.2022, středa, 13:58
    (-1)

    BM: ty jsi fakt neskutečný borec :-D jak si dokážeš ty věci vždycky nějak obhájit! Voláš po větší medializaci kvůli novým fanouškům, permanentkám, sponzorům,....což si myslím, že v rámci regionu (okresu, kraje) není slyšet více o žádném jiném sportovním klubu než o Slovácku, celostátní média (na které narážel pan Zemek) samozřejmě zajímá nejvíce silná trojka, Praha, čecháčci, ale i tady oproti minulosti Slovácko dostává velký prostor. Z odpovědi pana Zemka je také jasné, že lidi nepřejí, závidí a hledají černoty, senzace, ale to je prostě český národ a společnost, která vyzdvihuje pouze senzace a negativa!

  • huhu - 27.07.2022, středa, 13:57
    (0)

    hešpy: hlupák zůstane hlupákem, rozpočet sparty cca 1 miliarda, rozpočet slovácka 100 milionů

  • hešpy - 27.07.2022, středa, 13:55
    (0)

    V marketingovém týmu Sparty je 11 lidí, to doufám mluví za vše.

  • huhu - 27.07.2022, středa, 13:55
    (0)

    Šovki: tak to si vedle, to mi chceš říct, že třeba akciová společnost Škoda Auto nebo Apple není závislý na svých zákaznících (,,fanoušcích") a na tom , jaký bude zájem o jejich výrobky (,,permanentky") ? dyť je to uplně stejné

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 13:53
    (0)

    paya: Souhlasím s tím, že se vše posunuje, sice pozvolna, ale posunuje. Je tam vidět jistý progres a pevně doufám, že se vstupem Solar Globalu se vše ještě posune na vyšší level. Jinak co se týká Tebou zmíněné Sparty, či MU tak bych raději zůstal u toho, co máme my - tam mají marketing sice prvotřídní, ale v té hlavní oblasti, což je jaksi sportovní výkonnost, dlouhodobě tápají:-D

  • hešpy - 27.07.2022, středa, 13:53
    (0)

    Bayerne, vzdytje naprosto jasné a přirozené, že média budou rozebírat Spartu, Slavii, protože ti zajistí čtenost, ještě lepší je, když se jim nedaří. Co čekáš? Každý den článek o Slovácku, který si přečte pár fanoušků, kdežto článek o Spartě si přečte celá republika. Probuď se už.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:51
    (0)

    paya: a tobě přijde, že je o Slovácku slyšet dostatečně :-))) Budu ti citovat článek nedávno od pana Zemka: Cítíte po uplynulé úspěšné sezóně větší respekt ze Slovácka ve fotbalovém prostředí? To je těžké říci. Někdy mám spíše pocit, že nám některé skupiny ve fotbale spíše závidí. V řadě médií si čtu komentáře, které rozebírají jiné kluby, a nás berou spíše jako nechtěné dítě. Přitom zvláště v dnešní složité době bychom se měli umět radovat z každého úspěchu kohokoliv. Ale za ta léta působení ve fotbale jsem si na to bohužel už trochu zvykl. Takže opravdu o prostoru v médiích pomlč i sám majitel to vidí asi jinak než ty...

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 13:49
    (0)

    huhu: Já jsem rád, že pan Skopal naznačil, že v tomto ohledu vidí, že je kam se posunout a věřím, jak jsem zmínil, posun i v tomto bodě.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:47
    (0)

    huhu: neustříkl, já už mám za život ustříkané dost :-) teď musí tuto roli převzít mladší :-)))

  • paya - 27.07.2022, středa, 13:47
    (0)

    Šovki: přesně tak!! Sportovní klub a informovat fanoušky. Přijde ti snad, že o Slovácku není slyšet? Že má nedostatek prostoru v médiích, že webovky, FB, IG nejsou aktuální? Myslím, že když se vrátíme v čase 2 roky nazpět, tak ten rozdíl je srovnatelně velký jako ten sportovní, kdy se hrál spodek ligy. Ano, samozřejmě, že marketing má rezervy a nedosahuje rozměrů velkoklubů, ale na klub jako je Slovácko, je ten progres obrovský a věřím, že tento trend bude pokračovat. Chápu, že i s jídlem roste chuť a chtěli byste vědět všechno hned od věcí co snídá nový majitel až po tom, kdo večer vyhrál turnaj hráčů na Xboxu ve Fifě apod... ale nejsme Real Madrid, Manchester United ani Sparta nebo Slavie :-D

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:46
    (0)

    Šovki: přesně tak a to si dovolím tvrdit, že řada výrobních firem, má prezentaci navenek úplně někde jinde jak Slovácko a to by ani nemusela mít si myslím...

  • huhu - 27.07.2022, středa, 13:46
    (0)

    Bayern: a doufám že sis ustříkl z té odpovědi, když si konečně zjistil, co si Svědík myslí o novém majiteli

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 13:44
    (0)

    BM: Srovnávat třeba výrobní firmu, která vyrábí např. komponenty do aut se sportovním klubem, jenž je spoluzávislý na svých fanoušcích a na jejich penězích, to je u mne celkem úlet:-D

  • huhu - 27.07.2022, středa, 13:43
    (0)

    Šovki: ale to je jasné, že se klub musí prezentovat na venek, pan Skopal to i zmínil, že marketing umí a věřím, že bude mít i nějaké odborníky z jeho firmy

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:40
    (0)

    Šovki: některým to nevysvětlíš nikdy :-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:39
    (0)

    huhu: tak v tom případě nevím, proč se na nového majitele ti novináři ptali na té tiskovce jak Pojezného tak Svědíka... to je snad normální se na takové zásadní věci ptát, tady nejde o prodej piva na stadioně, ale o budoucnost klubu...

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 13:37
    (0)

    huhu: Slovácko je sice akciovka, ale je to taky sportovní klub, což je specifické. Není to fabrika, která má své zaměstnance ale nemusí spoléhat na fanoušky, na lidi, kteří si kupují vstupenky, permice, utratí něco na stadionu a může jí být volné, jestli si o ní její fanoušci něco přečtou v novinách. Továrna si vyrobí svých dvacet tisíc součástek a má klid a na rozdíl od sportovního klubu je jí volné, jestli na zápas přijde pět, nebo tři tisíce lidí a kolik si těch lidí koupilo pernamentku. Myslím, že jsem to naznačil celkem polopatě:-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:36
    (0)

    paya: nemá cenu se s tebou o tom bavit... nejlepší bude když klub nebude říkat nic... vlastně je to firma jak říkáš tak co komu potom, jak se vede... pak se nedivím, že ne každý si permanentku chce koupit, s tímto uvažováním...

  • huhu - 27.07.2022, středa, 13:35
    (0)

    BM: a ty skutečně považuješ to, že ti Svědík řekne na tiskovce že má dobrý pocit ze spolumajitele, za zásadní informaci, bez které se jako fanoušek neobejdeš? Já pořád nechápu jakou chceš informaci? Já chci aby mě klub informoval o zásadních věcech, tzn. pokud je nový majitel, jaké mají rozložení akcií se Zemkem, jaká je vize klubu (to bylo vlastně v rozhovoru zmíněno, že sportovní úspěchy předběhly celý klub a je nutné to ufinancovat), případně info až se najdou pozemky pro akademii, nebo peníze na rekonstrukci zázemí. Ale abych potřeboval názor paní uklízečky na nového majitele..?

  • paya - 27.07.2022, středa, 13:32
    (-3)

    BM: a co čekáš, že řeknou? Že je to špatně a bude hůř.... nikdo ti pravdu neřekne, na toto není potřeba tiskovka ani článek. Teoreticky to může být pouhé rozdělení stejného balíku mezi dva, ale taky navýšení rozpočtu. To ti nikdo neřekne, je to firma a nikdo nemá potřebu tyto věci ventilovat a nechápu na co to potřebuješ tak vědět. Prostě okurková sezóna a ty bys nejraději věděl kolik na stadionu vyměnili sedaček, kolik obdrželi sad dresů apod.... Nejlepší bude, když půjdeš do klubu pracovat a třeba budeš vše vědět, pak to můžeš prezentovat na veřejnost, vydávat články a pořádat tiskovky :D

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 13:24
    (0)

    huhu: nemusí mi sdělovat nic, vlastně nemusí klub sdělovat fanouškům vůbec nic, to možná bude nejlepší... opravdu furt někteří nechápou že prezentace klubu navenek a mezi fanoušky je nutná, jinak se nikdy tento regionální klub nikam neposune... informace od Svědíka nebo Pojezného, že mají dobrý pocit z nového spolumajitele je většinou dobrý impuls i směrem k fanouškům, k tomu je mi ta informace, že ti nejvíce zapojení v klubu vidí zlepšení, atd. To že napíšeš něco do zprávy, nemusí být zcela pravda...ale to je jedno, tohle už řešit nebudu a je vidět, že téma nového spolumajitele se na tiskovce řeší, že tam ty otázky padají...

  • huhu - 27.07.2022, středa, 13:19
    (1)

    Bayern: mě fascinuje, jak bys chtěl pořád nějaké informace z klubu, prý názor Svědíka na nového majitele? co ti asi tak řekne? možná tak že je rád a že doufá ve stabilizaci ( k čemu ti taková informace bude?). Ty si myslíš že se budou nějaké bližší záměry klubu, případně další kroky komunikovat veřejně? FC Slovácko je akciová společnost s představenstvem (firma jako každá jiná), proč by tobě jako někomu mimo klub měli něco takového sdělovat?

  • eden14 - 27.07.2022, středa, 13:09
    (1)

    Svědík: K transferům – jsem zklamaný, že hráči, kteří nám odešli, zejména v ofenzivě (odešlo 27 branek), bude se nám to těžko nahrazovat a tam máme asi největší problém. Když ale srovnáme top týmy, tak tak tam přichází hráči rozehraní, schopní naskočit hned, k nám spíše hráči, kteří potřebují delší adaptaci. A my čas moc nemáme a uvítal bych až dva hotové hráče do ofenzívy. Tak snad mu ještě někoho přivedou..

  • kecipep - 27.07.2022, středa, 13:05
    (0)

    Kudela a Merodivč na soupisce áčka, Aldin chybí.

  • paya - 27.07.2022, středa, 13:03
    (0)

    ano, všichni fanoušci, ale někdo tady umí jen prudit, kritizovat a naplákat :-) BM: ještě abys mluvil neslušně, to už bys tu opravdu nebyl a šel bys ve šlépějích Artigase a podobných :-)

  • Pondras - 27.07.2022, středa, 12:57
    (0)

    Chtěl bych vás vidět všechny na stadionu jak si dáváte společně pivo a jak dohromady něco konstruktivniho vymyslíte:) ,třeba byste mohli udělat debatu s polevanim piva přímo v dedine:). Sakra chlapi se vzpamatuje,vždyť jste snad fanoušci jednoho jediného Slovácka

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 12:54
    (1)

    paya: ještě že někdo jako ty (úředníček města) nemá vyšší pravomoci a nikdy mít nebude... to by ten svět dopadl - hlášení nevhodných příspěvků a uživatelů...no poradím ti, hodně na východ od nás tyto metody určitě fungují, zkus to tam, patřičně by si tam vynikal... v 21. století na diskuzním fóru, kdy člověk mluví slušně, vůbec takhle přemýšlet (což vypovídá o tvém charakteru), takto postupovat jsou opravdu kroky hodně zpátky...

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 12:49
    (0)

    Jsem rád, že vyšel rozhovor s panem Ing. Skopalem, kde víceméně zodpověděl všechny otázky, které nás zajímaly. Jak zde zaznělo, pokud někomu stačila při tak zásadní transakci, jako je vstup nového spolumajitele do klubu jedna tisková zpráva, kde zazněly dvě, tři obecné citace, tak to je samozřejmě jeho věc, nejen já jsem rád za tento obsáhlý rozhovor, kde jsem se dočetl několik zajímavých informací. Jak zde zmínil Lemmy, nejen já netuším, jaký bulvár má konkrétně na mysli. Opravdu si nemyslím, že zmínka o délce hráčských smluv, počtu prodaných pernamentek, jsou bulvárem a co se týče koníčků pana Skopala, nevím, co je na tom bulvárního, na odlehčení, proč ne. Za bulvár považuji lživé a pomlouvačné články, urážky a podobně, ale výše za bulvár rozhodně nepovažuji. Naopak, dané informace jsou zcela relevantní a patří k obecné informocanosti. Ale inu, každý to můžeme vnímat jinak:-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 12:49
    (0)

    paya: blázen jsi jen ty, co jsi dnes psal bylo že co chci za rozhovor s panem Skopalem, když vše bylo oznámeno v rámci toho jednoho článku s panem Zemkem... to že pak za dvě hodiny vyšel i rozhovor s panem Skopalem to jsem nevěděl, že bude proto jsem psal, že by bylo něco takového super, kdyby se odehrálo v předsezonní tiskovce... i když jsem i napsal, že to je jen moje přání, že spíš očekávám standardní průběh jako každý rok... a ještě jsem uvedl, že by mě zajímalo v rámci tiskovky názory pana Svědíka či Pojezného na změnu ve spoluvlastnictví klubu... nevím, co je na tom špatného a opravdu nečekám každý týden tiskovku... takže ještě jednou si přečti i ty moje příspěvky...

  • paya - 27.07.2022, středa, 12:45
    (0)

    a ano navážím se do tebe, jelikož tady jen prudíš a naplákáš :) řeknu ti, že kdyby tady fungovalo něco jako hlášení nevhodných příspěvků respektive uživatelů, tak už tady hezky dlouho nejsi :-) ostatní by tě zabanovali první den :-)

  • paya - 27.07.2022, středa, 12:43
    (-1)

    BM: ty jsi fakt blázen, přečti si prosím tvé dnešní příspěvky směrem k PŘEDSEZÓNNÍ TISKOVCE "A" MUŽSTVA a jak nuestále omíláš pana Skopala, Solar Global apod.... myslím, že oznámení a rozhovor jsou naprosto dostatečnou prezentací :-) ty bys nejraději asi viděl každý týden nějakou tiskovku, ale to bys musel sledovat úřad vlády a ne regionální fotbalový klub

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 12:38
    (0)

    paya: co to zase obracíš, já jsem psal, že bych byl mile překvapen, kdyby se v rámci dnešní tiskovky, představil nový spolumajitel s jeho cíli, atd. to že vyšel hned na to článek s panem Skopalem a jsou tam ty otázky víceméně všechny zodpovězeny, tak nepotřebuji, nějaké informace z klubu o něm na dnešní tiskovce... takže prosím tě, nepřekrucuj a neosočuj lidi na diskuzním fóru, kde se slušně diskutuje na různá témata... ty umíš jen rýpat do lidí...

  • paya - 27.07.2022, středa, 12:30
    (1)

    Bayernovi pouze nestačilo oznámení, on chtěl tiskovku, teda aby to bylo součástí předsezónní tiskovky :D tak BM můžeš se zase opřít do dalšího tématu :-)

  • Mouses - 27.07.2022, středa, 12:30
    (1)

    Dle stories na klubovém IG, je na stadionu přítomný generální manažer Vion Zlaté Moravce...Že by se řešila nějaká posila?

  • Petros - 27.07.2022, středa, 12:20
    (0)

    Bayerne, tak toho jsem si nevšiml, to soráč :) já dávám novému vedení těch 100 dnů hájení a na podzim uvidíme co se změnilo. A věřím, že pokud se dostanem do Evropy, že by se pak ještě někdo přivedl. Nejsme pražská Ska a na ligu máme kádr na naše poměry široký dost.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 12:06
    (0)

    Petros: prosím tě, já jsem napsal, že dnes něco takového očekávám, ale nejmenovaný mě hned osočil, že co chci, když už vše klub mediálně přes pana Zemka oznámil... takže tady nepiš o mé trpělivosti... Jsem potěšen, že takový článek vyšel ono to hned i otvírá oči, které jsem úplně neměl z toho jednoho článku s panem Zemkem, že budou investice hlavně do mládeže, a ne do posil pro A tým (kde to bude tak jako doteď), kdy je to určitě z pohledu budoucnosti klubu dobrá cesta, která se snad časem projeví. Jen doufám, že to udrží i pana Svědíka u nás i v dalších letech...

  • Petros - 27.07.2022, středa, 11:54
    (0)

    Tak já jsem to i očekával že před ligou bude nějaký rozhovor s novým hlavním mužem Slovácka. Někdy musíš být Bayerne i trošku trpělivý. To že ta prezentace navenek není ideální je jasné každému a ne není to o bulvárnívh info. Je to třeba o tom, že se na soustředění využije, že jsou borci 24 hodin k dispozici a natočí se rozhovory s nováčky týmu, Kozák, Trávník, Doski...to není o bulváru, to je o budování fotbalové značky jménem 1 FC SLOVÁCKO!! A to se určitě zlepší, viz tato odpověď právě na toto téma: "Myslím, že prezentace klubu odpovídá jeho aktuálním možnostem. Což ale neznamená, že se nemůže zlepšovat. Oblast marketingu mě obecně zajímá."

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 11:11
    (0)

    To je zajímavé a už je článek na oficiálních stránkách s panem Skopalem :-)

  • derflik - 27.07.2022, středa, 11:11
    (0)

    Moc pěkný rozhovor s panem Skopalem.Mám s něj pocit že mu na Slovácku opravdu záleží a chce jej posunout dopředu.

  • drzý vandrák - 27.07.2022, středa, 10:56
    (0)

    To TK 27: .... ato musí být ten zápas ještě před volbama.

  • Lemmy - 27.07.2022, středa, 10:34
    (0)

    BM, Šovki: na druhou stranu, pořád by se mělo jednat hlavně o fotbal. Mám pocit, že některé tady zajímá spíš bulvár, než samotná hra. Já třeba nepotřebuju vědět, jaké jsou koníčky pana Skopala, kolik se prodalo permanentek a okonce ani délky hráčských smluv.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 10:14
    (0)

    Souhlasím Šovki :-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 10:13
    (-1)

    paya: tak za prvé, klub informoval o novém spolumajiteli jednou mediální zprávou, s velice stručným vyjádřením pana Skopala, ta zpráva více komentovala názory pana Zemka a jeho pohled... osobně bych si dokázal představit i větší prostor panu Skopalovi a jeho pohledu na Slovácko... takže pokud to tobě stačí, tak buď spokojený a nenavážej se do slušně diskutujících lidí a jejich názorů... Vedení B týmu si bude vždy pochvalovat výpomoc hráče z A týmu, to je snad jasné, kvalita je úplně někde jinde a nemluvím o zkušenostech i kdyby ten hráč byl poslední kus, co si za A tým nekopne, tak na třetí ligu bude asi mít vždy, i když odvede poloviční výkon... takže to co píšeš o Divíškovi, tak hráč přes 200 startů v lize by snad měl 3 ligu hrát s prstem v nose... A jenom pro tvou chytrost jak vše víš, tak současný kádr A týmu má přesně v kolonce příchodů stejný počet odchodů, takže zase tak široký není...takže si počkám na tu kvalitu U19, která tedy doplácela na doplňování B týmu... aspoň se ti hráči U19 když to vezmeme i z opačné strany rozehráli pro letošní sezónu v B týmu, takže by možná ani ten B tým nepotřeboval doplňovat hráči z A týmu...

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 10:05
    (0)

    Souhlasím s Bayernem, i pro mne je vstup nového spolumajitele důležitější, než evropské poháry, jež jsou sice krásné a užijeme si je, jsou dlouholetým snem všech fanoušků, ale tyto ovšem mohou tak rychle skončit, jako začnou, kdežto nové spoluvlastnictví dává klubu jistě větší perspektivu a pohled do budoucna. Proto by bylo pro mne zklamáním, kdyby tohle nebyl jeden z bodů tiskové konference. Nejen já jsem zde psal, že při vstupu nového spolumajitele cítím závan toho, že klub by se mohl marketingově, komunikací vůči fanouškům a veřejnosti posunout ze středověku. Budu se opakovat, současné vedení s panem Pojezným v čele dělá svou práci na vysoké úrovni, za což jim patří dík a uznání, ovšem vidíme, že co se týče výše zmíněného marketingu, tak to je jednoznačná slabina a v tomto jsme na chvostu celé ligy, což zde víme samozřejmě snad všichni a byly na toto téma napsány Staroisladnské ságy o deseti tisících stranách. Ještě zopakuji, pan Ing. Skopal vlastní firmu, která se zabýván soláry a cílí i na "běžnou klientelu, obyčejné smrtelníky," když to nazvu familiérně, kteří si budou chtít třeba postavit soláry na poli za domkem nebo solární panely na střechu svého obydlí, kdežto pan JUDr. Zemek mí klientelu výhradně korporátní, velké firmy a korporace, takže z jeho úhlu pohledu nebyla potřeba Slovácko nikterak výrazně marketingově propagovat a snažit se zaujmout "obyčejný lid." Tím samozřejmě nic proti panu Zemkovi a jeho podnikatelským aktivitám. S tímto mým názorem zde panovala poměrně shoda a já věřím, že vstup pana Ing. Skopala v tomto bodě klub posune. Samozřejmě nečekám, že to bude hned při vstupu do klubu a ze dne na den, kdy se řeší i jiné záležitosti, ale věřme, že v nějaké časovém horizontu se něčeho podobného dočkáme.

  • TK27 - 27.07.2022, středa, 09:59
    (4)

    Běž to navrhnout Blahovi. Ten se určitě půjde ukázat do vipky na Spartu nebo Slavii a pak už ho člověk na stadionu neuvidí, ubožáka.

  • paya - 27.07.2022, středa, 09:56
    (0)

    BM: nevím co bys chtěl vědět o novém majiteli, klub vše normálně medializoval a o všem informoval. Na fámy jsi specialista ty, takže zvládneš vyprodukovat úplně cokoliv z čehokoliv a může být XY článků a rozhovorů :-) a tvé obavy s výpomocí hráčů A týmu v béčku jsou několik let pozadu, dnes jsou hráči sledovaní víc než si myslíš, vedení B týmu si pravidelně pochvalovalo výpomoc jakéhokoliv hráče a velmi chválený byl i třeba Pepa Divíšek, který za A prakticky nehrál. Při dnešní šíři A týmu opravdu strach mít nemusíš a věřím, že tím pádem nebude B tým doplňovat U19, která na to třeba v posledním roce celkem doplácela :-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 09:45
    (0)

    eLucky: máš pravdu že B tým můžeš doplnit o hráče A týmu, pokud se to bude hojně využívat tak tam asi pak problém nebude (nebo spíš neměl by být) víme jak to kolikrát s hráči A týmu v B týmu vypadá, když tomu nedají maximum... Já si myslím, že je to chyba ohledně té modernizace stadionu, zvlášť když máme solárního spolumajitele... opravdu by to mohlo přinést úspory zvlášť když vidíme co se děje ohledně energií ve světě... ale je možné, jak píšeš že nic nebude, protože kdybych byl majitelem tak bych o tom přemýšlel, ale majitelem je město, tam to s přemýšlením tak slavné nebude :-)

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 09:40
    (1)

    paya: zase se ozval odborník :-) člověk tady něco napíše a hned všichni jsou opět mimo, no ještě že ty jsi v pořádku... Jestli klub nechce nic říkat k novému spolumajiteli, tak je to tradiční a nic se tady nezmění... já si myslím, že takové věci by měly být trochu medializované, protože pak právě vznikají fámy a různé desinformace... ale to je jedno, to je postoj klubu, jak jsem psal, očekávám tradiční 10 minutovku, ale chtěl jsem se splést... Ohledně mládeže a B týmu se s tebou nebudu bavit, to odborník z města může mít na to pohled svůj, já mám svůj... A zrovna pokud jsem to hlásil loni tak to U19 byla skoro pravda, tak tak se zachránili... Silné ročníky vím, že přijdou, pokud je tedy nerozebere Baník...

  • paya - 27.07.2022, středa, 09:28
    (1)

    Šovki, Celtic a BM klasicky opět mimo :D Celtic nemistrovskou část kvalifikace LM hrají vzhledem k jakémukoliv českému klubu velmi nadstandardně kvalitní týmy. Ve 2. kole byly dvě dvojice a ano, Slovácko dostalo asi tu silnější. Nepleť hrušky s jabkama - mistrovská a nemistrovská část. BM: opravdu nevím, co bys na naší tiskovce očekávat za novinky a změny. Vše bude tradičně shrnuto v 10 minutách a nevidím jediný proč by tam měl klub respektive pan Skopal něco ventilovat. Je to tiskovka ke startu soutěže, takže klasické zhodnocená přípravy, hráčské přesuny a cíle. Tvůj tradiční pláč tentokrát navíc směřuje i na mládež a B tým :-D Slabý ročník máš možná tak v hlavě a hlavně to tady hlásíš na začátku každé sezóny :-D nemyslím si, že bychom měli ročník 04 nějak slabší, ale hlavně se stále přibližují silné ročníky 05 a 06 :-) Béčko přebralo prakticky celou U19, kde konečně 03 nebudou kočovat, ale budou hrát za jeden tým a rozhodně budou v horní polovině.

  • eLucky - 27.07.2022, středa, 09:11
    (0)

    to BM: U béčka strach teda nemám, dycky tam može jít "ligový" hráč, s U19 to bude horší, tam je přece jenom větší konkurence v lize a nestáhneš tam zkušené hráče z áčka ani kdybys chtěl. Jakákoli modernizace stadionu je podle mě pasé, moc dobře si pamatuju jaké problémy dělalo město kolem rekonstrukce před eurem, kde šlo jenom o to, aby město odkleplo vlastně zhodnocení majetku města z dotace a nemuselo za to zaplatit skoro ani korunu. Ostatně vestavba D tribuny se zázemím mládeže, která byla součástí této rekonstrukce, se dotáhla snad teprve předloni.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 09:00
    (0)

    eLucky: však já neříkám, že by se snad měl odvolávat pan Pojezný... jde o to, že pokud je pravda co říkal pan Zemek, že se navýší rozpočet, atd. Tak by k tomu měl být patřičný komentář i od pana Pojezného třeba, co od toho očekává... bude se investovat do mládeže nebo máme očekávat ještě nějakou zvučnou posilu... je v plánu nějaká další modernizace stadionu ve spolupráci s městem (např. solární panely na střeše stadionu pro snížení spotřeby energií, atd.). Nebo nám třeba pan Pojezný řekne, že s novým spolumajitelem se nic zásadního měnit nebude a pojede se tak jak doposud, jenom se dosavadní rozpočet rozdělí na dva díly a pan Zemek zaplatí půlku a pan Skopal druhou... Zajímalo by mě třeba i posílení mládeže, pokud by se tedy mělo jednat hlavně o mládež, protože si nebudeme nalhávat, ale letos se trochu bojím o úroveň naší U19 a i B týmu, přichází ročníky, které hrály skoro do konce sezóny o záchranu, atd.

  • drzý vandrák - 27.07.2022, středa, 08:46
    (0)

    Tiskovka: Jedeme na titul, obhájíme pohár a chceme do jarních zápasů v EL.Co jiného tam očekáváte 😃.

  • eLucky - 27.07.2022, středa, 08:45
    (0)

    Nemyslím si, že na této tiskovce se nějak promítne to, že je nový spolumajitel. Kromě jeho loga na tabuli a nějaké zmínky. Petr Pojezný prokázal, že jeho styl řízení klubu funguje velmi dobře a i když by mu každý dokázal najít podněty ke zlepšení tak si myslím, že by bylo bláznovství mu do toho kecat a stejně jako to nedělal Zemek, tak to nebude dělat - doufám - ani nový spolumajitel.

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 08:10
    (0)

    kecipep: bohužel si to myslím také, že to bude klasika, ale rád bych se spletl...přeci jen ohledně ambicí by tohle mělo hrát roli ten nový spolumajitel... takže názory by tam nějaké měly na to být ze strany trenéra či Šumiho nebo pana Pojezného... nebo zda uslyšíme tu větu, že chceme každé utkání vyhrát a na konci se uvidí na co to bude stačit :-) jestli se řeší tuna věcí, to je asi pravda, ale opravdu tohle není nepodstatná věc, máme nového spolumajitele a z pohledu klubu to je velice důležitá věc, dokonce bych řekl že i důležitější než předkolo poháru...

  • kecipep - 27.07.2022, středa, 08:03
    (0)

    Nemyslím si, že se změní formát zaběhlé tiskovky a očekávám klasické info o přípravě, složení kádru a ambicích. Jak již tu někdo psal, nechme nějaký čas na hájení a další obsáhlé info jistě přijde časem. Teď na startu sezony včetně pohárů se řeší tuna věcí

  • Bayern Munchen - 27.07.2022, středa, 08:00
    (0)

    Tak to já jsem zvědavý na dnešní tiskovku... zda bude nějaké seznámení s novým předsedou představenstva a zda se dozvíme třeba od pana Svědíka nebo Šumiho, jak vnímají nového spolumajitele, co od toho očekávají, atd. Škoda, že to nevysílají...

  • Šovkovskij - 27.07.2022, středa, 07:45
    (0)

    Pravda, opravdu to nejsilnější, co jsme mohli dostat. Na druhou stranu, o to atraktivnější a hlavně, míč je kulatý a stát se může ledasco. Myslím, že náš způsob hry nebude vonět nikomu.

  • celtic - 27.07.2022, středa, 07:32
    (0)

    Nejvic me mrzi,ze sme museli dostat tu nejsilnejsi dvojici z 2 predkola LM..holt nemame stesti na los,tak snad se na nas na oplatku usmeje stesti ve hre

  • myjsmeslovacko - 27.07.2022, středa, 06:32
    (1)

    Dneska se dozvíme , jestli budeme mít Kyjev nebo Fenerbahce.. a chtěl bych se zeptat , pokud by jsme měli Kyjev .. tak by se jelo nějakým výjezdem? Nebo každý po vlastní ose ? Díky

  • jjmc - 27.07.2022, středa, 00:35
    (0)

    Jen ať vylepší koeficient aby hrálo opět aspoň 5 týmů poháry a byla větší šance pro nás se do nich opět dostat i další roky, protože konkurence nespí...

  • Šovkovskij - 26.07.2022, úterý, 22:26
    (0)

    Ano, jistě, vždyť ty jejich výsledky v posledních letech jsou ohromující a minimálně základní skupina byla standardem 😃

  • TondaFCS - 26.07.2022, úterý, 20:34
    (0)

    Mimo jako vzdy :) praveze s timhle mas v play-off jedine sanci. Muzes hrat krasny fotbal a vysledky v lize, tady potrebujes urvat za kazdou cenu postup a penize a dostat se do skupiny

  • Šovkovskij - 26.07.2022, úterý, 19:44
    (0)

    Dá se říci, že už v Helsinkách měli opět více štěstí jako rozumu, podobně jako v lize a dnes jsou opravdu opět velmi produktivní. Pokud mají šanci, tak ji promění. Ve Finsku měli dvě šance, dali dva góly, přečkali několik situací domácích a dnes je to podobné. Ale tady s tímto způsobem hry, kdy brání i proti týmu z Finska, tak velmi těžko uspějí v konkurenci kvalitnějších evropských týmů. Bránění, destrukce, připískávání rozhodčích, výsledky 1:0 mohou stačit na naši ligu, v Evropě však s tímto způsobem hry nemají šanci, což už několikrát po sobě zažili.

  • a jé - 26.07.2022, úterý, 19:21
    (-1)

    Fcs ja taky bohuzel to nevychází a berbrovci ted už muzu říct že postoupí

  • fcs - 26.07.2022, úterý, 19:18
    (-1)

    Dnes poprvé co přeju českému týmu vypadnutí v Evropě

  • drzý vandrák - 26.07.2022, úterý, 13:11
    (0)

    Už přestaňte řešit ty permice, někdo chodí za plnou palbu ,někdo využívá v podstatě slevu z permice.No a co.Každého věc.

  • Petros - 26.07.2022, úterý, 11:19
    (0)

    To že marketingově a prezentací navenek je to průser to všichni víme. Já dávám novému spolumajiteli 100 dnů hájení :). Musí se rozkoukat a teď jsou asi důležitější věci co musí řešit. Uvidíme během podzimu zda nastane v tomto nějaký posun. Nechápu proč je problém zveřejnit před ligou kolik se prodalo permanentek, nevím proč by to mělo být tajné. To jsou ale jen drobnosti, liga skoro tu, už se nemůžu dočkat :)

  • Bayern Munchen - 26.07.2022, úterý, 09:16
    (0)

    silon: přesně tak, nemá pravdu. A hlavně jsou to peníze s kterými může klub počítat na 100 % zatímco s tím, že řekne že si koupí lístek, tak může i nemusí... vůbec nemáš jistotu těchto peněz...

  • silon - 26.07.2022, úterý, 08:50
    (0)

    Tonda fcs: Nemas pravdu. Jestlize koupím dve permanentky s vědomím, že se dostanu tak max. na 6 zápasu, tak to je podpora klubu. A podle toho co čtu, tak takových lidí ke docela dost.

  • Nike - FCS - 26.07.2022, úterý, 08:27
    (0)

    to Ykarus: Nejde o férovku, jde o normální besedu s fanoušky... Kteří by měli možnost se zeptat na nějaké zajímavé otázky, co by zajímalo je ale myslím si, že i spoustu dalších... Nejde o to, že by to byla čistě férovka, hádání se ap... Prostě čistý pokec představenstva + třeba Šumiho s fanoušky, kteří by chtěli dorazit.. a do toho udělat třeba nějak i soutěž o ten podepsaný dres, a měl by možnost vyhrát každý kdo by dorazil... zase jsme u toho našeho marketingu, neumíme přivést fanouškům něco navíc.... Něco vymyslet a posouvat i klub tímhle směrem...

  • a jé - 26.07.2022, úterý, 07:50
    (0)

    Uz jsem cetl ze to budou trestat i v Anglii celkem spravne rozhodnutí

  • jjmc - 26.07.2022, úterý, 07:17
    (0)

    https://www.denik.cz/fotbal-zajimavosti/pyrotechnika-facr-lfa-uefa-hanus-bacek.html

  • Ykarus - 25.07.2022, pondělí, 23:50
    (-1)

    Nike-ja myslím, že když byla trochu krize, tak ta ferovka byla celkem rozumná. Teď to moc důvodů nevidím. Všechno klape, tak jak má. Oni ví co a jak.

  • TondaFCS - 25.07.2022, pondělí, 23:05
    (-1)

    Permanentka neni zadna podpora klubu, naopak vic podporim klub, kdyz jdu jednorazove za 250. Smysl permanentky je snizena asministrativa pro obe strany, ne zlevnena cena. Ja kdyz chodil na C, tak bez permice, ale svoje misto jsem mel stale stejne, a kdo mi zasedl, tak presedl jinam

  • TondaFCS - 25.07.2022, pondělí, 23:00
    (0)

    Ten potencial se ukaze presne na zapasech proti Fenerbahce atd - vyprodano, takovy je potencial Slovacka. Jenomze Cesi jsou narod fanousku uspechu, napric vsemi kluby, od baniku pres slovacko po pribram. Prepocty na pocet obyvatel, velikost mesta atd jsou jenom omluvnou berlickou. Druha vec je nasranost lidi na cesky fotbal, nedivim se nikomu, ze nechce chodit, divim se jenom sponzorum, ze v tom utapi svoje prachy a spojuji svoje jmeno s necim tak neduveryhodnym jako je cesky fotbal

  • Buchlovjak - 25.07.2022, pondělí, 22:21
    (0)

    fipa: Kyjev nebo Fenerbahce budou jen začátek. Letos nás čeká spousta awaydays 💪🏟️🌍🚌

  • silon - 25.07.2022, pondělí, 21:48
    (0)

    Petros: názor, že 2.000 permic bylo trochu vycucaných, aby se zvýšila kapacita pro covid, se mi pozdává. I ten odhad 700 ks loni a letos cca dvojnásobek je pochopitelný. Uvidíme, jestli se někdy objeví oficiální číslo. Loni jsem měl dvě vyměněné zdarma a dvě jsem koupil znovu na podporu. Ty zdarma jsem daroval a letos si ten obdarovaný už ty dvě koupil, protože ho to chytlo.

  • Nike - FCS - 25.07.2022, pondělí, 21:20
    (1)

    Nedávno jsem tu zmiňoval, že by se mohla udělat beseda s fanoušky a vedením a zrovna to vidím u Jablonce, že to mají... Jejich znění na FB:BESEDA S FANOUŠKY Již tento čtvrtek se od 17:00 na stadionu Střelnice uskuteční předsezónní debata s fanoušky. Kromě setkání se zástupci klubu se můžete těšit také na soutěž o podepsaný dres, občerstvení a dárek v klubových barvách pro každého příchozího!

  • Petros - 25.07.2022, pondělí, 17:59
    (0)

    Kdyby bylo reálně prodaných mezi normální fanoušky 2000 permic tož bych to bral jako úspěch. Jasně, že v globále ta cena je nic oproti dnešním platům, ale jakmile už někdo pociťuje to zdražování nebo strach co bude, tak sport, kuktura to jsou první věcí co si lidi odepřou. My co je máme si užijeme tu jistotu že se v poho na zápasy o Evropu a případně v ní dostanem a klub po spojení se Solarem to nemusí zas tak bolet.

  • Mouses - 25.07.2022, pondělí, 17:36
    (0)

    Silný hostovačka ve Zlíně

  • a jé - 25.07.2022, pondělí, 16:41
    (0)

    nemyslel jsem VIP,normálně na C D tribunu a ani za sponzorsky dar , normálně jo koupi a dají zaměstnancům ja jen ze třeba tak stadion bude vyprodan nebo aspoň vic diváků jak 4000

  • Babu - 25.07.2022, pondělí, 16:20
    (0)

    a jé: to funguje na základě partnerských VIP, že firma dá určitou část peněz a oproti tomu dostane nějaké free permice.

  • eLucky - 25.07.2022, pondělí, 16:14
    (0)

    to a jé: V dááávné minulosti přesně toto již fungovalo pokud mě pamět neklame. A dle mě to funguje stále a sponzoři v rámci poděkování dostávají vždy nějaké permice zdarma, které nejsou vázány na jméno, maximálně na jméno firmy. Ale i kdyby byly na jméno - to si jako někdo myslí, že je reálná kontrola jestli jdeš na svoju permicu?

  • a jé - 25.07.2022, pondělí, 15:44
    (0)

    Ja jsem už to tu nadhodil, udělal speciální nazveme ji třeba přenosnou( byla by pouze na ligu) permici nabídnout ji firmám 2,3 kusy male firmy nedají mega do fotbalu ,ale budou mít tu možnost dát tuhle přenosnou permici zaměstnancům , peníze by byli pro klub , diváci do ochozu by také došli (doufám) a firmy si to stejne odectou z dani tak si myslím ze by byla spokojenost na obou stranách 😀no možná se pletu ale je to k diskuzi

  • Babu - 25.07.2022, pondělí, 15:35
    (0)

    fipa: tak tj, to je super :)

  • Bonito33 - 25.07.2022, pondělí, 15:21
    (0)

    OT: Trmal hostování do Maritima

  • fipa - 25.07.2022, pondělí, 15:04
    (0)

    Podpora....v rámci mých možností 👍

  • fipa - 25.07.2022, pondělí, 15:02
    (1)

    Ne ne mám dvě permice pro dospělé a třetí jsem koupil dceři která půjde tak pětkrát za rok.

  • fipa - 25.07.2022, pondělí, 15:00
    (1)

    A jak psal Petros....pozor pernamentkaři budou mít přednost při koupi lístků na poháry..... buď Dynamo Kyjev....nebo Fenerbahce Istanbul.... myslím, že bude vyprodáno.👍

  • Babu - 25.07.2022, pondělí, 14:54
    (0)

    fipa: nerozumím. Jako že navádíš lidi k tomu, aby kupovali dětské permice? Ale pak tě na ni nepustí na stadion, proto má od letoška jinou barvu a snad i jiný turniket, protože lidi jsou vychcaní a zneužijí všeho.

  • fipa - 25.07.2022, pondělí, 14:52
    (0)

    Jak jsem už psal....kupte třeba dětskou pernamentku za 1200 Kč...ať žije Slovácko 👏👏👏

  • Nike - FCS - 25.07.2022, pondělí, 14:36
    (0)

    Karviná vydala informaci prostřednictvím FB že ke dni 21. července bylo prodáno 678 permic, normálně tu informaci dají ven. Slovácko se tím tají, proč? Jakože by si uřízli ostudu? Ostudou jsou ti lidi, kteří fandí Slovácku a permici si nekoupí... bohužel, jestli je pravda že my máme 1500 prodaných a v Karviné, který sestoupila a hraje druhou ligu !!! Jich prodali 700 tak je to ostuda nás... Ne mně, ne vás, kdo si ji koupil ale všech těch "fanoušků", kteří si to nekoupili... Je to jediná podpora klubu v roce, jak může fanoušek trošku pomoci a podpořit, to co pro nás klub dělá a kde se aktuálně nachází.....Tím že jsme měli nejúspěšnější sezónu v historii jsem čekal jako poděkování od fanoušků nákup nové permice na další sezónu... Očekával jsem okolo 2,5-3K prodaných.. Tak jsem se trošku sekl.... Ale jak probudit ty lidi, kteří si to ještě nekoupili? Myslíte si, že je to opravdu špatným marketingem? to Petros: No jako doba nejistá, to jsou jen výmluvy... průměrná mzda ve Zlínském kraji je cca 33200, to znamená téměř 400 000kč ročně, to znamená že výdaj na roční permici na podporu svého klubu je 0,6% za rok !! To mě nepřijde teda moc....Ta cena je bych řekl i nízká oproti tomu, kam se letos klub směřoval a co klub a hráči dokázali... je to k zamyšlení, no...

  • Bayern Munchen - 25.07.2022, pondělí, 14:18
    (0)

    Jinak dnes ve fotbal podcastu mluvili i o Slovácku jak to vidí s novým spolumajitelem, atd.

  • Bayern Munchen - 25.07.2022, pondělí, 14:02
    (0)

    Lemmy: já na ně nenadávám... já jen konstatuji, co se dlouhodobě ví, že marketing není nic moc... říkám, chci věřit ve změnu s novým spolumajitelem, ale zatím opravdu nevím co od toho čekat, snad třeba tiskovka před sezónou napoví...

  • Lemmy - 25.07.2022, pondělí, 13:59
    (0)

    BM: Já bych na naše vedení moc nenadával, dělají co můžou. Podívej se do Olomouce, jak to tam Laďa Minář prasí :D

  • Bayern Munchen - 25.07.2022, pondělí, 13:49
    (0)

    huhu: náklady na cestu jsou jasné s tím se musí počítat, ale pernamentka je priorita pro mě, i kdybych šel na jeden zápas... taky mám rodinu... tak zase na druhou stranu 250 km od Hradiště ti zase umožňuje spoustu venkovních zápasů Slovácka :-)

  • huhu - 25.07.2022, pondělí, 13:44
    (0)

    BM: tak to asi budu špatný fanoušek, ale já to prostě nedával, kór když přijde rodina, pro mě je 500km za jednu sobotu dost, to se nebavíme o nákladech na tu cestu..

  • Bayern Munchen - 25.07.2022, pondělí, 13:38
    (0)

    Já si myslím, že potenciál na Slovácku je... marketing je bohužel strašný, to víme, budu doufat, že se něco v klubu změní s novým spolumajitelem... zatím nevím co od toho očekávat, nikde žádný rozhovor nic se neděje, tak snad budu mile překvapen... vím určitě o několika lidech co loni pernamentku neměli a letos si ji koupili... spíš i ta nejistá doba určitě některé lidi odrazuje, všechno je dražší, atd. Huhu: taky nebydlím v UH a pernamentku mám, již přes 20 let a na Slovácko jsem jezdil více jak 250 km na každý domácí zápas, teď už bydlím blíž, tak to není tak hrozné :-)))

  • huhu - 25.07.2022, pondělí, 13:28
    (0)

    je to škoda, klub je teď na tom asi historicky nejlépe, nicméně jde vidět, že nové fanoušky to moc nepřitahuje (zase se možeme bavit o marketingu klubu). Nicméně podle mě je to už velmi těžké, dostat na stadion další fanoušky, potenciál města a okolí je prostě vyčerpaný. V poměru velikost města / návštěvnost sme na tom snad nejlépe. Region kolem hradiště a město má kolik? 50 tis obyvatel? Každý cca 30 člověk tak má permanentku na slovácko. Teď to porovnajte s většíma městama. Podle mě jsme špička. A to neberu v potaz to, kolik lidí ve věku 20 + z hradišta odchází třeba studovat nebo pracovat do větších měst. Třeba já, fanoušek slovácka již 20 let, ale posledních 10 roků jsem byl na fotbale snad 5x, protože to mám do hradiště 250 km. Kdybych bydlel v UH, tak permanentku mám. A toto nějací fanoušci sparty, slavie nebo baníku řeší minimálně, ti většinou zůstanou v domovských městech. Tím chci jenom říct, že na ty čísla se musíme dívat ve všech souvislostech.

  • fipa - 25.07.2022, pondělí, 13:12
    (0)

    Říkala mě to paní na pokladně v pátek.. okolo 1500 kusů......je to smutné,ale ještě příští týden bude otevřeno ve středu a pátek.

  • kecipep - 25.07.2022, pondělí, 13:09
    (0)

    Středa 13:00

  • Mouses - 25.07.2022, pondělí, 13:09
    (0)

    Trochu odbočím...Neví někdo na kdy je plánovaná tiskovka?

  • Petros - 25.07.2022, pondělí, 13:01
    (0)

    Fipa jestli máš pravdu (což nedokážu posoudit), tak je to smutné. No až budeme hrát základní skupinu EL nebo EKL a budem mít atraktivní soupeře tak budou lidi remcat, že se nemůžou dostat ke vstupence. Ale hodně lidí je už opatrnějších při utrácení, doba je nejistá. Taky já nevěřím té hlášce o těch 2 tisíce prodaných zlatých permic na lonskou sezonu. Ke konci loňského léta Zemek v rozhovoru byl lehce naštvaný že zájem o nové placené permice nic moc, hodili tam nějakou sumu a podle ní mě to tenkrát vycházelo tak na 7 stovek. Většina lidí si tenkrát vyměnila zadara ty staré. Podle mě klub si těch 2 tisíce v zimě vycucal z prstu aby mohl na limitované zápasy pustit Vipky. Já byl na tom zápase s Jabloncem kde měly být jen sektory B a C a stejně byla hlavní tribuna hodně zaplněna. Takže možná těch 1500 reálně prodaných permic letos může být i dvojnásobek oproti loňsku.

  • fipa - 25.07.2022, pondělí, 12:40
    (0)

    Zdravím všechny příznivce 👏👏👍 Slovácka 👏👏👏🏆 Zjistil jsem že je prodáno jenom něco přes 1500 permanentek. To je o pět stovek méně než minulý rok! To si kluci za ten minulý rok nezaslouží 🏆.... podpořme klub 👍 Já koupil tento rok tři permanentky...o jednu navíc oproti loňsku... byť je to jen dětská za dvanáct stovek 👏👏👏 Ať žije Slovácko 👏👍 a Marťa Svědík

  • Babu - 25.07.2022, pondělí, 11:32
    (0)

    Chajdys: na smsky se nepodepisuje. Nějaký Chajda ze včerejšího večera tam je. Proč se nehlásíš rovnou sám tady přes formulář a posíláš SMS?

  • Chajdys - 25.07.2022, pondělí, 11:01
    (0)

    Ok a jak poznam se jsem v Autobusu musi mi nekdo odpovedet?

  • eLucky - 25.07.2022, pondělí, 10:57
    (0)

    Je to jednoduše ten vstup mezi garážama. Vstupenky předem - jako všude jinde - do sektoru hostí stejně nekoupíš, takže prostě až tam u pokladny.

  • Pan Puk - 25.07.2022, pondělí, 10:45
    (0)

    Chajdys> podle mne C sektor. Ale na te ratejne se clovek moc nevyzna. Proste uplne ten krajni jak konci tribuny.

  • Chajdys - 24.07.2022, neděle, 16:48
    (1)

    Na jakou tribunu mam koupit listky?

  • terez - 24.07.2022, neděle, 15:22
    (0)

    eLucky: diky za info

  • Tukkan - 24.07.2022, neděle, 15:15
    (0)

    SF s 🦘 a s SK Motorlet o 3. místo. Sponzor Tomi bar 😂😂😂

  • a jé - 24.07.2022, neděle, 14:45
    (0)

    S kým a jak hráli semifinále

  • Tukkan - 24.07.2022, neděle, 14:00
    (0)

    Vyhráli 5:0 👍

  • Petros - 24.07.2022, neděle, 11:53
    (0)

    Od 13 na CT Sport nasi beach fotbalisti o bronz!!

  • eLucky - 24.07.2022, neděle, 10:22
    (0)

    to terez: Sice možná nepojedu vůbec busem, ale předpokládám, že bus tam bude stavit tak jako tak...

  • terez - 23.07.2022, sobota, 16:09
    (0)

    ahojte,prosimvas bylo by mozne po ceste na vyjezd zastavit na benzince ve Slavkově u B.? Potrebovala bych tam nastoupit,vracim se z dovoleny a nestiham zpet uh,diky za info..

  • TondaFCS - 22.07.2022, pátek, 23:43
    (0)

    Mozna by stacilo misto tlachani na webu jit ven a za par tydnu by bylo 2X dostacujici

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 21:16
    (0)

    Fana: jako promiň ale máme šest druhů ve velikosti 3XL, tak kde je problém? https://www.fnshp.cz/1-fc-slovacko_k533/obleceni_k535/tricka_k571/#velikost=%5B%223070%22%5D

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 21:14
    (0)

    Jinak díky všem, není to rozhodně jen o nás. Ale mám radost, že dorazila spousta drobností, co by se mohla líbit i dětem, jako jsou ty svačinové boxy, sluneční brýle, šátky nebo právě ty potitka :) plus nové trička jsou opravdu dobrá gramáž a konečně i dámský střih. Hodně frčí i nové druhy polštářů. Puma se uvidí příští týden.

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 21:12
    (0)

    Pondras: teď nechcu kecat, ale myslím, že jsou ve výrobě s kapucí modré a ještě bez kapuce a měly by být i nově s takovým luxusnějším a la 3D potiskem, ale datum dodání teď vůbec nevím z hlavy

  • fana - 22.07.2022, pátek, 21:08
    (0)

    Nebavím se o mikinách, ale mám na mysli trička. Jako mě je to jedno, mějte dál velikosti max 2x, ušetřím ikdyž bych si chtěl koupit trička ve velikosti 3x, nejsou, tak nejsou, neumřu bez nich.

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 21:07
    (0)

    Fana: nové šedé tričko je v XXXXL - https://www.fnshp.cz/triko-slovacko-logo-sede_z28118/#67529

  • eLucky - 22.07.2022, pátek, 21:03
    (0)

    to fana: Stěžuješ si tu na malé velikosti, ale když sme před časem objednali obří mikinu - XXXXL - https://www.fnshp.cz/mikina-slovacko-seda-logo_z27651/ - tak sme ze 2 kusů na zkoušku prodali za 4 roky jeden kus. Takže nečekej, že po tomto veleúspěchu budeme objednávat monstr velikosti. Všeobecně nám u textilu jako poslední zůstávají ty obří velikosti. Stěžovat si na to možeš, ale v našich omezených možnostech se musíme chovat dle poptávky a předchozích zkušeností.

  • fana - 22.07.2022, pátek, 20:51
    (0)

    Velikosti stejně pořád malé

  • Pondras - 22.07.2022, pátek, 19:16
    (1)

    Petros: byl sem tam před šestou s paráda. Už měli i nové hrnky,I ty potítka a trička jsou fakt super.ale dres je dres,pokud ale nebudou bereme trička. A velka poklona Babu a elucky. Věci tam je fakt hodně. Je se zeptám co nějaké mikiny?

  • Petros - 22.07.2022, pátek, 18:38
    (0)

    To eLucky: bylo vidět, že máte na pilno :) aj bych pokecal, ale raděj sem se dekoval. Díky vám za tu energii co tomu ve svém volnu dáváte, smekám. No a teď se modlit, aby Puma poslala co nejvíc věcí :))

  • eLucky - 22.07.2022, pátek, 17:35
    (0)

    to Petros: Dneska to bylo fakt hektické, jel sem tam na hodinku enom a byl sem tam 4hodiny:D Ale všecko je tak nějak hotové -

  • fana - 22.07.2022, pátek, 16:31
    (0)

    BM-výborně, konečně

  • paja - 22.07.2022, pátek, 16:20
    (0)

    Babu: díky , už su tam přihlášený

  • Petros - 22.07.2022, pátek, 15:07
    (2)

    Teď jsem se vrátil z shopu na stadecu. Babu s eLuckym tam kmitají a dávají všechny novinky dohromady. Trička na živo super, budou i tenisové potítka....do těch veder ideál :) oba dva si zaslouží velké poděkování, nabídka před novou sezónou lepší a lepší. Pokud přijde i ta Puma tak to bude super. Tož všeci honem kúpit novinky ať do té nové sezóny vstoupíme stylově jak sa patří na top tým a fanoušky!!!

  • Bayern Munchen - 22.07.2022, pátek, 14:43
    (0)

    Tak Rezek odešel do Karviné na přestup… už je jejich hráč.

  • TondaFCS - 22.07.2022, pátek, 13:21
    (0)

    Jo tyhle zapasy za zavrenymi dvermi, to mel rad i pan trener Soukup. Zacala liga a byla to jeste vetsi sracka nez konec predchoziho rocniku, ale utajit o dva tydny dele se to povedlo, to ano

  • Pondras - 22.07.2022, pátek, 13:19
    (0)

    Teď sem se díval na shop a už je tam i bílé, včera tam nebylo.tak sory. Ale jinak pochvala za doplnění shopu,hezké věci. A co ty ponožky?:)

  • Pondras - 22.07.2022, pátek, 13:08
    (0)

    To babu: dotaz ,to nove dětské tricko je jen modré nebo i bílé? Pokud nebude nějaký dres chce kluk tričko ale bílé. Díky

  • lagic - 22.07.2022, pátek, 12:42
    (0)

    Babu: Částečně to chápu, ale na druhou stranu v dnešní době je to zcestné. Vždyť hráči jsou stejní, trenér taky a týmy se znají tak dobře, že se ani nemají čím překvapit.

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 12:03
    (0)

    Pan Puk: no mně je to jasné :-) ani sestřihy na youtube o délce dvou minut.

  • Mouses - 22.07.2022, pátek, 12:00
    (0)

    Babu: Nemá vybavení? Vždyť i kdyby to přenášeli z blbého iphonu upevněném na stativu, tak je to lepší než nic. Btw dnes zrovna chápu proč se to nepřenáší :)

  • Pan Puk - 22.07.2022, pátek, 11:51
    (0)

    Babu> kdyby bylo na Svedikovi, tak by nebyl ani jeden prenos z pripravy. :-)

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 11:43
    (0)

    lagic: slovácko na takové věci absolutně nemá vybavení. Navíc Svědík je v tomto hodně svůj a podle mě právě kvůli jeho apelu to dnes není nikde k vidění.

  • Dany-Hull City - 22.07.2022, pátek, 11:20
    (0)

    Ja to trosku cekal, uvedomte si ze klub to treba a hlavne trener nechce aby bylo videt, je to generálka a na internetu si to muze najit kdokoliv i nas souper.

  • lagic - 22.07.2022, pátek, 11:11
    (0)

    Taky to mohl zprostředkovat klub, určitě to natáčí. Aspoň by ukázal, že myslí na fanoušky, ne jen o tom mluvit, jak si fanoušků váží. A pokud to nedávají jen proto, že jde o generálku, tak si myslím, že to není argument, každý stejně zná Svědíkův styl hry.

  • Nike - FCS - 22.07.2022, pátek, 11:06
    (0)

    Tak jsem se těšil na poslední zápas přípravy a ono se to nikde nevysílá :-)

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 10:54
    (0)

    daldzi: asi hodně kořalky

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 10:54
    (0)

    lagic: na B4 Slovenia dnes není v Událostech žádný stream, tak možná ne

  • lagic - 22.07.2022, pátek, 10:47
    (0)

    Prosím o link na dnešní zápas, pokud to někde dávají. Já to nikdy sám nenajdu. Moc děkuji.

  • daldzi - 22.07.2022, pátek, 10:45
    (0)

    Valašský klub

  • daldzi - 22.07.2022, pátek, 10:44
    (0)

    Na onlajnech:Příjemné páteční odpoledne u přípravného utkání 1.FC Slovácka. Valašský klub čeká poslední zkouška před vstupem do soutěžní sezony. Na závěr soustředění ve Slovinsku se svěřenci trenéra Svědíka poměří s izraelským celkem FC Ašdod.

  • bambulak - 22.07.2022, pátek, 10:41
    (0)

    jsem rad ze vecheta je ocividne cislo 1

  • Babu - 22.07.2022, pátek, 10:11
    (0)

    paja: jeden člověk se odhlásil, můžeš to tam buchnout :D

  • Pondras - 22.07.2022, pátek, 05:40
    (0)

    Určitě bude

  • TondaFCS - 22.07.2022, pátek, 01:26
    (0)

    To nas tam vazne nebude vic nez 56?

  • Babu - 21.07.2022, čtvrtek, 22:04
    (0)

    Pája: v klidu, jen je to zbytečná práce, když máš účet :)

  • paja - 21.07.2022, čtvrtek, 21:47
    (0)

    Babu:tak tímto se omlouvám za komplikace a příště se polepším přihlášením přes účet

  • Hynda - 21.07.2022, čtvrtek, 19:37
    (0)

    Ale to by nebylo špatné jet vlakem, pojďme do toho výjezd do Brna vlakem 👏👏👏👏👏

  • Hynda - 21.07.2022, čtvrtek, 19:36
    (0)

    Šalinou na stadión 🤭

  • cyra - 21.07.2022, čtvrtek, 18:39
    (0)

    guerero: salinou primo z hlavaku 17 minut :)

  • guerero - 21.07.2022, čtvrtek, 18:25
    (-1)

    Taky jsem pro vlakový výjezd, akorát je to v Brně z nádraží celkem daleko.

  • fest - 21.07.2022, čtvrtek, 18:22
    (0)

    Sem nahlášený v buse, ale ten vlakový výjezd nezní vůbec zle :)

  • Babu - 21.07.2022, čtvrtek, 16:54
    (0)

    paja: tady se půl dne řeší, že je plný bus a další nejde sehnat, a ty se zkoušíš přihlásit přes sms? A proč když máš tady účet, tak se nehlásíš případně rovnou zde? Přes SMS je to otravná práce navíc, kdy tě eLucky akorát tady musí zapsat do seznamu.

  • paja - 21.07.2022, čtvrtek, 16:20
    (0)

    Poprosil bych o místo kdo jedete autem a máte volno. Teď sem objednával bus a odpověděli že není místo 🙄 díky za ochotu 604958306

  • Mouses - 21.07.2022, čtvrtek, 14:57
    (1)

    cicma: to je nápad :) 11:57 jede rychlík ze Staráku a 13:22 si v Brně! Zpátky se dá taky hezky dostat :)

  • KubaM - 21.07.2022, čtvrtek, 14:48
    (0)

    cicmaaa: :D :D, už ve Staráku??

  • cicmaaa - 21.07.2022, čtvrtek, 14:31
    (1)

    A co udělat ofiko vlakový výjezd? Ty do Olomouce jsou vždy povedené. Hlavně tam nikdo nerve ve staraku, že chce zastavit na chcani

  • Pan Puk - 21.07.2022, čtvrtek, 14:15
    (0)

    Uz problehl bezuspesny kontakt 7 dopravcu. Vetsina v terminu nemuze.

  • Pondras - 21.07.2022, čtvrtek, 13:38
    (0)

    Tak já taky plánuje jet s tou svou skolkou autem,jen sem si divil.ale tak pochopit se to dá. Ještě že je to kousek:)

  • David-FCS - 21.07.2022, čtvrtek, 12:50
    (1)

    Zkoušeli jste Bobosped? Náš oblíbený dopravce z Brodska

  • eLucky - 21.07.2022, čtvrtek, 12:43
    (0)

    Jedu taky autem určitě - nejsů řidiči, nedá sa nic dělat.

  • riedlss - 21.07.2022, čtvrtek, 12:42
    (0)

    Bohužel nejsou k dispozici žádní dopravci, kteří by nás tam přivezli. V case dovolených je to trochu scifi.

  • David-FCS - 21.07.2022, čtvrtek, 12:41
    (0)

    Taky plánujeme jet autem, ale na FB psali, že nemůžou sehnat další autobus... Lidi určitě zájem mají

  • cyra - 21.07.2022, čtvrtek, 12:38
    (0)

    Pondras: ja prave treba pojedu salinou :) uz par let bydlim v Brne.

  • Pondras - 21.07.2022, čtvrtek, 12:35
    (0)

    Jako jede jen jeden Bus? Vím.je to blízko,dovolené takže dost lidí jede po vlastní ose ale i tak.

  • FCS84 - 19.07.2022, úterý, 10:20
    (1)

    Musíme tam být jako doma!

pristi
 Další články:
22.07.2022, pátek, 10:08 - Výsledky soutěží 2021/22
22.07.2022, pátek, 07:43 - Foden, Gündogan či Stones. Naděje Slovácka vyzvaly hvězdy Manchesteru City
21.07.2022, čtvrtek, 08:07 - Slovácko přehrálo maďarské Budafoki. Všechny góly vstřelilo z pokutových kopů
20.07.2022, středa, 07:48 - Nový majitel? Úplně hlavní téma to nebylo, tvrdí gólman Slovácka Nguyen
15.07.2022, pátek, 10:37 - Do klubu vstupuje nový partner, poloviční podíl v klubu koupila skupina Solar Global Vítězslava Skopala.
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace