*
včera
Rozhovory | Slovácko - Plzeň
13.04.2024
Z PLOCHY | Tomáš Břečka po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Vlastimil Daníček po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Hradci Králové
11.04.2024
Rozhovory | Hradec - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku

Zraněný Harba asi ve Slovácku končí, klub testuje Rondiče ze Slavie

19.06.2019, středa, 11:41
harba_velky.jpg

Na čtyřech startech a 85 odehraných minutách zřejmě uzavře svou bilanci ve fotbalovém Slovácku útočník Haris Harba. Třicetiletý bosenský rodák, který před třemi lety prožil povedený půlrok v sousedním Zlíně, přišel do Slovácka v zimě jako volný hráč, vinou delší zápasové pauzy a opakovaných zdravotních potíží se ale neprosadil.

Kouč Martin Svědík mu chtěl dát druhou šanci v letní přípravě, jenže Harba hned páteční první trénink vynechal kvůli zranění. A nezačal ani v pondělí, jak v klubu očekávali. „Haris se bohužel znovu zranil, ani nestihl začít trénovat. Předpoklad je asi na měsíc, jde o problémy s achilovkou. Nedokážu teď říct, co to znamená,“ pokrčil rameny sportovní manažer týmu Veliče Šumulikoski.

V ofenzivě, kterou chce Slovácko posílit, tak zatím naopak sčítá ztráty. Klub už opustila další nevýrazná jarní posila, Filip Hološko, a záložník Jaroslav Diviš, jemuž skončilo hostování z Mladé Boleslavi.

Jedinou novou tváří je dvacetiletý ofenzivní záložník či útočník z Bosny Imad Rondič. Kmenový hráč Slavie je ve Slovácku na dvoutýdenní zkoušce, z úterního prvního přípravného utkání proti Slovanu Bratislava zvládl úvodní poločas. Slovácko uhrálo na hřišti v Malackách proti mistrovi Slovenska cennou remízu 1:1. Jeho gól dal Zajíc, Slovan srovnal ještě do přestávky.

„Chceme vzít na zkoušku ještě další hráče, ale u některých cizinců je složité vyřídit víza,“ poznamenal Šumulikoski. „Jednáme i o určitém posílení, doufáme, že do soustředění se to podaří.“

Jméno Heslo
text
  • drzý vandrák - 25.06.2019, úterý, 07:14
    (0)

    Z tohoto pohledu mají Slováci či Maďaři od nás k rodině blíže jak s Teplic, Budějovic,Příbrami....

  • Šovkovskij - 25.06.2019, úterý, 05:34
    (0)

    Propírá se hojně finanční situace. Podle mne je Slovácko v solidní finanční kondici. Ale jak pravil Šumulikoski, je obtížné sem někioho "dostat". A není to problém jen Slovácka, ale třeba i Zlína, či Sigmy Olomouc. A jak si povzdechl majitel Baníku pan Brabec: Půl milionu korun dáváme Barošovi a Fillovi (nevím za co() :-D. Přesně to vyjádřil hráč Teplic Krob. V Teplicích je přeřazen do béčka, do Karvinéí jej láká Franz. Podmínky podobné, finančně by si nepohoršil. Ale má menželku, dítě a to se přes celou republiku nehchce. Není to černobílé a věřím tomu, že sem někoho dostat, je oříšek :-)

  • vajdik - 24.06.2019, pondělí, 17:51
    (0)

    zdrh - na tým, pro který je cíl: "nějak zase tu ligu ukopat" ten kádr je odpovídající, to stejné asi je v Karviné, v Opavě, na Bohemce, bude i v Budějkách či Příbrami. On asi někdo na rozšíření kádru dojde (buď jako posila na hostování z odpadlíků z TOP 5 nebo nějaká levná alternace ze zahraničí). Tak to prostě je :( Třeba budeme za pár let vzpomínat že i toto období bez ambicí ale být v lize bylo fajn.

  • zdrh - 24.06.2019, pondělí, 17:32
    (0)

    Celkově si myslím, že ve slovácko netlačí bota jen v záloze, ale také v útoku. Na křídelní pozice jsou tu snad jen Navrátil, Kalabiška, Rezek a Vasiljev. To je hodně úzké a rozhodně by to minimálně lavičku chtělo rozšířit či spíše zkvalitnit. A podobné je to ve středu zálohy, kde je pět hráčů na tři pozice (Sadílek, Hellebrand, Daníček, Havlík, Tischler).

  • martenz - 24.06.2019, pondělí, 16:54
    (0)

    Babu přesně, jinak Vechy tu pauzu potřebuje jak sůl, nebo se zataví. I když on to tak necítí :-)

  • Babu - 24.06.2019, pondělí, 15:07
    (0)

    Vecheta nejel, protože hrál dorosteneckou ligu, pak nastoupil za áčko, pak jel na All Stars Cup a teď hrál ve dvou přípravných zápasech, takže ještě neměl dovolenou. Jistě se s ním počítá.

  • riedlss - 24.06.2019, pondělí, 14:58
    (0)

    Babu: jak řekl Mr.Phyton, patříme jako národ ke špičce co se humoru týče, tak jsem rád, že si z toho umíme udělat srandu. Okurka season jede prostě a jak vidno někteří okurky milují....

  • Hory - 24.06.2019, pondělí, 14:35
    (0)

    Vždť podle toho co se píše, tak jestě dnes budou dva, nebo dokonce tři hráči do útoku. Tak je logické, že je tam zatím Zajíc sám.

  • karagavrylydys - 24.06.2019, pondělí, 14:26
    (0)

    Bayern Munchen: V útoku máme přetlak, nevešel se do kádru.

  • Bayern Munchen - 24.06.2019, pondělí, 14:25
    (0)

    Mě jen udivuje že nejede Vecheta, řekl bych za ty dva přípraváky lepší jak Zajíc a přesto nejede. A přitom hrál velmi dobře, nechápu...

  • tadeas123 - 24.06.2019, pondělí, 13:38
    (0)

    nevíte proč nejel na soustředení ten černoch co hrával v mládeži ve spartě snad nezkomolím jméno uzmeh ?

  • vajdik - 24.06.2019, pondělí, 13:31
    (0)

    Jerry1984 - je třeba zaplnit nějak letadlo :-D Kdo má ruky nohy jede, tak snad to soustředění něco přinese, nevím, klimatické podmínky v ČR nádherné, v pokladně vymeteno - tak jestli je třeba takové soustředění...důvod bude určitě ten, že dojde ke dvěma nebo třem přátelákům, které týmu určitě hooodně dají.

  • Babu - 24.06.2019, pondělí, 13:31
    (0)

    Tož nová strategie.. Harba se léčí, a Hološko toho moc nenahrál, takže v podstatě hrajeme s jedním útočníkem furt :D

  • GarryR - 24.06.2019, pondělí, 13:21
    (0)

    :-D

  • Jerry1984 - 24.06.2019, pondělí, 13:17
    (0)

    To je síla, tři nebo čtyři brankáři a 1 jeden útočník.. asi nová strategie :D Šovki bude ještě rád, že nemá nárok na permici :D

  • zary.cz - 24.06.2019, pondělí, 13:17
    (0)

    Stejně nechápu jak můžou pustit Kubalou na hostování aniž by měli 2. útočníka. Radši ať tady Filip zůstane a netahaji sem Rondiče a jim podobné. Narozdíl od nich má Kubala aspoň starty v lize a bude větší konkurence pro Zaju a než zmiňovaní.

  • karagavrylydys - 24.06.2019, pondělí, 13:08
    (0)

    Babu: Třeba se bude Rondič léčit společně s Harbou. ve dvou se to lépe táhne.

  • Babu - 24.06.2019, pondělí, 13:06
    (0)

    Rondič se prý v sobotu zranil. Tak nevím, zda se čeká, jestli se uzdraví anebo finito?

  • karagavrylydys - 24.06.2019, pondělí, 12:55
    (0)

    kecipep: :-)

  • zary.cz - 24.06.2019, pondělí, 12:54
    (0)

    Jak se zraní Zaja tak bude v útoku asi hrát Porcal. 😂 Neskutečný...

  • Bobby - 24.06.2019, pondělí, 12:48
    (0)

    kecipep: "Chybět bude i testovaný Imad Rondič. Jeho sval nevydržel náročných deset dní přípravy a kvůli zranění byl jeho test ukončen." ... Citace z posledního příspěvku.

  • kecipep - 24.06.2019, pondělí, 12:46
    (0)

    Kara: Možná proto ani nebrali Vechetu, jelikož přijde nové dělo ;-)

  • karagavrylydys - 24.06.2019, pondělí, 12:31
    (0)

    REINBERK Petr, HOFMANN Stanislav, SADÍLEK Lukáš, HAVLÍK Marek, REZEK Jakub, NAVRÁTIL Jan, DIVÍŠEK Josef, JUROŠKA Jan HELLEBRAND Patrik, ZAJÍC Tomáš, KALABIŠKA Jan, KREJČÍ Jiří, KADLEC Michal, PORCAL Radek, TRMAL Matouš, DANĚK Michal, DANÍČEK Vlastimil, ŠIMKO Patrik, VASILJEV Tomáš, TISCHLER Emil, KOK Paul, FRANIČ Domagoj. V kádru je jediný útočník.

  • kecipep - 24.06.2019, pondělí, 12:25
    (0)

    Rondič tedy evidentně skončil, nevidím na seznam pro odjezd ani Vechetu ... ?

  • kecipep - 24.06.2019, pondělí, 12:22
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=4KwLSUA6djM

  • kecipep - 24.06.2019, pondělí, 12:14
    (0)

    GarryR: Měl by chytat, určitě půjde někam hostovat. Třeba právě místo Porcala :) Ten mimochodem patřil k oporám a i v této sezoně si ho ve Varnsdorfu velmi chválili a děkovali mu za současné umístění týmu.

  • kecipep - 24.06.2019, pondělí, 12:12
    (0)

    https://www.transfermarkt.com/paul-kok/leistungsdaten/spieler/206930/plus/0?saison=ges 24 let, 190 cm, 134 zápasů ve druhé holandské lize. Může být zajímavé překvapení.

  • GarryR - 24.06.2019, pondělí, 12:11
    (0)

    Nemrava nastupuje někde jinde?

  • kecipep - 24.06.2019, pondělí, 12:08
    (0)

    S týmem na soustředění odcestovala i dvojice nových tváří v podobě gólmana Porcala Radka, který přichází z Varnsdorfu. Na zkoušku je ve Slovácku i nizozemský obránce Paul Kok, který naposledy působil v nizozemském FC Volendam. „Radek Porcala přichází jako volný hráč a měl by doplnit brankářskou dvojici Trmal, Daněk. Paul Kok přichází na zkoušku. Jedná se o levého obránce, který působil v nizozemské lize. Chceme ho na soustředění otestovat a následně se rozhodneme. Není vyloučeno, že se k týmu ještě někdo připojí v průběhu soustředění,“ přiblížil manažer A-týmu Veliče Šumulikoski

  • Šovkovskij - 23.06.2019, neděle, 01:46
    (0)

    Kádr Slovácka nepoznal velkých změn. Měli byste se pohybovat v první desítce. S jádrem fanoušků je to však otázka poněkud složitější:-D

  • Šovkovskij - 23.06.2019, neděle, 01:40
    (0)

    xxpaloxx. Psychicky labilní jedinci to nazývají ostudou, lidí, bavící se životem to nazývají skvělým zážitkem. Za dva týdny letím do Thajska, tak věřím, že to bude stejná "ostuda" :-D

  • Šovkovskij - 23.06.2019, neděle, 01:36
    (0)

    xxpaloxx. s TVOJÍ MATKOU V

  • karagavrylydys - 22.06.2019, sobota, 18:52
    (0)

    Bumbos: Souhlas ve všem.

  • zdrh - 22.06.2019, sobota, 13:50
    (0)

    bumbos - Kadlec na ligu na hraní levého beka, kde už nemá rychlost pro tuto pozici potřebnou. Stopera ale i díky svým zkušenostem zvládne bez problémů.

  • Zizu14 - 22.06.2019, sobota, 11:27
    (0)

    Na YouTube je stream. Zatím 0:0.

  • marakyjov - 22.06.2019, sobota, 11:18
    (0)

    Bumbos: Ty jsi asi žádný zápas Slovácka neviděl, když tohle tvrdíš...Kadlec když hrál patřil k těm lepším.

  • fcs - 22.06.2019, sobota, 11:16
    (0)

    Bumbos:tak to s tebou nesouhlasím... Na jaro když byl Kadlec.zdravi, tak jeden z nejlepších na hristi

  • hešpy - 22.06.2019, sobota, 10:48
    (0)

    To se mi nezdá, že by na to neměl, podle mě si to na stoperu ještě v klidu uhraje, zvlášť v klubu jako je Slovácko

  • Bumbos - 22.06.2019, sobota, 09:39
    (0)

    Tak co se Zajdy týče, tak rozhodně je to kvalitní útočník, jen to chce vypilovat koncovku a často i lepší servis od spoluhráčů. On na tom bude vždy závislý. A ptám se na co Dvořák, který v lize nebyl vidět? Petržela jako volný hráč sem? Aby to nedopadlo jak s Michalem Kadlecem, který bohužel už na ligu dlouhodobě nemá a to ani na stoperu.

  • karagavrylydys - 21.06.2019, pátek, 13:59
    (0)

    Proč sem tahat 30-letého "kanonýra", který dá za sezonu 2 branky. To ať raději hraje Vecheta.

  • kecipep - 21.06.2019, pátek, 13:55
    (0)

    V Sigmě se příliš neprosadil, dávalo by to smysl.

  • kecipep - 21.06.2019, pátek, 12:18
    (0)

    Vajdik: Opci nečekám. Ale pořád to bude příchod, který bude zvyšovat konkurenci v týmu. Navíc hostovačky ze Slavie, viz Kuchta, jsou pro nás téměř zadarmiko, kdy Slávka platí i hráčovu mzdu.

  • vajdik - 21.06.2019, pátek, 12:15
    (0)

    kecipep - asi tak ale jednoznacne bez opce a na půl roku :D

  • kecipep - 21.06.2019, pátek, 12:13
    (0)

    Kohút nastoupil do přípravy s Pardubicemi. Pokud se rovnou chytí ve 2. lize, tak je to velká paráda. Jsem zvědavý, co bude s Pospíšilem. Věk už má na áčko dávno, potenciál měl též ...

  • kecipep - 21.06.2019, pátek, 12:08
    (0)

    Já mám brýle jako pan Drahoš a čekám zde Rondiče na hostování.

  • karagavrylydys - 21.06.2019, pátek, 12:03
    (0)

    Já se přiznám, Wágnera jsem tady čekal. Mám růžovky na nose.

  • drzý vandrák - 21.06.2019, pátek, 11:56
    (0)

    Sám dobře ví, že v takové konkurenci jako je u nás nemá šanci se prosadit.Je to realista.Radši vysleče z dresu Komličenka.

  • riedlss - 21.06.2019, pátek, 11:42
    (0)

    pokud jej tady někdo čekal tam musel mít asi růžovky na nose

  • Bobby - 21.06.2019, pátek, 11:32
    (0)

    Tak Wágner jde ofiko do Bolky.

  • riedlss - 21.06.2019, pátek, 11:15
    (0)

    g) Trenéři budou moci obdržet žluté a červené karty jako hráči. Trenéři doposud byli trestáni za své prohřešky vykázáním na tribunu. Nově jim a všem členům realizačního týmu bude moci být udělena i žlutá a červená karta, tedy stejná napomenutí jako hráčům v poli. :D :D už se těším až trenér hodí skluza na druhého trenéra :D strop toto

  • karagavrylydys - 21.06.2019, pátek, 09:01
    (0)

    Zajímavé změny pravidel: https://www.efotbal.cz/clanek-200142-Od-leta-velke-zmeny-pravidel-Utocnik-nesmi-stat-ve-zdi-gol-nastrelenou-rukou-neplati-dorazky-z-penal.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

  • spor - 21.06.2019, pátek, 07:39
    (0)

    to by si pral snad kazdy nejvic :)

  • jjmc - 20.06.2019, čtvrtek, 22:40
    (0)

    fcs: Plzeň prý propustí Petrželu tak by se mohl vrátit...

  • drzý vandrák - 20.06.2019, čtvrtek, 22:33
    (0)

    Tak hlavně s ním podepsat slušnou smlouvu pro obě strany.Kluk by už dnes měl mít jistotu budoucnosti za slušný peníz, který se nám určitě vrátí co nevidět.

  • huhu - 20.06.2019, čtvrtek, 21:51
    (0)

    Vecheta nejlepsi strelec All star cupu kde hralo PSG, Porto nebo Athletico Madrid. A tady se bojime u budoucnost v utoku na slovacku :-)

  • drzý vandrák - 20.06.2019, čtvrtek, 20:09
    (0)

    Buďme rádi že se chce bít za Slovácko.Až bude někdo lepší tak ať hraje místo něho. Zatím není tak mu držme palce.Já mu věřím.

  • hešpy - 20.06.2019, čtvrtek, 17:15
    (0)

    U zajíce je problém, ze to není brejkovy hráč, takže by se hodilo mít někoho v záloze místo nej, také je třeba dodat, ze má Zajíc poměrně často zdravotní problémy, což taky není idelaní

  • peetrs - 20.06.2019, čtvrtek, 15:56
    (0)

    Hory ode mě se rozhodně nejedná o kritiku Zajda. Spíš zoufalství, že tento post nebude zdvojený, ztrojený. Sezóna bude opravdu dlouhá...

  • fcs - 20.06.2019, čtvrtek, 15:55
    (0)

    Samozřejmě pokud tu nezůstane Harba, tak bude potřeba přivést aspoň někoho na hostování... Spíš to chce koupit jednoho pořádného krajního zaloznika a budu spokojeny

  • fcs - 20.06.2019, čtvrtek, 15:52
    (0)

    Taky chci prichod útočníka ale buďme realisti... Zajíc góly dávat umí a jsem přesvědčený že tato sezóna muze pro něj byt klíčová,věk už na to má aby byl útočník číslo jedna a jestli se chce někam posunout, tak kdy jindy se ukázat než ted

  • Hory - 20.06.2019, čtvrtek, 12:29
    (0)

    Dobrého útočníka hledá asi polovina klubů. Takže,pokud je opravdu dobrý, tak si bude hodně vybírat kam půjde. Ale mám pocit, že tady to některým pořád nedochází. A taky mi vadí to navážení se do Zajíce.Kdyby byl kopyto co nedá za celou sezonu gola, tak prosím. Ale goly dává, tak není důvod k takové kritice vůči němu. Ano, je pravdou, že by jich mohlo být více, to vždycky. Ale pak je třeba si připomenout nedávná slova našeho trenéra. Jsme nebezpeční 20 metrů před branku, pak už ne. Takže i ten Zajíc pokud se toto zlepší bude těch golů dávat více.

  • riedlss - 20.06.2019, čtvrtek, 10:23
    (0)

    fana: tak od bečení jsou tu jiní :) tak nebeč

  • fana - 20.06.2019, čtvrtek, 10:20
    (0)

    kecicep riedlss-on tam bude hrát třeba sa zraní a potom budete bečat že tam nemá kdo hrát ocasové

  • peetrs - 20.06.2019, čtvrtek, 10:05
    (0)

    Bohužel už asi třetí sezónu stejné. Všichni víme, že potřebujeme útočníka. Všichni víme, že sezóna bude dlouhá. A opět to zůstane je na Zajdovi.... ach jó.

  • xxpaloxx - 20.06.2019, čtvrtek, 09:34
    (0)

    Šovi , Tebe vyřadili z A týmu ? No , nějak to přežijeme. A kde budeš teď kopat a dělat si ostudu ?

  • riedlss - 20.06.2019, čtvrtek, 06:45
    (0)

    fana: a v útoku bude hrát kdo ty kašpare?

  • kecipep - 20.06.2019, čtvrtek, 06:39
    (0)

    Fana: trochu ucty, tydyte

  • riedlss - 20.06.2019, čtvrtek, 06:23
    (0)

    Šovky: běž se z toho vyspat

  • fana - 19.06.2019, středa, 23:10
    (0)

    všecky útočníky povyhazovat ostatní poslat na hostovaní potlesk vedení...hlavně že tady ostal střelený zajíc

  • Šovkovskij - 19.06.2019, středa, 22:38
    (0)

    Užijte si novou sezonu :-D Jsem hrdý, že už toho nebudu součástí :-)

  • drzý vandrák - 19.06.2019, středa, 21:31
    (0)

    Pouze atraktivní hra a výsledky dostanou lidí na tribuny.Všechno ostatní jsou jen pokusy o jednorázové snahy bez dlouhodobého efektu.Díky za každý dobrý nápad pro zatraktivnění, ale důležité budou vždy výkony a hlavně výsledky.To ale víme všichni.

  • riedlss - 19.06.2019, středa, 21:00
    (0)

    Vajdík: nepřijde mi, že takový, Liberec, Jablonec, Boleslav, Zlín táhne lidi na fotbal a to jsou na tom první jmenované týmy ekonomicky někde jinde. Olomouc má možná stejný rozpočet, ale na mapě je trochu jinde a sponzory bude vždycky táhnout více, stejně tak hráče. Takže o tom, kde liga zevšedněla bysme mohli povídat do nekonečna.

  • vajdik - 19.06.2019, středa, 18:52
    (0)

    Tomr priznavam ze me to nenapadlo, ze hral i jinde, dotaz, jako amater i tak nemuze nastoupit i jinde? Ale asi zbytecni to resit... Omlouvam se tedy, pokud to technicky neni mozne co jsem napsal.

  • tomrs - 19.06.2019, středa, 17:23
    (0)

    Zary: Vajdik dělal do hokeje a trochu si to plete, jelikož v hokeji můžeš mít střídavý start, tak mysli, ze to funguje i ve fotbale😂😂😂

  • zary.cz - 19.06.2019, středa, 17:01
    (0)

    Vajdik: Jak muže Sumi nastoupit za Slovácko v posledním kole když je hráč Osvětiman?

  • vajdik - 19.06.2019, středa, 16:53
    (0)

    Pan Puk - já že zápas na slavnosti vína byl Zlín se nechci hádat, měl jsem zafixované že Liberec... Jinak si myslím že kdyby to nebyl zápas s Baníkem či Zlínem zase by to taková trága na uhlídaní domácích fans nebyla...a to že je to aktuálně na repre pauze - dal jsem pouze příklad nehledal jsem datum akce. Zápas rozlučka Sumiho jsem čekal normální ligový zapas poslední kolo kde se nemusel nikdo shánět..stačilo mu dát třeba posledních 15.minut a lidi by došli.

  • Pan Puk - 19.06.2019, středa, 16:22
    (0)

    Vajdík> já mám raději tyto "neatraktivnější" zápasy než ty top týmy. Na stadiomnu se aspoň sejdou ty nejvěrnější. Než. banda co přijde na soupeře.
    Zápas na Slavnosti vína nebude asi už nikdy - po tom derby se Zlínem si to nepřálo město a policie. Navíc v tento čas většinou bývá repre pauza. Jak je tomu i tento rok.
    Rozlučka se Šumim vyšuměla proto že po jeho odchodu nebyla uplně vyčistěná atmosféra a po jeho nástupu do křesla sportovního ředitele asi už nemá potřebu se loučit jako hráč. Navíc možná sehnat hráče které na rozlučku chtěl nebylo tak snadné.

  • vajdik - 19.06.2019, středa, 16:04
    (0)

    ...další super věci která jednou byla a neopakovala se byl domácí zápas během slavností vína, určitě jde při losu soutěže si dát požadavek na zapas doma s atraktivním soupeřem aby se to zase posunulo dále, je s tím práce, organizace atd, ale ten zápas s Libercem který byl tuším tri roky zpátky byl jeden z topových na stadionu po otevření. Ale jak jsem psal - nejdůlezitejší jsou výsledky a hra tymu, ty nalakají lidi do hledistě. Jednorázově jde zvýšit navstevu třeba u jednoho dvou zapasu díky něčemu takovému jak jsem psal (Sumi + zapas na vikend slavnosti vín)

  • vajdik - 19.06.2019, středa, 15:58
    (0)

    eLucky, ano období postupu na Širuchu a pak prestehovani do UH kdy byl klub na vrcholu a pak po následném postupu. Jinak náměty třeba na baráž kdy návštěvy stály za hovno a já třeba psal proč do posledního zapasu kde slo o zizu třeba se neudelal tzv. rozlučkový zapas Sumiho?! Jsou to střípky ale ono vše jde když se chce...ikdyž v dnešní době lidi dostaneš na stadion opravdu jen když lidé vidí ambice a vyšší cíle než je tomu aktuálně v klubu. Potenciál lidí na Slovácku je - ale chce to výsledky, ne že se po pěti zápasech v hlavách hráčů zrodí že jsou všichni na urovni jít hrat rovnou do Slavie a pak tvrdy pad na zem a nasleduje pravidelne snura 5-7 zapasu bez vyhry.

  • eLucky - 19.06.2019, středa, 15:16
    (0)

    to vajdik: Dříve? Tím myslíš dobu po postupu do ligy, kdy tu byl prostě hlad po ligovém fotbale a přišlo aj na Hradec 6 tisíc? Protože si nepamatuju, že by někdy později tu byl hlad po Slovácku a ne po tom jestli přijede nějaký rádoby dobrý soupeř. O tom, že klub pro zatraktivnění ligy na Slovácku nic nedělá je pravdivá, akorát bych se v tom případě optal, co klub pro to može dle tebe dělat v rámci svých omezených možností, protože v klubu dlouhodobě vítězí myšlenka nervat prachy do něčeho, kde máš vysokou pravděpodobnost, že půjde o vyhozené prachy... Neříkám, že je to tak správně, ale tak to prostě v našem klubu funguje a pokud s tím nechce někdo něco dělat proaktivně zadarmo, tak se nic dít nebude... Ty tu o tom píšeš pořád dokola, ale psat si tu o tom je úplně k hovnu. Pokud nechceš enom plácat slámu, tak pro klub taky něco dělej. Ale klidně si tu dál plácej slámu aj... je to na tobě;)

  • riedlss - 19.06.2019, středa, 15:13
    (0)

    Ty alMr.Analýza :D

  • vajdik - 19.06.2019, středa, 14:09
    (0)

    Pan Puk - to co píšeš je zevšednění ligy v UH, dríve by se neresilo zda dojedou Budějky, či Plzen. Ted, jelikož klub má ambici pouze tu aby byl ligový, lidé si už jen vybírají zápasy s Plzni Spartou Slavii a Zlínem s Baníkem (kde je na stadionu více fanoušků soupeře než domácích). To že klub pro to, aby lidi na stadion dostal, nic nedělá je jedna věc, to že je tu liga bez ambicí dlouho věc druhá.

  • Pan Puk - 19.06.2019, středa, 14:03
    (0)

    Me spis prekvapuje ta neatraktivita losu na podzim. Jak po fanouskovske strance tak po kvalite klubu. Slovacko si moc na vstupnem nevydela. Ze zajimavych zapasu jsou to Derby, Opava a Plzen v prosinci.

  • drzý vandrák - 19.06.2019, středa, 13:38
    (0)

    To chce klid.Los nic neznamená.Může se podařit uhrát nějaké body a pak budou na řadě papírově lehčí soupeři.Netřeba se toho dopředu bát.A ty poháry Plzně a Jablonce v rozjezdu ligy jsou pro nás mnohem lepší než kdyby jsme na ně nararazili, až oba z pohárů vyfičí.

  • egi - 19.06.2019, středa, 13:20
    (0)

    Tak jak skončila baráž, tak se i losuje(nejenom liga, ale i poháry). Slovacko ma jistou ligu a konec.

  • riedlss - 19.06.2019, středa, 13:17
    (0)

    a v ukur*eném Zlíně zase konec zima jak v Rusku…..jak nečekané

  • barnabas.666 - 19.06.2019, středa, 13:13
    (0)

    Taky se jedná o "los". Každoročně jsou před losem dané pozice některých týmů, aby třeba Jablonec/Liberec nehráli moc doma v nejhorších očekávaných povětrnostních podmínkách, aby derby pražských S vyšlo na nějaký vhodný termín atd. Takže proto je los každý rok velmi podobný a Slovácko jako tradičně začíná zápasem v Praze.

  • kecipep - 19.06.2019, středa, 13:12
    (0)

    Vajdik: Souhlasím, pro nás jedině dobře. Ale taky to nemusí vyjít a začít sezonu na chvostu tabulky není nic dobrého pro sebevědomí.

  • vajdik - 19.06.2019, středa, 13:10
    (0)

    kecipep - nevím masakr ale dostat pohárové týmy na zacatku sezonu je podle mého vyhoda a třeba v jednom zapase muzeme překvapit. Pohárové týmy většinou ze zacatku sezony točí sestavu. Spartu, tu na Letné neporazíme nikdy.

  • kecipep - 19.06.2019, středa, 12:57
    (0)

    Výjezd do Příbrami v půlce prosince bude jistě opět magický :-)

  • Bobby - 19.06.2019, středa, 12:54
    (0)

    To prostě není možné s těma Zlíňákama... Už několikátý rok za sebou jedou k nám v létě za tepla a my k nim klasicky v té největší kose.

  • kecipep - 19.06.2019, středa, 12:52
    (0)

    prvních 5 kol: Sparta venku, ČB doma, Jablonec venku, Zlín doma a Plzeň venku - masakr :-)

  • CeZeRo - 19.06.2019, středa, 12:48
    (0)

    V prvním kole na Spartu :-)

  • Bayern Munchen - 19.06.2019, středa, 11:52
    (0)

    co furt očekáváte, bez peněz, zde budou chodit pouze takový hráči, žádná kvalita... Až budou sponzoři, budou i hráči a bude i kvalita např. v zakončení... jinak se bude zase hrát bez ambicí, hlavně udržet ligu a někde kolem toho 12 místa... Jen je zase škoda, že v útoku nám zůstal už zase jen Zajíc, s tím to určitě nevytrhnem... Snad bude dostávat co nejvíce prostoru Vecheta, vypadá, že by to mohl být velký talent, za který bychom mohli utržit v budoucnu hodně peněz...

  • karagavrylydys - 19.06.2019, středa, 11:51
    (0)

    kecipep: Ale to právě někdo kompetentní tušit měl, že to takhle dopadne, když Harba 2 roky pořádně nehrál

  • kecipep - 19.06.2019, středa, 11:47
    (0)

    To nikdo nemohl tušit. Klub se snažil přivést velké jméno za málo peněz a tím Harba je. Je to samozřejmě škoda, třeba se za půl roku rozstřílí jinde a budeme říkat, že to vlastně byla dobrá posila, kdyby byl zdravý :) Každopádně teď máme jen Zajíce a Vechetu.

  • karagavrylydys - 19.06.2019, středa, 11:46
    (0)

    Další z řady nepovedených přestupů.

pristi
 Další články:
27.06.2019, čtvrtek, 07:45 - Pět roků se mi ze Slovácka nikdo neozval, tvrdí Haša
26.06.2019, středa, 14:59 - Výsledky soutěží za sezónu 2018/19
25.06.2019, úterý, 15:26 - Slovácko čekají ve Slovinsku dva pohároví účastníci
24.06.2019, pondělí, 12:40 - Slovácko čekají dva mistři
17.06.2019, pondělí, 13:40 - SYNOT zůstává partnerem Slovácka!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace