*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Vyjádření kotle k derby

13.09.2016, úterý, 18:40
choreo_derby_2016_09.jpg

Vážení fanoušci a fanynky Slovácka,

Jménem aktivních fanoušků Slovácka, kteří se starají o choreotvorbu, kotel, výjezdy, support, články a jiné fanouškovské aktivity, bychom se chtěli vyjádřit k incidentům, k nimž došlo při derby se Zlínem dne 9. 9. 2016.

Jako fanoušci Slovácka si klademe za cíl podporovat klub 1. FC Slovácko svými aktivitami a hlasivkami na každém zápase. Naším cílem je podporovat a hecovat hráče oblékající modrobílé barvy k lepším výkonům, bavit se supportem a prezentovat fotbalový klub 1. FC Slovácko jako klub s fanoušky po celém regionu, přičemž vazbu na region a naše tradice máme ve velké úctě

Na zápas se Zlínem jsme se chystali delší dobu, což vyústilo ve dvě chorea, z nichž obě byla z našeho pohledu úspěšně odprezentována v prvním poločase. Support byl také na slušné úrovni a derby bylo jako vždy velmi zajímavé a vyhecované.

Kaňkou na zápase však nebyl pouze výkon našich hráčů ve druhém poločase, ale také dva incidenty našich domácích fanoušků. První exces předvedl fanoušek ze sektoru B4, který hodil po vlastním gólmanovi pivo a ještě se radoval, že Heču trefil. Druhý exces větších rozměrů předvedl člověk, který vletěl na hřiště a dal Hečovi pohlavek.

Ačkoliv chápeme, že hráči nepředvedli dobrý výkon, což vedlo k frustraci a výbuchu emocí, nedokážeme se ztotožnit s chováním těchto dvou jedinců, jejichž zlost nabrala takových rozměrů, že atakují svého brankáře, navíc když se jedná o jednoho z největších srdcařů týmu, kterým dozajista Milan Heča je. Chceme se tímto prohlášením distancovat od těchto dvou skutků, které nejsou v souladu s naším přesvědčením.

Co se týká popelnice, která přistála na hřišti z rukou dalšího naštvaného kotelníka, chtěli bychom ozřejmit, že tato popelnice slouží účelům kotle, vozíme v ní vlajky a po zápase je do popelnice sklízíme tak, aby nedošlo k jejich poškození a ztrátě.

Poslední věcí jsou konfety, které měly být vhozeny společně s hvizdem zápasu, přičemž se nám ale nepodařilo zkoordinovat kotel tak, aby všichni v jednu chvíli konfety hodili. Jednotlivé házení konfet mimo první minutu je opět dílem jednotlivců. Jako v každé skupině, tak i mezi námi se najdou lidé, kteří jednají sami za sebe bez respektu k lídrovi kotle.

S přáním lepších dnů

Aktivní fanoušci FCS

Jméno Heslo
text
  • FCS forever - 25.09.2016, neděle, 21:54
    (0)

    Slovacko super! Delate nam jenom radost krasne 13 misto ! Kam se na nas hrabe skurveny zlin ktery jede na titul na pribram urcite minimalne 10 autobusu vsichni tam s radosti pojedou !

  • Nike - FCS - 24.09.2016, sobota, 12:20
    (0)

    Borci ironie dobrá ale pravdivá :D :D Kdyby to tak všechno bylo hráli by jsme o krásné 6,7 místo s klidem na víc by jsme neměli bez peněz ale kdyby hráči makali a vedení fungovalo jak mělo tak jsme třeba 7 což mě stačí :)

  • soča - 24.09.2016, sobota, 09:42
    (0)

    A hráči ( hlavně jeden krajní obránce ) se ve volném čase přestali poflakovat po kavárnách, si teď dávají tréninky navíc, aby jim ten titul neutékl. Přitom to vůbec nepotřebují!

  • wiper99 - 23.09.2016, pátek, 22:34
    (0)

    to sokolka: tož si teda na velkem omylu,pravě že letos to přijde protože letos nam všechno hraje do karet....klub ma obrovske ambice,obrovske posilení mužstva, hrači hrajou s obrovskym a enormnim nasazením,klub děla spoustu akci a bebefitu pro všechny fanoušky včetně rodin s dětmi tak neni vubec žadny problem s tim titulem a s tim spojena učast ve všech evropskych pohárech.!!!!

  • eLucky - 23.09.2016, pátek, 19:37
    (0)

    to zdrh: Já měl za to, že je 0,5% za každý půl rok 16-21.. Pokud je to takto, tož ok;)

  • zdrh - 23.09.2016, pátek, 17:50
    (0)

    elucky: to by ti nevyšlo rozhodující věk je 12-23 let. Od 12 do 15 se počítá 0,25 % na sezonu, od 16-23 pak 0,5 % na sezonu. Těch 10 hráčů je naprosto nereálných, museli by navíc i přestupovat a za peníze, nikoliv zadarmo. BTW známý je příklad Davida Rozehnala, který odehrál půl roku ve svém mateřském klubu z Kožušan (vesnice u Olomouce kopou okresní přebor, 1.B třídu) a díky častým přestupům (6x za kariéru přestupoval za peníze) - celkem přestoupil z 19 milionů eur, takže 0,25 % pro Kožušany bylo téměř 50 00 eur.

  • vajdik - 23.09.2016, pátek, 15:32
    (0)

    eLucky - dobrá utopie :D Zvlášť u Slovácka...

  • eLucky - 23.09.2016, pátek, 15:26
    (0)

    to zdrh: Když bys měl takových hráčů 10 v každém ročníku, tak se na tom dá taky vydělat:D Není to 0,5 % za každý půl rok?

  • Michal99 - 23.09.2016, pátek, 15:04
    (0)

    :D

  • vajdik - 23.09.2016, pátek, 15:01
    (0)

    Děkujeme Žděnku za vypočtení a osvětu - myslím že tak dokonale to nemá propočítáno ani pan Bc. Krejčí :D

  • zdrh - 23.09.2016, pátek, 14:34
    (0)

    VE Slovácku byl fyzicky 1,5 sezónu, zbytek na hostování. Takže Slovácku dostane 0,75 % z přestupu. Pokud je hráč na hostování, dostává peníze klub, kde opravdu je, tj. dostane procenta také Žižkov a Metalurg Skopje. Takže Slovácko dostane necelé 4000 eur. Tyto platby jsou upřímně řečeno zajímavé pro kluby z pralesních soutěží, kde taková částka může znamenat roční i větší rozpočet.

  • Šovkovskij - 23.09.2016, pátek, 13:55
    (0)

    eLucky: To má tak Ládík na kafé:-)

  • eLucky - 23.09.2016, pátek, 13:54
    (0)

    to Šovki: Celých 5% těžko, byl tu od 18-19 asi, takže tak 2-3% dostaneme my;)

  • Šovkovskij - 23.09.2016, pátek, 10:31
    (0)

    eLucky: Nevím právě, přesně jak to je, ale asi opravdu odešel po vypršení smlouvy. Nicméně těch 5% bychom měli dostat určitě jak píšeš. Je to sice pár šupů, a není to suma, jako kdysi třeba za Kadlece, ale každá koruna dobrá.

  • eLucky - 23.09.2016, pátek, 10:21
    (0)

    to Šovki: A nešel náhodou do Zaprešiču ze Slovácka až po ukončení smlouvy? Rozhodně budeme mít minimálně nějaké procento v rámci těch 5% jako výchovné pro kluby v 16-21 let přestupujícího hráče.

  • Ferda1 - 23.09.2016, pátek, 10:05
    (0)

    At je to jak chce,zítra bych určitě dvě možná tři změny v základu udělal a trochu to oživit by mohlo pomoct k bodíkům,které potřebujem. Nedeří se a samo to asi jen tak nepůjde a už není na co čekat

  • Šovkovskij - 23.09.2016, pátek, 09:50
    (0)

    Ilja tu byl dost dlouhho považovaný za velký talent, hráče s velkou perspektivou, kterou zde bohužel nenaplnil. Byl i velmi oblíený mezi fanoušky. A jak jde nyní vidět, opravdu v něm něco je. Jinak, Palermo za něj do Zaprešiče poslalo 500.000 euro. Je asi zbytečné se ptát, jestli měl po odchodu ze Slovácka ve smlouvě klauzuli, ve které by byla běžná klauzule, že po eventuálním odchodu do zahraničí část peněz půjde i Slovácku.

  • Babu - 23.09.2016, pátek, 09:08
    (0)

    soča: no to nesouhlasím, ale jak myslíš.. Ilja tu nic nepředvedl, to, že se mu daří jinde může být dáno okolnostmi - jiná úroveň soutěže, změna stylu hry.. ale u nás mu byl dán dostatek šancí a dle mě nepřesvědčil.

  • soča - 23.09.2016, pátek, 07:54
    (0)

    huhu: Na vedení to nesvádím. Ale je jasné, že Slovácku chybí člověk, který by uměl najít talentovaného fotbalistu a pracovat sním. A to se netýká jen zápasu, ale celkové přípravy. Těch talentovaných kluků co Slovácko, bez povšimnutí, za poslední dobu opustilo je nějak moc.

  • Greif - 23.09.2016, pátek, 06:28
    (0)

    No někdy to fakt záleží i na struktuře mužstva, taktice trenéra .. viz Smetana ..Senica a pak zahraničí ..

  • malen - 23.09.2016, pátek, 00:12
    (0)

    Ten nefunkční rozhlas na c je ostuda klubu již několik kol pane Krejčí !!

  • huhu - 22.09.2016, čtvrtek, 23:17
    (0)

    soča: tak na vedení bych to nějak nesváděl, je mnoho hráčů kteří se takto prosadí v pozdějším věku, je fakt ze Ilja se tu prostě kopal za uši, měl možná rychlost, ale nic víc, technika žádná, myšlení žádné. Je to něco jako například Vardy, ale samozrejme ve slabším provedení :)) .

  • soča - 22.09.2016, čtvrtek, 22:18
    (0)

    Babu: 28 startů je dost, aby člověk, který rozumí fotbalu poznal, že Nestorovský je fotbalista....

  • Michal fcs - 22.09.2016, čtvrtek, 20:34
    (0)

    elucky, pokud by bylo cca 800 permic na béčko, tak céčko by jich mělo min jednou tolik plus něco na áčko a déčko, celkem tedy cca 3000 permic? nevěřím ... i těch 400 na béčko, jak píše arsen, se mě zdá dost, celkem tipuju max 2000 permic....,ale to se stejně nedozvíme, protože narozdíl od jiných klubů je to pro fanoušky zbytečná informace. TO Arsen. Franto, bude v sobotu na céčku funkční rozhlas?

  • Ferda1 - 22.09.2016, čtvrtek, 19:01
    (0)

    Jak jsem psal,nebyl jsem si jist s jeho vytíženosti u nás. Ale jestli je to tak,mohl toho ukázat víc. Asi dozrál

  • huhu - 22.09.2016, čtvrtek, 18:54
    (0)

    ferda: 1200 minut, 2 goly :)

  • Babu - 22.09.2016, čtvrtek, 18:53
    (0)

    Ferda1: no já nevím, ale 28 startů mi přijde dost na to, aby něco ukázal..

  • Ferda1 - 22.09.2016, čtvrtek, 18:44
    (0)

    Huhu nejsem si ted moc jist,případně mě oprav,ale on taky nedostal moc prostoru ačku,že je mladý,nezkušený atd.,jak už to tak je i dnes u některych kluků na lavce,nebo v běčku a zaklad v A hrají někteří,coož nechápu a neumím slušně nazvat.

  • huhu - 22.09.2016, čtvrtek, 18:38
    (0)

    teď se s překvapením dívám, jak se daří Iljovi Nestorovskému v palermu :O...utočník číslo jedna..2 kousky za 5 zápasů, ´škoda že tady vypadal zralý na msfl

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 15:18
    (0)

    Babu - Zlín byl akce toho 0,1% že :D

  • Babu - 22.09.2016, čtvrtek, 15:07
    (0)

    myslela sem Bc, podle mě Zemek řeší tak 0,1 % věcí ze své pozice. Jinak ano, Zlín nepadá na hlavu Bc.

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 14:11
    (0)

    A toho vrchního myslíš Bc nebo Zemka? Ono v tom Zlínu si myslím že prsty měl i někdo jiný než Bc.... :( Druhá otázka je zda vůbec v klubu s takovou myšlenkou někdy i pracovalo!?

  • Babu - 22.09.2016, čtvrtek, 14:04
    (0)

    hlavu možná jo, ale když to vrchní neschválí, tak to prostě neprojde a on pan vrchní neschvaluje hodně věcí..

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 13:52
    (0)

    Babu ale na to v klubu asi nikdo nemá hlavu nebo nevím koho ten Zemek zaměstnává....

  • Babu - 22.09.2016, čtvrtek, 13:47
    (0)

    JJ to by se mi také líbilo. Dojdeš na Jihlavu, pak jdeš na Plzeň za 150. Nedojdeš na Jihlavu, plať za Plzeň 200 Kč. Fakt zajímavý nápad.

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 13:47
    (0)

    Greife jenze to uz je pozde ted resit, asi i na Plzen zustane vstupné 150Kč a to co se udělalo na Zlín ukázalo jen to že klubu jsou v zadnici vlastní fanoušci a chtělo se vydělat na hostujících fans kde byl předpoklad vyšího zájmu! A já osobně tomu kdo to v klubu rouhodl, preji ze FCS dostalo 100.tis pokutu!

  • Greif - 22.09.2016, čtvrtek, 12:18
    (0)

    Vajdíku dobrý nápad ;) Ono snižovat fakt asi nemá smysl .. když často se asi nevybere ani na vstupném co stojí provoz .. Ale zůstat na stejné ceně i na Plzeň pro ty co by došly i na Jihlavu by bylo super ..

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 12:05
    (0)

    Riedlss - ano klubu jsou lidé, fanoušci ukradeni, ale už je asi i opačný směr - lidem a fanouškům je ukradený klub :(

  • riedlss - 22.09.2016, čtvrtek, 11:57
    (0)

    a kontrola? žádná nebude, prostě bude zavřené Béčko a šmitec. Pro tu hrstku lidí nemá cenu dělat z komára velblouda. Klubu jsou lidi ukradení....

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 11:56
    (0)

    Karagavrylydys - hezky napsáno, resi se tu pi.oviny!!! Stadion bude obsazen asi ze 30% a tady se reší kam si mají lidi sednout :D Škoda jen že klub alespon nezareagoval gestem o snízeném vstupném nebo o tom ze ponecha 150 ale kdo si ho koupí ma vstup na plzen taky za 150 a prave na toto utkání bych pak nastavil 200 pro ty co na Jihlavu nepujdou. Ale to uz by se chtelo asi moc, aby nekdo v klubu byl vice operativní, ikdyz píšu NĚKDO, ani nevím kdo to v klubu ve kterém je zmatek nad zmatek má na starost :D asi Standa Levý....

  • riedlss - 22.09.2016, čtvrtek, 11:51
    (0)

    přesně, zbytečné to řešit, na schodech nikdo sedět nebude, to strach nemám.

  • karagavrylydys - 22.09.2016, čtvrtek, 11:10
    (0)

    Těch cca. 2000 lidí, kteří příjdou, se vlezou kamkoliv.

  • Babu - 22.09.2016, čtvrtek, 09:22
    (0)

    No přesně tak.. Klub musí musí vydat prohlášení, kam se má jít, ale reálně je to úplně jedno, kam si kdo sedne přece..

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 09:14
    (0)

    Tímto ale nechci očernovat klub ohledne nahlasení větší navstevy ale lidé co mají pernamentku, ne vsichni dojdou - urcité otrávení po zápase se Zlínem pořád přetrvává, naprosto vypustěný zápas v MB k tomu..No není se na co asi moc těšit v sobotu, ale je to zápas aby bylo na 14dnů klid. Ikdyž venku Příbram, doma Plzen, venku Slavia, a doma Teplice - hodně těžky říjen!!! Dle mého kéž by 4.b!

  • vajdik - 22.09.2016, čtvrtek, 09:05
    (0)

    Klucííí diskutující o místech na zápas s Jihlavou, vemte všichni z béčka babičky dědečky a rodiče a i tak se na tom stadionu vlezete všichni, realná návštěva na toto utkání bude max 3000 lidí, ano nahlasí se 3500

  • Arsen79 - 22.09.2016, čtvrtek, 08:53
    (0)

    cca 400 permic na B tribunu, předpokládá se, že si lidi budou v sobotu sedat i na C ...

  • eLucky - 22.09.2016, čtvrtek, 08:08
    (0)

    to Michal fcs: Enom to kotle bylo dle mých informací prodáno skoro 150 permic. B-tribuna má tuším 1500 míst, takže s ohledem na to, že B4 má rezervovanů akademie by znamenalo, že kromě kotle a aka nejsů na B permice. A to je pěkná kravina;) Bude jich tak 700-800 na celé B-tribuně.

  • Greif - 22.09.2016, čtvrtek, 08:03
    (0)

    Tak ber že 100-200 rozdá fotbalistům na B-4, dřív to tak bývalo

  • Michal fcs - 22.09.2016, čtvrtek, 07:58
    (0)

    dle mě menší

  • Greif - 22.09.2016, čtvrtek, 07:00
    (0)

    větší či menší ?

  • Michal fcs - 22.09.2016, čtvrtek, 06:58
    (0)

    To psali na slováckém deníku, realita bude jiná

  • Greif - 22.09.2016, čtvrtek, 06:51
    (0)

    Celkem na bčku je cca 400 permic takže na pohodu ..

  • Dan - 22.09.2016, čtvrtek, 02:34
    (0)

    Když si koupíte vstupenky běžte třeba i na tribunu A.

  • Ferda1 - 21.09.2016, středa, 23:16
    (0)

    Co to plné déčko vyřeší? Vůbec nic.Všem je jedno,kde a kdo sedíme. Klidně budu stát někde v koutě,hlavně at konečně vidíme slušný fotbal a nějaký bodík doma. To je důležité a ne kdo fandí ševcom nebo spartě. Toto sú naše stránky,né kurna

  • Buchlovjak - 21.09.2016, středa, 22:24
    (0)

    zajímavý pohled na situaci Keikine :-). Hrrr na Déčko na Ježky :-)

  • KEIKIN - 21.09.2016, středa, 22:24
    (0)

    Výjezd na tribunu D:. Kvůli takovým jedinečným situacím stojí za to jít na stadion.

  • Buchlovjak - 21.09.2016, středa, 21:37
    (0)

    Když by se nás na D2 sešlo 100 bylo by to obrovské překvápko....

  • malen - 21.09.2016, středa, 16:36
    (0)

    sokolka: voni jsou hlava!

  • FCS forever - 21.09.2016, středa, 16:09
    (0)

    neverim ze se všichni z B vlezou do D2 tam se vleze mozna tak akorát kotel tot vse .... no uvidíme ale myslim ze ti lidi pujdou na C většina a na D2 pude kotel si myslim

  • fana - 21.09.2016, středa, 15:51
    (0)

    VAJDIK-už vidím někoho jak ty permice kontroluje

  • vajdik - 21.09.2016, středa, 15:47
    (0)

    Fana - nic proti, z hrusky dolů - myslím že úplně v klidu :D Asi klub má zpočítáno kolik na tribuně B je vydáno permic a kolik v sektoru D2 je volných míst. Ono když z tribuny C vidím kotel a jeho okolí (vyjíma zapasů Zlín, Sparta, Plzen), tak na D2 bude urcitě i misto aby ses mohl roztáhnout za dva :D :D :D

  • fana - 21.09.2016, středa, 15:38
    (0)

    by mňa zajímalo jak sa všeci z BÉČKA vlezem na D2

  • riedlss - 21.09.2016, středa, 15:14
    (0)

    Piere byl jen další vášnivec, který vylezl z kanálu a pochopitelně zabloudil, protože se octl na jiné planetě. Ale to je úplně normální :)

  • Buchlovjak - 21.09.2016, středa, 14:54
    (0)

    Jinak jsem už přišel na to proč se tu vyskytl a pak zas rychle ztratil pan "Pijér". Dle mě to bylo úplňkem ty zcestné hemzy a vůbec to že se tu vyskytl a zaregistroval :-D

  • Greif - 21.09.2016, středa, 12:34
    (0)

    jedinné vyjádření co bylo že to budou požadovat po vinících + zákaz .. nevím co víc čekat .. já akorát čekal vstupné 100 na jihlavu ... ale jaksi není zájem ..

  • wiper99 - 21.09.2016, středa, 12:28
    (0)

    Tak stále tu vyhlížim vyjadřeni klubu k cele situaci, ale vidim že marně ,maji celou fanouškovskou obec u prdele, co s toho vyplívá-klub bez peněz,ambicí ,bez posil a je otázkou času kdy bude postupně diky svemu přistupu přichazet o fanoušky. JEN TAK DÁL...............

  • TomaszUH007 - 20.09.2016, úterý, 21:45
    (0)

    AdamFCS - před 38 minutami Nepleťte si mě s FCSAdamem, díky. Uf, to jsem si ulevil :-)

  • AdamFCS - 20.09.2016, úterý, 21:04
    (0)

    Nepleťte si mě s FCSAdamem, díky.

  • Skein - 20.09.2016, úterý, 17:56
    (0)

    sakra porte to je počteničko zde a ještě pod jedním odkazem...

  • FCS forever - 20.09.2016, úterý, 16:59
    (0)

    piere- 1. v kotli nebylo 150 ale asi přes 300 fans 2. vazne tady srovnavas kluby francouzske ligue 1 se Slovackem ? 3.vazne si myslis ze my z kotle budeme jak ty rikša vyliskavat svoje vlastní fanoušky ze se pobili se security ? 4. ten co hodil kelímek tak dostal solidne nalozeno takze prosimte uz sem radsi nic nepis

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 13:34
    (0)

    Mj.neznáte někdo dobrého spisovatele nebo režiséra, který se zabývá psychologickými romány? Myslím, že v našem krásném kraji by mohl mít dotyčný odborník opravdové žně :-D

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 12:42
    (0)

    to Buchlovjak: Připomíná mi bratrance Ybéra:D

  • vajdik - 20.09.2016, úterý, 11:48
    (0)

    Babu když ne na hristi tak alespon tady musi byt grady ne :D ?

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 11:46
    (0)

    champyon: starý mazák staré hesla tak to má být :-D. Většinou z ondiczem zaperlíte nejvíce :-). I když dnes nás všecky do jednoho rozhodil "Pijér" :-D

  • champyon - 20.09.2016, úterý, 11:38
    (0)

    Co se to tu vyskytlo zas za individuum? To mají v každém táboře takto? Já jen, jestli mají ve Zlíně čisto, tak bych začal fandit jim, když se jim teďka tak daří. Váza, hrnec, nitě, termoska, nebo jak to bylo :-)

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 11:28
    (0)

    Babu to je jak jazda z kurwami tady :-D

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 11:27
    (0)

    piere prosím řekni mě co zobeš :-D. Sem tam není od věci být trošku "jinde". A co by jsi mi chtěl vlastně povídat, že chceš mé číslo? :-D

  • Babu - 20.09.2016, úterý, 11:22
    (0)

    Tady to má grády jak nikdy.. vecnykritik s fcslovacko fandí Zlínu, sokolka píše rozumné příspěvky (jako že fakt s ním teď skoro ve všem souhlasím :-)), Piere tady zamíchal hlavy všem.. Divoké :-D

  • Vosolys - 20.09.2016, úterý, 11:18
    (0)

    A to jsem si já naiva myslel, že s začátkem sezony tady ta okurková sezona skončí...

  • Hory - 20.09.2016, úterý, 11:07
    (0)

    Lajtra - jsem rád za to, co jsi nepsal. Neboť jsem měl pocit že některé věci nechápu, ale vidím,že v tom nejsem sám!

  • Lajtra - 20.09.2016, úterý, 10:42
    (0)

    Nektere prispevky jsem musel cist aj 3x, ale stejne mi nedavaju smysl :D Nektere vyjadreni su horsi, jak z Googlu translatoru.

  • piere - 20.09.2016, úterý, 10:26
    (0)

    eLucky.Nechapes vubec nic!Ja ti to vysvetlim

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 10:23
    (0)

    Tak nakonec my eště vodíme bordel:D No co tadyk sa člověk nedozví:D

  • ondicz - 20.09.2016, úterý, 10:22
    (0)

    :-O

  • piere - 20.09.2016, úterý, 10:21
    (0)

    Fandi.Budu i s rodinou!Fandim!Dovedu fanouska.Doved taky ale ne bordel

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 10:18
    (0)

    Já furt nechápu čeho chceš TADY dosáhnout?:D To nás jako chceš přesvědčit, že na stadioně škodíme a nemáme tam radši vůbec chodit nebo co?:D Tak potom si možeš podat ruku s Peltíkem apod. chytrolínama:D

  • piere - 20.09.2016, úterý, 10:17
    (0)

    Buchlovjak:napis cislo a rad zavolam.

  • piere - 20.09.2016, úterý, 10:15
    (0)

    eLucky:Ted fandete pred stadionem.To je prece tvoje vize

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 10:15
    (0)

    to Piere: Ty v nečem jedeš asi?:D

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 10:15
    (0)

    Piere: já reagoval na to že po zmínce o Anglii od eLuckyho jsi se pustil do záznamu z Francie. Tož jsem trošku nepobral souvislosti :-). Ale to je jedno. Na ciferník nechci a proto se většinou nehrnu tam kde by se tak mohlo stát :-D. Násilí používám jen v případě sebeobrany :-). A útěk s dítětem za komárů a na fotbale to snad nemůžeš myslet ani vážně :-D

  • piere - 20.09.2016, úterý, 10:14
    (0)

    Udelal si uplne hovno!Fans je min jak fanoušek!Ten jde fandid.Platit.Ne pokutovat

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 10:12
    (0)

    Předsedo opět jsi zabodoval naplno :-D

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 10:08
    (0)

    to piere: Co mi chceš jako vykládat?:D Mně je to jedno:D Jestli chceš s čímkoli něco dělat, tak dělej a nevykládat tu. Já sem taky začal něco dělat, protože sem chtěl a né že by mně to někdo řekl.

  • piere - 20.09.2016, úterý, 10:06
    (0)

    eLucky:Vim kdo jsi.Reknu ti to v klidu mezi 4ocima.Neznas me

  • ondicz - 20.09.2016, úterý, 09:57
    (0)

    @piere: chápu že toho máš dost, další zavření sektoru, a těsně potom co sme po riotech s Příbramí měli zavřený stadion půl roku a zrekonstruovali B sektory po Velkém požáru. no každopádně zatím užívejme klidu, než se vrátí těch našich 80 ostrých chlapů co zatím sedí v kriminálu (třeba i ten blázen co na jaro po derby snědl maminku i s dítětem)

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:55
    (0)

    Buchlovak:jeste jednou!nejsem security!pokud chces na cifernik nemam s tim problem!Mam dite a neminim s nim prchat.Uz sem to zazil za komunismu

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:51
    (0)

    Buchlovjak:Snad francie.Nechci hazet na kotel.Kotel dela atmosferu!Taky si musi udelat poradek ve vlastnich radach.

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 09:49
    (0)

    piere pokud jsi byl security tak to není nic divného že jsi skončil z monoklem. S tím se holt musí počítat :-). Pokud ne a jsi jen takový typický moralista tak nevím co se komu stavíš když víš že dostaneš na ciferník :-D

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 09:49
    (0)

    to piere: Tak to opravdu netuším co sem dělal před 3 rokama když chtěl dle tebe někdo vběhnůt na hřiště. Když toho máš dost, tak se zapoj do dění na zápasech a dělej s tím něco! Tady si jenom další z řady remcalů k hovnu.

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:47
    (0)

    Greif:jake security?Ti mladi kluci?

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 09:47
    (0)

    piere: Tolouse a Guingamp to je trošku jiná Anglie :-D. Jsi fakt vedle pokud chceš všecko kolektivně házet na kotel :-D. Já už fakt nevím co tady na tom Slovácku už lidem totálně jebe v hlavách :-D. Takové výplody co někteří vypotí to by nevymyslel ani Hans Chrisitan Andersson :-D

  • Greif - 20.09.2016, úterý, 09:45
    (0)

    no vidíš třeba nechtěl dopadnout jak ty, na co je tam security ? A nyní to má v řešení pčr .. no jo a vlastně Piere to řeší ještě :D

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:44
    (0)

    Greif:Protoze toho mam dost

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:42
    (0)

    eLucky:Jsou to asi 3roky kdyz jsem se postavil debilom co chteli vbehnou na hriste.Skoncil jsem s monokly pod B1 a nikdo se nezastal.Co si delal TY?

  • Greif - 20.09.2016, úterý, 09:40
    (0)

    a ještě ani odpovědět neumí :D

  • Greif - 20.09.2016, úterý, 09:40
    (0)

    ne dnes si založil účet na stránkách a bude dělat chytrého jak někdo něco neudělal ..

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:39
    (0)

    eLucky:Prave sleduji zaznam toulouse guingamp.Opravdu se jim nevyrovname

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 09:36
    (0)

    to piere: A co bys jako chtěl!? Aby celý kotel toho dotyčného zmydlil a předal policajtom!? Sám ze sebe udělal debila a za svoje chyby bude pykat. A cos dělal ty, ty moralisto? Zase hovno a enom meleš hovna na webu... takové miluju. 10 let chodíš na fotbal, ale kdys aj něco udělal. Až budeš něco dělat pro Slovácko, pro fanoušky, pro kotel, tak se do toho ser...

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:36
    (0)

    eLucky:Volal mi Bosak jak sme nejlepši.Pry lepši jak Banik.Ted je to OK?

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:33
    (0)

    Greif:Ti jedinci se proste zjevyli?

  • eLucky - 20.09.2016, úterý, 09:32
    (0)

    to piere: Pokud je prohlášení kotle stupidní, tak potom tvoje kecy sů extrémně stupidní;) Ostuda v televizi? To je snad vtip ne?:D Komentátoři v TV si stříkajů do trenek z atmosféry v anglii, přitom ty slavné anglány strčí do kapsy průměrný český tábor a support je tam daleko sprostější než u nás:D Jestli je názor takových rádoby odborníků důležitý, pak se nemožeme divit, že je česká liga k smíchu:D

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:26
    (0)

    Babu:kdyz na stadione bude 150 kotelniku tak to pomuze vic klubu jak 3000 tech ostatnich?

  • Greif - 20.09.2016, úterý, 09:24
    (0)

    A pokud vím tak celkem stádo na toho jedince vyběhlo mu dát co proto .. už seš spokojený ?

  • Greif - 20.09.2016, úterý, 09:22
    (0)

    tvl pro mnohé omezené .. jedinci kteří byli na hřišti tak v kotli na B3 nebyli, člověk co házel pivo taky v kotli nebyl, příště až si prdneš na cčku či kde si tak taky za to může kotel ? ... A hlavně tu netahej media ty tak akorát všechno překroutí aby jim to lidi žrali .. sic nechápu kdo že by se najednou všichni měli bát bitkařů ze Slovácka ... to možná tak ve Slavičíně ..směšné :D

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:21
    (0)

    eLucky:Proč ty jedince nikdo nevyliskal?Cely kotel je snad vic jak jedinec.Tak radši nic neřikej!Ze nejaky kotel

  • Babu - 20.09.2016, úterý, 09:19
    (0)

    piere: A o co se teď snažíš? Snažíš se nám vnutit názor, že rodiny s dětmi jsou důležitější než fans v kotli? Neměl by být každý fanoušek ceněn stejně? Taky chodím na stadion víc jak 10 let, v čem je toto podstatný fakt? a jací bitkaři? Dva jedinci udělali bordel a ty tady uplatňuješ zákon kolektivní viny a říkáš, že celý kotel tohle způsobil.. možná by to bez kotle šlo, ale jak by to na stadioně vypadalo? JAk v boleslavi a jablonci, trochu tleskání a dvě hrkačky.. každý se tu ohání rodinama s dětma, což je největší klišé, protože kdyby rodiny s dětmi vyhledávaly ticho a žádný kotel, bylo by na dukle, v příbrami, jablonci každý zápas vyprodáno. Stupidní je možná tak tvoje vyjádření.. A netuším o jaké ostudě v médiích mluvíš..

  • piere - 20.09.2016, úterý, 09:09
    (0)

    Buchlovjak:jsem fans vic jak deset let.vyjadreni my nic to jedinci je stupidni!Tady ctu rodiny s detmi.Kolik zaplatily na pokutach rodiny a kolik kotel?Tech 150fans se tem rodinam nevyrovna financne.Mozna jsem blazen kdyz jdu podporit svuj klub fandenim a ne mu udelat ostudu v mediich.Ktera televize rekla"jo slovacko jsou bitkari" ale dela ostudu

  • Buchlovjak - 20.09.2016, úterý, 08:36
    (0)

    piere: mohl bych tě požádat o zdůvodnění co je je na tom vyjádření stupidní? Děkuji.

  • piere - 20.09.2016, úterý, 08:14
    (0)

    bitkari.bravo

  • piere - 20.09.2016, úterý, 08:12
    (0)

    Stupidni vyjadreni kotle.My nic.Bez nas by to neslo

  • Greif - 19.09.2016, pondělí, 18:39
    (0)

    sokolko já sem mu to řekl už na jiném zápase ... a kdo nemá v hlavě tomu není pomoci ...

  • eLucky - 19.09.2016, pondělí, 15:30
    (0)

    to sokolka: A já tu snad píšu, že by ho měl kotel vyhodit, vyliskat a já nevim co? Píše to tady kopa jiných, ktéří pořád enom píšů...

  • eLucky - 19.09.2016, pondělí, 14:56
    (0)

    to LionVTS: Co to má teda společného s tím, že bitkaři prej pohlavkujů naše hráče?:D V prvé řadě se odnaučte zneužívat princip kolektivní viny;) To jako protože jiný dement hodil po Hečisovi pivo, tak sů taky všeci kolem něho bezmozci a nepatří na stadion? Je to exces jedince a tak by k takovým excesům mělo byt přistupováno. Mě jenom zaráží, že se pořád dokola kolem všeho vzmáhá - poté - ohromná hysterie a na stadioně nikdo nikomu nic neřekne. Je to pořád dokola... na internetu všeci řvete, ale na stadioně držíte hubu. Nevim lesti je to víc k pláči nebo k smíchu.

  • Greif - 19.09.2016, pondělí, 14:16
    (0)

    neplet si kotel B3 a spodek B2 ... Za mě - lidi co to v hlavě nemají v pořádku - fakt takové netřeba to se jedná i polovina zdejších diskutujících ...

  • LionVTS - 19.09.2016, pondělí, 13:44
    (0)

    Pokud jsem dobre videl, tak vse zpusobil borec v cernem tricku ktery stal ve spodni casti kotle, prelezl plot a dal pohlavek Hecovi. Kvuli nemu nabehlo na hriste security a dal uz to znas....

  • eLucky - 19.09.2016, pondělí, 13:35
    (0)

    to LionVTS: Já neak nechápu, kdes přišel k takovému závěru?:D

  • LionVTS - 19.09.2016, pondělí, 12:16
    (0)

    Jen se zeptam, my potrebujeme bitkare aby pohlavkovali vlastni hrace kterym fandi? Trosku ulet.

  • Dan - 19.09.2016, pondělí, 07:45
    (0)

    forever-nedělej trenéra,ale bitkaře to ti lepší sluší

  • Vosolys - 19.09.2016, pondělí, 06:03
    (0)

    njn, holt dokud bude Krejčí kecat do sestavy...

  • FCS forever - 18.09.2016, neděle, 23:17
    (0)

    Ale zase kdyby hral havlik sumi a 2 kridla a 2 hrotaci tak by byla skoda nechat sedet danicka ten maka jak sroubek .. no jo no musi si nejak poradit v tom stredu zalohy

  • FCS forever - 18.09.2016, neděle, 23:09
    (0)

    Ale ne on radsi da proti Brnu jako stopera danicka, a proti Bolce do stredu zalohy Kerbra ....

  • FCS forever - 18.09.2016, neděle, 23:07
    (0)

    Me se nelibi leveho taktiky ... necha hrat gramlaveho kosuta bez formy misto toho aby tam dal brecku nebo hoffmana, nenasazuje havlika ktery hral vyborne a tvoril hru radsi da do stredu zalohy kerbra, nedava tam kaloudu ktery nehraje ani za B takze nema herni praxi .... ja bych dal do zakladu hoffmana nebo brecku misto kosuta a dal bych tam havlika a kaloudu a hral bych na 2 kridla civic divis a 2 silove hrotaky tetteha a koneho a hned by to vypadalo jinak ....

  • Matesss - 18.09.2016, neděle, 20:07
    (0)

    Michale, ani sám Luboš neví co si má o tom myslet, přitom proti Opavě hrál dobře a dal i gola. Krejčí je prostě a jednoduše ultrapi..

  • Michal fcs - 18.09.2016, neděle, 16:45
    (0)

    Nevím, co si myslet o tom,že Kalouda buď není vůbec v nominaci, nebo zápas prosedí ma lavce,za béčko nehraje,sakra potřebuje zapasovou praxi a to ho Krejčí bral před sezonou jako "posilu", to mlčení ze strany klubu ve všem me neskutečně s..e!

  • TomaszUH007 - 18.09.2016, neděle, 09:39
    (0)

    PS: kotel by se měl rozrůstat celkově - ne jenom o rváče. a děje se opak... ať každý kotelník sežene jednoho nového člověka a uvidíte, jak to bude vypadat.. ;-)

  • TomaszUH007 - 18.09.2016, neděle, 09:37
    (0)

    V každém případě je potřeba s Jihlavou pořádně fandit. Využil bych tribunu D (místo Béčka), která je +- volná. Případně se infiltrovat na tribunu C, která by byla proti Jihlavě naplněná tak na 50-60 %. Jink výroky typu: zaplaťte pokutu z předraženého vstupnného; potřebujeme více rváčů....to jsou opravdu výroky slaboduchých jedinců...

  • FCS forever - 18.09.2016, neděle, 01:53
    (0)

    Kvuli tomu jak se tam pobili stou ochrankou

  • FCS forever - 18.09.2016, neděle, 01:53
    (0)

    No a jak rikas ze tam je 5%bitkaru(podle me urcite vic) tak.by byla skoda aby dostali zakaz chodit na fotbal od vedeni ...

  • FCS forever - 18.09.2016, neděle, 01:51
    (0)

    Kamo ja nerikam ze jsou dementi :D ale je potreba kdyz se potkame treba se zlinskyma fanouskama pred derby mit tam nejakeho tvrdsiho hocha ... a ne pred nima jen zdrhat jako to udelali oni pred poslednim derby .... takze nejlip mit tam fanousky vsechny co rvou a fandi a nejake kteri se dokazou pobit nevim jak bych ti to jinak vysvetlil ... proste jsem rad ze tam mame nejake jak ty rikas bitkare

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 21:13
    (0)

    K tomu aby ten kotel nevypadal jako treba v jablonci atd... chtel bys snad aby tam byly sami dementi pak se dostali do stretu a byly jenom k smichu ?

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 20:46
    (0)

    A staci se do toho jejich kotle podivat ... a vubec ja vim co maji za fanousky a tvrdaci to urcite nejsou

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 20:44
    (0)

    No ja si myslim ze je potreba mit tam nejake tvrdsi fanousky ... a popravde nevim proc se s touch ochrankou byly ale duvod to urcite melo ... a zlin podle tebe ma nejake bitkare ? Podle me urcite ne kdyz jich na derby prijede 150... a na domaci zapasy jich je v kotly ani ne 50

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 20:21
    (0)

    Sokolka- ja tady ale pisu o tom jak se bylo asi nasich 10-20 fanousku s ochrankou a vedeni klubu chce temhle lidem zakazat vstup na fotbal ... super no pak tu budeme mit same retardy kteri se ani neumi pobit viz. Zlin Jihlava Jablonec ....

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 20:19
    (0)

    FCSAdam no to jsem podle toho cos psal jsem myslel ze jsi takovy ten trochi tvrdsi fanousek ... no skoda no :D

  • FCSAdam - 17.09.2016, sobota, 20:01
    (0)

    Budeš překvapen,ale neůčastnil

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 19:56
    (0)

    FCSAdam- no nezucastnil ? Ja nevim se jen ptam :D

  • FCSAdam - 17.09.2016, sobota, 19:54
    (0)

    Nevím podle čeho soudíš, že jsem se té bitky účastnil...

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 19:41
    (0)

    FCSAdam- predpokladam ze ty ses te bitky tam zucastnil ? :D

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 19:40
    (0)

    A co se tyce toho decka ... tak je divne mit ten kote na tribune kde budou vedle fanousci hostu (i kdyz jich tam bude tak 5) a hlavne na te tribune jsou jak tady furt pisete rodiny s detma ... a hlavne si myslim ze by v tom "kotli" bylo tak ani ne 100 lidi.

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 19:36
    (0)

    Lidi jsme vsichni fanousci slovacka ! Tak proc se tady hadate ... ja jse toho nazoru ze nechci abysme meli fanousky jako treba banik(no uprimne by mi to ani nevadilo) ptotoze by klub furt platil pokuty .... ale je potreba mit tam nekoho kdo se dokaze poprat a ne same chcipaky co dokazou akorat rvat ... chcete snad za chvili mit fanousky jako dukla jablonec jihlava atd.... nebo co ?

  • Arge - 17.09.2016, sobota, 18:59
    (0)

    TomaszUH007: vzpamatuj se

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 18:50
    (0)

    iq 65 adam: nebál jsem se - ale jinak skvělá zpráva. hurá..

  • FCSAdam - 17.09.2016, sobota, 17:51
    (0)

    Nemusíš se bát,po té komedii mě už tam nikdo neuvidí! ale aspoň začnou chodit ty rodiny s dětmi :D :D

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 17:29
    (0)

    FCSAdam .... je mi tě líto, chudáčku. takové, jako jsi ty, je třeba dostat z ochozů pryč ...

  • FCSAdam - 17.09.2016, sobota, 16:22
    (0)

    TomaszUH007: hlavně že ty máš inteligence až,až...dej mi adresu a můžeme si popovídat osobně! a ne se schovávat za nick!

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 15:16
    (0)

    FCS forever - před hodinou Lidi vy tu nadavate na fanoušky co se pobili s ochrankou ? ja se jich musim zastat ! jsem rad ze mame aspoň nejake tvrdsi fanoušky a ne jen same chcipaky jako třeba zlin .... ZADNY DOZIVOTNI ZAKAZ !!! takove fanoušky my prave potrebujeme ..... tebe by měli chlapče vyhodit jako prvního ... názory člověka s iq 65

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 15:07
    (0)

    FCSAdam - před 33 minutami Pokuta se snad zaplatí z toho předraženého vstupného na Zlín ne?? A plně souhlasím s FCS forever!! .... toto může prohlásit jen tupé hovádko

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 15:07
    (0)

    přesně tak: proč nejdete na déčko?

  • Fífa - 17.09.2016, sobota, 14:44
    (0)

    A na D jít nemůžeme?

  • eLucky - 17.09.2016, sobota, 14:38
    (0)

    to FCS forever: Doživotní zákaz snad ani nejde. Nicméně kdo udělá takový průser, musí za to taky nějak zaplatit. Chyby dělá každý, musí za ně ale zaplatit, aby se pro příště poučil a už je nedělal.

  • eLucky - 17.09.2016, sobota, 14:36
    (0)

    to sokolík: Jako nijak? Nebo bájné rodiny s dětmi to zaplatí?:D

  • FCSAdam - 17.09.2016, sobota, 14:33
    (0)

    Pokuta se snad zaplatí z toho předraženého vstupného na Zlín ne?? A plně souhlasím s FCS forever!!

  • xxpaloxx - 17.09.2016, sobota, 14:01
    (0)

    To si mohl kotel uvědomit dřív , než se přičinil o jeho uzavření na příští zápas.A taky jsem se domníval ,že každý fanoušek chodí na fotbal proto , že má rád fotbal a klub a ne proto , aby dokazoval něco vedení klubu.

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 13:58
    (0)

    Lidi vy tu nadavate na fanoušky co se pobili s ochrankou ? ja se jich musim zastat ! jsem rad ze mame aspoň nejake tvrdsi fanoušky a ne jen same chcipaky jako třeba zlin .... ZADNY DOZIVOTNI ZAKAZ !!! takove fanoušky my prave potrebujeme

  • FCS forever - 17.09.2016, sobota, 13:57
    (0)

    TomaszUH007- a kde chces fandit ? vzdyt není kam by mohl jit kotel ....

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 12:34
    (0)

    ..fandit...

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 12:33
    (0)

    že by se nemělo při dalším utkání (kdy potřebujeme získat každý bod)??? tak to může napadnou jen osla (= nefanouška)......

  • TomaszUH007 - 17.09.2016, sobota, 12:31
    (0)

    Bylo by fajn, aby konkrétní hovádko z kotle zaplatilo tu pokutu 100000,- ... já se snžím klub podporovat (nákup vstupenek, fanshop) + pomáhat i jinak. jiní umí zajistit klubu náklad 100000,- ... bravo

  • FCS forever - 16.09.2016, pátek, 22:33
    (0)

    zary.cz ja bych se na to vysral aspon klub uvidi jaka bude atmosfera bez kotle a premyslim ze na ten fotbal nepujdu kvuli tomu a myslim ze nejsem sam .... navstevu typuju jenom 3000

  • FCS forever - 16.09.2016, pátek, 22:31
    (0)

    zary.cz ja bych se na go vykaslal aspon klub uvidi jaka bude atmosfera bez kotle a premyslim ze na ten fot al nepujdu kvuli tomu a myslim ze nejsem sam .... nasfltevu typuju jenom 3000

  • Babu - 16.09.2016, pátek, 21:21
    (0)

    zdrh: Prý se s kompenzací pro permanentkáře z B počítá a pracuje se na tom.

  • zary.cz - 16.09.2016, pátek, 20:17
    (0)

    Bude se fandit příší týden? :)

  • zdrh - 16.09.2016, pátek, 20:05
    (0)

    POdle toho, co je v návštěvním řádu stadionu (Návštěvníci jsou povinni obsadit pouze místo uvedené na vstupence pro danou akci.) by správně mě klub zajistit náhradní vstupenky pro lidi, kteří mají permice na B. Protože jinak si nemohou sednout na nějakou volnou sedačku. Ale jelikož takové dokumenty jsou u nás (myšleno ČR) většinou jen cárem papíru, tak to spíš nikdo řešit nebude.

  • Valheru - 16.09.2016, pátek, 18:50
    (0)

    juancarlos: dotyční odpovědnost ponesou, klub podal trestní oznámení

  • juancarlos - 16.09.2016, pátek, 16:44
    (0)

    co se stalo se stalo,rovněž nechápu proč na tom dotyční jedinci nenesou odpovědnost. Ale každému kdo furt bere do huby rodiny s děckama nevěřím ani nos mezi očima. Keci

  • riedlss - 16.09.2016, pátek, 15:00
    (0)

    říkám, zbal se pakuj chytrolíne zlínská :)

  • Skein - 16.09.2016, pátek, 12:01
    (0)

    to sokolka, odpálkuj ty od gauče ...

  • riedlss - 16.09.2016, pátek, 11:42
    (0)

    sokolka: konečně se Ti rozsvítilo, tak se seber a táhni do toho Zlína. Že jsme se dočkali ty voe

  • Luk141888 - 16.09.2016, pátek, 10:17
    (0)

    Disciplinární komise LFA podrobně prozkoumala události v rámci ligového utkání mezi kluby 1. FC Slovácko a FC Fastav Zlín. Vyslechla zástupce obou klubů a rozhodla potrestat klub 1. FC Slovácko za porušení povinnosti pořadatelské služby uzavřením tribuny B (sektory B1 až B5) na jedno soutěžní utkání nepodmíněně a peněžitou pokutou ve výši 100 000 ,- Kč. DK se ztotožnila se závěrem technického delegáta LFA, že pořadatelská služba selhala zejména v případě vniknutí osob na hrací plochu, které vedlo i k fyzickému kontaktu s domácím hráčem. V případě hostujících fanoušků došlo k masivnímu použití pyrotechniky, které v jednom případě vedlo k zásahu zdravotníků. Dále k poškození zařízení stadionu a k rasistickým vulgárním projevům. Klubu FC Fastav Zlín byla udělena pokuta ve výš 80 000,- Kč. Komentář předsedy DK Mgr. Richarda Bačka: „Při utkání došlo k tak masivnímu použití pyrotechniky včetně jejího vhazování na hrací plochu. K opakovanému vniknutí fanoušků na hrací plochu a dokonce k přerušení utkání jeho samotném začátku, i proto jsme přikročili k trestu uzavření části stadionu, ve kterém k těmto incidentům došlo. Odpovědnost za své činy musí nést i fanoušci nejen kluby. Takové chování na ligových stadionech nebudeme tolerovat.“

  • ondicz - 16.09.2016, pátek, 09:21
    (0)

    ja ten sokolkuv prispevek beru za ironii:)ale urcite se vyjadri,az dopise uzaverku

  • Michal fcs - 16.09.2016, pátek, 09:15
    (0)

    https://facr.fotbal.cz/uredni-deska-rozhodnuti/9830

  • malen - 16.09.2016, pátek, 09:09
    (0)

    Kde je možno číst rozhodnuti dis. komise děkuji.

  • Michal fcs - 16.09.2016, pátek, 08:53
    (0)

    vosolys: taky za to dostali 80 tis., proto tvrdím, že trest pro FCS je ještě mírný...

  • Michal fcs - 16.09.2016, pátek, 08:51
    (0)

    šovky, buď ty nebo TM si vymýšlí, zkopíruj, co ti napsal, protože zablokovat permici a vystavit novou běžně jde(šlo)

  • Michal fcs - 16.09.2016, pátek, 08:49
    (0)

    sokolíku, jak můžeš vědět, co hlasatel ve Zlíně hlásí, když si tu nedávno tvrdil, že rozhlas na stadioně není potřeba ...

  • Buchlovjak - 16.09.2016, pátek, 08:34
    (0)

    Vosolys: správně jen tak na sokolíka moralistu.

  • Vosolys - 16.09.2016, pátek, 06:10
    (0)

    Sokolka: Vážně půjdeš fandit Zlínu? Něvěřím, že uděláš lidem takovou radost tady. Nevím jestli jsi v derby slyšel pokřiky Zlína, ale 4 z 5, které stále opakovali dokola byly o tom, jak jsou naše matky stareé ku... že naše rodiny nechají zplynovat atd. Tak hodně štěští ty věrný fanoušku.

  • a jé - 16.09.2016, pátek, 05:16
    (0)

    Myslím že "Zlín,Zlín,Zlín sami z kurvy syn" celý stadion neřve fans jsou samozřejmě potřeba ti na ostatních sektorech to nezvladnou co si Budem vykládat co se týká opiček tak promiň ale už jste se dostali do objektivů foťáků takže to se dá vykládat jakkoliv co se týká těch rodin já jen přetlumočil co jsem slyšel

  • Buchlovjak - 16.09.2016, pátek, 02:20
    (0)

    Nééé rodiny s dětma už prosím ne :D. Chyťte je, mučte je a unášejte je rodičům. Jsme holt hroooozní vrahounci :D. Ztotožňuju se s výše uvedeným prohlášením a zbytek zdejších blábolů je prostě navíc :). Mj.co tak udělat kotel v dědině, aby měly od nás rodiny s dětma pokoj? :D

  • Ykarus - 16.09.2016, pátek, 00:39
    (0)

    tak že bych nevzal syna je trošku utahlé, vždyt' ted' nám pobíhalo deset capartů po nohama a hledali zbylé konfety. A to byli přímo pod kotlem a nic se jim nestalo. Akorát sem byl nasraný, aby mě nevyléli pivo.Mě připadalo že je to právě baví.

  • Dany-Hull City - 16.09.2016, pátek, 00:26
    (0)

    Rikejte si tady vse co jde kazdy ma pravo na vlastni nazor, odsuzuji to taky ale abych nesel na fotbal??? Verny klubu i v emocich kdy se nedari a nadavam, ale na fotbal proste pujdu doma. To je jako v anglii vira to vam rekne kazdy. A v dobrem nebo spatnem stejne tam musim jit. A jestli to bude s blbem krejcim nebo bez nej to nehraje roli. Hraci, vedeni, majitele odchazeji ale verni fans zustavaji.

  • eLucky - 16.09.2016, pátek, 00:23
    (0)

    Mě teda fascinuje jak furt všeci majů plnů hubu toho, jak kotel používá přehršel vulgarismů, přitom dycky dyž sa tyto vulgarismy spustí, tak to řve velice rád celý stadion! Možete mně vysvětlit proč nadávání na kdeco je asi tak dvakrát hlasitější než podpora klubu z huby těch slušných diváků, kteří sů tak pohoršeni sprosťákama z kotla!? Zameťte si před vlastním prahem první pánové!

  • champyon - 16.09.2016, pátek, 00:19
    (0)

    Pořád ty rodiny s dětmi. Ještě, že jsem sem nevzal syna... No, na zápase s Jihlavou budete mít možnost se ukázat. Celá tribuna B bude uzavřená, tudíž očekávám, že nebude kotel aktivní. Tak chcu vidět zaplněný zbytek stadionu rodiny s dětmi a syna se tentokrát nebojte vzít s sebou.

  • eLucky - 16.09.2016, pátek, 00:16
    (0)

    to Šovki: Fany se ti možná vysmál, ale toto rozhodně dycky šlo, nechápu moc proč to řešíš s Fanym a ne s pokladní - sestakova@fcslovacko.cz

  • ondicz - 16.09.2016, pátek, 00:02
    (0)

    @a jé: zbytek nemá moc cenu řešit, jenom k tomu "O kotli by se mělo mluvit v dobrém , aby i on táhl do hlediště" jasně, dělat vám opičky aby se panstvo na sedačkách dobře bavilo ale nebylo rušeno třeba tím že se kvůli konfetám protáhne zápas o 5 minut nebo jinýma hrůzama

  • Šovkovskij - 15.09.2016, čtvrtek, 23:56
    (0)

    Sním, či bdím, ve Slovácku není možné deaktivovat odcizenou permici a nastavit novou. Soudruh Uhříček se mi právě vysmál. Babu, ten dres si nechte. Tímto jsem přišel o celou sezonu. Je mi k blití. Zase o jednoho míň...

  • ondicz - 15.09.2016, čtvrtek, 23:54
    (0)

    "jěště že jsem sem nevzal syna " - to se teda mají čím chlubit

  • a jé - 15.09.2016, čtvrtek, 23:24
    (0)

    pánové dívali jste se na spartu v anglii viděly jste tam nějaké pyro chodí tam rodiny s dětmi . Kde se poděla rovnice slovácký fanoušek - výborný fanoušek ????????? Pyro možná není zločin , ale rozhodně na fotbal nepatří diváci se došli dívat na hřiště a ne na bílou tmu . A konfety leda tak před zápasem a vulgarismi to už je fakt ubohost .Spoustu fandů tam řeklo "jěště že jsem sem nevzal syna " to je chyba kotle ne Krejčího . O kotli by se mělo mluvit v dobrém , aby i on táhl do hlediště . Samo , že iq jednotlivců s tím asi nikdo nic nedělá a tudíž sem pro , aby byl doživotní zákaz na sportovní utkání aby jsme byli pořádně zaregistrovaní (mě to nevadí komu jo má k tomu důvod ). A těch sto litrů at zaplatí ten kdo hodil proč klub!!!!!

  • Greif - 15.09.2016, čtvrtek, 23:04
    (0)

    jinak celé B tak Cčko a Dčko to jistí ... Dane ty jseš ten slušný divák nebo soplák co tady neustále hejtoval Doška ? Nauč se číst : Poslední věcí jsou konfety, které měly být vhozeny společně s hvizdem zápasu, přičemž se nám ale nepodařilo zkoordinovat kotel tak, aby všichni v jednu chvíli konfety hodili. Jednotlivé házení konfet mimo první minutu je opět dílem jednotlivců. Jako v každé skupině, tak i mezi námi se najdou lidé, kteří jednají sami za sebe bez respektu k lídrovi kotle.

  • Greif - 15.09.2016, čtvrtek, 22:59
    (0)

    nebude lepší když ti seberou občanku a nejlépe ještě internet ? To bude taky klid ...

  • vajdik - 15.09.2016, čtvrtek, 22:44
    (0)

    A nebude lepsi to nasi kapr ligu nehrat, nebojovat proti mocipanum..ale zajit si kazdou druhou sobotu za 20kc na cutanou, dat si klobasku...nez se tady osocovat koho je co chyba, kdo vic skodi klubu atd? Ja myslim ze ten fotbal na Slovacku na teto profi urovni uz vice lidem prekazi nez dela radost!!! Zemek stejně ma ted jine starosti a priority, Krejci pukde o staci dale, Rambo pujde s jeho kumpány chlastat do jineho mesta.. A bude svaty klid!!!

  • eLucky - 15.09.2016, čtvrtek, 22:10
    (0)

    to xxpaloxx: Ty podstatné excesy kotel výše odsoudil, jestli čekáš, že budeme odsuzovat organizované odpalování pyrotechniky jenom proto, že svaz toto pokutuje, tak si to mysli dál. Co si kluby nadrobily a schválili - nesmyslné nařízení s pokutováním pyra museli schválit i zástupci klubů! - to ať si taky vyžerů. S Peltů, respektive se svazem není o ničem řeč a to se fanoušci několikrát snažili toto řešit, aby se došlo ke kompromisu. Místo toho svaz jedná přesně tak jak s fanoušky jedná Krejčí, příkazy, příkazy, příkazy,... pokud někdo chce dosáhnout kompromisu, tak to není cesta a vede to k boji celé scény proti svazovým nesmyslom. Excesy typu toho, že někdo može vběhnůt na hřiště není jak řešit. Možeš dotyčné poté odsoudit a dat mu za vyučenů, ale to je všecko. Dokud za takové průsery nebudů dotyční opravdu pykat, tak je všecko k smíchu. Kamery všude, ale pořád se neděje to, že by takové excesy byly trestány. Místo toho svaz pořád dokola uplatňuje kolektivní vinu na celů tribunu.

  • xxpaloxx - 15.09.2016, čtvrtek, 21:55
    (0)

    Tak jestli jsem to dobře pochopil , tak to pan Krejčí dělal bordel na stadionu a kvůli němu máme uzavřené celé "B" , to kvůli panu Krejčímu jsme dostali pokutu 100 000 kč , to pan Krejčí těmito zbytečnými vydávání peněz likviduje klub. Určitě se o tyto peníze opět zpozdí výplaty hráčům. Myslím , že Vás pravověrné fanoušky budou hráči za to vše milovat. Na pana Krejčího se dá svádět cokoli , ale hloupost některých fanoušků , kteří tady dle svých příspěvků milují klub , tu na něho svádět nemůžete.

  • KEIKIN - 15.09.2016, čtvrtek, 20:41
    (0)

    Tak bude kotel na Déčku, no problem ne ?

  • eLucky - 15.09.2016, čtvrtek, 20:24
    (0)

    My sme měli za něco z dřívějška snad podmínku?:D No pro mě to znamená jednoduchou věc. V dalším zápase na tribuně nebudu:)

  • huhu - 15.09.2016, čtvrtek, 20:06
    (0)

    vecnykritik: to co se vydělalo navíc na tom zvysenem vstupnem, ted jde do hajzlu :D..tleskám manažeris krejčí

  • fityn - 15.09.2016, čtvrtek, 19:59
    (0)

    kde budem fandit s jihlavou kdyz je cele B uzavreno :/

  • huhu - 15.09.2016, čtvrtek, 19:58
    (0)

    SKein: bude zavrené celé bečko

  • ondicz - 15.09.2016, čtvrtek, 19:22
    (0)

    @Dan: a kdo ti jako dal právo mluvit za ostatní ty drtivá většino?

  • Michal fcs - 15.09.2016, čtvrtek, 19:20
    (0)

    Dle mého ještě mírný trest....

  • Skein - 15.09.2016, čtvrtek, 19:01
    (0)

    Kamery jsou, pod kontrolou PČR nebo městské, přesně nevím. myslím, že bude nějaké prohlášení, dále jaký sektor, asi nějaký na B, pro zápas s Jihlavou...

  • Šovkovskij - 15.09.2016, čtvrtek, 18:50
    (0)

    Jsou tam kamery. Předpokládám tedy, že výtečníci si to budou platit ze svého. Nebo to bude platit celý fan-club? V takovém případě vystupuji, děkuji!

  • Šovkovskij - 15.09.2016, čtvrtek, 18:48
    (0)

    Kamery tam jsou? Co se má dál řešit? Zmrdovi, který dal facku Hěčovi a další zkurvené piči, která tam háže popoelnici: vzít bokem, sedřít z kůže a hlavně dát pořádně přes rypák! Samozřejmě doživotní zákaz vstupu na stadion. Jak se pořád říká, všude normál, jenom tady bordel!!!

  • Lajtra - 15.09.2016, čtvrtek, 18:45
    (0)

    tomrs: su zvedavy, co nato klub.

  • tomrs - 15.09.2016, čtvrtek, 18:33
    (0)

    Disciplinární komise potrestala fotbalisty Slovácka pokutou 100 tisíc korun a uzavřením části tribuny za porušení povinností pořadatelské služby.

  • karagavrylydys - 15.09.2016, čtvrtek, 18:13
    (0)

    Smysl házení konfet a papírů na hrací plochu mi uniká.

  • eLucky - 15.09.2016, čtvrtek, 16:27
    (0)

    to FCS Forever: Určitě nikdy nebudeme hanit rozumně použité pyro. Takovým není pyro na hřišti nebo eště hůř dělobuchy. Ale bengály jako podkreslení pekelné atmosféry jsou naprosto nenahraditelné. Navíc v dnešní době už je pyro dělané tak, že je velmi bezpečné a nebezpečné je maximálně v rukou úplného debila. A takovému člověku kotel jako celek stejně nikdy nemože zabránit v tom, aby udělal kravinu s pyrem. My jdeme cestou bezpečného využití pyra při podpoře klubu. To že je pyro všeobecně nejen v česku zakázané na fotbale, je kravina proti které bojuje celý svět.

  • FCS forever - 15.09.2016, čtvrtek, 15:30
    (0)

    wiper99-co tam bo za bordel ?

  • FCS forever - 15.09.2016, čtvrtek, 15:30
    (0)

    Dan- pyrotechnika musi byt kor v derby .....

  • Dan - 15.09.2016, čtvrtek, 14:47
    (0)

    Milí kotelníci,je možné že vám se konfety líbí(nevím proč),ale drtivé většině slušných diváků ten to způsob povzbuzování odsuzuje. Tak to je 3 incident na který jste zapomněli.Stejně tak na používání pirotechniky jste také zapomněli, což je 4 incident. Tak prosím o trochu slušnosti a ohledu na ostatní zejména hráče a hlavně diváky kteří nejsou pekelníci.

  • wiper99 - 14.09.2016, středa, 22:14
    (0)

    zdravim všechny, tak je pravda že na Cečku bylo usmolenych ševců mraky o tom není pochyb,ele myslim si že kdyby ti naši nekopové dali aspon pulku šancí tak to bylo do poločasu 3-0 a nikdo by o nich nevěděl a ani neslyšel byli by zalezení jak krysy a ani by nemukli ,ja vim to je zase jenom kdyby coby,ale je fakt a bez debaty že tam neměli co dě,at to je bez pochyb a hlavně by se předešlo tomu bordelu co tam byl,chodim tam už několikatou sezonu ale toto sem tam ještě nezažil.

  • FCS forever - 14.09.2016, středa, 22:06
    (0)

    Jit na tribunu domacich*

  • FCS forever - 14.09.2016, středa, 22:06
    (0)

    volič-neasi taky se divam.... a vis cim to je ?tam kdyby si dovolil opavak jit na tribunu hostu tak ho tam uslapou tady to tak bohuzel neni .... ale musime rict ze kdyz jsme hrali my v gottwaldove tak na domacich tribunach bylo tak 500-1000 nasich fanousku taky(protoze nam uvolnily jen 392 mist do kotle hostu jsou to retardi hlavne ze baniku nechaji celou tribunu curaci)

  • volič - 14.09.2016, středa, 21:10
    (0)

    tak se dívám na fcb vs. slezka opava a nevidim jedineho žluteho mezi bílíma,jinak nám ostravsti zase dokazuji jak mroc mají svuj klub v srdci, cca 12 100 platících na 2.ligu, no a par debilu sa našlo aj tam( co sa vbihani na hřiště a jinych excesu týká)

  • Buchlovjak - 14.09.2016, středa, 20:55
    (0)

    Matesu já jezdím téměř furt a s povděkem jsem přivítal, že jdu v sobotu do práce :). Aspoň konečně dodržím slovo a na ten embéčkový podraz nepojedu :). Příbram si ale ujít nenechám :).

  • Buchlovjak - 14.09.2016, středa, 20:53
    (0)

    QQQ: No jenže ti lidi chodí vesele se symboly hostujících klubů už skrz zurnikety hlavního vchodu...

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 18:43
    (0)

    ...opravdu...:-)

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 18:41
    (0)

    Škoda, že pan Krejčí není opravdovu jen host...:-)

  • tomrs - 14.09.2016, středa, 18:36
    (0)

    Michalfcs: neumím ti na to odpovědět, treba cítilo penize v kapse:)

  • mates - 14.09.2016, středa, 18:24
    (0)

    Kontrolní otázka... Kolik vás jede do Mladé Boleslavy ? Vy podporovatelé když už je ten cíl podporovat na každém zápase ? 😉

  • Michal fcs - 14.09.2016, středa, 17:50
    (0)

    chceš říct, že se vedení taky cítilo jako host? :-)

  • tomrs - 14.09.2016, středa, 17:33
    (0)

    Michalfcs: hostující fanoušci byli i na tribuně označené A.

  • Michal fcs - 14.09.2016, středa, 17:23
    (0)

    Hoši, čemu se divíte, znovu opakuju, KLUB NA FANOUŠKY KAŠLE!!!,komunikace klub-fanoušek neexistuje, už se stím smiřte a vy co si myslíte, že pokladní bude zkoumat, jestli je to Zlíňák nebo domácí, tak jste hluboce na omylu, poprvé jsem se doma na stadionu cítil jako host, tohle se ještě nikdy v takové míře nestalo, škoda že se Zlíňáci nedostali na ačko.....

  • QQQ - 14.09.2016, středa, 17:21
    (0)

    salu a ksiltovku

  • eLucky - 14.09.2016, středa, 17:21
    (0)

    to QQQ: A vždy byls označen našíma barvama?

  • QQQ - 14.09.2016, středa, 16:42
    (0)

    byl jsem nekolikrat na vyjezdu a vzdy sem se dostal mimo sektor hostu

  • eLucky - 14.09.2016, středa, 16:34
    (0)

    to QQQ: To není pravda kámo;) Zřejmě taky nikdy nebyls na výjezdu:D

  • FCS forever - 14.09.2016, středa, 16:22
    (0)

    Lidi když vidíte zlíňáka v našem sektoru a nelíbí se vám to tak ho máte skopat do kuličky a je to vyřešené

  • QQQ - 14.09.2016, středa, 16:22
    (0)

    pokud ma host platnou vstupenku do sektoru A C B tak jde hlavni branou a security stym nic neudela

  • eLucky - 14.09.2016, středa, 16:12
    (0)

    Otravovat pokladní s tím, že nemá prodávat lístky hostom je blbost. Toto musí byt jasně vyvěšeno u pokladen a u vstupu a securitky nemože hosty prostě vpustit! Nikdy stopro neeliminuješ riziko střetu domací/hosté na stadioně, ale můžeš se tomu alespoň pokusit bránit. U nás se na to sere, jako na všecko, protože je to složité, není stopro a já nevim z jakého důvodu eště.

  • QQQ - 14.09.2016, středa, 16:01
    (0)

    jak ma pokladni poznat v tydnu fanouska hostu kdyz je v civilu.A security upozornuje fanousky at si schovavaji saly dresy a pak si je stejne oblecou na WC

  • malen - 14.09.2016, středa, 15:47
    (0)

    Derby ve Zlině mimo kotel hostu 1000 našich fanoušku a 15% šála nebo dres.

  • hrdla - 14.09.2016, středa, 15:32
    (0)

    Bohužel stále narážíme na ten stejný problém a ten je: " Proč to jinde ide,jen na Slovácku ne." V pátek jsem byl očitým svědkem jak o poločasové přestávce vstupoval do prostor stadionu hlavní branou zlínský fanoušek, jež pak způsobil v závěru zápasu zmatek na tribuně B a hromadný přesun části kotle na jeho lov. Přistoupil k securtiťákovy, který ho důkladně (nechal ho vyzut Baťovky)prohledal načež našel zlínskou kuklu, šálu ale onoho problémového ševce bez jediného mávnutí ruky pustil mezi domací fans. Proč v teplákoch chtějí mít DOMÁCÍ prostředí a nepouštět slávisty mezi domácí fans a to jich tam chodí na ten fotbal tak zoufale málo.Když jsem vešel na tribunu jak rád jsem byl, že se zvýšení vstupného vůbec nepromítlo ba naopak, o to horší bylo moje vystřízlivění, že odvrácena strana céčka byla samá zlínská chátra. Vždycky jsme byli klub, který byl hrdý na to, že hraje doma a na domácím prostředí jsme si vždycky zakládali. Proč někdo z vedení devalvuje myšlenku Seniora? Jsem si jistý, že podněty z diskuze se k vedení dostanou, otázkou je jestli my jako fanoušci ještě zažijeme nápravu, protože další domácí derby je na programu až příští sezónu.

  • JoKeR - 14.09.2016, středa, 15:25
    (0)

    Stačilo by u pokladen vylepit nápis "Fanoušci s klubovými suvenýry hostujícího týmu nebudou vpuštěni do sektorů domácích". A nebo nejlépe to zahrnout do návštěvního řádu.

  • Babu - 14.09.2016, středa, 15:14
    (0)

    malen: normálně.. máš klubový symbol? Dres, šálu, trenky se znakem, tak prostě nepůjdeš mezi domácí.. to snad ta borka na pokladně vidí, ne? ;)

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 15:11
    (0)

    malen: Je to jednoduché, podle práva, kterého zcela běžně využívají ostatní účastníci soutěže.

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 15:07
    (0)

    Mně je jasné, že by se nekonal, ani kdybychom Gottwaldov porazili. S odřenýma ušima se vypravil bus na Spartu, do Brna to taky byla slabota... takže autobusový výjezd do Boleslavi, jako kamkoliv jinam je už opravdu bohužel sci-fi. Velmi mne to mrzí, na druhou stranu jsem o to více rád za ty roky, které jsem odjezdil a to opravdu za pár kaček. Ještě více si toho vážím. Zažil jsem spoustu legrace, dobré nálady a dokonce i nějaké přivezené body:-) Škoda no... třeba se to ještě po nějaké době zbrchá, ale moc tomu nevěřím.

  • eLucky - 14.09.2016, středa, 15:06
    (0)

    to malen: Jaké právo? Právo pána domu přece. Pán domu (stadionu) má právo si na svůj pozemek určit podmínky vstupu přece. Samozřejmě pokud by tím neporušil zákony.

  • malen - 14.09.2016, středa, 15:05
    (0)

    t Tak polopatě podle jakeho prava chcete určovat oblečeni při vstupu na stadion?

  • malen - 14.09.2016, středa, 14:58
    (0)

    Vpravo na vebu se jde přihlasit tak do pr...!

  • Babu - 14.09.2016, středa, 14:53
    (0)

    No ale ten by se nekonal, ani kdybychom ten článek napsali, protože všichni víme, jaká je nálada. Nechápu jeho ostrou kritiku. Všichni aktivní jsou unavení a bez nálady a on ještě kritizuje.. Buďme upřímní, ten bus by se neposkládal, všichni to víme!

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 14:51
    (0)

    Babu: Domnívám se, že malen narážel na to, že zde není oficiální článek o výjezdu. Tudíž, že se logicky žádný výjezd bohužel nekoná.

  • Babu - 14.09.2016, středa, 14:49
    (0)

    malen: Vpravo na webu je normálně přihlašování jako vždy.. http://www.fcslovacko.com/vyjezd.asp

  • eLucky - 14.09.2016, středa, 14:42
    (0)

    to malen: Jaké právo? V kotli vládne lídr a všichni ho musí poslouchat. Jinak to dopadá, tak jak to je dnes.

  • malen - 14.09.2016, středa, 14:35
    (0)

    Podle jakeho prava chcete určovat barvu košil na zápas ?

  • malen - 14.09.2016, středa, 14:23
    (0)

    Kde se ti fanoušci na Boleslav mněli přihlašovat?

  • Hory - 14.09.2016, středa, 14:15
    (0)

    Babu měl chtěl jsem tím říct,že každý zápas je přece nad hlavama kotle vytažena velká plachta s nápisem a malůvkou, které něco sdělují. Tak si říkám jaký vzkaz a malůvka budou vytaženy příště.

  • eLucky - 14.09.2016, středa, 13:49
    (0)

    to Babu: To se uvidí, místní osazenstvo si očividně myslí, že zde mluví enom lidi za kotel a když tu někdo plácl, že přístí zápas se nebude fandit a bude v kotlu transparent, tak to považuju za definitivní:D

  • Babu - 14.09.2016, středa, 13:34
    (0)

    Hory: nechytám se.. jaký nápis bude zveřejněn?

  • Hory - 14.09.2016, středa, 13:32
    (0)

    Když to tady tak čtu,tak jsem opravdu zvědavý na choreo kotle, resp. nápis který bude zveřejněn a komu...

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 12:33
    (0)

    Což je tedy ještě horší. Ale čemu se divit v tomto klubu. Je cosi shnilého ve státě dánském...

  • Buchlovjak - 14.09.2016, středa, 12:23
    (0)

    Šovki pokladní a security žádný příkaz určo nemají. To jsem si jistý. Jelikož na tyto výtky ze strany fans klub naprosto sere...

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 12:16
    (0)

    Druhá věc, jestli pokladní i securitka mají nějaké nařízení přímo z klubu, koho pustit a koho ne. Nedivil bych se při povaze Krejčího, kdyby sám vůbec nařídil, že hostující fanoušci se klidně mohou běžně dostat i do domácích sektorů. Však víme, že Krejčí je škůdce největší.

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 12:13
    (0)

    Buchlově, nejlepší by bylo právě udělat pokladním i velmi dobře placené securitce na toto téma školení a pokud se ještě jednou toto bude opakovat, vyměnit za schopnější.

  • Buchlovjak - 14.09.2016, středa, 12:09
    (0)

    Tak tak Šovki, a pokud mají pokladní či security s poznáváním barev problém, rád jim poradím nebo udělám školení....

  • Šovkovskij - 14.09.2016, středa, 12:04
    (0)

    Přesně tak, to je neuvěřitelné, co se tady děje. Nás nikam nikde nepustí, nedají nám ani čichnout, a tady se všichni promenádují jak Němci za války. Sparťani, Brňáci, Baníkovci, teď už dokonce i ta zlínská chamraď. Rizikový zápas jako kráva a nikomu nevadí, že v domácích sektorech se prohánějí zlíňáci. Amatérismus nejvyššího zrna. Pak není divu, že jsme v celé lize akorát pro smích. A jak píše Buchlov, je to dlouholetá záležitost!!!

  • Buchlovjak - 14.09.2016, středa, 11:59
    (0)

    Po tom aby se do našich sektorů na domácích zápasech nepouštěli lidi v klubových barvách soupeře volám už tak deset let! To je takový problém pro pokladní, resp.pro security kuva už? Kdekoliv jinde by jsme dostali přes držku, resp.by nás nikam než do kotle hostů nepustili. A to bez vyjímek. Pokud chceš jako host do domacích sektorů, tak bez klubových sxmbolů. A je fuk zda tatíček z děckem nebo důchodce....

  • Babu - 14.09.2016, středa, 11:24
    (0)

    malen: Bus jede, když se nahlásí minimálně 35 lidí. Do Boleslavi bychom takového počtu určitě nedosáhli. Navíc po minulém pátku..

  • malen - 14.09.2016, středa, 09:45
    (0)

    Tady je fanoušku!

  • Greif - 14.09.2016, středa, 09:02
    (0)

    protože zájem je minimální a na některé zápasy nemá cenu se ani snažit .. když se autobus nenaplní ani z půlky .. nejsou fanoušci ... až příbram bude

  • malen - 14.09.2016, středa, 08:37
    (0)

    Proč se nejede na Boleslav?

  • jogurt - 14.09.2016, středa, 08:11
    (0)

    Ted si stezovali Slavisti v Teplících, ze jim zakazali jut na ostatní tribuny v klubovych barvach. Nahnali je vsechny do kotle nebo vyvedli ze stadionu. Tak by to melo byt i jinde...bud bez barev, nebo v kotli

  • Greif - 14.09.2016, středa, 06:49
    (0)

    Tak oni šli hlavně na toho borca s pivem ... stačí skupinka a ostatní jdou jak ovce ... to neovlivníš .. a Céčkaři zlínští si o to fakt koledovali .. Nikde jinde v Čr by jim tohle neprošlo ani na 5 minut

  • KubaM - 13.09.2016, úterý, 23:15
    (0)

    Mockrát díky za toto prohlášení!! :-) I když trochu mi ještě chybí odsouzení toho útoku na tribunu C (nakonec tam snad všichni nedoběhli, ale vypadalo to děsivě) a to tradiční mlácení se se security na konci. Teď už je to ale skutečně hlavně na klubu a policii.

  • Pivo10 - 13.09.2016, úterý, 22:14
    (0)

    Z derby mám rozporuplné pocity.V prvním poločase naši hráči super výkon jen chyběli goly,v druhém propadák.Je to o hlavě.Chtěli až moc a někdy se to stane z přemíry snahy.V pořádku stane se.Ale co se dělo posledních 20minut v kotli je na velké zamyšlení.Vím že tam je většina slušných a chce fandit za jakéhokoli stavu a bavit se.Tak proč je tam pár hovad kteří dokážou napadnout vlastní hráče a ještě hodit koš na hřiště.Samozřejmě že o nich policajti ví,ale serou na to.Kamerový systém je řešení,ale bohužel pro většinu slušných jde o ztrátu soukromí jak psal třeba cmelli.A pak si každý normální fanoušek rozmyslí jestli to stojí za to chodit do kotle.

  • tomrs - 13.09.2016, úterý, 21:47
    (0)

    Cmelli: at se to to líbí nebo ne, tak každy kdo je v kotli ma založenou svoji složku, at se hrabe na koulich nebo ne:D

  • cmelli - 13.09.2016, úterý, 21:13
    (0)

    jogurt: vím, že to myslíš dobře ... ale mosel by jsi kolem B3 dát buď ploty a nebo kamery aby to fungovalo. Sice po nikom nic nehážu ani nikoho nikdy neliskám, ale nestojím o to, abych byl někde na kameře a někdo si říkal: "divaj na toho blba, v podledních 10 minutách se 5x poškrábal na koulích a pak sa chytíl za hlavu při zahozené šanci (prosím neber mě doslovně)... to nepůjde

  • Babu - 13.09.2016, úterý, 21:09
    (0)

    jogurt: jak říká greif, je to zbytečné, PČR to má zmapované. Koho chtějí vzít, toho vezmou.

  • cmelli - 13.09.2016, úterý, 21:09
    (0)

    Chodím do kotla na každý zápas, přesto nepatřím do toho nejužšího kruhu lidí, kteří pečují o tento portál, chod kotle a věci kolem vůbec... PROTO DÍKY ZA TOTO VYJÁDŘENÍ....

  • Greif - 13.09.2016, úterý, 21:08
    (0)

    ..na co adresný ticketing ..všichni jsou většinou dobře známi u pčr .. když jsme smázli baníkovce v poháru, byl sem na služebně během půl hodiny .. fotky a videa v dnešní době se dělají naprosto na pohodu ...

  • jogurt - 13.09.2016, úterý, 20:57
    (0)

    *Me, hovado, odradili... Zas mobil

  • jogurt - 13.09.2016, úterý, 20:55
    (0)

    Mne by zajímalo, kolik z nas kotelniku by bylo pro a kolik proti zavést adresny ticketing. Permice na občanku nebo aspoň povinnou fotku, "pevne" místo v kotli a kdo bude dělat bordel, najit ho pres kamery a natvrdo zákaz. V Anglii je to normální (i když tam uz to přehání a nesmis si ani stoupnout v kotli, jinak přijdeš o permicu). Kdo nedela bordel a nechová se jak kokot, nemá se čeho bát. Kdo se jak kokot chova, aspoň (třeba) chodit přestane. A věřím, ze za každé takové ovado nakonec přijdou dva slusni, kteří takoví lidi uz odrsdili, takže na tom "vydela" klub i kotel...

  • wiper99 - 13.09.2016, úterý, 20:25
    (0)

    zdravím tož super vyjadřeni kotle,ale stale tady postradám vyjadřeni klubu, hlavně p. Krejčiho který je ve všech směrech za celou situaci kolem derby zodpovědny!!!

pristi
 Další články:
02.10.2016, neděle, 11:15 - Výhra má cenu zlata, těšilo po triumfu v Příbrami kouče Levého
25.09.2016, neděle, 14:21 - Jedem do Příbrami
24.09.2016, sobota, 14:36 - Na Slovácku fotbalisté Jihlavy nikdy neuspěli. Teď plánují změnu
15.09.2016, čtvrtek, 13:52 - Česká liga je silovější než belgická, tuší slovácká posila Tetteh
13.09.2016, úterý, 13:44 - Slovácku chybí sebevědomí, potvrdila penalta v utkání se Zlínem
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace