*
včera, 12:27
Slovácká stopa v zápase U21 proti Itálii
včera, 12:00
Celek U17 skončil na turnaji v Bosně čtv...
21. 6. 2017, středa, 12:41
Slovácko zahájí ligu doma s Jabloncem
Více na fcslovacko.cz
*
15. 6. 2017
Hráči absolvovali kondiční testy
10. 6. 2017
U19: FCS-SFC Opava 3:4/0:3/ - Širůch 10.6.2017
4. 6. 2017
Finále POHÁRU OFS UH: Babice-Hluk"B" - 3.6.2017
3. 6. 2017
msfl: FCS"B"-Třebíč 1:0/1:0/ - Širůch 3.6.2017
1. 6. 2017
Společně za Slovácko již 10 let!
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 928 fanoušků
*
Poslední články:
26. 5. 2017, pátek, 11:23
Poslední ligové kolo je tu! Všeci na B3!
16. 3. 2017, čtvrtek, 09:35
Report z výjezdu do Zlína + foto
20. 2. 2017, pondělí, 19:27
Report ze zápasu s Jabloncem
Poslední článek v blogu:
4. 7. 2016, pondělí, 14:40
Mezinárodní turnaj fanouš...
Poslední video
4. 6. 2017- Fanoušci se Spartů
Poslední fotogalerie
5. 2. 2016- Fanaticos Cup 2016
*
4. 6. 2017
Fanoušci v zápase proti Spartě
29. 4. 2017
Fanoušci v zápase proti Slavii
20. 11. 2016
Fanoušci v zápase proti Hradci
22. 8. 2016
Fanoušci v zápase proti Bohemce
7. 8. 2016
Fanušci v zápase proti Dukle

Vladimír Krejčí: Jestli nepůjdeme naší vlastní cestou, tak umřeme

14. 12. 2016, středa, 19:23
krejci_velky.jpg

S jarní předehrávkou na pražské Dukle jsou fotbalisté Slovácka těsně za polovinou ligového ročníku. Byl to první půlrok bez Libora Doška, bez ikony klubu, která za pět let nastřílela neuvěřitelných 52 branek. Svěřenci trenéra Levého první etapu zvládli. Zisk osmnácti bodů a umístění v horní polovině tabulky je slušným základem pro jarní odvety. Také z tohoto pohledu vyznívá hodnocení klubu z Uherského Hradiště jako úspěšné. Stejně mluvil o podzimu i ředitel Slovácka Vladimír Krejčí.

„Základní cíle nastavil majitel. Chceme být trvale účastníky ligy. Hrát ve středu tabulky s možností vyskočit nahoru, s velkým důrazem na regionalitu našeho klubu. Myslím, že po podzimu se nám to daří," říká muž, který Slovácku šéfuje už osm let.

K solidnímu hodnocení jistě přispěly i dva poslední zápasy, ve kterých získalo Slovácko na půdě soupeřů čtyři body. Nemrzí vás z tohoto pohledu, že podzim už skončil?
Z pohledu těch posledních výsledků a výkonů je ta otázka možná na místě, ale jsem docela realista a musíme respektovat stav. Z kontextu těch posledních kol lze říct, že se mužstvo postupně konsolidovalo a i ve velmi improvizovaných sestavách a složitých situacích jsme dosahovali dobrých výsledků. To je určitě uspokojující a ukazuje to na charakter, který tým má. Ano, mrzí mě, že se už nepokračuje. Na druhou stranu, když vidím, že řada hráčů je zraněných a potřebuje se doléčit, tak je dobře, že podzim končí. Musím dodat, že pro nás končí celkem dobře.

Slovácko skončilo na osmém místě, má osmnáct bodů, to je solidní základ do jarních odvet. Souhlasíte?
Důležité je dívat se na fakta. Ta nám říkají, že máme osmnáct bodů a splnili jsme víceméně svůj cíl.

Byl to také jakýsi první blok bez Libora Doška, někteří fanoušci si bez něho ofenzivu klubu nedokázali vůbec představit…
Ano, začala éra po Liborovi. Věděli jsme, že se soupeři už nebudou bát Doška, už tam nenarveme Libora a něco se stane. Přijde něco jiného. My jsme to věděli a v rámci možností klubu jsme se na to připravovali. Troufnu si říct, že jsme byli připravení. Přišel Kone, který tu roli mohl převzít, ne tak silně, ale určitým způsobem ano.

Jenže Kone se zranil. Neuvažovali jste přivést další posilu do útoku?
To je pravda, najednou se zranil a nejenom celou přípravu, ale valnou část podzimu, nebyl k dispozici. A já se ptám? Může si klub dovolit dalšího Koneho? Nemůže. Je to nesmysl. Co by tady ten druhý Kone dělal, když se uzdraví ten první? My si to ani nechceme dovolit, nejsme Sparta, která musí, musí a má k dispozici obrovský kádr. Naše pokladna by to neutáhla. Odpovědnost spadla na hráče, kteří měli alternovat. Zajíc, Kerbr, Diviš, ale ani jedna varianta nebyla tak úspěšná, jak bychom si představovali . Nabízelo se hostování Tetteha a zranění Koneho byl také důvod, proč k nám přišel. Nebyl to pro nás neznámý hráč, Michal Kordula už ho vytipoval na testech v Ghaně.

V některých zápasech zůstal Kone za očekáváním, neodváděl optimální výkony. Byli jste s ním spokojeni?
A Libor Došek odváděl v každém zápase optimální výkon? Odpovězme si na to. Kone odehrál na podzim díky zranění jenom pět zápasů bez vystřídání. V posledních čtyřech kolech dal tři branky a měl dvě asistence. V tom okamžiku se dostal do pozice, kterou měl plnit. Do pozice, kterou jsme od něho čekali. Takhle jsme si ho představovali od letní přípravy.

Hráč musí cítit od klubu důvěru, i když se mu zrovna moc nedaří. V kariéře jsem zažil Radka Druláka, který si třeba pět zápasů nekopl, ale klub mu dával důvěru. Pak se jeho brankostroj rozjel. Ale rozhodně to není jenom o Konem. Mužstvo si sedlo, uvěřilo ve svoje schopnosti a výsledky se dostavily.

Zmínil jste Benjamina Tetteha, který přišel na hostování ze Standartu Lutych. Naskočil do šesti zápasů, dal jednu branku. Splnil očekávání?
Na to musím odpovědět trošku s nadhledem. Byť to nebylo vždycky produktivní a povedené, tak i gólem na Dukle prokázal určitou oprávněnost svého místa v kádru. Nemůžeme být nespokojení. Potřebovali jsme určitou kvalitu do kádru, on nepřišel zachránit Slovácko. Vytváří v týmu určitou konkurenci, je to kluk, který do týmu zapadl, není to žádný rušivý element. Na druhou stranu Kone je náš hráč, a pokud je zdravý, tak dostává od trenéra logicky přednost a záda mu kryje Zajíc.

Právě Tomáš Zajíc je asi největším překvapením podzimu. Je to jeho první ligová sezona a vstřelil už tři branky.
Všechno zlé je k něčemu dobré. Zranil se Kone, urychlil se vývoj odchovance Zajíce, který vyletěl a dal tři ligové branky. Dám vám příklad. Kolem Néstora z pražské Dukly je obrovský boom, odehrál bez výjimky celý podzim a dal pět branek. O co jsou méně hodnotné Zajícovy góly? Když je ze Slovácka, tak se hodnotí méně? Musíme být hrdí, že jsme vychovali Zajíce, on nespadl z nebe. Je to odchovanec, tady se něco daří, ten kluk ukazuje něco, co bylo a je naším cílem. Věřím, že do budoucna je schopen nahradit Koneho. Tohle se nám děje na řadě dalších pozic. Do zimní přípravy půjde pět hráčů z juniorky – to je náš cíl. Většina těch kluků jsou členové reprezentačních kádrů. Kdybychom je měli ve stejné kvalitě někde kupovat, tak si takové fotbalisty nemůžeme dovolit.

Pojďme k dalším hráčům. Smlouva končí Filipu Hlupikovi. Bude mu nabídnutý nový kontrakt?
Má možnost v klubu zůstat, je to na jeho rozhodnutí. Je trošku frustrovaný tím, že nedostává tolik příležitostí na místě, které je mu vlastní. Na místě Jardy Diviše, kterého upřednostňoval trenér. Nabídku má, myslím, že velmi kvalitní.

Dostal od klubu vylepšenou nabídku?
Určitě má nabídku, která je lepší než jeho předešlá smlouva. Myslím si, že se dostal na strop možného, co se ve Slovácku sluší.

V sestavě se neobjevuje ani Matěj Biolek. Co je s ním?
Bohužel, na podzim nenavázal na výkony z uplynulého ročníku. Trenéra nepřesvědčil, navíc přišlo zranění, nemohl se potkat s výkonem a do kádru se nevešel. Skončil v juniorce, ale tam se znovu zranil. Celý podzim byl z jeho strany nepovedený. Je otázkou, jestli dostane příležitost v zimní přípravě nebo někde na hostování.

V jakém stavu je Luboš Kalouda?
Je to pro nás trošku složitý případ. Luboš je obrovský profesionál, pracuje na sto procent, ale rozhodující slovo, kdo bude hrát, má trenér. Pro nás jsou to velmi těžké případy. My jsme trpělivý klub. Když se hráč zraní a je třeba půl roku nebo i rok mimo, tak ho zajišťujeme i nadále. To je případ Kalouda. V průběhu podzimu došlo k úplnému vyléčení, pak to bylo jenom na trenérovi, jestli využije jeho služeb. Ten jeho služby na podzim prostě nevyužil.

Lukáš Sadílek hostoval na podzim v druholigovém Sokolově. Půjde do zimní přípravy?
Půjde do přípravy. Uvidíme, co bude dál.

Počítáte s dalším možným posílením kádru pro jarní odvety?
My nejsme klub, který bude překotně kupovat. My jsme zaměření na hráče, které si vychováme. Na Zajíce, Havlíky, Civiče… Jestli nepůjdeme naší cestou, tak umřeme. Nemůžeme byt jako ostatní. Nechceme kupovat průměrně hráče. Když si řekneme, že dáme tři miliony za přestup, tak koho si myslíte, že koupíte? Nepotřebujeme tady hráče, kteří chodí po různých klubech. Jaký bude rozdíl, když budou ve Slovácku? Žádný. Máme tady Havlíka, Civiče, to jsou fotbalisté, kteří mají hodnotu dvanáct až patnáct milionů. Naše strategie je už několik let známá, ale pořád slyším od diváků i novinářů, kde máte posily. Podívejte se na Brno. Před sezonou udělalo šest nových hráčů a kde je v tabulce? Olomouc v loňské sezoně přivedla dvanáct posil. Výsledek znáte. My nikoho a skončili jsme na osmém místě.

Divák si žádá nové tváře. Obměna kádru ve Slovácku je minimální…
Ani po těch letech nejsou někteří lidi schopni pochopit, že na trávníku hrají děti těch diváků. Měli by na to být hrdí. Jsou to naši kluci, kluci z regionu. Odchovanci klubu, kteří mají Slovácko v srdci. Přijďte se podívat na každoroční akci klubu na závěr roku v Kině Hvězda a pak to pochopíte. Nechci sem tahat třeba Mahmutoviče za sto padesát tisíc měsíčně. Základní cíle nastavil majitel. Chceme být účastníky ligy. Hrát ve středu tabulky s možností vyskočit nahoru s velkým důrazem na regionalitu našeho klubu, s velkým důrazem na region Slovácka. V těchto mantinelech pracujeme.

Nemá Slovácko ambice atakovat pohárové příčky?
My máme nějakou dlouhodobou koncepci, na které můžeme stavět v době dobré i špatné. Důkazem toho, že je kvalitní a nelítáme ode zdi ke zdi je, že máme v posledních pěti letech dobré výsledky. Samozřejmě, trnem v oku může být to, že nejsou vynikající, ale pak si můžeme pokládat další otázky. Jestli má Slovácko na to, aby atakovalo pohárové pozice a jestli má jít cestou překotného doplňování mužstva a s jakým výsledkem? To taky může být cesta s rozpočtem, který se nafoukne a ve finále se neodrazí na výsledku. To už tu jednou bylo za bývalého majitele, kdy se situace finančně nezvládla a klub před krachem zachránil pravé stávající majitel pan Zemek.

Na podzim se ještě mezi fanoušky hodně diskutovalo o zvýšeném vstupném na derby proti Zlínu. Proč k tomuto kroku klub přistoupil?
Stejně jako třeba Plzeň nebo Sparta, které na mimořádné zápasy, na něž jsou plná hlediště, zvyšují vstupné, tak jsme ho po rozhodnutí majitele a představenstva zvýšili i my. Klub z něčeho žije a bojuje o každou korunu, získáte vyšší výnos do pokladny. Na druhou stranu to nepocítí naši věrní fanoušci – permamentkáři. Osobně si myslím, že zvýšení o padesát korun bylo zanedbatelné.

V závěru podzimu udělalo vedení klubu opačný krok. Na Hradec Králové se šlo za desetikorunu. Jak to hodnotíte zpětně?

Bylo to znovu na přání majitele, který chtěl, abychom předchozí výhru z Karviné zhodnotili i slušnou návštěvou na Hradec. Snad bychom toho i docílili, ale nejhorší počasí za celý podzim a trvalý déšť to překazil. Byla to snaha ukázat všem lidem, kteří pravidelně na fotbal nechodí, aby viděli, že fotbal na našem stadionu je dobra zábava.

Průměrná návštěva se každou sezonu viditelně zmenšuje. Vidíte v tom nasycenost regionu prvoligovým fotbalem nebo třeba konkurenci sousedního Zlína?
Nemyslím si, že by se nějak prolínal divácký zájem se Zlínem. Řekl bych, že je to celkem přirozené. Určitě si vzpomínáte, že když se postupovalo do ligy, tak na tréninku se Švancarou bylo kolem dvou tisícovek fanoušků. Byla euforie, hlad po první lize. Dnes vidím dva faktory. Ta přesycenost tady pochopitelně je. Lidi si na ligu zvykli, jestli jste v lize osm let, tak může dojít k jakési divácké únavě. Ten trend zvrátíte výbornými výsledky, ale zase jenom krátkodobě. Druhá věc je, že se nám na podzim nedařilo dělat dobré výsledky doma. Pořád máme průměr něco přes čtyři tisícovky, což jsou na českou ligu dobrá čísla, ale určitě nemůžeme jásat. Jenom pro zajímavost. Na Dukle bylo tak pět stovek lidí, v Boleslavi hlásili 1200 fanoušků, ale bylo jich tam tak dvě stě padesát. Podobné to bylo i v Teplicích. V neposlední řadě u nás nehrály kluby, které přitáhnou plný stadion. Sparta, Slavia, Brno. Počkejme s tímto hodnocením na konec sezony. Ale i přesto si myslím, že Slovácko má v kontextu ostatních ligových týmu pořád velmi slušnou diváckou základnu.

Jsme těsně za polovinou aktuálního ligového ročníku. Co vás na podzim nejvíce potěšilo?
Nevím, jestli to dokážu přesně vystihnout, ale to, že naše áčko se dokázalo po odchodu Doška rychle dostat do tempa. Mužstvo našlo svou tvář, semklo se a ukázalo svoji sílu. Radost mně dělají naši mladí hráči, kteří nejsou pouze doplnění kostrou zkušených fotbalistů. Podle mě je to jediná správná a životaschopná cesta. Skvělou práci odvádějí i trenéři v akademii, za každého bych dal ruku do ohně.

Co se podle vás naopak nepovedlo? Co vás mrzí?
V obecné rovině, taková ta zahleděnost do negativ a neochota vidět dobré věci. To mě může mrzet a docela mrzí. Nemrzí to jenom mě, ale může to mrzet i naše mladé hráče, kteří citlivě vnímají to, ze i když nechají na hřišti všechno, tak se nevyhnou nevybíravé kritice. Když necítíte podporu, i když se vám zrovna nedaří, potom na vás přijde taková vnitřní frustrace.

Divák je vždycky náročný. Myslíte si, že ten hradišťský je jiný než v Praze?
Možná jsem to nesprávně zúžil jenom na diváka, ale řekl bych, že Slovácko by potřebovalo větší drajv obecně. Nechci říct, že se v regionu cítíme jako ostrůvek na poušti, ale když přijedete do města, kde se fotbalem žije, tak to na vás dýchne. Všichni se zajímají, všichni chtějí řešit fotbalové věci. My můžeme dělat jenom to, že budeme dál tvrdě pracovat. Když to shrnu, tak mám pocit, že by si klub zasloužil v regionu větší podporu a pozornost zejména v oblasti sponzoringu. Potřebujeme ji, potřebujeme cítit, že lidi tu ligu tady chtějí a jsou za to rádi.

Majitel Zdeněk Zemek převzal klub před deseti lety. Mluví se o spojení nebo dokonce prodeji Moravským naftovým dolům. Jaká je budoucnost Slovácka?
Moje úloha je řídit společnost, dělám pro to maximum a vkládám do klubu veškerou svou odbornost. To, na čem si společnost zakládá, je rozdělení kompetencí a nesení odpovědnosti za ně. To je moje doména, aby firma fungovala. Kompetence jak řešit majetkové vstupy není na mně. To je odpovědnost pana Zemka. Když se rozhodne, že klub zítra prodá, tak ho prodá, on se o tom se mnou bavit nebude. Má svoji strategii, a když se rozhodne, že tu zítra nebudu, tak tu prostě zítra nebudu. Pokud mohu mluvit za sebe a jsem tady, tak naše společnost má systém své práce, která je v uvozovkách skrytě obdivována drtivou většinou odborníků z celé republiky. Všechny výsledky, které se tady dějí, jsou výsledkem naší práce, nic nám nespadne z nebe. Někdy mám pocit, že se to tak nebere a mnozí hledají důležitost v prkotinách.



Share |
Zdroj: denik.jpg
Jméno Heslo
text
  • barnabas.666 - 27. 12. 2016, úterý, 10:46

    na tebe...

  • Greif - 27. 12. 2016, úterý, 10:44

    Hura ale premyslim na koho se ted bude nadavat :D

  • karagavrylydys - 27. 12. 2016, úterý, 10:27

    Krásný povánoční dárek. Díky za něj!

  • huhu - 27. 12. 2016, úterý, 09:39

    kecipep: jo no, Krejčí požádal o ukončení spolupráce dohodou, přitom je jasné že ho Zemek vyrazil. Ale tak to chodí, nejaké peníze bokem, podepiš dohodu a cau

  • kecipep - 27. 12. 2016, úterý, 08:15

    Hura :-) jen teda moc nechapu, jak je to napsano - na vlastni zadost, ale to uz je fuk. Jinak spravne zvolena slova - vice otevreny klub

  • Carrer - 26. 12. 2016, pondělí, 22:43

    Huhu: beru zpět, byl jsem na netu naposled v pátek, a dnes jsem se nedíval, tímto smekám ;-)

  • huhu - 26. 12. 2016, pondělí, 20:11

    carrer: první si přečti oficiální web a článek 24.12 :), najdeš v něm přání

  • Ferda1 - 26. 12. 2016, pondělí, 19:57

    Jsou sranda turnaje v nohecu,nebo malém fotbale a futsale. Dnes jsem se na jednom stavil a pár známých tváři i z dnešního fcs tam bylo. Určo by se kluci zasmáli i při rozhovoru pro fanoušky. Někteří určitě

  • Carrer - 26. 12. 2016, pondělí, 19:37

    aspon nejake vanocni prani mohlo byt, snad bude alespon novorocni :D

  • tomrs - 26. 12. 2016, pondělí, 18:11

    Huhu: všichni jsou na dovolené a užívají si vanoční pohody, tak koho chceš otravovat, třeba to mají předtočené než se rozešli, a teď to tam sypou, taky možnost, nechme všechno na začátek přípravy, tam se všechno podstatné dozvíte :D Co, kdy, kde a s kym a za kolik :D :D

  • huhu - 26. 12. 2016, pondělí, 17:56

    mě sere že od konce ligy jak kdyby klub neexistoval, kdybychom si sami nehledali info jinde. Klub mlčí, stránky mlčí. A ve všem. Ze zvědavosti sem mrkl třeba na stránky bohemky (srovnatelný klub), od konce sezony každý druhý den rozhovor s hráči, možnost dotazů od fanoušků, rozhovory s trenéry žáků, dorostu. Tak nějak si představuju práci klubu směrem k fanouškům. Jinak taky se těším na tiskovku :)

  • kecipep - 26. 12. 2016, pondělí, 17:44

    Ja vim, s okurkovou sezonou a mou nedockavosti ohledne fcs informaci mam problem pres 10 let :-) ale mam to porad v hlave a prvni info vyjde mozna tak v den zacatku pripravy... :) asi se zacnu lecit

  • tomrs - 26. 12. 2016, pondělí, 17:41

    kecipep: toho se už nakecelo, počkej si na oficiální vyjádření, všechno okolo je zbytečné :D V prohlášení se vše podstatné dovíš :D

  • kecipep - 26. 12. 2016, pondělí, 17:27

    A nekdo vic nejakeho infa? :-) kdo to ma vydrzet do vyjadreni klubu..

  • riedlss - 26. 12. 2016, pondělí, 17:05

    Ne, ve Slovácku končí definitivně.

  • kecipep - 26. 12. 2016, pondělí, 10:19

    Aby to jeho ego uneslo :-) tak uz aby byla nejaka tiskovka

  • egi - 26. 12. 2016, pondělí, 10:01

    kecipep: Ano-s ředitelováním na tuty. Ale je tam ještě jedna varianta,že by Krejčí mohl zastávat nějakou jinší funkci v klubu. Nevím jakou.

  • TominoXXL - 25. 12. 2016, neděle, 20:54

    Tak že Bc.konci je snad jasne

  • kecipep - 25. 12. 2016, neděle, 19:35

    Hned by melo pulnocni odpocitavani jiny rozmer

  • kecipep - 25. 12. 2016, neděle, 19:21

    Egi: Na tuty? :D at je duvod na Silvestra pit.. :-)

  • TominoXXL - 25. 12. 2016, neděle, 19:13

    Pojezny-ano, slyšel jsem. V posledních dnech se ale něco povídá o nějaké roli Franty Komnackeho... Tak uvidíme

  • egi - 25. 12. 2016, neděle, 18:02

    Tomino-od 1.ledna Pojezdný

  • TominoXXL - 24. 12. 2016, sobota, 14:07

    Tomass

  • TominoXXL - 24. 12. 2016, sobota, 14:06

    Stastne a veselé + do nového roku nového ředitele (třeba Frantu K.) Preje

  • tvojemama - 24. 12. 2016, sobota, 14:02

    Pekne svatky a at se dari ve 2017. Snad behem 2017 bude Atym kvalitnejsi a budem mit lepsi navstevnost :).

  • soča - 23. 12. 2016, pátek, 08:14

    Zdar Buchlove, 4.1. v 18.30 sedím na Labrusli. Když Ti to vyjde dojdi.

  • paja - 23. 12. 2016, pátek, 07:20

    Taky sem na to mrkl.Petr Pavlík co hrál u nás je r.1978 a ten myjavský r.1987 z Baníku. Navíc jsou oba narození v červenci.

  • Buchlovjak - 22. 12. 2016, čtvrtek, 21:22

    jogurte ty odkazy mi nejdou zobrazit. Ale jestli narážíš na to že jsou dva stejného jména, tak jeden je ten co hrál u nás a druhý je ten co odešel letos ze Senice do Myjavy.

  • jogurt - 22. 12. 2016, čtvrtek, 20:21

    Buchlove, neni Petr Pavlik (https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Pavlík_(1978)) jak Petr Pavlik :D (http://www.eurofotbal.cz/hraci/petr-pavlik-2485/)

  • huhu - 22. 12. 2016, čtvrtek, 20:18

    karagavrylydys: slovenská liga je o třídu horší než česká, pokud tam někdo vyniká a je mu 20, ok, talent po kterém jdou české přední kluby. Ale pokud tam někdo x let hraje stabilně tak to neznamená, že bychom ho sem měli tahat. Pokud byl takový tahoun, proč je v Myjavě, proč ho nekoupil Slovan nebo Trenčín. Je to stejné jako byste sem chtěli třicátníka z druhé české ligy, důležité že tam hrál v základu. Takto si nikdy nikam neposuneme. Sládka bych zkusil ale jestli nebude lepší než naši mladí tak nebrat jenom za zásluhy a za to že má nějaké jméno

  • Buchlovjak - 22. 12. 2016, čtvrtek, 19:56

    sočo, pošli mi na sebe do soukromé zprávy tvé telefonní číslo. Zavolal bych ti. Z nějakého důvodu mě ta zpráva nejde napsat. Jelikož se známe tak bych si taky rád vyslechl nějaké ty informace a zrovna 4.1. bych i mohl.

  • Buchlovjak - 22. 12. 2016, čtvrtek, 19:53

    Huhu: Sládek to tu zná a ačkoliv neznáme jeho formu určitě by zvýšil konkurenci v naší bídné ofenzívě. A co se týče Pavlika tak ten byl pět let naprostým tahounem obrany v Senici se kterou vykopal EL a dobré umístění v horních patrech tabulky slovenské ligy a navíc se v Senici stal takřka legendou, a to především proto že nikdy nic ani jedinkrát nevypustil. Sám jsem ho viděl hrát mockrát a takový hráč by se nám zaručeně hodil. Navíc je v nejlepších letech.

  • karagavrylydys - 22. 12. 2016, čtvrtek, 19:45

    huhu: A jak ty víš, že Sládek a Pavlík jsou odpad? Končí Kerbr, za půl roku Košút, Šumulikoski a asi Rada. By mě zajímalo, kteří mladí tady budou ligu (snad nespadneme) táhnout?

  • huhu - 22. 12. 2016, čtvrtek, 19:39

    a ty znáš formu a aktuální formu Sládka a nějakého Pavlíka, kterému bude 30. Radši dat šancu našim mladým a ne sem tahat odpad ze slovenska

  • Artigas - 22. 12. 2016, čtvrtek, 18:36

    V Myjave hrál Sládek a Pavlík, ti by se mohli Staňovi hodit.

  • Poras0 - 22. 12. 2016, čtvrtek, 17:02

    Nic proti Kosimu, ale on muze byt rad ze hraje pravidelne ve slovacku a jsem zvedavy kam pujde dal. Slovenska repre sice neni na vysoke urovni, ale myslim ze se do ni nedostane, ale preju mu to.

  • Skein - 22. 12. 2016, čtvrtek, 09:04

    http://fotbal.idnes.cz/myjava-slovensko-odstoupeni-dih-/fot_zahranici.aspx?c=A161222_085447_fot_zahranici_rou už je k tomu článek

  • Skein - 22. 12. 2016, čtvrtek, 08:53

    však je u nás snad 7 let, takže tak..zase pohádky...ale je pravda, ta výkonost

  • eLucky - 22. 12. 2016, čtvrtek, 08:44

    No... kdyby si Koši dokázal držet stabilně svoju opravdu top formu - které se na podzim vzdáleně přiblížil - a byl tím neústupným stoperem, tak po něm může toužit hodně klubů. Nicméně pokud se podívou na nestálost jeho výkonů v minulosti, tak každému bude hned jasné, že prostě nedokáže držet stálou formu. Není vyloženě špatný hráč, ale - jako prakticky všichni naši hráči - nemá stálou formu.

  • Skein - 22. 12. 2016, čtvrtek, 08:43

    Babu kua to je hodně dobrý...mluví otevřeně...

  • Skein - 22. 12. 2016, čtvrtek, 08:32

    dokud to nebude černém na bílém, můžeme toužit...snad to bude dárek a nějaké věci pohnou...zatím je to výkřik do tmy

  • Babu - 22. 12. 2016, čtvrtek, 08:31

    zdrh: Rozhovor v pohodě, ale Koši už odchází asi popáté..

  • kecipep - 22. 12. 2016, čtvrtek, 06:41

    Zdrh: tak snah do zpenezime, dokud je cas. Je to sympatak, ale s jeho rozehrou to preci nemuze byt nav reprezentaci...

  • sokolka - 22. 12. 2016, čtvrtek, 00:10

    Už je ta pijavice pryč?

  • zdrh - 21. 12. 2016, středa, 23:20

    Košút v létě nechce prodloužit smlouvu. http://www.profutbal.sk/ms_2018/clanok217435-Kosut_hlada_novu_vyzvu_najvacsim_cielom_reprezentacia.htm?utm_content=neprehliadnite__titulka

  • Babu - 21. 12. 2016, středa, 22:16

    http://www.spartakmyjava.sk/muzi/1577-spartak-myjava-v-lige-skoncil Je to bomba.. výborný proslov.. jestli to na tuto instituci, jakou je SFZ, zabere, o tom pochybuji, ale to video je prostě fascinující svou otevřeností a přímostí..

  • Marwik - 21. 12. 2016, středa, 21:37

    OT: Myjava mozna otevre oci lidem na svazu - nejen na Slovensku. Nebo v horsim pripade otevre oci tem, kteri ho dotuji. Dokazu si ve stejnem rozhovoru a za stejnych podmínek představit p. Zemka ci Valentu.

  • Babu - 21. 12. 2016, středa, 15:49

    soča: se vším souhlasím :-) obzvlášť s tou komunikací od klubu směrem k fans..

  • soča - 21. 12. 2016, středa, 15:42

    Babu, eLucky, jsou to jen moje názory se kterými se můžete s totožnit nebo také ne. Vím, že mám k moudrému člověku hodně daleko. Byl bych stokrát radši, kdybych nic na fóru nemusel psát, kdyby směrem od klubu k fanouškům proudily jasné a férové informace a my se tady nemuseli dohadovat mezi sebou. Musíme pevně věřit, že se jednou tak stane a tady se budou řešit kličky, střely na bránu a góly, jak by to na fóru SLOVÁCKA mělo být.

  • kecipep - 21. 12. 2016, středa, 14:07

    OT: Myjava skončila v lize, Sládek nám ještě bude klepat na vrata, aby měl kde hrát :-) :-)

  • Babu - 21. 12. 2016, středa, 13:55

    TominoXXL: mě by zajímalo, jak se z názoru vyčte "dobrá informovanost". Dle mě Soča jen prezentoval svůj názor, se kterým se dá v pohodě souhlasit, ale nemusíš tady hned na každého, kdo má jiný názor vybuřovat, že je zaslepený a něco si namlouvá. Je to přece i tím, jaká je kdo povaha a každý z nás může a vidí věci různě..

  • eLucky - 21. 12. 2016, středa, 13:05

    to TominoXXL: Křičet sebepravdivější názory do světa bez jakékoli snahy s tím něco dělat nemá vůbec smysl. Naopak pokud se s tím stavem dotyčný snaží něco dělat, pak je to zcela v pořádku, ale poukazování na problémy v diskuzi je naprosto zbytečné a nepřináší klubu vůbec nic.

  • TominoXXL - 21. 12. 2016, středa, 12:53

    S vyjádřeními "soči" je potřeba souhlasit. Evidentně je dobře informovaný a není zaslepený. I tyto názory jsou potřeba - ne si tady pořád něco namlouvat....

  • KEIKIN - 20. 12. 2016, úterý, 22:50

    soča: S tou poslední větou nesouhlasím. Za prvé není nikde psané, že když bude Slovácko vlastnit majitel odjinud tak je to špatně. A proč by měl sypat prachy do fotbalu jen jeden člověk ? Pokud by byl klub a akademie dobře nastartována, tak by přicházeli investoři i sponzoři sami od sebe. Věděli by totiž, že se jim ty peníze vrátí. Ale to se dnes neděje, protože jsme přizdisráči bez ambicí a bez koncepce. Proto do tohoto projektu nikdo nechce (nechtěl) investovat.

  • soča - 20. 12. 2016, úterý, 20:21

    Zemka musím brát. Je to majitel klubu, dává peníze, bez nich nejde nic. Bohužel díky svým podnikatelským i osobním aktivitám nemá na Slovácko vůbec čas. O tom jaký je pan ředitel „ hospodář“ věděl už pár roků. Myslel si, že se nažere a začne pracovat ve prospěch klubu. Má podle něho ve fotbale dobré konekse. Což bude asi pravda. Nestalo se tak. Škoda, že ze svého času nedokáže víc obětovat pro Slovácko. Kromě pana Valenty asi v regionu není další člověk, který by dokázal financovat ligový klub.

  • ondicz - 20. 12. 2016, úterý, 18:45

    @soča: a co teda ten Zemek, už sem se jednou ptal, fakt mi mě zajímalo jaký máš na něho, vzhledem k tomu co píšeš, názor

  • soča - 20. 12. 2016, úterý, 15:35

    Dawidson, má kritika směřovala k tomu, co tu zanechal po sobě ten, o němž někteří tvrdí, že stabilizoval klub, a že je mu třeba poděkovat. Tomu nemůže věřit ani on sám. Tak to je moc. Tady díky opravdu nejsou na místě. Rozhodně nesměřovala např. k trenérům v akademii se kterými se povětšinou osobně znám. A proto vím, jak na ně ten, kterému někteří děkují, z vysoka kašlal. Vím, jak je pro ně těžké sehnat základní tréninkové pomůcky. A to, že akademie ještě funguje, je dílem toho, že je fotbal moc baví. Víc psát ani nebudu, protože to je na ostudu. Tento stav nemá nic společného s dobře šlapajícím strojem. Na tom se nedá dlouhodobě stavět. Ještě chvíli to dělat stejným stylem, kdy ředitele zajímá jen jeho osobní prospěch a je mu u řiti v jaké kondici je klub, tak katastrofa nás nemine. Takže na tom v jaké kondici klub přenechá ( možná ) pan ředitel svému následníkovi trvám.

  • riedlss - 20. 12. 2016, úterý, 12:31

    Dawidson. vypadá to, že jsme úplně na dně :D Greif: myslím, že je to ztráta času :) k čemu ti budou takové informace?

  • Greif - 20. 12. 2016, úterý, 11:36

    Proto jsem byl tak nasraný, takovým pliváním .. třeba má ale hodně informací kterými mě překvapí a nám otevře oči...a když ne aspoň pro příště budu vědět že to není anonymní pisálek typu artigasa a achjohoška ..

  • Dawidson - 20. 12. 2016, úterý, 09:12

    soča psal: "...totálně zničený klub...bez sebevědomí...bez koncepce...bez ideí...hodnota značky Slovácko v očích veřejnosti nula, pro smích...akademie v kómatu...". Nezlob se na mě, ale jestli tohle je reálné zhodnocení klubu FC Slovácko, tak jsem úplně zaslepený a lidi, kteří obětujou Slovácku nemálo času při střetu s člověkem s takovýmto názorem podle mého nemůžou najít společnou řeč, ale Vaše věc.

  • riedlss - 20. 12. 2016, úterý, 06:58

    pro věci osobnějšího rázu tu funguje i pošta :)

  • soča - 19. 12. 2016, pondělí, 22:41

    Valheru: nemám na nikoho kontakt. Jinak bych tak nevypisoval. Ale v poho. Dáme to.

  • tomisek - 19. 12. 2016, pondělí, 12:51

    Chápu,ale některé reakce na zdejším fóru jsou " nevděčné "

  • eLucky - 19. 12. 2016, pondělí, 11:22

    to tomisek: Myslím že Valheru to popsal přesně... tady něco takového řešit je minimálně úsměvné... na druhů stranu je to lepší než tu házet špinu všude. Nicméně v prostoru jakéhosi anonymního fóra se toto řešit nemá a nedá. To je pak totiž chtě nechtě silně podezřelé ze všech stran. A je jedno jak to myslí nebo nemyslí dotyčný, to není nic proti němu.

  • tomisek - 19. 12. 2016, pondělí, 10:08

    Vidím,že se v pohodě přizpůsobil, takže žádná direktiva

  • Valheru - 19. 12. 2016, pondělí, 10:04

    Ono se to taky často neřeší někde na fóru, ale mailem/telefonicky :-) Nehledě na to, že protistrana může napsat, kdy může a ne jen čekat na to, co navrhnou ti druzí :-)

  • Greif - 19. 12. 2016, pondělí, 08:57

    Většinou funguje že dám na výběr aspoň ze dvou termínů , někomu ale chápu nebude pasovat ani jeden .

  • eLucky - 19. 12. 2016, pondělí, 08:28

    to tomisek: No to sice je, ale taková direktivní. Snad je normální, že když se chceš s někým potkat, že se s ním dohodneš na termínu a místě. Né že mu oznámíš místo, datum a čas a mosí tam byt:D

  • tomisek - 19. 12. 2016, pondělí, 08:22

    A jak to funguje? Toto je podaná ruka!

  • eLucky - 19. 12. 2016, pondělí, 07:51

    to soča: To je vstkutku super čas:D Já teda rozhodně nedojdu:D Takto to jaksi nefunguje, že řekneš den, čas a místo a my sa z tebe po... Časy kdy sme měli dost volného času na to, abysme se věnovali Slovácku defacto na plný úvazek už sů dávno pryč...

  • soča - 19. 12. 2016, pondělí, 07:51

    OK. Předběžně středa 4.1.

  • Greif - 19. 12. 2016, pondělí, 07:45

    Ted zrovna fakt nemuzu, ale po novem roce muzem dat sraz.

  • soča - 18. 12. 2016, neděle, 21:09

    Greife, ve středu v 18.30 na La brusli. Budou tě čekat dva holohlavý chlapi. Neboj, nebude to ruská mafie. Já budu jeden z nich. Vezmi s sebou eLuckyho. Abychom jen nekecali, pokusíme se trošku pomoc. A né, že nepřijdete.

  • Buchlovjak - 18. 12. 2016, neděle, 17:53

    Greife, už nevím jakým způsobem ti vysvětlit, že tu lidem nemáš nadávat. Opravdu tím nikomu nepomůžeš...ono to co píše soča zas úplná blbost není. Jen to tu stojí na neinformovanosti nás fans....

  • Greif - 17. 12. 2016, sobota, 19:48

    ... moznosti nam vse sdelit...

  • Greif - 17. 12. 2016, sobota, 19:46

    Jasne mame tu druheho butchera a reznika.. omg nerikam ze je vse ruzove ale v dane situaci kterou ma pod palcem Zemek klub funguje na dobre urovni.. Nebo mas nejake lepsi zpravy kterymi by si nas chtel obohat? Nefunkcni Bcko, treneri, 19tka ci dorostenecke ligy? Jak vidim ty vse znas a vis.. Tak mas moznosti nebo jedinne co uslysime jak zas nekdo pije na tomaci?

  • huhu - 17. 12. 2016, sobota, 19:43

    soča: v jaké situaci se prosímtě klub nachází? jestli ti není 13 tak jistě víš, v jakých sračkách se klub nacházel za řezníka. To že je klub stabilizovaný, hraje ve středu tabulky, dává šanci mladým..ti přijde že se potápí? Nehraj si tu na manažeris, pojmenovat a odstranit chyby, tak je pojmenuj ty hrdino! Nejsou peníze, a bez peněz stojíš na místě vždycky. Si myslíš ze takový podnikatel jako je Zemek, obklopený TOP managamentem zná stav slovácka hůře než ty, internetový remcal co mu právě maminka donesla večeři? Čekají nás na slovácku nové časy, tak si toho musíme vážit

  • ondicz - 17. 12. 2016, sobota, 18:42

    @soča: a Zemek teda v tom hraje roli jakou? je mu jedno kam sype peníze, lžou mu, chce to potopit?

  • soča - 17. 12. 2016, sobota, 17:40

    Ten kdo spokojeně tančí na horní palubě na půl potopené lodi a není schopen najít, pojmenovat a odstranit chyby se utopí. Jedna rovina věci je fandění a druhá fungování klubu. To, že řeknu v jaké situaci se klub nachází, nemá nic společného s fanděním a podporou klubu. A jestli se stane ten zázrak, že klub bude mět nového ředitele a ten nám odhalí pravý stav věcí ve Slovácku, tak věz, že to co jsem napsal je slabota.

  • TominoXXL - 17. 12. 2016, sobota, 12:37

    Naivní telata, která děkují Bc.za odvedenou práci, nemají na stránkách fanoušků co dělat... Přesně vás tady Bc.opíjel X let rohlíkem

  • tomisek - 17. 12. 2016, sobota, 09:10

    Dawodson: realita chlapče, realita

  • Dawidson - 17. 12. 2016, sobota, 08:51

    Jestli to ještě někdo nepochopil, tak ČERNOMYŠLENKÁŘI NEMAJÍ NA STRÁNKÁCH FANOUŠKŮ, CO DĚLAT!

  • soča - 16. 12. 2016, pátek, 21:53

    Slovácko je v současnosti totálně zničený klub. Bez sebevědomí, bez koncepce, bez ideí. Hodnota značky Slovácko v očích veřejnosti nula, pro smích. Akademie v kómatu. Novému řediteli (pokud nějaký přijde ) bude trvat několik roků, než to dá do pořádku.

  • kecipep - 16. 12. 2016, pátek, 12:43

    To by Zemek nedovolil :-)

  • Hory - 16. 12. 2016, pátek, 12:17

    Jo kéž by si ze Slovácka chtěl Komárek udělat svoji hračku jak Křetínský.

  • eLucky - 16. 12. 2016, pátek, 10:45

    to Prosto: Tipoval bych, že je to trošku důsledkem toho, že se Slovácko sbližuje s ambiciózním Hodonínem;)

  • Ferda1 - 16. 12. 2016, pátek, 10:04

    Někde řekl,že má slovácko a celý region rád a je mu tady dobře. Tak třeba někdy. On je kořeň šikovný. Nechápu,proč zrovna krejčímu nějak extra děkovat? Určitě je hodně dobře zaplacený za to co dělá. Vám někdo tak děkuje v práci? Dělat svou práci zodpovědně a dobře je samozřejmostí

  • Prosto - 16. 12. 2016, pátek, 09:47

    Nevite nekdo z jakeho duvodu byl v kine na ukonceni roku p. Komňacký? A jestli treba nebude zastavat do budoucna neakou fuknci v klubu? :) to by byla bomba

  • ozie - 15. 12. 2016, čtvrtek, 14:11

    Zrovna Doškův příchod by si Krejčí privlastňovat neměl. Naopak. A to fakt vím, o čem mluvím.

  • riedlss - 15. 12. 2016, čtvrtek, 13:30

    přesně, bc. měl své plusy a mínusy. Článek je jen jeho oblíbená óhraná básnička. Dovedl bych si jej představit na jiné pozici. Té stávající již nemá co nabídnout.......

  • eLucky - 15. 12. 2016, čtvrtek, 13:06

    to vajdik: Já neříkám, že je to dostatečné za 8 let práce a že mi to stačí, já enom říkam, že v tomto směru odvedl jako manažer dobrů prácu. O vztahu klubu k fanouškům se vůbec nemá smysl bavit, protože je na nule, ale s ohledem na to jak na to klub sere, tak možem byt rádi, že je alespoň na té nule. Teď je čas a možnost nastartovat to na jiné úrovni, ideálně na takové jaků chceme jako fanoušci, aby klub-fanoušci byli opět defacto jedno tělo. Tak jako tomu bylo bezprostředně po euforické záchraně klubu z rukou Řezníka.

  • TominoXXL - 15. 12. 2016, čtvrtek, 12:38

    Takových pseudomanažerů jako je (byl) Bc.je bohužel tato republika plná.... Hodně toho nakecají a nikde nic... A to je (byl) případ Bc... Ale vymlouvat se umí hezky (viz článek s ním)

  • TominoXXL - 15. 12. 2016, čtvrtek, 12:36

    "Fanoučci děkují, neustálí internetoví remcálisti, budou remcat furt" ... člověče ty jsi úplný chudák... Fanoušci s průměrným IQ odchod Bc.oslavují, ty - chudák co udělá 20 pravopisných chyb v jednom odstavci - děkuješ ...

  • vajdik - 15. 12. 2016, čtvrtek, 12:24

    eLucky - co se týče předváděné hry tak rozhodně couváme, co se týče výsledků, nebral bych hodnocení podle aktuálně 8.místa, na 14.místo máme náskok 3b! Pro fans rozhodně taky kupředu nejdeme, ať se to týká fansshopu, programu, nějakého slosování atd...škoda že před Vánoci jsem nezaregistroval možnost návštěvy stadionu a prohlídku tzv. síně slávy...atd, a jak tu někdo napsal že za 8let přivést Doška a o to se opírat v každém rozhovoru, už by to asi chtělo jinou písničku...

  • eLucky - 15. 12. 2016, čtvrtek, 12:18

    to kara: Kdybysme cůvali, tak už sme ve druhé lize...

  • karagavrylydys - 15. 12. 2016, čtvrtek, 11:49

    Došek, jako výsledek 8-leté práce, je docela málo. A otázkou je, jakou má Bc. vůbec zásluhu na jeho příchodu. A nemyslím si, že stojíme na místě, bohužel couváme.

  • Skein - 15. 12. 2016, čtvrtek, 11:14

    tady někteří jen kafrají, co s takovýma...bc měl svoje plusy a minusy, ted byla stagnace, do očí bíjící ...proto je potřeba nový impuls ve všech směrech..

  • Greif - 15. 12. 2016, čtvrtek, 10:55

    Oni se nezmůžou ani na permicu ..asi tak

  • eLucky - 15. 12. 2016, čtvrtek, 10:55

    Minimálně zato, že sem dostal dnes už legendu Libora Doška mu poděkovat možem. Otázka je jak moc to byla jeho zásluha. Nicméně v době příchodu byl Došek všemi proklínaný jako strašný lokeťák a tady se z něj stala legenda se vším všudy. A i to, že za minimální náklady jsme se relativně v klidu drželi v lize je i jeho zásluha. Samozřejmě to má i tu druhou stranu mince, že sme se posledních 8 let stojíme na místě.

  • huhu - 15. 12. 2016, čtvrtek, 10:35

    to bylo pro karagavrylydys :)

  • huhu - 15. 12. 2016, čtvrtek, 10:35

    kecipep: za několik let stability klubu, první ligy, Doška...je x věcí co se mu nedařilo, ale jakousi práci tu odvedl, místní sorta lidí se zmůže akorát na: ,,krejčí ven"..tak to vám gratuluji :)

  • kecipep - 15. 12. 2016, čtvrtek, 10:32

    Kara: Tak je třeba se dívat na celých 8 let a za aspoň část práce mu snad poděkují i jeho největší odpůrci :-)

  • Greif - 15. 12. 2016, čtvrtek, 10:30

    Fanoučci děkují, neustálí internetoví remcálisti, budou remcat furt

  • karagavrylydys - 15. 12. 2016, čtvrtek, 09:49

    Osobně nevidím jediný důvod, za co Krejčímu děkovat.

  • TominoXXL - 14. 12. 2016, středa, 21:07

    jedno díky ano.......... jinak mi ti koreknost leze krkem.......

  • huhu - 14. 12. 2016, středa, 20:06

    TominoXXL: ač jsem názoru, že Krejčí nemá slovácku co dát, tak pokud odejde, tak bych se mu sluší spíš poděkovat. Z hovna bič tu pletl x let, to že nemá kvality to posunout dál je věc Zemka, který to měl vidět dřív. Krejčí byl a ještě stále je velkou a důležitou součástí minulosti fotbalu na slovácku, a ač se to někomu nezdá, tak ta minulost byla relativně úspěšná. Jedno díky si od fanoušků zaslouží

  • TominoXXL - 14. 12. 2016, středa, 20:00

    "naše společnost má systém své práce, která je v uvozovkách skrytě obdivována drtivou většinou odborníků z celé republiky." .... :-))))))))))))))))))))))

  • TominoXXL - 14. 12. 2016, středa, 19:56

    neděkujem, vypadněte, vážně toho bylo dost :-)

pristi
 Další články:
28. 12. 2016, středa, 17:45 - Slovácko se mění. Ředitele Krejčího střídá Pojezný. Kouč Levý manažerem?
27. 12. 2016, úterý, 11:05 - Do nového roku bez Krejčího
22. 12. 2016, čtvrtek, 20:46 - Více než 25 000 Kč pro dětské oddělení! Díky všem!
14. 12. 2016, středa, 19:32 - Na jaře chceme v tabulce výš
11. 12. 2016, neděle, 13:30 - Kapitán Slovácka Veliče Šumulikoski: Závěr vyšel nad očekávání
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace