*
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Šumulikoski končí. Kapitán Slovácka zanechal v lize otisk, na jaře ale nehrá

22.05.2018, úterý, 12:21
velice-sumulikoski_kapitan_velky.jpg

Další loučení borce, který zanechal v české lize významný otisk. Aktivní kariéru podle informací deníku Sport uzavírá Veliče Šumulikoski (37), ještě na podzim kapitán Slovácka. Na jaře ho zabrzdilo zranění a do rozjetého vlaku už nenaskočil. Nyní se řeší jeho možné začlenění do klubových struktur. „Mám s ním nadstandardní vztah a bavíme se, co dál. On sám musí poznat, co chce a rozhodnout se. Klasický trenér z něj asi nebude,“ uvedl šéf klubu Petr Pojezný.

Na rozlučku v ostrém zápase už nedojde. Makedonec Veliče Šumulikoski, který se s rodinou usadil v Česku, ke svému 170. utkání v nejvyšší soutěži za Slovácko nenastoupí. Doběhl ho věk i zdravotní stav, v klubu jeho srdce mají zelenou mladí. „Mluvil jsem o tom s ním. Na jeho místě se na jaře dobře chytl Janošek, překvapil nás. Bylo těžké do toho sahat,“ řekl trenér Michal Kordula (40), záložníkův nedávný spoluhráč.

V jarních odvetách nedostal Šumulikoski v lize ani minutu. Před prvním duelem v Ostravě měl být v základu, ovšem onemocněl. Po uzdravení naskočil ve čtvrtfinále MOL Cupu v Jablonci, ale tam se zranil. A nová šance nepřišla. Mužstvo šlapalo s novými lídry. „Možná by si zasloužil nastoupit, ale pořád jsme byli pod tlakem,“ řekl Petr Pojezný, předseda představenstva klubu. „On sám asi neví, kam ho to po kariéře zavane. I u nás má šanci, ale musí to být v našich možnostech,“ doplnil.

Nedošlo ani na Šumulikoského nasazení do sobotního derby se Zlínem, v němž se mohl oblíbenec fanoušků rozloučit s domácím stadionem. „Škoda že to nevyšlo. Situace tomu nenahrála,“ připomněl Kordula, že Slovácko stále bojovalo o záchranu. Veterán si občas kopnul za juniorku, bylo to vyloženě na něm. „Když chtěl, tak šel,“ informoval kouč, který u týmu na 99 % zůstane.

Svou misi splnil, na jaře Slovácko prohrálo dosud jen dvakrát. Dokázalo remizovat se Spartou, na Slavii i v Plzni. Kontrakt běží Kordulovi dál, nikdo se ho nechystá vypovědět. „Smlouvu má nastavenou tak, že se postupně vylepšuje. Ještě budeme mít sezení, ale bylo by divné, kdyby skončil,“ potvrdil Pojezný.

Jméno Heslo
text
  • salash - 26.05.2018, sobota, 08:32
    (0)

    Jede dnes někdo do Jablonce? Já jo, na kole z Mladé Boleslavi, a to si nedělám prdel :-), tak jestli tam potkám někoho, kdo mi zavolá rychlou :-)

  • egi - 25.05.2018, pátek, 21:21
    (0)

    Žeby nastupoval do železáren?

  • huhu - 25.05.2018, pátek, 20:19
    (0)

    Babu: jo pardon :)

  • Babu - 25.05.2018, pátek, 18:20
    (0)

    Huhu: tak znovu.. Irakli není v ČR, jel.si vyřídit pracovní vízum ..

  • huhu - 24.05.2018, čtvrtek, 20:40
    (0)

    proti jablonci bude chybět Havlík, Zajíc a Divíšek. Pravděpodobně také Juroška a Petr. Tak to tam pojedeme s mateřskou školkou :), jestli za tohoto stavu nenastoupí Irakli tak se vážně naseru

  • hešpy - 24.05.2018, čtvrtek, 19:54
    (0)

    No tak je jasné, že dali víc gólů než mladí hráči v jiných klubech, protože místo nich nebyl nikdo zkušenější.

  • zdrh - 24.05.2018, čtvrtek, 19:39
    (0)

    8 golů zajíce je plus minus na útočníka solidní číslo, 10 by bylo lepších, ale to je dobré. Problém je, že se málo přidávají další hráči - Havlík 4 (OK, ale vše dal ve 2 zápasech), Daníček 3 (z jeho pozice OK), ale pak je to bída - Petr 1, Navrátil 0, Sadílek 1, stopeři 2 (oba Hoffmann). Tady vidím problém v malé produktivitě těch dalších hráčů.

  • hešpy - 24.05.2018, čtvrtek, 16:05
    (0)

    Je to tvůj názor, Huhu, ale několik posledních zápasů když nastoupil Zajíc hrálo Slovácko spíš v 10.

  • vajdik - 24.05.2018, čtvrtek, 15:23
    (0)

    Já bych se tu nechtěl hádat a polemizovat kdo je lepší a kdo horší, v jednom se asi shodneme, Kubala zatím na ligu nemá - daleko více by mu prospelo hrát každý víkend nez sem tam naskocit do ligy... a v případě zranění nebo ztráty formy zajíce do utoku nemame nikoho. Je otázka, zda pan Zemek vůbec chce investovat do utoku, zda reditel Pojezný bojuje za to posílení a zda sportovní reditel Levy nekoho v moznostech slovácka v hledácku ma... Je otázka zda Irakli má po pul roce adaptace na ligu a nebo se dovede zase jiný Irakli či Kone a bude se tu půl roku zapracovávat a dohánět treninkové manko a pak zase v zimě NIC... Tak snad budeme v létě nějak potěšeni :)

  • huhu - 24.05.2018, čtvrtek, 14:06
    (0)

    hešpy: jenom si věčně stěžovat, to zase umíš ty...napsat u útočníka: ,,dal sice goly, ale..." je komické. Z tvého komentu vyplývá pouze to že Zajíc neumí nic, jenom dávat goly :). Ten střelec Wágner dal za poslední 4 roky průměrně 6 golů v sezoně, za celou kariéru 6 a pul. My tu máme konečně mladého kluka, střelce, který chce na sobě pracovat, nejlepší střelec mužstva, ale pořád je to málo. Tvůj komentář je opět mimo, kdyby totiž Zajíc daval goly, byl rychlý, měl hlavičky, obratnost, techniku...hrál by ještě ve slovácku? Kubala v současné době rozhodně lepší není a nezměnil to ani gol proti plzni...proměnil by Zajíc to co KUbala v plzni? a proměnil by Kubala to co Zajíc v jiných zápasech?

  • hešpy - 24.05.2018, čtvrtek, 13:04
    (0)

    Třeba by se nic nezlepšilo, ale podle mě je Zajíc ještě horší než Kubala. Zajíc dal sice góly, ale hodně toho taky zahodí, zajímalo by mě jestli by proměnil to co Kubala v Plzni. Navíc opravdu není rychlý, nemá dobrou techniku, spoustu slibných brejků naprosto zazdil, hlavičky nemá taky nic moc. Tak nevím no, útočník je potřeba, ale stejně se zase nebude nic dít.

  • Babu - 24.05.2018, čtvrtek, 12:59
    (0)

    vajdik: ale já netvrdím, že Wagner by pro nás nebyl dobrý, já jen říkám, že dal stejně gólů jako Zajíc a pokud by nehráli v útoku spolu, tak by se třeba nic nezlepšilo. Pokud by to byla výměna kus za kus, tak by třeba nepřinesl víc branek. Anebo taky jo, třeba mu neseděl v Karviné typ a styl hry.. všichni tu jen teoretizujeme, jen já su úsměvná a ty víš vše do posledního puntíku :-)

  • vajdik - 24.05.2018, čtvrtek, 10:40
    (0)

    Roky Klub Jinak Tomáš Wágner - 28let, 12/13 Příbram 6branek, 14/15 MB 10, 15/17 Jablonec 8branek, 17/18 Karviná 11 branek. Jde o to zda takového hráče FCS je schopno z Karviné zaplatit, zda o něj nebude zájem i někde jinde. Ale mít v útoku Zajíce a Wagnera a Kubalu pustit na rok (stejně jako byl Sadílek) do II. ligy tak jsme zase o něco silnější. Každý ligou prověřený utocník něco stojí, dle mého ale lepší jít touto cestou, než brát hráče jako Kone, Tetteh, Irakli atd - cizinci kterým trvá zapracování, jazyková bariéra, častá zranění a také uplne zadarmo tady nejsou.

  • vajdik - 24.05.2018, čtvrtek, 10:09
    (0)

    babu - někdy ty tvoje argumenty jsou fakt úsměvné, jednou daty s E-luckym dáváte za vzor Doška - ten přišel z Teplic a kolik že tam dal branek? A jednou je tu diskuze o utocnikovi, všichni vidí ze krom Zajíce tu nikdo není a co Slovácku strašně chybí je zkušený golový hrotak, jako třeba právě ten Wagner, Doležal, Řezníček...a když se tu nastavilo téma posily (aby se tu neřešil ten Zlín), tak taky neneguj z té druhé strany ;-) Ono, a píšu to celou sezonu, Kubalovi by pasovala druhá liga aby pravidelně každý víkend hrál mistrák, takto se tu jen zabíjí tím že občas hraje občas ne....a ligové mužstvo potřebuje minimálně DVA utocniky a rozhodně jednoho ligou zkušeného.

  • Skein - 24.05.2018, čtvrtek, 09:24
    (0)

    to bylo zase počteníčko, něco jsem raději už nečetl, takové blitky. Šumi je kápo, o tom žádná. To samé i jiní kluci,co nechají srdce na trávníku za náš klub. Poděkování je slušnost, uvidíme co přinesou další dny. Doufám a přeji si, aby zde zůstal. Ale musí být zájem z druhé strany a dát k tomu nějaké adekvátní podmínky. Také si myslím, že by neseděl rád jen v kanceláři, musel by to nějak promyslet i skrz děti. Aby to nějak skloubil. Držím palce, ať výjde. Nová krev by s zde hodila - nová energie apod. ;)

  • Babu - 24.05.2018, čtvrtek, 07:41
    (0)

    Jinak ten váš Wagner dal letos 8 gólů a v minulé sezóně 3. Zajíc dal letos 8 gólů a v minulé sezóně 5. Samozřejmě Wagner je zkušený vyzrálý útočník, třeba by se se Zajícem doplňovali, ale pokud by to měla být jen výměna kus za kus, tak by nás třeba ani nevytrhl..

  • Babu - 24.05.2018, čtvrtek, 07:39
    (0)

    peetrs: já to pochopila tka, že to myslel ironicky.. zrovna Kordula dle mě nenabádá hráče k pádu

  • Buchlovjak - 23.05.2018, středa, 23:07
    (0)

    A co se týče Vukadinoviče tak to je normální "morální chudák" a stejně tak i pan sudí. V tomto ohledu mě vytáčí jak si spousta "odborníků" ze Slovácka myslí, že to naši odchodili. Což se teda ani náhodou nestalo. Odmakali to a že máme bídnou koncovku moc dobře víme. To že černoprdelník foukl takovou pentli to je na solidní proplesk pana sudího.

  • Buchlovjak - 23.05.2018, středa, 23:01
    (0)

    Já tady nebudu dnes psát o tom s kým souhlasím a nesouhlasím, ale taky mě sere, že neproběhlo rozloučení a ještě asi před týdnem se ke mě dostalo info že Šumi končit nebude, ale to asi nebylo míněno na jeho aktivní kariéru. To že je v klubu něco špatně si teda troufám tvrdit i já. A vůči Veličemu mě to sere mnohonásobně. I když zase vím, že to naprosto skromný člověk, kterému je vlastně jedno, že nebyla rozlučka, ale o to více to štve mě jako jednoho z nějskalnějších fanoušků. To že po několika letech v cizině přišel zpět a odmakal tu u nás spoustu zápasů a jak dýchal pro klub se jen tak nevidí. Za mě je to prostě pááááááán. No a někdo tu psal, že by měl dělat agenta pro Balkán. To on přece už dávno dělá jen mu házel klacky pod nohy pan tunelář Krejčí. A taky rozhodně nebude chtít sedět na prdeli v teplém kanclíku a určo je právě on ten kdo bude jezdit a jezdí po Evropě řešit nové talenty. Teď je otázkou zda to bude dělat pro náš klub, jen na sebe nebo pro někoho jiného. Nedivil bych se kdyby to dopadlo tak, že z toho budeme mít jako klub úplné hovno. A to mě fakt ale fakt neskutečně sere! Omlouvám se za silná slova ale je to tak. Nazdar a FCS nafurt!

  • peetrs - 23.05.2018, středa, 22:20
    (0)

    Určitě chyba rozhodčího, spíše však úmysl - čekal na to, ani chvilku nezaváhal. Pokud to takto chtěl posuzovat, tak při standardce Slovácko tam visel Jiráček na Kubalovi mnohem déle a navíc byl Kubala v pohybu, to měla být taky pentle. Výrok Kordula "...hráče bych za to pochválil" se mi jeví poněkud nešťastný. Kujwa Michale uč kluky fotbal, ne divadlo...

  • celtic - 23.05.2018, středa, 20:21
    (0)

    za me jednoznačně chyba rozhodčího,který když viděl neschopnost Zlína dát gól,tak už jen ke konci zápasu hledal záminku písknout pentli,,,nejvíc mě však mrzí zahozená tutotvka Kubaly ,který v brejkové situaci dva na jednoho,nesmyslně střílel pres bránícího hráče a připraveného brankaře a místo toho raději nepřihrál na zcela volného Navrátila,před kterým byla zcela odkrytá brána....dvě penalty už by snad ten černý blb nepískl i když kdo ví???...očekávám i zářez v Jabkách,pokud by jim to proti nám náhodou nešlo

  • fcs - 23.05.2018, středa, 18:58
    (0)

    A pred dalsi sezonou jsem o moc klidnejsi nez pred tou posledni,protoze nam jasne hraci ukazali ze na to maji,tak pokud nikdo neodejde a privedeme 1-2 hotove hrace, tak muzem byt hodne nebezpecni

  • fcs - 23.05.2018, středa, 18:56
    (0)

    Clovekktery rekne, ze to byla Danixkova chyba snad nikdy nemohl hrat fotbal, at chces udelat jakykoliv pohyb tak pouzivas i ruce,mozna je tam v tomto pripade nemusel davat, ale je to pouze chyba rozhodciho... Od hracu sem videl nasazeni,tak jak cele jaro a ja osobne jsem radsi ze se hralo o zachranu az do konce, nez aby jsme hrali nudny stred ligy

  • a jé - 23.05.2018, středa, 18:54
    (0)

    když jeden trenér řekne dopadlo to jak mělo ,druhý to v naprostém klidu přijme aniž by cokoliv podotkl tak to vypadá divně co si budem nalhávat ať chceme nebo ne je to ztráta dvou bodů i když to bylo předposlední kolo a navíc v takovém zápase leda že by se chtěl tr. Kordula stát remízovím králem v tom případě to chapu

  • Maja - 23.05.2018, středa, 18:33
    (0)

    "rukama sahat na hrace ve vápně je chyba" – LOOOOOOOOOL hrál jsi někdy jakýkoliv kontaktní sport? podívej se někdy na jakoukoliv galerku ze zápasů... kdybys v souboji tělo na tělo nepoužil ruce, mužeš ten míč soupeři rovnou darovat. čus :D

  • guerero - 23.05.2018, středa, 17:16
    (0)

    Chlapi nehádajte sa,stejně to nevrátíme,můj názor je takový,že rozhodčí je kokot a Vlasťa mu prostě nechtíc dal příležitost,aby nás zařezal a on toho využil,samozřejmě kontakt tam byl,ale určitě ne penaltový. co sa týká posil,tak souhlasím s vajdikem,Wagner z Karviné by pro nás byl skvělý borec do útoku!

  • hešpy - 23.05.2018, středa, 17:16
    (0)

    Wagner by byl fajn, ale obávám se, že mimo možnosti. Bohužel to zase vidím na Zajíce s Kubalou, což se někomu může líbit, ale já z toho nadšený nejsem.

  • Bayern Munchen - 23.05.2018, středa, 17:06
    (0)

    vajdik: souhlasím s tebou, přesně tak to vidím i já, ale pokud tady nenapíšeš že Daníček za nic nemůže, tak tady budeš za blbce a kdo ví za co ještě, ale přesně jak píšeš první chyba Daníčka a následně rozhodčího, který na to Zlíňákovi skočil. A jednou rozhodčí pískne, příště za stejnou věc nemusí.

  • Valheru - 23.05.2018, středa, 16:39
    (0)

    vajdik: chyba Daníčka? Jinak normální? Běž mu to říct do očí a přestaň se schovávat za nick. Hele, až bude fotbal bezkontaktní sport, tak možná, ale i když to neudělal nejzkušeněji, za tohle měla být žlutá za simulaci a ne pecka.

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 16:24
    (0)

    kecipep - tak tak, jak píšeš, za mě Wagner z karviné

  • stolmor - 23.05.2018, středa, 16:22
    (0)

    Kecipep to se mylis zase tady nwktere znamw firmy budou vyrvavat ze jsme neposilili a spadnem. To je vic nez jiste

  • kecipep - 23.05.2018, středa, 16:08
    (0)

    Evidentně se názory nikdy nesetkají a už to nevrátíme ... Radši začněte spekulovat o transferech, u toho se aspoň nepohádáme.

  • jjirin - 23.05.2018, středa, 16:00
    (0)

    vajdik: chytat za slovo to ti jde...roh neroh...standartka nestandartka...to se prostě nepíská. Čemu nerozumíš? Proč mám pocit, že ti nejde ani tak o samotnou situaci, ale zejména o hlavního aktéra...Plivnout si na ty, které nemáš v oblibě... Myslím, že nemusím psát příjmení hráčů, jako je Vlasta, Milan, Marek....

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 15:53
    (0)

    kecipep - naposled a budu se opakovat, rukama sahat na hrace ve vápně je chyba, to že se to nekdy piskne a nekdy ne, chyba, to ze danicek v 80.min dal možnost písknout penaltu za sahani rukama po hraci ve vapne - chyba, nebylo to vůbec nutné... Dost uz na toto téma, jsou tu lidé co budou obhajovat Danička, já říkám v první radě jeho chyba pak rozhodčího, kdyby tam ty ruce nebyly rozhodčí tu penaltu nepískne.

  • kecipep - 23.05.2018, středa, 15:43
    (0)

    V řadě případů se to netrestá? V 99,8 % se to netrestá, protože při fotbale se používají u ruce, naprosto běžná věc. V tomto případě chyba pouze rozhodčího, Daníček si ho prostě držel kousek od ksichtu, kdyby se chtěl náhodou otočit. Představte si fotbal, kdyby hráči měli svázané ruce za zády a běhali by proti sobě jak býci hlavami napřed. Prostě zářez i dle všech odborníků, novinářů ..

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 15:39
    (0)

    jjirin - navíc toto nebylo ani při rohu ani při standartce ono víc je to videt ;-)

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 15:37
    (0)

    jjirin - v první řade snad chyba Daníčka, pak rozhodčího ne? To že se to v řadě případů netrestá (viz zápas Slavia - Slovácko) a v jednom případě z mnoha ano. Takže napsat že Vlasta je defakto bez viny - sorrko, může napsat jen ....

  • jjirin - 23.05.2018, středa, 15:32
    (0)

    Ale vždyť takových držení je při každém rohu a každé standartce, to přece vidíš jestli nejsi slepý.... Běžná záležitost, takže za mě chyba rozhodčího, ne chyba Daníčka. Navíc na něho sotva položil ruku...

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 15:25
    (0)

    Babu - já vlastu neobvinuju ze prodal zapas, nevim proc se to tady na foru tak snazis podat, ja jen nechapu a souhlasím s BM, ze vlasta není zadny zelenac v lize ale takto v 80.min před zraky rozhodčího sahat po hraci rukama když je v oblezení bílých dresů byla totální hovadina a jeho chyba která pak nese pachuť toho, že se spekuluje bylo či nebylo to domluvené!!! Nikdo se pravdu nedoví hráči mohou brečet jak chtějí, ono už jen to divadelnictví u všech fotbalistů jak je bolí sebemenší kontakt a pak v TV vidíš jak to bylo v reálu vážné něco vypovídá...

  • Bayern Munchen - 23.05.2018, středa, 12:59
    (0)

    FansHonza: ano, sportovali. V zápalu boje udělá člověk cokoliv, máš pravdu, ale jít takhle zbytečně do hráče v 80 minutě, před očima hlavního rozhodčího, který utíká z vápna, je pro mě nepochopitelné. A pokud už bych tedy byl v tom zápalu boje, tak mu budu chtít odebrat balón nohama a ne se po něm ve vápně sápat rukama. Co vím, tak fotbal se hraje především nohama, pokud tedy nejsi brankář. Ale to už je jedno, zachránili jsme se a to je hlavní. Jen mě osobně dost mrzí, tady to pomáhání Zlínu, když si vezmu, že oni nám nikdy ani jeden bod u nich doma nedali zadarmo, tak mi už třetí sezónu po sobě jsme s nimi před vlastními fanoušky nevyhráli. Je to smutné a myslím si, že všechno tohle napomáhá tomu, že si pak lidi myslí, že výsledky jsou řízeny úplně odjinud a divák se jde pouze podívat na to divadlo. Kdy následně vypadá, že si z něho dělají hráči s vedením srandu. Takhle se zvýšení počtu diváků na stadionu nikdy neprojeví... Ale jak píše vajdik, je to v každém sportu a ve fotbale také. A Daníčka už neřešme, můj oblíbený hráč to není (je to můj názor, vím, že zase tady budou někeří psát, že to je super fotbalista, a lepší tu nikdy nebyl), pro mě je větší osobnost a taky fotbalista Šumi, s kterým se tedy moc dobře vedení nerozloučilo. Ale tak třeba to ještě napraví...

  • Babu - 23.05.2018, středa, 12:23
    (0)

    vajdik + BM: to je hnus, co jste tu vyblili. Zpětně rozebírat po milimetru pohyb hráče ve vápně a řešit jakési milisekundy.. byl to normální souboj ve vápně, to, že ho sudí pískl, je chyba sudího a ne Daníčka. A to, že to dle Petržely dopadlo "jak mělo", je jen jeho názor. Podle nikoho ze Slovácka to nedopadlo, jak mělo. Měli jste se jít na kluky podívat po zápase, jak jim bylo. Že vás hanba nefackuje, podsouvat tady takové názory.

  • eLucky - 23.05.2018, středa, 12:12
    (0)

    To už fakt nemá smysl sem něco takovým .... psat. Bohužel...

  • kecipep - 23.05.2018, středa, 12:00
    (0)

    Typické čecháčkovství. Tohle se ale promítá z morálky těch jedinců v běžném životě, gratuluji. Pak se divme, co se nám to z obyvatelstva vyrekrutovalo do politiky.

  • FansHonza - 23.05.2018, středa, 11:31
    (0)

    ...a co Daníček dělá pro Slovácko.

  • FansHonza - 23.05.2018, středa, 11:29
    (0)

    Neskutečné... Sportovali jste někdy? Víte, co je to zápal boje? Ono se to z gauče hezky povídá, jak se která situace má řešit. Pokračujte tady v tom podezřívaní Daníčka a nezbude nám tu jediný odchovanec, co pokládal na jaro život za Slovácko. Opravdu, to je umění lidí v Česku šťourat se v tom největším nesmyslu, namísto aby se ocenilo, co někdo dovede. V tomto případě, co tým Slovácka na jaře dokázal a předvedl.

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 11:23
    (0)

    dalšími zápasy v nedávné historii co si jen vzpomenu, Jablonec - Příbram, Sparta - Plzeň ale jak říkám je to všude a ve všech sportech. Škoda jen že pro fandy Slovácka už je to druhá taková zkušenost a po zápase s Brnem tento škraloup věřit nevěřit v čistotu zápasu bude...

  • vajdik - 23.05.2018, středa, 11:10
    (0)

    Já musím souhlasit s BM, to stejné jsem říkal hned po zapískání penalty, nebyla, ale proč Daníček po hráči sahal rukama když ten hrac Zlína sel mimo uhel branky a vyvazel balon na stranu kde bylo kolem nej dalších mnoho hráčů v bílém dresu. Nojo uz to nevrátíme, pravdu se nikdy nedozvíme ale škoda že se takové zápasy v českých podmínkách pravidelně opakují. Viz zápas hokej KV-Litvínov...

  • Bayern Munchen - 23.05.2018, středa, 07:51
    (0)

    stolmor: ano dovoluji, jako fanoušek se od tebe odlišuji v tom, že mám jiné názory na český fotbal a určitě nejsem jediný. Dále bych ti rád připomněl, že jako fanoušci FCS se honosili i fanoušci z Púchova a jak to vypadalo po Zlíně ti říkat ani nemusím. To že klub za to zaplatí nemalé finanční prostředky a kdo ví zda z toho ještě nebudou i nějaké disciplinární sankce, tak to ti asi nevadí. Já mám pouze jiný názor než ty, a nikdy klub za mě neplatil ani kačku spíš já ho podporuji nákupem permanentky, atd. A určitě ve vedení budou raději když budou mít fanouška, který nedělá bordel a jenom má jiný názor na věc a poctivě své vydělané peníze předá Slovácku za nákup různých suvenýrů a vstupenek. Takže pomlč a to že označuješ lidi za špinu a odpad o tobě velice svědčí. Kdyby jsi si přečetl i názory různých odborníků, tak by si zjistil, že i oni mají pohled na poslední dvě kola ligy trochu zvláštní s tím, že očekávají věci, které by si kolikrát nečekal, ale takový je český fotbal. Jediné co umíš a je to patrné s tvých komentářů tak je se pouze navážet do lidí, nikde jsem tady nečetl od tebe něco jinehé než urážky a útoky na fanoušky FCS, jenom kvůli tomu, že mají jiný názor než co si myslíš ty. Jo a nevím, proč bych měl podávat trestní oznámení, vždyť se o tom vědělo, jak to dopadne již dopředu a taky to tak skončilo. Tak o co ti jde :-) Penalta byla taková jaká byla, a pokud si pamatuji Zlín za celý zápas nevystřelil na branku, a pokud si viděl kde byl v okamžiku Daníček, když byla písknuta penalta, tak jsi taky mohl vidět, že ten Zlínský hráč by ani nevystřelil na branku, kolik kolem něho bylo hráčů Slovácka, ale Daníček zkusil bezmyšlenkovitě použít ruku a hráč se skácel na zem, myslím si, že to šlo zahrát úplně jinak a žádná penalta by se nekopala, dal pouze tu možnost ji písknout i když to Vukadinovič přifilmoval... Tak jsou všichni spokojeni, jak to řekl i trenér Zlína, dopadlo to tak, jak mělo...

  • Hory - 23.05.2018, středa, 07:30
    (0)

    Tada je zase bouře ve sklenici vody. V příštím domácím utkání, resp. před ním, vedení Šumimu jistě poděkuje po ukončení jeho kariéry za vše, co pro Slovácko udělal a bude to vyřešené a vše důstojně uzavřené. A klidně může nastoupit pokud bude chtít i na pět minut, neboť bude nový ročník, tak snad tam ještě o tolik nepůjde jak v utkání se Zlínem, kde vzhledem k vývoji utkání a důležitosti to prostě nešlo.

  • stolmor - 22.05.2018, úterý, 22:33
    (0)

    Bm ty si jeste dovolujes sam sebe nazyvat fanouskem. Ty takova spina, ktera hned tady zacne vypisovat jak to vlasta prodal. Ze se nestydis. A je smutne ze se takovy odpad jako ty muze honosit fanousek fcs. Jestli mas jeden jediny dukaz tak bez na policii podat trestni oznameni. Ale mas hovno, spinis klub a vymyslis si. A spinis pri kazde mozne prilezitosti. Jestli mas aspon trochu moralky bez na neblizsi trenink a vsem rekni ze to prodali. Vsem na klubu rekni ze to delaji spatne, ze jim vsem ukazes jak se to ma delat. Ale na to nemas protoze by ses akorat tak posral.

  • peetrs - 22.05.2018, úterý, 22:11
    (0)

    Šumi já pááán a zůstane v našich srdcích. Věřím, že ještě přijde odpovídající rozlůčka... Stejně tak věřím, že si klub Veličeho nenechá utéct a zužitkuje jeho zkušenosti.

  • riedlss - 22.05.2018, úterý, 21:18
    (0)

    Některé příspěvky jako bych ani neviděl :D jinak rozlučku se Šumim vedení prosralo, Šumi je kapacita! Trochu mě mrzí, že už nebyl čas udělat něco z naší strany. Bysme vedení pichli do špic.

  • Bayern Munchen - 22.05.2018, úterý, 20:14
    (0)

    stolmor: víš, připadá mi, že jsi asi nemocný, neděláš nic jiného než útočíš proti fanouškům, kteří mají jiný pohled na chod klubu jak ty. A nevšimnul jsem si, že bych někdy na tebe útočil vulgárními slovy, takže než na někoho takhle budeš útočit, tak popřemýšlej jestli vůbec dosahuješ aspoň trochu inteligence těch na které útočíš. V době demokracie nemusíme mít stejný názor, klidně sem napiš co si myslíš, rád se dozvím i tvůj názor na věc ohledně nerozlučky se Šumim ...

  • spiky - 22.05.2018, úterý, 19:28
    (0)

    Jako ať je to jak je to, tak rozloučení v sobotu jsem trošku čekal. Když ne na pár posledních minut, protože jsem nevěděl Šumiho zdravotní stav, tak aspoň před zápasem nějakým symbolickým gestem. Pokud si to nezaslouží on, tak už nevím kdo. Ale tak třeba pokud v klubu zůstane, může se něco takového odehrát při prvním zápasu příští sezóny, těžko říct ...

  • stolmor - 22.05.2018, úterý, 19:13
    (0)

    Bayern, egi a fana. Dejte se vy tri dohromady zalozte klub a ukazte vsem jak se to ma delat. Ty vase vypady vuci klubu sou uz naprosto trapne. Jste pouzi ubozaci a zebraci schvovani v anonymite internetu. Elucky uz by se tady fakt melo zavezt prihlasovani pres osobni autorizaci ve fanshopu a nejlepe s fotkou. Oni by so to asi rozmysleli. Toto je web pro fanousky a ne debily

  • huhu - 22.05.2018, úterý, 18:17
    (0)

    šumi by se mi nejvíc líbil v pozici skauta na balkáně (zná místní kluby, hráče, mentalitu a má tam kontakty), takový člověk v klubu není, hráče sleduje v podstatě jenom Levý. Myslím si ale že i on sám by tuto práci nepřijmul, protože je tam hodně cestování a on má děcka, kterým se chce asi po kariéře víc věnovat. Takže si chtěl asi sednout do kanclu v hradišti. A je to i otázka peněz, jenom protože je to místní osobnost tak nelze nabídnout židli za 100 tisíc měsíčně. Za pozici skauta OK, ale aby seděl na prdeli v hradišti, to už dělají Levý a Pojezdný, což na takto malý klub stačí.

  • Bayern Munchen - 22.05.2018, úterý, 17:47
    (0)

    Hory: vedení ví co dělá :-) sorry ale rozloučit se s Šumim je pro mě normální věc, kterou vedení neudělalo. A Šumi je třeba pro mě největší osobnost klubu, reprezentant Makedonie - kapitán, hrál v Číně v Anglii, kdo to kdy dokázal z hráčů kteří prošli naším klubem a ve starším věku se vrátil dohrát kariéru k nám, to tady ještě nikdo neudělal aniž by musel. A k takovým hráčům je potřeba pokora a uznání a umožnit mu slušné rozloučení kariéry před vlastními fanoušky. A takový člověk by měl mít výsadní postavení v klubu i z hlediska propagace klubu mimo republiku. Určitě je to větší osobnost klubu oproti Kordulovi. A vsadil bych se že jako jeden z mála umí i dobře anglicky nebo více cizích jazyků jak celé vedení. Takto se prostě s hráčem takového formátu nezachází...

  • vajdik - 22.05.2018, úterý, 16:56
    (0)

    Greif - ono dat kytku a dres by snad před posledním zapasem za svůj klub zvládlo dát i Horní Polní, nemyslíš...obzvlášť když jde o kapitána, osobnost a hráče který byl prodán za první "velké" peníze do zahraničí z našeho klubu :)

  • Maja - 22.05.2018, úterý, 16:34
    (0)

    klub už jaksi sportovního ředitele má v extrémně zkušeném Levém, to je jen taková poznámka, proč tam nejde Šumi. egi: Kordula snad dělal několik let asistente (u Habance i Levého), studoval školu, aby měl licenci. to mi nepřijde, že by šel rovnou k A-mužstvu. ajnštajne vole

  • Greif - 22.05.2018, úterý, 16:34
    (0)

    Záleží na schopnostech klubu nikdy žádné rozlučky nedělali tak jen tak je nezačnou..

  • vajdik - 22.05.2018, úterý, 16:28
    (0)

    Ono všeobecně se v českých podmínkách neumí klub rozloučit s hráčem a v našem případě jen škoda že to byla i tvář klubu po odchodu Libora Doška... Ono asi šlo před zápasem a před 6000tis fanoušky popřát a PODEKOVAT předat dres kytku nebo na poslední minutu zápasu, kde všechny strany si tu nečekanou remízu drželi jak mohli tam Šumiho trenér mohl poslat. Škoda, třeba se jednou naučíme i u nás (myšleno ČR) adekvátně rozloučit s dlouholetou oporou!

  • eLucky - 22.05.2018, úterý, 15:52
    (0)

    to egi: Kordič sice nastúpil od začátku k áčku, ale neměl od začátku roli do jaké se propracoval. To že takto nastoupil tento jeden jediný hráč eště neznamená, že je to aplikovatelné u všech osobností klubu. Proč sa ptáš mňa proč je klub nechal odejít potichu? Já su enom fanoušek, nejsu a ani sem nikdy nebyl ve vedení klubu. Zpětně se na každém kroku jakéhokoli vedení, jakéhokoli klubu dají najít nějaké chyby. Teplice si asi taky před lety nemysleli, že pouští v Doškovi zadarmo top kanonýra... Fotbal je o chybách i ve vedení klubů, tak to prostě je. Jestli se ti to nelíbí a neakceptuješ to, tak se na fotbal a na Slovácko vyser no. Mě se taky některé kroky klubu nelíbí, ale radši než abych tady házel zbytečně špinu na všecko kolem, tak se pokusím dělat něco proto, aby se takové chyby neopakovali.

  • fana - 22.05.2018, úterý, 15:51
    (0)

    egi pěkně

  • egi - 22.05.2018, úterý, 15:42
    (0)

    to eLucky: (Eště taky aby... byly tu daleko větší legendy - Něma, Hlahůl, Došan, Mira Filipko... - které odešli potichu.) Proč odešli potichu-nebyl zájem o rozlučku? A Šumi to samé ,at nikdo nevykládá, že nebylo času na poslední 2 min. ho postavit.Takové řeči,si možou pichnout do prdele, že jsme se zachranovali. A ještě jedna věc,co jsi napsal,že Šumiho nemožeme hodit do funkce po hlavě,že potřebuje zapracovat. A proč se nezapracoval Kordula, který okamžitě nastoupil k A mužstvu? Určitě napišeš,že tyto funkce nejdou srovnávat, ale podstata věci je stejná. V tomto klubu víc věcí smrdí, co nikdo nevysvětlí.

  • Hory - 22.05.2018, úterý, 15:25
    (0)

    Bayern - A Ty si myslíš, že kdyby ty obrovské kontakty (jak Ty píšeš) měl, tak toho v klubu nevyužijí? Vedení ví co dělá a spousty věcí z toho co dělá, umí část veřejnosti a fanoušků, ocenit a uznat až s odstupem času. Viz. trenér Kordula a taky i Janošek.

  • Bayern Munchen - 22.05.2018, úterý, 15:07
    (0)

    to eLucky: Podle mě by měl dostat Šumi post sportovního manažera okamžitě. Je to ikona u nás a má obrovské kontakty i ve světě. Kdo jiný by to měl dělat než on a to ideálně hned... žádného takového člověka ve Slovácku nemáme a to ani Pojezdný či Kordula jeho kontaktům ve světě nedosahují, a pro Slovácko by bylo dobře kdyby mělo takovou osobnost navenek

  • annubis - 22.05.2018, úterý, 13:48
    (0)

    to eLucky: tak co mám já info tak se právě na tomto nedohodli a Šumi mu práskl dveřma...

  • eLucky - 22.05.2018, úterý, 13:08
    (0)

    to annubis: Není reálné aby od začátku mu byla naložena stěžejní pozice typu sportovní ředitel... nebo tak něco. Rozhodně by byl nesmysl zabit ho jako vedoucího mužstva. Jestli se tu někdo dnes hodí na post sportovního manažera, tak je to Šumi, ale nemyslím si, že by se do toho měl hodit rovnou po hlavě, ale měl by dostat čas na zapracování na nějakém méně podstatném místě ve struktuře klubu. Je to hlavně o domluvě a myslím si, že Pojezňák se se Šumim dokáže domluvit ke spokojenosti všech.

  • annubis - 22.05.2018, úterý, 12:40
    (0)

    No nevím jestli v klubu zůstane. To že mu nabídli pozici jako vedoucího mužstva někde u dorostu za (pro něho) směšný peníz....

  • eLucky - 22.05.2018, úterý, 12:28
    (0)

    to kecipep: Švancara nikdy rozlučku samostatně neměl! Eště taky aby... byly tu daleko větší legendy - Něma, Hlahůl, Došan, Mira Filipko... - které odešli potichu. Šumi ze Slovácka neodchází takřka určitě... takže je otázka je lesti je třeba rozlučka. Maximálně rozlučka na hřišti s aktivní kariérou.

  • kecipep - 22.05.2018, úterý, 12:23
    (0)

    Škoda, snad zůstane v klubu. Ten by mohl udělat rozlučku i samostatně jako Švancara, přeci jen hrál s mnoha dobrými hráči napříč světem...

pristi
 Další články:
27.05.2018, neděle, 10:31 - Jablonec si poháry zasloužil. My jsme byli všude pozdě, říká Kordula
26.05.2018, sobota, 10:41 - Jablonec v napětí: bojuje o historický úspěch. Co ukáže Slovácko?
26.05.2018, sobota, 10:23 - Zajíc: Brzdily mě bolesti zad. Sezonu musím brát jako úspěšnou
23.05.2018, středa, 20:33 - Talent Vecheta potkal v Argentině Trezegueta. Nyní bude bojovat za školu
21.05.2018, pondělí, 18:55 - Vukadinovičův pád? Kdybych byl jeho trenér, pochválím ho, řekl Kordula
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace