*
DNES
Ženy | Miroslav Zbořil a Markéta Klímová před utkáním se Spartou
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Sudí nechal Slovácko opakovat penaltu, neznalí Tepličtí to nechápali

05.12.2015, sobota, 21:52
dsc_0978_velky.jpg

Základní neznalost pravidel fotbalu předvedli při prohře 2:4 na Slovácku hráči Teplic. Když rozhodčí nechal domácí tým zopakovat penaltu, hostující hráči se s ním pořádně pohádali. A jasno v regulích neměli po zápase ani kouč Vavruška a někteří členové Slovácka.

Pro oba týmy to byl před zimní pauzou velmi důležitý zápas. Mizerná forma v závěru podzimu je totiž shodně přiblížila k sestupových pozicím, výhra ve vzájemném souboji by znamenala návrat do klidnější části tabulky.

Pokutový kop nařízený pro Slovácko v 56. minutě za stavu 1:1 po Vachouškově podtržení Košúta byl přitom jedním z klíčových momentů.

Slovácký záložník Jiří Valenta penaltu napoprvé v pohodě proměnil. „Díval jsem se na brankáře, čekal jsem na jeho pohyb, pak jsem si to pohlídal,“ popsal Valenta.

Se spoluhráči následně už slavil vedoucí gól, ale radost zastavil hlavní rozhodčí Petr Ardeleánu: Penalta se musí zopakovat!

Jméno Heslo
text
  • pema - 16.12.2015, středa, 07:30
    (0)

    Je pravdou, že ostatní soupeři Slovácka, se snaží své mužstva posilnit jak v managmentu tak i v hráčském kádru.. - je zcela jisté, že majitel klubu pan Zemek má svou vizi - hrát jen s odchovanci z akademie /nic proti - pokud bude opravdová kvalita../ - zajisté trenér Habanec po odchodu Trávníka a Kerbra požadoval adekvátní náhradu - což bylo se shora důvodu zamítnuto.. - myslím, že Habanec odejde do Brna a to buď v zimě pokud jej ze smlouvy se Slováckem, Brno vyplatí a bude tam dělat sportovního ředitele nebo odejde v létě, kdy Kotalovi končí v Brně smlouva a ten odchází do Hradce Králové /údajně odtamtud pochází/..../kemoší v na Montebú v Brně datlujó, že si přeje Švancara, že pan Habanec se vrací za dcerami a rodinou apod..- jó šeptanda../ - takže si myslím, žde Slovácko by mělo požádat o pomoc kvalitní a zkušené fotbalové dborníky typu pánů Štefanka či Jardy Hastíka /ikdyž je otázkou, zda by to přijal po předchozích zkušenostech s mangmentem Slovácka, když teď převzal údajně funkci trenéra v Nedakonicích../, případně další fotbalové šíbry, kteří pracovali pro Synot /...kdo znal před příchodem do Synotu - Rajnocha, Ivanu, Malára atd../ - jak jsem již psal v minulosti, je také otázka množství a kvality asistentů trenéra v A týmu,/ikdyž ti převážně vedou a organizují přípravu../, také kvalita, odbornost, délka u týmu u dalších trenérů ve Slovácku... - tedy pokud odejde Habanec - jsou připraveni Psotka, Michal či Dekař...nemusí se nikde hledat a téměř to nic nebude stát... Také by již někdo mohl něco nastínit o zimní přípravě Slovácka - no a jarní část ligy také brzy začne...

  • huhu - 15.12.2015, úterý, 23:46
    (0)

    taky mě napadl Kadlec, z turecka zajištěný, ale jde o to ze chce jet na EURO a SLovácko mu je malé, má 30..myslím ale že u nás dohraje kariéru, tak za 2 nebo 3 roky

  • egi - 15.12.2015, úterý, 22:24
    (0)

    to lagic: to vim,že jsou oba na korunu a taky vím,že sem nepujde. Možná až nebude moct chodit,ale chtěl jsem jenom poukázat,že je náš odchovanec a z naší strany ho nikdo neoslovil,když nehraje a dá se říct,že je u konce v Turecku.

  • lagic - 15.12.2015, úterý, 22:12
    (0)

    to egi: No tak zrovna u Kadleca to o penězích je. Kdo ho zná osobně, dá mi za pravdu, ten by si nechal pro korunu vrtat koleno, stejně jak jeho tata :-).

  • egi - 15.12.2015, úterý, 21:53
    (0)

    a co tak Kadlec? V Turecku nehraje a v létě je volný,jestli nepřestoupí.Ale pokud tady bude Krejčí,tak jsme v řiti.A není to vše o penězích.

  • Nike - FCS - 15.12.2015, úterý, 21:34
    (0)

    Souhlas, v 17ti letech neměl nikam chodit... měl by být vděčný Slovácku a ne ho opustit tak brzo...Jak tu někdo psal na zimní přípravu by byl v A.... a stejnal ve Slavii je v áčku ale co z toho když jen sedí na lavce, ten hráč se potřebuje rozvíjet a nezahřívat lavku, ikdyž A mužstva... Treninky áčka mu něco dají ale potřebuje herní praxi a tu ve Slavii mít nebude protože na základ nemá tam a taky zřejmě taky ne... Chtěl do Slavie, má to... uvidíme za rok za 2 jestli udělal dobře :) Mimochodem do Zbrojovky brno jde Tomáš Pilík z Příbrami....Dobrý kauf pro brno pilík velmi dobrý záložník.... během 1,5 v Příbrami kolem 10 gólu a asistencí může mít taky kolem 10...A v létě pokud neprodlouží Polákovi smlouvu v Německu, jde tam taky ale to už asi všichni víte no :) zase jen my nic... třeba se dočkáme nebo to nějak ukopem s tím co máme... však co máme hráče z akademie škoda že ty nejlepší prodáváme.... a těch dobrý tu pro A tým potom nezbude...Hlavně tu obranu nějak pošéfovat přes zimu to je hrůza a to už víme všichni dávno :)

  • huhu - 15.12.2015, úterý, 19:56
    (0)

    KEIKIN: dostane? tak když mu to slíbili tak je jasné ze ho nechali čuchnout do Acka, a jeste kdyz se hrálo na slovácku, tak se to s davkou ironie hodilo ho poslat na 2 minuty na hriste. Za rok o něm neuslyšíme

  • KEIKIN - 15.12.2015, úterý, 19:41
    (0)

    Zajímavé je, že u nás se do áčka nedostal a ve Slavii šanci dostane. Podle mně by kádr A měl být daleko širší, mladí by měli naskakovat za rozhodnutého stavu a jak už to bylo řečeno - více šancí v přípravě.

  • juancarlos - 15.12.2015, úterý, 18:22
    (0)

    to je vždy diskutabilní, už jsme viděli 17.letých talentů stovky, po kterých ani pes neštěktne. Dost často to ovšem u těchto kluků bývá právě ta hlava,když se k tomu přidá nějaké to ambiciózní děvčátko co chce do Prahy... Totose prostě dělá, běžně i když o něho nemusí být až takový zájem,lepší mít přece zadarmo několik talentů, s kterých něco bude, než kupovat hotové hráče, toto se děje dnes a denně všude na světě. Někdo mu vyhnojil hlavu a pak se to samozřejmě svede na klub, ve kterém se mohl jeho potenciál rozvinout. Jestli je to skutečně talent se uvidí tak možná za 5 let, teď není nic, jen jeden s tisíce.

  • karagavrylydys - 15.12.2015, úterý, 18:13
    (0)

    Pokud odchází z klubu velký talent v 17 letech, tak je prostě něco špatně ...

  • juancarlos - 15.12.2015, úterý, 18:12
    (0)

    zajímavá debata, ale říct o někom kdo v 17.ti sedne na takový to laciný špek Slávií, že to má v hlavě srovnané, to chce hodně velkou fantazií ;-)

  • huhu - 15.12.2015, úterý, 17:28
    (0)

    Já uprimne ne, nevím jakou roli hrál v tomto prestupu agent, ale jestli je to opravdu tak že odešel protoze nehral v A, tak to v hlavě opravdu srovnané nemá. Slovácko si ho tu vychová a on odtáhne do práglu. Tim neutočím na ostatní co odešli v mladém věku, třeba Tráva, ten tomu Slovácku něco vrátil na hřišti, Holík prachsprostě utekl

  • soča - 15.12.2015, úterý, 17:18
    (0)

    To uvidíme. Možné je všechno. Ale je to dříč, miluje fotbal a v hlavě to má srovnané. Přeju mu, aby to dotáhl jako druhý ze Slovácka do mužské repre.

  • huhu - 15.12.2015, úterý, 17:07
    (0)

    soča: ty ale mluvíš o tom, že mu slovácko nedalo šanci, jako by měl 20 let a čekal na start v A mužstvu, znovu pisu ze by jistojistě dostal šanci v přípravě, když zacinala letní priprava, mel jen krátce 17 let, proste usoudili ze půl roku počkají, ted by naskočil. Slavia věděla o co mu jde a je to to jediné co mu mohla nabídnout, soupiska A muzstva...pritom to nic neznamená. Udělal chybu

  • soča - 15.12.2015, úterý, 16:56
    (0)

    huhu: problém je jinde. Samozřejmě, že v 17 nemá na ligu. Ale pokud je to velký talent a on asi bude, musí byt zařazený do přípravy A mužstva. Jednak je to nejkvalitnější příprava jakou může každý ligový tým nabídnout a jednak pokud tam nebude je jasné, že spoluhráčama z repre, kteří jsou ve svých týmech u A mužstev bude každý den jen zaostávat. A to je pak špatně. Nejtěžší pro fotbalistu je přechod z dorostu do mužů. Toto období nezvládne velké procento kluků. Proto je pro ně důležité zakusit mužský fotbal co nejdřív. Když to zvládnou, máme se pak na koho chodit dívat! Slovácko mu tuto šanci odmítlo dát. Ve Slavii byl okamžitě v kabině A mužstva. Na jeho místě by sme asi udělali to samé.

  • huhu - 15.12.2015, úterý, 16:32
    (0)

    achjohosku: ty porad asi nechápeš že jen vyjímečný talent hraje v 17 nebo 18 ligu, určitě by dostal šanci v následující přípavě, tak utekl do Slavie, pokud to bylo jenom z jeho pocitu nadřazenosti, že v 17 letech je uraženy že nehraje ligu, tak mu nepřeji nic dobrého ve Slavii...

  • achjohosku - 15.12.2015, úterý, 16:20
    (0)

    To je jasné, ale když klub vyhlašuje, jak chce stavět na odchovancích a má tam opravdu velký talent, tak proč mu nedají šanci ?

  • eLucky - 15.12.2015, úterý, 16:14
    (0)

    to achjohosku: Ambice a zapálení pro fotbal jsou jedna věc, ale taky by měl hráč mít určitou pokoru. Srovnávat výkony Holíka v dorostu nebo dorostenecké repre s výkony jiných hráčů v lize je mimo mísu. Neříkám, že je horší nebo že na ligu eště nemá, ale nemyslím si, že v 17ti by měl hráč měnit klub protože nedostal šanci v áčku. A je celkem jedno o jaký klub a hráče jde. Samozřejmě s vyjímkou případu kdy nehraje a nerozvíjí se.

  • soča - 15.12.2015, úterý, 15:57
    (0)

    achjohosku: Holíka znám osobně, je to výborný kluk, který chtěl za Slovácko kopat. Je to přesně tak jak napsals. Slovácko ho nechtělo zařadit do přípravy A mužstva. Holík fotbal miluje a chce v něm něco dokázat. Slavia mu nabídla okamžité zařazení do přípravy A mužstva, Slovácko sním nekomunikovalo. Tak šel do Slavie. Není se čemu divit. Podotýkám, že tohle nebyla záležitost Habance. Pro fanoušky Slovácka je škoda, že ho neuvidíme hrát v našem dresu. Ten příspěvek sem vložil, aby sme nebavili o paštikách jak v Dtestu.

  • achjohosku - 15.12.2015, úterý, 15:52
    (0)

    eLucky, říkej si co chceš, já to vím přímo od něj :) Navíc, já být ním taky mě to sere, když vím, že mám před sebou kopyta typu Reinberk a jemu podobných, takže asi tak :)

  • eLucky - 15.12.2015, úterý, 15:48
    (0)

    to achjohosku: Pokud v 17ti letech někdo odchází z klubu, protože nedostal šanci v áčku, tak se obávám, že takový hráč to nemá v hlavě tak úplně v pořádku. V 17ti letech dostanou šanci v A-týmu svých klubů pouze opravdové megatalenty, které jednoznačně převyšují kvalitou a vyzrálosti ostatní dorostence. Kdyby tu byl vydržel do zimní pauzy, tak v přestávce dostal velice pravděpodobně šanci v zimní přípravě, stejně jako ji zcela určitě dostane Holíkův vrstevník Filip Kubala a v předešlých letech ji dostal Jelec, Hlúpik, Trávník, Havlík, Civič nebo Sadílek. Pokud je někdo takto nedočkavý, tak takovýto přestup do lepšího týmu mu může pomoci, ale taky může být začátek jeho konce, jako se to stalo osudným Martinu Holkovi, který odcházel ze Slovácka před 9ti lety jako kapitán repre do 16ti let do Sparty, kde jeho talent naprosto ukázkově zvadl. Samozřejmě je to hodně individuální, ale hráči by si v 17ti letech měli především uvědomovat, že je pro ně nejdůležitější, aby pravidelně nastupovali, pokud někdo má takové sebevědomí, že si věří na áčko, měl by to dokazovat každý týden výkony a činy a né se zhrzeně pakovat při první příležitosti. Podotýkám, že všechno toto pro Libora platí pouze v případě, že je to jak píšeš, že opravdu odešel, protože nedostal šanci hrát za áčko. Taky mohl odejít z jiného důvodu. Třeba přestup kvůli lepším studijním možnostem není nic neobvyklého.

  • Sodík - 15.12.2015, úterý, 15:31
    (0)

    Holíkovi je 17 a i když v ČR U17 odehrál fakt hodně, tak to mu úspěch automaticky nezaručí. Kdo si třeb apamatuje, že Vlasta Daníček hrál za ČR U16 (4 zápasy) a za ČR 21 (5 zápasů) a dneska stabilně nehraje ani v 1FCS. Ale jinak samozřejmě fandím každému odchovanci, ať se ve velkoměstě prosadí

  • Greif - 15.12.2015, úterý, 15:13
    (0)

    Zajimave ze jidinny aprajza dostal sanci v priprave sic si vubec nekopl .. A Holik hraval aspon za Bcko ? Jaka informovanost Vladik leda se zas pochlubi x let starymi zasluhami ,euro21 a ma splneno ...

  • achjohosku - 15.12.2015, úterý, 14:30
    (0)

    Jde vidět, že tady opravdu není nikdo informovaný. Holík odešel protože chtěl hrát za A, což mu nebylo umožněno. Poslední kapkou byl pro něj příchod Chvátala na hostování. Já se mu ani nedivím, protože je to opravdu velmi dobrý mladý reprezentant, který by strčil do kapsy jak Reinberka tak i Kuncla. Takže se není divit, že nechtěl pokračovat ve Slovácku, které mu nebylo schopné dát šanci,místo toho přivedlo někoho na hostování, tady máte ten důvod. :)

  • riedlss - 15.12.2015, úterý, 14:13
    (0)

    taková Zbrojovka a Jihlava se alespoň o cosi snaží. U nás je to neskutečně trapná tragikomedie

  • kecipep - 15.12.2015, úterý, 14:04
    (0)

    Z webu Zbrojovky: Třetím vyhlédnutým hráčem je obránce slovenské jednadvacítky Juraj Chvátal, patřící Spartě. Chvátal odváděl dobré výkony, ale stejně tam raději uvidím našeho Prajzu. Jinak Brno to po odchodu Kudely vzalo zajimavym smerem

  • eLucky - 15.12.2015, úterý, 14:01
    (0)

    to KEIKIN: Akademie je tu nejen z důvodu výchovy hráčů pro áčko Slovácka, pokud bysme její účel zúžili pouze na tuto činnost, tak by už dávno byla zavřena.

  • KEIKIN - 15.12.2015, úterý, 13:47
    (0)

    A proč u nás nechce hrát ? To jsme tak smradlavý, provinční a nezajímavý klub ? Tak tu akádu rovnou zrušme, když ti mladí za nás nechtějí hrávat kua.

  • kecipep - 15.12.2015, úterý, 13:44
    (0)

    pokud u nás nechce hrát, tak ho má Vladimír připoutat? Prostě chce do Prahy, tak jak už to prohlásilo několik před ním.. ne jen z našeho klubu

  • KEIKIN - 15.12.2015, úterý, 13:42
    (0)

    soča: tvl, o tom jsem vůbec nevěděl, že byl nějaký dramatický přestup ? Dyť on snad za naše áčko ani nenastoupil ? WTF Vladimíre - to je ta koncepce postavená na mladých z akademie ?

  • soča - 15.12.2015, úterý, 13:35
    (0)

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/255027/top-50-talentu-novy-vydra-i-obrance-ktereho-vyfoukla-slavia.html

  • stolmor - 15.12.2015, úterý, 10:08
    (0)

    babu: kečupy, uzeniny, paštiky si děláme zásadně doma, takže nemůžu porovnávat jak která značka chutná.....

  • eLucky - 15.12.2015, úterý, 08:10
    (0)

    Místo okurkového období tu máme kečupové:D

  • Babu - 15.12.2015, úterý, 08:07
    (0)

    A jaké máte rádi hořčice?? Já mám nejradši Amoru :-D Kečup je nejlepší KAND česnekový, a myslím, že všechny kečupy jsou z protlaku, jen je rozdíl v tom, kolik rajčat použijí na kg kečupu. Otma Gurmán není zlý, ale Kand ve skle je nejlepší. Z kupovaných samozřejmě. Další téma k diskuzi mohou být např. Babišovy uzeniny.

  • eLucky - 15.12.2015, úterý, 07:38
    (0)

    to tomisek: Nekupuju Hamé i z toho důvodu, že oni na region serou, ale asi hlavním důvodem je nekvalita jejich produkce. Když prostě zkusíš správnou paštiku nebo správný kečup (nemusí jít pouze o domácí produkt!), tak už se těžko vrátíš k těm beztvarým, bezbarvým nechutným produktům. Na druhou stranu musím konstatovat, že takový "slavný" kečup Heinz je prakticky naprosto totožný hnus jako kečup Otma a přitom je až třikrát dražší! Taky uznávám, že za tu cenu dost možná není možné prodávat kečup z rajčat, ale pouze kečup z náhražek.

  • eLucky - 15.12.2015, úterý, 07:34
    (0)

    to Carrer: O tom sem taky slyšel, nicméně jednu dobu - asi tak 3-4 roky zpátky sem osobně zkoušel skoro všecky kečupy na trhu a Hamé-Otma teda opravdu moc s rajčatama společného neměla. Ale je fakt, že tehdy Hamé tuším tuto řadu neměla, ale pouze tu standartní, která je prostě z protlaku a to je úplně něco jiného než z rajčat prostě...

  • KotelGuláše - 14.12.2015, pondělí, 23:51
    (0)

    Si piš!

  • Buchlovjak - 14.12.2015, pondělí, 22:18
    (0)

    KotelGuláše: Podle mě za to může Jurák :-)

  • KotelGuláše - 14.12.2015, pondělí, 22:01
    (0)

    Týbrďo tak toto je slušná debata o produktech hamé. Nekecejte,stejně to čas od času žerete všeci. Domácí je domácí,ale kdo z vás si tu domácí paštiku dělá? Jeden ze sta a i ten jednou za půl roku.

  • juancarlos - 14.12.2015, pondělí, 17:41
    (0)

    to sokolka, skončilo to až u Ústavního a máš pravdu,že Valenta trest dostal, ale za co přesně ? ;-) Ale to je hlavně úplně mimo, všichni víme jak to tehdy bylo a co šlo, a kdo ten takzv. "servis" vymyslel a nastavil. Mě se už o tom nechce mluvit, ale Valenta to rozhodně nebyl.

  • Carrer - 14.12.2015, pondělí, 17:15
    (0)

    tak pozor, kečup Otma - Gurmán .. patří mezi nejlepší na trhu, i testy to potvrdily. Nelze na všechny produkty házet špínu

  • tomisek - 14.12.2015, pondělí, 16:07
    (0)

    eLucky- vidiš sám od nich nic nekupuješ-nepodpoříš "regionální firmu", ale od nich podporu chceš

  • eLucky - 14.12.2015, pondělí, 15:36
    (0)

    to stolmor: To je věc druhá. Já osobně sem si nekoupil žádný produkt Hamé už snad 5-6 let. Kečup od Hamé (Otmy) bez rajčat opravdu není nic, co by stálo za ty prachy. A pokud člověk ochutná domácí paštiku, tak ty sračky od Hamé nemože ani pozřít.

  • stolmor - 14.12.2015, pondělí, 15:31
    (0)

    já vůbec nechápu, kdo takové sračky co hamé a jí podobné firmy vyrábí, může někdo žrát. Bych se z toho poblil hmed. A třeba vyrobit si výbornou paštiku, nebo kečup z rajčat není vůbec žádný problém.

  • eLucky - 14.12.2015, pondělí, 14:13
    (0)

    to xxpaloxx: Tak nejsu komunista a nebudu tu tvrdit, že fabrika vyrostla na práci dělníků a management se jenom vezl, to rozhodně netvrdím, nicméně přesto si myslím, že firma z regionu by prostě měla částečně vracet do regionu peníze, které dokázala vydělat i díky fabrikám v regionu a dělníkům v nich, kteří jsou opět z regionu. Je plně na managementu a majiteli podniku, jestli a co budou podporovat samozřejmě, nikdo jim nemůže nic takového rozhodně přikazovat a bylo by to špatně. To že ve firmě pracuje kvantum Slováků a Ukrajinců se obávám, že je další důkaz toho že na region tak trošku serů a zdejší zaměstnance mají pouze za levnou pracovní sílu, kterou - protože už není tak levná - nahrazují levnější pracovní silou. Nicméně toto je v našem regionu zcela běžný jev, takže nečekám, že zrovna Hamé, které působí v poměrně hodně cnově tlačeném segmentu trhu, bude průkopníkem opačného trendu.

  • xxpaloxx - 14.12.2015, pondělí, 13:49
    (0)

    eLucky - souhlas , i když jen částečný. To , že fabrika vyrostla v našem regionu je sice pravda , ale rozhodně měl na tom růstu vetší vliv a podíl menegment firny , a ne zaměstnanci. ve firmě pracuje kvantum Slováků , Ukrajinců a jiných národností.A jaký má podnik a majitelé náhled na to ,kam investovat své zisky v rámci reklamy , to neovlivníme. ( i když bychom je viděli alespoň částečně rádi v kase Slovácka )

  • eLucky - 14.12.2015, pondělí, 12:22
    (0)

    to xxpaloxx: Nenadávám jim protože nedali na našu srandu prachy, to je samozřejmě jejich zcela svobodná volba na co dají svoje prachy, stejně jak moja svobodná volba je co podpořím já. Co je mi ale proti srsti je fakt, že Hamé je firma z regionu a regionu přitom defacto nic nevrací. Toto je mi proti srsti prostě, jestli je tu firma, která vyrostla v solidní mamut i díky zaměstnancům v převážné části z regionu, tak je tu určitá společenská zodpovědnost pro takovu firmu částečně vracet peníze do regionu. Rozhodně netrvám na tom, že MUSÍ dat prachy do fotbalu, ale je prostě špatně pokud se mezinárodně úspěšná firma, která vyrostla z regionální firmy, chová tak, že ve svém regionu prakticky nijak nedpoporuje kulturu nebo sport. Kolik na co přispívám já je celkem nepodstatné, protože moje možnosti se nedají srovnat s firmou o tržbách kolem 5ti miliard. Sice sem někde četl, že prej podporují v sociální oblasti a do sportu jít nechcou - což by bylo vzhledem k bordelu v českém sportu pochopitelné - nicméně co sem hledal, tak sem neak moc nenašel nic ani o jejich podpoře v této oblasti. Což samozřejmě může být jenom tím, že se o tom nikdy nikde nepíše. O dlouhodobé podpoře fanoušků pro dětský domov v Ostrohu se taky nikdy nikde nepsalo a psat nebude, protože to noviny neprodávalo a prodávat nebude.

  • xxpaloxx - 14.12.2015, pondělí, 11:58
    (0)

    eLucky -Nevím , proč nadáváš na bývalé majitele Hamé.Kolik přispíváš ty na různé akce , když Tě o to někdo požádá. Na migranty , na postižené rakovinou , na slepé , kulhavé , blbé...... I pro ně jsou to peníze z jejich vlastní kapsy a každý má svoje priority. Tak se probuď a začni uvažovat hlavou. Nebude nikdo sponzorovat fotbal jenom pro to , že Ty to tak chceš.

  • Hory - 14.12.2015, pondělí, 09:12
    (0)

    Hokej dostával peníze ještě za Novotného a pak už byl konec. Už před nějakým časem řekli, že musí sami zvážit co budou podporovat a pokud sledujete zimní sporty a v něm ženy, tak je vidět kam přispívají. Jsou to seveřani, tak jejich politiku i chápu a nevěří tomu, že když teď dají takové množství peněz, tak je nebudou chtít jak to půjde nejdříve zase zpět, tak proč investovat třeba do fotbalu?

  • eLucky - 14.12.2015, pondělí, 08:03
    (0)

    to Greif: Do hokeja cpali prachy ocividne jenom proto, že jim klub patřil. Předtím ani potom nedávali do hokeja prakticky ani korunu! Paštikáři pojebaní;)

  • Greif - 14.12.2015, pondělí, 06:14
    (0)

    Na Zlinsky hokej davali

  • Babu - 13.12.2015, neděle, 16:33
    (0)

    tomisek: já vím. Ještě když to byla regionální firma, tak prý i do Babic, kde měli většinu výroby, dávali pár tisícovek na podporu fotbalu,takže Slovácku nechtěli dávat vůbec nic. Teď se to asi nezlepší, ale co já vím, já žádné Nory neznám :D

  • KotelGuláše - 13.12.2015, neděle, 13:49
    (0)

    To babu:máš pravdu koupila to norská Orkla za 4,7 miliardy. A tož třeba budou mít vstřícnější postoj ke slovácku :-)

  • KotelGuláše - 13.12.2015, neděle, 13:42
    (0)

    To Babu:nevim jak to dopadlo,ale největší zájem o Hamé měl Babiš.

  • tomisek - 11.12.2015, pátek, 18:24
    (0)

    Hamé už dlouho není regionální firma

  • Babu - 11.12.2015, pátek, 18:07
    (0)

    Kecipep:nj ale teď to budou mít nějací Norové, ne? To je ještě horší než když to byla regionální firma..

  • kecipep - 11.12.2015, pátek, 13:25
    (0)

    Hame meni majitele... Cas na nove tlaky

  • juancarlos - 11.12.2015, pátek, 11:31
    (0)

    sokolko ty kašpare,aspoň si zjisti jak dopadl soud pro Valentu,pokud vím tak žádný trest nedostal,nebylo mu nic prokázáné a naopak hrozilo, že bude žalovat stát pro poškození jména a ušlý zisk. Nepleť si to s rozhodnutím amaterského spolku zahrádkářů s názvem DK ČMFS, který jakýsi trest vynesl na základě dojmů. Tak tady nešiř bludy.

  • riedlss - 11.12.2015, pátek, 10:12
    (0)

    Sokolka: v českém fotbale jsou všichni nevinní :) škoda takového blábolu cos vyblil

  • Buriss - 11.12.2015, pátek, 06:28
    (0)

    Ještě se vrátím k tomu baníku...a co takový Sukup? Obránce, moderního střihu...a hlavně je to balesak!!! Taky dříč a bojovník,hlavně žádná nagelovana manicka a je to místní chlap, takže by tady nechal i srdíčko..,prostě přesně atributy, které nám momentálně chybějí a to nejenom v obrane. Jo a pro nezasvecene, teď dolecoval zranění, proto nehrál, předtím nastupoval pravidelně..Takže poďme do něho.

  • juancarlos - 10.12.2015, čtvrtek, 17:56
    (0)

    trochu stranou, ale všiml jsem si, že většina lidí nepochopila vtip v představení "Ivánku kamaráde můžeš mluvit ". Kdy říká : " Mi volal Pelta", " ti volal Pelta jo, a co chtěl čúrák" ? , "No nic " , "A co jsi mu na to řekl ? ", "No nic", " Tak to si mu řek dobře". By mě zajímalo, kolika lidem došlo, že to je čistý důkaz toho,jakým selektivním zbůsobem se zacházelo s těmi takzvaný odposlechy ? Prostě to co řekl Pelta neexistuje, proč tomu tak je ? A proč jsme se nikdy nedozvěděli aspoň náznak pravdy ? Za mě je to jasné, Pelta, Berbr a všichni jejich služebníci, přisluhovači a podržtažky musí z našeho fotbalu zmizet jednou pro vždy. Argumenty, že mají zkušenosti a fotbalu rozumí neberu a neuznávám, Každý je nahraditelný a přece všichni rozumí fotbalu ;-) Ale to je výzva spíš směrem k Synotu, jako sponzoru ligy. Co chce udělat s touto sebrankou, která mu v roce 2004 šla tak tvrdě po krku a která je jedna z hlavních příčin nedůvěry lidí ve fotbal ? A co na to náš Ládík, který mu tak věrně a ochotně slouží ?

  • zdrh - 09.12.2015, středa, 23:09
    (0)

    skein: Pro Trávníka to bude podle mě právě lepší, protože nějaká konkurence mu odejde (asi Pospíšil), takže by mohl hrát v základu.

  • céčkař - 09.12.2015, středa, 12:34
    (0)

    jak pravijů pán Pelta:.....na všetko nám třeba odborníkou....jen jestli nezapomněl, že prasata kyselý nežerou....přeju mu, ať mu ty jeho kydy baští aspoň jeho galáktikos s řehtačkou. Jinak by mě také zajímal názor pana Valenty na angažování Ivánka...s významnými sponzory klubu to prý bylo projednáno a vyjádřili "pochopení"....a čo si pán Pelta představuje pod takým slovom "pochopení"????....no prostě, kruh se uzavřel, všichni si to odpracovali a jedeme dál, s čistým štítem...jdu zvracet

  • Skein - 09.12.2015, středa, 12:01
    (0)

    a jak dopadne náš Trávník, no to jsem zvědavej..jinak komedie, či něco jiného

  • riedlss - 09.12.2015, středa, 11:19
    (0)

    hrdličky jsou zase pohromadě :) sluší jim to buzikom :D

  • eLucky - 09.12.2015, středa, 10:56
    (0)

    to ondicz: Horník-Pelta, to je aspoň páreček:D Eště by mohli přibrat Hastíka, ten taky rozumí talentom:D To jenom ještě více dokazuje fakt, že český fotbal je prohnilý skrz naskrz a předseda celého fotbalu si dělá co chce a všem fanoušků plive do ksichtu.

  • ondicz - 09.12.2015, středa, 10:37
    (0)

    nn, Jablonec už je zase regionální klub:) "Škrtněte si Galacticos, vracíme se k modelu regionálního klubu. Stále budeme mít ambice, ale už nebudeme kupovat předražené hráče. Budeme chtít kupovat hráče s potenciálem, kteří jsou levní a v budoucnu je pak draze prodat," řekl Pelta novinářům.

  • juancarlos - 09.12.2015, středa, 10:21
    (0)

    tak co ten slavný Jablonec pane Krejčí ? Tak Ivánek už tam je, tak koho ze svých sloužících ještě povolá ? Zřejmě bude potřeba další cinklé jaro, aby nám tu zas někdo mohl vychvalovat perspektivní klub "Díra v podkrkonoší" .

  • Babu - 09.12.2015, středa, 10:12
    (0)

    sokolka: heča udělal dost hrubek? Podle mě byl on jediná jistota v tomto podzimu. Jediný člověk, u kterého se dalo vždy spolehnout na výkon.

  • Skein - 09.12.2015, středa, 08:57
    (0)

    mrkli jste na to video, jak Krejčí mluví o pohárech, že snad brzy. :-D

  • eLucky - 09.12.2015, středa, 07:40
    (0)

    to sokolka: Dobře technicky na tom byl aj Stýzi a kde je dneska. To není všecko.... Trenčani Mišák aj Mondek majů rozhodně potenciál, ale nevidím důvod k tomu, abysme do Slovácka táhli za větší prachy kluky z venku, když máme svoje odchovance. Pokud někdo z venku, tak by to měl být nadstandart typu Došek, Valenta, Kalouda, Rada, Truska, Kuncl...

  • Buchlovjak - 09.12.2015, středa, 00:31
    (0)

    sokolíku, Mišáka znám jen jako bývalého primátora :-). Pravda se všema co říkají z Baníku ne! V čem by nám jako pomohli ti co jsou v naprosto zoufalé situaci? A Heča navzdory tomu jak mu bídně pomáhala obrana tak chytal skvěle. Třeba v Plzni a pár dalších zápasech měl reprezentační formu.A jak už tady padlo. Serme na cizí hráče a nepouštějme pryč naše mladé nadějné odchovance. S tím ale souvisí to že jim Svaťa musí dávat více šance. FCS nafurt a já chcu poháry. Nazdar bazar.

  • eLucky - 08.12.2015, úterý, 07:47
    (0)

    to KotelGuláša: To samozřejmě možeme mnět, nicméně si každopádně nemyslím, že by v Baníku byl hráč, který by momentálně byl pro nás užitečný. Někteří by se mohli nějak rozvinout a mohlo z nich něco byt, to ano, ale momentálně tam není hráč, který by mohl u nás nastoupit v základu. Narh rozhodně není lepší než Došek nebo Diviš v útoku, možná než Koné. Pavlenka by určitě nevystrnadil Heču a za ním číhá na šanci zkušený Daněk a v brzké době bude muset dostat větší šanci minimálně jeden z dua Nemrava-Semanko.

  • Babu - 07.12.2015, pondělí, 22:22
    (0)

    1fcs: co ja vim, tak byl prerazen do becka asi mesic zpatky Ale becko uz 3tydny nehraje. O zraneni nevim, na lavce acka ted nebyl.

  • 1FCS - 07.12.2015, pondělí, 20:12
    (0)

    Neví někdo co je s Mariánem?

  • juancarlos - 07.12.2015, pondělí, 17:49
    (0)

    nechte Baník Baníkem, souhlas s Luckem, radši zapracujme na našich hráčích. Nic významného "zadarmo" tam pro nás v tuto chvíli taky nevidím. Třeba na konci sezóny...

  • KotelGuláše - 07.12.2015, pondělí, 16:40
    (0)

    Narh a Pavlenka jsou dobří hráči dle mého názoru. Ty Lakouši samozřejmě můžeš mít názor jiný.

  • Valheru - 07.12.2015, pondělí, 13:03
    (0)

    Michal fcs: nehledě na to, že podobnou situaci zažili tuším proti Spartě :-)

  • Michal fcs - 07.12.2015, pondělí, 13:00
    (0)

    že se Vachoušek ztrapnil na hřišti, to viděli všichni, ale v dohránu se ztrapnil i Vavruška, to jsou tedy znalci pravidel, tohle pravidlo snad zná 99% fanoušku, jen někteří exreprezentanti a trenéři ne :-))))))))))

  • eLucky - 07.12.2015, pondělí, 12:05
    (0)

    to dominkha: Narh září tak možná barvou pleti na hřišti. Kukec má lepší chvilky, ale jeho nevyrovnanost je asi tak stejná jako nevyrovnanost našich hráčů.

  • dominikha - 07.12.2015, pondělí, 11:14
    (0)

    Elucky: A co Kukec, Narh??

  • eLucky - 07.12.2015, pondělí, 08:58
    (0)

    To myslíte vážně? V Baníku není momentálně ani jeden ligový hráč, to je smutná realita. Ani ten slavný talent Pavlenka.

  • Skein - 07.12.2015, pondělí, 08:55
    (0)

    myslím, že to nevyjde, pokud proběhne prodej klubu, o kterém se nyní spekuluje, plus současný majitel dle infa, se šel s nimi rozloučit. Jinak dobrá poznámka.

  • ostuda slovácka - 06.12.2015, neděle, 20:07
    (0)

    Ten mě taky napadl, ale špatný není ani ten De Azevedo, pokud tam tedy ještě je, moc nehraje

  • Šovkovskij - 06.12.2015, neděle, 19:19
    (0)

    Možná by nebylo od věci někoho v zimní přestávce přetáhnout z Baníku. Ten je sice zoufalý, ale má tam jedince, kteří by za pokus stáli. Třeba takový Narh...

pristi
 Další články:
16.12.2015, středa, 09:40 - Hodnocení 1. FC Slovácko: Úspěšný start všechny namlsal. Pak přišel pád
16.12.2015, středa, 09:02 - Talent Sadílek oslnil Eindhoven. Říkají mi Vysavač, směje se
11.12.2015, pátek, 13:59 - Nevyrovnaný podzim fotbalového Slovácka: nový střelec i děravá obrana
08.12.2015, úterý, 09:22 - Diviš pomohl Slovácku dvěma góly: Jaro bude klidnější
05.12.2015, sobota, 21:18 - Jiří Valenta: Proher už bylo dost. Teplice jsme zvládli, jsme šťastní
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace