*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Slovácko získalo posilu, z Liberce přichází Jan Navrátil

05.01.2017, čtvrtek, 20:27
noviny_velky.jpg

Když začátkem týdne Slovácko oznámilo odchod Jaroslava Diviše do Jablonce, ředitel klubu Petr Pojezný jedním dechem doplnil, že by rád co nejdříve oznámil příchod posily. Netrvalo to dlouho a klub z Uherského Hradiště skutečně nového hráče představil. Z Liberce získal krajního záložníka Jana Navrátila, který by mohl být náhradou právě za Diviše. Ve Slovácku podepsal kontrakt na 3,5 roku.

„Jsem rád, že jsme se s klubem i hráčem dohodli a můžeme tak u nás přivítat první zimní posilu, která rozhodně zvýší kvalitu mužstva. S Janem Navrátilem jsme se dohodli na smlouvě do 30. června 2020," potvrdil příchod hráče Petr Pojezný.

Velkou radost měl pochopitelně z posily trenér Slovácka Stanislav Levý, který tak získal kvalitního hráče nejen na kraj zálohy.

„Jedná se o rychlostní typ hráče, jenž je dobře vybaven i po technické stránce. Je silný v souboji jeden na jednoho a mimo to může nastupovat na více ofenzivních postech," shrnul zkušený kouč dovednosti nové posily.

Šestadvacetiletý Jan Navrátil je odchovancem Olomouce a byl členem mládežnických reprezentačních výběrů od U16 až po U21. V lize odehrál už 160 utkání, z toho 150 v dresu Sigmy, ze kterou nasázel 25 branek. Teprve v létě, po sestupu Hanáků z nejvyšší soutěže, přestoupil do Liberce.

Jméno Heslo
text
  • kecipep - 11.01.2017, středa, 09:01
    (0)

    Dobře se to čte, to je pravda. Na DDK je taky kraťoučký, ale výživný článek.

  • annubis - 11.01.2017, středa, 08:45
    (0)

    Jen taková vsuvka: Když otevřu na webu slovácký deník...první článek že zkoušíme Kunca z Michalovec, ob jedno pod ním: Nová slovácká posila Navrátil......Toto jsem už hooooodně dlouho neviděl a jsem za to rád, že se snad ledy opravdu pohnuly.

  • Buchlovjak - 10.01.2017, úterý, 22:32
    (0)

    FCS10: tak to je škoda, nicméně Brno se taky jednou vycinká...

  • FCS10 - 10.01.2017, úterý, 16:54
    (0)

    A Pavlíka už si stáhl Habanec do Brna.

  • Buchlovjak - 10.01.2017, úterý, 16:51
    (0)

    Dany jasně že by nebylo od věci zdvojit posty. Já ti ale říkám, že Kukec sem prostě nepůjde kvůli tomu jak je to daleko. Vidím to na něco v Praze. No a co se týče Myjavy tam už jsem dva týdny zpět zmiňoval Petra Pavlíka. To je obránce jak víno, který nikdy nic nevypustí....

  • Babu - 10.01.2017, úterý, 14:35
    (0)

    http://www.fcslovacko.cz/clanek/hraci-slovacka-hltaji-dvoufazove-treninky/6399.html Chválím za krátká videa z tréninku na ofiko stránkách i na fb --> https://www.facebook.com/fcslovacko.cz/ a za to, že víme, kdo je na testech a nemusíme si to hledat a hádat :))

  • kecipep - 10.01.2017, úterý, 14:13
    (0)

    V 19 byl na zkoušce ve Vitesse. Poslední dvě sezony - 7 a 8 golů. http://www.eurofotbal.cz/hraci/dominik-kunca-13493/kariera-klub/

  • FCS10 - 10.01.2017, úterý, 14:10
    (0)

    Pro ty kdo nečtou ofic.web, tak je tu na zkoušku záložník Dominik Kunca (24 let, Zemplín Michalovce)

  • Skein - 10.01.2017, úterý, 13:13
    (0)

    to Havlos: nemusíš se dávat odkazy na články, tyhle články se sem postupně přidívají ;)

  • Havlos - 10.01.2017, úterý, 10:16
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/jan-navratil-rozhovor-065-/fotbal.aspx?c=A170110_2297744_fotbal_ald

  • Dany-Hull City - 10.01.2017, úterý, 01:10
    (0)

    Buchlovjak: chapu co myslis o mladych, ale dle mne nemuzes na mladicich stavet zakladni sestavu, neco se jim nepodari a das jim sanci znova a znova, ale oni musi citit konkurenci zdravou konkurenci aby videli ze maji sanci hrat za hrace ktery ligu zna a hraje ji delsi dobu nebo hral. Nemuze ti hrac z juniorky, b-tymu hrat od pripravy a pak ligu hned v zakladu, tym je uzky dle mne. Je potreba vyuzit hracu kvalitnich ikdyz maji sve chyby ale kdo je dnes nema. Myslim ze kukec navic zadarmo je zajimava moznost, hraci z akademky maji sanci dost si myslim ale chce to trosku zkvalitnit a zdvojit posty, kdyz se nekdo ukaze kvalite konkurencni bude hrat i kdyz tu bude hrac typu navratila nebo divise apod. Navic my posilujeme dlouho uz stylem ze se uvidi kdo je volny a chce sem jit, a plat vezme jaky si klub dovolit muze a chce aby mohl finance fungovat v lize. Za mne je kukec zajimava volba, myslim ze i v myjave jsou hraci kteri by mohly byt zajimavy pro nas. Myjava kdyby nekdo nevedel hleda hracum angazma nebo agenti hracum ci hraci si hledaji protoze se od 1. ledna odhlasila z Fortuna ligy. Zlin, brno uz se pise ze posiluji od nich, proc neco nezkusime i my?

  • Dany-Hull City - 10.01.2017, úterý, 01:03
    (0)

    Myslim ze nejsme klub ktery si muze vybirat, a s prominutim tim ze se situace financne zlepsi neznamena ze muzeme nakupovat hrace, takto klub dle meho fungovat nechce a ani nema finance aby se zblaznil jako slavia kdyz ma v zadech cinany kteri maji penize a maji moznost vetsich nakupu. Nechci se kukece zastavat ale dle mne je to kvalitni hrac, kazdy ma nejake chyby a myslim ze to ze odchodi zapasy by v tymu nebyl jediny, ruku na srdce co nasi hraci nekdy predvadi je to same co tu pisete. Civice mame, ale do doby nez se zrani nebo karty, a co potom kdo tam pujde? kdo zahraje 3-4 zapasy po sobe vlevo? mozna navratil, mozna se tam posune obrance ale nebude to kvalitni vykon, mozna havlik, ale ten lip hraje ve stredu.

  • Ferda1 - 09.01.2017, pondělí, 23:07
    (0)

    Všichni chcou tady dát vice šance mladíkům,ale ono možná zůstane jen u našich přani. Některé zápasy museli nastoupit a hráli dobře,znova vzpomenu na slávce a pak další zápas už lavka nebo béčko. Zatim je to pořad dokola,víc se mluví než hrají. Ale věřme,že se to změni a s podporou zkušenějšich se prosadi a restartují někteří

  • Buchlovjak - 09.01.2017, pondělí, 22:15
    (0)

    Danny-Hull: Kukec dle mě půjde někam do Prahy. Znám osobně jeho přítelkyni a ta aktuálně má job v Praze tak si pravděpodobně bude hledat něco tam. Navíc si myslím, že je třeba dát šanci těm mlaďochům tak bych to klidně nechal tak. Kdy jindy jim dát více šancí než teď....

  • spor - 09.01.2017, pondělí, 19:58
    (0)

    velice zajimavy hrac v becku byl i Crouz Piteu o nem zadne info nikdo ?

  • tomrs - 09.01.2017, pondělí, 17:39
    (0)

    Babu: v béčku hraji na kraji Pospíšil s Rezkem, Machalik hraje středem.

  • Pan Puk - 09.01.2017, pondělí, 16:19
    (0)

    Babu> vsechny rozhovory na bezfrazi.cz stoji za precteni. I ten s Matejovskym je zajimavy, mimojine i jako pohled na fanousky/divaky ze strany hrace.

  • huhu - 09.01.2017, pondělí, 16:01
    (0)

    BabU: zrovna sem to jedním dechem přečetl, konkrétně Koláře..smutné, oni ti kolikrát dojde ze i fotbalisti jsou normální lidi s problémama

  • Babu - 09.01.2017, pondělí, 15:55
    (0)

    Kdybyste si někdo chtěli přečíst zajímavé sportovní rozhovory, tak tu je např. super rozhovor s Kolářem o Plzni či jeho přítelkyni, která umřela na rakovinu - http://www.bezfrazi.cz/ta-slozitejsi-cesta/

  • karagavrylydys - 09.01.2017, pondělí, 15:47
    (0)

    Co Chvátal, Kalouda a Hlúpik, jsou v kádru?

  • Babu - 09.01.2017, pondělí, 15:41
    (0)

    Levého záložníka by mohl hrát Machalík, když potvdí svou formu z béčka.. teda doufám, že hraje vlevo, se mi ti mladosi pletou :)

  • huhu - 09.01.2017, pondělí, 15:11
    (0)

    Kukec to je frajírek, touto cestou snad vedení nechce jít, kopnout občas umí, ale za to to nestojí. Civiča je škoda na bekovi, jeden krajní obránce by ještě měl přijít

  • Šovkovskij - 09.01.2017, pondělí, 13:33
    (0)

    To je zajímavé, ten Kukec mne taky hned napadl, když jsem viděl, že skončil v Teplicích:-) Podle mne by to byla zajímavá posila.

  • kecipep - 09.01.2017, pondělí, 13:20
    (0)

    Tak Tetteh je levé křídlo/útok. Spíše tedy ten útok, ale to my zatím soudit příliš nemůžeme. Levý bek nás trápí, Civiče mi přijde škoda na beku, ikdyž mít takového beka a před tím kvalitní křídlo, tak je to zabijácká strana. Doufám ve vzestup Chyly, pořád je "mladý", jen by to chtělo se někde rozkopat. Obecně je škoda, že oproti více ligovým mančaftům nemáme hráče po hostovačkách ve 2. lize, ale samozřejmě je to spojeno s jejich kvalitou a hlavně se šířkou našeho kádru..

  • annubis - 09.01.2017, pondělí, 13:13
    (0)

    kecipep: Civič je jasný, Tetteh po vyprešení hostovačky odejde(není to levý záložník), Havlíka bych spíš viděl ve středu zálohy. Měl jsem spíš namysli levého beka, kterého by mohl hrát i Civič, ale zas není dostatečná náhrada za něho na levé záloze.

  • Prosto - 09.01.2017, pondělí, 13:11
    (0)

    Hlavne nekoho za Šimka,protoze ten me jednou zabije..

  • kecipep - 09.01.2017, pondělí, 13:07
    (0)

    annubis: Zrovna tam máme Civiče, Tetteha a případně Havlíka, Rezka. Ale já jsem věčný optimista co se týče kvality kádru :-)

  • Prosto - 09.01.2017, pondělí, 12:54
    (0)

    Kukec je k nicemu.V Baniku hral,protoze tam nikdo lepsi nebyl..V teplicich si poradne nekopl,tak co by delal tady u nas...nechapu proc by jsme meli beat odlozene hrace.verim,ze nasi mladici jsou lepsi. Ale samozdrejme je to jen muj nazor.

  • Uhel - 09.01.2017, pondělí, 12:50
    (0)

    Kukec je náladový hráč a je schopný několik zápasů vyloženě odchodit!!! techniku, myšlení má, přístup však nikoliv!

  • Dany-Hull City - 09.01.2017, pondělí, 12:25
    (0)

    Navratila schvaluju za sebe, je to typove dobry hrac. Vek ma akorat pro rozvoj a klubovou koncepci to nenarusi naopak zvysi konkurenci a to potrebujem. Na divise zadnou kritiku, vsichni vime ze mel obdobi kdy neumel obejit hrace, prihrat ale i obdobi kdy jeho branky nam pomohly i jemu. Za krejciho sem rad ze skoncil, neni to sice lehke nahradit ho kvalitnim clovekem jako bbyl on, ikdyz uz stagnoval on nez klub bych rekl. Duvody vime, mam pocit ze p. Pojezny to nebude mit lehke ale nerikam ze to nemuze delat lip. Dejme mu cas a pokud je tu podpora od synot tak pro nas jen dobre ptz. Je potreba. Snad bych posilil jen nekym do obrany protozeeva obrana na podzim casto horel. Idealne nekoho levonoheho obrance co umi i v zaloze hrat a udrzet hlupika za kazdou cenu. Je to hrac co to v sobe ma, dle mne dostalval po uzdraveni malo sanci.

  • Dany-Hull City - 09.01.2017, pondělí, 12:18
    (0)

    Rekl bych ze Davor Kukec by byla zajimava posila z teplic. Uz s nim nepocitaji a muze si hledat nove angazma. Je to typ hrace ktery ma dobrou techniku a cizinec ale cesky uz umi. Navic privest ho zadarmo a na platu by se domluvit taky slo kdyz byl v ostrave.

  • Hory - 09.01.2017, pondělí, 11:08
    (0)

    Pořád si myslím, že když se přivedou "neznámé" tváře z akademie, tak je to opravdu taky posílení. Pak je musí na hřišti ukočírovat staří harcovníci a není důvod proč by to nemělo fungovat.

  • annubis - 09.01.2017, pondělí, 10:03
    (0)

    Docela by mě zajímalo, zda vedení ještě zkouší někoho přivést. Myslím si že by to chtělo ještě jednoho hráče na levou stranu.....

  • Arsen79 - 08.01.2017, neděle, 21:18
    (0)

    to Keikin: souhlasím s tebou

  • KEIKIN - 08.01.2017, neděle, 19:21
    (0)

    Arsen79: I kdyby to navýšil o jen o korunu, tak klub dostal nový impuls a věřím, že se odrážíme od pomyslného dna.

  • Greif - 08.01.2017, neděle, 16:11
    (0)

    Ne u me je to ztrata casu a vyhozenych penez radej si zajdu koupit teplakovku do fanshopu

  • Arsen79 - 08.01.2017, neděle, 15:48
    (0)

    ... uklidním vody. Podpora byla opravdu navýšena a patří za to obrovské díky. Nicméně částka je podstatně menší. V každém případě věřme že je to počátek dobrých časů...

  • huhu - 08.01.2017, neděle, 15:37
    (0)

    TominoXXL: tak v tom se shodneme :) , čím víc tím líp, ale já tomu prostě nevěřím, když sám Valenta řekl že se jedná o mírné zvýšení podpory, tak jestli tím myslel 10 mega každé přestupové období tak to se máme na co těšit

  • Greif - 08.01.2017, neděle, 15:37
    (0)

    Jasne tomino a mame ti rikat achjohosku ci fcsslovacko?

  • huhu - 08.01.2017, neděle, 13:58
    (0)

    TominoXXL: tak údajně o tom mluví nebo opravdu o tom mluví? údajně se může stát mnoho věcí. Vyjadřovat se můžu k čemu chci, když si to sem napsal, asi si čekal bouřlivé reakce a diskusi, ale ostatní tvůj fádní příspěvěk nějak přehlédli a bavili se raději o posilách než o údajných informacích. S tím kačerem, to si mě to teda nandal, na to ani nemám slov :)

  • Šovkovskij - 08.01.2017, neděle, 13:38
    (0)

    Tady to jiskří:-D

  • zdrh - 07.01.2017, sobota, 11:12
    (0)

    K Navrcovi. Je to hráč použitelný na obě křídla, občas hrál i podhrota, ale tam je podle mě slabší. Má výborné zrychlení na 5-10 metrů, ale není to sprinter, který uteče přes půlku hřiště. Má slušný výskok, tak i přes svoji malou výšku občas uhraje něco i nečekaně hlavou. Jeho silná stránka je 1 na 1, ale je důležité, že musí mít sebedůvěru. Jakmile si nevěří, tak není schopný obejít nikoho. Je to hráč do kombinace, spíš přihrávač, v zakončování je hodně labilní a je schopný zazdít dost velké šance.

  • Babu - 07.01.2017, sobota, 09:06
    (0)

    Sokolka: Rezek, Kubala, Machalik. Z hostovacky zpet Sadilek - http://www.fcslovacko.cz/clanek/informace-k-zimni-priprave-1fcs/6391.html

  • Pivo10 - 07.01.2017, sobota, 01:29
    (0)

    Platils to ze svojeho?Neplatils!tak ti to může být úplně jedno.Buď rád že tady takového hráče máme.Je to dost dobrá posila,která oživý zálohu a s Havlasem si bude rozumět.

  • celtic - 06.01.2017, pátek, 23:38
    (0)

    FCS co se týče Daníčka tak souhlas.bojovník a srdcař...a za navrátila jsem rád,tvořivý záložník,navíc v ideálním fotbalovém věku,,,v Olomouci byl tvůrcem hry,tak si moc přeju aby se mu u nás dařilo,určitě super posila a adekvátní náhrada za Diviše,kterému to tak nešlo jak loni,ale to se týká většiny hráčů

  • huhu - 06.01.2017, pátek, 20:48
    (0)

    TominoXXL: aneb jak to vypadá když chce být někdo zajímavý a rozpoutat diskusi. Víš něco konkrétně? Nevíš, tak mlč. Kdyby to sem aspon napsal někdo kdo je blíž slovácku, a ne někdo, kdo se tu objevil poprvé před měsícem. Takže si tu dezinformaci strč někam

  • Buchlovjak - 06.01.2017, pátek, 20:20
    (0)

    FcS: přesně tak. Pod toto bych se taky podepsal.

  • Buchlovjak - 06.01.2017, pátek, 20:20
    (0)

    huhu: jojo jasné, ale nějakou gólovou jistotu by to přece jen chtělo...

  • FcS - 06.01.2017, pátek, 19:43
    (0)

    Taky to nechápu co furt na Daníčkovi vidíš. Na toho kluka je radost se dívat jak bojuje. Nevypustí jediný balon. Každý nemá 100% talent, ale vypracuje se jeho snahou. Což je Vlastův případ. Radši v týmu srdcaře než nějaké žoldáky z jiných týmů co se k nám dojdou rozehrát na hostovačku. Jak to říká trenér Petržela z Baníku. Ten kluk musí za klub padnout a radši bude mít v týmu kluky co pár přihrávek zkazí než ti co Baník využijí jako přestupnou stanici. Jestli se ti nelíbí tak máš možnost si vybrat jiný tým třeba Spartu nebo plzen ti vyhravají častěji a kazí méně balonů. A nebudeš si furt stěžovat

  • huhu - 06.01.2017, pátek, 19:16
    (0)

    Buchlovjak: tam nevím, koné není špatný, šanci si zaslouží zajíc, kubala...neměli bysme to místo zaplácnout žoldákem :)

  • Buchlovjak - 06.01.2017, pátek, 19:08
    (0)

    huhu: já osobně postrádám kvalitního útočníka...

  • huhu - 06.01.2017, pátek, 18:25
    (0)

    tak tedka sem otevrel ty statistiky na webu a ikdyž se mi to uplne nelíbí tak Košůt nejlepší ve všech obraných aspektech z celého tymu. Rada a Daníček hned za ním. Jinak Navrátil super nákup, asi to financoval Valenta :), ještě krajní bek a budu nadmíru spokojen

  • zdrh - 06.01.2017, pátek, 18:04
    (0)

    jjirin: Daníček má úspěšnost přihrávek 80 %. což je ze stabilních hráčů druhé nejvyšší číslo po Radovi. Ale je potřeba si uvědomit, že toto číslo nic neznamená, protože je důležité jaký typ přihrávek dává (jestli je většina do šířky, dozadu nebo naopak přihrávky dopředu). Logicky defenzivní hráči mají vždy vyšší procento úspěšnosti přihrávek, zvláště střední obránci jich mívají nejvíc, protože často si přihrávají mezi sebou.

  • Buchlovjak - 06.01.2017, pátek, 18:03
    (0)

    jjirin,kecipep: Přesně tak chlapci. Raději deset Daníčků než jednoho zamindrákovaného Zelenku...

  • kecipep - 06.01.2017, pátek, 17:58
    (0)

    jjirin: Souhlas, a zrovne v době, kdy jsem opravdu rád, když jsem Vlastu v sestavě viděl :-)

  • jjirin - 06.01.2017, pátek, 17:53
    (0)

    vajdik: už jsi dost trapný, jak si furt otíráš hubu o Daníčka (pro mě příjemné překvapení podzimu). Pomalu v každém komentu od tebe všem připomínáš, jaký je nekopa a s těma přihrávkama už jdi někam furt. Když jsi takový pečlivý statistik, tak nás seznam, kolik přesných centrů ze strany dával třeba Diviš (nic proti němu). kolik přesných přihrávek najde adresáta od Havlíka a podobně. Netuším, co osobního ti Daníček provedl, ale tvoje averze je už pověstná. Už se na to vyser

  • Buchlovjak - 06.01.2017, pátek, 15:28
    (0)

    vajdik: hlavně nestraš se Zelenkou. To byl největší omyl v historii FCS hned po angažování obránce Vrby :-D. Ten dokázal kabinu tak rozesrat, že to by nedokázal ani náš milý pan Babiš. A z takovou tupou povahou ti nepomůžou ani technické kouzla a čáry...

  • eLucky - 06.01.2017, pátek, 14:45
    (0)

    to vajdik: Pokud se chce kluk v jeho rokoch někam dostat, tak ten tlak mosí zvládnůt prostě. Pořád doufám, že to je jen dočasný útlum, prodělal ho aj Tráva a pak se vrátil jako jasný tvůrce hry - než odešel:D

  • Maja - 06.01.2017, pátek, 14:44
    (0)

    vzpomíná se tu na polácha a zelenku jak tvořili, ale nikdo nepřipomene šumiho. letos to možná není co poslední dva roky, ale pořád má skvělou přihrávku a pro organizaci hry je totálně nepostradatelný zatím.

  • vajdik - 06.01.2017, pátek, 14:25
    (0)

    Huhu - jak píšeš, Havlík letos bohužel tragédie, proto i taková hra celeho muzstva ale nemůžeme chtít po mladém klukovi aby delal hru..proste chybí 30lety chlap a jak pise Uhel, typ zavadila, kteremu uz je skoro 40 :D A co ten Kalouda, je vůbec ještě v kádru? Má tuším smlouvu do konce jara...

  • Uhel - 06.01.2017, pátek, 14:15
    (0)

    těchto typů špilmáchra ale moc není a nejsou ani v klubech, které mají trochu jiné možnosti než my... momentálně tak Zavadil je klasickým prototypem toho, co píšeš!

  • huhu - 06.01.2017, pátek, 14:09
    (0)

    vajdik: roli špílmachra bych čekal od havlíka, má k tomu předpoklady, přehled. Ale chybí zkušenosti a v této sezoně i vykonost, není to ono.

  • Skein - 06.01.2017, pátek, 14:02
    (0)

    a nyní byl Zelenka vyfocen na silvestrovském špíle a určitě sportuje :-DD to byl fakt blb. a pak brečel v novinách...ble

  • vajdik - 06.01.2017, pátek, 12:54
    (0)

    Uhle já chtěl jen napsat že slovácku nekolik let chybí hráč, který nemusí být sprinter kola ale dá hre myslenku a je skoda že se několik let nepodarilo privest nějakého toho Polácha - hráče který dá hře myšlenku. Řadu let je slovacko totalne prectene, hraje pouze na nákopy, za Doška to vycházelo hlavne doma..za Koneho to vycházet nebude protoze ten neudrzi balon. KARAGA...když budeš sledovat utkání, tak Daníček opravdu těch 10 prihravek da za tu sezonu. Hrajeme systémem 4 beci, dva def.zaloznici a tak hra pak vypada jak vypada..vse na nahodu... Na podzim krom prvního polocasu se zlinem ta hra byla nejhorsi za dobu co jsme znovu v lize. Totální hra bez myšlenky a něčeho, co by se dalo říct že to byla pěkná fotbalová akce.

  • karagavrylydys - 06.01.2017, pátek, 12:19
    (0)

    vajdik: Proboha, kolik na Slovácku dal Zelenka super přihrávek za Slovácko? 10? To než lenochod Zelenka, kterému se podaří 1 zápas za sezonu, to už raději Daníček, který bude jezdit po prdeli a těch 10 přihrávek za sezonu taky dá.

  • Babu - 06.01.2017, pátek, 11:03
    (0)

    xxpaloxx: ty říkáš, že Liberec není žádná charita, já říkám, že pokud někdo v zimní pauze pustí OSM hráčů a v kádru mu zůstane 18 lidí a to včetně 3 gólmanů, tak to je charita a je to na pováženou..

  • Uhel - 06.01.2017, pátek, 10:57
    (0)

    takový hráč, jaký byl Polách, Horváth nebo Zelenka chybí 90% mužstvům. Takových je opravdu málo!!! bohužel Zelenka byl falut, kterému se chtělo jednou za 6 týdnů! ať už u nás nebo kdekoliv, kde zrovna hrál a stěžoval si!!! fotbalista to byl, ale taky zhnilý k.k.t!!!

  • vajdik - 06.01.2017, pátek, 10:50
    (0)

    Karagavrylydys - tak jak Zelenkovi po ty kotníky nesahal Volešák, Valenta a jiní naši střední plejeři. Neříkám že byl Zelenka sprinter roku, ale takové přihrávky co dával on, našemu týmu momentálně hodně chybí. Proto soupeře nepřehrajeme a pouze umíme nakopávat na náhodu asi tři roky a bez Doška už ani ty nákopy k ničemu nejsou. Říkám že nejvíc chybí v týmu střední tvořivý záložnik, jako byl Polách, Zelenka a třeba v Plzni Horváth..chlap co nemusí běhat ale umí rozdat balon..od běhání tu je nekopa Daníček.

  • karagavrylydys - 06.01.2017, pátek, 10:12
    (0)

    vajdik: Zelenka byl 1 velký omyl. Poláchovi nesahal ani po kotníky.

  • Prosto - 06.01.2017, pátek, 09:13
    (0)

    Uz pri sestupu olomouce jsem rikal,ze je skoda takoveho hrace pro 2 ligu..vzdy se mi jeho hra libila,takze ja jsem mile prekvapen a vedeni mi udelalo radost :)

  • Skein - 06.01.2017, pátek, 09:06
    (0)

    toš vitaaaj Janku, chce to ještě někoho..

  • vajdik - 06.01.2017, pátek, 09:00
    (0)

    xxpaloxx - co se týče Zelenky, došel k nám zadarmo - sice fyzička stejně jako u Polácha nebyla jeho prioritou ale v noze to měl neskutečnééé...jako žádný jiný hráč u nás.

  • xxpaloxx - 06.01.2017, pátek, 08:46
    (0)

    Před půl rokem.....

  • xxpaloxx - 06.01.2017, pátek, 08:45
    (0)

    Je to zajímavé jméno , ale já bych s jásáním počkal , až co ukáže na hřišti , nejlépe po jarní sezoně. Nemyslím si , že by byl Liberec nějaká charita a tak je mně zcela nepochopitelné , že by prodal hráče s avizovanou cenou za cenu , o které tady někteří spekulují. Taky se mně nezdá , že by se jen tak lehce vzdal hráče , který k nim přišel před pouhým rokem jako očekávaná posila a za celý podzim se nezapracoval do sestavy.Podmínky pro hráče jsou v Liberci taky lepší jako ve Slovácku. Tak raději nejásejme předčasně a nechme se mile překvapit jeho výkony na hřišti.Aby to nebylo jako se Zelenkou , který kromě pohazování kšticí a fyzičkou na jeden poločas nic moc neukázal a potom byl problém se ho zbavit.

  • Uhel - 06.01.2017, pátek, 07:53
    (0)

    HOry, ohlasy už byly i pod jiným článkem.....

  • Hory - 06.01.2017, pátek, 07:49
    (0)

    To je opravdu Slovácký fanouškovský folklor. Skoro pod každým článkem několik stran diskuzí o tom, kde je nějaká posila a až přijde, tak to v diskuzi vypadá, že to ani nikoho nezajímá.

  • annubis - 06.01.2017, pátek, 06:16
    (0)

    palec hore!

  • Dum - 05.01.2017, čtvrtek, 22:37
    (0)

    Hodnota Jana Navrátila je podle serveru transfermarkt.de 9,4 milionu kč, jestli se ho opravdu podařilo udělat za 3,5M, tak myslím, že to byl dobrý kup...

  • kecipep - 05.01.2017, čtvrtek, 21:07
    (0)

    Tak ještě ten Leiva z Kostariky :-) :-)

  • karagavrylydys - 05.01.2017, čtvrtek, 20:31
    (0)

    Super.

pristi
 Další články:
10.01.2017, úterý, 10:31 - Je to pro mě nová šance, říká Navrátil o přestupu do Slovácka
09.01.2017, pondělí, 08:19 - Liberecká štace nevyšla. Podaří se Navrátilovi ve Slovácku restart?
06.01.2017, pátek, 15:35 - Petr Pojezný: Našim odchovancům nechceme zavírat dveře
06.01.2017, pátek, 10:58 - Chceme Slovácko zase rozhýbat, slibuje nový ředitel klubu Pojezný
05.01.2017, čtvrtek, 20:20 - Proč pustilo Slovácko oporu Diviše? Jablonec hráči nasypal víc
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace