*
DNES
Poslední rozhovor Michala Kadlece
včera
Poslední rozhovor Michala Kadlece
včera
TISKOVKA | Patrik Blahút po Slavii
včera
TISKOVKA | Jan Baránek po Slavii
17.05.2024
Rozhovory | Slovácko - Slavia
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 980 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
07.05.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě podruhé
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

26.05.2024 od 16:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
44
fanoušků

Slovácko - Sparta 2:4, obhájce se strachoval o výhru, uklidnil ho Krejčí

06.05.2024, pondělí, 09:45
borci23_velky.jpg

Dvakrát přišli o dvoubrankové vedení, soupeři ale vyrovnání nepovolili a nakonec slaví. Sparťanští fotbalisté zvládli na úvod nadstavby náročný duel na Slovácku. Do vedení je poslal dvěma zásahy Kuchta, po něm střílel na druhé straně Kim. Po přestávce se trefili postupně Haraslín s Daníčkem, gólovou tečku a definitivní uklidnění přinesla až proměněná penalta Ladislava Krejčího v závěru.

Sparta vyhrála zaslouženě, ale my jsme jí to strašně usnadnili svými chybami, které dokreslují naše špatné jaro,“ řekl na tiskové konferenci kouč Slovácka Martin Svědík, který po sezoně u týmu skončí. „Tohle je nejlepší Sparta, kterou jsem za svoji kariéru zažil,“ pochválil ji domácí kapitán Daníček.

„Předvedli jsme zde dobrý a koncentrovaný výkon, ale nemyslím si, že jsme blíž k titulu. Jsme od něj stále stejně daleko,“ uvedl dánský trenér Sparty Brian Priske.

Jeho svěřenci prohráli jediný z posledních 18 ligových zápasů a sedm kol po sobě bodovali, z toho šestkrát zvítězili. Venku vyhráli osmé z posledních devíti ligových utkání a s 38 body jsou tam nejlepším týmem ročníku.

Naopak mužstvo z Uherského Hradiště doma v jarní části ligy nezvítězilo ani na šestý pokus a z toho popáté prohrálo. Slovácko osm kol po sobě a 11 z minulých 12 nevyhrálo.Hosté v úvodu utkání odrazili bez problémů několik centrů po rychlých nábězích domácích hráčů a následně převzali iniciativu. V sedmé minutě vystřelil tvrdě Birmančevič a míč se odrazil k Haraslínovi, jenž vypálil těsně vedle.

Jméno Heslo
text
  • fandajakhrom - 17.05.2024, pátek, 06:21
    (0)

    Az se budeme loucit s MS a MK, doufam v ovace ve stoje a skandovani HOSI DEKUJEME, aby se pridal cely stadion 🥺👏 bude to v kazdem pripade síla 😥

  • tomrs - 16.05.2024, čtvrtek, 20:28
    (0)

    Valheru: snad se to naplni, to by byla rozlucka jako vino:)

  • Valheru - 16.05.2024, čtvrtek, 17:53
    (0)

    No, pokud bychom šli na páté místo místo Baníku, ale nepřeskočili Bolehlav, tak se rozloučí doma proti Hradci nebo Teplákám.

  • Mikulas - 16.05.2024, čtvrtek, 17:18
    (0)

    https://twitter.com/infotbal/status/1791124427796578565?t=X0E6PZnO0EXcjjwbsdxvdg&s=19 Zmrdi, nic víc k tomu nejde říct. Tak třeba půjde do kotla

  • bambulak - 16.05.2024, čtvrtek, 17:12
    (0)

    to je jednoznacne nejlepsi zprava za dlouhou dobu

  • sassha - 16.05.2024, čtvrtek, 16:48
    (0)

    Petros: super, brankaři dlouhodobě nenaplňují očekávání

  • Petros - 16.05.2024, čtvrtek, 16:13
    (0)

    Tož podle Kvasnici bude Přibyl od nové sezóny trénovat gólmany v Pardubicích.

  • silon - 16.05.2024, čtvrtek, 13:10
    (0)

    Greif, Lagic: Tak nějak jsem to myslel 😉

  • lagic - 16.05.2024, čtvrtek, 12:32
    (0)

    A klidně, i když bude Sralta prohrávat, zahlaste do megafonu, že vede 3:0, ať Slávisti ztratí motivaci a naše to víc nabudí :-). Jen doufejme, že my budeme držet přijatelný výsledek.

  • Greif - 16.05.2024, čtvrtek, 11:02
    (0)

    Tak to zahlasime my ?

  • paya - 16.05.2024, čtvrtek, 10:37
    (0)

    já si naopak myslím, že je to zakázáno! Výsledkový servis dělá v poločase Alda Mazurek, ale během utkání se určitě nic hlásit nesmí...

  • Vosolys - 16.05.2024, čtvrtek, 09:53
    (0)

    To se běžně hlásí, stejně jako výsledky hokeje, co si pamatuju.

  • silon - 16.05.2024, čtvrtek, 09:23
    (0)

    Nemohl by hlasatel během sobotního zápasu hlásit průběžný stav MB - SPA? Slávistický realizák asi hráčům zprávy dávat nebude, ale bylo by škoda, aby se případnou ztrátu šance na titul nedozvěděli co nejdříve během zápasu :-D

  • Marwik - 15.05.2024, středa, 22:12
    (0)

    Při výhře v MB byl věkový průměr 28 let, to není na fotbalový důchod. To jen k tomu, jak hrajeme s důchodci. Sice to kazí obrana, ale ta musí být zkušená, krásné to ukázal Kaca, Hofi, Vlasta a teď Kali.

  • Bonito33 - 15.05.2024, středa, 15:47
    (0)

    BM: Máš pravdu, nepsal jsi to ty, takže se omlouvám. Psal to ,,Ondra,,....Ty pouze že o nic nehrajem :D :))

  • Bayern Munchen - 15.05.2024, středa, 11:29
    (0)

    Bonito33: já jsem psal, že skončíme 6 a že bych byl rád kdyby hráči A týmu posílili B tým, aby se zachránil... A zatím tedy v tabulce 6 jsme a klidně se tady pak omluvím, pokud skončíme na jiném místě než 6, ale o tom že všechno prohrajeme si nepamatuji, že bych psal, ale klidně najdi tuto formulaci, prosím...

  • Bayern Munchen - 15.05.2024, středa, 11:25
    (0)

    Bonito33: najdeš mi to prosím, kde jsem to psal...

  • Bonito33 - 15.05.2024, středa, 11:20
    (0)

    *že stejně...

  • Bonito33 - 15.05.2024, středa, 11:20
    (0)

    BM: Vždyť jsi psal, bude stejně všecko prohrajem, tož já nevím.

  • Slinťa - 15.05.2024, středa, 10:46
    (0)

    Jj,nadstavbu po 30 navstivenych zapasech uz nedavam, tak kluci diky. Byli ste skveli a chybite mi :)

  • Vosolys - 15.05.2024, středa, 10:46
    (0)

    Kéž by spadli :D společně s budějovicema...

  • karagavrylydys - 15.05.2024, středa, 10:14
    (0)

    Boleslav hraje o pohárovou Evropu, přijde 1800 diváků a v podstatě celý zápas mlčí. Za mě nepochopitelné.

  • kecipep - 15.05.2024, středa, 09:45
    (3)

    Hlavně i všech cca 7 fans předvedlo 100% výkon :-)

  • Hory - 15.05.2024, středa, 09:34
    (1)

    Ještě teď se kochám při pomyšlení na včerejší zápas. Naše zlepšení bylo už v zápase se Spartou, kde mužstvo hrálo dobře. V Plzni už za ten výkon bylo skoro odměněno bodem a včera už to muselo přijít. Každý náš výpad vpřed byl nebezpečný, na soupeře byl vyvíjen neustálý tlak, za včerejšek chválit komplet všechny, protože každý na svém postu odvedl 100% a pak se výsledek musí dostavit.

  • Bayern Munchen - 15.05.2024, středa, 08:54
    (0)

    Ale jednu věc tady napíši, kde chci pochválit, mnou neoblíbeného a kritizovaného golmana Heču, jak v Plzni tak i včera to z jeho strany bylo dobré a tým podržel, snad si tuhle formu udrží co nejdéle...jde vidět, že mu posezení na lavičce prospělo... a ještě chci pochválit B tým za výhru proti Zlínsku, bez posil z A týmu velice důležité body proti týmu z popředí tabulky, snad tu MSFL udrží...

  • Bayern Munchen - 15.05.2024, středa, 08:50
    (1)

    Takže bych byl rád, aby jste mi ty a kecipep, pokud to směřuje ke mně napsali v čem jsem se zmýlil...

  • Bayern Munchen - 15.05.2024, středa, 08:49
    (0)

    cicmaaa: to píšeš o mně :-) chtěl bych vědět v čem jsem se zmýlil a za co mám psát omluvu... já jsem tady před zápasem v Mladé Boleslavi nepsal nic... naposledy jsem psal k zápasu se Spartou, že počítám že prohrajeme a že dostaneme tři góly, což se naplnilo akorát a akorát jsme dostali čtyři...

  • cicmaaa - 15.05.2024, středa, 08:07
    (0)

    Kecipep: Přesně jak píšeš. A včera už komentář. Já osobně bych čekal omluvný, že napsal, zase sračku. On klasicky, jak kdyby vůbec nic nepsal. Ten člověk musí být hrozná krysa aj v běžném životě. Ne jen jako trol na fóru...

  • kecipep - 14.05.2024, úterý, 21:49
    (1)

    Nejvetsi fanousek se opet zmylil

  • Hynda - 14.05.2024, úterý, 21:31
    (0)

    Tak Baník prohrál tak pojďme na ty sešívky a dejme 3 body FCS 🤍💙👏

  • Nike - FCS - 14.05.2024, úterý, 19:53
    (0)

    Hrát takovým stylem, bojovným a hlavně do obrany solidně tak tady neřešíme že se musí porazit Slavia nebo Baník a jsme suverénně na 4. místě s náskokem tak 7 bodů... Jinak dneska Sinjavskij, Kohút i Juroška super výkony...

  • annubis - 14.05.2024, úterý, 19:50
    (0)

    Sinjavkij konečně v ofenzívě. V obraně je zapykaný.

  • celtic - 14.05.2024, úterý, 19:20
    (0)

    tak naděje ještě žije,,,a konečně výhra,proti bolce to těší dvojnásob....ideální by bylo kdyby PLzen porazila zitra Slávii /tak už by neměli takovou motivaci,),,bylo by krásné Slávii porazit,,,,hlavně pohlídat Jurošku,,,ten nám pokaždé dá gól,jednou už dal čtyři a jednou tři v jednom zápase....líbila se mě ta mladá rychlá ofenzivní záloha (Kim,Juroška,Sinjavskij)..

  • Marwik - 14.05.2024, úterý, 19:17
    (0)

    S výjimkou konce výborný kombinační fotbal, radost sledovat.

  • Bayern Munchen - 14.05.2024, úterý, 19:07
    (0)

    oprava odvedený…

  • Bayern Munchen - 14.05.2024, úterý, 19:07
    (0)

    Dneska super takticky odvedeni výkon a konečně i dobrý výkon v obraně…

  • champyon - 14.05.2024, úterý, 19:01
    (0)

    Parádní výkon. A v kolonce faulů za celý zápas 0 na straně Slovácka, to je až neuvěřitelné.

  • Bonito33 - 14.05.2024, úterý, 18:58
    (0)

    Paráda...od té 60min jak se nikomu od nás krom Vlasiya nechtělo běhat to bylo něco....ale byl těžký zápas v Plzni v sobotu v nohách..... někteří tady asi nepřežijí, že jsme vyhráli.

  • a jé - 14.05.2024, úterý, 18:57
    (0)

    Super 3 body no ted něco urvat se Slavii

  • RNA - 14.05.2024, úterý, 18:37
    (0)

    Tak to stridani jsem nepochopil. Dva hraci, diky kterym jsme drzeli stred hriste, jdou ven a misto aktivni hry se zbytecne zatahnem..

  • Valheru - 14.05.2024, úterý, 18:35
    (-1)

    Co je to za debilní příspěvek... ?

  • a jé - 14.05.2024, úterý, 18:31
    (1)

    Co to je za debilní střídání

  • Hory - 14.05.2024, úterý, 18:06
    (0)

    Ale jinak hrajeme úžasně, skvělé!

  • Valheru - 14.05.2024, úterý, 17:14
    (0)

    Tak nevím, ale ten zákrok na Kima VAR řešit mohl... :-)

  • huhu - 14.05.2024, úterý, 11:19
    (0)

    Petros: ti ale nestáli 5 milionů, přestup Kanakimany, Alegueho a dalších do slovácka krachl jenom z toho důvodu, že nejsou peníze

  • fandajakhrom - 14.05.2024, úterý, 11:12
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-glosa-je-umeni-se-rozloucit-slovacko-v-tom-hraje-ligu-mistru-dalsi-muze-skolit-5028262

  • lupen - 14.05.2024, úterý, 10:22
    (0)

    Lemmy - Ano zachránil, to nikdo nepopírá ale žít z toho dvacet let se nedá. Ty tři sezóny, na tom Zemek nemá žádný podíl, v dobu kdy jsme potřebovali posílit se s Martinem ani nesešel aby ty posily probral, asi tak mu poslední roky záleží na našem klubu, tři sezóny to jde celé za hráči a hlavně Martinem, který to tu celé zvedl na maximum.

  • Petros - 14.05.2024, úterý, 09:55
    (0)

    huhu a několik z nich (hlavně z Vyškova) tuto sezonu hraje za několik prvoligových klubů a hrajou slušně a stali se pmatnými hráči...kde by jsme byli my, kdyby Zemek ty transfery za "drobné" v létě nestopl....

  • huhu - 14.05.2024, úterý, 09:29
    (0)

    fandajakhrom: za 5 milionů dneska koupíš možná tak lehce nadprůměrného druholigového hráče

  • Šovkovskij - 14.05.2024, úterý, 08:48
    (0)

    Nějak se trošku zapomíná na fakt, že majitelem stadionu není klub, ale město...

  • fandajakhrom - 14.05.2024, úterý, 08:25
    (1)

    Je to uplne bezne a prave tech 5-10 micu by mohly byt penize, ktere bychom mohli dat kazdorocne do posil.... a ktere evidentne nedavame a proto jdeme dolu

  • Vosolys - 14.05.2024, úterý, 07:52
    (0)

    fandajakhrom: Tak to já naopak cením, že se zatím k něčemu jako je přejmenování stadionu sponzorem nedošlo a snad ani nedojde. Nerad bych abychom se vydali cestou zlína a jejich změny názvů, znaků pomalu každou sezonu...

  • kecipep - 14.05.2024, úterý, 07:35
    (0)

    Mně se naopak líbí jeho neměnný postoj, že se chce stále posouvat výš a zkoušet, kam až to půjde. Klubům se to samozřejmě nelíbí, ale posun do Slavie mu vyšel, tak ať to zkusí venku. Přeci jen má už pár let do konce kariery, pokud se mu vyhnou zranění

  • Hory - 14.05.2024, úterý, 07:30
    (0)

    Pobavila mě včera zpráva, že Václav Jurečka odmítá podepsat ve Slavii prodloužení smlouvy, kvůli svým vysokým nárokům a hrozí, že odejde jako volný hráč,byť smlouvu má ještě na rok. Kde já to už zažil ... ? :)

  • Pajos - 13.05.2024, pondělí, 21:50
    (0)

    Čest panu Dr. Zemkovi za to, co všechno vynaložil do Slovácka a že to byly nemalé finanční částky! Ale jak už plyne zub času, tak vše si žádá nové změny a s tím i nového minoritního majitele, pakliže se chceme jako klub posunout a ne jen stagnovat či se dokonce vrátit do let pozdějších. A proto si pojďme užít poslední domácí zápas a vzdát hold panu Svědíkovi a Kácovi za neskutečnou kariéru a tažení Slovácka v posledních letech!!! FCS NAFURT!💪🏻

  • Lemmy - 13.05.2024, pondělí, 20:44
    (0)

    Pan Zemek fotbal na Slovácku zachránil. Poslední tři sezony byly jako ze snu, Slovácko hraje v první šestce. Užívejte si to a neřešte takové sra*ky

  • a jé - 13.05.2024, pondělí, 18:29
    (0)

    Pan doktor Zemek nikdy všechny peníze zpět nedostane, neni šance, ale nějaké zpět mohl dostat pokud by klub prodal v jeho top éře.

  • a jé - 13.05.2024, pondělí, 18:25
    (0)

    Mezi lidmi koluje spoustu reci at pravdivých či nepravdivých viz. třeba dluhy hráčům, ale pokud to slysi potencionalni sponzoři tak právě tohle je ten jazýček na vahách dat či ne

  • pema - 13.05.2024, pondělí, 17:07
    (0)

    ..doplněk..nic mu v tom nebrání...

  • pema - 13.05.2024, pondělí, 17:06
    (-4)

    Je třeba poděkovat panu JUDr. Zemkovia panu Skopalovi za to, že do fotbalu, tedy Slovácka - své peníze investují / i jiným sponzorům/ale je třeba také pochopit, že nějaké peníze chtějí i zpět - jak a kolik - to mají asi vlastníci smluvně mezi sebou ošetřené../Jedině, kdo do fotbalu transparentně dával peníze a dostal je zpět - jen pan Karl - býval majitel Liberce... měl na to svou metodu, která byla všema zainteresovanýma strana akceptována..Jinak, kdo do fotbalového Slovácka, jak zde již byo několikát napsáno, chce investovat či jinak přispívat - jc mu v tom nebrání.. Pokud se hráčský kádr udrží, případně doplní a bude poctivě trénovat a v zápasech odpovědně bojovat - lze i v příštím ročníku ligy možné umístnění Slovácka v první povolovině tabulky.

  • fandajakhrom - 13.05.2024, pondělí, 16:28
    (0)

    Na tom asi (bohuzel) neco bude. I tak si zaslouzi podekovani - stejne jako Svedik a Kaca... bez nej by to tu nebylo.. ale asi uz je cas odejit 🤷

  • egi - 13.05.2024, pondělí, 16:05
    (0)

    Dost firem nechce dát peníze pokud tam bude pan Zemek.(tohoto člověka nemá skoro nikdo rád) Tím pádem se to nebude jmenovat ani SynotTip arena. Nakonec na to došel i pan Skopal.

  • fandajakhrom - 13.05.2024, pondělí, 15:39
    (0)

    Mozne je vse. V kazdem pripade je to skoda... ja myslim, ze je X moznosti, jak ziskat dalsi finance z externich zdroju... napriklad stale nechapu, proc se za 5-10 micu rocne nepojmenuje nas stadion na (napriklad) SynotTip arena. Podle mne to je bezna praxe, jak ziskat love navic....

  • egi - 13.05.2024, pondělí, 15:32
    (0)

    Bylo to rozjednané ještě za Novotného, ale podmínku si dalo nové vedení Hamé. S tím falešným člověkem jsem to taky slyšel, bylo to až pozdějš.

  • fandajakhrom - 13.05.2024, pondělí, 15:11
    (0)

    O tom nic nevim. Ohledne Hame jsem slysel pribeh o nejake figurce z Hame, ktery neco slibovala, i kdyz vibec nemela mandat za Hame jednat ....

  • egi - 13.05.2024, pondělí, 15:04
    (0)

    fanda: ale taky musí pan Zemek přiznat, že když Hamé chtělo sponzorovat a dát nemalé peníze, tak měli podmínku jednoho svého člena v představenstvu. To pan doktor nechtěl a tím pádem přišel o hodně peněz.

  • fandajakhrom - 13.05.2024, pondělí, 13:36
    (0)

    I kdyz se mi tez nelibi, ze nemame kazdy rok posily za x desitek milionu, tak bych poprosil, abychom na Dr. Zemka, ktery zachranil FCS nepokrikovali ve stylu Zemku, prodej to. Kdyztak: pane doktore Zemku, dekujeme za vse a pokud uz nemate zajem se angažovat, zvažte prodej..... nacpal sem uz dost penez a nemuze za to, ze x mistnich firem, ktere na to maji, nic nedaji........ CZ, Hame atdatd....

  • a jé - 12.05.2024, neděle, 21:08
    (0)

    Pajos a si si jisty ze pan Skopal do toho ty miliony da ?

  • Pajos - 12.05.2024, neděle, 20:06
    (0)

    Základ je v majitelích s jejich kvalitních investic do klubu... bez toho se Slovácko nemože odrazit a poučit z tohoto jara🫤 ale o tom, že to neklape v majitelské sféře se už ví nějaký ten pátek, a proto ZEMKU, PRODEJ TO!🙏🏻⚽

  • bambulak - 12.05.2024, neděle, 19:59
    (0)

    naprosty šok

  • drzý vandrák - 12.05.2024, neděle, 19:50
    (1)

    Nevadí.Kádr se doplní jako obvykle a jedeme dál...

  • Pajos - 12.05.2024, neděle, 19:43
    (0)

    Tak už je to ofiko, Káca po sezoně bohužel končí...😢🫤 Snad mu bude nabídnuto nějaké místo v managmentu Slovácka🙏🏻⚽

  • kecipep - 12.05.2024, neděle, 18:41
    (0)

    Tak v utery zapas o vsechno, jedina vyhra jeste neco resi. Taky uvidime, jestli Slavii u nas jeste o neco pujde, ale predpokladam ze ano

  • Marwik - 12.05.2024, neděle, 00:26
    (0)

    Co všichni ví od února?

  • drzý vandrák - 12.05.2024, neděle, 00:13
    (0)

    Marwik:Ano, skupina o titul.To zní hezky, ale všichni ví už od února,že to je skupina o titul dvou mužstev, dnes už jednoho.Letos určitě nejhorší jaro v historii klubu.Trochu reálného pohledu.

  • josmen - 12.05.2024, neděle, 00:07
    (0)

    aha, takze podle tebe ji v tomto slozeni budou opet hrat i pristi sezonu? Ja bych to spise videl na skupinu o zachranu. Bud realista, fanousku.

  • Marwik - 11.05.2024, sobota, 23:46
    (0)

    josmen - důchodci co hrají pravidelně skupinu o titul. Trochu pokory, fanousku.

  • josmen - 11.05.2024, sobota, 23:43
    (0)

    zakladem je omladit obranu. Nasi duchodci jsou uz za zenitem.

  • kecipep - 11.05.2024, sobota, 23:07
    (0)

    Píšu základ, zdravé jádro, které předpokládám zde bude. Zbytek kádru se může dost proměnit

  • karagavrylydys - 11.05.2024, sobota, 23:03
    (0)

    kecipep: nějak ti v tom základu na příští sezonu chybí obrana a útok.

  • Hynda - 11.05.2024, sobota, 22:22
    (1)

    Hlavně musí být dobrý trenér aby dal týmu ten impuls vyhrávat....

  • kecipep - 11.05.2024, sobota, 21:51
    (0)

    S tak vysokým počtem absencí velmi dobrý výkon. Ten základ Heča, Kohút, Havlík, Kim a Blahút pro příští sezónu je za mě dobrý.

  • fandajakhrom - 11.05.2024, sobota, 20:45
    (0)

    I kdyz zbytecna prohra, tsk zadny stres. Stale se muzeme tak nejak rovnat s temi nejlepsimi a pokud uz opravdu nejak team doplnime, o sestup hrat nemusime

  • Hory - 11.05.2024, sobota, 18:40
    (0)

    Sedím ve vlaku z Plzně a nelituji toho výjezdu. Heča dnes top, tak pokud bude chytat každý zápas, tak nás podrží. Poprvé, co ho chválím. Po remíze se doslova sahalo a je škodou, že ta penalta kterou rozhodčí musel pisknout, to změnila.

  • Pajos - 11.05.2024, sobota, 15:57
    (0)

    Trestuhodné prováhání 150% tutovky Jurošky, takové neproměňování šancí nás s takovýmito týmy může mrzet a hle, o poločase se už tak stalo... holt nedáš - dostaneš🙄

  • kecipep - 11.05.2024, sobota, 14:27
    (0)

    Dneska hlavne z lavicky slabe, snad se kluci porvou, kdyz Plzni o nic nejde

  • kecipep - 11.05.2024, sobota, 13:45
    (0)

    Dle losu Zlína by mohl spadnout jejich dorost a my bychom k tomu mohli pomoci

  • a jé - 11.05.2024, sobota, 13:10
    (0)

    U19 zase na 1

  • Hynda - 11.05.2024, sobota, 12:28
    (1)

    Ok omlouvám se já to nevěděl 😉😉

  • Skein - 11.05.2024, sobota, 08:13
    (-3)

    to Hynda: už to ten odkaz byl ;) nic nového

  • Hynda - 10.05.2024, pátek, 20:57
    (0)

    Václav Jílek chce znovu trénovat: absolvoval dvě schůzky s tímto českým klubem https://infotbal.cz/trener-jilek-par-mesicu-od-vyhazovu-z-olomouce-jedna-o-novem-angazma/

  • pema - 10.05.2024, pátek, 20:32
    (0)

    Dle Rádia JEREVAN z externího studia poblíž UH - dle nezcela důvěryhodných zdrojů - byly zjištěny opravdové příčiny propadu Slovácka: pokud se týká kabiny 1. dva mezilidské problémy - které svým způsobem zasáhly klima kabiny a které neovlivní trenéři ani spoluhráči 2. pokles formy celého týmu a jednotlivců - otázky časové, pak fyzické přípravy, nenatrénovné standartní situace jak dopředu tak i dozadu, podceňování role náhradníků jako např. brankář Fryšták, obránce Srubek apod.. zapracování nových hráčů do kolektivu, až zbytečná medializace Petržely a Havlíka 3. ,,signalizace" trenéra Svědíka k nedoplnění kádru apod.. /byť odvedl neuvěřitelnou práci s hráči a podmínkami, které měl dispozici../, že již působil jisté roky v klubu.. 4. pokud oba majitelé nebudou spolupracovat, /byť lze pochopit, že jeden z nich již do klubu investoval nemálo finančních prostředků/,tak bohužel klub bude přežívat nebo upadne, potože lze jen těžko předpokládat, že v této společensko - ekonomocké situaci, bude do fotbalu věnovat větší množství svých finančních prostředků. K otázce trenérů - pokud Slovácko, což lze předpokládat, že do evropských pohárů letos nezasáhne - chce dodalších let mít perspektivu musí sáhnout do mladých a proto pan trenér West / s podmínkou že sportovní ředitel mu do vlastní herní přípravy, sestavy, koučování nebude mluvit/.. Doufejme jen, že ze se Slovácko ze svých dočasných problémů včas dostane, stabilizuje se, překvapí a opět bude patřit do špičky českého fotbalu..

  • Lemmy - 10.05.2024, pátek, 13:32
    (1)

    BM: Ty že jsi fanoušek Slovácka? Moc tomu už nevěřím :D

  • Hory - 10.05.2024, pátek, 12:53
    (1)

    Tak Juroška má smlouvu do 30.6.2026, tak to by si moc nepomohl, kdyby začal trucovat. Karty jsou tentokrát na naší straně.

  • adolf - 10.05.2024, pátek, 12:31
    (-1)

    A tím nám podle mě prokázala laskavost, nemuseli jsme ho platit a tak jako tak by odešel v létě zadarmo. Za mě dobrých pár milionů do klubové (Zemkovy) pokladny :)

  • eLucky - 10.05.2024, pátek, 12:25
    (0)

    Juroška je Jurečka:D Takový omyl hodný znalců typu Bayern... pardon:D

  • eLucky - 10.05.2024, pátek, 12:21
    (0)

    to adolf: Neřekl bych, že nám Slávia prokázala laskavost - plán totiž byl u Tomiče poněkuj jiný než u Jurošky nebo Klimenta... a to "Podepiš, nebo hnij v béčku!" Slavia ho vykoupila aby tu půl roku nehnil;)

  • Bayern Munchen - 10.05.2024, pátek, 12:11
    (-1)

    Za mě klidně prodat, ale utržené peníze ideálně všechny investovat do posílení kádru... ale to se nestane a tak nějak tuším, že Slovácko nakonec půjde i s cenou dolů a s plzní se domluví i bez hráčské kompenzace, protože bránit hráčům chodit do TOP 3 v Česku, může mít taky následně opačný efekt na hráčově přínosu...

  • celtic - 10.05.2024, pátek, 12:07
    (0)

    nejlíp zitra Pilsen porazit a Juroška by jim mohl dat hatrick :)

  • adolf - 10.05.2024, pátek, 11:52
    (-1)

    Celtic: i kdyby se ukázal v Evropě, tak ze Slovácka, které nikdo kromě česka nezná, nikdy neodejde za tolik jako z naší top 3. Takže ideálně prodat do Plzně s tím že případně dostaneme procenta z následného prodeje. Nebo jestli myslíš líp zpeněžit v rámci ČR, tak se taky může stát že nakonec odejde zadarmo jako všichni tebou zmínění, samozřejmě kromě tomiče, tam nám slavia prokázala laskavost.

  • Ondra - 10.05.2024, pátek, 11:49
    (-1)

    Celtic - Pokud Tě to rozčiluje, běž fandit Plzni nebo Eskám. Slovácko a zbytek ligy nikdy těmto týmům konkurovat nebude. V Baníku zazáří hráč a hned jde do Slávie. A to má mnohem vyšší sílu než my. To je prostě fakt a je připosrané o tom pořád psát.

  • celtic - 10.05.2024, pátek, 11:39
    (0)

    nenažraná plzen (stejně jako Sralta a Slávia)...nejradši by zebrali nejlepší hráče ostatním týmům nejlíp zadarmo či za pár korun aby pak je prodali za deseti či stonásobek...viz Kliment(Plzen),Juroška,Tomič (Slávia)....já být Slováckem tak počkám jak se vyvrbí situace z poháry ,co kdyby se nám je podařilo přece jen ubojovat (vždyt Bolka a Baník jsou taky marní,viz jejich debakli v prvním kole nadstavbové části),,a kdyby jo,,,tak by sa Juroška mohl ukázat v Evropě a třeba by sme ho líp zpeněžili...rychlý je a goly dávat umí

  • Skein - 10.05.2024, pátek, 11:25
    (-2)

    jestli to tak je, v pořádku...

  • Mouses - 10.05.2024, pátek, 11:07
    (0)

    Hlavně necouvnout

  • Hory - 10.05.2024, pátek, 11:04
    (0)

    Takový přístup Slovácka se mi líbí, konečně se chováme, tak jak se sluší a patří. K tomu ještě Valentu i když kdo ví, kdy a v jakém stavu se vrátí.

  • Vosolys - 10.05.2024, pátek, 10:59
    (0)

    To zní dobře, pokud by na to Plzeň přistoupila. Leda ještě snížit cenu a říct si o dalšího hráče, protože kdo ví, jestli z těch peněz někoho přivedeme.

  • Bayern Munchen - 10.05.2024, pátek, 10:44
    (0)

    https://infotbal.cz/pujde-juroska-slovacko-si-klade-podminky-se-kterymi-viktoria-plzen-nesouhlasi-chce-penize-i-hrace/

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 18:52
    (0)

    Jo jo, tak to mám v plánu, během přípravy na novou sezonu je dostat za stůl :)

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 18:42
    (-1)

    ano dá, v klidu..ono je to tak, že to vidíš na sockách a na webu ti to nevadí, poněvadž máš info. Pak jsou ti co maximálně jdou na web. Ale info tam je...jak třeba - kde, kdo, kdy hraje a pak vysledkový servis napříč klubem. Jen vše není lusknutím prstu. Za zeptání nic, třeba po konci sezóny by na to šli (před sezónou). Taky dobrá volba ;)

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 18:38
    (0)

    Šumiho. To psaní na mobilu 🫣

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 18:36
    (0)

    Skein tak sorry no :)) já holt beru ofiko socky klubu jako rovnocenné webu a tak mě zpoždění tam netrápí a když dělám sám taky ty videa tak trošku vím jakou to dá práci. V podcastu chcu určitě pokračovat. Další bych chtěl mět naše odchovance Ramba s Vlastou dohromady, jen je mě blbý teď otravovat když sa nedaří...ale plánů mám hafo, ještě to na klubu neví, ale i Šu.iho jako legendu klubu bych rád dostal na rozhovor. Uvidí sa, asi ale vše nechám až do nové sezony, stejně za chvíli pojedou na dovče a tak

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 18:34
    (-1)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-kraj/trckova-po-finale-vzacny-moment-kariery-slavia-je-neskutecne-sehrana-20240509.html kdyby někdo měl, díky

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 18:30
    (-1)

    to Petros..už máš v plánu další podcast? je fajn, že ses toho chopil ;)

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 18:25
    (-1)

    to petros: neuč mě prosím lítat ;) xx diskutérů, nepíše, ohledně toho,že to dělá jeden člověk. Bylo to to tu xkrát omýláno. Ty jsi občas jako kolovrátek, neber to ve zlém. Na webu se to doplňuje, jak já ve svém volnu zde ;)

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 18:14
    (0)

    Skein, ano to je rozdíl. Ale pořád je to tak jak jsem napsal, nebo ne? Okamžitě v řádu hodin po finále bylo venku pěkný video na ofiko kanálech klubu, ale ne webu. Znovu opakuji, stará se o to jeden člověk. Myslíš, že je v jeho silách vše umístit hned na všechny kanály klubu?

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 18:11
    (-1)

    bavíme se o marketingu a nebo informovanosti?

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 17:44
    (0)

    Šovki, to o primární funkci webu řekni narketingovým týmům Sparty a Slavie. Právě přes ty socky a videa a reels ze zápasů na Instagramu a Youtube oslovují masy lidí a potenciálních nových fanoušků a dobývají svět, kdy třeba krátký video z té Sparťanské tribuny v Olomouci doslova skrze ty zatracovaný socky obletělo svět a nělo miliony zhlédnutí a sakra to zvedlo jejich fanouškovskou i klubovou prestiž! Ale znovu, já myslím, že tu nejsme v rozporu. Ráno tu někdo jořekoval, že na webu není info o finále žen....víte, že to u nás dělá jeden člověk, to chcete aby se rozčtvrtil? Já jen upozornil, že ta infa jsou často hned na sociálkách takže každý z nás fanoušků má možnost, jak se dostat rychle k infu. Ale pokud někdo nechce sociálky sledovat což je jeho svaté právo, tak si holt v našem klubu musí počkat...dělá to víceméně jeden člověk přece, co ta videa natáčí, stříhá a pak umisťuje. Na socky to dáš přest ty apky jednoduše, tak je to nejrychlejší. A samozřejmě, že web je taková styčná jednotka, ale fakt borci, kouzla a čáry a opravdové věci se dějí na sockách. Takže mír všem a ať žije Slovácko :)

  • Šovkovskij - 09.05.2024, čtvrtek, 17:22
    (1)

    Já naprosto souhlasím s eLuckym. Naprosto primární musí být oficiální webové stránky, to je prostě naprostý základ. Sociální sítě mají být jen doplněk. Naráží se tu na to, že sociální sítě nepoužívá snad jen starší generace. To se domnívám a omlouvám se za tato slova, je poněkud slaboduchý názor. Znám spoustu mladých a inteligentních lidí, kteří sociální sítě odmítají a já se jim nedivím - opravdu se člověk až hořce usmívá, když vidí tzv. teenegera jdoucího s mobilem, v něm zarytý zrak a zcela bezmyšlenkovitě lezoucí na přechod pro chodce, když svítí červená barva na semaforu. Nebýt zásahu bystrého důchodce, jenž jej potáhl za tričko a vrátil na chodník a do reality, je po klučinovi - a vidíme to dnes a denně, i když ne až třeba tak alarmující...:-)

  • hešpy - 09.05.2024, čtvrtek, 16:23
    (0)

    Rád bych takové videa tvořil i u becka, mládeže, ale zápasy se dost často kryjí s áčkem a zvládat se to nedá, nicméně děkuji.

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 16:19
    (0)

    to Hory, už chápu tvůj příspěvek radikální..to Hešpy video k holkám super.

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 16:14
    (-1)

    zatím jen spekulace ;)

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 16:02
    (0)

    adolf, ze zápasů béčka bývá pravidelně sestřih, takový klasický. Dělat podobný styl videa jako toto z finále, to chce jednak hodně času už před zápasem i po něm tam jsou záběry a pak to fakt není taková sranda to dát dokopy ať to ladí s hudebním podkresem, zpomalené záběry atd. atd. A toto už se nedá zvládat v jednom člověku, to musíte pochopit. Myslím že i z devatenáctky jsou sestřihy.

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 15:51
    (0)

    hešpy v klidu, tady pár v minulosti žijících lidí a lpících pouze na webu bude asi remcat furt. Oni prostě ani neví co je za tím vším práce a že je rozdíl nahodit to na socky a pak na web. To video je super a bylo perfektní, že právě na sockách (nejdřív u holek) bylo hned včera v podvečer, pár hodin po zápase. Díky Ti zrovna za toto a takovou rychlost jakou jsi to zpracoval. Ba rozdíl od místních diskutérů vím, co to dá práce to tak rychle, ale suprově sestříhat a dát dokopy.

  • adolf - 09.05.2024, čtvrtek, 15:48
    (0)

    Hešpy: ba naopak, video od holek je parádní. Nebranil bych se aby neco podobného vycházelo ze zápasů třeba béčka nebo u19. Jinak jak už jsem tu psal, tak by té údajné “neinformovanosti” jistě pomohly videa typu aktuality z klubu jako dělají např. Pardubice, zkrátka souhrn informací (výsledky mládeže, zranění hráčů, pozvánky, případné novinky atd.) doplněný o nějaké záběry ze zápasů či tréninků

  • fandajakhrom - 09.05.2024, čtvrtek, 15:33
    (1)

    Tak Jilka jsem kdysi nemusel, povazoval jsem ho tak trochu za tlučhubu, ale pro nas dibry. Spis jsem zvedavy na ten novy sportovni koncept, o kterem s FCS jednal .... zrejme uz FCS nebude team duchodcu

  • hešpy - 09.05.2024, čtvrtek, 15:30
    (0)

    Nevím no, snažil jsem se co nejrychleji sestříhat video, aby měly holky hezkou vzpomínku, aby se mohli fanoušci podívat a stejně je zas vše špatně.

  • bambulak - 09.05.2024, čtvrtek, 15:21
    (-1)

    Petros: samozrejme ze tam ten clanek je. V podstate pokazde, co se tady po nejakem clanku vola, je tam nahozen. Asi potrebuji vzdycky trochu impuls :)

  • bambulak - 09.05.2024, čtvrtek, 15:19
    (-1)

    Asi tak, navic si v tom druhem obdobi do Olomouce tahal same divne prestupy. I kdyz tady to nehrozi, tady zadne nebudou, ale praci s mladymi bych teda mu nejak na konto nepripisoval

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 15:05
    (1)

    kecipep, pozor. Olomoučtí fans mu právě dost vyčítají to, že vůbec nedokázal zapracovat skvělé mládežníky co tam měl....

  • kecipep - 09.05.2024, čtvrtek, 14:58
    (0)

    Tak Jílek má svou kvalitu, kterou opakovaně prokazoval. Navíc práce s mladými je jeho parketa

  • Mikulas - 09.05.2024, čtvrtek, 14:57
    (0)

    Trenér Ondřej #Smetana odmítl nabídku Slovácka a rozhodl se pokračovat v Ružomberku, kde ho v létě díky vítězství ve slovenském poháru čekají minimálně čtyři evropské zápasy v předkolech.

  • Hory - 09.05.2024, čtvrtek, 14:56
    (1)

    Nevím, nevím s tím Jílkem. Už teď se mi to nelíbí. Čekal jsem novou tvář a pořád se točí ti stejní trenéři.

  • karagavrylydys - 09.05.2024, čtvrtek, 14:43
    (0)

    Tak na ten nový sportovní projekt klubu jsem moc zvědavý. https://infotbal.cz/trener-jilek-par-mesicu-od-vyhazovu-z-olomouce-jedna-o-novem-angazma/

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 14:37
    (0)

    A k těm lidem 60+ ti si primárně koupí ten zpravodaj, noviny a hlavně to jsou fanoušci které máš takříkajíc jisté. V dnešní době kluby musí tvrdě bokovat hlavně o nové fans a ty nezískáš sebelepšíma webovkama ale jen a pouze ořes socky, instáč, YouTube a tak. Viz co dělají největší kluby u nás, tam máš obrovský dosah, i přesah. Něco o tomto vím i jak to funguje z vlastní zkušenosti. Několik mojich reeks z instácě týkajících se Slovácka má 50 tisíc+ zhlédnutí. Budoucnost klubů a jejich úspěch u nové generace leží prácě a pouze v sockách ať sa vám to chlapy líbí nebo ne.A omlouvám sa za chyby, od jisté doby mě na mobilu nefunguje při psaní posuv zpět abych sa mohl podívat na hrubky :)

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 14:29
    (0)

    Ale vždyť vám to tu hešpy napsal, že vše co je nq sockách (to důležité) je 8 na webu....jen to trvá z logických důvodů déle. Až klub bude zsněstnávarmt na tuto činnost třeba 5 lidí, může to tam být hned. Reagoval jsem na tu poznámku, že zas na webu nic není khledně finále žen. No už tam článek je, prostě přišel pozděj. A já na to reagoval, že těch info ořed i po finále bylo dost a kdo chce a kdo je opravdu velký fanoušek, tak ty kabály jsou a má možnost. Takže se pánové uklidněte a zkuste porozumět psanému textu...

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 14:12
    (0)

    Třeba takový zpravodaj na fotbale jede x let (já si ho pamatuji jako info z dětství). To je napřiklad zdroj infa pro 60+. např. I když jsem to prolistoval a nikdy mě to už nezaujalo (info od jinud). Tam ten obsah lze dávat jak se líbí, třeba i to co není třeba jinde.

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 14:08
    (0)

    to Petros, kolik potkáváš chlapů 60+? Myslíš, že holduji sítím? Blbost. Jdou maximálně na web, jinak info od piva a z novin.

  • Hory - 09.05.2024, čtvrtek, 13:58
    (0)

    Petros - jsi hodně radikální ve svém názoru.Sociální sítě jsem nikdy neměl a mít asi ani nebudu. Nepotřebuji žít on line a vše vědět co se kde šustne hned. Ale taky si rád přečtu s krátkým odstupen tu věc, která daný moment byla on line a byla relativně důležitá, nebo alespon zajímavá s odstupem na webu. Prostě takové noviny, které mi popisují, co se stalo včera. Ano, je mraky lidí, kteří jedou sociální sítě, tak ti to ví hned, ale pořád je dost lidí a myslím si, že bude, co se na to dívají jako já a z pohledu klubu by to být měla naprosto stejná skupina která má právo na to info, jak ti, co jedou sociální sítě, resp.na nich jsou.

  • eLucky - 09.05.2024, čtvrtek, 13:56
    (0)

    to Petros: Netvrdím, že to tam mosí byt hned, nebo první - ale rozhodně bych nesouhlasil s tím, že to stačí na soc.... samozřejmě platí, že ne vše musí byt na webu co je na soc.

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 13:47
    (0)

    eLucky: v globále máš pravdu, ale na ty socky ten obsah hodíš hned, prakticky live a hned a jednoduše. Že to není hned na webu co už není tak jednoduché, když to u nás dělá všehovšudy jeden člověk je asi pochopitelné. Takže tento argument lidí kteří nejsou schopní socky sledovat/mít neberu. Na webu je to vždy trochu pozděj. A já teda už rozhodně nejsu nejmladší ale Slovácko miluju a když chcu vše vědět hned, tak ty kanály klub má....pokud je někdo neumí sledovat jeho chyba, ale nemá tu pak zbytečně kritizovat.

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 13:24
    (0)

    Ano kazdý má jiné definované parametry pro grafiku, textaci apod. Například emotion a hastagy na web nepatří. A hlavně ti starší nemají sociální, tak je pro nej ideální web. Případně noviny. Kolik chodí na fotbal 60+

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 13:21
    (1)

    to eLucky s tím souhlasím

  • Michal fcs - 09.05.2024, čtvrtek, 12:59
    (-3)

    Tak Jílek je v jednani

  • hešpy - 09.05.2024, čtvrtek, 12:54
    (0)

    Na web se dávat to samé co na socky, kromě nějakých reelu apod, které jsou samozřejmě určené pouze pro sociální sítě.

  • eLucky - 09.05.2024, čtvrtek, 12:45
    (4)

    to Petros: Sociální sítě jsou jednoznačně fenoménem a pro instantní zprávy jsou prakticky vytvořené, takže samozřejmě pro tento typ informací se náramně hodí! Nicméně nemůžeš ojebat web stylem, že tam něco vůbec není s tím, že to bylo na facebůku, instagramu atd. - web je všem přístupný zdroj a měl by podle toho vypadat! Měly by tam být základní informace o klubu, zápasech, týmech... soc. sítě jsou rozšíření, ale nemůžou nahrazovat informační servis, který má být na oficiálním webu!

  • eLucky - 09.05.2024, čtvrtek, 12:43
    (1)

    to kecipep: Tak důvody sů asi různé, ale hlavní budů určitě ve skloubení kariéry a zaměstnání, případně rodiny. Narozdíl od chlapů si holky ve Slovácku rozhodně nevydělajů tak, aby u toho nemuseli pracovat, takže to často zabalí protože holt nechcou přelétávat tam a zpátky...

  • kecipep - 09.05.2024, čtvrtek, 12:05
    (1)

    Já jsem to viděl, ale odpovědí jsem se nedočkal. Komentátoři super, měli nastudováno.

  • Hory - 09.05.2024, čtvrtek, 11:42
    (1)

    Kecipep - oni o tom mluvili i v průběhu zápasu komentátoři (za mě velmi dobří, parádní přehled, výborně připravení) a i po zápase v rozhovoru naše brankářka se toho dotkla.

  • kecipep - 09.05.2024, čtvrtek, 11:26
    (1)

    Hory: za me teda holky nebyly lepsi v zadne pasazi,bohuzel. Vekem skoro vsechny dorostenkyne, kam se nam podela stredni generace? Prestal jsem je chvili sledovat a holky vekem 23-27 krom brankarky vubec nejsou

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 11:24
    (0)

    zároveň nesleduješ...

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 11:21
    (0)

    Ohledně informovanosti. Já nevím, ale webovky já chodím minimálně. Jestli jseš fanoušek Slovácka a zároveňesleduješ Instagram bebo face, tak moc fanoušek nejsi i když to tvrdíš....a taky holky mají své profily. Já sleduju to i to a ten servis ohledně finále i po finále dostatečný a velký. Chybu lidi hledejte u sebe pokud v 21 století sledujete jen web....

  • Petros - 09.05.2024, čtvrtek, 11:16
    (2)

    Holky fantasticky bojovaly, velká gratulace. Jen škoda, žecmy fanoušci jsme je vůbec nepodpořili a vlastně i náš kotel ty holky úplně ignoruje a nikdo je nepřijde podpořit ani když hrají doma ba hlavním stadioně. Nějaký ten support hlasitý by si zasloužily.

  • Hory - 09.05.2024, čtvrtek, 10:16
    (0)

    Za mě holky včera, dobrý výkon, první poločas od 20.minuty nás Slávka řezala v tom druhém až do úvodního gólu, naše hráčky lepší. Holky se nemají za co stydět, prohráli se ctí. Bylo hezké, že tam byl i ředitel našeho klubu.

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 10:08
    (1)

    to Leroy Brown: jak říkáš, fajn zápas, holky bojovaly. gratulace

  • Skein - 09.05.2024, čtvrtek, 09:58
    (0)

    na FB je videoohlédnutí z finále..tak prý nikde nic.

  • Vosolys - 09.05.2024, čtvrtek, 09:40
    (0)

    Tak o tom jak dopadlo finále žen, tak nikde nic...

  • Hory - 09.05.2024, čtvrtek, 09:24
    (0)

    Tak naposed kdo mluvil o Trávníkovi, co jsem tedy zasnamenal já, by trenér, který říkal, že má zlomenou ruku.

  • Mikulas - 09.05.2024, čtvrtek, 09:18
    (0)

    Nepamatuju si kdo tady má na starosti soc. sítě. Ale myslím že nejsem jediný kdo by to ocenil. Stačí napsat př. Trávník si do konce sezóny nezahraje z důvody toho a toho.

  • Šovkovskij - 09.05.2024, čtvrtek, 08:54
    (0)

    Tak jako prakticky ve všem...

  • Mikulas - 09.05.2024, čtvrtek, 08:51
    (0)

    Nemá někdo info o délce zranění hráčů? Informovanost ze strany klubu nulová.

  • a jé - 09.05.2024, čtvrtek, 07:57
    (0)

    https://medium.seznam.cz/clanek/zongl-slovacko-srazi-individualni-chyby-sparta-je-stale-s-naskokem-prvni-61709

  • Leroy Brown - 08.05.2024, středa, 21:54
    (1)

    Moc pěkný výkon od našich holek, fotbalová kvalita sice byla na straně Slávky, ale u nás stoprocentní bojovnost, obětavost a srdíčko. Určitě jim patří velké poděkování a gratulace ke stříbrným medailím. 👍💙🤍

  • Hory - 08.05.2024, středa, 12:50
    (0)

    Kdo by se chtěl dívat ČT to dává přímým přenosem.

  • Skein - 08.05.2024, středa, 11:21
    (0)

    za hodku hrají holky finále, no Slávka je velký favorit.

  • Skein - 08.05.2024, středa, 11:19
    (0)

    to Hory. a právě to jeden ze zádrhelů aktuální doby. Nebýt doktora, Valenty Mir. chodíme možná na druhou ligu.

  • Skein - 08.05.2024, středa, 11:17
    (0)

    to a je: plzen je větší cca x8, je zde angažování města.. asi tak.

  • Hory - 08.05.2024, středa, 11:09
    (2)

    Skein - pokud reaguješ na můj příspěvek, tak ano, nebyl, za to obrovský dík p. Skopalovi. Ale já píši o majitelích a angažuje se pouze jeden majitel (je to můj úhel pohledu). A právě z toho důvodu to skřípe.

  • a jé - 08.05.2024, středa, 11:05
    (1)

    Nebyl zadarmo, ale byt v pohárech znamena příliv peněz a z tech můžeš vybudovat co potřebuješ. Tak jak to dělala plíseň.

  • Skein - 08.05.2024, středa, 10:53
    (0)

    a Velehrad hotel byl zadarmo?

  • Hory - 08.05.2024, středa, 10:37
    (2)

    a jé - když volně navážu na Tvůj příspěvek vzpomínám si, když majitelé a vedení navštívili Fenerbachce, jak byli nadšeni, jaká je to pro ně inspirace do budoucna. Bohužel vše šlo tak rychle do ztracena, že v to asi nedoufal, ani ten největší pesimista.

  • a jé - 08.05.2024, středa, 10:27
    (2)

    Ja jsem plne pri pohárech, vzdyt i ten fotbal vypadá jak fotbal a ne jak kopaná. A to, ze v klubu zjistili jak vlastně funguji fotbalové kluby je jen ku prospěchu. Je otázka co si z toho vedení a majitelé vemou. Mám obavy, že nic! Protože když jsem viděl jak vše řeší a že jsme mohly být v pohárech klidne 5 let po sobě tak je mi do breku.

  • Skein - 08.05.2024, středa, 09:55
    (0)

    Příležitost najít nové partnery a fakt dojdou, ikdyž budou poháry? A dají větší budget? Co může být špatně? ze strany klubu jdou vidět na nějakých pozicích a dál?

  • Lemmy - 08.05.2024, středa, 09:30
    (0)

    Poháry jsou výhodné v každém případě a pro klub je to obrovská příležitost získat nové partnery. Pokud nedokážou sehnat peníze na poháry, asi je něco špatně

  • Hory - 08.05.2024, středa, 09:13
    (0)

    Tady někdo rozjel teorii, že je pro nás výhodnější se držet na dně tabuky, resp.jednu příčku od sestupu, nebo baráže, ale hlavně o nic nehrát o nic se nesnašit, protože to je pro nás to správné a výhodné a mám pocit, že tento názor získává čím dál více podporovatelů.

  • Mouses - 08.05.2024, středa, 09:04
    (1)

    Určitě. Ušetří se na cesťáku :)

  • Vosolys - 08.05.2024, středa, 08:07
    (1)

    Jestli teda nebude teda lepší hrát okres...

  • Valheru - 08.05.2024, středa, 02:05
    (-3)

    tvojemama: ale já narážím na ty ekonomy, co počítají jenom plusy, ale absolutně nemají páru o tom, co všechno ty zápasy v Evropě obnáší a vynáší soudy, jak je všecko strašně výhodné...

  • eLucky - 07.05.2024, úterý, 17:11
    (0)

    to tvojemama: Já teda na béčko chodím na jaro pravidelně a Okoromi sice je určitě nadějný a rozhodně fotbalový, ale taky jednoznačně ukazuje, že má problémy s jen trochu lepší obranou - obávám se, že v lize by absolutně neměl nárok... nicméně všecko je to o tom, že se musí vyhrát - a to nejen on... myslím, že poslední zápasy jde nahoru i Holásek nebo Třeba Kočí... nicméně ligové parametry zatím ještě určitě nemají... ale i tak si myslím, že čuchnout v podobě dostřídání by klidně dostat mohli někteří...

  • Vosolys - 07.05.2024, úterý, 16:47
    (0)

    nálákalo by to nové hráče, marketing atd. To že by jsme hned vypadli je možné, ale to může i Hradec atd....

  • tvojemama - 07.05.2024, úterý, 15:39
    (1)

    Valheru- A co se tady napsalo tak hrozného? Béčko hraje bídně. Okoromi vypadá zajímavě. Nechápu proč by nemohl dostat 20min místo Mihalíka třeba. Nebo Novotný mohl dostat pár minut, aby měl start a aby tu prodloužil smlouvu.

  • tvojemama - 07.05.2024, úterý, 15:36
    (0)

    Vosolys- V téhle formě i kdyby jsme dostali nějáké vidláky v prvním předkole tak s něma můžem mít problém. Kdyby mělo dojít víc posil v létě tak ok.

  • Valheru - 07.05.2024, úterý, 13:21
    (-2)

    Hráči Football manageru v akci :-)

  • karagavrylydys - 07.05.2024, úterý, 09:52
    (0)

    Vosolys: Vedení má očividně názor zcela odlišný.

  • Vosolys - 07.05.2024, úterý, 09:40
    (0)

    Pokud je šance hrát poháry, tak bychom je měli chtít hrát vždy. Těch pozitiv je tam daleko víc, než kdybychom je nehráli.

  • tvojemama - 06.05.2024, pondělí, 16:58
    (0)

    Heča byl na podzim v pohodě. Jaro je bída. Snad od léta dostane šanci Borek. Stejně nikoho jiného nepřivedem. Bez Kadlece to prostě nejde. Fakt nevím, jestli po více zápasech bude dvojka Hofman Daníček fungovat líp. S Břečkou bohužel nejde počítat. Holásek v béčku teď asi nic moc. Jak píše BM klidně bych vyzkoušel Okoromiho a i klidně někoho z dorostu ať si zapíše start. Poháry jsou mě fakt jedno. Hlavně ať se dáme nějak dohromady a máme ok podzim

  • bambulak - 06.05.2024, pondělí, 14:54
    (0)

    Pohary jsou fakt nesmysl, kdyby se zazrakem podatilo prelezt pres predkola tak nam to dojebe podzim. Zatimco pred roky se to dalo zkousnout, kdyz byl kadr v takove pohode a kvalite, ze to na jare dohnal, ted by to mohlo vazne ohrozit setrvani v lize.

  • lagic - 06.05.2024, pondělí, 14:04
    (0)

    Ale neznamenalo. Pokud do toho Zemek nechtěl dát peníze na posily doteď, tak ho nic nedonutí, aby je dal v případě postupu do pohárů. Jen by shrábl peníze za účast a hrajte si to s kým chcete...

  • a jé - 06.05.2024, pondělí, 13:57
    (0)

    Dle mého se jít do Evropy moc nechce, to by znamenalo za každého kdo tady skonci hráče plus minimálně dva navic a to urcite nebude.

  • celtic - 06.05.2024, pondělí, 13:12
    (2)

    ano sme namlsaní,,,dva roky jsme hráli evropské poháry,vyhráli český pohár....všichni by sme chtěli aby naši hráči hráli poháry a v koutku duše doufáme,že se to ještě podaří,při souhře dobrých výsledků,ale budme realisti,tak jak píše Bayern : " a kdo by ty poháry jako hrál " ...otázka zní,jestli vůbec chce Zemek aby jsme hráli evropské poháry,protože to by pro něj znamenalo napumpovat do Slovácka hodně peněz na posily a to on bohužel,už nechce

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 12:38
    (0)

    Bonito33: nevím, zda hráči nemají nastavenou hlavu jako já, protože s výsledky na jaro jsou bezkonkurenčně poslední... nikdo horší na jaro není, ještě že byl pořádný polštář z podzimu... pokud hrajeme o Evropu, což máš pravdu že 4 body jsou nic tak, opravdu bych se tam do té Evropy moc nehnal, kádr je už tak dost omezený, že nevím, kdo by tu Evropu případně hrál... za mě opravdu raději zkusme zachránit co nejdříve B tým, dorost vypadá, že už je za vodou a pokud se to podaří i s B týmem, tak já budu spokojený, A tým už svoje dokázal a 6 místo není vůbec špatné...

  • Bonito33 - 06.05.2024, pondělí, 12:20
    (0)

    BM: Nevím jestli teda ty o nic nehraješ, ale my hrajeme stále o Evropu. Naštěstí nemají hráči nastavenoi hlavu jako ty, to bychom byli v té poslední skupině. A zase to neshazuj všecko, 3b jsou hovno, stejně jako ty jsi psal v zimě že 9b se může smazat hned)) kdo nevěří nevyhraje.

  • cicmaaa - 06.05.2024, pondělí, 12:00
    (1)

    To co se ti nelíbí, je asi každému jedno. Hodně lidem se nelíbí, že sem stále píšeš a taky to nevypadá, že by jsme se dočkali změny. Jinak co tě tady vlastně drží, když víš, jak celá liga dopadne? A když si takový fanda, tak se na tu sochu dojdi před stadion podívat a nemusíš doufat, jestli tam je nebo není.

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 11:32
    (-1)

    Vůbec se mi tady nelíbí hledání chyb na Svědíkovi... ten pán už doufám má sochu před stadionem... přijde mi, že tím jak rozhodl že končí, se tady spíš na něho jen plive a hledá se kde dělá chyby... jen doufám, že ten kdo za něho přijde tady vydrží aspoň jednu celou sezónu...

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 11:28
    (-1)

    lagic: máš pravdu, vrátil ho tam Svědík, s tím souhlasím je to i jeho chyba... ale nic jiného mu nezbylo, protože jak Kim tak Kohút na té pozici hrát neumí, to se prokázalo v některých zápasech a vracet tam Daníčka, no nevím, ten borec už pomalu ale jistě se přesouvá do pozice obránce, kde i kvůli rychlosti to bude jeho lepší post s přibývajícím věkem... a co se týče Srubka, tam nevím, zda rozhodl o jeho odchodu Svědík nebo zda chtěl jít on sám pryč...

  • fandajakhrom - 06.05.2024, pondělí, 11:26
    (2)

    Jinak s takovou (slabi golmani, nefungujici defenziva a hra bez utoku) budeme v pristi sezone kandidati na sestup.. chapu MS, ze u toho nechtel byt

  • fandajakhrom - 06.05.2024, pondělí, 11:24
    (0)

    Tak neni to jen o Havlikovi. Ale je fakt, ze od chvile, co podepsal, je slabsi... a jestli se sam neumi namotivovat a je jak male dite, tak to nikam jinam proste nedotahne

  • JoseVale - 06.05.2024, pondělí, 11:24
    (0)

    Mimochodem včerejší střídání Pišty, to byl od trenéra opravdu majstrštyk.

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 11:22
    (0)

    JoseVale: tak v tom případě si to má s kým dát, hraje s ním dalších deset hráčů, pokud to bereš takhle :-)... nevím kolik jedů tady zrovna vytasím, ale jestli bereš to co jsem včera napsal za jed, tak ok... jen prostě píši to, že je za mě potřeba pro budoucnost zachránit raději B tým v MASFL než to že prohrajeme se Spartou, což se dalo čekat, byla jen otázka o kolik to bude, ale když je to jed, tak Ok...

  • lagic - 06.05.2024, pondělí, 11:22
    (1)

    A ještě k Havlasovi. Vrátil ho tam Svědík, takže je to i jeho chyba, ne Bayerne? Defenzivní štít mohl hrát Daníček, ale to by Svědík nesměl kašlat na Srubka a pustit ho pryč a pak si stěžovat, že nemá stopery. A netvrď mi, že nikdo jiný, než Havlas tam hrát nemůže. Výsledky to jeho vrácení zpět stejně nepřineslo (sned nejhorší bodový půlrok v historii klubu) a ty výsledky jdou i za trenérem, kterého ty máš za boha a nepřiznáš, že i on nemusí být bezchybný. Já mám Svědíka taky rád a uznávám ho jako velkého odborníka, ale jsou i situace, ve kterých s ním nesouhlasím.

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 11:19
    (-1)

    lagic: tak šanci bych mu dal, jestli to je spása či nikoliv, to ukáže čas, moc kvalitního materiálu v B týmu není, ale asi nám nic jiného nezůstane než těmto klukům dát šanci, bez peněz sem nikoho lepšího nedostaneš... já bych chtěl vidět v nástavbě Okoromiho hrát za A tým, proto jak jsem psal včera, lepší jak šestí už nebudeme, dejme šanci některým hráčům B týmu a B tým posilme hráči A týmu ať se co nejdříve zachrání...

  • JoseVale - 06.05.2024, pondělí, 11:17
    (0)

    Ptal jsem se tě, jestli si to má s kým dát, očividně má. Já ani nevím proč se s tebou bavim Ježku, ty tvoje jedy, které tady vždycky vytasis jsou k zbliti. Bez fandit nekomu, kdo neustále vyhrává a budeš spokojený.

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 11:14
    (0)

    JoseVale: Kim je výborný hráč dopředu, ale dozadu má obrovské mezery a ty pak musí někdo hasit a to většinou dělá Havlík na pozici defenzivního hráče, v tom okamžiku víc běháš dozadu než dopředu a proto Havlík nemůže vůbec prokázat své výborné schopnosti směrem dopředu, které prokazoval na podzim, ono to bylo vidět i na Trávníkovi, který díky Valentovi byl úplně jiný hráč, teď je též totálně podprůměrný...

  • lagic - 06.05.2024, pondělí, 11:12
    (0)

    Bayerne, já jsem se taky hlásil za nasazení Holáska, ale po tom, co jsem viděl několik zápasů béčka, tak už si tak jistý nejsem a spásu v něm nevidím.

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 11:08
    (0)

    kecipep: ano, Havlík nemá sice úplně formu, tak jako celý tým... a zvlášť u Marka se tohle vždy velice rychle projeví... ale změna pozice tam hraje dost zásadní věc, vždyť se tam trápil i na podzim, říkal to tehdy jak on tak i trenér a my jsme ho tam prostě zase vrátili na tu pozici a pokud se ti trápí klíčový hráč, tak jak to pak asi může vypadat... Neulovil ho podle mě nikdo, protože už má věk, to je spíš důvod než to, že je z formy... už i Pleň vsází na mladší hráče... no a jinak obrana be zkadlece je totální průser jak Daníček tak Hofi, prostě se hrozně ukazuje to, jak Kadlec zvedal vždy úroveň toho druhého stopera a bylo jedno kdo vedle něho hrál... spíš je smutné, že bych rád viděl teď v nástavbě kde nám už o nic nejde hrát třeba v obraně toho Holáska ať už s Daníčkem nebo Hofmanem... ale problém je ten, že nám pak chybí zase stoper do B týmu, kde se bojuje o záchranu a nebudeš do toho ještě tímto krokem zasahovat, aby si neměl ještě větší problémy... prostě chybí stopeři a břečka nevypadá, že to na něm můžeme do budocna stavět, je častěji zraněný než kolik toho tady zatím odehrál...

  • JoseVale - 06.05.2024, pondělí, 11:03
    (1)

    Takže třeba Kim nic jo?

  • kecipep - 06.05.2024, pondělí, 10:58
    (0)

    Havlík bez formy a nelze to svádět jen na změnu pozice, proto jej asi nikdo neulovil. Hofi bez Kácy šel do podprůměru a kupí slušné boty. Potřebovali bychom zdravého Břečku a 20 letý Holásek nás nespasí

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 10:57
    (0)

    JoseVale: nemá, nevím co na slově nemá nerozumíš...

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 10:56
    (0)

    Tak přehmat s Borkem...to je spíš to když se do klubu berou zpátky bez přemýšlení všichni odchovanci... bylo jasné, že třeba Heča nám nepomůže, vždyť skoro dva roky jen leštil lavičku Sparty a pak se na něho hloupě vsadilo na brankáře číslo jedna... a teď litujeme, že nemáme tady někoho mladšího, prostě tady měl být Borek a třeba fryšták a netahat sem dalšího starého golmana a ještě s nemalou výplatou... ale po boji je vždy každý generál... Tak uvidíme v nové sezóně to už tady bude Borek a pravděpodobně i jako číslo jedna...

  • JoseVale - 06.05.2024, pondělí, 10:52
    (0)

    Co to zase kecas Ježku. Mára si to nema s kým dat, jo?

  • Bayern Munchen - 06.05.2024, pondělí, 10:48
    (-1)

    Slinťa: Mára se trápí, protože si to nemá v podstatě s kým dát v záloze, ta jeho pozice co musí hrát, protože je nejlepší univerzál je bohužel neobsazena od odchodu Valenty a to je prostě ten problém, tady je potřeba někoho sehnat, aby i Havlík měl zase z fotbalu radost...

  • Slinťa - 06.05.2024, pondělí, 10:22
    (0)

    S Borkem souhlas. Teď by měla přijít jeho chvíle. Mně je líto Máry Havlíka. Poslední zápasy mi tam přijde jako tělo bez duše. V Budějkách to ještě zkoušel pěkně, včera taky zkusil střílet...ale při hřeje se trápí moc. Je to škoda. Příští tok ho budeme moc potřebovat, aby byl v pohodě.

  • Skein - 06.05.2024, pondělí, 10:21
    (1)

    to eLucky, o tom žádná...to byl přehmat!

  • eLucky - 06.05.2024, pondělí, 10:17
    (3)

    to Skein: Kdyby dnešní trenéři po jedné chybě loni nezařízli Borka, tak možnááá dneska mohl byt problém gólmanů vyřešený... místo toho vsadil opět na zkušenost a na dvojici Fryšty-Heča a... teď bude brblat...

  • Skein - 06.05.2024, pondělí, 10:10
    (0)

    Fryšták, Heča…Jistota chybí Byť má Slovácko na soupisce dva zkušené brankáře-třicátníky, ani na jednoho se nemůže mužstvo plně spolehnout. Od Milana Heči (33) se čekalo po návratu ze Sparty víc. Dlouho si držel pozici jedničky, ke konci tohoto ročníku však začal dostávat přednost ještě o tři roky starší Tomáš Fryšták. Jistota však nevyzařuje ani z něj. Na jaře naskočil pětkrát, inkasoval dvanáct branek. Proti Spartě mu kouč vyčte hlavně tu čtvrtou z pokutového kopu, před níž fauloval v rohu vápna střídajícího Victora Olatunjiho. „Tomáš nešťastně vykopne na jejich hráče, přitom si to může dát dál a nemusí kopat z ruky. Pak ještě vyletí a udělá penaltu,“ konstatoval Martin Svědík. Obsazení tohoto postu bude muset klub po sezoně rovněž řešit. Jednoho mladšího perspektivního brankáře by to chtělo. zdroj https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/446998/sparta-na-slovacku-strelci-jedou-do-derby-komplet-da-si-svedik-pauzu.html?kapitola=1087058

pristi
 Další články:
09.05.2024, čtvrtek, 18:34 - Do Plzně jedeme se vztyčenou hlavou. Chceme překvapit, získat body, říká Baránek
09.05.2024, čtvrtek, 18:27 - Kdo nahradí Svědíka? Slovácko odmítl kandidát číslo jedna, jedná se s Jílkem
09.05.2024, čtvrtek, 16:07 - S Westem vykročila devatenáctka k záchraně
09.05.2024, čtvrtek, 13:35 - Vecheta před Plzní: Každý z nás musí podat nadprůměrný výkon. Co ho štve?
06.05.2024, pondělí, 09:50 - Čekal jsem, že se budeme rvát víc, říká Svědík. Proč vzal dorostence?
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace