*
včera, 22:00
Info pro fanoušky k zápasu s Plovdivem
včera, 09:00
VIDEO: Milan Petržela po zápase v Liberc...
25.07.2021, neděle, 20:38
VIDEO: Tiskovka po zápase v Liberci
Více na fcslovacko.cz
*
včera
Bécko pred sezónou
25.07.2021
Milan Petržela po Liberci
25.07.2021
Martin Svedík po Liberci
24.07.2021
FCS-Austria Víden 7:0/3:0/-dorostenky-príprava v Moravanech 24.7.21
24.07.2021
FCS-Austria Víden 4:0/2:0/-príprava v Moravanech 24.7.21
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 956 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
04.03.2020
Fanoušci v zápase proti Slavii
19.02.2020
Fanoušci v zápase s Baníkem
29.10.2019
Sektor B3 - místo kde stojíme za Slováckem!
07.10.2019
Fanoušci v zápase proti Liberci
06.08.2019
Fanoušci v zápase proti Gottwaldovu

Slovácko se topí v problémech, fanoušci se zlobí

03.09.2010, pátek, 11:33
pruser_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka vyhráli úvodní dva domácí ligové zápasy, fanoušky ale vedle toho potěšili i pohlednou útočnou hrou plnou pohybu a gólových šancí.

Jenže na hřištích soupeřů ani přes slušné výkony nedokázali bodovat a venkovní mizérie vyvrcholila vyřazením z Ondrášovka Cupu na půdě třetiligové Břeclavi.

Trenér Miroslav Soukup přiznal, že prožil nejhorší okamžiky ve své trenérské kariéře. A aby toho nebylo málo, musí řešit i problémy, které s fotbalem přímo nesouvisí. Mezi fanoušky se totiž živě diskutuje o nevalné životosprávě některých hráčů. „Jestli se ty informace potvrdí, přijdou na řadu ty nejpčísnější postihy. Může to skončit i ukončením profesionální smlouvy,“ říká na rovinu trenér 1. FC Slovácko.

Vypadli jste z Ondášovka Cupu na půdě mužstva ze třetí ligy, navíc po mírně řečeno slabém výkonu. Napadá vás jiné slovo než ostuda?

V podstatě ne. Ten zápas se vůbec těžko hodnotí. Konkrétně v prvním poločase to z naší strany nemělo parametry ani divizního týmu. A nechci se ani bavit o tom, že by ve druhé půli přišlo z naší strany nějaké zlepšení. Takový zápas musíme být schopní zvládnout jiným způsobem. Nechci se ani vymlouvat na to, že vypadla Bohemka a Příbram, to je jejich problém. Pokud chceme mít úspěchy, chceme něco změnit a budovat něco dál, tak si nemůžeme dovolit přistoupit k zápasu takovým způsobem. Opravdu to byla ostuda.

Bezprostředně po zápase jste si nebral vůči svému týmu servítky. Co teď s odstupem času – našel jste nějaké polehčující okolnosti, nebo vás to vyřazení štve ještě víc?

V první řadě je to výsledek mojí práce. A jestliže mám tohleto brát jako výsledek mé práce, tak se vší zodpovědností musím říct, že je to špatně! Ale na druhou stranu nechci sypat popel jen sám sobě na hlavu. Jak je možné, že jsme schopní hrát nádherné zápasy s Teplicemi a Hradcem, až do poslední minuty na Spartě držet remízu, a pak předvedeme tohle? Tím zase nechci svádět všechno na hráče, že je to jen jejich vina. Vždycky na tom má svůj díl viny i trenér, zodpovědnosti se nezbavuju.

Čím to tedy je? Například v Jablonci jste sice prohráli 3:0, ale někteří fanoušci vám za výkon zatleskali. Měli jste šance, byli jste nebezpeční atd. A pak přijde něco takového, jako v Břeclavi?

Víte, když vám přepošlu odbornou analýzu, tak zjistíte, že v 95% parametrů jsme byli lepší než Jablonec. Byli jsme lepší v držení míče, v počtu přihrávek, ve střelách na bránu, ve vzdálenosti presinkové zóny od naší brány a vůbec ve všech parametrech, co si vzpomenu. ALE – teď je to, proč někdo vyhraje a někdo prohraje: zatímco oni z osmi vyložených šancí dali tři góly, my ze čtyř žádný. Oni neudělali žádnou hrubou chybu v obraně, my dvě. A to je fotbal. Fotbal se hraje v šestnáctkách. To všechno kolem je jen statistika, hra čísel, která sice také o něčem svědčí, ale není podstatná. O výsledku se rozhoduje ve vlastní šestnáctce a od sedmdesáti metrů k brance soupeře. Tam my bohužel nejsme schopní udělat to, co je potřeba. A když se vám sečtou tyto dvě věci dohromady… Kdybychom nedělaly hrubé chyby v obraně a neměli produktivitu, tak třeba skončil zápas 0:0. Kdybychom udělali chyby a dávali šance, tak zápas skončí třeba 5:3. Jenže nám se obě ty negativní věci sečetly.

Když vezmeme útočnou fázi, tak to zjednodušeně vypadá, že je mužstvo bez Petra Švancary poloviční. Že ostatním hráčům chybí sebevědomí, důvěra ve vlastní schopnosti.

To se právě ukázalo i v Břeclavi. Já si myslím, že jsme neprohráli tím, že máme horší tým, že máme hůř trénované hráče než soupeř. To je přece nesmysl. Až na pár jmen nastoupila standardní sestava. Tak jak je možné, že neukážeme suverenitu, soupeře jednoznačně nepřehrajeme a nedáme branky? Jaktože, když jsou penalty, a já se zeptám, kdo půjde kopat, tak se z jedenácti lidí přihlásí tři? To o něčem svědčí. Znamená to, že v tuhle chvíli na nás dolehla psychická deka, která nás svírá, křečuje, což v útočné fázi hraje velký vliv. A my jsme v Břeclavi za celý zápas předvedli pouze tři hezké kombinační akce. Nic víc. To je výsledek ligového mužstva za devadesát minut…

Ještě připomenu Švancaru. Je opravdu jeho úloha v mužstvu až tak velká, že když není na hřišti, tak to nefunguje?

Petr je se svými zkušenostmi natolik odolný hráč, že on nebude mít z nějaké Břeclavi sebemenší respekt. A když by se dostal do šancí, tak by se z toho nepodělal.

Z vašich slov se dá jednoduše vyčíst, že problém vězí v psychice. Vy jste moderní trenér a někteří vaši kolegové využívají služeb například psychologů. Neuvažoval jste o něčem takovém?

To je složitá otázka. Pokud by měl totiž mentální trenér nebo psycholog sehrát v týmu nějakou roli, tak by jeho práce musela být dlouhodobá, systematická, pravidelná. Dokážete si představit, že jdete jednou do manželské poradny?

Zatím takovou zkušenost nemám a doufám, že ani mít nebudu, ale asi by to nepomohlo.

Já tyto formy nijak neodsuzuju, nebráním se jim, ale musí to mít nějakou formu. Ono je to jako s kondičním trenérem. Když přijde on nebo psycholog jen jednou za měsíc, když se nedaří, tak to ničemu nepomůže.

Někdy se ale začít musí…

Všechno je to i možnostech klubu. Teď bych tady nechtěl mluvit o věcech, které tady dřív nebyly, začali jsme je dělat a postupně se rozjíždí. Mentální trénink jsem zažil s Draganem Vujovičem u jednadvacítky. Víťa Lavička jej využíval v Liberci a snažili jsme se to přenést i k reprezentaci. Měli jsme pravidelné sezení, pracovalo se tam v nějakém systému. Přiznám se však, že neumím změřit nebo vyčíslit, o kolik se změnilo chování hráčů v době srazu jednadvacítky. Lépe by to mohl posoudit Víťa, který s Draganem v Liberci pracoval pravidelně třeba dvakrát týdně. Věřím ale, a jsou na to důkazy, protože jsem přečetl několik knih od Mariána Jelínka (hokejový kouč, který byl i osobním trenérem Jaromíra Jágra – pozn. aut.), že ustrašený bojácný výkon není o tom, že by hráči neměli natrénováno, ale je to o nějaké, křeči, bloku, z obavy z něčeho.

Když jsme spolu mluvili před pohárovým utkáním, tak jste říkal, že duel v Břeclavi by mohl být ideální šancí pro ofenzivní hráče, aby se gólově chytili a začali si víc věřit, To se ale bohužel nepovedlo.

Mohl jsem postavit jiné hráče – Jirku Valentu, Svízelu, Urbánka, ty, kteří hrají míň, ale já jsem očekával, že třeba Volešák dá gól, Fujerik se trefí, povzbudí ho to, půjde nahoru. Tato moje představa ale bohužel nakonec dopadla úplně opačně.

Bylo vaše hodnocení v kabině, ať už bezprostředně po utkání, nebo na dopoledním tréninku, pokud jste jej měli, ostřejší, než obvykle?

Já zásadně nedělám po zápase ostřejší hodnocení, protože to je v emocích. A v emocích se nikdy nic nevyřeší. Prožil jsem ale nesmírně těžký večer, nesmírně těžkou noc, protože jsem ještě v životě nezažil takový trenérský stav. Ani po vyřazení v Egyptě v osmifinále mistrovství světa s Kostarikou. To jsem měl také těžké chvíle, ale po Břeclavi to bylo ještě horší. V hlavě se vám honí všechno možné, ale nevěřím, že je správné přijít do kabiny a třeba rozkopat odpadkový koš. Já takhle nejednám, radši si to vyhodnotím s odstupem. Věřím, že i někteří hráči cítí míru zodpovědnosti, že to bylo hanebné a ostudné, že z toho nemají radost.

Teď vás čeká reprezentační přestávka. Asi přijde víc než vhod?

Máme teď deset dní na to najít společně řešení. Abychom udělali to nejlepší, dobře se připravili, dostali se z toho a další domácí zápas s Budějovicemi zvládli. Pak si myslím, že všechno bude v pořádku.

Fanoušci klubu jsou s posledními výsledky hodně nespokojení. Ve svých názorech na internetu říkají, že prohry dokáží odpustit, ale to, že do utkání hráči nedávají všechno, v žádném případě. Máte také pocit, že někteří vaši svěřenci někdy neodvedou stoprocentní výkon?

Kolektivní sport má jeden problém – v něm se totiž může někdo schovat za zbytek. Já jsem dělal individuální sport. A když běžím v atletice čtyři sta metrů, pomůže mi někdo? Nepomůže! A když nebudu do třetího místa, tak se nedostanu na mistrovství Evropy. Jenže jestliže hraji zápas a mám kolem sebe silné jedince, kterým to jde, tak ne každého to povzbudí. U někoho s výkonem mužstva roste i jeho výkon, ale někdo se za to dokáže schovat a jakoby to trochu odfláknout, protože ví, že se to ztratí. Že vyhrajeme a bude to celé hodnocené dobře. Vždycky hráčům říkám – není prohra jako prohra. Můžu prohrát 0:1, přesto můžu jít ze hřiště se zvednutou hlavou a fanoušci mi zatleskají a pochválí mě. A pak můžu prohrát 0:1 a budou na mě pískat a plivat. Protože vycítí rozdíl. A já si troufnu říct, že v Břeclavi nebyl kromě brankáře Heči téměř nikdo, kdo by mohl jít ze hřiště se vtyčenou hlavou, aby se podíval fanouškům do očí. Nedivím se jim, že jsou naštvaní a rozčarovaní, když s námi jedou na zápas, a pak tam musí poslouchat pokřikování pár domácích diváků.

Musím se zeptat ještě na jednu nepříjemnou věc. Na fanouškovském fóru se rozhořela velká debata ohledně životosprávy některých hráčů. Prý jste už v tomto směru něco řešili i v kabině. Můžete k tomu něco říct?

V případě, že by ty informace byly pravdivé a potvrdily se mi, tak samozřejmě hráči ví, co za porušení životosprávy následuje. V kabině jsem jasně řekl, že to nebudu tolerovat, ať půjde o kohokoliv z nich. Pokud se tedy něco potvrdí, provedeme kroky podle smluv a disciplinárního řádu klubu.

Co by hráčům konkrétně hrozilo?

Sankce jsou přesně definovány. Nejdříve pokuta, pak přeřazení do béčka a potom nejvyšší sankce – ukončení profesinální smlouvy.

Zatím jste tedy žádný konkrétní případ neřešili, šlo jen o zvednutí varovného prstu?

Hráči mají svůj život, ale jako profesionální fotbalisté musí vědět, jak dodržovat životosprávu. Někdy je to tak, že jde hráč s přítelkyní nebo se ženou na večeři a má před sebou malé pivo. A je z toho hned drama, že hráči chlastají. Ale něco jiného je, když je hráč ještě v jednu hodinu v noci na diskotéce. V tuto chvíli nechci nikoho obhajovat ani na nikoho svalovat vinu, ale znovu říkám – hráči přesně vědí, co je čeká, když se nebudou chovat, jak by měli. A pobyt na diskotéce nebo v restauraci po jedenácté hodině někdy přes týden – i bez toho, že by požívali alkohol – je už porušením životosprávy.

Určitě náznaky jste už tedy zaznamenal?

Samozřejmě je vnímám. Vím, že se o tom diskutuje, a fanoušci vědí, o čem diskutují. Na druhou stranu je to fanouškovský web a některé věci se musí brát v uvozovkách. Ale znovu opakuji – pokud se něco potvrdí, tak hráče čekají ty nejpřísnější postihy.

Vy bydlíte přímo ve městě. Nenapadlo vás, že byste si někdy, řekněme po „večerce“, udělal malou kontrolní procházku?

Na to vám odpovím otázkou – pomohlo někdy, že učitelé chodili na záchody kontrolovat, jestli se tam kouří? Nepomohlo, chodilo se kouřit jinam. Navíc hráči nejsou blbci, aby si sedli někam, kam bych třeba mohl při cestě domů nahlédnout. Nejsme drábi a především nemůžeme pracovat tak, že na jedné straně bude mužstvo a na druhé trenéři. Jestli chceme, aby naše práce někam směřovala, tak bychom měli práci, která nás baví, dělat profesionálně. Proto musíme dodržovat nejaké zásady a mít k sobě úctu. Hráči si musí uvědomit, co mohou a co už ne. A jestliže toho některý hráč není schopen, tak v týmu nebude. Pokud tomu tak je, tak se dřív nebo později tito hráči odhalí.

Říkáte, že jste nemohl po vyřazení v Břeclavi spát. A pak si třeba na internetu přečtete, že ten a ten hráč byl úplně v klidu na diskotéce, nebo v baru hrál automaty. To vás určitě musí štvát. Co s tím tedy můžete dělat?

Opakuji, že se v žádném případě nechci stavit do role policajta, který bude objízdět podniky, nebo mít podplacený barmany, aby mi práskali. To tady radši vůbec nebudu. To je podle mě pod úroveň trenérů. Když nebudu schopen hráče přesvědčit, aby to nedělali a chovali se profesionálně, pak je vina na mně a pak musím skončit já.


Hráči dostali významnou pokutu

Vedení 1. FC Slovácko ve čtvrtek vyhodnotilo vypadnutí A-týmu z Ondrašovka Cupu. Výsledek i výkon projednalo s realizačním týmem i s hráči. „Nejsme zásadním způsobem spokojeni s výsledkem a hlavně ani s výkonem celého mužstva. Hráčům byla za předvedený výkon i přístup k utkání udělena významná finanční pokuta. Věříme, že podobný výpadek, jaký se odehrál ve středu v Břeclavi se už nebude opakovat,“ řekl k rozhodnutí vedení klubu tiskový mluvčí 1. FC Slovácko Aleš Mazúrek.

„Je na čase zasáhnout a něco řešit. Omluv na adresu jednotlivých hráčů a týmu bylo už hodně, teď bych rád viděl i nějaké řešení.“(1. robo)

„Soukup na začátku sezony vyzýval k tomu, že pokud se někomu z vás nelíbí životní styl hráčů a načapáte je někde, tak je máte vyfotit a poslat s popisem kdy a kde to bylo a vyvodí se z toho důsledky. Tak můžete klidně pomoct :-) Není to sice asi etické, špehovat a bonzovat, ale…“(Valheru)

„Abych někoho nafocoval, to ne. Tak hluboko bych neklesl. Funkcionářů je dost, aby si i toto pohlídali. A nepopíjeli s nimi.“(tarantule)

„Naši hráči vůbec, ale vůbec nebojují za fanoušky a za Slovácko. Nevím, co si o tom mám myslet, ale pokud je pravda, že naši hráči víc kalí, než mají, tak si myslím, že kdo uvidí jakéhokoliv hráče, ať ho fotí, protože tohle opravdu není normální.“(Bayern Munchen)

„Fuck off hráči FC Slovácka, ať žije 1. FC Slovácko.“(L.THURAM)

„Ptám se – jsme už na samém dně, nebo to bude ještě horší? Pokud nedáme doma Bud'ky, tak je na čase udělat razantní změny, at' už jakékoliv.“(Ykarus)

„Většině hráčů je to úplně jedno. Je zajímá jen to, aby jim došla výplata a jak mají nagelované vlásky a něco jako stydět se neznají. Oni na nějaké fanoušky kašlou. Řeči typu, že jsme pro ně velkou podporou a dvanáctým hráčem, jsou jen fráze.“(Lagic)

„To je těžko, když pan Kub… a pan Reinb… byli ještě o půl 12 v herně.“(hos­pital25)

„Obyčejný pracující člověk, který si na permanentku či lístek musí vydělat, a nejsou to zrovna nejmenší peníze, chce za své peníze vidět snahu, nasazení, bojovnost…“(1. robo)

Zdroj: www.fcslovacko.com • Pozn.: Příspěvky byly redakčně upraveny
 



Share |
Zdroj: denik.jpg
Jméno Heslo
text
  • stolmor - 07.09.2010, úterý, 18:39
    (0)

    a navíc si mají koupit permici a nemusí řešit lístky :)

  • Slovácko Kingdom - 07.09.2010, úterý, 18:39
    (0)

    Ty vole no a co, že je vstupné 100 až 140? Děte do prdele žebráci! Klidně dám za Slovácko 200 - 300 kila. Vsadím se Cecíku, že když deš v pátek do hospody, tak tam necháš víc stejně jako v kině, divadle, aquaparcích. Nechoď když se ti to nelibí a ze tří zápasů je ti 7 bodů málo při skóre 6:2. Rakovinu prostaty takovým nesoudným chudákům!

  • KEIKIN - 07.09.2010, úterý, 15:18
    (0)

    to tsatsiki...takže dle tvé logiky bys byl pro, aby se v době až se nám bude dařit venku stoupla cena na domácí utkání třeba na 200-220 ?

  • JUVE - 07.09.2010, úterý, 12:56
    (0)

    Dojde snad aspon 5000-5500 lidi po trech tydnech doma.

  • tsatsiki - 07.09.2010, úterý, 12:49
    (0)

    tak slovácko prohrává te djeden zápas za druhým,ale za vstupenky na zápas s budějovicemi chtějí normálně od 100 do 140Kč.To su zvědavý,kolik lidí dojde.

  • Maaraa - 06.09.2010, pondělí, 21:05
    (0)

    Poskladal sem par takovych veticek :)..SLOVACKA KOBRA-jejich tempo je vrazedne,jejich protivnici jsou studovani treneri a manazeri,muzi ze slovacka mackaji ve dne v noci,jejich ukolem je aby je nikdo nevyfotil,svoji karieru riskuji ve dne v noci pro dobry pocita trochu bezmoci.Nechces to taky zkusit?POJD!!Mas stejnou sanci jako ja,skoncil jsem sice 2 na sveteale posledni v rulete,prijd i ty do akademie a za mesic budes trefovat nulu v rulete jak KUBAN po vyplate.Sem tam se i KOSI pripoji nejakou tu kacku prihodi,pak to s VENCOU vyberem a u piva to proberem,Pojezdny se Soukupem na jako vzdy zmrda a Krejci nam vypllatu neda,potom jako vzdy ke kralovi na pivecko a cigarety :))))

  • Jerry1984 - 05.09.2010, neděle, 18:06
    (0)

    1FCS: no ještě napiš, že není jak za pana Valenty..sparta třeba to uhrála tak tak, to eště votice měli prej pentlu..no nic, a takový tým nás má reprezentovat v evropě..to jenom tak mimo..v tomto jsem optimista a očekávám zlepšení, prostě si říkám že snad to těm kopálistům dojde..jeden muže hrát jak o život, ale když nehrají všichni jako o život, tak je to stejně k hovnu..budme rádi, že tu máme ligu a takovou atmosféru a že toho můžu být součástí si opravdu užívám..uvidíme jak dopadnem s těma budějkama..doufám že se z nich nepoděláme..i když to bude beton určitě..

  • 1FCS - 05.09.2010, neděle, 14:03
    (0)

    Nebylo jak za pana Jarolima!!!Ten takove ponocovani netrpel a slo to tak nechapu proc to nejde ted?!Jen to chce trosku zvednout ladku!!!!!!

  • tarantule - 05.09.2010, neděle, 07:57
    (0)

    Myslím, že po zápase v Břeclavě není p. Soukupovi co závidět. Je ale teď více neýž jindy na něm , aby s manšafterm něco provedl. Hráči se prostě musí vymanipulovat do jednolitého pozitivního kolektivu i s vědomím, že nemají svou práci předplacenou do důchodu, ba ani do konce roku. Jako všichni pracující lidé a které chtějí přilákat na výsledky své fotbalové práce. A všichni by měli brát svou práci vážně. Floutci a kujóni jednou vždy narazí.Takže - odrážíme se znovu ode dna , řekněme teď psychyckého, a nastupme ať se můžeme zase všichni radovat. Vy HRÁČI i my FANOUŠCI.

  • AmaZ - 04.09.2010, sobota, 12:38
    (0)

    Jj. Myslim, že nás s tímto trenérem a těmato hráčema (když se někteří dají dohromady) čeká velká budoucnost.

  • Maoš - 04.09.2010, sobota, 12:36
    (0)

    Já nejsem proti Soukupovi on něco dokázal ,tedˇje řada na hračích.

  • Maoš - 04.09.2010, sobota, 12:33
    (0)

    To máš pravdu.

  • AmaZ - 04.09.2010, sobota, 12:30
    (0)

    To jo. Někteří sou chytří jak rádio a přitom neví, jak co po nich Soukup chce. Trenéři a ostatní ať se starají o hráče a taktiku a my se musíme starat o atmosféru na stadionu.

  • Maoš - 04.09.2010, sobota, 12:29
    (0)

    To AmaZ: Máš pravdu že se ukážou praví fans.nevím co ještě někteří chcou.Sedí doma u televize pak vykladají (v hospodě) jak kdo má hrát jak v lize anebo v národˇaku.

  • AmaZ - 04.09.2010, sobota, 12:22
    (0)

    Tak já si nemyslim, že by sme měli špatné mužstvu. Soukup je dobrý trenér a ví co děla. Tak snad to budou vědět i hráči.

  • Maoš - 04.09.2010, sobota, 12:19
    (0)

    Trenér Soukup omladil mužstvo,ale někteři starší hrači mohly zůstat. Věřím tomu že kdyby hral ještě Němča jak v lize tak poháru tak nedošlo k takovým kiksům v obraně.Pán Soukup ví co dělá.

  • AmaZ - 04.09.2010, sobota, 12:10
    (0)

    To Maoš: No, to by mě taky zajímalo, jak to bude s lidma. Teď se ukážou ti praví fans. Do teho Starkastánu by měli jet aspoň 3, ikdyž za tu cenu a pohodlí aspoň 10...

  • Maoš - 04.09.2010, sobota, 12:03
    (0)

    Myslím si že stačilo minutu před koncem v Břeclavi vyměnit Heču za Filipka. Jsem zvědavý kolik fanoušků dojde na Budějky. A kolik pojede 18.9 na Stárkaland,zatím jezdí pořád stejní fanoušci, ale hlavně hraje se to v sobotu taksi myslím že by mohly být dva nebo tři busy.

  • 1FCS - 04.09.2010, sobota, 09:40
    (0)

    Když hráči chodí po zápase chlastat není to dobře ,ale kdyby to bylo sem tam neřeknu ani popel.Jsou to přece lidi.Ale to co předvádí někteří jedinci není normální!!!

  • stolmor - 04.09.2010, sobota, 09:33
    (0)

    to jery: tak tak řeší se jinde a řeší ho ti co opravdu něco dělají

  • Jerry1984 - 03.09.2010, pátek, 20:54
    (0)

    já myslím, že choreo se řeší jinde a je to tak určitě lepší;)

  • ted - 03.09.2010, pátek, 20:35
    (0)

    to choreo s automatem je dost ubohé.....jsme snad pořád fanoušky SYNOTU nebo snad nééé

  • IAN - 03.09.2010, pátek, 18:46
    (0)

    Je to opravdu zklamání, Slovácko se potápí.Jsem velký fanoušek Slovácka a to co se dějě mě velice bolí.Že bych fotil hráče to teda ne.Ale je pravda že často je to vyloženě ťuťuňuňu hráči mají velký luxus a to ve všem,ale že by za to odpovídali výkony na hřišti to teda ne a to je velká škoda.Obdivuji hráče L.Zelenku, který zde hrával.Viděl jsem po zápase tiskovku( v zápase byl jednoznačně nejlepší hráč), dal gól posílal krásné přihrávky z nichž těžili ostatní a na tiskovce se ještě omluvil že jeho rána levou nahou byla slabší,ale omluvit se měli ostatní .A když to sleduji teď všichni by se měli omluvit za svůj výkon a začít hrát fotbal tak jak se na Slovácku patří.Opravdu nehrajjou pro klub a pro fanoušky ale jen pro své peníze tak mi to zatím připadá.Chce to opravdu bojovat srdcem a to zatím chybí.

  • JUVE - 03.09.2010, pátek, 17:58
    (0)

    Nevim jak bych sa mozna na nejake choreo s tema,ze hraci chlastaji atd... nedelal,jen by sme ukazali ze nejsme verni a byli bysme ostatnim jeste vic pro smich,toto bych urcite nedelal,sak to skoro kazdy vi tak proc to jeste vic rozmazavat to by nedelalo dobrou atmosferu celkovou !!. Jinak Mirovi Soukupovi pevne verim !!.

  • Dany-Hull City - 03.09.2010, pátek, 16:16
    (0)

    To jako fanousek 1. FC Slovácka udělat nemuzu, bonzovat a priznavat dukazem fotografie k cinu hrace, potrestam sice jej, ale i cely tym.

  • Zdeny - 03.09.2010, pátek, 16:06
    (0)

    Nebo: "Hrajte pro radost i peníze BEZ AUTOMATŮ!"

  • Blackfear - 03.09.2010, pátek, 15:38
    (0)

    Mě napadá: Hrát se má na hřišti né ve herně

  • huhu - 03.09.2010, pátek, 15:08
    (0)

    spíš choreo typu: nakreslený hrací automat a ČERVENĚ preškrtlý :) a pod tím nejaky napis...ale to me nenapadá

  • antonio22 - 03.09.2010, pátek, 14:58
    (0)

    no a co takhle si udělat z hráčů prdel, když si ji i oni dělají z nás a hrát hru s názvem: KDO POŠLE VÍC FOTEK :-D

  • FansHonza - 03.09.2010, pátek, 14:45
    (0)

    Tento trener je charakter, velky charakter ! Kvuli tomuto cloveku bude klub podporovat jeste vic jak kdy jindy a pevne verit, ze vse se v ideal obrati... verim tomu, ze na tom nejsme tak strasne, venku sme hrali dobre, nejlip, co sem za posledni dobu videl, az ted v Breclavi prisel vypadek po vsech strankach... Prekonali sme vetsi hruzy, prekoname i toto !

  • Pett - 03.09.2010, pátek, 13:51
    (0)

    Soukup je bouchač !!!! Hráči jako "profesionálové" by si měli sami uvědomit,co je moc a né aby je někdo fízloval.

  • RNA - 03.09.2010, pátek, 13:42
    (0)

    jak jsem psal už u jiného příspě+vku, Soukup zostat, ochlasti ven!

  • Buriss - 03.09.2010, pátek, 13:06
    (0)

    Kdyby to nase primadony brali jako pan Soukup, pohlidali si to mezi sebou navzajem a staveli se k tomu jako chlapi, sme postrach souperu i venku, momentalne mam pocit, ze zaciname byt k smichu a placi...trener na hrad!

  • huhu - 03.09.2010, pátek, 12:49
    (0)

    AVE SOUKUP!!!! :) ....staví se k tomu jako chlap a nic nepřehlíží jako pan Mazura

pristi
 Další články:
09.09.2010, čtvrtek, 11:29 - Zelenka: Nechci brát úplně cokoliv
08.09.2010, středa, 16:18 - Poslední možnost zakoupení Supporter karty!
08.09.2010, středa, 12:06 - Důležité zápasy nás teprve čekají
06.09.2010, pondělí, 08:57 - Juniorku Slovácka zničil dvěma dorážkami Hritz
02.09.2010, čtvrtek, 11:07 - Musíme se omluvit lidem, kteří tu hrůzu sledovali, prohlásil trenér Slovácka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace