*
DNES
Ženy | Miroslav Zbořil a Markéta Klímová před utkáním se Spartou
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Slovácko může stáhnout ztrátu. Venku se mu daří, Jablonec ale neporazilo 9 let

05.02.2021, pátek, 18:38
clanek_znak_slovacko_velky.gif

V minulém kole doma s Českými Budějovicemi přišli o vítěznou sérii, díky bezbrankové remíze ale udrželi jarní neporazitelnost i čtvrtou pozici. Nyní mají fotbalisté Slovácka velkou šanci dotáhnout se na druhý Jablonec

Pokud chtějí Moravané umazat čtyřbodovou ztrátu, musí na severu Čech zvítězit, což je problém, protože celek z Uherského Hradiště neporazil neoblíbeného protivníka už třináct zápasů.

„Víme o tom, ale nijak se tím nezaobíráme,“ tvrdí asistent trenéra Slovácka Jan Palinek.

Naposledy se Moravané po souboji s Jabloncem radovali před devíti lety. Duel, který se na Městském stadionu Miroslava Valenty hrál 22. února 2014, rozhodl hned ve. 4. minutě Jakub Petr. Od té doby sbírali Daníček a spol. jenom porážky, sem tam přišla nějaká remíza.

„Doma se nám s nimi celkem daří, venku je to ale horší," vnímá obránce Slovácka Patrik Šimko. „Ale třeba na Spartě jsme taky dlouho nevyhráli a loni se nám podařilo tam uspět. Slavii i Plzeň jsme taktéž doma zlomili, nevím, proč by se nám to nemohlo podařit teď v Jablonci?“ ptá se slovenský fotbalista.

V neděli se Svědíkův tým pokusí nepříjemnou sérii utnout, motivaci má velkou. Navíc se Moravanům letos venku náramně daří. Slovácko u soupeře zvítězilo třikrát za sebou, celkově mimo svůj stadion získalo šestnáct z jednatřiceti bodů.

„Čeká nás hodně náročný zápas. Zatímco Slavia je někde jinde, Sparta, Plzeň, Ostrava, Slovácko nebo Liberec jsou týmy podobné naší úrovni. Nehledě na to, že Slovácko hrálo v posledních pěti zápasech velmi dobře, daří se mu vyhrávat, je neporažené,“ připomíná jablonecký trenér Petr Rada.

Jméno Heslo
text
  • barnabas.666 - 12.02.2021, pátek, 21:12
    (0)

    tak hlavní rozhodčí šel zkoumat VAR, protože pán u VARu měl na ohodnocení zákroku hlavním sudím jiný názor, stejně jako u faulu Jurečky. My můžeme být jen rádi, že nerozhodoval ten u VARu.

  • Rado - 12.02.2021, pátek, 21:00
    (0)

    Teplice přijely velmi dobře připravené. Hrály vysoko, dobré přihrávky v rychlosti. Čekal jsem, že se pokusí o střelbu z dálky. Jurečka i Kohút to zvedli. Oba se mně líbí čím dál víc. Nemrava se zlepšuje každým zápasem a je nesmírně důležitý pocit, že mančaft se na něj už může spolehnout. Gól Kaliho z nikoli jednoduchého kopu obrovsky důležitý. Teplice v 1. půli ovládaly hru a dnes do toho vložily strašně energie. Fakt, že se jim stále nedařilo srovnat je postupně i psychicky srážel. Jinak ten faul na Kohúta byl vidět z dálky a na několik červených. Netuším, proč šel sudí zkoumat VAR. Boční šlapák cíleně na nohy běžícího hráče je prasárna a měl by vyfasovat dlouhou stopku. Suma sumárum dnes opět velmi cenná výhra !

  • spiky - 12.02.2021, pátek, 20:09
    (0)

    Tepličtí nehráli špatně. Druhý poločas si ale myslím že byl už náš. Dávno se mohlo rozhodnout, než v 89. minutě. I tak na tom terénu, který na to jak sněžilo byl za mě hodně slušný, super výsledek i výkon hráčů. Opět jsem žasnul nad lehkostí Klimenta. To jak si pokryje zpracuje a pokryje s lehkostí míč, to se jen tak nevidí na našich trávnících. Škoda že to tam nezavěsil při tom uvolnění.

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 20:03
    (0)

    mně se dnes hodně líbil Navrc, který při brejcích teplic dost vypomáhal vzadu, i když to třeba jen křápl do autu.. myslím, že přesně to bylo několikrát potřeba

  • celtic - 12.02.2021, pátek, 19:59
    (0)

    kdo by to byl čekal pčed sezónou,že budem na čtvrtém místě a budeme mít o sedm bodů víc jak plzeň

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 19:58
    (0)

    Na Livesportu píšou Cicilia, tak možná jen chyba grafiky v TV

  • celtic - 12.02.2021, pátek, 19:56
    (0)

    taky sem tam viděl faul Cicilii,,,super body sou doma,,,porazit neoblíbené Tepláky,to těší dvojnásob

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 19:54
    (0)

    Za co dostal Kohút žlutou?Za ten faul, co udělal Cicilia? :D fakt nevím

  • barnabas.666 - 12.02.2021, pátek, 19:51
    (0)

    Je důležité vyhrávat i v zápasech, ve kterých se nedaří.

  • champyon - 12.02.2021, pátek, 19:49
    (0)

    Noo a je klid.

  • a jé - 12.02.2021, pátek, 19:26
    (0)

    Tak teď skoda Kliment měl dát gól

  • Hynda - 12.02.2021, pátek, 19:18
    (0)

    No mohli by jsme dát druhý gól ať je klid

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 19:08
    (0)

    Třetí standardka Havlíka, co šla 10 cm nad zemí a na prvního... už k tomu pusť toho Sadílka nebo mě trefí

  • Skein - 12.02.2021, pátek, 19:07
    (0)

    vyslyšeno Babu

  • a jé - 12.02.2021, pátek, 18:48
    (0)

    Mě se líbilo jak Kalouda řekl ne sauna tu není no vlastně je

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 18:45
    (0)

    O poločase místo Kubaly Kohút nebo Jurečka snad

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 18:45
    (0)

    Mě děsí i to, kolikrát utekly Teplice po lajně, kterou má hlídat reinberk

  • a jé - 12.02.2021, pátek, 18:35
    (0)

    Hrůza nečekám luxus ale 0-5 na rohy už by mohly něco hrát

  • hešpy - 12.02.2021, pátek, 18:34
    (0)

    Kubalu okamžitě vystřídat, otázka času kdy dostanou gól.

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 18:34
    (0)

    Teplice nehrají vůbec špatně a ten terén je drsný, ještě že Fortelný zapackoval

  • karagavrylydys - 12.02.2021, pátek, 18:31
    (0)

    Kubala je marný.

  • Babu - 12.02.2021, pátek, 18:29
    (0)

    Bílý sníh a bílé dresy Slovácka, žlutý míč a žluté dresy Teplic.. to je nějaká double kamufláž :D

  • a jé - 12.02.2021, pátek, 18:18
    (0)

    Tak nevím jestli ten balón je nějaká taktika 🤔

  • champyon - 12.02.2021, pátek, 18:05
    (0)

    Gool

  • hešpy - 12.02.2021, pátek, 18:02
    (0)

    To nemají ani oraznzove balony?

  • champyon - 12.02.2021, pátek, 18:01
    (0)

    Tvl, tak toto jsme nepotřebovali.

  • derflik - 12.02.2021, pátek, 17:04
    (0)

    tak Rigino už na lavce

  • Artigas - 12.02.2021, pátek, 15:06
    (0)

    Jak dlouho ještě budou mimo Regino s Tomičem? Už jsou zranění nějak dlouho...

  • eLucky - 12.02.2021, pátek, 15:05
    (0)

    Tak ono taky je rozdíl dívat se na akademii v dorostu - hlavně ten starší jako poslední kategorií před muži - a žáky, tam je to s vybavením atd. opravdu výrazně slabší. Né teda až tak, že by měli roztrhané tepláky jenom - někteří možná - ale vybavení je tam rozhodně slabší. Osobně si hlavně myslím, že by v akademii měli pracovat trenéři, kteří to budou mít jako hlavní povolání a budou mít zajištění takové, aby u toho nemuseli dělat kdovíco dalšího, aby se vůbec uživili. Toto je dlouhodobě problém v klubech jako sme my, pokud s toto nevyřeší a sebekvalitnější trenéři budou muset ke své práci s talenty řešit kde si přivydělajů, aby uživili sebe a rodinu, tak može mnět akademie klidně roboty na podávání zakoplých míčů, ale bude to k hovnu. Ale chápu, že politicky se líp prodajů drony, GPS vesty apod. než pořádně zaplacení odborníci.

  • tomisek - 12.02.2021, pátek, 14:59
    (0)

    Beru! Nicméně neříkám, že není co zlepšovat, ale v Uh se všichni hodně snaží.

  • Šovkovskij - 12.02.2021, pátek, 14:46
    (0)

    Ber to s nadsázkou.

  • tomisek - 12.02.2021, pátek, 14:35
    (0)

    Pan radní trošku přehání, nikoho v roztrhaných teplácích jsem neviděl.

  • Šovkovskij - 12.02.2021, pátek, 14:01
    (0)

    Tak jsem se dotázal i mejlem pana Jaroše a dostal jsem následující odpověď: Dobrý den, já jsem teda velkým fanouškem Fastavu Zlín, ale jako krajský radní se chci dobře postarat o oba oddíly. Jedná se o tyto akademie https://akademie.fotbal.cz/vizitky-rfa/p284 Karel Poborský je jejich garantem a chce, aby byly ve všech krajích. Měla by být jedna velká regionální akademie a pak navazující klubové akademie, které budou dotovány 5 miliony ročně pro každý oddíl. Akademie Slovácka je pouze soukromou akademií Slovácka, kterou si financuje oddíl sám. Věřím, že vše dotáhneme do zdárného konce, protože jinde v akademiích už dávno trénují s GPS vestami, drony, maséry, terapeuty, výživovými poradci a tady ve zlínském kraji v roztrhaných teplácích... Toto chci změnit a pevně věřím, že rivalita našich oddílů zůstane jen na hřišti. S pozdravem Jaroš Jiří

  • Šovkovskij - 12.02.2021, pátek, 13:53
    (0)

    Děkuji za odpověď. Zní to dobře. Vím, že tam byly dlouhodobé spory o tom, zda bude akademie ve Zlíně, nebo v Hradišti a to byl největší zádrhel. Nicméně, když to tak funguje třeba právě v Moravskoslezském kraji (Ostrava a Karviná), tak jsem moc nechápal, proč to tak nejde ani tady. Takže jsem rád, že se to snad konečně pohlo.

  • seby77 - 12.02.2021, pátek, 13:38
    (0)

    S akademií je to dobrá zpráva, doufám, že se to podaří dotáhnout do konce. Jen tak dál.

  • kecipep - 12.02.2021, pátek, 13:03
    (0)

    Něco k novému logu Sparty :-) https://mobile.twitter.com/sk_lisen

  • kecipep - 12.02.2021, pátek, 12:59
    (0)

    Valheru: Přesně a kéž by se to povedlo co nejdříve.

  • Valheru - 12.02.2021, pátek, 12:52
    (0)

    Jedná se o akademii pod patronátem FAČR, do které by jezdili trénovat kluci i z jiných klubů. Naše akademie by zůstala netknutá, ale rozšířily by se možnosti trénování, různé aktivity od trenérů i odjinud a mělo by to za cíl zvýšit kvalitu a pomoct hledat další talenty mezi hráči působícími v regionech. Dlouhodobě byl problém v tom, že měla být pouze jedna akademie a řešilo se jestli Zlín nebo Slovácko. Po aktivitě (nejen) současného radního pro sport na Kraji a jednání s Poborským to vypadá, že by mohly po vzoru MS kraje, kde jsou akademie v Karviné a Ostravě, vzniknout u nás také dvě - ve Zlíně i na Slovácku (a cca 5M dotace na provoz pro každou).

  • Šovkovskij - 12.02.2021, pátek, 12:01
    (0)

    S tou akademií jsem to taky nepobral. To ji na Slovácku jako nemáme? Nebo jak je to myšleno? Nebo mají na mysli čistě mládežnickou akademii spadající pod FAČR?

  • barnabas.666 - 11.02.2021, čtvrtek, 22:16
    (0)

    Přiznám se, že moc nechápu ty další zápasy v Jablonci. To jako vážně někdo čeká, že jim tam do příštího pátku naroste nová tráva nebo to hodlají hrát na zamrzlé hlíně? Vždyť to hřiště je totálně KO, je to položené o víc jak 300 metrů výš než třeba hřiště u nás. Vzhledem k současné předpovědi to prostě nemůže nijak zregenerovat a to si tam ČT naplánuje na příští pátek TV duel. A pět dní na to tam má hrát Slovácko?

  • Nike - FCS - 11.02.2021, čtvrtek, 18:45
    (0)

    To Puk: To vím, že měli hrát na Strahově... Ale ono je rozdíl... Když ti nasněží, odklidí, vytopí se a zamrzne...Jako to udělali v Bolce, když odkládali zápas. Ale v Jablonci tam šli hrát a to dohromady reálně při takových extrémních podmínkách nejde dát.... a nějak tak tuším, že tak či tak je výměna nezbytná...že to ani teplejší počasí nenapraví...Tím sem chtěl říct, že ten azyl je furt lepší věc, než hrát na tom poli v Jablonci...A že zrovna v Praze na Strahově nasněžilo, se nic neděje... pokud se tam nebude hrát (zrovna když sněží nebo nasněžilo), tak je trávník do pár dní zase ok, tudíž Jablonec má furt možnost tam hrát.

  • Artigas - 11.02.2021, čtvrtek, 16:51
    (0)

    kecipep: celkem jsem nepobral vyjádření "Pokud se podaří fotbalové akademie ve Fastavu Zlín a Slovácku vybudovat" ... FA FCS je tady od včerejška nebo jak? A že zrovna vlajka lebky s hnáty, těm nevěřím ani pozdrav ...

  • Pan Puk - 11.02.2021, čtvrtek, 16:06
    (0)

    Nike-FCS - Jablonec presunul poharove utkani na Strahov a to bylo zruseno pro nezpusobily teren a snehovou situaci v Praze :-D Takze asi tak s azylem.

  • barnabas.666 - 11.02.2021, čtvrtek, 15:58
    (0)

    Dany-Hull City: Před měsícem se TV zápas Baník - Sparta hrál za daleko horších teplotních podmínek, než co hrozí zítra zde. A přežili to. Víš proč? Protože jim to politicky myslelo!

  • kecipep - 11.02.2021, čtvrtek, 15:45
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-kraj/legendarni-poborsky-navstivil-zlin-ocenil-pristup-kraje-ke-vzniku-akademii-20210.html

  • kecipep - 11.02.2021, čtvrtek, 15:43
    (0)

    Ale vzhledem k tomu, že tam hraje Boleslav o 4 dny dříve, tak ať kluci do Jablonce ani nevyjíždí :-)

  • kecipep - 11.02.2021, čtvrtek, 15:41
    (0)

    Tucek: Ano, to je vzhledem k počasí dobrý čas. Po tom volala nejen Slavia a teď se tak bude hrávat.

  • Nike - FCS - 11.02.2021, čtvrtek, 15:28
    (0)

    To hřiště bude stejnak nepoužitelné i za 2 týdny i za 2 měsíce... Já nevím proč si nenajdou azyl... Protože to bude kopaná hodná tak divizi a ne 1. lize....

  • tucekbucekmucek - 11.02.2021, čtvrtek, 15:18
    (0)

    V Jablonci 24.2 a teď pozor ve 14.00, ano ve všední den ve 14.00! 😂😂

  • Nike - FCS - 11.02.2021, čtvrtek, 11:51
    (0)

    to barnabas.666: To vím, proto to píšu :D

  • Artigas - 11.02.2021, čtvrtek, 11:46
    (0)

    Doufám, že zitra to kluci dají bez následků .. to je taky kuwa nápad, venku sněhu, hodně pod nulou a hraje se fotbal a začátkem léta se hraje hokej ... který kkt toto vymyslel ...

  • Dany-Hull City - 11.02.2021, čtvrtek, 11:34
    (0)

    barnabas.666: ty jsi teda chytry, jen to cist je k zamysleni. Ja budu v tom mrazu stat 4 hodiny skoro a to neni teda prijemne, a to nemluvim o zdravi hracu kteri se sice behanim zahreji ale maji o poznani min na sobe vrstev obleceni a k tomu jeste to ze trava bude sice nejspis v dobrem stavu ale zmrzla a pokud bude jen malinko poletovat behem zapasu snih tak bude o zdravi hracu postarane, pak tu muzete nadavat jak se to melo odkladat apod. ale za me je lepsi ze se hrat bude kvuli terminum, hold letos je zima jak ma dle rocniho obdobi byt a liga se musi odehrat aby se stihla dohrat v danem terminu pred eurem.

  • barnabas.666 - 11.02.2021, čtvrtek, 09:54
    (0)

    Hřiště je zelené, prý napadly snad jen nějaké 2-3 cm sněhu. Jestli na to najeli nějakým traktorem nebo to roztálo samo, to netuším. Po umělce jezdili jakýmsi heblem.

  • barnabas.666 - 11.02.2021, čtvrtek, 09:26
    (0)

    Nike - FCS: Tak posily evidentně žádné nejsou, protože skončil přestupní termín.

  • chalupář - 11.02.2021, čtvrtek, 09:19
    (0)

    Súhlasím s Hešpyem, předávání informací ze strany klubu stójí za prd. Na yutube jakási aktivita na TVSlovácko je, ale - su sice starší člověk, ale třeba to intro je (hlavně po zvukové stránce) z minulého desetiletí. Už enom takové drobnosti ukazujú marketingovú úroveň fcs. Optat sa hráča jak sa má, co doma, lesti ho bolíja nohy, takový obsah nám ide dělat, ale to je tak vše.

  • Nike - FCS - 11.02.2021, čtvrtek, 07:34
    (0)

    to barnabas.666: Mě by zase zajímali ty posily co psal TK27....Moc se obávám aby to nedopadlo jak minulý rok kdy nám při úzkém kádru přišli uplně síly ke konci sezony...Aby jsme toho jako potom nelitovali (zápasů bude extra moc - do toho karty, zranění) ... Doufám že takový scénář nenastane.... Od zítřka do 29- května je to cca nějakých 107 dní, a čeká nás +- 19 utkání, vychází to na 5,6 dní na zápas.

  • barnabas.666 - 10.02.2021, středa, 22:14
    (0)

    Hrát se podle mě bude, od zítřka už sněžit nebude a trocha mrazu nikoho nezabije. K tomu článku "Navzdory mrazu se hrací plocha zelená" by mě spíš zajímaly zítřejší fotky, protože sněžit mělo (a taky sněžilo) dnes.

  • Nike - FCS - 10.02.2021, středa, 21:47
    (0)

    Tak lepší tvrdý než rozblácený uplně. Každopádně podle mě se bude hrát, těch termínů už je fakt minimum. A předpověď hlási -6 až -10, což není optimální ale všechny zápasy o víkendu budou takové, navíc minule hrál Baník se Spartou a bylo -14...

  • Rado - 10.02.2021, středa, 20:32
    (0)

    Pěkný rozhovor s Filipem Kubalou, včetně představení hráčova rodiště. Ohledně zápasu s Teplicemi, je jistě velká otázka, jestli se bude hrát. Pokud ano, vzhledem k avizovaným nízkým teplotám terén bude pravděpodobně tvrdý. Chce to správné kolíky, od začátku do toho naplno jít a častá střelba z dálky

  • tvojemama - 10.02.2021, středa, 20:28
    (0)

    To právě nechápu. Vždyť v akademii se odvádí tolik práce a nikdo o tom nemluví.

  • hešpy - 10.02.2021, středa, 13:16
    (0)

    Online podcast nestojí prakticky nic, tedy je samozřejmě třeba mít kvalitní studiové mikrofony, ale to je jediná investice. Avšak jediné o čem by se dalo diskutovat jsou odehrané zápasy, to je vše, ve všem jiném dělá klub mrtvého brouka.

  • tvojemama - 10.02.2021, středa, 13:09
    (0)

    Předtím se tu řešili podcasty. Vetšinou se o nás nemluví, tak proč si neudělat vlastní podcast? Jaké náklady jsou na podcast online? Moc velké ne. Byl by problém, aby to dělalo pár fanoušků co má přehled a vždy by se pozval třeba hráč/bývalý hráč nebo trenéři? Já bych na to klidně přispěl pár tisícema. Věřím, že by přispěli další fanoušci. Za mě podcast má velký smysl. Kdyby se to domluvilo se Šumim/Pojezným, tak by se mohlo víc mluvit o práci klubu, jak klub funguje, o týmu a o aktuálních věcech. Věřím, že by to bylo zajímavé pro hodně lidí a Slovácko by našlo takhle fanoušky navíc. Mohl by to být způsob jak dostat víc lidí na stadion ( jak pak bude konečně normální situace). Co si o tom myslíte?

  • Šovkovskij - 09.02.2021, úterý, 20:19
    (0)

    To, že se utkání se Slavií bude muset asi odložit kvůli karanténě hostů po příletz z Anglie, jsem tu psal již o víkendu, což je známá věc. Takže zase si tady jistý místní všeználek a rypálek hraje na Děda Vševěda:-) A souhlasím s champyonem, Příbram, Baník, Jablonec a nyní Slavia. Neskutečné, jak jsme na tom biti, při tom zrovna my vše dodržujeme a chováme se profesionálně.

  • fcs - 09.02.2021, úterý, 19:16
    (0)

    +domácí pohár,takže zas tak úplně jednoduché to nebude ale s tím se nebudeme potýkat zdaleka sami

  • Skein - 09.02.2021, úterý, 19:15
    (0)

    o pruzení, bo nemá školu a chlapeček se nudí..

  • fcs - 09.02.2021, úterý, 19:13
    (0)

    Dokud nás nezastihne covid tak vůbec o nic nejde, i když se to nezdá tak pořád tam jsou nějaké volne termíny i když bohužel zrovna se Slavií by se termín nevešel do repre pauzy,akorad bude hodně náročný týden a to 17.4.sparta-slovacko,21.4.slovacko-brno a 24.4 plzen-slovacko

  • Skein - 09.02.2021, úterý, 19:13
    (0)

    to champyon: jo, když jsem v Dolnomoravském úvalu, dá se to očekávat ;)

  • champyon - 09.02.2021, úterý, 18:48
    (0)

    Tondo, Tondo, ty šulinku, o co ti vlastně jde? Já už jsem to tu psal, že se to asi odloží. S tím se bohužel musí počítat. Nicméně by to byl už čtvrtý odložený zápas ne vinou Slovácka.

  • TondaFCS - 09.02.2021, úterý, 17:52
    (0)

    Slávisté počítají s tím, že po návratu z odvety, která je v Anglii na programu ve čtvrtek 25. února, budou muset do pětidenní izolace. Následný nedělní ligový duel na stadionu Slovácka v Uherském Hradišti by pak musel být odložen. Udelam popcorn a budu refreshovat ten vztek tady na diskusi

  • champyon - 09.02.2021, úterý, 15:10
    (0)

    Zajímavé srovnání polohy stadionů podle nadmořské výšky: Jablonec 545 m.n.m. Příbram 517 Č. Budějovice 387 Liberec 342 Plzeň 306 Opava 253 Olomouc 252 Brno 249 Teplice 247 Karviná 242 Ostrava(Vítkovice) 232 Sparta 225 M. Boleslav 221 Zlín 217 Slavia 209 Bohemians 204 A suverénně nejníž položený stadion má Slovácko 179 m.n.m.

  • TondaFCS - 08.02.2021, pondělí, 21:57
    (0)

    Ze se tu breci po prohranem zapase, po vyhranem sem tam, ale ze se bude brecet kvuli zapasu, ktery se ani neodehral...

  • Jerry1984 - 08.02.2021, pondělí, 14:33
    (0)

    ty mrazy jsou víceméně ale jistota, hlavně v pátek..

  • Jerry1984 - 08.02.2021, pondělí, 14:31
    (0)

    středa-čtvrtek je možné sněžení, ale je tam nejistota zatím...může spadnout hodně sněhu i málo. Takže v pátek je možné všechno :)

  • drzý vandrák - 08.02.2021, pondělí, 11:03
    (0)

    No tak se to foukne na Strahov a je to.Bez diváků je to stejně jedno, kde se to odehraje.Hřiště v Jablonci bude stejně na měsíc mimo regule(ne-li na víc).To samé v Teplicích,tam to bylo hrozné, ale to už je tam takové pravidlo.

  • Dany-Hull City - 08.02.2021, pondělí, 10:59
    (0)

    Upřímně se nikoho nezastavam ale je pravda ze o rozhodnutí utkání musí rozhodnout rozhodci pred zapase s delegaty. Pokud to jablonec cekal a tvrdi ze byly nachystani na zápas tak to tak je jelikoz oni jako klub si nemuzou rozhodovat. Na druhou stranu je to chyba facru kdyz vi jake obdobi je tak by to mel nekdo zkontrolovat aby predeslo tomu ze tym z Moravy cestuje tam i zpět a úplně zbytecne. To se pak tezko vyhodnocuje dopredu. Slovacko to stoji penize a nic z toho. A navic tu cestu musejí absolvovat v náhradním termínu znova. Pak je druha věc a to ta ze pokud budou takove mrazy pokracovat jako vyhled do vikendu a i pres nej naznacuje ze teploty pres den budou min minus. 4 a vice stupnu pod nulou se obavam ze se liga ac nema možnost moc na odkladani zápasu tak bude muset k tomu z hlediska mrazuvodlozit nadcházející kolo jelikoz si myslim ze pujde o riziko hráčů a i terenu trávníku to neprospeje. Takze se může stát ze v patek se ani hrát nemusi u nás. To ze napadne sníh je jedna věc. Ten se dá odklidit ale pokud jsou takove mrazy cely den i noc a nekolik dní po sobě tak je i nějaké vyhřívání trávníku zbytečné. Jelikoz to nestiha vytápět ani hřiště.

  • Gigi1 - 08.02.2021, pondělí, 10:19
    (0)

    Pravidla jsou jedna věc a rozum věc druhá. Každý v Jablonci musel vědět, že to bude nemožné na tom sehrát zápas už minimálně den dopředu nehledě v den zápasu. Su přesvdčený, že pokud by fotbalisti nepřijeli, tak kontumace bez ohledu na to, že by se stejně nehrálo a to je špatně !

  • chalupář - 08.02.2021, pondělí, 09:50
    (0)

    Riedlss: právě že né, mosí být přítomná 11tka fotbalistů. Ano, je to na hlavu.

  • riedlss - 08.02.2021, pondělí, 09:41
    (0)

    Chalupář: zajímavé. Jinak ono by asi úplně stačilo, aby v takovém případě přijel jen nekdo z vedení třebas :)

  • chalupář - 08.02.2021, pondělí, 08:53
    (0)

    Lesti sa nemýlím, tak v pravidlách je psáno, že hostující celek mosí dojet, aj když bude terén uznaný za nezpůsobilý - zkrátka, mosí byt přítomni, když sa o tem rozhoduje, jináč ide kontumace na vroubek hostů nehledě na terén. Takto sú pravidla bohužel postavené. Kdyby byl Jablonec/FAČR trochu fér, dajů vědět dopředu, že sa to odloží a slovácko pošle 11 hráčů (klidně z Bčka, dorostu,...) na otočku, nemosí posílat celý prvoligový mančaft v plné polní..

  • Rado - 07.02.2021, neděle, 22:38
    (0)

    Poslyšte, už nemá cenu ten zbytečný výjezd pitvat. Košér to jistě nebylo, ale co naplat...Naštěstí ten mač s Teplicemi je už v pátek, ta přestávka není tak dlouhá. Ty budou chtít za každou cenu bodovat, Radim Kučera už vyhlíží příchod Fortelného. Martin Svědík to bude muset oživit, výkon proti Budějovicím by zřejmě nestačil. Takže zrychlit a zpřesnit hru, brejky a střelba z dálky

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 22:16
    (0)

    To jsou slova nějakého libereckého trávníkáře. Mě by třeba zajímaly informace ohledně našeho trávníku :o)

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 22:15
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/trener-jindrich-trpisovsky-slavia-pribram.A210207_190144_fotbal_jic/diskuse?vlakno=105742045

  • Šovkovskij - 07.02.2021, neděle, 19:25
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni-zimni-sporty-biatlon/390996/karantena-v-cesku-i-pro-sportovce-v-ohrozeni-biatlon-ci-slavia-vs-leicester.html To už si dělají prdel...

  • a jé - 07.02.2021, neděle, 19:22
    (0)

    https://www.ruik.cz/deset-hodin-na-ceste-zbytecne-travnik-v-jablonci-je-k-nepouziti-a-trener-slovacka-svedik-zuri/

  • Gigi1 - 07.02.2021, neděle, 16:19
    (0)

    Může mi někdo vysvětlit proč má Příbram fanoušky na tribuně ??

  • volič - 07.02.2021, neděle, 16:00
    (0)

    Nechal bych to kontumačně pro Slovácko,to přijelo a bylo nachystáno hrát,je to chyba Jablonce,který je doma a hosty hostí,,,se to mohlo hrát teda klidně v hradišti,autobus snad v Peltastánu mají :)

  • hešpy - 07.02.2021, neděle, 15:30
    (0)

    Je to chyba Jablonce, ale na to nikdo nepoukáže, protože hlupák Podaný dělá vtípky na Twitteru, novináři mu to zobou z ruky a přidává se k tomu ten vocas Bergman.

  • Gigi1 - 07.02.2021, neděle, 15:27
    (0)

    To jsem se přesně říkal....přeci není možné, aby tam nechali jet autobus v takovém marasmu přes celou republiku, aby se pak dověděli, že nic a zpět ! Jednoznačné pochybení svazu, potažmo snad i klubu Jablonce, jelikož museli vědět, že to nepůjde.

  • drzý vandrák - 07.02.2021, neděle, 15:19
    (0)

    To je chyba svazu.Má tam být delegát nejpozději ráno, ne-li den předem.

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 15:07
    (0)

    Je pravda, že tohle mohl zkontrolovat někdo ze svazu už dnes ráno. Vzhledem ke stavu trávníku v Jablonci a aktuálnímu počasí muselo být všem jasné, že to dnes asi nepůjde. Tolik k tomu zbytečnému výletu Slovácka.

  • huhu - 07.02.2021, neděle, 14:54
    (0)

    Tak slovacko uz si stezuje ze je nechali jet pres celou republiku, pritom se dopredu muselo vedet ze na tomto se hrat neda... to sou fakt zmrdi

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 14:25
    (0)

    Tak letos je to kvůli covidu s termíny poněkud extrém, ale přesto by mohli zauvažovat o umělce. Navíc i loni začínala jarní část ligy od teď za týden, to už je celkem podobný termín. Klima se stává celkově extrémnějším, takže se celkem rychle střídají období sucha s vydatnýma srážkama a tohle může nastat i v budoucnu.

  • Jerry1984 - 07.02.2021, neděle, 14:10
    (0)

    na brambory ucházející..

  • Jerry1984 - 07.02.2021, neděle, 14:09
    (0)

    https://twitter.com/JirkaSodoma/status/1358381965792190467

  • lagic - 07.02.2021, neděle, 14:02
    (0)

    Kde prosím vidíte video se hřištěm? Já na FB nic nenašel. Děkuji za odkaz.

  • peetrs - 07.02.2021, neděle, 13:58
    (0)

    V horách to prostě není ukočírovatelné. Jsou lokality, kde by se liga hrát vůbec neměla.

  • tucekbucekmucek - 07.02.2021, neděle, 13:19
    (0)

    Když sem viděl teď video tak už se nedivím že se nehraje, tam už se letos neodehraje nic, musí najít nové hřiště

  • Bayern Munchen - 07.02.2021, neděle, 13:17
    (0)

    Podle mě by si měli najít jiné hřiště. Třeba ten Strahov, protože v Jablonci to hřiště nebude ok minimálně až do dubna... to přeci nebudou furt odkládat jejich domácí zápasy..

  • spiky - 07.02.2021, neděle, 13:06
    (0)

    Já teď viděl to hřiště na videu na FB a to s trávníkem nemá nic společného. To nedají dohromady ani za čtvrt roku. Jediná možnost to zasypat škvárou :D

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 13:01
    (0)

    Ještě k náhradnímu termínu, Jablonec v týdnu hraje viz: "Středeční utkání poháru MOL Cup proti Líšni se odehraje na náhradní hrací ploše v Praze na Strahově s výkopem ve 14 hodin. "

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 12:57
    (0)

    Jak píše Babu, tam je prostě problém v tom, že už dva týdny zpátky si zničili trávník v zápase proti Příbrami. To vyhřívání možná stáhne pár centimetrovou vrstvu sněhu, ale ta se stejně přemění na vodu. Takže v kombinaci s předešlým stavem trávníku se to dalo čekat.

  • Nike - FCS - 07.02.2021, neděle, 12:57
    (0)

    Souhlas, chyba už byla 2 týdny před,že se tam vubec hrálo... V Bolce napadl sníh, odložili to a za 4-5 dní se hrálo bez nějakého extrémního nebezpečí, že by to hřiště už nebylo použitelné...

  • drzý vandrák - 07.02.2021, neděle, 12:55
    (0)

    Jezdím vedle do Smržovky a tam 3x týdně nasněží 15 cm sněhu.Roztaje, nasněží pořád dokola.Tam jsou úplně jiné podmínky než u nás v UH.

  • Babu - 07.02.2021, neděle, 12:40
    (0)

    Tam byl problém už v tom utkání Jablonec - Příbram, to se vůbec nemělo hrát, podle mě už to nedají celé jaro dohromady

  • drzý vandrák - 07.02.2021, neděle, 12:40
    (0)

    Srovnáváte nesrovnatelné.Tady není žádná zima jak je rok dlouhý.Tam padá skoro každý den a na vyhřívaném trávníku do (do 5°C) to jenom taje a je to mokré jak sviňa.Snad si někdo nemyslí,že to vyschne!To není ústřední topení.

  • Gigi1 - 07.02.2021, neděle, 12:34
    (0)

    Možná mají, ale jsou to lemplové a ve vedení Peltu ! :/

  • tucekbucekmucek - 07.02.2021, neděle, 12:32
    (0)

    To jako nemají vyhřívání trávníku?

  • Gigi1 - 07.02.2021, neděle, 12:23
    (0)

    Dal bych Jablonci kontumaci !

  • Gigi1 - 07.02.2021, neděle, 12:23
    (0)

    Duel 18. kola FORTUNA:LIGY mezi Jabloncem a 1. FC Slovácko se v původně stanoveném nedělním termínu neuskuteční. Rozhodl o tom ještě před polednem hlavní rozhodčí utkání Pavel Julínek, který z důvodu silně podmáčeného terénu na stadionu Střelnice neuznal hrací plochu za způsobilou. Utkání se tak odkládá na neurčito.

  • Backstage - 07.02.2021, neděle, 12:05
    (0)

    Odloženo...

  • huhu - 07.02.2021, neděle, 11:35
    (0)

    Podaný daval na twitter video hriste, nasledne mu to mluvčí Jablonce zakázal publikovat. Má to překryté prstem, travnik neni vidět, dnes tam má sněžit. No myslim ze se hrat nebude

  • tucekbucekmucek - 07.02.2021, neděle, 11:30
    (0)

    Pokud začalo sypat až v noci tak je to v době kdy už museli mít zapnuté vyhřívání takže se hrát bude

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 11:08
    (0)

    Níže aktuální povětrnostní situace v Jablonci. Když si kliknete na "Play", tak vám to přehraje posledních 24 hodin. Ještě včera to tam vypadalo celkem normálně, dnes v noci tam začalo sypat. Byl bych překvapen, kdyby se hrálo. I když by pomohl záběr z nějaké víc detailnější kamery, než z tohoto panorama.

  • barnabas.666 - 07.02.2021, neděle, 11:06
    (0)

    https://www.ceskehory.cz/web-kamera/jablonec-nad-nisou.html

  • Skein - 06.02.2021, sobota, 15:19
    (0)

    to Mouses, už to tu bylo ;)

  • Mouses - 06.02.2021, sobota, 14:51
    (0)

    Tak Janošek hostovačka v Gottwaldově :/

  • kecipep - 06.02.2021, sobota, 13:39
    (0)

    Simko se deli o ctvrte misto o nejrychlejsi sprint v letosni sezone cele ligy. 34,2km/h

  • Skein - 06.02.2021, sobota, 11:37
    (0)

    Může to dopadnou jako minulé kolo bolce...počasí nic moc teda,dle předpovědi

  • fcs - 06.02.2021, sobota, 11:37
    (0)

    Zítra pro mě bude mít výhra stejnou váhu jak za poslední roky se slavkou,Spartou,Plzni ale o fotbal to moc nebude

  • riedlss - 06.02.2021, sobota, 11:23
    (0)

    K zítřejšku jsem trochu skepťoš, nicméně pokud se bude hrát neuvidíme fotbal hoden souboje týmů z první čtyřky. A pokud na tu koulovačku přijde, snad se nikdo nezraní!

  • Ondra - 06.02.2021, sobota, 11:16
    (0)

    Určitě bude tlak na to odehrát zápas za každou cenu. Pokud se bude hrát, tak to bude holomajzna.

  • champyon - 06.02.2021, sobota, 11:03
    (0)

    Co myslíte, bude se zítra hrát? Předpověď nevypadá moc dobře, hlavně pro sever republiky. Navíc nám hrozí odložení zápasu se Slavií koncem února, skrz karanténu sešívaných po příletu z Anglie z pohárového utkání v Leicesteru.

  • drzý vandrák - 05.02.2021, pátek, 21:55
    (0)

    Trmi opět za nulu.Super! Snad už to domorodci pochopili.

  • karagavrylydys - 05.02.2021, pátek, 19:09
    (0)

    Redaktor Deníku Libor Kopl nás nechává hrát v oslabení o jednoho muže.

pristi
 Další články:
13.02.2021, sobota, 12:38 - Slovácko - Teplice 2:0, čtvrtý tým ligy válí, neprohrál posedmé v řadě
12.02.2021, pátek, 11:36 - Nohy mi v týdnu nemrzly. Doufám, že to vydrží i v zápase, říká brankář Nemrava
11.02.2021, čtvrtek, 19:00 - Úkol dne: žádná podcenění a výhra! Slovácko jde po neplánované pauze na Teplice
11.02.2021, čtvrtek, 18:48 - Ženská fotbalová liga startuje na konci února. Slovácko začíná doma s Plzní
04.02.2021, čtvrtek, 18:40 - Havlíkovi schází diváci i husina. Čtvrté místo je pro záložníka překvapení
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace