*
včera, 08:36
Ženy vezou z Dukly bod za remízu 2:2
25. 3. 2019, pondělí, 19:34
Hráči v repre pauze pracovali na kondici
25. 3. 2019, pondělí, 08:30
Slovácko Plus: Jan Kalabiška
Více na fcslovacko.cz
*
16. 3. 2019
Tiskovka po zápase s Jabloncem
15. 3. 2019
Předzápasový trénink před Jabloncem
14. 3. 2019
Magazín: 1.FC Slovácko před Jabloncem
11. 3. 2019
Trenér Mirek Hlahůlek o U18
10. 3. 2019
Lukáš Sadílek po zápase v Opavě
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 947 fanoušků
*
Poslední články:
14. 1. 2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
28. 11. 2018, středa, 13:10
Společně pro dobrou věc! Už potřetí!
22. 8. 2018, středa, 09:15
V pondělí všichni na derby v novém triku! Hecuj to!
Poslední článek v blogu:
1. 4. 2018, neděle, 13:44
Slovácko výrazně posiluje...
Poslední video
16. 12. 2018- Fanoušci v zápase proti Dukle
Poslední fotogalerie
5. 2. 2016- Fanaticos Cup 2016
*
17. 2. 2019
Fanoušci v zápase proti Karviné
16. 12. 2018
Fanoušci v zápase proti Dukle
2. 12. 2018
Fanoušci v zápase proti Spartě
2. 12. 2018
Děkovačka po zápase FCS - Sparta
28. 8. 2018
Fanoušci v zápase proti Gottwaldovu

Teplice vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

30. 3. 2019 od 15:00

Stínadla

Přihlášeno
5
fanoušků

Slovácko je ve formě. Je šance, že nakoukne do pohárové Evropy?

20. 2. 2019, středa, 11:59
danicek_2019_velky.jpg

V záplavě informací o klubech z vyšších pater tabulky nebo o věnování pozornosti sestupovému dnu se trochu v médiích zapomíná na střed tabulky. Týmy na pozicích od 7. do 10. místa jsou prozatím “v klidu” a nemusí se strachovat o sestup a zároveň jsou smířeny s tím, že ambice na umístění do třetího místa nejsou úplně reálné. Přesto skupina vybízí k drama na konci ročníku a své slovo by mohl mít i “černý Petr” skupiny, Slovácko.

Tým z Uherského Hradiště neprohrál (pokud budeme počítat i zápasy v přípravě) od 15. prosince loňského roku. Naopak jediný “nepovedený” výsledek uhráli hráči Slovácka proti Alkmaaru, kde si připsali jednobrankovou remízu. Do Fortuna ligy pak moravský tým vstoupil doposud se dvěma výhrami a to v malém derby proti Zlínu a Karviné.

Při pohledu na tabulku je jasné, že i přes postup ze skupiny o poháry bude některý z týmů čekat 3. a 4. tým soutěže v následné baráži, což nebude určitě snadný úkol zvládnout a týmy jako Baník, Sparta, Jablonec, případně Zlín nebo Liberec, to jsou zkušená mužstva, která si nebudou chtít Evropu, a s tím spojené i nemalé finanční prostředky, nechat utéct.

Přesto si troufám pasovat Slovácko do pozice černého Petra skupiny o Evropu. Pokud si udrží stávající formu a svojí kvalitu potvrdí i proti Slavii nebo Mladé Boleslavi, je dost možné, že tento klub bude mít ambice podívat se i do evropských pohárů.

Slovácko nyní čeká pražská Slavia, která ale v utkání proti Plzni a Genku neukázala takovou dravost, kterou byla vyhlášená na podzim. Zároveň se nový formát FORTUNA:LIGY bude odehrávat vůbec poprvé, a tak se i my, sportovní redaktoři, necháme překvapit, kdo se do příležitosti nakouknout do Evropy, opravdu zakousne.



Share |
Zdroj: ruik_logo.png
Jméno Heslo
text
  • Babu - 23. 2. 2019, sobota, 22:15

    Kecipep: tyjo zrovna proti Karviné mi to nepřišlo, že by tam bylo málo lidí a domysleli si tisíc Ale v zimě před Vanocama jo.

  • Jerry1984 - 23. 2. 2019, sobota, 22:11

    to je záležitost celé slavné ligy.. lidi tráví volný čas různě, už není jen fotbal.. třeba nakupování atd. S tím by mělo něco dělat vedení fačr.. lidi na fotbal se*ou, a radši řeknou, že vedení svazu je špína a tak. Prostě nechcou podporovat svaz a já se ani nedivím, s tím klub moc nezmůže, to je jen výmluva, že klub nic nedělá.. co má dělat jako? Lístky za 50 korun? Dyť to je kravina jak Brno.

  • Dawidson - 23. 2. 2019, sobota, 20:39

    Zastřešit to a pustit topéní, to tu ještě nebylo :D

  • a jé - 23. 2. 2019, sobota, 20:30

    Všechno je pravda ale co by měl klub udělat to řekněte jde o to že snížení ceny vstupného tomu možná moc nepřinese

  • riedlss - 23. 2. 2019, sobota, 20:14

    Ale každopádně vás chápu a souhlas s tím, že klub dělá prd. A každopádně bych si přál, aby chodilo co nejvíce ale.....

  • riedlss - 23. 2. 2019, sobota, 18:59

    Carlos: to mě moc nezajímá no :)

  • Šovkovskij - 23. 2. 2019, sobota, 18:50

    Jak píše kecipep, mám pocit, že si ta čísla cucají z prstu. Bohužel pro vedení klubu je fanoušek podružná záležitost, což je zcela evidentní. Ani sebelepší fotbal na stadion lidi nepřitáhne, pokud tomu klub nepůjde naproti.

  • kecipep - 23. 2. 2019, sobota, 18:44

    Zvlášť při posledním zápase mi přišlo, že už se u nás návštěvnost počítá skoro jak na Dukle, na Příbram máme daleko :-) Rozhodně bych místo 4,1 tis. řekl tak 3,2 max., spíš ještě méně. :-/

  • Babu - 23. 2. 2019, sobota, 18:26

    já nevím, ale domácí návštěvnost máme 4 659, což mi přijde slušné na to, že se hrálo do půlky prosince (mně je to docela fuk, ale spoustu normálů a lidí bez permice to odradí). A asi bychom ani v sobotu na Slavii nedali bus, ale pondělí šest je prostě blbé. Zápas skončí v osm a do UH už se nedostaneš vlakem. Ale je mi jasné, že když hrála Slavia EL venku, tak to nejspíš jinak nešlo.

  • Šovkovskij - 23. 2. 2019, sobota, 10:47

    Carlosi, ale to je nyní hlavně úkol pro vedení klubu, aby ty lidi přitáhli. Řeší se to pořád dokola. Klub nemá o fanouška zájem a pak to tak vypadá.

  • juancarlos - 23. 2. 2019, sobota, 10:36

    to riedlss : není, nevnímej jen kotel, jako spíš zbytek stadionu, který zeje prázdnotou

  • riedlss - 22. 2. 2019, pátek, 18:30

    Doma je to úplně v klidu :)

  • juancarlos - 22. 2. 2019, pátek, 18:22

    respkt. proč rešit nějaké špekulace o poháru, když na Slávii nás bude v pondělí 20 možná 30 ? O tom jak hluboko pod možnostmi jsme v návštěvnosti doma ani nemluvím. Co by jsme tak asi z takovým fans potenciálem chtěli dělat v poháru ? Přiživovali přisírky na momentálním úspěchu ?

  • juancarlos - 22. 2. 2019, pátek, 18:19

    eLucky : blá blá blá, kdyby to bylo v sobotu, o kolik víc lidí by jelo 10 ? V nedělu o 3 ? Já vidím jen nezájem, radši donekonečna řešit Kośťuříkovi sračky, šak ten jednou taky uklouzne na mydle, hńup.

  • jjmc - 22. 2. 2019, pátek, 06:38

    to šovkovskij: já sem právě nevěděl kdy to vyšlo tak sem si to na měsíc zaplatil, ale pak kolega v práci měl ten Sport taky takže zbytečně..Ale tak 99Kč není moc když právě noviny už moc nekupuji (naposled s magazínem před jarní částí) a vyjde to levněji než návštěva zápasu zvlášť pro mě když bydlím v Pardubicích takže to mám blíž do Prahy než do Hradišťa..Byl sem tuhle sezónu jen na Spartě a pak v UH s Olomoucí a teď se chystám do Edenu..Další zápasy zatím v plánu nejsou ale snad budou jen sem o víkendech někdy v práci nebo sám hrají fotbal ale začínáme až v dubnu

  • eLucky - 21. 2. 2019, čtvrtek, 23:08

    to juancarlos: Nj ty vole, my se dva měsíce chystáme na to jak vyjedem do Práglu zas jednůc na fotbal a oni ti kokoti to dajů na pondělí:D To je aspon poser na těch pár fanoušků českého fotbalu:D

  • juancarlos - 21. 2. 2019, čtvrtek, 21:42

    se tu řeší pořád samé kraviny a v Edenu v pondělí zas budeme parta vandráků. O tom, že by se chystal nějaký výjezd ani slovo. FC Slovácko klub největších teoretiků ;-)

  • tadeas123 - 21. 2. 2019, čtvrtek, 21:13

    diky jjmc super počtení

  • tadeas123 - 21. 2. 2019, čtvrtek, 21:09

    fana:franič je podepsaní má smlouvu na 2,5 roka

  • Bayern Munchen - 21. 2. 2019, čtvrtek, 20:46

    Škoda, že Šumi nedokázal přivést v tomto přestupovém období útočníka, bude chybět, jsme bez útoku a ještě Kubala je na hostování. Snad nepřijdou zranění a karty. Škoda ze vedení panu Svědíkovi toho vysněného útočníka neprivedlo, jako vždy bohužel...

  • fana - 21. 2. 2019, čtvrtek, 20:32

    A ty sa divíš vedení sa furt neco nelíbí.....typická věta hráč nepřevyšuje naše hráče co tady máme tak ho nepodepíšeme doufám že Martin přitvrdí a podepíše sa Franič

  • kecipep - 21. 2. 2019, čtvrtek, 20:19

    Yu si vybojoval smlouvu v Liberci.

  • Jerry1984 - 21. 2. 2019, čtvrtek, 20:05

    Ach ta Plzeň.. to je zase jednou ostuda, asi jim sudí nic nepískne.

  • Šovkovskij - 21. 2. 2019, čtvrtek, 19:12

    Ke Svědíkovi bych dodal, že to je vyloženě prototyp moderního, pracovitého, ambiciosního trenéra, který to dotáhne daleko. Už jeho předchozí angažmá naznačovala jeho potenciál, hlavě v Baníku. Myslím, že jednoho dne bude koučovat Spartu, či její konkurenty Slavii, či Plzeň. Nejlepší však bude, když svého maxima dosáhne zde, na Slovácku a nebude třeba jít kamkoliv jinam:-)

  • Šovkovskij - 21. 2. 2019, čtvrtek, 19:08

    Myslím, že by bylo vhodné jjmc poděkovat, muselo dát strašnou fušku a značnou dávku trpělivosti to sem naházet. Bratr má toto vydání zakoupeno, takže jsem to četl přímo v tištěné verzi.

  • zdrh - 21. 2. 2019, čtvrtek, 18:30

    elucky: Typické je, že za placený obsah se považuje autentická práce redaktorů daného média. Tj. např. vlastní rozhovory nebo analýzy. pokud jde o převzatý článek z ČTK (což přebere každý), tak to je v normálním obsahu. Tak to bývá celkem standardně i ve světě.

  • Nike - FCS - 21. 2. 2019, čtvrtek, 16:24

    Jo a mimochodem, chválím klub za znělku po gólech, a klidně bych se nebál ji dát i víc nahlas... To nabudí a zní ta oslava stadionem ještě více, snad se na to nezapomene zase další zápasy :D

  • eLucky - 21. 2. 2019, čtvrtek, 14:25

    Pokud chců platit za nějaké důkladné analýzy, tak to zcela beru, stejně tak su eště schopný pochopit, že chců prachy za nějaké ty videa. Ale jestli jako zamčený obsah, za který bych měl platit, je článek plný Koštuříkových spekulací, tož to mi příde celkem přitažené za vlasy. Nějaký ten "základ", což je defacto to, co se dneska pořád dokola mezi různým serverama/novinama kopíruje pořád dokola, snad bude pořád zdarma. Je nesmysl prodávat něco, co je jinde legálně zadarmo.

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:44

    Jaké máte trenérské ambice? „Chci být šťastný člověk. (smích) Hráčskou kariéru jsem musel kvůli zranění ukončit ve čtyřiadvaceti letech. To pro mě bylo hrozně těžké období, krutá rána. Byl jsem v reprezentaci do 21 let s Řepkou, Bergerem, Drozdem, Čížkem… A za dne na den jsem se musel zařadit do běžného života. Teď si vážím toho, že můžu dělat trenéra. Chci být v tom co nejlepší, posouvat se, zdokonalovat. To je moje ambice.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:43

    Kdybyste vedl třeba Slavii, ordinoval byste jí jiný styl než Slovácku? „Základní principy se nemění. Vždy vycházím z reality. Musíte přizpůsobit hru kádru, který máte k dispozici a zjistit, co do něj můžete vtlouct. S těmito týmy samozřejmě kvalita hráčů roste a člověk si v některých věcech může dovolit víc.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:43

    Za jeho éry, i za jeho předchůdce Svatopluka Habance, si obránci často zdlouhavě přihrávali s brankářem. U vás tohle nevidím. „Řeknu to stručně: Na tohle mám jiný pohled. Z hlediska organizace, efektivity a účelnosti.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:43

    Sorry dělám to na mobilu tak se to debilně označilo

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:41

    neco.co.e… VÝSLEDKY FOTBAL HOKEJ TENIS OSTATNÍ ISPORT PREMIUM VIDEO SUPERLIFE VIP SPORT SAZKA FANTASY ☰ VÍCE Zavřít menu FORTUNA liga 2018/2019 1. LIGA před 9 hodinami Přišel Svědík a Slovácko bodově vládne. Sáhl jsem si na dno, říká trenér Autor: Michal Koštuřík Od nástupu Martina Svědíka do Slovácka má moravský klub nejlepší výsledky v lize Zleva Adriel D´Avila Ba Lou z Karviné a Marek Havlík ze Slovácka Zleva Jan Kalabiška ze Slovácka a Martin Bukata z Karviné Zleva Timotej Záhumenský z Karviné a Jaroslav Diviš ze Slovácka Dominik Janošek ze Slovácka se snaží zastavit Jána Kriváka z Karviné 15zobrazit galerii Je trošku zastrčený na východě Moravy. Ale posviťte si na něj, s provinčním Slováckem vykazuje trenér Martin Svědík nejlepší výsledky v celé FORTUNA:LIZE! Tým pod jeho drilem vyhrál ze šesti zápasů pět, místo boje o záchranu buší Daníček a spol. na dveře elitní šestky. Renomé přísného chlapíka s kšiltovkou roste. „Vážím si své práce a podle toho se chovám,“ vypráví. V rozhovoru pro iSport Premium mluví o inspiraci u Juventusu či Atlétika Madrid. Vzpomíná na brzké ukončení kariéry i úspěšné podzimní tažení s Jihlavou ve druhé lize. SESTŘIH: Slovácko - Karviná 2:0. Hosty dvěma penaltami popravil kapitán Daníček Krabatí čelo. Krachl mu příchod vysokého útočníka, kterého tým nutně potřebuje. Zvednout si náladu pohledem na tabulku, kde už je Slovácko na 27 bodech? To není Svědíkův styl. Neopájí se dílčími úspěchy, nepolevuje. V pondělí přiveze svůj rozparáděný soubor na Slavii. S obvyklým cílem: Vyhrát. Na nic jiného mužstvo týden co týden nechystá. Čísla mluví jasně. Od vašeho příchodu do Slovácka nenajdeme v lize bodově úspěšnější tým. Co to pro vás znamená? „Vůbec nic, je příliš brzy něco hodnotit. Naše strategie je soustředit se na každý zápas a chtít ho vyhrát. Samozřejmě jsme rádi, že jsme body udělali a posunuli se v tabulce výš. Přišel jsem se svou filozofií. Ještě to není úplně takové, jak bych si představoval. Pořád máme rezervy. Nicméně mužstvo je velice vnímavé, tohle v sobě má. Naznačily to už zápasy na podzim a potvrdilo se to i prací v zimní přípravě. Tým do sebe vstřebal spoustu nových věcí.“ Martinu Svědíkovi se na Slovácku opravdu daří Máte z toho od začátku angažmá dobrý pocit? „Zvládli jsme zápasy na Baníku a se Spartou, kdy jsme opravdu pracovali dobře. Pak přišlo utkání v Olomouci, kde mi mužstvo ukázalo svou stinnou stránku. Nepoznával jsem ho. Hráči si mohli ověřit, že když ustoupí od jasně daných principů, okamžitě se to projeví. Tohle bylo první varování. Tým na to zareagoval velice dobře, což bylo důležité. Parta velmi dobře funguje na hřišti i v kabině. Vychází to už od kapitána. Vlasta Daníček je výborný kluk. Mužstvo si většinou vše vyřeší samo. Starší kluci si to pohlídají.“ Fakt to vypadá, že jdete do každého utkání s cílem vyhrát. „Spousta lidí bere domácí výhru nad Duklou nebo Karvinou jako povinnost. Ale každý takový zápas je těžký. A spousta dalších nás ještě čeká. Nicméně bude to hlavně o nás. Nejvyšší cíl je vyhrát každý zápas. Jestli budeme v šestce, to se mi hlavou vůbec nehoní. Nikdy mě situace v tabulce neuspokojí tak, že začneme pracovat míň. Naopak. Vážím si své práce a podle toho se k tomu všemu chovám.“ Zažil jste si už v životě hodně… „Pozitivního i negativního. Nejen ve fotbale. Když si člověk všechno přebere do pozitiva a poučí se, přinese mu to do práce víc zkušeností a nadhled. Vždy se snažím odhalit svoje chyby a nebrat je tak, že mi bylo ublíženo.“ Živil jste se někdy jinak než fotbalem? „Měl jsem různá zaměstnání, v jednu chvíli tři naráz. Musel jsem se otáčet. Trošku jsem si sáhnul na dno. Chodil jsem i na noční. Stalo se, že jsem třeba dvě noci v kuse nespal. To jsem vydržel jen rok. Stalo se, že jsem pak usínal Milanovi Šmardovi na tréninku. (úsměv) A ten mi dával… Ale do života to byl obrovský přínos. Člověk si pak o to víc váží práce, kterou má. Získá přehled, respekt, pokoru. Spousta lidí to nemá vůbec lehké.“ Z toho, co se o vás ví a jak mluví vaši svěřenci, budete nekompromisní kouč. Je to tak? „Jak jsem náročný sám na sebe, tak jsem i na hráče. Nemůžu z toho slevit. Jedině tato cesta může být úspěšná. Když takový nebudu, hráči se nebudou posouvat. Můj úkol je dostat z nich maximum. Bez náročnosti to nejde. Musím je dostat na jejich hranice. Je potřeba tam samozřejmě vidět chtění. Pak je jednodušší takhle makat. Jestliže jeden hráč udělá v systému něco špatně, je ohrožen celý tým. A já dám hodně na týmovou práci.“ Udržujete si od hráčů odstup? „Pokud jde o zásadní věci, jsem hodně nekompromisní. Na druhou stranu, můj vztah s hráči je i kamarádský. Člověk musí vědět, kdy přitlačit a kdy zase ubrat. O tohle se snažím. Práce trenéra je komplexní. Jsou tu i asistenti (Přibyl, Palinek, Šmarda), každý z nich má minimálně tři sta ligových startů. Všichni jsme byli v kabině, známe psychiku hráčů.“ Jaké jsou vaše základní principy ve hře? „Chci aktivitu, v obranné i útočné fázi. Z toho to vychází. Jsem trenér do přímočarosti. Taky je potřeba dobře se připravit na soupeře. Trenér musí po příchodu odhadnout, jaký způsob hry může danému týmu určit. A přečíst hráče, co mu na tom kterém postu přinesou.“ Proto jste viděl třicátníka Michala Kadlece na stoperu a ne na levém beku? „Dnes je fotbal takový, že krajní bek lítá nahoru dolů. Hráčům vždycky dávám otázku, na jakém postu se cítí nejsilnější. Káca vám řekne, že teď už se cítí nejlíp jako levý stoper. Já to vidím jednoznačně stejně. Na kraji musíte mít rychlost, velký fyzický fond.“ Takže spíš Dortmund než Barcelona, co? „Dortmund, Atlético Madrid. Tyhle týmy jsou mi blízké. Trenérsky Klopp nebo Simeone, jehož dlouhodobá práce v Atlétiku je úžasná. Líbí se mi i Juventus, měl jsem možnost se tam podívat. Viděl jsem variabilitu jejich systémů. To bylo velice zajímavé.“ Loni na jaře jste vedl v nejvyšší soutěži Jihlavu a zvedl jste ji podobně jako Slovácko. Vidíte další styčné body v obou týmech? „Na Slovácku je směrem nahoru kvalita vyšší, jsou tu šikovní hráči. Možná i nedocenění. Třeba Mára Havlík nebo skvělá práce Vlasty Daníčka ve středu hřiště. Máme i mladé talentované hráče. Jen jedna věc je stejná. Když nám v Jihlavě vypadl Dávis Ikaunieks, nedávali jsme góly. A ani tady není vyložený střelec. Karvinou jsme mohli porazit 5:0. Ale vyhráli jsme 2:0 brankami z pokutových kopů. Svoje šance neproměníme, chybí finále. Tým však měl v ofenzivě návyky, které byly v pořádku. Přece se nemůže říct, že trenér Michal Kordula dělal všechno špatně. Naopak, postavil ve Slovácku velmi dobré základy.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:41

    Takže spíš Dortmund než Barcelona, co? „Dortmund, Atlético Madrid. Tyhle týmy jsou mi blízké. Trenérsky Klopp nebo Simeone, jehož dlouhodobá práce v Atlétiku je úžasná. Líbí se mi i Juventus, měl jsem možnost se tam podívat. Viděl jsem variabilitu jejich systémů. To bylo velice zajímavé.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:40

    Proto jste viděl třicátníka Michala Kadlece na stoperu a ne na levém beku? „Dnes je fotbal takový, že krajní bek lítá nahoru dolů. Hráčům vždycky dávám otázku, na jakém postu se cítí nejsilnější. Káca vám řekne, že teď už se cítí nejlíp jako levý stoper. Já to vidím jednoznačně stejně. Na kraji musíte mít rychlost, velký fyzický fond.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:40

    Jaké jsou vaše základní principy ve hře? „Chci aktivitu, v obranné i útočné fázi. Z toho to vychází. Jsem trenér do přímočarosti. Taky je potřeba dobře se připravit na soupeře. Trenér musí po příchodu odhadnout, jaký způsob hry může danému týmu určit. A přečíst hráče, co mu na tom kterém postu přinesou.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:39

    Udržujete si od hráčů odstup? „Pokud jde o zásadní věci, jsem hodně nekompromisní. Na druhou stranu, můj vztah s hráči je i kamarádský. Člověk musí vědět, kdy přitlačit a kdy zase ubrat. O tohle se snažím. Práce trenéra je komplexní. Jsou tu i asistenti (Přibyl, Palinek, Šmarda), každý z nich má minimálně tři sta ligových startů. Všichni jsme byli v kabině, známe psychiku hráčů.“

  • CeZeRo - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:39

    jjmc: nechces mi to poslat na mejl? pridal bych sem cely clanek

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:38

    Z toho, co se o vás ví a jak mluví vaši svěřenci, budete nekompromisní kouč. Je to tak? „Jak jsem náročný sám na sebe, tak jsem i na hráče. Nemůžu z toho slevit. Jedině tato cesta může být úspěšná. Když takový nebudu, hráči se nebudou posouvat. Můj úkol je dostat z nich maximum. Bez náročnosti to nejde. Musím je dostat na jejich hranice. Je potřeba tam samozřejmě vidět chtění. Pak je jednodušší takhle makat. Jestliže jeden hráč udělá v systému něco špatně, je ohrožen celý tým. A já dám hodně na týmovou práci.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:38

    Živil jste se někdy jinak než fotbalem? „Měl jsem různá zaměstnání, v jednu chvíli tři naráz. Musel jsem se otáčet. Trošku jsem si sáhnul na dno. Chodil jsem i na noční. Stalo se, že jsem třeba dvě noci v kuse nespal. To jsem vydržel jen rok. Stalo se, že jsem pak usínal Milanovi Šmardovi na tréninku. (úsměv) A ten mi dával… Ale do života to byl obrovský přínos. Člověk si pak o to víc váží práce, kterou má. Získá přehled, respekt, pokoru. Spousta lidí to nemá vůbec lehké.“

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:37

    Placená část rozhovoru budu to sem dávat po otázkách a odpovědích

  • CeZeRo - 21. 2. 2019, čtvrtek, 13:20

    Yu dnes podepsal smlouvu v Liberci, jsem zvědavý jestli tam dostane šanci a jak se mu bude dařit :-)

  • riedlss - 21. 2. 2019, čtvrtek, 12:54

    Babu: dokonce iSport i ve videích jako jsou sestřihy zápasů atd. už to omezili tak, že musíš mít nějaký Prémiový balíček zaplacený. Jednak už nejde skouknout záznam celého utkání a Premiové sestřihy jsou většinou ty penaltové a jakože důležité. Je to hnůj

  • Babu - 21. 2. 2019, čtvrtek, 12:42

    Doteď jsem nevěděla, že iSport má nějaké placené články.. to jako vážně chtějí platit za obsah vytvořený zaujatým Koštuříkem? :D

  • Babu - 21. 2. 2019, čtvrtek, 12:41

    barnabas: šak harise jsme dávno podepsali..

  • riedlss - 21. 2. 2019, čtvrtek, 11:12

    To měl být ten Rigino, který šel nakonec do Eindhovenu

  • Pan Puk - 21. 2. 2019, čtvrtek, 11:04

    Ten vysoky utocnik byl ten Rigino Cicilia

  • kecipep - 21. 2. 2019, čtvrtek, 11:02

    Haris vysoký je a za měsíc může nastupovat dle slov z klubu. Neviděl bych to tak černě.

  • barnabas.666 - 21. 2. 2019, čtvrtek, 10:55

    Ten vysoký útočník, co nakonec nepřijde, to je Harba? Doufám, že ne, pak bychom už měli jen Zajíce.

  • Pan Puk - 21. 2. 2019, čtvrtek, 10:33

    Nemá někdo plnou verzi článku? Jinak se tam píše o vysokém útočníkovi který nedošel. Ale provinční Slovácko a zastrčená východní Morava je klasická Košťuříkovina. :-/.
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/358734/prisel-svedik-a-slovacko-bodove-vladne-sahl-jsem-si-na-dno-rika-trener.html

  • Hory - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:45

    S tím Melichárkem to byla pro mně novina, ale zajímavá.

  • kecipep - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:44

    Případ Ilji mě vždy mrzel, ale mělo to tak dopadnout. Kluk se neprosadil ani po hostovačkách, takže nelze vinit ani trenéry. Spíš mě zarazilo, že po tom památném výborném debutu proti Slavii nebyl podržen v sestavě déle.

  • Skein - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:35

    to Hory: hodně zajímavý, má hlavu a patu...snad Veliče přes něho někoho dovede, nebo sám..věřím v to, však se tu objevovali zajímvé jména jako třeba Cleber, Ilja atd.

  • Skein - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:33

    jsem rád, že sice jsme malý klub regionální klub, ALE srdce plesá jaké máme talenty a že jsme vidět. Tady se řeší jen samé sračky a nevidí se přes práh vlasntího domu. amen

  • Skein - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:31

    k tomu ještě zmiňuje Melichárka..

  • Hory - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:28

    Skein - teď jsem na to sem taky chtěl dát odkaz. Ta pasáž týkající se Slovácka je opravdu zajímavá.

  • Skein - 21. 2. 2019, čtvrtek, 08:26

    https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/milan-martinovic-dinamo-zahreb-fotbal.A190220_102351_fot_pohary_par - zajímavý rozhovor, kde zmiňuje Ilija Nestorovski a Slovácko.

  • kecipep - 21. 2. 2019, čtvrtek, 06:03

    Zajem je. Je to v riti, uz jsme i my v placenem obsahu :D

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 05:13

    Kdyby byl zájem o text z placené části tak ho sem dám a nevím jestli to je ze včerejšího nebo dnešního vydání deníku Sport

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 05:12

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/358734/prisel-svedik-a-slovacko-bodove-vladne-sahl-jsem-si-na-dno-rika-trener.html

  • jjmc - 21. 2. 2019, čtvrtek, 05:04

    Třeba to změní na formát jako v polské Ekstraklase kdy se body dělí dvěmi a jsou pak menší rozdíly

  • tvojemama - 20. 2. 2019, středa, 21:54

    Je to docela smutné, když každý vymyslí lepší formát jak Svoboda za 5minut. Je to strašný kretén.

  • tvojemama - 20. 2. 2019, středa, 21:53

    4-6-6. První skupina by hrála každý s každým, takže 6kol. Prostřední by mohla hrát Play off, dvojzápasy 5 s 10, 6 s 9, 7 s 8.Tři vítězové by hráli mezi sebou každý s každým 1x nebo 2x. Poslední skupina by zůstala stejná, 5kol a pak baráž.

  • tvojemama - 20. 2. 2019, středa, 21:48

    Barnabas- Souhlas. Nový systém je určitě lepší a zajímavější. Víc zápasů a každý má o co hrát. Jen je ten problém se 6místem, ale to by šlo vyřesit v pohodě.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 20:31

    Jinak jak říká vajdik, ve starém systému by nám už prakticky teď končila sezóna. 27 bodů 9 kol před koncem - k pohárům i sestupu daleko.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 20:29

    Tak možná by ten současný model 6-4-6 šel nahradit 4-6-6. Akorát by se musel nějak upravit, pouhé tři zápasy v první skupině by byly málo, šest asi zase moc. Navíc ta prostřední skupina se šesti týmy by dost blbě vycházela na play off pohárovým způsobem, což v tomto systému zaručuje, že i desátý tým má o co hrát. Možná něco jako předplayoff sedmý proti desátému, osmý proti devátému a vítězové pak proti pátému a šestému týmu. Ale byl by tam nárůst ze čtyř na šest zápasů. Ideální řešení neexistuje.

  • Šovkovskij - 20. 2. 2019, středa, 19:59

    vajdik: Jak píšu, proč ne nadstavba, bude to zajímavé, ale ne tento paskvil, vždyť je to postavené na hlavu.

  • vajdik - 20. 2. 2019, středa, 19:55

    Za me novy systém lepší, kdybychom vzali loňský model v aktuální sezone, tak 9kol pred koncel Slovacko 27.b a defakto klidné dohravani sezony, zapasy o zizen a premie...pro divaka nuda! Chápu, fotbalistům by to pasovalo.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 19:31

    btw: když jsme jednou mohli postoupit do ligy z desátého fleku, proč bychom se nemohli ze stejného místa dostat do pohárů :o)

  • Šovkovskij - 20. 2. 2019, středa, 19:27

    Čte se to příjemně, ale musíme zůstat na zemi a být pokorní. Ty bodové odstupy opravdu nejsou bůhvíjaké. Ale jednoznačně jsme na dobré cestě.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 19:27

    Ještě bych dodal, že ta situace okolo šestého místa je problém, ale jinak věřím, že tento formát přinese spoustu napínavých zápasů. Ve skupině o titul přibude dost atraktivních zápasů, ale i v poslední šestce se bude hrát o všechno. Navíc se může klidně stát, že Zlín i Slovácko skončí v prostřední skupině a zahrají si proti sobě pohárový dvojzápas. Čtrnáctý a patnáctý tým si zahrajou baráž proti týmům druhé ligy. Odpadne spousta zbytečných zápasů z konce ligy, kdy týmy z prostředku tabulky pravidelně prohrávaly proti zachraňujícím se týmům. Ten systém není ideální, ale na rovinu já se na spoustu těch zápasů těším.

  • riedlss - 20. 2. 2019, středa, 19:23

    Ten článek je úplně vedle. Slovacku nepřeju nic jiného než jen to nejlepší, ale tohle je trapné předbíhání. Bude to ještě boj do posledního kola. Článek je třeba brát s velkou rezervou.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 19:15

    eden14: Do pohárů jde pět týmů, bude to buď prvních pět týmů tabulky nebo první čtyři týmu tabulky plus vítěz poháru (pokud vítěz poháru neskončí v lize na prvních dvou místech). Abych to upřesnil, tak ten poslední tým, který se do pohárů kvalifikuje z ligy nemá poháry jisté, ale ještě si o ně zahraje na domácí půdě v jednom zápase proti vítězi skupiny na sedmém až desátém místě. Takže to bude buď čtvrtý nebo pátý tým tabulky. Na šestý tým rozhodně poháry nezbydou. A vzhledem k tomu, jak se vytváří díra mezi první pětkou a zbytkem ligy je jasné, že i ten tým, který skončí po třicátém kole na šestém místě, bude mít jen minimální šanci zaútočit v nastavbové části na páté nebo dokonce čtvrté místo. Proto nikdo nebude chtít skončit na šestém fleku.

  • tvojemama - 20. 2. 2019, středa, 19:09

    Svoboda je idiot.Nikdo nebude chtít skončit na 6. místě. Ztrácet třeba 7bodů na 5.místo a pak hrát s TOP 5 zápasy, tak je to bez šance. Celkově je to pro nás určitě výhodné. Máme formu, ale je ještě dost zápasů. Uvidíme, ale musíme být optimisti. Na záchranu máme docela náskok. Veřím, že do 10místa budem a Švedík načasuje formu na Play off.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 19:08

    http://www.fcslovacko.cz/clanek/zaostreno-liga-meni-svuj-herni-format/7010.html

  • Šovkovskij - 20. 2. 2019, středa, 18:49

    Já vám tedy povím, proč ně nějaká nadstavba, ale tohle, to je přímo paskvil. A to už z důvodů, které zde zazněly. Nemá to hlavu ani patu. Ale co čekat od mistra Dušana Svobody, opravdového myslitele, který přišel s projektem absolutně propadákové Juniorské ligy. On je takový typický úkaz toho, co si platil ve Spartě Dan Křetínský.

  • eden14 - 20. 2. 2019, středa, 18:49

    a jak ten systém teda funguje? ten kdo skončí 6.po té skupině tak už nehraje o poháry?

  • Pan Puk - 20. 2. 2019, středa, 17:58

    Hlavně žádné Zlíncestery a Slovcestery. Dopadne to jako vždycky. Užívejme pohodu a radost dívat se na tabulku.

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 17:42

    jjmc: to si piš, že nikdo nebude chtít být na šestém fleku už z toho důvodu, že se první pětka začíná všem vzdalovat. Dá se čekat tvrdý boj o sedmé, osmé místo.

  • jjmc - 20. 2. 2019, středa, 17:26

    No sem zvědavý na konec základní části jestli budou nějaké týmy spekulovat jestli být šestý nebo sedmý..

  • barnabas.666 - 20. 2. 2019, středa, 16:54

    Tak hlavně to nepřehánět a neskončit nakonec na šestém místě, odtud cesta do Evropy nevede. Šance na prostřední skupinu je podle mě reálná a proč se bránit možnému zápasu na půdě čtvrtého nebo pátého (nikoliv třetího nebo čtvrtého jak píše ten trouba) týmů o evropské poháry?

  • juancarlos - 20. 2. 2019, středa, 16:51

    takové kecy taky nemám rád, to si akorát koledejem o to, že budeme hrát do posledního kola o záchranu. Kdo toto vypouští ? :-(

  • riedlss - 20. 2. 2019, středa, 16:27

    Taky nemám rád přehrocené kecy. Hlavně být nohama na zemi....

  • Babu - 20. 2. 2019, středa, 16:21

    Tyhle kecy fakt nemusím. To je stejné jak když před třemi lety Zlín vyhrál 4 zápasy a už byl Zlincester. Loni Jihlava na jaře a stejně sestoupili. Loni Sparta prohrála milion zápasů, každý týden rozbory, co a jak, proč a zač, pak dva zápasy vyhrála a už byly články, zda mají našlápnuto a jak odvádí skvělou práci.. Prostě českým pisálkům stačí dva tři zápasy a už se dívají na výsledky za 3 měsíce a špekulují. Ano, máme skvělou formu, ale to v české lize nemusí nic znamenat. Tak si to TEĎ užívejme a uvidíme, co bude.

  • spor - 20. 2. 2019, středa, 12:16

    presne tak

  • hešpy - 20. 2. 2019, středa, 12:10

    Krásně se to čte, ale zase bych to nadšení brzdil, Svědík odvádí moc dobrou práci, ale Slovácko čekají těžké zápasy, může se 3x za sebou prohrát a zase to bude opačně.

pristi
 Další články:
23. 2. 2019, sobota, 12:38 - Trmal: Jedeme na vítězné vlně. Body chceme i ze Slavie
22. 2. 2019, pátek, 15:02 - Kadlec je chválen za vzestup Slovácka: Není to jenom moje zásluha a hlavně to nezakřikněme
22. 2. 2019, pátek, 10:33 - Machalík odchází na hostování do Znojma
21. 2. 2019, čtvrtek, 14:15 - Přišel Svědík a Slovácko bodově vládne. Sáhl jsem si na dno, říká trenér
20. 2. 2019, středa, 11:29 - Fotbalistky Slovácka zbrojí na ligu. Získaly Američanku a Korejku
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace