*
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Šance proti Lokomotivu Plovdiv jsou otevřené, ví Martin Svědík

28.07.2021, středa, 22:13
svedik_kveten2021_velky.jpg

Fotbalisty Slovácka čeká historicky první utkání v evropských pohárech na domácím trávníku. V odvetném souboji druhého předkola Konferenční ligy, budou svěřenci Martina Svědíka, proti bulharskému týmu Lokomotiv Plovdiv dohánět jednobrankové manko (0:1).

Ve středečním podvečeru vládla na předzápasové tiskové konferenci odhodlaná nálada. Slovácko se na důležitý zápas naladilo nedělní výhrou v Liberci.

„Každá výhra je pro mužstvo důležitá. Výhra v Liberci byla důležitější v tom, že v Bulharsku jsme dostali branku až v závěru zápasu. Nohy nám tam svazovala hlavně psychika. Nebyli jsme přesní, ztráceli jsme spoustu balónů, soupeř chodil hodně do brejků,“ vracel se trenér Martin Svědík k prvnímu prohranému duelu.

V bulharském Plovdivu se hrál hlavně v první půlce hodně opatrný fotbal. Jaký duel očekává Martin Svědík v odvetě?

„Z naší strany musí mít zápas větší tempo. Nějakým způsobem budeme dobývat soupeřovu obranu, je to v podstatě další zápas. V poločase prohráváme 1:0. Budeme muset být od začátku aktivní a snažit se, co nejdříve vstřelit gól. Soupeř má výhodu vstřelené branky, ale šance jsou pořád otevřené,“ tvrdí diplomaticky kouč Slovácka.

V Liberci sice dostal červenou kartu slovácký Cicilia, ale do pohárového zápasu je vytáhlý forvard připravený. O jeho startu nemá Martin Svědík ještě úplně jasno.

„Nemyslím si, že by musel nastoupit, ještě mám v hlavě nějaké otazníky. My prostě postavíme tu sestavu, o které si myslíme, že bude pro začátek zápasu nejlepší. V momentě kdy budeme muset nějak reagovat na vývoj zápasu, tak to uděláme,“ povídá Svědík.

Jméno Heslo
text
  • Hory - 01.08.2021, neděle, 21:54
    (0)

    Plzeň nám posledních pár zápasů sedí a obzváště u nich, tak to vidím za tři body.

  • kecipep - 01.08.2021, neděle, 20:20
    (0)

    Plzeň hraje ve čtvrtek předkolo ve Walesu, musíme na ně vlítnout

  • Greif - 01.08.2021, neděle, 20:13
    (0)

    Jj částečně ruka ale měl ji u těla

  • nbk - 01.08.2021, neděle, 19:38
    (0)

    Musíme zabodovat v Plzni a bude to fajne

  • barnabas.666 - 01.08.2021, neděle, 19:34
    (0)

    Teda těch nepřesných nebo nedůrazných střel, nejdřív Jurečka, pak Havlík, Petržela, Mareček, znovu Havlík, Kohút a nakonec opět Kohút tentokrát do brány. S takovou produktivitou to půjde těžko. Spokojenost s výhrou a čistým kontem, ale neproměňování šancí a závěrečný tlak ČB, tam to hodně smrdělo inkasovaným gólem, Kalabiška to prý vyškrabával zpoza čáry za pomoci břicha a pravé ruky, to rozhodování VARu asi nebylo nejjednodušší.

  • spiky - 01.08.2021, neděle, 19:17
    (2)

    Výhra super, čisté konto taky. Ale ta produktivita, to je o nervy :D Si vemte, že jsme celý zápas tlačili a pak jsme se do poslední minuty i přesto obávali, aby tam něco náhodně nespadlo a že mockrát k tomu nebylo daleko.

  • fandajakhrom - 01.08.2021, neděle, 19:16
    (0)

    Bravo, tleskam. Stejne tak jsme mohli mit proti neoblibenym tymum 0 bodu .... o zachranu hrat nebudeme 😉😂

  • Jerry1984 - 01.08.2021, neděle, 18:51
    (0)

    Slovácko je jediný tým, který zatím neinkasoval..

  • fipa - 01.08.2021, neděle, 18:36
    (-3)

    Takový výkon jako Ngujen, kdyby předvedl Nemrava tak Nemravu ukamenujete. Na malém vápně neměl jeden balón a do padesáté minuty třikrát rozehrál přímo do autu! V devadesáté málem gól. Jinak výborný bojovný výkon Slovácka 👏👏👏

  • celtic - 01.08.2021, neděle, 18:06
    (2)

    ovšem ty rohy,to je neštěstí...nechápu ,že to trenéř a realizační tým nevidí,že tam nás tlačí bota,,v rohových kopech jsme naprosto jaloví,,,nepamatuju si ,kdy naposled jsme dali z rohu góla,,,přitom v dnešním fotbale rozhodují především standartky a rohové kopy a to byl i jeden z důvodů proč jsme nepřešli přes slboučky Plovdiv,který jen bránil a my nebyli schopni nic vymyslet

  • Skein - 01.08.2021, neděle, 18:04
    (0)

    díky borci!

  • volič - 01.08.2021, neděle, 18:04
    (0)

    To je v pohodě, další 3body doma,jen tak dál.

  • Jerry1984 - 01.08.2021, neděle, 17:56
    (0)

    chvála bohu..

  • Babu - 01.08.2021, neděle, 17:29
    (0)

    A tak celkem tam dnes snaha střílet zpoza vápna byla, podobnou střelu k opačné tyči poslal Havlík, ale minul..

  • champyon - 01.08.2021, neděle, 17:22
    (1)

    No sláva. Nebát sa vystřelit z dálky, to je všecko.

  • Babu - 01.08.2021, neděle, 17:13
    (0)

    Zlín už dostal bůra a to je čeká ještě 40 min hry. JInak ano, naše standardky byly i proti Plovdivu děs, aneb letí to 15 cm nad zemí a bere to první hráč soupeře na přední tyči

  • fandajakhrom - 01.08.2021, neděle, 17:03
    (1)

    Nevim, kdo ma na starosti standardni situace, ale je to tragedie. Nas roh = zadne nebezpeci pro soupere... primaky taky... skoda

  • tucekbucekmucek - 01.08.2021, neděle, 16:56
    (1)

    Mohlo to být klidně 3-0, marnost v zakončení pokračuje

  • huhu - 01.08.2021, neděle, 16:53
    (0)

    a je: a nikdo nic nemění, pořád se tam s tím jebe Sadilek s Havlikem a sou z toho akorat brejky

  • a jé - 01.08.2021, neděle, 16:50
    (0)

    Ty rohy to je mor😪

  • volič - 01.08.2021, neděle, 15:32
    (0)

    Chčije a Chčije...

  • Petros - 01.08.2021, neděle, 14:33
    (0)

    Udělal jsem si screenshot těsně než Holzer vystřelí a bulharský brankář se jasně obouma nohama před čárou odráží ke skoku. Kdyby stál na čáře tak to nechytil. A čárovej na to čumí z pár metrů a nechá mu to projít. To je skandál....

  • Petros - 01.08.2021, neděle, 14:17
    (0)

    Bonito díky za ten sestřih, ale akorát mě to nasralo :))) nemůžu si pomoct ale hlavně při té Hokzerově penaltě tan jejich brankář vystoupil před čáru, ta se měla rozhodně opakovat. Ten čárovej to musel vidět kkt.

  • lagic - 01.08.2021, neděle, 14:09
    (1)

    Nechápu, proč se nenecháte naočkovat? Pokud myslíte, že je to k ničemu, tak vám to nijak neublíží a nemusíte pořád řešit testy na fotbal. Naočkujete se a máte pokoj na celou sezónu.

  • drzý vandrák - 01.08.2021, neděle, 13:57
    (0)

    Já Šášovi nevěřím a psal jsem to hned před jeho příchodem.Tady všichni žijí z toho, že mu tu celkem vyšlo první hostování.Já jsem ho ale sledoval nadále v Baníku a byla to velká bída.Prostor dostal.Kéž bych neměl pravdu a mohl se tu veřejně Ondrvi omluvit.

  • Bonito33 - 01.08.2021, neděle, 13:48
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=fJnBZTVhvZU Sestřih s Plovdivem

  • peetrs - 01.08.2021, neděle, 13:47
    (0)

    Taky věřím, že se do toho Šáša dostane. Jinak jak už se tu mockrát psalo k nám si nikdo na hostovačku kvalitního útočníka neodloží (zmiňovaná Slavia apod.), cajzli posílají hráče blíž. Pro ně jsme západní Slovensko 😄. A i proto to chce pořádný a dlouhodobý skauting na Slovači, věřím že tam běhají šikovní kluci. Pro ně je naše liga krok správným směrem a poloha Hradiště naprosto ideální.

  • a jé - 01.08.2021, neděle, 13:35
    (0)

    Petros pozor brankář je na hostování roční takže žádný majstrštyk

  • Bonito33 - 01.08.2021, neděle, 13:33
    (0)

    Když sa bude vyhrávat, tak je mě jedno, esi tam je nebo není útočník :-)

  • Šovkovskij - 01.08.2021, neděle, 13:25
    (0)

    Věřím Rigimu a hlavně Šašinkovi. Svědík tobz něj dostane.

  • Petros - 01.08.2021, neděle, 13:19
    (0)

    Každý vidí, že útočník je problém ale obviňovat vedení to je ubohost. Kvalitní útočník zabiják je v týto zemi nedostatkové zboží a jak se takový objeví okamžitě končí v pražských "S" nebo venku. Musíme hrát s tím co je a děkovat naopak vedení že dokázalo přivést top brankáře. To byl majstrštyk!! A mimochodem ty největší tutovky proti bulharům zazdili jiní, ne Cecilia.

  • riedlss - 01.08.2021, neděle, 13:05
    (0)

    Vyvolávat tady Dvořáka, kterého tu každý odepisoval sotva přišel, je naprosté zoufalství :)

  • Šovkovskij - 01.08.2021, neděle, 12:38
    (0)

    Bonito33: Díky. Taky v to doufáme:-)

  • Bonito33 - 01.08.2021, neděle, 12:28
    (0)

    Sovki: S tím počítám, že se dostanu na něj. Antigenní ti udělají zdarma jen jednou týdně. Já si ho dělal též ve čtvrtek navečer, což 72h platnost vyjde do tych 16:30, tak snad to projde v pohodě a nebude nikdo dělat problémy.

  • Šovkovskij - 01.08.2021, neděle, 12:23
    (0)

    Myslíte, že bude platit ten test ze čtvrka?

  • Valheru - 01.08.2021, neděle, 11:12
    (0)

    guerero: testovat se dá v aquaparku, je to asi nejblíže a je to oficiální testovací odběrové místo www.aquapark-uh.cz/odberne-misto-v-aquaparku

  • guerero - 01.08.2021, neděle, 10:32
    (0)

    Zdravím,bude se dnes testovat před zápasem? Díky za odpověď.

  • Skein - 01.08.2021, neděle, 10:11
    (0)

    a pořád dokola, jako kolovrátek..co bylo bylo, jdeme dál..

  • xxpaloxx - 01.08.2021, neděle, 10:06
    (0)

    Však tady hrál Dvořák úplné ho,,, a všichni psali , jak je to hráč o ničem. Tak proč pořád brečíte o těch , které jsme pustili pro jejich zbytečnost ?

  • Hory - 01.08.2021, neděle, 09:08
    (0)

    Je to tak s tím Dvořákem, ten tu být...a to si tenkrát prosadilo vedení,že ho tu nechce na rozdíl od trenéra,který měl opačný názor a chtěl ho tady.

  • fandajakhrom - 01.08.2021, neděle, 09:05
    (0)

    Kara: pry v priprave zahral jedno dobre utkani. A pak si pamatuji, jak dal pekny gol v Jablonci.. jinak podle me nic... zadne goly hlavou, ktere bych cekal. Proste nic... zlaty Dvorak

  • nbk - 01.08.2021, neděle, 02:47
    (0)

    https://www.supporters.cz/clanek/slovacko-na-postup-nedosahlo-ale-stalo-to-za-to/9738.html 9 nebo 10 fotka pyro a náměstí, to by se hodilo na samolepky. Super fotka

  • spurs - 31.07.2021, sobota, 23:13
    (0)

    Kara: Zase bych Rigiho uplne neodepisoval. Jedna vec je vykon, tedy jak pracuje pro muzstvo. To znamena vyhrane souboje, vytvareni prostoru spoluhracum, prihravky atd. Tam mel zapasy ve kterych pracoval dobre. Druha vec jsou branky a tam ma opravdu co dohanet, protoze zatim je jeho bilance spatna.

  • karagavrylydys - 31.07.2021, sobota, 22:43
    (0)

    spurs: On někdy Cicilia předvedl dobrý výkon?

  • spurs - 31.07.2021, sobota, 22:35
    (0)

    Bayern:Oni to tak úplně nepodcenili. Přivedl se Šašinka a věřilo se, že asi Svědík udělá zázrak za léto. Že kluka co prakticky sezonu nehrál udělá hned oporou. A ono to jaksi nešlo. Do toho se zranil a bylo. Další varianta s Riginem taky úplně podle plánu nevychází, protože střídá dobré a špatné výkony jak na houpačce. Takže z toho vychází tato situace co máme. Takže podcenění ne, spíš sázka na jednu kartu, která zatím nevychází.

  • Witeek - 31.07.2021, sobota, 22:26
    (0)

    Dneska Juraj Chvátal tři asistence za Sigmu. Ten se mi u nás líbil. Snad by sem mohl zase zavítat třeba už příští rok. Jo a s tím Klimentem jste už trapní. Furt dokola...

  • Bayern Munchen - 31.07.2021, sobota, 22:12
    (-1)

    Je potřeba brát v potaz taky Liberec, který když hrál poháry tak měl půlku týmu z hostujících hráčů Sparty či Slávie…teď to nemají zatím, tak jsou hodně slaboučcí… to nelze porovnávat… my v pohárech jsme to postavili na tom co máme a co spolu hraje už několik let a tím že jsme nezískali kvalitu do útoku, což beru jako chybu, tak jsme vypadli a už zítra bude zase problém s útokem… toto podcenění vedení ohledně nesehnání náhrady za Klimenta se s námi potáhne celou sezónu…

  • Petros - 31.07.2021, sobota, 21:17
    (0)

    Jo kašlat na ty kydy lidí co z těch zápasů neviděli ani minutu. Zítra kluky max podpořit, vyhrát a jede se dál. Jen doufám, že ten slibovaný déšť a bouřky nám ten zápas neodloží....

  • tvojemama - 31.07.2021, sobota, 21:14
    (0)

    Ale to je prostě klasika. Lidi píšou hovna online.

  • tvojemama - 31.07.2021, sobota, 21:13
    (0)

    Babu: Naše předfinální a finální fáze je horší, ale pořád jsme měli i dost smůlu. O tom nikdo nepíše. Navíc Liberec ( v pohárech jsem jim vždy přál) měl hodněkrát neskutečné štěstí. To si ti lidi taky neuvědomují.

  • Babu - 31.07.2021, sobota, 20:44
    (0)

    Slovácko dostalo na sportovních serverech čočku, že místo nás měl jít radši do pohárů Liberec. Ten samý Liberec, co teď teče doma se Spartou 0:5 a hvězdička TGS dostala červenou. Nj sport :-)

  • nbk - 31.07.2021, sobota, 18:14
    (1)

    Na Budějovice ve stejném počtu a hnát kluky k vítězství. Každý bod se počítá a klidně tu Evropu můžeme zopakovat

  • Petros - 31.07.2021, sobota, 15:45
    (1)

    Taky věřím, že budeme silnější a sním o dalším pohárovém finále, tato parta v čele s Kadlecem a Petrželou by si pohár zasloužila a my s nima taky :)

  • karagavrylydys - 31.07.2021, sobota, 15:31
    (0)

    Hory: "Silnější než vloni" znamená umístění 1-3. Takže nabízím sázku, že tomu tak nebude. O pivo, o litr slivovice nebo třeba o tisícovku.

  • Hory - 31.07.2021, sobota, 12:43
    (0)

    Pro některé tady musí být negativismus životní styl. V lize budeme letos silnější, než vloni. Mužstvo má na to, se znova dostat do boje o evropské poháry. Těším se na zítřejší zápas,tak jak na celou sezonu.

  • fandajakhrom - 31.07.2021, sobota, 12:14
    (0)

    Budme radi za 1.ligu, ve ktere obcas porazime favorita. Maximum uz mame z sebou... je to skoda .. kor kdyz si clovek uvedomi, ze puvodni zakladatel klubu vydelava 2 miliardy cisteho ROČNĚ .....

  • Greif - 31.07.2021, sobota, 11:50
    (0)

    Dana řekněme si v květnu jo ...

  • fana - 31.07.2021, sobota, 00:13
    (0)

    Zapomeň že se bude něco takového hrát. Budeme rádi v lize za prostřední skupinu.

  • Nike - FCS - 30.07.2021, pátek, 21:39
    (1)

    to KubaM: Pěkně napsáno ale u nás na Slovácku, kde nemáme ani pořádného grafika, trošku solidní sociální sítě, špatný marketing celkově tak všechno co si popsal je nerealizovatelné při stejném rozpoložení a při stejném obsazení členů klubu, museli by do klubu přjít nový lidi aby se o tyhle věci postupem času starali, dávali tomu ráz a měnili klub... Ale na to by zase byli potřeba peníze a peníze.... A říkám dokud tady neseženeme silného partnera nebo nového majitele, tak už se směrem výše nemáme kam posunout, s tímto co máme (s fin. prostředky) je to maximum.... Taky mě to sere, že se furt označujeme jen za regionální klub a budme rádi, že se tady něco hraje.... Já jsem kurva rád, klubu za vše děkuji kor za fantastickou minulou sezonu ale ted nesmíme usnout na vavřínech a musí se klub nějakým způsobem posunout dopředu, protože jak tyhle změny nepřijdou ted někdy, a klub půjde sešupem dolů (odchody hráčů, trenéra) ap... tak už pujde vše těžko od znova rozjet....

  • lagic - 30.07.2021, pátek, 20:52
    (0)

    Tvl, Tady se nepřejde 1 předkolo a vy už posíláte klub pomalu do konkurzu vzpamatujte. Tady už jsou komentáře, jak kdyby to mělo vypadat, že poslední zhasne.

  • KubaM - 30.07.2021, pátek, 14:50
    (2)

    Já jsem také za tento evropský příběh, byť krátký, obrovsky vděčný. Těšil jsem se na něj roky, bylo to hezké vyvrcholení minulé historické sezony. Jen abych byl upřímný, zklamání je velké, neb si nemyslím, že toto měl být strop aktuálního A-týmu. Skoro si říkám, že proti jednoznačnému favoritovi Kodani by se nám hrálo mnohem snáz. Předně ale mám velkou obavu, co se bude dít nyní. Jak tu i ostatní zmiňují, mnoho hráčů bude v průběhu sezony s největší pravděpodobností končit, věkem či kariérně, přitom tento tým se budoval v podstatě od Levého. Sehranost byla skvělá, Svědík sám zmiňoval, že navázal na dobrou práci v předchozích letech. Pro tento tým byla Evropa (20 let sněná!) absolutním vrcholem, který nyní skončil až příliš brzy, přitom mnozí v rozhovorech zmiňovali, že právě díky ní se nakonec rozhodli v klubu zůstat. Upřímně si myslím, že podobně to má Svědík. Jaká tedy bude nyní motivace těchto lidí? Navíc na základě čeho by se měl tento úspěch opakovat, rozejde-li se aktuální A-tým postupně, a na nové hráče k posílení odchovanců není. I proto moje kritika opět směřuje k vedení klubu (možná přímo majiteli), ve kterém dlouhodobě nevidím ochotu se strategicky rozvíjet, jako by jim tato provinční úroveň stačila. Vždy, když třeba i novináři, zmiňují možnost příležitostné investice do rozvoje klubu, Pojezdný ihned vše naštvaně hází tu na ekonomickou malost, tu na město/kraj, jindy přímo na novináře, firmy v regionu či dokonce fanoušky. Nakonec dodá, ať jej nekritizují, protože dělá maximum a Hradiště si má předně vážit 1. ligy. Přitom jiné evropské kluby z podobně malých měst (z těch nejúspěšnějších Villarreal, Bergamo či Alkmaar, z těch nově začínajících klidně třeba nedávno v iSportu prezentované Bodo/Glimt) dnes ukazují trendy, které jsou dostupné, jen vyžadují obrovskou manažerskou profesionalitu, koncepční plány rozvoje a ochotu riskovat. Tak aktivně investují do skautingu po celém světě (namísto nákupu nových hráčů zaměstnávají celé týmy interních skautů), kterým doplňují své vlastní akademie; navozují partnerství s jinými kluby (klidně se stanou dočasně i "farmou" větších); neustále vymýšlejí investiční projekty pro sponzory i potenciální investory; učí se profesionální komunikaci s veřejností (ano, i novináři, které chápou jako své spojence na cestě k rozvoji!); vymýšlejí modely (třeba členské) pro budování nových sítí fanoušků. Jsem v tomto samozřejmě laik, ale proč bychom alespoň v malém, postupnými kroky, nemohli tuto cestu následovat také? Dovedu si představit, že podobné projekty je možné začít realizovat i bez navyšování rozpočtu a nového majitele, jen jistým přeprioritizováním (občas by se opravdu nekoupil nikdo, však velmi dobře komunikovala strategie za tímto rozhodnutím): klidně bychom tak mohli mít partnerské kluby (třeba farmy?) na Slovensku; sami se mohli stát dočasně farmou nějakého středně-velkého holandského klubu; směrem ke slovenským mladým hráčům i hráčkám dál otevírali naši akademii; na celém Slovácku budovali nové sítě fanouškových základen (jako kdysi myslím chtěl Kalouda), které by výměnou za jistá práva klidně i pravidelně finančně přispívaly na rozvoj klubu; pro investory a sponzory vymysleli u jednotlivých modelů transparentní systém "co-za-co", tak aby cítili, že případný nadnárodní rozvoj klubu pro ně může přinášet obchodní benefity. Díky takovým partnerstvím je nakonec možné i zafinancovat masivní online i offline kampaně, které přitáhnou na stadion (či k pernamentkám) v regionu davy, když už se historicky poprvé hraje evropský pohár. Samozřejmě jen sdílím volný sled nápadů, pořád se mi ale zdá, že budeme-li jen každý rok zoufat nad tím, že jsme chudý provinční klub, aniž bychom se SYSTÉMOVĚ o něco pokusili (akademie je skvělá, ale i s ní je potřeba růst), těžko spolupráce s klubem někoho nadchne, a tím teď myslím nové hráče, budoucí Svědíky, partnery, město i fanoušky. Omlouvám se, že také přidávám kritiku a negativa po včerejšku, ale zdá se mi, že to tady mělo zaznít, byť občas se jednotlivé věci v diskusích zmiňují.

  • celtic - 30.07.2021, pátek, 14:35
    (0)

    já to taky ještě nevstřebal...první šok byl,že se nečepovalo pivo,,,a pak i když jsme vyhráli,přesto jsme prohráli,,,ted už se to těžko hodnotí,,zas mě to Svědík prokoučoval (i když je to nej trenér co jsme měli),,,měl to risknout a vrhnout vše na útok a poslat tam na konec Vechetu...protože kdo ví kdy se může opakovat šance hrát znovu poháry,,zvlášť když letos ještě pujde do poháru o jedno mužstvo míň..Svědík měl dát to nejlepší co máme,,,alew to udělal na posledních pár minut,...od začátku měl hrát Holzer (který to po příchodu na hřiště oživil) a na hrotu měl být od začátku rychlostně vybavený Jurečka (kterého dal na hrot na poslešdních deset minut) a věřím ,že by sme to vyhráli a nemuselo to jít do prodloužení...a chodícího Ciciliu měl dat až na závěrečných pár minut i jako případného exekutora penalt,které kopat umí...tak asi tak...bohužel to nevyšlo,,

  • Ondra - 30.07.2021, pátek, 13:23
    (0)

    To zklamání je samozřejmě obrovské. Jelikož potřebujeme národní koeficient pozvednout, předpokládám, že nikdo nebude chtít, abychom poháry hráli i v příštích sezónách. Měli jsme velkou šanci to změnit a posrali si to sami. Začalo to už losem, který nás na rozdíl od Plzně pěkně vykoupal. Vedení nebylo schopné přivézt náhradu za Klimenta, což nechápu následně po stavu Šašinky, kdy jsme viděli, že jsme v útoku neškodní. Na druhou stranu góly nemusí dávat jen útočník, šancí na to byla hromada. Prostě ta první sezóna si u nás vybrala nováčkovskou daň.

  • hrdla - 30.07.2021, pátek, 13:14
    (1)

    Včerejší zklamání jsem stále ještě moc nevstřebal, přesto si dovolím menší hodnocení dvojzápasu s Bulharama. V obou zápasech jsme byli zaslouženě lepším týmem, bohužel jsme si z mého pohledu vybrali smůlu na úkor celé minulé sezóny, kdy se k nám štěstěna včera v penaltovém rozstřelu otočila zády. Žádnou rádoby senzaci bych za tím nehledal. Nicméně dovolím si nesouhlasit, že náš současný strop je 2. předkolo EKL, postoupit jsme si zasloužili a měli, je to hold bohužel sport a připomněl mi našich několik nezdarů v českých pohárech, které jsou našim skoro každoročním koloritem. Absolutně nechápu špínu, která se tady háže na Rigiho, bohužel byla velmi krátká pauza na to, abychom se přetransformovali na jiný styl práce útočníka. Světlo na konci tunelu vidím jednoznačně v Šašinkovi a Jurečkovi, kteří pracují rozhodně podobnějším stylem hry, jakým jsme se prezentovali minulý rok, než Rigi. Ovšem doufám, že trenér po distanci nezanevře na Rigina, který bude v průběhu sezóny určitě platný. Kádr máme ideálně doplněn na boje v první lize a potvrzení naší formy z minulé sezóny, vstup máme velmi slušný. FCS nafurt!

  • Driske - 30.07.2021, pátek, 13:13
    (0)

    Problém je, že tenhle styl je hrozně čitelný. Když hrál Došek, taky každý věděl jakým stylem bude Slovácko hrát, ale Došek je Došek a ten se prosadil za každé situace. Teď stačí zdvojit Ciciliu a to je všechno. Slovácko strašně špatně zavírá tyče a má málo náběhů do vápna.

  • fcs - 30.07.2021, pátek, 13:02
    (0)

    Ze základů mě rozhodně nikdo nezklamal a hold si budeme muset zvyknut na jiný styl protože Rigi není rychlostní typ... Několikrát byl i strojený a stejně dokázal podržet balón a rozdat do kraje určitě bych ho nezatracoval

  • bilas - 30.07.2021, pátek, 13:01
    (0)

    *ani pes,tak to bude špatné...

  • bilas - 30.07.2021, pátek, 13:01
    (0)

    Chtělo by to rychle zapomenout a soustředit se na ligu,abychom zase měli o co hrát a o Slovácku se pořád mluvilo...Jak zase zapadnem do průměru a po FCS na dalších 10 let neštěkne

  • Jerry1984 - 30.07.2021, pátek, 13:00
    (0)

    ano, slyšet jste byli parádně.. bulharská televize pravidelně zabírala kotel..

  • fcs - 30.07.2021, pátek, 12:59
    (0)

    Já si zápas včera neskutečně užil,výborná atmosféra a za x let co chodím na Slovácko, tak v životě jsem od kluků neviděl takové nasazení,všichni šlapali vodu a bylo neskutečné v jakém tempu jsme to zvládli.... I když je to obrovská škoda tak se mě splnil sen a chybělo opravdu málo k postupu,tak si lidi ku*va začněte vážit toho co tu je!!!!!!

  • Rado - 30.07.2021, pátek, 12:47
    (0)

    Samozřejmě těch témat k úvaze a hlavně řešení je hodně. Ale striktně musí převážit logický a správný přístup Martina Svědíka- dívat se před sebe a připravit se řádně na další zápas. A už Dynamo by rádo dál vedlo Slovácko v kategorii Oblíbený soupeř. Tomu je nutné zabránit. A borci si musí uvědomit, že pro fotbalovou kariéru ve Slovácku (případně ještě renomovanějším klubu v ČR, případně v zahraničí) budou muset udělat víc. Krize a šetření nepochybně přijde a výběrové síto bude hustší. Současné FCSlovácko rozhodně není špatná adresa !

  • Bonito33 - 30.07.2021, pátek, 12:41
    (0)

    Na druhou stranu je třeba pochválit taky celou defenzívu, jak pustila minimum balónů za sebe, hlavně ve druhém poločase, když se stupňoval tlak..to byla paráda, škoda jen, že už z ní dlouho těžit nebudem, ale rád bych se mýlil.

  • karagavrylydys - 30.07.2021, pátek, 12:38
    (0)

    Jak budeme za Daníčka ještě po sezoně rádi. Moc lidí ze základu tady nezůstane.

  • fandajakhrom - 30.07.2021, pátek, 12:34
    (1)

    Tak Danicek mozna neumel prihrat, ale dal dulezity hol (bez ktereho by nebylo ani prodlouzeni).. meli pridat dalsi gol ti, co mozna hezky hraji, ale pak nepromeni ani 100%ni sanci 🤷 a pak se jeste, kdyz maji jit kopat penaltu, poserou

  • fandajakhrom - 30.07.2021, pátek, 12:32
    (0)

    Soudny clovek vi, ze je 4.misto + 1-2 kola v EKL jnase maximum a je uplne v klidu... prestoze byli ti tragedi z Plovdivu k porazeni 🤷

  • Driske - 30.07.2021, pátek, 12:29
    (0)

    A je naprostá pravda, že Daníček nemá v základu co dělat. Gól sice pěkný, nicméně jeho alibismus je do očí bijící. Jako záskok z lavičky na defenzivního záložníka, případně stopera je to v pořádku, ale do základu už prosím ne.

  • Driske - 30.07.2021, pátek, 12:26
    (1)

    Hodně se teď bavím nad tím, jak teď všichni píšou, že vypadnout s Plovdivem je ostuda, Slovácko tam nemá co dělat, Liberec by byl daleko lepší a že místo posílení Slovácko oslabilo a že nedokázalo nahradit Klimenta. Ale je třeba si uvědomit, že Slovácko je z nejmenšího města v lize, daleko od Prahy, tudíž se sem jen tak někdo nepohrne. Poslední dobou se to lepšilo, především díky Svědíkovi, jakmile odejde, no, to bude asi tvrdá zpátečka.

  • karagavrylydys - 30.07.2021, pátek, 12:24
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-michal-kosturik/399864/slovacko-dre-o-strop-nostalgie-nad-klimentem-bez-strelce-vys-nepujde.html

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 12:04
    (0)

    vajdik: kádr je sice široký, ale bez kvality v útoku a to nás může stát i dobré umístění v lize...

  • vajdik - 30.07.2021, pátek, 11:25
    (0)

    BM možná ano - ale jak jsem psal - zisk z postupu neznamená čístý příjem do kasy protože z dalšího kola by byly i náklady. Jinak teď se můžeme soustředit na ligu, neprohrát v neděli s ČB a pak už zápas jen každý víkend. Kádr široký...

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 11:16
    (0)

    vajdik: tak zase by si třeba získal i nějakou kačku z televizních práv, s Kodaní by to už možná někdo vysílal :-)

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 11:14
    (0)

    Nike: Cítím to podobně, každá kačka dobrá, zvlášť když nemáš silného sponzora... Ale pokud budou borci hrát a vyhrávat, a budou moci lidi do ochozů, tak třeba aspoň něco vydělají oproti loňsku, když nemohl být nikdo v ochozech...

  • vajdik - 30.07.2021, pátek, 11:13
    (0)

    Nike - FCS - no za postup nejaky milion by byl ale zase si odecti z techto peněz náklady na další zápas poháru (cestování + ubytování, pořádání domácího zápasu no a taky asi prémie hráčům...). Takže rozhodně nejde říct že tebou zmíněné peníze by byly v plné výši do kasy.

  • Nike - FCS - 30.07.2021, pátek, 11:11
    (0)

    Upřímně mě možná nepostup mrzí víc z finančního hlediska než z toho sportovního, protože jak víme tak fin. situace v klubu není buh ví jaká a hlavně žádný výrazný partner není takže pro nás 5-8 milionů za postup by byla velká výhra.... Z hlediska sportovního by to pěkné bylo, ale další kolo Kodaň by byla asi konečná ale prostě ty peníze už by nám za postup a za vstupenky nikdo nevzal...

  • drzý vandrák - 30.07.2021, pátek, 11:07
    (0)

    Přesně tak, jančit není třeba.Teď je liga a jede se dál.Asi nikdo nečekal, že by jsme udělali díru do Evropy.

  • riedlss - 30.07.2021, pátek, 10:28
    (0)

    5 mega jsme měli včera skoro v peněžence po případném postupu. Pohár byl zkušeností po všech stránkách, dal i vzal, ale věšet hlavy není duvod. Borci díky! Lepší tým, nešťastný tým. Zklamání mmožná, důvod k panice nikoli.

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 10:03
    (0)

    paya: přesně tak to je... A je až k zamyšlení, že třeba Milan Petržela S Kadlecem jsou i ve svém věku stále jedni z nejlepších na hřišti...To taky dává najevo, jak asi kvalitní ti mladší hráči jsou...

  • paya - 30.07.2021, pátek, 09:52
    (0)

    tady ale pořád dokola narážíte, že trenér Svědík, chce vyhrávat každý zápas...proto staví to nejlepší co má k dispozici, proto budou pořád hrát starší hráči, poněvadž jejich výkonnost je úplně někde jinde než ti vaši chtění mladíci. Hold musí čekat a využít pak šanci, která přijde. Kalabiška se dlouho hledal, vysedával, pak šel z nouze na beka a jede. Takto si na tu šanci musí počkat všichni a pak ji chytit. Trenér věk prostě neřeší, chce stavět nejlepší jedenáctku a vyhrávat. Proto i tak omezeně střídával, protože ty kluky denně vidí a ví co kdo umí.

  • Nike - FCS - 30.07.2021, pátek, 09:22
    (0)

    to huhu: Souhlas, pokud se nebude hrát o záchranu nebo titul :-) tak tak pojdme dávat mladé pušky, at si tu ligu ošahají a hrají, hrají... doufám že i Martin to pochopí, že to stále na těch starých celé léta stát nemůže a že i oni budou ztrácet svou výkonnost a budou popř. chtít odejít do zahraničí aby si vydělali a zabezpečili se.... Pojdme stavět Vechetu,Srubka,Marečka, Tomiče a mladíky, na kterých to tady může za pár let stavět a ve výsledku nás to nebude stát ani korunu kromě výplat a ve výsledku pokud se někdo slušně chytne jako tehdy Heloš tak je ještě můžeme i slušně prodat....jinak to tady nepujde, dokud nepřijde nějaký silný sponzor popř. změna majitele.....

  • Nike - FCS - 30.07.2021, pátek, 09:17
    (0)

    to BM: Ono je pak otázka kam chce klub směřovat, pokud bude mít Filda stabilní výkony a bude nás držet jako Trmal tehdy, tak pokud ho nevykoupí tak už víme kam se bude směřovat, pujde to vše dolů... protože i kvalitního golmana, který by nás celý rok držel nejsme schopni za 5 mičů vykoupit, a jak budou nahlížet na další aspekty tím myslím že tým fakt už hodně stárne, většina těch mazáku v sestavě atakuje 32-33 roků, o Milanovi a Michalovi se ani nebavím... víte co je nejhorší? Že zrovna tihle 2 hrají stále bravurně, prostě jde vidět že v té kariéře něco zažili ale do 40 hrát nebudou :( Jsem zvědavý no, jak se bude klub v nadcházejících 3 letech bude měnit a jak ty odchody budou bolet, protože s našima fin. prostředkama nekoupíme stejně kvalitní hráče jako máme teď, vždy to bude nějaký průměr a bud se chytne nebo ne... Kus za kus nekoupíme (to můžeme vidět i při odchodu Klimenta... tam jsme brutálně zaspali) ale bohužel finance nejsou a ty jsou v celém světovém fotbale number one.... No stejnak, největší ztráta nebude na hráčském poli ale na poli na lavičce... jak odejde Martin, tak to bude moc těžké nahradit tohoto trenéra....

  • huhu - 30.07.2021, pátek, 09:12
    (2)

    Chtěl bych v první řadě moc poděkovat klubu a hráčům, především v domácím zápase sme byli o dost lepší, strašně mě sere ten gol co sme dostali u nich. Plovdiv nebyl špatný soupeř, má hodně zkušeností a dobré hráče, takže určitě to není ostuda vypadnout. Slovácko je v tuto chvíli na vrcholu, respektive vrchol měl být zápas s Kodaní. Bohužel nebude. Tuto sezonu vidím klíčovou z jednoho pohledu, pravděpodobně skončí nebo odejde řada hráčů, a Slovácko bude hledat novou osu týmu. Očekávám že skončí Kadlec, Hofman, Sadílek, Petržela(tam je asi otazník). Tuto sezonu si musíme 100% užít a dostat se opět co nejvýš, protože jak to u menších klubů bývá, tak je jasné, že to nebude trvat věčně. Peníze na posily nebudou, za mě je nutné tuto sezonu maximálně využívat Vechetu, Srubka, případně další mladší hráče. Pokud bysme časem získali nějaký bodový polštář, rval bych tam ty kluky ať hrají, a je mi jedno že to budou kazit. Z prostřední skupiny, kde pravděpodobně skončíme stejně dle mých informací cesta do pohárů nevede, pokud nebudeme hrát o záchranu, tak bych se těch mladých vůbec nebál. Máme jeden z nejstarších kádrů v lize, je potřeba s tím něco dělat už tuto sezonu, jinak nás během dalšího roku až dvou čeká strmý pád. Tak ještě jednou díky a s budějkama 3 body prosím.

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 08:43
    (0)

    vajdik: to je sice pravda, ale 5 mega tady nikdo nedá, když nebyli teď schopni 5 mega dát za nějakého útočníka, tak určitě ti to nikdo nedá za golmana za rok, to by se muselo hodně toho změnit na Slovácku... Jediná možnost by byla, kdyby Nguyen chytal tak dobře, že by nás z rok udržel na pohárových příčkách a byl o něho zájem někde ze zahraničí, kde by bla jeho cena třeba 20 mega, tak pak ho vykoupit za 5 mega a za 15 prodat dál :-) jinak to nepůjde, to se klidně s tebou vsadím...

  • vajdik - 30.07.2021, pátek, 08:29
    (0)

    Po včerejšku se tu už alespon nemusí resit utocník - kádrz je na ligu a český pohár dost široký. BM - za mě by byla chyba Nguyena nekoupit - jeho věk kvalita a potenciál je za libereckých 5.mil slušná částka k přestupu...

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 08:25
    (0)

    paya: ty si co za chytráka, na jednu stranu napíšeš jak tady lidi hejtují hráče, atd. a nakonec je hejtuješ taky... Nevím, zda je Divíšek tragičtější jak Rezek s Kubalou, oprvadu žádný super hráč to není, ale na rozdíl od těch dvou jmenovaných umí někdy i výborně nacentrovat do vápna, z čehož jsou šance... Vecheta by neukázal víc jak ti dva naši útočníci, to jsem přesvědčen, zase takový snajpr to není, když dal v přípravě branku snad jen Vyškovu...Mě spíš mrzí ta promarněná šance, tady byla možnost jít dál... Ale na druhou stranu, i když jsem četl už spoustu diskuzí, kde nás jenom pomlouvají, tak si to kluci vybojovali za loňskou sezónu spravedlivě, skončili 4 a to bylo místo zaručující poháry, toto je obrovská zkušenost nejen pro hráče, ale i pro klub a ukázalo se spoustu věcí, negativních ale i pozitivních... Mezi pozitiva beru, že i s tak malým rozpočtem a dříve hráči co hráli pouze o sestup se dá hrát vysoko, což přikládám hlavně panu Svědíkovi, kdy dokázali zlomit řadu rekordů našeho klubu a to měli omezené finanční možnosti ne jak za doby Valentů... Jako negativa vidím, nezájem o klub ze strany sponzorů, fanoušků, kdy ani včerejší zápas nebyl vyprodaný, i když atmosféra nakonec byla výborná, atd. Jde vidět, že jsme opravdu regionální klub a bez většího finančního obnosu, prostě stabilně bojovat o špici ligy a hrávat poháry nejde, pak se projevuje i ta ustrašenost a prostě malá zkušenost s takovými zápasy... Další věc je škoda peněz, které mohly přitéct za další předkolo, tím, že nedorazily tak bohužel si myslím, že nebudou po sezóně ani uplatněny opce na Šašinku či Nguyena prostě nebudou na ně peníze... ale to už předbíhám, hlavně chci aby kluci bojovali celou sezónu, aby je tento neúspěch nepoznamenal na dlouho a uvidíme na co to bude za rok stačit...

  • Bonito33 - 30.07.2021, pátek, 08:17
    (0)

    Šak my sa vrátíme a to teprů budů čučat!

  • Hory - 30.07.2021, pátek, 08:16
    (2)

    Myslím si, že trenér Svědík, včerejškem svou práci u nás dokonal v tom směru,že převzal mužstvo před sestupen a dotáhl ho v relativně krátkém čase až do předkola evropských pohárů.Včerejšek ukázal, že to je momentální max.a teď je hlavně na vedení klubu,aby si řeklo kam a jak dále a hlavně s kým jak v poli, tak možná na lavičce.Lidem do hlav nevidím,ale tak si říkám, že Kadlec si asi řekne,tak po sezóně definitivně končím,trenér víš už to nepůjde tady jsem dosáhl strop jdu dále a co já vím,co spousta dalších hráčů. Ten kolektiv byl dlouho pospolu a měl tu zkoužku fotbalové vyzrálosti zvládnout, aby se posunul dál. Nezvládl, tak se musí něco stát. Nejdříve asi částečně v zimě,spíše po této sezóně.

  • paya - 30.07.2021, pátek, 07:59
    (0)

    Když za 210 minut promění tým jedinou šanci z tolika možností, tak pak se nedivme, že při penaltovém rozstřelu přejde štěstěna jinam. Daníček katastrofa, ten kluk nenahraje na pět metrů a selhání u penalty nepochopím! Hůře kopnout to nešlo, hlavně že čekal na pohyb brankáře. Holzer dostává hejt za penaltu, přitom to byla nejlépe kopnutá penalta FCS, ale brankář tipnul stranu a prostě to luxusně vytáhl. Myslím, že pan Svědík ví, co dělá a objektivní realista to vidí. Již z minulé sezóny víme, že lavka nedosahuje kvalit základní jedenáctky a proto se nehrnul střídat a spíše reagoval na fyzický stav hráčů. S odchodem Navrátila, Petržely, Reinberka šla kvalita strmě dolů a vyvolávaný Vecheta by byl ještě o level níže. Spíše nějak nechápu neustálé stavění Divíška, který je ještě o třídu tragičtější než Rezek s Kubalou. Ve zkratce, včera pěkný fotbalový zážitek pro diváky se vším všudy, ale dvojzápas se hrál na branky a ty jsme bohužel nedali a postoupili šťastnější nekopové. Neházel bych chyby na nikoho, je to kolektivní sport a těch příležitostí měli v celém dvojzápase až až. největší škoda je vedle ušlých peněz, také svátek v Kodani, což by byla pro kluky neuvěřitelná škola a další domácí zápas. Bohužel, musí se jít dál a neblít tady hovna o rozvázání smluv, nestavění hráčů, Klimentovi, dokonce hejt na vedení ohledně Nguyena atd...přišel Šašinka (je zraněný). A jestli někdo nevidí kvalitu, když se prakticky 70 minut hraje na jednu bránu, tak byl asi na jiném fotbale.

  • paya - 30.07.2021, pátek, 07:59
    (0)

    mě tady strašně baví odborníci všeho druhu, kteří hejtují trenéra Svědíka, Rigina, Havlíka, Sadílka, Daníčka, rozhodčího, Jurečku, Petrželu a snad vlastně všechny....diskuze je možná kultivovaná a v rámci slušnosti, ale pohledy některých z vás jsou opravdu velmi k pobavení. V celém dvojzápase jsme byli jednoznačně lepším týmem, ale bohužel jsme neproměnili šance, ať už z důvodu nervozity či nekvality. V tomto směru však byl Plovdiv ještě horší a své šance také totálně zpackal. Velká část si bere do úst Rigina, ale co ten kluk měl jako dělat? Za celý zápas dostal dobrých balónů, že bych je spočítal na jedné ruce. Od Ramba, kdy mu měl nahrát zpět před bránu, ale střílel mimo. Jinak nedostal jediný balón do nohy nebo na hlavu. Navíc stopeři jej pořád drželi a masírovali. Pokud tady někdo říká, že by měl dohrát a neuhraje vůbec nic, dokonce se tady objevují názory, že Vecheta je jinde apod...tak ten člověk je úplně v hajzlu :-D navíc to určitě píšou chytráci, kteří Vechetu prakticky ani neviděli hrát. Cicilia je hráč do šestnáctky a bohužel tam včera šel jediný balón na konci prvního poločasu, který hlavičkoval těsně vedle. Ostatní centry a standardky končily na prvním hráči či v rukou brankáře. Jurečka bijec a čerstvý hráč, kterého spousta lidí vidělo v základu, ten kluk neukázal také vůbec nic, jelikož nedostal balón a když se po offsidu dostal do 10000% šance, tak ji stejně zazdil. Havlík za mě včera nejlepší hráč s Rambem, snažil se dopředu, dozadu na své poměry hodně naběháno, ale není střelec a je to ortodoxní levák, což jej připravilo o dobrou možnost v závěru prvního poločasu. Sadílek ač moc chce a snaží se, tak jeho tragické zakončení nemá konce a bohužel ani ta předfinální fáze není ideální.

  • drzý vandrák - 30.07.2021, pátek, 07:21
    (0)

    pro paya

  • drzý vandrák - 30.07.2021, pátek, 07:21
    (3)

    ....je to diskuze.A celkem kultivovaná.Nikdo nikomu nenadává, prostě každý vyjadřuje svůj pohled na věc.Já jsem si pročetl všechno a nic mě nepohoršilo.Takže zatím největší hovno jsi napsal ty.

  • Hory - 30.07.2021, pátek, 07:04
    (1)

    Když se na to podívá člověk ještě z jiného kontextu, tak jak včera dopadli podle nás velkokluby z bývalého východního bloku které jsou rozpočtově úplně jinde než my, tím myslím maďarský Puskás Akedemie a rumunský FCSB? To se nebavím, že v útoku je tam Kozák, Ondrášek a kolik peněz stál maďary příchod Stronatiho.

  • paya - 30.07.2021, pátek, 07:01
    (-1)

    nooo tady se teda luxusně blije :-D :-D plno trenérů a odborníků :-D diskuze o tom, kdo napíše největší kktinu a nepřestáváte se předhánět :-D do neděle daleko, takže pokračujeme v zábavě :-D :-D :-D

  • Bonito33 - 30.07.2021, pátek, 06:51
    (0)

    Obrovská škoda, hráli jsme dobře, po 16tku...

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 06:50
    (0)

    A ještě k zápasu, včera Havlík výborný, jen musím říct, že naše standartní situace i rohy, to je strašné, nic z toho není a ještě z toho většinou ti hráči Plovdivu měli brejk... bylo vidět i jak kvalitní útočníky má Plovdiv, opravdu i když to byly ofsajdy, tak jejich šance byly zakončeny nekompromisně, to u nás útok neexistuje... Ale nedával bych to vše za vinu Ciciliovi...Taky se včera ukázalo, kdo opravdu má hrát evropské poháry a kdo ne, třeba takový Daníček, i když čest, že jako jeden z mála trefil branku a dal góla, tak jinak jeho nahrávky pomalé, alibistické do obrany aby nezkazil a nepřesné, jak několikrát nahrál soupeři, to bylo něco hrozného... Na penalty nemělo vůbec dojít, to je opravdu loterie, ale musím, říct, že pokud je trénovali, tak to nevím jak, to zakončení prvních tří hráčů bylo mizerné, to nemělo nic razanci, umístění prostě nic... a v tom mě taky ten náš výborný zahrávač penalt Daníček zklamal, už tou jeho první jsme se dostali pod tlak, no ale to už je jedno, snad se do těch pohárů ještě někdy dostaneme, ale bez pořádných sponzorů to půjde velice těžko...

  • Hory - 30.07.2021, pátek, 06:43
    (0)

    Jsem si včera celý zápas říkal, kde je ta pověstná síla dua Sadílek Havlík z loňské sezóny hlavně při standartkách? Ty jemné centrované obloučky do šestnácky si většinou jejich brankář sesbíral s přehledem a když ne, tak než to tam doletělo, tak se mohl který obránce chtěl rozhodnout, jak to odvrátit.

  • Bayern Munchen - 30.07.2021, pátek, 06:38
    (0)

    Tak musím říct, že Svědík to zhodnotil dobře. Bohužel jde vidět, co se tady psalo, že nám chybí útočník rychlostního typu... Věřím, že kdyby tady takový byl, tak se včera postoupilo... No jsem velice zvědav, co se teď bude dít a kam chce Slovácko směřovat... Jestli odejde do konce přestupního termínu Sadílek nebo Havlík či oba dva... co bude se Svědíkem, zda bude mít další motivace v tomto klubu... Jak to bude s kádrem, který stárne a příští rok asi skončí Kadlec a Petržela... Plus tam máme další hráče na hraně Cicilia konec smlouvy se mi zdá, Hofmann konec smlouvy po sezóně... Kalabiška bude mít taky 34 let Reinberk 33 let, už to nebudou hráči na moc sezón... do pohárů to bude tuto i další sezóny mnohonásobně težší se dostat, takže budeme asi muset dalších dvacet let počkat než bude zase nějaká dobrá konstelace hvězd :-), snad se toho dožiju ještě aspoň jednou... No otázek je hodně... s Buďejovicema to bude těžké v neděli psychika dělá hodně, snad nás to případně poznamená jen v neděli a ne na delší kus sezóny, protože zklamání je ve všech asi obrovské...

  • Driske - 30.07.2021, pátek, 06:30
    (0)

    Cyro, i kdyby, tak proboha z takové šance musí být gól, co víc ten hráč chce. Obávám se, že Sadílek je přesně ten hráč, kterému vyhovuje daleko víc hrát na prázdném stadionu než před diváky.

  • Rado - 30.07.2021, pátek, 05:54
    (0)

    Tohle byl zápas doma a v nedělu s Dynamem totéž. Psychika nepsychika, ligová sezóna je pěkně rozehraná. Trenér a zkušení borci musí ostatním ještě dnes stočit hlavy dopředu a plně se soustředit na nejbližšího soupeře. Dynamu je co vracet a jedná se bezprostředně o další výzvu. Fyzická únava ze včerejška by neměla být velká. Pořád je to lepší, než pouhý trénink. Takže borci, makáme za Slovácko a vzhůru na Budějovice !!!

  • champyon - 30.07.2021, pátek, 05:17
    (0)

    Slovácko děkujem! Super zážitek, ale nakonec obrovské zklamání. Horší tým než Lokomotiv sem tuto sezónu už nedojede. Neskuteční žebráci.

  • cyra - 30.07.2021, pátek, 03:00
    (0)

    V nekolika prispevcich jsem tady videl zminku o Sadilkove sanci, kdy z par metru (snad z maleho vapna) prekopl branku. Vsimli jste si vubec, ze se mu v ten moment piskala ruka, kterou zahral pri zpracovani balonu? Ten pripadny gol by vubec neplatil.

  • volič - 30.07.2021, pátek, 00:20
    (0)

    Díky,já se bavil ohromě, a sere mě že fotbal nemá logiku.

  • barnabas.666 - 30.07.2021, pátek, 00:10
    (0)

    Souhlas s Hofmannem, že Plovdiv byl průměrný tým, který jsme měli přejet. https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/konferencni-liga-2-predkolo-slovacko-konec-na-penalty-hofmann.A210729_231617_fot_pohary_irp

  • Tukkan - 29.07.2021, čtvrtek, 23:40
    (0)

    Bohužel je to o utocnikovi. My nemáme žádného kvalitního. No a jestli Plovdiv taktizoval s touto skutečnosti, tak klobouk dolů, jak to zahráli. Ano, můžeme se bavit o prvním poločase a zářezu od Anglana ... ale na to se nehraje. Za mě si troufnu říct, že s Honzou bychom jim nasazeli 3 goly!!! Oni hráli na penalty, kde mají zkušenosti z pohárů. Jinak penalty jsou vabank a fotbal nemá občas logiku. Zklamání je obrovské, ale je potřeba klukům poděkovat za obrovské nasazení a vůbec, že tu máme takový fotbalový klub.

  • barnabas.666 - 29.07.2021, čtvrtek, 23:39
    (0)

    Takže Havlík a Sadílek nechtěli kopat penalty? Zas takové překvapení to není. Havlík měl v první půli balón krásně u levačky pár metrů před vápnem a stejně to alibisticky zadrbal přihrávkou do nikam. No a Sadílek taky vystřelí, jen když musí a pak je z toho rána z penalty pět metrů nad... Hráčů, kteří mají koule na to vzít zodpovědnost na sebe a zakončit, máme hrozně málo.

  • Tukkan - 29.07.2021, čtvrtek, 23:38
    (-1)

    Bohužel je to o utocnikovi. My nemáme žádného kvalitního. No a jestli Plovdiv taktizoval s touto skutečnosti, tak klobouk dolů, jak to zahráli. Ano, můžeme se bavit o prvním poločase a zářezu od Anglana ... ale na to se nehraje. Za mě si troufnu říct, že s Honzou bychom jim nasazeli 3 goly!!! Oni hráli na penalty, kde mají zkušenosti z pohárů. Jinak penalty jsou vabank a fotbal nemá občas logiku.

  • spiky - 29.07.2021, čtvrtek, 23:23
    (0)

    Zklamání je ve mě obrovské. Bohužel na penalty jsem to viděl bledě, proto jsem celou dobu doufal, že se k nim nedostane. Pro ty dřeváky to byla jediná šance, jak nás vyřadit. Bohužel z naší strany to bylo prostě málo. Ano nějaký tlak a větší držení míče, ale zas tolik tutovek tam nebylo. Bohužel střelba z vápna pro nás neexistuje. Čekal bych více, hra do kraje a následný centr na Ciciliu bylo čitelné a pro obranu soupeře nic nečekaného. Těch soubojů co se mu podařilo vyhrát za nějakých 100+ minut se dá pomalu spočítat na jedné ruce. Za mě prostě málo, byť jsme se snažili a kluci dřeli, to se jim nedá vytknout. A to že budeme mít problém v útoku, se ukazuje už od přípravy, kde ty branky jsme nedávali. Jinak atmosféra parádní a po takové době jsem si to užil. Jo a rozhodčí? Za mě na evropské scéně hodně bídné. Absolutně jsem nepochopil co jako vlastně chtěl pískat. Chvíli mi přišlo že nám pískl absolutně vše a naopak to pouštěl. Ale nic to nemění na tom, že jsme byli lepší a měli jsme postoupit. Ano možná bychom dostali výprask od Kodaně, ale tenhle nepostup nás stál několik milionů které se VŽDY do hodí ..

  • Nike - FCS - 29.07.2021, čtvrtek, 23:20
    (0)

    jjmc: Než sem to dopsal už si poslal článek který s tím co jsem napsal téměř souhlasí... Taky mě to mrzí, jsme dva Svéďo, za mě je to ostuda to nevzít na sebe jakožto technický hráč

  • eden14 - 29.07.2021, čtvrtek, 23:20
    (1)

    Furt tady brečíte o cecilkovi, přitom dneska patřil k těm lepším.. on nemůže za to, že nedostane pořádný centr do vápna, on nemůže za to, že je v něm sám. V něčem je silný a ti hráči nemají kvalitu mu to na tu hlavu posadit, se podivte na rohy a standartky, to je katastrofa.. Nemluvě o tom, jak tu píšete o Vechetovi, je to úplně stejný typologický hráč jak Rigi a udělal by o dost míň práce. fakt se zamyslete než budete psát s prominutím takové sračky. Hrdí když se vítězí, věrní když se nedaří. Nemáme se za co stydět

  • Nike - FCS - 29.07.2021, čtvrtek, 23:17
    (0)

    Proč kurva nešel na penaltu Havlík nebo Sadílek, to mě hlava opravdu nebere.... To jsou tak připosraní a nevěří si, troufnu si říct už takový mazáci.... Achjo, to je moc smutné.... Na Rigina je hate, ale dneska mě přijde že nepracoval nejhůře, kdo hrál totální ale totální hovno byl paradoxně Daníček, který dal sice gola ale jeho uspěšnost nahrávek nemuže být ani 50%... To byla katastrofa, jinak prokaučovaný zápas prostě, nedáme šance tak nemůžeme postoupit...

  • jjmc - 29.07.2021, čtvrtek, 23:17
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-konferencni-liga/399849/smutny-svedik-po-penaltach-nekteri-nechteli-kopat-to-me-prekvapilo.html

  • peetrs - 29.07.2021, čtvrtek, 23:09
    (0)

    Ano pánové furt řešíme útočníka, ale jsou tam šance dalších hráčů, kteří to musí proměňovat. Furt mám před očima Hofiho - nehlídaný, v klidu na malém vápně hlavičkuje přímo na střed branky do gólmana. Kua to měl byt postupový banán 🍌. Nebo v obou zápasech Sáďa...

  • fipa - 29.07.2021, čtvrtek, 23:07
    (0)

    Vecheta na plac a také Srubka b měli obehravat..... celá obrana 30 let a více. Kadlec končí Hofman uteče za prachama a kdo bude hrát stopera příští rok?

  • michchal - 29.07.2021, čtvrtek, 22:59
    (0)

    Škoda no bohuzel ale přijdeme silnější!!! A jinak dneska měl být Jurečka místo Cecila udělal mnohem víc práce jak Cecil za celý dvojzápas takže tak

  • barnabas.666 - 29.07.2021, čtvrtek, 22:58
    (0)

    btw Kodaň v dvojzápase proti tomu Žodynu celkem 9:1. S naší žalostnou koncovkou by nás stejně sfoukli jak svíčky.

  • Paps - 29.07.2021, čtvrtek, 22:57
    (0)

    Cicillia je opravdu nulový, dejme šanci mladým!!!!

  • Hory - 29.07.2021, čtvrtek, 22:53
    (0)

    Dnes to mělo být po 90.minutě 4:0 a nebylo co řešit. Jen se opět prokázalo to o čem trenér mluví už celkem dlouho. Náš největší problém je neproměňování šancí.Náš soupeř byl tak na úrovni Příbrami.Jinak Ciciliu bych už nestavěl nechal mu doběhnout smlouvu a ahoj. Sedím nad střídačkou a že se Svědík od úvodního hvizdu na něj nařval.Prohra moc mrzí obzvláště s mužstvem které bylo naprosto tragické. Ale máme sezónu na to, ať příště to můžeme znova zkusit.Věřím, že všichni se z toho poučí a nakonec nás to posune dále.A jinak musím poděkovat jak fungoval kotel a vlastně celý stadion. Atmosféra parádní.

  • TondaFCS - 29.07.2021, čtvrtek, 22:44
    (1)

    Vecheta je v repre a vsude jinde by byli radi, ze takoveho hrace maji a dostal by sanci. Kliment je pryc a on mel dostat sanci misto neho, tohle prizdisracstvi nedat ho tam jenom kvuli veku ne nepochopitelne. Jakou maji mit ti mladi motivaci, kdyz vidi ze staci byt vysoky cizinec a dat par golu nekde v 2.holandske. Souboje nula, kombinace nula, pohyb nula

  • jjmc - 29.07.2021, čtvrtek, 22:39
    (0)

    Když tam nedal Vechetu, tak už tam měl nechat Ciciliu na penalty-ten by ji podle mě dal-má zkušenosti z předkol ligy mistrů a za Slovácko ji dal minimálně v přípravě..

  • karagavrylydys - 29.07.2021, čtvrtek, 22:38
    (0)

    Golman, který i s kolíkama měří 180 cm a my mu nedáme 3 penalty. Proč kopou nezkušení Kohút nebo Holzer (u Daníčka to jednou přijít muselo, bohužel v nejméně vhodnou dobu)? Kde byli mazáci Sadílek, Havlík nebo Hofmann?

  • fipa - 29.07.2021, čtvrtek, 22:36
    (0)

    Ondrášek...dobrý vtip

  • drzý vandrák - 29.07.2021, čtvrtek, 22:35
    (0)

    Holzer je kvalita....paráda.

  • michchal - 29.07.2021, čtvrtek, 22:32
    (-2)

    Za mě zkusit toho Ondraška z FCSB dneska ho vyhodili kdyby hrál za klobasku:-)

  • fandajakhrom - 29.07.2021, čtvrtek, 22:31
    (0)

    Ano, pres ty bulahrske kopyta jsme meli postoupit, ale musime to videt v kontextu toho, ze jsme se vubec nekam dostali... jake jsme k tomu meli podminky atdatd... mozna se dalsich x let nikam nedostaneme... co ma rikat takovy Banik, ktery ma asi vic penez, vic fanousku a ...... nic....

  • Ondra - 29.07.2021, čtvrtek, 22:30
    (0)

    Jestli teď nepřijde na řadu prodej Sadílka

  • egi - 29.07.2021, čtvrtek, 22:29
    (0)

    To si myslím i já. Radši dostat ranec od Kodaně, jak prohrát vlastní chybou s takovýma žebrákama.

  • fandajakhrom - 29.07.2021, čtvrtek, 22:29
    (0)

    Ondra: ze se tim trapis... cetl jsem ty blaboly od ruznych debilu a nema smysl se tim zabyvat... potrebovali se vyzvracet na internetu, to je vse

  • Ondra - 29.07.2021, čtvrtek, 22:26
    (0)

    Nejhorší na tom je, že na nás teď plive celá republika. Vypadnout s Kodaní by jistě nebyla tak velká ostuda jako s Bulharama

  • karagavrylydys - 29.07.2021, čtvrtek, 22:24
    (1)

    No aspoň už nemusíme hledat útočníka. Ale s jedním bych se z fleku rozloučil. Aspoň by dostal prostor Vecheta. Horší by to určitě nebylo. Tenhle nepostup jde jednoznačně za vedením, které úplně rezignovalo na hledání náhrady za Klimenta.

  • a jé - 29.07.2021, čtvrtek, 22:24
    (0)

    Řeknu taky svůj názor - chyba vedení nekoupilo goloveho útočníka Cicilia zadami k brance gola nedá další věc omlouvám se ale Daniček děs mluvím o 90 min krom gólů jeho nahrávky děs už to není pro něho a to s veškerou úctou k němu ten Plovdiv si totiž dojel pro penalty to bylo vidět od první minuty jinak totiž němé šanci, no aspoň jsme přispěli 2 body do koeficientu ale

  • Hynda - 29.07.2021, čtvrtek, 22:22
    (0)

    Hoši klídek stejně by jsme dostali od Kodaně...zahráli jsme poháry jak umíme a smitec...ale útočníka potřebujeme a to rychle

  • fipa - 29.07.2021, čtvrtek, 22:18
    (0)

    Nebude mě vadit, že budeme hrát desáté místo v soutěži,ale s odchovancema. A když má přijít hráč..cizinec...tak rozdílový.

  • fandajakhrom - 29.07.2021, čtvrtek, 22:18
    (1)

    Ps: Cicilia je na nic... dal bych radsi sanci mladym .... na druhou stranu asi chapu Svedika .. urcite si rikal, ze se treba v poharu chyti... bohuzel se nestalo nic a Cicilia je podle me na odpis

  • Rado - 29.07.2021, čtvrtek, 22:17
    (0)

    Nakonec to fakt rozhodl první zápas a taky ta nervozita. Tak už je to pryč, MS to ještě rozebere. Ostuda to nebyla a jsou body do koeficientu. Teď rychle oklepat a potvrdit body z Liberce. Čeká neoblíbené Dynamo a je potřeba to zlomit. Takže step by step- další výzva !

  • fandajakhrom - 29.07.2021, čtvrtek, 22:17
    (1)

    To chce klid, stejne bychom vypadli v dalsim kole.. tak jak asi vypadnou i ty bulharske kopyta.... je fajn, ze jsme se do poharu dostali, na nic vic jsme nemeli..... meli jsme dat Klimentovi co chtel a mozna bychom sli dal

  • fipa - 29.07.2021, čtvrtek, 22:14
    (0)

    Přesně ...kupte útočníka

  • barnabas.666 - 29.07.2021, čtvrtek, 22:13
    (0)

    Oni vážně tvrdili před zápasem, že trénovali penalty? Tři penalty jim gólman s přehledem chytl a Kácova byla proměněna jen s velkým štěstím. Uznávám, že jejich gólman se evidentně na střelce připravoval, protože když jsme před rokem vypadli v MOL cupu s Libercem, tak Ngueyn chytl Jurečkovi penaltu, která šla doprostřed brány. Bulharský gólman při jeho penaltě stál jak přibitý, naštěstí si toho Jurečka všimnul a poslal to po zemi těsně kolem něj. No Ngueyn si evidentně taky něco zjišťoval, takže rozhodla nervozita našich střelců.

  • chalupář - 29.07.2021, čtvrtek, 22:12
    (0)

    A ano, teď mě ukamenujte, ale tohle jde 100% za Svědíkem, byť ho prohlašuju za nejlepšího trenéra fcs ever. Dát na hrot neohrabané kopyto a mladého, dravého Vechetu nechat sa dívat z lavky, nazdar zdar... Příště dá do základu koho, Kowalíka? protože má víc roků než Vecheta? Nebo Malára?

  • fipa - 29.07.2021, čtvrtek, 22:12
    (0)

    Místo aby jsme provedli útočníka...přivedeme Ngujena😭👏👏a Šmulikosky sem začíná tahat balkánce místo aby dali větší prostor odchovancům....Tischler,Rezek,Kubala a Jurásek...ten to vzal přes Brno do Boleslavi... levý obránce. Vecheta se musí dívat 120 minut na to nemělo Ciciliovo!

  • chalupář - 29.07.2021, čtvrtek, 22:08
    (1)

    Pánové, i přes veškerý folklor zde, že nemáme útočníka, si dovolím napsat svůj názor: kurwa Cicilia nemá ani na okresní přebor. Co byl na hřišti sme hráli v deseti, tečka. Nemáme útočníka, neumíme dávat góly. A bude hůř, v lize sa připravme na horší... Nazdar.

  • drzý vandrák - 29.07.2021, čtvrtek, 22:04
    (0)

    Fyzičku trénujeme do úmoru, ale z malého vápna nikdo netrefí bránu a z šestnáctky nikdo nedokopne.To je pak těžké uspět.

  • TondaFCS - 29.07.2021, čtvrtek, 22:03
    (1)

    Chudak Vecheta, sledovat lineho drevaka Ciciliu z lavicky, to je fakt za trest. Nechapu co si Svedik dokazuje, ale od zacatku to byl nesmysl. Stoperi byli silovejsi, stacilo je rozhybat, ne tam dat beranidlo ktere neudela krok navic, prokauc od Svedika. O penaltach se nema cenu ani bavit, staci si precist Holzerovo bezfrazi a clovek hned vi, ze ten hrac ma psychiku uplne v prdeli, prece ho nemuzu poslat na penaltu v rostrelu. Fakt skoda, hra nebyla spatna, vypadnout s takovyma kopytama je ostuda. Smali jsme se Boleslavi a ted jsme ve stejne skatulce

  • Hynda - 29.07.2021, čtvrtek, 22:01
    (0)

    Hoši děkuji za pohár...bojovali jste,krásný fotbal škoda jen těch šanci co nedáme to je velká katastrofa,Sada to tam měl dát a byl klid,ale i tak děkuji za krásný zážitek a pojďme na budejky...hlavně se nezbkaznime vypadli jsme no a co jedeme kurva dal...,FCS na furt

  • barnabas.666 - 29.07.2021, čtvrtek, 21:59
    (0)

    Naivně jsem doufal, že ta extrémní nervozita, která na nich byla vidět po většinu zápasu v Plovdivu, zmizí. Nic se nezměnilo. Bojovnost obrovská, nervozita ještě větší. Kdyby se místo penalt konala dovednostní soutěž v tom, kolikrát si přihrajem před vápnem, tak se o výsledek nebojím. S výjimkou Vlasty se všichni v okolí vápna a ve vápně báli vystřelit i když byli vpodstatě ve vyložené pozici. Neskutečný alibismus a zbavování se zodpovědnosti, dokonce i Petržela, který to měl ve vápně na noze, hledal "přihrávkou" nevím koho. Penalty byly jen logickým vyústěním jejich rozklepanosti.

  • peetrs - 29.07.2021, čtvrtek, 21:55
    (0)

    Tvl takoví nekopové ten Plovdiv a mi jim dáme za 210 min jen jeden gól 😥. Proto jsme venku.... Penalty jsou o hlavě, ty první tři - hrůza. No nic chlapci, poďme na ligu. A za pohár díky, příjemné osvěžení 👍

  • styeer - 29.07.2021, čtvrtek, 21:52
    (0)

    Uf... co k tomu říct. Vlasta si tu neproměněnou penaltu vybral v nejhorší možnou chvíli a pak už se to vezlo. Herně jsme byli o třídu lepší, i když těch vyložených šancí zas tolik nebylo. Teď se bohužel dostaneme na úroveň Jablonce a Boleslavi a nikdo už nám přát nebude.

  • styeer - 29.07.2021, čtvrtek, 21:35
    (0)

    Penalty - ty poháry máme se vším všudy. V prodloužení tam byla naše ruka, dalo se to písknout, buďme rádi. Každopádně Nguyenovi věřím, tak pojďme

  • styeer - 29.07.2021, čtvrtek, 20:56
    (0)

    Slušné nervy ty dvě jejich šance na konci. Prodloužení bude těžké, bulhaři vypadají, že mají více sil. Ale naši jsou zase lepší, snad to urvou.

pristi
 Další články:
01.08.2021, neděle, 19:07 - Slovácko odčinilo vyřazení z pohárů, doma přemohlo České Budějovice
30.07.2021, pátek, 09:00 - Zklamaný stoper Hofmann: Fotbal nebyl spravedlivý. Zklamání bude zahánět s dětmi
30.07.2021, pátek, 08:30 - Jsme sterilní. Dojeli jsme na neproměňování šancí, mrzí Svědíka po vyřazení
30.07.2021, pátek, 08:00 - Slovácko nezvládlo dlouhé drama. Po prohraných penaltách v Evropě končí
28.07.2021, středa, 20:08 - Slovácko vs. Plovdiv? Zápas s nejvyšší prioritou, zdůrazňuje Kadlec před důležitou odvetou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace