*
včera
TISKOVKA | Ondřej Mihálik po zápase v Českých Budějovicích
včera
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Českých Budějovicích
25.04.2024
Rozhovory | Budějovice - Slovácko
21.04.2024
TISKOVKA | Vlastimil Daníček po Plzni
21.04.2024
TISKOVKA | Patrik Blahút po Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024

Přijďte se uklonit králi Milanovi I. Slovácko po zimní pauze vyzve Pardubice

09.02.2024, pátek, 09:33
milanek_kral_velky.jpg

Uherské Hradiště čeká sobotu velká sláva. Fanoušci Slovácka se nemohou dočkat, jak se před úvodním jarním ligovým utkáním s Pardubicemi pokloní králi Milanovi I. Duel 20. kola FORTUNA:LIGY bude patřit rekordmanovi Milanu Petrželovi.

Bývalý reprezentant totiž před vánočními svátky odehrál jubilejní pětistý zápas v české nejvyšší soutěži a o víkendu načne další stovku ligových zápasů.

„Je to neuvěřitelné, krásné číslo. Mám z toho husinu,“ říká obránce či záložník Slovácka Vlastimil Daníček.

Také spoluhráči jsou z Petrželova mimořádného počinu paf.

Fanoušci si mohou na památku zakoupit suvenýry s designem Krále Milana I. „Chybět nebudou zimní čepice, hrnky, šály, polštáře a trička,“ informuje mluvčí Slovácka Marek Jurák.

Jméno Heslo
text
  • fana - 15.02.2024, čtvrtek, 19:43
    (0)

    Vosolys-Za peníze z Havlíka? jaké, kde, kolik? :D

  • Richie113322 - 15.02.2024, čtvrtek, 19:05
    (0)

    Doporučuju mrknout na instagramový profil @za_slovackem. Nejjednodušší a zároveň ale asi i nejbližší info.

  • Vosolys - 15.02.2024, čtvrtek, 15:54
    (0)

    egi: Nestraš. Za peníze z Havlíka, bych koupil Slončíka.

  • Bayern Munchen - 15.02.2024, čtvrtek, 15:33
    (-1)

    Raději bych tedy byl za posily do A týmu zvlášť kdy máme problém ve středu hřiště na pozici Havlíka a léto není zase tak moc daleko…

  • Skein - 15.02.2024, čtvrtek, 14:47
    (0)

    to egi: je unor, do léta daleko... do neděle blíž: DERBY!!!

  • egi - 15.02.2024, čtvrtek, 14:45
    (1)

    Havlík půjde v létě taky zadarmo.

  • Skein - 15.02.2024, čtvrtek, 13:11
    (0)

    ha, takže Z Košic odchází..zdarma. toš nevím

  • Skein - 15.02.2024, čtvrtek, 13:10
    (0)

    to Mouses: 21 let, z Michalovců tak uvidíme, Béčko musí máknout. Uvidíme jaký to bude mít vývoj...hýbe se to i zde

  • Skein - 15.02.2024, čtvrtek, 13:08
    (1)

    https://budejcka.drbna.cz/sport/fotbal/41129-do-dynama-se-vraci-znama-tvar-klub-resi-prichod-brandnera.html ať se daří, bohužel ti to nevyšlo..

  • Mouses - 15.02.2024, čtvrtek, 12:52
    (0)

    Tak Brandner zpátky v Budějicích

  • fandajakhrom - 15.02.2024, čtvrtek, 12:40
    (0)

    Tak Slavia neni uplne v top forme, cimz nechci snizovat vykon Gottwaldova. My k tomu musime pristoupit mazane a postavit to na kvalitni defenzive, na osvedcenych jmenech... tzn.Hofi v obrane a pred nim defenzivni jistota Danicek..... nejake hokuspokusy s defenzivnim Kimem, jak uz jsem psal, by byl zbytecny risk. Toto je jistota... a smerem dopredu dat volnost Havlikovi a Juroskovi, kteri to rozhodnou 😉

  • Mouses - 15.02.2024, čtvrtek, 08:50
    (0)

    https://www.transfermarkt.com/marcel-novak/profil/spieler/540332 Nový přírůstek do B týmu.

  • barnabas.666 - 14.02.2024, středa, 21:06
    (0)

    Lehké to nebude. Slavia je zrovna nepřehrávala a standardky měly papučáři nebezpečné.

  • a jé - 14.02.2024, středa, 21:03
    (0)

    No nebude to nic jednoduchého hlavní bude nedostat první gól

  • Bayern Munchen - 14.02.2024, středa, 20:30
    (0)

    No spis je to muže hodně povzbudit… a to hřiště tam to bude spis boj než fotbal…

  • Mouses - 14.02.2024, středa, 20:02
    (0)

    Aspoň se vyšťavili na neděli :)

  • kecipep - 14.02.2024, středa, 19:51
    (0)

    To me poser ten Zlin.

  • eLucky - 14.02.2024, středa, 13:07
    (0)

    to Skein: Babu nemože, já dojdu.

  • Skein - 14.02.2024, středa, 12:50
    (0)

    to Babu a v článku Mařatice. Na parta jsem viděl jen UH. pak to smazali. jdete?

  • Danda - 14.02.2024, středa, 11:35
    (0)

    eLucky: tak já se pro ni stavím v příštím týdnu na stadionu, lepší jedna než nic 😃

  • Babu - 14.02.2024, středa, 11:34
    (0)

    Skein: podle parte na stránkách Boršic je pohře v kostele zvěstování panny marie, tzn františkánský kostel ve Františkánské ulici v UH.

  • Lemmy - 14.02.2024, středa, 11:20
    (0)

    BM: Mně by se odvážnější přestupová politika taky líbila, ale toho se jen tak nedočkáme...

  • eLucky - 14.02.2024, středa, 11:19
    (0)

    to Danda: Mám dva na autě:D Ale ty sem si kúpil:D Jinak máme prostě reálně jeden poslední kus:)

  • Bayern Munchen - 14.02.2024, středa, 11:09
    (0)

    Lemmy: já nic netvrdím, jen chci říct, že pokud to jde takhle udělat, tak se to mohlo zkusit i u nás... takhle za něho dostaneš almužnu a co z toho... při tom víme, kde nás tlačí bota...

  • Lemmy - 14.02.2024, středa, 10:50
    (0)

    BM: Nikdo nikdy neřekl, že šel Kanakimana šel výměnou za Schona, to tvrdíš jenom ty. Ta smlouva to má určitě dobře ošetřeno a nebude to zadarmo.

  • Bayern Munchen - 14.02.2024, středa, 09:47
    (0)

    CeZeRo: nezapomínám na Holáska ani na Onuchu, tady jde ale o jednu věc, ti borci pokud je chceš jednou aby hráli ideálně první ligu, tak bych je poslal někde na hostovačku aspoň do druhé ligy, ať se ukážou, MSFL je prostě málo a třeba Holáska bych tam poslal hned, pokud už teď o něho mělo zájem Balkanni, tak v něm pravděpodobně bude potenciál...

  • Bayern Munchen - 14.02.2024, středa, 09:44
    (0)

    Lemmy: a chceš mi říct, že Kanakimana měl stejnou hodnotu jako Schon, který si v Jablonci pořádně ani nekopnul a hrál v podstatě jen druhou ligu jako Srubek... nevím, tady bych nechválil, myslím si, že to šlo řešit lépe...

  • CeZeRo - 14.02.2024, středa, 09:24
    (0)

    BM: Ještě nezapomínej na Holáska jakožto dalšího stopera.

  • Danda - 14.02.2024, středa, 09:16
    (0)

    eLucky: čistě náhodou nemáte někde zašité 2 držáky na SPZ že?

  • Lemmy - 14.02.2024, středa, 09:14
    (0)

    BM: Dostat se do kádru přes Kadlece není jen tak, ale přes ty ostatní prostě musíš, pokud chceš hrát pravidelně první ligu. Vedení ho prodalo před koncem smlouvy, tady je to spíš na pochvalu než kritiku. Cenu stejnou jako Kanakimama prostě nemá a ve Vyškově jdou po zisku.

  • Skein - 14.02.2024, středa, 08:44
    (0)

    jsem si všiml, že parte už smazali a dalí i místo, Mařatice.

  • Šovkovskij - 14.02.2024, středa, 08:42
    (0)

    Ano, omlouvám se, neproletěl jsem celou diskusi. Termín v 10h je opravdu velmi nešťastný...

  • Bayern Munchen - 14.02.2024, středa, 08:41
    (1)

    CeZeRo: tak to jsem nevěděl, že mu končí smlouva v létě a to že odejít chtěl je mi jasné, tak ono dostat se do kádru přes Kadlece, Hofmanna, Daníčka a Břečku asi nebude jen tak a on by byl asi právě až ten pátý v řadě, když by se uzdravil Břečka a pokud skončí Kadlec tak by se akorát posunul o místo výš a v jeho věku musíš hrát a MSFL je pro hráče málo... Jen zase otevřu tu otázku, loni ho chtěl i Vyškov ne, tak proč se třeba nedomluvili na nějaké výměně hráče za hráče a třeba určité kompenzaci, tak jak to dokázal Pelta... tak ho teď koupila v podstatě za almužnu Opava, když mu tedy v létě končí smlouva... trochu ty kroky vedení jsou mi někdy dost zvláštní...

  • eLucky - 14.02.2024, středa, 08:29
    (0)

    to Šovki: Kdyžs tu vrátil toto smutné téma, máš v plánu - nebo kdokoli jiný - jít mu na pohřeb? Čas teda krapet na hovno, ale co už.

  • CeZeRo - 14.02.2024, středa, 08:20
    (0)

    BM: On odejít chtěl a v létě by odešel zadarmo. Vzhledem k tomu, že by stejně moc šancí nedostával, tak je lepší, že ho Opava vykoupila nyní, ne?

  • Bonito33 - 14.02.2024, středa, 08:17
    (0)

    Sovko: O dvě stránky zpět to tady je.

  • Lemmy - 14.02.2024, středa, 07:52
    (0)

    Srubkovi jsem fandil a doufal, že se z něj stane hráč základní sestavy. Bohužel to nevyšlo i když šancí dostal docela hodně... snad se mu bude dařit jinde. Teď se moje pozornost upíná k Holáskovi, který by se mohl prosadit.

  • Šovkovskij - 14.02.2024, středa, 06:11
    (0)

    Myslím, že by bylo celkem vhodné konstatovat, že bohužel ve věku pouhých 27 let zemřel velký fanoušek Slovácka Filip Rýznar po té, co jej srazilo auto a byl měsíc v kómatu... Poslední rozloučení se uskuteční zítra 10h v Uherském Hradišti.

  • rrr23 - 13.02.2024, úterý, 22:37
    (0)

    Zdravím, měl bych dotaz na povolanější. Proč už nejedeme chorál Ve Slovácko víra? Když slyším německé tábory, tak si vždycky vzpomenu.

  • Nike - FCS - 13.02.2024, úterý, 22:28
    (0)

    to BM: Souhlasím, zajímala by mě teda cenovka Srubka...

  • Bayern Munchen - 13.02.2024, úterý, 20:07
    (0)

    Škoda dnes Plzně v Ostravě, remíza by byla super, ale teď už nám pomalu utíká… jinak u toho Srubka to nechápu, oni ho prodají a co z toho, peníze neinvestují do posily, nebylo by lepší když měl o něho zájem loni Vyškov ho třeba vyměnit za jejich nějakého hráče, tak jak to udělal Pelta s Kanakimanou za Schona…

  • Skein - 13.02.2024, úterý, 17:49
    (0)

    u žen: Vymění sněhový dres za modrý, poprvé v kariéře bude hrát za jiný tým. Fotbalista Eliška Janíková po šestnácti letech opouští Slovácko, ligovou sezonu dohraje v Baníku Ostrava, kam míří z Uherského Hradiště na hostování.

  • josmen - 13.02.2024, úterý, 17:42
    (1)

    podle me je Srubek prumerny druholigovy hrac. V lete bych se poohledl po jinem.

  • kecipep - 13.02.2024, úterý, 17:10
    (0)

    Kara: Za Břečkou si stojím a moc mu to přeji. Odchovanec v dobrých letech, který po skvělých výkonech šel do Galacticos a z tama se vykopal až do Turecka, kde se neztratil. Dostal v klubu čas se doléčit a očekávám, že jej bude dlouhá léta splácet.

  • pema - 13.02.2024, úterý, 16:56
    (0)

    Nikdo vedení nehaní..jen je třeba reagovat na výsledky a to, buď jsou stanvené cíle nebo je to jen hra...

  • Hory - 13.02.2024, úterý, 16:41
    (0)

    Při vší úctě ke Srubkovi. Přestoupil do druhé ligy. Ano právě tam byl dobrý v druhé lize. Myslíte si, že na prvoligové scéně se nevědělo, že bude přestupovat, že by po něm někdo nešáhl? Přece není potřeba hned hanit vedení, když někoho prodá. Oni narozdíl od nás ví, proč to dělají.

  • karagavrylydys - 13.02.2024, úterý, 16:39
    (0)

    Se mi líbí ten optimismus stran Břečky ... 😇

  • a jé - 13.02.2024, úterý, 16:26
    (0)

    To co jsi rekl o Srubkovi s tim souhlasím, jo je tu Břečka, sle je jenom jeden, obrana je starší i když výkony ma, ale pernikari to hráli za obranu a myslím, že s tim byl problém, doufám, že se aspoň napsala podmínka predkupniho prava

  • pema - 13.02.2024, úterý, 16:08
    (1)

    Tak to že rozhodující gól ze soboty - stojí za panem Havlíkem, který měl možnost míč odehrát třeba na tribunu nebo hráče zfaulovat i ze cenu, že by za ČK jedno soutěžní utkání nehrál.. i bod se počítá.. Nepochoitelné je o to, že při vývinu utkání dříve nestřídal nový bek Slovácka ze Slovenska - Ramba a také že nenastoupil zkušený a někdy rozhodující utkání, hráč který své místo v pokutovém území umí najít - a to je Hofman, také Borek by mohl zůstat ve Slovácku a dostat více příležitostí - viz. první branka Pardubic.. to že Milan Heča nějaké šance soupeře zlikvidoval patří přece k prácí zkušeného golmana. Srubka necháme 2 - 3 roky hostovat a pak jej necháme odejít..., nebavím se o Kudelovi...asi Slovácko má dost schopných hráčů... a zkušený managment ... Tak ať se daří ...

  • kecipep - 13.02.2024, úterý, 15:02
    (0)

    Brzy mu bude 24 a letos by nehrál. Po uzdravení ho přeskočí i Břečka a pravděpodobně by ho přeskočil i Holásek, takže dobrý peníz pro nás. Nehledě na to, že sám chtěl odejít. Dobře pro Kudelu, že jde hostovat. Tím pádem Havlas zůstává na jaro, nebo by se počítalo s doplněním.

  • tvojemama - 13.02.2024, úterý, 15:02
    (0)

    R.I.P. :(

  • a jé - 13.02.2024, úterý, 15:01
    (0)

    Prestup? Tak tomu moc nerozumím

  • Bayern Munchen - 13.02.2024, úterý, 14:39
    (0)

    Srubek přestup do Opavy a Kudela je zpátky v Kromclu... a kde je Holásek...

  • derflik - 13.02.2024, úterý, 14:38
    (0)

    Srubek přestup do Opavy , snad nějaké přesuny ještě budou.

  • karagavrylydys - 13.02.2024, úterý, 14:38
    (0)

    Srubek přestupuje do Opavy.

  • Valheru - 13.02.2024, úterý, 14:21
    (0)

    R.I.P :-(

  • Dany-Hull City - 13.02.2024, úterý, 13:54
    (0)

    R.I.P. jemu a soustrast rodině. Neznal osobně ale zdravili jsme se.

  • Skein - 13.02.2024, úterý, 13:29
    (0)

    krucinál...R.I.P.

  • Mr. Buben - 13.02.2024, úterý, 13:08
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/nehody/uherske-hradiste-nehoda-chodec-osobni-auto-zraneni-umrti-koma.html O jednoho velkého fanouška Slovacka míň. R.I.P.

  • a jé - 13.02.2024, úterý, 07:53
    (0)

    Trochu z jiného soudku https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/443294/navrh-na-reformu-lfa-bez-predsedy-vedeni-podle-umisteni-tymu-v-tabulce.html

  • fana - 12.02.2024, pondělí, 20:03
    (0)

    On taky nic jiného neumí

  • a jé - 12.02.2024, pondělí, 19:54
    (0)

    Oprava zatrnulo me

  • a jé - 12.02.2024, pondělí, 19:53
    (0)

    Jo pravda zas na druhou stranu když Danicek sáhl rukou po soupeři zahrnuto me uz mel žlutou za to samé

  • drzý vandrák - 12.02.2024, pondělí, 19:17
    (0)

    Intenzita kontaktu se posuzuje podle toho, čí dres oblékáš.Na tom nezmění nic ani VAR.

  • a jé - 12.02.2024, pondělí, 18:36
    (0)

    Presne a to zas nechává rozhodnutí do oblasti coby kdyby 🤔 jak moc se dotkl balonu , jak velká to byla intenzita , to vše by se melo odstranit at nejsou pochybnosti v rozhodování

  • barnabas.666 - 12.02.2024, pondělí, 17:35
    (0)

    Taky mi není jasné, jak moc by musel Heča zasáhnout míč, aby to nebyl přestupek. To vysvětlení je takové neúplné.

  • barnabas.666 - 12.02.2024, pondělí, 17:33
    (0)

    „Brankář domácího družstva při svém obranném zákroku lehce zasáhl rukou míč, který směřoval k brance a následně tělem podrazil hráče hostů. Jednalo se o přestupek, za který měl být nařízen pokutový kop i přesto, že brankář bezprostředně před podražením hráče zahrál míč,“ uvedla komise

  • a jé - 12.02.2024, pondělí, 17:26
    (0)

    Tak penalta dle komise mela byt 🤔 no nic by to nezměnilo, ale moc nechápu zdůvodnění

  • fana - 12.02.2024, pondělí, 15:00
    (0)

    Kim nemůže hrát tam kde hrál, to samé Havlík jiná pozice a byla to katastrofa

  • Lemmy - 12.02.2024, pondělí, 14:54
    (0)

    Pokud se chceme bavit o útoku na poháry, bez defenzivního záložníka to bude dost těžké. Kim se mi proti Pardubicím moc nelíbil. Ani Pišta Mihálik. Ale abych jenom nekritizoval, líbila se mi hra Rigiho a Kadlece

  • champyon - 12.02.2024, pondělí, 14:44
    (0)

    fana: a víš, že máš pravdu. Chceš se jít podívat na Spartu, tak zaplať.

  • Bonito33 - 12.02.2024, pondělí, 14:41
    (0)

    Fana: Budou v nadstavbě pravděpodobně

  • fana - 12.02.2024, pondělí, 10:48
    (0)

    Vstupenky na sraltu meli byt aspon za 800 🤣

  • Mouses - 12.02.2024, pondělí, 08:36
    (0)

    Nike: Dal přednost? A my se o něj reálně zajímali?

  • Nike - FCS - 11.02.2024, neděle, 22:24
    (0)

    Už vidím, že cíle Pojezňáka a majitelů jsou takové, že jim řekli, chlapi moc peněz nemáme, na výplaty to ještě je ale pokud by jsme se nedejbože dostali do pohárů, tak nás to finančně zruinuje, nemáme tak široký tým... :-D :-D Takhle to asi nebude, a pokud ano, tak se na to vyserme, pokud chceme aby náš klub být dlouhodobě úspěšný a měl co nejvyšší ambice i s příchodem nového majitele, který už by se taky mohl trošku ukázat tak musí být povinností hrát každoročně poháry, to je ta největší motivace pro klub i hráče samotné... Cílem vedení a majitelů by mělo být zkrátka přivedení záložníka na úkor Valenty, protože tento post, byl v prvním zápase klíčový, ta záloha byla totálně jalová...A vidět Kima jak se střídá s Havlíkem v defenzivní části v záloze, to bylo utrpení, protože Kim a bránění to nejde dohromady a dostat to do hráče během 1 přípravy, to je nemožné...Čermáka bych z DS bral hned, podobný typ jako slovenský Hromada, který teda dal přednost Bukurešti

  • Šovkovskij - 11.02.2024, neděle, 22:15
    (0)

    Tohle je opravdu kreténismus. Co si to dovolujeme... Hrát o poháry.. Valheru a jamu podobní psychopati nám to vysvětlí, zmrdi!

  • Valheru - 11.02.2024, neděle, 22:06
    (0)

    Hory a kdo to tu kdy psal?

  • jupíkk - 11.02.2024, neděle, 19:21
    (0)

    Tak je otázka jestli ten tým ty poháry vůbec chce

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 18:29
    (1)

    Hory- jj, nejlíp žádné poháry a nebudovat značku klubu vůbec

  • Hory - 11.02.2024, neděle, 18:03
    (1)

    Je neuvěřitelné, kam až diskuze může tady dojít. Podle někerých jedinců je třeba hrát tak, ať nám nehrozí účast v pohárech.

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 17:43
    (0)

    Valheru- Na předkola ty požadavky nejsou takové ne? Jinak samozřejmě chápu. No a ten marketing to je teda dost omezené vnímaní. Sparta se může dostat na 2,5x a ty tady říkáš, že na 6k je to utopie. Vždyť jak jsme se vrátili do ligy tak první dva roky chodilo 5600 průměr

  • Valheru - 11.02.2024, neděle, 17:34
    (0)

    Tvojemama: Psal jsem snad někde, že se o to nemáme pokoušet? Jen upozorňuju na to, že ne všechno je tak růžové, jak si někteří myslí a navíc náš stadion už aktuálním požadavkům UEFA plně nevyhovoval už při minulé účasti, jen byly výjimky. Je otázka, jestli by prošel nebo je dostal i teď.

    A marketing? Chceš srovnávat marketingové možnosti Prahy a Hradiště? To už není ani vtip, to je úlet :-D A zase, ne že bychom asi neměli potenciál na víc, ale uvědom si, že jsme na 150M rozpočtu, zatímco před pár lety byl 80-100 i s mládeží.

  • TK27 - 11.02.2024, neděle, 16:54
    (0)

    No ano, to je teda pěkná sračka, asi by bylo idealni dat lístky za kilo.

  • adolf - 11.02.2024, neděle, 16:50
    (0)

    TK27: na Evropu dost lidi nadávalo že je to drahé, což je podle mě úplná sračka když tu byly týmy jaké byly, lidi by asi chtěli chodit zadarmo… nicméně jak píše tvojemama s tím marketingem, když by byl silnější marketing, tak by třeba přilákal víc lidi kteří by s cenou neměli problém.

  • a jé - 11.02.2024, neděle, 16:46
    (0)

    Ja do toho nevím, ale klokaní řekli, že hrát i jedno kolo poharu tak budou v plusu 🤔

  • TK27 - 11.02.2024, neděle, 16:34
    (0)

    No nevím, ani na Evropu nebylo vyprodáno, stačí, když se fotbal sejde s okresníma soutěžema, fasank, hody, spatne spoje a je to. Tady nikdy nebude chodit 6 tisíc a víc.

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 16:30
    (0)

    Sorry za překlepy a pravopis ( prostě to neumím 😅)

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 16:28
    (0)

    To samé přemýšlení nad marketingem. Sparta je x krát větší. Mají 5 marketingových oddělení ale prostě si na sebe dokážou vydělat. Za pár let jich budou mít 7. To mě nikdo nevymlubí, že kdyby se dávalo pár mega ročně tak že se to na sponzorech a návštěvnosti během 5-10let neprojeví. Mít pak 6k průměr a třeba 3-4k permanentech ( prodaných a ne i rozdaných) . Sparta když vyhrávala tituly tak měla návštěvnost 7-8k a teď jak se nedařilo tak se stejně dostali na 13-14k. Teď titul a mají 17k a to by možná měli pres 20k kdyby měli větší stadion. Tak to mě neříkejte že 6k u nás je utopie. 6k je 22% rozdíl

  • Bayern Munchen - 11.02.2024, neděle, 16:24
    (0)

    Tohle jsou strašné vymluvy… TK27 jednoduchý pohled na to nemám to mi věř…

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 16:22
    (0)

    Valheru- Přesně proto Uefa ty odměny navyšovala. Jestli nechcem do pohárů a hrát co nejvýš tak proč to děláme?

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 16:21
    (0)

    TK27- Bayern totiž všude píše, že se hlásí na pozici Pokezného a všude říká jsk by tu práci dělal líp. Tady píše úplně normálně tak nevím co děláš

  • drzý vandrák - 11.02.2024, neděle, 16:20
    (0)

    No zadarmo není nic,jako všude jinde.Ale hrát to na tohle.....

  • TK27 - 11.02.2024, neděle, 16:19
    (0)

    No zas tak do plusu to není a když něco vydelas, tak ti to stejne vezme dědek

  • Petros - 11.02.2024, neděle, 16:07
    (0)

    Já bych z toho nedělal tragédii. Holt sa prohrálo....máme štěstí, že ztratila i Plzeň a spol. takže jedeme dál. Zlín ideální na nápravu. Ale Valheru a riedlss, s tou Evropou to nemyslíte vážně, že ne :))) že kolik práce, povinností, starostí a lidí co musíš najmout. No to jo, ale kurva máš to KRÁLOVSKY a hooodně do plusu zaplacené!!! 😉

  • bambulak - 11.02.2024, neděle, 15:50
    (0)

    tak na co ten fotbal hrajem, kdyz nechceme byt co nejvys a dokazat co nejvic? zlate casy, kdy se hralo 10. misto tim padem... se celou sezonu hnát za ničím?

  • Valheru - 11.02.2024, neděle, 15:39
    (-2)

    riedlss: oni totiž ti hráči fotbalového manažera vidí jen ty plusy, ale že se musí najmout desítky lidí navíc na všechny věci s poháry spojenými, že se musí plnit desítky až stovky podmínek UEFY, že jsou s tím spojené nemalé náklady a obrovské penzum práce, to jaksi nevidí.

  • drzý vandrák - 11.02.2024, neděle, 15:33
    (2)

    V tom případě nechápu naše priority.Hlavně se nedostat do pohárů, aby nás to nezruinoval o.To nevymyslíš ani po deseti pivech....

  • TK27 - 11.02.2024, neděle, 15:02
    (-1)

    Bayerne, ty na to máš opravdu velice jednoduchý pohled, měl bys dělat ředitele ty, hned by to vypadalo jinak.

  • Bayern Munchen - 11.02.2024, neděle, 15:00
    (1)

    tvojemama: přesně tohle nechápu taky, ale raději budeme kvůli tomu držet Kudelu v MSFL, když mohl hrát ještě půl roku v 2 lize a měl by si případně aspoň nějakou náhradu za Havlíka když odejde v létě ale stále ti bude chybět další záložník… Kim opravdu neumí bránit a asi se to nikdy nenauci, je lepší podhrot protože dopředu tomu umí dat myšlenku a Kohút na pozici Havlíka nebo i Trávníka je taky nesmysl, to už ho víc vidím na kraji zálohy, kde bude taky určitě hrát místo zraněného Holzera…

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 14:57
    (0)

    Jo, jen prostě když už máme nějaký koeficient tak se přes ty 2předkola třeba dalo dostat a to máš třeba 20-25M

  • Bayern Munchen - 11.02.2024, neděle, 14:54
    (0)

    riedlss: to co píšeš ty je jedna věc, já jen tvrdím ze mít loni útočníka po kterém Svědík volal tak předkolo poháru hrajeme místo Bohemky my, a letos to samé bude s Valentou… i když třeba s tím náskokem co teď máme to nějak dotahneme… jen jedna věc kde se vydělávají peníze pro klub nejsnadněji no přece v pohárech i za předkolo něco vždy do plusu kapne… takže asi tak nemluvě o tom ze se někteří hráči muzou ukázat a můžeš vydělat i na nich, ale to je jedno buď chci hrát o poháry nebo ne… a Slavia nejsme to mas pravdu, ale chci ti jen rict ze se Svědíkem bychom mohli hrát poháry každý rok jen je potřeba mu někdy splnit v Dany okamžik to co požaduje a to není vždy nic velkého… a pro klub s 5 největším rozpočtem v lize by to snad neměl být problém ;-)

  • kecipep - 11.02.2024, neděle, 14:52
    (0)

    Bylo někde vysvětlení k té odvolané penaltě?

  • riedlss - 11.02.2024, neděle, 14:35
    (0)

    Bayern: jaké dva roky pohárů? Vážně si myslíš, že bychom poháry táhli třeba dva tři roky po sobě jo? vždyť by nás to zrujnovalo. Než vytáhneš hlavu z oblak tak si zkus v krátkosti pojmenovat náš klub a dej si to všechno dohromady. Na kolika těch zápasech jsi byl, že po Evropě tak voláš? Jednak na to nemáme dvě jedenáctky, troufám si říct, že ani finance a věř, že ani jako fanoušek by jsi to neutáhnul. Mě osobně by tento neustálý kolotoč teda nebavil, je to náročné na všechny strany. Maluješ tu jenom čerty na zeď a blbé kecy na vedení, které ti dalo před nedávnem to nejvíc co sme tu mohli zažít, takže si ty momenty dobře zapamatuj, každý rok to tady určitě nebude! A myslím, že na posilu můžeš rychle zapomenout, přišly dvě a budeme hrát s tím co máme. Pořád tu brečíš o Valentovi, ale on už tady jaksi nic, minulost. Je pravda, že s ním to fungovalo suprově a těžko se nahradí hned. Bohužel to rozbilo sestavu a s tím se teď budeme vyrovnávat, protože nejsme Slavia, aby tu během týdne byl kus za kus. Pro některé byla asi včerejší sprcha málo...?!

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 14:23
    (0)

    Blahút vypadá dobře. Kvasina se do toho musí dostat. Jen nechápu když hrozí odchod Havlíka že se o nikoho nesnažíme ( možná jo) ale přece radši někoho přivést dřív. Uvidíme. Třeba v létě přivedem 2-3 lepší hráče 😅

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 14:21
    (0)

    Teď co jsou peníze za předkola tak by byla demence do toho nejít 😅

  • tvojemama - 11.02.2024, neděle, 14:21
    (0)

    BM- Varianta Hofman na stoperu, Daníček vzadu a Havlík vepředu asi moc dobrá nebude. Havlík bude vzadu a musíme doufat, že se chytne Kim nebo Kohút. Jinak asi nic jiného nevymyslíme. Minulou sezónu stačilo aby zůstal Tomič na jaro a poháry bysme hráli

  • Bayern Munchen - 11.02.2024, neděle, 13:39
    (-1)

    Tak ono do konce základní části máme doma TOP3 a Jablonec, nic lehkého a kromě Liberce i cely spodek ligy zase u nich doma nic lehkého nás tedy nečeká, budeme muset vozit body tentokrat hlavně z venku, ale ty kluby budou zrát trávu, protože boj o záchranu bude velice zajímavý… jinak včera se mi ta tu chvilku co hrál, docela líbil ten Blahút, vypadá zajímavě…přestupové okno konci za 10 dnů chci věřit ze Šumi zajistí ještě někoho třeba na hostovacku do zálohy, protože i on snad včera musel vidět hlavne v prvním poločase, ze takhle to nebude fungovat…

  • Nike - FCS - 11.02.2024, neděle, 13:07
    (0)

    Na to, že došlo v půli února i přes hezké počasí téměř 5000 lidí a to jsme hráli ne uplně proti atraktivnímu celku, tak se nám hráči svým výkonem absolutně neukázali, dokonce to vypadalo jakoby se sešli po zimní přestávce poprvé, protože si nedokázali nahrát na 5 metrů :-D Tak snad se porazí Zlín, nic jiného se od nich jako omluvu nemůžeme očekávat, protože poté doma Sparta...

  • Skein - 11.02.2024, neděle, 12:37
    (0)

    to bambuláku, pořád tu něco pobizíš, stále dokola. Jako kolovrátek.

  • bambulak - 11.02.2024, neděle, 12:32
    (1)

    vy si koledujete někteří :)) křivé slovo na vedení to snad ne

  • karagavrylydys - 11.02.2024, neděle, 12:07
    (0)

    BM: Vedení nemá očividně o poháry zájem.

  • a jé - 11.02.2024, neděle, 11:39
    (0)

    BM bohužel vedení tohle nezvlada a co se týká poháru loni ja si osobně myslím, že do poháru vedení nechtělo

  • Šovkovskij - 11.02.2024, neděle, 11:37
    (0)

    Včera to tedy byla studená sprcha a pokažené Milanovy oslavy. Kdyby ta kopyta udržela aspoň tu remízu, když už se jim podařilo vyrovnat v poslední minutě, i ten bod by v boji o poháry znamenal aspoň něco. Jak tu zaznívá, utopit zase Havlíka by byla obrovská škoda, všichni víme, jak se mu dařilo na nové pozici. A i pro něj to bylo jistě zábavnější a mám obavy, že i tohle může hrát roli v tom, zda zde zůstane, nebo ne, když vedení k posílení poněkud liknavé. Baník utrpěl debakl v Budějkách, Sigma prohrála, pořád máme na páté místo poměrně luxusní náskok, ale i tak včerejška je škoda a aspoň toho bodu taky.

  • Bayern Munchen - 11.02.2024, neděle, 11:30
    (0)

    A jen doufám, ze nás tohle nebude stát poháry, ze snad budou i naši konkurenti hodně ztrácet… protože by nás poháry staly už dva roky hlavně chybou vedení, rok před tím nás to stalo s Bohemkou jen proto ze se volali po útočníkovi, který nepřišel a na to jsme dojeli, mít ho tak je hrajeme loni místo Bohemky a letos zase náhrada za Valentu, muže být něco podobného… a nemluvím o tom, ze budeme brzdit Kudelu v B týmu místo toho aby hrál druhou ligu, protože co kdyby se nekdo v záloze zranil tak tam moc náhrad není…

  • Bayern Munchen - 11.02.2024, neděle, 11:24
    (-2)

    Daníčka do zálohy prosím ne, v obraně ať zůstane, i když včera špatné i tam, ta skoro penalta Pardubic byla jeho chyba, vedení už asi nikoho neprivede a dopadne to tak ze se Havlík stáhne tak jak včera druhy poločas, protože nikdo jiný jeho pozici hrát neumí, Valenta měl tu výhodu ze má výbornou fyzičku a umí hrát i směrem dopředu a i dozadu, Daníček to hrát nemůže, protože ten hráč musí rozvíjet hru od obránců a to za Daníčka stejně dělal vždy Havlík, který tam běhal když už tak hráli spolu, proste tímto ze tuhle pozici bude hrát Havlík ztratime jeho schopnosti vepředu a s naši produktivitou to bude zase bída, taková kvalita vepředu není, takže zase ideálně neinkasovat první a hrát na nula nula a doufám ze se třeba jednou provádíme a pak to už dohrajeme…

  • Ondra - 11.02.2024, neděle, 11:13
    (0)

    V závěru podzimu to obraně šlapalo, proto z toho Hofi vypadl. Včera nefungovalo vůbec nic. Zlatohlávek vletí do centru jak zběsilý, proč do toho takto nejdou i naši útočníci?

  • karagavrylydys - 11.02.2024, neděle, 11:11
    (0)

    Proč je vlastně úplně odstavený Hofmann?

  • a jé - 11.02.2024, neděle, 11:07
    (0)

    Mouses tak to su v klidu

  • Mouses - 11.02.2024, neděle, 11:00
    (0)

    Přestupový trh je stále otevřený, ale to by si vedení muselo vytáhnout hlavu z prdele.

  • fandajakhrom - 11.02.2024, neděle, 10:36
    (0)

    Moc variant na tento post asi nemame.. pokud tam nechceme opet utopit Havlika

  • fandajakhrom - 11.02.2024, neděle, 10:35
    (0)

    Proto jsem rikal, ze mel hrat na jeho postu Danicek a v obrane radsi Hofman... Danicek by proste na tomto postu zahral smerem do defenzivy lip. A mozna i smerem do ofenzivy.. Kim byl na tomto postu na houno... anebo je potřeba predelat Kohuta....

  • drzý vandrák - 11.02.2024, neděle, 01:04
    (0)

    Jestli existuje nejhorší pozice pro Kima, tak je to po Valentovi, tam ho může postavit jen diletant.Tam to stálo za hovno od první minuty...

  • barnabas.666 - 10.02.2024, sobota, 23:13
    (0)

    celtic: Kim samozřejmě zklamal taky. Je jedním z těch hráčů, o kterých mluvil Svědík u prvního gólu. Stál uprostřed hřiště a čuměl jak péro z gauče na sedm útočících hráčů Pardubic. Já být trenér, tak mě z něj klepne. Už je tu kolik, dva roky? A furt není ochoten bránit.

  • celtic - 10.02.2024, sobota, 22:46
    (0)

    Bayern....bohužel k naší smůle, Šádek je nejlepší manažer v lize,,,on dobře věděl,že jak nám vezne Valentu,tak se ta souhra z posledních podzimních kol može pos,,,rat,,,zbavil se neperspektivního Staňka (který promarodí zbytek sezony) a získal červa a hlavně Valentu a eště prachy k tomu,,,,Plzen na tom královsky vydělala,Slávie dost prodělala,ale vzhledem k tomu jaký mají mančaft a jakého majitele,tak je to nebolí,nejvíc jsme na tom tratili my,bohužel,nás to nejvíc bolí qa bolet bude,,,,za mě ale Kim,nezklamal patřil spolu s Blahutem nejlepší naši hráči....

  • a jé - 10.02.2024, sobota, 22:42
    (0)

    Ja bych to nehazel na jednho hráče, každý tam ma svůj podíl, Sveda to řekl docela presne. A co se týká Valenty stejne chtěl jít do plísně tak ať je tam a po 35 kole se bude plisen dívat Slovácku na záda

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 22:35
    (0)

    To: celtic

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 22:33
    (0)

    To musí vědět trenér proč upřednostnil hráče, za kterého požadoval náhradu...

  • josmen - 10.02.2024, sobota, 22:32
    (0)

    Fano, ty bolsevicka svine, uz sem nepis. Jsi spina. V pripade nejakeho konfliktu, si pro tebe cechacci prijdou.

  • celtic - 10.02.2024, sobota, 22:23
    (1)

    nám se prostě na Pardubice nedaří....loni jsme tak taky trapně prohráli ...a to nás stálo Evropu,,,nevím,proč na ně neumíme zahrát,,,,dnes nejhorší Reinberk,ztratil každý míč,,,škoda ,že místo něj nehral Blahut,,,ten se mě dnes líbil nejvíc,,,,

  • RNA - 10.02.2024, sobota, 21:51
    (0)

    Dunajska streda vyradila do becka Kacera s Cermakem. Oba nadstandartni hraci na pozici defenzivniho zaloznika. Ale to by nasi majitele museli chtet.

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 20:34
    (1)

    To nemění nic na tom, že má BM absolutní pravdu.Možná rozumíš něčemu jinému,ale fotbal to není....a můžeš kritizovat.Pojď na to.

  • Bayern Munchen - 10.02.2024, sobota, 20:31
    (-1)

    Leroy: já nepíší žádné černé scénáře… záloha odchodem Valenty je rozbitá za mě, protože jeho pozici zahraje max Havlík, nikdo jiný a tím ztrácis ti či nás udivilo posledních 7 zápasu na podzim…

  • Leroy Brown - 10.02.2024, sobota, 20:26
    (-1)

    Bayern a jeho tradiční malování čerta na zeď a líčení všeho dění okolo FCS naprosto v nejčernějších barvách. :-) Jasně, dneska to nebylo ok, ale toto dělání nějakých závěrů a kecy o “rozbití” po prvním nepovedeném zápase, to je naprosto k smíchu, ostatně jako 99 % Bayernových komentářů…

  • Ondra - 10.02.2024, sobota, 20:24
    (0)

    Zrekapitulujte si domácí zápasy v této sezóně. Není možné, abychom doma ztratili tolik bodů!

  • Bayern Munchen - 10.02.2024, sobota, 20:11
    (0)

    Za mě je tohle pruser a tohle není chyba Svědíka, který na tohle upozorňoval… to co fungovalo na podzim se rozbilo…

  • Bayern Munchen - 10.02.2024, sobota, 20:07
    (2)

    Osobně se mi potvrdilo hned v prvním poločase ze nahradit Valentu nebude jen tak, já tohle beru nejvíce jako chybu vedení, Kim nemůže hrát opravdu na postu Valenty, naše záloha byla první poločas hrůza, chaos bych napsal… druhy poločas se vrátil na pozici Havlík a bylo to lepší a Kim byl zase podhrot, ale potom je tady problém, kdo bude dávat branky, když bude hrát Havlík níž, úplně jsme se dnes vrátili do zápasu s Hradcem a Libercem, když jsme doma hráli… opravdu tohle vedení rozbije…

  • a jé - 10.02.2024, sobota, 19:49
    (0)

    Navic to vypadá, že i ta plisen ztrati no velká škoda

  • Valheru - 10.02.2024, sobota, 19:38
    (0)

    Zato fana klasika. Sračkomety jedou na plné obrátky.

  • Taano17 - 10.02.2024, sobota, 19:03
    (0)

    Fana: tak každý den není posvícení, holt mu to dneska tolik nešlo, se prostě stane.

  • Taano17 - 10.02.2024, sobota, 19:00
    (0)

    Valheru: souhlasím, já doufám že Vlastíka v záloze už neuvidíme, na stoperu mi přijde mnohem platnější, na konci podzimu když se nám dařilo tak on byl taky jeden z těch nejlepších. A Standu už snad ne..jako náhradník dobré, ale vedle Káci bych radši viděl někoho perspektivnějšího jako Holásek nebo Srubek, kteří možou vedle něj růst, když už ne Vlastu.

  • fana - 10.02.2024, sobota, 18:58
    (0)

    Havlík tragédija. To byl zámer aby opadl zájem i něho? jestli jo, tak to je nje na jedničku

  • Valheru - 10.02.2024, sobota, 18:43
    (1)

    fanda: já bych to tahle už nechtěl. Raději naučit někoho jako je Kim, který je kreativní, bránit (a dneska byl minimálně první půlku výborný i dozadu) než tam dávat Dáňu, který má jiné přednosti, ale na šestce dokáže výborně bořit a bojovat, ale kreativitu, podržení míče a zakládání útočných akcí u něj čekat už nejde.

  • fandajakhrom - 10.02.2024, sobota, 18:36
    (0)

    Uplne nechapu, proc nehraje vzadu Hofman a Danicek defenzivu v zaloze... podle mne by to bylo lepsi.... Havlas vlastne nechapu, na jakem postu hral... jinak no stress - bude lip 😏

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 18:19
    (0)

    ....počkej.Jako hra super?

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 18:18
    (-1)

    Šancí bylo málo a proto jsme to projeli...

  • Slinťa - 10.02.2024, sobota, 18:17
    (0)

    Kurva chlapi! Hra super. Zápas klasický blbec, to je karma. V Plzni jsme mohli dostat pětku a vyhráli sme 4:1. Pardubky šly dopředu neohroženě a dostaly odměnu. Věřím, že to štěstí se vrátí třeba hned se Spartou. Kluci makali, zápas nabitý emocemi..jak by řekl František Cipro: fotbal nemá logiku.

  • Palo - 10.02.2024, sobota, 18:02
    (2)

    Prostě jsme si to ve finále projeli sami. Šancí bylo dost...

  • Palo - 10.02.2024, sobota, 18:01
    (0)

    Fano běž někam. Takové kecy... První zápasy jsou ošemetné, naši k tomu přistoupili tak, jak přistoupili

  • Hynda - 10.02.2024, sobota, 17:57
    (0)

    Kecipep přesně tak kua pojďme

  • kecipep - 10.02.2024, sobota, 17:54
    (0)

    Hynda: amen. Budejky vyhra, takze pojdme ten Zlin pridusit u dna

  • kecipep - 10.02.2024, sobota, 17:54
    (0)

    Fana je chudacek dlouhodobe, tez hodny ignorace. Jeho prispevky jen odrazi jeho nekaly charakter a smutny zivot

  • Hynda - 10.02.2024, sobota, 17:53
    (1)

    Ty vole to jsou tady zase sracky ty komentáře hnus prostě jsme prohráli jede se dál derby dáme a bude odpuštěno

  • tvojemama - 10.02.2024, sobota, 17:53
    (0)

    Zimní pauza je dlouhá a první zápasy jsou ošidné. Baník a Olomouc taky prohráli takže aspoň něco pozitivního. Los máme dobrý. Další zápasy budou lepší

  • a jé - 10.02.2024, sobota, 17:50
    (0)

    Fana to prehanis hraci si to poslali sami bohuzel ted do Zlína pak Sparta no jak se to zdálo na jaro dobre rozlosovane tak to ted zas tak nevidím, ale je začátek

  • volič - 10.02.2024, sobota, 17:50
    (0)

    fana....vem to zpět a omluv se panu Svědíkovi

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 17:45
    (0)

    Neblázněte.Prostě jsme zahráli hovno.To je celé.

  • fana - 10.02.2024, sobota, 17:35
    (-3)

    Penízky nesmrdijá a Svědík nebude potápět rodné město

  • barnabas.666 - 10.02.2024, sobota, 17:12
    (1)

    Otřesný výkon v zakončení.

  • a jé - 10.02.2024, sobota, 17:09
    (0)

    Prvních 20 min rozhodlo, nasi nastoupili jako by to měli v kapse no nic se neděje jen škoda, příznivých výsledků mohly jsme uškodit 5 o další 3 body

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 17:07
    (0)

    tomisek:😁

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 17:06
    (0)

    volič:to v každém případě.Navíc rozhodčí nám byl dnes více než nakloněn.

  • tomisek - 10.02.2024, sobota, 17:05
    (0)

    Vandarku a ty jsi nejslabsi hrac tady

  • volič - 10.02.2024, sobota, 17:03
    (-1)

    to karagavjfdgst.....si děláš prdel ,že? Slovácko si to dnes prohrálo samo.

  • xxpaloxx - 10.02.2024, sobota, 17:01
    (0)

    Možná by bylo lepší, kdyby hráči místo dvou soustředění v Turecku měli jeden delší kemp v Kunovském lese.

  • karagavrylydys - 10.02.2024, sobota, 16:57
    (-1)

    Pardubice už zase potřebovaly body?

  • drzý vandrák - 10.02.2024, sobota, 16:53
    (0)

    Nejslabší hráč na hřišti Havlík.

  • kecipep - 10.02.2024, sobota, 16:53
    (0)

    pravdu den blbec. Občas umíme být jak žáčci. Ještě že ostatní zápasy dopadly pro nás dobře

  • a jé - 10.02.2024, sobota, 16:40
    (0)

    Dnes to vypadá na den blbec😒

  • Bonito33 - 10.02.2024, sobota, 11:21
    (0)

    Jak se tehda řešila Kadlecova návštěva diskotéky v Kolnu... Vybavíte si i na nějakou nefotbalovou, pikantní historku z doby v Leverkusenu? Těch bylo hodně, ale nejsou publikovatelné do novin. (smích) Ale myslím, že jedna se probrala i v médiích, tak tu mohu připomenout. Byl jsem se spoluhráči a přítelkyní v baru v Kolíně slavit výhru. Vyšel jsem ve dvě ráno, moje hloupost. Kdybych vyrazil později, nestalo by se to. (smích) Napadli mě, dostal jsem do zátylku, pak jsem se otočil a dostal druhou do nosu. Jel jsem do nemocnice a zjistil, že nos mi tím úderem zlomili. Musel jsem hrát s maskou i na trénincích a odložil ji až těsně před mistrovstvím Evropy. To byla taková kaňka, počítal bych, že to se stane spíš v Turecku, ale tam to bylo úplně v pohodě.

  • kecipep - 09.02.2024, pátek, 22:50
    (0)

    Útočník Patrik Brandner (30) by mohl posílit druholigového Táborsko. „Případný přestup je ale zatím pouze ve fázi prvních vyjednávání,“ informuje Budějcká Drbna. Zkušený fotbalista ukončuje své angažmá ve Slovácku, kam přestoupil v létě 2022 z Dynama České Budějovice. Na podzim si připsal jeden ligový start, a to ještě navíc pětiminutový.

  • Mouses - 09.02.2024, pátek, 19:43
    (0)

    Bonito: ale VAR mají myslím jen v TV utkání

  • Bonito33 - 09.02.2024, pátek, 19:01
    (0)

    Neskutečné, že slovenská liga má kalibrovanou čáru dříve jak v ČR. To celkem hledím (nevím od kdy ji mají, náhodně se dnes dívám na zápas jejich ligy).

  • Mouses - 09.02.2024, pátek, 10:29
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary/443121/miliony-od-uefa-pro-ceske-kluby-ale-sparta-dostane-slavia-ne-proc.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=dynlink&utm_campaign=miliony-od-uefa-pro-ceske-kluby-ale-sparta-dostane-slavia-ne-proc

  • Skein - 09.02.2024, pátek, 09:41
    (0)

    https://www.idobryden.cz/sport/slovacko-startuje-v-sobotu-s-pardubicemi-59622.html

pristi
 Další články:
11.02.2024, neděle, 09:30 - Od trenéra to možná dostanu trošku sežrat, tuší Petržela. Show pokazil Hlavatý
11.02.2024, neděle, 09:20 - Glosa Libora Kopla: Zbytečná kaňka. Po slávě přišly rozpaky a porážka
11.02.2024, neděle, 09:00 - Slovácko při jarní premiéře podlehlo Pardubicím, rozhodlo divoké nastavení
09.02.2024, pátek, 09:00 - Jaro odstartuje už v sobotu Král Milan I.
08.02.2024, čtvrtek, 09:26 - Svědík chce zase vyždímat z kádru maximum. Poháry nejsou cílem, ale přáním
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace