*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Pelta získal mladého reprezentanta, Trávník jde do Jablonce

23.06.2015, úterý, 09:36
trava_velky.jpg

Na EURO ještě svítí za jeho jménem 1. FC Slovácko. Od nové sezony však bude Michal Trávník oblékat dres Jablonce! Je to tutovka. „Jsme domluvení,“ potvrdil Sportu podnikatel Josef Zemek, majitel moravského klubu. Záložník se po turnaji postěhuje na sever Čech, stejně jako pravý bek Vjačeslav Karavajev. Ten působil v Dukle a přijde na hostování z CSKA Moskva.

Svou nejbližší budoucnost už Michal Trávník řešit nemusí. Zahraniční zájemci utřou nos, kreativní záložník se „prodal“ ještě před startem EURO do třetího celku Synot ligy. „Řešili jsme to někdy před týdnem,“ informoval slovácký boss Zdeněk Zemek.

Jablonec pokračuje v posilování, po útočnících Tomáši Wágnerovi se Stanislavem Teclem získal jednoho z nejtalentovanějších středopolařů na tuzemské scéně. Cena? Prý kolem deseti milionů korun.

Před začátkem šampionátu Trávník prohlásil: „Určitě nechci odehrát celou kariéru ve Slovácku.“ To už tušil, že krok kupředu udělá hned za pár dní. Sešlo se mu víc nabídek, z Česka i z ciziny. „Jablonec byl nejrychlejší,“ vysvětlil majitel klubu Zemek. Na výsledek šampionátu a záložníkovy výkony nechtěl za každou cenu čekat. „Je to na zvážení. Mohl by se ukázat, ale taky nemusel,“ podotkl byznysmen, který obecně nebrání hráčům ve štěstí.

Trávníkův potenciál je vysoký, ve větším klubu ho nejspíš rychleji rozvine. Na podzim dostane šanci zahrát si evropské poháry, možná bude s týmem útočit na titul. „Jablonec je pro něj dobrá adresa,“ nepochyboval Zemek, jenž kouči Svatopluku Habancovi předem sdělil, že by nadaný špílmachr mohl v létě odejít. „On ví, že si musí poradit z vlastních zdrojů. Nejsme na tom zas tak špatně. Máme Diviše, Hlúpika, Kerbra, Kaloudu. Hvězdy umí trénovat každý. Já tvrdím, že dobrý kouč se pozná podle toho, jak tým připraví,“ vzkázal Habancovi.

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 27.06.2015, sobota, 18:53
    (0)

    Hastík je něco podobného, jako Horník. Dobrý manažer, který má čich na kvalitní hráče, rozumí fotbalu, prostě na to má cit. Když se spekulovalo, že by šel Horník do Slavie, proč by se nemohl vrátit Hastík? I přesto, když jsem s ním četl před nějakou dobou nějaký rozhovor, tak byl docela zahořklý. Taky je pravda, že na svazu by si nás podávali ještě víc, než teď. Ale nutno říct, že i kdyby na té židli ve vedení seděl šimpanz, bylo by to lepší než Bc. Krejčí.

  • KotelGuláše - 27.06.2015, sobota, 13:09
    (0)

    No schopnej evidentne byl,to zase jo.

  • h_stanik - 27.06.2015, sobota, 13:02
    (0)

    Začíná být nejvyšší čas na návrat Hastíka. Protože pokud pominu "korupčíka", kterého stejně musel dělat, tak lepšího sportovního ředitele jsme tu neměli. Prosím neříkejte, že Baránek byl lepší :-D. Hastík uměl uplést i z hov.a bič... :-D

  • kecipep - 27.06.2015, sobota, 11:34
    (0)

    Ofiko stránky asi netřeba komentovat, ale třeba TV Slovácko šlo poslední sezonu hodne nahoru (kromě "nových" titulků z této přípravy, to je tragédie :D ). A pochvalu si určitě zaslouži oficiální FB profil klubu viz například sestavy a průběžné skore ze včerejšího přáteláku.

  • dominikha - 27.06.2015, sobota, 10:24
    (0)

    Ještě, že tu máme Slovácký deník, jinak by jsme se od vedení pomalu ani nedozvěděli jak jsme hráli.....

  • Šovkovskij - 27.06.2015, sobota, 09:26
    (0)

    Řekl bych, že vzlykat nad losem je poněkud chabé a podezírat svaz je trošku mimo. Letos to prostě tak vyšlo. Podívejte se, jaký los jsme měli minulý rok. To si nikdo nestěžoval:-)

  • gangster24 - 26.06.2015, pátek, 18:50
    (0)

    kdyby někdo neviděl, https://vid.me/e/lDp5 :D

  • Uhel - 26.06.2015, pátek, 18:36
    (0)

    myslím si, že nějaké prostředky ted po prodeji Trávníka na posilu budou a aj někdo přijde...

  • spiky - 26.06.2015, pátek, 17:50
    (0)

    Mě se spíš nabízí otázka, jak dlouho to tu ještě takto na "půl plynu" bude fungovat .. Tím myslím nulové posílení před sezónou a nějaké rychlé látání po nevydařených prvních kolech .. Je tragické, když už i ta vždy zoufalá Příbram se začíná tvářit jako klub na profesionální úrovni -_- O Slováckém skautingu netřeba mluvit, protože jeho úspěšnost je nula .. Už si dlouho nepamatuji, že by tu někdo uspěl na testech, ono taky co očekávat od druholigových hráčích ze Slovenska, Polska a bůhví kde ještě ..

  • KotelGuláše - 26.06.2015, pátek, 17:29
    (0)

    No i skrz toho prasopeltu tu bude vybavení Nike jsem kdesi zaslechl. Možná jen kec.

  • kecipep - 26.06.2015, pátek, 16:27
    (0)

    19y hroťák z Hamburgeru B (4. neměcká liga). Testovala ho minulý týden Žilina, z testovaných vydržel nejdéle, ale stejně se pak vrátil do Německa.

  • FcS - 26.06.2015, pátek, 16:21
    (0)

    Kwon ? žeby nějaká utajená posila ? Nevíte o tom někdo něco víc?

  • kecipep - 26.06.2015, pátek, 16:16
    (0)

    A hlavně návrat odchovance Simerského - šestý stoper :-)

  • ostuda slovácka - 26.06.2015, pátek, 16:11
    (0)

    Přípravné utkání s 1.SK Znojmo právě začalo. Sestava 1.FC Slovácko: Heča - Reinberk, Jacko, Simerský, Kuncl - Civič, Sadílek, Šumulikoski, Valenta, Diviš - Kwon Kwon? :D

  • ostuda slovácka - 26.06.2015, pátek, 16:06
    (0)

    Ale obchodování s Jabkama a Peltou je pro nás dobré, budeme s prasetem za dobře, navíc nám může dát i zapas áčkové repre

  • h_stanik - 26.06.2015, pátek, 13:58
    (0)

    Pánové čemu se pořád divíte. Ve kterém klubu má Synot kromě Slovácka nějaké aktivity no? Tušíte správně Jablonec :-)

  • Artigas - 26.06.2015, pátek, 13:09
    (0)

    Prý Jablonec je dobrá adresa... klub Peltoprasete, tam se opravdu rozvine... Doufám, že nedopadne jak Ondřejka nebo Kúdela v bolehlavi... Určitě ho koupili za pár kaček.

  • Maja - 26.06.2015, pátek, 10:40
    (0)

    eLucky: Petržela by byl určitě zajímavý, jen proto, že je gólovější než Jarda Diviš. Ale podle mě sem na 99% nepujde. My tam máme vlastní+mladší hráče (kvalitou mírně horší), posílit potřebeujeme jinde a jak vidno peníze navíc prostě nejsou :D

  • andretti - 26.06.2015, pátek, 08:39
    (0)

    A nebo taky už ho mají v kapse a jsou po bujarych oslavách. Viz loni Bohemians - Plzeň

  • KEIKIN - 26.06.2015, pátek, 08:28
    (0)

    Babu: Každý fotbalová svaz (možná s vyjímkou anglie) se snaží o to, aby nekomplikoval postupy klubů do pohárů a tak se přizpůsobí los i termíny utkání. Většinou je pravidlem, že spolu nehrají na začátku podzimu týmy, které bojují o účasti v poháru. Tím nechci říkat, že je to špatně nebo dobře, jen to, že místo slova "rozlosování" bych spíše použil rozpis zápasů. Já si myslím, že na pořadí zápasů taky tak trochu záleží. Je rozdíl hrát např. s ještě nerozehranou Plzní, Spartou, Jabloncem na začátku sezony (ještě když honí více zajíců) a hrát s nima na konci sezony, kdy jim jde o titul.

  • eLucky - 26.06.2015, pátek, 08:28
    (0)

    to Ykarus: Několikrát říkával, že se do Slovácka chce "na důchod" vrátit. Nevim jestli to říkal do novin, ale mezi čtyřma očima to říkal vždy, když se ukázal na Slovácku. Otázka je, jestli hráče jeho momentálních kvalit potřebujeme. Rozhodně má větší zkušenosti a předpoklady než Jara Diviš třeba, ale dokázal by to eště na hřišti zužitkovat?

  • tvojemama - 26.06.2015, pátek, 02:34
    (0)

    Ykarus- Tak zalezi jake bude mit nabidky, tak ted porad jeste bojuje o misto v Plzni, myslim si, ze by do Olomouce/Slovacka sel v pohode

  • Ykarus - 26.06.2015, pátek, 01:47
    (0)

    Petržela at' jde do prdele, ten by k nám nikdy nešel.

  • kecipep - 25.06.2015, čtvrtek, 22:34
    (0)

    Tak hrál.. jak kdybych to nenapsal ;-)

  • kecipep - 25.06.2015, čtvrtek, 22:32
    (0)

    Petržela už nehrál dnes ani v přáteláku.. jsem opravdu zvědav, zda my či Olnmík

  • Babu - 25.06.2015, čtvrtek, 21:48
    (0)

    Hory: kdo chodí na béčko, tak o něm věděl, že nebyl lepší než naši hráči, tak nemělo cenu si ho tu nechávat..

  • kecipep - 25.06.2015, čtvrtek, 21:05
    (0)

    Vrátil se zpět

  • Hory - 25.06.2015, čtvrtek, 21:03
    (0)

    A jak to dopadlo s tím Afričanem co se tu s velkou slávou ukázal, aby o něm pak v podstatě nikdo ani nevěděl?

  • vajdik - 25.06.2015, čtvrtek, 20:07
    (0)

    Maja - Habanec mohl vedet uz v dubnu ze ve Slovacku nejsou penize na posili..neni tady týden proto nechapu proc radeji nedrzel hubu... V dubnu dela velka gesta jak vsechno prekope..pritom konpce musi byt dlouhodoba a musel uz vedet zda na tu obměnu budou prostředky a svoleni majitele...

  • Babu - 25.06.2015, čtvrtek, 18:28
    (0)

    keikin, michal: tak jsem si ten algoritmus frončekových tabulek našla, jsou to v podstatě upravené bergerovy tabulky, do kterých se dají zadat určitá specifika, jako že ten a ten tým musí hrát dvakrát venku v dubnu, protože rekonstruuje trávník a to derby dáme někde doprostřed atd. Potom je teda ale na místě otázka, jak moc se tam těchto specifik zadává. Určitě jsou tu preference týmů začínat doma, to derby, ale je otázka, jestli si fakt ty kluby mohou říct, jak ty říkáš (plzeň), že na začátek chtějí tyto a tyto soupeře.. to si myslím, že by ani fačr nedovolil, ale těžko říct, je to neveřejné a možná se fakt dá nadiktovat si podmínky a zbytek na to napasovat..

  • Maja - 25.06.2015, čtvrtek, 18:27
    (0)

    vajdik: ty děláš, jako by to byla Habancova chyba... myslíš si jako, že pan trenér tu posily nechce a radši bude trénovat bandu juniorů? achjo :D

  • Michal fcs - 25.06.2015, čtvrtek, 16:57
    (0)

    Taky nechápu, proč tu keikin a spol. frflou na los, hrát musíme se všemi a je snad jedno jestli doma na podzim nebo na jaro, o co Vám jde, jak by jsi si KEIKINE los představoval, zkus ho napsat. Jinak cituji "Losování se znovu uskutečnilo podle takzvaných Frončekových tabulek, které dokážou zohlednit, aby si domácími zápasy nekonkurovala mužstva z jednotlivých regionů, ale třeba také nevhodné klimatické podmínky."

  • vajdik - 25.06.2015, čtvrtek, 16:45
    (0)

    Bože proč tu řešíte LOS? V lize hraje 16 tymů, to je 15 soupeřů FCS a je úplně jedno v jakém kole se s kým střetneme!!! Je pravda že každý klub si může před losováním nahlásit priority..tak jak to udelalo Slovacko minulou sezonu kvůli trávníku..(ten se mel ale delat na konci podzimu), to že letos asi slovácko nemělo žádný požadavek je věc druhá..ale popravdě proč by ten požadavek mělo mít?! Na konci se sečtou body a je jedno zda hrajeme dvojutkání venku v srpnu nebo v květnu ne? Řešte raději posílení (v našem případě spíše to proč zase nikdo nový tu není) a že Habancovo plácání hubou někdy v dubnu / květnu bylo jen mlácení prázdné slámy..ono to zase dopadne tím klidným 10 místem.. Zlín hned na stred tabulky mit po postupu nebude, Baník je taky víte kde.., Bohemka, Jihlava, Brno, Slavia, Dukla, Příbram, Olomouc, Teplice, Liberec..to všechno jsou souperi prumerni na naší urovni a se vsemi muzeme vyhrat ale i prohrat. No a na Plzen, Spartu, Jablonec, MB nemáme..takže se zase bude hrát relativně o 5 - 13 flek bez ambici hrat něco víš

  • Sodík - 25.06.2015, čtvrtek, 16:36
    (0)

    Jsem nelivý, abych hledal přesně odkaz na zdroj, ale česká liga se losuje prostřednictvím matematického programu, do kterého lze zadat nejrůznější omezení, npař. aby se derby hrálo mezi 8-12 kolem atd. Případěn jinší věci, které uvádějí v diskuzi ostatní. Je to tak úmyslně, proto mluvit o losování... Mno, každopádně je to už nokolikátý rok a svaz je s tím maximálně spokojen.

  • egi - 25.06.2015, čtvrtek, 16:12
    (0)

    to Lucky: Keikin ma v nečem pravdu. Jenom se podivej na minulou sezonu jak si naše vedení přálo hrát 2 zápasy po sobě venku,aby se mohly dělat na stadionu opravy.A los vyšel tak jak to měli naplánované-veliká náhoda.

  • eLucky - 25.06.2015, čtvrtek, 14:07
    (0)

    to KEIKIN: Pochybuju, že při organizovanosti svazu by toto zvládli zmanagovat, každopádně si myslím, že pokud by toto zvládli, tak by byli dobří teda;):D A víceméně by mně takové pravidla pro kolo - jak napsala Babu - přišli logické a mohli by tu byt;)

  • KEIKIN - 25.06.2015, čtvrtek, 13:39
    (0)

    Tak třeba Plzeň. Při vědomí bojů o LM: Narazí v prvním kole na Slavii, která bude ještě nerozehraná s novým trenérem. Pak jedou na Duklu, což taky není nějak extra těžký soupeř. Následuje domácí zápas s nama, což taky nebude problém.PAk jedou do Teplic, doma s Olmikem. Pak do Příbrami a na Bohémku. Pak doma S Libercem a máme konec září, což už je doba, kdy už bude mít kvalifikace do pohárových soutěží za sebou.

  • Babu - 25.06.2015, čtvrtek, 13:33
    (0)

    Keikin: až tak to myslím není. Pokud vím,tak si možeš zvolit, zda chceš začít doma nebo venku anebo to necháš losu, a to je vše. Kdyby to bylo, jak ty říkáš, tak by se určitě nestávalo, že v jednom kole hrála doma myslím Slavia, Sparta i možná Plzeň, teď nevím (to se trochu protočí dle toho, kdy kdo hraje dvakrát doma/venku), ale vymyslelo by se to líp. Pak byla v jednom kole návstěvnost vysoká a v dalším proklatě nízká..

  • KEIKIN - 25.06.2015, čtvrtek, 12:22
    (0)

    Andretti. Já nefňukám, jen nazývejme věci pravými jmény. Není to o losu, nýbrž o požadavcích jednotlivých klubů a o geografické poloze klubů. Nastaví se spousta podmínek (nemůžou hrát dva moravské týmy v jeden čas v Praze, derby a zápas Plzeň Sparta nesmí být v prvním kole, někdo nechce mít Baník, zrovna když je ve městě nějaká akce apod....A platí podle mně, že čím silnější klub je v zákulisí, tím lepší rozlosování má.

  • andretti - 25.06.2015, čtvrtek, 07:24
    (0)

    to KEIKIN: to už tady budeme stěžovat na rozlosování? Podle tebe budeme hrát doma 10 zápasů a venku 20 nebo co? Ještě bychom tu mohli fňukat nad politikou.... Kurňa, kdy tu bylo něco pozitivního?

  • eLucky - 25.06.2015, čtvrtek, 07:23
    (0)

    to Sodík: Pokud věříš přestupní částce, zveřejněné v deníku Sport, jehož důvěryhodnost je asi tak vysoká jako u hajzlpapíru, tak potom je jakákoli diskuze zbytečná, protože se bavíme o nepodložených a neověřených informacích. Ve sportu jsou schopní zkomolit aj jméno majitele, to už o kvalitě jejich žurnalistů snad dostatečně vypovídá.

  • Sodík - 24.06.2015, středa, 16:19
    (0)

    Co jsem si to počítal, tak odhadované peníze na iSport za jeho přestup dělají cca 15% rozpočtu klubu. Jestli je to významné nebo nevýznamná částka, to ať si každý posoudí sám. Profit z následujících bonusů je věštění z křištálové koule, protože i když chápu touhu hráče hrát poháry, v Jablonci hrají v záloze - Pospíšil, Greguš, Hubšman, a já si teda rozhodně nejsu jistý, že bude mít místo v sestavě jisté.

  • Ykarus - 24.06.2015, středa, 15:29
    (0)

    Uplně si nejsu jistý, že Trávův přestup bude krok v před,kdo ví jestli v té konkurenci zahraje, tady by hrál rok v základu a určitě by neztratil. Ale neztratil ani majitel, který něco inkasoval.Zajímavé je, že je to podle něho částka, která není tolik významná,tak tady mohl raději zůstat a majitel se mohl radovat z úspěchu týmu a né z úspěchu dobrého prodeje. Tráva určitě chce jít do "lepšího klubu" to chce každý a přeju mu at' to dotáhne co nejdál.A my budem doufat, že nám vyrostou další takový a nebo získáme nějakého šikovného bez smlouvy, tak jak to máme každý rok.

  • riedlss - 24.06.2015, středa, 15:21
    (0)

    a v listopadu výjezdy k našim nováčkům moravským :) už teď to hecujte ať si výjezdů užijeme :)

  • Pecan - 24.06.2015, středa, 15:21
    (0)

    Pokud pro nás ty peníze nejsou rozhodující, jak říká Zemek, tak jsme ho prodávat nemuseli. Mohl si u nás rok ještě dat. Pokud to chce skutečně v kariéře někam dotáhnout, tak by musel vydržet ten rok v dobré formě a ne se zkazit jak už několik našich odchovanců a my bysme za něho za rok dostali určitě víc, částku která by už významná byla. Kvůli penězům jsme ho tedy nepouštěli, kvůli Jablonci taky ne, když je to konkurent a on sám jestli si pomůže přestupem do Jablonce? Já o tom pochybuju, v Jablonci nikdy našim nedali poŕádně čuchnout. To angažmá by mu posloužilo jedině za pŕedpokladu, že by byl jasným členem základní sestavy, zahrál si jako ćlen základní sestavy evropské poháry atd. Takže z mého pohledu: Pro Trávníka je přínos nejistý, pro Slovácko podle Zemka nevýznamný a z profitu Jablonce bychom my jako jeho konkurent neměli mít radost, z mého pohledu špatný přestup, ale i tak mu přeju, ať se tam chytí a daří se mu, jedině tak by ten přestup měl význam, moc tomu ale nevěŕím, budou stavět na zkuśených...

  • ostuda slovácka - 24.06.2015, středa, 15:19
    (0)

    Takže cesta za titulem začne doma s Duklou :-)

  • tvojemama - 24.06.2015, středa, 14:13
    (0)

    Ten FACR je strasna sracka, totalni retardi tam, druhou ligu bude hrat jen 15klubu :D, je nenapadlo, ze existuje MSFL, to by byl fakt problem :D dalsi rok tam zas nikdo nebude chtit postoupit :D

  • juancarlos - 24.06.2015, středa, 12:40
    (0)

    ani se nebudu pročítat diskuzí, muj názor je pořád stejný jako byl před 3 lety nebo 10 lety, pakliže je nám Jablonec předhazovaný jako lepší a perspektivnější klub než jsme my, je to jednoduše špatně a mrzí mě,že se tímto přízdisráčským jedem nakazil už i Zemek. A dokud budou ve fotbale lidi jako Pelta a jejich noshledi a hulibrci typu Krejčího,tak se to nikdy nikam neposune. Víc k tomu nemám co říct. Cena mizerná.

  • KEIKIN - 24.06.2015, středa, 11:40
    (0)

    Ten rozpis je "karlovarská losovačka". To s losem nemá nic společného :-(

  • eLucky - 24.06.2015, středa, 11:37
    (0)

    http://www.synotliga.cz/rozpis-zapasu/2016.html?type=1 Nějak sem to nikde nevynašel ten odkaz, ale sprostym figlem sem se k tomu dobral:D

  • Babu - 24.06.2015, středa, 11:28
    (0)

    Keikin: jo, technicky vzato to já chápu, jen řeším jeho pohled na věc, který je neméně důležitý. Jak psal riedls, mrzí mě to, ale chápu to jako jeho posun vpřed.

  • Lukas4 - 24.06.2015, středa, 10:56
    (0)

    http://www.synotliga.cz/rozpis-zapasu.html

  • riedlss - 24.06.2015, středa, 10:48
    (0)

    Myslím, že každý, kdo to tady popisoval trochu kriticky prioritně myslí na to, že pro něj je to samozřejmě krok dopředu a je hloupost mu v tom nějak bránit. Pohled fanouška může být trochu negativní s pocitem, že odchází náš klíčový výborný mlaďoch, ale pro něj je to prostě krok dál a tak je to u všeho. Když Vám někdo nabídne lepší peníz, lepší smlouvu, taky neodmítnete jen pro to, že Vás v předešlém zaměstnání měli kolegové rádi.

  • Dany-Hull City - 24.06.2015, středa, 10:45
    (0)

    Tak začínáme doma s duklou! Se zlinem ve 13. kole v listopadu venku!

  • KEIKIN - 24.06.2015, středa, 10:43
    (0)

    Babu. Na to je více úhlu pohledů. Klub hráče vychoval, investoval do něj nějaké prostředky apod. Je jasné, že každý by rád hrál za Barcelonu nebo Real - nicméně platí, že pokud je hráč pod smlouvou, tak jedině klub rozhoduje o vyvázání.

  • Babu - 24.06.2015, středa, 10:03
    (0)

    Zajímá tu někoho z odpůrců trávova přestupu do Jablonce, že to tak možná chtěl ON SÁM? Třeba je to pro něj lepší stanice a chtěl odejít. Má mu potom Slovácko bránit? Ještě by se zastavil ve vývoji a celé by se to posralo. Já z toho, že odchází, radost nemám, ale pokud to bylo jeho přání (což nevím, ale doufám, že bylo), tak mu přeju hodně štěstí dál a díky za to, cos tu odvedl.

  • Maja - 24.06.2015, středa, 09:14
    (0)

    ondicz: je možné, že to zemek řekl někdy jindy. ale já jsem to slyšel říct jenom fouska (v přítomnosti zemka). tak nevím :D

  • eLucky - 24.06.2015, středa, 07:35
    (0)

    Osobně si myslím, že tento článek je totálně přitažený za vlasy a dost možná to není tak, jak to Zemek řekl, protože já sem slyšel úplně jiné informace než takové, že za získané peníze nikdo nepříjde a Svaťa má pracovat s tím co má. Jenom diletant by mu toto mohl říct v obraně a útoku, tam prostě v dorostu, rezervě ani juniorce nemáme momentálně hráče, který by mohl jít do ligy. Myslím, že Zemek buďto záměrně mlží, nebo to bylo překrouceno. No uvidíme... řekl slepý;):D

  • achjohosku - 23.06.2015, úterý, 22:06
    (0)

    A co jiného jste čekali ? Přivede se někdo na hostování a tečka, jako vždy.

  • spiky - 23.06.2015, úterý, 22:03
    (0)

    Je to smutné, ale dalo se to čekat .. Pro Slovácko dobrý obchod o tom žádná .. Ale je smutné, že na posílení asi nepůjde vůbec nic .. Habanec před koncem ligy vykládal, jak to chce změnit a dát týmu nový impuls výměnou 3-4 hráčů, ale z toho asi jako vždy nic nebude .. Klub sice neutratí, ale pro fanouška žádné terno a nuda ..

  • a jé - 23.06.2015, úterý, 21:48
    (0)

    pánové mám pocit , že tady někdo říkal na konci sezony , že pokud se vyplní to co slyšel budeme čumět ! Chtěl bych vědět kdy začnu čumět?

  • ondicz - 23.06.2015, úterý, 21:06
    (0)

    to mně chceš říct, že jakýsi Fousek řekne "slovácko mluví o reprezentaci, ale my víme, že tajně sní i o evropských pohárech..." a v novinách napíšou "...Případně bychom si v tomto prostředí rádi zahráli i evropské poháry," řekl majitel 1. FC Slovácko Zdeněk Zemek." :-D jako opravdu se ptám, je mně celkem jedno jaké má Zemek plány

  • Maja - 23.06.2015, úterý, 20:11
    (0)

    ondicz: jsi už několikátý, kdo to tu cituje, ale podle mě je to překroucené. byl jsem u toho a říkal to fousek z OV ME a řekl něco jako "slovácko mluví o reprezentaci, ale my víme, že tajně sní i o evropských pohárech..." FcS: liga se losuje zítra

  • FCSFRED - 23.06.2015, úterý, 20:10
    (0)

    FcS: zitra

  • ondicz - 23.06.2015, úterý, 19:25
    (0)

    "Naším cílem bylo vylepšit podmínky, které využijeme pro ligové zápasy a v budoucnu možná i pro reprezentační akce. Případně bychom si v tomto prostředí rádi zahráli i evropské poháry," řekl majitel 1. FC Slovácko Zdeněk Zemek. a pak že prý nechceme hrát poháry:)

  • ostuda slovácka - 23.06.2015, úterý, 19:11
    (0)

    Chce to kvalitního investora a kvalitního a schopného GM

  • panpetr - 23.06.2015, úterý, 19:07
    (0)

    Buďme rádi, že jsme dostali aspoň něco. Z akademie nám mizí jeden kvalitní hráč za druhým do konkurenčních klubů a zadarmo. Raději se o tom mlčí, aby nebyl průser. A jak jsem četl, tak někteří raději končí s kariérou, než aby byli ve Slovácku.

  • FcS - 23.06.2015, úterý, 19:05
    (0)

    Je to mimo téma, ale zajímalo by mě, kdy se losuje na novů sezonu ?

  • Dany-Hull City - 23.06.2015, úterý, 18:53
    (0)

    karagavrylydys: Nebo rovnou pelta.

  • karagavrylydys - 23.06.2015, úterý, 18:51
    (0)

    Třeba z Jablonce přijdou za Trávníka Novák, Fantiš a Doležal ... 8-)

  • tvojemama - 23.06.2015, úterý, 17:41
    (0)

    Dany-Hull City-Kdyby jsme se snazili nekoho privest, treba toho Petrzelu, nekoho solidniho do obrany, pak kdyby se aspon neco dalo do marketingu, aspon neco udelat, aby se ti fanousci nalakali na stadion, pak jeste ty nevyrovnane vykony- kdyby aspon udelali nejake prohlaseni, ze budou makat, aby se zapasy jako doma s Brnem nikdy neopakovaly, takhle by to ti lidi brali jinak, JENZE NIKDO SOLIDNI NEDOJDE, PRO FANOUSKY SE TAKY PICU UDELA, TO JE PAK KAZDY OTRAVENY, PROTO KLESA NAVSTEVNOST, HLAVNE, KDYZ JE TAK LEHKE SI NAJIT NECO JINEHO

  • Dany-Hull City - 23.06.2015, úterý, 17:28
    (0)

    tvojemama: prijde ti Jacko to ti a nam musi stacit, a mysli si jak budem ohromeni, my jsme totiz uplne mimo mi prijde uz nekolik let. Jen vymluvy ale nic poradneho se tu neudela. Kdyz vidim zemka tak se ani nedivim, ono asi neni ani jak neco UDELAT! Travnik bylo jasne ze odejde po jeho vykonech na jare. Nedivil bych se kdyby za rok odesel i heca kdyz bude pokracovat v jeho vykonech.

  • tvojemama - 23.06.2015, úterý, 17:14
    (0)

    A Zemek rika, ze je to dobra cena a pak ze do rozpoctu je to nic? Tady se pise jak do Slovacka vypousti miliony a bla bla bla, kdyz nejsou zadne posili, tak at aspon da par % z tech 10mega do marketingu, at se snazi nalakat aspon nejake fanousky kurva, takhle je kazdy otraveny

  • tvojemama - 23.06.2015, úterý, 17:11
    (0)

    Proste jsme ho meli prodat po euru, nic by se nestalo, 10mega a procenta z dalsiho prodeje je dobry deal, ale mohli by jsme aspon nekoho privest do te obrany, aspon jednu zajimavou posilu

  • duffino - 23.06.2015, úterý, 17:08
    (0)

    No. Asi opravdu zvážím koupi permice. Už vloni se na to nedalo dívat a po infech, že se prodává,ale "neokysličuje" to rozhodně lepší nebude. Nejsem byznysmen, ani manažer,ale prodávat reprezentanta před ME apod. je dle mě dilentantismus. Pokud si pan Zemek myslel, že se nemusí Trávník na šampionátu ukázat, tak asi na fotbal chodil nevím proč a přehled o vlastních hráčích moc nemá. Mohl bych tady reagiovat na 100 věcí,ale to se mi nechce. Stejně je to plácání do větru. Jedna věc mě ale od pana Zemka zaujala. Teda dvě. Trénovat hvězdy umí každý? Aha, proto se třeba v Realu Madrid jen tak někdo neuchytí. Anebo to nejsou trenéři jako každý druhý. Za další: V jedné větě se píše, jak přiteče slušná sumička a ve druhé tvrdí, že zase takové terno do rozpočtu to není? Tak já osobně bych počkal, protože jestli mít jednu nebo dvě kapky v moři je úplně jedno, ale co kdyby byl takový rybník, třebas za rok za dva???

  • tvojemama - 23.06.2015, úterý, 17:08
    (0)

    Kdyz nad tim premyslim, tak nechat si ho tu dalsi sezonu by byl asi risk, navic jak pise Elucky, tak Havlik ho muze hned solidne nahradit a je tam jeste Sadilek, ALE JA KURVA NECHAPU, PROC NEPOCKAME NA KONEC TOHO ZKURVENEHO EURA?TED HRAJOU PROTI NEMECKU, TRAVA MUZE BYT V ZAKLADU, MUZEM POSTOUPIT DO SEMIFINALE, MU SE ZADARI,HNED BY MEL CENU 20MEGA, KDYZ BY SE MU NEDARILO, TAK HO PRODAME PELTOVI CO JE TO KURVA ZA PROBLEM

  • egi - 23.06.2015, úterý, 16:51
    (0)

    Hory,jaká tichá dohoda? Prostě jsme si koupily další ročník v kapr lize bez starostí sestupu.Jsme zaprodanci a vidím to s FCS bledě.Jenom zavspomínejte jaké omluvné dopisy se psaly na svaz kvůlivá fans.

  • huhu - 23.06.2015, úterý, 16:45
    (0)

    Ackoliv s odchodem Travy vnitrne nesouhlasim,je potreba to chapat.Jako priklad bych dal pribram,jeji dva nejvetsi talenti Suchan a Mateju sli do plzne,a ani boss Starka s tim nic neudela.Hold sme malí pani.Co me sere je prave ta poznamka o neposilovani.Ach jo.Hodne stesti Travo,snad nam budes delat ve svete radost.

  • Dany-Hull City - 23.06.2015, úterý, 15:49
    (0)

    At jde zemek nekam uz s tema kecama, prodaji kvalitniho hrace ale o posileni za nej ani slovo, jen vymluvy porad dokola, sak on si mozna uvedomi az budem na chvostu ligy po podzimu se motat ze to zkratka potrebuje posileni. Je mi z toho spatne, mel by si pan zemek uvedomit ze za hrace ktereho proda by mel trenerovi umoznit posileni o jedno az dva hrace aspon,. Kazdy posiluje je schopny nekoho privest a my nic. Je mi to lito ale tohle mne strasne stve! Ja to vidim tak ze se bude posilovat zase po 4-5 kole az to bude stat za nic. A to nemluve o volnych hracich az budou moznost brat.

  • Michal fcs - 23.06.2015, úterý, 15:34
    (0)

    Z diskuze se tady stala žumpa,kterou tady korunoval nick "fcslovacko" Chlapec nám tady brzy představí nové ho majitele,když tady Zemka vyhazuje. Musíš být neskutečný ubožak

  • zdrh - 23.06.2015, úterý, 15:28
    (0)

    POdle mě ve Slovácku jeho cena už výrazně neporoste a další zvýšení ceny by bylo možné pouze ve 2 případech: nominace do áčka (nepravděpodobné v blížké době) nebo další Euro U21 (až za 2 roky). Takže z pohledu hráče, byznysu FCS velmi výhodné. Hráč se v Jablonci zlepší (pokud bude dost dobrý a bude hrát) a za 2 roky na dalším Euru U21 bude jednou z hlavních hvězd (jako je dneska Kadeřábek nebo Kalas) a půjde za podstatně lepších podmínek ven. A k tomu si asi zahraje i evropské poháry a bude růst vedle hráčů jako je Pospíšil nebo Hubschmann.

  • riedlss - 23.06.2015, úterý, 15:21
    (0)

    Ale ale co to je za výkřiky! Jediné co mě tlačí je: Pelta ven!!!

  • ostuda slovácka - 23.06.2015, úterý, 15:19
    (0)

    KREJČÍ VEN! ZEMEK VEN!! Naše vedení stojí za piču! Nikdy se nikam neposuneme! Pořád budeme nalepení kolem 8 místa! Pak tak taky vypadají ty návštěvy

  • riedlss - 23.06.2015, úterý, 15:02
    (0)

    tady nikdo nenapsal, že nepřeje Trávovi !!! Více jsem se spíš dočetl o nenávisti k Peltavenovi. Takže nepleťme jabka s hruškama.

  • xxpaloxx - 23.06.2015, úterý, 14:44
    (0)

    Tak jsme si pěkně poplakali nad tím , že Tráva půjde do Jablonce k mafiánovi Peltovi , ale pořád nějak zapomínáme na to , že je to pro něho nejoptimálnější řešení. Co mu může současný kádr Slovácka dát pro jeho další růst ? Jeden výborný hráč se v průměrném týmu ztratí. Tak mu přejte , aby se i v Jablonci chytil v základu a za rok , za dva už brousil v lepších ligách. A buďme rádi za pana Zemka , že je ochoten dávat z vlastní kapsy peníze na fotbal. Nebo snad páni kritici máte pod palcem movitějšího sponzora ? V tom případě , sem s ním.

  • Ykarus - 23.06.2015, úterý, 14:30
    (0)

    To jsme na tom asi hodně špatně, troufám si tvrdit že za rok jako hotový hráč by měl větší cenu, ale hlavně mě znepokojily ty Zemkovi výroky :(

  • Skein - 23.06.2015, úterý, 14:04
    (0)

    http://www.ceskatelevize.cz/porady/11010841418-euro-u21-2015/215471290150115/ doporučuji mrknout, o hráčích na trhu - Paska, Nehoda a Paclík

  • WojtaFcs - 23.06.2015, úterý, 13:32
    (0)

    Mě těší jak tady píšete že by bylo nejlepší si ho nechat ještě 1 sezonu a pak ho prodat za dvojnásobek... nesmysl...Může přijít zranění, hráč bude bez formy a co s ním uděláme za ten rok? Nikdo ho už nebude chtít jako Kerbra... Ten hrál parádně ale letos celkem bída na to jak hrál minulou sezonu... Nejsem nadšený že Tráva šel zrovna k Peltovi ale každopádně zklamán nejsem a vím že Tráva potřebuje růst a Slovácku mu je na ten růst už malé... což chápu... V klubu bez ambicí Tráva hrát nemůže, to mu spíše uškodí... A je to pro něho ideál boj o titul + EL :)

  • h_stanik - 23.06.2015, úterý, 13:23
    (0)

    Smutné je, že dříve jsem se na stadion Slovácka chodil dívat na kvalitní ligový tým. Teď se budu evidentně chodit dívat na jiné kvalitní ligové týmy... Škoda, že pan Zemek není zdaleka takový fotbalový nadšenec jako býval pan Valenta..

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 13:15
    (0)

    to Pan Puk: No tak konkrétně třeba prachy na rekonstrukci stadionu by k nám asi bez lezení Peltovi do řiti nepřitekli. Samozřejmě, že Pelta si za to něco z nás ukousne zpátky...

  • Pan Puk - 23.06.2015, úterý, 13:12
    (0)

    eLucky> Jaký prospěch, šak nás škubou jak slépku.

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 13:03
    (0)

    to KEIKIN: My jako fanoušci sice víme, že bordel na svazu nám teď nahrává, ale byly bysme slepí, kdybysme to tolerovali a podporovali, protože z toho náš klub má momentálně prospěch. Na druhou stranu taky přece víme, že případné vyhnání Pelty bordel ve fotbale nevyřeší.

  • KEIKIN - 23.06.2015, úterý, 12:59
    (0)

    Tak to by nám fans ale měl někdo vysvětlit, abychom neřvali mrdáme celý svaz a k...y ze svazu. Pokud je to tak jak píšešte - tedy tichá dohoda mezi Peltů a Slováckem, tak bychom my fans vlastně měli držet basu ze svazem a ještě děkovat Peltičovi, že proti nám až tolik penalt nebude...

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 12:20
    (0)

    to Hory: Bude to tak jak říkáš. Pro fotbal to je velice smutná zpráva, že to takto funguje, ale jako Slovácko s tím možeme hovno dělat, tak buďme rádi, že sme aspoň na straně, která z toho bordelu ve fotbale něco těží.

  • Moravian - 23.06.2015, úterý, 12:20
    (0)

    Máme přetlak v záloze? Tak se zbavíme mladého perspektivního hráče a pokud možno ve chvíli, kdy ještě jeho cena nedosáhne neodolatelné nabídky zahraničních klubů. A když už jsme u toho, proč neposílit konkurenci, aby liga byla zajímavější. Jinak by jsme všechny válcovali jako doposud a to by byla nuda. Smekám před koncepcí a ambicemi našeho klubu, dosahují astronomické výše.

  • Hory - 23.06.2015, úterý, 12:14
    (0)

    Já bych to tak tragicky neviděl. Uvolní se místo pro Havlíka a ten dokáže (možná) že je ještě lepší než Trávník. Zrovna na tomto postu jsme na tom dobře, tak jsou zbytečné tak velké emoce. A nikdo z nás, neví jakou obchodní politiku mají spolu pánové Zemek a Pelta, takže bych to viděl tak, že Pelta udělá něco pro pana Zemka co se nezveřejní, ale pomůže tomu, aby pan Zemek dál mohl financovat náš klub.

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 12:14
    (0)

    to KEIKIN: kdybys prodal všecky tyto hráče a nepřivedl za ně dostatečnou náhradu, tak letíme o patro níž takřka určitě;) Tým na ligu mosíš mnět trošku vyvážený co se týká zkušeností aj;) Hlavně obranu nemožeš postavit na mladých hráčoch bez zkušeností. Osobně si myslím, že letos bude ideál obrana ve složení Rambo(Šimko), Rada, Břečka, Kuncl. Pokud tým chceš stavět na mladých, tak musíš počítat s tím, že výkony hráčů a celého týmu budou nestálé. Troufám si tvrdit, že tohoto se u hráčů Kuny, Rada, Došek, Kalouda, Valenta bát nemusíš. Někteří mladí mají talent a předpoklady na to, aby byli lepší než tito hráči, ale to ještě neznamená, že to potvrdí. Problém je v tom, že klub aktuálně nemá finančně na nic víc, než na to co hraje, ale to si tu pořád fanoušci nechtějí uvědomit... bohužel. Zemek v klubu pálí každý rok nemalé částky a vůbec se nedivím tomu, že prostě nechce přisypávat víc, navíc když je jasně vidět, že to obstojně funguje i takto.

  • KEIKIN - 23.06.2015, úterý, 12:04
    (0)

    e-Lucky: A ty si myslíš, že když se ukáže Havlík a Sadílek, že je udržíme ? Stačí dva tři podařené matche a pujdou do Boleslavi. Já si takto výchovu hráčů A teamu nepředstavuju. Zemek měl prodat 5 -6 hráčů, kteří jsou průměrní a "staří". Těch 10 míčů bysme za ně taky dostali (Mezlík, Kuncl, Košůt, Valenta, Kerbr,) Trávníka bysme měli ještě jednu sezonu s kvalitními výkony by se svezli i ostatní mladíci, kteří by hráli místo průměrných až podprůměrných hráčích 1. ligy.

  • Sodík - 23.06.2015, úterý, 12:02
    (0)

    Podle informací Slováckého deníku smlouva ještě podepsaná není, takže kdo ví, třeba to ještě může dopadnout odchodem ven :)

  • Šovkovskij - 23.06.2015, úterý, 11:57
    (0)

    eLucky: Souhlasím s tím, že zálohu máme personálně pořešenou velmi dobře. Je kvalitní, široká a perspektivní. Diviš, Kalouda, Šumulikoski, Valenta, Kerbr, mladí Havlík, Sadílek, Civič. Ovšem jak jsem psal niže, s prodejem Trávy za pár šupů do Peltova už ze zásady kategoricky nemohu souhlasit. Proč ho neukázat na šampionátu, neprodat jej po něm, nebo si jej nenechat ještě rok a neprodat ho za dvojnásobek? Prostě nudný klub bez ambicí. Někdo se trošku ukáže a už šupajdí za Peltou. Smutné.

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 11:55
    (0)

    to Pan Puk: to je chytré... to by Baník letos hrál s dorostem asi:D

  • Pan Puk - 23.06.2015, úterý, 11:52
    (0)

    Keikin> jedine kdy jsem to ve fotbale videl bylo v letosni sezone u Slavie kde koupeny hrac nemohl nastoupit proti tymu ze ktereho byl prodan,jelikoz Slavie nezaplatila celou castku za prestup a meli to takto osetreno ve smlouve.

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 11:44
    (0)

    Zkuste sa na to podívat aj z více rovin než jenom z té fanouškovské. Zemek jako majitel klubu tímto může ušetřit a naplňuje to právě onu vizi klubu, že bude stavět na vlastních odchovancích. Trávník jako odchovanec náš klub svou kvalitou už jednoznačně přerostl. Navíc osobně si myslím, že v důsledku to pro náš tým na hřišti může být pozitivum v tom, že větší prostor dostanou Sadílek a především Marek Havlík, který - když ty dva srovnám - má minimálně předpoklady k tomu se Trávovi vyrovnat ještě letos. Vyšlo to pro nás víceméně naprosto ideálně, že jsme velmi dobře zpeněžili top produkt akademie a už máme za něj náhradu z vlastních zdrojů opět! Havlas si jednoznačně zaslouží byt na hřišti, pokud využije svoje možnosti a talentu, bude ještě lepším hráčem než dnes Tráva.

  • Šovkovskij - 23.06.2015, úterý, 11:41
    (0)

    To pravidlo, o kterém KEIKEN mluví, platí hlavně v hokeji, je vztáhnuté na hostování hráče v druhém klubu a je to strašná blbost:-)

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 11:39
    (0)

    to KEIKIN: toto pravidlo je uplatnitelné pouze v případě hostování - protože hráč je smluvně vázán v mateřském klubu - není možné legislatvině si toto vymoci u přestupu. Navíc je toto úplný úlet a zakázal bych to úplně.

  • riedlss - 23.06.2015, úterý, 11:38
    (0)

    KEIKIN: nepleteš si to spíše s návazností na hostování??! :)

  • riedlss - 23.06.2015, úterý, 11:36
    (0)

    ten, kdo tu psal, že atmosféra není pro hráče důležitá a jde o byznys, tomu děkujeme za informace, to jsme opravdu nevěděli a teď na to budeme klást větší důraz :)

  • Michal fcs - 23.06.2015, úterý, 11:33
    (0)

    Keikin: co to píšeš, tohle jsem ještě nezažil a to už něco pamatuju, uveď mě alespoň jeden konkrétní příklad z naší ligy, rád se něco přiučím

  • KEIKIN - 23.06.2015, úterý, 11:30
    (0)

    Tak hráč, kterého klub prodá, by pak neměl proti "vlastnímu" klubu hrát. To se tak normálně dělá (je to opatření mateřského klubu) a bývá to součástí transferu. Je to celkem pochopitelné, Trávník zná naše hráče dokonale i brankaře - může toho pak v zápase využít. Toto pravidlo se samozřejmě většinou vztahuje jen na první sezonu.

  • kecipep - 23.06.2015, úterý, 11:21
    (0)

    Skalak sel pred mesicem do Bolky za 10 milionu, ty hodnoty ze Sportu jsou mimo. Vyssi cenu ted proste Trava nema a my muzem doufat v jeho uspechy v Premier League, aby zde prestupoval za stamiliony my z toho tezili jak jen to pujde. Navic je to post, kde nas ted tlaci bota nejmene a Havlik se Sadilkem nemaji o nic mensi potencial, nez Travnik.

  • Michal fcs - 23.06.2015, úterý, 11:19
    (0)

    keikin: odpovím 1)snad už jsi zvykl, že na ofico webu je to vždy poslední. 2)přestupová částka je v článku, procenta se asi nikdo nedozví 3) Proč by hráč, který je prodaný neměl proti nám hrát, ty jsi to někdy zažil? já ne. 4) koncepce klubu? zjednodušeně: vychovat a zpeněžit

  • Šovkovskij - 23.06.2015, úterý, 11:19
    (0)

    Jinak je opravdu velmi netradiční a řekl bych, že i neetické, když se přestupy řeší během reprezentačních akcí a to dokonce během ME 21. Je to o to pozoruhodnější, že předsedou Jablonce je předseda svazu. To je skutečně neuvěřitelné.

  • Šovkovskij - 23.06.2015, úterý, 11:14
    (0)

    Flusatko: Tak ty informace o cenách mám zrovna ze Sportu. Můžete si o tom plátku myslet cokoliv, ale informace mají a vyznají se. O těch deseti milionech se píše v článku. Pro srovnání vypíšu ceny ostatních hráčů z týmu do 21 let v (v milionech): Koubek - 11, Kadeřábek 100, Brabec 30, Baránek 15, Hybš 15, Petrák 35, Zmrhal 22, Přikryl 27, Frýdek 15, Krejčí 100, Skalák 15. Bráno ještě z před zápasu proti Dánsku. Jak vindno, tak jestli šel Tráva za 10, tak pořádně pod cenou.

  • achjohosku - 23.06.2015, úterý, 11:12
    (0)

    KEIKIN: A proč by neměl proti Slovácku nastoupit ? Když by to byl hráč Jablonce, nic by mu snad nezabránilo.

  • KEIKIN - 23.06.2015, úterý, 11:07
    (0)

    To je hnus velebnosti. 1. Proč tuto zprávu píše jako první bulvární plátek a ne oficiální web ? 2. Jaká je přestupová částka a procenta z přestupu ? 3. Nastoupí Trávník v lize a příp. poháru proti Slovácku ? Pokud ano je to diletantismus. 4. Jaká je tedy koncepce klubu ? Stavět na mladých z akademie ? Nebo prodat mladého hráče, který se jakžtakž usadí v základní sestavě tomu nejrychlejšímu zájemci ? To mi hlava nebere. Na jednu stranu chceme stavět na odchovancích, na druhou stranu když je někdo z nich o něco lepší než průměr, tak ho hned dáme pryč....:-(smutné, bolestivé a demotivující). Pane Zemek proč si mám koupit na letošek permici ? Uveďte mi alespoň tři důvody ::-(

  • rim - 23.06.2015, úterý, 11:07
    (0)

    jsme banda kokotů a jebat celý Jablonec!!!!! Možná jedno plus - vyhlídka repre.... Já osobně po xxx letech do permice nejdu! Mě už to nebaví - bez posil, o hovně, bez zaujetí a o nic. To raději budu hrát o záchranu, hlavně ať to o něčem je, než neustálý boj o nic. Perfektní, perfektní perfektní, pak dlouho nic, potom špatné, špatné, špatné, špatné, špatné, pak perfektní, špatné, špatné, perfektní a zase jsme kolem 9. místa. Koho to má bavit? Trávo ať se daří. Doufejme, že ty love za tvůj přestup k něčemu budou. Hola.

  • lagic - 23.06.2015, úterý, 11:07
    (0)

    to Michal fcs: řeknu to možná škaredě, ale ač Trávovi přeju hodně štěstí a ať mu jde kariéra kupředu, tak po com, co hráč opustí dres Slovácka a hraje za jiný klub a není hráčem Slovácka na hostování, tak je mi srdečně jedno, jestli se po roce vrátí nebo ne. Mě zajímají pouze hráči Slovácka a klub FC Slovácko, ostatní je mi u zadní části těla! A tento přestup je pouze oslabení hráčského kádru (navíc, když za něj nikdo kvalitní nepřijde), tudíž snížení konkurenceschopnosti klubu v lize, to je pro mě podstatné, nic jiného!

  • Flusatko - 23.06.2015, úterý, 11:06
    (0)

    šovko: Nevím ze kolik se prodal, nevím kde se vzala informace o 10m, reálně si myslím, že jsme ho prodali za míň. Zmrhal má hodnotu 20M podle koho? Kde? a o tom, jak se to slávii vyplatí, si můžeme něco říct až po podzimu nebo jaru. Ted je pro slávii ten holub na střeše

  • Šovkovskij - 23.06.2015, úterý, 11:01
    (0)

    Vždyť takový Zmrhal má nyní cenu 20 milionů a my prodáme nesporně kvalitnějího Trávníka za polovic...

  • Flusatko - 23.06.2015, úterý, 11:01
    (0)

    Myslím, že všechny 3 strany jsou spokojeny. Trávník má prostor v evropských pohárech, bude hrát o čelo ligy, upřímně si myslím, že jestli mu fandí v kotli 200 lidí nebo 20 lidí je mu úplně u prdele, ostatně jako všem, takže pro něj posun. Jablonec má talentovaného hráče se kterým může pracovat, získal ho za relativně nízkou cenu před Eurem, kde sice nemá nějaké extra výkony, ale hraje slušně a je možné, že po euro by cena byla vyšší, takže Jablonec taky do plusu a Slovácko prodalo pro něj za relativně asi vysokou cenu hráče, který by se taky mohl zakopat nebo zranit a už by ho neprodalo nikdy. Prodej do zahraničí je nereálný přímo ze Slovácka a jeslti ho prodat Spartě, Plzni nebo Jablonci vyjde u nás úplně nastejno. A v současné situaci je lepší mít vrabce v hrsti (nějaký prodej za solidní cenu) než holuba na střeše (ano mohl by se zhodnotit, ale jak moc a při jakém riziku zranění, promrhání talentu), takže pro Slovácko taky výhra. Jediný kdo to považuje za prohru jsou logicky fanoušci. Za prvé nikoho nezajímají, je to bussiness a tečka a za druhé je potřeba sejmout si brýle adepta na poháry a vyšší příčky. Poslední sezóna jasně ukázala kde je a bude naše místo. O sestup hrát nebudeme, ale víš jak na 9 místo taky nepůjdeme. V této souvislosti je pro nás zbytečný luxus tady mít extra dobrého hráče.

  • celtic - 23.06.2015, úterý, 11:00
    (0)

    toí mě neskutečně štve že ho prodali do toho debilního PeltoJablonce...škoda že nepočkali až po Euro..mohli ho prodat do zahraničí za dvojnásobnou cenu..myslím že kratkozraké řešení od vedení Slovácka a velká chyba...

  • Šovkovskij - 23.06.2015, úterý, 11:00
    (0)

    To je asi to dlouho presentované okysličení kádru. Prodej Trávníka do Peltavenovi a zkouška Jacka ze druhé slovenské ligy. Místo, aby rok počkali a prodali ho za rok za dvojnásobek, tak ho prodají do klubu, jako Jablonec. Tohle je vážně klub bez ambicí a bez chuti a zápachu, jak to kdysi trefně řekl Moravian. Mně už to opravdu taky nebaví a nevím, jestli budu mít chuť na něco takového zase chodit.

  • Michal fcs - 23.06.2015, úterý, 10:59
    (0)

    to Babu: ale ti hráči chodí hlavně za penězi, nikoliv za atmosférou, atmosféra je finančně nezabezpečí, bohužel je to fakt a nevěřím, že se to změní

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 10:59
    (0)

    to Pan Puk: To je věc druhá bohužel:( Samozřejmě, že pro klub i fanušky by bylo lepší si ho držet co nejdýl a co nejvíc využít jeho fotbalového talentu ve prospěch klubu a prodat ho v ideálním 10krát víc ven. Ale taky se može stat průser typu Kovář a takového hráče už klub nikdy neprodá a nezhodnotí. Nelibí se mně ani trošku, že klub leze do prdele Peltovi tak okatě, na druhou stranu právě zásluhou tohoto tu dneska je euro u21 a investice do stadionu. A stejně tak i díky tomu jsme stabilním členem ligy. Fotbal je politika a ví to Pelta aj Krejčí. Bohužel fanoušek je až na posledním místě...

  • Michal fcs - 23.06.2015, úterý, 10:48
    (0)

    to lagic: prodat do zahraničí? Vzpomeň si na hráče, kteří odešli do zahraničí a rádi se po roce vrátili zpět do naší ligy a jsou rádi, že vůbec hrají (Vacek, Hušbauer, Rajtoral, Petržela......)Jaká perzona byl Darida a jak se mu vede a to bychom mohli pokračovat dále, rozhodně v jehom věku nemá se zahraničím nic zmeškané, každý hráč není Rosický, aby zboural Německo a šel dál

  • achjohosku - 23.06.2015, úterý, 10:43
    (0)

    Nechystá se žádné zásadní posílení kádru? Takže tomu mám rozumět, že Došek tu bude hrát do důchodu a obrana bude stejně tragická jako letos? To se teda máme na co těšit.

  • Michal fcs - 23.06.2015, úterý, 10:43
    (0)

    To , že odchází, je škoda, ale... přestup v rámci naší ligy za 10M + procenta z přestupu je celkem slušné, mohl se zhodnotit, ale taky ne, je to loterie (zranění, forma apod.)nebyl by první ani poslední, bohužel jsme klub postavený na tomto systému, výchova a následný prodej. Dříve se přestupovalo pouze do Sparty a ta většinu talentů zadusila, dnes je těch týmů více. Ovšem za utržené peníze bych chtěl někoho přivést, snad se to splní. Souhlasím s Lakoušem, taky si myslím, že ho nešlo udržet

  • lagic - 23.06.2015, úterý, 10:31
    (0)

    souhlasím s karagavrylydysem. Prostě mančaft bez ambicí, podlezající Peltovi. Za chvílu tu s takovou budou návštěvy jak v tom zkorumpovaném Jablonci. Fakt se mi z toho dění v klubu chce blut a po hodně letech zvažuju koupi permice a asi nebudu sám. Místo aby se kvalita kádru zvyšovala, tak se jen oslabuje a posiluje konkurence. A když to pro Zemka není důležitá položka v rozpočtu, tak ho mohl ještě aspoň rok podržet a prodat do zahraničí. Navíc, když za ty prachy řekne, že nikdo kvalitní nepříjde, že to doplní mladýma. Kterýma? Nikdo, kdo by měl na kaprligu mezi mladýma neběhá!!! To zas bude sezona o hovně!

  • Pan Puk - 23.06.2015, úterý, 10:27
    (0)

    elucky> ale co ten přestup udělá se sebevědomím Slovácka a fans? Náš v současnosti největší talent a sežere ho Pelta. To je velice smutná zpráva že i když si platný hráč v lize a repre, tak máš "jenom" na Jablonec.

  • karagavrylydys - 23.06.2015, úterý, 10:19
    (0)

    eLucky: Děkuji za rozbor. Měním názor a jsem velmi šťasten, že byl Trávník prodán Peltovi. Koumák z atleťáku

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 10:10
    (0)

    to karagavrylydys: vedení je to celkem jedno ty koumáku:D Jinak postavenou hru na trávovi sme měli už na jaro, jestli to neviděls, tak ses asi díval na atleťák místo na fotbal;) Slovácko ho nemělo šanci udržet, to je prostě realita. Pro rozvoj jeho talentu musel jít za lepším, tak to prostě je. Pokud bude v Jablonci hrát tak, jako u nás, tak se tam dlouho neohřeje a půjde dál a my získáme velmi dobré procenta k tomu:) Ať už si to připouštíme nebo ne, tak Jabka mají silnější pozici v ČR i v Evropě momentálně a dokážou hráče daleko líp prodat a ukázat. Navíc je tu hledisko, že přestupem do Jablonce si Tráva otevřel velmi výrazně dveře do repre, protože z Jablonce se prostě do repre chodí ze známých důvodů.

  • karagavrylydys - 23.06.2015, úterý, 10:05
    (0)

    Nechápu, proč si ho rok nepodržíme, nepostavíme na něm naši hru a pak neprodáme rovnou do ciziny za daleko větší peníz. Zrovna tomu darebákovi Peltovi. Jednou za 10 let tady máme talent a tak rychle se ho zbavíme. Pak ať se vedení nediví, že klesá návštěvnost. Prostě mužstvo bez ambicí. Běžte se bodnout!

  • riedlss - 23.06.2015, úterý, 10:01
    (0)

    já prostě nestrpím Peltu a jeho zázračnou nikdy neumírající double-funkci. Kolikrát už odcházel jako majitel klubu? Nechutné......je mi z něj zle...

  • Babu - 23.06.2015, úterý, 09:54
    (0)

    též mi bylo jasné, že odejde, ale též mě mrzí, že do Jablonce. Myslela jsem, že Slovácko by opustil jedině v případě nabídky do zahraničí. Nikdy nepochopím, co vede lidi k přestupům do klubů typu Jablonec, Boleslav. Ok, poháry, ale atmosféra nula, kluby založené na penězích a podivných majitelích, nezájem okolí o fotbal.. škoda no, ale naší záloze to asi neublíží, Mara Havlík ho zastoupí s Kaloudou, Valentou :-)

  • riedlss - 23.06.2015, úterý, 09:51
    (0)

    Habancova podmínka, že přijde někdo nový tudíž vyprchala jako všechny žvásty kolem a kolem. Trávo přeju Ti hodně štěstí, ale přál bych Ti ho daleko víc v jiném klubu než pod zasraným nechutným Peltou. Ať už budeš hrát poháry nebo ne atmosféry si moc neužiješ. Pelto táhni!!!!

  • eLucky - 23.06.2015, úterý, 09:45
    (0)

    Tak a je to venku! Akorát Sport opět dokázal svou top úroveň tím, že Zdeňka Zemka přejmenoval na Josefa:D Bohužel to bylo po tom jaru jasné, ale všeci sme asi doufali, že Tráva půjde inde než do Peltohradu...

pristi
 Další články:
18.07.2015, sobota, 13:08 - Výsledky soutěží za sezónu 2014/15 + spuštění nového ročníku!
29.06.2015, pondělí, 10:36 - Trenér Slovácka zkouší obránce Dominika Simerského
27.06.2015, sobota, 21:02 - Petr Švancara: Je otázkou času, kdy bude Slovácko jak Jablonec
27.06.2015, sobota, 11:33 - Slovácko zkouší Simerského i Korejce Kwona
25.06.2015, čtvrtek, 12:54 - Slovácko začne ligu domácím utkáním s Duklou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace