*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Na Švancarovi mužstvo nestojí, zdůvodnil kouč Soukup absenci útočníka

16.05.2011, pondělí, 15:11
soukup_fcs_velky.JPG

Velké zemětřesení v sestavě provedl kouč prvoligových fotbalistů Slovácka Miroslav Soukup poté, co jeho svěřenci odflákli domácí duel se zachraňujícím se Brnem.

Oproti prohře 0:2 dostali volný víkend obránci Kubáň, Kordula, záložníci Fujerik, Perůtka i nejlepší střelec týmu Švancara. Z poloviny změněný tým včetně devatenáctiletého ligového debutanta Vlastimila Daníčka však v Liberci prohrál 0:1.

"Toto mužstvo nestojí na Petru Švancarovi. Nominovali jsme prostě těchto 18 hráčů, co sem přijeli," vysvětluje své rozhodnutí Soukup.

Liberec byl většinu utkání aktivnějším týmem, do vedení však mohlo jít v 19. minutě Slovácko – po Dejmkově hrubce postupoval Jiří Valenta sám na brankáře, ale Bičík střelu zázračně zastavil nohama.

"Kdyby tu šanci Jirka proměnil, možná bychom to Liberci víc znepříjemnili," povzdechl si slovácký kouč. "Hráli jsme se soupeřem, jehož výkony na jaře budí respekt, a ten se bohužel projevil i na našich hráčích.

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 20.05.2011, pátek, 08:35
    (0)

    to bagr77:no protože jsou moje zájmy všestrané tak zvládám obojí:), proti fans Slovácka vůbec nic nemám,asi tak, ale věř že se tady všichni dobře známe a co rád nemám je to, když nevím s kým mluvím!a ten člověk ze sebe dělá něco co možná není a nevidím důvod proč se schovávat za někoho jiného...pokud jsi ten za koho se vydáváš nevím proč sem píšeš.Přišel jsi se pochlubit nebo chceš slyšet DÍKY...nebo vyvracet to co sem lidi píšou , protože do fotbalu nevidí tak dokonale jak ty??:)pokud jsi ten, kdo píšeš a že jsi fanda, pojď si vedle mě v sobotu stoupnout do Bé3 nebo pojďme udělat nějaké to choreo:)

  • bagr77 - 19.05.2011, čtvrtek, 22:29
    (0)

    a Greif:nepotřebuji ti nic dokazovat,promin.

  • bagr77 - 19.05.2011, čtvrtek, 22:29
    (0)

    to riedlss:já nejsem žádnej nazdárek,ale asi bys měl spíš chodit na ty ryby než na fotbal:),a já jsem fanda Slovácka,takže tento web se hodí i pro mě:).

  • Greif - 19.05.2011, čtvrtek, 10:27
    (0)

    Já nevím jak můžete brát furt že je to Zelí .. na to prostě skočit nemůžu .. trochu rozumu používejte ..samozřejmě kdyby tu psal opravdovej Zelenka tak mě to vůbec nevadí .. ještě by mě to potěšilo .. ale prostě není to on

  • riedlss - 19.05.2011, čtvrtek, 09:51
    (0)

    je to diskuze hlavně pro fans Slovácka, ne pro nějaké nazdárky co chtějí provokovat nebo rozumovat o tom jak to ve fotbale opravdu chodí...nestarejete se radši co se děje v zákulisí, ještě byste byli zklamaní:) jestli někdo chce ať si s hráčama píše na facebooku apoň budete mít skoro jistotu s kým mluvíte :D, ne aby se tu týden řešilo co za celebritu to mezi nás vlastně chodí....nebo to mám chápat tak, že se chce zelí stát členem fanklubu:D mohl by jsi mávat tou velkou mávačkou nebo jestli umíš Zeli kreslit pojďme udělat nějaké choreo, tak si můžem o fotbale popovídat, vypadá to totiž jako bychom potřebovali pořádně osvětlit, že chodíme na fotbal a ne na ryby..

  • RNA - 18.05.2011, středa, 19:09
    (0)

    Mě osobně třeba mrzí, jaké kapky tu Lukášovi dáváte. Já ho na hřišti viděl rád a při té bídě, co jsme hráli, tomu dokázal dát myšlenku nebo obejít jednoho dva protihráče. Nechápu, proč se mu tolik nadává, naopak oceňuju, že se tu s nama chce bavit, navíc slušně, což u jiných hráčů jaksi postrádám. Navíc po tom, co vím, tak ty jeho řeči do novin byly hodně pravdivé. Přece jenom bych čekal trošku úctu k hráčovi, který hrál proti Realu Madrid, byť je problémový, jak chce. Tak a teď možete nadávat mně místo něho :) sem jsem to chtěl dat, z té durhé diskuze to smažte

  • lagic - 18.05.2011, středa, 08:55
    (0)

    to carlos: Ano, je pravda, že fotbal je kolektivní sport...mimochodem, hrál jsi někdy nějaký kolektivní sport na nějaké slušné úrovni? Já ano, 25 let, tak vím, co dokáže jeden hráč s celým týmem. Ty máš nějaký názor, já mám nějaký názor, nemusíme ho mít stejný a přesto se nemusíme slovně napadat. Já si zas stojím za tím, že v tomto kádru není nikdo, kdo by ho adekvátně nahradil. Prostě mám takový názor, že momentálně hra Slovácka stojí a padá s jeho výkonem, že on je ten, který umí rozhodovat zápasy. Joudo :-))).

  • riedlss - 18.05.2011, středa, 08:48
    (0)

    bagr:měl by jsi sundat ty růžový brejle a jít srát..když jsi taková hvězda nevím co se tu zahazuješ s nej fans v ČR:))

  • eLucky - 18.05.2011, středa, 08:43
    (0)

    to bagr: no kdyz myslis, ja su fanousek klubu, ne prodejnych kurev na hristi;) Jestli si myslis, ze ti staci jedna usoplena strela, aby te tu fanousci klubu milovali, tak mas hodne zkreslene vnimani sveta a asi pusobil v klubech s hodne naladovyma fanouskama, coz vlastne Sparta je. Tam su schopni klidne behem jednoho tydne hrace nosit na ramenou a za tyden po nich hazat pivo.

  • eLucky - 18.05.2011, středa, 08:38
    (0)

    to bagr77: nechtel, ja mam svoju pracu, za kteru su ohodnocen podle odvedene prace, ne podle toho, co mam za sebou z minulosti. A na zápasy Slovácka chodím pravidelně už skoro 10 let.

  • bagr77 - 18.05.2011, středa, 08:37
    (0)

    jinak e-Lucky,tipoval bych,že po zápase,kdy jsem se ukopl,tak jsi tam skákal v kotli a miloval mě:))!

  • bagr77 - 18.05.2011, středa, 08:35
    (0)

    e-Lucky,taky bys chtěl být takovým turistou,co:)?Chodil tys vůbec na ty zápasy pravidelně,tys neviděl,jak jsem makal pokaždé od začátku do konce a pak jsem vždy čekal až mi to na kontě vždycky pípne těch 250000:))!!

  • rosma - 18.05.2011, středa, 07:47
    (0)

    Myslím si, že je jedno zda zůstane Soukup či Švancara. Slovácko bude díky panu Zemkovi a panu Valentovi i příští rok a budeme hrát první ligu. To je důležité pro nás všechny. A půjde to případně i bez Soukupa či Švancary anebo naopak i s oběma. Myslím si, že každý tady určitou svou práci odvedl. Soukup nazývá věci pravý jménem, umí reagovat v zápase, umí dát šanci mladým. Náš tým není TOP, proto to má velmi těžké. Švancek zase mnohokrát prokázal, že je TOP hráč, ale taky mnohokrát dokázal znechutit hru spoluhráčům a někdy jako doma s Brnem i fanouškům. Takže uvidíme.......FCS NAFURT!

  • eLucky - 18.05.2011, středa, 07:41
    (0)

    to bagr77: ty si fakt chudak:D To bylo opravdu ukopnuti, vzhledem k tomu, jaks hral 15 zapasu predtim ty turisto:D

  • Greif - 18.05.2011, středa, 06:27
    (0)

    Fakta bagře ..zatíms mě neukázal ani jedno že seš Zelí ..a tos mohl klidně 2x ..takže se za něj nevydávej jo :)

  • bagr77 - 17.05.2011, úterý, 21:13
    (0)

    to Wiper,budte rádi,že jsem u vás hrál,aspoň jste se trochu zviditelnili v novinách a v tv a to nepočítám to moje ukopnutí proti Příbrami,které vám zachránilo ligu!!Promin,to jsou jen fakta:))!!

  • juancarlos - 17.05.2011, úterý, 18:57
    (0)

    děkuji Greife, že jsi se mě zastal.Se mi líbí jak je tu kdejaký anonym chytlavý na slovíčko. to Lagič: a já zas musím trvat na tom,že nelze klub odepisovat k sestupu na základě kariery jednoho plejera,ať je sebelepší.To jsou pro mě prostě hemzy,které neuznávám.Fotbal je kolektivní sport joudo,říkám to jen pro tebe,čistě soukromně, abych dostál svému konfrontačnímu renomé:-)

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 14:24
    (0)

    to eLucky: jestli to ABC nebude někdo od nich :-)

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 14:01
    (0)

    to Tukkan: tak je pravda, ze sem mel nutkani tady diskusi zrusit... ale ten prodavac ABC by si urcite stezoval na ministerstvu;)

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 13:58
    (0)

    eo eLucky: a proč né? Aspoň bychom utnuli veškerou trapnou diskusi na téma pomalého mercedesa.

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 13:39
    (0)

    to Tukkan: neco mi rika, ze to asi nepujde;):D

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 13:32
    (0)

    to elucky: jaksi začínáš psát nasraně, abys nebyl vyhozen z fóra :-)))

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 13:29
    (0)

    to spartan: no tak vzhledem k nasim moznostem se dari kdyz sa vyhraje dvakrat za sebu:D kazdopadne ty NIKDY nenapises nic dobreho, jako vseci tady ti tyditi... akorat ted sa ta havet premnozila... Kubáň!:D

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 13:28
    (0)

    to spartan: éra kapříků alá Sparta ... no ty jsi uhodil hřebíka na hlavičku! Zkorumpovaná Sparta bude vzpomínat objetního beránka nekalých praktik Stárků, Košťálů ...

  • spartan - 17.05.2011, úterý, 13:23
    (0)

    eLucky a můžeš mi napsat kdy se Sovácku dařilo??? Éru kolem kapříků vynechej, a začni-:)

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 13:06
    (0)

    to Greif: dyt to neni fans, ma nick spartan a objevuje se jen kdyz se nedari... takze ja mam jasno;)

  • Greif - 17.05.2011, úterý, 13:05
    (0)

    No jo kdyby to slíbil Filipko tak zas všichni hlasují pro Filipka .. ten není o nic horší .. ale přijde mě to vcelku trapné od tebe zvlášt když sme se jako fans ujednotili že nebudem tříštit hlasy a hlasujem jen pro něj ..

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 13:03
    (0)

    to spartan: ja zas tvrdim, ze ABC neumi abecedu... a taky to nikoho nezajima, stejne jak tvuj jety nazor;) Je mi to uplne u prdele - pro nas to znamena, ze sme "dostali" 60 000 na aktivity fanousku, ktere sme mohli investovat. Například do mávaček, které nám pak banda čuráků rozkradla... to lesti to vyhrál byl Švancek je mi jedno, kdyby nám ty prachy slíbil třeba paragladista ze Šumic v případě výhry, tak dáme milion hlasů mu.

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 12:55
    (0)

    to ABC: radím přehodit v nicku A za B bo ti na tu hlavu něco asi BAClo -kdoví li ne přímo meďour :-)

  • spartan - 17.05.2011, úterý, 12:55
    (0)

    elucky, A MYSLÍŠ ŽE KDYŽ SLÍBIL TĚCH 60 000 POKUD VYHRAJE TOHO SPORTOVCE A DÁ JE FANOUŠKŮM, ŽE BY VYHRÁL? JÁ TVRDÍM ŽE NE,

  • Ykarus - 17.05.2011, úterý, 12:53
    (0)

    odkud si ABC?

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 12:52
    (0)

    to spartan: ukaz mne jednoho poradneho sportovca v okrese, ktery by si chtel kupovat takovy titul v okrese?:D Nepocitam florbalistky apod., pro ktere aj tech 60000 za prvni misto je hodne dobra castka... kdyz nevis jak to bylo, tak nesir bludy... slavisto

  • ABC - 17.05.2011, úterý, 12:51
    (0)

    určitě koupi - protože on nic jiného neumí než svou neschopnost kupovat

  • Greif - 17.05.2011, úterý, 12:51
    (0)

    Spartane nic si nekoupil .. hlasy mu dávali jen fanoušci .. A jestli je nejlepší zatím jo .. to co předvedl v Bolce a při jiných zápasech .. tak je stále nepostradatelný ..samozřejmě taky bych ho tlačil dole s penězma .. :)

  • spartan - 17.05.2011, úterý, 12:48
    (0)

    Švancara - nejlepší sportovec okresu, jo opravdu nejlepší nebo si to koupil za 60 000?

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 12:43
    (0)

    to Tokkan:ale určitě sežere!!!Ať má zas ABC na co kydat!!!ale má názor-a to se cení.

  • ABC - 17.05.2011, úterý, 12:43
    (0)

    ono by se nekydalo, kdyby byl nějaký charakter, ale to mu chybí, tak ať se jde raději zakempovat na "jeho" fotbalový kemp" do BRNA, tam mu bude líp a už nebude trýzněn, že nekope

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 12:39
    (0)

    to wiper: a nebo ještě nežral :-)

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 12:38
    (0)

    to eLusky:a nebo sežral svačinu!!!:-))))

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 12:37
    (0)

    to ABC: už jsem Ťa prokoukl :-) Ty jsi mercedes a jen to na nás "hraješ" :-)))

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 12:34
    (0)

    to ABC: Tak nevim, svancek spi s tvoju staru? Nebo ti jinym zpusobem vypalil rybnik, ze na nho kydas co sa da?:D

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 12:33
    (0)

    toTukkan:tož to kurva ani nahodou!!!

  • ABC - 17.05.2011, úterý, 12:29
    (0)

    mimo bude zjevně někdo jiný, když hraje za dva kluby FCS a Brno současně, u FC SLOVÁCKO si dovoluje víc jak není zdrávo a všichni mu tu podražárnu zatíme žerou

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 12:22
    (0)

    to ABC: když to vidíš takto, tak buď jsi úplně mimo a nebo jsi ještě pod zákonem této svobodné republiky!

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 12:21
    (0)

    to wiper: tak v tvém případě to je jasné ... akorát převlečeš kabát ...

  • ABC - 17.05.2011, úterý, 12:19
    (0)

    TAK POTOM JE HEREC, KTERÝ HRAJE FOTBALISTU, CHÁPU-LI TO DOBŘE. nechal se slyšet Švancara, který dokonce tvrdí, že chtěl hrát divadlo celý život. Stane se doopravdy z Petra Švancary herec?Foto: ČTK "Vždycky jsem chtěl hrát. Nikdy mě ale nikdo nenechal domluvit a každý si myslel, že jsem chtěl hrát fotbal. Jenže já chtěl ve skutečnosti hrát divadlo," podotkl fotbalista, jenž má v plánu navštívit představení svých potenciálních kolegů.

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 12:13
    (0)

    toTukkan:dík,ale není nad úpřimnost!!!:-)))

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 12:06
    (0)

    to wiper99: ty zmije jedna jedovatá :-)))))

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 12:05
    (0)

    Chtěl bych jen poopravit nadpis článku:Na Soukupovi mužstvo nestojí,ale na Švancarovi ano!!!!

  • Ykarus - 17.05.2011, úterý, 11:52
    (0)

    Kdybych měl říct svůj názor, byl bych pro, aby zůstali oba Švancik i Soukup. Švancik bude ještě dva roky užitečný, pokud bude ovšem na sobě makat a se Soukupem jsme nesestoupili a věřím, že nabral cenné zkušenosti jak trénovat klub a né repre.

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 11:44
    (0)

    to Pajik: no s tím souhlas, ale na Synot už chodím skoro 15 let ... a tak mě můj optimismus blokují bohaté zkušenosti s Kaprligou.

  • Pajik - 17.05.2011, úterý, 11:39
    (0)

    Tukkan: je třeba hledět dopředu a něco proto dělat aby bylo líp a ne jen smutně hledět zpátky a naříkat.

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 11:39
    (0)

    http://www.fanaticos.cz/clanek.asp?id=3543 S tímto se dokážu ztotožnit, i když v "euforii" jsem i já neseděl na konci zápasu na svém místě, ale v rožku!

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 11:36
    (0)

    to pajik: líp už bylo (za éry 1.FC Synotu!)

  • Pajik - 17.05.2011, úterý, 11:34
    (0)

    Krejčímu z gatí to tahá.:-) Uvidíme co se v létě změní, může být jen líp A BUDE LÍP!:-)

  • riedlss - 17.05.2011, úterý, 11:34
    (0)

    je pravda, že Švanciho každý vynášel do nebes a teď?to je naráz kritiky, přesto, že mu každý pomalu líbal nohy...nenahradí ho nikdo,,Švanci je jenom jeden a pochybuju, že do Slovácka dostaneme někoho podobných kvalit..myslím, že po tom, co se neslo Slováckem po zápase s Brnem sám Švanci nebude mít zájem tu zůstat..v některých případech bych se nedivil a rozhodně to nebudou vyhlášení fanoušci, kvůli kterým by tu měl zůstávat....

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 11:30
    (0)

    to Michal: li je bagr ten za koho se vydává, tak bych určitě věděl :-)

  • Babu - 17.05.2011, úterý, 11:29
    (0)

    pajik: jo, šak říkám, že je to těžké. Švancara ten tým umí táhnout, ale mám pocit, že enom když se rozhodne, že se mu zrovna dneska chce.. soukup by měl odejít, to si prostě myslím,vím, že to s čím maká, není nejlepší materiál na zpracování, ale stejně.. je to enom tabulkomat.. se teď učím grafy v matlabu, tak mu možu taky něco vytvořit, třeba z toho vydedukuje sestavu na příští zápas :D nebo to tahá z klobůka?

  • Michal fcs - 17.05.2011, úterý, 11:25
    (0)

    O "přínosu" Soukupa není pochyb,ale čím nahradíme Švancarových 7 gólů a stejný počet asistencí? Vy o někom víte?

  • Tukkan - 17.05.2011, úterý, 11:20
    (0)

    to všem: je zajímavé, číst si všechny Vaše komentáře, ale není to dávno, co jste mercedesa vynášeli až do nebes ... možná jste jen zapomněli, že nemá křídla, ale kolečka :-) BTW: jak víte, že je to falešné Zelí, ten rýpač hlíny?

  • mira - 17.05.2011, úterý, 11:16
    (0)

    Pajik: aj to jde :-D http://www.youtube.com/watch?v=ixdWbkx5IOk&NR=1

  • Pajik - 17.05.2011, úterý, 11:13
    (0)

    Babu: zas musíš brat v potaz s čím tady Soukup pracuje, uvařit z ho.ven dobrou svíčkovou není jednoduché... A Švancara ať táhne, od začátku ho nemosím a teď ho nenávidím ještě víc...

  • Babu - 17.05.2011, úterý, 10:56
    (0)

    my eště nejsme rodina :-) já si ho možu vzít, až vydělá milion, pan Lancouch mi to nařídil :-) a myslím, že by mohli letět oba, švancara za to svoju nestoudnost a nesoudnost při zápase s Brnem (i když je nepopiratelné jak umí zahrát) aj Soukup se svojíma tabulkama a analýzama.. jenže rozhodují to zase někteří, co třeba taky nejsou zrovna kompetentní nebo bez sebereflexe. Těžko z hlavy řéééct!

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 10:43
    (0)

    to jerab: kdyby mna dokazals nastvat ty, tak sem to uz zavrel...

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 10:41
    (0)

    to bagr:nestraš,snad jsou ještě v klubu soudní lidi na to aby si spočítali kdo a co je pro ně přínos.i když o tobě se to zrovna říct nedalo!

  • bagr77 - 17.05.2011, úterý, 10:40
    (0)

    ted na to koukám,rodinný web Babu a e-Lucky,bravo:))

  • bagr77 - 17.05.2011, úterý, 10:38
    (0)

    e-Lucky,prosím,nenaštvi se,já tu chi psát,je to superweb:)).A Wiper.B je správně,poletí Švancek!!

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 10:37
    (0)

    to wiper99: ja si myslim, ze ty na to odpovedet nedokazes, ani ja, ani Babu... mozna Carlos:D

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 10:35
    (0)

    O.K. tak s webem je to vyjasněno a teď vážně co bude s tím Soukupem?pude???a nebo pude Švancek???

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 10:33
    (0)

    hlavni je, ze kdyz mna naserete, tak to zavru:D

  • cervik - 17.05.2011, úterý, 10:29
    (0)

    Hrůza,co se to čmáře

  • lagic - 17.05.2011, úterý, 10:25
    (0)

    to Babu: to už si musíte vyřešit mezi sebou :-)))

  • Babu - 17.05.2011, úterý, 10:23
    (0)

    a elucky je můj, takže mám taky nějaký podíl, ne?:D

  • Babu - 17.05.2011, úterý, 10:22
    (0)

    ááá 3 vyvolení sme se ozvali, bude nás ten zbytek moset poslůchat :P :-)

  • lagic - 17.05.2011, úterý, 10:22
    (0)

    to Lucky: jj, to tu všichni ví :-)))

  • Babu - 17.05.2011, úterý, 10:21
    (0)

    wiper99: nech si ty kecy o soukromém webu! Už mě to nebaví, po každém zápase začně někdo říkat, že tady píšou enom vyvolení a že se jim má pochlebovat. Snad každý vidí, že když člověk píše slušně a věcně, tak s ním klidně kdokoli podiskutuje. To, že spolu nesouhlasí dva lidi je naprosto přirozené, ale nemelte tady lži.

  • Greif - 17.05.2011, úterý, 10:20
    (0)

    Ono naprosto soukromý abych si tu psal s Babu a Eluckym a Carlosem :)) Jako to musíte Carlosa znát (přece jen když se znáš osobně víš co od něj čekat a jinak ho posuzuješ).. on prostě jen vyjádřil,že nemůžete vědět co se bude příští rok odehrávat ..on prostě namá rád poraženecké řeči ..nic víc ..jinak že má jinší mluvu .. někteří se musí brat s nadhledem :) To co tu potí ABC či jiní .. nad tím taky kroutím hlavou ..

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 10:18
    (0)

    to wiper99: pravda je, ze ten web je pritom muj;):D

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 10:14
    (0)

    to lagic:svatou pravdu máš.....(možná to někteří mají jako soukromí web?)

  • lagic - 17.05.2011, úterý, 10:09
    (0)

    to carlos: Je to můj názor a za tím si stojím. Momentálně tu není nikdo, kdo by Švancka kvalitou nahradil. To, že se mu nepovedlo pár posledních zápasů, můj názor nezmění. Beru celou sezonu a moc dobře si pamatuju, co na hřišti předváděl, jak byl platný pro tým, kolik na sebe navázal protihráčů, co vymyslel akcí, jak bavil diváky, atd...Ano, každý je nahraditelný, ale ne ve Slovácku, které si kvalitu nemůže dovolit koupit. A Švancara rozhodně kvalitou všechny převyšuje! A to tvoje osočování druhých a konfrontační tón si nech. Předvádíš to tu už delší dobu a přijde mi, že jenom ty máš pravdu, ostatní by svůj názor neměli dle tebe ani psát, protože tlachají jen "hemzy". Já taky nenapadám tvůj názor, i když s ním kolikrát nesouhlasím. Odlišný názor jde napsat i jiným stylem než jen, já mám pravdu a vy ostatní víte "hovno". A s tím Brnem absolutně souhlasím.

  • Jerry1984 - 17.05.2011, úterý, 09:52
    (0)

    ..nekdo to brno odnest musi..a sam clovek na sebe vezme vinu malokdy, pro to si myslim kdo pujde, nejsu z toho nadseny a radsi kadr resit nebudu, chcu se bavit, ne deptat.

  • wiper99 - 17.05.2011, úterý, 09:48
    (0)

    ABC:co se týká Švancary tak bych to zase tak netvrdil,je fakt že mu to teď na jaro moc nešlo ale jinak měl chut i zájem hrát a bavit lidi a to dělá fotbal krásným!!a co se Soukupa týče-ten už měl být dávno v háji aj s těma jeho moderníma koncepcema které nás fanoušky každý zápas akorát naserou a stojí nkupu nervů!!!doufám že vedení bude v prní řadě řešit nového trenéra a ten si pak rozhodne kdo v mužstvu zůstane a kdo ne.to by měla být priorita číslo 1.Mužstvu už nemá co dát a jestli tu zůstane dál tak se vůbec nic nezmění a bude to ještě horší,a na fotbal bude chodit čím dál míň lidí a budou čím dál víc nasraní.

  • trúba - 17.05.2011, úterý, 09:47
    (0)

    tak Švancary je škoda, asi ho súkup vyžene...

  • eLucky - 17.05.2011, úterý, 09:41
    (0)

    to abeceda: VYPNI TEN CAPSLOCK vole

  • ABC - 17.05.2011, úterý, 09:32
    (0)

    TAK JE NUTNO UVAŽOVAT , A NE JAK JE VE VEDENÍ KDO KOMU SYMPATICKÝ, ALE "PŘEDEVŠÍM" JAK HRAJE A šVANCARA A sOUKUP JSOU DVA NESLOVÁČTÍ PODRAŽÁCI

  • Greif - 17.05.2011, úterý, 09:28
    (0)

    Tak ted bych klidně ze 3 mladé nasadil .. šak už o nic nejde jen o domácí vítězství :)

  • rim - 17.05.2011, úterý, 09:25
    (0)

    Carlíto, v Masných krámech je to kurva fajn!!! A proc nenasadit mladé? Aspon budou mít ligové minuty a hned se dají dráz prodat.

  • ABC - 17.05.2011, úterý, 08:19
    (0)

    ligové kvality hráče, který se pravidelně nedokáže prosadit, jsou mu naprd, celý zápas čeká někde na kraji až mu někdo přes půl hřiště překopne balon a on s tím stejně nic neudělá-nedokončí, i přesto,že v mnoha případech by to i šlo ,kdyby se pravidelně nenasávalo před zápasem u pokeru maximálně jeho předností je přesná přihrávka a toť vše, když takový kanonýr nekopne ani penaltu to už je politováníhodné, JE TŘEBA VIDĚT JAKÝCH fotbalových úspěchů ve své kariéře dosáhl ŠVANCARA A JAKÝCH ZELENKA? TEN MÁ ALESPOŇ ZKUŠENOSTI ZE ZAHRANIČÍ, KTERÉ JSOU NEZAPLATITELNÉ A ROZHODNĚ NEBYL HORŠÍ HRÁČ JAK Švancara, BYL PRACOVITĚJŠÍ

  • fotbalista3 - 17.05.2011, úterý, 06:23
    (0)

    ja osobne jsem jednoznacne pro to aby spadlo Brno hlavne kvuli mladezi. Prece jen by Slovacko melo vetsi sance ziskavat mlade hrace z te brnenske strany kdyz bude Brno v druhe lize. A jak uz tady bylo receno pokud tu Soukup zustane tak vyhodi Svanciho (musi na nekoho hodit to Brno,prece to nenecha na sobe) a taky verim ze by mohl vyrazit Misu Kordulu (stejne jak se zachoval k Nemcovi)...

  • juancarlos - 17.05.2011, úterý, 00:40
    (0)

    bohajeho Lagic co to jsou zas za hemzy?? Nic proti Švancimu, ale psát,že bez něho spadneme je trochu moc nemyslíš ? Každý je nahraditelný a v posledku teda nehrál nic moc.Nech si kua takové prognozy pro Příbram,protože letos spadne koněčně to naše milované Brno. Co mě však pří sledování dnešního zachranářského mače( tímto posílám dík do Budějek,dej te si na mě jedno chlapci v Masných krámech:-) opět rozčílilo je pro mě pořád nepochopitelná skutečnost,že jich pokaždé je v Hradišti tolik,nikde jinde nejezdí,doma nechodí,tak proč nám furt lezou do Hradiště? Nemám proto jiné vysvětlení,než že se tam slezájí zakuklení zbrojováci z regionu a už mě to dost nebaví.Tak snad bude příští rok klid.Jak říkáš Buchlove též už o tom falešném moravění nechcu nic slyšet,poněváč jsme na tom byli vždy akorát bití.

  • pema - 16.05.2011, pondělí, 23:48
    (0)

    Je to dobré zejména pro fanoušky, že Gambrinusliga se bude hrát na Slovácku i v dalším soutěžním ročníku, byť o tom, že bude rozhodnuto o záchraně Slovácka tzv. za pět minut dvanáct a že záchranářské boje tedy nebudou probíhat pro mužstvo Slovácka až do posledních minut závěrečného kola GL ročníku 2010-2011 mne překvapilo, neboť dle ,,zaužívaných zvyků 1GL" jsem očekával větší kulišárny ze strany především mužstev z Čech. / Připadá mi to tedy tak, že společnost v 1GL se snaží zbavit Starkovsko-Libovy Příbrami a to i proto, že tam není řádný divácký zájem, pozoruhodné také je , že v tomto ročníku v mediích ,,moc nemluvili" pánové Poborský+Čadek+Kotrba z Budějek ale ligu zachránili - otázka tedy vystává - co dalšího pro záchranu v 1GL ,,vymyslí" Prossboys z pod MonteBů a nebo co naznačují avizované odchody panů Mokrého, Večeře, Jarůška z vedení Zbrojovky - že by se záchranou ligy nepočítali.../. Ale zpět do Slovácka - osobně jsem zvědav k jaké obměně vedení, realizačního týmu a hráčského kádru dojde po tolik avízovaném rozboru situace, který požadoval majitel klubu pan JUDr. Zemek po pánech Soukupovi a Krejčím. Zejména kdy bude jasně řečeno - kdy po nečekaně úspěšném podzimu - vypadal výkon týmu na jaře, tak jak vypadal...kdo to zapříčinil a zda se o tom brzy budou nějaké podložené informace...//pokud to budou pouze neobnovené smlouvy s hráči, kteří mají finančně náročné smlouvy a neodvedli za to odpovídající práci = výkony nic proti tomu, je třeba být ale konkretní a objektivní. Myslím osobně, že velký podíl na tomto stavu mají jak konkretní hráči /zatím nechci býti konkretní/ - zda to bylo individuálními chybami v průběhu utkání, ztrátou formy, neproměněním vyložených šancí, penalt, ale myslím, že i prací vedení sportovního úseku klubu a to jak komunikací s veřejností, obchodními partnery a to nejen při přestupech či řešení hráčských otázek při doplňování či obměně hráčského kádru, případně špatným střídáním a koučováním v průběhu utkání, nezařazováním nadějných odchovanců, špatnou komunikací s kabinou /tzv. zpětná vazba - neboť nemusí být vždy pravdou, že nadřízený má vždy pravdu/, nedůvěra či odstavení některých hráčů byť je zjevné, že to nebylo z důvodů nekvalitních výkonů apod./. Mám tedy obavy, aby to zde ve Slovácku i někteří výborní hráči, nezabalili sami a to nejen při první nabídce z jakéhokoliv klubu...skutečností je i to, že by nebylo špatné, aby i někteří hráči byli vůči svým výkonům a k očekáváním, které se do nich vkládalo byli sebekritičtí... Vím, že pokud se týká doplňování hráčského kádru jde vždy o otázku nabídky,poptávky a v neposlední řadě a hlavně a finanční možnosti klubu. Přeji všem fanouškům a respondentům tohoto fóra, aby došlo k řádném obměnění či doplnění shora uvedených pilířů klubu a zejména u prvního mužstva mužů - samozřejmě poté co nejméně zranění hráčů v přípravě a úspěšný jak vstup tak i celou sezonu 2011/2012 v 1 GL a výborný divácký zážitek.

  • lagic - 16.05.2011, pondělí, 23:37
    (0)

    Možná by nebylo od věci na zápas s Bolkou udělat nějaké choreo (transparent) s tím, že fanoušci stojí za Švancim a že ho tu chcem i příští sezonu. Je to podle mě poslední šance, jak Soukupovi ukázat, co si o těch jeho blbých žvástech myslíme, jinak Švanciho odstřelí a pak se obávám, že poslední nadprůměrný fotbalista v FCS skončí. A co si budem povídat, Švanci je jediný na hřišti, kdo umí něco vymyslet. Bez něho příští rok spadnem, protože nikdo jiný z těch,co tam zůstanou, nic nevymyslí a bude to totální holomajzna plná bezhlavých nákopů do nikam...

  • Buchlovjak - 16.05.2011, pondělí, 23:16
    (0)

    celtic: Ruda Otepka sice v noze cosik má, ale jinak je to neskutečný lenoch, který se nechá strašně rychle otrávit...já si myslím, že tady se zkazí za poslední roky kdokoliv...

  • celtic - 16.05.2011, pondělí, 21:58
    (0)

    Volešák mě taky zklamal,nic neukázal,myslel jsem si že bude tvořit hru,škoda že raději loni nevzali z Budějek Otepku,má výborné standartní kopy a je to tvořivý záložník,který má přehled,ale toho se Budějky nezbaví....

  • celtic - 16.05.2011, pondělí, 21:53
    (0)

    nemám rád Příbram,celou sezónu jsem si přál aby sestoupili,ale tentokrát jim proti Brnu budu poprvé fandit(kvůli tomu zápasu Slovácka z Brnem),ať spadne Brno,protože příští rok by jsme jim zase pustili oba zápasy tak jak letos,,,a Příbrami přeju ať spadne z Ligy příští rok....

  • Petras - 16.05.2011, pondělí, 21:51
    (0)

    V tom případě už nestojí hra na nikom. V obraně se měl stát osobností Košút, ale ten na jaře zklamal. V záloze se to točí jak na kolotoči, ale Volešák zatím nepotvrzuje roli lídra, a útok bez švanciho dal možná 2-3 goly. No příští sezonu to bude moooc těžké.

  • celtic - 16.05.2011, pondělí, 21:50
    (0)

    paráda,,,jsme zachránění a poprvé na jaře budu v klidu a bez nervů sledovat Slovácko proti Boleslavi...

  • Buchlovjak - 16.05.2011, pondělí, 21:41
    (0)

    Mě už začínají unavovat někteří furt s tou opakovačkou ale "moravská" básnička....lidi jste slepí nebo hlůpí s tím Brnem už????Taky v životě nebudu více fandit Starkastánu jak příští týden...a ze Starkastánu bych viděl fajn posily do našeho kádru...mohli by ti naši manažéři dovést Wágnera...velký, silný v hlavičkách, ustojí souboje u nás hrál dvacet minut a byl nejnebezpečnější ze všech, na Slávce dneska gól a po zápase u nás nám přišel zatleskat...FCS nafurt

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 21:27
    (0)

    to šovi: díky za info :-)

  • Šovkovskij - 16.05.2011, pondělí, 21:07
    (0)

    Tukkan: Jardovi prý došly peníze a má problémy s ruskou mafií. Leží na JIPce, protože ho chtěli otrávit. Navíc, když se podíváš na kádr Příbrami, tak je to tam samý hráč na hostování, točí se to tam jak na kolotoči... nejsou love. Jardu už naše prostředí asi unavilo:-))

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 21:03
    (0)

    to RNA: já v tom mám čisto!

  • RNA - 16.05.2011, pondělí, 20:55
    (0)

    Příbram musí vyhrát, nikdy tak nebudu fandit Jardovi, jako právě příští zápas! Jenom mně nejde do hlavy, když jsem viděl dnešní výkon Brna, jak jsme s takovýma chudákama mohli dostat 7-0 a 2-0.

  • tarantule - 16.05.2011, pondělí, 20:53
    (0)

    A doufal jsem i věřil ,že se tak nějak stane a že zůstaneme. Byl bych ale příště raději, abych podobné nemusel řešit.

  • wiper99 - 16.05.2011, pondělí, 20:53
    (0)

    zdravím vespolek,jen pár postřehů k danným tématum:tak za 1.nevím proč sem pořád vstupuje ta lemra líná, tam at si kope svůj okres v Maďarsku,pro náš klub neměl soudné slovo a teď se do všeho plete!za druhé co se Soukupa týká tak jak už jsem několikrát zmiňoval tak už měl byt dávno v háji,a své skvělé koncpce zkoušet někde jinde-mužstvu už nemá co dát,tak za včasu ho vyměnit,než bude pozdě.a za 3. myslím si že Švancek by měl zůstat v každém případě,je to osobnost-mladým má co předat,lepšího nemáme a ani mít nebudeme,ale to je jen můj názor.a proto v sobotu všichni na fotbal a hoši bojovat-3.body budou doma!

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:52
    (0)

    No tak jsme sice zachráněni, ale jen pro tento rok ... li to bude příští sezonu pokračovat ve stejném scénáři ...

  • tarantule - 16.05.2011, pondělí, 20:51
    (0)

    to stolmor - jak jsem rád, že se nepotvrdily (y).!!!! Ale úplně jasné to nebylo. Že ?

  • tarantule - 16.05.2011, pondělí, 20:48
    (0)

    Stejný názor. Raději bych letos tam viděl BO, příští rok dojde i na Příbram.

  • Ykarus - 16.05.2011, pondělí, 20:48
    (0)

    Souhlasím s Šovkym, na Příbram umíme, zvlášt' když bude bez prostředků.

  • stolmor - 16.05.2011, pondělí, 20:48
    (0)

    to tarantule: tvé scénáře se nepotvrdili, což ovšem bylo jasné :)

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:47
    (0)

    to Šovi: jak víš, že se na to Starka vysr...? Jestli to nebude asi tak jak Valenta ...

  • Šovkovskij - 16.05.2011, pondělí, 20:45
    (0)

    Ideální scénář bude, když spadne Brno, protože Jarda se na to v Příbrami vysral a vypadá to, že tam příští rok liga stejně nebude... Takže dvě mouchy jednou ranou:-)

  • tarantule - 16.05.2011, pondělí, 20:42
    (0)

    Tak konečně záchrana !!! Konečně oddych ! Hu !

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:35
    (0)

    no Brno jsou sice ku..., ale Starka je prostě mocný jako kdysi Košťál ...

  • Valheru - 16.05.2011, pondělí, 20:35
    (0)

    tomisek - to by mě taky zajímalo, ačkoli...není to zjevně? Nenávist k vedení klubu. Jinak nechápu, když tady všichni tak mluví o zradě klubu v podání týmu v zápase s Brnem, že všichni zapomněli, jak pan Zelenka opakovaně záměrně špinil klub v čekách médiích po svém odchodu.

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:34
    (0)

    no pro puntičkáře tam mám malou chybičku ... v "s/z"

  • Michal fcs - 16.05.2011, pondělí, 20:32
    (0)

    Morava jo,ale Brno ne,již mockrát nám pomohlo ..... ke dnu!!!

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:32
    (0)

    Chudák Hudson, Zelí si s něho dělá srandu .....

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:30
    (0)

    to Michal: no Morava musí držet pospolu ... ikdyž mě Brno pije krev!

  • Michal fcs - 16.05.2011, pondělí, 20:26
    (0)

    to Tukkan: moc ti nerozumím,proč ?

  • Tukkan - 16.05.2011, pondělí, 20:23
    (0)

    No já bych teda radši v lize Brno než Starkovic!

  • stolmor - 16.05.2011, pondělí, 20:23
    (0)

    michal fcs: to si teď strašně přeju :))

  • Michal fcs - 16.05.2011, pondělí, 20:21
    (0)

    Jsme zachráněni...ufffff,jo je to tam:-):-):-) porazit tak příští týden Příbram Brno,to by byla bomba

  • tomisek - 16.05.2011, pondělí, 19:36
    (0)

    bagr77: Lukáši, co tě pořás táhne na Slovácko, opravdu mě to zajímá?

  • Ykarus - 16.05.2011, pondělí, 19:32
    (0)

    Tak myslím, že je tam o stupínek posun od minulé sezony, nebylo to letos tak hektické ten boj o záchranu, alespon' já to tak cítím. Doufám, že v příští sezoně to bude zase o něco lepší.

  • Michal fcs - 16.05.2011, pondělí, 19:30
    (0)

    Nevidím

  • Michal fcs - 16.05.2011, pondělí, 19:29
    (0)

    Snad to bude tak a co Soukup,tam to i já nevidom moc dobře,nemá týmu již co dát

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:29
    (0)

    bagr77: názor ohledně hráčů a trenéra máme možná podobný..rozcházíme se v tom, že já sem fanoušek, který už s FCS zůstane..;). Jako narovinu říkám, sere mě to, že zase hrajem o záchranu do posledních kol, na jednu stranu větší napětí, na druhou zbytečné nervy.. Nechám to navedení.. Každopádně na Bolku lidi fakt DOJDĚTE !!

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:23
    (0)

    Michal fcs: chtěl bych si užít Bolku už v klidu..jenom ooooooo-o 90 minut:) to by bylo fajn, výsledky pro nás velmi zatím hrají :)

  • bagr77 - 16.05.2011, pondělí, 19:22
    (0)

    Jerry,kurva vážně,s tím hulákáním,to není ironie!!

  • Michal fcs - 16.05.2011, pondělí, 19:22
    (0)

    Jsme 45 min. od záchrany,Příbram 3.goly nedá....

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:15
    (0)

    teda nechcu aby to vyznělo jako nějaká výhružka..:) ale já se teda ozvu. A ta situace ohleně Švanciho..no jo..bez komentáře radši.

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:09
    (0)

    bagr77: vážně, nebo ironie? :) říkám sem na pochybách ;)

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:08
    (0)

    svůj opravdový názor stejně nebudu nikde zvěřejnovat at každému řeknu kde co...ona je to taková skládánka, kde hledáte řešení, jak by to do sebe mohlo pasovat, pak přijde něco, co vás zase znejistí :). Vím, kterým hráčům fandit, komu v realizačním týmu, komu ne..ale stejně si to nechám pro sebe..jen dodám, pane Soukup snažte se..nebo bude peklo ;)..Slovácké..

  • bagr77 - 16.05.2011, pondělí, 19:05
    (0)

    Jerry,ty jo tys mě rozesmál s tím hulákáním,super:))!!

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:04
    (0)

    * k antipatiím..

  • Jerry1984 - 16.05.2011, pondělí, 19:03
    (0)

    můj názor začíná být bohužel podobný..klonící se spíše antipatií trenéra, na druhou stranu sou okolnosti, kvůli kterým si nejsu uplně jistý, jestli ho jasně odstřelit..spíš si ale bohužel myslím, že neumí držet kabinu pohromadě...uvidíme, na Bolku ho podržím, pak si klidně zahulákám Soukup ven..ale je tam to ale :)

  • karagavrylydys - 16.05.2011, pondělí, 18:49
    (0)

    Hlavně si myslím, že mužstvo nestojí na Soukupovi. Švancara je jeden z mála fotbalistů v kádru, který má ligovou kvalitu. A minimálně rok dva má mužstvu co dát. Na rozdíl od ...

  • Šovkovskij - 16.05.2011, pondělí, 18:39
    (0)

    Ještě dodám, že třeba domácí zápasy proti Teplicím, Slavii, Hradci se mi hodně líbily, byla tam aktivita a spousta šancí, protože jsme hráli na dva útočníky. Teď je to stereotyp a nuda. Samozřejmě, že i s jedním útočníkem se dá hrát útočně, ale my nemáme mužstvo, kterému by tento styl vyhovoval a uměl ho.

  • Šovkovskij - 16.05.2011, pondělí, 18:35
    (0)

    Dovolím si s panem Soukupem silně polemizovat. Můj názor je takový, že právě na Švancarovi tým stojí. Sice se bez něj podařilo vyhrát v Olomouci, ale to byla ojedinělá vlaštovka. Když Švancek nehraje, je to do očí bijící, je to jediný náš hráč, který dokáže něco vymyslet, dát gól... ano, utkání s Brnem zpackal, ale zdaleka nebyl sám. Dále by mě zajímalo, proč pořád hrajeme na jednoho útočníka. Jsme naprosto bezzubí. Soukup mi byl vždy sympatický tím, že se snažil o útočný fotbal a o moderní trendy, takže jsem za ním vždy stál. Teď jsi jím nejste zdaleka tak jist. Nevím, proč nehrajeme odvážněji. Není co ztratit, protože defensivní taktika nám nejde a vždy nějaký gól dostaneme. Naopak, když jsme hráli útočně, vyhráli jsme v Boleslavi, smetli Slavii či předvedli i bez vyloučeného hráče skvělý výkon v Ostravě a sahali po bodech i v oslabení. Nicméně, s touto taktikou vyjedeme ven, dostaneme dva fíky, máme jednu šanci za zápas a jedeme domů. A je zarážející, že něco podobného se stává čím dál častěji už i v domácích zápasech.

  • bagr77 - 16.05.2011, pondělí, 18:23
    (0)

    Soukup je největší křivák,kterého jsem ve fotbale zažil,tohle už je vrchol,co si dovolí,přitom by on měl právě Švancimu být vděčnej,Švanci končí v tomto klubu,ale já bych radši viděl venku tohohle superodborníka!!

  • quatchud - 16.05.2011, pondělí, 18:02
    (0)

    Jo je pravda že na Švancim mužstvo nestojí,ono nikdy nejde o jednoho hráče,ale mám pocit že se Soukupem mužstvo povážlivě celou sezonu packuje a jenom doufám že si nakonec nerozbije hubu!!!!

  • fotbalista3 - 16.05.2011, pondělí, 17:57
    (0)

    Se divim ze pan "trener" s timhle prohlasenim dojde az na konci sezony to uz je opravdu z blata do louze....

  • Matúš - 16.05.2011, pondělí, 17:54
    (0)

    já si taky myslím že na Švancimu naopak tým stojí...a aj kdyby mel by zustat at se od neho mládí může učit, a že má co...

  • tomek - 16.05.2011, pondělí, 17:22
    (0)

    švanci je jediný fotbalista v týmu a mužstvo na něm stojí,pač když doma nehraje tak je FCS poloviční,venkovní zápasy nehodnotím,protože těch se bohužel nemohu ucastnit

  • Slovácko Kingdom - 16.05.2011, pondělí, 16:01
    (0)

    Artigas: Já bych zase dal tu hlavičku co měl na hlavě Švancara při zápase s Brnem.

  • Artigas - 16.05.2011, pondělí, 15:47
    (0)

    To je fakt, protože bez něho padá... a to, co měl na noze Valenta, bych dal aj já a to je co říct...

pristi
 Další články:
19.05.2011, čtvrtek, 09:15 - Slovácko má ligovou jistotu. Hráči i kouč však vědí, že není co slavit
17.05.2011, úterý, 12:38 - Prosadí se střelci z přeboru? Slovácko zve do přípravy Valáška a Maléře
15.05.2011, neděle, 06:07 - Trenér Liberce: Mrzí mě chování některých diváků
15.05.2011, neděle, 00:05 - Slovácko na půdě Liberce ještě nevyhrálo. Tentokrát prohrálo 1:0
13.05.2011, pátek, 14:00 - Prohlášení po setkání s Michalem Kordulou a Víťou Valentou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace