*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Ještě není důvod k úplné panice, říká kapitán Slovácka Trousil

06.08.2012, pondělí, 06:04
trousil_velky.jpg

Takový start do sezony si fotbalisté Slovácka nepředstavovali. Po dvou zápasech jsou bez bodu a navíc čekají na první vstřelenou branku.

V zápase na hřišti Olomouce navíc celek z Uherského Hradiště ani jednou nevystřelil na branku.

„Všechny góly jsme dostali ze standardních situací. To je hodně špatné. Ale ještě horší je, že nemáme ani jednu střelu na branku," uvědomuje si kapitán Slovácka Jan Trousil.

První branku jste v Olomouci dostali po rohovém kopu. Přišel jste do kontaktu s míčem ještě před tím, než domácí Aleš Škerle otevřel skóre?
Šel jsem do výskoku, škrtlo mě to a letělo to dál. Já už jsem se potom jenom otočil a viděl jsem, že si to Škerle připravil a vystřelil.

Oproti prvnímu zápasu s Brnem jste na Hané předvedli lepší výkon. Proč to znovu nestačilo na body?
Myslím, že to byl jiný zápas než s Brnem. Nechybělo tomu nasazení a bylo to organizovanější. Hra se zjednodušila a myslím, že kdybychom vepředu byli důraznější, tak bychom měli víc příležitostí. Ale je pravda, že tam nebyla ani jedna přímá střela na branku, po dvou zápasech máme nula gólů, takže nemůžeme bodovat.

Jméno Heslo
text
  • Artigas - 08.08.2012, středa, 09:35
    (0)

    Jasně, že není důvod... šak ve dvou zápasech pomalu nevystřelit na branku, neřkuli dat góla, to je úplně v poho... dyž sem viděl nováčky ježky, tož dva zápasy a 4(!!!) fíky!!! Tak kde je teda ten čokl zakopaný? Rozhodně se neměl pustit Ondřejka anebo vzít za něho solidní náhradu! FCS je dopředu naprosto bezzubé a neškodné. No ale zas na sraltu má, ta totiž hraje podobně-taky kulové.

  • Valheru - 08.08.2012, středa, 01:20
    (0)

    Mirek: ono, když tak člověk chodí kolem tribun, tak vidí diváky (ne fanoušky), kteří na fotbal nechodí proto, že by byli fanoušky daného týmu (a teď nemluvím jen o Slovácku) - to je v některých případech jen zástupný a mnohdy i zastírací manévr, ale chodí hlavně proto, že se těší na to, až se nám něco nepovede a budou si moct zanadávat a zařvat na ty komedianty, co berou tak nehorázné peníze, zatímco oni 8 hodin doslova dřou až se z nich leje a neberou ani polovinu. Je to smutné, ale je to tak. Ono stačí se kouknout na diskuze po prohraných zápasech a porovnat to s počty a formou komentářů po zápasech povedených (např. z minulé sezony). A proč to dělají? To by možná vydalo na zajímavý psychologický rozbor, ne-li diplomku...

  • Primitivo - 07.08.2012, úterý, 22:41
    (0)

    Jasné, že jenom negativita ničemu nepomůže, ale prostě musíme vidět, že je to špatné a nemůžem si nic nalhávat. Ale je se čemu divit, když si vezmeme jen následující statistiku: 1793:3. Co to znamená? To první je počet odehraných minut v lize všech našich útočníků mimo Doška, to druhé je počet jejich vstřelených gólů. Jak teda chceme ty góly dávat? Snad nechceme hrát jen na Doška jako na jediného útočníka? To vidíme, že nechunguje. A kdo ho má teda doplňovat a ohrožovat soupeřovu branku, když všichni ostatní kluci nemají odehráno v lize dohromady ani 20 zápasů a dali dohromady chabé 3 góly? Ani jeden z nich nemá ligové kvality, ať chceme nebo nechceme. Mám pocit, že pustit Vencu do Bolky byla velká chyba před startem sezóny. Ale nevím, kolik jsme za něho dostali a jestli to byla nabídka, která se nedá odmítnout:( Pak by měl ale někdo kvalitní do útoku i přijít.

  • Buchlovjak - 07.08.2012, úterý, 21:35
    (0)

    taktéž jednoznačný souhlas se vším co tu sepsal riedlss. To že tady na ně blujem nikdy nikomu nepomohlo. Hlavu hore a víru do své mysli :-). A hráčům snahu a štěstí na kopačky :-)

  • Mirek - 07.08.2012, úterý, 09:59
    (0)

    a komu kdo tím pomůže, když tady bude nadávat ? Doba internetu. Každý víme jak to stojí za prd, ulevit si tady nepotřebuji, když to bude pokračovat začnu svou úlevu dávat najevo jinde a jinak, né na netu. čaute diskutéři

  • Primitivo - 06.08.2012, pondělí, 23:29
    (0)

    Leningrad: Bojovnost musí být aspoň trochu podložená kvalitou a tu když nemáme tak nám ani bojovnost nemusí pomoct. I když je pravda, že jedině abnormální nasazení nás může ze současného trochu srabu vytáhnout, když by se podařila aspoň nějaká haluz akce nebo tak něco. Šovkovskij: Myslím si, že skutečně na áčko máme jeden z nejnižších rozpočtů v kaprlize. Je to vidět na přestupech. Dyť už třetím čtvrtým rokem doplňujem kádr jen o odchovance nebo volné hráče nebo hráče, kteří už jsou jinde nechtění, či hráče z nižších soutěží. Ale s tím se asi nedá nic moc dělat. Prostě chudý kraj. Teda nic proti odchovancům, to je dobrá cesta, ale mám ten pocit, že nějak všichni aktuálně zapadli do šedého podprůměru.

  • Leningrad - 06.08.2012, pondělí, 21:40
    (0)

    FansHonza: ne jako nemyslel jsem to tak, že nemá cenu fandit v kotli, určitě to cenu má. Myslel jsem to tak, že čím víc se fandí, tak to neznamená zvýšení snahy hráčů podle mě. Někteří atmosféru během zápasu ani nevnímají, spíš třeba poděkování po zápase až. Nemá cenu nadávat nespokojeným lidem s hrou, že nefandí

  • Leningrad - 06.08.2012, pondělí, 21:31
    (0)

    ondicz: nene posrat se z toho nemusíš, já jsem se slušně třikrát zeptal, tak stačí jednou slušně odpovědět, že nevíš a hodit link na kontakt na trenéra. Díky za něj

  • riedlss - 06.08.2012, pondělí, 21:19
    (0)

    egi:pleteš jabka z hruškama.Nikdo neřekl, že za to můžeme my, kdyby jsme to takhle ovlivňovali už by jsi byl na lavičče. Já si vždy rozmyslím co řeknu než to vlbec řeknu a proto říkám,,radši zhodnotím první sebe a pak budu mlet o tom, jaký je trenér jaký je Truska, Doša a další....nebudu se tady opakovat....je to zbytečné,

  • riedlss - 06.08.2012, pondělí, 21:14
    (0)

    Bayern Munchen:nikdo neříká, že sedíš u televize. je to samozřejmě dle možností, vše se dá jednoduše pochopit.Studium, práce,,bohužel jo, jsou tady důležitější věci než fotbal a pokud se snažíš chodit jak to jde pak nemůže nikdo říct ani slovo.všichni vidíme kde je chyba, že to nefunguje, nejsme přece blbci, ale tady neudělá nikdo nic.Buď se na to vykašlu a nebudu se nervovat nebo budu věřit a dělat to co mám rád.

  • Šovkovskij - 06.08.2012, pondělí, 21:01
    (0)

    Primitivo: Co se týče těch rozpočtů, už jsme je tady řešili. Podle Zemka má Slovácko rozpočet cca 80 milionů, sice na áčko to je asi těch 30, ale řekl bych, že u ostatních to bude taky tak. Nevěřím, že např. Příbram má větší rozpočet než my.

  • ondicz - 06.08.2012, pondělí, 20:57
    (0)

    @Leningrad: http://www.fcslovacko.cz/kontakty/18.html, se tu máme posrat z toho že nevíš kdy jsou treninky?

  • FansHonza - 06.08.2012, pondělí, 20:07
    (0)

    Treninky nevim, kdy jsou.

  • FansHonza - 06.08.2012, pondělí, 20:06
    (0)

    "Fandenim v kotli taky ne" - po takove vete to je potom tezke... Rozvedl bych to a objasnil nektere veci, ale nemam na to cas, stejne by si z toho neco vzal tak jeden clovek ze sta. Kazdy ten "fotbal" holt vnimame jinak..

  • Leningrad - 06.08.2012, pondělí, 19:56
    (0)

    Primitivo: nikdo ale nemluví o pohárech, ale právě o te bojovnosti. Kde ta bojovnost teda byla a proč jsem ji neviděl proti Brnu ani proti Olomouci. FansHonza: nadavat na foru nepomuzu nicemu, ale fandenim v kotli taky ne. Chci se jit na ty hrace podivat na trenink, jak to tam vypada a jestli makaji. A klidne se jich do oci zeptat, proc nehraji poradne. Uz se tady po x-te ptam, kdy a kde mivaji nasi hraci trenink?

  • Primitivo - 06.08.2012, pondělí, 19:46
    (0)

    Budu asi za chytráka nebo hlupáka, ale co jako chceme? Podívejte se na rozpočty jednotlivých klubů http://sport.ihned.cz/c1-55775940-liga-podle-rozpoctu-nejbohatsi-sparta-zklamala-liberec-s-plzni-by-o-titul-nehraly Vím, že prachy nejsou všechno, ale udělají dost. A můžeme s nejnižším rozpočtem v lize chtít hrát poháry? Určitě ne. Přiznejme si to, že patříme do boje o udržení a bez abnormální bojovnosti a trochu štěstí to nepůjde. To že se nám loni nadmíru povedlo pár zápasů je pěkné, ale nemůžeme z toho úplně vycházet. Vždyť se podívejte na naše letní posily http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?muzstvo_soupiska=2000014 tam není ani jeden chlap, kterého by třeba trenér Teplic, Bolky nebo Jablonce mohl z fleku poslat na hřiště v základní sestavě, tak co je to pak za posily??? A naopak odešel Víťa Valenta s Ondřejkou, kteří svoji aspoň jakous takous kvalitu měli:((( Navíc Kordula je zraněný, Volešák hraje tužku, stejně tak Košút, Truska někde ztratil jistotu a Došek mi přijde taky úplně vyčichlý, tož co chceme??? Snad na tu Sraltu budeme aspoň namotivovaní a ukopem to bojovností.

  • FansHonza - 06.08.2012, pondělí, 19:38
    (0)

    Chapejte, ze ano, ze i my, co se vecne zastavame, bysme si prali vyhravat a mit bonusovou radost, zazivat jeste vetsi euforii, i my vidime, ze jsme odehrali 2 hrozne zapasy, ve kterych jsme neohrozili branku, coz je hruza, ale at je cokoliv, at porad vyhravame ci prohravame, tak jsme fanousci klubu, fanousci, kteri veri a nikdy bysme neflustali na foru hrdinsky, pac to k nicemu nevede, nic tim nevyresime, takto hrdinsky umi nadavat kazdy a jen spinit, anonymne. Bezte jim to rict do oci! Kdyz se Vam neco nelibi, tak konejte tak, aby to neco resilo.. Takovyma kecama nas tu nekteri jen se***. Zajimave je, ze kdyz se dari, tak sou zalezeni jak hadi v zime, pochvalit neumi.. Bohuzel ceska mentalita..

  • hromik - 06.08.2012, pondělí, 19:31
    (0)

    A nejhorsi je kdyz rikate ze vsak nevadi byl to 1 zapas. Co az to bude 6 tak bude se rikat co?

  • hromik - 06.08.2012, pondělí, 19:28
    (0)

    Ykarus- Ok mas pravdu..ale zas musis umet zkritizovat..jasny ze kazdy chce aby slovacko vyhravalo..ale kdyz jdes na ten zapas a kupis si listek za nevim kolik tak prece aj chces aby byl dobry fotbal,a ne aby nevystrelili za 2 zapasy na branu.Kazdy chce at hraji dobre ale kritika vzdy musi byt,kdyby hrali ty zapasy dobre a prohrali tak ok.Ale kecal bys kdybys rekl ze hrali dobre..

  • Jerry1984 - 06.08.2012, pondělí, 19:09
    (0)

    sak to je vec nespokojencu.. Nevim proc si kvuli nim kazit zazitek z fandeni.. Ja si to uzivam, jestli to nahodou neni naopak s tim lezenim do p.dele nekomu.. Me to tak totiz vychazi ze ti nekteri pisalci se nam podobne reci snazi namluvit, takze vam vsem vzkazuju, nas nepresvedcite.. :p a melte si co chcete nekteri.. Ja na soukupa ani hrace vybekovat nebudu

  • Leningrad - 06.08.2012, pondělí, 19:06
    (0)

    Proč bych měl fandit Plzni, já mám rád Slovácko. Myslíš, že mě baví na ně nadávat? Obehraná písnička, že je potřeba podpořit klub mě nezajímá. Já klub podpořím, ale odmítám podporovat žoldáky, kteří nechtějí hrát. Proto se ptám, kdy a kde mají ty primadony trénink?

  • snopek - 06.08.2012, pondělí, 19:01
    (0)

    Škoda že stojím na travníku :) To ti trošku nevyšlo Ondrášku...

  • Greif - 06.08.2012, pondělí, 18:53
    (0)

    Hlavně pořadatele vidím že něco dělá a ne chodí po stadioně a hledá kde by si sedl ;)

  • snopek - 06.08.2012, pondělí, 18:22
    (0)

    Viděl si někdy pořadatele platit? :D Já teda ne...Pokud vím tak mám jen tento nick ;)

  • Ykarus - 06.08.2012, pondělí, 18:21
    (0)

    Vy jste jak ti ču.áci co sedijů hned za mnů na tribuně. Hned při první chybě celý tým odsůdijů a mám pocit že jsou aj rádi když se dál nevede. Fandite Plzni, té se daří, dívá se na ni hezky a aspon' tady nebudete brečet.

  • Greif - 06.08.2012, pondělí, 18:19
    (0)

    Socku co chodí zadarmo a ještě tu pičuje a ještě dalšíma jinýma nickama si vždy do huby brát budu ;)

  • snopek - 06.08.2012, pondělí, 18:15
    (0)

    Greife neber si mě prosímtě do huby ;) Běž vyhulit kokoty těm tvým šaškům v bílých dresech a pochval je za jejich skvělý vykon ;) Třeba od nich dostaneš dres...

  • Greif - 06.08.2012, pondělí, 18:01
    (0)

    Já nevím vy jste asi na tom hodně rozumově špatně, kolik sezon se toto řeší po každém prohraném zápase .. a jak vypatlánci furt budete furt mlet hovna ..

  • egi - 06.08.2012, pondělí, 17:55
    (0)

    riedlss + YKARUS: Tak to je bomba.Mám hledat chyby na sobě,proč hraje Slovácko hovno.Nakonec je vše vpořádku,nic se neděje a možeme za to my!!!! A čím to tak přihoršíme,že si Soukup nebo hráči přečtou a odejdou,nebo,že přestanou chodit lidi na zápasy??

  • Ykarus - 06.08.2012, pondělí, 17:10
    (0)

    riedlss to zhodnotil celkem slušně, souhlasím s ním a nemusím tu nic dalšího rozepisovat.

  • Leningrad - 06.08.2012, pondělí, 17:07
    (0)

    riedlss: Já zase nechápu, proč místo výkonů hráčů někdo začne řešit fanoušky? Skutečně si myslíš, že je rozdíl, jestli do Olomouce přijede 100 nebo 300 nebo 500 lidí? Myslíš, že ti žoldáci změní svůj přístup ke hře a začnou hrát líp? Proberte se...

  • Greif - 06.08.2012, pondělí, 16:44
    (0)

    Ja nevím ale že by zrovna v Olomouci nebojovaly .. mnozí se snažily a že to nešlo tak co jako zvlášt když se do toho sere pomezní první Ordošova střela kterou Dušan vychytal tak byla po předchozím ovsajdu tan pomezní byl úplně mimo .. a i takovej snopek má den kokot že se ani do balonu netrefí a radši stáhne ocas a odejde z fotbálku .. či by nejradši odešel :D

  • vajdik - 06.08.2012, pondělí, 16:39
    (0)

    Pokud máš výsledek v pi*i jak pises tak si jdi zahulakat za barak..ale ja chodim na fotbal..proto mam ty pripominky co je spatne..

  • Bayern Munchen - 06.08.2012, pondělí, 16:38
    (0)

    Proč tu někteří píšou o tom že někteří lidé čumí na fotbal v bedně a nebo že jdou otrávení na fotbal. Tomuhle nerozumím já chodím na Slovácko co to jen jde a to pracuju a studuju v Praze ale mám permici a žádný domácí duel nevynechám a snažím se jít i na některé venkovní zápasy, ale opravdu ne vždy můžu to za prvé a za druhé když jdu na jakýkoliv zápas kde hraje Slovácko tak tam nikdy nejdu už předem poražen a v to doufám že i naši hráči tam nechodí poraženi a že budou bojovat. Já pochopím když se prohraje a i zatleskám ale tohle co předvádí není už fotbal to je obrovská bída. Koho chtějí porážet se tady díváme na těžký los ale kdo je v té lize vůbec tak lehký že ho v pohodě porazíme. Dyť doma nevyhráváme a goly nedáváme už pěkně dlouho a to ze se nám minulý rok dařilo docela venku letos tak nebude dyt jak rikal trener Olomouce stačí kdyz si pohlidáme Doška a Trousila pri standartkach a to bohate staci. Vzdyt mi jsme tak jednoduse čitelny tym ze hruza.

  • riedlss - 06.08.2012, pondělí, 16:25
    (0)

    Akorát nevím, proč tady pičujete a děláte chytráky..je pravda, že se nedaří, že je bída nevystřelit víc než třikrát za zápas, ve všem co tu píšete je kousek pravdy, ale takovýma kecama nic nevyřešíte, jsme na to malí pánové a můžete se tu snažit sebevíc! Akorát tím ještě přihoršíte..pokud si za tím bude někdo stát, najděte si jinou, lepší cestu. Nejraději mám chytráky s pivem v ruce doma u televize..nelíbí se Ti nechoď, jednoduché..polovina lidí tu nebyla v olmiku a druhá se dívala v televizi, kde je každý největší chytrák, pak v práci pomlouvá jak to bylo strašné a na další zápas stejně zase dojde..los není pro začátek nejjednodušší a to, že se nedaří je prostě tvrdá realita..někde je chyba, ale zajímavé, že všichni vědí kde:)tolik trenéru tady máme.Kdyby radši někteří hledali chyby první sami na sobě. mám taky svůj názor, nedaří se, nejde to, chce to impuls a věřím, že se to brzy zlomí. Pokud se někdo chce nechat strhnout debilní českou mentalitou tak ať se topí.Pokud pro Slovácko něco děláš a dá se to ocenit, pak si myslím, že máš nárok si zapičovat a může tě to pořádně srát, ale kalit vodu a sedět u bedny nebo jít na zápas se znechuceným xichtem a psát tu srance a mířit tím na konkrétní lidi,to je ubohé v diskuzi jako je tady..To radši nechoď, sleduj Farmu a nebo pičuj na FB-tam se to hodí, tam aj třeba neco vyřešíš:D já věřím, že Sraltu rozkopem minimálně v kotli a výsledek mám v pi*i :)

  • JUVE - 06.08.2012, pondělí, 16:25
    (0)

    Proti komukoliv na losu nezalezi ... a Truska,Dosan urcite za zenitem nejsou !

  • guerero - 06.08.2012, pondělí, 16:23
    (0)

    Rád bych tady upozornil pana Trousila,že vzhledem k rozlosování ligy bych určitě nebyl v klidu,z následujících 6 kol sice hrajeme 4krát doma,jenže máme těžké soupeře Spartu,Teplice,Jablonec,Boleslav a venku Dukla a Příbram,tak nevím,proti komu chce pan Trousil získat body.Je dost dobře možné,že po 8 odehraných kolech budeme na nějakých 4 bodech na posledním místě,hlavně že kapitán je v klidu! Velice rád se budu mýlit,ale myslím,že budeme hrát hodně dole celou sezonu!

  • karagavrylydys - 06.08.2012, pondělí, 16:20
    (0)

    Bohužel Trousil, Volešák a Došek jsou za zenitem. Trenér to ale nevidí, nebo vidět nechce ...

  • ondicz - 06.08.2012, pondělí, 16:18
    (0)

    běžte do prdele, když se hraje blbě tak "eluckyho gang", jak to tady někdo v pokusu o vtip označil, neříká že se hraje výborně. o tom to není. že se hraje blbě poznáme všichni, rozdíl je v tom jakým způsobem k tomu přistupujeme. opravdu nechápu že to ještě někteří nepochopili

  • snopek - 06.08.2012, pondělí, 16:08
    (0)

    A ještě vám někteří zaujatí jeidnci řeknou že hra byla výborná :D

  • vajdik - 06.08.2012, pondělí, 15:38
    (0)

    A kdy by to cetli??? Je po treninku a hura do mesta jak hrusky... Proc hraje Trousil? Pomalý-chybuje, proč to furt stavíme na Doškovi-prdelou k brance soupeře a za dva zápasy nevystřelil! Proč hraje Volešák-dyt je to fotbalista který se před tím balonem jenom schovává..ikdyž nechci být kritický, to by muselo být vyměněno 10 hráčů, kromě Dušana ten tým je úplně v prdeli!!! Se Spartou nemůžou získat ani bod, na Dukle to zase bude pro kluky výlet aby si udělali žízeň na prodloužený víkend... Ale dle pana Trousila, žádná panika..dyť je to v klidu, pan Zemek platí včas :)

  • Lajtra - 06.08.2012, pondělí, 15:32
    (0)

    http://knihy.abz.cz/prodej/fotbal-1 Jestli by o to byl v kabine zajem, tak klidne par vytisku poridim. (Sorry Elucky za odkaz,ale ja musel)..

  • Bayern Munchen - 06.08.2012, pondělí, 14:30
    (0)

    O vstupném raději nemluvit. Je to nejdražší vstupné v celé lize a výkon týmu je nejhorší v celé lize. Skoro bych řekl že je to jak přímá úměra. Ale mně je jedno kolik je vstupné já si klidně připlatím ale chci za ty peníze vidět tomu odpovídající výkon, ale to bychom museli hrát o titul. Ale klidně si zaplatím i víc, ale ať aspoň vidím fotbal a nějakou šanci a nějaký ten gol.

  • riedlss - 06.08.2012, pondělí, 14:23
    (0)

    Normální to určitě není..a k tomu vstupnému-mám tady kamarády, kteří jezdí na Baník a cenově je to vyjde snad na stejno:D to je teprve nářez...

  • JIM - 06.08.2012, pondělí, 14:11
    (0)

    Nejdražší vstupné v lize a toto předvádí...

  • vajdik - 06.08.2012, pondělí, 13:49
    (0)

    PICA ONI NEVYSTRELILI NA BRANKU VE DVOU ZAPASECH, JE TOTO NORMALNI??? UZ ME TO SERE CO SE DEJE!

  • tomrs - 06.08.2012, pondělí, 13:44
    (0)

    rim: tak urcite!!!

  • Pablo88 - 06.08.2012, pondělí, 13:38
    (0)

    Po 2. zápase mluvit vo druhý lize...:-D no....Problém není v obraně ale v útoku...tento problém se zdá se nevyřešil ani po letošní pauze...

  • rim - 06.08.2012, pondělí, 11:18
    (0)

    Cyra Haša na plac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To je jediný možný lék!!! S Kovářem by tu ligu ukopali!!!!!

  • Leningrad - 06.08.2012, pondělí, 10:55
    (0)

    Střelecké cvičení je sice super, ale k čemu to je, když se stejně ke střele nikdo ani nedostane? Kolik střel má hrotový útočník Došek? Místo aby střílel, tak hraje zádama k brance a rozděluje balony. Proč se jednou neotočí s balonem a nevystřelí? Skutečně nedokopne z 20m na branku? Je opravdu tak složité využít jeho výšku a centrovat mu na hlavičky? Už se proberte vy mátohy, že s technikou jste všichni do jednoho v hajzlu a kombinační hrou do kuchyně ty goly nedáte. Začněte střílet z 30 metrů a třeba to tam spadne, třeba ne. Ale bude to větší šance na úspěch, než když to budou stopeři věčně nakopávat k hostujícím brankářům

  • plasátko - 06.08.2012, pondělí, 10:44
    (0)

    kdo v tomto klubu tvoří, kdo posílá balony po zemi směrem dopředu,rozehrává dává balon přesně na nohu, vždyť do jsou nechutné plácačky na nikoho, jak se může střílet když tam za 90 minut hry nedojede žádný balon pane kapitáne Trousile, zkuste se raději ostříhat místo toho alibismu, jsi už taky dobře nakažený svým panem trenérem a domluv svému kámošovi Doškovi ať se vzpamatuje,bere dost peněz , aby na hřišti něco předvedl a pokud na to nemá tak .......

  • egi - 06.08.2012, pondělí, 10:32
    (0)

    Konečně to začínají chápat aj ostatní.Naco čekat,až bude po 5,6,7... a nedej bože bez bodu a s naší střeleckou aktivitou 1-5 golu,chce to značné změny. Ináč to vidím na 2 ligu a potom se može celej klub tlapkat po ramenách,že proto udělali všechno.

  • rim - 06.08.2012, pondělí, 10:24
    (0)

    dominho: tak proč teda prohráli??? :-)))))))))))))

  • domino - 06.08.2012, pondělí, 10:08
    (0)

    a nejhorší je, že ty seš uplná pí*a, včera hrála záloha dobře zvlášť Míša Trávník, kterého nepochopitelně vystřídal, když jsme ho nejvíc potřebovali a jeho balóny jsou nejvíc dobré, obrana až na pár chybiček byla včera taky dobrá a nějaké extra velké problémy jsem tam neviděl

  • riedlss - 06.08.2012, pondělí, 10:07
    (0)

    Pokud je vina na sudích je to vždy až věc druhá.Nevím kde ten idiot včera viděl ofsaid?!Stáli jsme přesně na jeho úrovni.Ale říkám, je to nepodstatné vzhledem k tomu jak jsme aktivní dopředu a kolikrát jsme vlastně zakončili.Nejen, že čekáme na první body, ale taky na první branku a bez toho to jaksi nepůjde. Na čase si v tom udělat trochu pořádek, nemyslíte trenére???proti Spartě je těžké něco napravovat a lidi to budou čekat.A když ji zlomíme, což není vůbec nereálné tak pak jsme klidní.

  • plasátko - 06.08.2012, pondělí, 10:05
    (0)

    a nejhorší pane TROUSILE je, že jsme bez zálohy a chabé obrany!!!!!!!!!!

  • hromik - 06.08.2012, pondělí, 09:28
    (0)

    Nevadi borci,vsak je to teprv 2 zapas:)zas hlavne vseci zacnite psat ze je to teprv zacatek a ze nas poskodil rozhodci ..

pristi
 Další články:
11.08.2012, sobota, 09:00 - Získají první tři body se Spartou?
10.08.2012, pátek, 19:37 - Melichárek: Sparta? Proč si dělat hlavu...
10.08.2012, pátek, 09:41 - Záložník Martykán chválí fanoušky, žije v penzionu a těší se na Spartu
06.08.2012, pondělí, 10:42 - Sudí mě podržel, mohl jsem být vyloučený, přiznal gólman Melichárek
05.08.2012, neděle, 10:45 - Trenér Slovácka plánuje před Sigmou změny v sestavě
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace