*
13.04.2024
Z PLOCHY | Tomáš Břečka po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Vlastimil Daníček po zápase v Hradci Králové
13.04.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Hradci Králové
11.04.2024
Rozhovory | Hradec - Slovácko
07.04.2024
Z PLOCHY | Tomáš Fryšták po zápase v Liberci
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku

Fotbalové Slovácko přišlo o miliony od Synotu, první liga je ohrožená

13.02.2012, pondělí, 10:50
mestouh_velky.jpg

Fotbalový klub 1. FC Slovácko přišel o druhého největšího sponzora, holding Synot. A s ním se musí obejít bez deseti milionů, které loterijní společnost někdejšího majitele klubu Ivo Valenty do fotbalu v každoročně dávala. Větší podporu sice slibuje radnice v Uherském Hradišti, ale i tak z klubu zní: Situace je kritická.


Už v sobotu Slovácko odstartuje prvoligové jaro zápasem na stadionu pražské Sparty. Jenže jeho vedení nemyslí jen na to, aby se start soutěže podařil. V zákulisí se totiž odehrává boj, který je ještě důležitější než zmiňované utkání.

Klubu ubude druhý největší sponzor, společnost SynotTip. Ta kvůli zákonu o hazardu už letos nepošle na účet Slovácka deset milionů korun. A vedení klubu varuje, že bez pomoci města a dalších sponzorů může být tento výpadek likvidační.

"Rok 2012 bude zlomový. Kvůli změně loterijního zákona a snižování ekonomické výkonnosti českého hospodářství nemáme tento rok finančně pokrytý," upozornil ředitel klubu Vladimír Krejčí. "V případě, že bude podpora dlouhodobě klesat, je otázkou času, kdy v Hradišti nebude možnost nejvyšší soutěž hrát," doplnil.

Na hřišti Slovácko ligu nejspíš udrží. A co v zákulisí?

Problém se nezužuje pouze na prvoligový A-tým. Slovácko od roku 2001 buduje mládežnickou akademii, ve které hrají fotbal stovky dětí z Hradiště i celého okolí. Právě akademie by mohla na ekonomické škrty doplatit. "Nelze předpokládat, že majitel bude zastupovat veřejný zájem a dotovat všechny aktivity klubu," řekl Krejčí.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 14.02.2012, úterý, 13:25
    (0)

    já to seru, jdu napsat té bandě kokotů na idnesu, jestli se za sebe nestydí a nebo jim přijde normální vydávat takové žumpa články..!!! Toto nás poškozuje v očích veřejnosti jako blázen!! Chce se mi z toho zvracetg... buriss: sketo :D

  • Buriss - 14.02.2012, úterý, 13:22
    (0)

    ja uz to nemohl vydrzet :)))

  • eLucky - 14.02.2012, úterý, 13:11
    (0)

    to Buriss: vole... mosis taky vsecko vykecat!!! Akorat nic nevim o predelavani webu fanaticos:D

  • Buriss - 14.02.2012, úterý, 13:10
    (0)

    pro vsechny co nepochopili: celou kauzu spolu s novym zakonem o daneni loteriji vymysleli elucky s babu, aby v okurkove sezone zvysili deni v diskuzi na fcslovacko.com a vyvazili tak vypadek a predelavani stranek fanaticos. :))))))

  • tarantule - 14.02.2012, úterý, 09:33
    (0)

    .... z osmi ( 8 ) zpráv o fotbale je na iDnesu šest( 6 ) o Spartě, jedna o Ově , jedna o Olmiku. Vše celkem normální ....

  • eLucky - 14.02.2012, úterý, 09:17
    (0)

    to ozie: a ted mi rekni proc iDnes tento komentar ven nepusti!? Aha...Pak by uz prece neslo o takovou bombu, kdyby vlastne z toho vyslo, ze se klub nema ceho bat. Jen to dale priivuje povest idnesu jako bulvarniho platku!

  • ozie - 14.02.2012, úterý, 09:12
    (0)

    Pro ty, koho by včerejší komentář Radka Bartoníčka v MF DNES zajímal: Hradiště by mělo fotbal podpořit více Není to tak dávno, co jsem se šel podívat na zimní stadion v Uherském Hradišti a slyšel od hokejistů stesky nad tím, že místní radnice bohužel podporuje podstatně víc například atletiku. „Až budeme mít my hokejisté někoho na radnici, tak bude zimní stadion jako v NHL,“ povzdechl si jeden z kritiků v připomínce na nablýskané stadiony v nejlepší hokejové lize světa. Jeho slova mě rozesmála, byť on je myslel částečně vážně, protože měl pocit, že atletika je preferovaná díky vášnivému atletovi Květoslavu Tichavskému, jenž je starostou města. Nevím, jestli měl tento hokejista pravdu, faktem ale je, že v případě fotbalu není ani nutné, aby ve vedení radnice seděl nějaký fotbalista. Většině lidí v Hradišti je totiž jasné, že fotbal je pro mnoho lidí v regionu dalším náboženstvím, a kluků, kteří vyrůstají s tímto sportem, je na všech možných vesnicích naštěstí stále ještě hodně. Jestliže tedy fotbalové Slovácko říká, že potřebuje pro svou existenci větší podporu města, mělo by se jí dočkat. Samozřejmě v míře rozumné a jen nezbytně nutné.

  • husár - 14.02.2012, úterý, 09:06
    (0)

    jo a v tištěné verzi byl k tomu článku i komentář. Taky doporučuju přečíst

  • tarantule - 14.02.2012, úterý, 08:49
    (0)

    to Husár: Chci si vážit každého,kdo se vyjadřuje v otázce fotbalového Slovácka seriozně. Napsal jsem , že jsem rád , že poměrně včas reagoval klub slovy p. Krejčího, že klub je stabilizovaný - herně i finančně a žádá dementování onoho článku. Je-li Radek z regionu , čekal bych spíš proregionální zprávu Slovácku nakloněnou , která by nevypadala jako " p o p l a š n á ".

  • husár - 14.02.2012, úterý, 08:19
    (0)

    to tarantule: Radek Bartoníček je tady z regionu. Dělá mimojiné stránky www.slovackodnes.cz. Zkus se tam podívat, třeba na něj změníš názor.Jinak píše pro regionální přílohu MFD. To jen tak pro tvoji informaci, aby sis příště ty svoje dojmy nemusel cucat z prstu...to mě dokáže akorát nasrat

  • juancarlos - 14.02.2012, úterý, 01:17
    (0)

    to Pecan: jasně že musel,ale o tom to taky je ,aby to bylo pro všechny strany zajímavé,nemyslíš ? Valenta je a byl především obchodník,ale zrovna,tak mohl muset ty odvody udělat třeba do pingpongu :-)) Ale celý ta diskuze tu přece vznikla na tom,jak nějaká tupě ořezaná tužka z bulváru napíše článek,který vyzní tak,že je Slovácko na dně,a že za to vlastně může Synot. Jak snadné je překroutit fakta...

  • Pecan - 14.02.2012, úterý, 00:50
    (0)

    Na tom zákonu musí tratit úplně všechyn kluby, nejenom Slovácko. Vždyť Fortuna sponzoruje půlku GL včetně propírané sparty. Sponzorují minimálně 4 kluby co vím, kteří je mají vepředu na dresech. PAk Tipsport sponzoruje myslím Plzeň a ještě kohosi, takže se to týká mnoha klubů. Měli by na tom být tratní všichni. Na druhou stranu Blaha píše, že ten nový zákon přinese do rozpočtu města 10-20 milionů. Jestli městu skutečně jde o fotbal, tak když na tom inkasují 20 milionů, tak nevidím důvod proč by těch 10 milionů které dával Valenta nemohli dát z městského rozpočtu a ještě jim dalších 10 milionů zbyde na dotování různých dalších kulturních a dalších aktivit. Město když inkasuje navíc částku 20mil, by nemělo navýšit podporu o 200 000 ročně a myslet si, že je to OK. Mělo by to prostě zatáhnout, aby Slovácko vůbec nepoznalo ztrátu. Pořád oproti starému stavu budou ještě v plusu. Jinak zpět k Valentovi - teď mě asi ukamenujete - já si vážím toho, že tady vybudoval klub atd atd, ale tu podporu, kterou tady poslední roky od te doby co to rpodal delal, tak delal jenom z tech svych povinnych odvodu. To prece neni sponzoring v pravem slova smyslu ne? On ty penize odvest musel, tak je jenom odvedl k nam, co je na jednu stranu lepsi, nez kdyby je poslal uplne nekam jinam, ale nedal nic navic nez to co musel. Sponzoring v pravem slova smyslu je prece o tom, ze davam neco ze sveho zisku kvuli reklame, dobremu pocitu nebo tak. Valenta odvedl jenom to co musel. Na jednu stranu chapu, ze nechtel utracet vic penez nez musel, protoze je asi zklamany tim, jak to v ceskem fotbale chodi a jak mu tehda nasrali na hlavu. Pokud by chtel ale opravud pomoct, tak nasype penize i ze sveho zisku, nejenom z toho co musi. To same je to s tou jeho nadaci, tam to taky stopnul skoro. Toto je fotbal, nekteri lidi si mysli, ze fotbal je pro sponzory jenom cistka na penize, ta nadace DDK je ale prece uplne bohuliby projekt, ze ktereho se podporuji ruzni vozickari aj atd. Kdyby Valentovi slo skutecne o to pomoct tem lidem, tak dotovani nadace tak vyrazne neomezi. Nemuzu se proste osobne zbavit dojmu, ze mu slo hlavne o to jenom aby si splnil ty svoje povnne odvody. Ale i tak mu patri dik, ze to udelal tady v tomto regionu a regionu pomohl. Mozna se ve svem nazoru mylim, netvrdim, ze je spravny, ale citim to tak. Ostatni firmy jako treba ta Fortuna taky odvadi jenom penize ktere musi nebo dava i ze zisku? KDyby odvadeli jenom to co musi, tak prece sparta atd maji utrum ne ? JEnze vedeni fortuny jsou asi spartani, tak do toho budou sypat prachy aj ted protoze jim jde asi o to , aby tu spartu zabezpecili a asi v tom vidi i obchodni prilezitost. Kdyz valenta mel reklamu na synottip na dresech slovacka, tak z toho mel reklamu, ktera byla zaplacena z penez, ktere odvest musel - tzn. v podstate reklama zadarmo... Podle me jeho holding zase neni tak chudy aby si nemoh dovolit i nejakou nadstandartni podporu nad ramec tech dani, ktere ted musi platit... Zajima me ted vyvoj tak v prubehu jednoho roku. JEstli u nas Synottip vyklidi pozice, jestli je vykldii taky ve Slavii a v GL jako celku a bude me zajimat, jestli Fortuna a Tipsport budou vyklizet pozice v ostatnich klubech, jestli Synottip odejde a ostatni zustanou, tak to jenom potvrdi to, co tady pisu...

  • tarantule - 13.02.2012, pondělí, 23:56
    (0)

    Také jsem rád, že klub tuto pro fanoušky a nadšence slováckého fotbalu popřel a že je situace jiná, stabilizovaná . Věřím klubu a ne nějakému učurávajícímu pisálkovi odkudsi, kdoví kým placeným, nepřejícímu slováckému fotbalovému zázemí a fotbalu vůbec. Jsem rád , že klub ( Krejčí) reagoval rychle a podal zprávu aspoň pro nás.

  • celtic - 13.02.2012, pondělí, 21:38
    (0)

    akorát jsem si přečetl článek ne oficiálkách,takže se omlouvám co sem právě napsal ajsem rád ,že klub tuhle mediální nepravdu popřel...a jsem tomu rád....

  • celtic - 13.02.2012, pondělí, 21:35
    (0)

    mě akorát mrzí že se klub na svých oficiálních stránkách vůbec nevyjadřuje k této kauze a nenapíše jak to vlastně ve kutečnosti je,co je pravda a co není,,,jen doufám,že na to budou co nejdřív reagovat....nemyslím si že tohle by byla politická kauza (pokud by to byla pravda)....ale souhlasím s Danny-Hullem,že Sparta není sportovní klub,.ale politický..už za komančů se vědělo že je to Štrougalův klub...

  • None77 - 13.02.2012, pondělí, 20:30
    (0)

    Jak píše Šovki, Zbrojovka brod sice sponozorem je, je uvedena na výčtu sponzorů, ale není to tak dávno, kdy vyšel v MFD rozhovor s ředitelem Zbrojovky, proč nepodporují fotbal více, tak odpověděl, že je to pro něj špína. Takže je to i o tom, kdo sedí v těch firmách.Bude-li tam člověk, co má rád fotbal, bude to lepší, ale jinak je to prostě o tom marketingu.A ty firmy, co jsi uvedl, jsou regionální, ale fungují ve specifickém odvětví, takže asi jak píšeš, je logické, že o zviditelnění nestojí. Ale i tak, je v regionu x dalších firem, které mohou být nosnými pro klub - viz třeba MND-Komárek s Valentou spolupracovali o Sazku, takže jistě by tam byla cesta

  • None77 - 13.02.2012, pondělí, 20:24
    (0)

    Ještě další věc, jak někdo psal, Synot je hlavní sponozor nebo partner GL, takže těžko bude i z tohoto důvodu snaha o zlikvidování Slovácka. Dále´, je mnoho opravdu významných politiků z regionu nebo přímo z UH, takže opět to popírá logiku tvrzení o tom zákonu nebo o tom, že někdo z Prahy likviduje Slovácko, nehledě na to, že jedním z náměstků ministra financí je bývalý místostarosta Uh a náměstkem Mo je bývalý starosta. A oba na fotbal chodili a chodí.Takže ano, všechny moravské kluby si za svůj stav mohou samy. Jak píšete, pro Z holding asi nebude problém 5 mega dorovnat. Ale dlouhodobě by se tady měl nastavit opravdu model regionálního klubu, spojeného ekonomicky s regionem. Většina sponzorů jsou mimo region. Např SOR je vlastněný EPH, což je společnost, kde je spolumajitelem p. Křetínský. V hodoníně, což je lze asi taky povaýovat řástečně za region je firma MND, která je jeden z hlavních sponozorů KHL. Takže celkově to bude opravdu o tom marketingu, dravosti a vizi, kterou ale dodá jen člověk, který je ochotný pro region padnout a vzít to jako poslání a ne jako zaměstnání.

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 20:22
    (0)

    Nikdo absolutně nikdo nepochopil o čem jsem se snažil mluvit, buď to špatně píšu a neumíte mně pochopit nebo je chyba u mně. Ale to co si myslíte že tím je podle mně je trochu jinak. ROzepisovat to nebudu, kdo chce tak se můžem sejít a já mu to na kus řeči osvětlím. :-)

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 20:16
    (0)

    Pablo88: Po vykradení Akademi z doby Řezníkova panování začala opět parádně šlapat, někteří jezdí na repre srazy, někteří, jako třeba Nemrava či Semanko na stáže do zahraničí, takže potenciál tady je. Otázkou je, za jak dlouho se dá takový hráč výhodně prodat a jak moc je to reálné.

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 20:11
    (0)

    None77: Tak podle mých informací klub sponzory hledá, vyvíjí snahy, ale ta odezva není ideální. Zbrojovka UB už sponzorem je, v jaké míře ale nevím. Určitě jsou tu, kromě Tebou zmíněných, další potenciální partneři, Slovácké strojírny, Mesit apod. Je ale fakt, že v případě těchto firem se jedná o společnosti, které nepotřebují být nějakým způsobem viděni coby sponzor klubu, protože se zaměřují na korporátní, firemní zákazníky, ne na jednotlivce. Takže možná by se vedení mělo zaměřit na společnosti, které usilují o jednotlivce, tedy např. banky, telekomunikační společnosti, firmy nabízející služby, které musí být vidět, aby se o nich vědělo.

  • Pablo88 - 13.02.2012, pondělí, 20:05
    (0)

    určitě se tady vytvářej zákony aby klub z východu šel z ligy :-D :-D Já v tom vidím spiknutí Klause protože FCS nechce vytvoření jeho nové strany a tak dal pokyn k tomuto zákonu a senátoři z ČSSD závidí jmění FCS, proto ho potřebují pro své sliby do voleb a tak musí FCS pryč z ligy :-D Jo! Tak to asi je spiknutí...bože vy jste debilní! :-D :-D :-D A že zrovna si myslíte, že tento klub je ten co musí trpět. Všichni ho odpískávaj: rozhodčí, funkcionáři,...si to musím i zkopírovat. :-D

  • Pablo88 - 13.02.2012, pondělí, 19:59
    (0)

    je neuvěřitelnou ostudou 1. FC Slovácko, že neumí akademie za desítky milionů korun najít talent, který se dá v budoucnu prodat a tím vrátit aspoň část nákladů. Alibismus, že kluci z VV a senátoři ČSSD prosadili zákon jaký prosadili není na místě, protože fotbal je podnikání jako každé jiné. Já vím, že socialistická Evropa si zvykla na dotace ve všem a všem, ale spoléhat se dlouhodobě na ně je nesmysl a nyní se to ukazuje. Je strašně krásné, jak se všichni ředitelé firem ohánějí láskou k Moravě a bla bla ale když se mají reálně projevit: je krize, nejsou peníze. Omyl. Je po krizi, průmyslu se daří a kde jsou firmy typu Barum, RI Okna, Hamé,...??? I kdyby každé z těchto firem dala klubu milion...když už klub neumí prodat hráče nebo nemá v akademii natolik kvalitní hráče (každý ať si to přebereú, tak hold sponzory potřebuje. víc než Jablonec či Olomouc. Osobně si myslím, že pro holding Z Group nebude problém zalátovat dočasně vápadek 5 milionů vzhledem k zmíněnému růstu průmyslu a klub tak má čas zkusit buď přesvědčit Synot k alespoň nějaké měnší podpoře či nalezení jiných sponzorů. A nebo se naučí marketing a začne lépe obchodovat.

  • Jerry1984 - 13.02.2012, pondělí, 19:56
    (0)

    přesně tak, co si tady nevytvoříme tak tady mět nebudem..mluvím ted obecně, někoho v praze vůbec neřeším..jestli někdo hází pod nohy klacky nebo ne... no každý může mět různé zájmy, ale o potopení Slovácka to moc nebude, a celkově spíš si za to ty moravské kluby možou samy. Stejně tak tady za Řezníka, to byla chyba, ale aj ty se dělají..nechápu prostě idnes valí takové sra.čky a furt to lidi čtou a kupujou :) takový český folklor asi, zanadávat si pak a jde se dál. Pravda možná je to nutné zlo v komunikaci, i v tom sportu... pro mě ale nic než bulvár už pár let

  • None77 - 13.02.2012, pondělí, 19:40
    (0)

    Vy neznáte mě, já neznám Vás, ale fanoušek Slovácka jsem, tak se tady vyjádřím, a snad nepřivolám hormy blesky. Dá se to shrnou asi takto. Jak bylo uvedeno níže, o tom zákoně se mluvilo několik let, jde to napříč politickým spektrem, takže hledat za ním snahu o likvidaci Slovácka myslím není na místě. Možná lze hledat řešení jinde. Je nesporné, že nebýt Synotu, liga by v UH nikdy nebyla.také je nesporné, že korupřní kauza byla vykonstruovaná a jak někdo psal níže, strach Sparty, Sazka, Hušák, atd... Ale veřím, že je mezi Vámi spousta lidí, kteří chodí na sezení s vedením, popř. trochu více vidí do marketingu a dovnitř klubu. Takže je nesporné, že ekonomicky nemůže region Slovácka konkurovat Praze. Na druhou stranu, celý region je zhlediska vyspělosti, ekonomické, kulturní i mravní určitě výše, než většina ostatních ligových míst. Region Slovácka nabízí i dost velkých podniků, které ale nechcou na fotbal přispět. Firmy a podniky v okolí Uh protočí mld. Kč za rok. Takže si myslím, že zdroje jsou i v regionu. Ano, let je Rusů, Hamé je Islanďanů, či koho, ale i tak je tam určitě cesta k nějaké spolupráci. V neposlední řadě majitel LeoExpresu se chystá podnikat v docela velkém bysnisu a myslím, že bydlí v Mařaticích. V neposlední řadě Zbrojovka U.Brod měla loni nejlepší výsledky a tržby v historii. Celkově bych to shrnul, že ačkoliv současný management určitě pracuje velmi obstojně a Slovácko funguje solidně, myslím, že tomu chybí člověk z regionu, který všechny okolo zblázní, aby do toho nasypali.Tzn. někdo jako byl Valenta senior. V dnešní době ale myslím, že je potřeba mladého agresivního šlověka, který ty lidi okolo opravdu zblázní.

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 19:40
    (0)

    juancarlos: Myslím, že sám sis několikrát přiznal, že paranoidní jsi, ale máš pravdu, nebudeme to řešit a budeme se vzájemně ignorovat. Ke článku a jeho přínosu jsem se vyjádřil. S Danym řešíme úplně jinou věc, kterou je jeho názor, že tento zákon je vytvořen k tomu, aby bylo Slovácko odejito z ligy. Svými argumenty jsem jeho dojem vyvrátil. Toť vše.

  • juancarlos - 13.02.2012, pondělí, 19:32
    (0)

    to ŠOVKi:opět tu hněteš nesmysli,nejde o mou paranoiu,ale o to,že takové články prostě Slovácku škodí,protože hlavně odrazujou případné zajemce.A bud tak hodný a neber mě konkrétně ty vůbec do huby,uděláš nejlíp když budeš dělat,jako bych nebyl,prospěje to všem stranám a na oplátku ti slibuju,že totéž udělám i já.

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 19:27
    (0)

    Greife: Dobrá otázka, a proč myslíš že je?

  • Greif - 13.02.2012, pondělí, 19:25
    (0)

    Jinak SYNOT je taky hlavní sponzor Gambrinus ligy bude i nadále po tomto zákoně ?

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 19:19
    (0)

    tak to je jasné že zákon nevznikl jen kvůli tomu aby slovácko šoupli zpátky do druhé ligy.

  • Pajik - 13.02.2012, pondělí, 19:18
    (0)

    to je lepší počtení jak trnky brnky...:-D

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 19:16
    (0)

    Dany-Hull City: Já vím, že nejsme zrovna oblíbení, ale tohle už přeháníš, už jsi trochu paranoidní jak juancarlos:-) Tady v tomhle případě to prostě je čistě politická věc, nebuď naivní. AFČR v tomhle nejede, to je je tutovka. Synot má milion dalších aktivit, FCS není jediné. Tady to má další roviny, jako charita, další neziskovky atd. atd... Víš, jak dlouho tento zákon vznikal, kolik kolem toho obstrukcí, kolik to dalo vyjednávání? Mezi všemi politickými skupinami, sázkovkami, lobbisty apod? Snad si nemyslíš, že to všechno jenom kvůli tomu, aby dostali Slovácko z ligy? Nebuď směšný:-) Greif:V hospodě jsem byl naposled minulé úterý. A na rozdíl od některých jsem v práci strávil i celý víkend a to na noční, takže pozor na to, čoveče:-)

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 19:11
    (0)

    KU.RVA Valenta měl prachy kdysi všechno, a pražáčci hlavně spartě to bylo proti chuti kdyz valenta vyhlasoval ze chce jednou titul, tak to pochopte, sparta mela strach tak museli neco vymyslet, kdyz se valenta vratil a jde na to jinak tak jdou po nem zase, Aby moravačci kdesi ze Slovácka nic nezmohli, to mně nikdo nerozmluví totok, ale i váš názor musím brát.

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 19:08
    (0)

    Gerife z nikama jsem nedošel, mluvím naprosto vážně!

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 19:08
    (0)

    šovki: Takový komentář jsem cekal, ja vim ze to postihned dalsi, ale kdo vlastni Synottip? aha. Určitě to postihne i dalsi, ale ne natolik aby to byl jediny silny sponzor a klub to mohlo totalne zrujnovat, chápes? ty si jen myslis ze ne, ale proc myslis ze pred casem vznikla korupce na nas?

  • Greif - 13.02.2012, pondělí, 19:05
    (0)

    Správně šovky .. dnes jste si s Danym vyměnili role .. asi došel z hospody :D

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 19:01
    (0)

    Dany-Hull City: To si myslím, že plácáš nesmysly. Ten zákon určitě nevznikl kvůli tomu, aby dostali Slovácko z ligy. Když budou chtít Slovácko dostat z ligy, dostanou jej jiným způsobem. Navíc ten zákon vzešel tady od pana Gazdíka ze Suché Lozi, tak abyste věděli, koho máte volit. Co se týče Baníku a Brna, ty se dostaly do sraček jen svojí vlastní vinou. A vysvětli mi, jak někdo ze svazu tlačí na politiky, aby kvůli Synotu/Slovácku vytvořili nějaký zákon, to je prostě směšné a absurdní. A zbytečně komplikované. A to není jen o Synotu, ale i o Fortuně, Tipsportu apod.

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 18:55
    (0)

    Jerry1984: určitě nejsem z těch co by všechno na někoho sváděl, ale jsem rád že je tu i někdo kdo mi dá za pravdu že to tak zatím je. Já ti na druhou ligu kašlu (samozřejmě že bych chodil), ale liga je liga, než druhliu ligu, raděj ať si moravská strana udělá svou vlastní ligu, třeba ze Slovákama, mně je to jedno, když jsme proti chuti čecháčkům a to už nějakou dobu. A nezlob se ale v Praze jsou to pěkní hajzlíci, dodnes nevěřím tomu že Slovácko bylo velká tým co podplatilo a když se proštřovala Sparta tak se nic nezjistilo, prd nic takového. Když tak už všem stejným metrem. Sparta hraje už nějakou dobu pěkné hovno a pořád jim to mnohdy v zápasech prochází. Taj co se divíme, u mně je totiž Sparta politický klub a ne sportovní.

  • Jerry1984 - 13.02.2012, pondělí, 18:55
    (0)

    koho neznám toho se neřeším. Má taky svoje starosti. A média ? Mají ohromnou sílu hýbat s populací, ale spíš se to děje na tu špatnou stranu momentálně..Idnes neřeším, nechybí mě

  • Jerry1984 - 13.02.2012, pondělí, 18:50
    (0)

    Dany-Hull City: nechápu jak dycky všude je..podnikatel je to dobro a politik to zlo :) je to enom o tom sváďat svoje problémy že za něe može někdo jiný, někde v Praze.. není, všichni sme strujci svého štěstí :) kritizovat je dycky ta nejjednodušší věc na světě. Ať ut kohokoliv

  • Jerry1984 - 13.02.2012, pondělí, 18:48
    (0)

    Dany-Hull City: druhá liga taky liga..ale zní to všecko logicky, co píšeš :-) aj kdyby tak co jako..

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 18:45
    (0)

    Greife: kdyz to tak pises tak to zni hezky, ale ja nevim jestli je to tak jednoduche, a jde jen o ty platy hracum, ci 5 mega dolu, ja si myslim ze tady jde o trosku hlubsi a jiny problem, ale smeju se protoze si myslim ze panu Valentovi neni lhostejne, to ze ted bude moct na slovacko prispivat min penez protoze jak se rika, své dite by nenechal umrit ani opustit, takze verim ze najde cestu prave s mestem, a podari se eliminovat i tak uz dost nesmyslny zakon, proti kteremu je navic cela ceska fotbalova liga, a navic vsichni moc dobre vime, kam ty penize pujdou kdyz ne na fotbal, kulturu dobrocinne akce a tak dale. Do kapsy nasich tvrde premyslejicich a makajicich politiku, kteri si to zaslouzi, protoze se uz hodne dlouho nestalo ze by dosli na neco normalniho.

  • Greif - 13.02.2012, pondělí, 18:37
    (0)

    Nevím když někdo prohlásí že problémi nejsou tak nejsou .. a to že bude o 5M méně tak co zmenší platy hráčom a bude .. odchovanců máme dobrých dost i za menší peníze

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 18:34
    (0)

    Greif: Klidně se směj, ale bylo to tu už dávno o tom mluveno a až napíše nějaký pisálek do idnesu tak to všechny začne hned zajímat a řešit to. Já si myslím že to co vyšl ose zákonem, je nadslunce jasn=. Já vám říkám že se dělá podle mého názoru vše proto aby česká liga byla brzy bez moravského celku a dělá se to tak šikovně jako je zákaz podpory přes sázení apod. Nás zruší finančně přes nějaký zákon, olomouc obvinili z korupce, fotbalové Brno se jim už podařilo potopit do druhé ligy, ještě baníček potopí letos a bude vymalované. Tomu se směju greife uplně nejvíc, a nějaké svádění na finance, to je k smíchu. Cíl je jasný - První liga = čechy, Druhá liga = morava, slezsko.

  • Greif - 13.02.2012, pondělí, 18:30
    (0)

    Tobě se taky musím smát :D :D :D :D :D

  • Jerry1984 - 13.02.2012, pondělí, 18:17
    (0)

    tož hlavně sa nehádajte

  • aliatel01 - 13.02.2012, pondělí, 17:19
    (0)

    když přijdou na jaro dobré výsledky tak sponzoři taky budou

  • Dany-Hull City - 13.02.2012, pondělí, 17:18
    (0)

    Všem příspěvkům: Mosím se smát, co někteří píšete :D :D :D :D

  • kecipep - 13.02.2012, pondělí, 17:16
    (0)

    FC Hamé Slovácko :-p

  • Tempex - 13.02.2012, pondělí, 16:06
    (0)

    Mě se akorát nezdá že když Krejčí říká že je klub v nejlepší ekonomické kondici za posledních 6 let...a Soukup zase naznačuje že to s financema nebude tak růžové viz. : Pozitivní je už jenom to, že v tak těžké ekonomické situaci se vedení klubu povedlo zajistit dvě soustředění.

  • JUVE - 13.02.2012, pondělí, 16:02
    (0)

    V tomto kraji proste neni tolik moznosti jak jinde,neni tu tolik bohatych podniku.

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 16:01
    (0)

    Hlavní problém vidím v tom, že tady prostě chybí sponzoři. Všichni mají fotbal rádi, ale když mají přispět, tak nikdo nemá. Těch pár podniků to fakt asi těžko samo utáhne. Je těžké spoléhat na jednoho, dva významné sponzory a když jeden odpadne, tak nastává krizová situace. Při tom myslím, že je tady pár společností, které by mohly přispět. A když bude nejhůř, střelíme Nemravu do West Hamu za 100 melounů a máme vymalováno:-)

  • JUVE - 13.02.2012, pondělí, 15:55
    (0)

    jo ale nemuzes porovnavat hokej s fotbalem,kde v hokeji je dvakrat vic zapasu.

  • stolmor - 13.02.2012, pondělí, 15:53
    (0)

    dívejte se doufám že ta informace není pravdivá jak bylo sděleno na ofiku a kdyby jo a jednalo by se o výpadek melounů, což takhle tedy zdražit vstpn= o 100, což při průměrné návštěvě 5000 za sezonu hodí 7,5 mil. jen npro příklad. Střední cenové vstupné na hokej v pardubicích je 230kč na zápas, u nás 120-180. permica nejlevnější u nás za 800(včetně suportes karty) v brně na kometu co mají lidi z práce tak dávají za obyč permicu 6000, to je u nás VIP is se žrádlem

  • Šovkovskij - 13.02.2012, pondělí, 15:20
    (0)

    Jsem rád, pokud je na tom Slovácko ekonomicky tak dobře, jak říká pán Krejčí, ale moc tomu nevěřím. Všichni víme, že kvůli změně loterijního zákona ty peníze nejen 1.FC Slovácku budou chybět a myslím, že je jen otázkou velmi krátkého času, kdy se to projeví v plné nahotě.

  • rim - 13.02.2012, pondělí, 15:09
    (0)

    Doktor, ano ano, to sedí. Ve čtvrtek jsem složil zkoušku z gynekologie! :-)

  • Buriss - 13.02.2012, pondělí, 14:56
    (0)

    to bude doktore :) ja myslim, ze i v prvnim polocase to bude stat za to!

  • rim - 13.02.2012, pondělí, 14:43
    (0)

    :-) , tak to beru! To pak bude iná parádička v druhém poločase!!! :-)

  • Buriss - 13.02.2012, pondělí, 14:35
    (0)

    to rim. nic nezaplatim, kupim kolotoc!

  • eLucky - 13.02.2012, pondělí, 13:49
    (0)

    nu coz... neni nad seriozni bulvarni platek:D

  • Pan Puk - 13.02.2012, pondělí, 13:30
    (0)

    Radek Bartonicek je ze Slovacka. Myslim ze se mu vzdy zatmi kdyz vidi Synot a pak bohuzel pise co pise. Kdyz si odmyslim jeho X prehmatu vuci Slovacku, tak jeho novinarske aktivity proti regionalnim nesvarum jenom kvituji.

  • jiripo - 13.02.2012, pondělí, 13:22
    (0)

    spíš bych to viděl na zlínské parchanty. no prostě zlín,zlín,zlín, samý z....y syn

  • Tempex - 13.02.2012, pondělí, 13:21
    (0)

    :-)

  • rim - 13.02.2012, pondělí, 13:05
    (0)

    Tu škodu ale budete pánové muset zapaltit. Nic to bude dobré. Buriss, zaplatíšto!

  • juancarlos - 13.02.2012, pondělí, 13:00
    (0)

    jednoznačně,další novinářské svinstvo jak rozhodit FCSlovácko.Odkud pak asi pán z novin bude?,tipuju Brno;-)

  • ondicz - 13.02.2012, pondělí, 12:46
    (0)

    na oficiálu je Krejčího dementi toho článku

  • Buriss - 13.02.2012, pondělí, 11:23
    (0)

    hmm, pekne!!! je to v prdeli...

  • Greif - 13.02.2012, pondělí, 11:20
    (0)

    A Zlín .. no uvidíme jak to dále bude fungovat a kolik dá do toho město ..

  • rim - 13.02.2012, pondělí, 11:19
    (0)

    tož to je v řiti!

  • karagavrylydys - 13.02.2012, pondělí, 10:54
    (0)

    Hlavně, že bude Synot sponzorovat Slávii.

pristi
 Další články:
14.02.2012, úterý, 09:28 - Jedeme na Spartu podpořit Slovácko! A VŠICHNI!
14.02.2012, úterý, 08:32 - Zápisník: Pár vět k reakci fotbalového klubu z Hradiště
13.02.2012, pondělí, 14:17 - Mým přáním je čtyřicet bodů
13.02.2012, pondělí, 12:49 - Remíza s Debrecínem je cenný výsledek, pochvaluje si trenér Slovácka
12.02.2012, neděle, 21:02 - Fanaticos v Hluku podpořili slováckou přípravku
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace